Layout: current: getContentLayout (Cid: Cache\Templating\LayoutCustomizations\Esports\CustomizationSource512 ), alternative: getContentLayout (Cid: Cache\Templating\LayoutCustomizations\Esports\CustomizationSource512), Fid:114, Did:0, useCase: 3

Futbola izlase Izraēlai minimāli zaudē arī Rīgā

Gundars Zaburdajevs
Gundars Zaburdajevs

Futbola izlase Izraēlai minimāli zaudē arī Rīgā
Latvijas izlases vienīgo vārtu guvējs Aleksandrs Cauņa
Foto: AFP/Scanpix

Šodien 2012. gada Eiropas čempionāta kvalifikācijas turnīra spēli aizvadīja Latvijas futbola izlase, piedzīvojot zaudējumu pret Izraēlu ar tādu pašu rezultātu, kā cikla pirmajā mačā izbraukumā - 1:2. Vienīgos vārtus mūsējo sastāvā guva Aleksandrs Cauņa, realizējot 11 metru soda sitienu.

Iepriekšējā šī cikla mačā Izraēlā mūsu izlase piedzīvoja zaudējumu (1:2) un šovakar noteikti gribēja revanšēties. Latvijas pamatsastāvā īpašu pārsteigumu nebija, vien īpaši jāpiemin, ka Aleksejs Višņakovs jau uzreiz pēc atgriešanās izlasē tika iekļauts starta vienpadsmitniekā, kā rezultātā uz soliņa palika Jurijs Žigajevs.

Jau pēc minūtes Rafaelovs iegāja Latvijas soda laukumā, tomēr sekojošā piespēle uz vārtu priekšu nebija precīza. Mūsējo atbilde bija zibenīga – sākumā bīstams Cauņa soda sitiens, bet vēl pēc brīža pussargs izdarīja bīstamu piespēli gar vārtiem, un Rudņevam tikai nedaudz pietrūka, lai atklātu rezultātu. Minūti vēlāk tuvu tam bija Izraēla – Bucaglo sita bumbu pāri no vārtiem izgājušajam Vaņinam, un bumba trāpīja pa stabu. Spēlē, kura ritēja visai augstā tempā, redzams pārsvars bija viesiem, kuri 19. minūtē pēc labas kombinācijas izvirzījās vadībā – pēc Hemeda piespēles precīzi apakšējā stūrī sita Josi Benajuns.

Mūsējie nebija tālu no rezultāta izlīdzināšanas, taču šoreiz līdz bumbai neaizsniedzās Perepļotkins, bet Rudņeva sitienu ķēra Avats. Jau 28. minūtē Latvija izdarīja pirmo maiņu – Rafaļska vietā nāca Žigajevs. Kopumā spēle bija kļuvusi mierīgāka, kas neapšaubāmi bija par labu Izraēlai, tomēr mūsējie centās situāciju saasināt. Vienā no labākajiem uzbrukumiem ar galvu sita Gorkšs, taču pāri. Puslaika izskaņā uz Latvijas vārtiem pēc Lazdiņa pārkāpuma tika nozīmēta pendele, un Ben Haims bija precīzs, panākot 2:0. Mūsējie vēl vienu reizi paspēja radīt satraukumu pie pretinieka vārtiem, un, lai arī pirmajā puslaikā nespēlēja slikti, pārtraukumā devās ar divu vārtu deficītu.

Otrā puslaika sākumā bumba bija te pie vieniem, te otriem vārtiem. Mūsējo rindās ļoti labs sitiens padevās Žigajevam, taču Avats atvairīja bumbu. 60. minūtē izlasē debitēja Edgars Gauračs, un mirkli pēc viņa uznāciena Koenam soda laukumā tika fiksēta spēle ar roku – 11 metru soda sitiens jau mums par labu. Cauņa nekļūdījās, gūstot savus sestos vārtus izlasē un samazinot starpību līdz minimumam! Nu jau redzami aktīvāki bija mūsējie, kuri aktīvi devās uzbrukumos, taču Izraēla aizsardzībā spēlēja visai sekmīgi.

Paši izraēlieši uzbruka maz, tiesa, vienu ļoti bīstamu momentu izveidoja – pēc Hemeda sitiena no tuva attāluma Vaņins apturēja bumbu uz pašas vārtu līnijas. Jau kompensācijas laikā bīstams soda sitiens Cauņas izpildījumā, taču viesi izsita bumbu uz stūra sitienu. Pēc tā jau iespēja bija Krjauklim, taču sitiens uz vārtu līnijas tika nobloķēts. Diemžēl arī šoreiz zaudējums, taču par parādīto sniegumu laukumā futbolisti pelnījusi uzslavu. Nākamā spēle izlasi otrdien Grācā - pārbaudes mačs pret Austriju.

Mūsu grupas otrajā spēlē Grieķija savā laukumā uzņēmas grupas pastarīti Maltu. Jau 8. minūtē bumbu vārtu apakšējā stūrī sita Fetfatzidis. Grieķi turpināja uzbrukt, un mača 26. minūtē ar galvu precīzs sitiens padevās Papadopolusam. Kā vēlāk izrādījās, tie bija pēdējie vārti pirmajās 45 minūtēs. Otrā puslaika ievadā negaidīti Maltai vienus vārtus, izdarot precīzu sitienu no soda laukuma vidus, atguva Mifsuds. Mājinieki neapjuka un jau pieminētais Fetfatzidis, gūstot savus otros vārtus šajā mačā, atjaunoja divu vārtu pārsvaru Grieķijas izlasei - 3:1. Grieķi turpināja uzbrukt, izveidojot vēl vairākus bīstamus uzbrukumus, taču vārti vairāk netika gūti. Pateicoties šai uzvarai, Grieķija ar 14 punktiem kļuvusi par grupas līderi.

EURO 2012 kvalifikācijas turnīrs, F grupa

Latvija – Izraēla 1:2 (0:2)

Vārti: Cauņa 62'(11m) – Benajuns 19'; Ben Haims 43'(11m)
Brīdinājumi: Ivanovs 45'+1; Žigajevs 76'; Kļava 82' – Ben Haims 90'+1
Latvija: Vaņins, Kļava, Gorkšs, Ivanovs, Krjauklis, Lazdiņš, Rafaļskis (Žigajevs 28'), Perepļotkins (Gauračs 60'), Višņakovs (Rugins 71'), Cauņa, Rudņevs
Izraēla: Avats, Špungins, Ben Haims, Geršons, Koens, Rafaelovs (Ben Haims 78'), Hemets, Bucaglo (Natho 69), Keinans, Benajuns, Zahavi (Golasa 89')

Grieķija - Malta 3:1 (2:0)

Vārti: Fetfatzidis 8', 63', Papadopolus 26' - Mifsuds 54'

