Layout: current: getContentLayout (Cid: Cache\Templating\LayoutCustomizations\Esports\CustomizationSource512 ), alternative: getContentLayout (Cid: Cache\Templating\LayoutCustomizations\Esports\CustomizationSource512), Fid:114, Did:0, useCase: 3

Video: Kļaviņš: "Indriksons ar Gavrilovu ļoti bieži kopā gājuši pirtī"

Andris Liepa
Andris Liepa
Piedāvājam pilno interviju ar Latvijas Futbola federācijas prezidenta amata kandidātu Krišjāni Kļaviņu, kurš sarunas gaitā stāsta gan par savu personību, gan saistību ar futbolu, gan baumām vai pat iespējamu apzinātu apmelošanu spēļu ietekmēšanas skandālos, kā arī, protams, argumentē savu vīziju par futbola attīstību tuvākā un tālākā nākotnē. Sportacentrs.com TV kanālā pilnā intervija ar Krišjāni Kļaviņu būs vērojama 11. februārī plkst. 21:00, savukārt uzreiz pēc tam - plkst. 23:05 - jūsu uzmanībai tiks piedāvāta intervija ar otru vēlēšanu kandidātu un pašreizējo federācijas prezidentu Gunti Indriksonu.

Sarunas ilgums divas stundas.
Vērtējums: +27

  -4 [+] [-]

, 2016-02-11 21:38, pirms 9 gadiem
Pēc 30 min tukšs bla bla, un augstprātīgs.
Interesanti, kā var ārzemju spēlētāju dabūt par brīvu, ja ārzemniekiem Latvijā minimālā alga kādreiz bija 460 LVL.. Otrs, un kāda velna pēc ir vajadzīgs ārzemnieks par brīvu, labāk lai pieredzi gūst 16 gadīgs vietējais..
Par kādu apmeklētību viņš runā smiekli nāk, un tas ka pēc gada būs stipri klubi vienkārši farss.. 15000 eur par pirmo līgu, viņš vispār zin cik maksā kaut vai treniņtērpi?..
Otru gadījumu nenoskatījos vēl, arī jau noteikti kā deputātiem pirms vēlēšanām, kā var nesolīt..

  -1 [+] [-]

, 2016-02-11 21:55, pirms 9 gadiem
bac.22 rakstīja: Pēc 30 min tukšs bla bla, un augstprātīgs.
Interesanti, kā var ārzemju spēlētāju dabūt par brīvu, ja ārzemniekiem Latvijā minimālā alga kādreiz bija 460 LVL.. Otrs, un kāda velna pēc ir vajadzīgs ārzemnieks par brīvu, labāk lai pieredzi gūst 16 gadīgs vietējais..
Par kādu apmeklētību viņš runā smiekli nāk, un tas ka pēc gada būs stipri klubi vienkārši farss.. 15000 eur par pirmo līgu, viņš vispār zin cik maksā kaut vai treniņtērpi?..
Otru gadījumu nenoskatījos vēl, arī jau noteikti kā deputātiem pirms vēlēšanām, kā var nesolīt..
nu nejau burtiski par brīvu. Domā, aizbrauks uz Āfriku un savāks vergus?
vnk priekš futbola ļoti lēti.

  +1 [+] [-]

, 2016-02-11 22:36, pirms 9 gadiem
>>Swordsman

Nosauc vienu 1.līgas klubu, kas var maksāt 650 eur algu ārzemniekam, tas ir tas par brīvu !!

  -1 [+] [-]

, 2016-02-11 22:46, pirms 9 gadiem
4 stundas pagalam. Ar divām pietika lai saprastu ka jālūdz Dievs lai šo tipu tur tālāk no Latvijas futbolā. Pat intervijā uzstājas kā D-pils advokāts, apvaino visus un par visu, pērle visam Gunču neslēptā tekstā vainoja cilvēku nāvēs. un tas viss no operas - man teica, es dzirdēju. Kā pašam ko pajautā saka pierādi.

