Layout: current: getContentLayout (Cid: Cache\Templating\LayoutCustomizations\Esports\CustomizationSource512 ), alternative: getContentLayout (Cid: Cache\Templating\LayoutCustomizations\Esports\CustomizationSource512), Fid:128, Did:0, useCase: 3

"Atletico" sabradā "Chelsea" un nodrošina vēsturisku finālu

"Atletico" sabradā "Chelsea" un nodrošina vēsturisku finālu
Foto: AP/Scanpix

Šovakar Londonā, "Stamford Bridge" stadionā, par otro UEFA Čempionu līgas finālistu kļuva Madrides "Atletico", kas ar 3:1 viesos sakāva "Chelsea", ar tādu pašu rezultātu uzvarot arī divu spēļu summā.

Jau mača sākumā "Chelsea" gandrīz pārsteidza negaidīts centrējums Kokes izpildījumā. Ceturtajā minūtē spāņu pussargs izpildīja stūra sitienu, bumbai uzreiz nonākot viņa paša rīcībā laukuma malā. Vēl viens Kokes centrējums veiksmīgi iegriezās vārtu virzienā, atsitoties pret vārtu pārliktni un kreiso stabu, un no "Chelsea" aizsarga Kehila atstājot laukumu.

"Chelsea" pamazām pārņēma bumbas kontroli, laukuma vidū veiksmīgi darbojoties Davidam Luisam un Ramiresam, bet "Atletico" aizsargus satraukumā regulāri turot bijušajam Madrides kluba uzbrucējam Fernando Toresam. Bumbas kontrole gan iespējas nerādīja – "Atletico" aizsargi prasmīgi piesedza viens otru, savā laukuma pusē darbojoties ļoti atzīstami. Tiesa, arī pretējā laukumā pusē Djēgo Simeones vadītās komandas uzbrukumi atdūrās pret Marku Švarceru un "Chelsea" aizsardzības sienu.

23.minūtē laba iespēja atklāt rezultātu bija Davidam Luisam, kurš akrobātiskā lēcienā centās gūt vārtus atmuguriski, tomēr bumba lidoja nedaudz garām vārtiem. "Atletico" pēc šī mājinieku mēģinājuma pamazām aktivizējās uzbrukumā, tomēr viesus pārsteidza Toresa vārtu guvums.

36.minūtē labajā malā ar diviem "Atletico" aizsargiem galā tika Viljans, bet Sezars Aspiliketa iespēlēja bumbu soda laukumā, kur Tibo Kurtuā pārspēja Toress. Saprotamu iemeslu dēļ spāņu uzbrucējs gan pārlieku lielās gavilēs neizplūda – tieši "Atletico" sastāvā Toress savulaik aizvadīja vairākas spožas sezonas pirms pārcelšanās uz Angliju.

Komandas salīdzinoši mierīgais spēles temps atlikušajā puslaika daļā varēja maldināt, ka "Atletico" samierinās ar 0:1 pēc pirmā puslaika, tomēr savādāk domāja Adrians Lopess. Bijušais "Chelsea" pussargs Tjagu ar tālu centrējumu aizvirzīja bumbu uz tālo stabu, no kurienes vārtu priekšā to izsita Huanfrans, un apmulsušie "Chelsea" aizsargi vien varēja noskatīties, kā Adrians Lopess 44.minūtē triec bumbu tīklā. 1:1 pēc 45 minūtēm.

Otrajā puslaikā "Chelsea" bija nepieciešams gūt vārtus, tomēr Londonas kluba ne pārāk izteiksmīgie centieni uzbrukumā tika bargi sodīti. 59.minūtē Djēgo Košta nopelnīja iespēju izpildīt 11 metru soda sitienu, ko pēc minūtes pats arī realizēja. Noteikumus pārkāpa Semjuels Eto'o, kurš laukumā bija devies tikai pirms piecām minūtēm.

