Layout: current: getContentLayout (Cid: Cache\Templating\LayoutCustomizations\Esports\CustomizationSource512 ), alternative: getContentLayout (Cid: Cache\Templating\LayoutCustomizations\Esports\CustomizationSource512), Fid:114, Did:0, useCase: 3

Izlases uzbrucēju krīze paver debijas iespēju "Mettas" līderim Krollim

Krišjānis Pundurs
Krišjānis Pundurs

Izlases uzbrucēju krīze paver debijas iespēju "Mettas" līderim Krollim
Raimonds Krollis. Foto: LFF

Uz parīt gaidāmo izbraukuma spēli Nāciju līgas ietvaros Maltā Latvijas futbola izlasei pievienojies 18 gadus vecais uzbrucējs Raimonds Krollis. Šāds solis sperts, jo dažādu iemeslu dēļ komandai nevarēs palīdzēt Vladislavs Gutkovskis un Roberts Uldriķis, savukārt Dāvis Ikaunieks iepriekšējo maču izlaida savainojuma dēļ.

Kā iepriekš ziņots, pēc spēles ar Andoru kļuva zināms, ka nākamajā mačā Latvijas izlasei varētu nākties iztikt bez Roberta Uldriķa palīdzības. Uzbrucēja pārstāvētais klubs ''Sion'' nav vēlējies laist latvieti uz Maltu Covid-19 piesardzības pasākumu dēļ. Šorīt ziņa guvusi oficiālu apstiprinājumu no LFF puses - Uldriķis uz Maltu, kur sestdien gaidāma nākamā Nāciju līgas spēle, nedosies.

Ņemot vērā, ka nupat aizvadītajā mačā pret Andoru sarkano kartīti nopelnīja Vladislavs Gutkovskis, bet savainojuma dēļ malā bija spiests palikt Dāvis Ikaunieks, izlases galvenais treneris Dainis Kazakevičs bija palicis tikpat kā bez uzbrucējiem sastāvā. Neierastā situācija kļuvusi par iespēju 18 gadus vecajam Raimondam Krollim - uzbrucējs, kurš gatavojās šodien palīdzēt U21 izlasei cīņā pret Serbiju, izsaukts uz nacionālo izlasi un dosies ar komandu uz Maltu.

Uzbrucējs jau ir pievienojies nacionālajai izlasei tās viesnīcā Jūrmalā un šodien, 4. septembrī, dosies uz treniņu sporta bāzes "Arkādija" stadionā. Uz Maltu valstsvienība izlidos ar tiešo līgumreisu no Rīgas starptautiskās lidostas plkst. 15.00.

Līdz šim Krollis bija spēlējis tikai Latvijas U-19 izlasē, kuras rindās viņš 13 mačos izcēlās ar desmit vārtu guvumiem. Jāatzīmē, ka ''Mettas'' pārstāvja rēķinā vēl nav arī nevienas spēles U21 valstsvienībā. ''Mettas'' rindās ''Optibet'' Virslīgas čempionātā Krollis šosezon izcēlies ar astoņiem vārtu guvumiem, kas ir labākais rādītājs starp latviešu spēlētājiem visā čempionātā.

Izmantotie resursi:
https://lff.lv/zinas/12809/raimonds...

  +2 [+] [-]

, 2020-09-04 11:06, pirms 5 gadiem
Un re kur ir atbilde kapec mes nospelejam ka nospelejam vakar.
Normala spele bija bet mums nav uzbruceju. Nav neviens.

2m garsh uzbrucejs pavada lielako Dalju speles laika aizsardziba pret komandu kas ne reizi nav situsi vartu raamii re un visa atbilde.

Spele vakar bija neslikta beidzot sakartota aizsardziba un normalas saspeles laukuma vidu. Bet uzbruceju nav!

  +6 [+] [-]

, 2020-09-04 11:15, pirms 5 gadiem
the return of the punkts rakstīja: Un re kur ir atbilde kapec mes nospelejam ka nospelejam vakar.
Normala spele bija bet mums nav uzbruceju. Nav neviens.

2m garsh uzbrucejs pavada lielako Dalju speles laika aizsardziba pret komandu kas ne reizi nav situsi vartu raamii re un visa atbilde.

Spele vakar bija neslikta beidzot sakartota aizsardziba un normalas saspeles laukuma vidu. Bet uzbruceju nav!
Sakārtota spēle aizsardzībā? Kā var kaut ko spriest par aizsardzību, ja pretī ir Andoras izlase?

Normāla saspēle laukuma vidū? Par kādu saspēli tu runā - par to, kurā mūsu spēlētāji joprojām pret, atkārtošos, ANDORAS izlasi, nespēj iedot trīs labas un kvalitatīvas piespēles pēc kārtas? Pēc katras lēkājošās piespēles paiet ntās sekundes, kamēr nākošais to pieņem, apstrādā, apskatās un atdod tālāk.

Par Krolli milzīgs prieks. Ļoti ceru, ka treneris uzticēsies, dos iespēju un ticu, ka var ielikt arī kādu goliņu..

  +1 [+] [-]

, 2020-09-04 11:22, pirms 5 gadiem
the return of the punkts rakstīja: Un re kur ir atbilde kapec mes nospelejam ka nospelejam vakar.
Normala spele bija bet mums nav uzbruceju. Nav neviens.

2m garsh uzbrucejs pavada lielako Dalju speles laika aizsardziba pret komandu kas ne reizi nav situsi vartu raamii re un visa atbilde.

Spele vakar bija neslikta beidzot sakartota aizsardziba un normalas saspeles laukuma vidu. Bet uzbruceju nav!
Tādās spēlēs bieži vien visu izšķir viens precīzs sitiens. Ja netiekam vārtiem tuvāk, ir jāsit iekšā no distances! Šajā izlasē spēlētāja, kas varētu izšķirt spēles likteni ar sitienu no distances, laikam nav vai arī viņu nelaiž laukumā.

  +6 [+] [-]

, 2020-09-04 11:27, pirms 5 gadiem
super, ir čujs, ka šis puika pārsteigs

  +4 [+] [-]

, 2020-09-04 11:29, pirms 5 gadiem
OILER1981 rakstīja: Tādās spēlēs bieži vien visu izšķir viens precīzs sitiens. Ja netiekam vārtiem tuvāk, ir jāsit iekšā no distances! Šajā izlasē spēlētāja, kas varētu izšķirt spēles likteni ar sitienu no distances, laikam nav vai arī viņu nelaiž laukumā.
Savaļnieka golu redzēji Virslīgā?