  +2 [+] [-]

, 2016-02-11 22:55, pirms 9 gadiem
BABKInLovis rakstīja: 4 stundas pagalam. Ar divām pietika lai saprastu ka jālūdz Dievs lai šo tipu tur tālāk no Latvijas futbolā. Pat intervijā uzstājas kā D-pils advokāts, apvaino visus un par visu, pērle visam Gunču neslēptā tekstā vainoja cilvēku nāvēs. un tas viss no operas - man teica, es dzirdēju. Kā pašam ko pajautā saka pierādi.
Guņa stāv pāri visam, KK tomēr ir vairāk TOTO, bet Guņa jau čakarē nodokļu maksātājus. Ja KK ir sasmērējies, tad Guņa jau sen ir netīrs.

  +3 [+] [-]

, 2016-02-11 22:58, pirms 9 gadiem
bac.22 rakstīja: Pēc 30 min tukšs bla bla, un augstprātīgs.
Interesanti, kā var ārzemju spēlētāju dabūt par brīvu, ja ārzemniekiem Latvijā minimālā alga kādreiz bija 460 LVL.. Otrs, un kāda velna pēc ir vajadzīgs ārzemnieks par brīvu, labāk lai pieredzi gūst 16 gadīgs vietējais..
Par kādu apmeklētību viņš runā smiekli nāk, un tas ka pēc gada būs stipri klubi vienkārši farss.. 15000 eur par pirmo līgu, viņš vispār zin cik maksā kaut vai treniņtērpi?..
Otru gadījumu nenoskatījos vēl, arī jau noteikti kā deputātiem pirms vēlēšanām, kā var nesolīt..
Par ideju kaut visi leģionāri vienkārši pisec visam. Pirmkārt nekas tur nav par brīvu, turot viņus uz maizes un ūdens tas izmaksās sākot no 600x12x9€ un tas ir 65K. Un par kādu Latvijas futbolu un viņa attīstību var runāt, ja tādā veidā tiek atņemta augt un pilnveidoties Latvijas futbolistiem?

Guntim starp citu ir liela taisnība, ka 90os Latvija futbola,kā sistēmas nebija. Es pats vienkārši redzu kas manījies šai laikā. Ap 2000-2005 sāk veidoties futbola skolas, futbolā sāk parādīties latvieši. Pirms tam 99% krievu. Tagad 2016 tas ir palicis daudz masveidīgāk. Un tagad kā reiz sāk ienākties pirmie augļi, tie sīkie kas sāka tais gados ir paaugušies un ir jau virkne labu 18-22 gadnieku kurus savāc ārzemnieki. Šabala, Rakels, Ikaunieks un viņu paliek aizvien vairāk. Klubi vairāk sāk spiest uz saviem audzēkņiem, kuri no skolām ienāk klubos, jo ir no kā ņemt. Vairs nevajag masveidā importēt nēģerus, aziātus un hāvz ko vēl.

  -1 [+] [-]

, 2016-02-11 23:01, pirms 9 gadiem
Vēl viena pērle līdz 2008.tik daudz sapelnījis ka nu vairs piķi nevajag. Ja jau tā tad nevajadzētu būt bailēm no VID audita un viss ir 100% deklarēts. Ko patiesībā pēc šīs daiļ%iršanas vajadzētu pārbaudīt.

     [+] [-]

, 2016-02-11 23:07, pirms 9 gadiem
bac.22 rakstīja: viņš vispār zin cik maksā kaut vai treniņtērpi?..
Varu paskaitīt minimumu vienam pieaugušam futbolistam:
Buči 2 pāri 200-400€
Treniņtērps 1gab 100-150€
Spēles formas 2gab 150-200€
Termotērps 1gab 60-100€
Kājsargi 1gab 30-100€
Getras 2pāri 30-100€
Bumba 1gab 25-100€

Absolūtais minimums, kaut cik normālam ekipējumam, bez nekāda šika no 600€ sezonā

     [+] [-]

, 2016-02-11 23:11, pirms 9 gadiem
Novēlu uzvarēt, savākt aiz sevis stipru komandu un izdarīt to ko soli!

