Layout: current: getContentLayout (Cid: Cache\Templating\LayoutCustomizations\Esports\CustomizationSource512 ), alternative: getContentLayout (Cid: Cache\Templating\LayoutCustomizations\Esports\CustomizationSource512), Fid:121, Did:0, useCase: 3

"Inter" derbijā pazemo "Milan"

Edmunds Novickis
Edmunds Novickis @EdmundsN

"Inter" derbijā pazemo "Milan"
Maikons pēc saviem gūtajiem vārtiem
Foto: AP

Šodien centrālajā A Sērijas spēlē Milānas derbijā "Inter" pamatīgi sagrāva savu niknāko sāncensi "Milan" - 4:0!

Milānas derbijs vienmēr ir ļoti gaidīts notikums Eiropas futbolā. Arī šoreiz, izņēmumu nav. "Inter" rindās šodien debitēja Veslijs Snaiders, un tieši viņš 6. minūtē ar lielisku tālsitienu bija tuvu rezultāta atklāšanai, tomēr "Milan" vārtsargs Marko Storari skaistā lecienā raidījumu atvairīja. Par lielo mača spriedzi liecināja fakts, ka pat allaž korektais Ronaldinju pēc neizmantotas iespējas (Alešandres Pato piespēle) dusmīgi protestēja tiesnesim, ka sitiena brīdī ticis pagrūsts - atkārtojums pierādīja, ka Dejans Stankovičs brazīlietim pat nepieskārās.

Ilgāku laiku momentu nebija, pārsvarā notika divcīņas laukuma vidū. Taču 29. minūtē "Inter" noorganizēja uzbrukumu, kas atnesa vārtus - piespēle soda laukumā, un Tiago Mota savu iespēju izmantoja, 1:0 "Inter" labā! Nākamo triecienu "Milan" saņēma 35. minūtē - Samjuels Eto'O pretuzbrukumā skrēja viens pret vienu ar Storari, taču no aizmugures viņu lejā nogrūda Dženāro Gatuzo un pendele. To pārliecinoši realizēja Djego Milito un jau 2:0 "Inter" labā.

Un arī tas nebija viss - "Milan" treneris Leonardo jau grasījās nomainīt savainoto Gatuzo (pendeles nopelnīšanā saņēma brīdinājumu) pret Klarensu Zēdorfu, kad pēkšņi emocionālais Gatuzo ļoti asi nospēlēja pret Snaideru, saņēma otro dzelteno kartīti un tika noraidīts... Īsta drāma. Puslaika izskaņā "Inter" guva trešos vārtus, kad pēc Milito piespēles precīzs no soda laukuma robežām bija Maikons. Atlika vairs tikai viens jautājums - cik stipri "Inter" sagraus "Milan"...

"Milan" 2. puslaikā spēlēja labi (ņemot vērā apstākļus), un "Inter" vismaz sākumā neko daudz nespēja izveidot - protams, daļēji Žozē Mourinju vīri arī par katru cenu necentās padarīt rezultātu graujošāku. 63. minūtē Eto'O iesita ar galvu, taču vārti netika ieskaitīti aizmugures dēļ. Un tomēr drīz vien tablo parādīja arī 4:0 - Stankovičs guva vārtus ar fantastisku tālsitienu. "Inter" bija vēl pāris iespējas (pārsvarā tie paši tālsitieni), taču vārti vairāk netika gūti. Rezultāts gan tik un tā graujošs - 4:0 "Inter" labā.

Itālijas A Sērija, 2. kārta

SpēleRezultātsVārtu guvēji
Bari - Bologna0:0-
AC Milan - Inter Milan0:4 (0:3)(Mota 29'; Milito 36' (11m); Maikons 45'; Stankovičs 67')
AS Roma - Juventus30. augusts19:00
Atalanta - Genoa30. augusts21:45
Cagliari - Siena30. augusts21:45
Chievo - Lazio30. augusts21:45
Fiorentina - Palermo30. augusts21:45
Napoli - Livorno30. augusts21:45
Parma - Catania30. augusts21:45
Sampdoria - Udinese30. augusts21:45

Tiago Mota atklāj spēles rezultātu

Gatuzo pārkāpj noteikumus pret Eto'O, Milito iesit pendeli

Maikons 3:0

Fantastiskais Stankoviča vārtu guvums (4:0)