  +6 [+] [-]

, 2020-09-04 11:30, pirms 5 gadiem
Aigaro rakstīja: Savaļnieka golu redzēji Virslīgā?
Redzēju, bet tādus vajag arī izlasē

  -1 [+] [-]

, 2020-09-04 12:03, pirms 5 gadiem
nav neviens radošs pusargs, kurš spēj bumbu pieturēt un to precīzi piespēlēt uzbrucējam...
vismaz prieks par Krolli..sliktāks par Uldriķi vai Gutkovski nebūs tāpat... Karašausku vajadzēja ņemt vēl..bet Kazakēvičs jau ietiepīgs āzis tāpat kā Starkovs... bendē tikai latviešu futbolu..

     [+] [-]

, 2020-09-04 12:05, pirms 5 gadiem
blondais18 rakstīja: nav neviens radošs pusargs, kurš spēj bumbu pieturēt un to precīzi piespēlēt uzbrucējam...
vismaz prieks par Krolli..sliktāks par Uldriķi vai Gutkovski nebūs tāpat... Karašausku vajadzēja ņemt vēl..bet Kazakēvičs jau ietiepīgs āzis tāpat kā Starkovs... bendē tikai latviešu futbolu..
Nezinu kam jānotiek, lai kāds LV treneris izlasē paņemtu Karašausku. Un pareizi dara, jo nevar būt tā, publiski notirš LV futbola autoritāti, un domā, ka par to nekas nebūs.
Slēpts komentārs: fagcentrs

  +1 [+] [-]

, 2020-09-04 12:15, pirms 5 gadiem
blondais18 rakstīja: nav neviens radošs pusargs, kurš spēj bumbu pieturēt un to precīzi piespēlēt uzbrucējam...
vismaz prieks par Krolli..sliktāks par Uldriķi vai Gutkovski nebūs tāpat... Karašausku vajadzēja ņemt vēl..bet Kazakēvičs jau ietiepīgs āzis tāpat kā Starkovs... bendē tikai latviešu futbolu..
Nu nez, paskaties viņa klubu karjeru, izlases. Tur daudz ko var izsecināt, ij no regulārām klubu maiņām gan arī ka pie absolūtākā talanta deficīta virkne treneru viņu neņem izlasē. Ja klubos vēl kāds riskē jo tur laiks nodarboties ar audzināšanas darbiem, tad izlases kopāsanākšanas ir tik īsas, ka treneri neredz jēgu gar viņu krāmēties.

  +1 [+] [-]

, 2020-09-04 12:19, pirms 5 gadiem
NAMEJS 9999 rakstīja: Nezinu kam jānotiek, lai kāds LV treneris izlasē paņemtu Karašausku. Un pareizi dara, jo nevar būt tā, publiski notirš LV futbola autoritāti, un domā, ka par to nekas nebūs.
Galīgi nepiekrītu tev, tas tieši parāda kāda s ūdu bedre ir Latvijas futbola sabiedrība, ka augšgals sametas uz vienu roku un tad var ignorēt spēlētāju. Protams arī karam ar galvu vairāk jādomā, bet viņam tādas nav.

Kas mani pārsteidz visvairāk ir komentētāju lielā pārliecība, ka Kara būtu glābējs. Čalis Virslīgā nevar noturēties, bet redz un globālās skatuves būs glābējs. Saprastu, ja mēs ignorētu kādu Bundeslīgas spēlētāju dēļ viņa rakstura, bet nu nejau tukšgalvi Karašausku. Varbūt ir puslīmeni augstāks kā tāds Fjodorovs/Jaunzems, bet nu ko tas mainītu? Nav nekāda zvaigzne kurai trenerim un komandai būtu jāskrien pakaļ, lai tik spēlētu.

  +1 [+] [-]

, 2020-09-04 12:20, pirms 5 gadiem
Banss rakstīja: Nu nez, paskaties viņa klubu karjeru, izlases. Tur daudz ko var izsecināt, ij no regulārām klubu maiņām gan arī ka pie absolūtākā talanta deficīta virkne treneru viņu neņem izlasē. Ja klubos vēl kāds riskē jo tur laiks nodarboties ar audzināšanas darbiem, tad izlases kopāsanākšanas ir tik īsas, ka treneri neredz jēgu gar viņu krāmēties.
TIeši tā. Sasmieties var par "bendē latviešu futbolu" nepaņemot VIRSLĪGAS spēlētāju...

  -4 [+] [-]

, 2020-09-04 12:25, pirms 5 gadiem
NAMEJS 9999 rakstīja: Nezinu kam jānotiek, lai kāds LV treneris izlasē paņemtu Karašausku. Un pareizi dara, jo nevar būt tā, publiski notirš LV futbola autoritāti, un domā, ka par to nekas nebūs.
Bet kad laukumā ir Karašausks, tad vismaz kaut kas notiek uzbrukumā..pag.spēlē pret Poliju vismaz pa vārtiem mēģināja uzsist..mums nav neviena spēlētāja,kas var no 30m kārtīgi ielikt, vakar pietrūka spēlētāja, kurš var saasināt spēli...
a te pa blatu ieliek Uldriķi..kurš nevar spēlēt..tagad vispār palika bez uzbrucējiem.. tā tai izlasei vajag..

  +1 [+] [-]

, 2020-09-04 12:31, pirms 5 gadiem
blondais18 rakstīja: Bet kad laukumā ir Karašausks, tad vismaz kaut kas notiek uzbrukumā..pag.spēlē pret Poliju vismaz pa vārtiem mēģināja uzsist..mums nav neviena spēlētāja,kas var no 30m kārtīgi ielikt, vakar pietrūka spēlētāja, kurš var saasināt spēli...
a te pa blatu ieliek Uldriķi..kurš nevar spēlēt..tagad vispār palika bez uzbrucējiem.. tā tai izlasei vajag..
viņš ir spēlējis izlasē un globāli neko nav izdarījis, tik no Virslīgas "piezvanījis" Starkovam

  +2 [+] [-]

, 2020-09-04 12:38, pirms 5 gadiem
blondais18 rakstīja: Bet kad laukumā ir Karašausks, tad vismaz kaut kas notiek uzbrukumā..pag.spēlē pret Poliju vismaz pa vārtiem mēģināja uzsist..mums nav neviena spēlētāja,kas var no 30m kārtīgi ielikt, vakar pietrūka spēlētāja, kurš var saasināt spēli...
a te pa blatu ieliek Uldriķi..kurš nevar spēlēt..tagad vispār palika bez uzbrucējiem.. tā tai izlasei vajag..
Par kādu blatu? Specīgākā čempī spēlē, nevis vārās savā sulā virslīgā.

