Layout: current: getContentLayout (Cid: Cache\Templating\LayoutCustomizations\Esports\CustomizationSource512 ), alternative: getContentLayout (Cid: Cache\Templating\LayoutCustomizations\Esports\CustomizationSource512), Fid:128, Did:0, useCase: 3

Mourinju: "Tiesnesis mums atņēma cerības iekļūt finālā"

Valdis Bērziņš
Valdis Bērziņš

Mourinju: "Tiesnesis mums atņēma cerības iekļūt finālā"
Daudzuprāt, Pepe tika noraidīts nepamatoti
Foto: AP/Scanpix

Madrides "Real" galvenais treneris Žozē Mourinju pēc vakar piedzīvotā zaudēja ar 0:2 savā laukumā pret "Barcelona" UEFA Čempionu līgas pirmajā pusfināla spēlē atzina, ka viņa komandai nav izredžu atspēlēties, divu vārtu deficītu pret saviem nīstākajiem pretiniekiem nodēvējot par "neiespējamo misiju".

Vakar "Santiago Bernabeu" notikušajā spēlē lūzuma punkts notika 2. puslaikā, kad noraidīts tika mājinieku pussargs Pepe. Ieguvuši viena vīra pārsvaru, "Barcelona" futbolisti guva divas vārtus (abus Lionels Mesi) un spēra ļoti platu soli fināla virzienā. Atbildes mačā, kas nākamotrdien notiks Barselonā, "Barca" var atļauties zaudēt ar vienu vārtu starpību. "Real" diskvalifikāciju dēļ nāksies iztikt ne vien bez Pepes, bet arī bez labās malas aizsarga Serhio Ramosa, kā arī galvenā trenera Žozē Mourinju, kuru par protestiem Pepes noraidīšanā padzina uz tribīnēm. Arī portugāļu trenerim nākamais mačs būs jāvēro no tribīnēm, ja vien neizdosies veiksmīga apelācija.

Saprotamu iemeslu dēļ pēc mača pamatīgi sašutis par tiesāšanas kvalitāti bija "Real" Žozē Mourinju: "Kāpēc līdzīgā spēlē viņam (vācu tiesnesim Volfgangam Štarkam - aut.) bija jādara tas, ko viņš izdarīja? Bet viņš jau neatbildēs, dosies mājās, jo viņam nevienam par to nav jāatbild. Es tikai vēlos izskaidrojumu par Pepes noraidījumu. Ja pateikšu, ko domāju par tiesnesi, mana trenera karjera beigsies jau šodien."

"Jā, esam zaudējuši (divu maču summā). Dažkārt jūtos pretīgi dzīvot šajā pasaulē, taču jādzīvo. Uz Barselonu dosimies, lūkojot nospēlēt ar lepnumu, tur būsim bez Pepes, kurš neko sliktu neizdarīja, un Ramosa, kurš tāpat neko neizdarīja. Mums nebūs arī trenera uz soliņa. Tiklīdz Pepe tika noraidīts, visas problēmas tika atrisinātas. Teiktu, ka tagad apspēlēt "Barcelona" ir kļuvis par "neiespējamo misiju". Tā vien šķiet, ka kādam vajag, lai viņi tiktu finālā. Atspēlēties vairs nav iespējams, ja pretiniekam palīdz šādā manierē. Nesaprotu, kāpēc tik fantastiskai komandai kā "Barcelona" nepieciešama tiesnešu palīdzība. Cienu Gvardiolu kā treneri, taču vēlētos viņu redzēt, uzvarot Čempionu līgā bez skandāliem," piebilda Mourinju.

"Barcelona" vadītājs Peps Gvardiola uzsvēra to, ka viņa vadītā komanda vēl nav tikusi finālā: "Šī bija tikai pirmā spēle, neesam vēl finālā. Komanda, kurai ir šajā turnīrā uzvarējusi deviņas reizes, nepadosies. Neskatoties uz pārsvaru, pret "Real" otrajā spēlē izturēsimies ar cieņu. Ja sāksim ticēt, ka jau esam finālā, Madride mūs var sodīt. Vakar nospēlējām ļoti labu maču, par ko vēlos apsveikt savu komandu."

Kritisks par "Barcelona" spēlētāju uzvedību bija "Real" uzbrucējs Emanuels Adebajors: "Futbols ir vīru spēle, bet, kad spēlējam pret "Barcelona", ikreiz viņiem pieskaroties, viņi krīt zemē un raud kā mazi bērni. Katrā 50/50 divcīņu situācijā "Barcelona" spēlētāji vārtās pa zemi un raud, tāpat uzvedas arī viņu treneris un fani. "Barcelona" ir lielisks klubs, taču tam ir jābeidz tā uzvesties."

"Barcelona" pussargs Čavi uzskata, ka Pepes noraidījums bija pamatots: "Vienmēr būs tādi tiesnešu lēmumi, kas tiks apspriesti. Dažreiz tie nostrādā pret jums, citreiz – nē. Domāju, ka visiem vajadzēja skaidri saprast, ka Pepes noraidījums bija pamatots. Atkal bijām pārāki un tikām pie rezultāta, kuru bijām pelnījuši. Mēs esam komanda, kas vēlas spēlēt futbolu un gūt no tā baudu, bet "Real" tikai gaidīja no mums kļūdas. Tāds spēles plāns darbojās "Copa del Rey" finālā, bet ne šoreiz. Šīs spēles iznākums bija godīgs, tā ir uzvara futbolam."

Izmantotie resursi:
BBC
Goal.com
The official website for European football –...
Sky Sports | Sport News
Real Madrid C.F. - Web Oficial | Official Web Site

 +20 [+] [-]

, 2011-04-28 09:54, pirms 13 gadiem
Vakar skatoties speeli, domaaju tieshi to pashu ko tagad pateica Adebajors

  +7 [+] [-]

, 2011-04-28 09:55, pirms 13 gadiem
Adebajors laikam jauc futbolu ar regbiju, vismaz tas ko viņš vakar izpildīja
Slēpts komentārs no bloķēta lietotāja

  +9 [+] [-]

, 2011-04-28 09:59, pirms 13 gadiem
gravitons rakstīja: Vakar skatoties speeli, domaaju tieshi to pashu ko tagad pateica Adebajors
cik var raudāt real fani? piekrītu, ka Pepem varēja dot tikai dzelteno, bet par šādiem sodiem drīkst arī dot sarkano. toties Adebajoram par saviem jokiem točna bija jāsaņem sarkanā!

p.s. labāk varētu padiskutēt ka tāds klubs kā Real ar tādiem pussragiem un uzbrucējiem 4 spēlēs bumbu kontrolē 25% laika un spēlē totālu aizsardzības futbolu. Kā teica Kruifs, tad ir noziegums ar Ronaldu sastāvā spēlēt aizsradzības futbolu!

  +5 [+] [-]

, 2011-04-28 10:01, pirms 13 gadiem
gribēts redzēt to noraidījumu!!!

 +15 [+] [-]

, 2011-04-28 10:04, pirms 13 gadiem
Nu tas ir klauns kā var pateikt, ka vakardien bija līdzīga spēle..ja Real bumbas kontrole ir tika 28%

  -2 [+] [-]

, 2011-04-28 10:05, pirms 13 gadiem
MU sados tiem memļakiem pēc pilnas programmas

  -2 [+] [-]

, 2011-04-28 10:06, pirms 13 gadiem
Spēle ar taisnu kāju izklupienā un nevar dot sarkano kartīti.. b.le, kas Jūs pirmo reizi skataties futbolu. Vēl par maigākiem pārkāpumiem dod sarkanās. Tas ka Alvess labi parādīja šo pārkāpumu, tas ir cits jautājums
Un togo melnais var lūgt Dievu par to ka nedabūja sarkano, ko bija pelnījis.

Kā, Barca spēlēja tādu futbolu kādu spēlēja, bet tā ir taktika, un tā gāja caur. Man ar tas riebās..

Runājot par Mourinjo- tas ir klauns futbola laukuma malā. Ja viņš naivi cerēja, ka ar 29 % bumbas kontroli varēs uzvarēt Barsu... com on...

Spēli Real zaudēja tajā mirklī, kas Mourinjo izdomāja spēlēt no dziļas aizsardzības.. nez uz ko viņi cerēja..

  +9 [+] [-]

, 2011-04-28 10:07, pirms 13 gadiem
gravitons rakstīja: Vakar skatoties speeli, domaaju tieshi to pashu ko tagad pateica Adebajors
Pedro raudāja daudz un dikti, bet Adebajors, kā pats redzēji, mēģināja tur vienu nokautēt, neatceros, kuru. arī nav svētais
Slēpts komentārs no bloķēta lietotāja

  +2 [+] [-]

, 2011-04-28 10:08, pirms 13 gadiem
evertonian rakstīja: Spēle ar taisnu kāju izklupienā un nevar dot sarkano kartīti.. b.le, kas Jūs pirmo reizi skataties futbolu. Vēl par maigākiem pārkāpumiem dod sarkanās. Tas ka Alvess labi parādīja šo pārkāpumu, tas ir cits jautājums
Un togo melnais var lūgt Dievu par to ka nedabūja sarkano, ko bija pelnījis.

Kā, Barca spēlēja tādu futbolu kādu spēlēja, bet tā ir taktika, un tā gāja caur. Man ar tas riebās..

Runājot par Mourinjo- tas ir klauns futbola laukuma malā. Ja viņš naivi cerēja, ka ar 29 % bumbas kontroli varēs uzvarēt Barsu... com on...

Spēli Real zaudēja tajā mirklī, kas Mourinjo izdomāja spēlēt no dziļas aizsardzības.. nez uz ko viņi cerēja..
Real neizdomāja. viņiem vienkārši nedeva iespēju izpausties

  +9 [+] [-]

, 2011-04-28 10:09, pirms 13 gadiem
Ade šī nav īstā komanda, varēja redzēt, ka īsti nezina, ko darīt uz laukuma. Lai iet pameklēt citu vietu, vislabāk Āfrikā, vai vismaz Francijā, nebūs jāgaida uzbraucieni.
Šajā gadījumā gribētos dzirdēt tiesneša objektīvu komentāru, jo Pepe bija to pelnījis, pārāk jau rupji ar taisnu kāju brauca virsū. Un citas sadursmes pirms tam tikai sagatavoja šim lēmumam.
Katram savas komandas fanam jau liekas, ka viņam dara pāri, bet nevarēja neredzēt, ka Real nav nekādu cerību pret Barcu, pat savās mājās.
Un arī Žozē šī nav īstā komanda. Pārāk jau daudz zvaigznes sapirktas, puse sēž uz benķa un gruzās uz tiem, kas laukumā, kāds tur vēl kolektīvs.

