Layout: current: getContentLayout (Cid: Cache\Templating\LayoutCustomizations\Esports\CustomizationSource512 ), alternative: getContentLayout (Cid: Cache\Templating\LayoutCustomizations\Esports\CustomizationSource512), Fid:114, Did:0, useCase: 3

Slovākija sagādā Latvijai trešo zaudējumu trīs spēlēs

Edmunds Novickis
Edmunds Novickis @EdmundsN

Slovākija sagādā Latvijai trešo zaudējumu trīs spēlēs
Mareks Hamšīks realizē 11 metru soda sitienu
Foto: AFP/Scanpix

Šodien 2014. gada Pasaules kausa izcīņas kvalifikācijas turnīra spēlē Latvijas izlase izbraukumā Bratislavā ar 1:2 zaudēja Slovākijas valstsvienībai, piedzīvojot trešo neveiksmi tikpat mačos. Abus vārtus slovāki guva pirmajās 10 minūtēs... Latvijas rindās 29. vārtus izlasē guva uz maiņu uznākušais Māris Verpakovskis.

Latvijas izlases sākumsastāva izvēle nepārsteidza un izgāja tas vienpadsmitnieks, kas arī tika paredzēts, pielietojot taktisko shēmu 4-4-1-1. Diemžēl jau pats spēles sākums izvērtās ļoti neveiksmīgi. 5. minūtē mūsu aizsargi kļūdījās, veidojot mākslīgo aizmuguri, un Vladimiru Vaisu izgājienā viens pret vienu notrieca Andris Vaņins. Piešķirto 11 metru soda sitienu pārliecinoši realizēja slovāku līderis Mareks Hamšīks (1:0). Mača turpinājums izvērtās vēl murgaināks - 9. minūtē uz tablo dega jau 2:0 mājinieku labā. Oskars Kļava pārkāpa noteikumus ļoti tuvu soda laukuma stūrim, un pēc Mareka Saparas izpildītā soda sitiena bumba ielidoja vārtos - 2:0.

Mazs mierinājums, taču mūsējie nepadevās. Pēc stūra sitiena un bumbas pagarināšanas tikai mazliet pietrūka, lai Kļava tiktu pie sitiena pustukšos vārtos, savukārt vēl pēc pāris minūtēm lielisku reidu veica Aleksandrs Cauņa, pamanoties bīstami iespēlēt soda laukumā, kur Artjomam Rudņevam sitiens nepadevās, jo bumba viņam lidoja mazliet aiz muguras. Slovāki atbildēja ar Hamšīka tālsitienu - šoreiz Vaņins atvairīja. Nākamais reālais moments radās vien 31. minūtē, un tas piederēja Latvijai - Oļegs Laizāns izpildīja skaistu, iegrieztu tālsitienu, un slovāku vārtsargs tikai ar pūlēm atvairīja. Brīžiem slovāki mūsējos iespieda, tomēr pašā puslaika izskaņā tieši Latvija iedabūja bumbu vārtos - pēc Laizāna soda sitiena burzmā iesita Rudņevs, taču tiesneša asistents fiksēja aizmuguri. Brīdi vēlāk pēc kārtējā Hamšīka sitiena atkal glāba Vaņins - 0:2 pēc 45 minūtēm.

2. puslaiks iesākās līdzīgi, bet 53. minūtē mūsu treneru štābs lēma laist laukumā otro uzbrucēju Edgaru Gauraču, nomainot nost Ivanu Lukjanovu. Latvieši aizvien vairāk riskēja un regulāri iekrita pretuzbrukumos. Vienā no tādiem pēc Štoha sitiena un rikošeta Latvijas izlasi glāba veiksme - bumba lidoja gar pašu vārtu stabu. Turpinājumā slovāki slāpēja spēles tempu, savukārt Vaņins vēl pāris reizes iesaistījās spēlē, vienreiz tiekot galā ar bīstamu Hamšīka raidījumu. Toties uz maiņu uznākušais Māris Verpakovskis 84. minūtē no nekā izprovocēja pretinieku uz pārkāpumu tieši nedaudz aiz soda laukuma līnijas, un pats arī aukstasinīgi pendeli realizēja - 2:1 Slovākijas labā, cerības atgriezās! Diemžēl iespējas glābt spēli mūsējiem neradās. Slovākija pārspēja Latviju ar 2:1, sagādājot mūsu izlasei trešo zaudējumu tikpat mačos.

Pasaules kausa izcīņas kvalifikācijas turnīra spēle, 12. oktobris

Slovākija - Latvija 2:1 (2:0)
Vārti: Hamšīks 5' (11m), Sapara 9' - Verpakovskis 84' (11m).
Slovākija: Kuciaks, Pekarīks, Škrtels (Djurica 90'), Breznanīks, Veiss, Stohs, Sapara (Guēdē 44'), Bakošs (Hološko 61'), Salāta, Hamšīks, Pečovskis.
Latvija: Vaņins, Kļava, Gorkšs, Ivanovs, Krjauklis, A.Višņakovs, Fertovs, O.Laizāns (Rugins 70'), Lukjanovs (Gauračs 53'), Cauņa (Verpakovskis 77'), Rudņevs.
Brīdinājumi: Brenznanīks, Stohs - Vaņins, Kļava, Krjauklis, Gauračs.
Tiesnesis: Denijs Makelijs (Nīderlande).

G grupas tabula

VKomandaSUNZVārtiP
1.Bosnija un Hercegovina321012:27
2.Slovākija32105:27
3.Grieķija22104:17
4.Lietuva31113:34
5.Latvija30033:80
6.Lihtenšteina30031:120
Slēpts komentārs no bloķēta lietotāja

  +7 [+] [-]

, 2012-10-12 23:13, pirms 12 gadiem
Krjauklis nulle...
Slēpts komentārs no bloķēta lietotāja
Slēpts komentārs no bloķēta lietotāja

  +4 [+] [-]

, 2012-10-12 23:14, pirms 12 gadiem
Tāds ir tas mūsu līmenis, diemžēl. Visi centrējumi kaut kādi uz aklo pilnīgi.

 +14 [+] [-]

, 2012-10-12 23:16, pirms 12 gadiem
Bezcerīgi,ja godīgi sakot.Nu okj,nebūtu sākumā ielaiduši 2 vārtus,tad būtu pavisam savādāka spēle.nu tas jau ir kā būtu,ja būtu.

 +22 [+] [-]

, 2012-10-12 23:16, pirms 12 gadiem
Nu nezinu kas pat īsti ir jamaina laikam sakot ar trenneri un taktiku

 +19 [+] [-]

, 2012-10-12 23:16, pirms 12 gadiem
drausmigas pirmas 10 min!!!
Nesaprotu kapec Krjauklis ir izlases un kapec caunas vieta verpakovski izlaida labak fertovu nomainitu
Slēpts komentārs no bloķēta lietotāja

  +4 [+] [-]

, 2012-10-12 23:16, pirms 12 gadiem
Nost ar visiem krunkainajiem, aptaukotajiem pensionāriem pie izlases stūres! Starkov, proties atkāpties.
Slēpts komentārs no bloķēta lietotāja
Slēpts komentārs: rronijs
Slēpts komentārs no bloķēta lietotāja
Slēpts komentārs no bloķēta lietotāja
Slēpts komentārs no bloķēta lietotāja

  +1 [+] [-]

, 2012-10-12 23:18, pirms 12 gadiem
slikts spēles sakums ! prieks par Verpiti !

 +10 [+] [-]

, 2012-10-12 23:18, pirms 12 gadiem
Es taču teicu, ka aizsardzībā visa problēma! Vajadzēja uz maiņu laist Zemļinski, Stepanovu un Koļinko, tad problēma būtu atrisināta!

  +4 [+] [-]

, 2012-10-12 23:18, pirms 12 gadiem
Žēl, ka tik ātri vārtus ielaidām..
Slēpts komentārs no bloķēta lietotāja

  +8 [+] [-]

, 2012-10-12 23:19, pirms 12 gadiem
ĻOti cienīgs zaudējums . Vienīgi visas spēles gaitā neradās šaubas par spēles iznākumu

 +19 [+] [-]

, 2012-10-12 23:19, pirms 12 gadiem
Neieskaitīts,pareizi gūts Rudņeva gols+cīņa līdz galam-paldies izlasei par šodienas spēli!

