Layout: current: getContentLayout (Cid: Cache\Templating\LayoutCustomizations\Esports\CustomizationSource512 ), alternative: getContentLayout (Cid: Cache\Templating\LayoutCustomizations\Esports\CustomizationSource512), Fid:114, Did:0, useCase: 3

2:5 Atēnās, Latvijas sapnis izsapņots

Edmunds Novickis
Edmunds Novickis @EdmundsN

2:5 Atēnās, Latvijas sapnis izsapņots
Kaspars Gorkšs un Teofanis Gekass
Foto: AFP

Šodien Pasaules kausa izcīņas kvalifikācijas turnīra Eiropas zonas 2. grupas spēlē Atēnās Latvijas futbola izlase ar 2:5 zaudēja Grieķijas komandai, tādējādi būtībā zaudējot izredzes tikt labāko divu vienību skaitā. Abus vārtus mūsējo labā iesita Māris Verpakovskis.

Latvijas izlase šo ciklu varēja saukt par sekmīgu vēl pirms pēdējām divām spēlēm - kā nekā mūsējie ar savu sniegumu un rezultātiem panāca to, ka saglabāja izredzes iekļūt Pasaules kausa izcīņas finālturnīrā līdz pat pēdējam. Lai šīs izredzes kļūtu ļoti, ļoti labas, šodien Atēnās vajadzēja uzvaru - pretējā gadījumā 2. vieta visdrīzāk tiktu grieķiem.

Pēc 1. puslaika Māris dod vadību Latvijai!

Diemžēl jau pats cīņas sākums mūsējiem bija pagalam neveiksmīgs - jau 4. minūtē Grieķija tika vadībā. Giorgoss Karagunis centrēja, un Teofanis Gekass, kuru nogulēja Deniss Ivanovs, ar galvu raidīja bumbu ļoti precīzi ar galvu pašā vārtu stūrī. Visu cieņu latviešiem, kuri neapjuka un sāka domāt, kā atspēlēties. Par to liecina fakts, ka vienā epizodē uzbrukuma smailē bija... aizsargi Oskars Kļava un Kaspars Gorkšs. Tieši šajā brīdī Latvija arī atspēlējās. Pēc Kļavas pacīnīšanās mūsu kapteinis Gorkšs ne tai vieglākajā situācijā pamanījās izdarīt sitienu, kuru ar pūlēm atvairīja vārtsargs, taču ar atkārtotu raidījumu, fantastiski skaistu šķērīti, vārtus guva Māris Verpakovskis - 1:1! Drīz vien skaists tālsitiens padevās Karagunim - bumba trāpīja pa viesu vārtu pārliktņa augšdaļu.

Grieķi turpināja biedēt ar tālšāvieniem, bet mūsējie atbildēja ar izcilu iespēju - pēc tālas piespēles Verpakovskis ar ātrumu izkārtoja sev momentu, taču no neliela attāluma sita garām tuvējam stūrim. Vēlāk Gekass bīstami sita pēc stūra sitiena, bet Juris Laizāns atbildēja ar negaidītu raidījumu no laukuma centra apļa(!) un nemaz tik daudz netrūka... 39. minūtē tuvu vadības iegūšanai bija Grieķija - Samarass sita, un Andris Vaņins tikai noskatījās, kā bumba noripo gar mūsu vārtu stabu.

Bet tad pienāca 40. minūte, kurā Latvija atkal iesita burvīgus vārtus! Andrejs Rubins sita gar vārtiem, Ģirts Karlsons eleganti ar pieskārienu pārvirzīja bumbu Verpakovskim, un Māris nekļūdījās, gūstot jau savus otros vārtus mačā - 2:1! Lieliski - pēc 45 minūtēm pārsteidzoši bijām vadībā!

2. puslaiks: dīvaina pendele, mūsējie salūzt un zaudē

47. minūtē spēli sabojāja norvēģu tiesnesis Toms Ovrebo. Georgioss Samarass un Kļava pēc divcīņas krita mūsējo soda laukumā un... pendele (grieķu pārraides autori kautrējās parādīt sakarīgu atkārtojumu). Lai gan Vaņins sitiena virzienu uzminēja, 11 metru soda sitienu tomēr realizēja Gekass un 2:2. Mūsējos šis muļķīgais vārtu zaudējums uz kādu laiku salauza un šķita, ka sākām spēlēt nedaudz miegaini. Un tas maksāja vārtus - sekoja centrējums, un Gekass cīņā ar Gorkšu ar galvu nokārtoja sev "hattrick". Jau 3:2 Grieķijas labā. 64. minūtē Gekass varēja iesist arī ceturtos vārtus, taču glāba Vaņins. Andris vēlreiz ļāva mums atviegloti nopūsties, kad 72. minūtē no gaisa sita tas pats Gekass. Tomēr pēc sekojošā stūra sitiena rezultāts tomēr tapa 2:4 - no neliela attāluma precīzi pāri sev sita Samarass. Mūsējie drīz vien varēja samazināt rezultāta starpību, taču pēc Gorkša netraucētā raidījuma ar galvu bumba lidoja secen. Beigās Latvijai bija vēl iespēja, taču uz maiņu uznākušais Kristaps Grebis arī ar atkārtotu sitienu mājinieku vārtsargu nepārspēja. Toties Gekass gan savus ceturtos vārtus gūt spēja - Vaņins nedaudz kļūdījas izgājienā, un Gekass nedaudz apsteidza Gorkšu, raidot bumbu pustukšos vārtos. Nelaimīgs 2. puslaiks un 5:2 Grieķijas uzvara.

Trešdien pret Moldovu

Lai cik Latvija labi spēlējusi šajā ciklā, labāko divniekā Latvijai vairs netikt. Niecīga teorētiska iespēja vēl pastāv (Grieķijai jāzaudē savā laukumā Luksemburgai, mums jāuzvar Moldova, pie tam jānodrošina labāka vārtu attiecība nekā grieķiem), tomēr skaidrs, ka šoreiz jāsamierinās bez Pasaules kausa izcīņas finālturnīra. Pateicībā par šo atlases ciklu līdzjutējiem jāpulcējas kuplā skaitā trešdien "Skonto" stadionā pret Moldovu - uzvara šajā mačā, visticamāk, nodrošinās 3. vietu grupā (ja Izraēla neuzvarēs Šveicē).

Pasaules kausa izcīņas kvalifikācijas turnīra Eiropas zona, 2. grupa

Grieķija - Latvija 5:2 (1:2)
Vārti: Gekass 4', 47' (11m), 57', 90', Samaras 73' - Verpakovskis 12', 40'.
Brīdinājumi: Samarass, Seitaridis, Pacacoglu.
Grieķija: Tzorvass, Seitaridis, Torosidis, Morass, Papastatopuloss, Karagunis (Pliatsikass 89'), Katsuranis, Tziolis (Patsatsoglu 46'), Gekass, Salpingidis (Amanatidis 46'), Samarass.
Latvija: Vaņins, Kļava, Gorkšs, Ivanovs, Kačanovs, Cauņa, Laizāns, Koļesņičenko, Rubins (Soloņicins 78'), Verpakovskis (Perepļotkins 84'), Karlsons (Grebis 71').

2. grupa

VietaIzlaseSUNZGV:ZVP
1.Šveice962118:820
2.Grieķija952218:917
3.Izraēla943220:1015
4.Latvija942315:1314
5.Luksemburga91263:235
6.Moldova80364:153

Atlikušās spēles 2. grupā

DatumsSpēle
14.10.2009.Grieķija - Luksemburga
14.10.2009.Šveice - Izraēla
14.10.2009.Latvija - Moldova
Slēpts komentārs no bloķēta lietotāja

+108 [+] [-]

, 2009-10-10 23:22, pirms 16 gadiem
Brīžiem pretīgi paliek skatīties futbolu, kad spēles likteni izšķir 1 tiesnesis, nevis tie 22 spēlētāji, kas futbolu spēlē

  +7 [+] [-]

, 2009-10-10 23:22, pirms 16 gadiem
Pirmais puslaiks - izcils. Kautgan ātri ielaidām, ātrī panācām 1 - 1, un tad 1 - 2. BET... Lisijam ķēmam pārtraukumā samaksāja, un 2 - 5. Jobanais Ovrebo. Un Gekass. 4 vārti. Arī Andris ir vainīgs. Pēdējie 3 goli, uz viņa sirdsapziņas. Dēļ tā Sion tagad tik laiž. Moldovu vajadzēs piedauzīt.
Slēpts komentārs no bloķēta lietotāja

 +82 [+] [-]

, 2009-10-10 23:22, pirms 16 gadiem
Vienu es varu pateikt MŪSĒJIE LABI SPĒLĒJA bet tisnesis---------> ';

 +15 [+] [-]

, 2009-10-10 23:22, pirms 16 gadiem
Negribu apwainot tiesnesi, bet speeli vinjs noraka... tad 11nieki bija jaadod veel vairaak...ciinja soreiz nebija liidz beigaam.. bet gekas... labi ka maaris arii ir atguvis speeles garsu...

 +27 [+] [-]

, 2009-10-10 23:22, pirms 16 gadiem
jebkura gadijuma musejie ir malaci, gods un lepnums par musu futbolistiem!

 +14 [+] [-]

, 2009-10-10 23:22, pirms 16 gadiem
lisij pida.r(tienesis) sel v avtobus i pajehal na igru.........,a igru ne koncili,lisova prikoncili...

 +27 [+] [-]

, 2009-10-10 23:23, pirms 16 gadiem
paldies par cīņu (kontekstā ar basketbola izlasi)
Slēpts komentārs no bloķēta lietotāja

 +19 [+] [-]

, 2009-10-10 23:23, pirms 16 gadiem
Pavērojiet sakarību - pēdējā Šveices superlīgas spēlē Vaņins ielaida 5 vārtus, tāpāt kā sodien, Verpakovskis pedeja Griekijas ligas spele iesita 2 vartus, tapat ka sodien......

Paldies par 1. puslaiku , otrais - laikam realitāte.... (Ovrebo salauza speli .... )

 +31 [+] [-]

, 2009-10-10 23:23, pirms 16 gadiem
laikam Grieķijas Federācijas prezidentam drīz dzimšanas diena, ka tādu dāvanu tienesis iedeva... visi kuri tiek - uz spēli pret Moldovu jāpiepilda Skonto stadions, paldies izlasei par lielisko kvalifikācijas ciklu

 +10 [+] [-]

, 2009-10-10 23:23, pirms 16 gadiem
Ovrebo nav tiesigs tiesat pat amatieru speles.Vins salauza speli.Ka tads tiesnesis var tiesat Cempionu ligu un izlasu speles???4.vartos Samarass pie tam vartsarga laukuma vispirms nogaza Vaninu un par pendeli vispar nav komentaru,Klava pagruda grieki ar muguru,vinu nemaz neredzot.Musejie vienalga malaci!!!!!Verpakovskis speleja fantastiski!!!!!!!

 +11 [+] [-]

, 2009-10-10 23:23, pirms 16 gadiem
Paldies tiesnesim!

 +21 [+] [-]

, 2009-10-10 23:23, pirms 16 gadiem
Tiesnesis sašāva kuģi,grieķu pirāti to izlaupīja..

 +24 [+] [-]

, 2009-10-10 23:23, pirms 16 gadiem
Verpakovskis is back!!!
Manās acīs Latvija uzvarēja.(Tisnesis konkrēti noraka spēli un PČ).

 +11 [+] [-]

, 2009-10-10 23:23, pirms 16 gadiem
Jā, patiešām žēl.
Vaņins šodien ne tik pārliecinoši ka vienmēr.

 +11 [+] [-]

, 2009-10-10 23:23, pirms 16 gadiem
Visu cieņu puišiem,pendele loti divaina

  +7 [+] [-]

, 2009-10-10 23:23, pirms 16 gadiem
Paldies puišiem par cīņu!

  +7 [+] [-]

, 2009-10-10 23:23, pirms 16 gadiem
Pilnīgi neatdekvāts rezultāts.
Paldies par iedoto pendeli...

  +4 [+] [-]

, 2009-10-10 23:23, pirms 16 gadiem
tas tiesnesis ir baigajs pidars es blin vinu ........
ja nebutu vina tad butu laba spele
Slēpts komentārs no bloķēta lietotāja

  +5 [+] [-]

, 2009-10-10 23:23, pirms 16 gadiem
ļoti sāpīgi
Slēpts komentārs: zhurnaalists

  +3 [+] [-]

, 2009-10-10 23:23, pirms 16 gadiem
Njaa.... Diemžēl

     [+] [-]

, 2009-10-10 23:24, pirms 16 gadiem
Cerīgs sākums, ko izlasē dara Laizāns???
Vienkārši drausmīgi spēlē, nevar neskatoties dot piespēli!
Tas 11m lauza spēles gaitu, diemžēl!

  +3 [+] [-]

, 2009-10-10 23:24, pirms 16 gadiem
mani shodien kautkaa neparliecinaaja Vanins. Bet nekas, paldies jums par cinishanos. Ja dzivotu Rigaa, noteikti aizietu uz pedejo speli.

  +6 [+] [-]

, 2009-10-10 23:24, pirms 16 gadiem
ĻOTI,ĻOTI žēl....
P.S TIESNESIS

  +1 [+] [-]

, 2009-10-10 23:24, pirms 16 gadiem
skumji, vienu brīdi likās , ka kopēs no Dinamo 2:4 !

  +8 [+] [-]

, 2009-10-10 23:24, pirms 16 gadiem
Grieķiem bija DIVI labākie spēlētāji GEKAS un TIESNESIS!
Paldies puišiem par CĪŅU!

  +3 [+] [-]

, 2009-10-10 23:24, pirms 16 gadiem
kā sauc tiesnesi?
Varu tikai slavēt Latvijas futbolistus, futbolisti neizvēlas tiesnesi!

  +4 [+] [-]

, 2009-10-10 23:24, pirms 16 gadiem
Pirmie grieķu vārti - aizmugure.
Otrie - absurds 11nieks

  +5 [+] [-]

, 2009-10-10 23:24, pirms 16 gadiem
Vēl sliktāks par dažiem Latvijas tiesnešiem...

