Layout: current: getContentLayout (Cid: Cache\Templating\LayoutCustomizations\Esports\CustomizationSource512 ), alternative: getContentLayout (Cid: Cache\Templating\LayoutCustomizations\Esports\CustomizationSource512), Fid:124, Did:0, useCase: 3

"Milan" atsaka PSG 46 miljonu piedāvājumam par Silvu

Agris Suveizda

"Milan" atsaka PSG 46 miljonu piedāvājumam par Silvu
Tjagu Silva
Foto: AFP/Scanpix

Par spīti pēdējo dienu informācijai Itālijas un Francijas plašsaziņas līdzekļos, brazīliešu aizsargs Tjagu Silva tomēr paliks futbola kluba "Milan" rindās - vēsta "Milan" oficiālā mājaslapa. Francijas PSG nule paziņojusi, ka izstājas no pārrunām par iespējamo darījumu, līdz ar to parīzieši pusgada laikā cietuši jau trešo sakāvi. Tika lēsts, ka franču klubs par Silvas pakalpojumiem bija gatavs šķirties no gandrīz 50 miljoniem eiro.

"Tjagu Silva paliek Milānā," šovakar vēsta īss kluba prezidenta Silvio Berluskoni paziņojums "Milan" mājaslapā. "PSG ir nolēmis izstāties no pārrunām par Tjagu Silvu," 15 minūtes vēlāk teikts tikpat lakoniskā parīziešu paziņojumā. "Milan" viceprezidents un izpilddirektors Adriāno Galjāni kopā ar pašu Silvu otrdien ieradās Parīzē, kur tikās ar PSG sporta direktoru, bijušo "Milan" menedžeri un treneri Leonardu, kā arī PSG prezidentu Naseru Al-Kelaifi. Lai arī vēl pagājušajā nedēļā Silvas iespējamā pārcelšanās uz PSG šķita pilnībā neticama, nu masu mediji gan Itālijā, gan Francijā vēstīja, ka darījums ir praktiski noticis. Ārkārtīgi kārdinošo PSG piedāvājumu presē apstiprināja arī Berluskoni.

Tomēr trešdienas pēcpusdienā, kad Galjāni ar Silvu atgriezās Milānā, viss atkal bija apgriezies par 180 grādiem. "Milan" fani izrādīja milzīgu sašutumu par to, ka klubs vēlas pārdot Silvu - futbolistu, kuru, daudzuprāt, milāniešiem tuvā nākotnē aizstāt nebūtu iespējams (turklāt vairs nespēlēs vēl viens centra aizsargs Alesandro Nesta) -, un pēdējā brīdī, šķiet, pārdomāja arī pats Berluskoni, kuram darījumā piederēja pēdējais vārds. "Milan" Silvas pārdošanu apsvēra finansiālo problēmu dēļ, taču izlēma atteikt PSG, kā galvenais treneris ir vēl viens bijušais "Milan" cilvēks Karlo Ančeloti. "Saprotu Silvas aģenta reakciju, viņš zaudēja lielu komisijas maksu. Berluskoni lēmumu pieņēma ar savu sirdi. Saprāts būtu teicis, ka darījums ir jānoslēdz, taču sirds atkal guva priekšroku. Neatklāšu summas, bet atteicāmies no lielas naudas," sacīja Galjāni.

Līdz ar to tā šogad bija jau otrā reize, kad PSG no Itālijas granda saņēma kurvīti - janvārī pēdējā brīdī nojuka arī Alešandres Patu iegāde. Atgādinām, ka PSG neizdevās iegūt arī slaveno Deividu Bekhemu. PSG starpsezonas galvenie mērķi ir centra aizsargs, centra pussargs un uzbrucējs. Ļoti tuvu PSG ir argentīniešu uzbrucēja Esekjela Laveci iegādei, tomēr, par spīti tam, ka "Napoli" prezidents presē esot apstiprinājis vienošanās panākšanu, šī pāreja vēl nav notikusi oficiāli. PSG par Laveci iegūšanu šķiršoties no 26+5 miljoniem eiro. Tikmēr Parīzi varētu atstāt viens no komandas līderiem Nene, kurš vēloties algas pielikumu, taču tas pagaidām neesot piedāvāts. Par 30 gadus veco brazīlieti interesējoties "Lille" un "Roma".

