Layout: current: getContentLayout (Cid: Cache\Templating\LayoutCustomizations\Esports\CustomizationSource512 ), alternative: getContentLayout (Cid: Cache\Templating\LayoutCustomizations\Esports\CustomizationSource512), Fid:114, Did:0, useCase: 3

Jaunie laiki Latvijas futbolā sākas ar uzvaru pār Igauniju

Rolands Eliņš

Jaunie laiki Latvijas futbolā sākas ar uzvaru pār Igauniju
Jānis Ikaunieks spēlē pret Igauniju
Foto: Romāns Kokšarovs/F64

Veiksmīgi sākusies somu trenera Miksu Pātelainena ēra Latvijas futbola izlasē - pirmajā spēlē atjaunotajā Daugavas stadionā ar 1:0 pieveikta Igaunijas izlase. Uzvaras vārtus šajā Baltijas kausa mačā otrā puslaika vidū guva Jānis Ikaunieks ar teicamu tālsitienu.

Kopš Latvijas izlases iepriekšējās pārbaudes spēles pret Gibraltāru, kad apkaunojoši tika zaudēts 0:1, pagājuši nieka divi mēneši, taču vietējā futbolā notikušas lielas pārmaiņas. Šī bija izlases pirmā spēle jaunā trenera Miksu Pātelainena vadībā, pirmā spēle, kas notika renovētajā Daugavas stadionā, un pirmā spēle, ko LFF prezidenta statusā sagaidīja Kaspars Gorkšs.

Latvijas izlases sākumsastāvsā pārmaiņas tik visaptverošas nebija, taču arī tur jūtamas pēdējo mēnešu aktivitāšu sekas proti, pēc vairāk nekā pusotra gada pārtraukuma izlasē atgriezās Artūrs Karašausks. Uzbrucēju pozīcijā treneris Pātelainens gan bija palicis ar ierobežotu izvēli, jo Dāvis Ikaunieks un Vladislavs Gutkovskis traumu dēļ bija izlases nometni atstājuši. Sākumsastāvā ar Karašausku priekšā spēlēja Valērijs Šabala, bet rezervē nebija neviena nominālā uzbrucēja.

Tikmēr igauņi, kas jau tā nebija ieradušies Rīgā savā visspēcīgājā sastāvā, pēc uzvaras pār Lietuvu (2:0) bija ļāvuši prom doties diviem sākumsastāva spēlētājiem (Anieram un Dmitrijevam), kā arī nomainījuši gandrīz visus pārējos. No tā sākumsastāva, kas uzvarēja Lietuvu, igauņiem laukumā šodien devās tikai divi spēlētāji.

Spēlējot pret igauņu atsvaidzināto sastāvu, Latvija pirmajā puslaikā vairāk kontrolēja bumbu, kamēr pretinieki lielākoties apdraudēja Andra Vaņina sargātos vārtus no tālienes vai arī meklēja iespējas pretuzbrukumos. Pāris reizes uzbrukuma priekšgalā bīstami nonāca Karašausks un Šabala, taču patiešām lielisku vārtu gūšanas momentu nebija līdz pašai puslaika izskaņai, kad ar galvu teicami trāpīja Vitālijs Jagodinskis. Taču jaunais igauņu vārtsargs Matvejs Igonens aizsniedzās līdz bumbai, un ar šo pieskārienu pietika, lai bumba atsitot pa vārtu pārliktni. Igauņi uzreiz atbildēja ar asu pretuzbrukumu, kurā tika pārsists pāri no vārtu priekšas.

Otrā puslaika sākumā Latvija uzbruka vēl masīvāk, kas noveda pie igauņu kļūdas savu vārtu tuvumā, un bumbu pārtvēra Karašausks. Viņš piespēlēja uz sāniem Jānim Ikauniekam, kuram sitiens neizdevās. Latvijas spiediens gan palika bez rezultātiem un pamazām apsīka, taču visu spēles gaitu mainīja Ikaunieks – viņš 70. minūtē saņēma bumbu centrējuma pozīcijā pie soda laukuma malas, taču gaidītā centrējuma vietā izdarīja tālsitienu un lieliski trāpīja vārtu tālajā stūrī, atklājot rezultātu.

