Layout: current: getContentLayout (Cid: Cache\Templating\LayoutCustomizations\Esports\CustomizationSource512 ), alternative: getContentLayout (Cid: Cache\Templating\LayoutCustomizations\Esports\CustomizationSource512), Fid:119, Did:0, useCase: 3

Urugvaja nerealizē pendeli, un finālā iekļūst Brazīlija

Rolands Eliņš

Urugvaja nerealizē pendeli, un finālā iekļūst Brazīlija
Pirmo vārtu autors Freds
Foto:AFP/Scanpix

Konfederāciju kausa pirmajā pusfinālspēlē uzvaru spēles 86. minūtē izrāvusi Brazīlijas valstsvienība, kura ar 2:1 pieveica Urugvaju. Izšķirošos vārtus pēc stūra sitiena guva Paulinju, taču pirmajā puslaikā urugvajiešu veterāns Djēgo Forlans nerealizēja 11 metru soda sitienu.

Pirmajā Konfederāciju kausa pusfinālā sacentās divas Dienvidamerikas izlases – turnīra rīkotāja Brazīlija un Urugvaja, tiesa, mača sākumā likās, ka tā nopietni šim mačam noskaņojusies tikai viena no tām. Kamēr brazīlieši visnotaļ slinki dzenāja bumbu pa savu laukuma pusi un retu reizi uzbrukumā pārādījās kāda dzirkstelīte, Urugvajas futbolisti samērā bieži viesojās pretinieku soda laukumā, kas noveda pie tā, ka, cīnoties par vietu, 13. minūtē Davids Luizs nogāza Djēgo Lugano un tika nozīmēts 11 metru soda sitiens. Brazīliju no vārtu zaudējuma gan izglāba vārtsargs Žulio Sēzars, kurš atvairīja veterāna Djēgo Forlāna sitienu.

Arī turpinājumā brazīlieši neko īpašu nerādīja, vēl sliktāk, viņi arī sāka spēlēt diezgan agresīvi un nesavaldīgi (šajā komponentā Urugvaja gan nebija daudz kautrīgāka), taču puslaika beigās ar Neimara un Freda pūlēm viņu uzbrukumi sāka sasniegt pretinieku vārtus. 41. minūtē Neimars arī sagaidīja labu piespēli savā kreisajā flangā, no kura spēja veikt skaistu atspēli uz soda laukuma vidū esošo Fredu, un 1:0.

Ja neskaita puslaika pārtraukumu, tad neko ilgi šis pārsvars nenoturējās, jo jau 48. minūtē pēc vairākkārtīgiem urugvajiešu sitieniem bumbu vārtos raidīja Edinsons Kavani. Tiesa, lai arī rezultātā bija panākts neizšķirts, spēles iniciatīva pamazām pārgāja brazīliešu rokās, kuri daudz vairāk kontrolēja bumbu un veica vairākas ļoti skaistas izspēles, taču vārtus viņiem gūt neizdevās līdz pat 86. minūtei, kad pēc stūra sitiena precīzi ar galvu nospēlēja Paulinju.

Paulinju vārtu guvums izrādījās izšķirošais, par spīti urugvajiešu izmisīgajiem centieniem panākt izlīdzinājumu, kas nozīmēja, ka 30. jūnijā Konfederāciju kausa finālā jau piekto reizi piedalīsies mājiniece Brazīlija. Savukārt Urugvaja tajā pašā dienā cīnīsies par trešo vietu.

Otro pusfinālu rīt pulksten 22:00 uzsāks Spānijas un Itālijas valstsvienības.

Brazīlija – Urugvaja 2:1 (1:0)

Vārtu guvēji: Freds 41` Paulinju 86` - Kavani 48`
Brīdinājumi: Luizs 13` Gustavo 39` Marselo 75` - Kavani 21` Gonsaless 74`
Brazīlija : Sēzars, Alvess, Silva, Luizs, Marselo, Freds, Neimārs (Dante 90+2`), Oskars (Ernaness 73`), Gustavo, Paulinju, Halks (Bernards 64`)
Urugvaja: Muslera, Lugano, Godins, Rodrigess, Svaress, Forlans, Pereira, Arevalo, Gonsaless (Gargano 83`), Kavani, Kaceress
Sitieni (vārtu rāmī): 19 (10): 7 (3)
Bumbas kontrole: 64% : 36 %

Slēpts komentārs no bloķēta lietotāja

  +2 [+] [-]

, 2013-06-27 00:02, pirms 12 gadiem
Forlans ilgi atcerēsies pendeli
Slēpts komentārs no bloķēta lietotāja
Slēpts komentārs no bloķēta lietotāja

  +4 [+] [-]

, 2013-06-27 00:05, pirms 12 gadiem
Neimāra saruna ar Gonsalesu pie stūra karodziņa kaut kas neredzēts
Slēpts komentārs no bloķēta lietotāja

     [+] [-]

, 2013-06-27 00:06, pirms 12 gadiem
Urugvajas lielākās zvaigznes ir uzbrukumā, domāju neviens nebrīnītos, ja WC2010 labākais spēlētājs paliktu rezervē
Slēpts komentārs no bloķēta lietotāja
Slēpts komentārs no bloķēta lietotāja

  +1 [+] [-]

, 2013-06-27 00:10, pirms 12 gadiem
frutto rakstīja: likas,ka Neimars beidzot noseedies ir,bet tomer atkal sakeera zvaigzni! Veel kaut ko tur ziimejas pret Kavani Lai gan viena no momentiem,atsitas pret Kavani grudaku ka pret sienu !
pēdējais lēciens ar sķertu seju tiešām bija drusku pa daudz
Slēpts komentārs no bloķēta lietotāja

  +8 [+] [-]

, 2013-06-27 00:14, pirms 12 gadiem
Ridiculous dive from Neymar - YouTube

Neimārs visā krāšņumā

Labi, ka viņš spēlēs Spānijā. Citās līgās diez vai saprastu..

     [+] [-]

, 2013-06-27 00:15, pirms 12 gadiem
frutto rakstīja: pofig simulaacijas,nevajag ziimeties taa,var ari tikt pie traumas taada veida,doma ka ja maajas speele,tad viss ir atlauts
viņš vēl jauns un nepieredzējis,nemāk saglabāt vēsu galvu pēc provokācijām un Urugvaja jau ar īsto spēles stilu bija izvēlējušies,pa kātiem likt nekautrējās,nevis vienkārši gāza gar zemi,bet tā,lai nākamreiz apdomā vai jēga līst
Slēpts komentārs no bloķēta lietotāja

  -1 [+] [-]

, 2013-06-27 00:16, pirms 12 gadiem
RobisK rakstīja: haļava

bet neviens nešaubās, ka PK izgāzīsies!
haļava bija Urugvajas vārti,kurus brazīļi burtiski paši sev atveda vairākas reizes pēc kārtas nespējot iznest bumbu no soda laukuma

     [+] [-]

, 2013-06-27 00:19, pirms 12 gadiem
frutto rakstīja: eiropa jau ari taa spele,loti gribu redzet barsas speeles pret anglu vai vaacijas klubiem,paskatisimies cik stipras kaajas ir Neimaram
man patika kā teica Skolari,Barcā Neimāram nebūs jāapspēlē puse komandas,kā viņš to bieži darīja Santos un sākumā arī Brazīlijas izlasē,viņam būs ar ko saspēlēties un tas viņu padarīs tikai bīstamāku
Slēpts komentārs no bloķēta lietotāja
Slēpts komentārs no bloķēta lietotāja
Slēpts komentārs no bloķēta lietotāja

     [+] [-]

, 2013-06-27 00:22, pirms 12 gadiem
frutto rakstīja: lai ari esmu Real fans,biezak saaku skatities Epl,apnicis muzigais dailes teatris abu top komandu izpildijuma
nu man gan savukārt patīk tehniskāks futbols
Slēpts komentārs no bloķēta lietotāja
Slēpts komentārs no bloķēta lietotāja

     [+] [-]

, 2013-06-27 00:24, pirms 12 gadiem
RobisK rakstīja: haļava bija abi Brazīlijas goli

Urugvaja ir PK 4.vietas ieguvēja un Copa America čempioni
nu i,cik sen tas bija,kopš tā laika daudz ūdens aiztecējis un Urugvaja tādus augstumus savā spēlē vairs nav sasniegusi

     [+] [-]

, 2013-06-27 00:26, pirms 12 gadiem
frutto rakstīja: futbols tehnisks,bet paarak maigi tiesnesi ir Spanijas futbola
neteiktu ka maigi,drīzāk nesaprotami,dažreiz tādus teātrus taisa,ka tik turies
Slēpts komentārs no bloķēta lietotāja
Slēpts komentārs no bloķēta lietotāja