  +2 [+] [-]

, 2016-02-11 23:13, pirms 9 gadiem
Novickim respekts par nemīšanu un samērā labu tincināšanu. Suveizda pie Gunčas līmenis vienkārši nekāds

  +1 [+] [-]

, 2016-02-11 23:14, pirms 9 gadiem
taisnatiesa rakstīja: Tas, kas intervē ir žurnālists vai kaut kāds klauns? Nerunājot jau to, ka puisis nejēdz sev matus sasukāt, uzdod jautājumus tā it kā būtu kaut kāds dievs.

1:43:00
"Kirovs Lipmans ir veiksmīgs biznesmenis, bet Jums (K.K.) ir tikai totalizatora nopelnītā nauda!"

Kurš sevis cienīgs žurnālists vispār kaut ko tādu atļautos pateikt? Vai K.K. jeb kad ar tiesas spriedumu ir ticis atzīts par vainīgu saistībā ar toto?

A. Pučem vajadzētu izrevidēt savu žurnālistu komandu, jo šitas izskatās pēc kaut kāda dzīves aizskarta tirliņa.
Piekrītu, dažkārt žurnālists pārkāpa ētikas normas, bet intervija tieši tādēļ bija baudāma. Daudz labāka nekā ar Indriksonu.

     [+] [-]

, 2016-02-11 23:15, pirms 9 gadiem
KDubriks rakstīja: Novēlu uzvarēt, savākt aiz sevis stipru komandu un izdarīt to ko soli!
Latvijas komandas pārvērst par 100% leģionāru klubiem? Tu kaut noklausījies? Tur ir tikai dažas idejas, un pārējā intervija ir plika citu apķēzīšana un sevis slavināšana.

     [+] [-]

, 2016-02-11 23:18, pirms 9 gadiem
Skatos jau metušies mīnusot. Tikai nespēju saprast, troļļi parastie, vai algoti no KK, tipa tādā veidā veidojot sabiedrisko domu.

  +1 [+] [-]

, 2016-02-11 23:21, pirms 9 gadiem
Nezināju, ka sportacentram ir tik profesionāls žurnālists.
Tiešām viena no labākajām intervijām no žurnālistu puses, kāda šeit ir dzirdēta.

     [+] [-]

, 2016-02-11 23:27, pirms 9 gadiem
gludaiz rakstīja: Nezināju, ka sportacentram ir tik profesionāls žurnālists.
Tiešām viena no labākajām intervijām no žurnālistu puses, kāda šeit ir dzirdēta.
Saturiski tiešām malacis. Jācer ka sāks piedomāt arī pie sava vizuālā tēla, padarot viņu lietišķāku

  -1 [+] [-]

, 2016-02-11 23:45, pirms 9 gadiem
BABKInLovis rakstīja: Latvijas komandas pārvērst par 100% leģionāru klubiem? Tu kaut noklausījies? Tur ir tikai dažas idejas, un pārējā intervija ir plika citu apķēzīšana un sevis slavināšana.
Es jau sen esmu iepazinies ar KK programmu! Un viņš ir vienīgais kurš stājas pretī Guņam, kamēr citi ar asti kājstarpē gaida labākus laikus.

     [+] [-]

, 2016-02-11 23:51, pirms 9 gadiem
KDubriks rakstīja: Es jau sen esmu iepazinies ar KK programmu! Un viņš ir vienīgais kurš stājas pretī Guņam, kamēr citi ar asti kājstarpē gaida labākus laikus.
Es arī. Programma vēl neko, bet tas ko šeit dzirdēju paldies tas ir pisec. No%irst mēs visi mākam bet KK izskatās ir lielmeistars. Šādu demagoģiju sen nebiju dzirdējis, no%irsa visu un par visu, bez nekādiem pierādījumiem. Labāk būtu veltījis laiku savu ideju reklamēšanai, sākt darbu vai kandidēt ar citu noliegšanu jeb pliku melno PR ne pie kā nenoved.

