Layout: current: getContentLayout (Cid: Cache\Templating\LayoutCustomizations\Esports\CustomizationSource512 ), alternative: getContentLayout (Cid: Cache\Templating\LayoutCustomizations\Esports\CustomizationSource512), Fid:217, Did:0, useCase: 3

Bēnhakers: "Tiesnesis mums nozaga pelnītu uzvaru"

Bēnhakers: "Tiesnesis mums nozaga pelnītu uzvaru"
Polijas treneris Leo Bēnhakers
Foto: AFP

Polijas futbola izlases galvenais treneris Leo Bēnhakers pēc ceturtdien aizvadītās Eiropas čempionāta spēles ar Austriju veltījis skarbu kritiku šī mača galvenajam arbitram Hovardam Vebam, vainojot viņu "pelnītas uzvaras nozagšanā".

Atgādināsim, ka Polijas izlase līdz pat tiesneša pieliktā kompensācijas laika pēdējai minūtei atradās vadībā ar rezultātu 1:0, taču pašā cīņas izskaņā tiesnesis nozīmēja "pendeli" uz poļu vārtiem, kā rezultātā B apakšgrupas cīņa noslēdzās neizšķirti 1:1.

"Pirms turnīra mēs kopīgi noskatījāmies DVD ierakstu, kurā bija uzskatāmi parādīts ko drīkst un ko nedrīkst darīt savā soda laukumā. Tāpat arī ierakstā tika paskaidrots, kādām lietām tiesneši šādos gadījumos pievērsīs īpašu uzmanību," sacīja Bēnhakers.

"Šoreiz viss sākās no soda sitiena. Pavisam ikdienišķa soda sitiena, kuru galu galā nācās atkārtot pa jaunu dēļ futbolistu grūstīšanās. Arī pēc atkārtotā soda sitiena grūstīšanās turpinājās, un tiesnesim sagribējās apliecināt sevi kā svarīgu personību, nozīmējot 11 metru sitienu. Esmu futbolā jau 43 gadus, daudz ko nācies piedzīvot un nekad neesmu diskutējis par tādu vai citādu tiesneša lēmumu. Taču to, kas notika šovakar, es nespēju saprast. Gribētu dzirdēt paskaidrojumu: kam tik ļoti to vajadzēja, lai mēs ne par kādu cenu neizkļūtu no apakšgrupas? Daudz vieglāk bija pārdzīvot zaudējumu pret vāciešiem, tur vismaz pretinieks izcīnīja pelnītu uzvaru. Šoreiz mums tiesnesis atklāti nozaga pelnītu uzvaru," piebilda Bēnhakers.

Poļu treneris arī norādīja, ka vairāk par vienu spēli viņa komandai šai turnīrā vairs nebūs. "Neticu iziešanai ceturtdaļfinālā. Tik liela apstākļu sakritība diez vai notiks."

Izmantotie resursi:
sports.ru

  +1 [+] [-]

, 2008-06-13 12:11, pirms 16 gadiem
M rakstīja: Skaitaas jau pirmaa sitiena briidis, nevis kad bumbu skar Maho...

nestrīdos, tas brazīļpolis te ieskrēja, tad skrēja ārā, man neizdevās nofiksēt brīdi kad tika izdarīts tas sitiens, dažreiz sitiena brīdī tiek nospiesta pauze, tad vis redzams

  +1 [+] [-]

, 2008-06-13 12:16, pirms 16 gadiem
Nepatīkama pēcsajūta pēc šīs spēles.Līdz šim tiesneši šajā turnīrā kļūdas,bet tomēr nav bijis tādu nekaunīgu lēmumu(tas,ka SWE tiesnesis ieskaitīja Nistelroja golu,kā saka visa futbola pasaule,lai paliek viņa lieta,jo viņš neizmantoja iespēju ierakstīt savu vārdu futbola vēsturē.Varbūt nākotnē kļūtu izplatīta ,teiksim,Froidfelda norma,kad formālo likumu vietā,tiesneši vadās pēc veselā saprāta.)Škiet,ka taisnība vien ir ,ka angļu tiesnešus nevar šādiem turnīriem laist ne tuvumā(PČ 2006 TĀDS KADRS KĀ Pols arī gribēja ieiet futbola vēsturē vienam spēlētājam piešķirot 3 dzeltenās kartītes).