Bet izlase tomēr progresē.

  +2 [+] [-]

, 2009-10-10 23:24, pirms 16 gadiem
Galīgi nevajadzīgi 11 metri izšķir visu spēli.... ZB
Slēpts komentārs no bloķēta lietotāja
Slēpts komentārs: lai_dzivo_futbols

  +3 [+] [-]

, 2009-10-10 23:24, pirms 16 gadiem
pieprasu izmeklēšanu

 +11 [+] [-]

, 2009-10-10 23:24, pirms 16 gadiem
1.tur nebija pendele
2.es ienīstu Gekasu
3.piedodiet, bet pie diviem vārtiem vainojams Vaņins
Slēpts komentārs no bloķēta lietotāja

  +3 [+] [-]

, 2009-10-10 23:24, pirms 16 gadiem
Paldies.

  +9 [+] [-]

, 2009-10-10 23:24, pirms 16 gadiem
Vienalga LV ir labākie... Ok, Norvēģijas tiesnesis NORAKA spēli, bet... prieks par Māri un visiem pārējiem. Kā vienmēr Starkova vadībā - mūsu izlasei NEVAR pārmest centību - bieži izdodas, šoreiz nē... Nu bet vienalga, CEPURI nost mūsu futbola izlasei!!!

  +1 [+] [-]

, 2009-10-10 23:24, pirms 16 gadiem
žēl bet Grieķi bija pārāki...

  +2 [+] [-]

, 2009-10-10 23:24, pirms 16 gadiem
Oho.... Man likas es rakstu atri, bet dazi jau tadus komentarus 4 sekunzu laikaa jau sarakstiijusi....

Musejiem visu cienu par cinu.... Malaci ganjau musu iela ari gadreiz uzspides saule...

  +2 [+] [-]

, 2009-10-10 23:24, pirms 16 gadiem
Tam gekasam kāju salauzt vajadzētu

  +6 [+] [-]

, 2009-10-10 23:24, pirms 16 gadiem
Gekas monstrs!gan jau kaads superklubs nopirks

  +8 [+] [-]

, 2009-10-10 23:24, pirms 16 gadiem
Bija laba spēle ''paldies'' tiesnesim par 11m soda sitienu, bet tur nebija nekaa!!

  +1 [+] [-]

, 2009-10-10 23:24, pirms 16 gadiem
Paldies par speli un cinassparu!

  +1 [+] [-]

, 2009-10-10 23:24, pirms 16 gadiem
bet nu paldies par spēli, malači visa komanda, it īpaši Māris-lika atcerēties pagātni

  +2 [+] [-]

, 2009-10-10 23:24, pirms 16 gadiem
tiesnesis pimpis
bet dzhekiem paldies par speeli !

  +2 [+] [-]

, 2009-10-10 23:25, pirms 16 gadiem
man neveļas roka neko sliktu rakstīt par mūsu izlasi. veiksmi pret moldovu.

  +3 [+] [-]

, 2009-10-10 23:25, pirms 16 gadiem
Paldies mūsu spēlētājiem, nespēju neko pārmest! Godam nospēlēja!

Paldies par šo ciklu!

  -3 [+] [-]

, 2009-10-10 23:25, pirms 16 gadiem
DIR.SĀ! 2. puslaikā mūsējie nenoticēja un "atdevās"!

     [+] [-]

, 2009-10-10 23:25, pirms 16 gadiem
ŽĒL!!!

  +2 [+] [-]

, 2009-10-10 23:25, pirms 16 gadiem
Kur tur pendele?
Bet nu paldies čaļiem par spēli. Gaidām nākamo ciklu.

  +1 [+] [-]

, 2009-10-10 23:25, pirms 16 gadiem
1. un 5.vaarti peec aizmugures, pie 2.ajiem pendele izdomaata...
Slēpts komentārs no bloķēta lietotāja

     [+] [-]

, 2009-10-10 23:25, pirms 16 gadiem
Kaut kas šodien īsti nebija, par tiesnesi labāk neizteikšos(cenzēts)

     [+] [-]

, 2009-10-10 23:25, pirms 16 gadiem
cik pirmais labs tik otrais slikts!
Žēl....citu laikam nav ko teikt!
Slēpts komentārs no bloķēta lietotāja

  +2 [+] [-]

, 2009-10-10 23:25, pirms 16 gadiem
SOGIS PIDARAS

     [+] [-]

, 2009-10-10 23:25, pirms 16 gadiem
Es tam Gekasam gribētu kājas salauzt!!! JOBANAIS!!!

  +2 [+] [-]

, 2009-10-10 23:25, pirms 16 gadiem
MALACI.. MALACI.. roka neceljaas puisjiem ko paarmest!
nervus griekiem pakutinaajaam, zeel nenotureejaamies liidz galam.. tiesnesim jau var paarmest.. bet ko tur vairs!!

tresjdien pret MOLDOVU!

ps: par sjaadu komandu nav un nebuus kauns!

     [+] [-]

, 2009-10-10 23:25, pirms 16 gadiem
nekas, vismaz cerīgs skats nākotnē!

  +1 [+] [-]

, 2009-10-10 23:25, pirms 16 gadiem
Isi konkrēti-Starkovs kļūdijās ar vārtsargu izvēli.100% pret Moldovu būs Koļinko,jo tādas kļūdas ko Vaņins sataisija šodien.Koļinko pieredze,prakse ir.3goli uz Vaņina sirdsapziņas.

  +2 [+] [-]

, 2009-10-10 23:25, pirms 16 gadiem
Verpakovska pirmie vārti bija vnk odziņa. Otrais gols, protams, arī ļoti labs.

  +2 [+] [-]

, 2009-10-10 23:25, pirms 16 gadiem
Žēl, bet tāpat trešdien jāiet uz stadionu! Dzīve ar to jau nebeidzās...būs arī nākamie atlases cikli un, ja turpināsim spēlēt tik veiksmīgi kā līdz šim, tad kādu dienu gan jau aizspēlēsimies līdz PK vai Eiropas čempionāta finālturnīram.

  +1 [+] [-]

, 2009-10-10 23:25, pirms 16 gadiem
ļoti žēl!!

bet nu malači!

     [+] [-]

, 2009-10-10 23:25, pirms 16 gadiem
Paliksim trešie grupā, kura cīnās par iekļūšanu PASAULES ČEMPIONĀTĀ, priekš LV tas vienalga ir labi..cīnījāmies līdz galam, nepaveicās...neko darīt..malači..Verpakovskis malacis..lai veicas tālāk...jāpabeidz ar uzvaru pret Moldovu!!!!

  +4 [+] [-]

, 2009-10-10 23:26, pirms 16 gadiem
OVREBO GALVA LUZIISS

  +1 [+] [-]

, 2009-10-10 23:26, pirms 16 gadiem
Tiesnesi starplaikā tika pie jauna villas kādā Grieķijas pludmales piekrastē
Paldies futbolistiem par parādīto spēli

  +1 [+] [-]

, 2009-10-10 23:26, pirms 16 gadiem
PALDIES DZEKIEM PAR SPELI

     [+] [-]

, 2009-10-10 23:26, pirms 16 gadiem
Tiesnesis salauza speeli, muuseejie rihtiigi malacji!Gekam respect!
Slēpts komentārs: Hipotenūza
Slēpts komentārs no bloķēta lietotāja

     [+] [-]

, 2009-10-10 23:26, pirms 16 gadiem
nemaz nebrīnos kāpēc šim tiesnesim tieši pēc ČL spēles tikai tzteikti draudi...

     [+] [-]

, 2009-10-10 23:26, pirms 16 gadiem
Baigi negribas pie zaudējumiem vainot tiesnesi, bet šajā gadījumā pendele bija pilnībā izdomāta un tieši "vajadzīgajā momentā".
Tā jau komanda pret grieķiem izskatījās sakarīgi, veidoja momentus, vinnēja divcīņas aizsardzībā un uzbrukumā, pārtvēra piespēles, bet ar šitādu spēli gaisā un nevarību pēc centrējumiem neko nevar gribēt. Žēl, jo pēc pārējiem spēles komponentiem grieķi izskatījās ņemami. Tikuntā komandai paldies, jau tas vien, ka mums bija izredzes pacīnīties par vietu PČ, kaut ko nozīmē.

  +1 [+] [-]

, 2009-10-10 23:26, pirms 16 gadiem
nebuutu tas 11metrinieks, buutu pavisam cita speele

paldies tam plikpaurim

14jaa uz skonto par Latviju

  +1 [+] [-]

, 2009-10-10 23:26, pirms 16 gadiem
malaci dzeki, patiesam Verpakauskis atdzimis tagad griekija vinu pazis veel labaak
nu pokers griekim ari nebija slikti, 11 m sodins bija kaa duriens sirdii
apsveicu dzekus par cinisanos
parejie apsveikumi sekos pec moldavas, ir to pelnijusi
Slēpts komentārs no bloķēta lietotāja
Slēpts komentārs no bloķēta lietotāja

     [+] [-]

, 2009-10-10 23:26, pirms 16 gadiem
Nu, ko lai saka... Paldies par šo ciklu. Bija emocijas. Nevienu akmeni mest roka neceļas. Šovakar pēc otrajiem vārtiem komanda salūza. (Paldies tiesnesim.) Būtu klase augstāka, tas droši vien nenotiktu. Bet kā ir, tā ir. Vēlreiz - paldies.
Slēpts komentārs no bloķēta lietotāja
Slēpts komentārs no bloķēta lietotāja
Slēpts komentārs: Džeina

  +1 [+] [-]

, 2009-10-10 23:27, pirms 16 gadiem
visi trešdien uz stadionu! pateiksim paldies futbolistiem par interesanto ciklu.
Slēpts komentārs no bloķēta lietotāja

  +1 [+] [-]

, 2009-10-10 23:27, pirms 16 gadiem
Eh nu žēl... bet mūsējie malači.
Joprojām man liekas, ka varējām aizķerties un rezults vareja būt labāks.
Tomer tā no pirksta izzīstā pendele šķiet salauza mūs. Nu ka var iedot tādu pendeli? Tiesnesis sabojāja visu priekštatu par sevi šajā mačā.
Neko darīt. Mūsējei labākie

     [+] [-]

, 2009-10-10 23:27, pirms 16 gadiem
nu 4to ze oni nam podarili 5 minut s4astja v pervom tajme pri 2-1.
o4enj zalj.

     [+] [-]

, 2009-10-10 23:27, pirms 16 gadiem
žēl, ka tā. bet lūk, ko nozīmē izlase, kas cīnās - arī pēc zadējumiem mēs varam teikt - PALDIES!!!

P.S. Godam pabeidzam šo ciklu un ar cerībām gaidām nākamo!

  +3 [+] [-]

, 2009-10-10 23:27, pirms 16 gadiem
Paldies izlasei par cīņu!
Norvēģu tiesnesis lai iet d...!!!
Nebūtu tā jobanā pendele, būtu pavisam cita spēle. Tā sūda švilpe bija izteikts lūziens spēlē. Jā, var teikt, ka pārējos tak salaidām tak vēl 3 pēc tam. Tomēr ja nēbūtu 2:2, grieķiem būtu jāturpina stresot, mums būtu iespējas pretuzbrukumiem...

Karoče - fūčķ you referīīīī!!!

  -1 [+] [-]

, 2009-10-10 23:27, pirms 16 gadiem
Čaļi, jāraksta FIFA apelācija.. tā nedrīkst, tas nav godīgi tā spēles norakt.

     [+] [-]

, 2009-10-10 23:28, pirms 16 gadiem
zhel, bet paldies izlasei par emocijam
ehh
kapec tam norvegim vel pec Chelsea-Barca neatnjema tiesibas tiesat speles? nu un musu aizsardziba nenostradaja, auguma mazais Gekas gust divus vartus ar galvu

  +1 [+] [-]

, 2009-10-10 23:28, pirms 16 gadiem
Gekas laikam bija sūdus saēdies ka tā belza iekšā bet arī centra aizsargi vainīgi kā var ļaut tik daudz sits ar galvu tik mazam uzbrucējam! un
Vakara zvaigzne protams bija Tiesnesis!

     [+] [-]

, 2009-10-10 23:28, pirms 16 gadiem
faaaaak un es ta cereju ;/ pirmais puslaiks jau labs

  +1 [+] [-]

, 2009-10-10 23:28, pirms 16 gadiem
Nez cik grieķi pēc 1. puslaika piesolija tiesnesim piķi - viņš bija galvenais spēles varonis. Es viņam labprāt sadotu pa purnu!

     [+] [-]

, 2009-10-10 23:28, pirms 16 gadiem
Nu neko darīt, lai jau grieķiem veicās, bet mūsējie malači!

  +1 [+] [-]

, 2009-10-10 23:28, pirms 16 gadiem
VOT TAS DIVAINAIS SODA SITIENS

bet vispar es biju lepns , prieciiigs par museejiem pec pirmaa puslaika bija taada pacilaata sajuuta malachi!!!!!

tagad nobeigsim sho turniiru veixmiigi un aplaudeesim museejiem !!

miers.
Slēpts komentārs no bloķēta lietotāja

     [+] [-]

, 2009-10-10 23:28, pirms 16 gadiem
Džeina rakstīja: Atkal visiem tiesnesi vainigs.Kad tur tiesnesis
Futbols jaspelee visas 90 minutes nevis 45.Tad ari butu bijusi uzvara nevis apkaunojus zaudejums
Spēli redzēji? Ja redzēji, tad sapratīsi, ka pendeli bija ne par ko.

     [+] [-]

, 2009-10-10 23:28, pirms 16 gadiem
Veči vienkarši pladies jums

     [+] [-]

, 2009-10-10 23:28, pirms 16 gadiem
Gekas Pidar*s tiesnesis uzpirksts peec 1. puslaika.

     [+] [-]

, 2009-10-10 23:28, pirms 16 gadiem
Paldies Verpi un veci laba spele, bet ko varetu teikt par tiesnesi nu riktigs pid***.

  -1 [+] [-]

, 2009-10-10 23:28, pirms 16 gadiem
17 numurs mazliet izcēlās abas speles!

