Layout: current: getContentLayout (Cid: Cache\Templating\LayoutCustomizations\Esports\CustomizationSource512 ), alternative: getContentLayout (Cid: Cache\Templating\LayoutCustomizations\Esports\CustomizationSource512), Fid:2921, Did:0, useCase: 3

Beidzot uzvara: Oša vārti ļauj Latvijai Rīgā apspēlēt Austriju

Rolands Eliņš

Beidzot uzvara: Oša vārti ļauj Latvijai Rīgā apspēlēt Austriju
Mārcis Ošs svin vārtu guvumu. Foto: Reuters/Scanpix

Latvijas futbola izlase šovakar Daugavas stadionā izcīnīja savu pirmo uzvaru oficiālā mačā kopš 2017. gada oktobra. Latvijas izlase ar 1:0 „Euro 2020” atlases cikla noslēdzošajā spēlē pārspēja Austriju, kas gan varēja atļauties spēlēt ar savu otro sastāvu. Uzvaras vārtus Latvijai otrā puslaika vidū guva Mārcis Ošs.

Latvijas futbola izlase „Euro 2020” atlases ciklā bija zaudējusi visās deviņās iepriekšējās spēlēs, tiekot tikai pie diviem vārtu guvumiem. Latvijas izlases iepriekšējā uzvara oficiālā spēlē bija datēta ar 2017. gada desmito oktobri (4:0 pret Andoru), bet iepriekšējā reize, kad oficiālā spēlē tika pieveikta kāda izlase, kas nepārstāv pundurvalsti, bija pavisam tālā pagātnē – 2013. gadā ar 2:1 PK atlasē tika pieveikta Lietuva.

Šodien šīs visas sērijas tika pārtrauktas un izdevās izvairīties arī antirekorda (desmitā zaudējuma pēc kārtas). Latvija pārspēja Austriju ar 1:0 un ierakstīja savā rēķinā pirmos punktus „Euro 2020” atlases tabulā. Uzvaras vārtus Latvijas izlases sastāvā guva Šveicē spēlējošais aizsargs Mārcis Ošs, kuram tie bija pirmie vārti izlasē.

Tiesa, tāpat jāatzīmē, ka Austrija kā valsts, kas jau bija kvalificējusies EČ finālturnīram, šo maču aizvadīja ar savu praktiski otro sastāvu, kā arī Latvijai trīs punkti tik un tā ir zemākais rādītājs atlases ciklos (EČ un PK). Iepriekš visos ciklos pēc neatkarības atgūšanas bija izdevies gūt vismaz četrus punktus.

Latvijas izlasē šodien debiju piedzīvoja Valmieras klubu pārstāvošais Aleksejs Grjaznovs, un 23 gadus vecais pussargs aizvadīja salīdzinoši veiksmīgu maču. Izlases sākumsastāvā devās arī Roberts Uldriķis, kurš spēlēja svarīgu lomu Oša vārtu guvumā, gaisa divcīņā palīdzot bumbai nonākt pie Oša. Austrijai tikmēr, salīdzinājumā ar iepriekšējo maču, sākumsastāvā bija deviņas izmaiņas.

Pirmajā puslaikā daudz vairāk uzbruka Austrija, taču darīja to lēni un neefektīvi, un Pāvels Šteinbors Latvijas vārtos nopietni tika patraucēts tikai pāris reizes. Savukārt Ošs varēja rēķinu atvērt jau pirmajā puslaikā – viņš no labas pozīcijas ar galvu sita bumbu pa vārtu pārliktni.

Otrajā puslaikā Latvijas joprojām bija grūtības pie sava soda laukuma, bumba vairākkārt „ieķērās” tajā un neizdevās to ātri izsist tālāk, taču Austrija to neprata izmantot. Tad 65. minūtē sekoja stūra sitiens, pēc kura bumba nokrita pa sitienam Ošam, un viņš savu otro lielu izdevību šajā mačā nelaida garām. Tā bija pirmā reize šajā ciklā, kad Latvija izvirzījusies vadībā, un attiecīgi pirmā reize, kad galvenais treneris Slaviša Stojanovičs pieredzēja šādu brīdi Latvijas izlasē.

Uzreiz pēc tam Uldriķis soda laukumā izcīnīja sev sitiena pozīciju, bet netrāpīja vārtos, savukārt viņu drīz nomainījušais Vladislavs Gutkovskis izrāvās viens pret vārtsargu, taču viņa sitiens tika atvairīts. Spēles pēdējās 15 minūtēs Latvija pamazām nosēdās aizsardzībā, un Latvijai izdevās noturēt sev vēlamo rezultātu. Austrija gan divas reizes bija tuvu vārtu guvumam, arī trāpīja pa vārtu pārliktni, taču pēc Latvijas sagraušanas septembrī savā laukumā ar 6:0 Rīgā austrieši palika bešā.

Spēles teksta tiešraide.

Latvija – Austrija 1:0 (0:0)

Vārti: Ošs 65`
Brīdinājumi: Ikaunieks, Šteinbors - Ilsankers
Latvija: Šteinbors, Maksimenko, Ošs, Dubra, Kamešs, Jurkovskis, D. Ikaunieks (Tarasovs 89`), Fjodorovs, Grjaznovs (Černomordijs 90+2`), Savaļnieks, Uldriķis (Gutkovskis 70`).
Austrija: Pervans, Dragovičs, Vēbers, Pošs, Ilsankers (Ranftls 77`), Griličs, Gregoričs, Baumgarlingers (Onisivo 46`), Goigingers (Hintersērs 69`), Trimmels, Šaubs.
Galvenais tiesnesis: Alehandro Ernandess (Spānija)

G grupa

VKomandaSUNZVārtiPunkti
1.Polija1081118:425
2.Austrija961219:819
3.Slovēnija1042416:1114
4.Ziemeļmaķedonija1042412:1314
5.Izraēla1032516:1811
6.Latvija101093:283

Izmantotie resursi:
The official website for European football |...

  +9 [+] [-]

, 2019-11-19 23:37, pirms 5 gadiem
8. Pasaules brinums. Bet nu labi, apsveicu. Varbut si uzvara kalpos par pagrieziena punktu.

  +8 [+] [-]

, 2019-11-19 23:38, pirms 5 gadiem
vai jūs spējat noticēt tam, kas tikko notika Rīgā 😂

  +2 [+] [-]

, 2019-11-19 23:38, pirms 5 gadiem
Kā tas notika ???? Ņemu rīt brīvu un svinu šovakar.

     [+] [-]

, 2019-11-19 23:38, pirms 5 gadiem
Nu re, kā nebiju uz spēli, tā uzvarējām!!!
SLO, IZR, ZMĶ un POL - redzēju klātienē.
Šo tieši ne.

  +2 [+] [-]

, 2019-11-19 23:39, pirms 5 gadiem
Haha stulbie bukmeikeri. Iedomājās ka austriešu rezervisti baigie superstaari apspēlēs Latviju ar vienu kāju. Paldies par koefu 20 un nedeljas algu

  +6 [+] [-]

, 2019-11-19 23:39, pirms 5 gadiem
Ļoti sen nebija tik pozitīvas emocijas pēc Latvijas izlases spēlēm. Malači 11vilki!

  -1 [+] [-]

, 2019-11-19 23:39, pirms 5 gadiem
0 emocijas man, puikas gan kā Aigars Cipruss ar paceltām rokām!

  +2 [+] [-]

, 2019-11-19 23:39, pirms 5 gadiem
Tikai neticīgie neticēja, ka tas var notikt.

  +1 [+] [-]

, 2019-11-19 23:39, pirms 5 gadiem
Es guļu? Sapnis?

  +5 [+] [-]

, 2019-11-19 23:40, pirms 5 gadiem
Kad ļoti gribam, tad varam! Paldies par dāvanu uz Latvijas 101 dzimšanas dienu!!

  +3 [+] [-]

, 2019-11-19 23:40, pirms 5 gadiem
paldies par uzvaru!

atsitās beigās

  +7 [+] [-]

, 2019-11-19 23:40, pirms 5 gadiem
Urā, pēc Latvijas dzimšanas dienas seko Latvijas futbola atdzimšanas diena Izskatās, ka Stojanovičam beidzot ir izdevies kaut ko izveidot.

  +3 [+] [-]

, 2019-11-19 23:40, pirms 5 gadiem
Jāmāk izmantot visas situācijas.
Pēdējās 2 spēles beidzot kaut kādu perspektīva gaismiņu mums pavicina!

  +1 [+] [-]

, 2019-11-19 23:40, pirms 5 gadiem
Daļu apsveicam ar priecīgām sezonas beigām!!!

  +4 [+] [-]

, 2019-11-19 23:40, pirms 5 gadiem
Mūža līgumu Slavišam!!
Bet, ja nopietni, šodien motivācijas čaļiem netrūka - tas jau ir labs iedīglis vissmaz kādam cerību staram nākotnē.

  +1 [+] [-]

, 2019-11-19 23:41, pirms 5 gadiem
rronijs rakstīja: Haha stulbie bukmeikeri. Iedomājās ka austriešu rezervisti baigie superstaari apspēlēs Latviju ar vienu kāju. Paldies par koefu 20 un nedeljas algu
Uzreizināji ar piečuku?

     [+] [-]

, 2019-11-19 23:41, pirms 5 gadiem
rronijs rakstīja: Haha stulbie bukmeikeri. Iedomājās ka austriešu rezervisti baigie superstaari apspēlēs Latviju ar vienu kāju. Paldies par koefu 20 un nedeljas algu
Sak, dešuku izcēli?

     [+] [-]

, 2019-11-19 23:42, pirms 5 gadiem
wooowwww

  +6 [+] [-]

, 2019-11-19 23:42, pirms 5 gadiem
sasperjods-k rakstīja: Nu re, kā nebiju uz spēli, tā uzvarējām!!!
SLO, IZR, ZMĶ un POL - redzēju klātienē.
Šo tieši ne.
Nu, tad jau uz nāciju līgu arī paliec Liepājā, ok?!

  +2 [+] [-]

, 2019-11-19 23:42, pirms 5 gadiem
varenais_eksperts rakstīja: Kā tas notika ???? Ņemu rīt brīvu un svinu šovakar.
Visa pasaule 65.minūtē sadevās rokās!- Tā tas notika!
Slēpts komentārs: Teemo

  +4 [+] [-]

, 2019-11-19 23:42, pirms 5 gadiem
Patikams rezultāts. Malači futbolisti. Pozitīvas emocijas.

  -1 [+] [-]

, 2019-11-19 23:42, pirms 5 gadiem
Vai jūs spējat noticēt tam, kas tikko notika Daugavas stadionā ? es pagaidām neticu ! Prozīt par Latvijas futbolu ! Un vēl ilgi krogos turpināsies svinības !