  -1 [+] [-]

, 2013-06-27 00:27, pirms 12 gadiem
bet lai nu kā,pēc vienas epizodes nevar spriest par Neimāru,abos vārtu guvumos viņš vistiešākajā kārtā piedalījās,tas ar daudz
Slēpts komentārs no bloķēta lietotāja
Slēpts komentārs no bloķēta lietotāja
Slēpts komentārs no bloķēta lietotāja
Slēpts komentārs no bloķēta lietotāja
Slēpts komentārs no bloķēta lietotāja
Slēpts komentārs no bloķēta lietotāja
Slēpts komentārs no bloķēta lietotāja

  -2 [+] [-]

, 2013-06-27 00:35, pirms 12 gadiem
RobisK rakstīja: kad Brazīlija tuvākajā desmitgadē būs PK pusfinālā(maz ticams) un būs Dienvidamerikas čempioni, tad parunāsim, demagog
vot tu esi demagogs,kas stāda Urugvajas izlasi,kas ir vecākā šajā turnīrā,augstāk par Brazīliju,kurai notiek jau vairākus gadus plānveidīga paaudžu maiņa,tikai pateicoties sniegumiem pirms vairākiem gadiem
Slēpts komentārs no bloķēta lietotāja
Slēpts komentārs no bloķēta lietotāja
Slēpts komentārs no bloķēta lietotāja
Slēpts komentārs no bloķēta lietotāja
Slēpts komentārs no bloķēta lietotāja
Slēpts komentārs no bloķēta lietotāja

     [+] [-]

, 2013-06-27 00:40, pirms 12 gadiem
frutto rakstīja: daleja paaudzu mainja,piem Fredam ir 29.gadi,lai gan uz vinja vietu varetu dabut 5-6 jaunakus,tikpat meistarigus
Nākamais hierarhijā ir Žo, vismaz šajā turnīrā, knapi brazīļiem ar tiem smailes uzbrucējiem šobrīd.
Varbūt Vāgners Lavs vēl kaut kad parādīsies, bet kas zina. Austrumeiropā spēlējošie nevienam brazīļu trenerim izskatās, ka nekotējas.

     [+] [-]

, 2013-06-27 00:41, pirms 12 gadiem
RobisK rakstīja: Vācija visticamāk paņems titulu, šis pašlaik ir Bayern un Borussia laiks

spāņu kepkas ar Barcelonu var iet ieskrieties! 0:7 pret Bayern, LOL vienkārši
Spānija
bet viņu iespējas noteikti ir krietni zemākas nekā WC2010, BRA būs stipra, beidzot gribētos kaut ko no angļiem sagaidīt, bet maz ticams, viņiem vēl jātiek uz WC

     [+] [-]

, 2013-06-27 00:41, pirms 12 gadiem
RobisK rakstīja: pārbaudes spēļu čempioni brazīļi var atļauties paaudžu maiņu, viņiem nav jāspēlē kvalifikācijā

2-3 gadi nav vairāki gadi

FIFA rangs arī nemelo
pats atbildēi,FIFA rangs nemelo,tas jā,jo Brazīlijai nenāk punkti klāt,jo spēlē tikai pārbaudes spēles
Slēpts komentārs no bloķēta lietotāja
Slēpts komentārs no bloķēta lietotāja
Slēpts komentārs no bloķēta lietotāja
Slēpts komentārs no bloķēta lietotāja

     [+] [-]

, 2013-06-27 00:44, pirms 12 gadiem
frutto rakstīja: Argentinu neaizmirstat,Messi,Pastore utt...
Argeniem ir čupa labu uzbrucēju, bet ne pārāk ar centra midiem (gribu duetu Masch-Banega, varbūt tad kaut kas sanāks) un viņiem nepavisam nav aizsargu, viens pats Zabaleta norm līmenī.
Slēpts komentārs no bloķēta lietotāja
Slēpts komentārs no bloķēta lietotāja

     [+] [-]

, 2013-06-27 00:44, pirms 12 gadiem
serginho28 rakstīja: šitās paaudžu maiņas var arī neizdoties, to Brazīlijai ir jāņem vērā.
nu es esmu pārliecināts,ka nākamais nebūs Brazīlijas gads,nospēlēs labi,bet vēl būs par zaļiem,drīzāk liktu uz Argentīnu un ne tikai tāpēc,ka tur Messi spēlē,bet līderi tur labākajā vecumā,plus vēl čempionāts D-Amerikā notiek,kur Eiropiešiem būs daudz grūtāk,bet nākamajā vot tad jau var sagaidīt īsto Brazīlijas spēku
Slēpts komentārs no bloķēta lietotāja
Slēpts komentārs no bloķēta lietotāja

     [+] [-]

, 2013-06-27 00:45, pirms 12 gadiem
RobisK rakstīja: kas tad ir Halks(St.Peterbour Zenit)???
Halks? Viņš šajā turnīrā kaut ko produktīvu vispār ir izdarījis?
Un kad viņš vispār ir smailē spēlējis? Visu karjeru flangā. Ir pamatots iemesls, kpc viņu ne1 treneris smailē neliek.

     [+] [-]

, 2013-06-27 00:46, pirms 12 gadiem
frutto rakstīja: Argentinu neaizmirstat,Messi,Pastore utt...
hmmm, pie nosacījuma, ka Messi speelē lieliski
Slēpts komentārs no bloķēta lietotāja

     [+] [-]

, 2013-06-27 00:46, pirms 12 gadiem
RobisK rakstīja: Robens ir Krosa aizstājējs.

Riberī ir labs, bet viņš nav spānis

Švainijs,Millers,Kross,Noiers,Badstubers,Lāms taisa rezultātu pārsvarā
par Martinezu neesi aizmirsis,viena no atslēgas figūrām Bayern sastāvā,kas atbrīvo rokas Švainījam
Slēpts komentārs no bloķēta lietotāja
Slēpts komentārs no bloķēta lietotāja
Slēpts komentārs no bloķēta lietotāja

     [+] [-]

, 2013-06-27 00:50, pirms 12 gadiem
frutto rakstīja: Pastore tak bija labs midfields,kad speeleja Palermo briinumus uz laukuma taisija
Man simpatizē Pastore, bet es vairāk par centra midiem runāju. Turklāt pagaidām pie Saveljas Arg izlasē galvenais pleimeikeris ir Mesi (smailē Igvains), tpc Pastores iespējas tikt sastāvā ir diezgan ierobežotas. Plus pie visa tā neuzskatu Pastori par match winner.
Slēpts komentārs no bloķēta lietotāja
Slēpts komentārs no bloķēta lietotāja

     [+] [-]

, 2013-06-27 00:51, pirms 12 gadiem
RobisK rakstīja: Spānijai ar vienu Martinezu būs par maz.Iniesta,Xavi jau sen zaudējuši savus skilus.
vēl ko stulbāku nevarēji uzrakstīt,esi vispār Spānijas izlases spēles pēdējā laikā redzējis,pret to pašu tevis mīlēto Urugvaju pa piemēru
Slēpts komentārs no bloķēta lietotāja
Slēpts komentārs no bloķēta lietotāja

     [+] [-]

, 2013-06-27 00:53, pirms 12 gadiem
RobisK rakstīja: mata nav tik labs, viņš ir sliktāks pat par beļģi Hazard
starp citu, ļooti ceru, ka beļģi tiks uz PK, būtu ļoti interesanti, ceru, ka tiks 1/4finālā. Hazard, Kompany, vispār simpātiska izlase, kas sen nav nekur tikusi
Slēpts komentārs no bloķēta lietotāja
Slēpts komentārs no bloķēta lietotāja
Slēpts komentārs no bloķēta lietotāja

  +1 [+] [-]

, 2013-06-27 00:54, pirms 12 gadiem
RobisK rakstīja: mata nav tik labs, viņš ir sliktāks pat par beļģi Hazard
Kas par muļķībām. Bez Azāra Čelsī var iztikt, bez Matas nav spēles.
Slēpts komentārs no bloķēta lietotāja
Slēpts komentārs no bloķēta lietotāja

     [+] [-]

, 2013-06-27 00:57, pirms 12 gadiem
RobisK rakstīja: es noskatījos Bayern-Barcelona, kur viņi abi bija nulles
nu ar to ar ir vis izteikts par tavām spriešanas spējām,noskatījos divas spēles un ar to pietika,lai izdarītu slēdzienu par kādu spēlētāju
Slēpts komentārs no bloķēta lietotāja

     [+] [-]

