Layout: current: getContentLayout (Cid: Cache\Templating\LayoutCustomizations\Esports\CustomizationSource512 ), alternative: getContentLayout (Cid: Cache\Templating\LayoutCustomizations\Esports\CustomizationSource512), Fid:114, Did:0, useCase: 3

Indriksons: "Nav treneru, kuri spēj ar šādu sastāvu sasniegt rezultātu"

Ulvis Brože
Ulvis Brože @UlvisBrozhe

Indriksons: "Nav treneru, kuri spēj ar šādu sastāvu sasniegt rezultātu"
Guntis Indriksons un Aleksandrs Starkovs
Foto: Romāns Kokšarovs, Sporta Avīze, f64

Latvijas Futbola federācijas prezidenta krēslā pēdējās nedēļas atrodas Guntis Indriksons, kurš pēc šodien notikušās valdes ārkārtas sēdes atklāja, ka balsojis par Aleksandra Starkova palikšanu amatā un ka ar šādu sastāvu sasniegt cerētos rezultātus nav spējīgs neviens speciālists. Vienlaikus Indriksons zaudējumu Gibraltāra izlasei nosauca par kauna traipu.

"Balsoju par to, lai Aleksandru Starkovu atstātu amatā," pēc valdes sēdes sarunā ar medijiem sacīja Guntis Indriksons. "Centos valdei argumentēt, kāpēc tā. Par rezultātu vajadzētu atbildēt daudziem – treneriem, kuri strādā klubos, jaunatnes treneriem, kuri gatavojuši puišus, pašiem spēlētājiem, arī citiem treneriem, kuri strādāja kopā ar Starkovu, gan arī federācijas vadībai. Manuprāt, cilvēku skaitam, kam jāpamet amati, jābūt plašākam, bet diemžēl mans viedoklis netika atbalstīts."

Latvijas Futbola federācijas prezidents norādīja, ka kopā ar Starkovu aizies arī viss treneru štābs, bet jauno izvēlēsies nākamais galvenais treneris. Tāpat Indriksons sacīja, ka vienprātība nav valdījusi arī par to, kad vajadzētu sākt meklēt jauno treneri. "Uzskatu, ka nevaram sākt procesu, kamēr nav jaunā prezidenta. Pēc trim nedēļām būs kongress, un normāli būtu, ja jaunais prezidents aktīvi piedalītos trenera atrašanā un ievešanā izlasē. Manuprāt, ja prezidents nepiedalās, bet tikai seko šīs pašas valdes balsojumam, tad prasīt reālus uzlabojumus, punktus un augstākas vietas tabulā būtu neiespējami."

Indriksons nevēlējās atklāt, kā balsojuši citi valdes locekļi, jo bijusi vienošanās par slēgto balsojumu. Tāpat neesot ticis skarts jautājums par Starkova kompensācijas apjomu, ko viņš saņems pēc atlaišanas. "Tas jājautā ģenerālsekretāram. 22 gadu laikā nekad neesmu pieskāries Latvijas Futbola federācijas finansēm," apgalvoja Indriksons. Viņš joprojām uzskata, ka pirms gada pieņemtais lēmums par Starkova nolīgšanu esot bijis pareizs.

"Jā, protams, tas bija pareizs. Tāpēc ka nav treneru, kuri spēj ar šo sastāvu sasniegt rezultātu, kuru mēs vēlamies. Un Starkovs ir viszinošākais, jo ar šiem puišiem ir strādājis talantu fabrikā un nometnēs. Viņš viņus pazīst vislabāk. Man jāatkārtojas: ar spēlētājiem, kuri pārstāv Latvijas čempionātu, vismaz tuvākajos gados sasniegt rezultātu, kuru vēlamies, nav iespējams."

Ņemot vērā izlases sliktos rezultātus ilgākā griezumā, ne tikai zaudējumu Gibraltāram, Indriksonam tika uzdots jautājums par to, vai, pēc viņa domām, nav krities arī paša Starkova līmenis. "Pieļauju, ka tā ir. Bet, lūdzu, iedziļinieties spēlētāju lokā, kas mums ir pieejams. Paskatieties, kur spēlē vai kur uz soliņa sēž tie 25 futbolisti, kuri ir pieejami. Tā ir gara tēma, par kuru esmu gatavs diskutēt. Manuprāt, šobrīd esam uz pareizā ceļa – ir izveidota ļoti laba sistēma, to redzam pēc U19 izlases. Ejam pareizajā virzienā, bet tam ir vajadzīgi padsmit gadi, nepietiek ar dažiem."