  -1 [+] [-]

, 2008-06-13 12:19, pirms 16 gadiem
ta tiesnesis dRRUJA POREIZI

  +1 [+] [-]

, 2008-06-13 12:21, pirms 16 gadiem
suvass rakstīja: jums tur arī tiesneši bija?
Pagalmā visādus brīnumus esam taisījuši,tiesa,PČ gan nekad imitējuši neesam.Mūsdienu laikmetā tam ir datorspēles laikam domātas


"Manā laikmetā" tādas datorspēles bija labākajā gadijumā tik Nintendo izpildijumā kur "zaķis (krievu vēlākajā versijā "Nu pogoģī" vilks) olas ķēra"... A futeni rāvām gan pagalmā, gan arī pa vīkendiem pie fizkultūras učuka pierīgā (sakarīgs vecis bija)... šim tur bija tāds maziņš improvizēts "futbola laukums" (nopļauta pļava apmēram 20-30m ar sadzītiem baļķiem galos priekš vārtiem) vardsakot tāds gana īsts futbola laukums un ta učuks bija mums arī pa soģi... Katrā ziņā bija jautri! Cik atceros tad lielākajam vairumam korišu no manas klases nebija problēmas ar fizklutūras atzīmēm.... un man tas būtībā pamatskolā tad bija vienīgais piecinieks (pēc piecballu sistēmas)!

     [+] [-]

, 2008-06-13 12:21, pirms 16 gadiem
martins1996 rakstīja: ta tiesnesis dRRUJA POREIZI

Ja tev Martins ir jau 12 gadi,tad tomēr jāraksta pareizāk.

  +1 [+] [-]

, 2008-06-13 12:24, pirms 16 gadiem
als rakstīja: "Manā laikmetā" tādas datorspēles bija labākajā gadijumā tik Nintendo izpildijumā kur "zaķis (krievu vēlākajā versijā "Nu pogoģī" vilks) olas ķēra"... Cik atceros tad lielākajam vairumam korišu no manas klases nebija problēmas ar fizklutūras atzīmēm.... un man tas būtībā pamatskolā tad bija vienīgais piecinieks (pēc piecballu sistēmas)!

Tas bij Nintendo? Liekas kaut kāda krievu Eļektroņika...
par tām atzīmēm dzirdēts stāsts

  +1 [+] [-]

, 2008-06-13 12:36, pirms 16 gadiem
huy rakstīja: Tas bij Nintendo? Liekas kaut kāda krievu Eļektroņika...
par tām atzīmēm dzirdēts stāsts


Man vecajam (pa blatu) par vienu haltūru atnesa tādu japāņu elektronisko brīnumu Nintendo izpildijumā, bet kaut kādā ne to 1984. vai 1985. gadā (lāga netaceros kurā)! Bet krieviem pēc kāda laika (laikam 1986 vai 1987. gadā) parādijās tāda "Elektroņika" ar to "nu pogoģī" vilku, kas tāpat nēsājās tās olas ķert...

  +1 [+] [-]

, 2008-06-13 12:45, pirms 16 gadiem
als

Labi gan esi mācījies ...
Mēs atkal skolā līdzīgā stilā basīti piekopām, kamēr učuks ar slimajiem un klibajiem savā kabūzī šaha simultānspēles spēlēja.Uš boļna necieta, ka ģērbtuvēs džeki zoli bliež...

  +1 [+] [-]

, 2008-06-13 12:51, pirms 16 gadiem
Mja,mana bērnība pagāja(vecāki jau,protams,uzskata,ka es joprojām sīcis esmu un formāli vēl arī skaitos,bet kkā nejūtos tāds) pagalmā uz maza laukuma starp kokiem bumbas sitot un strīdoties ar kaimiņiem,kuri ne par ko nespēja paciest,ka mēs no desmitiem rītā līdz 11tiem vakarā dauzījām to pūsli.Saprastu,ja logus dauzītu,bet tas notika gaužām reti.Vienreiz bija viens labs gadījums,kad savējais savu logu izsita.Sita no visa sila,pa koku,pa logu un tiešs trāpījums

  +1 [+] [-]

, 2008-06-13 13:06, pirms 16 gadiem
girts skuja rakstīja: Nepatīkama pēcsajūta pēc šīs spēles.Līdz šim tiesneši šajā turnīrā kļūdas,bet tomēr nav bijis tādu nekaunīgu lēmumu(tas,ka SWE tiesnesis ieskaitīja Nistelroja golu,kā saka visa futbola pasaule,lai paliek viņa lieta,jo viņš neizmantoja iespēju ierakstīt savu vārdu futbola vēsturē.Varbūt nākotnē kļūtu izplatīta ,teiksim,Froidfelda norma,kad formālo likumu vietā,tiesneši vadās pēc veselā saprāta.)Škiet,ka taisnība vien ir ,ka angļu tiesnešus nevar šādiem turnīriem laist ne tuvumā(PČ 2006 TĀDS KADRS KĀ Pols arī gribēja ieiet futbola vēsturē vienam spēlētājam piešķirot 3 dzeltenās kartītes).

