Layout: current: getContentLayout (Cid: Cache\Templating\LayoutCustomizations\Esports\CustomizationSource512 ), alternative: getContentLayout (Cid: Cache\Templating\LayoutCustomizations\Esports\CustomizationSource512), Fid:114, Did:0, useCase: 3

Pātelainens nolemj neturpināt darbu ar Latvijas izlasi

Edmunds Novickis
Edmunds Novickis @EdmundsN

Pātelainens nolemj neturpināt darbu ar Latvijas izlasi
Miksu Pātelainens. Foto: LFF

Latvijas futbola izlases galvenais treneris Miksu Pātelainens neturpinās darbu ar Latvijas izlasi pēc līguma beigām (2018. gada 31. decembris), portālu Sportacentrs.com informēja pats somu speciālists.

51 gadu vecais Miksu Pātelainens par Latvijas izlases galveno treneri kļuva 2018. gada maijā un ar viņu tika noslēgts īstermiņa līgums līdz šī gada beigām, kā arī izvirzīts mērķis Nāciju līgas apakšgrupā izcīnīt pirmo vietu. Miksu debijā Latvijas izlase izcīnīja Baltijas kausu (1:0 pret Igauniju, 1:1 pret Lietuvu), bet Nāciju līgā Latvijas izlase četru komandu konkurencē ar Gruziju, Kazahstānu un Andoru, iekrājot bilanci 0-4-2, ieņēma trešo vietu. LFF solīja pieņemt lēmumu par Pātelainena nākotni šomēnes. LFF prezidents Kaspars Gorkšs medijiem šodien sacīja: "Pats tikšos ar treneri šovakar, lai runātu detalizētāk, kā viņš redz gatavošanos. Atkarībā no tā tiks pieņemts lēmums."

Tomēr šāds LFF lēmums nebūs nepieciešams, jo Pātelainens pats pieņēmis lēmumu neturpināt darbu ar Latvijas izlasi. Sarunā ar Sportacentrs.com somu speciālists atklāja, ka šādu lēmumu viņš pieņēmis vēl pirms šīs dienas tikšanās ar Gorkšu, un LFF prezidents kļuva par pirmo cilvēku, kuru Pātelainens iepazīstināja ar savu lēmumu. Komentējot savu lēmumu Sportacentrs.com, Miksu sacīja pavisam īsi: "Lai turpinātu darbu, man bija nepieciešams skaidrs ceļš un pilnīga skaidrība."

Latvijas futbola izlasei 2019. gada 21. martā jāsāk "Euro 2020" kvalifikācijas cikls un šobrīd ir skaidrs, ka līdz gada beigām LFF jāatrod jauns galvenais treneris. Gorkšs sarunā ar medijiem šodien sacīja, ka gadījumā, ja darbu neturpinās Miksu, jaunais treneris, visticamāk, tiks meklēts starp ārzemniekiem.

  +7 [+] [-]

, 2018-12-04 17:07, pirms 6 gadiem
Viena laba ziņa, vismaz ir kāds kurš VAR izlemt... gan jau LFF joprojām izskata variantus... tagad tik nezin kādus

 +26 [+] [-]

, 2018-12-04 17:07, pirms 6 gadiem
Manuprat treneris vnk negribeja gaidiit uz to cirku. Diemzhel LFF ir pievilusi, nekadus uzlabojumus ne komunikacija ne lemumos nevar, vismaz pagaidam, maniit

 +14 [+] [-]

, 2018-12-04 17:07, pirms 6 gadiem
Mūsu futbolā jau velns sprandu nolauzīs , kur nu vēl rietumu treneris .

 +21 [+] [-]

, 2018-12-04 17:08, pirms 6 gadiem
Mūsu izlasei nevajag treneri. Naudu ietaupīs.

 +13 [+] [-]

, 2018-12-04 17:09, pirms 6 gadiem
Žēl, par šitām kapeikām neko labāku droši vien nedabūt.

Otrs - da mums ar šo paaudzi neviens nepalīdzēs. Jāmēģina vilkt uz u21 iespēlēšanu un miers, moš tur kkas sanāk - tad ir vērts ņemt kādu ok treneri ilgtermiņā (4g kā minimums). Ja turpinām ar veco sastāvu, tad nav vērts neko vairāk par Kazakēviču likt amatā.

 +34 [+] [-]

, 2018-12-04 17:09, pirms 6 gadiem
saprata, ka vienīgais ko šeit sasniegs, nolaidīs pats savu reputāciju līdz kliņķin

  +1 [+] [-]

, 2018-12-04 17:09, pirms 6 gadiem
Vēl viens iemesls, lai piesaistītu vietējo speciālistu!
Slēpts komentārs no bloķēta lietotāja

  +7 [+] [-]

, 2018-12-04 17:12, pirms 6 gadiem
Abrams-DabuujuDarbuGaterii rakstīja: Starkovam jānāk
Starkovs "paaudzi izaudzināja", tad pats nevarēja to novadīt!

 +13 [+] [-]

, 2018-12-04 17:12, pirms 6 gadiem
Lai nāk Pahars atpakaļ tomēr manuprāt bija jēdzīgs futbols viņa laikā, jā bija nesakarīgi zaudējumi, bet pēc šīs nāciju līgas zemāk jau vairs nevar nokrist..

  +2 [+] [-]

, 2018-12-04 17:13, pirms 6 gadiem
Jāliek vietējais un jāliek pa solītim klāt!

  -2 [+] [-]

, 2018-12-04 17:13, pirms 6 gadiem
njā , somam apnika tā dirshanās LHF , kur nekāda skaidrība nav. Neticu ka tuvākajā laikā kāds ārzemju treneris trenēs to sūda LV futbola izlasi

  +5 [+] [-]

, 2018-12-04 17:14, pirms 6 gadiem
comon88 rakstīja: njā , somam apnika tā dirshanās LHF , kur nekāda skaidrība nav. Neticu ka tuvākajā laikā kāds ārzemju treneris trenēs to sūda LV futbola izlasi
Sūds te ir tikai viens un viņa nikneims sākas ar com..

 +23 [+] [-]

, 2018-12-04 17:17, pirms 6 gadiem
Vienkārši saprata,ka ar mūsu auniem nebūs aršanas.Nav uz planētas tāda trenera,kurš spētu mūsējiem iemācīt spēlēt futbolu!!!

  +1 [+] [-]

, 2018-12-04 17:18, pirms 6 gadiem
Latvijas zbornaja sasniedz dibenu-pat treneri bēg

  -2 [+] [-]

, 2018-12-04 17:18, pirms 6 gadiem
flipsider rakstīja: Jāliek vietējais un jāliek pa solītim klāt!
Vai ārzemnieks, kurš pārzina vietējo futbolu!
tādi no-name ārzemnieki točna nav vajadzīgi, kā šis soms!

 +14 [+] [-]

, 2018-12-04 17:18, pirms 6 gadiem
zelts rakstīja: Lai nāk Pahars atpakaļ tomēr manuprāt bija jēdzīgs futbols viņa laikā, jā bija nesakarīgi zaudējumi, bet pēc šīs nāciju līgas zemāk jau vairs nevar nokrist..
Paprasiet pašuem spēlētājiem ko domā par Paharu kā cilvēku un treneri.Nekādas spēles tur viņa vadībā nebija un to pierādīja Jelgava,atnāca Pahars bet komandai kā nebija rokraksta tā arī līdz sezonas beigām muļājās,bet kā cilvēks augstsprātīgs kas uzskata sevi par futbola dievu.Grigorčuku par treneri un miers,pie viņa pat klibais sāks spēlēt.

  +6 [+] [-]

, 2018-12-04 17:20, pirms 6 gadiem
zelts rakstīja: Lai nāk Pahars atpakaļ tomēr manuprāt bija jēdzīgs futbols viņa laikā, jā bija nesakarīgi zaudējumi, bet pēc šīs nāciju līgas zemāk jau vairs nevar nokrist..
Pahars negrib vairs izlasi
Pahars atklāj sapni trenēt "Southampton" un...

  +4 [+] [-]

, 2018-12-04 17:21, pirms 6 gadiem
zaipis rakstīja: Vai ārzemnieks, kurš pārzina vietējo futbolu!
tādi no-name ārzemnieki točna nav vajadzīgi, kā šis soms!
Nav daudz tādu, kas pārzin vietējo futbolu!
Tie, kas zina un prot jau strādā par labu samaksu!

 +10 [+] [-]

, 2018-12-04 17:23, pirms 6 gadiem
Trenerim vienkārši kauns teikt, ka ar tādiem spēlētājiem neviens neko nevar sasniegt. Tad priekš kam mocīties un vēl vairāk pasliktināt savu reputāciju?
Ja LV izlasē būtu daži augsta kalibra spēlētāji, tad treneris nevis būtu jāmeklē, bet darba gribētāji paši stātos rindā.

  +4 [+] [-]

, 2018-12-04 17:23, pirms 6 gadiem
flipsider rakstīja: Vēl viens iemesls, lai piesaistītu vietējo speciālistu!
Kurš vietējais speciālists būtu to spējīgs?
Ideja jau laba un patriotiska, tikai pašu speciālisti pat Virslīgā nav pieprasīti.

  +4 [+] [-]

, 2018-12-04 17:24, pirms 6 gadiem
Kazakēvičs pie savu darbu apvienošanas, domāju, var pieķert klāt arī šo amatu.

  -2 [+] [-]

, 2018-12-04 17:25, pirms 6 gadiem
kegums rakstīja: Kurš vietējais speciālists būtu to spējīgs?
Ideja jau laba un patriotiska, tikai pašu speciālisti pat Virslīgā nav pieprasīti.
Nav tālu jāmeklē!
U17,U19 treneri, kas uzvar spēcīgākas komandas!

     [+] [-]

, 2018-12-04 17:27, pirms 6 gadiem
loģiski
ne viņš spēja, ne izlase varēja
tagad jautājums - imports vai vietējais

  +4 [+] [-]

, 2018-12-04 17:28, pirms 6 gadiem
Ronaldi rakstīja: Kazakēvičs pie savu darbu apvienošanas, domāju, var pieķert klāt arī šo amatu.
Tabureti nolikt ir lētāk

  +5 [+] [-]

, 2018-12-04 17:29, pirms 6 gadiem
Viņš saprata, ka no s... ūdeni nevar izspiest, un, tā kā nav mazohists, nolēma mest šo bezcerīgo rūpalu pie malas.

  +9 [+] [-]

, 2018-12-04 17:33, pirms 6 gadiem
Izskatās tika meklēts aizstajējs un soms to saprazdams (vai vnk kāds pačukstēja) vnk notinās. Tikko vēl runāja par lieliem plāniem un nu pat nesagaida tikšanos un strauji sakrāmē koferi.
Gaidīja lielo uzticēšanos, nesagaidīja (ko norāda komentārs Lai turpinātu darbu, man bija nepieciešams skaidrs ceļš un pilnīga skaidrība un uzredzēšanos. Laikam jau neviens ar pēc viņa baigi neskums. Nu vismaz līdz nākamajiem zāģiem

  +4 [+] [-]

, 2018-12-04 17:33, pirms 6 gadiem
Nesaprotu LFF un Gorkšu -ko var vilkt tik ilgi varēja pateikt uzreiz jā vai nē.

     [+] [-]

, 2018-12-04 17:34, pirms 6 gadiem
That escalated quickly
Slēpts komentārs no bloķēta lietotāja

  +4 [+] [-]

, 2018-12-04 17:38, pirms 6 gadiem
zelts rakstīja: Lai nāk Pahars atpakaļ tomēr manuprāt bija jēdzīgs futbols viņa laikā, jā bija nesakarīgi zaudējumi, bet pēc šīs nāciju līgas zemāk jau vairs nevar nokrist..
Jelgava jau parādīja, ko Pahars var izspiest vai drīzāk nevar no viduvējībām. Knapi noturēja klubu virslīgā.
Izlasei vairāk vajag tādu kā iedvesmotāju, psihologu. Sakārtos galvas un spēle arī aizies.