  -1 [+] [-]

, 2020-09-04 12:39, pirms 5 gadiem
Ja Kara būtu Eiropas top-5 līgu stabils spēlētājs, par spīti pretīgajam raksturam viņu paņemtu. Taču cik var cepties par to, ka parastu virslīgnieku neņem?

  -1 [+] [-]

, 2020-09-04 12:41, pirms 5 gadiem
NAMEJS 9999 rakstīja: Nezinu kam jānotiek, lai kāds LV treneris izlasē paņemtu Karašausku. Un pareizi dara, jo nevar būt tā, publiski notirš LV futbola autoritāti, un domā, ka par to nekas nebūs.
Karam bijis konflikts arī ar Kazu?

  -2 [+] [-]

, 2020-09-04 12:41, pirms 5 gadiem
Klavulapa-1 rakstīja: Ja Kara būtu Eiropas top-5 līgu stabils spēlētājs, par spīti pretīgajam raksturam viņu paņemtu. Taču cik var cepties par to, ka parastu virslīgnieku neņem?
Cilvēkiem patīk ekspertēt tēmas "kāpēc neņem Karu un kāpēc spēlē Meija"

  +4 [+] [-]

, 2020-09-04 12:44, pirms 5 gadiem
Kara, Kameš, Rakels- vai jau noiets materiāls ?

     [+] [-]

, 2020-09-04 12:45, pirms 5 gadiem
specha rakstīja: Kara, Kameš, Rakels- vai jau noiets materiāls ?
pag, kas ar Rakelu bija? nebij kandidātos?

  -4 [+] [-]

, 2020-09-04 12:48, pirms 5 gadiem
Klavulapa-1 rakstīja: Karam bijis konflikts arī ar Kazu?
Es saprotu, ka tu neko neesi dzirdējis par treneru brālību.

     [+] [-]

, 2020-09-04 12:55, pirms 5 gadiem
Banss rakstīja: pag, kas ar Rakelu bija? nebij kandidātos?
Nebija gan. Skatos, ka meklēji mani voleja sadaļā, tur es tikai riktīgākais diletants esmu, neko ekspertēt nevaru. 17:00 vienā laikā volejs un U-21 futbols, es izvēlos volejbolu, lai gan ļoti interesē, kā Basovam veiksies U-21 izlases debijā.

  +6 [+] [-]

, 2020-09-04 12:56, pirms 5 gadiem
blondais18 rakstīja: Bet kad laukumā ir Karašausks, tad vismaz kaut kas notiek uzbrukumā..pag.spēlē pret Poliju vismaz pa vārtiem mēģināja uzsist..mums nav neviena spēlētāja,kas var no 30m kārtīgi ielikt, vakar pietrūka spēlētāja, kurš var saasināt spēli...
a te pa blatu ieliek Uldriķi..kurš nevar spēlēt..tagad vispār palika bez uzbrucējiem.. tā tai izlasei vajag..
Ja Uldriķis, kas spēlē Šveices superlīgā un pa retam kaut ko iesit ir pa blatu, kurš nav par blatu? ir kaut viens, kas puslīdz regulāri spēlē stiprākā čempī?

  +1 [+] [-]

, 2020-09-04 12:58, pirms 5 gadiem
piters_kvils_5491377 rakstīja: Ja Uldriķis, kas spēlē Šveices superlīgā un pa retam kaut ko iesit ir pa blatu, kurš nav par blatu? ir kaut viens, kas puslīdz regulāri spēlē stiprākā čempī?
Pēc kā vērtēsim? Pēc Eirokausu reiitinga? Tad Ukraina ir Nr. 1, pēc tā, kur spēlē mūsu futbolisti.

     [+] [-]

, 2020-09-04 12:59, pirms 5 gadiem
NAMEJS 9999 rakstīja: Es saprotu, ka tu neko neesi dzirdējis par treneru brālību.
Vispār jau jautājums bija, vai ir bijis konflikts viņam ar Kazu, kuru iespējams būšu palaidis garām...

  +1 [+] [-]

, 2020-09-04 13:01, pirms 5 gadiem
Klavulapa-1 rakstīja: Vispār jau jautājums bija, vai ir bijis konflikts viņam ar Kazu, kuru iespējams būšu palaidis garām...
Ja nemaldos, tad Kazakevičs izmeta Karu U-21 laikos no izlases.
Rakels un Karašausks par režīma pārkāpumiem...

  -2 [+] [-]

, 2020-09-04 13:04, pirms 5 gadiem
Klavulapa-1 rakstīja: Vispār jau jautājums bija, vai ir bijis konflikts viņam ar Kazu, kuru iespējams būšu palaidis garām...
Tu lasīt proti?
Es vispār uzrakstīju kas un kā.

     [+] [-]

, 2020-09-04 13:05, pirms 5 gadiem
H.E.N.R.Y. rakstīja: Ja nemaldos, tad Kazakevičs izmeta Karu U-21 laikos no izlases.
http://sportacentrs.com/futbols/latvijas_izlase/19112013-rakels_un_karasausks_par_disciplinas_park
Jā, par dzeršanu.

  +2 [+] [-]

, 2020-09-04 13:07, pirms 5 gadiem
H.E.N.R.Y. rakstīja: Ja nemaldos, tad Kazakevičs izmeta Karu U-21 laikos no izlases.
http://sportacentrs.com/futbols/latvijas_izlase/19112013-rakels_un_karasausks_par_disciplinas_park
Skaidrs, kāpēc arī Rakels pat kandidātos nebija

     [+] [-]

, 2020-09-04 13:09, pirms 5 gadiem
NAMEJS 9999 rakstīja: Jā, par dzeršanu.
Polijas spēli šovakar skatīsies?

  +2 [+] [-]

, 2020-09-04 13:17, pirms 5 gadiem
varenais_eksperts rakstīja: Kas mani pārsteidz visvairāk ir komentētāju lielā pārliecība, ka Kara būtu glābējs.
Izlasē 21 spēle un 1 gūti vārti. Tad jau drīzāk Šabala.

     [+] [-]

, 2020-09-04 13:18, pirms 5 gadiem
H.E.N.R.Y. rakstīja: Nebija gan. Skatos, ka meklēji mani voleja sadaļā, tur es tikai riktīgākais diletants esmu, neko ekspertēt nevaru. 17:00 vienā laikā volejs un U-21 futbols, es izvēlos volejbolu, lai gan ļoti interesē, kā Basovam veiksies U-21 izlases debijā.
Es saprotu ka tas ir kvalis, tik nesaprotu kuras pakāpes kvalis, tip cik vēl kvaļos jātiek lai tiktu uz finālu

  +2 [+] [-]

, 2020-09-04 13:20, pirms 5 gadiem
Banss rakstīja: Es saprotu ka tas ir kvalis, tik nesaprotu kuras pakāpes kvalis, tip cik vēl kvaļos jātiek lai tiktu uz finālu
Šis ir īstais kvalis. 1.vieta automātiski tiek uz Eiropas čempi, 5 no 7 labākajām otrajām vietām arī tiks.