"Chelsea" tagad vajadzēja jau divus vārtus, tāpēc loģiska bija mājinieku aktivizēšanās uzbrukumā. Jau pēc četrām minūtēm Davids Luiss satricināja vārtu stabu, bet vēl pēc astoņām minūtēm Arda Turans iedzina pēdējo naglu "Chelsea" zārkā – Huanfrana centrējumu turku futbolists sākotnēji raidīja pa vārtu pārliktni, bet pēc tam pats pirmais bija pie atlēkušās bumbas un panāca jau 3:1 "Atletico" labā.

Atlikušajā laikā Madrides futbolisti nospēlēja pietiekami droši, lai rezultāts vairs nemainītos. 3:1 – "Atletico" uzvarēja šovakar, divu spēļu summā un nodrošināja unikālu Čempionu līgas finālu. Pirmo reizi Čempionu līgas finālā sacentīsies divas komandas no vienas pilsētas – šo godu izpelnījusies Madride. Fināls tiks aizvadīts 24.maijā Lisabonā.

UEFA Čempionu līga, pusfinālu atbildes spēles

SpēleRezultātsVārtu guvējiKopā
Bayern – Real Madrid0:4 (0:3)Ramoss 16' 20' Ronaldu 34' 90'0:5
Chelsea – Atletico1:3 (1:1)Toress 36' – Adrians Lopess 44' Košta 60' (11m) Arda Turans 72'1:3

Izmantotie resursi:
The official website for European football –...

  -1 [+] [-]

, 2014-05-01 00:58, pirms 11 gadiem
march_2k rakstīja: Tā bija atbilde par to, ka Svaresam ar viņa 30 PL goliem līdz Beilam kā līdz mēnesim
Tu tici, ka Real par Suaresu maksātu 100 stabus?
Slēpts komentārs no bloķēta lietotāja
Slēpts komentārs no bloķēta lietotāja
Slēpts komentārs no bloķēta lietotāja

  +1 [+] [-]

, 2014-05-01 01:00, pirms 11 gadiem
DaMarcus rakstīja: Es jau zinum ka es biju tas, kurš Tev teica, ka:
1. nacionālais čempionāts
2. eirokausi
3. nacionālie kausi

Bet Tu esi sapratis RETI atčgārni
un kuriozi!!!

jo... skaidrs, ka Manchester City, pie šī brīža statusa un tā, ka Eiropas Čempionu kauss nav vēl iegūts, ir ir svarīgākais turnīrs.

Arī Mourinju pret Liverpool uzlaida gandrīz otro... kādēļ??? Tādēļ, ka viss sastāvs bija iepriekšējā dienā dzēris? Nē, tādēļ ka priekšā bija ČL

Tu nesaproti to, kādēļ nacionālais čempis vienmēr būs svarīgāks

Angļiem EPL ir svarīgāka... ej tak Tu d... stulbais letiņu pamuļķi
Prieks, ka sc ir sakarīgi EPL līdzjutēji. Cepuri nost!

     [+] [-]

, 2014-05-01 01:00, pirms 11 gadiem
Krokodils rakstīja: Tu tici, ka Real par Suaresu maksātu 100 stabus?
Atkarīgs no valūtas. Par Beilu jau samaksāja 85 M paundus, par daudz, manuprāt. Kpc lai nenoliktu par Svaresu 70.

     [+] [-]

, 2014-05-01 01:00, pirms 11 gadiem
Zigfrīdssss rakstīja: a tu gribi teikt.ka Chelsea bija pelnījusi finālu?
aij labi

un Vācija bija pelnījusi WWII vinnēt... kas par tehnikām bija

Beidzam... nekur mūsu saruna neaizvirzīsies ne pēc nopelniem ne kā savādāk

     [+] [-]

, 2014-05-01 01:00, pirms 11 gadiem
Zigfrīdssss rakstīja: nu La liga ir stiprāka par EPL,ja nepatīk vari sev iesālīt !
Rangs izsaka visu un tā ir mēraukla. Nav man iebildumu....