1 2 39 komentāri
Slēpts komentārs no bloķēta lietotāja

  +8 [+] [-]

, 2009-08-29 23:46, pirms 15 gadiem
Nu ka jums patik??? Inter ir labakie es to speli skatijos nu vienakrsi parsvars bija Inter. Un brinijos par Sneijderu kas jau otraja diena speleja pret Milan un teiksu godigi nespeleja slikti savu atzimi 7.0 vins sanjema

  +9 [+] [-]

, 2009-08-29 23:46, pirms 15 gadiem
Diez cik liels uzticības kredīts ir Leonardo

  +9 [+] [-]

, 2009-08-29 23:47, pirms 15 gadiem
Šausmas 4 - 0 Tāda sajūta, ka Milānai bez Kakā, nav pārāk viegli.
Slēpts komentārs no bloķēta lietotāja

  +5 [+] [-]

, 2009-08-29 23:48, pirms 15 gadiem
Gatuzo mača varonis... negatīvā nozīmē. Izgāza visu maču kā tāds amatieris. Un pēc tam vēl kko bļāva uz treneri. Visiem Gatuzo faniem t.s. ''reality check'' - jūsu elks ir sen jau kā noziedējis.

Inter izskatījās ļoti labi, īsti favorīti uz Skudeto, nekāda Juve nav favorīti. Pēc šī mača var teikt, ka Juve ir otrie labākie, kamēr Milan... hvz kurējie.

     [+] [-]

, 2009-08-29 23:49, pirms 15 gadiem
spele bija patiesham baudama, pec ta, ka INTER pirmaja puslaika jau panaca pavisam nepatikamu prieksh AC MILAN rezultatu 3 : 0 2. puslaika vairs ta vinji neplosijas, jo reali jau bija skaidrs, kas uzvares shaja spele, pirms HUNTELARA uznaciena MILAN tik izpildija vienu!!! sitienu INTER vartu rami taja laika, ka INTER jau bija izdarijushi 7
rezultats pilnigi atbilst speles gaitai
P.S. AC MILAN vajadzigs treneris, kas kaut ko spej jegt, LEONARDO izskatas pagaidam, ka drizi kljus par bezdarbnieku

     [+] [-]

, 2009-08-29 23:51, pirms 15 gadiem
Milan sastāvā vēl kāds spēlē labi? Un kur ir Indzagi?

  -1 [+] [-]

, 2009-08-29 23:52, pirms 15 gadiem
Pilnīgais murgs. Nebija Milānas vakars. Bez variantiem.

     [+] [-]

, 2009-08-29 23:52, pirms 15 gadiem
kljopa rakstīja: Apsveicu inter fanus! Gaidīju cīņu, bet šodien bez variantiem. Prieks par sneideru!

PS. Tomēr Ančeloti un Kaka ir diezgan lieli zaudējumi priekš ACM!
Nja es esu lajmigs negaidiju ka bus tik liels rezultats, bet man jo labak!!!
Slēpts komentārs no bloķēta lietotāja

     [+] [-]

, 2009-08-29 23:56, pirms 15 gadiem
Negaidīti. Gatuzo nesmuki nospēlēja.
Patiešām nebiju gaidījis tik graujošu uzvaru, bet pelnīti. Inter ir labāki.

  -1 [+] [-]

, 2009-08-29 23:58, pirms 15 gadiem
esmu ļoti neapmierināts ar šā gada dērbiju... nejau tāpēc, ka uzvarēja Inter, vai sagrauta tika Milāna. bet spēles ziņā. tiešām neinteresanta, neizteiksmīga spēle. varēja iet gulēt un būtu tas pats prieks. priecēja protams visi goli, bet īpaši Dejana un Djēgo. lai nu kā, beidzot var piekrist tiem gudreļiem, kas saka, ka Milānā spēlē pensionāri. tiešām, tā arī ir... vienīgais, kas velk ir Zēdorfs, kā arī Ronijs izskatās atgūstas.

kā var dērbijā spēlēt bez izteikta uzbrucēja?... tā, ka tevi saliek kā bērnu visās laukuma daļās. Pato tas pats Ronijs - un kāda jēga, kad malā sēž Huntelārs? pat Pipo gatavs iziet. būtu Klās izlaists sākumā, būtu Milānai arī goli.

