Layout: current: getContentLayout (Cid: Cache\Templating\LayoutCustomizations\Esports\CustomizationSource512 ), alternative: getContentLayout (Cid: Cache\Templating\LayoutCustomizations\Esports\CustomizationSource512), Fid:114, Did:0, useCase: 3

Video: Kļaviņš: "Indriksons ar Gavrilovu ļoti bieži kopā gājuši pirtī"

Andris Liepa
Andris Liepa
Piedāvājam pilno interviju ar Latvijas Futbola federācijas prezidenta amata kandidātu Krišjāni Kļaviņu, kurš sarunas gaitā stāsta gan par savu personību, gan saistību ar futbolu, gan baumām vai pat iespējamu apzinātu apmelošanu spēļu ietekmēšanas skandālos, kā arī, protams, argumentē savu vīziju par futbola attīstību tuvākā un tālākā nākotnē. Sportacentrs.com TV kanālā pilnā intervija ar Krišjāni Kļaviņu būs vērojama 11. februārī plkst. 21:00, savukārt uzreiz pēc tam - plkst. 23:05 - jūsu uzmanībai tiks piedāvāta intervija ar otru vēlēšanu kandidātu un pašreizējo federācijas prezidentu Gunti Indriksonu.

Sarunas ilgums divas stundas.
Vērtējums: +27

  +3 [+] [-]

, 2016-02-11 14:22, pirms 9 gadiem
sākšu ar šo

  +4 [+] [-]

, 2016-02-11 14:26, pirms 9 gadiem
Kā Tev iet, Bērziņ? rakstīja: sākšu ar šo
Es, ar te varēs dzirdēt, ko jaunu, ne tukšu demagoģiju.

     [+] [-]

, 2016-02-11 14:26, pirms 9 gadiem
https://www.youtube.com/watch?v=_CT...

te Stīvens Sīgals ļoti labi izsakās... ''srazu hoču v posķeļ''

  +4 [+] [-]

, 2016-02-11 14:29, pirms 9 gadiem
23:05 otrā intervija - pieņemams laiks cilvēkiem kam rīt no rīta jāiet uz darbu!

Uzdevu šo jautājumu J Cīrulim, viņš teica ka šie laiki esot "labākie" lielākai auditorijai!

Kura normāla televīzija auditorijas lielāko skaitu grib savākt 23:00?

  +2 [+] [-]

, 2016-02-11 14:31, pirms 9 gadiem
sandis444444 rakstīja: Kura normāla televīzija auditorijas lielāko skaitu grib savākt 23:00?
tad lēti servaks maksā!!
Es gan arī nesaprotu kurš grib 2 stundas uz Novicka vai Suveizdas uzdotajiem jautājumiem un atbildēm skatīties. Man ''cringe'' pie abiem intervētājiem sākās jau pēc pirmajām pāris sekundēm.... galīgi negatavi
Slēpts komentārs no bloķēta lietotāja

  +3 [+] [-]

, 2016-02-11 14:41, pirms 9 gadiem
Skaista frizūra intervētājam.

  -3 [+] [-]

, 2016-02-11 14:42, pirms 9 gadiem
serxinjo rakstīja: es atvainojos, bet publiskās TV intervētājiem būtu jāpadomā arī par ārējo izskatu - ieteikums sakopt matus, nevar ar tādu frizūru, ka mati aug priekšā acīm intervēt cilvēkus kameras priekšā, arī par apgērbu ir jāpadomā. Tas attiecas arī uz Suveizdu. Nu padomājiet par SC tēlu publiskajā telpā - pagaidām ir Noviks ar riņķiem, Suveizda un Novickis ar nesakoptajiem matiem. Nevajag būt modeļiem, bet pie šādām tādām lietām ir jāpadomā.
piekrītu. Pretīgi skatīties. Tur nevis vīrietis sēž, bet lupata.

     [+] [-]

, 2016-02-11 14:56, pirms 9 gadiem
marka3x3 rakstīja: Es, ar te varēs dzirdēt, ko jaunu, ne tukšu demagoģiju.
30min laikā tukša demogoģija pagaidām.

  +1 [+] [-]

, 2016-02-11 15:05, pirms 9 gadiem
Kad parāda komentētāju, visu laiku iedomājos, vai viņam tie mati priekšā acij vispār ļaut redzēt?!

Vajadzēja Krišjānim palīdzēt noņemt matus no acs šim.

  -1 [+] [-]

, 2016-02-11 15:07, pirms 9 gadiem
Vajadzētu mani pieņemt darbā, esmu strādājis par sporta žurnālistu, esmu sporta tiesnesis tenisā, kamaniņās, pats daudz sportoju- futbols u.t.t., normāli arī izskatos.
Bet tagad jau visur tik pa blatu un zaļknābjiem priekšroka.
Slēpts komentārs no bloķēta lietotāja
Slēpts komentārs no bloķēta lietotāja
Slēpts komentārs no bloķēta lietotāja

  -2 [+] [-]

, 2016-02-11 15:34, pirms 9 gadiem
LTG Līkuls rakstīja: Man likās ka hipijus jau kādu laiku bija sadzinuši tumšos pagrabos, bet te viens pat kamerā trako.
Kur tev tā likās, Bolderājā, kur dzīvo vieni vienīgi urlas?

  +5 [+] [-]

, 2016-02-11 15:50, pirms 9 gadiem
ehh...

Indriksons ir uztaisījis futbola saimniecību par tādu miskasti, kad pat žurnālisti tur izskatās pēc palīgskolas beidzējiem.

KK runā loģiski un sakarīgi, tomēr nav īsti pārliecības par viņa prāta spējām. Tāds lauku puika vien ir. Bet nu, ja pie viņa vadības beigs zagt, būs progress.
Slēpts komentārs no bloķēta lietotāja

     [+] [-]

, 2016-02-11 16:09, pirms 9 gadiem
EsMesijaunEksperts rakstīja: Aaksts tas matainais totaals. Visas KK idejas vinam sliktas, par visaam kko iebilst un stridas.