VKomandaSUNZVārtiP
1.Grieķija64208:314
2.Horvātija641110:313
3.Izraēla741110:713
4.Gruzija72325:59
5.Latvija61145:94
6.Malta50051:100

 +12 [+] [-]

, 2011-06-04 21:25, pirms 13 gadiem
kā kārojas tie 3 punkti.
Slēpts komentārs no bloķēta lietotāja

 +14 [+] [-]

, 2011-06-04 21:25, pirms 13 gadiem
Nu Malači, man personigi patika kā puiši nocīnijās. Cauņa malacis, īsts cīnitājs.
Slēpts komentārs: rronijs
Slēpts komentārs: Andzzeys
Slēpts komentārs no bloķēta lietotāja

  -1 [+] [-]

, 2011-06-04 21:27, pirms 13 gadiem
Malači!
Slēpts komentārs: mazais buldozers

 +14 [+] [-]

, 2011-06-04 21:27, pirms 13 gadiem
Žigajevs uz beigam mazs un bezspecigs
Slēpts komentārs no bloķēta lietotāja
Slēpts komentārs no bloķēta lietotāja

  +3 [+] [-]

, 2011-06-04 21:28, pirms 13 gadiem
Nav meistarības, nav rezultāta.

  +8 [+] [-]

, 2011-06-04 21:28, pirms 13 gadiem
Nu ko...paaudzhu mainja notiek, saakam buuveet jaunu EURO vai PCH komandu daliibnieci! Lai veicas...!!!
Speele otrajaa puslaikaa tiiri laba, Iiru tiesnesim vajadzeetu tomeer buut konsekventam (nevienu mirkli vinju nevainoju zaudeejumaa) un par liidziigiem paarkaapumiem dod dzeltenaas arii Apgraiziitajiem...jo viens Ben Haims vien pirmajaa puslaikaa triis reizes nopljaava muuseejos...bet Toljiks kaut ko purpinaaja par pirmajiem un otrajiem paarkaapumiem.....

  -3 [+] [-]

, 2011-06-04 21:29, pirms 13 gadiem
Vienīgi jāsaka beidzot Rudņevs tika pie bumbas, laikam žīdi nedaudz atlaida.

 +21 [+] [-]

, 2011-06-04 21:29, pirms 13 gadiem
Bumbas apstrāde - nulle. Pietrūkst sitienu no tālienes (arī vispār sitienu).

  +6 [+] [-]

, 2011-06-04 21:29, pirms 13 gadiem
rronijs rakstīja: Vai Metafans vareetu noorganizeet fanu veestuli, kaadu pirmstam nosuutija metalurga vadiibai, bet shoreiz LFF lai atlaizh Starkovu?

Un Starkova aizstaavji lai tagad atkal nepiikst, ka nav ko likt vietaa.. pasaulee ir tuktoshiem labu treneru!

Mums ir labi speletaji bet slikts treneris, kaa lai savadak izskaidro to ka liela dalja musu speletaji ir vieni no lideriem savos klubos, bet izlasee tik bezsakarigi spelee. Trenera taktika nekam neder!
Tikai viens jautaajums...nosauc 5 muusu izlases speleetaajus, kas ir liideri kaut vidusmeera Eiropas klubos!

Un paskaties Izraelas sastaavu un klubu piederiibu!

  -4 [+] [-]

, 2011-06-04 21:29, pirms 13 gadiem
Mums tā paaudžu maiņa notiek pārāk bieži

  -4 [+] [-]

, 2011-06-04 21:30, pirms 13 gadiem
Jau atkal 2 no 3 vārtiem gūti ar pendelēm... Kas šo spēli tiesāja? Atkal k-kādi nezināmas izcelsmes nelicensētie Rumāņi/Horvāti, kas bīda toto $$$ shēmas?

  -3 [+] [-]

, 2011-06-04 21:30, pirms 13 gadiem
Nu pss WTF!!!

  -2 [+] [-]

, 2011-06-04 21:30, pirms 13 gadiem
rronijs rakstīja: Vai Metafans vareetu noorganizeet fanu veestuli, kaadu pirmstam nosuutija metalurga vadiibai, bet shoreiz LFF lai atlaizh Starkovu?

Un Starkova aizstaavji lai tagad atkal nepiikst, ka nav ko likt vietaa.. pasaulee ir tuktoshiem labu treneru!

Mums ir labi speletaji bet slikts treneris, kaa lai savadak izskaidro to ka liela dalja musu speletaji ir vieni no lideriem savos klubos, bet izlasee tik bezsakarigi spelee. Trenera taktika nekam neder!
paskatoties spēli, rodas iespaids, ka mēs gan tehnikā, gan ātrumā stipri zaudējam pretiniekam... īpaši jau ātrumā - Izraēlas spēlētāji gandrīz katrā epizodē pie bumbas piesteidz pirmie, aiziet mūsu pussargiem un aizsargiem kā stāvošiem garām un tas lēmumu pieņemšanas ātrums mūsu večiem, nu tik lēns - kamēr domā, kam, kur piespēlēt, pretspēlētājs jau ir klāt un nopietni traucē kvalitatīvam turpinājumam!!! un te jau diez vai tikai ar galv. trenera nomaiņu visu izdotos atrisināt!

bet ir jau arī pozitīvas lietas divas... Rudņevs un Vaņins... ok, vēl arī Gorkšs!

 +13 [+] [-]

, 2011-06-04 21:30, pirms 13 gadiem
Pie tam Izraēla neko dižu neparādīja.
Slēpts komentārs no bloķēta lietotāja
Slēpts komentārs no bloķēta lietotāja

  -2 [+] [-]

, 2011-06-04 21:31, pirms 13 gadiem
Zaudēt žīdiem, man liekas man būs slikti.

  -1 [+] [-]

, 2011-06-04 21:31, pirms 13 gadiem
masalskis123 rakstīja: Eh skumji laikam furbols latvijā ir miris
masal, sen jau , sen jau.... Tagad tas ir tikai naudas atmazgāšanas hobijs.

  +2 [+] [-]

, 2011-06-04 21:32, pirms 13 gadiem
Būtu mums Eiropas vidusmēra pussargi būtu cita runa.
Ar vienu uzbrucēju, aizsargu, vārtusargu ir par maz.

  -4 [+] [-]

, 2011-06-04 21:32, pirms 13 gadiem
Domu_Lasītājs rakstīja: masal, sen jau , sen jau.... Tagad tas ir tikai naudas atmazgāšanas hobijs.
Tu aizmirsi pieminēt ka tas process notiek visai glamūrīgos apstākļos- iekš baņas un banketa galdiem.

  +4 [+] [-]

, 2011-06-04 21:32, pirms 13 gadiem
Man nebija kauns! Malači par cīņas sparu !

     [+] [-]

, 2011-06-04 21:32, pirms 13 gadiem
mazais buldozers rakstīja: EURO2004
Pirms 7 gadiem.