Izmantotie resursi:
PSG.fr - Site officiel du Paris Saint-Germain
Sport : toute l'actualité sportive sur l'EQUIPE...
AC Milan - Biglietti Milan online

1 2 38 komentāri
Slēpts komentārs no bloķēta lietotāja

     [+] [-]

, 2012-06-15 00:28, pirms 12 gadiem
labi vien ir

  +1 [+] [-]

, 2012-06-15 00:52, pirms 12 gadiem
nu ko es teicu,ka nav vēl oficiāli,sabiedēja šeit esošos Milan fanus

     [+] [-]

, 2012-06-15 01:05, pirms 12 gadiem
lai ņem Otamendi no Porto par krietni mazākām naudiņām

  +2 [+] [-]

, 2012-06-15 01:11, pirms 12 gadiem
puslaiks rakstīja: lai ņem Otamendi no Porto par krietni mazākām naudiņām
man jau liekas ka šobrīd tās cenas par centra aizsargiem ir pārāk uzskrūvētas,jo visiem zināms,ka pēc tādiem spēlētājiem tirgū ir Barca, City un vēl pāris top klubu,pietiek kādam aģentam ieminēties ka City pārstāvji man piezvanīja,kā cena uzaug dubultā

  +3 [+] [-]

, 2012-06-15 01:19, pirms 12 gadiem
NilsK rakstīja: man jau liekas ka šobrīd tās cenas par centra aizsargiem ir pārāk uzskrūvētas,jo visiem zināms,ka pēc tādiem spēlētājiem tirgū ir Barca, City un vēl pāris top klubu,pietiek kādam aģentam ieminēties ka City pārstāvji man piezvanīja,kā cena uzaug dubultā
nu, centra aizsargi jau vienmēr bijuši ļoti dārgi! Prātā nāk nāk uzreiz Jāps Stams, kurš vienbrīd bija pasaulē dārgākais holandietis un aizsargs.

  -1 [+] [-]

, 2012-06-15 01:28, pirms 12 gadiem
nu cik saprotu ja Milan Silvu nepārdod pat par 50milj,tad Barca pāriet uz plānu B,Chelsea Luizu,lai gan es vairāk priecātos ja ietu pēc Dortmundes Hummelsa

  -1 [+] [-]

, 2012-06-15 01:31, pirms 12 gadiem
NilsK rakstīja: nu cik saprotu ja Milan Silvu nepārdod pat par 50milj,tad Barca pāriet uz plānu B,Chelsea Luizu,lai gan es vairāk priecātos ja ietu pēc Dortmundes Hummelsa
Hummels nesen līgumu pagarināja ar Dortmundi, nekur neies viņš, pat ja būtu pieejams, Farca nevarētu viņu atļauties :3

  -1 [+] [-]

, 2012-06-15 01:43, pirms 12 gadiem
d-man rakstīja: Hummels nesen līgumu pagarināja ar Dortmundi, nekur neies viņš, pat ja būtu pieejams, Farca nevarētu viņu atļauties :3
piedod,bet jau nepirmo vasaru sekoju līdzi transfēru tirgum,lai saprastu ka tikko noslēgts līgums neko nenozīmē,ja pienāks normāls piedāvājums (ja Kavagu un Sahinu pārdeva par mazāk kā 20milj,komandas līderus, tad ja Barca piedāvās 20-25milj,domāju ka Dortmunde apdomās),tāpat ar spēlētājs būtu ar visām rokām par

  +1 [+] [-]

, 2012-06-15 01:43, pirms 12 gadiem
NilsK rakstīja: nu cik saprotu ja Milan Silvu nepārdod pat par 50milj,tad Barca pāriet uz plānu B,Chelsea Luizu,lai gan es vairāk priecātos ja ietu pēc Dortmundes Hummelsa
Nu un kā tu to iedomājies? Kādā veidā Barsa varētu pierunāt Abramoviču pārdot Luizu?