Jā, pilnīgi piekrītu. Vispār radies iespaids, ka šogad ārkārtīgi brīvi ( lai neteiktu vairāk ) tiek improvizēts pie aizmuguru noteikšanas vai nenoteikšanas.Šķiet, ka daudzos iepriekšējos turnīros šo spēles aspektu vērtēja kkā stingtrāk...

  +1 [+] [-]

, 2008-06-13 13:09, pirms 16 gadiem
Leflērs rakstīja: Jā, pilnīgi piekrītu. Vispār radies iespaids, ka šogad ārkārtīgi brīvi ( lai neteiktu vairāk ) tiek improvizēts pie aizmuguru noteikšanas vai nenoteikšanas.Šķiet, ka daudzos iepriekšējos turnīros šo spēles aspektu vērtēja kkā stingtrāk...

man ar vairs nav poņas par tām aizmugurēm..teorētiski saprotu, skatoties šo čempi vairs ne par ko neesmu pārliecināts. Ceru ka turpinājumā spēļu likteni izšķirs špīleri, nevis tiesneši
Slēpts komentārs no bloķēta lietotāja

  +1 [+] [-]

, 2008-06-13 13:20, pirms 16 gadiem
smilchs rakstīja: Es gan domāju, ka uzvara būtu tīri pelnīta! šo uzvaru poļiem nopelnīja Borucs! Un tā pendele... tiesnesi vajadzētu skalpēt par šitādu rīcību! bet tur jau viss skaidrs! Kārtējā komercija! Viena rīkotājvalsts jau ir izstājusies no cīņas, tad kas notiks, ja vel viena izstātos? Vairāk nenāktu tik daudz cilvēku uz mačiem!!!

kā tad nenāktu?Pirmkārt,biļetes uz visiem mačiem jau ir izpārdotas,otrkārt,gribi teikt,ka vienīgie,kas spēles apmeklē ir mājnieki?Gribētāju ir daudzreiz vairāk nekā tie,kas tiek iekšā stadionā.Lai nu ko,bet Austrijas stadioni nav tik milzīgi,lai kristos apmeklētība mājnieku izkrišanas gadījumā.

  +1 [+] [-]

, 2008-06-13 13:23, pirms 16 gadiem
Leflērs rakstīja: Jā, pilnīgi piekrītu. Vispār radies iespaids, ka šogad ārkārtīgi brīvi ( lai neteiktu vairāk ) tiek improvizēts pie aizmuguru noteikšanas vai nenoteikšanas.Šķiet, ka daudzos iepriekšējos turnīros šo spēles aspektu vērtēja kkā stingtrāk...

Redz man visās lietās svarīgs ir veselais saprāts nevis likumu normas.Var jau teikt,ka POL iesita no aizmugures(un tā arī bija),taču momenta attīstība to neļauj saukt par rupju tiesneša kļūdu,jo AUT AIZSARDZĪBA NEBALSTĪJĀS UZ AIZMUGURES IZVEIDOŠANU-tā bija sakritība.

  +1 [+] [-]

, 2008-06-13 13:25, pirms 16 gadiem
>Leflērs, huy
Nu cik atceros ta bija jau savā laikā doma par atkārtojumiem (piem kā hoķī), kad var paskatīties bija vārti vai nē... tāpat fūzī varētu piem. strīdīgos vārtu guvumus (piem. ir bijusi aimugure vai nē) arī pēc tam izčekot... citādi zilajos ekrānos piem. visi redz, ka bija aizmugure, bet līnijnieks karogu nepaceļ... vai arī otrādi - aizmugures nav, bet soģis "noraustās" un paceļ karogu.... a čuvakam piem. ir bijis reāls izgājiens 1:1 ar varotčiku.... tik kaut kur tā "doma" atkal ir pazudusi...