  +2 [+] [-]

, 2012-10-12 23:20, pirms 12 gadiem
Jau paris gadus besii Latvijas futbols
Slēpts komentārs no bloķēta lietotāja

  +1 [+] [-]

, 2012-10-12 23:20, pirms 12 gadiem
sasperjods rakstīja: Lavakar
Kara laika bērni, pekšņi, kāpēcīši, jojo paaudze, tamagoči baudījušie un tikai sms ēru redzējušie!!!
Nebija SVK 70 vietas labāki.
Vaņins kā tāds psihs!
Kur līda? Kur psiholoģiskā sagatavotība? Nav brīnums, ka SION sāk šļūkt uz leju. Tādā garā šis paliks viņa augstākais punkts. Gan jau kāda sieviete pie vainas. Tikai tās māk salauzt tīri stiprus vīrus (stiprākos nekas nesalauž)
Daudzi lamās Kļavu, bet tur atkal bija debīla piespēle uz atpakaļu, kā pret grieķiem ielaidām 1. golu
Fertovs izcēlās ar lielo mīnusu. Nulle gatavais.
Labs bija Laizāns un izcils Cauņa, tik pagura. Gorkšs patraucēja Kļavam. Rudi jau ar kaut ko varēja sasist. Un tiesnesis nozaga golu 1.taimā.
Pats galvenais izlasa spēlēja uzbrūkoši. Var redzēt, ka puiši neraustās no rižā.
Un tas jau priecēja!!!
Saožu jautrību.

  +9 [+] [-]

, 2012-10-12 23:20, pirms 12 gadiem
Lieliski rezultāti:
- Vācija šobrīd 5:0 Īrijā,
- Pleskavas šosejas izlase turpina kāst. Žēl tikai dažus mūsējos šajā komandā. Situācija nemainīsies, kamēr šai komandai būs maz sakara ar mūsu valsti un sabiedrību.
Slēpts komentārs no bloķēta lietotāja
Slēpts komentārs no bloķēta lietotāja

  -3 [+] [-]

, 2012-10-12 23:21, pirms 12 gadiem
lieliski! musu krievu banda atkal padirs!
Slēpts komentārs no bloķēta lietotāja
Slēpts komentārs no bloķēta lietotāja
Slēpts komentārs no bloķēta lietotāja

 +10 [+] [-]

, 2012-10-12 23:23, pirms 12 gadiem
Otrajā puslaikā "nosēdās" abi mūsu šī brīža labākie futbolisti,Cauņa un Rudņevs.Gaidīju no abiem labāku spēli.Ar saviem uzdevumiem netiek galā abi malējie aizsargi,īpaši Krjauklis.Rezultātā,lai glābtu situāciju,jātaisa sodi.Slovāki pēc 2-0 protams spēlēja ar lielu rezervi un labi ,ka neuztaisīja mums nepieklājīgu rezultātu.

  +2 [+] [-]

, 2012-10-12 23:23, pirms 12 gadiem
Žēl par drausmīgo sākumu.. pie pendeles liekas ir arī Vaņina vaina... Bet labi, ka nenolaida rokas un cīnījās! Protams, slovāki sāka spēlēt mierīgāk, bet vienalga par to mūsējiem uzslava, ka nepadevās.
Neieskaitītais gols - grūti pateikt.. likās jau ka nebija, bet varbūt tā liekas tikai tāpēc, ka neieskaitīja mūsējiem

Veiksmi otrdien!

  +6 [+] [-]

, 2012-10-12 23:24, pirms 12 gadiem
Ja reiz ir tik tukši malējie aizsargi, tad jāspēlē ar trīs centra aizsargiem, vienu dm, diviem am, diviem flangiem un diviem uzbrucējiem... Kāda šķirba, vai zaudē 2-1, vai 5-2??
Slēpts komentārs no bloķēta lietotāja
Slēpts komentārs no bloķēta lietotāja

  +1 [+] [-]

, 2012-10-12 23:24, pirms 12 gadiem
Ak, Kungs!! Pa spēli 1-2 kaut cik jēdzīgi sitieni pa vārtiem! Un nevis pret Spāniju vai kādu citu grandu, bet pret Slovākiju! Kas tās par maiņām bija? Tie, tiešām, ir treneri? Ja redz, ka uzbrucējs pāris reizes tiek vispār pie bumbas, tad nevis nomainda kādu pussargu, kas uzlabotu saspēli, bet uzlaiž vēl vienu uzbrucēju, kas spēli vidusdaļā vēl vairāk pavājinās. Jēzus! Gribēju jau biļeti pirkt uz Lihtenšteinas spēli, bet labi, ka nenopirku. neiešu!

  +4 [+] [-]

, 2012-10-12 23:24, pirms 12 gadiem
Paldies par cīņu līdz galam!

  +1 [+] [-]

, 2012-10-12 23:25, pirms 12 gadiem
Krjauklim laikam otrā dzeltenā bija, būs jauns kreisais aizsargs jāmeklē, vai ne?
Slēpts komentārs no bloķēta lietotāja

  +2 [+] [-]

, 2012-10-12 23:25, pirms 12 gadiem
Nebūtu, tās pirmās 10 minūtes, tad spēle vispār laba...
Izskatījās, ka Lukjanovs nav īsti formā, visu cieņu, cilvēks cīnās, bet vienkārši pietrūka ātruma un spēka ...
Aizsardzībā vienlāŗsi labi, ka ir Gorkšs
Un Laizāna sitiens bija konfekte, tikai pietrūka vārtu vēl ...
Slēpts komentārs no bloķēta lietotāja

  +1 [+] [-]

, 2012-10-12 23:25, pirms 12 gadiem
sasperjods rakstīja: sausā nedēļa man............................
Vēl japastrādā no mājām............
Šoreiz ne par to...

Vienkārši Tev daudz oponentu.
Slēpts komentārs no bloķēta lietotāja
Slēpts komentārs no bloķēta lietotāja

  +9 [+] [-]

, 2012-10-12 23:26, pirms 12 gadiem
otrdien spēlēs divas grupas PASTARĪTES -- Latvija un Lihtenšteina.
Un ne fakts, ka pirmā uzvarēs.....

Domāju, pietiks ar neizšķirtu pret pundurvalstiņu, lai Misters "Kak bi čevo ne slučilosj" atkāptos no izlases galv. trenera amata.
Slēpts komentārs no bloķēta lietotāja
Slēpts komentārs no bloķēta lietotāja

  -4 [+] [-]

, 2012-10-12 23:28, pirms 12 gadiem
ozolinshthebest rakstīja: Kad LFF kļūs moderns?
Kāds LFF? Tu runā par LFF. Līgu par kuru populārāka ir pat DAL basketbolā
Slēpts komentārs no bloķēta lietotāja
Slēpts komentārs no bloķēta lietotāja
Slēpts komentārs no bloķēta lietotāja

  +1 [+] [-]

, 2012-10-12 23:29, pirms 12 gadiem
sasperjods rakstīja: Šoreiz Vaņka slikts
pārguris pie hoholiem
Man gan likās labs. Pie 11 viņš točno nebija vainīgs. Un otros arī iesita Nejaušība. Tā ka bija ok.
Slēpts komentārs no bloķēta lietotāja
Slēpts komentārs no bloķēta lietotāja

     [+] [-]

, 2012-10-12 23:30, pirms 12 gadiem
Kas ir ko, izlase tikai 11niekus spēj realizēt? Nu stulbi, ka Nacionālās neko nespēj izdarīt starptautiskā līmenī.