  +2 [+] [-]

, 2011-04-28 10:09, pirms 13 gadiem
Slēpts komentārs no bloķēta lietotāja

  +8 [+] [-]

, 2011-04-28 10:10, pirms 13 gadiem
Nu bija tur sarkanā kartiņa, pārkāpums ļoti rupjš, lai Moriņjo paskatās ierakstu un tad pasaka, kad emocijas jau būs rimušās!
+ vēl pirms tam pret Pepi bija rupjš pārkāpums, par ko Barsas spēlētājs dabūja dzelteno, līdz ar to šo Pepes gājienu var uzskatīt par sava veida atriebību, kas jau arī ir sarkanā.
Viss godīgi, jāmāk savaldīties!

 +10 [+] [-]

, 2011-04-28 10:11, pirms 13 gadiem
Nu es gan neteiktu, ka Real taktika nedarbojās... Ja paskaitam bīstamos momentus pie abu komandu vārtiem pirms sarkanās kartiņas, Real ir pārsvars. Barca bumbu kontrolēja tikai savā laukuma pusē!

Adebajors saka pilnīgu taisnību, bet tikai piemirsa pateikt, ka viņa komanda darīja tieši to pašu! Vispār spēle bija kā teātris un FIFA vajadzētu kaut ko darīt pret šo aktiermākslu futbolā!

     [+] [-]

, 2011-04-28 10:13, pirms 13 gadiem
Bumba rakstīja: Adebajors laikam jauc futbolu ar regbiju, vismaz tas ko viņš vakar izpildīja
Adebajoru acimredzot bija izvedusi no pacietibas Barsas vartisanas un tad skriesana pie tiesnesha pilna sastava. Ta pat ka tas izbesija mani pie TV. Ja spele speletajs, kurs vismazak telo un vartas ir C.Ronaldo, tad tas laikam kaut ko liecina par speletaju uzvedibu. Pretigs futbola vakars divu pretigu aktierkomandu izpildijuma.
Slēpts komentārs no bloķēta lietotāja
Slēpts komentārs no bloķēta lietotāja

     [+] [-]

, 2011-04-28 10:16, pirms 13 gadiem
neredzēju kas notika...
Slēpts komentārs no bloķēta lietotāja

  +1 [+] [-]

, 2011-04-28 10:18, pirms 13 gadiem
Futbola ir pilns ar zilajiem...
Krit , valajas, raud un nid...
pedinu bars....
normalu vecu paliek arvien mazak un mazak uz futbola laukumiem, labi ka vel hokeju isti viri kapa...
A nu ja, tur tak nav latinosu un dienvideiropiesu.....

  -2 [+] [-]

, 2011-04-28 10:19, pirms 13 gadiem
Noskatāmies vēlreiz pārkāpumu:
YouTube
- 27/04/11 Pepe's red card...


Manuprāt, ne tuvu nevelk uz sarkano. Katrā spēlē ir daudz tādu un tamlīdzīgu epizožu, kad mēģina sist pa bumbu (pa bumbu, nevis kāju!), bet sanāk bīstami. Pepe dabūja noraidījumu, jo 1) viņam ir rupekļa reputācija, 2) Alvešs izteiksmīgi parādīja sāpes.

     [+] [-]

, 2011-04-28 10:19, pirms 13 gadiem
masalskis123 rakstīja: Atņēma jau atņēma, bet muti varēji pievaldīt, tad nebūtu jāsēž tribīnēs bet varētu izdomāt citu taktiku kā vinnēt Barcu.
A tu vispar izskaties, fano par visiem, kuri skaitas favoriti.....
ta teikt, par pirmo vietu...

  +3 [+] [-]

, 2011-04-28 10:22, pirms 13 gadiem
Ulrihs rakstīja: Adebajoru acimredzot bija izvedusi no pacietibas Barsas vartisanas un tad skriesana pie tiesnesha pilna sastava. Ta pat ka tas izbesija mani pie TV. Ja spele speletajs, kurs vismazak telo un vartas ir C.Ronaldo, tad tas laikam kaut ko liecina par speletaju uzvedibu. Pretigs futbola vakars divu pretigu aktierkomandu izpildijuma.
C.Ronaldo bumbai pieskārās kādas trīs reizes, nebija jau kur tēlot
bet ja nopietni tad tā arī visiem liekas, ka Barsa tēlo, bet visi aizmirst, ka viņiem ir bumba 75% no spēles laika!

  +4 [+] [-]

, 2011-04-28 10:22, pirms 13 gadiem
Ko Adebajors murgo? Kā visu spēli "spēlēja" Di Maria - tā kā klauns, vēl trakāks par C Ronaldo!
Slēpts komentārs no bloķēta lietotāja

  +3 [+] [-]

, 2011-04-28 10:26, pirms 13 gadiem
Neesmu ne Real, ne Barcas fans, bet par šādiem pārkāpumiem sarkanās jau tiešām nevajadzētu dot. Ja viņš būtu lecis ar abām kājām izklupienā, tad es neko neteiktu, bet šeit bija vnk dzeltenā kartiņa par spēli ar taisnu kāju.

  +9 [+] [-]

, 2011-04-28 10:26, pirms 13 gadiem
futbols lēnām paliek pa īstu "džeku ar svārciņiem kājās" spēli, lai cik tas pretīgi nebūtu..kādreiz vīri spēlēja īstu futbolu un nebaidijās no divcīņām un arī tiesneši deva priekšroku normālai divcīņai, tagad tiko knapi pieskarās tā vārtās pa zemi kā mazs bērns pie lielveikala kases, kad mamma vai tētis nepērk kinderolu....iepriekš izteikts itāļu futbolā tas bija, tagad arī spāņu futbolā parādās, Ronaldu cienu un patīk viņa futbola domāšana, piespēles un vārtu guvumi, bet piedodiet, spēlē kā ped.... ar kristāla kājām, brīžiem liekas, ka uz kājas nosēžas muša un viņš krīt, vārtās un raud!!!!ieģērbtu viņus hokeja ekipējumā un palaist uz ledus pret Vitjaz, viņi visi būtu miruši...
Nesaprtu kapēc UEFA vēl NAV izvedojusi komisiju, kas izskata šitādas tēlošanas...pēc 3 reizēm ierubī milzīgus naudas sodu, pēc 5. reizes diskābels uz 5-10 spēlēm, pie 7.reizes aizliedz spēlēt visu sezonu, pēc 10 reizēm mūža diskābeli un visa problēma atrisināta!!
Slēpts komentārs no bloķēta lietotāja
Slēpts komentārs no bloķēta lietotāja

  -2 [+] [-]

, 2011-04-28 10:29, pirms 13 gadiem
Bumba rakstīja: C.Ronaldo bumbai pieskārās kādas trīs reizes, nebija jau kur tēlot
bet ja nopietni tad tā arī visiem liekas, ka Barsa tēlo, bet visi aizmirst, ka viņiem ir bumba 75% no spēles laika!
Un? Vakardienas 75% bija, kad vini ripinaja bumbu sava laukuma puse. Ta nebija spele pret Spurs, kur Totenhema skraidija bez bumbas izmisigi censoties to atnemt. Un Barsas telosanu vareja vismaz reizes 3-4 redzet atkartojumos TV ekranos, kad pec neliela pieskariena kajai tiek sakerta seja. Realam gan ari viens tads aktieris bija - Dimarija.

Un CR pieskaras vairak ka 3 reizes, tikai standarsituacijas vins reizes 5 izpildija un nogast ari vinu paspeja vairakas reizes, kuras vins neviena nepalika vartoties ka tas ierasts. Tapec velreiz atkartosos, ka tas liecina par mazo rukju limeni gan Real, gan it ipasi Barsa sastava. Zhel, ka lielakas sievietes acimredzot tiks finala.

  -1 [+] [-]

, 2011-04-28 10:30, pirms 13 gadiem
WithNoMercy rakstīja: tu esi nožēlojams deģenerāts, kas neko nesaprot no futbola.
Atvainojos, ka aizskāru visdziļākās Tavas jūtas!

p.s. atradies lielais eksperts!!

     [+] [-]

, 2011-04-28 10:30, pirms 13 gadiem
Driz FIFA bus japienem noteikumi, ka futbolu drikst spelet tikai tenisa svarcinos un pie katra speriena pa bumbu bus jaizdves Sarapovas kliedziens...
Taka sieviesu tenisa apgerbs parnems vecu futbolu...
bet nekas, daudziem sis apgerbs ies pie sirds un kliedzieni ar bus dabiski...
Vismaz Barcelona komanda noteikti....
plus saldais no Reala ar pie reizes.....
Slēpts komentārs no bloķēta lietotāja
Slēpts komentārs no bloķēta lietotāja
Slēpts komentārs no bloķēta lietotāja

     [+] [-]

, 2011-04-28 10:33, pirms 13 gadiem
Ja izvēlas taktiku atdot bumbu pretiniekam un cerēt uz pretuzbrukumiem, tad saviem spēlētājiem ģērbtuvē un spēles laikā jāpiekodina nelidot ar izstieptu kāju virsū pretiniekam. Noskatoties atkārtojumu, var teikt, ka varēja arī sarkano nedot. Bet no tiesneša viedokļa: redz, ka Pepe kā Šaoliņa skolnieks lidu virsū Alvešam, tas aizlido pa gaisu un vārtās. Nav jau nekāds ķirurgs, lai noteiktu traumas nopietnību un tas viņam arī nav jādara. Rupjība bija un par šādām rupjībām var piešķirt arī sarkano. Ja negribēja noraidījumu, vajadzēja vai nu pašiem kontrolēt bumbu vai/un spēlēt savaldīgāk. Punkc.

     [+] [-]

, 2011-04-28 10:33, pirms 13 gadiem
Edmunds Novickis rakstīja: Noskatāmies vēlreiz pārkāpumu:
YouTube
- 27/04/11 Pepe's red card...