  +1 [+] [-]

, 2008-06-13 13:30, pirms 16 gadiem
als rakstīja: >Leflērs, huy
Nu cik atceros ta bija jau savā laikā doma par atkārtojumiem (piem kā hoķī), kad var paskatīties bija vārti vai nē... tāpat fūzī varētu piem. strīdīgos vārtu guvumus (piem. ir bijusi aimugure vai nē) arī pēc tam izčekot... citādi zilajos ekrānos piem. visi redz, ka bija aizmugure, bet līnijnieks karogu nepaceļ... vai arī otrādi - aizmugures nav, bet soģis "noraustās" un paceļ karogu.... a čuvakam piem. ir bijis reāls izgājiens 1:1 ar varotčiku.... tik kaut kur tā "doma" atkal ir pazudusi...

cik atceros tā doma nepazuda...to vnk noraidīja, bija tur interesanti argumenti, bet tagad ātrumā nevaru atcerēties, gāja runa lai futenē nepazustu cilvēciskais faktors, bet tas nebija vienīgais

  +1 [+] [-]

, 2008-06-13 13:34, pirms 16 gadiem
huy rakstīja: cik atceros tā doma nepazuda...to vnk noraidīja, bija tur interesanti argumenti, bet tagad ātrumā nevaru atcerēties, gāja runa lai futenē nepazustu cilvēciskais faktors, bet tas nebija vienīgais


Nu vot... un cilvēciskais faktors tagad ir pāri pārēm... Diez soģiem kaut kādu apsardzi arī pieliek... teiksim ārpus stadiona..? Bīstams tas darbs viņiem...

  +1 [+] [-]

, 2008-06-13 13:41, pirms 16 gadiem
Būtu laimīgs par neizšķirtu, jo austrieši sākumā varēja jau izvirzīties vadībā ar 3:0.
Abi vārti tika gūti pēc noteikumiem - nekādas aizmugures Guerreiro nebija, kā arī pendele: Levandovski pretinieka kreklu turēja.
youtube.com: YouTube - Poland v Austria 1-1 Extended Highlights
Video viss ir redzams!

  +1 [+] [-]

, 2008-06-13 13:42, pirms 16 gadiem
als rakstīja: >Leflērs, huy
Nu cik atceros ta bija jau savā laikā doma par atkārtojumiem (piem kā hoķī), kad var paskatīties bija vārti vai nē... tāpat fūzī varētu piem. strīdīgos vārtu guvumus (piem. ir bijusi aimugure vai nē) arī pēc tam izčekot... citādi zilajos ekrānos piem. visi redz, ka bija aizmugure, bet līnijnieks karogu nepaceļ... vai arī otrādi - aizmugures nav, bet soģis "noraustās" un paceļ karogu.... a čuvakam piem. ir bijis reāls izgājiens 1:1 ar varotčiku.... tik kaut kur tā "doma" atkal ir pazudusi...

Jā, tur tā lieta, ka tika kategoriski iebilsts pret videotehnikas ieviešanu futbolā. Zaudēs dabiskumu, utt.Starp citu, ir viens lielisks arguments visā šai lietā, - kā viens vienreiz teica, - mēs , tiesneši , kļūdāmies daudz daudz mazāk nekā paši spēlētāji...
Runājot par strīdīgajiem momentiem, atceros , vienā pasaules čempī spēlēja Spānija - Dienvidslāvija, - šķiet, tai pašā 1982. gadā, - aizsargs uztaisīja padeni uzbrucējam 2 metrus no soda laukuma, tas protams iekrita soda laukumā, bet tiesnesis norādīja un 11m atzīmi. Viss. Elementāri. Pēc tam to epizodi kruķīja pa TV entās reizes, rezultātu nemainīja un neanulēja, bet tiesnesim tā bija pēdējā spēle viņa karjerā tādā līmenī.

  +1 [+] [-]

, 2008-06-13 14:01, pirms 16 gadiem
Leflērs rakstīja: Jā, tur tā lieta, ka tika kategoriski iebilsts pret videotehnikas ieviešanu futbolā. Zaudēs dabiskumu, utt.Starp citu, ir viens lielisks arguments visā šai lietā, - kā viens vienreiz teica, - mēs , tiesneši , kļūdāmies daudz daudz mazāk nekā paši spēlētāji...
Runājot par strīdīgajiem momentiem, atceros , vienā pasaules čempī spēlēja Spānija - Dienvidslāvija, - šķiet, tai pašā 1982. gadā, - aizsargs uztaisīja padeni uzbrucējam 2 metrus no soda laukuma, tas protams iekrita soda laukumā, bet tiesnesis norādīja un 11m atzīmi. Viss. Elementāri. Pēc tam to epizodi kruķīja pa TV entās reizes, rezultātu nemainīja un neanulēja, bet tiesnesim tā bija pēdējā spēle viņa karjerā tādā līmenī.