  +3 [+] [-]

, 2009-08-29 23:58, pirms 15 gadiem
Mixes rakstīja: Gatuzo mača varonis... negatīvā nozīmē. Izgāza visu maču kā tāds amatieris. Un pēc tam vēl kko bļāva uz treneri. Visiem Gatuzo faniem t.s. ''reality check'' - jūsu elks ir sen jau kā noziedējis.

Inter izskatījās ļoti labi, īsti favorīti uz Skudeto, nekāda Juve nav favorīti. Pēc šī mača var teikt, ka Juve ir otrie labākie, kamēr Milan... hvz kurējie.
Jau pagājušā sezonā viņam vecums lika par sevi manīt.
Žēl, ka spēli neredzēju. Pēc spēles apraksta gan izskatās, ka tomēr nav bijusi spēle uz 1 vārtiem. Bet rezultāts tik un tā graujošs.
Bet jau pēc starpsezonas bija skaidrs, ka AC ir par daudz zaudējuši, labākais spēlētājs (Kaka') lielākais talants (Gurkufs), pasaules klases treneris, bijušie vilcēji arī jaunāki nepaliek. Šaubos, vai ir pamatotas ambīcijas uz titulu.
Rīt kā reiz spēlē tieši Juve - Roma, varēs redzēt, uz ko katrs spējīgs.

  -1 [+] [-]

, 2009-08-30 00:01, pirms 15 gadiem
Mixes rakstīja: Gatuzo mača varonis... negatīvā nozīmē. Izgāza visu maču kā tāds amatieris. Un pēc tam vēl kko bļāva uz treneri. Visiem Gatuzo faniem t.s. ''reality check'' - jūsu elks ir sen jau kā noziedējis.

Inter izskatījās ļoti labi, īsti favorīti uz Skudeto, nekāda Juve nav favorīti. Pēc šī mača var teikt, ka Juve ir otrie labākie, kamēr Milan... hvz kurējie.
smejies? Inter parādīja spēli? nekā tur nebija. goli lieliski, izmantotas iespējas, bet spēlēs ar Juvi vai to pašu Romu tā galā neies. šodien reāli Inter pārākums bija Milānas stulbums un zemais līmenis. nekas vairāk.
Sneiders malacis, labi nospēlēja. arī Kivu neslikti un Lusio, bet Maikons... lai gan gols skaists, tomēr savā flangā... ja Milānai būtu jēdzīgs pussargs, kā savulaik Kakā vai pat tas pats kreisais Seržinjo, tad pakaļā Interam labajā flnagā būtu. bet diemžēl Milānai tādu nav... toties ir pārējām komandām A Sērijā. nedomāju, ka Inter šodien pierādīja to, ka ir baigie favorīti.

  -2 [+] [-]

, 2009-08-30 00:03, pirms 15 gadiem
keisx rakstīja: Esmu šokā - tiešām trūkst vārdu par sniegumu, kuru grūti novērtēt :/ Vērtējot komandu 10 baļļu sistēmā, var sastādīt šādu sarakstu:

Storari - 5.5 - grūti vainot viņu pie jebkādiem vārtiem, ja komanda ļauj sist no 9 metriem. Jāatzīst, ka Stankoviča sitiens bija lielisks, tāds jebkuram vārtsargam sastādītu problēmas, taču 4 vārti paliek 4 vārti
Jankulovski - 4.0 - kā aizsargs, kurš pieslēdzas uzbrukumā - vidēji labs; kā aizsargs savā pozīcijā - nekāds
Thiago Silva - 5.5 - 2. vārtu iemesls (Eto'o caurgājiens) arī uz viņa sirdsapziņas - nevar Gattuso izpildīt uzreiz 4 aizsargu lomu, it īpaši skrienot aiz ātrā Eto'o
Nesta - 5.5 - līdzīgi kā Silva, manuprāt, viņam būtu jāuzņemas aizsardzības diriģēšanas, citādi pašlaik tas viss ir līdzīgs caurstaigājamai sētai
Zambrotta - 3.0 - līdzīgi kā Jankulovskis, tikai ne priekšā, ne aizmugurē nedemonstrē spēli kādu gaida no aizsarga
Gattuso - 4.5 - trūkst tā Gattuso, ko bijām pieraduši redzēt. Jāatzīst arī, ka nopelnītās kartītes bija diezgan muļķīgas
Flamini - 6.0 - aktīvs 1. puslaikā, taču iespējams jau esošā dzeltenā kartīte nobaidīja Leonardo paturēt viņu laukumā ilgāk par 45 min
Ronaldinho - 3.0 - pilnīgi pretēja spēle pagājušai nedēļai - kā jau bieži esam redzējuši pagājušajās sezonā un šajā pirmssezonā - roku plātītājs, vairāk strīdās nekā spēlē un galīgi nepilda savu funkciju - saspēles veidošanu
Pato - 7.0 - vienīgais, kuru var izcelt - cīnījās visu spēli, taču, ja komandā spēlēt gribošus spēlētājus var saskaitīt uz 1 rokas pirkstiem, tad neko darīt, žēl šī jaunā talanta
Borriello - 4.5 - tāpat kā iepriekšējo spēli, neparādīja gandrīz neko. Diemžēl sāk izskatīties, ka Genoa sasniegtā forma bija augstākais viņa karjeras punkts