Manuprāt, ne tuvu nevelk uz sarkano. Katrā spēlē ir daudz tādu un tamlīdzīgu epizožu, kad mēģina sist pa bumbu (pa bumbu, nevis kāju!), bet sanāk bīstami. Pepe dabūja noraidījumu, jo 1) viņam ir rupekļa reputācija, 2) Alvešs izteiksmīgi parādīja sāpes.
Jau vakar spēles laikā teicu, ka Alvešam vispār pa kāju netrāpīja. Un šodien saku tieši to pašu. Futbols, kāds tas ir šobrīd, ir pretīga spēle. Nevienā citā sporta spēlē nav tik daudz nožēlojamas tēlošanas. Un te es domāju futbolu vispār, nevis konkrēti Barcelona.
Slēpts komentārs no bloķēta lietotāja
Slēpts komentārs no bloķēta lietotāja
Slēpts komentārs no bloķēta lietotāja

  -3 [+] [-]

, 2011-04-28 10:40, pirms 13 gadiem
Tie RM fani ir tādi auni, kad RM ar visliielāko veiksmes palīdzību uzvarēja FCB tad visi te bļāva oo RM > FCB, nolēja FCB ar visiem iespējamajiem vārdiem! Un tagad kad FCB spēlējot sūdīgi izowno RMu, tad visi atkal raud, tiesnesis vainīgs! un par to sarkanu, TA BIJA BISTAMA SPELE KADA STARPIBA TRAPIJA VIA NETRAPIJA TELOJA VAI NETELOJA, VINJSH VAREJA PALIKT BEZ FUTBOLA VISU MUUZHU VAI PAT INVALIIDS.

Rekur tiem RM raudātājiem un tiesneša nolicējiem lūdzu video, ja nebūtu tā skaņa un kāja neapgrieztos uz otru pusi, tad nevajadzētu Sarkano? Gandrīz tapat ka Pepe, tikai alvesam paveicās YouTube
- Colorado Rapids vs Seattle...

  +1 [+] [-]

, 2011-04-28 10:40, pirms 13 gadiem
zb, es 10x skatoties atkārtojumu nevaru īsti saprast vai trāpīja pepe pa kātiem vai alveš vienkārši pret visiem fizikas likumiem to apgriezienu gaisā uztaisīja. katrā gadījumā tiesnesim bija jāpieņem lēmums uzreiz, kas pēc tā lidojuma un pepes taisnās kājas arī izskatījās uz sarkano kartīti.

  -3 [+] [-]

, 2011-04-28 10:44, pirms 13 gadiem
Visiem karaliskajiem ākstiem - šī arī ir dzeltenā, vai ne? YouTube
- Roy Keane Ends Håland's...
duraki.

  +2 [+] [-]

, 2011-04-28 10:44, pirms 13 gadiem
Tie Guardiolas komentāri nedaudz tracina.. Visu laiku tikai vienu un to pašu runā.. "vēl ir otrā spēle - neesam neko vēl uzvarējuši" .. tā pat viņš teica pret Sahktar.. kaut gan spēle Ukrainā bija tīri formulitāte.. cik var pielīst pretiniekam? tādā ziņā Mourinjo daudz labāks vecis - saka, ko domā, nevis tikai runā nevajadzīgas, pielīdēju frāzes..
Slēpts komentārs no bloķēta lietotāja
Slēpts komentārs no bloķēta lietotāja

  -3 [+] [-]

, 2011-04-28 10:46, pirms 13 gadiem
Nekas Real fani nepārdzīvojiet, jums taču jau ir copa del rey ne ko vairāk par naudu nenopirksi

     [+] [-]

, 2011-04-28 10:46, pirms 13 gadiem
Rolis89 rakstīja:
Tu ar esi saldais?
Slēpts komentārs no bloķēta lietotāja
Slēpts komentārs no bloķēta lietotāja

     [+] [-]

, 2011-04-28 10:48, pirms 13 gadiem
Atņēma tiesnesis un idioti aizsargi pie otrajiem vārtiem, tāds Vidič būtu ielicis tam argentīniešu pundurim normāli kājās, bet no otras puses - vēl otru sarkano iedotu...
100% piekrītu Adebajoram un apsveicu Barcas fanus, arī es īsti vairs neticu uzvarai divu spēļu summā. MU gan tiem diegabikšiem parādīs, kā jāspēlē veču futbols.

  +2 [+] [-]

, 2011-04-28 10:49, pirms 13 gadiem
Piekrītu ka šobrīd futbols pārvēŗšas par teātri, taču par to, kāpēc tas tā notiek, ir mazliet japaskatās vēsturē. Cik daudz labu un izcilu futbolistu savu karjeru nav beiguši tieši dēļ traumām. Brīdī, kad butbols kļuva dinamiskāks, parādījās vairāk naudas, futbolisti kļuva labāki atlēti, palielinajās kontakta cīņa, parādījās arī traumas. Un sita parasti labakos. Tipiskākais piemērs ir Van Bastens. Arī Pahars vēl dabūja daudz ciest. Tad kad spēlēja Pele, bija pavisam cits futbols. Bastena laikos jau cits. Un tagad tas jau ir miljardu bizness un neviens nav ieinteresēts, lai kaut kāds Gatuzo nonestu Messi uz mūžu. Tāpēc arī futbols pārvēršas par tādu USA vidusskolnieču futbolu.

     [+] [-]

, 2011-04-28 10:50, pirms 13 gadiem
gascoigne rakstīja: Ja godigi, tad pilnigi vienalga kura no komandam tiks talak, jo Mancestra nostaigas pari jebkurai no sim. Labak gribetos REAL, jo Barselona ir tada memlaku komanda, pareizi teica Adebajors
Ka tik Barselona nenostaigā arī MU
Slēpts komentārs no bloķēta lietotāja

     [+] [-]

, 2011-04-28 10:50, pirms 13 gadiem
Pascual Raul Velasco rakstīja: da nu kas jums ir, CR jau labu laiku nesimulē tik izteikti. Ir epizodes, bet nu redzot kā Pedro un Alvess darās, tad CR ir vēl kur pielikt.
Nu ne tik traki, bet vienalga ir jau ir...
Un vispār tā paliek pa lielu problēmu pēdēā laikā un tas futbolu pataisa par neskatāmu..
piemēram re kur itāļi mācās teātri un kā pareizi nokrist
YouTube
- Italy Training Camp
Slēpts komentārs no bloķēta lietotāja

     [+] [-]

, 2011-04-28 10:55, pirms 13 gadiem
bush rakstīja: Visiem karaliskajiem ākstiem - šī arī ir dzeltenā, vai ne? YouTube
- Roy Keane Ends Håland's...
duraki.
Rokas nost no Kīna, tas bija Spēlētājs ar lielo burtu, nevis simulanti miljonāri, kā tagad.

  +1 [+] [-]

, 2011-04-28 10:58, pirms 13 gadiem
da_silva rakstīja: Rokas nost no Kīna, tas bija Spēlētājs ar lielo burtu, nevis simulanti miljonāri, kā tagad.
Nav runa par Kīnu. Runa ir par to, ka nevar sperties ar taisnu kāju spēlētājā. Kaut vai šādi Video Scholes Tackle on Zabaleta Shocking and...
Un, ja spēlētājs nevēlas, lai kāju salauž, tad nevajag uzmesties par idiotu un bļaustīties par baletdejotāju futbolu.

  -1 [+] [-]

, 2011-04-28 10:58, pirms 13 gadiem
bush rakstīja: Visiem karaliskajiem ākstiem - šī arī ir dzeltenā, vai ne? YouTube
- Roy Keane Ends Håland's...
duraki.
Aizej uzkraso uzacis....

  -1 [+] [-]

, 2011-04-28 10:58, pirms 13 gadiem
Edmunds Novickis rakstīja: Noskatāmies vēlreiz pārkāpumu:
YouTube
- 27/04/11 Pepe's red card...


Manuprāt, ne tuvu nevelk uz sarkano. Katrā spēlē ir daudz tādu un tamlīdzīgu epizožu, kad mēģina sist pa bumbu (pa bumbu, nevis kāju!), bet sanāk bīstami. Pepe dabūja noraidījumu, jo 1) viņam ir rupekļa reputācija, 2) Alvešs izteiksmīgi parādīja sāpes.
100% sarkanā kartiņa ! Šādi pārkāpumi var arī salauzt kāju un beigt futbolistu karjeras !
Slēpts komentārs no bloķēta lietotāja

  +1 [+] [-]

, 2011-04-28 11:00, pirms 13 gadiem
Pascual Raul Velasco rakstīja: Tu vispār kautko sajēdz, līdz brīdim kad bija sarkanā Barca ar visu savu kontroli neko nevarēja izdarīt. Šajā gadījumā, šī kontrole izpaudās tikai Barcas laukuma pusē. Saspēlējās aiz centra līnijas. Un uzvarēt var, to pierādīja arī Spānijas Kausa fināls. 0:0 ar nebūtu sliktākais rez ar kuru braukt uz Camp Nou.

Noskaties video, izklupiens nebija, Pepem ar taisnu kāju gāja uz priekšu, bet vismaz video atkārtojumā skatoties, tā vien likās, ka viņš tā nemaz nepieskārās Alvesam. Jo ja būtu pieskāries, tad domāju, tiešām Alvess neatgrieztos. Dzeltenā par bīstamu spēli, un pie tam sarkanā šādā spēlē ... Tiesnesis visas spēles laikā neparādīja nevienu dzelteno Barcas futbolistiem, par simulēšanu ... kaut viņi to darīja acu priekšā viņam.
Vislabākais piemērs, kā Pedro tika nobloķēts. Tad jau jebkurš var skriet virsū otram un būs dzeltenā tam kas prosta stāv.
Izlasi vēlreiz ko es uzrakstīju, nomierinies, un padomā.
Pepe pirms šīs sarkanās kartītes, tiesnesis kāds 3 reizes mutiski brīdināji (iespējams, būtu to pamanījis, ja skatītos spēli, ne tikai you tube video) un sarkanā jau bija pēc rupjas spēles.. āmen baznīcā, tā bija sarkanā kartīte ne tikai par to momentu, bet ar par iepriekšējiem brīdinājumiem..

Piekrītu par to, ka pedro un vēl daži barca spēlētāji bija pelnījuši vismas dzelteno (starp citu, arī tas pats Di Maria bija pelnījis par tēlošanu) kartīti.

