Layout: current: getContentLayout (Cid: Cache\Templating\LayoutCustomizations\Esports\CustomizationSource512 ), alternative: getContentLayout (Cid: Cache\Templating\LayoutCustomizations\Esports\CustomizationSource512), Fid:114, Did:0, useCase: 3

Video: Kļaviņš: "Tēls, ko uzbūra Indriksona nopirkti mediji, mani neuztrauc"

Jānis Cīrulis
Jānis Cīrulis @ciiruls
Piedāvājam fragmentu no sarunas ar Latvijas Futbola federācijas prezidenta amata kandidātu Krišjāni Kļaviņu. Pilnā intervija portālā Sportacentrs.com būs pieejama rīt dienas pirmajā pusē, bet Sportacentrs.com TV kanālā plkst. 21.00, kad viena pēc otras būs skatāmas sarunas ar abiem LFF prezidenta amata kandidātiem Gunti Indriksonu un Krišjāni Kļaviņu.
Vērtējums: +21

  +1 [+] [-]

, 2016-02-10 21:15, pirms 9 gadiem
FUNS rakstīja: Tagad turpināsies cirka izrāde. Galvenias tēls Kļaviņš. Jau tā mūsu futbols slimo gadiem ilgi. To no komas glābj Pahars ar simpātisko izlasi, Verpakovskis ,kurš Liepājā izveidojis labu komandu.
Jo tālāk Kļaviņš tiks turēts no futbola , jo labāk. Iedomīgs, kašķīgs, tagad parāda savu varaskāri. Pilnīgi nav ticības viņam pie Latvijas futbola stūres. Tas nav tas cilvēks kurš spēs sastrādāties ar cilvēkiem. Kuri neizturēs Kļaviņa raksturu, tie tiks nomelnoti un pasniegti kā ... kaut kādi sliktie Latvijas futbolam.
Kas Tev liek tā domāt? Personīgi pazīsti Kļaviņu un Indriksonu? Esi apspriedis viņu plānus? Jeb skati vīru no cepures?

  +2 [+] [-]

, 2016-02-10 21:16, pirms 9 gadiem
Novicka kungs 10 minūtes KK izjautā un tincina par virslīgas sezonu 6 mēnešos! Sviests!

Kāda jēga spēlēt futbolu martā kad uz laukuma ir kurmju rakumi, stadiona zāliena vietā ir melna zeme, kas ir joprojām sasalusi, traumatisms ir ļoti liels, ārā auksts un cilvēki "tribīnēs" protams ka nav!!

Kam tas vajadzīgs?

Un vel par apmeklējumu - cilvēki neapmeklē spēles - šoks!!

Kurš grib iet uz "stadionu" kur apdzērušies slāvu valodā runājoši cilvēki nekulturāli uzvedās, dzerstās un apdraud pārējo cilvēku drošību, vai tādā stadionā piemēram ģimene ar bērniem var justies droši?

Tad kādi vel var būt jautājumi par zemo apmeklējumu?

Sakārtojat vidi savos "stadionos" un par apmeklējumu nebūs jāsūdzas, protams ir arī labi Virslīgas piemēri, bet diemžēl tie negatīvie piemēri nomāc tos dažus labos piemērus!

  +5 [+] [-]

, 2016-02-10 21:18, pirms 9 gadiem
PuLVeris rakstīja: Kas Tev liek tā domāt? Personīgi pazīsti Kļaviņu un Indriksonu? Esi apspriedis viņu plānus? Jeb skati vīru no cepures?
Fuņs tak čekas krancis

  +1 [+] [-]

, 2016-02-10 21:18, pirms 9 gadiem
Es par kļaviņu... nu sliktāk jau nebūs.

  +8 [+] [-]

, 2016-02-10 21:19, pirms 9 gadiem
Starp citu - KK ir futbola attīstības programma, bet Indriksonam tāda nav?

Ja ir tad kur ar šo G Indriksona programmu var iepazīties?

Kāds var palīdzēt?

     [+] [-]

, 2016-02-10 21:20, pirms 9 gadiem
Ferdinands Lieliskaisss rakstīja: Un šeit ir skaidri redzama atšķirība starp Suveizdu un Novicki! Pajolis un cilvēks kurš šai lietai pieiet profesionāli!
Tādās šausmu pilnās intervijās rūdās tērauds. Pagaidām vēl trīceklis, bet paies gadi, un skat, visi sporta funkcionāri bardzīgā Suveizdas intervijās sēdēs kūkumu uzmetuši. Novickim pieredze lielāka.