     [+] [-]

, 2012-10-12 23:30, pirms 12 gadiem
sasperjods rakstīja: nu tas tikai pierāda, ka 90% i rpelēkā masa un aizskrien pakaļ stikla gabaliņiem kā indiāņi
Slēpts komentārs no bloķēta lietotāja
Slēpts komentārs no bloķēta lietotāja

 +14 [+] [-]

, 2012-10-12 23:31, pirms 12 gadiem
skats uz soliņu ideāls..treniņtērpos tērpti mužiki un feisi kā no politbiroja 1985....slovāki ved 2:0..treneri kaut ko pārdzīvo..runā ..mūsējie akmenī cirsti..a vajadzētu visu šito varzu vienreiz ar sū...mietu..atvērt logus un izvēdināt šito savoku ūķi...mēs sen jau esam eiropā..bet futbolā jeibogu PSRS perģiv

  +1 [+] [-]

, 2012-10-12 23:31, pirms 12 gadiem
ozolinshthebest rakstīja: Ja paskatamies uz hokeju basketbolu, tad tur nopietni ar paaudžu maiņu un komandas atdzīvināšanu sāka strādāt(strādā) bijušie izlase flagmaņi Znaroks, Bagatskis. Bet kas futbolā?
Es tev varu apgalvot droši, ka ar katru gadu visos sporta veidos rezultāti kritīsies pavisam vienkārša iemesla dēļ- valstī dramatiski samazinās sportistu skaits visos sporta veidos, jo cilvēku paliek ar vien mazāk. Turklāt naudas ar nav , peace yo

  +1 [+] [-]

, 2012-10-12 23:32, pirms 12 gadiem
ozolinshthebest rakstīja: Kā Verpis laukumā tad uzbrukums atdzima. Vai pensionāriem Padomju laiku onkuļiem ir drosme ieviest jaunas idejas komandas spēlē piemēram taktiskā izvietojumā izmantot ar Verpi piemēram pussarga postenī! Neredzu kā komandai var palīdzēt Lukjanovs. Pilnīgs bezsakars ar viņu tur.
Es jau gadiem īsti nesaprotu, kāpēc Verpakovskis izlasē nespēlē par malējo AM.
Slēpts komentārs no bloķēta lietotāja

  -2 [+] [-]

, 2012-10-12 23:32, pirms 12 gadiem
Spēli skatījos un teikšu tā:
1) pagalam neveiksmīgs sākums, kas izmainīja visu spēles raksturu.
2) patika kā puiši spiež un cīnās - gan pussargi, gan uzbrucēji, bet kaut kas vienmēr pietrūka.
3) ļoti žēl, ka neizdevās 1.puslaikā Rudņevam iesists skaisti iedotu piespēli un atliktu tukšos vārtos iesist... kā saka - bija īstajā vietā un laikā, bet bumba bik ne tur aizskrēja. Un tad vēl tā aizmugures situācija, kad iesita Rudņevs vārtus - nu tas bija ar pievilktiem matiem pataisīt par aizmuguri. Ļoti apšaubāma situācija. Kā var rasties aizmugure, kad ir soda sitiens, tad bumba nonāk pie apmēram soda laukuma malas, piespēle vai bumba burzmā un nonāk pie Rudņeva un iekšā? Tai brīdī, kad bumba tika sista visi mūsu puiši nebija aizmugures situācijā.
4) mūsu aizsardzība baigi bīstamas situācijas radīja, ka bez maz vai bija jānosirmo, ka neielaiž vēl trešos.
5) Patika, ka uzlaida laukumā Gauraču, bet nezinu vai vajadzēja Lukjanovu un Cauņu ņemt nost. Bet nu diskutabls jautājums.
6) Verpakovskis - parādījās laukumā un ar savu žonglierēšanu izcīna pendeli - nu tīrā veiksme. Paldies Dievam, ka iesita! Vismaz goda vārti.
7) galīgi nesapratu tiesneša dzelteno kartiņu Gauračam. Pilnīgs sviests. Vārtsargs nogāžu Gauraču un tad krīt tēlodams... nu kaut kas pilnīgi sviestains. Bet nu pieņemsim, ka tiesnesis neredzēja pilnīgi to epizodi.

Kopumā spēle ļoti spraiga, ļoti atklāts futbols, uzbrukumi uz abiem vārtiem. Viss jauki, bet kaut kā galīgi nevarēja dabūt no spēles vārtus. Nu kaut kā čaļus izsita laikam no sliedēm tie pirmie divi šoka terapijas goli.

 +10 [+] [-]

, 2012-10-12 23:32, pirms 12 gadiem
Smacee nost rakstīja: skats uz soliņu ideāls..treniņtērpos tērpti mužiki un feisi kā no politbiroja 1985....slovāki ved 2:0..treneri kaut ko pārdzīvo..runā ..mūsējie akmenī cirsti..a vajadzētu visu šito varzu vienreiz ar sū...mietu..atvērt logus un izvēdināt šito savoku ūķi...mēs sen jau esam eiropā..bet futbolā jeibogu PSRS perģiv
zelta vārdi!
Slēpts komentārs no bloķēta lietotāja
Slēpts komentārs no bloķēta lietotāja

     [+] [-]

, 2012-10-12 23:34, pirms 12 gadiem
sasperjods rakstīja: Vaņka ir Ivans Lukjanovs

Andrim pendele bija uz nervu rēķina
pēc tam bija labais vecais Andris
Bez brilēm vairs nevaru saskatīt burtus.
Bet Lukjanovs tiešām šodien pelnījis treknu mīnusu.

     [+] [-]

, 2012-10-12 23:34, pirms 12 gadiem
tak nav ko CEPTIES!
Uzvareja meistarīgakie!
Mums ir viens Mērķis - apsteigt turnīrā Lihtenšteinu!
Smags, bet tomēr reali izpildāms uzdevums!
...ja nav tāda uzstādījuma - nu tad .................................
Slēpts komentārs no bloķēta lietotāja

     [+] [-]

, 2012-10-12 23:35, pirms 12 gadiem
ir vajadziiga uzvara bet speelee ar 4411? omg
Slēpts komentārs no bloķēta lietotāja

     [+] [-]

, 2012-10-12 23:36, pirms 12 gadiem
karstgalvis rakstīja: Protests pret Lihtensteinu tuksas tribines, pat trenera mainu!
Jātaisa pikets pie vēstniecības!
Slēpts komentārs no bloķēta lietotāja

  -2 [+] [-]

, 2012-10-12 23:36, pirms 12 gadiem
karstgalvis rakstīja: Protests pret Lihtensteinu tuksas tribines, pat trenera mainu!
Piekrītu. Manis nebūs.

  +1 [+] [-]

, 2012-10-12 23:36, pirms 12 gadiem
Kā iet, Bērziņ? rakstīja: cik biļētes uz Lihtenšteinu?
50% atlaide - Biļete uz FIFA Pasaules...
Slēpts komentārs no bloķēta lietotāja

     [+] [-]

, 2012-10-12 23:37, pirms 12 gadiem
Krokodils rakstīja: Jātaisa pikets pie vēstniecības!
Pie kuras?
Slēpts komentārs no bloķēta lietotāja
Slēpts komentārs no bloķēta lietotāja

  -1 [+] [-]

, 2012-10-12 23:38, pirms 12 gadiem
Interesanti, kuri spēlēs pret Lihtenšteinu Kļavas un Krjaukļa vietā..
Slēpts komentārs no bloķēta lietotāja

     [+] [-]

, 2012-10-12 23:38, pirms 12 gadiem
īpatnis rakstīja: Pie kuras?
Somijas!
Slēpts komentārs no bloķēta lietotāja

  +1 [+] [-]

, 2012-10-12 23:39, pirms 12 gadiem
sasperjods rakstīja: Būs jau labi
tā ir ka jaunībā ar griem matiem stiloji - sabojāji redzi : D
Taisnība
Slēpts komentārs no bloķēta lietotāja

  -1 [+] [-]

, 2012-10-12 23:41, pirms 12 gadiem
Kas notiek. Cilvēki raksta "paldies izlasei, ka nepadevās." wtf. Tā ir izlase nevis amatieru komandas pret Barcelona. Tāpēc jau Starkovs var pļūtīt, ka mērķis ir nospēlēt cienīģi.
Slēpts komentārs no bloķēta lietotāja

     [+] [-]

, 2012-10-12 23:41, pirms 12 gadiem
ozolinshthebest rakstīja: Jauniešu komandu rezultāti to nerāda izņemot futbolu. Nauda un politika tas lai šoreiz paliek malā,bet es vairāk par futbola personāžiem,kas varētu ko mainīt izlasē. Tādu ir?Tik spēcīgu kā piemēram Znaroks, Bagatskis hoķi un basītī.
NAvv. Znaroks pat neskaitās latvietis, vismaz daudziem indivīdiem. Nav tādu personību! AR personībām Latvijas sportā vispār ir S*dīgi.