     [+] [-]

, 2011-04-28 11:08, pirms 13 gadiem
Visi tie, kuri runā, ka Barsa tāpat kontrolēja spēli un pat, ja Pepe nebūtu (nepamatoti) noraidīts, būtu vinnējuši, jau ir aizmirsuši, kā pagājušajā gadā Inter uzvarēja Čempionu līgā. Vai tiešām cilvēkiem ir tik īsa atmiņa ? Pagājušā gada fināls - UEFA.com - UEFA Champions League 2010 -...

  -2 [+] [-]

, 2011-04-28 11:10, pirms 13 gadiem
[quote pascual_raul_velasco]
Te konkrēti liekas, ka nemaz nebija kontakts.

Tevi oftamologs sveicina. Un izskatās, ka jau sen. Palīdzi sev!

     [+] [-]

, 2011-04-28 11:10, pirms 13 gadiem
adebajors perfekti raksturoja di marias uzvediibu - shosezon spaanijaa nopelniitas 6 pendeles, no kuraam reaali bija 1

  -1 [+] [-]

, 2011-04-28 11:11, pirms 13 gadiem
Edmunds Novickis rakstīja: Noskatāmies vēlreiz pārkāpumu:
YouTube
- 27/04/11 Pepe's red card...


Manuprāt, ne tuvu nevelk uz sarkano. Katrā spēlē ir daudz tādu un tamlīdzīgu epizožu, kad mēģina sist pa bumbu (pa bumbu, nevis kāju!), bet sanāk bīstami. Pepe dabūja noraidījumu, jo 1) viņam ir rupekļa reputācija, 2) Alvešs izteiksmīgi parādīja sāpes.
Es gan teiktu ka velk. Jo paskaties viņa gurna kustību. Tā ir kustība kad sit kādam apzināti. Ja viņš negribētu viņš nedarītu. Piekrītu Alvess pietēloja, bet noteikti bija apzinās sitiens paskatie suz gurna kustību.

     [+] [-]

, 2011-04-28 11:11, pirms 13 gadiem
evertonian rakstīja: Izlasi vēlreiz ko es uzrakstīju, nomierinies, un padomā.
Pepe pirms šīs sarkanās kartītes, tiesnesis kāds 3 reizes mutiski brīdināji (iespējams, būtu to pamanījis, ja skatītos spēli, ne tikai you tube video) un sarkanā jau bija pēc rupjas spēles.. āmen baznīcā, tā bija sarkanā kartīte ne tikai par to momentu, bet ar par iepriekšējiem brīdinājumiem..

Piekrītu par to, ka pedro un vēl daži barca spēlētāji bija pelnījuši vismas dzelteno (starp citu, arī tas pats Di Maria bija pelnījis par tēlošanu) kartīti.
Kas tas par sviestu ? Kopš, kura laika mutiski brīdinājum vēlāk pārtop sarkanajā kartītē ? Tu nejauc futbolu ar, kādu paša izdomātu spēli ?
Neesmu "Real"fans, pirms Mourinju ierašanās es šo klubu nevarēju ciest, bet taisnīgums ir "Real" un tā fanu pusē - Barsa uzvarēja tāpēc ka tika parādīta nepamatota sarkanā kartīte.

     [+] [-]

, 2011-04-28 11:12, pirms 13 gadiem
kaa cilveeks no taisnas kaajas poziicijas kas naz pie zemes peiskaarusies, atmest vinju atpaklaj pa 180 graadiem veerstu uz augshu rotaacijaa bez pretinieka paliidizibas? Kas juus galiigi aptrakushi visi esat? Visas speleetaaju kustiibas gan pepe gan alvesha var skaidri redzeet ka ir traapiits pa kaaju!!!

  +1 [+] [-]

, 2011-04-28 11:13, pirms 13 gadiem
Jānis_Bērziņš rakstīja: Kas tas par sviestu ? Kopš, kura laika mutiski brīdinājum vēlāk pārtop sarkanajā kartītē ? Tu nejauc futbolu ar, kādu paša izdomātu spēli ?
Neesmu "Real", pirms Mourinju ierašanās es šo klubu nevarēju ciest, bet taisnīgums ir "Real" un tā fanu pusē - Barsa uzvarēja tāpēc ka tika parādīta nepamatota sarkanā kartīte.
Barca uzvareeja taapeec, ka Messi iesita divus golus.
un nevajadzeetu aizmirst, ka shtarks veel neparaadiija sarkanaas adebajoram un marselo.

  +1 [+] [-]

, 2011-04-28 11:13, pirms 13 gadiem
Jānis_Bērziņš rakstīja: Kas tas par sviestu ? Kopš, kura laika mutiski brīdinājum vēlāk pārtop sarkanajā kartītē ? Tu nejauc futbolu ar, kādu paša izdomātu spēli ?
Neesmu "Real"fans, pirms Mourinju ierašanās es šo klubu nevarēju ciest, bet taisnīgums ir "Real" un tā fanu pusē - Barsa uzvarēja tāpēc ka tika parādīta nepamatota sarkanā kartīte.
Pārtop gan,atliek vienreiz rupji nospēlēt,kur tiesnesis vēl pažēlo un tikai mutiski brīdina,un nākamajā epizodē,kur atkal rupji iebrauc kājās vari dabūt uzreiz sarkano.
Slēpts komentārs no bloķēta lietotāja

  +1 [+] [-]

, 2011-04-28 11:15, pirms 13 gadiem
BOT^a rakstīja: kaa cilveeks no taisnas kaajas poziicijas kas naz pie zemes peiskaarusies, atmest vinju atpaklaj pa 180 graadiem veerstu uz augshu rotaacijaa bez pretinieka paliidizibas? Kas juus galiigi aptrakushi visi esat? Visas speleetaaju kustiibas gan pepe gan alvesha var skaidri redzeet ka ir traapiits pa kaaju!!!
Trāpīts ar kāju, trāpīts ar kāju!!! Skaidrs, ka šoreiz bija trāpīts, bet tāpēc jau tā nav sarkanā. Ja neesi redzējis, kā var nepieskaroties cilvēks aprotēt ap savu asi, neesi redzējis Sīgala, Van Dammes un pārējo "varoņu" filmas.

  -1 [+] [-]

, 2011-04-28 11:16, pirms 13 gadiem
Jānis_Bērziņš rakstīja: Trāpīts ar kāju, trāpīts ar kāju!!! Skaidrs, ka šoreiz bija trāpīts, bet tāpēc jau tā nav sarkanā. Ja neesi redzējis, kā var nepieskaroties cilvēks aprotēt ap savu asi, neesi redzējis Sīgala, Van Dammes un pārējo "varoņu" filmas.
Davai noskaties vispirms epizodi, nevis gudri spriedelee!!!
+ Pepem tas nebiaj taa vakara pirmais paarkaapums, kas tieshi pastiprinaaja iespeejamiibu ka iedos sarkano nevis dzelteno!!!

  -1 [+] [-]

, 2011-04-28 11:17, pirms 13 gadiem
forge rakstīja: Pārtop gan,atliek vienreiz rupji nospēlēt,kur tiesnesis vēl pažēlo un tikai mutiski brīdina,un nākamajā epizodē,kur atkal rupji iebrauc kājās vari dabūt uzreiz sarkano.
Muļķības, ja tiesnesis tā dara - viņš ir slikts tiesnesis. Jā, citreiz ir tā, ka treneris pasaka spēlētājam, ka "par šādu pārkāpumu, nākamreiz būs "DZELTENĀ", bet tā nekad nedara ar sarkano kartīti. Cik reizes Pepe šādi uzsita pa kāju, kādam, ka tiesnesis viņam varēja izteikt mutisku aizrādījumu ?

  -1 [+] [-]

, 2011-04-28 11:19, pirms 13 gadiem
Jānis_Bērziņš rakstīja: Trāpīts ar kāju, trāpīts ar kāju!!! Skaidrs, ka šoreiz bija trāpīts, bet tāpēc jau tā nav sarkanā. Ja neesi redzējis, kā var nepieskaroties cilvēks aprotēt ap savu asi, neesi redzējis Sīgala, Van Dammes un pārējo "varoņu" filmas.
kaads Siigals, kaads Chaks Noriss? ko tu piipee, vecais? vinjam iedeva sarkano, jo sho gadu laikaa vinsh ir godiigi nopelniijis dziivnieka reputaaciju. sods bija? bija. rupjsh? diezgan rupjsh. paarkaaptu Messi vai CR7 iedotu sarkano? neiedotu.

     [+] [-]

, 2011-04-28 11:20, pirms 13 gadiem
Jānis_Bērziņš rakstīja: Muļķības, ja tiesnesis tā dara - viņš ir slikts tiesnesis. Jā, citreiz ir tā, ka treneris pasaka spēlētājam, ka "par šādu pārkāpumu, nākamreiz būs "DZELTENĀ", bet tā nekad nedara ar sarkano kartīti. Cik reizes Pepe šādi uzsita pa kāju, kādam, ka tiesnesis viņam varēja izteikt mutisku aizrādījumu ?
Atliek vakarā pārkāpt pāris reizes noteikumus,un tad vienreiz rupji,un pietiek sarkanajai kartitei.

     [+] [-]

, 2011-04-28 11:22, pirms 13 gadiem
Nav jēgas ar jums strīdēties. Tas būtu tas pats, ka ZZS "faniem" iestāstīt, ka viņu komandas treneris un īpašnieks ir pretīgs zaglis. Adiós Los amigos.

  -1 [+] [-]

, 2011-04-28 11:25, pirms 13 gadiem
Nēsi no dobeles?