  +6 [+] [-]

, 2016-02-10 21:20, pirms 9 gadiem
Intervētājs cenšās, bet tomēr ir neprofesionāls, jo ir labi redzama nepatika pret KK

  +2 [+] [-]

, 2016-02-10 21:21, pirms 9 gadiem
Gaskoins_2 rakstīja: Tādās šausmu pilnās intervijās rūdās tērauds. Pagaidām vēl trīceklis, bet paies gadi, un skat, visi sporta funkcionāri bardzīgā Suveizdas intervijās sēdēs kūkumu uzmetuši. Novickim pieredze lielāka.
beidz smīdināt...

  +1 [+] [-]

, 2016-02-10 21:21, pirms 9 gadiem
Es ļoti labi zinu un saprotu kā darās tās TOTO lietas,bet kā tad KK var ietekmēt spēli? Tad atvainojiet,kaut kas nav kārtībā ar klubiem un komandām!!! Mani neviens nevar ietekmēt,ja es esmu godīgs spēlētājs un tadā gadījumā,ne Kļaviņa kungs,ne Pētersona kungs nevar iegūt nekādu labumu,tātad visa vaina ir Klubos un to vadībā! ...un nemēģiniet man te iestāstīt,ka visu šo laiku Indriksons nezināja kā viņa klans pelna naudu!Ne jau TOTO sākās ar Kļaviņu,tas ir aizsācies process jau senā pagātnē,tikai tad neviens par to nerunāja!

  +1 [+] [-]

, 2016-02-10 21:22, pirms 9 gadiem
sandis444444 rakstīja: Starp citu - KK ir futbola attīstības programma, bet Indriksonam tāda nav?

Ja ir tad kur ar šo G Indriksona programmu var iepazīties?

Kāds var palīdzēt?
https://failiem.lv/g/jbthjzud#aa/G....

  +3 [+] [-]

, 2016-02-10 21:23, pirms 9 gadiem
un pēc abām lielajām intervijām būtu labi, ja kādi eksperti (ok tādu nav, tad vismaz "futbola cilvēki" vai pieredzējuši žurnālisti pavērtētu abus kandidātu stāstīto)

     [+] [-]

, 2016-02-10 21:26, pirms 9 gadiem
aksels82inbox.lv rakstīja: Futbols neinteresē, bet duets Kļaviņš - Indriksons gan ir smieklīgs.
Te nu es Tev piekrītu. Interesanti...

  +5 [+] [-]

, 2016-02-10 21:28, pirms 9 gadiem
Noskatījos abus kandidātu fragmentus. Godīgi sakot Kļaviņš izskatās gan pārliecinošāks, gan tīrāks.

Pēc Indriksona runātā ir skaidrs, ka tīrs tur viss nav. Indriksons attaisnojas, ka ne kapeiku nav nopelnījis... BET NU PROTAMS! Kurš gan domā, ka viņš no LFF kartes ņem laukā naudu vai arī saņem prēmijas. Viss notiek(naudas ieguve) ar šo milzīgo miljonu projektu starpniecību... Par to nākamo prezidentu Indrikons runā kārtīgu fufeli...Tikai meklē tādu pašu savu cilvēku, kurš mācēs "apgrozīt" naudu. Blumbergs jau nu baigais kandidāts - Lemberga labā roka un no tās pašas vides. Verpakovskis ir visiem zināms godīgs cilvēks, patriots un negodīgi nepareizus lēmumus nemaz nevarētu pieņemt. Gribētu arī zināt Indriksona dienas grafiku kā prezidentam - bez sava kabineta?? Wtf? Cik bieži viņš iesaistās procesos demokrātiskā ceļā? Tāpatās Indriksons min savu milzīgo mīlestību pret sportu - tikai diemžēl neapmeklē ne izlases spēles, ne citus futbola pasākumus. SKUMJI!

  +3 [+] [-]

, 2016-02-10 21:28, pirms 9 gadiem
huy rakstīja: Fuņs tak čekas krancis
Indriksona futbola bumbiņas laiza?