     [+] [-]

, 2011-06-04 21:32, pirms 13 gadiem
Andzzeys rakstīja: paskatoties spēli, rodas iespaids, ka mēs gan tehnikā, gan ātrumā stipri zaudējam pretiniekam... īpaši jau ātrumā - Izraēlas spēlētāji gandrīz katrā epizodē pie bumbas piesteidz pirmie, aiziet mūsu pussargiem un aizsargiem kā stāvošiem garām un tas lēmumu pieņemšanas ātrums mūsu večiem, nu tik lēns - kamēr domā, kam, kur piespēlēt, pretspēlētājs jau ir klāt un nopietni traucē kvalitatīvam turpinājumam!!! un te jau diez vai tikai ar galv. trenera nomaiņu visu izdotos atrisināt!

bet ir jau arī pozitīvas lietas divas... Rudņevs un Vaņins... ok, vēl arī Gorkšs!
Par Vanjinu nepiekritiishu....speeles saakums un vaaru stabs...tadaa nepatiikama sajuuta... Vairaak jau ar dizhi nebija jaaglaabj!
Slēpts komentārs no bloķēta lietotāja
Slēpts komentārs no bloķēta lietotāja

  -2 [+] [-]

, 2011-06-04 21:34, pirms 13 gadiem
Baigi nepatīk kad izlase spēlē ar tādu domu galvā - gan jau kaut kad iesitīsim!

  -2 [+] [-]

, 2011-06-04 21:34, pirms 13 gadiem
Krokodils rakstīja: Tu aizmirsi pieminēt ka tas process notiek visai glamūrīgos apstākļos- iekš baņas un banketa galdiem.
Nu ja, vismaz kaut kur ir evalūcija

  -3 [+] [-]

, 2011-06-04 21:34, pirms 13 gadiem
Kārtējo reizi pierādās tas, ka Rudņevs ir vienkārši - tarāns. Vājprātīgi līdzīgs Anelka tipa spēlētājam, tikai bez fiziskajiem un auguma parametriem. Nu 1 uz 1 apspēlēt- ir problēmās.

     [+] [-]

, 2011-06-04 21:35, pirms 13 gadiem
nu atkal jau tukšā. Bļins, godīgi sakot jau sen ir apnicis, pat vairs negribas uz Rīgu uz mačiem aizlaist. Bet kādreiz braucu pat uz izlases ārzemju spēlēm... Starkovam tomēr derētu atstāt šo posteni, lai jaunais treneris pirms nākamā cikla iespēlējas (ietrenējas)

     [+] [-]

, 2011-06-04 21:35, pirms 13 gadiem
Nez, vai starkovs vēl joprojām rīko pastaigas priežu mežā pirms spēlēm?

  +4 [+] [-]

, 2011-06-04 21:35, pirms 13 gadiem
Starp citu iepriecinaaja Krjauklis...sakariigs sniegums!
Domaaju, ka Starkovs veido jaunu modeli...un BEIDZOT ir atteicies no pensionaariem un speeleet negriboshiem viiriem...
Lai arii zaudeejums, bet paarmest nevaru nevienam no izlases vechiem!
Slēpts komentārs no bloķēta lietotāja

     [+] [-]

, 2011-06-04 21:36, pirms 13 gadiem
Ivanovs krita ara biku,Klava, Gorkss stabili, pussargu nav, limenis viniem zem katras kritikas, iznemot Caunu, nav pussargu, nav kas Rudnevu ar bumbam "baro". Gauracs, jeb ka tv bija Gavracs, labi iesaistijas.

  -2 [+] [-]

, 2011-06-04 21:37, pirms 13 gadiem
makaka6 rakstīja: Tu gribi teikt, ka Rudņevs ir vājāks/mazāks par Anelku?
Atbildēšu tā- afroamerikānis paliek afroamerikānis ar visām no tā izrietošajām sekām.

  +1 [+] [-]

, 2011-06-04 21:37, pirms 13 gadiem
triisis rakstīja: Ja skatījies spēli, tad tev vajadzētu zināt, ka tiesāja Īrijas labākais tiesnesis. Varbūtu bij dažas strīdīgas epizodes, bet visumā normāli notiesāja
Miskastnieks tas tavs Irijas labakais tiesnesis, acimredzami pa pusei zids.

     [+] [-]

, 2011-06-04 21:38, pirms 13 gadiem
Krokodils rakstīja: Atbildēšu tā- afroamerikānis paliek afroamerikānis ar visām no tā izrietošajām sekām.
Afrofrancuzis!

  -3 [+] [-]

, 2011-06-04 21:38, pirms 13 gadiem
miconis rakstīja: Afrofrancuzis!

     [+] [-]

, 2011-06-04 21:39, pirms 13 gadiem
miconis rakstīja: Ivanovs krita ara biku,Klava, Gorkss stabili, pussargu nav, limenis viniem zem katras kritikas, iznemot Caunu, nav pussargu, nav kas Rudnevu ar bumbam "baro". Gauracs, jeb ka tv bija Gavracs, labi iesaistijas.
Bet varbuut tomeer iemesls ir taads, ka nav saucaamaa "staba", kas var atmest Rudnjevam (kaa savulaik Karsons un Verpis, vai ne stabs, bet "darba zirgs" Rimkus)...speelee ar vienu uzbruceeju pussargi var vinju barot cig grib...kaa pats redzeeji Artjomam uz reiz divi Apgraiziitie virsuu!
Slēpts komentārs no bloķēta lietotāja

  -1 [+] [-]

, 2011-06-04 21:39, pirms 13 gadiem
Vēl pēdējais ko piebildīšu, nav kvalitātes vidējā līnijā tāpēc tādi uzbrucēji kā Rudņevs šajā izlases modelī ir pilnīgi lieki. Toties tādi kā Verpakovskis joprojām ir vērtība. Ielieciet kaut vai tādu purnu kā Krivecu no Lech kas apgādās Artjomu ar piespēlēm, uzreiz būs rezultāts.

  -1 [+] [-]

, 2011-06-04 21:40, pirms 13 gadiem
miconis rakstīja: Afrofrancuzis!
Atzīmēšu, paldies.

  +1 [+] [-]

, 2011-06-04 21:40, pirms 13 gadiem
Krokodils rakstīja: Vēl pēdējais ko piebildīšu, nav kvalitātes vidējā līnijā tāpēc tādi uzbrucēji kā Rudņevs šajā izlases modelī ir pilnīgi lieki. Toties tādi kā Verpakovskis joprojām ir vērtība. Ielieciet kaut vai tādu purnu kā Krivecu no Lech kas apgādās Artjomu ar piespēlēm, uzreiz būs rezultāts.
Nepaarspiilee... viens pussargs un uzbruceejs nevar izveidot uzvaru pret tik nopietnu pretinieku kaa Izraeela...jaaspelee ir komandai!