  +1 [+] [-]

, 2012-06-15 01:50, pirms 12 gadiem
ABa rakstīja: Nu un kā tu to iedomājies? Kādā veidā Barsa varētu pierunāt Abramoviču pārdot Luizu?
kādā veidā pierunāja pārdot Fabu,tas ir biznes un nu par Luizu baumas jau ilgu laiku un nav jau tā,ja komandas šefs Abrams,tad viņš nevienu spēlētāju nepārdos

     [+] [-]

, 2012-06-15 01:55, pirms 12 gadiem
ABa rakstīja: Nu un kā tu to iedomājies? Kādā veidā Barsa varētu pierunāt Abramoviču pārdot Luizu?
ir vēl viens bet,Dimateo izvēlē,ja visi aizsargi veseli,kas ir centra aizsargu pāris,Keihils un Terijs,nedomāju ka Luizs samierināsies ar rezervista lomu

     [+] [-]

, 2012-06-15 01:58, pirms 12 gadiem
NilsK rakstīja: kādā veidā pierunāja pārdot Fabu,tas ir biznes un nu par Luizu baumas jau ilgu laiku un nav jau tā,ja komandas šefs Abrams,tad viņš nevienu spēlētāju nepārdos
Tik pat labi var mēģināt no City nopirkt Kompany! Viņš tak ir labāks par Luizu Muļķīgi ir salīdzināt Arsenal un viņu spēlētāju pārdošanu ar piemēram Chelsea! Mani vienkārši izbrīna, pēc kādas loģikas daudzi cilvēki domā, ka var nopirkt jebkuru spēlētāju... Paskat, pat Berluskoni atteicās pārdot aizsargu par 46 miljoniem, kaut gan Milānai ir problēmas ar naudu un tāds piķis būtu ļoti noderējis. Un man ir aizdoma, ka tuvākajā nākotnē pat ar negodīgo naudas sadalijumu, Real un Barsa vairs nevarēs atļauties tik šerpi tērēties kā pēdējos gados.

  +1 [+] [-]

, 2012-06-15 02:08, pirms 12 gadiem
Teicu!

     [+] [-]

, 2012-06-15 02:10, pirms 12 gadiem
NilsK rakstīja: ir vēl viens bet,Dimateo izvēlē,ja visi aizsargi veseli,kas ir centra aizsargu pāris,Keihils un Terijs,nedomāju ka Luizs samierināsies ar rezervista lomu
Nu laikam jau Abramovičs un DiMateo arī saprot, ka Terijs jaunāks nepaliek, un spēlētāji rotācijai ir vajadzīgi. Turklāt ČL Luizs pierādija, ka nostādot viņu noteiktos rāmjos, viņš pilnīgi mierīgi var konkurēt ar pārējiem diviem. Es jau nesaku, ka Luizu nav iespējams nopirkt. Vienkārši neredzu iemeslus kādēļ lai Abramovičs viņu kādam pārdotu, pat par ļoti lielu naudu... Viņam tāpat pēc tam būtu jāmeklē ko pirkt vietā, bet labi centra aizsargi apkārt nemētājās. Tam pašam Luizam bija vajadzīgs vairāk kā gads kamēr sāka normāli spēlēt tādā līmenī!