  +3 [+] [-]

, 2009-10-10 23:29, pirms 16 gadiem
Ir jāsāk vākt paraksti oficiālai vēstulei FIFAI lai pidara.i vairāk netiesātu spēles!

  +6 [+] [-]

, 2009-10-10 23:29, pirms 16 gadiem
Ja laukuma nezinu kada veida tiktos Chelsea ar Latviju tad Ovrebo diez vai pats saviem spekiem no stadiona aizietu jo ta butu jau otra reize kad vins vienu no sim 2 komandam butu piedirsis........
Slēpts komentārs no bloķēta lietotāja
Slēpts komentārs no bloķēta lietotāja

  +1 [+] [-]

, 2009-10-10 23:29, pirms 16 gadiem
Kur ļauj tādam tiesāt? Viņš 2 svarīgus mačus pirms tam notiesāja pretīgi!!!

     [+] [-]

, 2009-10-10 23:29, pirms 16 gadiem
labi spēlēja mūsējie, diemžēl prestižs joprojām virs godaprāta

  +2 [+] [-]

, 2009-10-10 23:29, pirms 16 gadiem
2 puslajks katastrofa!! Tiesnesis arī čajņiks,bet ajsardzība mūsējā arī nekāda, vaņinam arī nebija labākā spēle! Varbūt ātri sapriecājamies!?

  +2 [+] [-]

, 2009-10-10 23:29, pirms 16 gadiem
TIESNESIS IR MAUK>A

  +2 [+] [-]

, 2009-10-10 23:29, pirms 16 gadiem
TIESNESI ZIEPĒS! Izčakarēja visu spēli . Pirmais puslaiks bija pat ļoti baudāms...

     [+] [-]

, 2009-10-10 23:29, pirms 16 gadiem
Wanteded For Gerkas!!!

Rewar 100,000 $

  +2 [+] [-]

, 2009-10-10 23:29, pirms 16 gadiem
iesist golu mēs mākam.... šad tad, bet tad kad iemācīsimies izdarīt vairāk kā 3-4 precīzas piespēles pēc kārtas, tad arī uzvarēsim..... šodien viennozīmīgi uzvarēja stiprākie!!!

  +7 [+] [-]

, 2009-10-10 23:30, pirms 16 gadiem
Paldies mūsu komandai par spēli. Īsti futbola cienītāji pratīs novērtēt Ovrebo lēmumu un tā ietekmi uz spēli. Tas, ko mūsu mazās valsts komanda varonīgā cīņā bija izcīnījusi, tika nežēlīgi atņemts. Un tas salauza komandu.
Es mūsu komandai nepārmetu neko,pilnīgi neko. Esmu priecīgs par spēli un tām patīkamajām emocijām, ko mūsu futbolisti mums sniedza.
Par Ovrebo - sākumā viņu nosaucu pašos rupjākajos vārdos ko vien zināju. Bet tad sapratu, ka par tādu k......pli nav ko muti dzesēt. Ceru, ka kāds no mūsu spēlētājiem pēc spēles piegāja klāt, paskatījās acīs un patieca paldies, ka viņš izšķira spēles likteni, netaisnīgi pavilkdams uz augšu spēcīgākos. Ja viņš kādreiz tiesās Rīgā...
Slēpts komentārs no bloķēta lietotāja

     [+] [-]

, 2009-10-10 23:31, pirms 16 gadiem
Hipotenūza rakstīja: paldies par cīņu (kontekstā ar basketbola izlasi)
kāpēc pēc futbola mača vēl ir jāpiemin basketbols ? kad viņi spēlē, tad arī raksti

     [+] [-]

, 2009-10-10 23:31, pirms 16 gadiem
polārlācēns rakstīja: Spēli redzēji? Ja redzēji, tad sapratīsi, ka pendeli bija ne par ko.
Tas ka pendele bija izdomaata tas jebkuram loham skaidrs.
Bet jaspeele tak ir lidz galam gan aizsardzibaa(it ipasi),gan uzbrukumaa
Bet aizsardziba mums sodien bija svaka un Vanins ar sodien paraak miksti speeleja

     [+] [-]

, 2009-10-10 23:31, pirms 16 gadiem
tiesnesis sēklinieks loxs!

  +6 [+] [-]

, 2009-10-10 23:31, pirms 16 gadiem
tiesneša mīmika beigās izteica visu...palīdzēju ka varēju,neuzkrītoši,bet efektīgi.....lisijs jenots

     [+] [-]

, 2009-10-10 23:32, pirms 16 gadiem
Gribetu zinat ta tiesnesha vardu lai varetu uzridit vinjam kko!!man ir tik zhel musejo..spele;cinas..!giekji dara ko grib uz laukuma!!!simule 100situacijas..tiesnesis tik nevienlidzigi dala sodus!!kauns tiesnesim..ceru ka vinjs apzinas ko izdarijis.!un tie goli ielaistie pret mums-saprotu musejos..nevainoju musejos nekur..kaut griekji izgastos pec tam..zhel ka speles iznakums nebija atkarigs no musejiem!lai ka tas izklausitos!

  +1 [+] [-]

, 2009-10-10 23:32, pirms 16 gadiem
tiesnesis p-dars,salauza speli

  +1 [+] [-]

, 2009-10-10 23:32, pirms 16 gadiem
Sporta Gudrinieks rakstīja: Paldies mūsu komandai par spēli. Īsti futbola cienītāji pratīs novērtēt Ovrebo lēmumu un tā ietekmi uz spēli. Tas, ko mūsu mazās valsts komanda varonīgā cīņā bija izcīnījusi, tika nežēlīgi atņemts. Un tas salauza komandu.
Es mūsu komandai nepārmetu neko,pilnīgi neko. Esmu priecīgs par spēli un tām patīkamajām emocijām, ko mūsu futbolisti mums sniedza.
Par Ovrebo - sākumā viņu nosaucu pašos rupjākajos vārdos ko vien zināju. Bet tad sapratu, ka par tādu k......pli nav ko muti dzesēt. Ceru, ka kāds no mūsu spēlētājiem pēc spēles piegāja klāt, paskatījās acīs un patieca paldies, ka viņš izšķira spēles likteni, netaisnīgi pavilkdams uz augšu spēcīgākos. Ja viņš kādreiz tiesās Rīgā...
+1

  +2 [+] [-]

, 2009-10-10 23:32, pirms 16 gadiem
ehhh bija labs 1.puslaiks....bet tad trollis-tiesnesis visu sabojaaja!
Slēpts komentārs no bloķēta lietotāja
Slēpts komentārs no bloķēta lietotāja

  -1 [+] [-]

, 2009-10-10 23:32, pirms 16 gadiem
sakiet, ko gribat, bet 5 ielaisti goli ir par daudz. Pat neskatoties uz apshaubaamo pendeli.

  -2 [+] [-]

, 2009-10-10 23:33, pirms 16 gadiem
Vanins pa miikstu speeleeja!

  +1 [+] [-]

, 2009-10-10 23:33, pirms 16 gadiem
Gekam giljotiinu!

  +1 [+] [-]

, 2009-10-10 23:33, pirms 16 gadiem
lai_dzivo_futbols rakstīja: Ar saadu kapteini NEKO NEVAR VINNET!!!
stulbi buut gejam un tas, ka vieniigais kas aiztiek kraaninju tev ir tava maate?! kretiins lisais. ej simbolizee labestiibu un staasti 4stundas ko sibolizee baltaa kraasa. sektant-fashist! tavi komentaari nav normaali! skauzh!?

  +1 [+] [-]

, 2009-10-10 23:33, pirms 16 gadiem
Veetra rakstīja: Wanteded For Gerkas!!!

Rewar 100,000 $
Kādā vārdnīcā tu šito tekstu tulkoji?

  +2 [+] [-]

, 2009-10-10 23:33, pirms 16 gadiem
Veetra rakstīja: Wanteded For Gerkas!!!

Rewar 100,000 $
Fantastiska gramatika Kas interesanti zināt tā par valodu ? Labi ka vismaz 100000 uzrakstīji pareizi. Jeb varbūt tu biji domājis miljonu?

  +1 [+] [-]

, 2009-10-10 23:33, pirms 16 gadiem
Maukas, vieniigais labums, ka Verpa paliks Ergotelis!
Slēpts komentārs no bloķēta lietotāja

  +1 [+] [-]

, 2009-10-10 23:34, pirms 16 gadiem
šinī spēlē bija tikai viena kombinācija kā tur varēja būt pendele: Ja vadībā ir Latviajs izlase. Pie neizšķirta vai grieķu vadības tur pendeles nebūtu.
Skumji, bet fakts.

     [+] [-]

, 2009-10-10 23:34, pirms 16 gadiem
Žēl...stiprs pretinieks-''labs tiesnesis",vēl būs MŪSU PASAULES ČEMPIS...daudz netrūka-malači....

     [+] [-]

, 2009-10-10 23:34, pirms 16 gadiem
Norvēģu slēpkava nogalināja mūsu komandu.
Slēpts komentārs no bloķēta lietotāja

  +4 [+] [-]

, 2009-10-10 23:35, pirms 16 gadiem
Nu ko!!! Partraukuma paludza tiesnesim palidzet nevarigajiem griekiem. Un sajutot sera smaku sis savu darbu veica godam!!!!

Dzeki malaci!!!!!

Tresdien visi uz SKONTO stadionu!!!!! OLEEE OLEEE LATVIJAA!!!!!!!

  +3 [+] [-]

, 2009-10-10 23:35, pirms 16 gadiem
Sho speeli var saliidzinaat ar speeli USA:LAT, kad Shindler pimpis noraka visu speeli!

  +8 [+] [-]

, 2009-10-10 23:35, pirms 16 gadiem
Tiesnesi pakārt! Prātā jāta lēta prostitūta viņš ir. Kaut tas gailis nosprāgtu Bet mūsējie gan malači, vienalga, ka 2:5. Visi uz Skonto stadionu spēlē pret Moldovu.

     [+] [-]

, 2009-10-10 23:35, pirms 16 gadiem
Teisnesi gluži kā A. Bērziņu nokastrēt...

  +2 [+] [-]

, 2009-10-10 23:35, pirms 16 gadiem
pirmais puslaiks - world class spele latvijas izpildijuma,Starkovs izdarija surprizu grekiem!
otais puslaiks - trenera kljuda,jo vinsh zinaja ka grieki kaut ko mainis,bet vairak neko nevareja izmainit!

  +1 [+] [-]

, 2009-10-10 23:35, pirms 16 gadiem
es miilu tiesnesi! [skat. mana attela]

  +1 [+] [-]

, 2009-10-10 23:36, pirms 16 gadiem
Bet kapē mēs otrā puslajkā tik sūdīgi spēlējām? Jāspēlē visas 90m.kaut arī tiesnesis majsa!

  +8 [+] [-]

, 2009-10-10 23:36, pirms 16 gadiem
it kā kruts vārtusargs, spēcīgs aizsargs (Gorkšs), bet ielaižam 5 golus... ļoti neraksturīgi LV izlasei. Manuprāt, Koļinko tik daudz neielaistu un aizsardzību saturētu labāk. Vaņinam esot vārtos manī tomēr vienmēr saglabājas nemiers. Īpaši pie viņa izgājieniem. Ar Koļino bija daudz mierīgāk...

  -3 [+] [-]

, 2009-10-10 23:36, pirms 16 gadiem
Tad kad lisijs būs Rīgā, būs viņa galva jāsašķaida. Gatavojiet jau ķieģeļus/akmeņus, utt. P.S. Gekassam abas kājas vajag salauzt. ZB jau viņš. Paldies lisij, par kāsienu. Ja pirms spēles nekas pret viņu nebija ( nebiju sliktās domās ) tad tagad viņu atspārdīt vienkārši gribas.

     [+] [-]

, 2009-10-10 23:36, pirms 16 gadiem
Būšu objektīvs - tiesnesis ir mau*a! Paldies mūsējiem par cerīgu un labu sniegumu visu šo gadu. Jūtu ka nākamais cikls buus iistais, jaasāk spēlēt tā kā pēdējos macus cikla sākumā un tad mēs tiksim uz čempi!! AICINU VISUS NĀKT 3DIEN ATBALSTĪT! Diez cik Ovrebo stundā ņem un par cik stundām viņam samaksāja grieķi, lai atņemtu Latviešiem cerības?!!

     [+] [-]

, 2009-10-10 23:37, pirms 16 gadiem
Kā jau pirmīt teicu mums spēli noraka Gekas un Ovrebo! Ceru ka tam draņķim atņems licensi ! Vnk nekaunīgi !

  +1 [+] [-]

, 2009-10-10 23:37, pirms 16 gadiem
Es nevaru nomierināties, par to ka pirmos vārtus grieķi iesita pēc aizmugures. Nu bija tas Gekas aizmugurē piespēles brīdī, vai tiešām man vienam tā liekas? Pēc diviem atkārtojumiem esmu pārliecināts ka tā bija.

     [+] [-]

, 2009-10-10 23:37, pirms 16 gadiem
ANDROID_MANUTD rakstīja: pirmais puslaiks - world class spele latvijas izpildijuma,Starkovs izdarija surprizu grekiem!
otais puslaiks - trenera kljuda,jo vinsh zinaja ka grieki kaut ko mainis,bet vairak neko nevareja izmainit!
Jā man arī bija nepatīkams pārsteigums otrais puslaiks. Ne jau dēļ rezultāta, bet tieši , ka Starkovs otro puslaiku pakāsa taktiski. Pirmais: tiešām world class.

  -2 [+] [-]

, 2009-10-10 23:37, pirms 16 gadiem
mums veel ir ceriibas
Slēpts komentārs no bloķēta lietotāja
Slēpts komentārs no bloķēta lietotāja
Slēpts komentārs no bloķēta lietotāja

  +4 [+] [-]

, 2009-10-10 23:38, pirms 16 gadiem
Spēlē ar "Chelsea" un "Barcelona" nevienu pendeli neiedeva, ja arī visas 3 bija 100%, te par mazu grūdienu iedot. Pretīgi ir skatīties to futbolu, ja pār tādiem pārkupumiem piešķir 11m.