  +2 [+] [-]

, 2019-11-19 23:42, pirms 5 gadiem
Nu ko... Otinš pirms spēles nodēvēja neizšķirtu. Ar to jau būtu gandarīts pie sakarīgas cīņas. Bet šis jau nu sanāca bonusu bonuss☺☺☺

  -2 [+] [-]

, 2019-11-19 23:43, pirms 5 gadiem
speele bez jebkaadas sportiskaas noziimes, profesionaalie futbolisti gan to atziimee kaa sasniegumu

  +7 [+] [-]

, 2019-11-19 23:43, pirms 5 gadiem
Skrīnus studijā, kurš manī ieklausījās teksta tiešraides studijā un uzlika uz Latvija?🙂 malači! ';

  -4 [+] [-]

, 2019-11-19 23:43, pirms 5 gadiem
Wow, Gorkša atstādināšanas pirmie augļi! Paldies Krišjānim, paldies, protams, arī tiem lohiem no Mettas.

  -1 [+] [-]

, 2019-11-19 23:43, pirms 5 gadiem
Bļin, kādēļ es ātrāk neredzēju to koefu, būtu uzlicis tīri svētku vārdā.

     [+] [-]

, 2019-11-19 23:44, pirms 5 gadiem
rronijs rakstīja: Haha stulbie bukmeikeri. Iedomājās ka austriešu rezervisti baigie superstaari apspēlēs Latviju ar vienu kāju. Paldies par koefu 20 un nedeljas algu
bļins, nočurāju likt uz uzvaru. Optibet koefs vispār bija 30. Dabūju tikai mazumiņu par dubultiespēju ar neizšķirtu.

  +4 [+] [-]

, 2019-11-19 23:44, pirms 5 gadiem
Tas ir pozitīvs!
Paldies tiem kuriem nebija bailes no izsaukuma iziet laukumā!!!
Paldies Jums!!!

  +1 [+] [-]

, 2019-11-19 23:44, pirms 5 gadiem
Teemo rakstīja: Nu jebal ... Nopisa kombeni ... kā pēdējā komanda neizgāja ...
Es biju uzlicis uz x1, tā jau ar lielu skepsi skatījos uz niču, bet še tev.

  -1 [+] [-]

, 2019-11-19 23:44, pirms 5 gadiem
Bļin nemāku no telefona bildi ielikt te😃 ';

  -1 [+] [-]

, 2019-11-19 23:44, pirms 5 gadiem
Aa ne ir

  +6 [+] [-]

, 2019-11-19 23:45, pirms 5 gadiem
Ja kaut kādi Šabalas nespēlē uzbrukumā- ir rezultāts! Savdabīgi, bet ir redzams trenera darbs un tas ir redzams principā pēdējās divās spēlēs! Kopumā varu apsveikt ar uzvaru! Noteikti trenerim jāturpina darbs ar komandu ir daudz daudz darba, bet izskatās pēc 5 gadu pārtraukuma vai pat vairāk redzēju labāko spēli ko aizvadīja Latvijas izlase!

  +5 [+] [-]

, 2019-11-19 23:45, pirms 5 gadiem
Beidzot! Priekā! Paldies!

  +3 [+] [-]

, 2019-11-19 23:45, pirms 5 gadiem
jāpiesledz ekstrasensi la noskaidro kas notika

  +2 [+] [-]

, 2019-11-19 23:45, pirms 5 gadiem
Teemo rakstīja: Nu jebal ... Nopisa kombeni ... kā pēdējā komanda neizgāja ...
Vēl vairāk uzlaboja garstāvokli man

  +1 [+] [-]

, 2019-11-19 23:45, pirms 5 gadiem
bebitis rakstīja: Bļin nemāku no telefona bildi ielikt te😃
Visu cieņu!
Slēpts komentārs: krista_klentaka_112483876855387

  +1 [+] [-]

, 2019-11-19 23:46, pirms 5 gadiem
rronijs rakstīja: Haha stulbie bukmeikeri. Iedomājās ka austriešu rezervisti baigie superstaari apspēlēs Latviju ar vienu kāju. Paldies par koefu 20 un nedeljas algu
Skrīnu!

     [+] [-]

, 2019-11-19 23:46, pirms 5 gadiem
bebitis rakstīja: Bļin nemāku no telefona bildi ielikt te😃
Trakais

     [+] [-]

, 2019-11-19 23:47, pirms 5 gadiem
bebitis rakstīja: Skrīnu!
Man tā ir divu mēnešu alga

     [+] [-]

, 2019-11-19 23:48, pirms 5 gadiem
yankeezulu rakstīja: bļins, nočurāju likt uz uzvaru. Optibet koefs vispār bija 30. Dabūju tikai mazumiņu par dubultiespēju ar neizšķirtu.
Kad bija 30?

  -2 [+] [-]

, 2019-11-19 23:49, pirms 5 gadiem
Ja tā turpināsim, arī Gibraltāru spēsim pieveikt!!!
Ar Andoru un SanMarino bus smagāk,bet ticu!!!

     [+] [-]

, 2019-11-19 23:51, pirms 5 gadiem
bebitis rakstīja: Kad bija 30?
Pirms pāris dienām, kad nebija ziņu, ka Austrija spēlēs ar otro sastāvu.

     [+] [-]

, 2019-11-19 23:51, pirms 5 gadiem
nu es esmu pacēlis uz koefu x42 liekot 70 eur, bet365, tenisā pie mačbumbas . toto nav tas. vienu dienu cel, citu gremdē.

     [+] [-]

, 2019-11-19 23:53, pirms 5 gadiem
Labais! Izdevaas beidzot ar... Un peec speles filma KOLKA COOL! Zashebis..

  +3 [+] [-]

, 2019-11-19 23:53, pirms 5 gadiem
Prieks beidzot uzvara sagaidīta takā malači čaļi.

  +4 [+] [-]

, 2019-11-19 23:54, pirms 5 gadiem
krista_klentaka_112483876855387 rakstīja: nu es esmu pacēlis uz koefu x42 liekot 70 eur, bet365, tenisā pie mačbumbas . toto nav tas. vienu dienu cel, citu gremdē.
Vai tad tev nebija jāsaka - nu es esmu pacēlusi...?

  +2 [+] [-]

, 2019-11-19 23:56, pirms 5 gadiem
Fjodorova un šodien Grjaznova ielikšana sastāvā ir ļoti pamainījusi LV izlases spēli.Ļoti patika Grjaznova un Oša spēle šodien.Ošs ja nemaldos visas divcīņas uzvarēja.

  +1 [+] [-]

, 2019-11-19 23:57, pirms 5 gadiem
otins rakstīja: Vai tad tev nebija jāsaka - nu es esmu pacēlusi...?
Necutē to trolli. tas tak Saxons ir .kurš vienmēr būs par krieviem.Starkovu, DR

  +1 [+] [-]

, 2019-11-19 23:57, pirms 5 gadiem
Malači, labi nocīnījās.

Lēmējiem tagad būs grūtāk izdomāt ko darīt ar treneri

  +2 [+] [-]

, 2019-11-19 23:58, pirms 5 gadiem
faniem - pēc 9 zaudējumiem 1 uzvara un pietiek, lai kvalī katru spēli liekot uz Latviju peļņa būtu dubultā

  +2 [+] [-]

, 2019-11-20 00:05, pirms 5 gadiem
Austrijas prese raksta, ka viņu komanda izblamējās un Latvija uzvarēja pelnīti. Te daži raksti un bildes: 1) https://kurier.at/sport/fussball/mi... 2) https://www.krone.at/2045734 3) https://sport.orf.at/stories/3056006/

  +3 [+] [-]

, 2019-11-20 00:14, pirms 5 gadiem
Uzslavējot par vārtu guvumu Ošu un Uldriķi, nevajadzētu aizmirst par Fjodorovu, kas cīnījās līdz galam un panāca stūra sitienu, pēc kura tika gūti vārti. Visi lieli malači.

  -2 [+] [-]

, 2019-11-20 00:14, pirms 5 gadiem
Apsveicu ar uzvaru. Malaçi. Jàñem arì vèrà,ka tas bija Austrijas otrais sastàvs.

  +4 [+] [-]

, 2019-11-20 00:15, pirms 5 gadiem
aldis_liguts_836491733158167 rakstīja: Apsveicu ar uzvaru. Malaçi. Jàñem arì vèrà,ka tas bija Austrijas otrais sastàvs.
Nu un, tāpat viņi spēlē Bundeslīgā un stiprās komandās.

  +2 [+] [-]

, 2019-11-20 00:17, pirms 5 gadiem
aldis_liguts_836491733158167 rakstīja: Apsveicu ar uzvaru. Malaçi. Jàñem arì vèrà,ka tas bija Austrijas otrais sastàvs.
Izlašu otrajiem sastāviem, de facto, ir jābūt pat niknākiem par pirmo

  +4 [+] [-]

, 2019-11-20 00:20, pirms 5 gadiem
Ūuu! Tikko no stadiona!
Pirmo reizi no priekiem gandrīz apraudājos Latvijas futbola izlases dēļ!
Labs noskaņojums, šogad pēdējo, Latvijas futbola 18. spēli apmeklējot!

  +1 [+] [-]

, 2019-11-20 00:24, pirms 5 gadiem
Izlase parādīja labu organizāciju, vienkārši aizsargājoties un tendence beigās sist Gutkovska virzienā bija pat manāma.
Uldriķim šodien normāla spēle. Žēl, ka iespēju neizmantoja.
Vispār izlase šodien nospēlēja labi kā komanda.
Un Ošs! " Vārti no stūra!"

  -2 [+] [-]

, 2019-11-20 00:29, pirms 5 gadiem
Šoreiz izlases treneris nekļūdijās izlaižot Ošu sākumā, nevis uz 5 ,pēdējām minūtēm!

  +1 [+] [-]

, 2019-11-20 00:30, pirms 5 gadiem
Tagad nu iemesls spekulēt, kā būs nākamgad un kādi trenera lēmumi ir pareizie, kādi nepareizie. Un man gribas cerēt uz to, ka grūtākie laiki ir beigušies.
Savs prieciņš bija redzēt austriešus noejam un (acīmredzot, kāda fana izteikta pārmetuma virzienā) sakām, ka "no malas jau vienmēr ir viegli runāt." Jā, pie austriešu pirmā sastāva tendences būtu skaidras, bet tas bija viņu trenera lēmums pārbaudīt savējās rezerves (un prieks, ka viņš kļūdījās) Bet varbūt ne, atelpiņa līderiem būs noderējusi.

  +4 [+] [-]

, 2019-11-20 00:33, pirms 5 gadiem
krista_klentaka_112483876855387 rakstīja: Vai jūs spējat noticēt tam, kas tikko notika Daugavas stadionā ? es pagaidām neticu ! Prozīt par Latvijas futbolu ! Un vēl ilgi krogos turpināsies svinības !
Ir izaugusi paaudze, kas nezin šis leģendārās Anatolija Kreipāna fržes nozīmi un brīdi...