  +1 [+] [-]

, 2011-04-28 11:26, pirms 13 gadiem
Same sh** ar tevi, nav jeegas tev kko iestaastiit, jo esi ka aredzams Real fans un ne par ko nepienjemsi domu ka PEPE bija pelniijis sarkano.
Neesmu ne Real ne Barsas fans, man vnk patiik veerot shaadu grandu ciinjas, veel jo vairaak ja peedejeo dienu laikaa 5 speles savaa starpaa Varbuut tad saac izklaastiit kaapeec tiesnesis pazheeloja marselu par tiishu pastaigaashanos pa kaajaam barsas uzbruceejam, aizmirsu gan vinjam vaardu

  +1 [+] [-]

, 2011-04-28 11:26, pirms 13 gadiem
NoIQ rakstīja: Futbola ir pilns ar zilajiem...
Krit , valajas, raud un nid...
pedinu bars....
normalu vecu paliek arvien mazak un mazak uz futbola laukumiem, labi ka vel hokeju isti viri kapa...
A nu ja, tur tak nav latinosu un dienvideiropiesu.....
PAMUĻĶIS

  -3 [+] [-]

, 2011-04-28 11:31, pirms 13 gadiem
Nē Alvešs ir kadrs Nekas tāds tur arī nebija lai beigās ripinātos pa laukumu itkā viņam būtu neizmērojama sāpju agonija
Nēsmu drošs vai Pepe viņam vispār pieskārās

  -1 [+] [-]

, 2011-04-28 11:32, pirms 13 gadiem
Bumba rakstīja: cik var raudāt real fani? piekrītu, ka Pepem varēja dot tikai dzelteno, bet par šādiem sodiem drīkst arī dot sarkano. toties Adebajoram par saviem jokiem točna bija jāsaņem sarkanā!

p.s. labāk varētu padiskutēt ka tāds klubs kā Real ar tādiem pussragiem un uzbrucējiem 4 spēlēs bumbu kontrolē 25% laika un spēlē totālu aizsardzības futbolu. Kā teica Kruifs, tad ir noziegums ar Ronaldu sastāvā spēlēt aizsradzības futbolu!
Es kā Real fans tev piekrītu par to,ka tādam klubam nevar tik ļoti iesēsties aizsardzībā,bet tikai ar stingru aisardzību kāda bija līdz Pepes noraidījumam pret Barsu jāspēlē.Ja tu ar Barsu iesaistīsies uzbrukuma futbolā viņiem pretuzbrukumā būs daudz brīvas teritorijas un tad jau rezultāts būtu tāds pats kā pirmajā spēlē šajā sezonā. Individuāli tikai CR var konkurēt ar tehniskajiem Barsas pussargiem un uzbrucējiem.
Slēpts komentārs no bloķēta lietotāja

  -1 [+] [-]

, 2011-04-28 11:41, pirms 13 gadiem
pavelsp rakstīja: Tāpat kā 2009. gada finālā?
Hehe

     [+] [-]

, 2011-04-28 11:41, pirms 13 gadiem
Ferrari Nr.1 in my heart rakstīja: Es kā Real fans tev piekrītu par to,ka tādam klubam nevar tik ļoti iesēsties aizsardzībā,bet tikai ar stingru aisardzību kāda bija līdz Pepes noraidījumam pret Barsu jāspēlē.Ja tu ar Barsu iesaistīsies uzbrukuma futbolā viņiem pretuzbrukumā būs daudz brīvas teritorijas un tad jau rezultāts būtu tāds pats kā pirmajā spēlē šajā sezonā. Individuāli tikai CR var konkurēt ar tehniskajiem Barsas pussargiem un uzbrucējiem.
muljkjiibas. kausa speeles 1.puslaikaa madride neseedeeja pie saviem vaartiem, bet speeleeja agresiivi, presingoja, uzbruka, izveidoja vairaakus momentus (Barca neizveidoja neko).
kursh teicis, ka var speeleet tikai autobusu?

  +1 [+] [-]

, 2011-04-28 11:54, pirms 13 gadiem
Nu jā, bildē redzams, ka PEPE "NE"iebrauc ar taisnu kāju... ';

  +1 [+] [-]

, 2011-04-28 11:54, pirms 13 gadiem
Un te arī nav sarkanā kartīte (no cita rakursa) ';
Slēpts komentārs no bloķēta lietotāja

  +1 [+] [-]

, 2011-04-28 11:56, pirms 13 gadiem
Ja godigi katrs speleja savu taktiku bet krist pec katra pieskariena un apelet pie tiesnesiem nu tas ir taka ja nedosi kompu iesu mammai sudzeties.Un vel kapec nedeva dzeltenas par apelesanu pie tiesnesa un tad jau barsa sen butu palikusi mazakuma un ne viens vien tiktu noraidits.

  +1 [+] [-]

, 2011-04-28 11:57, pirms 13 gadiem
mister_negative_2 rakstīja: ko tu tur Maurinju pļūti.varbūt kādreiz vajadzēja izlīst arī no aizsardzības(ā nu jā pareizi barsa Jums to neļāva izdarīt).
šitas
āksts sāk atsist jau MU treneri.
Un man liekas ka tu man sac atsit kadu pamuļķi.
Slēpts komentārs no bloķēta lietotāja

     [+] [-]

, 2011-04-28 11:59, pirms 13 gadiem
gravitons rakstīja: Vakar skatoties speeli, domaaju tieshi to pashu ko tagad pateica Adebajors
ā un Real vakar spēlēja kā dzelzs vīri? tāpat krita un ņuņāja

     [+] [-]

, 2011-04-28 12:01, pirms 13 gadiem
Pascual Raul Velasco rakstīja: Di Maria drīzāk bija pelnījis kartīti par tiesneša mācīšanu. Jo nu Di Marias kritieni salīdzinoši tādi ziediņi bija.

No spēles viedokļa sarkanā kartīte nebija jārāda. Rodas iespaids, ka Barca var darit ko grib, bet viņiem viss tiek piedots.
No teatrālā viedokļa, šī spēle , it īpaši otrajā puslaikā, kļuva pretīga.. to nu es nenoliedzu.. dzeltenās kartītes par tēlošanu vajadzēja dot pa labi un pa kreisi (kaut gan simulēja vieni un tie paši spēlētāji abās komandās, pat CR TIKAI vienu reizi iedaivoja)...
Un tiesnesim šī bija ļoti grūta spēle.. mēs jau gudri, 10 reizes noskatāmies atkārotojumu un gudri dir.san.. tiesnesim ir apmēram 1 līdz 3 sekundes lai izdarītu lēmumu un visu redzēt.. tiesnesis bija pārāk maigs ar dzeltenajām..

Un sarkanā kartīte ir jādod tad kad tā ir ..un viss

  -1 [+] [-]

, 2011-04-28 12:04, pirms 13 gadiem
Ade acīmredzami dara visu (arī intervijās), lai paliktu Madridē, bet lasīju, ka viņi jau nolēmuši, ka viņu neizpirks no City. acīmredzot vasarā būs jāmeklē cits klubs.

  -2 [+] [-]

, 2011-04-28 12:04, pirms 13 gadiem
Pāris gadus atpakal,kad Rikardo tika lauzta kāja..!Fifa deva uzdevumu bargāk sodīt šadus pārkāpumus,lai turmāk retāk no tā ciestu spēlētāji,jo šaubos ,kāds no mums grbētu beigt futbola karjeru dēl vienas epizodes!Sarkanā kartiņa bija pamatota..!Un nav ko tur raudāt!

  -2 [+] [-]

, 2011-04-28 12:07, pirms 13 gadiem
Vēl jau ir atbildes spēle.. un, ja Madride būs spējīga kaut ko parādīt, tad jau vēl nekas nav zaudēts, bet tā kā viņi ir mīkstie.. laikam nav par ko uztraukties..
ha ha ha h ah ah aha
Slēpts komentārs no bloķēta lietotāja

  -1 [+] [-]

, 2011-04-28 12:09, pirms 13 gadiem
Un to kā Real Spēlēja mājās bīja apkaunojums..Apzināti negāja presingot barcelona spēlētājus vinu laukuma pusē..!Loti precīzs izteikums no Xavi..."Mēs esam komanda, kas vēlas spēlēt futbolu un gūt no tā baudu, bet "Real" tikai gaidīja no mums kļūdas. Tāds spēles plāns darbojās "Copa del Rey" finālā, bet ne šoreiz. Šīs spēles iznākums bija godīgs, tā ir uzvara futbolam."
Slēpts komentārs no bloķēta lietotāja
Slēpts komentārs no bloķēta lietotāja

  -1 [+] [-]

, 2011-04-28 12:22, pirms 13 gadiem
kā neitrāls vērotājs...nu un ka Barsai bij pārāks bumbas kontrolēšanas laiks...vai tai laikā viņiem bij lērums vārtu gūšanas momentu...nebij...tātad pie tirsas tas kontrolēšanas laiks...līdz tam kad komandas bij vienādos sastāvos šances bij abām komandām gūt vārtus,kad palika mazākumā Reals,Barsai nedaudz labāk atraisījās spēle,bet līdz tam tiešām spēle ,notika laukuma vidusdaļā

     [+] [-]

, 2011-04-28 12:24, pirms 13 gadiem
Bronsons rakstīja: kā neitrāls vērotājs...nu un ka Barsai bij pārāks bumbas kontrolēšanas laiks...vai tai laikā viņiem bij lērums vārtu gūšanas momentu...nebij...tātad pie tirsas tas kontrolēšanas laiks...līdz tam kad komandas bij vienādos sastāvos šances bij abām komandām gūt vārtus,kad palika mazākumā Reals,Barsai nedaudz labāk atraisījās spēle,bet līdz tam tiešām spēle ,notika laukuma vidusdaļā
Bet izskatījās ,ka Barcelona arī necentās,lai neiekristu aizsardzībā..!Viniem 0-0 izbraukumā apmierināja..!

  +3 [+] [-]

, 2011-04-28 12:25, pirms 13 gadiem
Izmisums rakstīja: Skauģi meklē vainīgos, bet fani - gavilē !!!
IN YOUR FACE !
Labākais koments par šo spēli.

     [+] [-]

, 2011-04-28 12:26, pirms 13 gadiem
Tak pirms spēles teica,ka šoreiz ziedos skaistu spēli,lai darītu visu lai uzvarētu,un tā arī bija.

     [+] [-]

, 2011-04-28 12:28, pirms 13 gadiem
puika_labs_ rakstīja: Bet izskatījās ,ka Barcelona arī necentās,lai neiekristu aizsardzībā..!Viniem 0-0 izbraukumā apmierināja..!
palasi savus iepriekšējos komentārus,citādāk tādā pamuļķa lomā nonāc,pretrunā ar sevi

     [+] [-]

, 2011-04-28 12:31, pirms 13 gadiem
Pascual Raul Velasco rakstīja: Pastāsti ko tu darītu, ja tev nāktu virsū 10 kačaki? Tu ietu virsū vai tomēr atkāptos un censtos uzvarēt ar savādāku taktiku?

Tas, ka Real spēlēja no totālas aizsardzības, nepadara viņus par apkaunojumu. Ja viņi zin, ka atklātā spēlē nevar iesaistīties, tad mož uzreiz tehnisko diskābeli 0-3 un kāda jēga spēlēt?