Pēc vārtu guvuma Latvija pārgāja uz spēli uz pretuzbrukumiem, un Igaunijai radās lieliska iespēja panākt neizšķirtu, bet to nepieļāva Vaņins, pēc igauņu tālsitiena atvairot vārtu tālajā apakšējā stūrī lidojušu bumbu.

Latvijas izlasei šī ir tikai otrā uzvara oficiālā spēlē kopš 2016. gada rudens. Šajā vairāk nekā pusotru gadu ilgajā intervālā bija aizvadītas 16 spēles, uzvarot tikai vienreiz, to pašu pret pastarīti Andoru. Šī arī ir pirmā reize pēdējās sešās spēlēs, kad izdevies nosargāt savus vārtus neskartus, kamēr Jānis Ikaunieks guvis savus trešos vārtus Latvijas izlasē. Latvija arī pietuvojusies tam, lai nosargātu Baltijas kausu savā īpašumā - pēc trim dienām gaidāmajā spēlē pret Lietuvu Pātelainena vadītajai izlasei pietiks ar neizšķirtu.

Latvija – Igaunija 1:0 (0:0)

Vārti: J. Ikaunieks 70`
Brīdinājumi: Šabala - Kruglovs
Latvija: Vaņins, Dubra, Jagodinskis, Gabovs, Maksimenko, Fertovs (Tarasovs 66`), Kļuškins (Hmizs 84`), J. Ikaunieks, Rugins (Savaļnieks 66`), Karašausks (Kamešs 83`), Šabala
Igaunija: Igonens, Keits, Kruglovs, Puri, Lepistu (Antonovs 46`), Zenjovs (Ojamā 71`), Vasiļjevs, Jirgensons (Kams 71`), Metss, Baranovs (Vīmans 46`), Tamms.
Galvenais tiesnesis: M. Lukjancuks (Lietuva)

  +6 [+] [-]

, 2018-06-02 19:53, pirms 7 gadiem
Apsveicam jauno izlasi ar jaunu spēli, jaunām mājām un uzvaru!!!
Apsveicam arī jauno Prezidentu ar labu sākumu!
Vai tiešām pat ar ārzemju II vai III klases treneri jau šāds izrāviens sniegumā!?
Bravo Ikauniekam!

  -3 [+] [-]

, 2018-06-02 19:53, pirms 7 gadiem
Nedaudz sejā Pučes cienkungam ; )
Sāka gan spēlēt mūsu "koka" kājas.

 +24 [+] [-]

, 2018-06-02 19:55, pirms 7 gadiem
Malači! Ikaunirka gols vnk bomba
Spēli dominējām un tā spēlējot arī leišus paņemsim.

P.S kauns ,ka pa ltv7 nepāraidīja spēli!

  -3 [+] [-]

, 2018-06-02 19:55, pirms 7 gadiem
Man patika, ka mālējie aizsargi neatspiedās atpakaļ un no tā jau tas vidus spiediens radās, par ko runāja tikko Sanders Pūrī!
Slēpts komentārs no bloķēta lietotāja

     [+] [-]

, 2018-06-02 19:56, pirms 7 gadiem
RAGNARS rakstīja: Malači! Ikaunirka gols vnk bomba
Spēli dominējām un tā spēlējot arī leišus paņemsim.

P.S kauns ,ka pa ltv7 nepāraidīja spēli!
Te gan jautājums Kasparam, kas par štelli?!!?
Slēpts komentārs no bloķēta lietotāja

  +6 [+] [-]

, 2018-06-02 19:57, pirms 7 gadiem
Žēl , ka Karašausks neielika. Ļoti gribējās ,lai Starkovam ieriebj
Slēpts komentārs no bloķēta lietotāja

 +17 [+] [-]

, 2018-06-02 19:58, pirms 7 gadiem
Mums jāsāk pāraidīt spēles pa ltv7 kā iepriekš,ja gribam celt futbolu augšā
Uzskatu ,ka spēli cienīgi redzēt visi - neviss tikai tie kuriem bet4sport iekļauts

  +2 [+] [-]

, 2018-06-02 19:59, pirms 7 gadiem
RAGNARS rakstīja: Žēl , ka Karašausks neielika. Ļoti gribējās ,lai Starkovam ieriebj
Gan ieliks īstajās spēlēs!!!
Slēpts komentārs no bloķēta lietotāja

  +8 [+] [-]

, 2018-06-02 19:59, pirms 7 gadiem
Tiiri labs futbols LV izpildiijumaa, it sevishki prieks videejo liiniju, It seveiski Ikaunieku..