A uz otru interviju pie chekista aizsuuta kkadu meemu memlaku

Uz abam intervijaam vajadzetu cilveku kursh in konkreti sagatavojies un neitraals attieciba pret abiem!!!
kur tu atradīsi cilvēku, kurš sagatavosies intervijai un spēs palikt neitrāls pret abiem?
Jo vairāk zini par vienu vai otru kandidātu, jo grūtāk saglabāt neitralitāti. Vienīgais variants paņemt garkājainu blondīni, kurai uz lapas sarakstīt primitīvus jautājumus un ļaut abiem kandidātiem ieslīgt demagoģijā

     [+] [-]

, 2016-02-11 16:12, pirms 9 gadiem
puiks rakstīja: Kad parāda komentētāju, visu laiku iedomājos, vai viņam tie mati priekšā acij vispār ļaut redzēt?!

Vajadzēja Krišjānim palīdzēt noņemt matus no acs šim.
labs

  -1 [+] [-]

, 2016-02-11 16:19, pirms 9 gadiem
Jānis Derums rakstīja: Vajadzētu mani pieņemt darbā, esmu strādājis par sporta žurnālistu, esmu sporta tiesnesis tenisā, kamaniņās, pats daudz sportoju- futbols u.t.t., normāli arī izskatos.
Bet tagad jau visur tik pa blatu un zaļknābjiem priekšroka.
cik var čīkstēt
- uzskati, ka vari labāk, tad uztaisi savu lapu;
- uzskati, ka te slikti raksti, meklē orģinālavotos;
- uzskati, ka sliktas tiešraides, skaties dzīvajā;
- nepatīk komentētāji, izslēdz skaņu un komentē pats.

Cik var čīkstēt par sportacentra kvalitāti? Visi redz, ka tā nav augsta, bet būtu arī stulbi gaidīt kaut ko nenormāli augstas kvalitātes, jo sportacentrs savās iespējās un resursos nav ne LSM, ne ESPN pat ne Viasats.

  +1 [+] [-]

, 2016-02-11 16:20, pirms 9 gadiem
Bāc, KK tak bija tik kalsns agrāk, kas notika??

     [+] [-]

, 2016-02-11 16:22, pirms 9 gadiem
rudy_Latvija rakstīja: Bāc, KK tak bija tik kalsns agrāk, kas notika??
toto, bezrūpīga dzīve, lēna vielmaiņa, maz fizisko aktivitāšu

  +1 [+] [-]

, 2016-02-11 16:23, pirms 9 gadiem
rudy_Latvija rakstīja: Bāc, KK tak bija tik kalsns agrāk, kas notika??
viņš tak teica - nopelnīja miljonu kantorī, var atļauties labi dzīvot.

Turklāt - kā gan Tu vari iedomāties par kādas iestādes vadītāju kalsnu cilvēku? Jābūt uzrītai pierei tak

  +1 [+] [-]

, 2016-02-11 16:24, pirms 9 gadiem
mxs rakstīja: toto, bezrūpīga dzīve, lēna vielmaiņa, maz fizisko aktivitāšu
galvenais, ka toto
Slēpts komentārs no bloķēta lietotāja

  +3 [+] [-]

, 2016-02-11 16:25, pirms 9 gadiem
vai tā ir intervija ar Kļaviņu vai Novicka zvaigžņu stunda , kurā viņš cenšas argumentēt ar Kļaviņu un pierādīt , ka viņš ir LV futbola guru ?

  +2 [+] [-]

, 2016-02-11 16:29, pirms 9 gadiem
LTG Līkuls rakstīja: Kas tev ar to Bolderāju ir? Pats no turienes neesi, vai tāfelē no urlām atrāvies?
Pret Bolderāju man nav nekas, bet pret urlām gan. Tādiem primitīviem radījumiem būtu jāsēž zoodārzā pie primātiem, vai cirkā. Nekur citur šiem vienas rievas izdzimumiem nav vietas!

  +1 [+] [-]

, 2016-02-11 16:32, pirms 9 gadiem
LTG Līkuls rakstīja: Man likās ka hipijus jau kādu laiku bija sadzinuši tumšos pagrabos, bet te viens pat kamerā trako.
Tā nav nekāda hipija frizūra-ne šis,ne tas..Mati aizmugurē,sānos daudz par īsu.Apskaties,kāds izskatās piem.Pujols.

  +5 [+] [-]

, 2016-02-11 16:33, pirms 9 gadiem
Interesanta intervija, divas stundas paskrēja nemanot!

  +2 [+] [-]

, 2016-02-11 16:35, pirms 9 gadiem
Lai arī Kļaviņa kungs nav tīrs, bet tomēr ir dažas labas idejas un jaunas vēsmas LFF ir vajadzīgas. Veiksmi Kļaviņam.
Slēpts komentārs no bloķēta lietotāja

  +5 [+] [-]

, 2016-02-11 16:45, pirms 9 gadiem
EsMesijaunEksperts rakstīja: Aaksts tas matainais totaals. Visas KK idejas vinam sliktas, par visaam kko iebilst un stridas.

A uz otru interviju pie chekista aizsuuta kkadu meemu memlaku

Uz abam intervijaam vajadzetu cilveku kursh in konkreti sagatavojies un neitraals attieciba pret abiem!!!
Nu, bet Novickis tak gribēja abus uz grauda dabūt, Gunča pret Ko. Gunča nobijās un viņam tika rezervists Suveizda
Slēpts komentārs no bloķēta lietotāja

     [+] [-]

, 2016-02-11 16:59, pirms 9 gadiem
2h - neviena konkrēta fakta, neviena konkrēta uzvārda, plika demogoģija. Turklāt, ļoti vājā izpildījumā, bēdīgi.
Slēpts komentārs no bloķēta lietotāja
Slēpts komentārs no bloķēta lietotāja

  -1 [+] [-]

, 2016-02-11 17:07, pirms 9 gadiem
Gājuši pirtī...ir nu gan rādītājs.Kāda starpība,kaut vai ar putinu,tad viņš nedrīkst kandidēt!?