"Pieļauju, ka zaudējums Gibraltāram daudziem valdes locekļiem bija pēdējais piliens, bet man ne. Protams, tas bija kauna traips, kas nav pieļaujams. Vainīgs ir viss treneru sastāvs un spēlētāju nenopietnā attieksme. Taču uzskatu, ka treneru darbu vērtēt pēc vienas spēles nevar un nedrīkst," pauda Indriksons.

1 2 49 komentāri

 +14 [+] [-]

, 2018-04-03 12:46, pirms 7 gadiem
Es to Indriksonu vairs nevaru izturēt! Man tā viņa nostaja atgādina KIrovu Lipmaņa kungu!! Vemt gribās! liekulis! Lai spogulī paskatās padomju laika skabarga!

  +5 [+] [-]

, 2018-04-03 12:48, pirms 7 gadiem
Indrikson: vērtēt pēc vienas spēles, nopietni??? Wtf reāli zaudē Kosovai, neizšķirti un zaudējums fēru salām un nerunāsim par bezzobainajām pārējām spēlēm kuras tika zaudētas.

 +23 [+] [-]

, 2018-04-03 12:49, pirms 7 gadiem
Kurš teica ka sastāvam jābūt tieši šādam...

 +10 [+] [-]

, 2018-04-03 12:50, pirms 7 gadiem
Pamulkji treneris jau izveelas sastaavu, tad lai njem citus speeleetaajus, ir jau no kaa izveeleeties, lai uzvareetu kaut vai Gibraltaaru, neviens jau Starkovam neprasa uzvareet Sanmarino vai Maltu, vai Luksemburgu, tas prieksh vinja par gruutu, bet Gibraltaaru tak vajadzeetu.

     [+] [-]

, 2018-04-03 12:53, pirms 7 gadiem
Ko tu lej?
IR EDMUNDS PIVARŪNS!!!

  +6 [+] [-]

, 2018-04-03 13:00, pirms 7 gadiem
pēc šī rodas sajūta, ka Latvijas izlase ir kaut kāda "mazpisānu" pamatskolas izlase, kurā nu ir tik spēlētāju cik ir un šos tik vietām var mainīt treneris.

  +5 [+] [-]

, 2018-04-03 13:01, pirms 7 gadiem
Savulaik basketbolā pēc "Baigās vasaras" pie stūres nāca Bagataskis, kas izveidoja izlasi no pilnīgi citiem spēlētājiem, spēlētājiem, kas vairumā gadījumu tajā laikā nebija izlases tuvumā.
Ņemot vērā, ka futbola izlase šobrīd ir savā zemākajā punktā, ir piemērots laiks veidot jaunu komandu - kaut vai no u19 puišiem.

  +8 [+] [-]

, 2018-04-03 13:02, pirms 7 gadiem
Nav spēlētājos ne kādas citas motivācijas atdot sevi visu uz laukuma, pat patriotisms nav redzams.
Ņemot vērā, ka daudzi izlasē ir krievi, tās arī ir sekas, ka skolā mācības notiek krievu valodā, kur tikai zombē muļķibas par labo krieviju un vienlaicīgi noniecina Latvijas valsti, tāpēc jau arī tikai formāli uz laukuma kustas

  +6 [+] [-]

, 2018-04-03 13:02, pirms 7 gadiem
KO te ....... , ja nejeedz visas savas prezidijas laikaa sakartot futbola sisteemu, tad koks jacert pie saknes, ja nav jaunieshiem pienaaciigas bazes un treneru kur treneeties, tad ejot gadiem tur nekas normaals nevar sanaakt!
pakast machu gibraltaaram, lielaku pazoru nevar iedomaties! Jums bij ta megavalsts ar 5to sastavu jasagrauj!
Naturalize vienu brazilieshu amatiera klubu un mums futene buus eiropas limenii!
Slēpts komentārs: ingaa

  +3 [+] [-]

, 2018-04-03 13:05, pirms 7 gadiem
playthegame rakstīja: Savulaik basketbolā pēc "Baigās vasaras" pie stūres nāca Bagataskis, kas izveidoja izlasi no pilnīgi citiem spēlētājiem, spēlētājiem, kas vairumā gadījumu tajā laikā nebija izlases tuvumā.
Ņemot vērā, ka futbola izlase šobrīd ir savā zemākajā punktā, ir piemērots laiks veidot jaunu komandu - kaut vai no u19 puišiem.
Basketbolā Bertāns, Strēlnieks bija EČ u-18 medaļnieki ap kuriem, tad arī sāka veidot šo komandu!