     [+] [-]

, 2019-11-20 00:35, pirms 5 gadiem
vozā rakstīja: Ja kaut kādi Šabalas nespēlē uzbrukumā- ir rezultāts! Savdabīgi, bet ir redzams trenera darbs un tas ir redzams principā pēdējās divās spēlēs! Kopumā varu apsveikt ar uzvaru! Noteikti trenerim jāturpina darbs ar komandu ir daudz daudz darba, bet izskatās pēc 5 gadu pārtraukuma vai pat vairāk redzēju labāko spēli ko aizvadīja Latvijas izlase!
Šabala kad bija pēdējā izsaukumā tajās dažās minūtēs nemaz pie bumbas netika. Pāris atvēršanās, bet piespēle nebija.

  -2 [+] [-]

, 2019-11-20 00:36, pirms 5 gadiem
bebitis rakstīja: Skrīnus studijā, kurš manī ieklausījās teksta tiešraides studijā un uzlika uz Latvija?🙂 malači!
aizdomīgas likmes... jāziņo Policijai...
sarunāta spēle
kurš gan liktu uz LV uzvaru...

  -1 [+] [-]

, 2019-11-20 00:40, pirms 5 gadiem
Gadsimta sasniegums!!!

     [+] [-]

, 2019-11-20 00:51, pirms 5 gadiem
kegums rakstīja: Tagad nu iemesls spekulēt, kā būs nākamgad un kādi trenera lēmumi ir pareizie, kādi nepareizie. Un man gribas cerēt uz to, ka grūtākie laiki ir beigušies.
Savs prieciņš bija redzēt austriešus noejam un (acīmredzot, kāda fana izteikta pārmetuma virzienā) sakām, ka "no malas jau vienmēr ir viegli runāt." Jā, pie austriešu pirmā sastāva tendences būtu skaidras, bet tas bija viņu trenera lēmums pārbaudīt savējās rezerves (un prieks, ka viņš kļūdījās) Bet varbūt ne, atelpiņa līderiem būs noderējusi.
Tas ir tikai saprotams, ka šādā brīdī var iedot atpūtu. Tas pats Lainers vai Hinterēgers praktiski no zvana līdz zvanam spēlē gan Bundeslīgā, gan Eiropas līgā. Bet no tiem, kas šodien Austrijai spēlēja, jāsaka, ka Grilličs bija tālu no tā, uz ko biju gaidījis. Par laimi.

  +3 [+] [-]

, 2019-11-20 01:22, pirms 5 gadiem
Tas bija lieliski! Sen nebiju baudījis tādas pozitīvas emocijas pēc futbola mača! Izskatās, ka beidzot ir redzama gaisma tuneļa galā, un tā kļūst arvien spožāka!

  +2 [+] [-]

, 2019-11-20 01:24, pirms 5 gadiem
Nu šoreiz malači-laba spēle un uzvara!Pret Austrijas pirmo sastāvu noteikti būtu daudz grūtāk,bet nu nebija jau arī tā,ka viņi necentās..

     [+] [-]

, 2019-11-20 01:33, pirms 5 gadiem
Super League pārstāvji savu darbiņu paveica

  +3 [+] [-]

, 2019-11-20 02:55, pirms 5 gadiem
..iepriekšējā spēlē jau varēja sanākt, bet sanāca šoreiz. kaut kad jau tiem vilkiem bija kādam jāiekož, un kāpēc lai tā nebūtu Austrija priekā!

     [+] [-]

, 2019-11-20 03:22, pirms 5 gadiem
Kāds var atsūtī video no spēles? Paldies.
Slēpts komentārs no bloķēta lietotāja

  -3 [+] [-]

, 2019-11-20 06:02, pirms 5 gadiem
Kā saka - vienreiz tam bija jānotiek. Šoreiz tas notika draņķspēlē, draudzības spēlē, kuru pretinieks nemaz negribēja. Diemžēl pasaules rangā šī spēle skaitīsies tāpat kā nopietna oficiāla spēle. Tiks runāts par sasniegumiem, par progresu, par to, ka mūsu vieta nav ceturtajā Nāciju līgā.

  -3 [+] [-]

, 2019-11-20 06:32, pirms 5 gadiem
Austrija jau bija tikuši uz Cempi un spēlēja šo spēli ka pārbaudes spēli, bet pastaalniekiem tāds prieks tā kā ka būtu tikusi uz cempi Ha Ha Ha

  +5 [+] [-]

, 2019-11-20 06:50, pirms 5 gadiem
teamo rakstīja: Austrija jau bija tikuši uz Cempi un spēlēja šo spēli ka pārbaudes spēli, bet pastaalniekiem tāds prieks tā kā ka būtu tikusi uz cempi Ha Ha Ha
Smuks tu neesi, bet dumjš gan

     [+] [-]

, 2019-11-20 07:00, pirms 5 gadiem
yankeezulu rakstīja: bļins, nočurāju likt uz uzvaru. Optibet koefs vispār bija 30. Dabūju tikai mazumiņu par dubultiespēju ar neizšķirtu.
nu, riktīgs bomiks

  +2 [+] [-]

, 2019-11-20 07:06, pirms 5 gadiem
Austrijas otro sastāvu apspēlēt arī vajag prast, malači... jau iepr spēlē pret Slovēniju bija pozitīvas iezīmes. Žel ka tikai kval. cikla beigās izlase spēja pamosties

  +1 [+] [-]

, 2019-11-20 07:21, pirms 5 gadiem
Lieliska spēle, večiem paldies!

  +1 [+] [-]

, 2019-11-20 07:21, pirms 5 gadiem
Ne jau uzvara svarīgākais vakar ,bet gan skatāms futbols,un arī tas,ka sastāvā bija vairāki latvieši.

  -2 [+] [-]

, 2019-11-20 09:07, pirms 5 gadiem
Tas ir mūsu stilā. Uzvarējām Austrijas trešo sastāvu, kuriem vairs neko nevajadzēja, bet priecājamies, it kā izšķirošā un svarīgā spēlē apspēlētu pamatsastāvu. Augstprātīgo diletantu pulciņš.... Kur var parakstīties par Latvijas futbola izlases izformēšanu? Es un divi mani draugi gribam parakstīties. Ceru, ka savāksim daudz parakstu.

     [+] [-]

, 2019-11-20 09:38, pirms 5 gadiem
Dmitry rakstīja: Tas ir mūsu stilā. Uzvarējām Austrijas trešo sastāvu, kuriem vairs neko nevajadzēja, bet priecājamies, it kā izšķirošā un svarīgā spēlē apspēlētu pamatsastāvu. Augstprātīgo diletantu pulciņš.... Kur var parakstīties par Latvijas futbola izlases izformēšanu? Es un divi mani draugi gribam parakstīties. Ceru, ka savāksim daudz parakstu.
moskovijā, uz iemarinētā komunista kreisās olas.

  -1 [+] [-]

, 2019-11-20 10:01, pirms 5 gadiem
Banss rakstīja: moskovijā, uz iemarinētā komunista kreisās olas.
Tipisks cilvēks,kas priecājas par mūsu "futbolistu" "triumfu". Līmenis apmēram tas pats.. :lol

     [+] [-]

, 2019-11-20 10:01, pirms 5 gadiem
Kokapstrādes meistars Otomārs rakstīja: vai jūs spējat noticēt tam, kas tikko notika Rīgā 😂
kam tieši ticēt, par ko jābrīnās? Slavišam neticu, spēle ciešama, rezultāts uz tablo labs.

     [+] [-]

, 2019-11-20 10:06, pirms 5 gadiem
Būsim godīgi, austrieši ieslēdzas tikai tad,kad ielaida vārtus un mūsējie nevarēja no savas puses tikt ārā līdz svilpei. Līmenis kritiski ļoti atšķiras. bet pozitīvi ir tas,ka jaunie spēlētāji beidzot tiek ielikti sastāvā

  -1 [+] [-]

, 2019-11-20 10:06, pirms 5 gadiem
Dmitry rakstīja: Tas ir mūsu stilā. Uzvarējām Austrijas trešo sastāvu, kuriem vairs neko nevajadzēja, bet priecājamies, it kā izšķirošā un svarīgā spēlē apspēlētu pamatsastāvu. Augstprātīgo diletantu pulciņš.... Kur var parakstīties par Latvijas futbola izlases izformēšanu? Es un divi mani draugi gribam parakstīties. Ceru, ka savāksim daudz parakstu.
Jā, diemžēl, līksmības varēs tagad turpināties gadu, pusotru, līdz atkal nāks pretī profesionāli futbolisti, ja mūs pielaidīs pie pasaules kausa kv. Un Koscinkēvičs tagad 2 gadus varēs premjerlīgas spēļu laikā stāstīt par šo vēsturisko panākumu, vairs nevajadzēs runāt par vēsturisko Anglijas U21, kas atceļoja uz Jelgavu.

     [+] [-]

, 2019-11-20 10:13, pirms 5 gadiem
Dmitry rakstīja: Tipisks cilvēks,kas priecājas par mūsu "futbolistu" "triumfu". Līmenis apmēram tas pats.. :lol
klau, vatespauri, kur kāds runā par triumfu? parādi kaut vienu komentāru kur tiek melīgais moskaļu pļūtāzi!

     [+] [-]

, 2019-11-20 10:13, pirms 5 gadiem
Mani vairāk priecē turnīra tabula...Bez komentāriem...

     [+] [-]

, 2019-11-20 10:32, pirms 5 gadiem
Ņemot vērā, ka nevienai no komandām neko no šīs spēles nevajadzēja (ja neskaita Latvijas vēlmi izcīnīt kaut punktu), tad šī uzvara nav nekas tāds, par ko būtu jājūsmo... protams, tīri psiholoģiski varbūt arī tai būs kāds labums, tomēr kopumā šī bija vairāk kā draudzības spēle, nevis spēle, kura kaut ko izšķirtu...

  +1 [+] [-]

, 2019-11-20 10:42, pirms 5 gadiem
Zinot mūsu futbola izlasi, arī Austrijas otro izlasi, kurai motivācijas īsti nav ir jāvar apspēlēt, pat ja tur bija liela veiksme, un līmenis protams atšķiras. Par to arī ir jāpriecājas. Spēlētāji bija motivēti parādīt pēdējā spēlē ka var un tas ir arī trenera nopelns, tikpat labi varēja būt ''tagad vai nekad'' izlase, kura garlaikoti aizvada 90min un čau... trenerim obligāti jāpaliek...

     [+] [-]

, 2019-11-20 11:00, pirms 5 gadiem
Laime pilnībā!Viena uzvara par ko visiem priecāties.