     [+] [-]

, 2014-05-01 01:02, pirms 11 gadiem
Zigfrīdssss rakstīja: a tu gribi teikt.ka Chelsea bija pelnījusi finālu?
Pēc kā tu pasaki, kurš ir pelnījis a kurš nav?
Slēpts komentārs no bloķēta lietotāja

     [+] [-]

, 2014-05-01 01:06, pirms 11 gadiem
Zigfrīdssss rakstīja: pēc spēlēs,Chelsea kapāja nepārliecinoši
Pie 1-1 un 1-2 tā neteiktu, bet trešie bija laika jautājums un tad vairs neko nevar prasīt.

  +1 [+] [-]

, 2014-05-01 01:07, pirms 11 gadiem
Nav tāda "pelnīts, nepelnīts".
Atletico bija pelnījuši vinnēt, jo uzvarēja.
Ja Chelsea būtu vinnējuši, tas pats attiektos uz viņiem.
Slēpts komentārs no bloķēta lietotāja

  +1 [+] [-]

, 2014-05-01 01:09, pirms 11 gadiem
DaMarcus rakstīja: es teikšu ka nav...
kamēr neuztaisa apvienoto čempionātu, tikmēr ti grūti pierādīt

Cik ļoti Sociedad bija mēsls, tik citi bija labi un tādā garā
Jā, tas būtu interesanti un parādītu īstos samērus, bet diemžēl nav iespējams. Tādēļ vienīgā mēraukla ir Eiropas klubu valstu rangs. Pirms pāris sezonām tur vairākas sezonas pirmajā vietā bija Anglija, tad arī varēja teikt, ka tā līga ir stiprākā. Tas rangs vismaz kaut kā palīdz salīdzināt, jo vērtē klubu kopējo sniegumu eirokausos, taču, ja ņemt vērā, ka te saka daži EPL fani, ka eirokausi EPL klubiem nav svarīgi, tad vispār nav jēga par šo strīdēties, jo diskusijai nebūs jēga. Viena puses noraidīs visus argumentus sev par labu. Tas ir tāpat, kā angļi sākotnēji nepiedalījās pirmajās PK izcīņās, jo uzskatīja sevi par pārākiem un tik stipriem, ka viņiem nav jēgas ar citiem spēlēt. Bet kad aizbrauca uz savu pirmo PK izcīņu Brazīlijā 1950.gadā, tad pilnībā izgāzās - netiekot pat tālāk par 1.kārtu un arī nākamajos čempionātos (līdz pat 1966.gadam) viņiem diez ko negāja. Tāpat arī par EPL.

     [+] [-]

, 2014-05-01 01:09, pirms 11 gadiem
čo ta negodīgi, Atletico abas spēles savās mājās aizvadīja. A ko darīt, ka angļi nejēdz atbalstīt, spāņi parādīja, kā tas jādara.

     [+] [-]

, 2014-05-01 01:10, pirms 11 gadiem
Jauku visiem vakaru

Redz kā... viens vakars daudz ko mainījis...
jānobeidz cienīgi Premjerlīga... kas iznāks, tas būs labi.

Par kaut kādu iespējamu Mourinju atlaišanu varat neuztraukties

Nu ko... drīz uz pāris mēnešiem Markus ar Chelsea crestu profilā nebūs redzams... transformēsimies par godu 3 lauvām un HM

Futbols ir foršs, vai ne?!?
Slēpts komentārs no bloķēta lietotāja

     [+] [-]

, 2014-05-01 01:15, pirms 11 gadiem
DaMarcus rakstīja: aij labi

un Vācija bija pelnījusi WWII vinnēt... kas par tehnikām bija

Beidzam... nekur mūsu saruna neaizvirzīsies ne pēc nopelniem ne kā savādāk
Bija pelnījusi. Šobrīd mēs dzīvotu labākā pasaulē.