  +1 [+] [-]

, 2018-06-02 20:00, pirms 7 gadiem
VIDEO: Latvija - Igaunija 1:0 - https://skaties.lv/sports/futbols/l...
Slēpts komentārs no bloķēta lietotāja

 +24 [+] [-]

, 2018-06-02 20:00, pirms 7 gadiem
TV tiešraides sakarā šādus "jaunos laikus" mums nevajag. Šī nebija nekāda pārbaudes spēle, ar kuru komerckanāls Viasat var izdarīties kā vēlas - dodot bezmaksas signālu, atvainojiet, s...a izskatā, kamēr Igaunijas sabiedriskie mediji savā platformā laida HD signālā. Atkal Igaunija var, a mēs tikai vārdos - pārmaiņu laiks, tagad viss būs labāks, restarts....drīzāk finišs. Kaspar G. izvēlies pareizos padomdevējus, Viasats Latvijas sportu vienreiz izputinās pavisam.

  +8 [+] [-]

, 2018-06-02 20:01, pirms 7 gadiem
NAMEJS 9999 rakstīja: Vai tad kādu no pasaules Top izlasēm vinnēja, ka tā jābauro?
Atkal viss slikti ?
Slēpts komentārs no bloķēta lietotāja

     [+] [-]

, 2018-06-02 20:02, pirms 7 gadiem
Redzēju tikai no 65.min. Ikaunieks krasava. Beigās aizsardzība pārāk pasīva, ļāva igauņiem izvērsties. Paldies Vaņinam beigās, ka izdevās nosargāt uzvaru.

  +6 [+] [-]

, 2018-06-02 20:03, pirms 7 gadiem
Taa turpinaat!!!!!

  +7 [+] [-]

, 2018-06-02 20:04, pirms 7 gadiem
varenais_eksperts rakstīja: Atkal viss slikti ?
Kā parasti, viņam ieņemts pilnīgi pretējs viedoklis kā citiem. Ko gan citu varēja gaidīt.

  +5 [+] [-]

, 2018-06-02 20:05, pirms 7 gadiem
Kopumā spēle tiešām laba, liels progress salīdzīnājumā ar iepriekš redzēto. Un vārti vnk izcili.

  +4 [+] [-]

, 2018-06-02 20:08, pirms 7 gadiem
Tāpēc Futbolu mēs mīlam!

  +5 [+] [-]

, 2018-06-02 20:09, pirms 7 gadiem
Jānis Līgats rakstīja: TV tiešraides sakarā šādus "jaunos laikus" mums nevajag. Šī nebija nekāda pārbaudes spēle, ar kuru komerckanāls Viasat var izdarīties kā vēlas - dodot bezmaksas signālu, atvainojiet, s...a izskatā, kamēr Igaunijas sabiedriskie mediji savā platformā laida HD signālā. Atkal Igaunija var, a mēs tikai vārdos - pārmaiņu laiks, tagad viss būs labāks, restarts....drīzāk finišs. Kaspar G. izvēlies pareizos padomdevējus, Viasats Latvijas sportu vienreiz izputinās pavisam.
Tāda pārraide bija īsts "pazors"
Slēpts komentārs no bloķēta lietotāja

  +5 [+] [-]

, 2018-06-02 20:11, pirms 7 gadiem
Tāda sajūta, ka Latvija tikai sāk apgūt interneta tiešraides.Bildes nekvalitāte pārspēja pat izlases spēli pret Gibraltāru.Piedodiet, bet Gorkša vadīšana sākas ar smagu pliķi pa līdzjūtējiem pie ekrāniem.Ceru, ka kāds viņam pateiks, ka līgums ar Viašrotu jālauž.Spēli noklausījos, izklausījās jau labāk nekā pie Starkova.