Ambrosini - 5.0 - centās nedaudz atdzīvināt Milānas spēli laukuma vidū, kas viņam daļēji izdevās, tomēr, ja tev laukumā ir par 1 komandas biedru mazāk, tad centru atgūt ir ļoti grūti
Seedorf - 5.5 - neskaitot dažas neveiksmīgas epizodes sākumā, bija aktīvs laukumā un pat atdzīvināja uzbrukumu, lai cik tas, runājot par Seedorfu, jocīgi neskanētu
Huntelaar - 5.0 - darīja visu, ko varēja, bet ja ātrums nav tava stiprā puse un piespēles tu no komandas biedriem arī īpaši nesaņem, tad spēlēt ir tāpat kā vārtos ar aizsietām acīm

Leonardo - 6.0 - žēl man šī trenera - patiešām žēl... Jā, daži viņa lēmumi šķita jocīgi, taču mača gaitā mani uzskati tika apgāzti. Un žēl ne tikai tāpēc, ka kluba vadība viņu no finanšu amata iecēla uzreiz par treneri, bet arī tādēļ, ka no visas komandas nebija jūtama pilna atdeve, trenera pārliecības stiprināšanai, īpaši Milānas derbijā

Berlusconi & Galliani - 0.5 - pārdodam Kakā, atdodam Gurkufu, jaunos spēlētājus neņemam, ar vecajiem pagarinām līgumus, vasaras laikā uz free-transfer rēķina iegūstam viduvēja ASV spēlētāju un Huntelāru (pēdējā mēnesī, pēc neskaitāmi daudzu fanu ilgām lūgšanām) utt. utt. Man nebija nekāds pārsteigums, ka Berlusconi bija pametis tribīnes jau pie rezultāta 3:0. Ticiet man, gandrīz ikkatrs Milānas fans vēlētos, lai kluba vadībā vai kā īpašnieks būtu kāds šeihs...

Apsveicu Inter fanus, kā arī komandu - viņi bija labāki, spēcīgāji un neatstāja it nekādas iespējas AC Milan pat domāt, pat par neizšķirtu.
diezvai es ZAMBROTTU tik zemu vertetu, vot tas ir aizsargs tiesham ar divam kajam, kas spele, labi gan labaja, gan kreisaja pozicija, bet visi uzbrukumi gaja parsvara caur kreiso flangu, kura atvainojos par izteikumu, bet blj@dstvu darija jankulovskis, ja ne zambrotta, tad rezultats vareja kljut ari 5 : 0

     [+] [-]

, 2009-08-30 00:07, pirms 15 gadiem
termometrs rakstīja: smejies? Inter parādīja spēli? nekā tur nebija. goli lieliski, izmantotas iespējas, bet spēlēs ar Juvi vai to pašu Romu tā galā neies. šodien reāli Inter pārākums bija Milānas stulbums un zemais līmenis. nekas vairāk.
Sneiders malacis, labi nospēlēja. arī Kivu neslikti un Lusio, bet Maikons... lai gan gols skaists, tomēr savā flangā... ja Milānai būtu jēdzīgs pussargs, kā savulaik Kakā vai pat tas pats kreisais Seržinjo, tad pakaļā Interam labajā flnagā būtu. bet diemžēl Milānai tādu nav... toties ir pārējām komandām A Sērijā. nedomāju, ka Inter šodien pierādīja to, ka ir baigie favorīti.
Tad jau laikam Maikonu visi maldiigi uzskata par vienu no labaakajiem maleejiem aizsargiem pasaulee, it sevishkji, ja runa iet par uzbrukumu.Serzhinjo?Nu veciit...