  +1 [+] [-]

, 2018-12-04 17:39, pirms 6 gadiem
https://en.wikipedia.org/wiki/List_...

Albāņiem ir Panuči!

  +5 [+] [-]

, 2018-12-04 17:40, pirms 6 gadiem
backstab rakstīja: Jelgava jau parādīja, ko Pahars var izspiest vai drīzāk nevar no viduvējībām. Knapi noturēja klubu virslīgā.
Izlasei vairāk vajag tādu kā iedvesmotāju, psihologu. Sakārtos galvas un spēle arī aizies.
Tik viegli ir futbolā?
Sakārto galvas un aizies spēle?
Zinu no amatieru futbola, ka ar galvas sakārtošanu var atsisties, bet profi man to bumbu ņēma nost kā bērnam!

  +8 [+] [-]

, 2018-12-04 17:40, pirms 6 gadiem
Pareizs lēmums, nav ko CV smērēt vairāk!

  +2 [+] [-]

, 2018-12-04 17:48, pirms 6 gadiem
Gan jau paņems kādu maķ peremaķ, ar kuru godam turēsim līdzi Andorai un Gibraltāram.
Slēpts komentārs no bloķēta lietotāja

  +3 [+] [-]

, 2018-12-04 17:56, pirms 6 gadiem
Priekš kam nefutbolistiem ārzemju treneri.Lai no sava vidus kādu ievēl un miers, būs arī treneris tāds, kurš nejēdz pieņemt piespēli un nezin ko darīt ar bumbu uzbrukumā.

     [+] [-]

, 2018-12-04 17:56, pirms 6 gadiem
Soms saprata, ka neko ar šiem vīriem nepanāks un nākotnes vīzijas mūsu futbolā arī ir miglā tītas.Tā kā pareizi vien izdarija.

  -1 [+] [-]

, 2018-12-04 17:57, pirms 6 gadiem
Starkovs taču vel ir dzivs? Tad jau izlasei būs treneris

  +2 [+] [-]

, 2018-12-04 17:57, pirms 6 gadiem
ja grib vietējo, tad ko? Dobrocevu? No ārzemniekiem viss ir naudas jautājums. Vislabāk būtu, kādu, kas a) ir ar lielu vārdu - Hārtlija analogs. Kam maksā daudz bet arī palīdz attīstīt vietējo sistēmu b)laba līmeņa ārzemju treneris, kas pazīst vietējo futbolu - Sirmelis, Grigorčuks

  +1 [+] [-]

, 2018-12-04 17:58, pirms 6 gadiem
Jācer, ka jaunais treneris spēs apvienot izlases uz Mettas vadīšanu.

  +1 [+] [-]

, 2018-12-04 17:59, pirms 6 gadiem
artems_bruvers_1007752319333492 rakstīja: Kak raz Oļegs Znaroks ir bez darba
Ar Znaroku pie stūres punduriem nepagrūstu, bet kalnus arī negāztu.

  +1 [+] [-]

, 2018-12-04 18:00, pirms 6 gadiem
Labi treneri noteikti negribēs uz tik zema līmeņa izlasi iet, labākajā gadījumā ar otrās Bundeslīgas rūdījumu.

     [+] [-]

, 2018-12-04 18:02, pirms 6 gadiem
Jirgens Rozenbergs/Džo Cimmermans rakstīja: Labi treneri noteikti negribēs uz tik zema līmeņa izlasi iet, labākajā gadījumā ar otrās Bundeslīgas rūdījumu.
Ar pataloganatoma pieredzi

  +1 [+] [-]

, 2018-12-04 18:04, pirms 6 gadiem
janis_vaivods_5482736 rakstīja: Ar pataloganatoma pieredzi
Vismaz ķirurga.

  -1 [+] [-]

, 2018-12-04 18:08, pirms 6 gadiem
nu neviens arzemju specialists tai sudu bedre nelidis.

  -2 [+] [-]

, 2018-12-04 18:08, pirms 6 gadiem
piters_kvils_5491377 rakstīja: ja grib vietējo, tad ko? Dobrocevu? No ārzemniekiem viss ir naudas jautājums. Vislabāk būtu, kādu, kas a) ir ar lielu vārdu - Hārtlija analogs. Kam maksā daudz bet arī palīdz attīstīt vietējo sistēmu b)laba līmeņa ārzemju treneris, kas pazīst vietējo futbolu - Sirmelis, Grigorčuks
Pertija?

  +1 [+] [-]

, 2018-12-04 18:24, pirms 6 gadiem
daņila kazāks- kurš gan cits

     [+] [-]

, 2018-12-04 18:26, pirms 6 gadiem
Vispār jau Brazīlijā ir daudz cilvēku, būs 11Žongļori

  +1 [+] [-]

, 2018-12-04 18:34, pirms 6 gadiem
Vai LV nav kads zobarsts ,kas tapat ka Islande trene futbola izlasi?

     [+] [-]

, 2018-12-04 18:41, pirms 6 gadiem
Liekat kaut ceptu zirgu par treneri,zemāk tāpat nav kur

     [+] [-]

, 2018-12-04 18:43, pirms 6 gadiem
Šajā izlasē, vienīgie, kuri spēs kaut ko izdarīt un labot, ir Grigarčuks un Pertia. Viņi abi ļoti labi pārzin to, kā no tukša ''nekā'' var iegūt rezultātu.

  -3 [+] [-]

, 2018-12-04 18:44, pirms 6 gadiem
Lielākais pluss Gorkša laikā ir jauns izlases imidžs, tēls- 11 vilki. Daudz izsmieti, bet ne visi ceļi ir gludi. Paies laiks , zaudējumi aizmirsīsies bet cerams ka tēls paliks.
Lielākais mīnuss Gorkša laikā- izlases sniegums, rezultāti.
Jaunais treneris? Interesanti kādas ir mūsu finanses. J atreneris būs Hārtlija līmenī tad augšupeja nav ilgi jāgaida, bet ja atkal atnāks Starkovs 2, tad būsim tur kur esam.

     [+] [-]

, 2018-12-04 18:51, pirms 6 gadiem
Starkovam varētu dot iespēju... kādu devīto!?

  +1 [+] [-]

, 2018-12-04 18:53, pirms 6 gadiem
norins rakstīja: Liekat kaut ceptu zirgu par treneri,zemāk tāpat nav kur
Domaju ka no cepta zirga var vairak izpiest.

     [+] [-]

, 2018-12-04 18:54, pirms 6 gadiem
Hmmm. Kas ar Gordon Young? Paliks Liepājā diez? Tas jau kā sieva braukā Pētalainenam līdz..

  +1 [+] [-]

, 2018-12-04 19:04, pirms 6 gadiem
ha, tiešām daudziem taisnība, ka šis tik mutes bajārs daiļrunātājs .. vļe pirms pāris dienām lielos nākotnes darbus zīmēja.

interesanti, kurš viņam pačukstēja, ka atlaidīs ?

ok labi, tagad tik jāizvēlas nopietns treneris un 2 ciklus smagi jāstrādā.

     [+] [-]

, 2018-12-04 19:05, pirms 6 gadiem
Dobrecovu!!!

     [+] [-]

, 2018-12-04 19:05, pirms 6 gadiem
zelts rakstīja: Lai nāk Pahars atpakaļ tomēr manuprāt bija jēdzīgs futbols viņa laikā, jā bija nesakarīgi zaudējumi, bet pēc šīs nāciju līgas zemāk jau vairs nevar nokrist..
Kad un ko Pahars ir pierādījis sevi kā TRENERIS? Ne LV izlase viņa vadībā labu sniegumu rādija, ne arī FKJ to darīja.

  +1 [+] [-]

, 2018-12-04 19:07, pirms 6 gadiem
viedoklis rakstīja: Starkovam varētu dot iespēju... kādu devīto!?
nu nu, nepiesauc! moš vēl piepildīsies..

     [+] [-]

, 2018-12-04 19:07, pirms 6 gadiem
Arī valdības sastādīšanā tagad nav viegli, var paņemt kādu no šiem vai arī no turīgajiem pelēkiem kardināliem, mēģināts: nav zaudēts, varbūt, ka nebūs arī maisos, tā kā iespējas ir !
Slēpts komentārs no bloķēta lietotāja

     [+] [-]

, 2018-12-04 19:09, pirms 6 gadiem
maris88 rakstīja: Vai LV nav kads zobarsts ,kas tapat ka Islande trene futbola izlasi?
Tad varbūt uzreiz LV izlasi (lasi-futbolu) integrēt SWE futbola sistēmā, un aicināt zviedru speciālistus, kā to dara Islande? Vienīgi jautājums-kurš par to maksās.

     [+] [-]

, 2018-12-04 19:09, pirms 6 gadiem
Seawolf007 rakstīja: Hmmm. Kas ar Gordon Young? Paliks Liepājā diez? Tas jau kā sieva braukā Pētalainenam līdz..
Uz diviem gadiem Jangs noslēdzis līgumu ar FKL.

     [+] [-]

, 2018-12-04 19:10, pirms 6 gadiem
Starkov, varbūt tomēr?

  +1 [+] [-]

, 2018-12-04 19:11, pirms 6 gadiem
Lēti tas nebūs, bet, lai LFF uzrunā Skripņiku vai Grigorčuku, kuri sevi jau ir pierādījuši LV futbola (ne)sistēmā.

  +1 [+] [-]

, 2018-12-04 19:13, pirms 6 gadiem
Merry Christmas, Rovaniemi !
Slēpts komentārs no bloķēta lietotāja

  -4 [+] [-]

, 2018-12-04 19:16, pirms 6 gadiem
Manis pēc kaut Geriju Džonsonu var atkal ņemt par treneri, bet viņš šiem klibajiem puskoka lēcējiem (kuri sevi mēdz dēvēt par Latvijas izlases futbolistiem) tāpat neiemācīs to, kas nav iemācīts vēl bērnu vecumā.
Vilki atradušies. Drīzāk jau neattārpoti un blusaini sētas kranči.

  +5 [+] [-]

, 2018-12-04 19:17, pirms 6 gadiem
Loģiski, sominen! Tu neesi Dievs tas Kungs, lai no šakāļiem ar ABĀM koka kājām uztaisītu vismaz vilcēnus, par vilkiem pat nerunājot. Pagaidām Latvijas izlasei futbolā ārpus Baltijas kausa izcīņas starptautiskā apritē vienkārši nav ko meklēt. Jo ātrāk to apzināsimies un kādus 10 gadus melnām mutēm strādāsim, kardināli mainot visu sistēmu, jo labāk!!!

     [+] [-]

, 2018-12-04 19:24, pirms 6 gadiem
wolmar rakstīja: Loģiski, sominen! Tu neesi Dievs tas Kungs, lai no šakāļiem ar ABĀM koka kājām uztaisītu vismaz vilcēnus, par vilkiem pat nerunājot. Pagaidām Latvijas izlasei futbolā ārpus Baltijas kausa izcīņas starptautiskā apritē vienkārši nav ko meklēt. Jo ātrāk to apzināsimies un kādus 10 gadus melnām mutēm strādāsim, kardināli mainot visu sistēmu, jo labāk!!!
Tikai šīs LV futbola sistēmas sakārtošanai ir pamaz sakara ar LV izlases galveno treneri. Vel jo vairāk, ja tas būs ārzemnieks, kuru tikai par MILZĪGU naudu var ilgstoši noturēt LV, lai tas sekotu un palīdzētu attīstīt mūsu futbolu. Īpaši bērnu, jauniešu un junioru līmenī.
Patīk vai nepatīk, bet būs vien mūsu pašu klubiem jāstrādā ar mūsu izlases kadriem un tās rezervēm. Vai arī mūsu jauno futbolistu vecākiem viņus jāizmētā pa dažādiem ārzemju klubiem, kā tas ir mūsu hokejā, un tad tie tur apgūs spēlēt prasmi.