     [+] [-]

, 2014-05-01 01:17, pirms 11 gadiem
Altemix rakstīja: Jā, tas būtu interesanti un parādītu īstos samērus, bet diemžēl nav iespējams. Tādēļ vienīgā mēraukla ir Eiropas klubu valstu rangs. Pirms pāris sezonām tur vairākas sezonas pirmajā vietā bija Anglija, tad arī varēja teikt, ka tā līga ir stiprākā. Tas rangs vismaz kaut kā palīdz salīdzināt, jo vērtē klubu kopējo sniegumu eirokausos, taču, ja ņemt vērā, ka te saka daži EPL fani, ka eirokausi EPL klubiem nav svarīgi, tad vispār nav jēga par šo strīdēties, jo diskusijai nebūs jēga. Viena puses noraidīs visus argumentus sev par labu. Tas ir tāpat, kā angļi sākotnēji nepiedalījās pirmajās PK izcīņās, jo uzskatīja sevi par pārākiem un tik stipriem, ka viņiem nav jēgas ar citiem spēlēt. Bet kad aizbrauca uz savu pirmo PK izcīņu Brazīlijā 1950.gadā, tad pilnībā izgāzās - netiekot pat tālāk par 1.kārtu un arī nākamajos čempionātos (līdz pat 1966.gadam) viņiem diez ko negāja. Tāpat arī par EPL.
Ir svarīgi eirokausi un kā vēl

Tāpat kā ir svarīgs WC... pat ļoti. Jo par sliktajiem rezultātiem tur iesākumā raudāja, bet nu jau sarkastiski smejas.
Tas protams, ja neņem vērā to, ka daudz kas ir aizmirsts, piemēram mūsu 2002.gada komanda ar Sīmena "He forgot how to jump", Simeones Bekhema mīcīšanu pa zālāju, utt.

Bieži ir nepaveicies.

Bet... Anglijai neinteresē Eirokausi... pilnīgas muļķības
Par Eiropas čempionātu futbolā gan var padiskutēt. Par to nav tik liela ažiotāža

     [+] [-]

, 2014-05-01 01:17, pirms 11 gadiem
Krokodils rakstīja: Bija pelnījusi. Šobrīd mēs dzīvotu labākā pasaulē.
Kādā?

     [+] [-]

, 2014-05-01 01:17, pirms 11 gadiem
Tagad gan uzredzīti

  +1 [+] [-]

, 2014-05-01 01:18, pirms 11 gadiem
Altemix rakstīja: Jā, tas būtu interesanti un parādītu īstos samērus, bet diemžēl nav iespējams. Tādēļ vienīgā mēraukla ir Eiropas klubu valstu rangs. Pirms pāris sezonām tur vairākas sezonas pirmajā vietā bija Anglija, tad arī varēja teikt, ka tā līga ir stiprākā. Tas rangs vismaz kaut kā palīdz salīdzināt, jo vērtē klubu kopējo sniegumu eirokausos, taču, ja ņemt vērā, ka te saka daži EPL fani, ka eirokausi EPL klubiem nav svarīgi, tad vispār nav jēga par šo strīdēties, jo diskusijai nebūs jēga. Viena puses noraidīs visus argumentus sev par labu. Tas ir tāpat, kā angļi sākotnēji nepiedalījās pirmajās PK izcīņās, jo uzskatīja sevi par pārākiem un tik stipriem, ka viņiem nav jēgas ar citiem spēlēt. Bet kad aizbrauca uz savu pirmo PK izcīņu Brazīlijā 1950.gadā, tad pilnībā izgāzās - netiekot pat tālāk par 1.kārtu un arī nākamajos čempionātos (līdz pat 1966.gadam) viņiem diez ko negāja. Tāpat arī par EPL.
Un ar visu to, rangs pārsvarā veidojas ar kausa izcīņas sistēmas izspēli. Kas arī īsti nav objektīvs. Bet labāka veida nav, tādēļ tas rangs lai arī kalpo par pierādījumu tiem kas vēlas to izmantot. ČL izcīnītos punktus tiešām var uzskatīt par tuvu objektīvam rādītājam, bet EL vispār ir nonsenss un neparāda pilnīgu neko no objektivitātes. Īpaši ja skatamies uz EPL klubiem. Brīnos ka vispār klubi tur joprojām vēlas spēlēt...