  +3 [+] [-]

, 2018-06-02 20:12, pirms 7 gadiem
Vajadzētu Mežecki, indriksonu un to rižo iesēdināt par Latvijas futbola iznīcināšanu

     [+] [-]

, 2018-06-02 20:13, pirms 7 gadiem
hulijs_lebinieks_118456479043213 rakstīja: Sportaa skaists ir tikai rezultaats uz tablo to reiz teica viens vieds Lepajas bocmanis un es tam piekriitu!!!
Bocmanis tam vairs nepiekrīt

  +5 [+] [-]

, 2018-06-02 20:14, pirms 7 gadiem
šovakar latvieši spēlēja ātru un agresīvu futbolu Dortmundes Borussia stilā, bumbas kontrole gandrīz 60%.Arī šis sastāvs ir uz kaut ko spējīgs,man patika.Protams eiforijā nedrīkstam iekrist un tas ir jāsaprot arī spēlētājiem,jo tas ir tikai pats sākums.

  +3 [+] [-]

, 2018-06-02 20:16, pirms 7 gadiem
Rēdzēju tik no kāda 60 min, tīri sakarīgs futens, vismaz cenšās bumbu pieturēt, kaut kādas īsās piespēles, tā ka uz pareizā ceļa ir, kas arī galvenais.

  +4 [+] [-]

, 2018-06-02 20:25, pirms 7 gadiem
Redzējām rindu uz mantu glabātuvi? Totāls murgs, Tas stabīli lielākais feils, ko stadionos esmu redzējis

 +14 [+] [-]

, 2018-06-02 20:27, pirms 7 gadiem
Bravo jauno laiku futbolam un pārraižu flagmanim Viaplay, kas spēli filmēja ar tosteri.

  +5 [+] [-]

, 2018-06-02 20:35, pirms 7 gadiem
Jauns prezidents, jauns ģenereālsekretārs , jauns treneris un jauns rezultāts. Sākumam tīri labi. Daugavas stadionā gan nedaudz pie organizācijas jāpiestrādā, bet gan jau ar katru reizi būs labāk.
Pat nedaudz pārsteidza, ka 4,5 tūkstoši skatītāju ieradušies - tikai - kurš reāli paŗbaudīja biļetes? Apsargs ātri paŗlaida aci vai izskatās līdizīga un slāj iekšā.

     [+] [-]

, 2018-06-02 20:38, pirms 7 gadiem
Dainis1998 rakstīja: Redzējām rindu uz mantu glabātuvi? Totāls murgs, Tas stabīli lielākais feils, ko stadionos esmu redzējis
Līdz stadionam netiku. Kas tur par rindām? ričuku ir kur nobāzt?

  +6 [+] [-]

, 2018-06-02 20:43, pirms 7 gadiem
Jānis Līgats rakstīja: TV tiešraides sakarā šādus "jaunos laikus" mums nevajag. Šī nebija nekāda pārbaudes spēle, ar kuru komerckanāls Viasat var izdarīties kā vēlas - dodot bezmaksas signālu, atvainojiet, s...a izskatā, kamēr Igaunijas sabiedriskie mediji savā platformā laida HD signālā. Atkal Igaunija var, a mēs tikai vārdos - pārmaiņu laiks, tagad viss būs labāks, restarts....drīzāk finišs. Kaspar G. izvēlies pareizos padomdevējus, Viasats Latvijas sportu vienreiz izputinās pavisam.
Piekrītu! Atjaunots nacionālais stadions, jauns treneris, skaista spēle, bet translācija miskaste, turklāt internetā, nevis nacionālajā TV!

  +6 [+] [-]

, 2018-06-02 20:44, pirms 7 gadiem
Kaut atkal būtu tāda līmeņa vidējā līnija, kā astafjevs laizāns bleidelis rubins

     [+] [-]

, 2018-06-02 20:49, pirms 7 gadiem
Banss rakstīja: Līdz stadionam netiku. Kas tur par rindām? ričuku ir kur nobāzt?
Pirms atklāšanas skatījos sižetu par stadionu, saimnieks teica, ka esot velonovietne aiz žoga, apsargājama. Parādīt gan neparadīja teica, ka ar velo vislabāk braukt uz turieni, kamēr apkārtējās ielas Rīgas dome sakārtos.