  +3 [+] [-]

, 2009-08-30 00:07, pirms 15 gadiem
termometrs rakstīja: smejies? Inter parādīja spēli? nekā tur nebija. goli lieliski, izmantotas iespējas, bet spēlēs ar Juvi vai to pašu Romu tā galā neies. šodien reāli Inter pārākums bija Milānas stulbums un zemais līmenis. nekas vairāk.
Sneiders malacis, labi nospēlēja. arī Kivu neslikti un Lusio, bet Maikons... lai gan gols skaists, tomēr savā flangā... ja Milānai būtu jēdzīgs pussargs, kā savulaik Kakā vai pat tas pats kreisais Seržinjo, tad pakaļā Interam labajā flnagā būtu. bet diemžēl Milānai tādu nav... toties ir pārējām komandām A Sērijā. nedomāju, ka Inter šodien pierādīja to, ka ir baigie favorīti.
neteikshu, ar IBRAHIMOVICHA aizieshanu, INTER sacis daudz variet ar uzbrukumu, vairs nespele tik neskatami, ka bija ierasts, kad visi mekle ibrahimovichu un rezultats bija atkarigs no tai vai shamais gus vartus, uzskatu IBRAHIMOVICHA aizieshana INTERam nak tikai par labu, ipashi uzbrukuma, kur sak iesaistities vairaki komandas speletaji

  +1 [+] [-]

, 2009-08-30 00:11, pirms 15 gadiem
termometrs rakstīja: smejies? Inter parādīja spēli? nekā tur nebija. goli lieliski, izmantotas iespējas, bet spēlēs ar Juvi vai to pašu Romu tā galā neies. šodien reāli Inter pārākums bija Milānas stulbums un zemais līmenis. nekas vairāk.
Sneiders malacis, labi nospēlēja. arī Kivu neslikti un Lusio, bet Maikons... lai gan gols skaists, tomēr savā flangā... ja Milānai būtu jēdzīgs pussargs, kā savulaik Kakā vai pat tas pats kreisais Seržinjo, tad pakaļā Interam labajā flnagā būtu. bet diemžēl Milānai tādu nav... toties ir pārējām komandām A Sērijā. nedomāju, ka Inter šodien pierādīja to, ka ir baigie favorīti.
Nu jā, varbūt maldināja tas, ka Milan vnk izskatījās tik slikti, bet tik un tā, tādu komandu ar 4-0 pieveikt ir grūti. Sastāvs Inter tomēr arī ir labākais līgā, treneris arī ir labākais. Un, ja tavs pretinieks spēlē ļoti slikti, visbiežāk tu pats arī nespēj parādīt labāko sniegumu. Inter nospēlēja labi, izmantoja iespējas, diezgan stabili aizsardzībā... Es domāju būs šīs sezonas uzvarētāji.

  +1 [+] [-]

, 2009-08-30 00:14, pirms 15 gadiem
makaweli rakstīja: Tad jau laikam Maikonu visi maldiigi uzskata par vienu no labaakajiem maleejiem aizsargiem pasaulee, it sevishkji, ja runa iet par uzbrukumu.Serzhinjo?Nu veciit...
Maikons tiešām ir viens no labākajiem pasaulē, bet ne šodien. kā aizsargs šodien viņš bija viens no sliktākajiem. :|

nu vecīt, Seržinjo labākajos gados. un vienkārši man neienāca neviens cits Milānas pēdējo gadu spēlētājs, kas ātruma un tehnikas nopelnu dēļ varētu nolikt šodien guļošo Maikonu uz zemes, izņemot Kakā un Seržinjo.

Bertuzzi, jā, uzbrukumā tiešām Inter sāk spēlēt labi, jo Ibra bija vairāk... kā lai pasaka, nu nav viņš izteikts uzbrucējs, kas varētu gaidīt bumbu un noslēgt, viņš spēj uztaisīt momentu, bet tajā pašā laikā ir vajadzīgs kāds tāds, kāds bija Kruzs vai Krespo, kurš var pielikt kāju, galvu, vai vēl ko. tagad Interam ir divi lieliski uzbrucēji - Milito un Eto'O. prieks skatīties, kā viņi spēlē uzbrukumā. Interam tiešām spēcīgs uzbrukums.
bet arī ieskaitot to visu, kad laukumu atstāja Milito un Sneiders, tad arī Eto'O un pārējie noklusa.