  +1 [+] [-]

, 2019-11-20 11:11, pirms 5 gadiem
Banss rakstīja: klau, vatespauri, kur kāds runā par triumfu? parādi kaut vienu komentāru kur tiek melīgais moskaļu pļūtāzi!
Kādā tonī tu komunicē ar nepazīstamiem cilvēkiem, daudzgadīgais izdzimtenis? Domā, ja reiz tava māte līdz šim brīdim tavā vietā maksā komunālos, arī visi pārējie tev kaut ko ir parādā? Es nebūtu tik pašpārliecināts...

  -1 [+] [-]

, 2019-11-20 11:13, pirms 5 gadiem
haris rakstīja: Jā, diemžēl, līksmības varēs tagad turpināties gadu, pusotru, līdz atkal nāks pretī profesionāli futbolisti, ja mūs pielaidīs pie pasaules kausa kv. Un Koscinkēvičs tagad 2 gadus varēs premjerlīgas spēļu laikā stāstīt par šo vēsturisko panākumu, vairs nevajadzēs runāt par vēsturisko Anglijas U21, kas atceļoja uz Jelgavu.
Tā diemžēl ir. Žēl, ka nauda no valsts budžeta aizplūst šīs tā saucamās izlases uzturēšanai. Labāk būtu atdevuši slimiem bērniem vai ceļu būvei.

  -1 [+] [-]

, 2019-11-20 11:25, pirms 5 gadiem
Dmitry rakstīja: Kādā tonī tu komunicē ar nepazīstamiem cilvēkiem, daudzgadīgais izdzimtenis? Domā, ja reiz tava māte līdz šim brīdim tavā vietā maksā komunālos, arī visi pārējie tev kaut ko ir parādā? Es nebūtu tik pašpārliecināts...
kāpēc tu okupantu iznireli novirzies no tēmas un sāc aizskart manu māti? kur te kads runā par lielu triumfu, tads bija jautājums, melīgais vatņik

     [+] [-]

, 2019-11-20 11:25, pirms 5 gadiem
Apsveicami, ka vilki kaut ko var ja pretinieks noskaņojies, ka uzvara pati iekritīs klēpī.

  -2 [+] [-]

, 2019-11-20 11:26, pirms 5 gadiem
Dmitry rakstīja: Tā diemžēl ir. Žēl, ka nauda no valsts budžeta aizplūst šīs tā saucamās izlases uzturēšanai. Labāk būtu atdevuši slimiem bērniem vai ceļu būvei.
tu domā ka tevi ir jāārstē par futbolam atņemto naudu? nē, tev biļeti uz muhosransku, lai nesmirdi te Latvijā, futbolam arī pietiks

  -1 [+] [-]

, 2019-11-20 11:45, pirms 5 gadiem
Banss rakstīja: tu domā ka tevi ir jāārstē par futbolam atņemto naudu? nē, tev biļeti uz muhosransku, lai nesmirdi te Latvijā, futbolam arī pietiks
No kurienes tāda degsme aizstāvēt Latvijas futbolistus? Paskaties vārtu attiecību, mans Dievs, 3 pret 28... Kauns. Laikam apkopējs esi, izlases ģērbtuvēs parašas berz, un ja "izlasi" izformēs, citu dabu nedabūsi! :lol
1. komentāru lapā ir diezgan pozitīvu komentāru, ka ta ir KAUT KAS. Man būtu jālepojas, ka mums ir tāda "izlase"? Futbols grimst dziļāk un dziļāk, jau katri gūtie vārti pret nemotivētiem konkurentiem ir vēsturisks notikums. Jēga tādu "izlasi" uzturēt? Labāk būtu devuši vairāk naudas bērnu un jauniešu sportam, vismaz pēc 10-15 gadiem varbūt būtu mums jauns Pahars vai Verpaks. Nauda, kas ieguldīta futbola attīstībai, deg gaiši zilās liesmās, diemžēl. Cilvēki vairs nenāk uz spēlēm, saprot, kas un kā. Nevis futbos, bet legāla naudas atmazgāšana. Tev nospļauties, kur aiziet tava nodokļu nauda? Skumji, ka tā. Vairumam cilvēku gan nav nospļauties, tāpēc arī tādi komentāri un vēlēšanās vākt parakstus.

     [+] [-]

, 2019-11-20 11:52, pirms 5 gadiem
Dmitry rakstīja: No kurienes tāda degsme aizstāvēt Latvijas futbolistus? Paskaties vārtu attiecību, mans Dievs, 3 pret 28... Kauns. Laikam apkopējs esi, izlases ģērbtuvēs parašas berz, un ja "izlasi" izformēs, citu dabu nedabūsi! :lol
1. komentāru lapā ir diezgan pozitīvu komentāru, ka ta ir KAUT KAS. Man būtu jālepojas, ka mums ir tāda "izlase"? Futbols grimst dziļāk un dziļāk, jau katri gūtie vārti pret nemotivētiem konkurentiem ir vēsturisks notikums. Jēga tādu "izlasi" uzturēt? Labāk būtu devuši vairāk naudas bērnu un jauniešu sportam, vismaz pēc 10-15 gadiem varbūt būtu mums jauns Pahars vai Verpaks. Nauda, kas ieguldīta futbola attīstībai, deg gaiši zilās liesmās, diemžēl. Cilvēki vairs nenāk uz spēlēm, saprot, kas un kā. Nevis futbos, bet legāla naudas atmazgāšana. Tev nospļauties, kur aiziet tava nodokļu nauda? Skumji, ka tā. Vairumam cilvēku gan nav nospļauties, tāpēc arī tādi komentāri un vēlēšanās vākt parakstus.
It kā Tu tālu tiksi ar savu mutes virināšanu draugu lokā un komentāru rakstīšanu te. DARĪTĀJS!!!

     [+] [-]

, 2019-11-20 11:53, pirms 5 gadiem
Dmitry rakstīja: No kurienes tāda degsme aizstāvēt Latvijas futbolistus? Paskaties vārtu attiecību, mans Dievs, 3 pret 28... Kauns. Laikam apkopējs esi, izlases ģērbtuvēs parašas berz, un ja "izlasi" izformēs, citu dabu nedabūsi! :lol
1. komentāru lapā ir diezgan pozitīvu komentāru, ka ta ir KAUT KAS. Man būtu jālepojas, ka mums ir tāda "izlase"? Futbols grimst dziļāk un dziļāk, jau katri gūtie vārti pret nemotivētiem konkurentiem ir vēsturisks notikums. Jēga tādu "izlasi" uzturēt? Labāk būtu devuši vairāk naudas bērnu un jauniešu sportam, vismaz pēc 10-15 gadiem varbūt būtu mums jauns Pahars vai Verpaks. Nauda, kas ieguldīta futbola attīstībai, deg gaiši zilās liesmās, diemžēl. Cilvēki vairs nenāk uz spēlēm, saprot, kas un kā. Nevis futbos, bet legāla naudas atmazgāšana. Tev nospļauties, kur aiziet tava nodokļu nauda? Skumji, ka tā. Vairumam cilvēku gan nav nospļauties, tāpēc arī tādi komentāri un vēlēšanās vākt parakstus.
Nu teorētiski varētu pieteikt UEFA, ka izlasi izformē, teiksim uz 5-10 gadiem, jo tagad izskatas, ka nekas nemainīsies, gaidīs cīņas ar punduriem, un cerēs uz nākotni, un nedod Dievs vēl izcīnīs kādas uzvaras pār punduriem, tad atkal sāksies runas par zelta paaudzi.Reāli skatoties spēlētāju nav, ja 20-23 gadīgie nespēj iekļūt tik zema līmeņa izlasē, nespētu, ja dotu iespēju, apspēlēt pundurus, tad tur nekas nebūs, pasaules tendence futbolā ir, ka 20-23 gadīgie nosaka jau toni.

     [+] [-]

, 2019-11-20 12:01, pirms 5 gadiem
Dmitry rakstīja: No kurienes tāda degsme aizstāvēt Latvijas futbolistus? Paskaties vārtu attiecību, mans Dievs, 3 pret 28... Kauns. Laikam apkopējs esi, izlases ģērbtuvēs parašas berz, un ja "izlasi" izformēs, citu dabu nedabūsi! :lol
1. komentāru lapā ir diezgan pozitīvu komentāru, ka ta ir KAUT KAS. Man būtu jālepojas, ka mums ir tāda "izlase"? Futbols grimst dziļāk un dziļāk, jau katri gūtie vārti pret nemotivētiem konkurentiem ir vēsturisks notikums. Jēga tādu "izlasi" uzturēt? Labāk būtu devuši vairāk naudas bērnu un jauniešu sportam, vismaz pēc 10-15 gadiem varbūt būtu mums jauns Pahars vai Verpaks. Nauda, kas ieguldīta futbola attīstībai, deg gaiši zilās liesmās, diemžēl. Cilvēki vairs nenāk uz spēlēm, saprot, kas un kā. Nevis futbos, bet legāla naudas atmazgāšana. Tev nospļauties, kur aiziet tava nodokļu nauda? Skumji, ka tā. Vairumam cilvēku gan nav nospļauties, tāpēc arī tādi komentāri un vēlēšanās vākt parakstus.
klau, tu tiec skaidrībā, kā īsti ir, es nestrādā un mamma maksā komunālos, vai tomēr apkopējs.
ja tev gribās regulēt nodokļu izlietojumu, tad ši nav šitā vieta, parakstu vācēj. tu te esi nodemonstrējis tik daudz stulbuma, melus, nekompetenci, uzreiz skaidrs, ka vajag utilizēt tevi nevis futbolizlasi, valsts paliks tīrāka

     [+] [-]

, 2019-11-20 12:12, pirms 5 gadiem
Banss rakstīja: klau, tu tiec skaidrībā, kā īsti ir, es nestrādā un mamma maksā komunālos, vai tomēr apkopējs.
ja tev gribās regulēt nodokļu izlietojumu, tad ši nav šitā vieta, parakstu vācēj. tu te esi nodemonstrējis tik daudz stulbuma, melus, nekompetenci, uzreiz skaidrs, ka vajag utilizēt tevi nevis futbolizlasi, valsts paliks tīrāka
Tieši tu rādi savu zināšanu līmeni, briedis. Un kur tava kompetence? Pilns Delfi ar tādiem profesiAnāļiem. Tikai kā lai izskaidro - valsts pilna ar ģēnijiem, bet tālāk par komentāriem Delfi vai Sportacentrā netiek nekas. Es uzdrošinājos runāt par problēmu - mani uzreiz nokristī par noziedznieku bezmaz vai... Un tā ir visur - uz Eirovīziju aizsūta pamuļķi - derēs. Par ministru ieceļ tizleni - samierināsimies ar tādu. Ceļus nelabo neviens - samierināsimies! Futbola "izlase" mums tāda, ka uzvar reizi divos gados, turklāt pretinieka trešo sastāvu - ooo, beidzot! Tad jau pēc analoģijas man sētnieks Juris ar būtu jāapsveic, ka reizi divos gados pagalmu noslaucīja...
Un pēc tam brīnāmies, kāpēc Latvija kārtējā rādītājā ir pēdējā vietā Baltijas valstīs...