  +1 [+] [-]

, 2016-02-10 21:30, pirms 9 gadiem
zigiss rakstīja: un pēc abām lielajām intervijām būtu labi, ja kādi eksperti (ok tādu nav, tad vismaz "futbola cilvēki" vai pieredzējuši žurnālisti pavērtētu abus kandidātu stāstīto)
GI takš teica, ka Latvijā nav FUTBOLA CILVĒKU.
Slēpts komentārs: FUNS
Slēpts komentārs: FUNS

  -4 [+] [-]

, 2016-02-10 21:34, pirms 9 gadiem
intervētāj ir Noviks? Briesmīgs akcents un mati acīs salīduši, nesolīdi izskatās. Kļaviņs arī labi apvēlies, kaut kur pie šprices ir ticis, grib naudu izmantot LFF.

  +3 [+] [-]

, 2016-02-10 21:37, pirms 9 gadiem
Kremļa kucītei varu pateikt, ka cilvēku sabojā ne tikai vara, nauda vai slava. Sabojā arī zemiskas kaislības, teiksim augstas klases Krievijas hokejs, kura dēļ tiek aizmirsts it viss.

     [+] [-]

, 2016-02-10 21:38, pirms 9 gadiem
FUNS rakstīja: Vai tev patiešām neveidojas priekšstats ne par vienu cilvēku kuru tu bieži redzi, dzirdi, bet personiski nepazīsti. Kļaviņa iedomīgais sarunas stils ir briesmīgs. Viņu vispār nekur nekādai varai tuvumā nevar laist. Cilvēkus var sabojāt 3 lietas-vara, slava, nauda.
Tad tev nav priekšstats par Vējoni, Kalvīti, Āboltiņu, Paharu, Verpakovski, Starkovu utt., jo tu viņus personiski nepazīsti. Tad tu neveido savu attieksmi pret cilvēku no preses. Par Kļaviņu daudz kur ir citi izteikušies un saliekot kopā dažādu cilvēku dažādus viedokļus izveidojas savējais.
Muļķības! Kāds iespaids var rasties par cilvēku, ja viņu personīgi nepazīsti jeb vismaz neesi vērojis šo cilvēku tuvplānā no malas? OSI vadītājam Kalviņam arī ir iedomīgs runas stils, bet vai tāpēc viņš ir slikts zinātnieks un vadītājs? Atkārtošos, NESKATI VĪRU NO CEPURES!

     [+] [-]

, 2016-02-10 21:41, pirms 9 gadiem
Ferdinands Lieliskaisss rakstīja: https://failiem.lv/g/jbthjzud#aa/G.+Indriksona+pieteikums+2016.+gada+LFF+prezidenta+v%C4%93l%C4%93%C5%A1an%C4%81m.docx
Liels Paldies

     [+] [-]

, 2016-02-10 21:42, pirms 9 gadiem
arrived, 21:20, pirms 14 minūtēm, ignorēt, atbildēt
Intervētājs cenšās, bet tomēr ir neprofesionāls, jo ir labi redzama nepatika pret KK

Man gan izskatās,ka intervētājs ir profesionālāks Latvijas futbola jautājumos par KK,kurš māk tikai kritizēt,bet pamatot savus piedāvātos
"uzlabojumus",jēdz tik pat labi,kā šeit jebkurš komentu rakstītājs.Vienīgi zinošs bija jautājumā ,kādos laikos jāaizvada spēles virslīgā,lai Āzijas totokantoros nevarētu pelnīt lielu naudu.Šeit gan Indriksona kungs nestāv Kļaviņam klāt.

  +1 [+] [-]

, 2016-02-10 21:45, pirms 9 gadiem
ļoti objektīvi no KK puses. Indriksona interviju neskatīšos, redzēju fragmentu jel-ven spēles pārtraukumā, nebija grūti apjēgt, ka viņš melo. te pirms manis bija labs komentārs, ka Indriksons esot aktīvs futbola fans, taču Virslīgas spēles, nemaz nerunājot par jauno censoņu turnīriem(piemēram Riga Cup, kas norisinās šobrīd, kurā piedalīsies bērnu akadēmijas no Anglijas-City, Norwich u.c.), neapmeklē. Par izlasi gan varētu nepiekrist, VIP ložā ir redzēts

  +2 [+] [-]