     [+] [-]

, 2014-05-01 01:18, pirms 11 gadiem
Ferdinands Lieliskaisss rakstīja: Kādā?
Labākā

     [+] [-]

, 2014-05-01 01:19, pirms 11 gadiem
Krokodils rakstīja: Labākā

     [+] [-]

, 2014-05-01 01:24, pirms 11 gadiem
DaMarcus rakstīja: Ir svarīgi eirokausi un kā vēl

Tāpat kā ir svarīgs WC... pat ļoti. Jo par sliktajiem rezultātiem tur iesākumā raudāja, bet nu jau sarkastiski smejas.
Tas protams, ja neņem vērā to, ka daudz kas ir aizmirsts, piemēram mūsu 2002.gada komanda ar Sīmena "He forgot how to jump", Simeones Bekhema mīcīšanu pa zālāju, utt.

Bieži ir nepaveicies.

Bet... Anglijai neinteresē Eirokausi... pilnīgas muļķības
Par Eiropas čempionātu futbolā gan var padiskutēt. Par to nav tik liela ažiotāža
Tā ir. Bet daudzi no EPL faniem to negrib atzīt. Es cienu sakarīgus fanus, kas arī spēj atzīt zaudējumus. Pagājušajā gadā un iepriekšējos atzinu Madrides zaudējumus, tomēr esmu par viņiem jau no 1998.gada, tādēļ šogad ceru, ka būs prieki manā mājā.

arlabunakti!

     [+] [-]

, 2014-05-01 01:28, pirms 11 gadiem
ABa rakstīja: Un ar visu to, rangs pārsvarā veidojas ar kausa izcīņas sistēmas izspēli. Kas arī īsti nav objektīvs. Bet labāka veida nav, tādēļ tas rangs lai arī kalpo par pierādījumu tiem kas vēlas to izmantot. ČL izcīnītos punktus tiešām var uzskatīt par tuvu objektīvam rādītājam, bet EL vispār ir nonsenss un neparāda pilnīgu neko no objektivitātes. Īpaši ja skatamies uz EPL klubiem. Brīnos ka vispār klubi tur joprojām vēlas spēlēt...
Jā, bet pagājušajā gadā blues fani tomēr priecājās, kad Chelsea vinnēja EL, tādēļ vienmēr to var pagriezt otrādāk. Ja viss iet - šis turnīrs ir svarīgs, bet, ja neiet - tas nav svarīgs, daudz svarīgāks iekšējais čempionāts vai ČL utt.

     [+] [-]

, 2014-05-01 01:40, pirms 11 gadiem
Altemix rakstīja: Jā, bet pagājušajā gadā blues fani tomēr priecājās, kad Chelsea vinnēja EL, tādēļ vienmēr to var pagriezt otrādāk. Ja viss iet - šis turnīrs ir svarīgs, bet, ja neiet - tas nav svarīgs, daudz svarīgāks iekšējais čempionāts vai ČL utt.
Varu teikt tikai tā. Ja Chelsea EL būtu spēlējusi no paša sākuma, tad iespējams finālā viņi nebūtu tikuši. Vnk fiasko ČL un tad ar rezervi tika līdz finālam, kurā jāiet līdz galam! Un protams, ka fani priecāsies par jebkādu trofeju, pie tam sajūta bija tāda, ka Benitesam bija nospļauties par top4, bet gan gribēja aiziet ar trofeju...
MC un MU tak ar no ČL kad tur izkrita a EL palika gribot...