  -1 [+] [-]

, 2012-10-12 23:41, pirms 12 gadiem
RAKSTU AR CAPS! SPECIĀLI LAI MANU KOMENTĀRU PAMANA! ATVAINOJOS PAR TO JAU IEPRIEKŠ!

KĀ MAN BESĪ LV KOMENTĒTĀJI CIIIK VAR MŪŽDIEN RAUDĀT KĀ BŪTU JA BŪTU!!! ES RUNĀJU PAR TO VIETU, KAD VERPAKOVSKIS IESITA PENDELI, KOMENTĒTĀJS SĀK RAUDĀT PAR TO, "JA VIEN NEBŪTU TO PIRMO 9 MINŪŠU'' NU CMON SAMIERINATIES AR TO, KA LATVIJĀ IR ZEMS FUTBOLA LĪMENIS UN TAS AR KATRU GADU PALIEK TĀDS PATS VAI ARĪ VĒL SLIKTĀKS, SKARBI BET TĀ TIEŠĀM IR! P.S VERPAKOVSKIS MALACIS SKAISTA PENDELE BŪSIM SAPROTOŠI. PALDIES PAR UZMANĪBU!
Slēpts komentārs no bloķēta lietotāja

     [+] [-]

, 2012-10-12 23:42, pirms 12 gadiem
sasperjods rakstīja: ej ieņem vienīgo vietu pirmajā rindā pirmajā krēslā : DDDDDDDDDDDDD
es 1dien Tev radziņu pasviedīšu
Es tiešām bez brillēm neredzu. Slinkums slieties no zvīļņa.Vai viņš rakstīja - Somijas?

  +1 [+] [-]

, 2012-10-12 23:43, pirms 12 gadiem
Var jau teikt, ka Verpja labākie gadi ir aiz muguras, bet, redzot to, ka viņš nieka 15 minūtēs izdarīja vairāk nekā tas pats Rudņevs pa visu spēli, jāsaka, ka tie ir klaji meli. Gribētos vēl Laizānu un Lukjanovu par centību izcelt. Krjauklim individuāli, manuprāt, ļoti neveiksmīgs mačs. Pārējie? Parāk viduvēji, lai izceltu, tad laikam tāpēc arī tāds rezultāts.

Ko tagad saka tie dunduki, kas pirms pāris dienām apgalvoja, ka tagad, Starkovam neesot klāt, vinnēsim? Neko, lai labāk nesaka, savas dumības paturot pie sevis. Viss tiek atstrādāts treniņos un laukumā nekas no zila gaisa nenotiek. Vēlreiz atkārtojos.

Nebūtu iekrituši aizsardzībā pašā sākumā un dabūjuši vienpadsmitnieku, viss varēja citādāk beigties. Bet, ko nu vairs... Jāņem Lihtenšteina un pirmie trīs punkti kvalifikācijā.
Slēpts komentārs no bloķēta lietotāja

     [+] [-]

, 2012-10-12 23:43, pirms 12 gadiem
anjo rakstīja: Kas notiek. Cilvēki raksta "paldies izlasei, ka nepadevās." wtf. Tā ir izlase nevis amatieru komandas pret Barcelona. Tāpēc jau Starkovs var pļūtīt, ka mērķis ir nospēlēt cienīģi.
Drīz pļūtīs: "Paldies izlasei un Starkovam, ka izlase FIFA rangā ir jau pakāpusies uz 180. vietu un tikko apsteigusi Andoru, izkļūstot no pedējās vietas starp Eiropas izlasēm."
Slēpts komentārs no bloķēta lietotāja

  -1 [+] [-]

, 2012-10-12 23:44, pirms 12 gadiem
reikons rakstīja: Var jau teikt, ka Verpja labākie gadi ir aiz muguras, bet, redzot to, ka viņš nieka 15 minūtēs izdarīja vairāk nekā tas pats Rudņevs pa visu spēli, jāsaka, ka tie ir klaji meli. Gribētos vēl Laizānu un Lukjanovu par centību izcelt. Krjauklim individuāli, manuprāt, ļoti neveiksmīgs mačs. Pārējie? Parāk viduvēji, lai izceltu, tad laikam tāpēc arī tāds rezultāts.

Ko tagad saka tie dunduki, kas pirms pāris dienām apgalvoja, ka tagad, Starkovam neesot klāt, vinnēsim? Neko, lai labāk nesaka, savas dumības paturot pie sevis. Viss tiek atstrādāts treniņos un laukumā nekas no zila gaisa nenotiek. Vēlreiz atkārtojos.

Nebūtu iekrituši aizsardzībā pašā sākumā un dabūjuši vienpadsmitnieku, viss varēja citādāk beigties. Bet, ko nu vairs... Jāņem Lihtenšteina un pirmie trīs punkti kvalifikācijā.
Tie jau arī tagad tur ūdeni mutē ieņēmuši. Beidzot tās rozā brilles nokrita.
Slēpts komentārs no bloķēta lietotāja

  -4 [+] [-]

, 2012-10-12 23:46, pirms 12 gadiem
ozolinshthebest rakstīja: Paga, bet cik s*du spaiņus Znaroks ir izēdis un kapājis īdz asinīm Latvijas izlasē?
Par personībām nepiekrītu. Sarakstu arī neveidošu!
VV centram pie *irsas cik spaiņus viņš ir izēdis, viņiem vajag lai viņš runā tik latviski cik to prasa Endzelīna vārdnīca. Tāpēc jau te viss ir tādā *irsā, jo tiek jauktas vienā katlā dažādas dzīves sfēras nepadomājot na*er kāds to dara.

  +2 [+] [-]

, 2012-10-12 23:47, pirms 12 gadiem
reikons rakstīja: Ko tagad saka tie dunduki, kas pirms pāris dienām apgalvoja, ka tagad, Starkovam neesot klāt, vinnēsim? Neko, lai labāk nesaka, savas dumības paturot pie sevis. Viss tiek atstrādāts treniņos un laukumā nekas no zila gaisa nenotiek. Vēlreiz atkārtojos.
Nezinu, kādā sabiedrībā apgrozies, bet tas taču skaidrs, ka pa lielam Starkova klātbūtne vai nedošanās uz Bratislavu izlases spēli neietekmēs. Pat ja arī izdotos uzvarēt.

  +1 [+] [-]

, 2012-10-12 23:47, pirms 12 gadiem
Shewchenko rakstīja: RAKSTU AR CAPS! SPECIĀLI LAI MANU KOMENTĀRU PAMANA! ATVAINOJOS PAR TO JAU IEPRIEKŠ!

KĀ MAN BESĪ LV KOMENTĒTĀJI CIIIK VAR MŪŽDIEN RAUDĀT KĀ BŪTU JA BŪTU!!! ES RUNĀJU PAR TO VIETU, KAD VERPAKOVSKIS IESITA PENDELI, KOMENTĒTĀJS SĀK RAUDĀT PAR TO, "JA VIEN NEBŪTU TO PIRMO 9 MINŪŠU'' NU CMON SAMIERINATIES AR TO, KA LATVIJĀ IR ZEMS FUTBOLA LĪMENIS UN TAS AR KATRU GADU PALIEK TĀDS PATS VAI ARĪ VĒL SLIKTĀKS, SKARBI BET TĀ TIEŠĀM IR! P.S VERPAKOVSKIS MALACIS SKAISTA PENDELE BŪSIM SAPROTOŠI. PALDIES PAR UZMANĪBU!
Ja, tikai kāpēc tad iepriekšējos gados mums nebija neviena spēlētāja Anglijas Premjerlīgā, Vācijas Bundeslīgā un kādu laiku arī Krievijas Premjerlīgā? Kāpēc kādreiz mums pamatsastāvā no 11 spēlētājiem 10 nebija leģionāri? Tas, ko raksti par futbola līmeni, ir muļķības. Arī Virslīgas līmenis, salīdzinot vismaz ar pēdējām divām sezonām, ir kāpis. Bet nedomāju, ka tu ar šādu savu attieksmi, tam pievērs diez ko lielu uzmanību.