     [+] [-]

, 2012-06-15 03:29, pirms 12 gadiem
ABa rakstīja: Tik pat labi var mēģināt no City nopirkt Kompany! Viņš tak ir labāks par Luizu Muļķīgi ir salīdzināt Arsenal un viņu spēlētāju pārdošanu ar piemēram Chelsea! Mani vienkārši izbrīna, pēc kādas loģikas daudzi cilvēki domā, ka var nopirkt jebkuru spēlētāju... Paskat, pat Berluskoni atteicās pārdot aizsargu par 46 miljoniem, kaut gan Milānai ir problēmas ar naudu un tāds piķis būtu ļoti noderējis. Un man ir aizdoma, ka tuvākajā nākotnē pat ar negodīgo naudas sadalijumu, Real un Barsa vairs nevarēs atļauties tik šerpi tērēties kā pēdējos gados.
kādā sakarā tu Barcu iejauc tajos kas šerpi tērējās,jau pāris gadus Barca tērē samērīgi,Barca nekad nav rīkojusies kā Real vai City,kas ar savu naudas daudzumu samaitaajusi visu tirgu

  -1 [+] [-]

, 2012-06-15 03:31, pirms 12 gadiem
ABa rakstīja: Tik pat labi var mēģināt no City nopirkt Kompany! Viņš tak ir labāks par Luizu Muļķīgi ir salīdzināt Arsenal un viņu spēlētāju pārdošanu ar piemēram Chelsea! Mani vienkārši izbrīna, pēc kādas loģikas daudzi cilvēki domā, ka var nopirkt jebkuru spēlētāju... Paskat, pat Berluskoni atteicās pārdot aizsargu par 46 miljoniem, kaut gan Milānai ir problēmas ar naudu un tāds piķis būtu ļoti noderējis. Un man ir aizdoma, ka tuvākajā nākotnē pat ar negodīgo naudas sadalijumu, Real un Barsa vairs nevarēs atļauties tik šerpi tērēties kā pēdējos gados.
Kompany mēģināja,par Silvu,Berluskoni nepārdeva tikai dēļ fanu reakcijas,tā jau bija gatavs pārdot,summa tā nekas
Slēpts komentārs no bloķēta lietotāja

     [+] [-]

, 2012-06-15 10:41, pirms 12 gadiem
NilsK rakstīja: kādā sakarā tu Barcu iejauc tajos kas šerpi tērējās,jau pāris gadus Barca tērē samērīgi,Barca nekad nav rīkojusies kā Real vai City,kas ar savu naudas daudzumu samaitaajusi visu tirgu
Nu vispār jau tērējas gan - adekvāti savam top kluba statusam.
Ibrahimovičs, Mašerano, Vilja, Aleksis, Fabs gluži kokos neizauga.

     [+] [-]

, 2012-06-15 10:52, pirms 12 gadiem
NilsK rakstīja: piedod,bet jau nepirmo vasaru sekoju līdzi transfēru tirgum,lai saprastu ka tikko noslēgts līgums neko nenozīmē,ja pienāks normāls piedāvājums (ja Kavagu un Sahinu pārdeva par mazāk kā 20milj,komandas līderus, tad ja Barca piedāvās 20-25milj,domāju ka Dortmunde apdomās),tāpat ar spēlētājs būtu ar visām rokām par
Šahinam bija kreisais punkts līgumā, saskaņā ar ko par salīdzinoši nelielu kompensāciju viņš varēja pārcelties uz ārzemēm, Real to izmantoja. Šajā gadījumā pats Šahins no transfēra ir lielākais zaudētājs - no līdera statusa Dortmundē uz beņķi Madridē.
Kagavu pārdeva, jo ir jau nopirkts Roiss un Geci var pārbīdīt uz uzbrūkošā mida pozīciju, turklāt Perišičs kā dublieris. Ir ko likt vietā, un šeit jau tie padsmit miljoni par Kagavu ir diezgan adekvāta summa, jo Kagavam 1 gads bija palicis līgumā.
Humelss un Subotičs ir viens no labākajiem, ja ne pats labākais centra aizsargu pāris Bundeslīgā, kura izjaukšanu Dortmundei, manuprāt, iegūtie miljoni no iespējamās pārejas neatsver.