     [+] [-]

, 2009-08-30 00:18, pirms 15 gadiem
Mixes rakstīja: Nu jā, varbūt maldināja tas, ka Milan vnk izskatījās tik slikti, bet tik un tā, tādu komandu ar 4-0 pieveikt ir grūti. Sastāvs Inter tomēr arī ir labākais līgā, treneris arī ir labākais. Un, ja tavs pretinieks spēlē ļoti slikti, visbiežāk tu pats arī nespēj parādīt labāko sniegumu. Inter nospēlēja labi, izmantoja iespējas, diezgan stabili aizsardzībā... Es domāju būs šīs sezonas uzvarētāji.
neapšaubāmi sastāvs viņiem ir izcils. viena vidējā līnija ir viena no labākajām visā Eiropā manuprāt. un aizsardzība... Lusio tiešām izcils bija arī šodien, kā arī Kivu kā jau teicu bija labs.
protams, pēc vienas spēles nevar spriest par katru nākamo, piekrītu, ka, ja slikti spēlē pretinieks, tad arī tu, lai cik spēcīgs arī būtu nevari nospēlēt ideāli. bet es domāju, ka varēja skaistākas un vairāk saspēles izveidot. daudz ietekmēja Sneidera maiņa. pirms viņš pameta laukumu tiešām bija labas saspēles, bet pēc tam jau kaut kas vairāk līdzīgs haosam. un tāpēc, šāda tipa spēle neies cauri ar citiem līgas favorītiem.
Milāna diez vai kaut ko kardināli izmainīs, jo palikušas tik dažas dienas transfēru logā, bet izmaiņas vajadzīgas vienkārši grandiozas.

personīgi es ceru un domāju, ka šosezon titulu beidzot paņems Juve, bet neko negribu pirms laika teikt, domāju, ka diezgan daudz būs atkarīgs no rītdienas spēles start Juvi un Romu, jo domāju, ka tieši sīš divas komandas šogad sastādīs vislielāko konkurenci Interam.

     [+] [-]

, 2009-08-30 00:20, pirms 15 gadiem
termometrs rakstīja: Maikons tiešām ir viens no labākajiem pasaulē, bet ne šodien. kā aizsargs šodien viņš bija viens no sliktākajiem. :|

nu vecīt, Seržinjo labākajos gados. un vienkārši man neienāca neviens cits Milānas pēdējo gadu spēlētājs, kas ātruma un tehnikas nopelnu dēļ varētu nolikt šodien guļošo Maikonu uz zemes, izņemot Kakā un Seržinjo.

Bertuzzi, jā, uzbrukumā tiešām Inter sāk spēlēt labi, jo Ibra bija vairāk... kā lai pasaka, nu nav viņš izteikts uzbrucējs, kas varētu gaidīt bumbu un noslēgt, viņš spēj uztaisīt momentu, bet tajā pašā laikā ir vajadzīgs kāds tāds, kāds bija Kruzs vai Krespo, kurš var pielikt kāju, galvu, vai vēl ko. tagad Interam ir divi lieliski uzbrucēji - Milito un Eto'O. prieks skatīties, kā viņi spēlē uzbrukumā. Interam tiešām spēcīgs uzbrukums.
bet arī ieskaitot to visu, kad laukumu atstāja Milito un Sneiders, tad arī Eto'O un pārējie noklusa.
nu sheit var droshi teikt daljeji pie vainas bija ari rezultats, diez vai bija verts pa galvu pa kaklu skriet uz pirekshu pie rezultata 4 : 0 ja butu rezultats visu speli neizskirts, tad domaju situaci butu daudz vairak, un visa speles garuma, bet te,
1. 3:0 vadiba pec pirma puslaika
2. pretinieks mazakuma
3. pretinieka spele atbaidosha
4. nu jau 4:0
5. neh iedzivoties nevajadzigas traumas, tapat AC MILANai ZOP@

     [+] [-]