  -2 [+] [-]

, 2012-10-12 23:50, pirms 12 gadiem
reikons rakstīja: Ja, tikai kāpēc tad iepriekšējos gados mums nebija neviena spēlētāja Anglijas Premjerlīgā, Vācijas Bundeslīgā un kādu laiku arī Krievijas Premjerlīgā? Kāpēc kādreiz mums pamatsastāvā no 11 spēlētājiem 10 nebija leģionāri? Tas, ko raksti par futbola līmeni, ir muļķības. Arī Virslīgas līmenis, salīdzinot vismaz ar pēdējām divām sezonām, ir kāpis. Bet nedomāju, ka tu ar šādu savu attieksmi, tam pievērs diez ko lielu uzmanību.
Iiiii, jāā... kāpis ir tikai stadionu tīrības līmenis, piemēram, vairs neredz tik daudz mētājamies paciņas ar saulespuķu sēklām. Piemēram kopš ir iestājies rudens stadionā slokā vairs neredz kurmju rakumus , jo viņi sildās zem zemes. Tur es tev piekrītu.

     [+] [-]

, 2012-10-12 23:50, pirms 12 gadiem
reikons rakstīja: Var jau teikt, ka Verpja labākie gadi ir aiz muguras, bet, redzot to, ka viņš nieka 15 minūtēs izdarīja vairāk nekā tas pats Rudņevs pa visu spēli, jāsaka, ka tie ir klaji meli. Gribētos vēl Laizānu un Lukjanovu par centību izcelt. Krjauklim individuāli, manuprāt, ļoti neveiksmīgs mačs. Pārējie? Parāk viduvēji, lai izceltu, tad laikam tāpēc arī tāds rezultāts.
Verpakovska paveiktais darba apjoms noteikti nebija lielāks par Rudņeva, varbūt kvalitatīvāks, bet bez iesistās pendeles Verpakovskis ar neko īpašu neizcēlās. Pārkāpumā aizsargs neveiksmīgi nospēlēja. Māris, acīmredzami, nav vēl labākajā formā, tajā viņš noteikti ir viens no labākajiem spēlētājiem izlasē.

  +2 [+] [-]

, 2012-10-12 23:51, pirms 12 gadiem
3 labākie izlases spēlētāji sdn maigi sakot neko neparādīja- Rudņevs, Cauņa, Vaņins. Tā vien izskatās ka vecais labais Verpavokskis aizvien ir labākais Latvijas izlases uzbrucējs- vienīgais kuram ir paauti...

     [+] [-]

, 2012-10-12 23:51, pirms 12 gadiem
Deportivo rakstīja: Nezinu, kādā sabiedrībā apgrozies, bet tas taču skaidrs, ka pa lielam Starkova klātbūtne vai nedošanās uz Bratislavu izlases spēli neietekmēs. Pat ja arī izdotos uzvarēt.
Tieši to arī cenšos pateikt, jo viss ir jau treniņos atstrādāts un tas, vai Starkovs brauc vai paliek mājās neko neitekmē. Pie raksta par šo spēli vairāki desmiti cilvēku brēca, ka nu tik visas nelaimes ir prom un trīs punkti būs kabatā.
Slēpts komentārs no bloķēta lietotāja

     [+] [-]

, 2012-10-12 23:52, pirms 12 gadiem
Maarim un Edgaram cepuri nost, parejie lupatas ar Kraukli prieksgala, visi ka viens, bez nekadas degsmes speleja, johaidii izlase kkada pastaiga ir???????????
Pat piecgadigi berni zin ka centra pusargiem ir janak pec bumbas un javeido spele, vairak par kkadam svechkam neredzeju vinu izpildijumaaaaa. Juri un Astafjevu atpakal izlaseee.
P.S. Ruudim aizmugures nebija, tam otram blakus bija, tiesnesis reali kludijas.
Slēpts komentārs no bloķēta lietotāja
Slēpts komentārs no bloķēta lietotāja

  +3 [+] [-]

, 2012-10-12 23:54, pirms 12 gadiem
Smacee nost rakstīja: skats uz soliņu ideāls..treniņtērpos tērpti mužiki un feisi kā no politbiroja 1985....slovāki ved 2:0..treneri kaut ko pārdzīvo..runā ..mūsējie akmenī cirsti..a vajadzētu visu šito varzu vienreiz ar sū...mietu..atvērt logus un izvēdināt šito savoku ūķi...mēs sen jau esam eiropā..bet futbolā jeibogu PSRS perģiv
precīzāk vairs nevar uzrakstīt...ar to jau jāsāk ,jāsakārto tas LFF kantoris un tad var gaidīt pārmaiņas laukumā,ne ātrāk

  -1 [+] [-]

, 2012-10-12 23:54, pirms 12 gadiem
reikons rakstīja: Tas, ko raksti par futbola līmeni, ir muļķības. Arī Virslīgas līmenis, salīdzinot vismaz ar pēdējām divām sezonām, ir kāpis. Bet nedomāju, ka tu ar šādu savu attieksmi, tam pievērs diez ko lielu uzmanību.
Nezinu pēc kā Tu spried par virslīgas līmeni, bet ja eirokausos Latvijas klubi pēdējos gados to vien dara, kā zaudē visiem pēc kārtas, tad tā uzreiz negribas teikt.

  -4 [+] [-]

, 2012-10-12 23:55, pirms 12 gadiem
Bronsons rakstīja: precīzāk vairs nevar uzrakstīt...ar to jau jāsāk ,jāakārto tas LFF kantoris un tad var gaidīt pārmaiņas laukumā,ne ātrāk
Ķipa aizvāksim politbiroju un mūs gaida spoža un panākumu pilna nākotne , utt tiri piri. Interesanta teorija.

  -1 [+] [-]

, 2012-10-12 23:55, pirms 12 gadiem
Deportivo rakstīja: Verpakovska paveiktais darba apjoms noteikti nebija lielāks par Rudņeva, varbūt kvalitatīvāks, bet bez iesistās pendeles Verpakovskis ar neko īpašu neizcēlās. Pārkāpumā aizsargs neveiksmīgi nospēlēja. Māris, acīmredzami, nav vēl labākajā formā, tajā viņš noteikti ir viens no labākajiem spēlētājiem izlasē.
Salīdzinoši maza spēļu prakse pēdējā laikā un vēl bija apslimis. Bet pat ar visu to viņš nopelnīja pendeli un to aukstasinīgi realizēja. Izdarīja to 15 minūtēs, ko citi ne tuvu nespēja pat 90.

  +2 [+] [-]

, 2012-10-12 23:57, pirms 12 gadiem
Krokodils rakstīja: Ķipa aizvāksim politbiroju un mūs gaida spoža un panākumu pilna nākotne , utt tiri piri. Interesanta teorija.
gribi apgalvot ka viss ir OK?
Slēpts komentārs no bloķēta lietotāja
Slēpts komentārs no bloķēta lietotāja
Slēpts komentārs no bloķēta lietotāja

     [+] [-]

, 2012-10-12 23:59, pirms 12 gadiem
Bronsons rakstīja: gribi apgalvot ka viss ir OK?
Ne ne , tev taisnība, aizvāksim visos sporta veidos politbiroju un tad būs zelta nākotne. Tajā brīdī , kad pazudīs tie vecie padomju ģīmji no rezervistu soliņa un vietā ielikts, teiksim kāds jaunais zaļais gurķis izlase uzvarēs visus pēc kārtas, tā tas būs, es tev piekrītu.

     [+] [-]

, 2012-10-12 23:59, pirms 12 gadiem
Deportivo rakstīja: Nezinu pēc kā Tu spried par virslīgas līmeni, bet ja eirokausos Latvijas klubi pēdējos gados to vien dara, kā zaudē visiem pēc kārtas, tad tā uzreiz negribas teikt.
Ja reiz par Eirokausiem, tad jāsaka, ka FK Ventspils tikšana EL grupu turnīrā bija liela veiksme un laba apstākļu sakritība. Arī šogad LM bija pieklājīga pirmā spēle pret poļiem, bet principā šajā ziņā es tev piekrītu. Eirokausos neveicas, bet tas jau nav tikai dažu pēdējo sezonu jautājums.