  +8 [+] [-]

, 2018-12-04 19:25, pirms 6 gadiem
Para rara raa... ';
Slēpts komentārs: NAMEJS 9999

  +1 [+] [-]

, 2018-12-04 19:27, pirms 6 gadiem
Un pareizi dara. Patlaban nav indikāciju Latvijas futbola attīstībai. Vērojams totāls pagrimums.

  -1 [+] [-]

, 2018-12-04 19:30, pirms 6 gadiem
Pagaidām Gorkšs vismaz manas cerības neattaisno. "Mūlāpojas'. Futbols grimst.

  +4 [+] [-]

, 2018-12-04 19:32, pirms 6 gadiem
flipsider rakstīja: Tik viegli ir futbolā?
Sakārto galvas un aizies spēle?
Zinu no amatieru futbola, ka ar galvas sakārtošanu var atsisties, bet profi man to bumbu ņēma nost kā bērnam!
Izlase jau nav amatieru futbols. Lai vai kādi, bet mums tie visi skaitās profi. Izlases treneris jau neies mācīt kā spārdīt bumbu. Kaut gan Hārtlijs hokejā mūsu profiem pamatus vēl aizvien atkārto.

     [+] [-]

, 2018-12-04 19:41, pirms 6 gadiem
NAMEJS 9999 rakstīja: Lēti tas nebūs, bet, lai LFF uzrunā Skripņiku vai Grigorčuku, kuri sevi jau ir pierādījuši LV futbola (ne)sistēmā.
futbola federācija nav nekādi bomži salīdzinot ar hokeja federāciju un miljonu(USD) šie treneri nemaksā, ko maksā hokeja federācija galvenajam trenerim!
p.s. man ar patiktu šīs kandidatūras ja tiktu izskatītas!

     [+] [-]

, 2018-12-04 19:41, pirms 6 gadiem
backstab rakstīja: Izlase jau nav amatieru futbols. Lai vai kādi, bet mums tie visi skaitās profi. Izlases treneris jau neies mācīt kā spārdīt bumbu. Kaut gan Hārtlijs hokejā mūsu profiem pamatus vēl aizvien atkārto.
Izlases trenerim arī tas nav jādara, jo viņš tikai un vienīgi ekspluatē citu cilvēku darba augļus. Ja vien viņš netrenē kādu izlases bāzes klubu, kura spēlētāji sastāda izlases kodolu, un ir ar to kopā patstāvīgi.
Protams, var nolīgt arī valsts izlases treneri, kurš uzrauga visus procesus visos futbola, hokeja utt. piramīdas līmeņos. Kurš vada seminārus treneriem, kurš uzrauga bērnu, jauniešu un juniora izlašu spēlētāju attīstības procesus.
Ja izlases galvenais treneris izlasi vada (ir nolīgts) dažas nedēļas, vai nedaudz vairāk par mēnesi, visas sezonas garumā, tad nekādas prasības kopējās sistēmas attīstībā viņam nevar prasīt.

  -1 [+] [-]

, 2018-12-04 19:42, pirms 6 gadiem
zaipis rakstīja: futbola federācija nav nekādi bomži salīdzinot ar hokeja federāciju un miljonu(USD) šie treneri nemaksā, ko maksā hokeja federācija galvenajam trenerim!
p.s. man ar patiktu šīs kandidatūras ja tiktu izskatītas!
Iepriekšējā komentārā jau uzrakstīju ko domāju par to visu.

  +2 [+] [-]

, 2018-12-04 19:42, pirms 6 gadiem
NAMEJS 9999 rakstīja: Pastāsti, pamuļķi, kāds tad ir tas Hārtlija ieguldījums mūsu hokeja sistēmas attīstībā?
Neaiztiec Bobu ! Ļoti neglīti..............

     [+] [-]

, 2018-12-04 19:43, pirms 6 gadiem
backstab rakstīja: Izlase jau nav amatieru futbols. Lai vai kādi, bet mums tie visi skaitās profi. Izlases treneris jau neies mācīt kā spārdīt bumbu. Kaut gan Hārtlijs hokejā mūsu profiem pamatus vēl aizvien atkārto.
Es nerunāju par sevi vai par Latvijas izlasi!
Es saku, ka nav tik vienkārši futbolā! Ar galvas sakārtošanu tu neiedosi 10 precīzas piespēles pēc kārtas, ja pretinieks zin, kā viegli atņemt!
Iesaku uzmest aci Eiropas līgai, Čempionu līgai, kur pastarīši spēlē pret stiprāku komandu!

     [+] [-]

, 2018-12-04 19:44, pirms 6 gadiem
NAMEJS 9999 rakstīja: Iepriekšējā komentārā jau uzrakstīju ko domāju par to visu.
par naudu vai Grigorčuku un Skripņaku?

  +1 [+] [-]

, 2018-12-04 19:48, pirms 6 gadiem
flipsider rakstīja: Es nerunāju par sevi vai par Latvijas izlasi!
Es saku, ka nav tik vienkārši futbolā! Ar galvas sakārtošanu tu neiedosi 10 precīzas piespēles pēc kārtas, ja pretinieks zin, kā viegli atņemt!
Iesaku uzmest aci Eiropas līgai, Čempionu līgai, kur pastarīši spēlē pret stiprāku komandu!
Galvu kārtošana Latvijas sportā jau visiem tiek šūta klāt kam tik komentāros nav ietekts kārtot galvu Rastorgujevs, Ostapenko, Dukuri u.t.t. un tagad pienākusi kārta visai izlasei

  -3 [+] [-]

, 2018-12-04 19:48, pirms 6 gadiem
specha rakstīja: Neaiztiec Bobu ! Ļoti neglīti..............
Ļoti neglīti ir stāstīt, ka viņam ir milzīgs ieguldījums LV hokeja attīstībā.
Tas ka viņam VIENA turnīra ietvaros ir izdevies panākt puslīdz pozitīvu rezultātu ir apsveicami, bet tam ir pamaz sakara ar viņa kopējo ieguldījumu LV hokeja attīstībā. Tad mēs varam paldies pateikt visiem tiem treneriem, kuri tagad savos klubos skolo mūsu izlases spēlētājus, bet tikai Bobam ar to sakara pamaz.To Pašu Balceri, vai Ābolu jr. ne jau Bobs izskoloja, bet viņš tikai īslaicīgi ekspluatē citu cilvēku darba augļus.

  -1 [+] [-]

, 2018-12-04 19:49, pirms 6 gadiem
zaipis rakstīja: par naudu vai Grigorčuku un Skripņaku?
Par visu kopā.

     [+] [-]

, 2018-12-04 19:51, pirms 6 gadiem
NAMEJS 9999 rakstīja: Par visu kopā.
slinkums rakties atpakaļ ko tu tur ar funi vai speķi runā man puslīdz tāpat skaidrs, ko tie betonē un ko tu atpakaļ!
es vairāk par to, ka tevis nosauktie Grigorčuks un Skripņaks nav nekādi dārgi treneri futbolā un futbola federācija to var atļauties, jo nav nekādi bomži. Un man šīs kandidatūras patiktu, tāpat kā tev , cik sapratu!

     [+] [-]

, 2018-12-04 19:57, pirms 6 gadiem
zaipis rakstīja: Galvu kārtošana Latvijas sportā jau visiem tiek šūta klāt kam tik komentāros nav ietekts kārtot galvu Rastorgujevs, Ostapenko, Dukuri u.t.t. un tagad pienākusi kārta visai izlasei
Katrs zin kā labāk vaig!(dziesma)

  +2 [+] [-]

, 2018-12-04 20:00, pirms 6 gadiem
NAMEJS 9999 rakstīja: Ļoti neglīti ir stāstīt, ka viņam ir milzīgs ieguldījums LV hokeja attīstībā.
Tas ka viņam VIENA turnīra ietvaros ir izdevies panākt puslīdz pozitīvu rezultātu ir apsveicami, bet tam ir pamaz sakara ar viņa kopējo ieguldījumu LV hokeja attīstībā. Tad mēs varam paldies pateikt visiem tiem treneriem, kuri tagad savos klubos skolo mūsu izlases spēlētājus, bet tikai Bobam ar to sakara pamaz.To Pašu Balceri, vai Ābolu jr. ne jau Bobs izskoloja, bet viņš tikai īslaicīgi ekspluatē citu cilvēku darba augļus.
Nezināju, ka 2 PČ+ viens pārbaudes ir skaitāms kā viens turnīrs!

     [+] [-]

, 2018-12-04 20:00, pirms 6 gadiem
zaipis rakstīja: slinkums rakties atpakaļ ko tu tur ar funi vai speķi runā man puslīdz tāpat skaidrs, ko tie betonē un ko tu atpakaļ!
es vairāk par to, ka tevis nosauktie Grigorčuks un Skripņaks nav nekādi dārgi treneri futbolā un futbola federācija to var atļauties, jo nav nekādi bomži. Un man šīs kandidatūras patiktu, tāpat kā tev , cik sapratu!
Es vairāk par to, lai šie treneri tiktu piesaistīti, ne tikai izlases snieguma uzlabošanas kontekstā, bet visas LV futbola sistēmas pacelšanas kontekstā. Un tās jau ir pavisam citas izmaksas, jo prasības jau ir daudz vairāk.

     [+] [-]

, 2018-12-04 20:03, pirms 6 gadiem
NAMEJS 9999 rakstīja: Es vairāk par to, lai šie treneri tiktu piesaistīti, ne tikai izlases snieguma uzlabošanas kontekstā, bet visas LV futbola sistēmas pacelšanas kontekstā. Un tās jau ir pavisam citas izmaksas, jo prasības jau ir daudz vairāk.
Futbola sakarā to spilgti izcel, bet Hārtlijs šajā sakarā tiek apšaubīts!
Kur te ir loģika?

     [+] [-]

, 2018-12-04 20:03, pirms 6 gadiem
flipsider rakstīja: Nezināju, ka 2 PČ+ viens pārbaudes ir skaitāms kā viens turnīrs!
Ne jau abos PČ Bobam izdevās ko labāku sasniegt kā viņa priekštečiem. Tikai pēdējā rezultāts bija mazliet labāks, jeb tāds kāds ilgāku laiku mūsējiem nebija izdevies sasniegt. Un Dievs vien zin, kāds tas būs nākošajā PČ, jo Fortunu rokā nevienam nav izdevies noturēt.
Slēpts komentārs no bloķēta lietotāja

     [+] [-]

, 2018-12-04 20:04, pirms 6 gadiem
izvēle būtu laba starp 2 ukraiņiem- visi komentētāji par kaut ko strīdās, kaut gan pārsvarā abus atbalsta

     [+] [-]

, 2018-12-04 20:04, pirms 6 gadiem
NAMEJS 9999 rakstīja: Ne jau abos PČ Bobam izdevās ko labāku sasniegt kā viņa priekštečiem. Tikai pēdējā rezultāts bija mazliet labāks, jeb tāds kāds ilgāku laiku mūsējiem nebija izdevies sasniegt.
Es par spēli un vispār sistēmu domāju!

  +4 [+] [-]

, 2018-12-04 20:04, pirms 6 gadiem
NAMEJS 9999 rakstīja: Es vairāk par to, lai šie treneri tiktu piesaistīti, ne tikai izlases snieguma uzlabošanas kontekstā, bet visas LV futbola sistēmas pacelšanas kontekstā. Un tās jau ir pavisam citas izmaksas, jo prasības jau ir daudz vairāk.
Tak galvenajam trenerim nav sistēma jāveido, bet izlase jātrenē! Sistēma jāveido federācijai

  -3 [+] [-]

, 2018-12-04 20:05, pirms 6 gadiem
Slava, Ukraine !