  +5 [+] [-]

, 2018-06-02 20:54, pirms 7 gadiem
Banss rakstīja: Līdz stadionam netiku. Kas tur par rindām? ričuku ir kur nobāzt?
Federācija bija izdomājuši priekš somām, mantām utt. Pie stadiona ieejas nolikt kravas konteineru (mantu glabātuve), itkā no drošības viedokļa ok, arī apsargi pie iekšā laišanas laiku tā netērēja. Bet nebija aizdomājušies, kā tie aptuveni 200 cilvēki gribēs mantas atpakaļ. Tad nu iedomājies 200 cilvēku stāv rindiņā paralēli izejai, bloķējot ceļu pārējiem. Pēc 30 min apsargi izdomāja, kā nebūs aršanas un sākās somu loterija. Visus saspieda vienā čupā un no tās glabātuves vilka laukā pa somai un bļāva: "Kam pieder?" . Nebrīnītos, ja kāds paķēra pa ne savai somai, jo izsniegtais numurus nepārbaudīja.
P.S. Prasīju LFF par velosipēdu novietnēm, atbildēja, ka, lai lieku savu Ričuku kkur Grīziņkalnā. Pagaidām neesot, bet plānots, kad remontdarbi būs beigti

  +5 [+] [-]

, 2018-06-02 21:02, pirms 7 gadiem
Viena bileshu kase uz visu stadionu. Gan jau kads vel nebija biljetes dabujis lidz 1 puslaika beigam. Kautkada mistiska mantu glabatuve ar nenormalu rindu. Ienest stadiona apkartnee pilnigi neko nedrikst. pat atvertu kolas pudeli.
30 latvieshu ultras apsargaa 10 polichi/apsargi. un visaa stadionaa kadi 100 vismaz. Naudu nav kur likt? cik gadijumi kad LV lidzjuteji taisa nekartibas? It sevishki miermigligajaa Baltijas kausaa. Cesu alus susla 3.50. Kursh uz alu pelna? LFF cenas pieskata vispar? Visi solinji ar sausiem dubljiem. Rekinot kad lietus pedejoreiz bija. nekas nav notirits jau labu laiku. Parejais viss bija labi, gan atmosfera gan pati spele
Slēpts komentārs no bloķēta lietotāja

  +1 [+] [-]

, 2018-06-02 21:13, pirms 7 gadiem
Dainis1998 rakstīja: Federācija bija izdomājuši priekš somām, mantām utt. Pie stadiona ieejas nolikt kravas konteineru (mantu glabātuve), itkā no drošības viedokļa ok, arī apsargi pie iekšā laišanas laiku tā netērēja. Bet nebija aizdomājušies, kā tie aptuveni 200 cilvēki gribēs mantas atpakaļ. Tad nu iedomājies 200 cilvēku stāv rindiņā paralēli izejai, bloķējot ceļu pārējiem. Pēc 30 min apsargi izdomāja, kā nebūs aršanas un sākās somu loterija. Visus saspieda vienā čupā un no tās glabātuves vilka laukā pa somai un bļāva: "Kam pieder?" . Nebrīnītos, ja kāds paķēra pa ne savai somai, jo izsniegtais numurus nepārbaudīja.
P.S. Prasīju LFF par velosipēdu novietnēm, atbildēja, ka, lai lieku savu Ričuku kkur Grīziņkalnā. Pagaidām neesot, bet plānots, kad remontdarbi būs beigti
Paldies par info!
"Liec kaut ur Grīziņkalnā" izklausās pēc ņirgāšanās

  +3 [+] [-]

, 2018-06-02 21:29, pirms 7 gadiem
Banss rakstīja: Paldies par info!
"Liec kaut ur Grīziņkalnā" izklausās pēc ņirgāšanās
Nepiekritīšu, arī es vakar rakstīju - lai noskaidrotu informāciju, par autostāvvietām, vai būs kur nolikt un kāda situācija, zistāstīja, ka pie stadiona ir maksas, bet vietu maz, paskaidroja arī situāciju, ka notiek vēl joprojām būvdarbi, tāpēc nolikt pie stadiona nebūs un ērt. Rekomendēja auto atstāt uz Pērnavas ielas un uz Grīziņkalna rajona stadionā tuvumā esošajām ielām. Es domāju, viss ir adekvāti un diez vai bija burtisks: "Liec kaut kur Grīziņkalnā". Šeit es aicinātu izturēties ar sapratni, nav tā - ka stadions ir pilnībā funkcionāls un tā infrastruktūra ir pabeigta.