  -1 [+] [-]

, 2016-02-11 23:55, pirms 9 gadiem
KDubriks rakstīja: Es jau sen esmu iepazinies ar KK programmu! Un viņš ir vienīgais kurš stājas pretī Guņam, kamēr citi ar asti kājstarpē gaida labākus laikus.
Ja jāizvēlas starp mazāko ļaunumu, tad tikai Guņa. Kas vēl varētu būt kaut cik sakarīgs? Varbūt Pulks(ka tik nav tas pieminētais politiķis)? Uldriķis? Tīri labi izrullēja Skonto visos šajos krīzes gados, bet laikam federācijas līmeni nepavilks.

  +3 [+] [-]

, 2016-02-12 00:05, pirms 9 gadiem
BABKInLovis rakstīja: Ja jāizvēlas starp mazāko ļaunumu, tad tikai Guņa. Kas vēl varētu būt kaut cik sakarīgs? Varbūt Pulks(ka tik nav tas pieminētais politiķis)? Uldriķis? Tīri labi izrullēja Skonto visos šajos krīzes gados, bet laikam federācijas līmeni nepavilks.
Neviens no esošās futbola kliķes nestāsies pretī Indriksonam! Ja viņš nekandidēs 2020 un noteikti jau ka nē, tad kandidātu būs ka biezs. Tapēc jau KK nebaidās runāt. Ko viņam zaudēt? Dažiem citiem gan ir ko zaudēt, tapēc šie ir tikai pumpuriņi. Īstās vēlēšanas būs 2020, ja vienīgi KK tiešām ievēlēs un viņš izveidos stipru un stabilu futbola sabiedrību, lai viņu pārvēlētu arī nākamajās vēlēšanās.

  +2 [+] [-]

, 2016-02-12 00:30, pirms 9 gadiem
Jateic, ka K.Klavina kungam ir laba izpratne par lietam un sava logika, kadam ta var patikt, kadam ne,bet globali ,ja viss ko vins runa tiks vairak vai mazak sakartots-visu cienu!Katra zina neskatoties uz draudzibu ar Gavrilova kungu, kuru vins saprotams, ka nevar nodot, man vins shkiet loti laba kandidatura!Lai izdomas
Ja par zhurnalistu uzskatu ,ka vins pastradaja loti labi, prifesionali un nenomiza uzdot to ko citi noklusetu, vina jautajumi kadam var nepatikt,bet launuma es taja visa nesaskatu.
Lai abiem diviem izdodas -intervija izcili laba

  -1 [+] [-]

, 2016-02-12 00:55, pirms 9 gadiem
espozito79 rakstīja: Jateic, ka K.Klavina kungam ir laba izpratne par lietam un sava logika, kadam ta var patikt, kadam ne,bet globali ,ja viss ko vins runa tiks vairak vai mazak sakartots-visu cienu!Katra zina neskatoties uz draudzibu ar Gavrilova kungu, kuru vins saprotams, ka nevar nodot, man vins shkiet loti laba kandidatura!Lai izdomas
Ja par zhurnalistu uzskatu ,ka vins pastradaja loti labi, prifesionali un nenomiza uzdot to ko citi noklusetu, vina jautajumi kadam var nepatikt,bet launuma es taja visa nesaskatu.
Lai abiem diviem izdodas -intervija izcili laba
Piekrītu, kk, lai arī ir sasmērējies ar toto, bet kandidāts viņš ir labāks. Programma ir, cerams,ka viņš prezidenta amatā savus toto draugus nepiesegs, jo draugi viņu var šantažēt, atklājot kk saistību ar toto. Jocīgi jau sanāk toto karalis par prezidentu. Visā pasaulē ar to cīnās, atkal par Lv ironizēs, bet labāka kandidātu nav. Guņa ar savu armiju tomēr ir netīrāks, un piedevām čekas produkts. Žēl,ka šis žurnālists neintervēja arī Guņu, un žēl,ka Guņa nobījās no debatēm ar kk, tas tik būtu šovs un piedevām ar šo žurnālistu, kas nebaidās.