  +4 [+] [-]

, 2016-02-11 17:24, pirms 9 gadiem
AMBALS rakstīja: Gājuši pirtī...ir nu gan rādītājs.Kāda starpība,kaut vai ar putinu,tad viņš nedrīkst kandidēt!?
2001, gadā pēc Skonto=Dinaburgas pēdējā riņķa spēles, kur dviņčaņi atdeva spēli ar 0-3, guņa pirtī iedeva kāpostu par labu rezultātu un pēc tam kopā }isa gavrjušas atvestās sierenes !!! Pirms Skonto-Rabotnicki slavenās spēles arī gavrjuša atgādāja vecenes, kuras pārtraukumā lakstojās ap Lajuku un otrā puslaikā visi koda guņas ložā. Kaut gan no malas nebija sūdīgas. Cērtamas

 +12 [+] [-]

, 2016-02-11 17:40, pirms 9 gadiem
Tas, kas intervē ir žurnālists vai kaut kāds klauns? Nerunājot jau to, ka puisis nejēdz sev matus sasukāt, uzdod jautājumus tā it kā būtu kaut kāds dievs.

1:43:00
"Kirovs Lipmans ir veiksmīgs biznesmenis, bet Jums (K.K.) ir tikai totalizatora nopelnītā nauda!"

Kurš sevis cienīgs žurnālists vispār kaut ko tādu atļautos pateikt? Vai K.K. jeb kad ar tiesas spriedumu ir ticis atzīts par vainīgu saistībā ar toto?

A. Pučem vajadzētu izrevidēt savu žurnālistu komandu, jo šitas izskatās pēc kaut kāda dzīves aizskarta tirliņa.
Slēpts komentārs no bloķēta lietotāja

     [+] [-]

, 2016-02-11 18:11, pirms 9 gadiem
Vienkārši te ir vajadzīgas pārmaiņas cerams cilvēki beidzot tās izdarīs!!!!!

  +2 [+] [-]

, 2016-02-11 18:31, pirms 9 gadiem
pa kuru laiku viņš palika tik resns ?!

     [+] [-]

, 2016-02-11 18:50, pirms 9 gadiem
Cilvēki saka, ka tikai runas bez faktiem. KK var policijā uzrakstīt iesniegumu, ka Pēteris, Juris ir liecinieki kriminālām darbībām. Tad viņiem arī ir jāsniedz liecības, bet var izrādīties, ka viņi "neko nezina, pirmo reiz dzird", lietai nav pierādījumu un interesanti, kas ir vainīgs - KK. Mani, neizbrīna fakts, ka iesaistītie cilvēki pie krimināllietas ierosināšanas baidīsies fizioloģisku/finansiālu aspektu dēļ sniegt liecības.
Par TOTO, ja krimināli nav pierādīta KK vaina, tad kas ir morāli vai tēla graujošs šajā sakarā. Tad jau TOTO kantori ir tikpat līdzatbildīgi, kā šie nelegālie darboņi, jo rada vidi šādām iespējām.

  -1 [+] [-]

, 2016-02-11 19:02, pirms 9 gadiem
Nu par to, ka toto lietā viņš nav bijis tīrs, var tikai lieku reizi pārliecināties no šīs intervijas. Nespēju iedomāties, ka kāds, kuram nav ko slēpt, šādā veidā atbildētu uz konkrētiem jautājumiem par konkrētiem notikumiem.
No sērijas - cilvēki redzēja, ka tu nosper maku. Tā ir taisnība?
- (mierīgā tonī) man nekādas apsūdzības nav izvirzītas. par šo jau izteicos aizvakar, patiniet atpakaļ un paklausieties. un vispār sen, kurš vairs detaļās atceras.
Nu kurš normāls, nepatiesi apsūdzēts cilvēks atbildētu tādā veidā?
Starp citu, nez, kur pazuda tā sliktā atmiņa, kad jāatceras konkrēts citāts no 2014.gada.

Skaidrs, ka toto viņš nespēlēja tīri, tas ir par 99%.
Cita lieta - ļoti iespējams, ka savu ir sapelnījis, tā bija jaunība un tagad tiešām Latvijas futbolu var attīstīt daudz labāk, nekā čekists. Tas, ka cilvēkam patiesi futbols interesē, arī ir skaidrs.

     [+] [-]

, 2016-02-11 19:06, pirms 9 gadiem
Ahahahahha pats ar Gavrilovu kopa stradaja un piegaaja speletajus vinam,bet tagad dzen uz Indriksonu.Melot Klavins mak labi.
Slēpts komentārs no bloķēta lietotāja
Slēpts komentārs no bloķēta lietotāja

  +1 [+] [-]

, 2016-02-11 19:11, pirms 9 gadiem
Swordsman rakstīja: Nu par to, ka toto lietā viņš nav bijis tīrs, var tikai lieku reizi pārliecināties no šīs intervijas. Nespēju iedomāties, ka kāds, kuram nav ko slēpt, šādā veidā atbildētu uz konkrētiem jautājumiem par konkrētiem notikumiem.
Neviens veiksmīgs cilvēks, kādā konkrētā sfērā, publiski neatklās detaļas kā ir notikušas darbības, pat ja viss ir likumīgi, tas viņam nav izdevīgi.
Slēpts komentārs no bloķēta lietotāja

     [+] [-]

, 2016-02-11 19:16, pirms 9 gadiem
Juri$$$ rakstīja: piekrītu. Pretīgi skatīties. Tur nevis vīrietis sēž, bet lupata.
nu Sc.com, ja salīdzina ar pieklājīgu mediju, ir nabagmāja. diemžēl, bet tā ir...
Slēpts komentārs no bloķēta lietotāja
Slēpts komentārs no bloķēta lietotāja
Slēpts komentārs no bloķēta lietotāja
Slēpts komentārs no bloķēta lietotāja

  -1 [+] [-]

, 2016-02-11 19:30, pirms 9 gadiem
marka3x3 rakstīja: Neviens veiksmīgs cilvēks, kādā konkrētā sfērā, publiski neatklās detaļas kā ir notikušas darbības, pat ja viss ir likumīgi, tas viņam nav izdevīgi.
Nevajag jau uzreiz sīki izstāstīt, kā un par ko lika likmes. Te ir konkrēti apvainojumi par konkrētām epizodēm. Vnk nevaru to iedomāties - šādas apsūdzības, šādas epizodes un šāda veida atbildes pilnīgi "tīram" cilvēkam. Nu neatbild godīgi cilvēki tādā veidā.
Slēpts komentārs no bloķēta lietotāja

  +2 [+] [-]

, 2016-02-11 19:42, pirms 9 gadiem
Patiesībā žēl , ka iztērēju 2h no dzīves , lai noskatītos šo cirku... Indriksona interviju nemaz nevēršu vaļā..