  -1 [+] [-]

, 2018-06-02 21:46, pirms 7 gadiem
Artudito rakstīja: Nepiekritīšu, arī es vakar rakstīju - lai noskaidrotu informāciju, par autostāvvietām, vai būs kur nolikt un kāda situācija, zistāstīja, ka pie stadiona ir maksas, bet vietu maz, paskaidroja arī situāciju, ka notiek vēl joprojām būvdarbi, tāpēc nolikt pie stadiona nebūs un ērt. Rekomendēja auto atstāt uz Pērnavas ielas un uz Grīziņkalna rajona stadionā tuvumā esošajām ielām. Es domāju, viss ir adekvāti un diez vai bija burtisks: "Liec kaut kur Grīziņkalnā". Šeit es aicinātu izturēties ar sapratni, nav tā - ka stadions ir pilnībā funkcionāls un tā infrastruktūra ir pabeigta.
Es tak saprotu ka vēl viss nav pabeigts un ceru ka tas nebija burtiski teikts. Skonto jau ar nebija vietas, bet ļāva iestumt teritorijā un tad pie kāda žoga pieslēgt. Vismaz drošāk kā kaut kur vnk pilsētā.
Slēpts komentārs no bloķēta lietotāja

  +6 [+] [-]

, 2018-06-02 22:02, pirms 7 gadiem
a_burts_a_burts_100293474021870 rakstīja: Nesaprotu, jūs, mīkstos Rīdzeniekus, par ko cepieni? Kādas nahren autostāvvietas, mantu glabātuves, velo parkingi un t.t. ? Es personīski, kad Rīgā esmu, mierīgi ar K2 (divām kājām) pastaigājos no Mežaparka līdz Ziepčikam turp un atpakaļ ar vienu mazu mugursomu plecos, kas jums, SLABO? Maksāt par sabiedrisko transprotu vai arī bendēt nervus Rīgas probkās, meklējot parkošanas vietu, kā arī grūstīties ar veļukiem pa šaurām ielām, traucējot gājējiem, nav priekš manis!
Šodien ar savu mazo mugursomu būtu stāvējis 30 min, lai to iemestu pie pārējo mīksto somām vai arī stadionā neviens tevi nelaistu
Slēpts komentārs no bloķēta lietotāja
Slēpts komentārs no bloķēta lietotāja

  +4 [+] [-]

, 2018-06-02 22:04, pirms 7 gadiem
Par kādu Latvijas futbola popularitātes celšanu vispār varbūt runa ja translācija ir tādā "kvalitātē" ? LFF nav par to kauns? Paskatījos 5 minūtes un pārslēdzu uz Anglijas - Nigērijas spēli. Visu laiku skandina cik vecs ir Baltijas kauss bet tā prestižs tak ir 0 līmenī. Tagad jau baigi var no sajūsmas sist plaukstas ka igauņiem iesitām vienus vārtus bet ir taču jāatzīst ka Igaunija nebūt nebija savā labākajā sastāvā. Protams tas ka izlase mēģina kontrolēt bumbu, iedot kādu piespēli un pat uzbrukt ir uzteicami. Veiksmi jaunajam izlases trenerim.

  +4 [+] [-]

, 2018-06-02 22:05, pirms 7 gadiem
a_burts_a_burts_100293474021870 rakstīja: Kādā sakara man būtu jāmet mugursoma glabātuvē? Vai tā kādam tribīnēs traucē?
Stadionā nelaida ne ar kādām somām

  -2 [+] [-]

, 2018-06-02 22:05, pirms 7 gadiem
redz ā,k āpat slotaskāts izšauj.. no centrējuma sanāca gols. Kuriozi vārti
Slēpts komentārs no bloķēta lietotāja
Slēpts komentārs no bloķēta lietotāja
Slēpts komentārs no bloķēta lietotāja

     [+] [-]

, 2018-06-02 22:11, pirms 7 gadiem
RAGNARS rakstīja: Žēl , ka Karašausks neielika. Ļoti gribējās ,lai Starkovam ieriebj
Redzi nu, tātad Starkovam bija taisnība, ka viņu neņēma. Mums pietiek uzbrucēju, kas nevar iesist golu. Laba spēle, skatāma, tikai ar igauņu komentētāju. Ikaunieks baigais viltnieks

     [+] [-]