  +4 [+] [-]

, 2018-04-03 13:07, pirms 7 gadiem
ingaa rakstīja: Bagatskis ir butaforija, neko ievērojamu ar izlasi nav sasniedzis. 5.vieta ir slikts rezultāts priekš tobrīdējā sastāva.
Vieta jau bija sliktāka par spēli! Tā mēdz gadīties, ja ir konkurence!

     [+] [-]

, 2018-04-03 13:11, pirms 7 gadiem
tads rakstīja: Es to Indriksonu vairs nevaru izturēt! Man tā viņa nostaja atgādina KIrovu Lipmaņa kungu!! Vemt gribās! liekulis! Lai spogulī paskatās padomju laika skabarga!
Es gan viņam šajā jautājumā piekrītu. Man nepatīk čekisti kā suga, bet jāatzīst, ka Latvijas futbola ziedu laiki bija tad, kad Indriksons ieguldīja futbolā savu naudu, daudzus miljonus, uzcēla Skonto stadionu, kas tolaik bija viens no modernākajiem Eiropā, bija stipra izlases bāzes komanda Skonto un arī stipra izlase ar Starkovu priekšgalā, kurā bija futbolisti, kas spēlēja Anglijas, Krievijas un Ukrainas augstākajās līgās. Var jau būt, ka Indriksona un Starkova laiks ir pagājis. Tad paldies viņiem un ceru uz pozitīvām pārmaiņām Latvijas futbolā.

  +1 [+] [-]

, 2018-04-03 13:12, pirms 7 gadiem
otins rakstīja: Es gan viņam šajā jautājumā piekrītu. Man nepatīk čekisti kā suga, bet jāatzīst, ka Latvijas futbola ziedu laiki bija tad, kad Indriksons ieguldīja futbolā savu naudu, daudzus miljonus, uzcēla Skonto stadionu, kas tolaik bija viens no modernākajiem Eiropā, bija stipra izlases bāzes komanda Skonto un arī stipra izlase ar Starkovu priekšgalā, kurā bija futbolisti, kas spēlēja Anglijas, Krievijas un Ukrainas augstākajās līgās. Var jau būt, ka Indriksona un Starkova laiks ir pagājis. Tad paldies viņiem un ceru uz pozitīvām pārmaiņām Latvijas futbolā.
hahaha modernakiem Eiropa to Tev Indriksons ar Mezecki centas samelot?

  -1 [+] [-]

, 2018-04-03 13:15, pirms 7 gadiem
Maikl30 rakstīja: hahaha modernakiem Eiropa to Tev Indriksons ar Mezecki centas samelot?
Es domāju mākslīgo segumu.

  +1 [+] [-]

, 2018-04-03 13:25, pirms 7 gadiem
Kamēr Indriksons būs ''pie šprices'',nekādas pārmaņas nav gaidāmas,par progresu nav vispār ko runāt!

  +1 [+] [-]

, 2018-04-03 13:31, pirms 7 gadiem
otins rakstīja: Es domāju mākslīgo segumu.
Mākslīgais segums tagad ir pat Andorā. Ļoti moderni, ļoti efektīvi

  +3 [+] [-]

, 2018-04-03 13:37, pirms 7 gadiem
Virsraksts pēc būtības atšķiras no tekstā rakstītās indriksona domas. Pat būtiski atšķiras/
Lūk teksts. "Tāpēc ka nav treneru, kuri spēj ar šo sastāvu sasniegt rezultātu, kuru mēs vēlamies."
Lūk virsraksts: "Nav treneru,kuri spēj ar šādu sastāvu sasniegt rezultātus."
Atšķirība ir būtiska.
No virsraksta varētu saprast, ka neviens treneris nespēs ar šo sastāvu labāk nospēlēt ar Fērām, Gibraltāru un tml.
No teksta var saprast ka neviens treneris nespēj ar šos sastāvu panākt ko vēlamies un skaidrs ka ne jau tikai uzvara pār Gibraltāru vai Fērām ir tas ko vēlas. Visticamāk tas ir EČ vai PČ finālturnīrs.
"Nevar sasniegt rezultātu" un "nevar sasniegt rezultātu kādu vēlamies" ir divas atšķirīgas lietas.
Es vēlos olimpiādēs izcīnīt pirmās vietas. Nevaru to sasniegt. Bet varu izcīnīt 2-3.vietu - tātad rezultāts tomēr ir.