  +2 [+] [-]

, 2009-10-10 23:38, pirms 16 gadiem
Tiesnesis nozaga , kā minimums, 1 punktu!
Slēpts komentārs no bloķēta lietotāja

  +3 [+] [-]

, 2009-10-10 23:38, pirms 16 gadiem
beigās tiesnesis mēģināja savu kļūdu labot, bet plāksterus vārtu guvumā nepārvērtīsi.

     [+] [-]

, 2009-10-10 23:38, pirms 16 gadiem
Jānis,Juris un Valdis rakstīja: Un kas tad Gekasam bija jādara? Garām jāsit? Zinu, ka sāpe, bet nu bišku jau pār strīpu Tu šauj.
Jā, bet besī ārā. Nepietika ar 3 goliem, vēl vajadzēja 4. Bet laikam Kreipāns ar savām līdzībām piesauca nelaimi.

  +2 [+] [-]

, 2009-10-10 23:39, pirms 16 gadiem
Man pietiek.
Man ir apnicis, ka mums visu laiku KAKĀ uz galvas tikai par to, ka esam mazāka valsts.
Interesanti kā justos grieķi, kad arī tiesneši spēlētu pret viņiem.
Ko dod 89.minūtes sakarīgas tiesāšanas, ja pieļauj TĀDU kļūdu?! Jā, KĻŪDU!!! Un pēc tam vēl mēģināt kaut ko izlīdzināt grieķiem krāsainās padalot?! kamoooon.
Es vnk esmu dusmīgs.
Pilnīgi un totāli skaidrs, ka tā pendele izveidoja šo spēli.
Un nesakiet man - mēs jau nemaz nezinam kā būtu, ja arī nebūtu tā pendele... Es redzēju kā mūsējie spēlē. Es redzēju Māri sitam tos IZCILOS vārtus. Es redzēju komandu, kas nepieviļ. Ne jau viņi mani šovakar pievīla. Netaisnība.

  +3 [+] [-]

, 2009-10-10 23:39, pirms 16 gadiem
Skudrinieks rakstīja: Klausaties - pa TV teica, ka mums vēl ir teorētiskas izredzes kvalificēties, tā kā trešdien jāskrien atbalstīt mūsējos! Cerēsim! Dzīvosim cerībā līdz trešdienas vakaram!!!

Nenokaram degunus! Vēl viss var būt labi!
Pret Moldovu ~ 10 - 0 , un Grieķiem jākāš.

  +9 [+] [-]

, 2009-10-10 23:40, pirms 16 gadiem
shito te sist ';

  +3 [+] [-]

, 2009-10-10 23:40, pirms 16 gadiem
Bet labā ziņa ir tāda, ka komanda iet pareizajā virzienā. Nekad (pat slavenajā EČ kvalifikācijas ciklā) Latvijas izlase nav spējusi salikt kopā vairāk pa trim piespēlēm laukuma vidū. Tagad tas ir mainījies. Šovakar pirmajā pusē ļoti labi kontrolēja bumbu un izspēle pie otrā gola: SUPER!

  +2 [+] [-]

, 2009-10-10 23:40, pirms 16 gadiem
Labrāt tagad to tiesnesi sašautu!
es esmu izbrīnīts par Vaniņu un aizsargiem(sliktā nozīmē)
lai nu kaa-neredzu iemeslu priekam,tikai bedaam..

  +4 [+] [-]

, 2009-10-10 23:41, pirms 16 gadiem
Mans rezumē:
1)Gekas!!!
2)Tiesnesis
3)Vaņina nepārliecinošā spēle (ne tikai epizodēs,kurās tika ielaisti vārti)
4)Pārāk daudz malējie aizsargi/pussargi ļāva grieķiem veikt centrējumus.Iespējams, Starkova kļūda,jo Rīgā bija līdzīgi.
5)Māris joprojām lielisks.Varēja pat 3 vārtus gūt.
6)Neizprotu Perepļotkina atrašanos izlasē,jo arī Virslīgā neko lielisku nerāda. Tad jau,tiešām,labāk Rudņevu vai Lukjanovu paņemt.Vai to pašu Gauraču.

Paldies futbolistiem,jo rādīja labu sniegumu(vismaz pirmajā puslaikā)

Mums joprojām ir minimālas cerības kvalificēties! Sapņot nav aizliegts

     [+] [-]

, 2009-10-10 23:42, pirms 16 gadiem
C.Ronaldo#7 rakstīja: Labrāt tagad to tiesnesi sašautu!
es esmu izbrīnīts par Vaniņu un aizsargiem(sliktā nozīmē)
lai nu kaa-neredzu iemeslu priekam,tikai bedaam..
Prieks par Māra 2 goliem. Bet Andris nolažoja pēdējos 3 golos. Pendelei virzienu uzminēja, bet 3 vārtos - stāvēja uz vietas, 4 - necīnijās līdz galam, karoč jau atspieda galvu pret zemi, pirms Samarasa sitiena, 5 - kļūdijās izgājienā. Cerams ka pret Moldovu, Andris saņemsies.

  +7 [+] [-]

, 2009-10-10 23:43, pirms 16 gadiem
''sporta avīzē'' G.Indriksons intervijā teica: ''... futbols tajā līmenī ir bizness.Neviens nevienu apzināti ''nenoraks'', taču jebkurā momentā jābūt gataviem un jāsaprot, ka tiem, kuri nevar dot savu artavu šajā biznesā, būs ļoti grūti iespraukties dižo vidū...'' Guntim taisnība... kā naglai uz galvas...

     [+] [-]

, 2009-10-10 23:43, pirms 16 gadiem
Malači !
p.s. ja tiesnesis parādīsies Latvijā dodiet ziņu !

  +1 [+] [-]

, 2009-10-10 23:43, pirms 16 gadiem
Skudrinieks rakstīja: Klausaties - pa TV teica, ka mums vēl ir teorētiskas izredzes kvalificēties, tā kā trešdien jāskrien atbalstīt mūsējos! Cerēsim! Dzīvosim cerībā līdz trešdienas vakaram!!!

Nenokaram degunus! Vēl viss var būt labi!
tu stulbs,vai kaa?
mums butu jasagrauj 7:0 moldova,griekjiem un izrealai butu japakash.. cik tas skan reaali?

     [+] [-]

, 2009-10-10 23:43, pirms 16 gadiem
un veel mani shausmina tas vinja pretiigais smaids

  +1 [+] [-]

, 2009-10-10 23:43, pirms 16 gadiem
Skudrinieks rakstīja: Klausaties - pa TV teica, ka mums vēl ir teorētiskas izredzes kvalificēties, tā kā trešdien jāskrien atbalstīt mūsējos! Cerēsim! Dzīvosim cerībā līdz trešdienas vakaram!!!

Nenokaram degunus! Vēl viss var būt labi!
šis sapnītis ir izsapņots. nesasitīsim mēs moldāviem 10 vārtus.
Riebīgākais, ka mūsu sapni izsapņoja kkāds norvēģu gailis...

Bet atbalstīt un pateikties par lieliski aizvadīto ciklu protams jāiet!

  -1 [+] [-]

, 2009-10-10 23:44, pirms 16 gadiem
Nejau tiesnesis vinnēja spēli, bet Grieķija!!!! Malači puiši, lielisks sniegums, vismaz bija cerība, ka tiksiet!
Slēpts komentārs no bloķēta lietotāja

     [+] [-]

, 2009-10-10 23:44, pirms 16 gadiem
nu ko shmurguli, kapec tagad Ovrebo naizstavat.

  +2 [+] [-]

, 2009-10-10 23:44, pirms 16 gadiem
Dzeku prieksaa ir jaanonem cepure, vinji nebija pelniijusi saadu rezultaatu!!! Esmu liels futbola fans, esmu redzeejis ljoti daudz speeles, bet sitik izdomaatu pendeli es nebiju redzeejis . O.k. Bet muusu dzeki ir labaakie. Tagad es zinu, ka sitie dzeki basiisa cempii buutu nospeeleejusi labaak nekaa muusu Basketbola zvaigznes!!!

  +1 [+] [-]

, 2009-10-10 23:44, pirms 16 gadiem
C.Ronaldo#7 rakstīja: tu stulbs,vai kaa?
mums butu jasagrauj 7:0 moldova,griekjiem un izrealai butu japakash.. cik tas skan reaali?
Grieķi var pakāst Izraēlai, bet Moldovu mēs max 4 - 0 uzvarēsim.

  -1 [+] [-]

, 2009-10-10 23:45, pirms 16 gadiem
Mēģinot domāt ar vēsu galvu: nevajadzētu uzvelt visu vainu tiesnesim. Ir pieļautas arī trakākas kļūdas. (Kaut gan sliecos piekrist te dažiem, ka pirmajā golā arī visdrīzāk bija aizmugure.) Bet tālākie notikumi pēc 2:2 parāda, ka mūsu vieta tomēr nav DĀR. Grieķi patlaban ir nekādi, nu nedrīkst ļaut viņiem mūs tā vazāt. 2:5 nebija objektīvais spēku samērs.
Tomēr tas nepārsvītro visu labo, kas bija šajā ciklā. Ja virziens tiks ieturēts, varam sagaidīt visādus brīnumus (pozitīvā nozīmē). Pirmais puslaiks - pat ļoti kvalitatīvs mūsu izpildījumā, ar diviem skaistiem goliem. Paldies puišiem un Starkovam!

  +1 [+] [-]

, 2009-10-10 23:45, pirms 16 gadiem
Skudrinieks rakstīja: pofg, tātad izredzes ir?!
optimiķis lielais es tev 15 Ls iedoshu ja taa notiks

     [+] [-]

, 2009-10-10 23:46, pirms 16 gadiem
Verpakovskis is back! tas vienigais priece un pirmais puslaiks priece, bet ne otrais.. Aizsargi slikti speleja, ja mazais Gekas starp vairakiem musu aizsargiem var ar galvu gut vairakus vartus tas ir tikai uz aizsargu sirdsapzinas. par tiesnesi es domaju varetu buut ka korupcijas upuris.Vanins uzskatu ka stav sliktak neka Kolinko, vismaz Sion pedejas speles un vismaz shodien ari drausmiga spele.
Bet kopsuma cikls atlases labi nospelets, paldies Starkovam un puishiem.

     [+] [-]

, 2009-10-10 23:46, pirms 16 gadiem
iplaymyway rakstīja: Nejau tiesnesis vinnēja spēli, bet Grieķija!!!! Malači puiši, lielisks sniegums, vismaz bija cerība, ka tiksiet!
Vinnēja jau vinnēja grieķi, bet kā vieņiem būtu jānopūlās, ja jau otrajā puslaika minūtē tiesnesis nepiešķritu pendeli par cīņu pa pozīciju un neaizlauztu komandas garu.
Futbolisti arī ir tikai cilvēki un arī viņus netaisnīgs tiesenša lēmums ietekmē.

  +2 [+] [-]

, 2009-10-10 23:46, pirms 16 gadiem
Čiki briki - visi pliki rakstīja: Žēl, ļoti ļoti žēl.
Vēl jo vairāk to sāpi palielina fakts, ka mēs bijām vadībā, un patiešām jau "sajutām uzvaras garšu".
Kopumā tiesnesis notiesāja cienījami, bet ko nu tas dod, ja pieļauj šādu, spēles rezultātu graujošu kļūdu, nozīmēdams 11m soda sitienu.
Nezinu kā būtu, ja būtu, iespējams būtu zaudējuši tāpat, bet tad labāk būtu redzējis to godīgā cīņā,nevis pēc tiesneša kļūdiņas.

Tik un tā - cepuri nost Latvijai, cepuri nost Starkovam un cepuri nost visiem, kas ir ar Latviju.
DĀR bija tik tuvu.

Ceru, ka tam tiesnesim vairs neļaus tiesāt.
čali kopumā ja tu vari pateikt ka tiesnesis notiesaja cienijami tev ir jaiet arsteties to4 , Padoma velreiz - pendele( izsteica visu speli) pirmaja gola aizmugure bijaa( ta izskatiajs to4 , nu ja labi varbut ari nebija) tad vel bija divas aizmugures viena griekis izgaja 1 vs 1 un neiesitaa , vel roka bija kuru neiedeva griekim , vins totali noraka visu speli , es vceru kad kadreiz satiksu vinju dzive

  +7 [+] [-]

, 2009-10-10 23:47, pirms 16 gadiem
Ovrebo 5:2 Latvija.

  +3 [+] [-]

, 2009-10-10 23:47, pirms 16 gadiem
Un vēl:
Besī tie Balkānu sportisit:
kad paši pārkāpj noteikumus, tad svētie eņģelīši, bet pie katras mazākās saskres keīt kā trīsgadīgi bērni.
Vnk kaitina!

  +3 [+] [-]

, 2009-10-10 23:47, pirms 16 gadiem
Jebkurā gadījumā pret Moldovu vajag pilnu stadionu, un milzīgu atbalstu. Viņi to ir pelnījuši. Ja nebūtu lisais noracis, nezin kā būtu...
Slēpts komentārs no bloķēta lietotāja

  +2 [+] [-]

, 2009-10-10 23:48, pirms 16 gadiem
Taadaa speele objektiivs tiesnesis, staavot blauks nevar iedot taadu pendeli. Kaut kas tur ir. Zheel

  +5 [+] [-]

, 2009-10-10 23:48, pirms 16 gadiem
Kāda jēga no tā visa. ja tiesnesis jau 2.puslaika sākumā parādīja, kuram FIFA piespriedusi zaudējumu un kuram uzvaru.
Ceturtie vārti arī neskaitās, jo tur bija uzbrukums vārtsargam. Nez kāpēc mūsu diženie komentētāji, par tiesnesi nerunāšu, to arī nepamanīja?
Derētu uz Dinamo mačiem plakātu: "Nav cīņas, nav atbalsta".
Futbolisti malači. Visu cieņu!
PAR LIELU LATVIJU!!!!