, 2018-06-02 22:11, pirms 7 gadiem
Dainis1998 rakstīja: Tikko apskatīju momentus no izslavētās translācijas, pasmaidīju un nopriecājos, ka biju stadionā un nebija tāds interneta platfomu amatierisms
Pat Pols Ašvorts Twitter normāli ar samazgām mīlēja "LFF jauno ēru".
Kā klātienē, nav par tālu tas skats vai viss labi pārskatāms?
Slēpts komentārs no bloķēta lietotāja

  +2 [+] [-]

, 2018-06-02 22:12, pirms 7 gadiem
Tikko apskatīju momentus no izslavētās translācijas, pasmaidīju un nopriecājos, ka biju stadionā un nebija tāds interneta platfomu amatierisms
Pat Pols Ašvorts Twitter normāli ar samazgām nolēja "LFF jauno ēru", par translācijas kvalitāti.

     [+] [-]

, 2018-06-02 22:16, pirms 7 gadiem
Banss rakstīja: Kā klātienē, nav par tālu tas skats vai viss labi pārskatāms?
No otrā stāva lieliski; ja ir pieradums no īstajiem futbola stadioniem, kur laukums ir rokas stiepiena attālumā, tad pirmajā stāvā ne visai

  +2 [+] [-]

, 2018-06-02 22:19, pirms 7 gadiem
Protams, ka spēlē ir jūtami uzlabojumi un cenšamies kko izveidot ne tikai atsisties, bet tomēr esmu pārsteigts par tik lielu optimismu no jums - tā bija Igaunijas otrā izlase! Vai tiešām tā ir tikpat laba kā pirmā izlase? Grūti noticēt tik straujiem uzlabojumiem rezultātu ziņāA, bet lai Dievs dotu! Katrā ziņā milzīgs lēciens attiecībā pret spēli ar Gibraltāru.

  +1 [+] [-]

, 2018-06-02 22:20, pirms 7 gadiem
Dainis1998 rakstīja: No otrā stāva lieliski; ja ir pieradums no īstajiem futbola stadioniem, kur laukums ir rokas stiepiena attālumā, tad pirmajā stāvā ne visai
Nu man lielakais pieradums ir Skonto
Slēpts komentārs no bloķēta lietotāja

  +1 [+] [-]

, 2018-06-02 22:25, pirms 7 gadiem
Baigi žēl, kā vidējos līdzjutējus ir grūti pavilkt uz aktīvo līdzjušanu. Šodien redzēju foršu vīziju nākotnei. Ziemeļu tribēne pilnāa ar Latvijas ultrām, Dienvidu ar pretinieku, centrālā ar vidējo līdzjutēju, kurš piebalsoja ultrām. 10k šādu līdzjutēju radītu atmosfēru, par kādu esam sapņojuši. Iedomājos, pat skudriņas pārskrēja. Pietiek sapņot.
Slēpts komentārs no bloķēta lietotāja

  +4 [+] [-]

, 2018-06-02 22:35, pirms 7 gadiem
ja pie raksta par VEFu komenti daudz vairāk nekā par šo, tad LFF derētu aizdomāties par skatītājiem klātienē un platformām neklātienē

  +2 [+] [-]

, 2018-06-02 22:38, pirms 7 gadiem
Kili rakstīja: igauņiem nebija tikai klavans

mums nebija Dāvis ikaunieks, cauņa un vēl daži labi
Zeiberliņš, Štolcers un Rimkus arī nebija

  -1 [+] [-]

, 2018-06-02 22:45, pirms 7 gadiem
specha rakstīja: Zeiberliņš, Štolcers un Rimkus arī nebija
Pat Starkova nebija - brīnums, ka uzvarējām.
Slēpts komentārs no bloķēta lietotāja
Slēpts komentārs no bloķēta lietotāja

     [+] [-]

, 2018-06-02 23:12, pirms 7 gadiem
Kili rakstīja: vajag stadionu vismaz uz 30k vietām, tad būs kkāda atmosfēra

10k, tas ir vidējais dinamo hoķa apmeklējums
Uz hoķi rekords ir 9.5k un tas max desmit reižu varbūt pirmajās 5 sezonās, vēlāk nekā tur virs nav bijis. Manuprāt ar tiem pašiem Arēnā Rīga atmosfēra bija ļoti ok, ņemot vērā, ka līdz cilvēku skaitu mēs uz sportu reti varam savākt, pagaidām vairāk nav pamatoti būvēt. Lai labāk pakrāj vai nu jumtam, vai atsevišķām futbola stadionam