  +1 [+] [-]

, 2018-12-04 20:06, pirms 6 gadiem
zaipis rakstīja: Tak galvenajam trenerim nav sistēma jāveido, bet izlase jātrenē! Sistēma jāveido federācijai
Principā Hārtlijs arī sistēmu veido, ja ar rezervēm spēj uzvarēt spēcīgākas komandas! Tas arī ir viss ko no galvenā trenera var prasīt!

  -2 [+] [-]

, 2018-12-04 20:06, pirms 6 gadiem
flipsider rakstīja: Futbola sakarā to spilgti izcel, bet Hārtlijs šajā sakarā tiek apšaubīts!
Kur te ir loģika?
Arī Hārtlija sakarā to pašu varētu rakstīt, bet kā mēs zinām, tad tas tā nenotiek.
Takā nevajag te stāstīt par viņa milzu ieguldījumu LV hokeja kopējās sistēmas attīstībā.

  +2 [+] [-]

, 2018-12-04 20:07, pirms 6 gadiem
NAMEJS 9999 rakstīja: Arī Hārtlija sakarā to pašu varētu rakstīt, bet kā mēs zinām, tad tas tā nenotiek.
Takā nevajag te stāstīt par viņa milzu ieguldījumu LV hokeja kopējās sistēmas attīstībā.
Baltkrievijas turnīru redzēji? Protams, ka Hārtlijam nav jāmāca slidot katram jaunajam hokejistam!

     [+] [-]

, 2018-12-04 20:08, pirms 6 gadiem
Kaut kā neticu, ka Skripņiks būs jaunais treneris. Būtu forši, ja es kļūdītos, jo pret viņa kandidatūru man pretenziju pavisam noteikti nebūtu.

  +1 [+] [-]

, 2018-12-04 20:08, pirms 6 gadiem
flipsider rakstīja: Baltkrievijas turnīru redzēji?
Domā, ar Miļūnu būtu sliktāk?

  +1 [+] [-]

, 2018-12-04 20:10, pirms 6 gadiem
H.E.N.R.Y. rakstīja: Domā, ar Miļūnu būtu sliktāk?
Hārtlijs un viņa komanda turnīrā apspēlēja divas favorītkomandas!
Varbūt sīkums, bet patīkami!

     [+] [-]

, 2018-12-04 20:11, pirms 6 gadiem
flipsider rakstīja: Hārtlijs un viņa komanda turnīrā apspēlēja divas favorītkomandas!
Varbūt sīkums, bet patīkami!
Ne jau Hārtlijs satrenēja šos hokejistus tik īsā laikā.

     [+] [-]

, 2018-12-04 20:12, pirms 6 gadiem
flipsider rakstīja: Hārtlijs un viņa komanda turnīrā apspēlēja divas favorītkomandas!
Varbūt sīkums, bet patīkami!
Tā Hārtlija visur bāšana priekšā un pakaļā ar ir tāda paša tufta, kā ieteikšana galvas sakārtot Hārtlijs lai ņemas hokejā, a te ir futbols un futbola izlase!

  -1 [+] [-]

, 2018-12-04 20:12, pirms 6 gadiem
flipsider rakstīja: Es par spēli un vispār sistēmu domāju!
Varbūt Tu man vari pastāstīt, kur ir tas konkrētais Hārtlija ieguldījums kopējā LV hokeja attīstībās. Tikai, lūdzu, nestāsti par tiem dažiem semināriem un meistarklasēm, kuras viņš ir novadījis LV treneriem. Tādus daudzi augsta līmeņa treneri ir vadījuši arī pirms Hārtlija.
Vai viņš ikdienā uzrauga un kūrē procesus LV hokejā? Vai viņš darbojas, vismaz, ar mūsu junioru izlasēm?
Es personiski neko tādu nezinu.

  +3 [+] [-]

, 2018-12-04 20:15, pirms 6 gadiem
H.E.N.R.Y. rakstīja: Ne jau Hārtlijs satrenēja šos hokejistus tik īsā laikā.
Hārtlija uzdevums ir padarīt spēlētājus labākus! Vismaz uz šo turnīru tas tika izdarīts!

     [+] [-]

, 2018-12-04 20:15, pirms 6 gadiem
zaipis rakstīja: Tak galvenajam trenerim nav sistēma jāveido, bet izlase jātrenē! Sistēma jāveido federācijai
Par to arī ir mans stāsts. Protams, ka federācijai kopā ar klubiem. Tas tā ir normālās futbola valstīs. Diemžēl, bet LV šī futbola sistēma ir tik zemu nolaista, ka ar federācijas un klubu iespējām vien nepietiek. Labas kvalifikācijas galvenās izlases treneris šeit varētu būt labs palīgs šo sistēmu nedaudz sakārtot.

     [+] [-]

, 2018-12-04 20:16, pirms 6 gadiem
zaipis rakstīja: Tā Hārtlija visur bāšana priekšā un pakaļā ar ir tāda paša tufta, kā ieteikšana galvas sakārtot Hārtlijs lai ņemas hokejā, a te ir futbols un futbola izlase!
Beidzam šo tēmu!

  +2 [+] [-]

, 2018-12-04 20:16, pirms 6 gadiem
NAMEJS 9999 rakstīja: Ļoti neglīti ir stāstīt, ka viņam ir milzīgs ieguldījums LV hokeja attīstībā.
Tas ka viņam VIENA turnīra ietvaros ir izdevies panākt puslīdz pozitīvu rezultātu ir apsveicami, bet tam ir pamaz sakara ar viņa kopējo ieguldījumu LV hokeja attīstībā. Tad mēs varam paldies pateikt visiem tiem treneriem, kuri tagad savos klubos skolo mūsu izlases spēlētājus, bet tikai Bobam ar to sakara pamaz.To Pašu Balceri, vai Ābolu jr. ne jau Bobs izskoloja, bet viņš tikai īslaicīgi ekspluatē citu cilvēku darba augļus.
Bobs vispār 2 turnīrus pēc kārtas parādīja labu rezultātu. Ja kas, starp citu... Un pirms viņa citi treneri tiem rezultātiem nebija pat tuvu... Ja kas...

     [+] [-]

, 2018-12-04 20:17, pirms 6 gadiem
flipsider rakstīja: Hārtlija uzdevums ir padarīt spēlētājus labākus! Vismaz uz šo turnīru tas tika izdarīts!
Bez OHL treneru ieguldīta darba Hārtlijam nekas nesanāktu, lai cik viņš to gribētu.

  +2 [+] [-]

, 2018-12-04 20:17, pirms 6 gadiem
Pļe, domāju kamēr es prom, būsit jau treneri atraduši, bet nē, kārtējo reizi nabaga Bobu apžļembā

     [+] [-]

, 2018-12-04 20:17, pirms 6 gadiem
flipsider rakstīja: Beidzam šo tēmu!
Pareizi! Par Hārtliju runāsim februārī un hokeja sadaļā

  +1 [+] [-]

, 2018-12-04 20:17, pirms 6 gadiem
Banss rakstīja: Pļe, domāju kamēr es prom, būsit jau treneri atraduši, bet nē, kārtējo reizi nabaga Bobu apžļembā
pirms tam galvas vēdinājām

     [+] [-]

, 2018-12-04 20:18, pirms 6 gadiem
flipsider rakstīja: Hārtlija uzdevums ir padarīt spēlētājus labākus! Vismaz uz šo turnīru tas tika izdarīts!
Bet vai tas jebkādi uzlaboja kopējo LV hokeja sistēmu, un pēc laika, kad Hārtlijs vairs netrenēs LV izlasi, viņa pēcnācējs saņems labākus spēlētājus, nekā saņēma viņš pats sākot darbu ar LV izlasi?

     [+] [-]

, 2018-12-04 20:18, pirms 6 gadiem
zaipis rakstīja: pirms tam galvas vēdinājām

     [+] [-]

, 2018-12-04 20:20, pirms 6 gadiem
Banss rakstīja: Pļe, domāju kamēr es prom, būsit jau treneri atraduši, bet nē, kārtējo reizi nabaga Bobu apžļembā
Atradām arī jaunu LV futbola izlases trenerus. Pat divus.
Skripņiku un Grigorčuku.

     [+] [-]

, 2018-12-04 20:20, pirms 6 gadiem
NAMEJS 9999 rakstīja: Bet vai tas jebkādi uzlaboja kopējo LV hokeja sistēmu, un pēc laika, kad Hārtlijs vairs netrenēs LV izlasi, viņa pēcnācējs saņems labākus spēlētājus, nekā saņēma viņš pats sākot darbu ar LV izlasi?
Tas jau no spēlētājiem atkarīgs!

     [+] [-]

, 2018-12-04 20:21, pirms 6 gadiem
NAMEJS 9999 rakstīja: Par to arī ir mans stāsts. Protams, ka federācijai kopā ar klubiem. Tas tā ir normālās futbola valstīs. Diemžēl, bet LV šī futbola sistēma ir tik zemu nolaista, ka ar federācijas un klubu iespējām vien nepietiek. Labas kvalifikācijas galvenās izlases treneris šeit varētu būt labs palīgs šo sistēmu nedaudz sakārtot.
Kas tavuprāt futbolā ir labas kvalifikācijas treneris?

  +3 [+] [-]

, 2018-12-04 20:22, pirms 6 gadiem
H.E.N.R.Y. rakstīja: Bez OHL treneru ieguldīta darba Hārtlijam nekas nesanāktu, lai cik viņš to gribētu.
Hārtlijs satrenēja spēlētājus, ja kas. Bobs spēlētājiem iemācīja vairākas lietas, nianses hokejā, kuras spēlētāji nemaz nezināja. Bet tās nianses izšķir epizodes likteni spēlē un no uzvarētajām epizodēm veidojas uzvarēta spēle. Hārtlijs sakārtoja komandas spēli. Hārtlijs mācīja mūsējiem, kā jātaisa spēka paņēmieni un kad jātaisa spēka paņēmieni, piemēram. Kādā spēlē bija epizode, kad Meija uztaisīja spēka paņēmienu, bet Bobs pateica, ka viņam tajā epizodē bija jāslido prom vnk. Bobs iemācīja, kādās epizodēs un kā uz ledus ir jānoliek nūja u.c. lietas. Tas arī izveidoja uzvarētas spēles. Tas pats futbolā;, protams, mūsējiem jābūt nesliktiem spēlētājiem, taču treneris var ļoti daudz individuāli dot spēlētājiem.

     [+] [-]

, 2018-12-04 20:23, pirms 6 gadiem
NAMEJS 9999 rakstīja: Skripņiku un Grigorčuku.
A ko šie trenē tagad? kaut kā nevaru atcerēties, slinkums rakties vikipēdijā

  -1 [+] [-]

, 2018-12-04 20:23, pirms 6 gadiem
OILER1981 rakstīja: Hārtlijs satrenēja spēlētājus, ja kas. Bobs spēlētājiem iemācīja vairākas lietas, nianses hokejā, kuras spēlētāji nemaz nezināja. Bet tās nianses izšķir epizodes likteni spēlē un no uzvarētajām epizodēm veidojas uzvarēta spēle. Hārtlijs sakārtoja komandas spēli. Hārtlijs mācīja mūsējiem, kā jātaisa spēka paņēmieni un kad jātaisa spēka paņēmieni, piemēram. Kādā spēlē bija epizode, kad Meija uztaisīja spēka paņēmienu, bet Bobs pateica, ka viņam tajā epizodē bija jāslido prom vnk. Bobs iemācīja, kādās epizodēs un kā uz ledus ir jānoliek nūja u.c. lietas. Tas arī izveidoja uzvarētas spēles. Tas pats futbolā;, protams, mūsējiem jābūt nesliktiem spēlētājiem, taču treneris var ļoti daudz individuāli dot spēlētājiem.
Tu gribi teikt, ka Latvijas treneri spēlētājiem neko vai ļoti maz ko pareizu iemācīja?