Tā nav līgas spēle, bet gan kauss, un arī ja Real uzvarētu pie šāda ritējuma, tas nemaina uzvaras svaru. Vienalga vai skaisti uzvarēts vai nesmuki.

Tas jau nu tev bija jāsaprot, ka katrs spēlē kā var. Ne vienmēr varēšana ir lielāka par gribēšanu.
Ja godīgi Real ar tādiem spēlētājiem vajadzētu visus malt pa labi un pa kreisi. Un cik atceros pēdējos gados vienmēr pirka visus labākos, nu vismaz mēģināja to darīt bet vienmēr kaut kā pietrūka. Bet diemžēl viņi nevar brīvi spelēt(domāju ka ubrūkošu futbolu) ar sīvāko konkurentu. Jo paskatoties to pašu soliņu, kas var iziet maiņā Real ir baismas. Uzskatu ka Real pēc pārs gadiem varēs parādīt ko var, ja nenotiks trenera maiņa.
Un vēl cik zinu mājās kad spēlē komanda viņa kontrolē parasti bumbu. Un mājas komanda veido uzbrukums nevis sēž aizsardzībā. Es saprastu, ja Real būtu kkāds klubs no zemākās līgas vai vēl sazin kas, tad jā mājās varētu tā spēlēt, nu bet ne jau tādu futbolu, kā rādīja vakar.
Plus Alvesam nekas nopietns nenotika tāpēc ka kāja bija gaisā iedomājies kas būtu ar Alvesu, ja kāja būtu uz zemes un Pepe tā ietriektos, kājas lūzums.
Būtu es Real fans noteikti teiktu kko līdzīgu kā jūs. Bet ja skatās neitrāli tad tas ir savādāk.

     [+] [-]

, 2011-04-28 12:33, pirms 13 gadiem
puika_labs_ rakstīja: Bet izskatījās ,ka Barcelona arī necentās,lai neiekristu aizsardzībā..!Viniem 0-0 izbraukumā apmierināja..!
Izbraukumaa nekad nevar apmierinaat 0:0 ja vien neceri maajas iesist par vieniem vaartiem vairka nekaa pretinieks!!! Atceries ka izbraukumaa guutie vaarti ir veertiigaaki kaa maajaas.

  +5 [+] [-]

, 2011-04-28 12:34, pirms 13 gadiem
Pilnīgākās muļķības ko saka Adebajors! Viens ir , kad divcīņa notiek plecs plecā, savukārt pilnīgi pretēja ir divcīņa, ko demonstrē šis futbolists pats, proti, vairākās situācijās viņš divcīņas mēģina uzvarēt ar roku palīdzību... Tas nu būtu viens.....
Piekrītu, ka Barsas aktiermeisterības līmenis arī ir normālā līmenī, bet tad pasakiet kurai komandai tāds nav...???
Treškārt , Real tiešām demonstrē netīru futbolu, tīrs piemērs - kā Marcelo ''nejauši'' uzskāpa Pedro uz kājas, kā Ramos cenšās likvidēt ieskrējušos Messi.....
Lai jau visi nelabvēļi raud un spriedelē par tiesneša lēmumiem...
Es labāk Vimbldonas stadionā paredzētajā finālā vēroju komandu, kuras bumbas kontrole ir virs 28%!!!!!

BARSA labākā!!!!!!

     [+] [-]

, 2011-04-28 12:35, pirms 13 gadiem
Pepe atņēma cerības iekļūt finālā, nevis tiesnesis. Pepe dabūja sarkano kartiņu par kaut ko, par ko nevajadzētu saņemt sarkano kartiņu. Mouruņjū zina, cik stulbs ir Pepe, bet tajā pašā laikā uzticēja viņam nozīmīgākā spēlētāja lomu komandā. nu, protams, ka uz Pepi paļauties nevar!
tur bija 70% sarkanā. ja neiedotu - pamatoti, iedeva - arī pamatoti.
Slēpts komentārs no bloķēta lietotāja
Slēpts komentārs no bloķēta lietotāja

     [+] [-]

, 2011-04-28 12:54, pirms 13 gadiem
Barsa ar lidzigiem tiesnesu lemumiem uzvareja Arsenal, tagad uzvares (visticamak) ari Real

  +3 [+] [-]

, 2011-04-28 12:55, pirms 13 gadiem
masterboy rakstīja: Mourinjo , Adebojoram 100 % taisnība ... kādam vnk. vajag, lai CL finālā spēlē Barselona!

Bija spēle barsai pret Arsenal un kas Van persijam iedod Sarkano par pēc svilpes sitienu (tur varēja nedzirdēt Persijs šo svilpi) bez jebkādas ''elastības tiesneši izrēķinās ar Barselonas pretiniekiem un pats sāpīgķais ka tas ir augstākais līmenis futbolā .... tad padomājot tādā Latvija u.c. eiropas valstīs šī netaisnība ir 100 reižu lielāka!

P.s - Kādreiz daudziem bija domas par C Ronaldo ka viņš ir vecene, tad tagad to pašu varu attiecināt uz visu BARCELONAS komandu ...
Es skatos, ka ja būtu lauzta kāja Alvesam būtu ok, bet kamēr nav lauzta kāda runa ir par sarkano kartiņu. Domājiet cilvēki ar galvu nevis ar vienu vietu.

     [+] [-]

, 2011-04-28 12:58, pirms 13 gadiem
Kaa vakar teica ITV komentatori, pretigs futbols, kuru izglaba Messi konfekte t.i. 2-ie varti!!!

     [+] [-]

, 2011-04-28 13:10, pirms 13 gadiem
skatos, Diving Club Barcelona turpina sekmīgi simulēt, tāpat, kā pagājušogad, Cerams, Mančestera nomizos viņus
Slēpts komentārs no bloķēta lietotāja

  -1 [+] [-]

, 2011-04-28 13:15, pirms 13 gadiem
Pascual Raul Velasco rakstīja: 0:0 diezvai var apmierināt izbraukuma komandu. 1-1 ir cita lieta. Jo gūt vārtus izbraukumā ir ļoti svarīgi.
jā,bet arī necentās riskēt..!Jo pirms gada 3 reizes iekrita aizsardzībā..!Nogaidija savu iespēju un izmantoja
Slēpts komentārs no bloķēta lietotāja
Slēpts komentārs no bloķēta lietotāja

     [+] [-]

, 2011-04-28 13:21, pirms 13 gadiem
Pascual Raul Velasco rakstīja: Bija pietiekami daudz citu momentu, kur jau tagad droši var paziņot, ka Barselona ir īsts Holivudas šedevrs.
Nemaz nerunājot par real teātri,proti,divām tīšām sarkanajām kartītēm,lai ''nonemtos'' dzeltenās karītēs

     [+] [-]

, 2011-04-28 13:24, pirms 13 gadiem
Pascual Raul Velasco rakstīja: Bet nu nekas, šāds rezultāts dod iespēju nākamajā spēle starta 11 redzēt jau Kakā un Iguanu. Tiešām būs interesanti!
Arsenal jau pierādīja, ka var ļoti labi spēlēt pret Barcu viņu laukumā.

Tik liktenīgā Bentnera sapīšanās un neiesistais gols ... ehhh Nekas nav beidzies.
Toreiz Arsenālam bija lielākas priekšrocības,turklāt real nav neviena līdzvērtīga spēlētāja,kas var aizstāt ramosu,kas lieliski var pieslēgties uzbrukumam,līdzīgi kā evrā mančesterā.

Bet nu uzvarēt var,bet,ja real metīsies baigi uzbrukumā,tad barcai būs vairāk brīva laukuma,un kas zin,ko tad messi var izdarīt.

  +2 [+] [-]

, 2011-04-28 13:28, pirms 13 gadiem
Palasot šīs mūžīgās cīņas starp grandu atbalstītājiem, rodas iespaids, ka vairums, atkārtoju - vairums, no Barcas faniem ir tādi paši, kā savulaik es biju M.Šumahera atbalstītājs - tikai tāpēc,ka labākais, kaut gan no F-1 neko daudz nesapratu.
Pirmkārt jau, šādā spēlē sarkano jādod tikai par tiešām rupju vai nesportisku rīcību, jo sarkanā kartiņa sabojā visu spēli, ko tiesnesis noteikti zināja, tieši tapēc arī viņš vairs nevrēja atļauties dot sarkano ne tam pašam Adebajoram, ne Marselu, ko savukārt zināja viņi.
Kāds pieminēja ,ka tēlošana ir traumu dēļ, negribās piekrist, vairāk uzskatu,ka tēlo, lai iegūtu zināma veida handikapu,kas nereti palīdz uzvarēt, tā es domāju.

     [+] [-]

, 2011-04-28 13:36, pirms 13 gadiem
Pascual Raul Velasco rakstīja: Bija pietiekami daudz citu momentu, kur jau tagad droši var paziņot, ka Barselona ir īsts Holivudas šedevrs.
Holivudas šedevri bija, Pedro, Sergio un Alvess(kaut gan kā jau teicu tur noteikti būtu lauzta kāja, ja kāja Alvesa atrastos uz zemes). Vairs tādus īstus nemanīju.

  +4 [+] [-]

, 2011-04-28 13:37, pirms 13 gadiem
Vimbldonā tu varēsi vērot tikai Nadalu un Gulbi, ČL fināls būs Vemblijā
homeers23 rakstīja: Es labāk Vimbldonas stadionā paredzētajā finālā vēroju komandu, kuras bumbas kontrole ir virs 28%!!!!!

BARSA labākā!!!!!!