  +4 [+] [-]

, 2018-06-02 23:22, pirms 7 gadiem
Dainis1998 rakstīja: Uz hoķi rekords ir 9.5k un tas max desmit reižu varbūt pirmajās 5 sezonās, vēlāk nekā tur virs nav bijis. Manuprāt ar tiem pašiem Arēnā Rīga atmosfēra bija ļoti ok, ņemot vērā, ka līdz cilvēku skaitu mēs uz sportu reti varam savākt, pagaidām vairāk nav pamatoti būvēt. Lai labāk pakrāj vai nu jumtam, vai atsevišķām futbola stadionam
Bet nu baigi gribētos 4to tribīni, tāds pāķisks paskats ka vienas tribīnes nav

  +1 [+] [-]

, 2018-06-02 23:34, pirms 7 gadiem
Dainis1998 rakstīja: Uz hoķi rekords ir 9.5k un tas max desmit reižu varbūt pirmajās 5 sezonās, vēlāk nekā tur virs nav bijis. Manuprāt ar tiem pašiem Arēnā Rīga atmosfēra bija ļoti ok, ņemot vērā, ka līdz cilvēku skaitu mēs uz sportu reti varam savākt, pagaidām vairāk nav pamatoti būvēt. Lai labāk pakrāj vai nu jumtam, vai atsevišķām futbola stadionam
Ja būvē atsevišķu futbola stadionu, tad vajag būt četrām tribīnēm un 25-30k vietām. Savādāk to darīt nav jēga.

  +1 [+] [-]

, 2018-06-02 23:49, pirms 7 gadiem
Narkomāns Jānis rakstīja: Ja būvē atsevišķu futbola stadionu, tad vajag būt četrām tribīnēm un 25-30k vietām. Savādāk to darīt nav jēga.
Par četrām tribēnēm pilnīgi piekrītu, citādi skats tāds šķidrs. Bet par to ietilpību, neredzu argumentus, lai būvētu tik ietilpīgu objektu, konkrēti futbolam. Es labāk esmu mājīgā 10k stadionā (ar tribīnēm visapkārt laukumam), kurš ir aizpildīts >90%, nevis milzīgā monstrā, kurš varbūt izskatās iespaidīgi un uz papīra ir vareni cipari, taču realitātē, procentuāli no iespējamās ietilpības, spēlēs tribīnēs svilpo vējš. Atmosfēra varbūt līdzīga, bet skats nekāds

     [+] [-]

, 2018-06-02 23:57, pirms 7 gadiem
Dainis1998 rakstīja: Par četrām tribēnēm pilnīgi piekrītu, citādi skats tāds šķidrs. Bet par to ietilpību, neredzu argumentus, lai būvētu tik ietilpīgu objektu, konkrēti futbolam. Es labāk esmu mājīgā 10k stadionā (ar tribīnēm visapkārt laukumam), kurš ir aizpildīts >90%, nevis milzīgā monstrā, kurš varbūt izskatās iespaidīgi un uz papīra ir vareni cipari, taču realitātē, procentuāli no iespējamās ietilpības, spēlēs tribīnēs svilpo vējš. Atmosfēra varbūt līdzīga, bet skats nekāds
Es ar cerību ka Latvijas futbols attīstīsies. Lai nebūtu pēc gadiem 5-10 jādomā par jauna stadiona būvēšanu. Vasarā var organizēt koncertus u.c. pasākumus. Ziemā, nu ziema paliek ziema, zālāju nevajag sildīt, tā ka nekādas lielās izmaksas nebūtu

     [+] [-]

, 2018-06-03 13:19, pirms 7 gadiem
Kili rakstīja: tevis minētie jau sen kā beiguši karjeras

ja gribēji trollot, tad nesanāca
Paklau trolli, Cauņa ar beidzis karjeru izskatās, un ja Zjuzinu gaidi arī izskatās ka nesanāks

     [+] [-]

, 2018-06-03 16:38, pirms 7 gadiem
Šoreiz esmu vienisprāt ar ficuku.