     [+] [-]

, 2012-06-15 11:10, pirms 12 gadiem
NilsK rakstīja: piedod,bet jau nepirmo vasaru sekoju līdzi transfēru tirgum,lai saprastu ka tikko noslēgts līgums neko nenozīmē,ja pienāks normāls piedāvājums (ja Kavagu un Sahinu pārdeva par mazāk kā 20milj,komandas līderus, tad ja Barca piedāvās 20-25milj,domāju ka Dortmunde apdomās),tāpat ar spēlētājs būtu ar visām rokām par
Nu Tev laikam vajadzēs vēl daudz vasaru, lai vispār kaut ko saprastu, kā transfēri notiek. Kagavam bija līgumā palicis 1 gads, un viņš pats sen jau izteica vēlmi pāriet uz lielāku klubu. Šahinam arī bija palicis maz laika līgumā, bet galvenais, ka viņam līgumā bija ļoti zema izpirkuma summa, ko Madride arī izmantoja. Šie spēlētāji tika pārdoti par tādām summām, lai vispār beigās kaut ko iegūtu, nevis paliktu tukšā. Un, ja neesi pamanījis, daudzu gadu līgums krietni vien maina transfēra galveno aspektu - summu.

     [+] [-]

, 2012-06-15 11:14, pirms 12 gadiem
NilsK rakstīja: kādā sakarā tu Barcu iejauc tajos kas šerpi tērējās,jau pāris gadus Barca tērē samērīgi,Barca nekad nav rīkojusies kā Real vai City,kas ar savu naudas daudzumu samaitaajusi visu tirgu
Barsa tērējas, jeb pareizāk sakot - tērējās atbilstoši savam superkluba statusam, un brīžiem arī maksāja par spēlētājiem pārmērīgas summas. Ne velti tač iebrauca parādos. Labi, gluži ar Real un City salīdzināt nevar, bet nu tomēr. Tas gan nenozīmē, ka arī citi lielie klubi ik pa brīdim nepārmaksā par spēlētājiem. To pašu var pateikt gan par MU, Chelsea, Pool. Gan jau arī Spānijā būtu līdzīga situācija ar citiem klubiem, ja vien viņi tiktu pie naudas

p.s. Būtu jau sc.com labāk uztaisijuši rakstu par to, ka EPL pārdeva raidīšanas tiesības Lielbritānijas teritorijā uz 3 gadiem par 3 miljardiem mārciņām!!! Iespaidīga summa, no kuras lielākā daļa nonāks EPL klubu maciņos...

     [+] [-]

, 2012-06-15 11:26, pirms 12 gadiem
Jau tika paziņota kā oficiāla ziņa. Nu ko. Pieļauju, ka šī sāga tāpat vēl nav beigusies...

  +1 [+] [-]

, 2012-06-15 11:52, pirms 12 gadiem
NilsK rakstīja: kādā sakarā tu Barcu iejauc tajos kas šerpi tērējās,jau pāris gadus Barca tērē samērīgi,Barca nekad nav rīkojusies kā Real vai City,kas ar savu naudas daudzumu samaitaajusi visu tirgu
46 miljoni + Eto'o par Ibrahimoviču, 14 miljoni par spēlētāju, kurš ir komandā kopš 2009. gada, bet joprojām nav debitējis (Keirisons), 25 miljoni par Čigrinski, jā tiešām, šie transfēri noteikti nav neko samaitājuši un ir bijuši samērīgi, kaut gan visi notikuši salīdzinoši nesen. Tai pašā laikā, piemēram, Real pēdējos gados par 15 milj. iegādājās Ezilu, 12 milj. Hedīru, 8 milj, Karvalju, 10 milj. Šahinu un tādu talantu kā Varānu par 10 milj. Starp citu, spāņu laikraksti tieši pirms pāris dienām tādiem muļķīšiem veltīja rakstu par Real izdevumu samazināšanos pirkumiem ar katru gadu aizvien vairāk un vairāk.