     [+] [-]

, 2018-12-04 20:24, pirms 6 gadiem
zaipis rakstīja: A ko šie trenē tagad? kaut kā nevaru atcerēties, slinkums rakties vikipēdijā
Grigors nebija kaut kur pie azeru naftas piesūcies? To diezin vai dabūs, vienā intervijā šis teica ka viņam tur ir labi
Slēpts komentārs no bloķēta lietotāja

     [+] [-]

, 2018-12-04 20:25, pirms 6 gadiem
Banss rakstīja: Grigors nebija kaut kur pie azeru naftas piesūcies? To diezin vai dabūs, vienā intervijā šis teica ka viņam tur ir labi
viņš tur joprojām vai tad?

  +2 [+] [-]

, 2018-12-04 20:25, pirms 6 gadiem
H.E.N.R.Y. rakstīja: Tu gribi teikt, ka Latvijas treneri spēlētājiem neko vai ļoti maz ko pareizu iemācīja?
Latvijas treneri spēlētājiem neiemācīja tās nianses, kuras iemācīja Bobs, un bez kurām viņi nevarēja pacelties nākamajā līmenī.

     [+] [-]

, 2018-12-04 20:25, pirms 6 gadiem
flipsider rakstīja: Tas jau no spēlētājiem atkarīgs!
Protams, bet kā jau rakstīju, tad ir treneri, kuri paši neko neaudzina, bet tikai ekspluatē cita darba augļus. Gan futbolā, gan citos sporta veidos. Darbs ar spēlētājiem sākās no piramīdas pašas apakšas, un pro līmenis ir jau šīs piramīdas pati smaile.
Konkrēti LV futbolā problēmas ir piramīdas vismaz divos līmeņos-jauniešu un junioru. Un tas beigās atsaucas uz piramīdas smaili.

     [+] [-]

, 2018-12-04 20:26, pirms 6 gadiem
zaipis rakstīja: viņš tur joprojām vai tad?
Es nezinu, tāpēc prasīju

     [+] [-]

, 2018-12-04 20:26, pirms 6 gadiem
artems_bruvers_1007752319333492 rakstīja: Hendža, labāk pasaki, kas jauns Florbola sakarā?
Vai svarīgo spēli Šveice-Čehija rāda kaut kur?
Nezinu, par florbolam īpaši nesekoju. Pag, bet vai tad nav tā, ka augstāk par 3.vietu grupā tāpatr netiksim un iespējamajā 1/4 finālā lidosim pret somiem/zviedriem?

     [+] [-]

, 2018-12-04 20:28, pirms 6 gadiem
zaipis rakstīja: Kas tavuprāt futbolā ir labas kvalifikācijas treneris?
Teikšu latviski-kurš no sūda prot uztaisīt konfekti, un liek visiem noticēt, ka tā ir patiešām konfekte.
Manā skatījumā tāds bija FKJ treneris Širmelis, kurš to prata izdarīt.

     [+] [-]

, 2018-12-04 20:28, pirms 6 gadiem
NAMEJS 9999 rakstīja: Protams, bet kā jau rakstīju, tad ir treneri, kuri paši neko neaudzina, bet tikai ekspluatē cita darba augļus. Gan futbolā, gan citos sporta veidos. Darbs ar spēlētājiem sākās no piramīdas pašas apakšas, un pro līmenis ir jau šīs piramīdas pati smaile.
Konkrēti LV futbolā problēmas ir piramīdas vismaz divos līmeņos-jauniešu un junioru. Un tas beigās atsaucas uz piramīdas smaili.
Kurā vecumā var iedot 10 piespēles un kurā vairs nevar?

     [+] [-]

, 2018-12-04 20:28, pirms 6 gadiem
Banss rakstīja: Es nezinu, tāpēc prasīju
Cik zinu, viņš formāli skaitās Astanas treneris, bet faktiski klubu jau vairākus mēnešus netrenē. Laikam kaut kāds konflikts ar klubu, bet sīkāk nepateikšu.

     [+] [-]

, 2018-12-04 20:29, pirms 6 gadiem
Banss rakstīja: Es nezinu, tāpēc prasīju
Es ar nezinu, tāpēc prasīju!
Bet nu atbildi nesagaidīsim, visiem poh uz futbolu
Hārtlijs, galvu vēdināšana, florbols vēl panesās

  -3 [+] [-]

, 2018-12-04 20:29, pirms 6 gadiem
OILER1981 rakstīja: Hārtlijs satrenēja spēlētājus, ja kas. Bobs spēlētājiem iemācīja vairākas lietas, nianses hokejā, kuras spēlētāji nemaz nezināja. Bet tās nianses izšķir epizodes likteni spēlē un no uzvarētajām epizodēm veidojas uzvarēta spēle. Hārtlijs sakārtoja komandas spēli. Hārtlijs mācīja mūsējiem, kā jātaisa spēka paņēmieni un kad jātaisa spēka paņēmieni, piemēram. Kādā spēlē bija epizode, kad Meija uztaisīja spēka paņēmienu, bet Bobs pateica, ka viņam tajā epizodē bija jāslido prom vnk. Bobs iemācīja, kādās epizodēs un kā uz ledus ir jānoliek nūja u.c. lietas. Tas arī izveidoja uzvarētas spēles. Tas pats futbolā;, protams, mūsējiem jābūt nesliktiem spēlētājiem, taču treneris var ļoti daudz individuāli dot spēlētājiem.

Labi vel, ka neuzrakstīji, ka pirms Boba pie mums neviens neprata spēlēt hokeju.

     [+] [-]

, 2018-12-04 20:30, pirms 6 gadiem
NAMEJS 9999 rakstīja: Teikšu latviski-kurš no sūda prot uztaisīt konfekti, un liek visiem noticēt, ka tā ir patiešām konfekte.
Manā skatījumā tāds bija FKJ treneris Širmelis, kurš to prata izdarīt.
Širmelis bija labs Jelgavā, nez ko šis tagad dara? Jeb kāpēc Širmeli nevarētu izskatīt izlases sakarā?
Slēpts komentārs no bloķēta lietotāja

     [+] [-]

, 2018-12-04 20:31, pirms 6 gadiem
zaipis rakstīja: A ko šie trenē tagad? kaut kā nevaru atcerēties, slinkums rakties vikipēdijā
Skripņiks ir šīgada LV čempions kopā ar FK Rīga, bet Grigorčuks ņemoties pa Azerbaidžānu. Tur kādu klubu trenējot.

     [+] [-]

, 2018-12-04 20:31, pirms 6 gadiem
H.E.N.R.Y. rakstīja: Cik zinu, viņš formāli skaitās Astanas treneris, bet faktiski klubu jau vairākus mēnešus netrenē. Laikam kaut kāds konflikts ar klubu, bet sīkāk nepateikšu.
Viņš vai ta nebija tas, kurš prasīja kādu +- miljonu?

  -1 [+] [-]

, 2018-12-04 20:32, pirms 6 gadiem
Banss rakstīja: Grigors nebija kaut kur pie azeru naftas piesūcies? To diezin vai dabūs, vienā intervijā šis teica ka viņam tur ir labi
Viņš teica, kad būs piedāvājums tad domās. Laikam jau piedāvājums tā arī nebija. Gorkšs&Co tad izraka kaut kur šo mistisko somu.

     [+] [-]

, 2018-12-04 20:32, pirms 6 gadiem
NAMEJS 9999 rakstīja: Skripņiks ir šīgada LV čempions kopā ar FK Rīga, bet Grigorčuks ņemoties pa Azerbaidžānu. Tur kādu klubu trenējot.
Pirms Astanas viņš bija azeros.

     [+] [-]

, 2018-12-04 20:33, pirms 6 gadiem
NAMEJS 9999 rakstīja: Skripņiks ir šīgada LV čempions kopā ar FK Rīga, bet Grigorčuks ņemoties pa Azerbaidžānu. Tur kādu klubu trenējot.
Vai tad līgums viņam nebeidzās ar FK Rīga un Grigorčuks no azeriem prom. Vismaz kaut kur pa ausu galam dzirdēju.

  -1 [+] [-]

, 2018-12-04 20:33, pirms 6 gadiem
H.E.N.R.Y. rakstīja: Cik zinu, viņš formāli skaitās Astanas treneris, bet faktiski klubu jau vairākus mēnešus netrenē. Laikam kaut kāds konflikts ar klubu, bet sīkāk nepateikšu.
Tad iespējams tiks uzrunāts. Gorkšs tak pie viņa uzspēlēja, ne?

     [+] [-]

, 2018-12-04 20:33, pirms 6 gadiem
Širmelis esot brīvs kopš šī gada, ja vien netrenē ko Lietuvā vai nav aizgājis pensijā!

     [+] [-]

, 2018-12-04 20:34, pirms 6 gadiem
artems_bruvers_1007752319333492 rakstīja: Ja paliksim ceturtie grupā, tad bilde ir vēl trakāka, varam apstāties 1/8 finālā
Kaut gan maz sekoju florbolam, dusmas, ka mūsējie tik lielisku iespēju tikt top 2 grupā izniekoja un tad izvarītos no grandiem 1/4 finālā, reāli saņemot iespēju pirmo reizi tikt top 4 jeb pusfinālā.

  -1 [+] [-]

, 2018-12-04 20:34, pirms 6 gadiem
Banss rakstīja: Tad iespējams tiks uzrunāts. Gorkšs tak pie viņa uzspēlēja, ne?
A nu re hendža zin kur Grigorčuks tagad. To man likās, ka šis prom no azeriem, kaut kur dzirdēju!

     [+] [-]

, 2018-12-04 20:35, pirms 6 gadiem
flipsider rakstīja: Kurā vecumā var iedot 10 piespēles un kurā vairs nevar?
Tas ir tāds neatbildams jautājums, jo ne visi treneri prasa šīs 10 piespēles. Piemēram, Barsā varbūt arī prasa, bet citos klubos nē. Manuprāt tam pamaz sakara ar vecumu.

  -1 [+] [-]

, 2018-12-04 20:36, pirms 6 gadiem
Banss rakstīja: Nebiju neko dzirdējis, lai gan par Astanas gaitām ik pa laikam informē, laikam vnk palaidis biju garām. Bet eiforija man Grigorčuka sakarā nav, viens ir klubā visus turēt dūrē, cits uz dažām dienām sabraukušas princeses par komandu uztaisīt.
visādi varbūt...
bet sliktāk jau nu točna nebūs, kā pie šā no name soma

     [+] [-]

, 2018-12-04 20:36, pirms 6 gadiem
zaipis rakstīja: A nu re hendža zin kur Grigorčuks tagad. To man likās, ka šis prom no azeriem, kaut kur dzirdēju!
Nebiju neko dzirdējis, lai gan par Astanas gaitām ik pa laikam informē, laikam vnk palaidis biju garām. Bet eiforija man Grigorčuka sakarā nav, viens ir klubā visus turēt dūrē, cits uz dažām dienām sabraukušas princeses par komandu uztaisīt.

  +2 [+] [-]

, 2018-12-04 20:37, pirms 6 gadiem
Banss rakstīja: Tad iespējams tiks uzrunāts. Gorkšs tak pie viņa uzspēlēja, ne?
Pirms kāda laika lasīju, ka poļu klubs Lech it kā interesējoties par Grigorčuka pakalpojumiem. Jā, Kaspars spēlēja Grigorčuka vadībā.

  +1 [+] [-]

, 2018-12-04 20:37, pirms 6 gadiem
zaipis rakstīja: Širmelis bija labs Jelgavā, nez ko šis tagad dara? Jeb kāpēc Širmeli nevarētu izskatīt izlases sakarā?
Kazahstānā Karagandas Šahtjor trenē.

     [+] [-]

, 2018-12-04 20:39, pirms 6 gadiem
H.E.N.R.Y. rakstīja: Pirms kāda laika lasīju, ka poļu klubs Lech it kā interesējoties par Grigorčuka pakalpojumiem. Jā, Kaspars spēlēja Grigorčuka vadībā.
Viņam ir līgums ar Astanu arī uz nākošo sezonu.
https://www.transfermarkt.com/roman...