Vnk neatbalstu to sistēmu, kad starp CL un EL tiek izmantota vienādības zīme. UN tpc tā atstarpe ir tik liela un palielinās....

  +1 [+] [-]

, 2014-05-01 01:41, pirms 11 gadiem
Altemix rakstīja: Jā, bet pagājušajā gadā blues fani tomēr priecājās, kad Chelsea vinnēja EL, tādēļ vienmēr to var pagriezt otrādāk. Ja viss iet - šis turnīrs ir svarīgs, bet, ja neiet - tas nav svarīgs, daudz svarīgāks iekšējais čempionāts vai ČL utt.
Protams, situācijas nemēdz būt vienādas Piemēram iepriekšējā sezonā Benitesam bija iespēja atstāt savu pēdu Chelsea vēsturē un viņš to izdarīja. Atceros bija arī Fulham nemaz ne tik sen tajā finālā. Vienkārši fakts ir tāds, ka jebkura epl kluba adekvāts galvenais treneris pielāgos sastāvu epl spēlei un tad domās ko likt EL spēlē. Tapēc ka svarīgākais ir vietējais čempionāts. Ne tikai naudas dēļ, bet arī ļoti ļoti lielas naudas atšķirības dēļ. Un ne tikai, jo vietējiem līdzjutējiem vidusmēra klubu vajag epl un dēļ tā viņi maksās naudu un ies uz stadionu.
Tu pieminēji to spēli kad MU savā laukumā zaudēja Bilbao. Protams nevar uzskatīt ka MU tad vispār gribēja palikt turnīrā, bet nav arī pierādījumu. Vienkārši viņi tobrīd cīnījās ar City par uzvaru EPL. Šajā sakarā atcerējos iepriekšējo sezonu, kad pirms atbildes spēles ar Real Fērgusons taisījās pret Everton atpūtināt līderus. Bet kad uzzināja, ka City savu spēli zaudēja, mainīja domas un laida laukumā visus galvenos, jo vajadzēja atrauties tabulā. Protams kopsakarība nemeklēju ar iznākumu pret Real, bet principā pastāsta daudz par attieksmi. Anglijā tiešām pirmkārt vērtēs uzvaru savās mājās un domāju tā ir arī daudz kur citur.

  +1 [+] [-]

, 2014-05-01 01:49, pirms 11 gadiem
Zigfrīdssss rakstīja: Atletico demonstrē labu futbolu pret visiem,Chelsea jau pret Bazel grupu turnirā nozāģēja,pret Galatasaray nebija pārliecinoši,pret PSG veiksme palīdzēja,tādiem klubiem finālā darīt nav ko
tu doma klubus kas spele par uzvaru nevis sagravi?
Tavuprat labak braukt pari visiem un atrak izgazties?
Un kur tad palika tavas "parliecinosas komandas"?
City, MU, Arsa, Barsa, PSG, Bayern "Italija"?
Real pec ilga laika var dabutCL
Atletico ir tur kur nesen bija Chelsea

     [+] [-]

, 2014-05-01 01:55, pirms 11 gadiem
march_2k rakstīja: Nav tāda "pelnīts, nepelnīts".
Atletico bija pelnījuši vinnēt, jo uzvarēja.
Ja Chelsea būtu vinnējuši, tas pats attiektos uz viņiem.
and thats the bottom line CUZ the ARVIDS1991 says so...
isak sakot... JA

     [+] [-]

, 2014-05-01 01:58, pirms 11 gadiem
Ferdinands Lieliskaisss rakstīja: Varu teikt tikai tā. Ja Chelsea EL būtu spēlējusi no paša sākuma, tad iespējams finālā viņi nebūtu tikuši. Vnk fiasko ČL un tad ar rezervi tika līdz finālam, kurā jāiet līdz galam! Un protams, ka fani priecāsies par jebkādu trofeju, pie tam sajūta bija tāda, ka Benitesam bija nospļauties par top4, bet gan gribēja aiziet ar trofeju...
MC un MU tak ar no ČL kad tur izkrita a EL palika gribot...