, 2016-02-10 21:49, pirms 9 gadiem
arrived rakstīja: Intervētājs cenšās, bet tomēr ir neprofesionāls, jo ir labi redzama nepatika pret KK
Tu tikai tagad to pamanīji?
Viņi dara darbu šai portālā, darbu kuru viņiem liek darīt. Lasu visu par mūsu futbolistiem un virslīgu šeit jau gadiem. Viņiem arī ir nepatika pret Liepāju, to nevar noslēpt. Man nav laika arhīvam, bet ir raksti ar skaudību. Un tas nekas ka viens nospertā žaketā zīmējas sezonas atklāšanas spēlē Liepājā, kamēr otrs savreiz uzskribelē analītisku rakstu par Liepāju. Katrs lai vērtē kā vēlas, bet darbs kādam/iem ir jādara.
Slēpts komentārs: FUNS

     [+] [-]

, 2016-02-10 21:51, pirms 9 gadiem
ļoti interesētu par ko KK atdotu savu balsu FIFA prezidenta vēlēšanās

  +1 [+] [-]

, 2016-02-10 21:54, pirms 9 gadiem
[quote zaxx]
Novicki nogriez takš matus,nepiestāv tev.
ja pieņem kā iespējams varētu izskatīties poliskas izcelsmes semīti no valsts A-daļas vai arī kļūdos

  +5 [+] [-]

, 2016-02-10 21:54, pirms 9 gadiem
Tāda dīvaina jau ir tā sajūta, ka par KK rodas daudz kompetentāka futbola saimniecības pārzinātāja iespaids kā par Indriksonu. Šeit es neaizstāvu pirmo - būtu daudz labāk, ja būtu kāds Māra Verpakovska mēroga cienīgs kandidāts.

     [+] [-]

, 2016-02-10 22:00, pirms 9 gadiem
par to nespēlēšanu martā un novembrī manuprāt ir pilnīgs murgs no Kļaviņa puses...tas kā reiz kaitēs vistiešākajā veidā Latvijas izlases interesēm! jo martā un novembrī ir katru gadu izlases spēļu pauzes, kā arī kvalifikācijas mači!
kā spēlētāji bez spēļu prakses sagatavosies piemēram nākošā cikla mačiem pret Šveici martā un Portugāli novembrī???
p.s. nevajag aizmirst, ka Eiropā futbols notiek pēc sistēmas rudens+pavasaris...pat Krievija uz tādu pārgājusi! lūk uz ko jātiecas mums!!!

  +4 [+] [-]

, 2016-02-10 22:01, pirms 9 gadiem
FUNS rakstīja: Paldirs , ka atbildēji. Es sapratu , tev par cilvēkiem neveidojās viedoklis, ja nepazīsti viņu personiski.
Vismaz jābūt personīgai saskarei, jātiekas dzīvē kādā pasākumā, jāvēro ilgstošā laika periodā. Nevis kā Tu, noskatās 2x10 minūšu fragmentus un esi gatavs precēt Indriksonu.

  +1 [+] [-]

, 2016-02-10 22:03, pirms 9 gadiem
zaipis rakstīja: par to nespēlēšanu martā un novembrī manuprāt ir pilnīgs murgs no Kļaviņa puses...tas kā reiz kaitēs vistiešākajā veidā Latvijas izlases interesēm! jo martā un novembrī ir katru gadu izlases spēļu pauzes, kā arī kvalifikācijas mači!
kā spēlētāji bez spēļu prakses sagatavosies piemēram nākošā cikla mačiem pret Šveici martā un Portugāli novembrī???
p.s. nevajag aizmirst, ka Eiropā futbols notiek pēc sistēmas rudens+pavasaris...pat Krievija uz tādu pārgājusi! lūk uz ko jātiecas mums!!!
uzbūvē slēgtu futbola halli ar 1000 sēdvietām un spēlē kaut janvārī
Jātiecas ir uz stipriem klubiem ar pilnvērtīgu infrastruktūru un kvalificētu treneru korpusu, lai bērns no pirmā treniņa ir iekšā kvalitatīvā attīstošā futbola vidē.