  +3 [+] [-]

, 2020-09-04 13:20, pirms 5 gadiem
H.E.N.R.Y. rakstīja: Pēc kā vērtēsim? Pēc Eirokausu reiitinga? Tad Ukraina ir Nr. 1, pēc tā, kur spēlē mūsu futbolisti.
Atzīšos biju pārliecināts, ka Šveice ir augstāk, kā ir patiesībā pēc šī reitinga. Un tad priekša ne tikai Ukraina bet Čehija (kur gan laikam mūsējo vairs nav) un Kipra, kur spēlē Rakels, varbūt vēl kāds. Bet baigi būtība nemainās - ja uzbrucējs, kas puslīdz stabili spēlē spēcīgā līgā ir blatņiks, kuri nav? Virslīgas meistari, kas ārzemēs nenoturās nevienā pat par puskapeiku stiprākā līgā par Virslīgu?

  +2 [+] [-]

, 2020-09-04 13:22, pirms 5 gadiem
otins rakstīja: Izlasē 21 spēle un 1 gūti vārti. Tad jau drīzāk Šabala.
Šabala vispār bēdu ieleja. Sāka smuki, likās jaunais Māris vai Marians - sita iekšā gan vājajiem, gan arī stiprajiem (tiem pašiem turkiem), klubos jau sāka grimt izlasē tāpat gāja smuki. Pēdejos pāris gadus gan arī tur pagrimis, cik nu tiek uzspēlēt.

     [+] [-]

, 2020-09-04 13:24, pirms 5 gadiem
piters_kvils_5491377 rakstīja: Atzīšos biju pārliecināts, ka Šveice ir augstāk, kā ir patiesībā pēc šī reitinga. Un tad priekša ne tikai Ukraina bet Čehija (kur gan laikam mūsējo vairs nav) un Kipra, kur spēlē Rakels, varbūt vēl kāds. Bet baigi būtība nemainās - ja uzbrucējs, kas puslīdz stabili spēlē spēcīgā līgā ir blatņiks, kuri nav? Virslīgas meistari, kas ārzemēs nenoturās nevienā pat par puskapeiku stiprākā līgā par Virslīgu?
Šveice pēdējās sezonās ir nokritusies reitingā - dažas sezonas iepriekš viņiem bija automātiska vieta ČL grupu turnīrā čempionam un vicečempionam kvalifikācijā, tagad tikai viena vieta ČL kvalifikācijā.

P.S. D.Ikaunieks spēlē Čehijā, Mlada Boleslav komandā.

  +1 [+] [-]

, 2020-09-04 13:27, pirms 5 gadiem
Krollis - Labākā opcija zinot mūsu uzbrucējus.
Es gan Šabalam dotu pilnu iespēju.
Karašauskis ir kaut kāds samazvaņemc kurš jau X gadus neko cienīgu nav izdarījis - kāda jēga vispār pieminēt, ja džekam jau turpat 30gadi un spēlē Liepājā vai kur tur...

     [+] [-]

, 2020-09-04 13:27, pirms 5 gadiem
H.E.N.R.Y. rakstīja: Polijas spēli šovakar skatīsies?
Es jau Tev vienreiz rakstīju, bet man nav grūti atkārtot, ka Polijas sports mani interesē tikai saistībā ar viņu tramplīnlēcējiem. Savulaik vel fanoju par Kovaļčiku. Pārējais viss man pie kājas.

     [+] [-]

, 2020-09-04 13:29, pirms 5 gadiem
Klavulapa-1 rakstīja: Skaidrs, kāpēc arī Rakels pat kandidātos nebija
Vienā no intervijām Kazakevičs deva mājienu, ka Rakelam ceļš uz izlasi pie viņa nav gluži nogriezts.

  +2 [+] [-]

, 2020-09-04 13:30, pirms 5 gadiem
Bļāviens - kādas tikai atrunas neizdomās uzbrucēju nav. nemaz nerunājot par Karašausku, Rakelu, tad varētu padomāt, ka citu uzbrucēju Latvijā nav. Interesanti, ko tad virslīgā dara Svārups, Punculis, vēl pie tam Kamešs, galu galā Šabala no Lietuvas utt?
It kā iepriekš nezināja, ka Uldriķis uz Maltu netiks? un kāda x pēc vilkt uz pieteikumu D. Ikaunieku, ja nav vesels?
varētu padomāt, ka pretiniekos būs kaut kāda ūberizlase - bet Malta - kam uzbrukumā spēlē vietējās līgas uzbrucējs (kas neizceļas ar ārprātīgu rezultativitāti) un 3šās pēc spēka līgas Anglijā...
Saprastu vēl ja pie stūres izlases stūres būtu kāds apjucis ārzemnieks, kas tikai tagad saprastu, kur nokļuvis, bet nu Kazakevičam jau nu vajadzētu saprast kur nokļuvis.
Gan jau Maltā atkal spēli sāks ar vienu uzbrucēju un brīnīsies, ka nevar iebakstīt...

  +1 [+] [-]

, 2020-09-04 13:30, pirms 5 gadiem
NAMEJS 9999 rakstīja: Es jau Tev vienreiz rakstīju, bet man nav grūti atkārtot, ka Polijas sports mani interesē tikai saistībā ar viņu tramplīnlēcējiem. Savulaik vel fanoju par Kovaļčiku. Pārējais viss man pie kājas.
Nemelo, pats teici, ka lasi poļu sporta lapas un par Polijas līgu daudz ko zini. Lech spēli ar nejauši ar Valmieru skatījies? Vai arī dēļ Pertijas?

     [+] [-]

, 2020-09-04 13:37, pirms 5 gadiem
H.E.N.R.Y. rakstīja: Šis ir īstais kvalis. 1.vieta automātiski tiek uz Eiropas čempi, 5 no 7 labākajām otrajām vietām arī tiks.
ui, tad pa nopietno jātur īkšķi!

     [+] [-]

, 2020-09-04 13:39, pirms 5 gadiem
Banss rakstīja: ui, tad pa nopietno jātur īkšķi!
Vienīgi var sanākt tā, ja paliekam otrie, tad līdz janvārim jāgaida, lai uzzinātu tiksim vai nē, jo citas grupas spēlēs tikai janvārī.