1982 .gadā ESP ar YUG spēlēja un uzvarēja 2-1,taču pendeles tur nebija.

  +1 [+] [-]

, 2008-06-13 14:10, pirms 16 gadiem
kur var noskatiities to momentu? es skatiijos speeli, bet pat palaidu garaam... gruustiijaas? dda vinhi visus speeli gruustaas! to poli laikam komanda nosita peec tam! vinsh dziivs veel?

  +1 [+] [-]

, 2008-06-13 14:24, pirms 16 gadiem
girts skuja rakstīja: 1982 .gadā ESP ar YUG spēlēja un uzvarēja 2-1,taču pendeles tur nebija.

Iespējams , ka nedaudz kļūdos, paskaties, varbūt tā bija spēle ar Ziemeļīriju !

  +1 [+] [-]

, 2008-06-13 14:30, pirms 16 gadiem
shneps rakstīja: kur var noskatiities to momentu? es skatiijos speeli, bet pat palaidu garaam... gruustiijaas? dda vinhi visus speeli gruustaas! to poli laikam komanda nosita peec tam! vinsh dziivs veel?

youtube.com: YouTube - Poland v Austria 1-1 Extended Highlights

  +1 [+] [-]

, 2008-06-13 14:36, pirms 16 gadiem
Spāņi vienīgo pendeli tajā turnīrā iesita pret Hondurasu.

  +1 [+] [-]

, 2008-06-13 14:40, pirms 16 gadiem
girts skuja rakstīja: Spāņi vienīgo pendeli tajā turnīrā iesita pret Hondurasu.

Saprotu, ka Tu mani šobrīd '' rauj " uz atmiņu. Varbūt, ka tā bija kāda cita spēle. Tajā apakšgrupā tad spēlēja, Spānija, Dienvidslāvija, Ziemeļīrija, ceturto komandu neatceros. Vienā no apakšgrupas spēlēm, bija manis iepriekš aprakstītā situācija. Ja Tev acu priekšā ir informācija, paskaties, kas tā bija par spēli, kur tiesnesis uz līdzenas vietas " izzīda " 11-m soda sitienu.

  +1 [+] [-]

, 2008-06-13 14:43, pirms 16 gadiem
Jā 4. bija Hondurasa.Spēle beidzās 1-1.tā kā tev ar atmiņu viss kārtībā.

  +1 [+] [-]

, 2008-06-13 14:57, pirms 16 gadiem
"Poļu treneris arī norādīja, ka vairāk par vienu spēli viņa komandai šai turnīrā vairs nebūs. "Neticu iziešanai ceturtdaļfinālā. Tik liela apstākļu sakritība diez vai notiks.""

Nē nu nekas pārdabisks jau nav jāizdara - jāuzvar Horvātija ar vismaz 3 vārtu starpību un jācer, ka Austrija uzvarēs Vāciju, vēlams tikai ar minimālu pārsvaru.
Vot tas ir čalis - dramatizētājs.

     [+] [-]

, 2008-06-13 14:59, pirms 16 gadiem
Tanii youtube lapaa ir komentaari, un luuk kaa kaads polju fans argumentee:

Saganowski took a SHOT it was not a PASS and as far as I know ofside is when a player is being PASSED a ball. Paarsmieties var!

Veel kaads shaubaas, ka aizmugure bija?

  +1 [+] [-]

, 2008-06-13 15:10, pirms 16 gadiem
Beaut rakstīja: "Poļu treneris arī norādīja, ka vairāk par vienu spēli viņa komandai šai turnīrā vairs nebūs. "Neticu iziešanai ceturtdaļfinālā. Tik liela apstākļu sakritība diez vai notiks.""

Nē nu nekas pārdabisks jau nav jāizdara - jāuzvar Horvātija ar vismaz 3 vārtu starpību un jācer, ka Austrija uzvarēs Vāciju, vēlams tikai ar minimālu pārsvaru.
Vot tas ir čalis - dramatizētājs.


Viņš nav dramatizētājs bet reālists! Bet Tu gan, savukārt, pēc fantasta vai neglābjama optimista izskaties (poļu sakarā)...

  +1 [+] [-]

, 2008-06-13 15:49, pirms 16 gadiem
abi varti uz tiesnesi

  +1 [+] [-]

, 2008-06-13 16:26, pirms 16 gadiem
PELNĪTA uzvara
Slēpts komentārs no bloķēta lietotāja
Slēpts komentārs no bloķēta lietotāja