  +1 [+] [-]

, 2012-06-15 11:56, pirms 12 gadiem
reikons rakstīja: Jau tika paziņota kā oficiāla ziņa. Nu ko. Pieļauju, ka šī sāga tāpat vēl nav beigusies...
ir gan

     [+] [-]

, 2012-06-15 13:16, pirms 12 gadiem
d-man rakstīja: 46 miljoni + Eto'o par Ibrahimoviču, 14 miljoni par spēlētāju, kurš ir komandā kopš 2009. gada, bet joprojām nav debitējis (Keirisons), 25 miljoni par Čigrinski, jā tiešām, šie transfēri noteikti nav neko samaitājuši un ir bijuši samērīgi, kaut gan visi notikuši salīdzinoši nesen. Tai pašā laikā, piemēram, Real pēdējos gados par 15 milj. iegādājās Ezilu, 12 milj. Hedīru, 8 milj, Karvalju, 10 milj. Šahinu un tādu talantu kā Varānu par 10 milj. Starp citu, spāņu laikraksti tieši pirms pāris dienām tādiem muļķīšiem veltīja rakstu par Real izdevumu samazināšanos pirkumiem ar katru gadu aizvien vairāk un vairāk.
Vnk realam progress peedeejos divos gados sniegumaa, taapeec neko daudz nevajag pirkt. Tizlotos kaa agraak, pirktu un paardotu vienu peec otra. Un pirms diviem vai trijiem gadiem, jau pateereejaas vairaakiem gadiem uz priekshu, kad CR par 80, kaku par 60, benzemu par kaut kaadiem 30 un veel kaut ko arii par 30 mlj laikam nopirka.

     [+] [-]

, 2012-06-15 14:03, pirms 12 gadiem
trupac rakstīja: Vnk realam progress peedeejos divos gados sniegumaa, taapeec neko daudz nevajag pirkt. Tizlotos kaa agraak, pirktu un paardotu vienu peec otra. Un pirms diviem vai trijiem gadiem, jau pateereejaas vairaakiem gadiem uz priekshu, kad CR par 80, kaku par 60, benzemu par kaut kaadiem 30 un veel kaut ko arii par 30 mlj laikam nopirka.
Un kas Farcai bija šajā periodā, regress vai, ka bija nepieciešami tādi tēriņi ?

     [+] [-]

, 2012-06-15 15:28, pirms 12 gadiem
d-man rakstīja: Nu Tev laikam vajadzēs vēl daudz vasaru, lai vispār kaut ko saprastu, kā transfēri notiek. Kagavam bija līgumā palicis 1 gads, un viņš pats sen jau izteica vēlmi pāriet uz lielāku klubu. Šahinam arī bija palicis maz laika līgumā, bet galvenais, ka viņam līgumā bija ļoti zema izpirkuma summa, ko Madride arī izmantoja. Šie spēlētāji tika pārdoti par tādām summām, lai vispār beigās kaut ko iegūtu, nevis paliktu tukšā. Un, ja neesi pamanījis, daudzu gadu līgums krietni vien maina transfēra galveno aspektu - summu.
līgums maina tikai izpirkuma summu,par kuru kāds klubs,ja vēlās,var nopirkt spēlētāju pa tiešo,tai nav nekāda sakara ar to summu,kas var sanākt beigās,ja klubi savā starpā vienojas
P.S.par Barcu piemirsi vēl Hlebu un Heinriku,par Zlatanu man jau liekas ka tie 46milj bija Eto'o ieskaitot,bet nu Peps no Eto'o gribēja tikt vaļā jau pirms sezonas un neviens negaidīja ka Zlatanam tā neies,nu nebija viņa komanda,bet nu katrai komandai gadās kādi feili transfēros