     [+] [-]

, 2011-04-28 13:46, pirms 13 gadiem
Sidnas rakstīja: Holivudas šedevri bija, Pedro, Sergio un Alvess(kaut gan kā jau teicu tur noteikti būtu lauzta kāja, ja kāja Alvesa atrastos uz zemes). Vairs tādus īstus nemanīju.
Tā gaisā izmainīt kustību pašam nav iespējams,tā kā ļoti bīstama spēlē,par ko jādod praktiski sakrānā,un kā jau tu teici,paveicās,ka viņam kāja atradās gaisā.
Slēpts komentārs no bloķēta lietotāja

  +1 [+] [-]

, 2011-04-28 14:39, pirms 13 gadiem
Nemiroff rakstīja: Tu kaut ko zini arī no futbola vai tikai sit dūrītē mājās zem sedziņas. Kādas jēgas bumbas kontrolei, ja tālāk par pretinieka vidus zonu nevar tikt? Līdz sarkanajai kartočkai reālāki vārtu momenti bija Madridei un Messi arī tika pilnībā izslēgts.
IZCILI PATEIKTS!
Slēpts komentārs no bloķēta lietotāja

     [+] [-]

, 2011-04-28 15:19, pirms 13 gadiem
Nemiroff rakstīja: Tu kaut ko zini arī no futbola vai tikai sit dūrītē mājās zem sedziņas. Kādas jēgas bumbas kontrolei, ja tālāk par pretinieka vidus zonu nevar tikt? Līdz sarkanajai kartočkai reālāki vārtu momenti bija Madridei un Messi arī tika pilnībā izslēgts.
Neesmu spāņu komandu fans.... sarkanā nebij jādod, bet par to nav ko cepties... pirmā puslaikā Real nebija neviena bīstama momenta... Barca izskatijās labāk arī līdz sarkanajai, un pēc Mesi pastaigas vienatnē caur visu Real aizsardzību... jāatzīt ka uzvarēja viņi pelnīti....

     [+] [-]

, 2011-04-28 15:22, pirms 13 gadiem
Tas jau pierasts, ka Barsu velk pusfinālā! Pietiek vien atcerēties spēles pret Chelsea...

     [+] [-]

, 2011-04-28 15:34, pirms 13 gadiem
Muse777 rakstīja: Tas jau pierasts, ka Barsu velk pusfinālā! Pietiek vien atcerēties spēles pret Chelsea...
Kas viņus velk vienmer kad zaude mekle kadu vainu pie tiesnesa... nu labi pienemsim ka nau tur sarkanas tpt Barca otraja spele uzvares vel jo variak!
Iskatas ka Maurinjo ir nolaidis rokas ka vairs ceribu nav

     [+] [-]

, 2011-04-28 16:06, pirms 13 gadiem
Bumba rakstīja: C.Ronaldo bumbai pieskārās kādas trīs reizes, nebija jau kur tēlot
bet ja nopietni tad tā arī visiem liekas, ka Barsa tēlo, bet visi aizmirst, ka viņiem ir bumba 75% no spēles laika!
un vismaz 50% no tā laika viņi tēlo

     [+] [-]

, 2011-04-28 16:25, pirms 13 gadiem
pepem iespējams nevajadzēja dot sarkano bet nu tam stulbajam garajam Adebayoram čist vajadzēeja sarkano
un ko viņi kunkst par Ramosa dzelteno?pilniigi pamatoti
zb, vienmeēr jāvaino tiesneši, būtu vinnējuši mazākumā pavisam ko citu teiktu

     [+] [-]

, 2011-04-28 16:58, pirms 13 gadiem
puika_labs_ rakstīja: jā,bet arī necentās riskēt..!Jo pirms gada 3 reizes iekrita aizsardzībā..!Nogaidija savu iespēju un izmantoja
Precizak, pagaidija, kad "nofeilos" reals un vares pasimulet ka to izdarija D.Alvess. Ne jau pirmo gadu Barca normali mak nosimulet. Sis fakts, ka pats noteikti atziisi, nekads kompliments nav.

  +1 [+] [-]

, 2011-04-28 17:17, pirms 13 gadiem
Kritisks par "Barcelona" spēlētāju uzvedību bija "Real" uzbrucējs Emanuels Adebajors: "Futbols ir vīru spēle, bet, kad spēlējam pret "Barcelona", ikreiz viņiem pieskaroties, viņi krīt zemē un raud kā mazi bērni. Katrā 50/50 divcīņu situācijā "Barcelona" spēlētāji vārtās pa zemi un raud, tāpat uzvedas arī viņu treneris un fani. "Barcelona" ir lielisks klubs, taču tam ir jābeidz tā uzvesties."

Plinigi piekritu shim teiktajam!

Shodien darba angli bija shoka par tiesashanu un Barselonas simulaciju! Es stradaju,dzivoju UK ,kad sakas partarukums tik apkart par vakardienas speli runaja un angli kas te parsvara fano par Chelsiju,Arsenal,Totenhemu bija neizpratne,visi ka viens nolika Barselonu par vinu izdaribam!

  +1 [+] [-]

, 2011-04-28 17:19, pirms 13 gadiem
Visu cieņu Barsalonai, viņi ir uz doto brīdi labāka komanda pasaule, bet derbijos viņiem tiesneši nedaudz izdabā. Par tādu pārkāpumu dot sarkano kartīti pusfinālā, ir nekorektri, pa valsts līga par šadiem nedod sarkanās, dzelteno labi iedod, lai vairs nespēle agresīvāk, bumba bija neitrāla, abi gajā uz bumbu, vienam sāpēja vairāk otram mazāk. un tā locīšanās uz zemes daudz reiz ir tikai psiholoģija, neviens vairs nemāk spēlet tīru futbolu, tad labāk lai ir masveida kautiņš nevis kā gulēšana zeme, bez vajadzības, attiecinām uz abām komandām.

     [+] [-]

, 2011-04-28 17:20, pirms 13 gadiem
Uzskatu, ka Pepes sarkanā bija nepareizs lēmums, tiesa Barsas simulanti visu spēli centās no tiesneša ko tādu izspiest...

Ceru ka atbildes spēlē Madride spēs uzvarēt un nolikt teātra trupu ar galveno klaunu Messi pie vietas.

  -2 [+] [-]

, 2011-04-28 17:24, pirms 13 gadiem
Modritis rakstīja: Kritisks par "Barcelona" spēlētāju uzvedību bija "Real" uzbrucējs Emanuels Adebajors: "Futbols ir vīru spēle, bet, kad spēlējam pret "Barcelona", ikreiz viņiem pieskaroties, viņi krīt zemē un raud kā mazi bērni. Katrā 50/50 divcīņu situācijā "Barcelona" spēlētāji vārtās pa zemi un raud, tāpat uzvedas arī viņu treneris un fani. "Barcelona" ir lielisks klubs, taču tam ir jābeidz tā uzvesties."



Plinigi piekritu shim teiktajam!

Shodien darba angli bija shoka par tiesashanu un Barselonas simulaciju! Es stradaju,dzivoju UK ,kad sakas partarukums tik apkart par vakardienas speli runaja un angli kas te parsvara fano par Chelsiju,Arsenal,Totenhemu bija neizpratne,visi ka viens nolika Barselonu par vinu izdaribam!
Lai uzvarētu ir jādara vis iespējamais,pat ja jāsimulē,turklāt ČL apgrozās lielas naudas,par katru uzvarētu spēli,viena kļūda un tu izlido no tās,ja Tu gribi redzēt skaistu futbolu,tad tev jāskatās spēlēs,kuras mazāk,ko izšķir,proti,līgas spēles,kur var atļauties spēlēt skaistu futbolu.

Bet messi,gan skaisti nospēlēja,tas gan.

     [+] [-]

, 2011-04-28 17:27, pirms 13 gadiem
Mani secinajumi : gan Reals, gan Barca ir "simulanti". Messi ir uzbrucejs, pratigs speletajs, vins uzdevumu izdara godam. Diemzel katra no komandam ir , nebaidos shi varda, atmarozaki, kas vnk visu speli salaiz deli. Barca Realu un otradi pazist viens otru un zin, kuriem nervi netur. Ta teikt, kurus var "pakacinat".
Es uzskatu, ka gadijumos, kad Pepem iedeva sarkano, ari Alvesam pec tam bija jaiedod sarkano. Par ko? par simulaciju. Nu sorry, vins vartijas zeme ka lode caur krutim butu izgajusi. A pec 3 minutem jau vicoja pa laukumu, ka papildus devu butu dabujis.Un vispar, Ramoss ari nekads nevainigais nav. Epizode, kur kritiena parava liidz D.V., ta neapzinati, pagraba aiz pleca.. nu sanaca.. nespeciali...
Abam komandam par sadam spelem jadod diskabelis un miers. Tas jau vairs nav futbols, kaut kada meitenju tautasbumba.

     [+] [-]

, 2011-04-28 17:30, pirms 13 gadiem
Lai tak spēlē kā grib,tie tomēr ir Barca pret Real,tur viņiem ir īpašas savstarpējās atiecības.

  +2 [+] [-]

, 2011-04-28 17:49, pirms 13 gadiem
Žozē īsts vecis bet Barselonas spēlētāji vecenes un šis klubs ir zaudējis manas simpātijas.

     [+] [-]

, 2011-04-28 18:37, pirms 13 gadiem
inis rakstīja: Ienīstu Barsu,ienīstu MU,bet mesi finālā spēli uztaisīs kā pienākās.Kā saka bez variantiem,jo tas brīnumbērns spēlē pavisam cita līmeņa futbolu.
Finala jau viņš uztaisis sev trumu uz paris gadiem .

  -1 [+] [-]

, 2011-04-28 18:49, pirms 13 gadiem
tiesnesis noraka speli? Real pirmie bija vairakuma -> nekas nesanaca. pec tam speleja vienados sastavos. kko izdarija? neko. Mesi ar Afelaju bez tiesnesha palidzibas visu nokartoja. Tiesnesis jums palidzeja nopelnit vairakumu, kuru jus nemacejat izmantot

  -3 [+] [-]

, 2011-04-28 18:53, pirms 13 gadiem
pameginiet Jus spelejot futbolu pietelot esmu spelejis daudz un sajuta jau ir forsha. Tiesnesis uzkjeras, pretinieks ardas, bet tu pie sevis smiknja. Ka saku, speles laika tas liekas tikai normali Futbols taac ir muzham bijis. Taka vnk baudam speli un chill

     [+] [-]

, 2011-04-28 18:53, pirms 13 gadiem
Tie, kas saka, ka lai uzvaretu pat simulesana ir vieta, deretu ta riktigi iemaukt ar kaju pa p.autiem....
Kretini atsaldetie...
Tiekaties geju kluba un varat simulet cik gribat....
Kautkadi pajoli....