  +5 [+] [-]

, 2012-10-12 23:59, pirms 12 gadiem
Visneveiksmīgāko spēli -- pret Bosniju -- neredzēju, taču pret Grieķiju un šodien pret Slovākiju nebija nemaz tik slikti (ņemot vērā objektīvo līmeņa starpību), it sevišķi jau pirmais puslaiks pret Grieķiju. Lai izrautu punktus pret krietni spēcīgākiem, nepieciešama veiksme, un tās nu šoruden ļoti pietrūka. Bet neredzu nekādu pamatu izlasi boikotēt, tieši otrādi -- jābūt atbalstam. Tad kādam no pirmā trijnieka arī vēl iekodīsim, kaut arī paši no grupas ārā netiksim.
Slēpts komentārs no bloķēta lietotāja

     [+] [-]

, 2012-10-13 00:00, pirms 12 gadiem
Joprojām sekoju komentāru divkaujām. "Tie kas saprot futbolu" vs "Visgudrākie"
Slēpts komentārs no bloķēta lietotāja

  +1 [+] [-]

, 2012-10-13 00:02, pirms 12 gadiem
īpatnis rakstīja: Joprojām sekoju komentāru divkaujām. "Tie kas saprot futbolu" vs "Visgudrākie"
Tur nav ko sekot. Loģiski domājošam cilvēkam par un ap situāciju futbolā un Latvijas sportā kopumā viss ir skaidrs jau sen. Paliek tikai mazie dzīves prieciņi kā sarkasms un ironija, tas arī viss.
Slēpts komentārs no bloķēta lietotāja

  +1 [+] [-]

, 2012-10-13 00:03, pirms 12 gadiem
Krokodils rakstīja: Tur nav ko sekot. Loģiski domājošam cilvēkam par un ap situāciju futbolā un Latvijas sportā kopumā viss ir skaidrs jau sen. Paliek tikai mazie dzīves prieciņi kā sarkasms un ironija, tas arī viss.
Dievinu meistarīgus sarkasmus un ironijas.

     [+] [-]

, 2012-10-13 00:05, pirms 12 gadiem
sasperjods rakstīja: es vēl pa visu rakstu PNA u.tml. jokus : )))))
Kas ir PNA? Zināju tikai PVN un PVA.
Slēpts komentārs no bloķēta lietotāja
Slēpts komentārs no bloķēta lietotāja

  +2 [+] [-]

, 2012-10-13 00:06, pirms 12 gadiem
Starp citu, ievērtējāt ziņās kā KK uzresnējis nedaudz, šausmas, tik jauns un jau tik liels..
Slēpts komentārs no bloķēta lietotāja

     [+] [-]

, 2012-10-13 00:08, pirms 12 gadiem
Krokodils rakstīja: Starp citu, ievērtējāt ziņās kā KK uzresnējis nedaudz, šausmas, tik jauns un jau tik liels..
kas ir KK?

  -1 [+] [-]

, 2012-10-13 00:09, pirms 12 gadiem
Krokodils rakstīja: Ne ne , tev taisnība, aizvāksim visos sporta veidos politbiroju un tad būs zelta nākotne. Tajā brīdī , kad pazudīs tie vecie padomju ģīmji no rezervistu soliņa un vietā ielikts, teiksim kāds jaunais zaļais gurķis izlase uzvarēs visus pēc kārtas, tā tas būs, es tev piekrītu.
nesaku ka uzreiz visus uzvarēsim...bet katram ir savs laiks...neiet runa tikai par treneru maiņu..federācija kā tāda ir iesūnojusi līdz nemaņai

     [+] [-]

, 2012-10-13 00:09, pirms 12 gadiem
sasperjods rakstīja: Sarkasms jau šim sanāk
bet man nepatīk viņa slavofīlisms
un pārākā kosmiskā pareizības izrādīšana
būt pareizam nav koši
Tātad var uzņemt sarkastiķu klubā. Slavofilisms pazudīs pie pareizas audzināšanas. Bet pareizums reizē ar slavofilismu.
Slēpts komentārs no bloķēta lietotāja

     [+] [-]

, 2012-10-13 00:11, pirms 12 gadiem
sasperjods rakstīja: pieņ-nod akti
PMK nezināji? : )
PMK piemirsu. Labi ka tagādināji.

  +1 [+] [-]

, 2012-10-13 00:11, pirms 12 gadiem
bebitis rakstīja: kas ir KK?
Kr Kļ
Slēpts komentārs no bloķēta lietotāja

  +2 [+] [-]

, 2012-10-13 00:12, pirms 12 gadiem
Krokodils rakstīja: Starp citu, ievērtējāt ziņās kā KK uzresnējis nedaudz, šausmas, tik jauns un jau tik liels..
Kā padzina no LFF, tā sāka apvelties.
Slēpts komentārs no bloķēta lietotāja

     [+] [-]

, 2012-10-13 00:13, pirms 12 gadiem
sasperjods rakstīja: Piekrītu, ka vaig jaunas organizācijas
Bet šis man šķiet jau ir izkurtējis un nelieksies vairs diži uz veselīgo pusi
Pierunāji.
Slēpts komentārs no bloķēta lietotāja

     [+] [-]

, 2012-10-13 00:14, pirms 12 gadiem
sasperjods rakstīja: Tava kārta 3 būrtu abreviatūrai uz P burta
p.s.
re kā spēle gatava
HVZ !

  -2 [+] [-]

, 2012-10-13 00:15, pirms 12 gadiem
Labi, domāsim pozitīvi, pēc gadiem 5 izlasē jau būs 3-4 melnādainie no Kongo Demokrātiskās republikas, vislabāk, ja viņi būtu uzbrucēji un pussargi, tad jau viss atkal ies uz labo pusi

     [+] [-]

, 2012-10-13 00:15, pirms 12 gadiem
Ar cetriem laba limena speletajiem ir gruti, jo Gorksam vienam aizsardziba ir gruti, ok videja linija Caunam bis palidzeja, bet tomer Rudnevu pieskata tapec vajadzetu kaut vai Gauracu blakam... Talak jaizdara secinajumi...
Slēpts komentārs no bloķēta lietotāja

     [+] [-]

, 2012-10-13 00:17, pirms 12 gadiem
sasperjods rakstīja: : DDDDD

PSR
PIN

štrunts ar viņiem visiem
Māris Štrombergs 2kārtējais OČ
HVZ-... viņu zin! Un lai būtu ar P burtu, pirmais vārds jātulko latviski!

     [+] [-]

, 2012-10-13 00:18, pirms 12 gadiem
sasperjods rakstīja: : DDDDD

PSR
PIN

štrunts ar viņiem visiem
Māris Štrombergs 2kārtējais OČ
PSR - neskaitās.
Slēpts komentārs no bloķēta lietotāja
Slēpts komentārs no bloķēta lietotāja

     [+] [-]

, 2012-10-13 00:20, pirms 12 gadiem
sasperjods rakstīja: : DDDDD

PSR
PIN

štrunts ar viņiem visiem
Māris Štrombergs 2kārtējais OČ
interesanti, vai ātrāk būs kāds cits 2kārtējais, un vai būs kāds 3kārtējais?
Slēpts komentārs no bloķēta lietotāja

  +1 [+] [-]

, 2012-10-13 00:23, pirms 12 gadiem
sasperjods rakstīja: jo?
drīzāk PIN neskaitās, jo nemāku atšifrēt
o nē izdomāju personal identifying number kaut kūr tam tuvumā
Ieskaitīts. Tu šodien vinēji
Bet PSR parasti bija vēl kāds burts vai nu priekšā( piem. L), vai pakaļā( piem. S)

  +1 [+] [-]

, 2012-10-13 00:25, pirms 12 gadiem
sasperjods rakstīja: Labs jautājums
pat pans Kleksis to neiedomātos paprasīt
Kleksis par sabiedriskām norisēm vairāk. Es pafilozofēju.
Slēpts komentārs no bloķēta lietotāja
Slēpts komentārs no bloķēta lietotāja

  +2 [+] [-]

, 2012-10-13 00:28, pirms 12 gadiem
sasperjods rakstīja: Jā bet vīdēja jau Kazahijas PSR
visu laiku brīnos, cik ērmīgi bija uz reiz pēc kara
Kazhijas SPR, nevis PSR
Pēc kara viss ir ērmīgs. Tāpēc vien karš ir slikts. Es tikai par mieru. Miru mir!