     [+] [-]

, 2018-04-03 13:44, pirms 7 gadiem
Vidziņš rakstīja: Kamēr Indriksons būs ''pie šprices'',nekādas pārmaņas nav gaidāmas,par progresu nav vispār ko runāt!
Nu noņem to Guņču.Bet visu parādi komandē Mežeckis

     [+] [-]

, 2018-04-03 13:49, pirms 7 gadiem
Gada citāts - Taču uzskatu, ka treneru darbu vērtēt pēc vienas spēles nevar un nedrīkst," pauda Indriksons.

Kad tad mēs pēdējo reizi uzvarējam?Mūsējie pat 1 golu nevar iesist.
Zaudes vien.

     [+] [-]

, 2018-04-03 13:54, pirms 7 gadiem
Nē nu ok - pieņemsim, ka Guntim taisnība.
Tad atkal - kāda jēga ir likt par treneri Starkovu un maksāt viņam 75K gadā? Vai tiešām nav neviena cilvēka, ar nokārtotu trenera licenci, kurš būtu ar mieru par mazāku naudu trenēt? Teiksim paņem kādu , maksā viņam 1k mēnesī, cik tur gadā mēneši ar izlasi varētu sanākt - 3? 4? Nu ok 4! Tad 4k gadā un miers. Ja Guntis saka, ka šāda situācja (ka neviens treneris nevar sasniegt rezultātu) būs vēl padsmit gadus, tad var parēķināt cik uz trenera algu vien šajā laikā ietaupīsim...nu teiksim 15*71K=rupji rēķinot 1miljons. Jādomā racionāli. Bet nē, ieceļ pa treneri, iemočī vēl treneru padomā, kkādās jauniešu akadēmijās utt. Kārtējais emulators - un nekur gan jau minimālo nemaksā...labi būt Latvijas futbolā!

  +2 [+] [-]

, 2018-04-03 13:57, pirms 7 gadiem
ilmis81 rakstīja: Nu noņem to Guņču.Bet visu parādi komandē Mežeckis
LFF brēktin brēc pēc kārtīgas ''pavasara talkas''!Tur prasās izmēzst visus staļļus - sāka ar Starkovu ,tālāk jāturpina ar Indriksonu un veco perdeli Mežecki ieskaitot.Pārmaiņām ir jābūt kardinālām!

  +4 [+] [-]

, 2018-04-03 14:03, pirms 7 gadiem
Runa jau nav tikai par konkrētu sastāvu. Ja spēlētāji saprot, ka visa zivs galva ir sapuvusi, tad arī no spēlētājiem atdeves nebūs. Nav jau tā, ka aiz borta Starkovs bija atstājis kādus, kas spēlē EPL, Bundeslīgā vai kādās līdzīgās vietās. Vienkārši Starkova, Indriksona, Mežecka laiks sen pagājis. Protams, ka 130.v. nav mūsu līmenis. Bet nomainot vadību, ticu, ka vārētu mēs pakāpties līdz vismaz 80.-90.v. reitingā.

  -1 [+] [-]

, 2018-04-03 14:18, pirms 7 gadiem
Var jau Starkovu kritizēt ,bet ko tad ir darījuši bērnu un jaunatnes treneri kopš 2004 gada.Tā laika izlasē spēlēja futbolisti no kuriem lielākā daļa spēja iekļūt Eiropas valstu futbola virslīgu klubu sastāvos.Vai kā tolaik teica viens treneris sastāva līmenis stabili atbilst Anglijas Championship,bet tagad par tādu līmeni tikai sapņot var.Ja kritizējam indriksonu,tad ne par Starkova lobēšanu ,bet par to ,ka bērnu un jaunatnes futbolam nav piesaistīti labi treneri no ārzemēm.