     [+] [-]

, 2011-06-04 21:40, pirms 13 gadiem
Peleeciits rakstīja: Bet varbuut tomeer iemesls ir taads, ka nav saucaamaa "staba", kas var atmest Rudnjevam (kaa savulaik Karsons un Verpis, vai ne stabs, bet "darba zirgs" Rimkus)...speelee ar vienu uzbruceeju pussargi var vinju barot cig grib...kaa pats redzeeji Artjomam uz reiz divi Apgraiziitie virsuu!
Piekritu, pielauju ka iespejams Gauracs zem vina varetu labi spelet, aktivs, atrs un kustigs.
Slēpts komentārs no bloķēta lietotāja

  +2 [+] [-]

, 2011-06-04 21:42, pirms 13 gadiem
Jau otrā tīri skatāma un sakarīga spēle ar jaunajiem spēlētājiem. No šīs komandas jau katko uz nākošo ciklu varētu tiešām sakarīgu izveidot.
Slēpts komentārs no bloķēta lietotāja

     [+] [-]

, 2011-06-04 21:45, pirms 13 gadiem
Taads isss kopsavilkums- Starkova lielaakaa kljuuda- speele ar vienu uzbruceeju.
Domaaju labs variants- Tiirais uzbruceejs- Rudnjevs, PF- Gaurachs, AM- Caunja.... un izskataas, ka Petrovichs uz to iet, bet...veel Gauracham neuzticas, jo...tad jau Verpakovski nebuus kur baazt! Bet Maaris jau Griekjijaa speeleeja kaa pussargs- varbuut pameegjinam!
Slēpts komentārs no bloķēta lietotāja

  +1 [+] [-]

, 2011-06-04 21:48, pirms 13 gadiem
Krokodils rakstīja: Vēl pēdējais ko piebildīšu, nav kvalitātes vidējā līnijā tāpēc tādi uzbrucēji kā Rudņevs šajā izlases modelī ir pilnīgi lieki. Toties tādi kā Verpakovskis joprojām ir vērtība. Ielieciet kaut vai tādu purnu kā Krivecu no Lech kas apgādās Artjomu ar piespēlēm, uzreiz būs rezultāts.
mož tu pats ar saviem stulbajiem komentāriem te esi pilnīgi lieks ne? Jā jā atradis Rudņevu kā izlases vājāko punktu un lieko spēlētāju spēlētājs kas labā vidusmēra Eiropas līgā sit katrā otrajā spēlē vārtus ir liekais, njā te nu eksperti savākušies

  +4 [+] [-]

, 2011-06-04 21:48, pirms 13 gadiem
Atbalstu visus, kuri uzskata, ka komanda labi cīnijās!!

IR! varianti IR!

     [+] [-]

, 2011-06-04 21:49, pirms 13 gadiem
Mao Dzedun rakstīja: Par Rudņevu piekrītu - pats viņš momentus izveidot nespēj. Bet Verpakovskis taču ne tik. Tehnika tuvu nullei. Vismaz pēdējos gados. Ja apspēlē kādu, tad visdrīzāk tā ir haļava. Kā pret Maltu.
Turpini vien skatiities savu Kjiinas chempi, kur peedeejaas vietas ieguveejams balva- darbs uraana ruudas raktuves! Veel tev der Mongolijas chempis un arii Ziemeļkoreju apskaties...tas ir tavs sprieshanas liimenis!

  -1 [+] [-]

, 2011-06-04 21:51, pirms 13 gadiem
davix rakstīja: mož tu pats ar saviem stulbajiem komentāriem te esi pilnīgi lieks ne? Jā jā atradis Rudņevu kā izlases vājāko punktu un lieko spēlētāju spēlētājs kas labā vidusmēra Eiropas līgā sit katrā otrajā spēlē vārtus ir liekais, njā te nu eksperti savākušies
taksh vinjsh nesauc Rudnjevu par vaajaako posmu, bet pussargu liiniju, kur viens Krivetsam liidzga tipa speleetaajs ar Rudnjevu njemtu priekshaa visus...aizmirstot to, ka arii aizsardziibaa un malinjaas jaaspelee!

  -1 [+] [-]

, 2011-06-04 21:52, pirms 13 gadiem
Nesaprotams Mara Verpakovska pirms speles intervija teiktais ka Izraeles komandas snieguma nav nekas ipass.(=Mes pec zaudejuma pirmaja spele gerbtuves konstatejam ka Izraele ne ar ko ipasi neparsteidza=).Bumbas kontrole,individuala meistariba,labaki un precizaki sitieni pa vartiem,precizas piespeles,uzvaras divcinas,taktiska domasana un vel daudz kas cits vai tas nekas ipass nav?Ar to jau mes atskiramies no tadam vidusmera komandam ka Izraela,nerunajot par pasaules futbola grandiem.Ja ta pat ka Maris doma ari parejie musu futbolisti,kadri no LFF,un nedod DIEVS ari galvenais treneris,tad mes vel ilgi busim tur kur esam tagad.Starkova kungs atver acis un velreiz paskaties,vai Rafalskis der izlasei vai ne?.Rudnevu atkal ne baroja ar bumbam,Visnakovs labi isskatijas tikai speles sakuma,Pereplotkins kartejo reizi ari ne ar ko neparsteidza.
Mo citas puses izlase izskatijas daudz labak neka ieprieksajas speles un tas dod ceribu nakotne ieraudzit komandu cita kvalitate.

  +3 [+] [-]

, 2011-06-04 21:54, pirms 13 gadiem
Man patika, nebija tāda bezcerība kāda bija gadu atpakaļ. Debitanti Gauračs un Rugins arī normāli ziskatījās. Ja vesels būtu Lukjanovs un labā formā Verpakovskis, tad būtu vēl labāk. Cauņā pat bez savas spēļu prakses viens no labākajiem laukumā. Vēl viens gads Krievijas Premjerlīgā un būs baigais nazis.

  +8 [+] [-]

, 2011-06-04 21:55, pirms 13 gadiem
Šitikam bija efektīva uzbrukuma saikne:Gauračs-Rudņevs.Bet nē,Starkovs izvēlas 4-5-1 un visiem spēles disciplīna kā Starkova trenētiem aizeru ēzeļiem.Kā iznāca Gauračs,uzreiz Latvijas spēlē mainās spēles raksturs.Beigās Cauņa nožmiedzās ar piespēli un bumba aizgāja pēc piena.Žēl,bet Starkovs jau liek spēlēt uz Cauņu,un te rezultāts.Cauņa-stipri pārvērtēts un pārslavēts tips no Starkova puses.
Starkovu-ziepēs!!!

  +2 [+] [-]

, 2011-06-04 21:58, pirms 13 gadiem
Izraela par mums makenit labaaka vislaik ir bijusi,gan futbolaa, gan basketbolaa. Iznemumi ir 2001, 2009 basii, fuuzii 2004 un 2009, kad izskatijaamies vienaa liimenii vai nedaudz labaak.