Vnk neatbalstu to sistēmu, kad starp CL un EL tiek izmantota vienādības zīme. UN tpc tā atstarpe ir tik liela un palielinās....
Tam, ka Eiropas līgā izcīnītos punktus ar vienādības zīmi pielīdzina Čempionu līgai, nav pareizi. Piekrītu, ka būtu jābūt kādam koeficientam, jo EL ir mazāk nozīmīga par ČL. Taču jebkurā gadījumā, paskatoties pēdējo gadu Spānijas klubu sniegumu ČL, pat, ja vispār izslēgtu EL rezultātus, tāpat Spānija rangā būtu 1.vietā, jo ir bijuši daudz 1/2 fināli gan Real, gan Barselonai, kā arī tituli - Barsa 2009. un 2011.gadā, kā arī šogad tituls aizbrauks uz Spāniju.

Piekrītu, ka angļu klubam uzvarēt EPL ir svarīgāk kā EL. To pašu teikšu arī uz Spānijas klubiem. Izcīnīt uzvaru la ligā ir grūtāk kā EL. Tikai atšķirība tāda, ka Real un Barsa vispār nespēlē EL, jo vienmēr tiek ārā no ČL grupu turnīra (vismaz pēdējos 10 gados), tādēļ mēs arī nevarējām pārliecināties par viņu "varējumu" Eiropas līgā. Spānija pēdējos 10 gados ņēma titulus Eiropas līgā (iepriekš UEFA kausā) ar 2.ešelona klubiem - Valensija, Seviļa, Atletico.

     [+] [-]

, 2014-05-01 02:13, pirms 11 gadiem
Altemix rakstīja: Piekrītu, ka angļu klubam uzvarēt EPL ir svarīgāk kā EL. To pašu teikšu arī uz Spānijas klubiem. Izcīnīt uzvaru la ligā ir grūtāk kā EL. Tikai atšķirība tāda, ka Real un Barsa vispār nespēlē EL, jo vienmēr tiek ārā no ČL grupu turnīra (vismaz pēdējos 10 gados), tādēļ mēs arī nevarējām pārliecināties par viņu "varējumu" Eiropas līgā. Spānija pēdējos 10 gados ņēma titulus Eiropas līgā (iepriekš UEFA kausā) ar 2.ešelona klubiem - Valensija, Seviļa, Atletico.
Nu šeit es varētu iebilst par to, ka Real un Barsa jau pēdējos tos pašus 5-10 gadus dzīvo nevienlīdzīgas naudas sadales apstākļos. Kamēr Arsenal ar grūtībām jācīnas par vietu ČL, bet Chelsea vispār divus gadus atpakaļ tikai dēļ veiksmīgas uzvaras ČL vietu saglabāja, Spānijā konkurence abiem klubiem faktiski nebija. Bet pārējiem EL vismaz bija iespēja kaut ko izcīnīt un papildus nopelnīt. Atkal iespējams nav vienīgais iemesls, bet manuprāt viens no galvenajiem, kādēļ LaLiga klubi tik labi spēlē EL pēdējos gados. Es jau neapšaubu Spānijas vidusmēra klubu augsto līmeni, vienkārši EL ir pārāk specifisks turnīrs kur to novērtēt.