  +1 [+] [-]

, 2012-10-13 00:29, pirms 12 gadiem
sasperjods rakstīja: ievēlot Rubļovski, tāds jautājums būtu gluži vietā ; )
Rublis ir un paliek tikai koka rublis. Ne mums spriest par viņa vērtīgajiem +
Slēpts komentārs no bloķēta lietotāja

  +1 [+] [-]

, 2012-10-13 00:33, pirms 12 gadiem
sasperjods rakstīja: Ak, sport, tu miers!!!
Lūk! Tāpēc jābūt sportiskam.
Tev neliekas, ka visi mūs pametuši? Kaut kāds baiss tukšums apkārt.
Laikam jāļauj Tev rakstīt PNA.
Slēpts komentārs no bloķēta lietotāja

     [+] [-]

, 2012-10-13 00:38, pirms 12 gadiem
rižik prom!
Slēpts komentārs no bloķēta lietotāja

     [+] [-]

, 2012-10-13 00:45, pirms 12 gadiem
Lai uz nākamo spēli būtu tāds pats sākumsastāvs kā mēs šo spēli nobeidzām,vienīgi Cauņas vietā,lai uz soliņa sēž Fertvovs. Pirmās desmit minūtes ir noteikti vienas no sliktākajām,bet varbūt pat sliktākās Latvijas futbola vēsturē. Pēc desmit minūtēm intriga par spēli zuda. Liels prieks,ka Māris vārtus guva. Un vēl pie tam cik skaistu pendeli viņš realizēja.

     [+] [-]

, 2012-10-13 00:49, pirms 12 gadiem
Momentu realizācija ka hokejā((
Bet būs OK, nakamgad cīnīsimies, bet atkal no aizsardzības((
Slēpts komentārs no bloķēta lietotāja
Slēpts komentārs no bloķēta lietotāja
Slēpts komentārs no bloķēta lietotāja

  +1 [+] [-]

, 2012-10-13 01:30, pirms 12 gadiem
Andris5 rakstīja: rižik prom!
Vakar nevareji nomierinaties, ka Bimbis Tev neatbild ko Verpakovskis dara izlase. Vai sodien Tevi shis jautajums aizvien satrauc?

  +2 [+] [-]

, 2012-10-13 01:35, pirms 12 gadiem
rronijs rakstīja: Ignorejam Lihtensteinas speeli!
Es gan iešu un atbalstīšu mūsu izlasi par cīņu. Šajā grūtajā brīdī un iespējams izlases zemākajā punktā viņiem ir vajadzīgs īstu fanu atbalsts, nevis tādu, kuri nolamā zaudējuma gadījumā un slavē pie uzvaras. Protams, ir redzams, ka izlasē kaut kas galīgi nav kārtībā un ir vajadzīgas pārmaiņas, kaut vai emocionāls atbalsts, jo jaunus superspēlētājus no Latvijas mežiem neizvilksi - kādi ir tādi ir. Iedomājies cik tas skaisti būtu ja uz Lihtenšteinas spēli būtu pilns stadions(jā mazais Skonto stadions) ar īstiem faniem, kuri atbalstītu savējos un teiktu mums vajag futbolu Latvijā, mēs atbalstam savējos un ticam, ka pienāks vēlreiz 2004.gada mazais brīnums
Slēpts komentārs no bloķēta lietotāja
Slēpts komentārs no bloķēta lietotāja
Slēpts komentārs no bloķēta lietotāja
Slēpts komentārs no bloķēta lietotāja
Slēpts komentārs no bloķēta lietotāja

     [+] [-]

, 2012-10-13 02:19, pirms 12 gadiem
Autor, palabošu Mareks Sapara iesita otros vārtus.

  -1 [+] [-]

, 2012-10-13 02:55, pirms 12 gadiem
Nez kāpēc mani tas nepārsteidz!
Slēpts komentārs no bloķēta lietotāja

  -1 [+] [-]

, 2012-10-13 03:38, pirms 12 gadiem
pirmās trīs spēles pa null.em....pirmo punktu iegūsim pret Likteņšteinu - tas uzbudina doties uz stadionu!

  -1 [+] [-]

, 2012-10-13 03:52, pirms 12 gadiem
eU BEIDZ ŅIRGĀTIES - Tā jau skumji!
Latvijai trijās spēlēs tik viens zaudējums!!!!????
Sadisti no sportacentra.......
V Komanda S U N Z Vārti P
1. Bosnija un Hercegovina 3 2 1 0 12:2 7
2. Slovākija 3 2 1 0 5:2 7
3. Grieķija 2 2 1 0 4:1 7
4. Lietuva 3 1 1 1 3:3 4
5. Latvija 3 0 0 1 3:8 0
6. Lihtenšteina 3 0 0 3 1:12 0

     [+] [-]

, 2012-10-13 07:21, pirms 12 gadiem
Pats_zinu rakstīja: Vakar nevareji nomierinaties, ka Bimbis Tev neatbild ko Verpakovskis dara izlase. Vai sodien Tevi shis jautajums aizvien satrauc?
protams!Bet šķiet tevi satrauca vakardienas mans rakstītais ka jādomā vai tik pats neesi bimbis.

  +2 [+] [-]

, 2012-10-13 08:51, pirms 12 gadiem
Šorīt emocijas jau nedaudz norimušas un varam uzrakstīt kaut ko uz vēsas galvas.Šobrīd turnīra tabula, labāk kā nekad ,parāda spēku samēru mūsu grupā.Mēs esam zaudējuši visām trim līdervienībām ,kuras arī cīnīsies par ceļazīmi uz PČ,pie tam divas spēles aizvadot izbraukumā.Loģisks rezultāts ,ja ņem vērā mūsu izlases šī brīža līmeni,kas,kā pareizi rakstīja Olga ,ir nedaudz virs pundurvalstiņu līmenī.Gan paša izlase,par futbola infrastruktūru nemaz nerunājot.Sportiskos rezultātus vērtēsim pēc tam,kad būs nospēlēts ar mūsu tuvākajiem konkurentiem,jo visām L komandām būs sava cīņa par ceturto vietu un pareizi Kreipāns teica,ar Lihtenšteinu būs jārēķinās.Lietuva šobrīd izskatās vislabāk no šīm trim komandām,ko pierādīja iepriekšējais eirokvalifikācijas turnīrs,tāpēc ,ja izcīnīsim 4 vietu,tas būtu labs rezultāts šī brīža izlasei.Vakar uz soliņa nebija Starkova kunga,tad aprieti tika viņa palīgi,kas nav nekāds pārsteigums,jo krančiem taču ir jārej.Tāds maziņš piemērs un jautājums.Vai kaut kas ir uzlabojies ar Malnača stāšanos darbā pie Latvijas virslīgas vadīšanas?Mans hobijs ir statistika un es varu atbildēt par šo jomu.Ja pērn ar spēļu protokoliem bija minimāla problēma,tad šogad ,it sevišķi sezonas pirmajā pusē ,tā kļuva par lielu PROBLĒMU.Varbūt ,ka citos jautājumos ir savesta kārtība.Nezinu.

  -1 [+] [-]

, 2012-10-13 09:04, pirms 12 gadiem
kads parsteigums LV zaudeja, hmm ir tada ARPUSRANGA VIETA? ja jaa tad musejiem vieta ir tur, jamaina viss lai kaut kas uzlabotos!