  +3 [+] [-]

, 2011-06-04 21:59, pirms 13 gadiem
Sūdīgi, ka zaudējām, taču izlases sniegums nebija bezcerīgs, dažos brīžis varbūt arī vienkārši nepaveicās... Tiesa, daudz brāķa pieaspēlēs, kassneļāva kontrolēt laukuma vidu tā, kā gribētos, un nebija iespējas apgādāt ar bumbu uzbrucējus.
Secinājumi - viss iet uz labo pusi, bet vēl daudz pie kā strādāt. Nākamajā ciklā mūsējie varētu arī izšaut ne tikai orbītā, bet pat dziļākā kosmosā!

  +2 [+] [-]

, 2011-06-04 22:00, pirms 13 gadiem
kanvit rakstīja: Nesaprotams Mara Verpakovska pirms speles intervija teiktais ka Izraeles komandas snieguma nav nekas ipass.(=Mes pec zaudejuma pirmaja spele gerbtuves konstatejam ka Izraele ne ar ko ipasi neparsteidza=).Bumbas kontrole,individuala meistariba,labaki un precizaki sitieni pa vartiem,precizas piespeles,uzvaras divcinas,taktiska domasana un vel daudz kas cits vai tas nekas ipass nav?Ar to jau mes atskiramies no tadam vidusmera komandam ka Izraela,nerunajot par pasaules futbola grandiem.Ja ta pat ka Maris doma ari parejie musu futbolisti,kadri no LFF,un nedod DIEVS ari galvenais treneris,tad mes vel ilgi busim tur kur esam tagad.Starkova kungs atver acis un velreiz paskaties,vai Rafalskis der izlasei vai ne?.Rudnevu atkal ne baroja ar bumbam,Visnakovs labi isskatijas tikai speles sakuma,Pereplotkins kartejo reizi ari ne ar ko neparsteidza.
Mo citas puses izlase izskatijas daudz labak neka ieprieksajas speles un tas dod ceribu nakotne ieraudzit komandu cita kvalitate.
Tu kaadu citu speeli skatiijies?? Krjauklis vien savaa malaa atbrunjoja PL speleejosho Benajunu.... Manupraat tieshaam Izraela ar neko nepaarsteidza...taada knapi izciiniita uzvara....
Un ko Verpim vajadzeeja teikt-...nee taa ir SUPERSTARU komanda...mees jau tagad baidamies...uz laukuma izies viens pats Vanjins, kuru 3 minuutee nomainiis vieniigais drosmiigais- Indriksona k-gs???
Un kaa jau teicu- Rudnjevu vareeja barot cik grib, bet vinjam divi Izraeelas beerni uzreiz klaat un neljauj sanjemt bumbu...taa arii bija lielaakaa Starkova kljuda, ka nelaida saakumaa Gaurachu, kas speej piesaistiit aizsargus, liidz ar to dodot iespeeju rudnjeva manevriem! Kaa Gaurachs bija laukumaa...taa arii Rudnjevs pie bumbas saaka tikt!

  -1 [+] [-]

, 2011-06-04 22:02, pirms 13 gadiem
burakobra rakstīja: Šitikam bija efektīva uzbrukuma saikne:Gauračs-Rudņevs.Bet nē,Starkovs izvēlas 4-5-1 un visiem spēles disciplīna kā Starkova trenētiem aizeru ēzeļiem.Kā iznāca Gauračs,uzreiz Latvijas spēlē mainās spēles raksturs.Beigās Cauņa nožmiedzās ar piespēli un bumba aizgāja pēc piena.Žēl,bet Starkovs jau liek spēlēt uz Cauņu,un te rezultāts.Cauņa-stipri pārvērtēts un pārslavēts tips no Starkova puses.
Starkovu-ziepēs!!!
Parasti Maksavas CSKA visus paarveertee un taisaas pagarinaat iziiireeshanas liigumu...tas taa...bet tajaa momentaa Caunja uzlika pa vaartyiem un no Izraeelas speleetaaja bumba strauji mainiija virzienu, bet tieneshi to neredzeeja, taa kaa savtiiba te lieka!

  +2 [+] [-]

, 2011-06-04 22:03, pirms 13 gadiem
Znaroku un Vitolinju treneru korpusa un bus rezultats

  +3 [+] [-]

, 2011-06-04 22:04, pirms 13 gadiem
slash13 rakstīja: Znaroku un Vitolinju treneru korpusa un bus rezultats
Lieka ironija!

  +1 [+] [-]

, 2011-06-04 22:05, pirms 13 gadiem
nepatika dazu pussargu sniegums. Nu nesanaak vinjiem uzbruceejus apgaadaat ar bumbaam. Centra pussargi nospeleja vāji.

  -3 [+] [-]

, 2011-06-04 22:08, pirms 13 gadiem
Paldies tiesnesim par izbojāto vakaru.

  -1 [+] [-]

, 2011-06-04 22:08, pirms 13 gadiem
kashelsSs rakstīja: nepatika dazu pussargu sniegums. Nu nesanaak vinjiem uzbruceejus apgaadaat ar bumbaam. Centra pussargi nospeleja vāji.
Cik uzbruceejus tu no speeles saakuma redzeeji???? Man sanaaca viens- Rudnjevs, kam divi aizsargi klaat!

  +5 [+] [-]

, 2011-06-04 22:10, pirms 13 gadiem
MikelisMazis rakstīja: Paldies tiesnesim par izbojāto vakaru.
Tiesnesis neko neizbojaaja, ja nu vieniigi kartinjas Izredzeetajiem neiedaliija....ko Ben Haims vien bija pelniijis paaris jau speeles saakumaa par pastaaviigu Caunjas ganiishanu! Un paaris speles beigaas par simuleeshanu!

  -1 [+] [-]

, 2011-06-04 22:10, pirms 13 gadiem
Peleeciits rakstīja: Tu kaadu citu speeli skatiijies?? Krjauklis vien savaa malaa atbrunjoja PL speleejosho Benajunu.... Manupraat tieshaam Izraela ar neko nepaarsteidza...taada knapi izciiniita uzvara....
Un ko Verpim vajadzeeja teikt-...nee taa ir SUPERSTARU komanda...mees jau tagad baidamies...uz laukuma izies viens pats Vanjins, kuru 3 minuutee nomainiis vieniigais drosmiigais- Indriksona k-gs???
Un kaa jau teicu- Rudnjevu vareeja barot cik grib, bet vinjam divi Izraeelas beerni uzreiz klaat un neljauj sanjemt bumbu...taa arii bija lielaakaa Starkova kljuda, ka nelaida saakumaa Gaurachu, kas speej piesaistiit aizsargus, liidz ar to dodot iespeeju rudnjeva manevriem! Kaa Gaurachs bija laukumaa...taa arii Rudnjevs pie bumbas saaka tikt!
Daleji tev piekritu,ipasi par Gauracu.Kas attiecas uz to,ka Izraele knapi uzvareja nepiekritu.Vini iesita tik daudz golus cik vajadzeja uzvarai,ja vel nebutu pasa sakuma trapijusi par stabu,un mes neiesistu pendeli par speli ar roku,nevis musu uzbruceja nogasanu,tad uzvara butu vel iespaidigaka.