     [+] [-]

, 2019-11-20 12:16, pirms 5 gadiem
haris rakstīja: Nu teorētiski varētu pieteikt UEFA, ka izlasi izformē, teiksim uz 5-10 gadiem, jo tagad izskatas, ka nekas nemainīsies, gaidīs cīņas ar punduriem, un cerēs uz nākotni, un nedod Dievs vēl izcīnīs kādas uzvaras pār punduriem, tad atkal sāksies runas par zelta paaudzi.Reāli skatoties spēlētāju nav, ja 20-23 gadīgie nespēj iekļūt tik zema līmeņa izlasē, nespētu, ja dotu iespēju, apspēlēt pundurus, tad tur nekas nebūs, pasaules tendence futbolā ir, ka 20-23 gadīgie nosaka jau toni.
Es tieši par to arī runāju. Lai labāk iedod naudu bērnu un jauniešu futbolam, vairāk jēgas būs. Pēc 10 gadiem šiem puikām būs pāri 20, varēs sākt spēlēt lielajā izlasē, vismaz būs konkurētspējīgi. Varbūt sīvi pacīnīsimies par iekļūšanu kādā prestižā finālturnīrā, kā tas bija 2003. gadā, kad uzvarējām Turciju.
Tagad... Nu, tas NAV normāli, ka jāskatās uz turnīra tabulu, kur stāv godpilnie 3-28...

     [+] [-]

, 2019-11-20 12:16, pirms 5 gadiem
Dmitry rakstīja: Tieši tu rādi savu zināšanu līmeni, briedis. Un kur tava kompetence? Pilns Delfi ar tādiem profesiAnāļiem. Tikai kā lai izskaidro - valsts pilna ar ģēnijiem, bet tālāk par komentāriem Delfi vai Sportacentrā netiek nekas. Es uzdrošinājos runāt par problēmu - mani uzreiz nokristī par noziedznieku bezmaz vai... Un tā ir visur - uz Eirovīziju aizsūta pamuļķi - derēs. Par ministru ieceļ tizleni - samierināsimies ar tādu. Ceļus nelabo neviens - samierināsimies! Futbola "izlase" mums tāda, ka uzvar reizi divos gados, turklāt pretinieka trešo sastāvu - ooo, beidzot! Tad jau pēc analoģijas man sētnieks Juris ar būtu jāapsveic, ka reizi divos gados pagalmu noslaucīja...
Un pēc tam brīnāmies, kāpēc Latvija kārtējā rādītājā ir pēdējā vietā Baltijas valstīs...
eu, tu feisbuka un sportacentra faiteri, ej un darbojies, ko tu te kunksti? atradies problēmu risinātājs un parakstu vācējs

tiešu tu esi tāds delfos smirdinātājs un nekas vairāk.

     [+] [-]

, 2019-11-20 12:18, pirms 5 gadiem
H.E.N.R.Y. rakstīja: It kā Tu tālu tiksi ar savu mutes virināšanu draugu lokā un komentāru rakstīšanu te. DARĪTĀJS!!!
Ko nozīmē - kur tiksi? Esmu vismaz gatavs iet parakstīties par izlases izformēšanu! Bet ko dara cilvēki, kam futbols ir maize? Pareizi - NEKO. Varbūt beigsim aizstāvēt nekvalitatīvi paveiktu darbu?

  +1 [+] [-]

, 2019-11-20 12:20, pirms 5 gadiem
Dmitry rakstīja: Ko nozīmē - kur tiksi? Esmu vismaz gatavs iet parakstīties par izlases izformēšanu! Bet ko dara cilvēki, kam futbols ir maize? Pareizi - NEKO. Varbūt beigsim aizstāvēt nekvalitatīvi paveiktu darbu?
tu jau divas stundas ej parakstīties, nekur tālu gan neesi aizgājis

     [+] [-]

, 2019-11-20 12:22, pirms 5 gadiem
Banss rakstīja: eu, tu feisbuka un sportacentra faiteri, ej un darbojies, ko tu te kunksti? atradies problēmu risinātājs un parakstu vācējs

tiešu tu esi tāds delfos smirdinātājs un nekas vairāk.
Oi, nepārdzīvo par manu brīvo laiku, amigo! Ļoti lepns esmu, ka maz laika pavadu sociālajos portālos, rakstot "gudrības". Bet nu... visam ir robežas. Cilvēki saņem naudu, bet savu darbu nav izdarījuši. Labāk iedotu to naudu vieglatlētiem, kas VAR kvalificēties PČ vai OS, tik vajadzīgs neliels atbalsts... Futbola izlasei būs jāmainās! Nav izlases - i tādu nevajag.

     [+] [-]

, 2019-11-20 12:23, pirms 5 gadiem
Banss rakstīja: tu jau divas stundas ej parakstīties, nekur tālu gan neesi aizgājis
Divas stundas nekur neparakstīties tomēr ir labāk nekā divi gadi bez uzvarām, ne? Meklēju domubiedrus, jo kopā būsim spēks.

  -1 [+] [-]

, 2019-11-20 12:24, pirms 5 gadiem
Dmitry rakstīja: Oi, nepārdzīvo par manu brīvo laiku, amigo! Ļoti lepns esmu, ka maz laika pavadu sociālajos portālos, rakstot "gudrības". Bet nu... visam ir robežas. Cilvēki saņem naudu, bet savu darbu nav izdarījuši. Labāk iedotu to naudu vieglatlētiem, kas VAR kvalificēties PČ vai OS, tik vajadzīgs neliels atbalsts... Futbola izlasei būs jāmainās! Nav izlases - i tādu nevajag.
jā, te uzskatāmi redzams ka tu "neraksti gudrības" internetā

     [+] [-]

, 2019-11-20 12:24, pirms 5 gadiem
Banss rakstīja: jā, te uzskatāmi redzams ka tu "neraksti gudrības" internetā
Kā jau teicu, visam ir robeža.

  -1 [+] [-]

, 2019-11-20 12:26, pirms 5 gadiem
Dmitry rakstīja: Divas stundas nekur neparakstīties tomēr ir labāk nekā divi gadi bez uzvarām, ne? Meklēju domubiedrus, jo kopā būsim spēks.
nu tak ej pie sev līdzīgajiem klauniem un pie "atlaist sajmu" pieķibini klāt "un futbola izlasi"

  -1 [+] [-]

, 2019-11-20 12:27, pirms 5 gadiem
Dmitry rakstīja: Kā jau teicu, visam ir robeža.
tekstiem par futbola izlases izformēšanu robežas ir kaut kur sarkandaugavā, aiz statoila, pa tvaika ielu nedaudz uz priekšu....

  -1 [+] [-]

, 2019-11-20 12:36, pirms 5 gadiem
Banss rakstīja: nu tak ej pie sev līdzīgajiem klauniem un pie "atlaist sajmu" pieķibini klāt "un futbola izlasi"
Uzskati, ka arī politikā viss ir super? Jāsāk domāt, ka tev tur strādā kāds...
vissslikti.lv un vissirbaigilabi.lv ir identiskas kaites, tikai divos dažādos grāvjos. Problēmas ir jāapzinās.
No mana, sporta līdzjutēja, skatu punkta – futbols ir galīgā… bedrē. Vai es gribu, skatoties Eiropas/pasaules čempi un olimpiādi, redzēt mūsu futbolistus cīnoties par iekļūšanu tajos, un ja reiz zaudēt, tad cienīgi? Protams! Ko futbola federācijas vadība dara, lai kaut kas ietu uz augšu? Neko!
Tādēļ teikšu – jā, futbola nozarē, manuprāt, šobrīd vissirslikti.lv.

  -1 [+] [-]

, 2019-11-20 12:42, pirms 5 gadiem
Dmitry rakstīja: Uzskati, ka arī politikā viss ir super? Jāsāk domāt, ka tev tur strādā kāds...
vissslikti.lv un vissirbaigilabi.lv ir identiskas kaites, tikai divos dažādos grāvjos. Problēmas ir jāapzinās.
No mana, sporta līdzjutēja, skatu punkta – futbols ir galīgā… bedrē. Vai es gribu, skatoties Eiropas/pasaules čempi un olimpiādi, redzēt mūsu futbolistus cīnoties par iekļūšanu tajos, un ja reiz zaudēt, tad cienīgi? Protams! Ko futbola federācijas vadība dara, lai kaut kas ietu uz augšu? Neko!
Tādēļ teikšu – jā, futbola nozarē, manuprāt, šobrīd vissirslikti.lv.
kur es esmu sacījis ka politikā viss ir labi?
kur es esmu teicis ka futbolā viss ir labi?
tev jāiemācās lasīt, pēc tam vari sākt mēģināt kārtot valsts un futbola lietas, šobrīd tu esi prasts tirliņš, kurš nodarbojas ar melošanu un neadekvātiem pārspīlējumiem

     [+] [-]

, 2019-11-20 12:52, pirms 5 gadiem
Banss rakstīja: kur es esmu sacījis ka politikā viss ir labi?
kur es esmu teicis ka futbolā viss ir labi?
tev jāiemācās lasīt, pēc tam vari sākt mēģināt kārtot valsts un futbola lietas, šobrīd tu esi prasts tirliņš, kurš nodarbojas ar melošanu un neadekvātiem pārspīlējumiem
1) Pašam latviešu valoda nav dzimtā? Kurā vietā tad es meloju, norādi! Uzpirst jau visi mākam no gaisa...
2) Man rodas iespaids, ka tu ne tikai par politiku un futbolu, bet vispār ne par ko nesi jēdzīgu pateicis, tur jau tā problēma. Tikai gaidi, kad kāds pateiks viedokli, kas nav vairākumam, un sāc nod irst. Diemžēl okupācijas gadi mums uzspieda domāšanu, ka neko nevar kritizēt, ne Ļeņinu, ne futbola izlasi, ne sliktus ceļus... Lai gan Satversmes 100. pantā ir skaidri un gaiši norādīts, ka Ikvienam ir tiesības uz vārda brīvību, kas ietver tiesības brīvi iegūt, paturēt un izplatīt informāciju, paust savus uzskatus. Cenzūra ir aizliegta.
Oi, nē - es pats sev saimnieks šajā zemē! Viedokli izklāstu pēc savas vēlmes, neviens man par to nemaksā, diemžēl. Gribētos jau, protams, kādu papildus peļņu par spamu Sportacentrā, bet… nekā. Vienkārši mazliet uzjautrina šitā domāšana – uzvarējām nemotivētās Austrijas trešo sastāvu – un uzreiz pirksti gaisā, ooo, varbūt pagrieziena punkts? Man diemžēl nav paveicies būt tik lielam nezinītim - visi taču zina, zināšanas (un savs viedoklis!) nogalina.
Vislabāk man patīk situācija, kad sarunas partnerim nav argumentu, tad viņš sāk tur izgudrot Kremļa roku, ka komentāru kāds apmaksā vai liek rakstīt. Es piekrītu - aiziet no konkrētas atbildes, uzbrūkot oponentam, ir viegli, bet atbildēt PA TĒMU, argumentēti strīdēties - grūti. Zinu, šādu tehniku izmanto daudzi pusaudži, bet, palasot tavu komentāru stilu, secinu, ka esi vecāks, bet tas jau ir vēl sliktāk...