     [+] [-]

, 2018-12-04 20:40, pirms 6 gadiem
NAMEJS 9999 rakstīja: Tas ir tāds neatbildams jautājums, jo ne visi treneri prasa šīs 10 piespēles. Piemēram, Barsā varbūt arī prasa, bet citos klubos nē. Manuprāt tam pamaz sakara ar vecumu.
Ko nozīmē prasa vai neprasa?
Nevarēsi tikt līdz soda laukumam(regulāri), ja nepratīsi saspēlēties un piespēlēt!

     [+] [-]

, 2018-12-04 20:41, pirms 6 gadiem
flipsider rakstīja: Širmelis esot brīvs kopš šī gada, ja vien netrenē ko Lietuvā vai nav aizgājis pensijā!
Jauns līgums ar Karagandu šim nav.

  -1 [+] [-]

, 2018-12-04 20:41, pirms 6 gadiem
skotijs rakstīja: nu nu, nepiesauc! moš vēl piepildīsies..
Zinot LV futbolu, viņš varētu uzrakstīt iesniegumu uz vakanto trenera amatu Valdei nebūtu kur likties

     [+] [-]

, 2018-12-04 20:42, pirms 6 gadiem
NAMEJS 9999 rakstīja: Kazahstānā Karagandas Šahtjor trenē.
Trenēja 2017.g., bet ne šajā sezonā. Nav tā, ka vispār izlaida šo sezonu?

     [+] [-]

, 2018-12-04 20:42, pirms 6 gadiem
NAMEJS 9999 rakstīja: Viņam ir līgums ar Astanu arī uz nākošo sezonu.
https://www.transfermarkt.com/roman-grygorchuk/profil/trainer/1006
Bet es jau rakstu, ka komandu vada cits treneris jau vairākus mēnešus.

     [+] [-]

, 2018-12-04 20:43, pirms 6 gadiem
flipsider rakstīja: Ko nozīmē prasa vai neprasa?
Nevarēsi tikt līdz soda laukumam(regulāri), ja nepratīsi saspēlēties un piespēlēt!
Tas ir nenoliedzams fakts. Tikai tam nav sakara ar vecumu. Ja jauniešu vecumā to varēsi izdarīt, tad to varēsi izdarīt arī vēlāk. Ja nevarēs, tad bučus (slidas) jākar vadzī, vai jāpāriet uz amatieriem.

     [+] [-]

, 2018-12-04 20:44, pirms 6 gadiem
Mēs te apspriežam ārzemniekus, kas pabijuši Latvijas klubu futbolā.
A Gorkšs izvilks atkal kādu "caurkritušu somu no Taizemes"

     [+] [-]

, 2018-12-04 20:44, pirms 6 gadiem
H.E.N.R.Y. rakstīja: Trenēja 2017.g., bet ne šajā sezonā. Nav tā, ka vispār izlaida šo sezonu?
To gan nepateikšu. Tik smalki nezinu, jo speciāli nesekoju viņa gaitām.

     [+] [-]

, 2018-12-04 20:45, pirms 6 gadiem
H.E.N.R.Y. rakstīja: Bet es jau rakstu, ka komandu vada cits treneris jau vairākus mēnešus.
Iespējams ka tā, jo kazahiem treneru nomaiņa ir tāda normāla procedūra.

     [+] [-]

, 2018-12-04 20:45, pirms 6 gadiem
NAMEJS 9999 rakstīja: To gan nepateikšu. Tik smalki nezinu, jo speciāli nesekoju viņa gaitām.
Tikko speciāli paskatījos Lietuvas līgas wiki par šo sezonu, Širmeli tur neatradu.

  -1 [+] [-]

, 2018-12-04 20:46, pirms 6 gadiem
zaipis rakstīja: Mēs te apspriežam ārzemniekus, kas pabijuši Latvijas klubu futbolā.
A Gorkšs izvilks atkal kādu "caurkritušu somu no Taizemes"
Mani tas neizbrīnītu.
Ja viņš varēja šo somu kaut kur izrakt, tad kāpēc lai neizraktu taizemieti?

     [+] [-]

, 2018-12-04 20:50, pirms 6 gadiem
zaipis rakstīja: Mēs te apspriežam ārzemniekus, kas pabijuši Latvijas klubu futbolā.
A Gorkšs izvilks atkal kādu "caurkritušu somu no Taizemes"
Tā jau ir klasika, hoķa sakarā tak arī mūždien tika vilkti ārā visi vorbjovi, tihonovi, šupleri, znaroki u.t.t. Un tad Kirovs nobļaujas - Nolans (un senāk Kurre) un visi šokā
Un tā nedara tikai anonīmie komentētāji, arī žurnālisti drukātās preses ērā maucā šāda stila rakstus "kas varētu trenēt" uzskaitot kandidātos pārsvarā te jau bijušos kadrus

     [+] [-]

, 2018-12-04 20:52, pirms 6 gadiem
Kur burts noklīda?

  +1 [+] [-]

, 2018-12-04 20:53, pirms 6 gadiem
Banss rakstīja: Tā jau ir klasika, hoķa sakarā tak arī mūzdien tika vilkti ārā visi vorbjovi, tihonovi, šupleri, znaroki u.t.t. Un tad Kirovs nobļaujas - Nolans (un senāk Kurre) un visi šokā
Nolans un Kurre nebija treneri no Taizemes! Hokejā iespaidīgas figūras! Es par somu pirmo reizi dzirdēju, kad šo nosauca

  +1 [+] [-]

, 2018-12-04 20:53, pirms 6 gadiem
H.E.N.R.Y. rakstīja: Kur burts noklīda?
Meklē florbola rezultātus

     [+] [-]

, 2018-12-04 20:53, pirms 6 gadiem
zaipis rakstīja: Nolans un Kurre nebija treneri no Taizemes! Hokejā iespaidīgas figūras! Es par somu pirmo reizi dzirdēju, kad šo nosauca
Es par šo biju zinājis tikai to, ka kādu laiku vadījis FIN izlasi.

     [+] [-]

, 2018-12-04 20:54, pirms 6 gadiem
NAMEJS 9999 rakstīja: Mani tas neizbrīnītu.
Ja viņš varēja šo somu kaut kur izrakt, tad kāpēc lai neizraktu taizemieti?
Nu tā Taizeme man pielikta klāt, ka soms tur strādāja pirms Latvijas izlases manuprāt!

     [+] [-]

, 2018-12-04 20:54, pirms 6 gadiem
Banss rakstīja: Meklē florbola rezultātus
Baigi ilgi. Laikam aizdevies uzpildīties.

  +1 [+] [-]

, 2018-12-04 20:55, pirms 6 gadiem
zaipis rakstīja: Nolans un Kurre nebija treneri no Taizemes! Hokejā iespaidīgas figūras! Es par somu pirmo reizi dzirdēju, kad šo nosauca
Ne tāds bija konteksts, ar to es teicu ka ir tendence apspriest te zināmos/strādājosos kadrus, kamēr ir neziņa. Es nesalīdzinu somu ar Kurri

  -1 [+] [-]

, 2018-12-04 20:55, pirms 6 gadiem
NAMEJS 9999 rakstīja: Teikšu latviski-kurš no sūda prot uztaisīt konfekti, un liek visiem noticēt, ka tā ir patiešām konfekte.
Manā skatījumā tāds bija FKJ treneris Širmelis, kurš to prata izdarīt.
Es gan atceros Širmeļa kungu pie FKV stūres 2003.gada sezonā un neko spīdošu tā gada FKV modelis nerādīja.Grigorčuks visās komandās kur ir strādājis ir devis rezultātu.Jau sākot ar Dinaburgu kur ar ierobežotiem līdzekļiem bija top 4.virslīgā.

     [+] [-]

, 2018-12-04 20:56, pirms 6 gadiem
Čempionu hokeja līgu neviens neskatās pa B4S?

  +1 [+] [-]

, 2018-12-04 20:58, pirms 6 gadiem
Banss rakstīja: Ne tāds bija konteksts, ar to es teicu ka ir tendence apspriest te zināmos/strādājosos kadrus, kamēr ir neziņa. Es nesalīdzinu somu ar Kurri
Šajā gadījumā manuprāt nezināms treneris bija izgāšanās un nevajadzētu atkal iet pa to pašu ceļu futbola federācijai!

  +1 [+] [-]

, 2018-12-04 20:58, pirms 6 gadiem
Vai šis varētu būt Latvijas futbola zemākais punkts?

     [+] [-]

, 2018-12-04 21:04, pirms 6 gadiem
Čehi uzvar Šveiciešus 3:2 pēc pirmā perioda

  +4 [+] [-]

, 2018-12-04 21:05, pirms 6 gadiem
Vai tas, ka LV izlasei EURO 2020 kvalī neielozēja grandus, nozīmē, ka neiesiet ne uz vienu LV spēli jaunajā ciklā? Vai arī atkarīgs, kā LV spēlēs? Vai arī Jums pajāt, tāpat būsiet stadionā? Personīgi man ir pajāt par izlozi, man primārais ir mūsu izlase, esmu bijis arī uz spēli pret Lihtenšteinu pirms daudziem gadiem. Lai cik smagi ietu mūsu izlasei, skatīsos spēles gan TV, gan iešu uz stadionu.

  -4 [+] [-]

, 2018-12-04 21:06, pirms 6 gadiem
Magnijs rakstīja: Vai šis varētu būt Latvijas futbola zemākais punkts?
Nē, mums vēl jāzaudē Vatikānam. Bet domāju, ka tas mūsu klibiķiem nesagādās lielas problēmas.

  +2 [+] [-]

, 2018-12-04 21:12, pirms 6 gadiem
Nu, vēlēsim labāk Gorkšam veiksmi! Faktiski mums tā futbola sile ir ja ne gluži sasista, tad ar lielām plaisām gan. Līmēt veco vai grebt jaunu - tāds ir jautājums!

  +2 [+] [-]

, 2018-12-04 21:16, pirms 6 gadiem
H.E.N.R.Y. rakstīja: Vai tas, ka LV izlasei EURO 2020 kvalī neielozēja grandus, nozīmē, ka neiesiet ne uz vienu LV spēli jaunajā ciklā? Vai arī atkarīgs, kā LV spēlēs? Vai arī Jums pajāt, tāpat būsiet stadionā? Personīgi man ir pajāt par izlozi, man primārais ir mūsu izlase, esmu bijis arī uz spēli pret Lihtenšteinu pirms daudziem gadiem. Lai cik smagi ietu mūsu izlasei, skatīsos spēles gan TV, gan iešu uz stadionu.
Es apmeklēju ap 80% izlases spēles, bet šai rudenī nesanāca dēļ laikiem septembrī un oktobrī. Labā laikā iešu tāpat, par novembri gan es nevaru solīt, ka gribesies tajā Daugavā dirnēt. Vispār man ne īpaši tur patika skatīties, varbūt ar laiku pieradīs.

     [+] [-]

, 2018-12-04 21:27, pirms 6 gadiem
Banss rakstīja: Es apmeklēju ap 80% izlases spēles, bet šai rudenī nesanāca dēļ laikiem septembrī un oktobrī. Labā laikā iešu tāpat, par novembri gan es nevaru solīt, ka gribesies tajā Daugavā dirnēt. Vispār man ne īpaši tur patika skatīties, varbūt ar laiku pieradīs.
Pēc skonto stadiona tā varētu būt. Pats gan neesmu bijis vēl jaunajā Daugavas stadionā!

     [+] [-]

, 2018-12-04 21:49, pirms 6 gadiem
Lai Gorkšs pats iet un trenē!
Trenera izvēle Latvijas izlasei īpaši neko nedos, ja spēlētaji neklausis trenera rīkojumiem, kas un kā jādara uz laukuma. Spēlētāji tāpat paši par sevi uz laukuma ākstās un spēlē uz dullo..