     [+] [-]

, 2009-10-10 23:48, pirms 16 gadiem
tapirs19 rakstīja: ''sporta avīzē'' G.Indriksons intervijā teica: ''... futbols tajā līmenī ir bizness.Neviens nevienu apzināti ''nenoraks'', taču jebkurā momentā jābūt gataviem un jāsaprot, ka tiem, kuri nevar dot savu artavu šajā biznesā, būs ļoti grūti iespraukties dižo vidū...'' Guntim taisnība... kā naglai uz galvas...
Jā,skumīgi,bet diemz""el jāpiekrīt ir
Tiesnesis neļāva LR nospēlēt lidz garam,uzvarot šo maču,jo GRIEĶĪJA ir izdevīgāka PC dalībvlasts....
Cūka -tas lisaijs soģis...PTU,iespļautu vinam ģīmī ar lielāko prieku!

  +1 [+] [-]

, 2009-10-10 23:48, pirms 16 gadiem
Lisijs rīgā tiesāja ventspils spēli!

  -3 [+] [-]

, 2009-10-10 23:48, pirms 16 gadiem
Ai sakaas vienam tiesnesis vienam pauti trauceeja vienam gekas vainiigs utt ko juus grieki ir grieki nejau hellas netiks uz chempi tiks noteikti!
un LV shodien patikami parsteidz ljoti labi speleeja peec pirmaa vispaar nezinaju kur likties Tiksimies euro 2012 Verpis nedeljas zvaigzni dala ar Gekasu

     [+] [-]

, 2009-10-10 23:49, pirms 16 gadiem
ja vins atkal kadreiz buus latvija vinu vajag samizot

  +3 [+] [-]

, 2009-10-10 23:49, pirms 16 gadiem
esprets rakstīja: Lisijs rīgā tiesāja ventspils spēli!
Kur FKV zaudēja 0 - 3. Viņš LV izlasei/komandām nes neveiksmi.

  -2 [+] [-]

, 2009-10-10 23:50, pirms 16 gadiem
Bet jaatziist ka aizsardziiba shodien bija dikti skjidra

  +1 [+] [-]

, 2009-10-10 23:50, pirms 16 gadiem
FRiJJJ rakstīja: ja vins atkal kadreiz buus latvija vinu vajag samizot
Nevis samizot ,bet vairāk...

  +1 [+] [-]

, 2009-10-10 23:50, pirms 16 gadiem
Man liekas to momentu, kurā tas lisais piesprieda 11m uz mūsu vārtiem, vajadzētu izskatīt UEFA instancēm.. varētu pat cerēt uz mums labvēlīgu iznākumu.. jo tiešām.. pectam kā teica pēc spēles "suns zina ko ēdis" un tādēļ vēlāk tam grieķim dzelteno par "simulāciju" iedeva, lai gan tur gan varēja 11m iedot, bet tajā iepriekšējajā situācijā 100% nekā nebija. Tiesnesim tikai sagribējās lauzt spēles gaitu!

     [+] [-]

, 2009-10-10 23:50, pirms 16 gadiem
ai, beigās palika žēl čaļu. Visu ciklu smagi strādā, primajā puslaikā sacel puspasauli kājās, gaidot sensāciju,. un še tev... Tas Gekas uz dopingu jāsūta. Kaut kāds vājprāts! Ehh..., nu neko. Nav jau ko pārmest, varbūt biš pietrūka astafjeva, bet visos golos grieķi apspēlēja mūsu aizsargus. pret moldovu jāparāda, ka esam komanda, kas pirms pēdējā puslaika reāli pretendēja uz PČ.

     [+] [-]

, 2009-10-10 23:50, pirms 16 gadiem
1 vārds - Gekas.
Pēc pirmā puslaika klusībā cerēju vismaz uz niču, bet nekā. Ovrebo nevajadzēja tiesāt šo spēli (īpaši atceroties Čelsijas un Barcas maču)...
Pēdējie 2 vārti uz Vaņina sirdsapziņas.

Apsveicu Māri, bet viņam skumji vārti....

tiekamies 3dien Skonto

  -4 [+] [-]

, 2009-10-10 23:50, pirms 16 gadiem
Kas ir atkal pozitīvisms panesās ? Malači , malači. Kurš uzskata 5 bankas par normālām ielaist futbolā?
nu, kas ir ko? Mūsējiem ar galvu nav kārtībā tiešām . Malači, ka nospēlē labi uzbrukumā, bet aizsardzība neeksistē vispār. Kā viens spēlētājs var sasist 6 bankas divās spēlēs. Cik slimiem ir jābūt, lai domātu, ka ja jau viņš iesita Rīgā divas tad jau vairāk neiesitīs . Džeks sit golus kā basītī met punktus.
Par tiesnesi vispār nav runas - āzis.

  +3 [+] [-]

, 2009-10-10 23:51, pirms 16 gadiem
Ne pa futbola tēmu: bet tikko LTV7 pārraidīja VEF komadas reklāmu. Var redzēt, ka idejas autori tie paši, kas veidoja "tagad, vai nekad". Vai tiešām džeki neko nav iemācījušies?! Kāds murgs, ne klips!

     [+] [-]

, 2009-10-10 23:51, pirms 16 gadiem
B-HOP rakstīja: Ai sakaas vienam tiesnesis vienam pauti trauceeja vienam gekas vainiigs utt ko juus grieki ir grieki nejau hellas netiks uz chempi tiks noteikti!
un LV shodien patikami parsteidz ljoti labi speleeja peec pirmaa vispaar nezinaju kur likties Tiksimies euro 2012 Verpis nedeljas zvaigzni dala ar Gekasu
Bet taadu pendeli nevar dot, protams griekji ir lbaaki, bet nu tas ir pretiigi, shaadi lauzt speeli
Slēpts komentārs no bloķēta lietotāja

     [+] [-]

, 2009-10-10 23:52, pirms 16 gadiem
Sasitam Moldāvus!

  -1 [+] [-]

, 2009-10-10 23:52, pirms 16 gadiem
Krampītis rakstīja: Kas ir atkal pozitīvisms panesās ? Malači , malači. Kurš uzskata 5 bankas par normālām ielaist futbolā?
nu, kas ir ko? Mūsējiem ar galvu nav kārtībā tiešām . Malači, ka nospēlē labi uzbrukumā, bet aizsardzība neeksistē vispār. Kā viens spēlētājs var sasist 6 bankas divās spēlēs. Cik slimiem ir jābūt, lai domātu, ka ja jau viņš iesita Rīgā divas tad jau vairāk neiesitīs . Džeks sit golus kā basītī met punktus.
Par tiesnesi vispār nav runas - āzis.
Puisiit ej izgulies riit jauna diena

     [+] [-]

, 2009-10-10 23:52, pirms 16 gadiem
Čiki briki - visi pliki rakstīja: Žēl, ļoti ļoti žēl.
Vēl jo vairāk to sāpi palielina fakts, ka mēs bijām vadībā, un patiešām jau "sajutām uzvaras garšu".
Kopumā tiesnesis notiesāja cienījami, bet ko nu tas dod, ja pieļauj šādu, spēles rezultātu graujošu kļūdu, nozīmēdams 11m soda sitienu.
Nezinu kā būtu, ja būtu, iespējams būtu zaudējuši tāpat, bet tad labāk būtu redzējis to godīgā cīņā,nevis pēc tiesneša kļūdiņas.

Tik un tā - cepuri nost Latvijai, cepuri nost Starkovam un cepuri nost visiem, kas ir ar Latviju.
DĀR bija tik tuvu.

Ceru, ka tam tiesnesim vairs neļaus tiesāt.
tātad tu atdzsti, ka tiesnesis notiesāja cienījami un ceri, ka viņš vairs netiesās? ja jums tā labāk patīk vainojiet tiesnesi! bet nu bija tas strīdīgs moments, bet kopumā tiesnesis tiesāja labi!! paš vien vainīgi pie zāģa, bet protams paldies par to pašu! līdz pēdējam cīnījās un saglabāja cerību. manuprāt matemātiskas cerības mums vēl ir, bet nu... luksemburgai jāgrauj grieķi, bet mums moldovi... lai nu kā tur paldies večiem par sasniegto!

  +1 [+] [-]

, 2009-10-10 23:53, pirms 16 gadiem
es biju tā sacerējies
tas ir vienkārsši neapraxtāmi sūdigi-2:5
buutu vismaz ar cienju zaudējushi 2:3
laikam vel neesam gatavi PC

  +1 [+] [-]

, 2009-10-10 23:55, pirms 16 gadiem
Un par tiesnesi runājot: ne tikai tā pendele bija stipri strīdīga, bet viņš vismaz trīs reizes (2 grieķiem un 1 mums) nefiksēja spēli ar roku. tā kā kvalifikācijas celšanas kursos viņam varbūt vajadzētu iet.

     [+] [-]

, 2009-10-10 23:56, pirms 16 gadiem
lai_dzivo_futbols rakstīja: Ar saadu kapteini NEKO NEVAR VINNET!!!
tu to4 esi slims :d

  +1 [+] [-]

, 2009-10-10 23:56, pirms 16 gadiem
mja.. cik sākums fantastisks, tik otrais puslaiks pēc kretīniskās pendeles bēdīgs.. es domāju, ka tur arī spēle mūsējiem salūza.. skumji, ka nevar būt vai nu tīrs zaudējums, vai iespējams uzvara.. nudien kkā nevaru vēl sagremot tik lielu vārtu starpību beigās..
lai vai kā izlasei milzu paldies par fantastisko atgriešanos, galvenokārt pateicoties Starkovam!! prieks skatīties džeku pašatdevi un optimismu spēles laukumā un ārpus tā!! ar vēl tādu pašu u21 izlasi aizmugurē mūsu futbolam IR nākotne kas pats par sevi ir lieliski!!
ceru, ka izdosies 3dien būt uz pēdējo kvalifikācijas spēli! gaidām mājās, mūsējie!!

  +2 [+] [-]

, 2009-10-10 23:56, pirms 16 gadiem
lacoste_123 rakstīja: Bet taadu pendeli nevar dot, protams griekji ir lbaaki, bet nu tas ir pretiigi, shaadi lauzt speeli
Nu jaa piekriitu ,bet shodien Krieviem ar neiedeva pendeli 100% ko vinjiem teikt ,ka visu speli micija vacieshus vienos vartos ,bet rezultats 0:1 ,kur logika ? tas pats LV no 2:1 un 2:5 ,kur logika ,kas tur pretii pasaules zvaignes iznaaca Real Madrid,Brazilijas izlase ? Nee Grieki mobilizejushies kameer musejie gerbtuves shampi vera valjaa ,bet nu nepaveicaas ko dariit nav jau pasaules gals

  +1 [+] [-]

, 2009-10-10 23:57, pirms 16 gadiem
arvids1991 rakstīja: tātad tu atdzsti, ka tiesnesis notiesāja cienījami un ceri, ka viņš vairs netiesās? ja jums tā labāk patīk vainojiet tiesnesi! bet nu bija tas strīdīgs moments, bet kopumā tiesnesis tiesāja labi!! paš vien vainīgi pie zāģa, bet protams paldies par to pašu! līdz pēdējam cīnījās un saglabāja cerību. manuprāt matemātiskas cerības mums vēl ir, bet nu... luksemburgai jāgrauj grieķi, bet mums moldovi... lai nu kā tur paldies večiem par sasniegto!
Slima sunja murgi, tur nebij vispaar nekaa, divi chalji ciniijas par bumbu, nekaadas liekas kustiibas, tiiri ar korpusu nedaudz saduuraas Taadas epizodes ir 100 katraa speelee

  -1 [+] [-]

, 2009-10-10 23:58, pirms 16 gadiem
B-HOP rakstīja: Nu jaa piekriitu ,bet shodien Krieviem ar neiedeva pendeli 100% ko vinjiem teikt ,ka visu speli micija vacieshus vienos vartos ,bet rezultats 0:1 ,kur logika ? tas pats LV no 2:1 un 2:5 ,kur logika ,kas tur pretii pasaules zvaignes iznaaca Real Madrid,Brazilijas izlase ? Nee Grieki mobilizejushies kameer musejie gerbtuves shampi vera valjaa ,bet nu nepaveicaas ko dariit nav jau pasaules gals
Kaut kas vnk nebija kaartiibaa aizsardziibaa shodien Pasaules gals nav, visu cienju

  +2 [+] [-]

, 2009-10-10 23:58, pirms 16 gadiem
Jānis,Juris un Valdis rakstīja: Nu ko, Šindleram un Lūkeram pievienojas Ovrebo...
+Railijs

  +5 [+] [-]

, 2009-10-10 23:58, pirms 16 gadiem
1. Gribētos, lai uz nākamo ciklu iespēlētu Rudņevu, Gauraču un Lukjanovu, jo bez Verpakovska mums vairs nekā nav.
2. Standartsituācijas ir mūsu trumpis, tāpēc biju izbrīnīts, kā 2.puslaikā tās tika izniekotas.
3. Cepuri nost Vaņina meistarībai, bet viņam pašlaik ir bedre. Zināju, ka pendeli nepaņems, jo tā viņam ir vāja vieta. Stabili 2 goli uz viņu.
4. Vai tiešām Astafjevs savos cienījamajos gados ir neaizvietojams?
5. Gorkšam kapteiņa pienākumi uzliek atbildības slogu, kas traucē pārliecinoši un atraisīti spēlēt.
P.S: Sakiet, ko gribiet, bet man otrā puslaika Latvijas izlase ļoti nepatika... Piedodiet par negatīvismu!

  -2 [+] [-]

, 2009-10-10 23:58, pirms 16 gadiem
kastasir rakstīja: Kāda jēga no tā visa. ja tiesnesis jau 2.puslaika sākumā parādīja, kuram FIFA piespriedusi zaudējumu un kuram uzvaru.
Ceturtie vārti arī neskaitās, jo tur bija uzbrukums vārtsargam. Nez kāpēc mūsu diženie komentētāji, par tiesnesi nerunāšu, to arī nepamanīja?
Derētu uz Dinamo mačiem plakātu: "Nav cīņas, nav atbalsta".
Futbolisti malači. Visu cieņu!
PAR LIELU LATVIJU!!!!
es vairs nezinu cik tā Latvija vairs ir "liela"
nekur mums neiet

     [+] [-]

, 2009-10-10 23:59, pirms 16 gadiem
C.Ronaldo#7 rakstīja: es vairs nezinu cik tā Latvija vairs ir "liela"
nekur mums neiet
Nekas, sāksies ziemas sezona (Bobslejs, kamaniņas, skeletons) un Latvija atkal būs Liela.