, 2013-06-27 00:59, pirms 12 gadiem
serginho28 rakstīja: nezinu, man tādas beļgijas, austrijas, čehijas utt ir vienaldzīgas, izkrīt 1/8 finālos un balle beigta.
bet ir izņēmumi, no Urugvajas neko negaidiija, Gana gandrīz tika pusfinālā, Paragvaja godam cīnījās 1/4 pret spāņiem, njaa, bet tās komandas nav no Eiropas, bet WC2006, Ukraina tika 1/4

     [+] [-]

, 2013-06-27 00:59, pirms 12 gadiem
cik skatos šito turnīru,tad man Pauliņjo no Brazīlijas iekritis acīs,nav kāds info vai kāds par viņu no Eiropas neinteresējās?
Slēpts komentārs no bloķēta lietotāja

     [+] [-]

, 2013-06-27 01:00, pirms 12 gadiem
frutto rakstīja: bet jebkura gadijuma,PK 2014 vins bus,ja nebus traumu,vai ja Blans vinu nenosedinas dzila rezerve
Bet viņš nespēlēs centra midā, tas nav priekš viņa.
Argeniem ir uzbrukums, bet vajag centra midus, kas kontrolē spēli. (Par aizsargiem es šobrīd nemaz nesākšu). Tpc svarīgi, lai blakus 1 no labākajiem DM pasaulē, kurš Barcā diemžēl nevar izkonkurēt kanterano Busketu un tiek likts centra aizsardzībā, būtu gudrs spēlētājs, kas var atdot piespēli un arī nocīnīties.
1īgo tādu es redzu Banegas personā.
Slēpts komentārs no bloķēta lietotāja
Slēpts komentārs no bloķēta lietotāja

     [+] [-]

, 2013-06-27 01:01, pirms 12 gadiem
NilsK rakstīja: cik skatos šito turnīru,tad man Pauliņjo no Brazīlijas iekritis acīs,nav kāds info vai kāds par viņu no Eiropas neinteresējās?
Baumās šobrīd figurē Spurs un Čelsī, varbūt vēl kas, nezinu.
Slēpts komentārs no bloķēta lietotāja

     [+] [-]

, 2013-06-27 01:01, pirms 12 gadiem
RobisK rakstīja: uz Barcelona daivot
nu tavi Robeni un Riberi tikpat labi aktieri
Slēpts komentārs no bloķēta lietotāja
Slēpts komentārs no bloķēta lietotāja

  +2 [+] [-]

, 2013-06-27 01:02, pirms 12 gadiem
serginho28 rakstīja: Protams ir viena čempja brīnumi, un tas ka gandrīz visas tevis nosauktās komandas ir ārpus Eiropas liecina par to, ka pārējo kontinentu valstvienības spēj labāk sagatavoties un vienu čempi, vienu spēli, nevis kā tas ir Eiropā, kad savu labāko spēli sanāk parādīt daudz biežāk.
D-Amerikā ir visgrūtākā kvalifikācija, kamēr Eiropā vismaz 2 spēles ir pret kādu pundurvalstiņu, kā arī priekšpēdējā groza komandas nav nekas īpašs.
Slēpts komentārs no bloķēta lietotāja

     [+] [-]

, 2013-06-27 01:06, pirms 12 gadiem
RobisK rakstīja: mata nav tik labs, viņš ir sliktāks pat par beļģi Hazard
cerēsim ka tā būs. Tā ar laiku jābūt.
Bet šobrīd... paskaidro man lūdzu ar ko Azārs bijis labāks par Matu???

  -1 [+] [-]

, 2013-06-27 01:06, pirms 12 gadiem
Neimārs ir tiešām spēlētājs, kurš ar savu "mākslu" uz laukuma pilnībā atbilst pakaļām un viņu spēles ētikai. Kuriozi būs vērot, kā pakaļas turpinās kaut ko pārmest Ronaldu par iedomību uz laukuma, bet tajā pašā laikā turpinās kvēli atbalstīt šo vārda tiešā nozīmē gaili, kas ir sadomājies, ka ir kaut kādas pasaules naba un pēc katra viņa kuriozā niriena būtu jādala pretiniekiem dzeltenās kartiņas. Patiešām Farsas DNS šajā indivīdā ir spēcīgs

P.S. Saldākam miegam https://i.minus.com/i6A3Dkbx5jaU7.gif
Slēpts komentārs no bloķēta lietotāja
Slēpts komentārs no bloķēta lietotāja

     [+] [-]

, 2013-06-27 01:07, pirms 12 gadiem
serginho28 rakstīja: neaizmirsti to, ka Eiropas čempis pat vienā līmenī ar PK, kur no nopietniem spēkiem pievienojas klāt tikai Brazīlija un Argentīna.
Es te runāju tikai par PK kvalifikāciju Eiropas zonā (pa apakšgrupām ar visām pundurvalstiņām) un D-Amerikas zonā (kur nav pundurvalstiņu un visas komandas 1 grupā), atbildot uz šo

Eiropā, kad savu labāko spēli sanāk parādīt daudz biežāk..
Slēpts komentārs no bloķēta lietotāja
Slēpts komentārs no bloķēta lietotāja
Slēpts komentārs no bloķēta lietotāja

     [+] [-]

, 2013-06-27 01:10, pirms 12 gadiem
Un es Brazīlijas izredzes nākamvasar vērtēju pat ļoti augstu... savas sienas, savi platuma grādi... vēl viens gads saspēlēties, nobriezt...

Ja ir viena valsts, kas pat varētu savākt kaut 10 pasaules čempionu sastāvus, tad nu tā nu lūk ir Brazīlija.

Sakurt jau sakurs elli nākamvasar.

Lai gan man ar nesimpatizē, bet nu norakstīt šamos nav objektīvi
Slēpts komentārs no bloķēta lietotāja
Slēpts komentārs no bloķēta lietotāja

     [+] [-]

, 2013-06-27 01:13, pirms 12 gadiem
serginho28 rakstīja: lai cik dīvaini tas neliktos, bet Brazīlijā Neijmārs IR viņu pasaules naba,es pat teiktu kulta cilvēks.
Brazīļu futbols tomēr piedzīvo panīkumu, un visa tauta cer caur šo jaunekli atgūt kādrezējo slavu un triumfu, kas, protams, ir ļoti skumji, jo lai arī kā nebūtu, Brazīlija ir futbola lielvalsts, un likt tik milzīgas cerības uz šādiem indivīdiem no viņu puses ir visai žēlīgi, kas tikai paspilgtina esošo pagrimumu vietējā futbolā...

     [+] [-]

, 2013-06-27 01:13, pirms 12 gadiem
serginho28 rakstīja: Tas tikai pierāda dažu Eiropas izlašu pārākumu pār citām, kamēr D-Amerikā notiek lielāka cīņa, bet pret tām pašām vecā kontinenta komandām PK tiek piedzīvots zaudējums. Secinājumi? Spriedze D-Amerikā varbūt ir lielāka, bet kopējais līmenis Eiropas futbolā ir daudz augstāks. (sē, nonācu pretrunā ar savu iepriekšējo komentāru)
Redzējām jau dimantu zemē to, cik "viegli" bija Eiropai
Slēpts komentārs no bloķēta lietotāja

  -1 [+] [-]

, 2013-06-27 01:16, pirms 12 gadiem
d-man rakstīja: Neimārs ir tiešām spēlētājs, kurš ar savu "mākslu" uz laukuma pilnībā atbilst pakaļām un viņu spēles ētikai. Kuriozi būs vērot, kā pakaļas turpinās kaut ko pārmest Ronaldu par iedomību uz laukuma, bet tajā pašā laikā turpinās kvēli atbalstīt šo vārda tiešā nozīmē gaili, kas ir sadomājies, ka ir kaut kādas pasaules naba un pēc katra viņa kuriozā niriena būtu jādala pretiniekiem dzeltenās kartiņas. Patiešām Farsas DNS šajā indivīdā ir spēcīgs

P.S. Saldākam miegam https://i.minus.com/i6A3Dkbx5jaU7.gif
piekrītu par daivingu,bet pagaidām tas ir vienīgais iemesls pie kā pieturēties Real un anti Barcas faniem,kā parasti izcelt vienu epizodi no spēles,lai gan Neimārs savu kāju pielika pie abiem vārtiem šajā spēlē

     [+] [-]

, 2013-06-27 01:17, pirms 12 gadiem
serginho28 rakstīja: Tas tikai pierāda dažu Eiropas izlašu pārākumu pār citām, kamēr D-Amerikā notiek lielāka cīņa, bet pret tām pašām vecā kontinenta komandām PK tiek piedzīvots zaudējums. Secinājumi? Spriedze D-Amerikā varbūt ir lielāka, bet kopējais līmenis Eiropas futbolā ir daudz augstāks. (sē, nonācu pretrunā ar savu iepriekšējo komentāru)
Eiropā vairāk valstu, arī pārstāvētība PK lielāka, tpc tīri statistiski lielāka iespēja, ka PK izslēgšanas spēlēs būs vairāk Eiropas komandu.
Jā, Eiropā ir vairāk top komandu, par to jau nemaz sākotnēji nebija runa. Sk. Tavā komentārā pēdējo teikumu.
Nākamvasar redzēs, gaidu pozitīvu pārsteigumu no Kolumbijas, ar atrunu, ka jāsakārto aizsardzība.