Ja Novickis sevi nosauc par futbola lietpratēju , tad der atcerēties , ka tas kas domā , ka zin visu patiesībā nezin neko ...

  +3 [+] [-]

, 2016-02-11 19:43, pirms 9 gadiem
Jānis Derums rakstīja: Vajadzētu mani pieņemt darbā, esmu strādājis par sporta žurnālistu, esmu sporta tiesnesis tenisā, kamaniņās, pats daudz sportoju- futbols u.t.t., normāli arī izskatos.
Bet tagad jau visur tik pa blatu un zaļknābjiem priekšroka.
Tu neesi hipsteris mīkstmiesīgais, tāpēc nederi.

  -2 [+] [-]

, 2016-02-11 19:44, pirms 9 gadiem
loool. Novickis teica 13k jauniešu futbolā? Ko viņš pīpē un avots...? Cik tad basketā - 30k?

Valdis Voins jau kkādus 3 gadus no vietas saka, ka baskets ir masveidīgākais, bet Novickis kko citu sakot.

  -4 [+] [-]

, 2016-02-11 19:51, pirms 9 gadiem
Par žurnālista melošanu jāliek mīnuss šim video...

     [+] [-]

, 2016-02-11 19:58, pirms 9 gadiem
EsMesijaunEksperts rakstīja: Ja par KK visi runaa par netiru toto naudu, tad par chekistu pa naudas zagshanu,mahinacijam un iespaidoshanu!!! Un ABAS puses nemelo par to

Tie kam ir sajega toto, sapratis ka nevar tiraa veidaa sapelnit toto naudu lai dzivotu bez pelnishanas nakamos 15 gadus un lai sapirktu ntos iipashumus!!! To varbuut var tikai Vanga,un tas nav joks!!!

Otrkaar vina sakari ar Gavrjushu, simtiem zvani un tikshanas, tapat pamanijat kaa vinsh aizstaav Dpils toto lietu un attaisno visus tur.

TOTO puika ir pamatigi savaa laikaa netiras spelites bijis iekshaa.
Tur tev taisnība. Ar toto naudu tīri nevar nopelnīt visai dzīvei. Bet, ja jāizvēlas, tad labāk, lai KK nevis čekists Guņa!
Slēpts komentārs no bloķēta lietotāja
Slēpts komentārs no bloķēta lietotāja
Slēpts komentārs no bloķēta lietotāja

  +1 [+] [-]

, 2016-02-11 20:16, pirms 9 gadiem
800 000 par apgaismojumu. Tad jau tas stadions par 15 ļimakiem nemaz nav tik dārgs
Slēpts komentārs no bloķēta lietotāja

  -1 [+] [-]

, 2016-02-11 20:27, pirms 9 gadiem
serxinjo rakstīja: es atvainojos, bet publiskās TV intervētājiem būtu jāpadomā arī par ārējo izskatu - ieteikums sakopt matus, nevar ar tādu frizūru, ka mati aug priekšā acīm intervēt cilvēkus kameras priekšā, arī par apgērbu ir jāpadomā. Tas attiecas arī uz Suveizdu. Nu padomājiet par SC tēlu publiskajā telpā - pagaidām ir Noviks ar riņķiem, Suveizda un Novickis ar nesakoptajiem matiem. Nevajag būt modeļiem, bet pie šādām tādām lietām ir jāpadomā.
es jau vakar par to teicu, bet visi man salika mīnusus. Pat riebīgi bija skatīties interviju, jo taukainie mati visu apetīti bojāja

  +2 [+] [-]

, 2016-02-11 20:46, pirms 9 gadiem
Tas, ka cilvēks var nopelnīt naudu 15 gadiem uz priekšu ar Toto spēli, nozīmē tikai to, ka viņš saprot futeni...
Slēpts komentārs no bloķēta lietotāja
Slēpts komentārs no bloķēta lietotāja

  -4 [+] [-]

, 2016-02-11 21:38, pirms 9 gadiem
Pēc 30 min tukšs bla bla, un augstprātīgs.
Interesanti, kā var ārzemju spēlētāju dabūt par brīvu, ja ārzemniekiem Latvijā minimālā alga kādreiz bija 460 LVL.. Otrs, un kāda velna pēc ir vajadzīgs ārzemnieks par brīvu, labāk lai pieredzi gūst 16 gadīgs vietējais..
Par kādu apmeklētību viņš runā smiekli nāk, un tas ka pēc gada būs stipri klubi vienkārši farss.. 15000 eur par pirmo līgu, viņš vispār zin cik maksā kaut vai treniņtērpi?..
Otru gadījumu nenoskatījos vēl, arī jau noteikti kā deputātiem pirms vēlēšanām, kā var nesolīt..

  -1 [+] [-]

, 2016-02-11 21:55, pirms 9 gadiem
bac.22 rakstīja: Pēc 30 min tukšs bla bla, un augstprātīgs.
Interesanti, kā var ārzemju spēlētāju dabūt par brīvu, ja ārzemniekiem Latvijā minimālā alga kādreiz bija 460 LVL.. Otrs, un kāda velna pēc ir vajadzīgs ārzemnieks par brīvu, labāk lai pieredzi gūst 16 gadīgs vietējais..
Par kādu apmeklētību viņš runā smiekli nāk, un tas ka pēc gada būs stipri klubi vienkārši farss.. 15000 eur par pirmo līgu, viņš vispār zin cik maksā kaut vai treniņtērpi?..
Otru gadījumu nenoskatījos vēl, arī jau noteikti kā deputātiem pirms vēlēšanām, kā var nesolīt..
nu nejau burtiski par brīvu. Domā, aizbrauks uz Āfriku un savāks vergus?
vnk priekš futbola ļoti lēti.

  +1 [+] [-]

, 2016-02-11 22:36, pirms 9 gadiem
>>Swordsman

Nosauc vienu 1.līgas klubu, kas var maksāt 650 eur algu ārzemniekam, tas ir tas par brīvu !!

  -1 [+] [-]

, 2016-02-11 22:46, pirms 9 gadiem
4 stundas pagalam. Ar divām pietika lai saprastu ka jālūdz Dievs lai šo tipu tur tālāk no Latvijas futbolā. Pat intervijā uzstājas kā D-pils advokāts, apvaino visus un par visu, pērle visam Gunču neslēptā tekstā vainoja cilvēku nāvēs. un tas viss no operas - man teica, es dzirdēju. Kā pašam ko pajautā saka pierādi.