     [+] [-]

, 2018-12-04 21:50, pirms 6 gadiem
NAMEJS 9999 rakstīja: Pastāsti, pamuļķi, kāds tad ir tas Hārtlija ieguldījums mūsu hokeja sistēmas attīstībā?
Mja..te nav ko piebilst. Esi ļoti smags gadījums Hārtlija sakarā.

  -1 [+] [-]

, 2018-12-04 21:54, pirms 6 gadiem
FUNS rakstīja: Mja..te nav ko piebilst. Esi ļoti smags gadījums Hārtlija sakarā.
Tu vēl smagāks dinamkas sakarā

     [+] [-]

, 2018-12-04 22:01, pirms 6 gadiem
Grigors jau sen attālinājies no LV futenes, tad jau labāk it kā V.Skripnik, viņu izskatīja arī Spartak Moscow pirms Kononova

     [+] [-]

, 2018-12-04 22:06, pirms 6 gadiem
Ja nepatīk, ir kazāks, zakre;shevski, richter u.c latviešu treneri

     [+] [-]

, 2018-12-04 22:07, pirms 6 gadiem
LV izlases vadīšana oficiāli ir visnevēlamākais darbs uz pasaules. Es tiešām vēljoprojām bŗinos kā var LV izlases futbolisti jebkur saņemt kaut centu par spēlēšanu. Nu nesaprotu. Man tiešām liekas, ka paņemot 2. līgas spēlētājus LC spēlētu 2x labāk.

     [+] [-]

, 2018-12-04 22:09, pirms 6 gadiem
zaipis rakstīja: Tu vēl smagāks dinamkas sakarā
Tev pilnīga taisnība. Smags gadījums. Tikai nevienu argumentu neesmu dzirdējis. Bet čekistiem argumentus nevajag, viņiem pietiek tikai pateikt.

     [+] [-]

, 2018-12-04 22:11, pirms 6 gadiem
specha rakstīja: Ja nepatīk, ir kazāks, zakre;shevski, richter u.c latviešu treneri
Varbūt ņemam Koļinko par treneri un ... pēc kāda laika Starkovs jau neizskatīsies tik slikts un mūsu šībrīža vieta reitingā būs sapnis.

  -3 [+] [-]

, 2018-12-04 22:13, pirms 6 gadiem
Raiteens rakstīja: LV izlases vadīšana oficiāli ir visnevēlamākais darbs uz pasaules. Es tiešām vēljoprojām bŗinos kā var LV izlases futbolisti jebkur saņemt kaut centu par spēlēšanu. Nu nesaprotu. Man tiešām liekas, ka paņemot 2. līgas spēlētājus LC spēlētu 2x labāk.
Ja tu domā to nopietni, tad laikam vēl tev ļoti maz gadiņi vai arī pilnīga neizpratne par futbolu. 2 līgas izlase ...mja.

  -2 [+] [-]

, 2018-12-04 22:21, pirms 6 gadiem
FUNS rakstīja: Ja tu domā to nopietni, tad laikam vēl tev ļoti maz gadiņi vai arī pilnīga neizpratne par futbolu. 2 līgas izlase ...mja.
Tur vismaz džekiem ir uguns acīs un stimuls kapāt nevis kuli kasīt un raustīties no pretiniekiem.

  +1 [+] [-]

, 2018-12-04 22:25, pirms 6 gadiem
Raiteens rakstīja: Tur vismaz džekiem ir uguns acīs un stimuls kapāt nevis kuli kasīt un raustīties no pretiniekiem.
Un tagad iztēlojies reālu skatu 2.līgas izlase pret Kazahstānu. Vari iedomāties galarezultātu. Bez emocijām , domā ar prātu.
Man arī acis degtu spēlē pret Barcelonu, bet ..pāri centram būtu grūti tikt.

  -2 [+] [-]

, 2018-12-04 22:27, pirms 6 gadiem
FUNS rakstīja: Un tagad iztēlojies reālu skatu 2.līgas izlase pret Kazahstānu. Vari iedomāties galarezultātu. Bez emocijām , domā ar prātu.
Man arī acis degtu spēlē pret Barcelonu, bet ..pāri centram būtu grūti tikt.
Es iztēlojos un zini...redzu 0:0. Ir atšķirība kā ir tagad?

  -2 [+] [-]

, 2018-12-04 22:40, pirms 6 gadiem
Negaidīts, taču arī ne neparedzams lēmums. Pirms Nāciju līgas uzstādītais mērķis netika izpildīts, un treneris cienīgi nolemj atkāpties. Ne jau visi pie sava krēsla mēģina turēties tik cieši kā Kazakevičs un Starkovs, kur rezultātiem un sniegumam principā nav nekādas nozīmes un aizdzīt var tikai ar mietu.

Paldies Miksu par padarīto, bet mums ir jāiet tālāk. Skaidrs ir tas, ka daudzu piedāvātā Pahara atgriešanās nenotiks. Pirmkārt, Pahars pats intervijā angļu laikrakstam teica, ka šobrīd vēlas trenēt klubu un ar spēlētājiem darboties ikdienā, nevis atgriezties kādas izlases trenera darbā. Līdz ar to uzskatu, ka Mariana atgriešanās nenotiks un arī nemaz nebūtu vēlama.

Jāsāk ar to, ka uzrunājam Grogorčuku - viņš mūsu futbolu pazīst ļoti labi un arī ir viens no retajiem ārzemju treneriem, kurš pēc spoža darba Virslīgā arī citviet turpinājis strādāt ar panākumiem. Pie viņa disciplīnas un darba ētikas arī jaunie varētu ievērojami progresēt. Pats Romāns vēl pērn teica, ka, ja viņam Latvijas izlases trenera amats tiktu piedāvāts, viņš to noteikti apdomātu. Skaidrs, ka, lai arī Indriksons toreiz teica, ka sarunas ar Grigorčuku ir notikušas, toreiz tas bija nekas vairāk kā baumas.

Otrs variants - Skripņiks. Treneris ar pieredzi Vācijas Bundeslīgā, kurš spoži debitējis arī Virslīgā. Piedevām viņš pats sacījis, ka Rīgā viņu viss apmierina, strādāt ir komfortabli un tuvu mājām (Ukrainai). Šādu iespēju viņu piesaistīt arī varētu izmantot. Cita lieta, vai Riga FC Kiprā jau nav vienojušies ar Ufu par Viktora pāreju un vai paši būtu gatavi viņam ļaut apvienot darbu klubā un izlasē.

     [+] [-]

, 2018-12-04 22:40, pirms 6 gadiem
Raiteens rakstīja: Es iztēlojos un zini...redzu 0:0. Ir atšķirība kā ir tagad?
Tu to nopietni????? Metta - Super Nova rezultātu ceru ka zini un Super nova ir 1.līga. 2 līgas izlase 0-0 ar Kazahstānu-tad jau mūsu futbols ir augstā līmenī.

     [+] [-]

, 2018-12-04 22:44, pirms 6 gadiem
specha rakstīja: Grigors jau sen attālinājies no LV futenes, tad jau labāk it kā V.Skripnik, viņu izskatīja arī Spartak Moscow pirms Kononova
Skripņiku pēc Spartaka lenca Ufa, pret kuru Riga FC spēlēja pēc sezonas turnīrā Kiprā. Būtu ļoti labs variants izlasei, ja Rīga un Ufa jau nav vienojušās par pāreju.

     [+] [-]

, 2018-12-04 22:52, pirms 6 gadiem
FUNS rakstīja: Tu to nopietni????? Metta - Super Nova rezultātu ceru ka zini un Super nova ir 1.līga. 2 līgas izlase 0-0 ar Kazahstānu-tad jau mūsu futbols ir augstā līmenī.
OK mana kļūda ar 2. līgu biju domājis 1. līgu. Pareiz, mums taču ir vēl tāda Virslīga.

  +1 [+] [-]

, 2018-12-04 22:55, pirms 6 gadiem
Raiteens rakstīja: OK mana kļūda ar 2. līgu biju domājis 1. līgu. Pareiz, mums taču ir vēl tāda Virslīga.
Arī 1.līga nenospēlētu 0-0 ar Kazahstānu. 1 līgas komandas jūtami zaudē virslīgai.

  -1 [+] [-]

, 2018-12-04 22:56, pirms 6 gadiem
Starkov, ATKAAPIESS..no shiis domas jau.

     [+] [-]

, 2018-12-04 23:00, pirms 6 gadiem
FUNS rakstīja: Arī 1.līga nenospēlētu 0-0 ar Kazahstānu. 1 līgas komandas jūtami zaudē virslīgai.
Tomēr piekrītu tev. Pāris gadus nesekoju LV klubiem vairs, bet tagad paskatoties tagad tabulā redzams, ka smaga bedre ir starp Virslīgu un 1. Līgu. Nezināju...īstenībā žēl,jo tas nozīmē, ka pat īsti nākotnes nekādas nav. vienīgais spēlētājiem mukt uz ārzemēm un pašiem attīstīties.

     [+] [-]

, 2018-12-04 23:01, pirms 6 gadiem
Raiteens rakstīja: Tomēr piekrītu tev. Pāris gadus nesekoju LV klubiem vairs, bet tagad paskatoties tagad tabulā redzams, ka smaga bedre ir starp Virslīgu un 1. Līgu. Nezināju...īstenībā žēl,jo tas nozīmē, ka pat īsti nākotnes nekādas nav. vienīgais spēlētājiem mukt uz ārzemēm un pašiem attīstīties.
Neseko, bet télot gudro, komentárus rakstot, gan patík, neko nezinot?

  +1 [+] [-]

, 2018-12-04 23:04, pirms 6 gadiem
H.E.N.R.Y. rakstīja: Neseko, bet télot gudro, komentárus rakstot, gan patík, neko nezinot?
Man tev kājas nobučot, lai saproti, ka es kļūdījos un to atzīstu? Pieņemu, ka tu nekad nekļūdies un netēlo pārgudro par kko nezinot. Jēziņ, kā tev veicas!

  -1 [+] [-]

, 2018-12-04 23:06, pirms 6 gadiem
Raiteens rakstīja: Man tev kājas nobučot, lai saproti, ka es kļūdījos un to atzīstu? Pieņemu, ka tu nekad nekļūdies un netēlo pārgudro par kko nezinot. Jēziņ, kā tev veicas!
Es izvélos paklusét...

     [+] [-]

, 2018-12-04 23:08, pirms 6 gadiem
H.E.N.R.Y. rakstīja: Es izvélos paklusét...
Tad ieturi klusuma brīdi

     [+] [-]

, 2018-12-04 23:10, pirms 6 gadiem
Diez vai sevi cienošs ārzemju treneris nāks uz Latvijas izlasi bojāt savu reputāciju,ja nu vienīgi tāds,kam vajadzīgs šis ieraksts savā karjeras lapā.No virslīgas treneriem uz reiz gatavs bija strādāt Pertija,pat pusgadu bez algas.Uz priekšu!Vēl Riherts varētu uzņemties šo nastu,jo tik drīz ar Mettu tomēr par čempioniem nekļūt,tad vismaz par valsts izlases treneri varētu kļūt.Vienīgā nelaime,cik ilgi tagad LFF domās.

  -1 [+] [-]

, 2018-12-04 23:14, pirms 6 gadiem
Raiteens rakstīja: Tad ieturi klusuma brīdi
Nelga, Tev jāklusē, jo izgāzies pēc pilnas programmas, kaut ko šļupstot par 2.līgu.

     [+] [-]

, 2018-12-04 23:37, pirms 6 gadiem
H.E.N.R.Y. rakstīja: Nelga, Tev jāklusē, jo izgāzies pēc pilnas programmas, kaut ko šļupstot par 2.līgu.
Yas Sir!!!