     [+] [-]

, 2013-06-27 01:17, pirms 12 gadiem
RobisK rakstīja: tad nosauc to "čempionu" 2.sastāvu, kas varētu vinnēt, izņemot šī kausa squad.

Kaka,Ronaldinho, viss vairāk nav PK līmeņa špīleru.
Da viņi taču uz 2010 jau savāca sastāvu, uz kuru pirmā reakcija daudziem bija WTF

Es gaidu atbildi par Azāru un Matu... paskaidro... no statistikas, no tā, ko es redzējis Chelsea spēlēs... paskaidro ar ko Azārs tagad bijis nenormāli galvas tiesu pārāks par Matu
Slēpts komentārs no bloķēta lietotāja
Slēpts komentārs no bloķēta lietotāja
Slēpts komentārs no bloķēta lietotāja

     [+] [-]

, 2013-06-27 01:20, pirms 12 gadiem
d-man rakstīja: Brazīļu futbols tomēr piedzīvo panīkumu, un visa tauta cer caur šo jaunekli atgūt kādrezējo slavu un triumfu, kas, protams, ir ļoti skumji, jo lai arī kā nebūtu, Brazīlija ir futbola lielvalsts, un likt tik milzīgas cerības uz šādiem indivīdiem no viņu puses ir visai žēlīgi, kas tikai paspilgtina esošo pagrimumu vietējā futbolā...
laikam nav jāatgādina kā Ronaldo lidoja Neimāra vecumā,nāks laiks un nāks ar pieredze,kā tas notika ar Ronaldo
Slēpts komentārs no bloķēta lietotāja

     [+] [-]

, 2013-06-27 01:21, pirms 12 gadiem
Un "Bayern" jau nu arī protams ir pilnīgs tīrasiņu vācu klubs

     [+] [-]

, 2013-06-27 01:21, pirms 12 gadiem
NilsK rakstīja: piekrītu par daivingu,bet pagaidām tas ir vienīgais iemesls pie kā pieturēties Real un anti Barcas faniem,kā parasti izcelt vienu epizodi no spēles,lai gan Neimārs savu kāju pielika pie abiem vārtiem šajā spēlē
Klau, Tu visu spēli skatījies, vai tikai momentu apskatu ? Cik reizes viņš muļķīgi zaudēja bumbu, neprecīzi padeva piespēles elementārās situācijās un vienkārši mēģinot apspēlēt ar saviem super fintiem izgāzās... Jā, pirmajos vārtos viņš pielika savu kāju vārtu guvumā... nerealizējot izgājiena iespēju un bumba vienkārši diez gan veiksmīgi atleca no vārtsarga tieši pie Freda, nejau Neimārs to jau iepriekš bija paredzējis un izplānojis... kaut kādus nozīmīgus laurus pasniegt Neimāram konkrētajā vārtu guvumā var tikai pārākais fanātiķis.

     [+] [-]

, 2013-06-27 01:21, pirms 12 gadiem
RobisK rakstīja: Hazard ir tehniskāks un ātrāks un ar izteiktu vārtu gūšanas garšu
fifa 13 neesi pārspēlējies???

     [+] [-]

, 2013-06-27 01:23, pirms 12 gadiem
frutto rakstīja: ir nojauta,ka Neimars iedziivosies traumas spelejot Eiropa,nav vins tik fiziski speecigs un atletisks ka piem Ronaldu
nu Barcas galvenais ārsts par Neimāru teicis,ka viņus uztrauc tikai viņa svars(ja nemaldos bija 67.kg),bet teica,ka tā neesot tik liela problēma,ko ātri nevar labot
Slēpts komentārs no bloķēta lietotāja
Slēpts komentārs no bloķēta lietotāja
Slēpts komentārs no bloķēta lietotāja
Slēpts komentārs no bloķēta lietotāja

     [+] [-]

, 2013-06-27 01:26, pirms 12 gadiem
frutto rakstīja: 13 vaarti 62 speles,Matam 20 varti un 35 piespeles sosezon
Ne tikai plikie stati. Čelsī izskatās, ka bez Matas nezin kā spēlēt. Azārs nevar dot viņiem to, ko Mata. RobisK laikam spriež tikai pēc tā, kas ir vizuāli efektīgāks un vienkārši simpatizē vairāk.

     [+] [-]

, 2013-06-27 01:26, pirms 12 gadiem
d-man rakstīja: Klau, Tu visu spēli skatījies, vai tikai momentu apskatu ? Cik reizes viņš muļķīgi zaudēja bumbu, neprecīzi padeva piespēles elementārās situācijās un vienkārši mēģinot apspēlēt ar saviem super fintiem izgāzās... Jā, pirmajos vārtos viņš pielika savu kāju vārtu guvumā... nerealizējot izgājiena iespēju un bumba vienkārši diez gan veiksmīgi atleca no vārtsarga tieši pie Freda, nejau Neimārs to jau iepriekš bija paredzējis un izplānojis... kaut kādus nozīmīgus laurus pasniegt Neimāram konkrētajā vārtu guvumā var tikai pārākais fanātiķis.
skatījos,nebija labākā spēle visai Brazīlijas izlasei,Neimārs vismaz bija redzams,ko neteiktu par sevi Eiropas laukumos jau pierādījušo Oskaru,tas ka bumba veiksmīgi atlēca nemaina faktu,ka Neimārs bija tas,kas saasināja situāciju,kas noveda pie vārtu guvuma,ko citi nespēja izdarīt
Slēpts komentārs no bloķēta lietotāja

     [+] [-]

, 2013-06-27 01:28, pirms 12 gadiem
RobisK rakstīja: Hazard ir tehniskāks un ātrāks un ar izteiktu vārtu gūšanas garšu
jautāšu savādāk... tu vispār Azāru kaut reiz uz laukuma esi redzējis?

Visi cer, ka Azārs attaisnos cerības un būs nākotnes līderis, tāpat arī Oskars. Bet nu šobrīd... es vēl joprojām nesapratu no tevis ar ko Edens tik ļoti labāks.
Jo pēc šīs sezonas Mata viņu vēl ja ne gluži vienos vārtos salika, tad nu... aptuveni tā.
Slēpts komentārs no bloķēta lietotāja

     [+] [-]

, 2013-06-27 01:29, pirms 12 gadiem
march_2k rakstīja: Ne tikai plikie stati. Čelsī izskatās, ka bez Matas nezin kā spēlēt. Azārs nevar dot viņiem to, ko Mata. RobisK laikam spriež tikai pēc tā, kas ir vizuāli efektīgāks un vienkārši simpatizē vairāk.
nu viņš tak noskatās divas spēles un viņam viedoklis gatavs,ja trāpa uz labu spēli,tad monstrs,ja uz sūdīgu,tad var jau norakstīt

     [+] [-]

, 2013-06-27 01:30, pirms 12 gadiem
NilsK rakstīja: skatījos,nebija labākā spēle visai Brazīlijas izlasei,Neimārs vismaz bija redzams,ko neteiktu par sevi Eiropas laukumos jau pierādījušo Oskaru,tas ka bumba veiksmīgi atlēca nemaina faktu,ka Neimārs bija tas,kas saasināja situāciju,kas noveda pie vārtu guvuma,ko citi nespēja izdarīt
Man gan vairāk izskatās, ka Neimārs bija manāms pozitīvi tikai apsēstiem faniem, jo izteiktam vairākumam viņš patiešām izcēlās, tikai negatīvā ziņā. Tas, ka Oskars nospēlēja, iespējams, sliktāk, nenozīmē, ka Neimārs nerādīja vāju sniegumu.
Slēpts komentārs no bloķēta lietotāja
Slēpts komentārs no bloķēta lietotāja

     [+] [-]

, 2013-06-27 01:31, pirms 12 gadiem
DaMarcus rakstīja: jautāšu savādāk... tu vispār Azāru kaut reiz uz laukuma esi redzējis?