  +2 [+] [-]

, 2016-02-11 22:55, pirms 9 gadiem
BABKInLovis rakstīja: 4 stundas pagalam. Ar divām pietika lai saprastu ka jālūdz Dievs lai šo tipu tur tālāk no Latvijas futbolā. Pat intervijā uzstājas kā D-pils advokāts, apvaino visus un par visu, pērle visam Gunču neslēptā tekstā vainoja cilvēku nāvēs. un tas viss no operas - man teica, es dzirdēju. Kā pašam ko pajautā saka pierādi.
Guņa stāv pāri visam, KK tomēr ir vairāk TOTO, bet Guņa jau čakarē nodokļu maksātājus. Ja KK ir sasmērējies, tad Guņa jau sen ir netīrs.

  +3 [+] [-]

, 2016-02-11 22:58, pirms 9 gadiem
bac.22 rakstīja: Pēc 30 min tukšs bla bla, un augstprātīgs.
Interesanti, kā var ārzemju spēlētāju dabūt par brīvu, ja ārzemniekiem Latvijā minimālā alga kādreiz bija 460 LVL.. Otrs, un kāda velna pēc ir vajadzīgs ārzemnieks par brīvu, labāk lai pieredzi gūst 16 gadīgs vietējais..
Par kādu apmeklētību viņš runā smiekli nāk, un tas ka pēc gada būs stipri klubi vienkārši farss.. 15000 eur par pirmo līgu, viņš vispār zin cik maksā kaut vai treniņtērpi?..
Otru gadījumu nenoskatījos vēl, arī jau noteikti kā deputātiem pirms vēlēšanām, kā var nesolīt..
Par ideju kaut visi leģionāri vienkārši pisec visam. Pirmkārt nekas tur nav par brīvu, turot viņus uz maizes un ūdens tas izmaksās sākot no 600x12x9€ un tas ir 65K. Un par kādu Latvijas futbolu un viņa attīstību var runāt, ja tādā veidā tiek atņemta augt un pilnveidoties Latvijas futbolistiem?

Guntim starp citu ir liela taisnība, ka 90os Latvija futbola,kā sistēmas nebija. Es pats vienkārši redzu kas manījies šai laikā. Ap 2000-2005 sāk veidoties futbola skolas, futbolā sāk parādīties latvieši. Pirms tam 99% krievu. Tagad 2016 tas ir palicis daudz masveidīgāk. Un tagad kā reiz sāk ienākties pirmie augļi, tie sīkie kas sāka tais gados ir paaugušies un ir jau virkne labu 18-22 gadnieku kurus savāc ārzemnieki. Šabala, Rakels, Ikaunieks un viņu paliek aizvien vairāk. Klubi vairāk sāk spiest uz saviem audzēkņiem, kuri no skolām ienāk klubos, jo ir no kā ņemt. Vairs nevajag masveidā importēt nēģerus, aziātus un hāvz ko vēl.

  -1 [+] [-]

, 2016-02-11 23:01, pirms 9 gadiem
Vēl viena pērle līdz 2008.tik daudz sapelnījis ka nu vairs piķi nevajag. Ja jau tā tad nevajadzētu būt bailēm no VID audita un viss ir 100% deklarēts. Ko patiesībā pēc šīs daiļ%iršanas vajadzētu pārbaudīt.

     [+] [-]

, 2016-02-11 23:07, pirms 9 gadiem
bac.22 rakstīja: viņš vispār zin cik maksā kaut vai treniņtērpi?..
Varu paskaitīt minimumu vienam pieaugušam futbolistam:
Buči 2 pāri 200-400€
Treniņtērps 1gab 100-150€
Spēles formas 2gab 150-200€
Termotērps 1gab 60-100€
Kājsargi 1gab 30-100€
Getras 2pāri 30-100€
Bumba 1gab 25-100€

Absolūtais minimums, kaut cik normālam ekipējumam, bez nekāda šika no 600€ sezonā

     [+] [-]

, 2016-02-11 23:11, pirms 9 gadiem
Novēlu uzvarēt, savākt aiz sevis stipru komandu un izdarīt to ko soli!

  +2 [+] [-]

, 2016-02-11 23:13, pirms 9 gadiem
Novickim respekts par nemīšanu un samērā labu tincināšanu. Suveizda pie Gunčas līmenis vienkārši nekāds

  +1 [+] [-]

, 2016-02-11 23:14, pirms 9 gadiem
taisnatiesa rakstīja: Tas, kas intervē ir žurnālists vai kaut kāds klauns? Nerunājot jau to, ka puisis nejēdz sev matus sasukāt, uzdod jautājumus tā it kā būtu kaut kāds dievs.

1:43:00
"Kirovs Lipmans ir veiksmīgs biznesmenis, bet Jums (K.K.) ir tikai totalizatora nopelnītā nauda!"

Kurš sevis cienīgs žurnālists vispār kaut ko tādu atļautos pateikt? Vai K.K. jeb kad ar tiesas spriedumu ir ticis atzīts par vainīgu saistībā ar toto?

A. Pučem vajadzētu izrevidēt savu žurnālistu komandu, jo šitas izskatās pēc kaut kāda dzīves aizskarta tirliņa.
Piekrītu, dažkārt žurnālists pārkāpa ētikas normas, bet intervija tieši tādēļ bija baudāma. Daudz labāka nekā ar Indriksonu.

     [+] [-]

, 2016-02-11 23:15, pirms 9 gadiem
KDubriks rakstīja: Novēlu uzvarēt, savākt aiz sevis stipru komandu un izdarīt to ko soli!
Latvijas komandas pārvērst par 100% leģionāru klubiem? Tu kaut noklausījies? Tur ir tikai dažas idejas, un pārējā intervija ir plika citu apķēzīšana un sevis slavināšana.

     [+] [-]

, 2016-02-11 23:18, pirms 9 gadiem
Skatos jau metušies mīnusot. Tikai nespēju saprast, troļļi parastie, vai algoti no KK, tipa tādā veidā veidojot sabiedrisko domu.