     [+] [-]

, 2020-09-04 13:40, pirms 5 gadiem
piters_kvils_5491377 rakstīja: Ja Uldriķis, kas spēlē Šveices superlīgā un pa retam kaut ko iesit ir pa blatu, kurš nav par blatu? ir kaut viens, kas puslīdz regulāri spēlē stiprākā čempī?
par blatu ir visi kuriem ir sabiedrībā zināmi tēvi!

āmen!!!

     [+] [-]

, 2020-09-04 13:40, pirms 5 gadiem
H.E.N.R.Y. rakstīja: Vienīgi var sanākt tā, ja paliekam otrie, tad līdz janvārim jāgaida, lai uzzinātu tiksim vai nē, jo citas grupas spēlēs tikai janvārī.
kā tā? kaut kāds jocīgais kvalis tad.

     [+] [-]

, 2020-09-04 13:41, pirms 5 gadiem
H.E.N.R.Y. rakstīja: Nemelo, pats teici, ka lasi poļu sporta lapas un par Polijas līgu daudz ko zini. Lech spēli ar nejauši ar Valmieru skatījies? Vai arī dēļ Pertijas?
Par cik lasu poļu lapas, un šo to zinu par viņu futbolu, tad tas nenozīmē, ka es par viņiem fanoju. Poļu sporta lapas ir vērts palasīt, jo viņi strādā daudz operatīvāk.
Es daudz lasu arī krievu sporta saitus, bet arī tas nebūt nenozīmē, ka es jebkad par kādu krievu komandu vai sportistu būtu fanojis. Drīzāk otrādi.

Es paralēli skatījos, gan RFS, gan Valmieras spēles, un ne tuvu ne par vienu komandu šajos pāros nefanoju. Vienkārši bija interesanti, kā šo pāru spēles beigsies.

     [+] [-]

, 2020-09-04 13:43, pirms 5 gadiem
Banss rakstīja: kā tā? kaut kāds jocīgais kvalis tad.
Saistīts ar COVID, bet kāpēc citas nespēlēs vienā valstī, jo Latvijas grupa visas spēles aizvada Kiprā, gan nepateikšu, varbūt nespēja vai negribēja vienoties.

  +1 [+] [-]

, 2020-09-04 13:44, pirms 5 gadiem
NAMEJS 9999 rakstīja: Par cik lasu poļu lapas, un šo to zinu par viņu futbolu, tad tas nenozīmē, ka es par viņiem fanoju. Poļu sporta lapas ir vērts palasīt, jo viņi strādā daudz operatīvāk.
Es daudz lasu arī krievu sporta saitus, bet arī tas nebūt nenozīmē, ka es jebkad par kādu krievu komandu vai sportistu būtu fanojis. Drīzāk otrādi.

Es paralēli skatījos, gan RFS, gan Valmieras spēles, un ne tuvu ne par vienu komandu šajos pāros nefanoju. Vienkārši bija interesanti, kā šo pāru spēles beigsies.
Beidz tēlot - Tu skaidri un gaiši negribi, lai kāds no Rīgas lielklubiem tiktu kaut EL grupu turnīrā, tāpēc jau Tev tāda laime bija, kad RFC ielozēja Celtic.

  +1 [+] [-]

, 2020-09-04 13:48, pirms 5 gadiem
H.E.N.R.Y. rakstīja: Saistīts ar COVID, bet kāpēc citas nespēlēs vienā valstī, jo Latvijas grupa visas spēles aizvada Kiprā, gan nepateikšu, varbūt nespēja vai negribēja vienoties.
ok, paldies!

  +1 [+] [-]

, 2020-09-04 13:48, pirms 5 gadiem
Ja ir paņemts, tad ceru, ka spēlēs... bet nebūs vienīgais uzbrucējs. Līdzās labprāt redzētu Šabalu, kura nebūs, bet tam vismaz ir vārtu statistika izlasē. Dāvis vairāk uzbrūkošs pussargs manā izpratnē, arī vārti viņam izlasē tikai daži, pat ja tas skaitās daudz uz nulles fona citiem, paskatieties cik Šabalam. Kad beidzot spēlētājus vērtēs pēc reālā pienesuma izlasei, nevis potenciāla, vai "formas", kura nekādi nerezultējas vārtos.

     [+] [-]

, 2020-09-04 13:49, pirms 5 gadiem
Banss rakstīja: ok, paldies!
Esmu priecīgs, ka Latvija nespēlēs janvārī, jo tā tik reti voleja izlasei spēles. Šogad jau izjuka dalība Eiropas līgā, jo to vnk atcēla.

     [+] [-]

, 2020-09-04 13:49, pirms 5 gadiem
Banss rakstīja: par blatu ir visi kuriem ir sabiedrībā zināmi tēvi!

āmen!!!
Man jau patīk tie personāži, kas saka, ka neizmanto iespējas, kuras dod vecāki
Tikai nez kāpēc biznesu taisa uz vecāku, radinieku līdzekļiem
Piemēram daudzi kredītaizdevēji ir vecāku nauda, kuri iedzīvojas uz tiem, kuri ar naudu ir uz Jūs

     [+] [-]

, 2020-09-04 13:54, pirms 5 gadiem
H.E.N.R.Y. rakstīja: Beidz tēlot - Tu skaidri un gaiši negribi, lai kāds no Rīgas lielklubiem tiktu kaut EL grupu turnīrā, tāpēc jau Tev tāda laime bija, kad RFC ielozēja Celtic.
Tā jau ir Tava problēma ticēt, vai neticēt.
Jā, nekad neesmu slēpis, ka šobrīd LFV neatbalstu nevienu klubu, bet tas nebūt nenozīmē, ka es atbalstu viņu pretiniekus EL turnīrā.

     [+] [-]

, 2020-09-04 13:55, pirms 5 gadiem
Tu ko dari Kazakevič? Krušatinu no Jelgavas kāpēc neesi paņēmis?!? Labāk atkāpies jau tagad.

     [+] [-]

, 2020-09-04 13:56, pirms 5 gadiem
Marko Regžu arī varētu iečekot izlasē.

     [+] [-]

, 2020-09-04 13:58, pirms 5 gadiem
NAMEJS 9999 rakstīja: Tā jau ir Tava problēma ticēt, vai neticēt.
Jā, nekad neesmu slēpis, ka šobrīd LFV neatbalstu nevienu klubu, bet tas nebūt nenozīmē, ka es atbalstu viņu pretiniekus EL turnīrā.
Par ko esi par Latvijas sportā, ja nav noslēpums?