Visi cer, ka Azārs attaisnos cerības un būs nākotnes līderis, tāpat arī Oskars. Bet nu šobrīd... es vēl joprojām nesapratu no tevis ar ko Edens tik ļoti labāks.
Jo pēc šīs sezonas Mata viņu vēl ja ne gluži vienos vārtos salika, tad nu... aptuveni tā.
ja kas nevaru iedomāties kā Maurinjo ar Azardu sadzīvos vienā komandā,ja vien nepataisīs viņu par neaizskaramo figūru kā Ronaldo iekš Real un visu spēli nevirzīs caur viņu,par ko šaubos

     [+] [-]

, 2013-06-27 01:32, pirms 12 gadiem
serginho28 rakstīja: kā daudzi ir teikuši - Neijmārs ir labs tikai youtube viģikos . Tas tā, humoram, pašam liekas ka vairāk jāattīsta tieši psiholoģiskā puse ir, pārāk daudz cenšas uzņemt uz sevi spēli, bet nu nav viņš TIK meistarīgs lai apspēlētu visu pretinieku komandu KATRU spēli, arī Ronaldo un Messi tas bieži neizdodas.
Daudzi var teikt visu ko, bet viņš ir viens no visa turnīra labākajiem spēlētājiem tīri individuāli, un ir iesitis jau cik izcilus golus, 3 laikam.
Psiholoģiskā puse, kas tad tieši? Viņam ir milzīgs slogs uz pleciem viņa vecumā uzkrauts, ķip nācijas futbola glābējs, un pagaidām viņš ne ar ko nepieviļ. Ir bijis liels devums sava kluba uzvarā Brazīlijas čempionātā, Copa Libertadores (tātad pieradis pie nemitīgi augstām ekspektācijām) un viens no produktīvākajiem arī šajā izlašu turnīrā.
Ja komandas spēle, tad īsti neredzu problēmas adaptēties vidē, kur tieši pretēji, no viņa tiks prasīts mazāk.
Šķiet, ka dažiem lielāka prieka nebūtu kā redzēt viņu izgāžamies, tajā pašā laikā ignorējot uzskatāmi demonstrēto talantu.
Slēpts komentārs no bloķēta lietotāja
Slēpts komentārs no bloķēta lietotāja

     [+] [-]

, 2013-06-27 01:35, pirms 12 gadiem
Bet vispār tam, kā Neimārs sevi iegrieza pēc tik ļoti knapa kontakta vajadzētu izpelnīties nopietnas uzslavas par aktiermāklu un atlētisko veiklību... velns, viņš griežās apkārt labāk nekā vairums striptīzdejotāju, kas ir uzskatāmas par profesionālēm savā arodā.

     [+] [-]

, 2013-06-27 01:35, pirms 12 gadiem
d-man rakstīja: Man gan vairāk izskatās, ka Neimārs bija manāms pozitīvi tikai apsēstiem faniem, jo izteiktam vairākumam viņš patiešām izcēlās, tikai negatīvā ziņā. Tas, ka Oskars nospēlēja, iespējams, sliktāk, nenozīmē, ka Neimārs nerādīja vāju sniegumu.
Neimārs kā nekā ir šīs komandas līderis,viņam bija jāuzņemās iniciatīva un Urugvaja spēlēja ļoti fiziski,bet tas nemaina faktu,ka pat šādā spēlē,kas nebija tā labākā,viņš piedalījās rezultāta veidošanā, kļūdas protams bija,bet rezultāts tak beigās pats svarīgākais

     [+] [-]

, 2013-06-27 01:36, pirms 12 gadiem
NilsK rakstīja: Neimārs kā nekā ir šīs komandas līderis,viņam bija jāuzņemās iniciatīva un Urugvaja spēlēja ļoti fiziski,bet tas nemaina faktu,ka pat šādā spēlē,kas nebija tā labākā,viņš piedalījās rezultāta veidošanā, kļūdas protams bija,bet rezultāts tak beigās pats svarīgākais
Mēs visi lieliski redzējām, kā viņš "uzņēmās iniciatīvu"

Taču beidz pats sevi apkaunot
Slēpts komentārs no bloķēta lietotāja

     [+] [-]

, 2013-06-27 01:37, pirms 12 gadiem
d-man rakstīja: Bet vispār tam, kā Neimārs sevi iegrieza pēc tik ļoti knapa kontakta vajadzētu izpelnīties nopietnas uzslavas par aktiermāklu un atlētisko veiklību... velns, viņš griežās apkārt labāk nekā vairums striptīzdejotāju, kas ir uzskatāmas par profesionālēm savā arodā.
ilgi liksi uzsvaru uz vienas epizodes?Ķipa tā izšķīra kas spēlēs finālā?

     [+] [-]

, 2013-06-27 01:38, pirms 12 gadiem
NilsK rakstīja: ilgi liksi uzsvaru uz vienas epizodes?Ķipa tā izšķīra kas spēlēs finālā?
Es tikai cenšos izcelt faktu, cik ļoti viņš ieredēsies Tevis tik ļoti mīlētajā klubā Tev noteikti vajadzētu spēt sagremot tādus faktus, ja vēro bieži Farsas spēles

     [+] [-]

, 2013-06-27 01:40, pirms 12 gadiem
march_2k rakstīja: Daudzi var teikt visu ko, bet viņš ir viens no visa turnīra labākajiem spēlētājiem tīri individuāli, un ir iesitis jau cik izcilus golus, 3 laikam.
Psiholoģiskā puse, kas tad tieši? Viņam ir milzīgs slogs uz pleciem viņa vecumā uzkrauts, ķip nācijas futbola glābējs, un pagaidām viņš ne ar ko nepieviļ. Ir bijis liels devums sava kluba uzvarā Brazīlijas čempionātā, Copa Libertadores (tātad pieradis pie nemitīgi augstām ekspektācijām) un viens no produktīvākajiem arī šajā izlašu turnīrā.
Ja komandas spēle, tad īsti neredzu problēmas adaptēties vidē, kur tieši pretēji, no viņa tiks prasīts mazāk.
Šķiet, ka dažiem lielāka prieka nebūtu kā redzēt viņu izgāžamies, tajā pašā laikā ignorējot uzskatāmi demonstrēto talantu.
komentētājs labi pateica par Neimāru,visi viņu noliek,saka,ka nekas no viņa nebūs,bet čalis tik turpina un turpina likt bankas un rādīt sakarīgu spēli

  +2 [+] [-]

, 2013-06-27 01:42, pirms 12 gadiem
hugelolcdn.com
Slēpts komentārs no bloķēta lietotāja

     [+] [-]

, 2013-06-27 01:44, pirms 12 gadiem
NilsK rakstīja: ja kas nevaru iedomāties kā Maurinjo ar Azardu sadzīvos vienā komandā,ja vien nepataisīs viņu par neaizskaramo figūru kā Ronaldo iekš Real un visu spēli nevirzīs caur viņu,par ko šaubos
Es ceru ka:
1) sadzīvos
2) Azārs attīstīsies par spēlētāju, ap kuru griezīsies un ap kuru tiks būvēta visa komanda

Ko tur teikt... var jau pasmieties, bet nu ir tāds mazs sapnītis. Un tas vēl kopā ar Oskaru, Kevinu... Makehrans cerēsim ka tiešām būs nākotnes Anglijas balsts (par ko gan atkal lika pašaubīties pēc Anglijas junioru "superīgā" starta (ar tam sekojošo tūlītējo finišu) )
Slēpts komentārs no bloķēta lietotāja

     [+] [-]

, 2013-06-27 01:44, pirms 12 gadiem
d-man rakstīja: Es tikai cenšos izcelt faktu, cik ļoti viņš ieredēsies Tevis tik ļoti mīlētajā klubā Tev noteikti vajadzētu spēt sagremot tādus faktus, ja vēro bieži Farsas spēles
es skatos Barcas spēles,jā un arī Real spēles,sorry,bet nevajag tagad man te bumbierus uz ausīm karināt un teikt,ka Barca mega aktieri,citu acī skabargu redzi,savā baļķi neredzi,tavs Real tēlo tikpat, ja vēl ne vairāk,kā jau visas dienvidnieku komandas

     [+] [-]

, 2013-06-27 01:46, pirms 12 gadiem
frutto rakstīja: no anglijas jaunajiem,vieniigais kas vel jeedz spelet ir willshare
Nu Vilšīrs jau ir gatavs. Makehrans, ceru, ka varbūt vēl... nogatavosies

     [+] [-]

, 2013-06-27 01:47, pirms 12 gadiem
frutto rakstīja: no anglijas jaunajiem,vieniigais kas vel jeedz spelet ir willshare
Čemberlens jau ar
Slēpts komentārs no bloķēta lietotāja

     [+] [-]

, 2013-06-27 01:48, pirms 12 gadiem
march_2k rakstīja: Ja komandas spēle, tad īsti neredzu problēmas adaptēties vidē, kur tieši pretēji, no viņa tiks prasīts mazāk.
Vai tiešām nepieciešams minēt piemērus, kad komandas līderi pāriet uz lielākiem klubiem un it kā zaudē līdera nastu, taču jaunajā vidē tā arī veiksmīgi nespēj iekļauties, lai apgāztu šo loģiku ? Protams, var atrast arī veiksmīgus piemērus, taču Barselonas gadījumā jāatzīst, ka tas notiek izteikti retāk, tomēr ir izteikta sava specifika...
Slēpts komentārs no bloķēta lietotāja