  +6 [+] [-]

, 2018-04-03 14:21, pirms 7 gadiem
Indriksons pats saprot ko ir pateicis? Mēs jau nezaudējām Francijai ar 0:1 kur var pateikt, ka ar mūsu sastāvu neviens treneris Latvijā vairāk neizspiestu, bet mēs zaudējām Gibraltāram un nevis Francijai!!!
Neviens jau nepārmet Starkovam, vai izlasei, ka zaudējām Portugālei - galvenais, lai puiši cīnās un vismaz cenšas, bet šeit Indriksons pasaka, ka pa visu Latviju mēs nevaram novākt sastāvu, lai uzveiktu puišus no Gibraltāra.

     [+] [-]

, 2018-04-03 14:40, pirms 7 gadiem
Bet kapēc tad nevar spēlēt ar citu sastāvu? Lai ņem sastāvā to pašu Karašauski? Ja neko nerādīs- cits jautājums. Bet tā- atruna- ka grauj mikroklimatu! Arī tas raudulīgais Ronaldu vismaz izlases rindās diktēja toni un noteica, kas ko darīs un kā vairākums spēlēs uz viņu- ne treneris. Un cilvēks vien ir. Starkova gadījumā- uz izlasi tiek saukti mīluļi- tas pats Gorkšs pag.ciklā neko nevarēja vairs izdarīt un tieši centra aizsargu problēmu dēļ bija vairāki vārti zaudēti. Protams, klubu mērogā Latvijā daudz dara leģionāri, bet ir arī vietējie čaļi, kuri virslīgā ir top10 (domāju pag.sezonu), tad nu dodiet viņiem ar iespēju spēlēt izlases kreklā, nevis mūžīgiem ārzemju klubu rezervistiem, toties "veciem bukiem un zināmām vērtībām". Jā- varbūt problēma valodā, jo jaunie perspektīvie džeki to krievu val var neprast, bet latviešu mēle Starkovam bija sveša- dažus vārdus gan zina, bet ar to par maz un ja vēl tāds Karašausks pielej eļļu ugunī, tad treneris uzmet uz viņu lūpu.
Varbūt vajag kā hokejā- ārzemju speciālistu ar svaigu pieeju un idejām, bez saviem mīluļiem!?

  +2 [+] [-]

, 2018-04-03 14:43, pirms 7 gadiem
Visi vainīgi, izņemot Indriksonu, Starkovu un Mežecki, kārtīgi izvēmos pēc Indriksona paziņojuma.

     [+] [-]

, 2018-04-03 14:45, pirms 7 gadiem
Lasot pēdējos komentārus arī parādās virsraksta maldinošā ietekme. Komentētāji vadās no virsraksta nevis teksta citāta. Ir jāuzņemas kaut ka'da atbildība arī par precīziem virsrakstiem,kuri ir adekvāti. No virsraksta es arī saprotu ka ar jebkuru treneri būt tikpat slikti rezultāti, bet izrādās ka Indriksons teicis ko citu. Viņš ir teicis ka nebūs rezultāts ko vēlas. Tātad ar citiem treneriem tos vājos mēs varam apspēlēt, bet neko lielu nesasniegsim.
Galvenais ir pēc iespējas asāk kaut ko izcelt. Tas nekas ka domu sagroza. Skumīgi.

  +1 [+] [-]

, 2018-04-03 14:50, pirms 7 gadiem
otins rakstīja: Es gan viņam šajā jautājumā piekrītu. Man nepatīk čekisti kā suga, bet jāatzīst, ka Latvijas futbola ziedu laiki bija tad, kad Indriksons ieguldīja futbolā savu naudu, daudzus miljonus, uzcēla Skonto stadionu, kas tolaik bija viens no modernākajiem Eiropā, bija stipra izlases bāzes komanda Skonto un arī stipra izlase ar Starkovu priekšgalā, kurā bija futbolisti, kas spēlēja Anglijas, Krievijas un Ukrainas augstākajās līgās. Var jau būt, ka Indriksona un Starkova laiks ir pagājis. Tad paldies viņiem un ceru uz pozitīvām pārmaiņām Latvijas futbolā.
Neviens čekists vai partijnieks savu naudu nekur nav ieguldījis, jo nav to arī nopelnījis. Tā ir tautai un valstij nozagtā nauda. Varbūt kaut ko būsim palaiduši garām, ka čekists Indriksons par izciliem nopelniem cilvēces labā saņēmis Nobela prēmiju?