     [+] [-]

, 2019-11-20 12:55, pirms 5 gadiem
Dmitry rakstīja: 1) Pašam latviešu valoda nav dzimtā? Kurā vietā tad es meloju, norādi! Uzpirst jau visi mākam no gaisa...
2) Man rodas iespaids, ka tu ne tikai par politiku un futbolu, bet vispār ne par ko nesi jēdzīgu pateicis, tur jau tā problēma. Tikai gaidi, kad kāds pateiks viedokli, kas nav vairākumam, un sāc nod irst. Diemžēl okupācijas gadi mums uzspieda domāšanu, ka neko nevar kritizēt, ne Ļeņinu, ne futbola izlasi, ne sliktus ceļus... Lai gan Satversmes 100. pantā ir skaidri un gaiši norādīts, ka Ikvienam ir tiesības uz vārda brīvību, kas ietver tiesības brīvi iegūt, paturēt un izplatīt informāciju, paust savus uzskatus. Cenzūra ir aizliegta.
Oi, nē - es pats sev saimnieks šajā zemē! Viedokli izklāstu pēc savas vēlmes, neviens man par to nemaksā, diemžēl. Gribētos jau, protams, kādu papildus peļņu par spamu Sportacentrā, bet… nekā. Vienkārši mazliet uzjautrina šitā domāšana – uzvarējām nemotivētās Austrijas trešo sastāvu – un uzreiz pirksti gaisā, ooo, varbūt pagrieziena punkts? Man diemžēl nav paveicies būt tik lielam nezinītim - visi taču zina, zināšanas (un savs viedoklis!) nogalina.
Vislabāk man patīk situācija, kad sarunas partnerim nav argumentu, tad viņš sāk tur izgudrot Kremļa roku, ka komentāru kāds apmaksā vai liek rakstīt. Es piekrītu - aiziet no konkrētas atbildes, uzbrūkot oponentam, ir viegli, bet atbildēt PA TĒMU, argumentēti strīdēties - grūti. Zinu, šādu tehniku izmanto daudzi pusaudži, bet, palasot tavu komentāru stilu, secinu, ka esi vecāks, bet tas jau ir vēl sliktāk...
tu jauprojām turpini savus izdomājumus un paŗspīlējumus uzdot par reālim faktiem, tā ir melošana.

     [+] [-]

, 2019-11-20 12:56, pirms 5 gadiem
u21 uzvarēja pirms pāris gadiem beļģus, kuriem neko nevajadzēja, bet uzvara paliek uzvara.

     [+] [-]

, 2019-11-20 12:58, pirms 5 gadiem
Dmitry rakstīja: 1) Pašam latviešu valoda nav dzimtā? Kurā vietā tad es meloju, norādi! Uzpirst jau visi mākam no gaisa...
2) Man rodas iespaids, ka tu ne tikai par politiku un futbolu, bet vispār ne par ko nesi jēdzīgu pateicis, tur jau tā problēma. Tikai gaidi, kad kāds pateiks viedokli, kas nav vairākumam, un sāc nod irst. Diemžēl okupācijas gadi mums uzspieda domāšanu, ka neko nevar kritizēt, ne Ļeņinu, ne futbola izlasi, ne sliktus ceļus... Lai gan Satversmes 100. pantā ir skaidri un gaiši norādīts, ka Ikvienam ir tiesības uz vārda brīvību, kas ietver tiesības brīvi iegūt, paturēt un izplatīt informāciju, paust savus uzskatus. Cenzūra ir aizliegta.
Oi, nē - es pats sev saimnieks šajā zemē! Viedokli izklāstu pēc savas vēlmes, neviens man par to nemaksā, diemžēl. Gribētos jau, protams, kādu papildus peļņu par spamu Sportacentrā, bet… nekā. Vienkārši mazliet uzjautrina šitā domāšana – uzvarējām nemotivētās Austrijas trešo sastāvu – un uzreiz pirksti gaisā, ooo, varbūt pagrieziena punkts? Man diemžēl nav paveicies būt tik lielam nezinītim - visi taču zina, zināšanas (un savs viedoklis!) nogalina.
Vislabāk man patīk situācija, kad sarunas partnerim nav argumentu, tad viņš sāk tur izgudrot Kremļa roku, ka komentāru kāds apmaksā vai liek rakstīt. Es piekrītu - aiziet no konkrētas atbildes, uzbrūkot oponentam, ir viegli, bet atbildēt PA TĒMU, argumentēti strīdēties - grūti. Zinu, šādu tehniku izmanto daudzi pusaudži, bet, palasot tavu komentāru stilu, secinu, ka esi vecāks, bet tas jau ir vēl sliktāk...
Ar kritizēšanu ir tā, ja kritizē aplinkus, tad iet cauri, bet ja pa tiešo, tad dabūsi 100x pretī!

     [+] [-]

, 2019-11-20 13:02, pirms 5 gadiem
Banss rakstīja: tu jauprojām turpini savus izdomājumus un paŗspīlējumus uzdot par reālim faktiem, tā ir melošana.
Manus pārspīlējumus un izdomājumus studijā! 3-28 būtu izdomājums? Mans arguments, ka pat uz priekšpēdējās vietas fona izskatamies ka peramie zēni, ir pārspīlējums? Tas, ka (diemžēl) vienīgais risinājums būtu padsmit gadu izolācijas no nopietnām starptautiskām spēlēm un koncenrēšanās uz jauniešu futbolu, būtu melošana? Tas ir fakts! Saprotu, ka dažiem tas ir sāpīgs fakt, bet kur kādas alternatīvas? Kur kāda ideja no LFF?
Bet redz, tev nepatika viedoklis, ka LV futbolam vajadzīgs kapitālais remonts, nevis "tur iesmērēt, tur ieeļļot, un brauks kā jauna".

     [+] [-]

, 2019-11-20 13:05, pirms 5 gadiem
Dmitry rakstīja: Manus pārspīlējumus un izdomājumus studijā! 3-28 būtu izdomājums? Mans arguments, ka pat uz priekšpēdējās vietas fona izskatamies ka peramie zēni, ir pārspīlējums? Tas, ka (diemžēl) vienīgais risinājums būtu padsmit gadu izolācijas no nopietnām starptautiskām spēlēm un koncenrēšanās uz jauniešu futbolu, būtu melošana? Tas ir fakts! Saprotu, ka dažiem tas ir sāpīgs fakt, bet kur kādas alternatīvas? Kur kāda ideja no LFF?
Bet redz, tev nepatika viedoklis, ka LV futbolam vajadzīgs kapitālais remonts, nevis "tur iesmērēt, tur ieeļļot, un brauks kā jauna".
AtsacIties no naudas un izlašu spēlēm būtu tas kapitālais remonts?

     [+] [-]

, 2019-11-20 13:06, pirms 5 gadiem
flipsider rakstīja: Ar kritizēšanu ir tā, ja kritizē aplinkus, tad iet cauri, bet ja pa tiešo, tad dabūsi 100x pretī!
Tur pilnīgi piekrītu. Un jā, esmu gatavs, ka man dos pretī. Esmu gatavs... VNK neredzu citu variantu. Izmēģināts viss. I savējie treneri, i ārzemju, i vis kaut kas... Visam, kas dod rezultātu, ir tiesības uz pastāvēšanu. Noteikti esi skatījies detektīvfilmas, kur izmeklētāji izmeklē noziegumus ar ĻOTI netradicionālām, pat dīvainām metodēm, bet tur vismaz rezultāts ir, tāpēc tie tiek piedoti. Arī LFF varētu piedot visādas dīvainības, ja reiz būtu rezultāt, bet nav viņa. NAV! Tāpēc uzskatu, ka jākoncentrējas bērnu un jauniešu futbolam, nogriežot finansējumu lielajai izlasei, vai vispār to izformējot uz kādiem 10 gadiem.
Es zinu, ka mans viedoklis nav patiesība pēdējā instancē. Esmu atvērts labām idejām, bet NAV viņu!

     [+] [-]

, 2019-11-20 13:08, pirms 5 gadiem
Dmitry rakstīja: Manus pārspīlējumus un izdomājumus studijā! 3-28 būtu izdomājums? Mans arguments, ka pat uz priekšpēdējās vietas fona izskatamies ka peramie zēni, ir pārspīlējums? Tas, ka (diemžēl) vienīgais risinājums būtu padsmit gadu izolācijas no nopietnām starptautiskām spēlēm un koncenrēšanās uz jauniešu futbolu, būtu melošana? Tas ir fakts! Saprotu, ka dažiem tas ir sāpīgs fakt, bet kur kādas alternatīvas? Kur kāda ideja no LFF?
Bet redz, tev nepatika viedoklis, ka LV futbolam vajadzīgs kapitālais remonts, nevis "tur iesmērēt, tur ieeļļot, un brauks kā jauna".
tu melo par izteiktiem apgalvojumiem, ka Latvijas futbolā viss ir kārtībā, Tu meloji par triumfu un vēl daudzas lietas, kuras šeit neviens nav rakstījis, bet tu apgalvo ka tas te bijis rakstīts. tak apskaties kas te rakstīts un kā tu to interpretē, ja ir vismaz nelieli smadzeņu aizmetņi, tad sapratīsi, ja nav tad nav, turpini smirdēt

     [+] [-]

, 2019-11-20 13:09, pirms 5 gadiem
flipsider rakstīja: AtsacIties no naudas un izlašu spēlēm būtu tas kapitālais remonts?
Nauda lai tiek jauno puišu audzināšanai! Ja tēvs redz, ka viņa 25 gadīgais dēls ir bezģeļņiks, kas neko nevar, varbūt pat cietumā sēž... skaidrs, ka jāmet spēki jaunākā - 14 gadīgā dēla audzināšanai, jo ar lielo diemžēl, viss jau nokavēts...
Varbūt analoģija ne pārāk, bet pēc 10 gadiem jaunieši varētu būt konkurētspējīgi. Tie, kam tagad 23, vairs neko jaunu neparādīs. Viņu līmenis ir redzams.