     [+] [-]

, 2013-06-27 01:50, pirms 12 gadiem
NilsK rakstīja: es skatos Barcas spēles,jā un arī Real spēles,sorry,bet nevajag tagad man te bumbierus uz ausīm karināt un teikt,ka Barca mega aktieri,citu acī skabargu redzi,savā baļķi neredzi,tavs Real tēlo tikpat, ja vēl ne vairāk,kā jau visas dienvidnieku komandas
Puisīt, labāk nomierinies un ej pasnaudi, varbūt sapnīšos varēsi pasapņot par saviem bumbierīšiem, lai kaut cik sakarīgi spriestu par futbolu Tev vēl tomēr nedaudz jāpaaugās

     [+] [-]

, 2013-06-27 01:50, pirms 12 gadiem
frutto rakstīja: atskaitot vaartus pret Braziliju,ar neko citu man atmina nav iekritis
un vēl man liekas, ka man derētu taka iet pagulēt
Slēpts komentārs no bloķēta lietotāja

     [+] [-]

, 2013-06-27 01:53, pirms 12 gadiem
d-man rakstīja: Puisīt, labāk nomierinies un ej pasnaudi, varbūt sapnīšos varēsi pasapņot par saviem bumbierīšiem, lai kaut cik sakarīgi spriestu par futbolu Tev vēl tomēr nedaudz jāpaaugās
atradies zaķītis ar rozā austiņām,saprotu,ka nepatīk mans viedoklis,bet tāpēc nav jāmētājas ar apvainojumiem

     [+] [-]

, 2013-06-27 01:55, pirms 12 gadiem
NilsK rakstīja: atradies zaķītis ar rozā austiņām,saprotu,ka nepatīk mans viedoklis,bet tāpēc nav jāmētājas ar apvainojumiem
Mani vienkārši kretinē wannabe cilvēki, kas nav spējīgi vismaz nedaudz augstākā līmenī par primitīvo izprast spēli ārpus uzvārdiem, ne vienkārši troļļi, bet tēlo, ka kaut ko sajēdz no tā, ko runā
Slēpts komentārs no bloķēta lietotāja

     [+] [-]

, 2013-06-27 02:01, pirms 12 gadiem
frutto rakstīja: nevajag uztraukties,piem es priecajos,ka Neimars atteica Realam,jauna sezona paradis kas ir kas,lai gan vairak cienu taadus speletajus ka braziilju Ronaldo,Kaka,Ronaldinjo,kas izsitas pashi,nevis maaksligi tika pataisiti par zvaigzni !
Tas tiesa, nākotne rādīs, es Neimāru nenorakstu, tiešām neprognozējami, kā viņa turpmākā karjera attīstīsies, taču viedokli izpaužu par konkrēto spēli konkrētajā sadaļā, un dažiem, šķiet, vienkārši līdz smadzenēm nespēj aiziet jebkāda kritika un tās iespējamie patiesie cēloņi.

     [+] [-]

, 2013-06-27 02:02, pirms 12 gadiem
d-man rakstīja: Mani vienkārši kretinē wannabe cilvēki, kas nav pējīgi vismaz nedaudz augstākā līmenī par primitīvo izprast spēli ārpus uzvārdiem, ne vienkārši troļļi, bet tēlo, ka kaut ko sajēdz no tā, ko runā
zini kas,viss izšķirsies tikai laukumā un to kāds Neimārs būs Barcā mēs varam tikai minēt,tikpat labi es varu izgāzties ar savām cerībām, ka puisis būs labs un ar Messi kopā var veidot izcilu duetu,tikpat Tu vari aloties,kad Neimārs pēc Messi piespēles gūs vārtus pret Real,tagad tā tiešām ir kā tu saki troļošana un no tavas puses reāli piekasīšanās tikai vienam faktam,ka Neimārs pietēloja nevis tam,ka viņš bija iesaistīts rezultāta taisīšanā konkreitā spēlē un vēl Barcu un tās līdzjutējus nosaukt par pakaļām,no sākuma domā ko raksti

     [+] [-]

, 2013-06-27 02:03, pirms 12 gadiem
d-man rakstīja: Vai tiešām nepieciešams minēt piemērus, kad komandas līderi pāriet uz lielākiem klubiem un it kā zaudē līdera nastu, taču jaunajā vidē tā arī veiksmīgi nespēj iekļauties, lai apgāztu šo loģiku ? Protams, var atrast arī veiksmīgus piemērus, taču Barselonas gadījumā jāatzīst, ka tas notiek izteikti retāk, tomēr ir izteikta sava specifika...
Es nedomāju, ka piemēri no pagātnes šeit kaut ko pierādīs, jo katrs gadījums ir individuāls un tikai laiks rādīs to, kā adaptēsies Neimars Barcā.

     [+] [-]

, 2013-06-27 02:05, pirms 12 gadiem
frutto rakstīja: nevajag uztraukties,piem es priecajos,ka Neimars atteica Realam,jauna sezona paradis kas ir kas,lai gan vairak cienu taadus speletajus ka braziilju Ronaldo,Kaka,Ronaldinjo,kas izsitas pashi,nevis maaksligi tika pataisiti par zvaigzni !
mākslīgi pataisīts par zvaigzni????Kas tas par tekstu,tāpat vien viņš ir Santos labākais vārtu guvējs kopš Peles laikiem,tāpat viņš cik jau vārtus Brazīlijas izlasē guvis,tāpat Real par viņu piedāvāja vēl vairāk kā Barca,tas saucās mākslīgi izveidots,viņam ir lielāks talants kā Ronaldinjo bija
Slēpts komentārs no bloķēta lietotāja
Slēpts komentārs no bloķēta lietotāja

     [+] [-]

, 2013-06-27 02:08, pirms 12 gadiem
march_2k rakstīja: Es nedomāju, ka piemēri no pagātnes šeit kaut ko pierādīs, jo katrs gadījums ir individuāls un tikai laiks rādīs to, kā adaptēsies Neimars Barcā.
laikam jāatgādina kādas zvaigznes no Brazīlijas spīdējušas Barcā-Ronaldo,Rivaldo,Romario,Ronaldinjo,nemaz nerunājot par Andersonu un Džeovanni,kāpēc lai Neimāram nesanāktu

     [+] [-]

, 2013-06-27 02:09, pirms 12 gadiem
NilsK rakstīja: zini kas,viss izšķirsies tikai laukumā un to kāds Neimārs būs Barcā mēs varam tikai minēt,tikpat labi es varu izgāzties ar savām cerībām, ka puisis būs labs un ar Messi kopā var veidot izcilu duetu,tikpat Tu vari aloties,kad Neimārs pēc Messi piespēles gūs vārtus pret Real,tagad tā tiešām ir kā tu saki troļošana un no tavas puses reāli piekasīšanās tikai vienam faktam,ka Neimārs pietēloja nevis tam,ka viņš bija iesaistīts rezultāta taisīšanā konkreitā spēlē un vēl Barcu un tās līdzjutējus nosaukt par pakaļām,no sākuma domā ko raksti
Puisīt, pirmkārt, izlasi iepriekšējo komentāru. Otrkārt, ko gan var gribēt no tāda luņa kā Tu ? Tavu logo rotā Barselonas krāsas, gan jau būsi dzirdējis, ka kluba fanus mēdz dēvēt par Cules, kas nāk no katalāņu valodas un nozīmē dibens, pajoliņ. Varu Tevi vēl tālāk izglītot, tas nāk no laikiem, kad tavs iecienītais klubs spēlēja mazā stadionā un skatītāji sēdēja uz stadiona malām, un garāmgājēji redzēja viņu pakaļas, tāpēc sāka tā dēvēt Barselonas fanus.