  +2 [+] [-]

, 2009-10-11 00:00, pirms 16 gadiem
Turpinot par bezgaumīgo VEF reklāmu:
Un nav iemācījušies ne jau klipus veidot (vizuāli viss ir OK), bet nav guvuši ne mazāko mācību no tā (EČ), kā tas ir promotēt sportistus kā skarbos "geto" zēnus (šoreiz gan melnos uzvalkos). Tā rezultātā viņi patiesi iedomājas, ka ir skarbi un mēs savukārt saņemam īstu "geto" basketbolu regulāru kāsienu veidā, ar drausmīgu attieksmi un nebaudāmu spēli.

     [+] [-]

, 2009-10-11 00:00, pirms 16 gadiem
nu musu aizsardziba gan bija auzas,2 stava grieki domineja,bet ko padarisi norvegim salauzt kajas un svilpi di*sa iebast.iesu uz grieku take-away un izteiksu savas domas ka bez tiesnesa vini nevar vinnet(kat gan iespejams vinnetu) un ka vinu ediens ir urna(kaut gan tiri labs)

  -1 [+] [-]

, 2009-10-11 00:02, pirms 16 gadiem
mūsu komanda malači!
pirmais puslaiks Latvijai ļoti labs, laikam sajuta brīnuma smaržu un otrais pilnīgi nekāds - mūsējie nebija redzami.
vispār dīvaina spēle - tik lēnu tempu reti gadās redzēt. atgādināja vecmeistaru-slavenību spēli, kur veči pastaigājās un visu izdara ar pāris lielmeistaru piespēlēm. no grieķiem nebija liela spiediena - pāris piespēles soda laukuma un daudz goli. diemžēl ļoti slikta spēle Gorkšam un Kļavam, Gekass apspēlēja kā iesācējus .. un Vaņinam arī pāris neveiksmīgas epizodes.

  +2 [+] [-]

, 2009-10-11 00:02, pirms 16 gadiem
Džeki MALAČI labi nokapāja, tiesnesis sačakarēja spēli ar pendeli, kuras nebija...

  -3 [+] [-]

, 2009-10-11 00:04, pirms 16 gadiem
Hokejs

     [+] [-]

, 2009-10-11 00:05, pirms 16 gadiem
guntis86 rakstīja: 1. Gribētos, lai uz nākamo ciklu iespēlētu Rudņevu, Gauraču un Lukjanovu, jo bez Verpakovska mums vairs nekā nav.
2. Standartsituācijas ir mūsu trumpis, tāpēc biju izbrīnīts, kā 2.puslaikā tās tika izniekotas.
3. Cepuri nost Vaņina meistarībai, bet viņam pašlaik ir bedre. Zināju, ka pendeli nepaņems, jo tā viņam ir vāja vieta. Stabili 2 goli uz viņu.
4. Vai tiešām Astafjevs savos cienījamajos gados ir neaizvietojams?
5. Gorkšam kapteiņa pienākumi uzliek atbildības slogu, kas traucē pārliecinoši un atraisīti spēlēt.
P.S: Sakiet, ko gribiet, bet man otrā puslaika Latvijas izlase ļoti nepatika... Piedodiet par negatīvismu!
tiešām atzīstami vāri
astafjeva vietā FKV kapteini -Kosmačova kungu!!

  +1 [+] [-]

, 2009-10-11 00:06, pirms 16 gadiem
Mean Machine 24 rakstīja: Pret Moldovu ~ 10 - 0 , un Grieķiem jākāš.
Pietiks,ja grieķi pagrūdīs ar 0:3 un mēs Moldovu sakapāsim ar 5:0

  +2 [+] [-]

, 2009-10-11 00:06, pirms 16 gadiem
nav tik bezceriigi ja griki zaudee ar-2 bet mees vin ar +5 mees ejam taalaak

     [+] [-]

, 2009-10-11 00:07, pirms 16 gadiem
balts rakstīja: Džeki MALAČI labi nokapāja, tiesnesis sačakarēja spēli ar pendeli, kuras nebija...
Nu otro pusi nenokapāja labi. Aizsardzībā nenokapāja. Un ar tādu aizsardzību DĀR tāpat nebūtu ko darīt. Vispār interesanti: grieķi, izņemot vienu spēlētāju, augumā ir absolūti "karļiki". Nu kā var pakāst spēli dēļ centrējumiem?! Neskaitot golus, bija vismaz 4-5 momenti "uz robežas" tieši centrējumu rezultātā. Citādi: pēdējās 2 spēles man tiešām sāk patikt LV spēles organizācija uzbrukumā.

     [+] [-]

, 2009-10-11 00:07, pirms 16 gadiem
Es te bišk pavērtēšu (max 5)
12. Andris Vaņins - 2
3. Oskars Kļava - 3 (par otrajiem vārtiem)
13. Kaspars Gorkšs (K) - 3
6. Deniss Ivanovs - 3
7. Deniss Kačanovs - 4
8. Aleksandrs Cauņa - 3
5. Juris Laizāns - 3
16. Vladimirs Koļesņičenko - 2
10. Andrejs Rubins - 3
11. Ģirts Karlsons - 3
9. Māris Verpakovskis - 5
14. Andrejs Perepļotkins - 1
15. Genādijs Soloņicins - ba
17. Kristaps Grebis - 3

  +1 [+] [-]

, 2009-10-11 00:08, pirms 16 gadiem
Eh! man ir nostalgija par laimigiem laikiem
youtube.com: YouTube - Latvia-Turkey

  +2 [+] [-]

, 2009-10-11 00:08, pirms 16 gadiem
puslaiks rakstīja: Pietiks,ja grieķi pagrūdīs ar 0:3 un mēs Moldovu sakapāsim ar 5:0
Tagad visi par Izraēlu. Un visi uz Skonto stadionu. Bet kā man to negribas atzīt, bet tas stulbais ķip lāsts, ka U21 uzvar, un lielā izlase kāš, šoreiz nostrādāja. Vai arī Kreipāns ar savām sakritībām piesauca nelaimi. Nu bet mums vēl ir izredzes. Ļoti, ļoti, ļoti minimālas, bet ir...

  +1 [+] [-]

, 2009-10-11 00:09, pirms 16 gadiem
Mums ir jāiemācās krist kā grieķu slabakiem un tad būs cerības dabūt pendeles. Ir jāapgūst aktiera meistarība!

  +4 [+] [-]

, 2009-10-11 00:09, pirms 16 gadiem
Visiem, kas pārmet par otro puslaiku: izskatījās, ka pēc pendeles mūsējie vienkārši baidījās pieskarties grieķiem soda laukumā un jau atkal uzsveru, ka pendele aizlauza komandu psiholoģiski.

     [+] [-]

, 2009-10-11 00:09, pirms 16 gadiem
Lai nu kā - visiem uz stadionu pret Moldovu!! Visu cieņu džekiem, kuri līdz pat pēdējai kvalifikācijas cikla minūtei tur sasprindzinājumā visu pasauli!!!

  +1 [+] [-]

, 2009-10-11 00:09, pirms 16 gadiem
Gekas parazīts !

Bet nu tas izdomātais 11m sitiens diezgan daudz ietekmēja.

  +2 [+] [-]

, 2009-10-11 00:12, pirms 16 gadiem
vispār tā starpcitu - Kačanovs mani ļoti pārsteidza ar diezgan labu spēli

     [+] [-]

, 2009-10-11 00:13, pirms 16 gadiem
Spēle skatāma, tikai tas 11m soda sitiens dīvains.

  +2 [+] [-]

, 2009-10-11 00:16, pirms 16 gadiem
Nja...

Pēc pirmā puslaika viss laikam bija pārāk labi! Pirms spēles domāju,ka šo spēli mums ir jāņem,lai gan zemapziņā tam neticēju! Pēc spēles sākumā ielaistajiem vārtiem nodomāju...Nu vsjo būs sagrāve...Bet nekā... Paldies puišiem par diviem skaistiem vārtiem! Īpaša uzslava Verpakovskim,kas beidzot atgādināja par sevi! Malacis - cerams,ka viņš vēl nav licies mierā! Par pirmo puslaiku tātad no mana redzes loka viss ideāli! Ja kādreiz mēs iesitām un līdām pie saviem vārtiem aizsargāties,tad tagad beidzot mēs arī uzbrūkam! Par to arī uzslava! (y)

Bet...tad sākās otrais puslaiks! Sākšu ar to,ka tas jau bija gaidāms,ka tiesneši būs viņu pusē...Galu galā uz spēles ir likti simtiem tūkstoši! FIFAi nav izdevīgi,ka tāda pundurene kā Latvija tiek uz Čempi... Protams publisks fū tiesnesim par viņa spriedumu piešķirt tajā situācijā pendeli uz LAT vārtiem! Žēl,ka Vaņins nenoķēra tuvu bija! Pēc šiem zaudētajiem vārtiem viss sabruka... Nezinu varbūt Starkovs pārtraukumā teica puišiem,lai viņi vairs neuzbrūk,bet mēģina nosargāt vārtus...varbūt...bet man negribās tam ticēt! ja tā...tad tas ir nožēlojami...otrais puslaiks bija iozgāšanās...diemžēl! lai gan beigās jau kaut kas atkal sāka veidoties! neizprotu,kā mēs nevarējām nosekt to Gekasu! tas ir psc vienkārši! bet nu ko nu vairs padarīsi! Lai arī kā gribu teikt paldies čaļiem par spēli novēlu veiksi 3dien pret Moldovu! Jāpaņem vismaz 3vieta

P.S. Joprojā uzskatu...mēs varējām uzvarēt viņus,jop grieķi nemaz nebija tik labi!

  -2 [+] [-]

, 2009-10-11 00:16, pirms 16 gadiem
Tā ,kurš uzskata , ka izlase nospēlēja labi?
Tiešām kāds uzskata , ka labi ir zaudēt ar 5 : 2
Kas jūs akli - neredzējāt kā grieķi uztaisīja vārtusarga laukumu par caurstaigājamo sētu?
Gaisa divcīņas mūsējie kāsa kā bērni. Tač nespēlēja pret 2m torņiem.

  -2 [+] [-]

, 2009-10-11 00:16, pirms 16 gadiem
Tātad, pret Moldovu, vārtos Koļinko ( FKV sastāvā viņš labi spēlēja, un viņam ir ļoti liela pieredze ), vajag uzvaru 5 - 0 ( Verpim 3 goli, un tad tos pārējos 2 citiem ), un grieķija zaudē Izraēlai 0 - 3 ( puslaiks, paldies ka pateici ), un ceram ka Izraēļi sasitīs grieķus. Pat ja grieķija tiks PO, cerams, ka viņiem pretī nāks Krievija/Francija, vai sazin kas, un viņus samizos.

     [+] [-]

, 2009-10-11 00:17, pirms 16 gadiem
Ui bljjjj...bish pa traku 2:5...nju vajadzēja ar cienju vismaz zaudēt..a shis rezultāts visiem liksies, kā sagrāve, griekjiem viegla uzvara...bet patiesībā bija pavisam savādāk...
..
Latvijai jaasamierinas, kad tiesneši vienmēr aizstāvēs lielās futbola valstis..nav ko njaudēt, un īdēt..tiesneši,tiesneši..utt...rezultāts kljuva tikai 2:2...un vajadzēja noturēt kaut vai šo niču, un cīnīties līdz galam... un būtu vēl normālas cerības..a tag beigās kā meitenes salūza pēc tā, un basta...kaun pilns zaudējums-(rezultāta ziņā)....
JĀCEĻ GALVAS AUGŠĀ, JĀAIZMIRTS(ŠIE S*DI) UN JĀGAIDA VIEN NĀKAMAIS ČEMPIS

     [+] [-]

, 2009-10-11 00:19, pirms 16 gadiem
nu jā, 1 momentā iedeva to pendeli, citā jau iedeva grieķim dzelteno par simulāciju! jūs aizmirstat, ka te nav tā kā hokejā, ka ja kkas nebija tā, tad kapteinis iet un apele un skatās atkārtojumu! varbūt no tiesneša skatu punkta likās, ka bija sods. viņš bez tās kļūdas ctas nepeļāva. grieķiem viņš nebūt nepalīdzēja. tagad protams, atkārtojumus no 10 rakursiem noskatījušies visi gudri esam. + piem ronaldo ir kritis vēl sliktākās situācijās un viņam devuši sist pendeli vsp. ne par ko. kā arī nejau pendele mūs lauza bet gekass. un sakat ko gribat mēs ar visu draugu loko, kas skatījās spēli atdzinām, ka kopumā tiesnesis tiesāja labi!!!

  -1 [+] [-]

, 2009-10-11 00:22, pirms 16 gadiem
draugiem.lv: draugiem.lv

reku ja pareizo linku iedevu padod tālāk! vajadzētu atvērties pie pasākumiem RD spele, ta mēs redzēsim kas nāks un aptuveni cik daudz nāks

     [+] [-]

, 2009-10-11 00:23, pirms 16 gadiem
xZ rakstīja: Nu otro pusi nenokapāja labi. Aizsardzībā nenokapāja. Un ar tādu aizsardzību DĀR tāpat nebūtu ko darīt. Vispār interesanti: grieķi, izņemot vienu spēlētāju, augumā ir absolūti "karļiki". Nu kā var pakāst spēli dēļ centrējumiem?! Neskaitot golus, bija vismaz 4-5 momenti "uz robežas" tieši centrējumu rezultātā. Citādi: pēdējās 2 spēles man tiešām sāk patikt LV spēles organizācija uzbrukumā.
pēc tādas pendeles morāli grūti nokoncentrēties, baigi izsit no sliedēm, pirmajā, līdz pendelei cīņa bija par katru metru un līdz ar to labas izdevības un laba spēle

     [+] [-]

, 2009-10-11 00:23, pirms 16 gadiem
Jā būt pavisam godīgi vismaz pašiem sev - izredzes noteikti gan uzvarēt šo spēli, gan iekļūt starp pirmajām divām komandām grupā.