     [+] [-]

, 2012-10-13 09:15, pirms 12 gadiem
Par spēli- domāju, ka neveiksmīgais sākums uzlika īpašu zīmogu spēles turpinājumam, bet, jāteic, ka mūsējie (gods un slava) tomēr galīgi nesalūza un cīnījās, cik nu meistarība atļauj. Vaņins bija labs, un viņu pie zaudētajiem vārtiem nevar vainot. Kopumā rezultāts, domāju, taisnīgs, jo Slovākija meistarības ziņā bija pārāka- bija redzams ar neapbruņotu aci. Bet nesapratu, ko LV izlasei deva Rugina uznāciens. Šaubos arī par pašreizējo Gaurača varēšanu (nevarēšanu?), jo Torpedo pamatsastāvā viņš netiek. Gaidīju uznākam laukumā veiklo Kamešu un Baltikas sastāvā spēlējošo Zjuzinu, bet šoreiz nekā. Prieks par Māri, kurš vārtus nopelnīja ar savu individuālo meistarību, un tagad jau ir intriga- gaidīsim Māra 30. vārtus izlases rindās. Piekrītu par mūsu izlases "politbiroju", kas TV ekrānā tiešām atstāja ļoti impozanti eksotisku iespaidu, bet tas nu tā- humoram. Un vēl- jā, Fertovs un Krjauklis laikam tiešām ir visai "interesanta" izvēle LV izlases rindās, bet tas nu arī tā- viela pārdomām.

  +1 [+] [-]

, 2012-10-13 09:20, pirms 12 gadiem
Lai arī sākums bija katastrofāls, vēlāk spēlētāji juzdami Starkova prombūtni, sāka veidot kaut ko futbola spēlei līdzīgu.Pieturēt bumbu, veidot uzbrukumus .Kāmēr darbosies šis modekis: parādīt Skonto futbolistus, ceļot to reitingus ar spēlēšanu izlasē, lai izdevīgāk pārdotu, nekas nemainīsies .Kāmēr Indriksonam savas biznesa intereses būs pirmajā vietā ,bet izlase pakārtota tam, viss turpināsies. Latvijas sportā tāds pats stāvoklis kā visā valstī.Darbojas hūtes princips: zodz, krāpj , melo- bet paliec godīgs cilvēks.
Slēpts komentārs no bloķēta lietotāja
Slēpts komentārs no bloķēta lietotāja

  +2 [+] [-]

, 2012-10-13 10:04, pirms 12 gadiem
Kamēr Starkovs stūrēs tikmēr nekas nemainīsies!

  -3 [+] [-]

, 2012-10-13 10:21, pirms 12 gadiem
Lūdzu, izskaidrojiet man kāds, kādēļ sastāvā nav neviena mūsu čempionāta līdervienības Daugavas spēlētāja?

  -1 [+] [-]

, 2012-10-13 10:37, pirms 12 gadiem
Rudņevs nulle

     [+] [-]

, 2012-10-13 10:55, pirms 12 gadiem
mums aizsardzība vispār nav un ja tās nav tad ko var gribēt, grūti pateikt kam būtu jānotiek, lai spētu kaut ko arī uzvarēt...nu labi viens gan ir skaidrs - ir jānomaina pilnīgi viss treneru korpus, nu neder viņu metodes.

  +2 [+] [-]

, 2012-10-13 11:26, pirms 12 gadiem
Kauns vienkarsi Verpakovskis 15 min laika izdara to , ko Rudnevs nav izdarijis 20 spels , vienkarsi kauns
Slēpts komentārs no bloķēta lietotāja

  +1 [+] [-]

, 2012-10-13 11:48, pirms 12 gadiem
Speles intriga zuda pec 10 speletam ninutem , Slovakija ir krietni zemka limena komanda ka Bosnija un Griekija

  -1 [+] [-]

, 2012-10-13 12:46, pirms 12 gadiem
jamaina tie vecie onkuli..

man tas latvijas futbols jau aknas sezas...neko jaunu nevar redzet..tikpat labi no laukiem savaktu puiselus tie pat labak varetu nospelet.....skatos kaun brinos ka musu pro futbolisti trenka bumbu un nekada tolka nav jau cik gadus kada tolka vispar spelet futbolu ja tu neko nevari paradit un izdari..lohu bars ko lai saka
Slēpts komentārs no bloķēta lietotāja

  -3 [+] [-]

, 2012-10-13 13:36, pirms 12 gadiem
rudzu maize rakstīja: Ko tu viņu provocē? Pats nomierinies.
Pashol n..huj, pedin!

     [+] [-]

, 2012-10-13 14:36, pirms 12 gadiem
tiesi ta 1 golu...es ari katru dienu vienreiz eju uz ateju pa lielam,bet ka labak nepaliek ta nepaliek..tev vel japamacas izprast kas ir kas..

  +1 [+] [-]

, 2012-10-13 15:03, pirms 12 gadiem
Kad beidzot mainisies LFF vadiba un izlases treneris??????????????????

  -1 [+] [-]

, 2012-10-13 15:07, pirms 12 gadiem
Nāves ēnā rakstīja: Nu ko tagad visi auro??? Klaigāja par aizsardzības futbolu , bet mēs katrā spēlē iesitam vārtus! Pret Bosniju un Griekiju spēlējām uzbrukuma futbolu , ko tas deva???
nezinu, kā citiem, bet pēc spēles pret Grieķiju man rūgtums bija krietni mazāks par zaudējumu, jo nospēlējām ļoti cienīgi. Bet pēc šīs spēles vispār negribas vairs redzēt izlases spēles kādu laiku, ja pa visu spēli ir labi, ja 2 puslīdz normāli sitieni pa vārtiem + dažbrīd izskatījās, ka mūsējie pirmo reizi kopā spēlē, jo tāda nesapratne laukumā sen nebija redzēta. Spēlējot daudz maz uzbrūkošu spēli, gadījumā arī, ja neizdodas uzvarēt vai vismaz nospēlēt neizšķirti, zemapziņā ir doma, ka nepaveicās vai ka pretinieks bija mazliet labāks realizācijā utt, bet ar šādu futbolu, kad pat nav sitienu pa vārtiem, ne mazāka doma neiezogas prātā, ka varējām pat neizšķirti nospēlēt

     [+] [-]

, 2012-10-13 17:11, pirms 12 gadiem
Vakar kad skatījos spēli aizsargi tādi nedroši, it kā no bumbas baidītos.Lietuva sanāk labāk spēlē pagaidām nekā Latvija.Tas mums ir nepieņemami.Novēlu mūsu izlasei veiksmi pārliecībā,kad spēlēs pret Lihtenšteinu.Tad man liekas aizies turnīrs mums.kad sajutīsim uzvaras garšu!!!

     [+] [-]

, 2012-10-13 17:45, pirms 12 gadiem
adrenalin8 rakstīja: Vakar kad skatījos spēli aizsargi tādi nedroši, it kā no bumbas baidītos.Lietuva sanāk labāk spēlē pagaidām nekā Latvija.Tas mums ir nepieņemami.Novēlu mūsu izlasei veiksmi pārliecībā,kad spēlēs pret Lihtenšteinu.Tad man liekas aizies turnīrs mums.kad sajutīsim uzvaras garšu!!!
vairāk par neizškirtu nesagaidīsim....0:0
Tiekoties divām nullēm - cits iznakums nav gaidāms!

     [+] [-]

, 2012-10-13 17:46, pirms 12 gadiem
Turnīra tabula visu skaidri izsaka!

     [+] [-]

, 2012-10-13 17:48, pirms 12 gadiem
Optimisti no SportaCentra joprojām Latvijai zaudējuma ailē liek 1....

     [+] [-]

, 2012-10-13 19:33, pirms 12 gadiem
arhivs X rakstīja: Interesanti būtu dzirdēt par iespējamiem kandidātiem? Jau pats fakts, ka izlasē var būt špīleri no, atvainojiet, tik zema līmeņa turnīra, kā Latvijas cempis, neiet kopā ar cerībām cīnīties līdzīgi pret mūsu grupas vadosajām komandām
A ko šie Daugavas spēlētāji būtu vienīgie, kuri pārstāv LČ ? Šobrīd izlasē nav neviena tik zema līmeņa turnīra, kā LČ, pārstāvja?
Slēpts komentārs no bloķēta lietotāja

     [+] [-]

, 2012-10-14 01:52, pirms 12 gadiem
Nu smagi ies pret Lihtenšteinu....varbūt pretī likt LM?...VAI SKONTO?