  -2 [+] [-]

, 2016-02-10 22:04, pirms 9 gadiem
Kļaviņa zināšanas par totalizatoru spēlēšanas laikiem Āzijas kantoros droši vien pēc pieredzes. Lai arī daudzās vietās piekrītu, piemēram, par spēlēšanu skolu laukumos, tomēr nespēju noticēt, ka šis cilvēks ir ieinteresēts totalizatoru likmju likšanas apkarošanā, ja reiz pats kādreiz ar to ir nodarbojies un piedāvājis ietekmēt Virslīgas spēles. Tas nu ir melnais traips, kas liedz ticību šim censonim.

Gandrīz tāpat kā, ja Daugavpils Daugavas Gavrjuša, iznācis no cietuma, tagad turētu rokās plakātu "Tīra spēle" un sludinātu pārmaiņas Latvijas futbolā.

  -2 [+] [-]

, 2016-02-10 22:07, pirms 9 gadiem
PuLVeris rakstīja: Vismaz jābūt personīgai saskarei, jātiekas dzīvē kādā pasākumā, jāvēro ilgstošā laika periodā. Nevis kā Tu, noskatās 2x10 minūšu fragmentus un esi gatavs precēt Indriksonu.
Vai tev nešķiet ka viedoklis par Kļaviņu veidojies gadiem ilgi un vēl jo vairāk par Indriksonu. Tikai Indriksons man arī nepatīk. Ļoti skumīgi ka mums izvēle ir starp Kļaviņu un Indriksonu.
Tev tāda ļoti jocīga uztvere pašam. Ja es uzrakstu par vienu no diviem kandidātiem , ka viņš man ļoti nepatīk, tad tu izdari secinājumu , ka man otrs patīk.
Tev laikam pirms vēlēšanām Saeimā laikam vajag ar kandidātiem personiski iepazīties , jo savādāk nezini par ko balsot.
Piemēram es nepazīstu Āboltiņu personisku, tāpēc laikam ļoti jocīgi, ka man izveidojies par viņu viedoklis.

  +1 [+] [-]

, 2016-02-10 22:08, pirms 9 gadiem
reikons rakstīja: Kļaviņa zināšanas par totalizatoru spēlēšanas laikiem Āzijas kantoros droši vien pēc pieredzes. Lai arī daudzās vietās piekrītu, piemēram, par spēlēšanu skolu laukumos, tomēr nespēju noticēt, ka šis cilvēks ir ieinteresēts totalizatoru likmju likšanas apkarošanā, ja reiz pats kādreiz ar to ir nodarbojies un piedāvājis ietekmēt Virslīgas spēles. Tas nu ir melnais traips, kas liedz ticību šim censonim.

Gandrīz tāpat kā, ja Daugavpils Daugavas Gavrjuša, iznācis no cietuma, tagad turētu rokās plakātu "Tīra spēle" un sludinātu pārmaiņas Latvijas futbolā.
Problēma nav KK, bet situācijā, ka nav vēl vairāk pretendentu uz LFF vadītāja amatu. Kaut no tās pašas federācijas kāds esošs darbinieks izvirzītu savu kandidatūru (kas tie par zaldātiem, kuri negrib kļūt par ģenerāļiem).

  +7 [+] [-]

, 2016-02-10 22:13, pirms 9 gadiem
reikons rakstīja: Kļaviņa zināšanas par totalizatoru spēlēšanas laikiem Āzijas kantoros droši vien pēc pieredzes. Lai arī daudzās vietās piekrītu, piemēram, par spēlēšanu skolu laukumos, tomēr nespēju noticēt, ka šis cilvēks ir ieinteresēts totalizatoru likmju likšanas apkarošanā, ja reiz pats kādreiz ar to ir nodarbojies un piedāvājis ietekmēt Virslīgas spēles. Tas nu ir melnais traips, kas liedz ticību šim censonim.

Gandrīz tāpat kā, ja Daugavpils Daugavas Gavrjuša, iznācis no cietuma, tagad turētu rokās plakātu "Tīra spēle" un sludinātu pārmaiņas Latvijas futbolā.
Ko tik tantes tirgū nestāsta! Kapēc Guņam KK ir melnajā sarakstā? Jo toreiz jaunai/nepieredzējušais puika tagad ir izaudzis un zin noteikti šādas tādas štelles, kas Guņam vairs neiet pie sirds. Lai tik Guņa dauzās, bet KK viņam intervijā piedāvāja debates. Kapēc nepiedalīties ja nav ko slēpt un nezog, un "nemelo"?
Tā ka nevajag te ar tantēm klaču bīdīt.