  +1 [+] [-]

, 2016-02-11 23:21, pirms 9 gadiem
Nezināju, ka sportacentram ir tik profesionāls žurnālists.
Tiešām viena no labākajām intervijām no žurnālistu puses, kāda šeit ir dzirdēta.

     [+] [-]

, 2016-02-11 23:27, pirms 9 gadiem
gludaiz rakstīja: Nezināju, ka sportacentram ir tik profesionāls žurnālists.
Tiešām viena no labākajām intervijām no žurnālistu puses, kāda šeit ir dzirdēta.
Saturiski tiešām malacis. Jācer ka sāks piedomāt arī pie sava vizuālā tēla, padarot viņu lietišķāku

  -1 [+] [-]

, 2016-02-11 23:45, pirms 9 gadiem
BABKInLovis rakstīja: Latvijas komandas pārvērst par 100% leģionāru klubiem? Tu kaut noklausījies? Tur ir tikai dažas idejas, un pārējā intervija ir plika citu apķēzīšana un sevis slavināšana.
Es jau sen esmu iepazinies ar KK programmu! Un viņš ir vienīgais kurš stājas pretī Guņam, kamēr citi ar asti kājstarpē gaida labākus laikus.

     [+] [-]

, 2016-02-11 23:51, pirms 9 gadiem
KDubriks rakstīja: Es jau sen esmu iepazinies ar KK programmu! Un viņš ir vienīgais kurš stājas pretī Guņam, kamēr citi ar asti kājstarpē gaida labākus laikus.
Es arī. Programma vēl neko, bet tas ko šeit dzirdēju paldies tas ir pisec. No%irst mēs visi mākam bet KK izskatās ir lielmeistars. Šādu demagoģiju sen nebiju dzirdējis, no%irsa visu un par visu, bez nekādiem pierādījumiem. Labāk būtu veltījis laiku savu ideju reklamēšanai, sākt darbu vai kandidēt ar citu noliegšanu jeb pliku melno PR ne pie kā nenoved.

  -1 [+] [-]

, 2016-02-11 23:55, pirms 9 gadiem
KDubriks rakstīja: Es jau sen esmu iepazinies ar KK programmu! Un viņš ir vienīgais kurš stājas pretī Guņam, kamēr citi ar asti kājstarpē gaida labākus laikus.
Ja jāizvēlas starp mazāko ļaunumu, tad tikai Guņa. Kas vēl varētu būt kaut cik sakarīgs? Varbūt Pulks(ka tik nav tas pieminētais politiķis)? Uldriķis? Tīri labi izrullēja Skonto visos šajos krīzes gados, bet laikam federācijas līmeni nepavilks.

  +3 [+] [-]

, 2016-02-12 00:05, pirms 9 gadiem
BABKInLovis rakstīja: Ja jāizvēlas starp mazāko ļaunumu, tad tikai Guņa. Kas vēl varētu būt kaut cik sakarīgs? Varbūt Pulks(ka tik nav tas pieminētais politiķis)? Uldriķis? Tīri labi izrullēja Skonto visos šajos krīzes gados, bet laikam federācijas līmeni nepavilks.
Neviens no esošās futbola kliķes nestāsies pretī Indriksonam! Ja viņš nekandidēs 2020 un noteikti jau ka nē, tad kandidātu būs ka biezs. Tapēc jau KK nebaidās runāt. Ko viņam zaudēt? Dažiem citiem gan ir ko zaudēt, tapēc šie ir tikai pumpuriņi. Īstās vēlēšanas būs 2020, ja vienīgi KK tiešām ievēlēs un viņš izveidos stipru un stabilu futbola sabiedrību, lai viņu pārvēlētu arī nākamajās vēlēšanās.

  +2 [+] [-]

, 2016-02-12 00:30, pirms 9 gadiem
Jateic, ka K.Klavina kungam ir laba izpratne par lietam un sava logika, kadam ta var patikt, kadam ne,bet globali ,ja viss ko vins runa tiks vairak vai mazak sakartots-visu cienu!Katra zina neskatoties uz draudzibu ar Gavrilova kungu, kuru vins saprotams, ka nevar nodot, man vins shkiet loti laba kandidatura!Lai izdomas
Ja par zhurnalistu uzskatu ,ka vins pastradaja loti labi, prifesionali un nenomiza uzdot to ko citi noklusetu, vina jautajumi kadam var nepatikt,bet launuma es taja visa nesaskatu.
Lai abiem diviem izdodas -intervija izcili laba

  -1 [+] [-]

, 2016-02-12 00:55, pirms 9 gadiem
espozito79 rakstīja: Jateic, ka K.Klavina kungam ir laba izpratne par lietam un sava logika, kadam ta var patikt, kadam ne,bet globali ,ja viss ko vins runa tiks vairak vai mazak sakartots-visu cienu!Katra zina neskatoties uz draudzibu ar Gavrilova kungu, kuru vins saprotams, ka nevar nodot, man vins shkiet loti laba kandidatura!Lai izdomas
Ja par zhurnalistu uzskatu ,ka vins pastradaja loti labi, prifesionali un nenomiza uzdot to ko citi noklusetu, vina jautajumi kadam var nepatikt,bet launuma es taja visa nesaskatu.
Lai abiem diviem izdodas -intervija izcili laba
Piekrītu, kk, lai arī ir sasmērējies ar toto, bet kandidāts viņš ir labāks. Programma ir, cerams,ka viņš prezidenta amatā savus toto draugus nepiesegs, jo draugi viņu var šantažēt, atklājot kk saistību ar toto. Jocīgi jau sanāk toto karalis par prezidentu. Visā pasaulē ar to cīnās, atkal par Lv ironizēs, bet labāka kandidātu nav. Guņa ar savu armiju tomēr ir netīrāks, un piedevām čekas produkts. Žēl,ka šis žurnālists neintervēja arī Guņu, un žēl,ka Guņa nobījās no debatēm ar kk, tas tik būtu šovs un piedevām ar šo žurnālistu, kas nebaidās.