Lūk, vēl bildīti speciāli Tev piemetu, puika.

mshernandezcreus.files.wordpress.com
Slēpts komentārs no bloķēta lietotāja

     [+] [-]

, 2013-06-27 02:10, pirms 12 gadiem
frutto rakstīja: tev ka Barsas fanam buutu jaazin,ka zvaigznes ilgi ar Messi nesadzivo,taa bija ar Zlatanu,taa bija ar Eto utt Kluba nr1 ir Messi,un ja paraadas kads konkurents,tas aatri nonak rezerve
Messi tikai ar Zlatanu nesadzīvoja,ar Eto'o viss bija labākajā kārtībā,tas bija Gvardiola,kas viņu negribēja komandā

     [+] [-]

, 2013-06-27 02:11, pirms 12 gadiem
serginho28 rakstīja: labus golus var sasist arī citi spēlētāji viena turnīra laikā, tas ka tagad tā sanāca, nenozīmē ka viņš vislaik sitīs tādus golus i izlasē, i La Liga. Psiholoģiskā slodze ir liela, bet tapēc jau nevajag spēlēt ar tādu ''es te karalis Neijmārs, pārējie paiet malā'' attieksmi, un tevis nosauktie turnīri tik tāda iesildīsanās pirms PK ir, īsto Neijmāra spēku redzēsim Eiropā pēc 2-3 sezonām, tagad vēl par agru spriest, bet MANUPRĀT viņš ir pārvērtēts.
Visu laiku Neimaru kritizēja, ka viņš ir tikai Brazīlijas līgā kaut ko parādījis, ka tas neskaitoties.

Nu lūk, šajā turnīrā svaigā atmiņā ir šādas epizodes
Volejs pret Japānu
Volejs ar neērto kāju pret Meksiku + piespēle
Standarts pret Bufonu
Līdzdalība abos vārtos pret Urugvaju

Drusku tā kā par daudz, lai visa šajās epizodēs demonstrētā meistarība būtu izskaidrojama ar vienkāršu "tā sanāca". Arvien mazāk argumentu par labu tam, ka viņš lūk nekas īpašs neesot.

Tas, vai viņš ir pārvērtēts, manuprāt pat nav būtiski. "Pārvērtēts" ir viens no visnejēdzīgākajiem un tukšākajiem apzīmējumiem. Ko tas vispār izsaka?

Jāskatās uz to, ko spēlētājs reāli var izdarīt. Un pēc parādītā ir skaidrs, ka viņš ir viens no nedaudzajiem top spēlētājiem savā vecuma grupā.

     [+] [-]

, 2013-06-27 02:12, pirms 12 gadiem
march_2k rakstīja: Es nedomāju, ka piemēri no pagātnes šeit kaut ko pierādīs, jo katrs gadījums ir individuāls un tikai laiks rādīs to, kā adaptēsies Neimars Barcā.
Taisnība, vienkārši nepiekrītu tam, ka minēji, ka neredzi problēmas, lai iespēlētos it kā vieglākā vidē
Slēpts komentārs no bloķēta lietotāja

     [+] [-]

, 2013-06-27 02:15, pirms 12 gadiem
d-man rakstīja: Taisnība, vienkārši nepiekrītu tam, ka minēji, ka neredzi problēmas, lai iespēlētos it kā vieglākā vidē
Pēc intervijā teiktā izklausās, ka viņš jau rēķinās, ka nāksies būt 2. vijolei aiz Mesi. Varbūt spēlētājam ar viņa ambīcijām (nu tur jau minētais "Bra nācijas glābējs") tā neklātos, bet varbūt nāks tikai par labu, un pēc Barcas tālāk jau Eiropā varēs sevi pierādīt kā cita kluba neapstrīdēts līderis. Vārdu sakot, tad jau redzēs.

     [+] [-]

, 2013-06-27 02:16, pirms 12 gadiem
NilsK rakstīja: mākslīgi pataisīts par zvaigzni????Kas tas par tekstu,tāpat vien viņš ir Santos labākais vārtu guvējs kopš Peles laikiem,tāpat viņš cik jau vārtus Brazīlijas izlasē guvis,tāpat Real par viņu piedāvāja vēl vairāk kā Barca,tas saucās mākslīgi izveidots,viņam ir lielāks talants kā Ronaldinjo bija
Protams, savā Brazīlijā viņš ir sevi pierādījis, taču jābūt pilnīgi profānam, lai noliegtu, ka Neimāra starptautiskais tēls nav mākslīgi izveidots līdz tādam mēram, kāds tas ir pašreiz, jo tomēr ar savu spēli viņš viennozīmīgi nav vēl pierādījis, kāpēc ir no mārketinga aspekta vērtīgākais spēlētājs, bez lielajiem investoriem tas nebūtu noticis, vismaz pagaidām.

     [+] [-]

, 2013-06-27 02:18, pirms 12 gadiem
d-man rakstīja: Puisīt, pirmkārt, izlasi iepriekšējo komentāru. Otrkārt, ko gan var gribēt no tāda luņa kā Tu ? Tavu logo rotā Barselonas krāsas, gan jau būsi dzirdējis, ka kluba fanus mēdz dēvēt par Cules, kas nāk no katalāņu valodas un nozīmē dibens, pajoliņ. Varu Tevi vēl tālāk izglītot, tas nāk no laikiem, kad tavs iecienītais klubs spēlēja mazā stadionā un skatītāji sēdēja uz stadiona malām, un garāmgājēji redzēja viņu pakaļas, tāpēc sāka tā dēvēt Barselonas fanus.

Lūk, vēl bildīti speciāli Tev piemetu, puika.

http://mshernandezcreus.files.wordpress.com/2012/03/8xgujj.jpg
izvel vēl kādu enciklopēdiju,es runāju par tagadni un sorry,tu mani apvainoji,pēdiņas nekur neredzēju,bet,ja godīgi man prieks,būs lielāks aplauziens kad Neimārs saspēlēsies ar Messi,kā Figu teica,izcili spēlētāji viens otru laukumā sapratīs,ja Neimārs ar Messi nespēs sadzīvot,tad tam nebūs nekāda sakara ar laukumā notiekošo
Slēpts komentārs no bloķēta lietotāja

     [+] [-]

, 2013-06-27 02:21, pirms 12 gadiem
frutto rakstīja: braziilju faniem pec taadiem vaardiem vinu vajadzeja izsvilpt,jau defaulta braziilim jaabut paarakam par citu valstu speletajiem
vēl joprojām nesaprotu kāpēc tā domā,varbūt viņš ir gatavs būt komandas spēlētājs,kas ir tikai pluss

     [+] [-]

, 2013-06-27 02:22, pirms 12 gadiem
frutto rakstīja: braziilju faniem pec taadiem vaardiem vinu vajadzeja izsvilpt,jau defaulta braziilim jaabut paarakam par citu valstu speletajiem
Pie tam aiz nevis aiz kura katra, bet tieši argentīnieša muguras, kas ir sīvākie sāncenši..
Bet kāda viņiem no tā starpība, galvenais, lai izlasei maksimāli lietderīgs.

     [+] [-]

, 2013-06-27 02:22, pirms 12 gadiem
march_2k rakstīja: Pēc intervijā teiktā izklausās, ka viņš jau rēķinās, ka nāksies būt 2. vijolei aiz Mesi. Varbūt spēlētājam ar viņa ambīcijām (nu tur jau minētais "Bra nācijas glābējs") tā neklātos, bet varbūt nāks tikai par labu, un pēc Barcas tālāk jau Eiropā varēs sevi pierādīt kā cita kluba neapstrīdēts līderis. Vārdu sakot, tad jau redzēs.
Problēma slēpjas tajā, ka no Mesi otrās vijoles tomēr sagaida vairāk nekā no pārējiem, un šajā lomā ir sarežģīti adaptēties, iepriekšējie transfēri to tomēr vairāk vai mazāk pierāda, taču tā tomēr ir normāla parādība, piemēram, Realā šo otro vijoli spēlē uzbrucēji, aizpagāšājā sezonā viņi to patiešām arī veiksmīgi darīja, taču pagāšā sezona bija izteikti katastrofāla, kas dārgi maksāja spēlēs, kurās Ronaldo izteikti "negāja".

     [+] [-]

, 2013-06-27 02:23, pirms 12 gadiem
d-man rakstīja: Protams, savā Brazīlijā viņš ir sevi pierādījis, taču jābūt pilnīgi profānam, lai noliegtu, ka Neimāra starptautiskais tēls nav mākslīgi izveidots līdz tādam mēram, kāds tas ir pašreiz, jo tomēr ar savu spēli viņš viennozīmīgi nav vēl pierādījis, kāpēc ir no mārketinga aspekta vērtīgākais spēlētājs, bez lielajiem investoriem tas nebūtu noticis, vismaz pagaidām.
Nekas, lai tak PR-o, galvenais, lai turpina progresēt un labi spēlēt.