  -4 [+] [-]

, 2011-06-04 22:12, pirms 13 gadiem
Futbola izlase minimāli zaudē Izraēlai arī Rīgā-------> un man cipa taga butu ahunai ar to jalepojas, ka musu izlase piedzivo kartejo padir...nu?!?!?!

     [+] [-]

, 2011-06-04 22:15, pirms 13 gadiem
konkreeti sudigi...
Slēpts komentārs: JayM23

     [+] [-]

, 2011-06-04 22:16, pirms 13 gadiem
Jasaka tā vecā liksta ar to ka nav labu centra pussargu. Ir grūti kaut ko izdarīt Rudņevam, ja pie viņa bumba netiek. Gauraču vajadzēja likt pamatsastāvā, jo vienam Rudņevam visu laiku klāt bija divi žīdi. Varbūt tad varētu vieglāk spēlēt. Nākošajās spēlēs domāju jāspēlē ar 2 uzbrucējiem ( Gauračs, Rudņevs) zem viņiem Verpakovskis un Cauņa/Lukjanovs/Žigajevs malās (viens no viņiem ir uz maiņu), bet Lazdiņu vajag novietot kā balstu ar uzdevumu spēlēt pārsvarā aizsardzībā, jo uzbrukumā viņš nav diez ko labs. Un tie paši 4 aizsargi ar Vaņinu vārtos. Šobrīd ir grūti ar entriem, tāpēc domāju tā vaarētu būt labāk ieliekot divu centra pussargu vietā vienu balstu otru uzbrūkošo.

     [+] [-]

, 2011-06-04 22:16, pirms 13 gadiem
cuna un rudnews gan patika, zigajevs, tas gan ko citu lai pamekee...

  +5 [+] [-]

, 2011-06-04 22:17, pirms 13 gadiem
kanvit rakstīja: Daleji tev piekritu,ipasi par Gauracu.Kas attiecas uz to,ka Izraele knapi uzvareja nepiekritu.Vini iesita tik daudz golus cik vajadzeja uzvarai,ja vel nebutu pasa sakuma trapijusi par stabu,un mes neiesistu pendeli par speli ar roku,nevis musu uzbruceja nogasanu,tad uzvara butu vel iespaidigaka.
A bet cik Rudņevam pietrūka 3. minūtē? Un pirmais gols žīdiem arī bija ar haļavas piegaršu, tomēr ļoti veiksmīgi atleca bumba.

  +1 [+] [-]

, 2011-06-04 22:23, pirms 13 gadiem
Andzzeys rakstīja: Man vienīgajam šķiet, ka Cauņa standartus izpilda stipri viduvēji? Stūri visi uz tuvo vārtu stabu, sodiņi ar tādi neveikli...

Rudņevs lai arī neguva vārtus, tomēr atstāja ļoti patīkamu iespaidu.
Saša vismaz kauko mēģina štukot un rādīt kādu dažādību, nevis taka Rubins pirms tam. Blieza tik mūrī no visa spēka, vai vēl labāk, Laizāns, kurš mēģināja ar bumbu balozus nosist...

     [+] [-]

, 2011-06-04 22:33, pirms 13 gadiem
pagrieziens rakstīja: Man personīgi arī Žigāvejs
Un Lazdiņš
Slēpts komentārs: Ocho cincho
Slēpts komentārs no bloķēta lietotāja

     [+] [-]

, 2011-06-04 23:15, pirms 13 gadiem
rronijs rakstīja: Mums ir labi speletaji bet slikts treneris, kaa lai savadak izskaidro to ka liela dalja musu speletaji ir vieni no lideriem savos klubos, bet izlasee tik bezsakarigi spelee. Trenera taktika nekam neder!
Kur ir tie labie spēlētāji un kāpēc viņi šodien nebija laukumā?

  -1 [+] [-]

, 2011-06-04 23:26, pirms 13 gadiem
Quo vadis? rakstīja: Kur ir tie labie spēlētāji un kāpēc viņi šodien nebija laukumā?
Labs jautājums kur ir tie līderi, jo Rudņevs bez normāliem pussargiem ir bezspēcīgs, tātad tas anv līderis

  +2 [+] [-]

, 2011-06-04 23:39, pirms 13 gadiem
Zb šitās ziņu papildināšanas. Nevar jaunu ielikt?

     [+] [-]

, 2011-06-04 23:42, pirms 13 gadiem
Biju uz spēli, patika. Cauņa malacis.
Rudņevs profesionāli dalīja piespēles.
Tiesāšana FŪŪŪŪŪŪŪŪŪ.
Slēpts komentārs no bloķēta lietotāja

  -3 [+] [-]

, 2011-06-04 23:55, pirms 13 gadiem
Domu_Lasītājs rakstīja: Nav meistarības, nav rezultāta.
Riebjas TO teikt , bet Domu Lasītājam 100% taisnība....
un tikai pateicoties ebrejiem , kuri otrajā puslaikā spēlēt sāka miermīlīgāk mūsējiem izdevās pat divreiz piecas piespēles bez kļūdas (varbūt trīs)
žēL , ka Rudņevs sākumā neiesita...bet varbūt arī labi , jo tad izraēļi būtu saniknoti un mūsu zaudējums būtu ar 4-5 vārtu starpību...

  +5 [+] [-]

, 2011-06-05 00:44, pirms 13 gadiem
Pārsteidz negatīvisms daudzos komentāros. Ne komanda kopumā, ne Starkovs to nav pelnījuši. Tas nenozīmē, ka nebija konkrētu kļūdu, uz kurām aizrādīt. Parasti neatbalstu Perepļotkina norējējus, taču šoreiz viņš bija visvājākais posms komandā, zaudēja gandrīz visas bumbas, kas pie viņa nonāca, un arī pirmie ielaistie vārti sākās no Perepļotkina zaudētas bumbas laukuma vidū. Toties tas sastāvs, kas spēlēja pēdējās 30 minūtes, pēc Perepļotkina nomaiņas ar Gauraču, likās ļoti cerīgs. Palaikam esmu strīdējusies ar tiem komentētājiem, kuri bīdīja Gauraču uz izlasi tad, kad viņš vēl ne tuvu nebija tam gatavs, taču nu šis brīdis varētu būt pienācis. Tagad būtu jāpārliecinās, kā Latvijas izlase izskatās ar Gauraču+Rudņevu sākumsastāvā.
Būtu taču jāapzinās izejas situācija: Latvijas futbols kopumā gan masveidībā, gan meistarībā atpaliek milzu gabalu no Izraēlas (un daudzu citu valstu) futbola, un, ja šajā situācijā izlase (ieskaitot treneri) spēj cīnīties godam, kaut arī, protams, ne bez kļūdām, tad par to izlases vīriem jāizsaka neviltota atzinība.
Lietišķa vājo punktu kritika, protams, ir vajadzīga, taču ar izpratni, nevis nepamatotu nievājumu...
Slēpts komentārs no bloķēta lietotāja

  -2 [+] [-]

, 2011-06-05 01:27, pirms 13 gadiem
nesaprotu, par kādu labu speli jus runajat... diemzhel ir ljoti bedigs limenis.
Rudnevam nav iespeja sanemt bumbu, iznjemot, ja kads iedod talu piespeli un tad nabadzins tur knapi mokaas... viss....