  -1 [+] [-]

, 2018-04-03 14:51, pirms 7 gadiem
playthegame rakstīja: Savulaik basketbolā pēc "Baigās vasaras" pie stūres nāca Bagataskis, kas izveidoja izlasi no pilnīgi citiem spēlētājiem, spēlētājiem, kas vairumā gadījumu tajā laikā nebija izlases tuvumā.
Ņemot vērā, ka futbola izlase šobrīd ir savā zemākajā punktā, ir piemērots laiks veidot jaunu komandu - kaut vai no u19 puišiem.
Nesalīdzināmas lietas, jo Bagijam tiešām bija pieejams ļoti kvalitatīvs jauno spēlētāju materiāls, kurš bija sagatavots ārzemēs. Atceries kādas labas kvalitātes spēlētāji bija U- izlasēs.
Jaunajam LV futbola izlases trenerim nekas tāds nebūs pieejams.

  +1 [+] [-]

, 2018-04-03 15:01, pirms 7 gadiem
NAMEJS 9999 rakstīja: Nesalīdzināmas lietas, jo Bagijam tiešām bija pieejams ļoti kvalitatīvs jauno spēlētāju materiāls, kurš bija sagatavots ārzemēs. Atceries kādas labas kvalitātes spēlētāji bija U- izlasēs.
Jaunajam LV futbola izlases trenerim nekas tāds nebūs pieejams.
Latvijā ir spēlētāji un daudz, bet tikai Starkovs savu personisku iemeslu un ambīciju dēļ neņē, plus kāda motivācija var būt, ja izlases spēlētāji savā strapā nesarunājas un nesveicinās nometnes un spēles laikā. Var jau izlasi salasīt no 1 līgas spēlētājiem un pateikt, ka mums nav spēlētāji izaudzināti klubos. Galvenais ir galvenā trenera personiskās vēlmes skatīties spēlētājus pēc glaimiem nevis norīt to krupi un paņemt izlasē labākos spēlētājus.

     [+] [-]

, 2018-04-03 15:05, pirms 7 gadiem
ore6 rakstīja: Latvijā ir spēlētāji un daudz, bet tikai Starkovs savu personisku iemeslu un ambīciju dēļ neņē, plus kāda motivācija var būt, ja izlases spēlētāji savā strapā nesarunājas un nesveicinās nometnes un spēles laikā. Var jau izlasi salasīt no 1 līgas spēlētājiem un pateikt, ka mums nav spēlētāji izaudzināti klubos. Galvenais ir galvenā trenera personiskās vēlmes skatīties spēlētājus pēc glaimiem nevis norīt to krupi un paņemt izlasē labākos spēlētājus.

Kur mums ir tie superstāri? Vai tie kuri spēlē Polijas 2. līgā?

  +3 [+] [-]

, 2018-04-03 15:22, pirms 7 gadiem
Nav arī daudz tādu treneru,kas ar šādu sastāvu spēj zaudēt Gibraltāram.

  +3 [+] [-]

, 2018-04-03 15:27, pirms 7 gadiem
ore6 rakstīja: Latvijā ir spēlētāji un daudz, bet tikai Starkovs savu personisku iemeslu un ambīciju dēļ neņē, plus kāda motivācija var būt, ja izlases spēlētāji savā strapā nesarunājas un nesveicinās nometnes un spēles laikā. Var jau izlasi salasīt no 1 līgas spēlētājiem un pateikt, ka mums nav spēlētāji izaudzināti klubos. Galvenais ir galvenā trenera personiskās vēlmes skatīties spēlētājus pēc glaimiem nevis norīt to krupi un paņemt izlasē labākos spēlētājus.
Bet viss tak ir pareizi. Treneris sauc ko vēlas saukt, tos kurus redz sastāvā. Un trenerios atbild par rezultātu. Starkovs paņēma ko paņēma un atbildēja. Gaidām nākamo.

  +2 [+] [-]

, 2018-04-03 15:50, pirms 7 gadiem
...ir izveidota ļoti laba sistēma, to redzam pēc U19 izlases. Ejam pareizajā virzienā, bet tam ir vajadzīgi padsmit gadi, nepietiek ar dažiem."... (C)
Paga, paga, kungi, vai Jūs, gadijumā, neesat jau 2 x pa padsmit gadiem pie šprices?
1 2 49 komentāri