, 2009-08-30 00:22, pirms 15 gadiem
Bertuzzi rakstīja: nu sheit var droshi teikt daljeji pie vainas bija ari rezultats, diez vai bija verts pa galvu pa kaklu skriet uz pirekshu pie rezultata 4 : 0 ja butu rezultats visu speli neizskirts, tad domaju situaci butu daudz vairak, un visa speles garuma, bet te,
1. 3:0 vadiba pec pirma puslaika
2. pretinieks mazakuma
3. pretinieka spele atbaidosha
4. nu jau 4:0
5. neh iedzivoties nevajadzigas traumas, tapat AC MILANai ZOP@
piekrītu. bet gribētos to "neskriešanu pa galvu un kaklu" tādu skaistāku... var taču Inter nospēlēt skaisti arī spēlējot no aizsardzības utt. turklāt, momentos, kad Eto'O un Muntari mēģināja sist no tālām distancēm, tos momentus varētu izmantot lietderīgāk. pieturēt bumbu, un var būt kāds skaists un labs moments izveidosies pats par sevi. bet nu jā.

     [+] [-]

, 2009-08-30 01:06, pirms 15 gadiem
Kauns "Milan". Viņu sniegums pat nav kritikas vērts. Par "Inter" runājot, vienīgais prieciņš, ka Sneiders beidzot ticis prom no tizlā "Real".

  -3 [+] [-]

, 2009-08-30 01:55, pirms 15 gadiem
Hose Girtinho rakstīja: Kauns "Milan". Viņu sniegums pat nav kritikas vērts. Par "Inter" runājot, vienīgais prieciņš, ka Sneiders beidzot ticis prom no tizlā "Real".
Tu pats gadījumā neesi tizls?

     [+] [-]

, 2009-08-30 08:42, pirms 15 gadiem
No lielā derbija vien plukš sanāca! Gatuzo, Gatuzo nu kam tas bija vajadzīgs, tādu kapteini komandai tok nevajag! Stankovičs vārti vnk konfekte! Snaiders debija spēlē arī neslikti izskatījās, tik tuvu bija vārtu guvumam! Nu jāgaida, ko spēs Juve likt pretī Interam...

     [+] [-]

, 2009-08-30 08:49, pirms 15 gadiem
Barca7 rakstīja: Pilnīgais murgs. Nebija Milānas vakars. Bez variantiem.
bija Milānas vakars,Milānas Inter vakars

  -3 [+] [-]

, 2009-08-30 10:20, pirms 15 gadiem
es no priekiem ilgi nevareju aiziet gulet!!! Forza Inter!!!!!! Siem dzekiem patik pazemot!!

  -1 [+] [-]

, 2009-08-30 10:50, pirms 15 gadiem
kips22 rakstīja: es no priekiem ilgi nevareju aiziet gulet!!! Forza Inter!!!!!! Siem dzekiem patik pazemot!!
jā, Milānas dērbiji vienmēr ir ļoti rezultatīvi un ne reti beidzas ar sagrāvēm, bet nu ar 4:0..

  -2 [+] [-]

, 2009-08-30 11:32, pirms 15 gadiem
Ejat jūs visi sūkat smirgīgie "INTERIEŠI", tas nebija milānas vakars! inter pezo di merda!

  -3 [+] [-]

, 2009-08-30 12:03, pirms 15 gadiem
MaryJane rakstīja: Tu pats gadījumā neesi tizls?
Iemācies lasīt! Es teicu, ka "REAL" ir tizls

     [+] [-]

, 2009-08-30 12:28, pirms 15 gadiem
ArtemZezel rakstīja: Ejat jūs visi sūkat smirgīgie "INTERIEŠI", tas nebija milānas vakars! inter pezo di merda!
Tas bija Milānas vakars, tikai Milānas INTER vakars

     [+] [-]

, 2009-08-30 13:00, pirms 15 gadiem
Tāda sajūta, ka barselonai nāksies smagi nožēlot Eto'o atdošanu ČL.

     [+] [-]

, 2009-08-30 13:05, pirms 15 gadiem
Hose Girtinho rakstīja: Iemācies lasīt! Es teicu, ka "REAL" ir tizls
un kas tev liek domāt,ka es tā arī neizlasīju,kā bija uzrakstīts? tu teici,ka real tizls,es tev pajautāju,vai tu pats gadījumā neesi tizls. kas tev nepielec?

  -2 [+] [-]

, 2009-08-30 13:26, pirms 15 gadiem
HouseMD rakstīja: Tas bija Milānas vakars, tikai Milānas INTER vakars
man vienalga, bet inter smird! IENĪSTU INTER!!!!!!!!!!!
1 2 39 komentāri