  +3 [+] [-]

, 2018-12-05 07:01, pirms 6 gadiem
NAMEJS 9999 rakstīja: Bet vai tas jebkādi uzlaboja kopējo LV hokeja sistēmu, un pēc laika, kad Hārtlijs vairs netrenēs LV izlasi, viņa pēcnācējs saņems labākus spēlētājus, nekā saņēma viņš pats sākot darbu ar LV izlasi?
Tu zb jau. Cik var šeit balaboliķ ne par ko. Kā tāds komunists, runā dahrenā, bet tolka nekāda.
Slēpts komentārs no bloķēta lietotāja

     [+] [-]

, 2018-12-05 09:39, pirms 6 gadiem
Čalis bēg

     [+] [-]

, 2018-12-05 09:52, pirms 6 gadiem
artems_bruvers_1007752319333492 rakstīja: Smaguma gadījumu ziņā ar Ivaru nevar konkurēt NEVIENS, arī Funis
Ja Nameja pozīcija attiecībā uz Hārtliju man ir skaidra un varētu diskutēt kurš ir labāks vai nav labāks izlases treneris un ko devis Latvijas hokejam katrs, kurš ticis plejofos, tad fuņa pozīcija, ka KHL nav Krievijas čempionāts jau saknē nedod virzību turpmākai diskusijai! Jeb funis ir par Nameju daudz smagāks gadījums!

     [+] [-]

, 2018-12-05 10:04, pirms 6 gadiem
O, Kaspars Gorkšs negrib sevi iecelts par galveno treneri? Ar ko viņš būtu sliktāks par Paharu?! Labi zina spēlētājus, labi zina pēdējo gadu attīstību LV futbolā... Zina komandu no iekšienes...

     [+] [-]

, 2018-12-05 10:06, pirms 6 gadiem
Jirgens Rozenbergs/Džo Cimmermans rakstīja: Gan jau paņems kādu maķ peremaķ, ar kuru godam turēsim līdzi Andorai un Gibraltāram.
Kādi spēlētāji - tāds treneris. Ja lielākā daļa spēlētāju ir maķ-peremaķ, tad tādu vajag arī treneri, jo tad viņu runās vienā valodā

  -1 [+] [-]

, 2018-12-05 10:07, pirms 6 gadiem
Izejot no tā, ka Hārtlijs pliku rezultātu ziņā neko vairāk nav sasniedzis kā iepriekšējie treneri, tad es arī ļoti labi saprotu kāpēc Namejs tā ir/bija iesprindzis par Starkovu futbolā! Jo Starkovs ir izcilākais futbola treneris Latvijas vēsturē, kura sasniegumus turpmākajiem treneriem varētu būt tā laime tik datorā lemts sasniegt nevis reālajā dzīvē, nemaz nerunājot par apsteigšanu

     [+] [-]

, 2018-12-05 10:09, pirms 6 gadiem
zaipis rakstīja: Izejot no tā, ka Hārtlijs pliku rezultātu ziņā neko vairāk nav sasniedzis kā iepriekšējie treneri, tad es arī ļoti labi saprotu kāpēc Namejs tā ir/bija iesprindzis par Starkovu futbolā! Jo Starkovs ir izcilākais futbola treneris Latvijas vēsturē, kura sasniegumus turpmākajiem treneriem varētu būt tā laime tik datorā lemts sasniegt nevis reālajā dzīvē, nemaz nerunājot par apsteigšanu
Hārtlijs ir sasniedzis rezultātus labākus par visiem iepriekšējiem treneriem. Ne tikai rezultātus uz tablo, bet arī attīstības rezultātus.

     [+] [-]

, 2018-12-05 10:10, pirms 6 gadiem
OILER1981 rakstīja: Hārtlijs ir sasniedzis rezultātus labākus par visiem iepriekšējiem treneriem. Ne tikai rezultātus uz tablo, bet arī attīstības rezultātus.
Uz tablo viņam ir 8.vieta! Citiem ir bijušas trīs 7.vietas...
/runāju Nameja vārdiem/

     [+] [-]

, 2018-12-05 10:16, pirms 6 gadiem
zaipis rakstīja: Uz tablo viņam ir 8.vieta! Citiem ir bijušas divas 7.vietas...
Jā, Kurtam paveicās un viņš 3.savā trenēšanas gadā sasniedza 1/4, bet kā?! Knapi, spēlējot no aizsardzības, ar LIELAS veiksmes palīdzību, spēlē pret Šveici aizķeroties 1:1... Un tad 1/4 finālā bez variantiem ar zviedriem. Tas pat tuvu nestāv tam, ko panāca Bobs. Turklāt jāņem vērā, ka Bobam bija ļoti daudz jaunu spēlētāju komandā, kamēr Kurtam komanda sastāvēja no pieredzējušajiem meistariem. Bet spēle kvalitātes ziņā Bobam ir augstākā kvalitātē bez šaubām.

  +1 [+] [-]

, 2018-12-05 10:18, pirms 6 gadiem
OILER1981 rakstīja: Jā, Kurtam paveicās un viņš 3.savā trenēšanas gadā sasniedza 1/4, bet kā?! Knapi, spēlējot no aizsardzības, ar LIELAS veiksmes palīdzību, spēlē pret Šveici aizķeroties 1:1... Un tad 1/4 finālā bez variantiem ar zviedriem. Tas pat tuvu nestāv tam, ko panāca Bobs. Turklāt jāņem vērā, ka Bobam bija ļoti daudz jaunu spēlētāju komandā, kamēr Kurtam komanda sastāvēja no pieredzējušajiem meistariem. Bet spēle kvalitātes ziņā Bobam ir augstākā kvalitātē bez šaubām.
Es neesmu Namejs, lai ar tevi diskutētu par Hārtliju!
es tik pateicu Nameja pozīciju attiecībā uz Hārtliju, ko es ļoti labi saprotu un vari diskutēt tālāk tieši ar Nameju atšķirībā no fuņa par krievu čempi, kur diskusija nav iespējama!

     [+] [-]

, 2018-12-05 10:19, pirms 6 gadiem
Es LV hokeja izlasei sekoju kopš 1996.gada. Tādas saturīgas, pārliecinošas spēles kā pie Boba, komanda nerādīja nekad, ne pie viena cita trenera.

     [+] [-]

, 2018-12-05 10:19, pirms 6 gadiem
zaipis rakstīja: Es neesmu Namejs, lai ar tevi diskutētu par Hārtliju!
es tik pateicu Nameja pozīciju attiecībā uz Hārtliju, ko es ļoti labi saprotu un vari diskutēt tālāk tieši ar Nameju atšķirībā no fuņa par krievu čempi, kur diskusija nav iespējama!
Nu skaidrs. Tur nav ko ar tādiem cilvēkiem vispār diskutēt

  +1 [+] [-]

, 2018-12-05 10:23, pirms 6 gadiem
OILER1981 rakstīja: Es LV hokeja izlasei sekoju kopš 1996.gada. Tādas saturīgas, pārliecinošas spēles kā pie Boba, komanda nerādīja nekad, ne pie viena cita trenera.
Nešauj pāri strīpai ar! Kaut vai Znaroka 2009 modelis un spēle bija ļoti ok un neko daudz no 2018 modeļa neatpalika! Tas par A grupu!
p.s. es esmu redzējis visas Latvijas izlases oficālās spēles kopš 1992.gada PČ kvalifikācijas pret Igauniju un Lietuvu! tas tā starp citu! ir bijušas neveiksmes un bijuši labi (arī teicami turnīri), bet nu tālāk nekur par to 7-8 vietu neesam tikuši!

  +1 [+] [-]

, 2018-12-05 11:00, pirms 6 gadiem
Statistiski Bobs (10 un 8) un Kurre (11, 9 un 7) ir labākie treneri ar vidēji izcīnīto 9. vietu! Skatāms izpildījums bija Beresņeva 2005 gads, Znaroka 2009, vēl daži

  +1 [+] [-]

, 2018-12-05 11:08, pirms 6 gadiem
Banss rakstīja: Statistiski Bobs (10 un 8) un Kurre (11, 9 un 7) ir labākie treneri ar vidēji izcīnīto 9. vietu! Skatāms izpildījums bija Beresņeva 2005 gads, Znaroka 2009, vēl daži
vislabākais plejofs ar reālu(momentu un spēles ziņā, grupu turnīrs pilnīgs "mēsls") bija Vankuvera 2010 pret čehiem! Protams uz tablo to pārsita Nolans uzvarot Šveici 2014 Sočos, ar diezgan sakarīgu spēli esot visiem(uzsvars uz visiem) Latvijas hokejistiem! Bet nu tā 2010 plejofu spēle manuprāt ir vienīgā kurā mēs varējām un vajadzēja uzvarēt, citi plejofi mači tomēr pagāja ar diezgan lielu citu komandu dominēšanu un uzvara būtu haļava, kā belariem 2002! Šveici vai čehus vinnēt plejofos tomēr ir divas dažādas lietas!

     [+] [-]

, 2018-12-05 11:24, pirms 6 gadiem
zaipis rakstīja: vislabākais plejofs ar reālu(momentu un spēles ziņā, grupu turnīrs pilnīgs "mēsls") bija Vankuvera 2010 pret čehiem! Protams uz tablo to pārsita Nolans uzvarot Šveici 2014 Sočos, ar diezgan sakarīgu spēli esot visiem(uzsvars uz visiem) Latvijas hokejistiem! Bet nu tā 2010 plejofu spēle manuprāt ir vienīgā kurā mēs varējām un vajadzēja uzvarēt, citi plejofi mači tomēr pagāja ar diezgan lielu citu komandu dominēšanu un uzvara būtu haļava, kā belariem 2002! Šveici vai čehus vinnēt plejofos tomēr ir divas dažādas lietas!
Ja runā par spēli tad jā. Bet es sāku vairāk novērtēt foršos turnīrus, nevis skaistās spēles no sērijas "sasitām krievus" un pārējais pofig.

     [+] [-]

, 2018-12-05 11:31, pirms 6 gadiem
Banss rakstīja: Ja runā par spēli tad jā. Bet es sāku vairāk novērtēt foršos turnīrus, nevis skaistās spēles no sērijas "sasitām krievus" un pārējais pofig.
Viss ok!
Bet man jau sāk kretinēt tā Hārtlija bāžšana futenē!
Kas ir Hārtlijs hokejā? Stenlija kausa ieguvējs u.t.t.
Kas varētu būt līdzvērtīgs futbolā un cik viņš maksās?
p.s. te tomēr futbols...par Hārtliju runāsim pavasarī!

     [+] [-]

, 2018-12-05 11:56, pirms 6 gadiem
zaipis rakstīja: Viss ok!
Bet man jau sāk kretinēt tā Hārtlija bāžšana futenē!
Kas ir Hārtlijs hokejā? Stenlija kausa ieguvējs u.t.t.
Kas varētu būt līdzvērtīgs futbolā un cik viņš maksās?
p.s. te tomēr futbols...par Hārtliju runāsim pavasarī!
man domāt "hartliju" grib visur kur neveicas, basketā tak ar nesen kaut kam pagrūda, gan jau tur arī kāds pēc "hartlija" sauca

     [+] [-]

, 2018-12-05 12:05, pirms 6 gadiem
Banss rakstīja: man domāt "hartliju" grib visur kur neveicas, basketā tak ar nesen kaut kam pagrūda, gan jau tur arī kāds pēc "hartlija" sauca
es vēl komandu sporta veidos nesen dzirdēju komentos , ka galvas jāvēdina!
visu laiku ar to "vēdināšanu" biju sastapies ar tādiem ieteicējiem indivuduālistiem, kā Gulbis, Ostapenko, Rastorgujevs un t.t.
tagad pārmeties uz komandu sportu, Hārtlijs lai domā, kā izvēdināt galvas pirms PČ
p.s. cik atceros izlases vienmēŗ vēdina galvas!