     [+] [-]

, 2019-11-20 13:10, pirms 5 gadiem
Dmitry rakstīja: Tur pilnīgi piekrītu. Un jā, esmu gatavs, ka man dos pretī. Esmu gatavs... VNK neredzu citu variantu. Izmēģināts viss. I savējie treneri, i ārzemju, i vis kaut kas... Visam, kas dod rezultātu, ir tiesības uz pastāvēšanu. Noteikti esi skatījies detektīvfilmas, kur izmeklētāji izmeklē noziegumus ar ĻOTI netradicionālām, pat dīvainām metodēm, bet tur vismaz rezultāts ir, tāpēc tie tiek piedoti. Arī LFF varētu piedot visādas dīvainības, ja reiz būtu rezultāt, bet nav viņa. NAV! Tāpēc uzskatu, ka jākoncentrējas bērnu un jauniešu futbolam, nogriežot finansējumu lielajai izlasei, vai vispār to izformējot uz kādiem 10 gadiem.
Es zinu, ka mans viedoklis nav patiesība pēdējā instancē. Esmu atvērts labām idejām, bet NAV viņu!
Vai zināji ka UEFA, FiFA dod naudu jaunatnei, bet tas ir komplektā ar lielās izlases dalību turniros?

     [+] [-]

, 2019-11-20 13:12, pirms 5 gadiem
flipsider rakstīja: Vai zināji ka UEFA, FiFA dod naudu jaunatnei, bet tas ir komplektā ar lielās izlases dalību turniros?
Dzirdēts ir... Neesmu tas lielais līdējs svešos makos, tāpēc par summām neko daudz nezinu. Nu, tad lai nauda aiziet bērniem, bet lielie brauc uz mačiem kā statisti un tūristi, kolai saka...

  +1 [+] [-]

, 2019-11-20 13:14, pirms 5 gadiem
Dmitry rakstīja: Nauda lai tiek jauno puišu audzināšanai! Ja tēvs redz, ka viņa 25 gadīgais dēls ir bezģeļņiks, kas neko nevar, varbūt pat cietumā sēž... skaidrs, ka jāmet spēki jaunākā - 14 gadīgā dēla audzināšanai, jo ar lielo diemžēl, viss jau nokavēts...
Varbūt analoģija ne pārāk, bet pēc 10 gadiem jaunieši varētu būt konkurētspējīgi. Tie, kam tagad 23, vairs neko jaunu neparādīs. Viņu līmenis ir redzams.
Ļoti neprasmīgs salīdzinājums, jo futbolam nav tikai divi dēli, bet vesela radu saime.
"Meitas" tikmēr spēlē...

Jūsu salīdzinājums ir apmēram tāds: "viens slikts bērns", tad pārējie jau automātiski nav vajadzīgi.

  -1 [+] [-]

, 2019-11-20 13:15, pirms 5 gadiem
Banss rakstīja: tu melo par izteiktiem apgalvojumiem, ka Latvijas futbolā viss ir kārtībā, Tu meloji par triumfu un vēl daudzas lietas, kuras šeit neviens nav rakstījis, bet tu apgalvo ka tas te bijis rakstīts. tak apskaties kas te rakstīts un kā tu to interpretē, ja ir vismaz nelieli smadzeņu aizmetņi, tad sapratīsi, ja nav tad nav, turpini smirdēt
Nu, skumji, ka tu piekasies vārdam "triumfs", ka izrauj vienu frāzi no konteksta... 8. pasaules brīnums, "pagrieziena punkts", "dāvana valsts svētkos" neskan tikpat iedomīgi kā triumfs? Man no tādām "uzvarām" vieglāk nepaliek, nemotivētā pretinieka rezervistus jau jebkurš vinnēs.

     [+] [-]

, 2019-11-20 13:19, pirms 5 gadiem
Dmitry rakstīja: Nu, skumji, ka tu piekasies vārdam "triumfs", ka izrauj vienu frāzi no konteksta... 8. pasaules brīnums, "pagrieziena punkts", "dāvana valsts svētkos" neskan tikpat iedomīgi kā triumfs? Man no tādām "uzvarām" vieglāk nepaliek, nemotivētā pretinieka rezervistus jau jebkurš vinnēs.
tev jāskumst ir par tevi pašu, ka esi tik ļoti piekasījies izlases uzvarai, tas gan ir nozēlojami varētu padomāt, ka kāds tev ir parādā un tēpēc tev būtu "jāpaliek vieglā" . Nu ja nepaliek vieglāk, nemokies, nošaujies.

     [+] [-]

, 2019-11-20 13:22, pirms 5 gadiem
flipsider rakstīja: Ļoti neprasmīgs salīdzinājums, jo futbolam nav tikai divi dēli, bet vesela radu saime.
"Meitas" tikmēr spēlē...
Taisnība, skuķi spēlē. Bet zini, spēlētājiem man visgrūtāk kaut ko pārmest. Nedomā, ka esmu neadekvāts, kas ar samazgām aplies mūsu puišus.
Esam, kur esam. Mūsu juniori nespēlē pret Mbappe un citiem sava vecuma spīdekļiem. Arī mūsu klubi Eirokausos pēdējos gados nespēlē pārliecinoši. Cik tad šobrīd spēlētāju spēlē Eiropā? TURKLĀT - ne tikai skaitās uz papīra, bet arī reāli spēlē, šad tad gūst vārtus, kā savulaik Verpaks, Pahars, Laizāns (kuru pazīstu personiski), Gorkšs? Kur maiņa? Varbūt jāsāk ar bērnu un jauniešu futbolu un sportu kopumā? Arī nupat notikušais PČ vieglatlētikā parādīja, ka tādi fenomeni, kā Aigars Fadejevs, Romāns Vainšteins, Jeļena Prokopčuka, Ilmārs Bricis – jau ir gados, bet jaunas maiņas izturības sporta veidos nav. BET - ja neaudzināt, izstrādājot kārtīgu programmu, arī pēc 20 gadiem nebūs.

     [+] [-]

, 2019-11-20 13:24, pirms 5 gadiem
Banss rakstīja: tev jāskumst ir par tevi pašu, ka esi tik ļoti piekasījies izlases uzvarai, tas gan ir nozēlojami varētu padomāt, ka kāds tev ir parādā un tēpēc tev būtu "jāpaliek vieglā" . Nu ja nepaliek vieglāk, nemokies, nošaujies.
Man jau viss kārtībā, vnk tagad visi kauks, ka mēs taču nesen izcīnījām sauso uzvaru pret grupas līderi, beidziet kritizēt! - lai gan kritika te pat ļoti noderētu...

  +3 [+] [-]

, 2019-11-20 13:25, pirms 5 gadiem
Par jebkuru uzvaru jāpriecājas, arī šādu. Citām futbola pundurvalstīm pat tādas nav.

Skaidrs, ka šī uzvara viena pati vēl neko nesalabo un daudz nemazina kaunu par ciklu kopumā.

Varbūt Slaviša būs beidzot iemācījies Latvijas futbolu un turpmāk ies labāk? Uz to jācer!

  +1 [+] [-]

, 2019-11-20 13:28, pirms 5 gadiem
Dmitry rakstīja: Taisnība, skuķi spēlē. Bet zini, spēlētājiem man visgrūtāk kaut ko pārmest. Nedomā, ka esmu neadekvāts, kas ar samazgām aplies mūsu puišus.
Esam, kur esam. Mūsu juniori nespēlē pret Mbappe un citiem sava vecuma spīdekļiem. Arī mūsu klubi Eirokausos pēdējos gados nespēlē pārliecinoši. Cik tad šobrīd spēlētāju spēlē Eiropā? TURKLĀT - ne tikai skaitās uz papīra, bet arī reāli spēlē, šad tad gūst vārtus, kā savulaik Verpaks, Pahars, Laizāns (kuru pazīstu personiski), Gorkšs? Kur maiņa? Varbūt jāsāk ar bērnu un jauniešu futbolu un sportu kopumā? Arī nupat notikušais PČ vieglatlētikā parādīja, ka tādi fenomeni, kā Aigars Fadejevs, Romāns Vainšteins, Jeļena Prokopčuka, Ilmārs Bricis – jau ir gados, bet jaunas maiņas izturības sporta veidos nav. BET - ja neaudzināt, izstrādājot kārtīgu programmu, arī pēc 20 gadiem nebūs.
Tas, ka trūkst līderi jau nenozīmē, ka ir jāatsakās no esošā
Paharu, Gorkšu liekat vienā kategorijā jauniešos?

  -1 [+] [-]

, 2019-11-20 13:32, pirms 5 gadiem
Dmitry rakstīja: Man jau viss kārtībā, vnk tagad visi kauks, ka mēs taču nesen izcīnījām sauso uzvaru pret grupas līderi, beidziet kritizēt! - lai gan kritika te pat ļoti noderētu...
redz, kārtējie meli, pats izdomāji ka "visi kauks" un to jau pasniedz kā notikušu faktu.
vienā komantārā tev "nepaliek vieglāk" nākamajā jau viss itkā esot kārtībā, tik tie citi traucē.
tirsējs tu esi

     [+] [-]

, 2019-11-20 13:34, pirms 5 gadiem
flipsider rakstīja: Tas, ka trūkst līderi jau nenozīmē, ka ir jāatsakās no esošā
Paharu, Gorkšu liekat vienā kategorijā jauniešos?
Nelieku. Bet šobrīd nav ne viena, ne otra.
No vienas puses, pat super, ka LV izlasei ir līdzjutēji, kas atbalsta gan priekos, gan bēdās. No otras... problēmas ir jāapzinās. Arvien švakāk un švakāk iet...

     [+] [-]

, 2019-11-20 13:36, pirms 5 gadiem
Banss rakstīja: redz, kārtējie meli, pats izdomāji ka "visi kauks" un to jau pasniedz kā notikušu faktu.
vienā komantārā tev "nepaliek vieglāk" nākamajā jau viss itkā esot kārtībā, tik tie citi traucē.
tirsējs tu esi
Un? Neviens nekauc? Kauks, protams, palasi cilvēku viedokļus pēc nedēļas, mēneša. Esi no nākotnes, jau laicīgi zini ka nekauks? Kā tu zini, ka nekauks, atbildi uz jautājumu! Aha, pats jau melo, mērkaķa dvēsele!

     [+] [-]

, 2019-11-20 13:39, pirms 5 gadiem
Dmitry rakstīja: Un? Neviens nekauc? Kauks, protams, palasi cilvēku viedokļus pēc nedēļas, mēneša. Esi no nākotnes, jau laicīgi zini ka nekauks? Kā tu zini, ka nekauks, atbildi uz jautājumu! Aha, pats jau melo, mērkaķa dvēsele!
jā es zinu ka visi nekauks, varbūt kāds kauks, kā tu, kurš kauc par to ka citi kaukšot. Kā es zinu? es šeit neesmu pirmo dienu, zinu ka šeit ir daudzi, sakarīgi un reāli domājoši cilvēki, atšķirībā no tevis. tā es to zinu.