     [+] [-]

, 2020-09-04 13:58, pirms 5 gadiem
Ja atmiņa neviļ, pēdējo reizi mēs Andoru sitām, kad vārtus sita Šabala, tai skaitā bija arī nepelnīta, bet uzvara viesos ar 1:0, kuru plus mīnuss no nekā apķērīgi uztaisīja Šabala un muļķīga vārtsarga kļūda. Kā man patīk uzbrucēji, kuri izlasē gūst vārtus. Maz jau tādu ir. Pirms Šabalas tikai Cauņa, kurš nebija uzbrucējs, un pasenāk Māris, Pahars. Gutkovskis, Rudņev - tukšie numuri pēdējos gados.

     [+] [-]

, 2020-09-04 13:59, pirms 5 gadiem
flipsider rakstīja: Man jau patīk tie personāži, kas saka, ka neizmanto iespējas, kuras dod vecāki
Tikai nez kāpēc biznesu taisa uz vecāku, radinieku līdzekļiem
Piemēram daudzi kredītaizdevēji ir vecāku nauda, kuri iedzīvojas uz tiem, kuri ar naudu ir uz Jūs
Nenoliedzami, ka mūsu izlašu, visos sporta veidos, ir bijis, ir un būs spēlētāji, kuri šajās izlasēs ir nonākuši pateicoties savu vecāku skaļākiem, vai klusākiem, uzvārdiem.
Tomēr attiecībā uz Uldriķi jāsaka, ka kaut ko tādu viņa sakarā par atrašanos izlasē, var apgalvot tikai cilvēki, kuri absolūti neko nezin par Latvijas futbolu.

     [+] [-]

, 2020-09-04 13:59, pirms 5 gadiem
NAMEJS 9999 rakstīja: Tā jau ir Tava problēma ticēt, vai neticēt.
Jā, nekad neesmu slēpis, ka šobrīd LFV neatbalstu nevienu klubu, bet tas nebūt nenozīmē, ka es atbalstu viņu pretiniekus EL turnīrā.
Galvenais, lai pats tam tici.

  -1 [+] [-]

, 2020-09-04 14:00, pirms 5 gadiem
NAMEJS 9999 rakstīja: Nenoliedzami, ka mūsu izlašu, visos sporta veidos, ir bijis, ir un būs spēlētāji, kuri šajās izlasēs ir nonākuši pateicoties savu vecāku skaļākiem, vai klusākiem, uzvārdiem.
Tomēr attiecībā uz Uldriķi jāsaka, ka kaut ko tādu viņa sakarā par atrašanos izlasē, var apgalvot tikai cilvēki, kuri absolūti neko nezin par Latvijas futbolu.
Būtu jocīgi, ja komanda neiekļautu 2m futbolistu, kas labi spēlē ar galvu

  -1 [+] [-]

, 2020-09-04 14:02, pirms 5 gadiem
flipsider rakstīja: Par ko esi par Latvijas sportā, ja nav noslēpums?
Par daudz ko.
Par mūsu NBA spēlētājiem. Varbūt mazliet mazāk par Bertānu, jo viņš dara šo to, kas man nebūt nesimpatizē. Par mūsu jauniešu izlasēm visos sporta veidos. Basketbola un futbola lielajām izlasēm. Bobu, skeletona un kamaniņu komandām. utt.

     [+] [-]

, 2020-09-04 14:04, pirms 5 gadiem
H.E.N.R.Y. rakstīja: Galvenais, lai pats tam tici.
Ne Tev noteikt, kam man ticēt, un kam neticēt.

     [+] [-]

, 2020-09-04 14:05, pirms 5 gadiem
NAMEJS 9999 rakstīja: Par daudz ko.
Par mūsu NBA spēlētājiem. Varbūt mazliet mazāk par Bertānu, jo viņš dara šo to, kas man nebūt nesimpatizē. Par mūsu jauniešu izlasēm visos sporta veidos. Basketbola un futbola lielajām izlasēm. Bobu, skeletona un kamaniņu komandām. utt.
Kas Jums nesimpatizē? No cilvēku un komandu viedokļa?

     [+] [-]

, 2020-09-04 14:06, pirms 5 gadiem
flipsider rakstīja: Kas Jums nesimpatizē? No cilvēku un komandu viedokļa?
Bobs un Latvijas hokeja izlase.

     [+] [-]

, 2020-09-04 14:08, pirms 5 gadiem
Es piemēram izklaidi nejaucu ar cilvēku personisko dzīvi, ja vien man nav darīšanas ar šo cilvēku!

     [+] [-]

, 2020-09-04 14:09, pirms 5 gadiem
flipsider rakstīja: Būtu jocīgi, ja komanda neiekļautu 2m futbolistu, kas labi spēlē ar galvu
Ne tikai tāpēc.

P.S. Aizmirsu piebilst, ka ne vienmēr vecāku uzvārdi palīdz, bieži mēdz būt pretēji, jo daudzu cilvēku dabā ir būt atriebīgiem pat par vecāku grēkiem.

     [+] [-]

, 2020-09-04 14:12, pirms 5 gadiem
flipsider rakstīja: Kas Jums nesimpatizē? No cilvēku un komandu viedokļa?
Daudz kas! Piemēram, mūsu basketbolistu uzvedība izlasē, kad to vadīja Kemzura. Tas man totāli atsita vēlmi uz ilgu laiku fanot par mūsu basketbola izlasi. utt.

     [+] [-]

, 2020-09-04 14:12, pirms 5 gadiem
NAMEJS 9999 rakstīja: Ne tikai tāpēc.

P.S. Aizmirsu piebilst, ka ne vienmēr vecāku uzvārdi palīdz, bieži mēdz būt pretēji, jo daudzu cilvēku dabā ir būt atriebīgiem pat par vecāku grēkiem.
"Tā saucamā atriebība" "ir īstermiņa stulbums" un šo gan paciest nevaru, ja redzi, ka ilgtermiņā tas nesīs tikai zaudējumus!

  +1 [+] [-]

, 2020-09-04 14:15, pirms 5 gadiem
NAMEJS 9999 rakstīja: Daudz kas! Piemēram, mūsu basketbolistu uzvedība izlasē, kad to vadīja Kemzura. Tas man totāli atsita vēlmi uz ilgu laiku fanot par mūsu basketbola izlasi. utt.
Kāpēc ilgtermiņā, ja komandā ir jauni basketbolisti? Visi basketbolisti uzreiz ir slikti?