     [+] [-]

, 2016-02-12 01:39, pirms 9 gadiem
EsMesijaunEksperts rakstīja: Vispaar visu cienu KK kaa cilvekam kas pratis ar toto sapelniit acimredzot skaitli ar 6 nullem, bet taadam nav vietas vairs sporta jomaa, it seviski LFF kur ir liela sile un kur savas netiras spelites vares turpinaat. Ne velti puika aktivizejies pedejos 2 gados - redz zhirno vares dzivot lidz 2020. kaa pats saka bet gribas jau atkal nodrosinat vel 15-20 gadiem uz priekshu piki
Tieši otrādi...ir vajadzīgas pārmaiņas un ar esošo sistēmu nekas nemainīsies...KK jau pieminēja daudzas sfēras kas ir labojamas

     [+] [-]

, 2016-02-12 01:42, pirms 9 gadiem
BABKInLovis rakstīja: Vēl viena pērle līdz 2008.tik daudz sapelnījis ka nu vairs piķi nevajag. Ja jau tā tad nevajadzētu būt bailēm no VID audita un viss ir 100% deklarēts. Ko patiesībā pēc šīs daiļ%iršanas vajadzētu pārbaudīt.
Dzirdēji par GI maksātnespēju un 70 milj.

     [+] [-]

, 2016-02-12 03:09, pirms 9 gadiem
betmis rakstīja: Dzirdēji par GI maksātnespēju un 70 milj.
73M pieminēja, kā parādu konkrētai kompānijai, un tas pats no operas viena tante teica. Kopsavilkumu cik kam parādā un kas pieder nezin ne KK ne es, ne tu. Šā vai tā, nav baigais noslēpums, ka pēdējos gados GI ar biznesu ne sevišķi, it sevišķi ja salīdzina ar ziedu laikiem. Bet vismaz GI un sarunā pieminētā K.Limpana bizness ir kaut cik publisks, atšķirībā no KK, par kura patiesajiem ienākumiem un no kurienes viņi ir nākuši un nāk ka nu jau drīz 10 gadus var atļauties neko oficāli nedarīt, neviens neko nezin un paskaidrot arī KK nevēlas.

  +1 [+] [-]

, 2016-02-12 03:40, pirms 9 gadiem
Starp citu pēdējās minūtēs KK solīja Metas skolai futbola laukumu. Citas akreditētas skolas ko rižijas? Gribētu redzēt kā KK visām akadēmijām
FK Liepāja/ LSSS, FK Jelgava, JFC Skonto, Rēzeknes FA, JDFS Alberts, FK Ventspils OC, Rīgas Futbola Skola, FS METTA, AFA Olaine, BFC Daugava Daugavpils un Šitika Futbola Skola noorganizētu par kaut vienam laukumam īpašumā. Sākot no 1.56.00 tipa papriekš pārmetums kāpēc nav īpašumā, pēc tam kāpēc neej uz domi? Tātad ja aizies uz domi jebkura pašvaldība automātiski uzdāvinās zemes gabalu īpašumā kur LFF uzliks (KK vārdi) laukumu?

  +4 [+] [-]

, 2016-02-12 07:17, pirms 9 gadiem
Guntis Indriksons atklāj patiesību https://www.youtube.com/watch?v=wPS...

  +1 [+] [-]

, 2016-02-12 07:29, pirms 9 gadiem
Novickis vada tiešām labi, nebaidās, nav satraucies, jūt kad pārtraukt, kad improvizēt, kad uzdot kaut ko no sevis, nevis tikai nolasīt no lapiņas. Matus, protams, varēja sakopt, tāpat arī šie 9. klases uzvalki (maisi) pārāk mūzdienīgi neizskatās, it sevišķi jau intervējot.

  +2 [+] [-]

, 2016-02-12 08:11, pirms 9 gadiem
Intervētājs baigi izcelt sevi vēlas. Baigo futbola pazinēju tēlo. Uzdod vienu un to pašu jautājumu 10x. Kurlais! Pret jauno viegli ''tēlot''. Pret Indriksonu sēdētu austiņas nokāris....skaidrs, skaidrs, skaidrs būtu.

     [+] [-]

, 2016-02-12 08:15, pirms 9 gadiem
Šīs prezidenta vēlēšanas neatkarīgi no uzvarētaja ir viena vienīga bēdu ieleja. Patiesībā skumji, ka visā lielajā futbola saimniecībā ir tikai divi pretendenti, no kuriem viens ir esošais - nogurušais un nevarīgais, otrs - ar zemāko sporta ētiku kāda vispār var būt. KK varbūt arī šo to saprot no futbola saimniecības, taču pat ja viņš vecos netikumus metis pie malas, ētisku apsvērumu pēc nedrīkstētu viņš būt par prezidentu. Tas ir apkaunojums futbolam! Cilvēku problēma ir īsā atmiņa...cilvēks, kas pats reiz nespēja nodrošināt nekādu caurskatāmību savā saimniecībā (SK Cēsis), nu gatavs uz pilnu atklātību cita saimniecībā. Dubultmorāle, skumji. Nebūs nekādu 15 000 EUR, nebūs nekādu haļļu...tikai skaistas runas. Futbols nemainīsies, kamēr to nepārņems izglītoti cilvēki ar augstu (darba)ētiku

  -2 [+] [-]

, 2016-02-12 09:25, pirms 9 gadiem
RESNAIS PUTNIŅŠ VASARĀ PIKOJAS rakstīja: Novickis vada tiešām labi, nebaidās, nav satraucies, jūt kad pārtraukt, kad improvizēt, kad uzdot kaut ko no sevis, nevis tikai nolasīt no lapiņas. Matus, protams, varēja sakopt, tāpat arī šie 9. klases uzvalki (maisi) pārāk mūzdienīgi neizskatās, it sevišķi jau intervējot.
A kas ar tiem 13 tūkstošiem futbolistu Latvijā?
Slēpts komentārs no bloķēta lietotāja
Slēpts komentārs no bloķēta lietotāja

  +1 [+] [-]

, 2016-02-12 11:30, pirms 9 gadiem
nu baigais ruksis

  -1 [+] [-]

, 2016-02-12 11:57, pirms 9 gadiem
Viena otra KK ideja ir laba, bet zinot Latvijas ekonomisko stāvokli, nav realizējama. Sapņot jau var par visu. Pilnīgs absurds, ka 2.līgas komandas var iztikt ar 15 LFF piešķirtajiem tūkstošiem. Trenera algai, transportam,formām u.t.t. vajag krietni vairāk. Pie tam spēlētāji ir ģimenes cilvēki, izteikti amatieri, kuri nevar būt treniņu procesā , ne regulāri izbraukums spēlēs. Pat vairums 1.līgas komandu ir līdzīgas problēmas. Jā, skumji ka tikai divi tādi kandidāti....Laikam iet uz beigām KK toto sapelnītā nauda, un tāpēc janostumj GI no siles, lai sekmīgi pats barotos.