     [+] [-]

, 2012-06-15 15:28, pirms 12 gadiem
trupac rakstīja: Vnk realam progress peedeejos divos gados sniegumaa, taapeec neko daudz nevajag pirkt. Tizlotos kaa agraak, pirktu un paardotu vienu peec otra. Un pirms diviem vai trijiem gadiem, jau pateereejaas vairaakiem gadiem uz priekshu, kad CR par 80, kaku par 60, benzemu par kaut kaadiem 30 un veel kaut ko arii par 30 mlj laikam nopirka.
Kuentrau

     [+] [-]

, 2012-06-15 15:45, pirms 12 gadiem
NilsK rakstīja: līgums maina tikai izpirkuma summu,par kuru kāds klubs,ja vēlās,var nopirkt spēlētāju pa tiešo,tai nav nekāda sakara ar to summu,kas var sanākt beigās,ja klubi savā starpā vienojas
P.S.par Barcu piemirsi vēl Hlebu un Heinriku,par Zlatanu man jau liekas ka tie 46milj bija Eto'o ieskaitot,bet nu Peps no Eto'o gribēja tikt vaļā jau pirms sezonas un neviens negaidīja ka Zlatanam tā neies,nu nebija viņa komanda,bet nu katrai komandai gadās kādi feili transfēros
1) Tu tiešām domā, ka spēlētājs, kuram vēl līgumā ir palicis 1 gads maksās tik pat, cik viņš maksātu, ja būtu palikuši, piemēram, 4 gadi ?
2) Tie 46 nebija ieskaitot Eto'o.
3) Es neaizmirsu, tur summas vienkārši nebija tik neadekvātas, bet nu ja pats vēlies turpināt fail-listu, tad lai tā būtu.

     [+] [-]

, 2012-06-15 17:31, pirms 12 gadiem
d-man rakstīja: Un kas Farcai bija šajā periodā, regress vai, ka bija nepieciešami tādi tēriņi ?
Nee, centaas notureet liimeni, piepeerkot klaat vajadziigajaas poziicijaas papildinaajumu. Shie vismaz izaudzina arii saveejos, nevis kaa reals bezjeegaa peerk pa labi, pa kreisi. Nebuutu maurs atnaacis treneet, turpinaatos, nevis vajadziigo speeleetaaju pirkshana, bet bezjeedziigaa zvaigznju pirkshana. Nu un, ka barsai pa kaadiem seshiem gadiem gadijaas divi neveiksmiigi pirkumi(zviedrs un ukrainis), tituli tomeer tika izciiniiti pietiekami. Reals tikmeer ar visu savu milziigo teereeshanos pa shiem 5-6 gadiem nav sasniedzis pilniigi neko, atskaitot pag. gada la ligas titulu. Dod dies realam kaadreiz savaa futbola skolaa izaudzinaat taadus kaa xavi, iniesta, messi. Protams, ja vien vinjiem taads futbola jaunatnes internaats pastaav.

     [+] [-]

, 2012-06-15 17:59, pirms 12 gadiem
d-man rakstīja: 1) Tu tiešām domā, ka spēlētājs, kuram vēl līgumā ir palicis 1 gads maksās tik pat, cik viņš maksātu, ja būtu palikuši, piemēram, 4 gadi ?
2) Tie 46 nebija ieskaitot Eto'o.
3) Es neaizmirsu, tur summas vienkārši nebija tik neadekvātas, bet nu ja pats vēlies turpināt fail-listu, tad lai tā būtu.
ok,piekrītu,ka ar līguma pēdējo gadu spēlētājs maksā lētāk,to visi zina, bet es runāju tieši par Hummelsu,tas ka tikko ir noslēgts līgums neko nenozīmē,tāpat ir iespējas vienoties un tirgoties nevis kā tu saki,noslēdzis līgumu tātad nekur neies,Eiro tak ir liela skatuve,kur treneri un skauti vērtē potenciālos jaunpienācējus un tas ir tiaki normāli, ka kāds klubs pirms tāda turnīra vienam no līderiem palielina izpirkuma maksu,lai tie kas vēlās tirgojās,nevis atskaita 20milj un savāc spēlētāju