     [+] [-]

, 2020-09-04 14:17, pirms 5 gadiem
H.E.N.R.Y. rakstīja: Bobs un Latvijas hokeja izlase.
Kļūdies!
Man vēlmi fanot par mūsu hokeju atsit kopējā aina LV hokejā.
Bobs neko tādu nav izdarījis, ko es nezinātu par amerikāņu uzvedības stilu, kurā man daudz kas nepatīk. Piemēram, daudz blefot publiskā telpā ar domu, ka ieziemieši nesapratis, ka viņš blefo.

  +1 [+] [-]

, 2020-09-04 14:17, pirms 5 gadiem
Tā jau tāda bērnu iespītēšanās, ka ja viena izlase ir slikta, tad nākošā arī būs slikta

     [+] [-]

, 2020-09-04 14:18, pirms 5 gadiem
flipsider rakstīja: "Tā saucamā atriebība" "ir īstermiņa stulbums" un šo gan paciest nevaru, ja redzi, ka ilgtermiņā tas nesīs tikai zaudējumus!
Tomēr Tu taču nenoliegsi, ka tā notiek, neskatoties ne uz ko?

     [+] [-]

, 2020-09-04 14:19, pirms 5 gadiem
NAMEJS 9999 rakstīja: Tomēr Tu taču nenoliegsi, ka tā notiek, neskatoties ne uz ko?
Protams, ka notiek! Arī manā dzīvē tā ir noticis un notiks!

  -1 [+] [-]

, 2020-09-04 14:20, pirms 5 gadiem
flipsider rakstīja: Kāpēc ilgtermiņā, ja komandā ir jauni basketbolisti? Visi basketbolisti uzreiz ir slikti?
Tāpēc jau es tagad atkal fanoju par mūsu basketbola izlasi, jo ir nomainījusies paaudze, kura nav sīņi.

     [+] [-]

, 2020-09-04 14:23, pirms 5 gadiem
flipsider rakstīja: Protams, ka notiek! Arī manā dzīvē tā ir noticis un notiks!
Takā, ja vecākiem ir skaļš uzvārds, ne vienmēr nozīmē, ka tas ir bonus.
Tiesa, cilvēkiem, kuri patiesībā nemaz nezin faktisko situāciju, bieži ir vēlme uzdot vēlamo par faktisko.

     [+] [-]

, 2020-09-04 14:24, pirms 5 gadiem
NAMEJS 9999 rakstīja: Tāpēc jau es tagad atkal fanoju par mūsu basketbola izlasi, jo ir nomainījusies paaudze, kura nav sīņi.
Es gan gribētu teikt, ka to gadu izlasi varētu dēvēt par "trekno gadu basketbola izlasi" un līdz ar krīzi ekonomikā, tad parāva līdzi arī basketbola izlasi. Nākošā paaudze sāka daudz piezemētāk.

     [+] [-]

, 2020-09-04 14:24, pirms 5 gadiem
NAMEJS 9999 rakstīja: Tāpēc jau es tagad atkal fanoju par mūsu basketbola izlasi, jo ir nomainījusies paaudze, kura nav sīņi.
Jautājums, vai fano tikai tad, kad spēlē KP un izlase spēlē EČ f-turnīrā? Kā ar atbalstīšanu, skatīšanos, kad izlasē pārsvarā spēlē LAT-EST līgas spēlētāji EČ kvalī?

  +1 [+] [-]

, 2020-09-04 14:28, pirms 5 gadiem
H.E.N.R.Y. rakstīja: Jautājums, vai fano tikai tad, kad spēlē KP un izlase spēlē EČ f-turnīrā? Kā ar atbalstīšanu, skatīšanos, kad izlasē pārsvarā spēlē LAT-EST līgas spēlētāji EČ kvalī?
Tiešām labs jautājums! Es piemēram necienu FIBA dēļ viņu īstermiņa lēmumiem, kas Latvijai, Slovēnijai maksāja vietu Pč!

     [+] [-]

, 2020-09-04 14:31, pirms 5 gadiem
flipsider rakstīja: Tiešām labs jautājums! Es piemēram necienu FIBA dēļ viņu īstermiņa lēmumiem, kas Latvijai, Slovēnijai maksāja vietu Pč!
Es SC zinu dažus kadrus, kuri seko un skatās izlasi tikai tad, ja ir NBA veči.

     [+] [-]

, 2020-09-04 14:34, pirms 5 gadiem
flipsider rakstīja: Es gan gribētu teikt, ka to gadu izlasi varētu dēvēt par "trekno gadu basketbola izlasi" un līdz ar krīzi ekonomikā, tad parāva līdzi arī basketbola izlasi. Nākošā paaudze sāka daudz piezemētāk.
Zināmā mērā piekrītu.
Tomēr man ir pamats domāt, ka patreizējai basketbolistu paaudzei ir stipri vairāk naudīgu sportistu, bet viņi neiekuļas tik daudz publiskās epopejās, ka tas savulaik bija ar virkni mūsu vadošiem basketbolistiem.

     [+] [-]

, 2020-09-04 14:35, pirms 5 gadiem
H.E.N.R.Y. rakstīja: Es SC zinu dažus kadrus, kuri seko un skatās izlasi tikai tad, ja ir NBA veči.
Visi jau grib labāko!
Vai tad ar hokeja izlasēm nav tāpat? Tikai tur visi nav NHL veči!

     [+] [-]

, 2020-09-04 14:37, pirms 5 gadiem
flipsider rakstīja: Visi jau grib labāko!
Vai tad ar hokeja izlasēm nav tāpat? Tikai tur visi nav NHL veči!
Es biju uz spēli ar Bosniju februārī. Jā, zaudējām, bet tas nemazina interesi aiziet vēlreiz uz izlasi.

     [+] [-]

, 2020-09-04 14:37, pirms 5 gadiem
H.E.N.R.Y. rakstīja: Jautājums, vai fano tikai tad, kad spēlē KP un izlase spēlē EČ f-turnīrā? Kā ar atbalstīšanu, skatīšanos, kad izlasē pārsvarā spēlē LAT-EST līgas spēlētāji EČ kvalī?
Es esmu informēts, un bieži pat paskatos, kas notiek ar mūsu basketbola izlasi, kad tajā nespēlē mūsu vadošie basketbolisti. Tai skaitā KP.
Esmu pat samierinājies, ka KP izlasē mēs redzēsim ļoti reti, jo pie viņa patreizējā līguma LBS būs grūti samaksāt viņa apdrošināšanu.

     [+] [-]

, 2020-09-04 14:38, pirms 5 gadiem
NAMEJS 9999 rakstīja: Zināmā mērā piekrītu.
Tomēr man ir pamats domāt, ka patreizējai basketbolistu paaudzei ir stipri vairāk naudīgu sportistu, bet viņi neiekuļas tik daudz publiskās epopejās, ka tas savulaik bija ar virkni mūsu vadošiem basketbolistiem.
Es konkrēti runāju par segumu! Runāja, ka izlasē visi all- star un bija arī lielie līgumi, bet vai beigās bija tam visam segums?