Stabila veertiba ir Gorkss... un savu darbinju dara parliecinoshi un veeesi.... garaam vinam nepaies neviens!

Diemzheel, bet uzskatu ka Starkovam buutu jaaiziet.... paldies par euro2004, bet izlase nav vairs vieta.

  -1 [+] [-]

, 2011-06-05 01:49, pirms 13 gadiem
Rudņevu ebreji nogulēja pirmajās 5-6 min. tad Artjomu izslēdza no spēles...diemžel ebrejiem pievienojās arī Latvijas Izlases futbolisti , izņemot Vaņinu ...
Pārsteigums bija Perpļotkina ielikšana sākumsastāvā, tagad Starkovs nakti negulēs domājot par savu Aptumsuma Brīdi...(Laikam jau Kreipans ar savam slavas dziesmēm par Uzbekistānas čempi darvas karoti bija paslēpis Medus mucā)
Piekrītu OLGAS raxtam par pēd. 30. min, , un par to , ka arī Israela bērniem bija jauni spēlētāji un tie ir labāki par mūsu jaunajiem....

  -1 [+] [-]

, 2011-06-05 01:55, pirms 13 gadiem
...un vēl , mani pārsteidza Lazdiņa spēle! Tiešām prieks bija skatīties kā darbojas aizsardzībā (savulaik izšķirošajās spēlēs pret Turciju bija fantastisks Zirnis)...varbūt puisis noturesies ilgāk , un vel pakāpsies augstāk....
Labi , tas stulbais 11. m.....bet cik citreiz izglāba....

     [+] [-]

, 2011-06-05 02:04, pirms 13 gadiem
Tikai pēdējās 2-3 minūtēs bumba tika sista uz Gauraču un Rudņevu, lai tie pacīnās... Divi riktīgi žlobi priekšā, kam jādod bumba (jo no pussargiem jēga maza), bet aizsargi vēl kādas 5-15 min. pirms beigām savstarpēji pasojas it kā rezultāts būtu 3-0?! Ko ta Gauračs iznāca - lai skatītos, kā aizsargi tehniku rāda?! Skumji - salīdzinot ar 2004.gada izlasi asakas vien palikušas...

  -2 [+] [-]

, 2011-06-05 02:50, pirms 13 gadiem
Alberts_2001 rakstīja: Tikai pēdējās 2-3 minūtēs bumba tika sista uz Gauraču un Rudņevu, lai tie pacīnās... Divi riktīgi žlobi priekšā, kam jādod bumba (jo no pussargiem jēga maza), bet aizsargi vēl kādas 5-15 min. pirms beigām savstarpēji pasojas it kā rezultāts būtu 3-0?! Ko ta Gauračs iznāca - lai skatītos, kā aizsargi tehniku rāda?! Skumji - salīdzinot ar 2004.gada izlasi asakas vien palikušas...
Tu aizmirsti , ka pat Gorkšs taj pašā laikā devās Pirmajā Līnijā!...Labi zāģis paliek zāģis , SKONTO nopirkts , nopirks arī Izlases Treneri...
Bet Gauračs jau nav vienīgais vainīgais , kuru tik vēlu izlaiž...

  -2 [+] [-]

, 2011-06-05 03:12, pirms 13 gadiem
kamer starkovs bus pie stures ,rezultatu nebus nekad,velreiz atkartoju nekad

  -3 [+] [-]

, 2011-06-05 03:47, pirms 13 gadiem
tauta sakiet godiigi,, kko liidziigu futbolam redzeejaat? drausnmiigi, smird

  +1 [+] [-]

, 2011-06-05 03:49, pirms 13 gadiem
un pereplotkins visu speeli noraka, uzraucas laikam baigi,, kaa panjeema bumbu uz swvi gtaa zaudeejea un speeli arii zaudeejam,,,smird kucesdeeeeeels tas pereplotkins,,,rugins labaakis

  +4 [+] [-]

, 2011-06-05 05:12, pirms 13 gadiem
bet Lazdins sdn cīnījās no sirds, un to uzreiz var redzēt...
Slēpts komentārs: Yang Kanglong

     [+] [-]

, 2011-06-05 09:01, pirms 13 gadiem
AunuPiere_08 rakstīja: Jau atkal 2 no 3 vārtiem gūti ar pendelēm... Kas šo spēli tiesāja? Atkal k-kādi nezināmas izcelsmes nelicensētie Rumāņi/Horvāti, kas bīda toto $$$ shēmas?
Anatolijs vairākas reizes pieminēja ka tā ir īru brigāde...

  +2 [+] [-]

, 2011-06-05 09:03, pirms 13 gadiem
Ļoti dīvaini spēlē višņekovs bieži atņem bumbu vai pārtver piespēli, bet precīzu piespēli gan padot nemācēja...
Slēpts komentārs no bloķēta lietotāja

  -1 [+] [-]

, 2011-06-05 10:31, pirms 13 gadiem
olga rakstīja: Pārsteidz negatīvisms daudzos komentāros. Ne komanda kopumā, ne Starkovs to nav pelnījuši. Tas nenozīmē, ka nebija konkrētu kļūdu, uz kurām aizrādīt. Parasti neatbalstu Perepļotkina norējējus, taču šoreiz viņš bija visvājākais posms komandā, zaudēja gandrīz visas bumbas, kas pie viņa nonāca, un arī pirmie ielaistie vārti sākās no Perepļotkina zaudētas bumbas laukuma vidū. Toties tas sastāvs, kas spēlēja pēdējās 30 minūtes, pēc Perepļotkina nomaiņas ar Gauraču, likās ļoti cerīgs. Palaikam esmu strīdējusies ar tiem komentētājiem, kuri bīdīja Gauraču uz izlasi tad, kad viņš vēl ne tuvu nebija tam gatavs, taču nu šis brīdis varētu būt pienācis. Tagad būtu jāpārliecinās, kā Latvijas izlase izskatās ar Gauraču+Rudņevu sākumsastāvā.
Būtu taču jāapzinās izejas situācija: Latvijas futbols kopumā gan masveidībā, gan meistarībā atpaliek milzu gabalu no Izraēlas (un daudzu citu valstu) futbola, un, ja šajā situācijā izlase (ieskaitot treneri) spēj cīnīties godam, kaut arī, protams, ne bez kļūdām, tad par to izlases vīriem jāizsaka neviltota atzinība.
Lietišķa vājo punktu kritika, protams, ir vajadzīga, taču ar izpratni, nevis nepamatotu nievājumu...
Es domāju nenoraksim Verpi vēl!