     [+] [-]

, 2016-02-12 01:39, pirms 9 gadiem
EsMesijaunEksperts rakstīja: Vispaar visu cienu KK kaa cilvekam kas pratis ar toto sapelniit acimredzot skaitli ar 6 nullem, bet taadam nav vietas vairs sporta jomaa, it seviski LFF kur ir liela sile un kur savas netiras spelites vares turpinaat. Ne velti puika aktivizejies pedejos 2 gados - redz zhirno vares dzivot lidz 2020. kaa pats saka bet gribas jau atkal nodrosinat vel 15-20 gadiem uz priekshu piki
Tieši otrādi...ir vajadzīgas pārmaiņas un ar esošo sistēmu nekas nemainīsies...KK jau pieminēja daudzas sfēras kas ir labojamas

     [+] [-]

, 2016-02-12 01:42, pirms 9 gadiem
BABKInLovis rakstīja: Vēl viena pērle līdz 2008.tik daudz sapelnījis ka nu vairs piķi nevajag. Ja jau tā tad nevajadzētu būt bailēm no VID audita un viss ir 100% deklarēts. Ko patiesībā pēc šīs daiļ%iršanas vajadzētu pārbaudīt.
Dzirdēji par GI maksātnespēju un 70 milj.

     [+] [-]

, 2016-02-12 03:09, pirms 9 gadiem
betmis rakstīja: Dzirdēji par GI maksātnespēju un 70 milj.
73M pieminēja, kā parādu konkrētai kompānijai, un tas pats no operas viena tante teica. Kopsavilkumu cik kam parādā un kas pieder nezin ne KK ne es, ne tu. Šā vai tā, nav baigais noslēpums, ka pēdējos gados GI ar biznesu ne sevišķi, it sevišķi ja salīdzina ar ziedu laikiem. Bet vismaz GI un sarunā pieminētā K.Limpana bizness ir kaut cik publisks, atšķirībā no KK, par kura patiesajiem ienākumiem un no kurienes viņi ir nākuši un nāk ka nu jau drīz 10 gadus var atļauties neko oficāli nedarīt, neviens neko nezin un paskaidrot arī KK nevēlas.

  +1 [+] [-]

, 2016-02-12 03:40, pirms 9 gadiem
Starp citu pēdējās minūtēs KK solīja Metas skolai futbola laukumu. Citas akreditētas skolas ko rižijas? Gribētu redzēt kā KK visām akadēmijām
FK Liepāja/ LSSS, FK Jelgava, JFC Skonto, Rēzeknes FA, JDFS Alberts, FK Ventspils OC, Rīgas Futbola Skola, FS METTA, AFA Olaine, BFC Daugava Daugavpils un Šitika Futbola Skola noorganizētu par kaut vienam laukumam īpašumā. Sākot no 1.56.00 tipa papriekš pārmetums kāpēc nav īpašumā, pēc tam kāpēc neej uz domi? Tātad ja aizies uz domi jebkura pašvaldība automātiski uzdāvinās zemes gabalu īpašumā kur LFF uzliks (KK vārdi) laukumu?

  +4 [+] [-]

, 2016-02-12 07:17, pirms 9 gadiem
Guntis Indriksons atklāj patiesību https://www.youtube.com/watch?v=wPS...