     [+] [-]

, 2020-09-04 14:39, pirms 5 gadiem
NAMEJS 9999 rakstīja: Es esmu informēts, un bieži pat paskatos, kas notiek ar mūsu basketbola izlasi, kad tajā nespēlē mūsu vadošie basketbolisti. Tai skaitā KP.
Esmu pat samierinājies, ka KP izlasē mēs redzēsim ļoti reti, jo pie viņa patreizējā līguma LBS būs grūti samaksāt viņa apdrošināšanu.
Bet vai Tava atsākšana fanot par basketbola izlasi nav saistīta tikai ar KP?

     [+] [-]

, 2020-09-04 14:44, pirms 5 gadiem
flipsider rakstīja: Es konkrēti runāju par segumu! Runāja, ka izlasē visi all- star un bija arī lielie līgumi, bet vai beigās bija tam visam segums?
Es jau rakstīju, ka piekrītu Tavam domu gājienam.
Atbildes kāpēc tad bija tā, un tagad ir tā man īsti nav. Vienmēr esmu uzskatījis, ka viss sākās ģimenē, un tāpēc pieļauju, ka visam pamatā bija spēlētāju audzināšanas kultūra.
Vel viens no variantiem, ka viss atkarīgs no līdera, kurš var pavilkt līdz arī pārējos spēlētājus. Ne tikai pozitīvā nozīmē.

Mans otrs variants zināmā mērā sasaucas ar to, kāpēc izlasē nespēlē Karašausks, kurš nenoliedzami vienmēr komandā ir starp līderiem.

     [+] [-]

, 2020-09-04 14:45, pirms 5 gadiem
H.E.N.R.Y. rakstīja: Bet vai Tava atsākšana fanot par basketbola izlasi nav saistīta tikai ar KP?
Jā, nenoliegšu, ka arī tam ir liela nozīme.

     [+] [-]

, 2020-09-04 14:54, pirms 5 gadiem
NAMEJS 9999 rakstīja: Es jau rakstīju, ka piekrītu Tavam domu gājienam.
Atbildes kāpēc tad bija tā, un tagad ir tā man īsti nav. Vienmēr esmu uzskatījis, ka viss sākās ģimenē, un tāpēc pieļauju, ka visam pamatā bija spēlētāju audzināšanas kultūra.
Vel viens no variantiem, ka viss atkarīgs no līdera, kurš var pavilkt līdz arī pārējos spēlētājus. Ne tikai pozitīvā nozīmē.

Mans otrs variants zināmā mērā sasaucas ar to, kāpēc izlasē nespēlē Karašausks, kurš nenoliedzami vienmēr komandā ir starp līderiem.
Domā, ka spēlētājs nespēlē, jo neuzskata treneri par autoritāti?
Tāpēc jau labāk ņemt treneri ārzemnieku, lai spēlētāji paši iepazīst, kas strādā un kas nestrādā!
Vispār jau spēlētājiem jāsaprot, ka paši jau ar var improvizēt pie šādas spēles! Pie šādiem pretiniekiem jau ir jāņem spēle savās rokās!
Hokejisti ar savām B grupām jau piemērs!

     [+] [-]

, 2020-09-04 14:54, pirms 5 gadiem
flipsider rakstīja: Domā, ka spēlētājs nespēlē, jo neuzskata treneri par autoritāti?
Tāpēc jau labāk ņemt treneri ārzemnieku, lai spēlētāji paši iepazīst, kas strādā un kas nestrādā!
Nē, es ne to biju domājis.
Es domāju par spēlētāju uzvedību ārpus laukuma.

     [+] [-]

, 2020-09-04 14:54, pirms 5 gadiem
Gaidīt, ka atnāks laimes lācis un golu iesitīs

     [+] [-]

, 2020-09-04 14:55, pirms 5 gadiem
NAMEJS 9999 rakstīja: Nē, es ne to biju domājis.
Es domāju par spēlētāju uzvedību ārpus laukuma.
Ko tur izdarīja! Es neesmu sekojis līdzi?

     [+] [-]

, 2020-09-04 14:57, pirms 5 gadiem
flipsider rakstīja: Ko tur izdarīja! Es neesmu sekojis līdzi?
Nepietiek ar viņa pēdējo virslīgas diskābeli?

     [+] [-]

, 2020-09-04 15:00, pirms 5 gadiem
nu jā dīvaina izvēle...būtu labāk atstājuši u21 izlasei...vai tad Kamešs, Kara ir slikti, vēl tak ir tāds spēlētājs kā Svārups, ideāli atbilstu pozīcijai.

  +1 [+] [-]

, 2020-09-04 15:16, pirms 5 gadiem
betmis rakstīja: nu jā dīvaina izvēle...būtu labāk atstājuši u21 izlasei...vai tad Kamešs, Kara ir slikti, vēl tak ir tāds spēlētājs kā Svārups, ideāli atbilstu pozīcijai.
Nav tā, ka Covid dēļ nevar paņemt nevienu no malas. Un jāiztiek ar tiem, kas bija starp kandidātiem?

     [+] [-]

, 2020-09-04 15:55, pirms 5 gadiem
Tik tālu nu esam nonākuši - glābiņš jāmeklē Mettā! Pie šā brīža Virslīgas leģionāru limita mums drīz nāksies naturalizēt tos meļņus, kas te tiek ievesti vagoniem.

  +1 [+] [-]

, 2020-09-04 16:51, pirms 5 gadiem
Pandora rakstīja: Tik tālu nu esam nonākuši - glābiņš jāmeklē Mettā! Pie šā brīža Virslīgas leģionāru limita mums drīz nāksies naturalizēt tos meļņus, kas te tiek ievesti vagoniem.
Da ne jau limitā vaina, bet Covidā, ka nevar pieteikt un paņemt dajebkuru, jo jābūt testam uztaisītam un kāda vaina iespēlēt itin rezultatīvu, perspektīvu, jaunu spēlētāju?

     [+] [-]

, 2020-09-04 23:19, pirms 5 gadiem
evil11 rakstīja: Da ne jau limitā vaina, bet Covidā, ka nevar pieteikt un paņemt dajebkuru, jo jābūt testam uztaisītam un kāda vaina iespēlēt itin rezultatīvu, perspektīvu, jaunu spēlētāju?
Pandorai nepatīk, ka viņš ir no Mettas , tur galvenā problēma