     [+] [-]

, 2013-06-27 02:24, pirms 12 gadiem
march_2k rakstīja: Pie tam aiz nevis aiz kura katra, bet tieši argentīnieša muguras, kas ir sīvākie sāncenši..
Bet kāda viņiem no tā starpība, galvenais, lai izlasei maksimāli lietderīgs.
domā ka klubā viņam tautība tik nozīmīga?Vai tur argentīnietis,zviedrs vai japānis?
Slēpts komentārs no bloķēta lietotāja
Slēpts komentārs no bloķēta lietotāja

  -1 [+] [-]

, 2013-06-27 02:27, pirms 12 gadiem
NilsK rakstīja: izvel vēl kādu enciklopēdiju,es runāju par tagadni un sorry,tu mani apvainoji,pēdiņas nekur neredzēju,bet,ja godīgi man prieks,būs lielāks aplauziens kad Neimārs saspēlēsies ar Messi,kā Figu teica,izcili spēlētāji viens otru laukumā sapratīs,ja Neimārs ar Messi nespēs sadzīvot,tad tam nebūs nekāda sakara ar laukumā notiekošo
Ja Tevi aizvaino tādas lietas, tad iesaku pamainīt klubu, par kuru fano, tāpat neizskaties diži zinošs par šo Ibra ar Mesi nespēja kopīgi spēlēt, kurš no abiem nav izcils spēlētājs ? Vilja spēlē pret Taiti arī izskatījās neapmierināts ar Matu un Toresu, kurš tad nav izcils spēlētājs ?

     [+] [-]

, 2013-06-27 02:29, pirms 12 gadiem
d-man rakstīja: Problēma slēpjas tajā, ka no Mesi otrās vijoles tomēr sagaida vairāk nekā no pārējiem, un šajā lomā ir sarežģīti adaptēties, iepriekšējie transfēri to tomēr vairāk vai mazāk pierāda, taču tā tomēr ir normāla parādība, piemēram, Realā šo otro vijoli spēlē uzbrucēji, aizpagāšājā sezonā viņi to patiešām arī veiksmīgi darīja, taču pagāšā sezona bija izteikti katastrofāla, kas dārgi maksāja spēlēs, kurās Ronaldo izteikti "negāja".
Neimars spēlēs insaida pozīcijā, kur spēlē arī izlasē, īpašu atšķirību neredzu.
Barcas problēma, man izskatās, ir tieši trenera nespēja atzīt, ka reizēm derētu atgriezties pie modeļa, kurā Mesi nebūtu (vienīgais) smailes uzbrucējs (saņemot bumbu, viņu uzreiz jau sedz 2 aizsargi), un nespēja īsti atrast vietu luksuspirkumam Fabregasam. Kā arī priekšējās līnijas spēlētāju pozicionālā darbība kopā nav tik bīstama, kā pirms pāris sezonām pie Pepa.

  +1 [+] [-]

, 2013-06-27 02:29, pirms 12 gadiem
frutto rakstīja: vispaar,vienu laiku Argentinas fani izsvilpa pashu Messi,saucot vinu par katalonieti,nevis argentinieti
esi lasījis Maradonas biogrāfiju,viņu ar vietējie fani ne īpaši mīlēja un jā,jautājums par Neimāru,bieži esi redzējis ka tādu iespēju spēlētājs pievienojas klubam kurā jau ir tāda kalibra spēlētājs kā Messi,tā godīgi ir pirmā tāda situācija

     [+] [-]

, 2013-06-27 02:30, pirms 12 gadiem
NilsK rakstīja: domā ka klubā viņam tautība tik nozīmīga?Vai tur argentīnietis,zviedrs vai japānis?
Tas bija par BRA izlases līdzjutēju attieksmi, nevis Neimaru.
Es jau rakstīju, ka viņiem drīzāk būtu svarīgi, kā Neimars spēlēs izlasē, nevis klubā.
Slēpts komentārs no bloķēta lietotāja

     [+] [-]

, 2013-06-27 02:31, pirms 12 gadiem
d-man rakstīja: Ja Tevi aizvaino tādas lietas, tad iesaku pamainīt klubu, par kuru fano, tāpat neizskaties diži zinošs par šo Ibra ar Mesi nespēja kopīgi spēlēt, kurš no abiem nav izcils spēlētājs ? Vilja spēlē pret Taiti arī izskatījās neapmierināts ar Matu un Toresu, kurš tad nav izcils spēlētājs ?
nu tevis dēļ jau nemainīšu,visu mūžu esmu bijis Barcas fans,bet tas man ir tikai hobijs,nevis dzīvesveids

  +1 [+] [-]

, 2013-06-27 02:33, pirms 12 gadiem
frutto rakstīja: pateikt,ka vins palidzes Messi izcinit zelta bumbas,nozime automatiski likt keksiti,ka esmu sliktaks,mazak meistarigaks! Es nevaru iedomaties,ka kaut ko liidzigu teiktu Ronaldo vai Ronaldinho atnakot uz jaunu klubu
Ronaldu un Ronaldinju tādā vecumā nepārgāja uz klubu, kur viņiem jau vairākkārtējais Balona Dōra ieguvējs priekšā.
Neimars gribot negribot ir nonācis tādā kā mācekļa lomā. Tak uz viņu PR brigāde strādā, lai viņš intervijās teiktu ko vajag, nav tur ko īpaši par tādu tekstu iespringt.
Slēpts komentārs no bloķēta lietotāja

     [+] [-]

, 2013-06-27 02:37, pirms 12 gadiem
march_2k rakstīja: Neimars spēlēs insaida pozīcijā, kur spēlē arī izlasē, īpašu atšķirību neredzu.
Barcas problēma, man izskatās, ir tieši trenera nespēja atzīt, ka reizēm derētu atgriezties pie modeļa, kurā Mesi nebūtu (vienīgais) smailes uzbrucējs (saņemot bumbu, viņu uzreiz jau sedz 2 aizsargi), un nespēja īsti atrast vietu luksuspirkumam Fabregasam. Kā arī priekšējās līnijas spēlētāju pozicionālā darbība kopā nav tik bīstama, kā pirms pāris sezonām pie Pepa.
barcas lielākā problēma šosezon bija traumas aizsardzības līnijā un tas,ka Vilja,Pedro un Sančes nebija tik konsekventi kā vajadzēja, viena ideāla spēle,nākamajā šausmas,plus vēl Tito neuzticēšanās jaunajiem,kas kad tika laukumā rādīja labu rezultātu un viņu neiespēlēšanu,kā rezultātā pret Bayern nācās kaujā mest zaļu Bartru un ar pārējie bija pārguruši
Slēpts komentārs no bloķēta lietotāja

     [+] [-]

, 2013-06-27 02:41, pirms 12 gadiem
frutto rakstīja: no kaa pargurususi? piem Chelsea sosezon aizvadija uz 7-9 spelem vairak,un izskatijas mozhi un spelet gribosi
tu Eiro piereiķināji?
Slēpts komentārs no bloķēta lietotāja

     [+] [-]

, 2013-06-27 02:45, pirms 12 gadiem
frutto rakstīja: Chelsea speletaji Eiro nespeleja?
nu ne jau līdz pašam galam,plus tas pats Lapards cik spēles sēdēja uz soliņa,kamēr Xavi vismazāk mainīja
Slēpts komentārs no bloķēta lietotāja

     [+] [-]

, 2013-06-27 02:48, pirms 12 gadiem
labi,jāiet gulēt,laikam ne par velti mana meitene saka ka man svarīgāks futbols par viņu,vēl jāpaskatās last of us walktrough
Slēpts komentārs no bloķēta lietotāja

  +1 [+] [-]

, 2013-06-27 02:53, pirms 12 gadiem
frutto rakstīja: es izbaudu to,ka sieva ir laukos pie mammas ciemos,kamer atvalinajums,var gan straadat maajas mierigi,gan vakara ieplaut kaut ko stipraku
nu tev ir sieva,es tik nesen iepazinies,ir starpība
Slēpts komentārs no bloķēta lietotāja

     [+] [-]

, 2013-06-27 03:23, pirms 12 gadiem
frutto rakstīja: ja alkohols trauce darbam,tad darbs ir japamet,liidzigi ir ar sievam un futbolu
nevis darbs vai sieviete jāpamet,bet gan aloahols
Slēpts komentārs no bloķēta lietotāja

  +1 [+] [-]

, 2013-06-27 09:14, pirms 12 gadiem
shajaa speelee arii vareeja aptuveni redzeet, kas gaida Neimaaru pret stipraam Eiropas liimenja aizsardziibaam. provokaacijas, rupjiibas, nelaidiis viegli cauri, BET... FCB ir Messi, kuram jaakaarto lielaas speeles, bet mazais gaileens varees pagaidaam paterorizeet mazaas komandas.
ja saliidzina ar Vilju, tad FCB uzbrukuma potenciaals pieaugs vairaakas reizes.

     [+] [-]

, 2013-06-27 12:09, pirms 12 gadiem
RobisK rakstīja: gribēji teikt kreisā roka?
Visi jau nav tik bezcerīgi gadījumi kā Tu
Slēpts komentārs no bloķēta lietotāja
Slēpts komentārs no bloķēta lietotāja