     [+] [-]

, 2009-10-11 00:25, pirms 16 gadiem
Krampītis rakstīja: Tā ,kurš uzskata , ka izlase nospēlēja labi?
Tiešām kāds uzskata , ka labi ir zaudēt ar 5 : 2
Kas jūs akli - neredzējāt kā grieķi uztaisīja vārtusarga laukumu par caurstaigājamo sētu?
Gaisa divcīņas mūsējie kāsa kā bērni. Tač nespēlēja pret 2m torņiem.
Piekrītu: ar 2:5 kāst nedrīkst. 2 puslaiki kā diena pret nakti un daļēji te jāvaino Starkovs. Bet, vēlreiz: kopumā izlasē ir progress un to nevar un nedrīkst noliegt! Patiesībā biju gaidījis, ka pēc 2:1 Starkovs aizies totālā aizsardzībā, jo viņš to diezgan labi prot. Grūti saprast.

  +1 [+] [-]

, 2009-10-11 00:27, pirms 16 gadiem
Ja arī jūs vēlaties, lai strīdīgais moments, kad tika nozīmeti 11m soda sitiens uz mūsu vārtiem, tiktu kārtīgi izpētīts un izanalizēts, tad sūtiet e-pastus ar mudinājumu LFF rīkoties tālāk un nodot sūdzību FIFA instancēs. Te būs epasti :
LFF Preses sekretārs: m.hartmanis@gmail.com
LFF Ģenerālsekretārs: janis.mezeckis@gmail.com
LFF Prese daļa: lff.prese@gmail.com

     [+] [-]

, 2009-10-11 00:28, pirms 16 gadiem
Teorija:
Grieķi zaudē ar -1, mums jāuzvar ar +7. Attīcgi -2; +6 utt...

Šveicei objektīvi Izraēlu vajadzētu uzvarēt, lai gan ISR vēl ir par ko cīnīties - ja Grieķija zaudē, viņi uzvaras gadījumā iet tālāk.

Sapņot nav aizliegts. Vismaz varam būt lepni, ka vēl pēdējā kārtā ir izredzes... 1:1000, bet ir

  -1 [+] [-]

, 2009-10-11 00:28, pirms 16 gadiem
Martini12 rakstīja: Ja arī jūs vēlaties, lai strīdīgais moments, kad tika nozīmeti 11m soda sitiens uz mūsu vārtiem, tiktu kārtīgi izpētīts un izanalizēts, tad sūtiet e-pastus ar mudinājumu LFF rīkoties tālāk un nodot sūdzību FIFA instancēs. Te būs epasti :
LFF Preses sekretārs: m.hartmanis@gmail.com
LFF Ģenerālsekretārs: janis.mezeckis@gmail.com
LFF Prese daļa: lff.prese@gmail.com
Un ko mēs no tā iegūsim? Mums ieskatīs uzvaru, un grieķiem zaudējumu?

     [+] [-]

, 2009-10-11 00:30, pirms 16 gadiem
Mean Machine 24 rakstīja: Un ko mēs no tā iegūsim? Mums ieskatīs uzvaru, un grieķiem zaudējumu?
nu, tas bija moments, kas lauza spēles gaitu! pamatīgi! Visu ko var sagaidīt!

     [+] [-]

, 2009-10-11 00:30, pirms 16 gadiem
tik sāpīgi pilnīgi visu spēli noraka tiesnesis ar vienu savu gājienu. Jo tāds absurds sagrāva visu komandu !

  +2 [+] [-]

, 2009-10-11 00:32, pirms 16 gadiem
velns, kā sirsniņā grauž...

  +1 [+] [-]

, 2009-10-11 00:37, pirms 16 gadiem
WTF? gre tač jāspēlē pret LUX. Nu tur tač viņi saliks viņus. ISR jāspēlē pret SUI. LOL, LUX neuzvarēs gre ar 3 - 0, pat neticu ka viņi uzvarēs. Pat ja viņi brīnumaini uzvarēs 1 - 0, LVA nesasitīs Moldovu 7 - 0. Tā taču nav San Marino/ vai Fāreru Salas.

  +1 [+] [-]

, 2009-10-11 00:40, pirms 16 gadiem
Martini12 rakstīja: nu, tas bija moments, kas lauza spēles gaitu! pamatīgi! Visu ko var sagaidīt!
Nu man nebūtu nekādu iebildumu ja gre ieskaitītu kāsienu 0 - 3, un mums uzvaru 3 - 0, bet vai tas ir iespējams, ka tā notiks? Vispār kautkas tāds var notikt?

     [+] [-]

, 2009-10-11 00:40, pirms 16 gadiem
mrPO rakstīja: tik sāpīgi pilnīgi visu spēli noraka tiesnesis ar vienu savu gājienu. Jo tāds absurds sagrāva visu komandu !
2:2 nedrīkst būt rezultāts pēc kura jānolaiž rokas. Lai kādi murgi arī nebija saistībā ar pendeli. Kā jau teicu, ja nevar uzvarēt grieķus, kuru vidējais augums ir sēdoša suņa izmēros, gaisa divcīņās, tad kaut kur ir problēma, vai ne?

  +3 [+] [-]

, 2009-10-11 00:42, pirms 16 gadiem
Mean Machine 24 rakstīja: Nu man nebūtu nekādu iebildumu ja gre ieskaitītu kāsienu 0 - 3, un mums uzvaru 3 - 0, bet vai tas ir iespējams, ka tā notiks? Vispār kautkas tāds var notikt?
Esi reāls. Nevar. Sliktākais, ko tiesnesis saņems, ir pirksta pakratīšana no Platinī organizācijas puses. ar nosacījumu, ka pat par to mūsuj funkcionāri krietni pacīnīsies. Bet vajadzētu.

  +2 [+] [-]

, 2009-10-11 00:43, pirms 16 gadiem
Mean Machine 24 rakstīja: Nu man nebūtu nekādu iebildumu ja gre ieskaitītu kāsienu 0 - 3, un mums uzvaru 3 - 0, bet vai tas ir iespējams, ka tā notiks? Vispār kautkas tāds var notikt?
ja viņš būtu iedevis 3 tādas pendeles - varbūt, bet tāpat neticu. Mna šķiet, ka UEFA/FIFA nolikumos nekas nav rakstīts par rezultātu anulēšanu tiesnešu kļūdainu lēmumu dēļ.

Tad drīzāk var icerēt, ka Grieķiem laukumā uzgāja nepieteikts spēlētājs!

  +1 [+] [-]

, 2009-10-11 00:45, pirms 16 gadiem
tiesnesis di#sa,tieshaam tas 11m salauza musejos,bet izlasot SA interviju ar Indriksonu ir skaidrs kapeec mazajam valstim ir gruti tikt uz sadiem futbola svetkiem jo visu diemzel ietekme bizness un pellnna atceresimies speli pret Sveici kad mus ari noraka tiesnesis un beigas rupji noplava rubinu bet tiesnesis '"protams" neeko neredz buutu mess to maccu vineejushi mums pat nebuutu sitaa jastreso spelee pret Griekiju .Tomeer respect Starkovam un musu izlases puissiem!!!
p.s Verpis laikam tieshma atguvis labu formu

  +1 [+] [-]

, 2009-10-11 00:47, pirms 16 gadiem
xZ rakstīja: Esi reāls. Nevar. Sliktākais, ko tiesnesis saņems, ir pirksta pakratīšana no Platinī organizācijas puses. ar nosacījumu, ka pat par to mūsuj funkcionāri krietni pacīnīsies. Bet vajadzētu.
Es jau neceru, ka tā notiks, tikai prasu, vai kas tāds ir iespējams.

  +1 [+] [-]

, 2009-10-11 00:48, pirms 16 gadiem
smilchs2 rakstīja: Mna šķiet, ka UEFA/FIFA nolikumos nekas nav rakstīts par rezultātu anulēšanu tiesnešu kļūdainu lēmumu dēļ.
Tad vajag tādu likumu pieņemt. Jo pat ja mums bija lemts zaudēt, tad ne jau ar 2 - 5. Sāpīgs zaudējums.

  +1 [+] [-]

, 2009-10-11 00:50, pirms 16 gadiem
Nebija tomēr aizmugures stāvokļa pirmo vārtu gūšanas brīdī. Gekas bija uz vienas līnijas ar Kļavu piespēles brīdī, tad spēra soli uz priekšu, pēc kā parāva atpakaļ un uzsita ar galvu...

youtube.com: YouTube - Greece-Latvia 1-0(Fanis Gekas 4') WC...

     [+] [-]

, 2009-10-11 00:51, pirms 16 gadiem
Savukārt 11m Skinhead izdomāja:

youtube.com: YouTube - Greece-Latvia 2-2(Fanis Gekas 47') WC...

  +1 [+] [-]

, 2009-10-11 00:51, pirms 16 gadiem
nu ar moldovu vajadzēs spēlēt pēc izvietojuma 0-0-10

     [+] [-]

, 2009-10-11 00:54, pirms 16 gadiem
Mean Machine 24 rakstīja: Es jau neceru, ka tā notiks, tikai prasu, vai kas tāds ir iespējams.
Viss ir dzīvē iespējams, bet šajā gadījumā reāli: nē. Maksimums, ko var dabūt, ir tiesneša izslēgšana no kādām turpmākām spēlēm. Domāju, ka Futbola federācijai par to, taisnības dēļ, būtu arī jāpacīnas, bet šīs spēles iznākumu tas vairs neietekmēs. Cita starpā: ja spēle beigtos ar 2:2, nevis 2:5, LFF izredzes šādā disputā būtu daudz augstākas.

  -2 [+] [-]

, 2009-10-11 00:54, pirms 16 gadiem
Galvu kkur neesat iespieduši, hello, tā ir Grieķija, bijusī Eiropas čempione futbolā !
likumsakarīgi un viss.

  +1 [+] [-]

, 2009-10-11 00:57, pirms 16 gadiem
norvēģiem uz mums ir zobs kopš 10 gadu senas vēstures kad mēs viņus oslo apkaunojām ar 3:1. varbūt uz mūsu viesstrādniekiem arī ir zobs.

  +2 [+] [-]

, 2009-10-11 00:57, pirms 16 gadiem
kewlaiz rakstīja: Galvu kkur neesat iespieduši, hello, tā ir Grieķija, bijusī Eiropas čempione futbolā !
likumsakarīgi un viss.
Spēli skatījies? Bija vairāk kā izredzes. Tam, ka uz papīra ir rakstīts, ka pirms 5 gadiem grieķi uz absolūto haļavu kļuva par EČ, nenozīmē, ka tie nav uzvarāmi 2009. gada oktobrī.

  +1 [+] [-]

, 2009-10-11 01:00, pirms 16 gadiem
novākt vienu spēlētāju- Gekasu un mēs būtu uzvarējuši. tas joks protams. Galīgi sūdīgs vakars- Latvija pakāš, zviedri arī pakāš

     [+] [-]

, 2009-10-11 01:02, pirms 16 gadiem
arvids1991 rakstīja: nu ar moldovu vajadzēs spēlēt pēc izvietojuma 0-0-10
A ja iekrītam pretuzbrukumos? Tas var sanākt rezultāts 5 - 5, nevis 5 - 0.

  +1 [+] [-]

, 2009-10-11 01:03, pirms 16 gadiem
Jova rakstīja: Savukārt 11m Skinhead izdomāja:

http://www.youtube.com/watch?v=b3IfeIh0eJY
šito noskatoties šaubu vairs nav. pretīgi...
šito tā nevajadzētu atstāt, vismaz panākt lai šis tiesnesis nekad vairs netiesā

  -2 [+] [-]

, 2009-10-11 01:06, pirms 16 gadiem
Neskatījos, jo vnk. riebīgi skatīties.
Ja nemaldos pēdējos spēli skatījos, kad Latvija spēlēja Eiropas čempionātā, jo tad mēs spēlējām!

  +1 [+] [-]

, 2009-10-11 01:08, pirms 16 gadiem
xZ rakstīja: Turpinot par bezgaumīgo VEF reklāmu:
Un nav iemācījušies ne jau klipus veidot (vizuāli viss ir OK), bet nav guvuši ne mazāko mācību no tā (EČ), kā tas ir promotēt sportistus kā skarbos "geto" zēnus (šoreiz gan melnos uzvalkos). Tā rezultātā viņi patiesi iedomājas, ka ir skarbi un mēs savukārt saņemam īstu "geto" basketbolu regulāru kāsienu veidā, ar drausmīgu attieksmi un nebaudāmu spēli.
Un Žalgirim jau pakāsa.

  -3 [+] [-]

, 2009-10-11 01:14, pirms 16 gadiem
Ne Hokeja ne Fudbola nejiet....

  +2 [+] [-]

, 2009-10-11 01:21, pirms 16 gadiem
Nu mūs jau arī spieda, bet rezultāts - nu tur var tikai nopūsties, Māris u.c. ļoti centās. Nebija liktenis mums atkal labvēlīgs, nu galīgi

Norvēģim Ovrebo laikam mati nenāktu par ļaunu, rudens vēji laikam dara savu

  +1 [+] [-]

, 2009-10-11 01:31, pirms 16 gadiem
paldies Maarim par pirmajiem un viss skaistaakajiem vaartiem shajaa ciklaa un otrie ar bija izcili lieliska speele un paldies tienesim par zaudeejumu jo tieshi vinsh lauza lieliskaas speeles gaitu ... !!!