     [+] [-]

, 2011-04-28 18:54, pirms 13 gadiem
Iws91 rakstīja: pameginiet Jus spelejot futbolu pietelot esmu spelejis daudz un sajuta jau ir forsha. Tiesnesis uzkjeras, pretinieks ardas, bet tu pie sevis smiknja. Ka saku, speles laika tas liekas tikai normali Futbols taac ir muzham bijis. Taka vnk baudam speli un chill
tapec bija labi, kad speleja Kantona,, KIns un viniem lidzigi...
Tadi gudrinieki ka tu pec mammas biezi sauca...
labi, ka vel Gatuzo laga virs parada ko nozime viru spele....
Slēpts komentārs no bloķēta lietotāja

     [+] [-]

, 2011-04-28 19:06, pirms 13 gadiem
vecais atdziesti. Gatuzo ir psihopats uz laukuma. taka vilciens tik iet uz prieksha, domashana nekada. Futbols ir prata speja, nevis ka tevi palaizh pa laukumu un skrien tik. Var saprast, ka neesi futbola speletajs

  +1 [+] [-]

, 2011-04-28 19:10, pirms 13 gadiem
Iws91 rakstīja: vecais atdziesti. Gatuzo ir psihopats uz laukuma. taka vilciens tik iet uz prieksha, domashana nekada. Futbols ir prata speja, nevis ka tevi palaizh pa laukumu un skrien tik. Var saprast, ka neesi futbola speletajs
Jaa, tapec jau paradas runas, ka futbola ir milzu daudzums ar zilajiem...
Jo vairak spele paradas simulacijas, telosanas, jo mazak istam viram bus patika spelete, jo speka spele, fisziskais speks aiziet otraja plana pec maklas stenet un valaties pa zemi...
Laikam, paliek, ka vienigie viri stadionos ir skatitaju rindas....

     [+] [-]

, 2011-04-28 19:13, pirms 13 gadiem
skatitaju rindas viri? pardzeras ka lopi, mak paradit speletajiem videjo pirkstu, izkriet pliki laukuma un pec tam pinkšķ iecirknjos ka ta negribeja darit

  +1 [+] [-]

, 2011-04-28 19:14, pirms 13 gadiem
stulabais Havi! apskaties video un tad saki cik tas bija pamatots!!!

     [+] [-]

, 2011-04-28 19:17, pirms 13 gadiem
Bumba rakstīja: C.Ronaldo bumbai pieskārās kādas trīs reizes, nebija jau kur tēlot
bet ja nopietni tad tā arī visiem liekas, ka Barsa tēlo, bet visi aizmirst, ka viņiem ir bumba 75% no spēles laika!
ja pirmo puslaiku saspēlējas pa savu pusi tad jau ko brīnīties!! vienādos sastāvos Barca vakar bija liela nulle!!! ar tādu spēli MU vnk viņus izvazās pa laukumu!

     [+] [-]

, 2011-04-28 19:26, pirms 13 gadiem
Alvešam vispār kājai nepieskārās, bet šis jau aizlidoja
YouTube
- Pepe no tocó a Alves en la...

  -1 [+] [-]

, 2011-04-28 19:26, pirms 13 gadiem
Edmunds Novickis rakstīja: Noskatāmies vēlreiz pārkāpumu:
YouTube
- 27/04/11 Pepe's red card...


Manuprāt, ne tuvu nevelk uz sarkano. Katrā spēlē ir daudz tādu un tamlīdzīgu epizožu, kad mēģina sist pa bumbu (pa bumbu, nevis kāju!), bet sanāk bīstami. Pepe dabūja noraidījumu, jo 1) viņam ir rupekļa reputācija, 2) Alvešs izteiksmīgi parādīja sāpes.
Kurš sit pa bumbu ar pēdu?

     [+] [-]

, 2011-04-28 19:35, pirms 13 gadiem
Iws91 rakstīja: tiesnesis noraka speli? Real pirmie bija vairakuma -> nekas nesanaca. pec tam speleja vienados sastavos. kko izdarija? neko. Mesi ar Afelaju bez tiesnesha palidzibas visu nokartoja. Tiesnesis jums palidzeja nopelnit vairakumu, kuru jus nemacejat izmantot
LOL Kurā brīdī Real bija vairākums?

     [+] [-]

, 2011-04-28 19:41, pirms 13 gadiem
barsa ! - aktieri !tiesam aktieri !

     [+] [-]

, 2011-04-28 19:46, pirms 13 gadiem
Edmunds Novickis rakstīja: Noskatāmies vēlreiz pārkāpumu:
YouTube
- 27/04/11 Pepe's red card...


Manuprāt, ne tuvu nevelk uz sarkano. Katrā spēlē ir daudz tādu un tamlīdzīgu epizožu, kad mēģina sist pa bumbu (pa bumbu, nevis kāju!), bet sanāk bīstami. Pepe dabūja noraidījumu, jo 1) viņam ir rupekļa reputācija, 2) Alvešs izteiksmīgi parādīja sāpes.
tad ja tiesnesis uzkeras uz speletaju simulacijam tad es nezinu ko vis dara CL pusfinala vins tad var tiesat lauku futbolu
Slēpts komentārs no bloķēta lietotāja

     [+] [-]

, 2011-04-28 20:24, pirms 13 gadiem
Krištiano Ronaldo rakstīja: Nu tas ir klauns kā var pateikt, ka vakardien bija līdzīga spēle..ja Real bumbas kontrole ir tika 28%
tu hoķ spēli redzēji????
barsa konrtrolēja bumbu savā laukuma pusē!!!! nejau uzbrukumā!!!
ehh čem daļše tjem tupeje!!

     [+] [-]

, 2011-04-28 21:03, pirms 13 gadiem
Edmunds Novickis rakstīja: Noskatāmies vēlreiz pārkāpumu:
YouTube
- 27/04/11 Pepe's red card...


Manuprāt, ne tuvu nevelk uz sarkano. Katrā spēlē ir daudz tādu un tamlīdzīgu epizožu, kad mēģina sist pa bumbu (pa bumbu, nevis kāju!), bet sanāk bīstami. Pepe dabūja noraidījumu, jo 1) viņam ir rupekļa reputācija, 2) Alvešs izteiksmīgi parādīja sāpes.
Nu vot uztaisi eksperimentu. Skrien taisni un uzprasi, lai tētis/mamma/māsa iepļauj pa tavu kāju. Tu pat gribēdams 100% nemainīsi tik traki trajektori ar tādu griezienu un neiazlidosi x metrus prom no bumbas pretējā virzienā!!
Sarkanā pelnīta! Tas ka fano par Real nenozimē, ka nevajag pieiet pie lietām objektīvi!

     [+] [-]

, 2011-04-28 22:18, pirms 13 gadiem
jāatdzīst tā notēlot nemāk neviens(viņs trāpija pa bumbu un alvesam nemaz nepieskaras)
YouTube
- Pepe no tocó a Alves en la...

     [+] [-]

, 2011-04-29 00:03, pirms 13 gadiem
Pascual Raul Velasco rakstīja: Tu vispār kautko sajēdz, līdz brīdim kad bija sarkanā Barca ar visu savu kontroli neko nevarēja izdarīt. Šajā gadījumā, šī kontrole izpaudās tikai Barcas laukuma pusē. Saspēlējās aiz centra līnijas. Un uzvarēt var, to pierādīja arī Spānijas Kausa fināls. 0:0 ar nebūtu sliktākais rez ar kuru braukt uz Camp Nou.

Noskaties video, izklupiens nebija, Pepem ar taisnu kāju gāja uz priekšu, bet vismaz video atkārtojumā skatoties, tā vien likās, ka viņš tā nemaz nepieskārās Alvesam. Jo ja būtu pieskāries, tad domāju, tiešām Alvess neatgrieztos. Dzeltenā par bīstamu spēli, un pie tam sarkanā šādā spēlē ... Tiesnesis visas spēles laikā neparādīja nevienu dzelteno Barcas futbolistiem, par simulēšanu ... kaut viņi to darīja acu priekšā viņam.
Vislabākais piemērs, kā Pedro tika nobloķēts. Tad jau jebkurš var skriet virsū otram un būs dzeltenā tam kas prosta stāv.
pats savu komentāru izlasīji- Jo ja būtu pieskāries, tad domāju, tiešām Alvess neatgrieztos????Ko ta tev vajag,salauztu kāju un tad tikai sarkanā,padomā tak ar galvu

     [+] [-]

, 2011-04-29 00:16, pirms 13 gadiem
Jānis_Bērziņš rakstīja: Visi tie, kuri runā, ka Barsa tāpat kontrolēja spēli un pat, ja Pepe nebūtu (nepamatoti) noraidīts, būtu vinnējuši, jau ir aizmirsuši, kā pagājušajā gadā Inter uzvarēja Čempionu līgā. Vai tiešām cilvēkiem ir tik īsa atmiņa ? Pagājušā gada fināls - http://www.uefa.com/uefachampionsleague/matches/season=2010/round=2000032/match=2000488/postmatch/statistics/index.html
sorry,bet,pirms runā,paskaties kaut vai ar kādu sastāvu un kādā stilā Inters spēlēja mājas spēlē,Eto'o,Pandevs,Militto uzbrukumā,Snaiders zem viņiem,nekā līdzīga tam kā Reals spēlē mājās,pluss vēl Barcas garais bruciens uz spēli vulkāna dēļ,ieskaitītie vārti Millito no aizmugures

     [+] [-]

, 2011-04-29 06:26, pirms 13 gadiem
Xavi visu pareizi pateica. Žozē kā vienmēr smieklīgs.

     [+] [-]

, 2011-04-29 14:39, pirms 13 gadiem
Welos apsweikt visus Barsas lidzjutejus ar uzvaru.un memisiem,samierinaties ar zaudejumu,jo reals reali nerrulle,tiem negija izredzes,ak ja viens bistams sitiens bija pa visu speli,berni,ar to uzvarai nepietiek.barsa bija paraka visas jomas,ari telosana,bet jamak paradit to ka bija parkapumi.pepe,xavi alonso,adebajors &co vienkarsi spele ka skolas puikas majas pagalma.rijiet to krupi nost un tiekamies barselona,kur atkal barsa samases reali nerealo realu

     [+] [-]

, 2011-04-29 14:48, pirms 13 gadiem
Un vel kas,newiens newienam neko neatnema,barsa panema to kas vinjiem pienacas,uzvaru.pasi pacirta speli,un ka jau vienmer vainigi ir citi.ceru barselona kads reals real speletajs nokers kaifu-sarkano

  -1 [+] [-]

, 2011-04-29 18:25, pirms 13 gadiem
Lai arī esmu Barcas fans, Pepes noraidījums tomēr bija neadekvāts. Noskatījos vēlreiz video.
Slēpts komentārs no bloķēta lietotāja