     [+] [-]

, 2019-11-20 13:53, pirms 5 gadiem
Dmitry rakstīja: Nelieku. Bet šobrīd nav ne viena, ne otra.
No vienas puses, pat super, ka LV izlasei ir līdzjutēji, kas atbalsta gan priekos, gan bēdās. No otras... problēmas ir jāapzinās. Arvien švakāk un švakāk iet...
Es gan apstrīdēšu un teikšu, ka višsvakāk ir gājis zaudējumos pret Gibraltāru, Gruziju, Farērām 2x spēļu summā, bet šis varētu būt neizteiksmīgākais cikls, jo nav īsti kam piesiet uzmanību, jo pretinieki vienkārši meistarīgāki.

     [+] [-]

, 2019-11-20 14:00, pirms 5 gadiem
Par treneri man neradās iespaids, ka viņam ir kāda taktika: aizsardzIbas, pretuzbrukumu, fiziska spēle, standarti, bet šajā spēlē vismaz atdeve bija laba.

     [+] [-]

, 2019-11-20 14:12, pirms 5 gadiem
flipsider rakstīja: Par treneri man neradās iespaids, ka viņam ir kāda taktika: aizsardzIbas, pretuzbrukumu, fiziska spēle, standarti, bet šajā spēlē vismaz atdeve bija laba.
kā ar slovēņiem izskatījās?

     [+] [-]

, 2019-11-20 14:30, pirms 5 gadiem
Banss rakstīja: kā ar slovēņiem izskatījās?
Nevaru īsti komentēt, jo tikai daļa tika redzēta, bet nav tā, ka iet sliktāk un sliktāk. Pretinieki meistarīgāki, bet varētu būt tā, ka Stojanovičš spiedīs uz to, lai izmantotu visas nepārliecinošās pretinieku darbības, vai pašpārliecinātību. Izteiktu spēles zīmējumu neesmu redzējis.
Principā treneris pamatus ieguvis Slovēnijas vidusmēra klubā un tā es arī skatos.

     [+] [-]

, 2019-11-20 14:33, pirms 5 gadiem
flipsider rakstīja: Es gan apstrīdēšu un teikšu, ka višsvakāk ir gājis zaudējumos pret Gibraltāru, Gruziju, Farērām 2x spēļu summā, bet šis varētu būt neizteiksmīgākais cikls, jo nav īsti kam piesiet uzmanību, jo pretinieki vienkārši meistarīgāki.
Pretinieki vienkārši meistarīgāki?, jā, un par to diemžēl ir runa, jo ja Maķedonija un Izraēla ir izteikti meistarīgākas, tad kuras, gan izlases Eiropā nav meistarīgākas par Latviju?, es atradu tikai vienu Moldova, protams neskaitos paagraba līgas 6 izlases. Un vai tas ir normāli? Kur ir spēlētāji? Kā futbolā var būt 10x mazāk leģionāru, kā hokejā, kaut vajadzētu būt otrādi, jo futbols ir masveidīgāks.

     [+] [-]

, 2019-11-20 14:43, pirms 5 gadiem
haris rakstīja: Pretinieki vienkārši meistarīgāki?, jā, un par to diemžēl ir runa, jo ja Maķedonija un Izraēla ir izteikti meistarīgākas, tad kuras, gan izlases Eiropā nav meistarīgākas par Latviju?, es atradu tikai vienu Moldova, protams neskaitos paagraba līgas 6 izlases. Un vai tas ir normāli? Kur ir spēlētāji? Kā futbolā var būt 10x mazāk leģionāru, kā hokejā, kaut vajadzētu būt otrādi, jo futbols ir masveidīgāks.
Pasaulē visus futbola laukumus nav iespējams reāli saskaitīt, bet hokejā tas ir viegli izdarāms. Pasaulē futbolu var dragāt gandrīz cauru gadu, bet hokeju nevar.
Varam secināt, ka daudzām valstīm ir priekšrocības futbolā, bet dažām valstīm ir priekšrocības hokejā.

     [+] [-]

, 2019-11-20 14:48, pirms 5 gadiem
flipsider rakstīja: Pasaulē visus futbola laukumus nav iespējams reāli saskaitīt, bet hokejā tas ir viegli izdarāms. Pasaulē futbolu var dragāt gandrīz cauru gadu, bet hokeju nevar.
Varam secināt, ka daudzām valstīm ir priekšrocības futbolā, bet dažām valstīm ir priekšrocības hokejā.
Bet par ko es rakstu?, kur ir latvijas futbolisti, kāpēc viņi nav iekļāvušies šais pat 100 000 eiropas futbola laukumos, šais 1000 eiropas komandās, Anglijas 4 stiprākajās līgās vien ir gandrīz 100komandu, bet latvieša nav neviena.

     [+] [-]

, 2019-11-20 14:58, pirms 5 gadiem
haris rakstīja: Bet par ko es rakstu?, kur ir latvijas futbolisti, kāpēc viņi nav iekļāvušies šais pat 100 000 eiropas futbola laukumos, šais 1000 eiropas komandās, Anglijas 4 stiprākajās līgās vien ir gandrīz 100komandu, bet latvieša nav neviena.
Sāksim ar to, ka Anglija ir spožākais galamērķis praktiski jebkuram futbolistam, ja ne līmeņa ziņā, tad naudas ziņā noteikti, bet 4 līgā gan neko vairāk par valsts minimālo nemaksā un daudzi ir pusprofesionāļi.
Futbolists ir ienesīgākā profesija daudzās Āfrikas valstīs, bet Latvijā šo par ienesīgu profesiju neviens neuzskata un kopējo futbolistu skaits ir salīdzinoši mazs, ja skaita ar daudzām citām Eiropas valstīm, nemaz nerunājot par ĀFRIKU.

     [+] [-]

, 2019-11-20 15:04, pirms 5 gadiem
flipsider rakstīja: Sāksim ar to, ka Anglija ir spožākais galamērķis praktiski jebkuram futbolistam, ja ne līmeņa ziņā, tad naudas ziņā noteikti, bet 4 līgā gan neko vairāk par valsts minimālo nemaksā un daudzi ir pusprofesionāļi.
Futbolists ir ienesīgākā profesija daudzās Āfrikas valstīs, bet Latvijā šo par ienesīgu profesiju neviens neuzskata un kopējo futbolistu skaits ir salīdzinoši mazs, ja skaita ar daudzām citām Eiropas valstīm, nemaz nerunājot par ĀFRIKU.
Latvijas futbolistiem Anglijas 4 līga būtu kā reiz, domāju ka problēma te drīzāk ir meistarībā, jo tā neatbilst.Savulaik Astafjevs ar lielu prieku spēlēja 3 stiprākajā līgā, tikai, jo līmenis augsts. Jā futbolistu ir maz, man nesaprotamu iemeslu dēļ, jo hokejistu un basketbolistu ir vairāk, kaut vajadzētu būt otrādi, dēļ masveidības, pieejamības.

     [+] [-]

, 2019-11-20 15:14, pirms 5 gadiem
haris rakstīja: Latvijas futbolistiem Anglijas 4 līga būtu kā reiz, domāju ka problēma te drīzāk ir meistarībā, jo tā neatbilst.Savulaik Astafjevs ar lielu prieku spēlēja 3 stiprākajā līgā, tikai, jo līmenis augsts. Jā futbolistu ir maz, man nesaprotamu iemeslu dēļ, jo hokejistu un basketbolistu ir vairāk, kaut vajadzētu būt otrādi, dēļ masveidības, pieejamības.
Vispār tur ir mazs sakars ar meistarību, jo klubu budžeti ir mazi un leģionāri šajās līgās ir daudz mazāk kā 1,2 līgā.
Vienmēr ir bijis tā, ka vadošajās līgās ir vairāk leģionāru, bet tālakajās līgās ir vairāk vietējo.
Arī zviedru futbolisti ir mazāk atrodami starp leģionāriem, kā tie paši hokejisti, kas spēlē visā pasaulē.

     [+] [-]

, 2019-11-20 15:29, pirms 5 gadiem
flipsider rakstīja: Vispār tur ir mazs sakars ar meistarību, jo klubu budžeti ir mazi un leģionāri šajās līgās ir daudz mazāk kā 1,2 līgā.
Vienmēr ir bijis tā, ka vadošajās līgās ir vairāk leģionāru, bet tālakajās līgās ir vairāk vietējo.
Arī zviedru futbolisti ir mazāk atrodami starp leģionāriem, kā tie paši hokejisti, kas spēlē visā pasaulē.
Nu tad jāpaliek pie tā, ka Latvijas futbolistu līmenis priekš Anglijas 4 ligas ir par augstu un 3 līgā savukārt neviens negrib, laikam grib tik 2 stiprākajās. Es palikšu pie tā, ka fublolistu mums nav, ja ir jāspēlē Polijas 2 līgā, nespējot tikt augstākajā, tad par kādām vēl komandām varētu būt runa.Aina ir vairāk kā bēdīga, kaut pasaulē sporta veids numur 1.

     [+] [-]

, 2019-11-20 15:38, pirms 5 gadiem
haris rakstīja: Nu tad jāpaliek pie tā, ka Latvijas futbolistu līmenis priekš Anglijas 4 ligas ir par augstu un 3 līgā savukārt neviens negrib, laikam grib tik 2 stiprākajās. Es palikšu pie tā, ka fublolistu mums nav, ja ir jāspēlē Polijas 2 līgā, nespējot tikt augstākajā, tad par kādām vēl komandām varētu būt runa.Aina ir vairāk kā bēdīga, kaut pasaulē sporta veids numur 1.
Kāpēc par augstu, ja Polijas pirmajā līgā līmenis ir tāds pats un maksā vairāk?

     [+] [-]

, 2019-11-20 16:06, pirms 5 gadiem
flipsider rakstīja: Kāpēc par augstu, ja Polijas pirmajā līgā līmenis ir tāds pats un maksā vairāk?
Vrb.leģionāru limits virslīgā kaut ko mainīs, lai vairāk Latvijas futbolistu gribētu spēlēt ne tik Polijas 1.līgā, bet arī augstākajā, un vrb. pat kāds izlemt mēģināt iekļut kādā Anglijas 4.līgas komandā, uzspēlēt pie pilnām tribīnēm un tiekties uz augšu.Gan jau kadriez viss atkal ies uz augšu, kaut pēc 10 vai 20 gadiem.

     [+] [-]

, 2019-11-20 22:38, pirms 5 gadiem
Spēles mirkļi. https://highlightsfootball.net/vide...