     [+] [-]

, 2014-05-01 02:13, pirms 11 gadiem
Altemix rakstīja: Jā, tas būtu interesanti un parādītu īstos samērus, bet diemžēl nav iespējams. Tādēļ vienīgā mēraukla ir Eiropas klubu valstu rangs. Pirms pāris sezonām tur vairākas sezonas pirmajā vietā bija Anglija, tad arī varēja teikt, ka tā līga ir stiprākā. Tas rangs vismaz kaut kā palīdz salīdzināt, jo vērtē klubu kopējo sniegumu eirokausos, taču, ja ņemt vērā, ka te saka daži EPL fani, ka eirokausi EPL klubiem nav svarīgi, tad vispār nav jēga par šo strīdēties, jo diskusijai nebūs jēga. Viena puses noraidīs visus argumentus sev par labu. Tas ir tāpat, kā angļi sākotnēji nepiedalījās pirmajās PK izcīņās, jo uzskatīja sevi par pārākiem un tik stipriem, ka viņiem nav jēgas ar citiem spēlēt. Bet kad aizbrauca uz savu pirmo PK izcīņu Brazīlijā 1950.gadā, tad pilnībā izgāzās - netiekot pat tālāk par 1.kārtu un arī nākamajos čempionātos (līdz pat 1966.gadam) viņiem diez ko negāja. Tāpat arī par EPL.
tiesi tapec CL pastav
Speku samerus?
Diemzel musu paaudzei futbols ir cirks
Ja tu labi spele aizsardziba esi pelnijis mokosu navi
Hit and run atri partaisa pasauli

     [+] [-]

, 2014-05-01 02:25, pirms 11 gadiem
ABa rakstīja: Nu šeit es varētu iebilst par to, ka Real un Barsa jau pēdējos tos pašus 5-10 gadus dzīvo nevienlīdzīgas naudas sadales apstākļos. Kamēr Arsenal ar grūtībām jācīnas par vietu ČL, bet Chelsea vispār divus gadus atpakaļ tikai dēļ veiksmīgas uzvaras ČL vietu saglabāja, Spānijā konkurence abiem klubiem faktiski nebija. Bet pārējiem EL vismaz bija iespēja kaut ko izcīnīt un papildus nopelnīt. Atkal iespējams nav vienīgais iemesls, bet manuprāt viens no galvenajiem, kādēļ LaLiga klubi tik labi spēlē EL pēdējos gados. Es jau neapšaubu Spānijas vidusmēra klubu augsto līmeni, vienkārši EL ir pārāk specifisks turnīrs kur to novērtēt.
Tas, ka naudas sadale Spānijā starp Real un Barsu un pārējiem klubiem ir nelīdzvērtīga, nav apsveicams. Bet nu tāda ir šobrīd situācija, varbūt kaut kas mainīsies tuvākajos gados.

     [+] [-]

, 2014-05-01 02:39, pirms 11 gadiem
Altemix rakstīja: Tas, ka naudas sadale Spānijā starp Real un Barsu un pārējiem klubiem ir nelīdzvērtīga, nav apsveicams. Bet nu tāda ir šobrīd situācija, varbūt kaut kas mainīsies tuvākajos gados.
Nu mainās jau un cik saprotu turpinās mainīties. Atletico ir labs signāls ka viss bīdās uz labo pusi, kaut arī lielākais nopelns tur Simeonem. Tieši dēļ šīs nevienlīdzības praktiski vairs pēdējos gados neskatījos LaLiga, kaut agrāk ļoti patika. Konkurence daudz ko izsaka. Kad EPL dominēja tikai top4, tad arī Angļu klubi regulāri gozējās ČL pusfinālos pat trijatā vienlaicīgi. Bet tagad stabili vidusmēra klubi var nokomplektēt sastāvu ar augstas klases spēlētājiem, maksāt labas algas, no viņiem ir sarežģīti nopirkt līderus, kopējais līgas līmenis kāpj, ja ne tieši kontinentālā līmenī, tad līgas līmenī ļoti. Līdz ar to top klubiem ļoti daudz resursi jāizlieto tikai lai noturētos augšā. Katrā ziņā man tas labāk patīk, lai arī Angļu klubiem sanāk daudz grūtāk konkurēt eirokausos.