  +1 [+] [-]

, 2011-06-05 11:36, pirms 13 gadiem
rronijs rakstīja: Vai Metafans vareetu noorganizeet fanu veestuli, kaadu pirmstam nosuutija metalurga vadiibai, bet shoreiz LFF lai atlaizh Starkovu?

Un Starkova aizstaavji lai tagad atkal nepiikst, ka nav ko likt vietaa.. pasaulee ir tuktoshiem labu treneru!

Mums ir labi speletaji bet slikts treneris, kaa lai savadak izskaidro to ka liela dalja musu speletaji ir vieni no lideriem savos klubos, bet izlasee tik bezsakarigi spelee. Trenera taktika nekam neder!
Kur tad mūsu labie spēlētāji spēlē,pareizi Indriksons pateica jau daudzus gadus atpakaļ,tad kad mums kādi 30 spēlētāji spēlēs labās līgās ,tad komanda var cerēt uz panākumiem,bet apskatot izlases spēlētāju klubus mēs esam vieni no vājākajiem Eiropā. Tāpēc joprojām uzskatu ,ka pilnībā nav novērtēts tas ,ka mēs tikām uz EČ Portugālē,jo tas bija super brīnums,ko varētu salīdzināt ar ASV studentu uzvaru pār krievu profiņiem 1980 gada OS turnīrā hokejā,tā kā pašreizējā vieta tabulā ir atbilstoša mūsu spējam.

  -2 [+] [-]

, 2011-06-05 12:05, pirms 13 gadiem
Jabeidz finanset šo sporta veidu latvijā, nav nekadas jēgas

  +2 [+] [-]

, 2011-06-05 12:18, pirms 13 gadiem
Interviju ar Lazdiņu! Tas puisis ir pelnījis uzslavas! Ok, kļūdu arī viņam gana, bet tie, kas nekā nedara, tie nekļūdās.

  +1 [+] [-]

, 2011-06-05 12:56, pirms 13 gadiem
rronijs rakstīja: Vai Metafans vareetu noorganizeet fanu veestuli, kaadu pirmstam nosuutija metalurga vadiibai, bet shoreiz LFF lai atlaizh Starkovu?

Un Starkova aizstaavji lai tagad atkal nepiikst, ka nav ko likt vietaa.. pasaulee ir tuktoshiem labu treneru!

Mums ir labi speletaji bet slikts treneris, kaa lai savadak izskaidro to ka liela dalja musu speletaji ir vieni no lideriem savos klubos, bet izlasee tik bezsakarigi spelee. Trenera taktika nekam neder!
...nē, vecīt....Starkovs nav slikts treneris...tieši otrādi - Starkovs ir ļoti labs treneris...dažas lietas ko/kā viņš dara ir fundamentāli svarīgas un citi treneri no viņa var pamācīties......cita lieta, ka Starkovs ir sevi iztukšojis strādājot ar LAT izlasi...

  -2 [+] [-]

, 2011-06-05 20:16, pirms 13 gadiem
Tagad, kad emocijas norimušas, var beidzot normāli spriest. Var teikt, ka spēle bija 50/50. Prieks, ka uz stadionu arī sanāca 6,5 tūkstoši cilvēku. Tātad interese ir. Vēl saistošs Carlsberg konkurss pirms spēles, kad ikviens varēja rādīt savas spējas žonglēšanā ar bumbu. Bet tas tā...

Līdzīga cīņa visas spēles garumā. Nevar teikt, ka izraēliešiem izceltos zvaigzne Benajuns, neskaitot gūtos vārtus... Mūsējo rindās laba spēle Cauņam, kuram, pretēji no Žigajeva, ilgā nespēlēšana nebija nodarījusi redzamu kaitējumu. Cīnītājs. Trūka laukumā Verpja, jo Rudņevs sitās, bet tā arī tika tikai pie vienas normālas iespējas gūt vārtus. Kopumā normāla spēle. Negatīvi tikai, manuprāt, vērtējama piespēļu precizitāte. Beigās jau šķita, ka izrausim uzvaru, bet tomēr nē... Var teikt, ka izlases spēle uzlabojas, bet vēl tāls ceļš ejams līdz maksimumam. Šim ciklam jau velkama svītra pāri, tāpēc varbūt Starkovam vajadzētu vēlākam laikam jau iemēģināt vēl kādu debitantu bez Gaurača, lai pacīnās. Lai veicas turpmāk.

     [+] [-]

, 2011-06-05 22:14, pirms 13 gadiem
reikons rakstīja: Tagad, kad emocijas norimušas, var beidzot normāli spriest. Var teikt, ka spēle bija 50/50. Prieks, ka uz stadionu arī sanāca 6,5 tūkstoši cilvēku. Tātad interese ir. Vēl saistošs Carlsberg konkurss pirms spēles, kad ikviens varēja rādīt savas spējas žonglēšanā ar bumbu. Bet tas tā...

Līdzīga cīņa visas spēles garumā. Nevar teikt, ka izraēliešiem izceltos zvaigzne Benajuns, neskaitot gūtos vārtus... Mūsējo rindās laba spēle Cauņam, kuram, pretēji no Žigajeva, ilgā nespēlēšana nebija nodarījusi redzamu kaitējumu. Cīnītājs. Trūka laukumā Verpja, jo Rudņevs sitās, bet tā arī tika tikai pie vienas normālas iespējas gūt vārtus. Kopumā normāla spēle. Negatīvi tikai, manuprāt, vērtējama piespēļu precizitāte. Beigās jau šķita, ka izrausim uzvaru, bet tomēr nē... Var teikt, ka izlases spēle uzlabojas, bet vēl tāls ceļš ejams līdz maksimumam. Šim ciklam jau velkama svītra pāri, tāpēc varbūt Starkovam vajadzētu vēlākam laikam jau iemēģināt vēl kādu debitantu bez Gaurača, lai pacīnās. Lai veicas turpmāk.
Paldies tev par komentariem,vienmer palasu ko tu raksti.Bet gribu tev aponet sakara ar Benajunu.Tadi speletaji ka Benajuns ari jau izcelas ar to ka gust vartus.Vins var but nemanams visu speli,bet ar vienu guto golu vins jau savu darbinu ir padarijis.Gribetos lai ari mums butu tadi.