  +1 [+] [-]

, 2016-02-12 07:29, pirms 9 gadiem
Novickis vada tiešām labi, nebaidās, nav satraucies, jūt kad pārtraukt, kad improvizēt, kad uzdot kaut ko no sevis, nevis tikai nolasīt no lapiņas. Matus, protams, varēja sakopt, tāpat arī šie 9. klases uzvalki (maisi) pārāk mūzdienīgi neizskatās, it sevišķi jau intervējot.

  +2 [+] [-]

, 2016-02-12 08:11, pirms 9 gadiem
Intervētājs baigi izcelt sevi vēlas. Baigo futbola pazinēju tēlo. Uzdod vienu un to pašu jautājumu 10x. Kurlais! Pret jauno viegli ''tēlot''. Pret Indriksonu sēdētu austiņas nokāris....skaidrs, skaidrs, skaidrs būtu.

     [+] [-]

, 2016-02-12 08:15, pirms 9 gadiem
Šīs prezidenta vēlēšanas neatkarīgi no uzvarētaja ir viena vienīga bēdu ieleja. Patiesībā skumji, ka visā lielajā futbola saimniecībā ir tikai divi pretendenti, no kuriem viens ir esošais - nogurušais un nevarīgais, otrs - ar zemāko sporta ētiku kāda vispār var būt. KK varbūt arī šo to saprot no futbola saimniecības, taču pat ja viņš vecos netikumus metis pie malas, ētisku apsvērumu pēc nedrīkstētu viņš būt par prezidentu. Tas ir apkaunojums futbolam! Cilvēku problēma ir īsā atmiņa...cilvēks, kas pats reiz nespēja nodrošināt nekādu caurskatāmību savā saimniecībā (SK Cēsis), nu gatavs uz pilnu atklātību cita saimniecībā. Dubultmorāle, skumji. Nebūs nekādu 15 000 EUR, nebūs nekādu haļļu...tikai skaistas runas. Futbols nemainīsies, kamēr to nepārņems izglītoti cilvēki ar augstu (darba)ētiku

  -2 [+] [-]

, 2016-02-12 09:25, pirms 9 gadiem
RESNAIS PUTNIŅŠ VASARĀ PIKOJAS rakstīja: Novickis vada tiešām labi, nebaidās, nav satraucies, jūt kad pārtraukt, kad improvizēt, kad uzdot kaut ko no sevis, nevis tikai nolasīt no lapiņas. Matus, protams, varēja sakopt, tāpat arī šie 9. klases uzvalki (maisi) pārāk mūzdienīgi neizskatās, it sevišķi jau intervējot.
A kas ar tiem 13 tūkstošiem futbolistu Latvijā?
Slēpts komentārs no bloķēta lietotāja
Slēpts komentārs no bloķēta lietotāja

  +1 [+] [-]

, 2016-02-12 11:30, pirms 9 gadiem
nu baigais ruksis

  -1 [+] [-]

, 2016-02-12 11:57, pirms 9 gadiem
Viena otra KK ideja ir laba, bet zinot Latvijas ekonomisko stāvokli, nav realizējama. Sapņot jau var par visu. Pilnīgs absurds, ka 2.līgas komandas var iztikt ar 15 LFF piešķirtajiem tūkstošiem. Trenera algai, transportam,formām u.t.t. vajag krietni vairāk. Pie tam spēlētāji ir ģimenes cilvēki, izteikti amatieri, kuri nevar būt treniņu procesā , ne regulāri izbraukums spēlēs. Pat vairums 1.līgas komandu ir līdzīgas problēmas. Jā, skumji ka tikai divi tādi kandidāti....Laikam iet uz beigām KK toto sapelnītā nauda, un tāpēc janostumj GI no siles, lai sekmīgi pats barotos.

     [+] [-]

, 2016-02-12 12:47, pirms 9 gadiem
VietējaisMurisDzīvelīgs rakstīja: Skaista frizūra intervētājam.
emo