     [+] [-]

, 2012-06-15 18:06, pirms 12 gadiem
d-man rakstīja: Un kas Farcai bija šajā periodā, regress vai, ka bija nepieciešami tādi tēriņi ?
un ja kas,cik tad izmaksāja tas pats Di Marija un Kuentrao,apmēram tikpat cik Sančes un Fabregas un tevis nosauktie spēlētāji tā ar maksāja, cita lieta,ka viņiem sanāca iejusties komandā,bet dažiem nesanāk,kā pirms tam Sneideram,Van Der Vātram,Ouvenam un vēl vairākiem

     [+] [-]

, 2012-06-15 20:08, pirms 12 gadiem
NilsK rakstīja: ok,piekrītu,ka ar līguma pēdējo gadu spēlētājs maksā lētāk,to visi zina, bet es runāju tieši par Hummelsu,tas ka tikko ir noslēgts līgums neko nenozīmē,tāpat ir iespējas vienoties un tirgoties nevis kā tu saki,noslēdzis līgumu tātad nekur neies,Eiro tak ir liela skatuve,kur treneri un skauti vērtē potenciālos jaunpienācējus un tas ir tiaki normāli, ka kāds klubs pirms tāda turnīra vienam no līderiem palielina izpirkuma maksu,lai tie kas vēlās tirgojās,nevis atskaita 20milj un savāc spēlētāju
Es nevienā vietā neesmu teicis, ka tas izslēdz pirkšānu kā tādu, tikai to, ka krietni sadārdzina, Hummelsa gadījumā ir vienkārši skaidri redzams, ka viņam plānos tuvākajā laikā mainīt klubu, līgumu paraksta arī spēlētājs, un ja viņš gribētu tagad mainīt klubu, diez vai parakstītu jaunu daudzgadu līgumu ar Dortmundi. Un vēl es vēlējos uzsvērt, ka Farca vienkārši nespēj ar saviem līdzekļiem viņu tāpat atļauties.

     [+] [-]

, 2012-06-15 20:13, pirms 12 gadiem
trupac rakstīja: Nee, centaas notureet liimeni, piepeerkot klaat vajadziigajaas poziicijaas papildinaajumu. Shie vismaz izaudzina arii saveejos, nevis kaa reals bezjeegaa peerk pa labi, pa kreisi. Nebuutu maurs atnaacis treneet, turpinaatos, nevis vajadziigo speeleetaaju pirkshana, bet bezjeedziigaa zvaigznju pirkshana. Nu un, ka barsai pa kaadiem seshiem gadiem gadijaas divi neveiksmiigi pirkumi(zviedrs un ukrainis), tituli tomeer tika izciiniiti pietiekami. Reals tikmeer ar visu savu milziigo teereeshanos pa shiem 5-6 gadiem nav sasniedzis pilniigi neko, atskaitot pag. gada la ligas titulu. Dod dies realam kaadreiz savaa futbola skolaa izaudzinaat taadus kaa xavi, iniesta, messi. Protams, ja vien vinjiem taads futbola jaunatnes internaats pastaav.
Es Ikeru vērtēju augstāk nekā Injestu vai Xavi, un viņš ir Real audzēknis

Runājot par Madrides jauniešu komandām, tavai zināšanai Real Madrid Castilla šosezon kļuva par Segunda B čempioniem, un Rea Madrid C pašreiz arī cīnās par uzvaru savā līgā, bet nu tas tā, informācijai
1 2 38 komentāri