     [+] [-]

, 2016-02-12 12:47, pirms 9 gadiem
VietējaisMurisDzīvelīgs rakstīja: Skaista frizūra intervētājam.
emo

  +2 [+] [-]

, 2016-02-12 13:59, pirms 9 gadiem
Edmunds vienkārši "iespārda"! 70to gadu tēls mani "paņēma", pa visiem 100%!

     [+] [-]

, 2016-02-12 14:10, pirms 9 gadiem
pie 33 videns uzrauj maaksliigo laukumu Krish!

  -1 [+] [-]

, 2016-02-12 14:11, pirms 9 gadiem
Riigaa laukumi vispaar netiek celti....

     [+] [-]

, 2016-02-12 14:12, pirms 9 gadiem
Bolderaajaa tikai sociaalie nami un policijas iecirkni....Paldies Nil..
Kur ir sporta laukumi un iekshpagalmi?

  +1 [+] [-]

, 2016-02-12 16:22, pirms 9 gadiem
cultivate rakstīja: METTA ir pārliecinoši lielākā futbola skola! Loģiski, ka tieši viņiem ir pašas lielākās problēmas ar laukumiem!
Pajautā Mārupes Domei, kādēļ viņi aizliedz METTAi trenēt mārupiešus pie viņu pašu skolas? gribēja pārvilināt talantus? ne tas tur bija! Tagad visi braukā uz OSC!!!!
Lai arī precīzu Metas audzēkņu skaitu nezinu, tā tas varētu būt. Un ja patiesībai atbilst tevis teiktais ka Mārupes Dome ir Metai aizliegusi izmantot skolas laukumu, tas tikai liecina ka KK %irš abolūtu tuftu, jeb melo, jo ja Mārupes Dome aizliedz tas liecina ka Meta ir griezusies pie Domes. Vismaz pie Mārupes Domes. Savukārt KK savā intervijā uzdod jautājumu jeb pārmet: kāpec neiet? Secinājums vienkāršs KK vai ne štrunta nezin vai arī melo acīs skatīdamies. Abos gadījumos - vēl vins iemesls kāpēc viņu jātur no LFF pa gabalu.

  +1 [+] [-]

, 2016-02-12 19:29, pirms 9 gadiem
cultivate rakstīja: Jauns čalis, šitā norijies. Kauns!!!
Iespējams tas uz nervu pamata , par to smieties nevajag!
Skat karma pašu ķers!
Tu pat iedomāties nevari kādus nervus prasa ja spēlē uz ļoti lielām summām, tas var paņemt pat daudzus dzīves gadus.

  +1 [+] [-]

, 2016-02-12 23:27, pirms 9 gadiem
EsMesijaunEksperts es nesaprotu ko tu tik loti sacepies par to toto, neesi kads checkas fermeris, ka atsta 30+ komentarus, par so toto? Tu raksti visu laiku vienu un to pasu, centies kadu nozombet?

  +3 [+] [-]

, 2016-02-13 00:38, pirms 9 gadiem
Nezinu par kadu morali vai dubultmorali jus visi runajat,bet dienas beigas man ir pilnigi vienalga cik un ka nopelnijis un ka totalizejis un cik Gavrilova kungs vinam vernakus pateicis,lai katrs pelna ka grib un var+svarigak par visu ir vina darbi ,radoshums un velme sakartot saimniecibu,ja vins to var izdarit un laba limeni,tad vina asistents kaut 20gadus nosedejis zeks. ...galvenais ir un paliek rezultats nevis pagatnes ena un jusu nemieriga zinkariba -a ka vins ,ko vins,cik ,ka tas izdevas, no kurienes? Utt
Ja par zhurnalistu, tad nesaprotu par ko te jasmejas...uzvalks ka uzvalks, matu sakotojums man ari pienemams, savu darbu veic ar izdomu un lielu entuziasmu-malacis puika, kaut visi butu tadi zhurnalisti

  -1 [+] [-]

, 2016-02-13 20:54, pirms 9 gadiem
Pievienojos komentētājiem par intervētāja vizuālo izskatu, apģērbu. Kā arī balss tembrs, akcents, dikcija... Un viscaur intervijai strāvo izteikta personīga nepatika pret Kļaviņu. Ļoti grūti skatīties/klausīties.
Kļaviņa programma man ļoti patīk. Ir argumenti, ir vīzija. Žēl tikai, ka tā pagātnes elpa velkās līdzi.

  +1 [+] [-]

, 2016-02-13 23:32, pirms 9 gadiem
Es atvianojos, bet "sportacentrs" kur Jūs izrakāt šo ēzeli kas intervēja Kļaviņu? Vispār neko nesaprot no sporta attīstības, vienkārši stagnāts, kas pašapmienāts ar ši brīž sistēmu! Piekriītu Kļaviņam kad LV jāmācās spēlēt futbolu, lai cik gadus tas prasītu. Ja paskatamies uz SWE, kur iedzīvotāji ir tikai uz pusi vairāk, bet līmenis ir 10x augstāks par LV!

     [+] [-]

, 2016-02-14 13:02, pirms 9 gadiem
Svensons rakstīja: Es atvianojos, bet "sportacentrs" kur Jūs izrakāt šo ēzeli kas intervēja Kļaviņu? Vispār neko nesaprot no sporta attīstības, vienkārši stagnāts, kas pašapmienāts ar ši brīž sistēmu! Piekriītu Kļaviņam kad LV jāmācās spēlēt futbolu, lai cik gadus tas prasītu. Ja paskatamies uz SWE, kur iedzīvotāji ir tikai uz pusi vairāk, bet līmenis ir 10x augstāks par LV!
Zviedrijā ir 10 milj. iedz.(8000 laukumu), jauniešu sistēmā ap 300`000 futbolistu, nerunājot jau par pieaugušo komandām ar savām 10 līgām...tāpēc līmenis arī ir 5x augstāks

     [+] [-]

, 2016-02-21 15:19, pirms 9 gadiem
KK nenoliedzami ir inteliģents cilvēks savos jaunos gados.