  +1 [+] [-]

, 2009-10-11 02:01, pirms 16 gadiem
Tā kā reiz esmu bijis futbolists, tad teikšu sekojoši.
Kā izrādījās, uz šodienu, tad šī principā (GRE - LAT) bija grupas izšķirošā spēle, kas par 99,9 % noteiktu vietu sadalījumu 2.grupā kopumā.
Latvijas komanda bija sagatavojusies teicami, ko pierādīja spēles 1.puslaiks. Grieķi gan iesit pirmie (4min.), bet ar visai lielu veiksmes piedevu no staba gandrīz uz otru stabu, pilnīgs bezcers jebkuram vārtsargam, bet labi, tāds ir futbols....
Mūsējie cīnās, piemet ogles un Māris (12.min) ar kolosālu šķērītes sitienu.....1:1. Skaisti! Meistarīgi! Nekādas cūcenes, klase!
Un paiet vēl ~12 minūtes, un Latvijas komandas trīs džeki saplosa grieķu aizsardzību, kombinācija - vārti: Rubīns - Karlsons - un atkal punktu pieliek Verpakovskis! Tehniski un precīzi, ar spēli un tikai, nekādas cūcenes....
Turpinās cīņa. Latvijas komanda kontrolē spēles gaitu.
Puslaiks beidzas. Atpūta un gaidām 2.puslaiku!

Otrais puslaiks.
Pirmās piespēles. Un tad, kaut kāds murgs tiesneša izpildījumā, kurš pat no notikuma vietas atradās patālu...
Spēlētāji tikai saskaras, nedaudz līdzsvara izmaiņas, abi krīt un 11m uz Latvijas futbola izlases vārdiem! Ārprāts!
Šādā spēlē, ar tādu nozīmi - neviens normāls tiesnesis (pilnīgi neprofesionāla rīcība) nevienā līgā, cempionātā, turnīrā neko tādu neizstradātu, pie kam redzot kā Latvija spēlēja 1. puslaiku, tik pārliecinošu futbolu, ka......
Piekrītu, pilnīgi - šis tiesneša gājiens pilnīgi salauza spēli, jo psiholoģiski atgūties vairs nav iespējams un tas, kas notika pēc 11 m un to ieskaitot ir tikai sekas, nevis objektīvs spēles rezultāts!

Paldies, Starkovam, kas komandu sagatavoja 1.puslaikam un protams spēlei kopumā, tacu 2. puslaikā spēlētāju psiholoģiju vairs neizmainīt.
Domāju, ka daudzas futbola vadošās lielvalstis arī būtu šokā par tādu 11m šādā spelē!

Par 99,9999999...% šie 11m mums maksāja iespējams vietu PČ2010!
Bet vēl ir 0,0000001 %, ka tomēr tiekam:
Grieķiem jāzaudē Luksemburgai, jo vairāk jo labāk......
(Kāpēc ne, LUX tacu uzvarēja Šveici, piekam Sveices laukumā!)
Izrēla nedrīkst uzvarēt Šveici.......

Mums obligāti jāuzvar Moldova, pie kam jo vairāk iesitam jo labāk....
Tā ka trešdien, Skonto stadions lai saturas!

Bet lai kā tur būtu, Paldies trennerim un vīriem par PČ2010 kvalifikācijas turnīru! Novērtējums - starp 8 un 9 no 10!!!!!
Slēpts komentārs no bloķēta lietotāja

     [+] [-]

, 2009-10-11 03:01, pirms 16 gadiem
marisf rakstīja: Pirmie grieķu vārti - aizmugure.
Otrie - absurds 11nieks
Jā, es arī manīju skaidru aizmuguri piespēles brīdī. Pendele. Nu tiešām vainu grieķiem bija kauns atkārtot īsti to epizodi no citiem skatu punktiem, vai arī mēs ko nemanījām, ko redzēja tiesnesis. Bet redzot to tizleni otrā epizodē, kur viņš dabūja plāksteri, ir vairāk skaidrs, ka tur NEKĀ nebija. Paldies puišiem par cenšanos. Joprojām neesam mēs gaidīti futbola svētkos...
Slēpts komentārs no bloķēta lietotāja

     [+] [-]

, 2009-10-11 08:36, pirms 16 gadiem
Baigi žēl...bet nu teorētiskas iespējas vēl pastāv, jo domāju, ka Igaunija uzvrēs horvātus, un nu - sanāk, ka atbildes spēlē jāuzvar ar 3 vārtu pārsvaru, DžEKI mēs ticam JUms!!!!

     [+] [-]

, 2009-10-11 08:37, pirms 16 gadiem
bērnudārzs,tad jau pie 1:0 spēle bija zaudēta,bet cīnījās un atpūtušies jau nu varēja cīnīties par spīti vai kāds grib vai negrib mūs redzēt āfrikā....

     [+] [-]

, 2009-10-11 08:41, pirms 16 gadiem
Martini12 rakstīja: Ja arī jūs vēlaties, lai strīdīgais moments, kad tika nozīmeti 11m soda sitiens uz mūsu vārtiem, tiktu kārtīgi izpētīts un izanalizēts, tad sūtiet e-pastus ar mudinājumu LFF rīkoties tālāk un nodot sūdzību FIFA instancēs. Te būs epasti :
LFF Preses sekretārs: m.hartmanis@gmail.com
LFF Ģenerālsekretārs: janis.mezeckis@gmail.com

KLAU MAN LABāKA DOMA....DAVAJ VISI SāKSIM PīKSTINāT uz FIFA PREZIDENTA Zepa Blatera numuru!! kaut gan var arī sms aizsūtīt.....karoce reāli davaj...es izsitu vina mobilo...koroce visi zvanam un sudzamies!!!
LFF Prese daļa: lff.prese@gmail.com

     [+] [-]

, 2009-10-11 09:22, pirms 16 gadiem
zb vanins maaak lekt vai nee................

     [+] [-]

, 2009-10-11 09:24, pirms 16 gadiem
Un uzkatus jazuudzas fibaa>!!

  +1 [+] [-]

, 2009-10-11 09:25, pirms 16 gadiem
stulabis tiesnesi un nezeeliigais gekas
Slēpts komentārs no bloķēta lietotāja

     [+] [-]

, 2009-10-11 09:41, pirms 16 gadiem
ko jūs te apliekat tiesnesi?
te bija trīs starkova rupjas kļūdas:
1)nepareiza taktika spēlējot aizsardzībā,spēlētāji bija piespiedušies pie saviem vātiem,zaudēta cīņa flangos,dodod iespēju centrējumiem;
2)abās spēlēs netika nosegts fekass,atvainojiet,2 spēles-fekasa 6 vārti-to 100% apliecina;(1 spēlētājam ļaut iesist 6 vārtus-tas laikam tikai amatieru līmenī sastopams)
3)vārtssarga izvēle
vai spējat atspēkot iepriekš minēto?domāju,ka nē
rezultātā starkovs zaudēja spēli

     [+] [-]

, 2009-10-11 09:43, pirms 16 gadiem
MAn liekas ka LFF ir jaraksta sudziba par tiesnesi FIFA !!!

  -1 [+] [-]

, 2009-10-11 09:46, pirms 16 gadiem
parēķiniet cik visiem dinamo hokejistiem ir vajadzīgas spēles,lai iesistu 6 vārtus ?????????????
gekasam futbolā-2 spēles ar Latvijas izlasi

     [+] [-]

, 2009-10-11 09:54, pirms 16 gadiem
Laba spēle laigan zaudējām

     [+] [-]

, 2009-10-11 10:15, pirms 16 gadiem
Da labi, kāds tur tiesnesis vainīgs, ja paši visu otro puslaiku nespēlējām līmenī. Tiesnesi varētu vainot pie līdzīgas spēles, kad piemēram grieķi ar to pendeli būtu panākuši 2-2 vai 3-2 sev par labu līdz spēles beigu sirēnai. Arī bez tās pendeles būtu zaudējums. Tik nožēlojams otrais puslaiks , ko var gribēt? Ir jāsamierinās ar to , ka Latvijas sports ir labs tikai mūsu pašu līmenī, te es nerunāju tikai par futbolu, bet visparīgi. Un stipra komanda nebūtu salūzusi pēc pendeles, bet pierādījusi, ka var spēlēt par spīti visam. A tagad ir laba atmaska - Tiesnesis. Tādi jau mēs esam tie līdzjutēji. + Vēl tak tīri teorētiskas iespējas paliek kvalificēties. Proti, ja grieķi kkādā veidā nenovērtē Luksemburgu un Luksemburga vinē, tad mums atliek tikai uzvarēt Moldovu ar vairāku vārtu starpību. Vēl nekas nav beidzies! Ir jācer un jāturina cīnīties!

     [+] [-]

, 2009-10-11 10:18, pirms 16 gadiem
malaci muuseejie bet tiesnesim laikam jau kabataa paaris tukstoosi tagad..

  +1 [+] [-]

, 2009-10-11 10:19, pirms 16 gadiem
Nesaprotu to cuuku OVREBO!! Tad neparko negrib dot pendeles ( Chelsea - Barcelona), bet tad par neko iedod?!

  -3 [+] [-]

, 2009-10-11 10:20, pirms 16 gadiem
Gorkšs 0!!!!!
Slēpts komentārs no bloķēta lietotāja

  +3 [+] [-]

, 2009-10-11 10:22, pirms 16 gadiem
verpakovskis malacis shkjeritee smuki iesita.

  -2 [+] [-]

, 2009-10-11 10:25, pirms 16 gadiem
Cerams ka Laizāns savu 100 spēli izlasē tik drīz vien neaizvadīs.

  +1 [+] [-]

, 2009-10-11 10:31, pirms 16 gadiem
puiši turējās godam malači

  +1 [+] [-]

, 2009-10-11 10:32, pirms 16 gadiem
sixtyfive rakstīja: verpakovskis malacis shkjeritee smuki iesita.
tas gan viens

     [+] [-]

, 2009-10-11 10:36, pirms 16 gadiem
butu es bijis stadionaa buutu tam tiesnesim ar kautko iemetis peec taa 11 soda sitiena
Slēpts komentārs no bloķēta lietotāja
Slēpts komentārs no bloķēta lietotāja

     [+] [-]

, 2009-10-11 11:00, pirms 16 gadiem
Lisijs wnk jānovāc no futbola tiesāšanas! Kautkāds pi*arass, bet liels prieks par Māri un visu komandu, tiešām laba komanda!

     [+] [-]

, 2009-10-11 11:05, pirms 16 gadiem
Tiesnesis kroplis mudaks un gailis.Puiši malač.

     [+] [-]

, 2009-10-11 11:30, pirms 16 gadiem
Sakums likas tik cerigs.. bet tad..

  -1 [+] [-]

, 2009-10-11 11:32, pirms 16 gadiem
Par pendeli viss skaidrs, 100% izzīsta no pirksta. Bet mani intresē viens. Vai tiešam pi 4tajiem vārtiem man vienīgajam lijās, ka Vaņins ar elkoni pa seju atrāvās.
Slēpts komentārs no bloķēta lietotāja

  -1 [+] [-]

, 2009-10-11 11:43, pirms 16 gadiem
barca_99 rakstīja: kā sauc tiesnesi?
Varu tikai slavēt Latvijas futbolistus, futbolisti neizvēlas tiesnesi!
Toms Ovrebo vai kaut kaa taa

  -1 [+] [-]

, 2009-10-11 11:44, pirms 16 gadiem
Ble man slikti paliek skatoties uz to idiotisko tiesnesi... kaapeec vins ir visur kur es skatos. Chelsea-Barcelona Latvia-Greece visu laiku vinsh sapish uzvaras....

  +1 [+] [-]

, 2009-10-11 12:00, pirms 16 gadiem
tiesnesi nosaut,

zeel, bet musejie malachi tapat

  -1 [+] [-]

, 2009-10-11 12:07, pirms 16 gadiem
Bāc, gribas lamāties, bet nu neko. Mūsējie bija pelnījuši uzvaru. Bet tiesnesis ļoti intresanti tiesā. Pēc sadursmes soda laukumā iedod pendeli uz mūsu vārtiem, bet pirms tam, kad rubins tika bloķēts sodu neiedeva. Un pēc tam līdzīgā situācijā tikai mūsu spēlētājs paliek kājās iedod pretiniekiem dzelteno par simulāciju???? wtf??? es tiešām nesparatu šī tiesneša tiesāšanas stilu. Vajadzētu sākt tiesnešiem piešķirt kārtīgus disciplināros sodus par tiesāšanu par labu kādai komandai un tad varbūt viņi sāktu tiesāt labāk... Kas zin varbūt tiesnesis bija uzlicis totalizatorā uz grieķiem??? ja nebūtu šis 11 m soda sitiens tad nez, kā spēle būtu beigusies... bet šoreiz tika lauzta tradīcija, kas pirmais trāpa pa pārlikni tas zaudē...

Bet cepuri nost mūs puišu un starkova priekšā... malači... bet nu ciklu vajadzētu noslēgt ar skaistu uzvaru pār moldovu...

     [+] [-]

, 2009-10-11 12:17, pirms 16 gadiem
Nu nebijām mēs vairs otrajā puslaikā pelnījuši uzvaru,jo pārāk piespiedāmies pie vārtiem jeb mūs piepieda-par pirmo puslaiku -cepuri nost!Un vispār cieņa Starkovam,kurš izveido no zemāka līmeņa futbolistiem kaujasspējīgu kolektīvu.Pendele protams bija apšaubāma,bet tāpat grieķi mūs nospieda.Katrā ziņā paldies par šo ciklu un visu cieņu puišiem!

  -1 [+] [-]

, 2009-10-11 14:58, pirms 16 gadiem
Mean Machine 24 rakstīja: Tātad, pret Moldovu, vārtos Koļinko ( FKV sastāvā viņš labi spēlēja, un viņam ir ļoti liela pieredze ), vajag uzvaru 5 - 0 ( Verpim 3 goli, un tad tos pārējos 2 citiem ), un grieķija zaudē Izraēlai 0 - 3 ( puslaiks, paldies ka pateici ), un ceram ka Izraēļi sasitīs grieķus. Pat ja grieķija tiks PO, cerams, ka viņiem pretī nāks Krievija/Francija, vai sazin kas, un viņus samizos.

Visu būtu labi,bet grieķi nespēlē pret Izraēlu! DAWN!

     [+] [-]

, 2009-10-11 17:22, pirms 16 gadiem
Labākā sporta menedžmenta spēle ppm.powerplaymanager.com: Tiešsaistes sporta menedžera spēle

  +1 [+] [-]

, 2009-10-11 19:28, pirms 16 gadiem
Lai tam norvegu lopam annus izpuust un pauti nokalst....