Layout: current: getContentLayout (Cid: Cache\Templating\LayoutCustomizations\Esports\CustomizationSource512 ), alternative: getContentLayout (Cid: Cache\Templating\LayoutCustomizations\Esports\CustomizationSource512), Fid:128, Did:0, useCase: 3

Mourinju: "Tiesnesis mums atņēma cerības iekļūt finālā"

Valdis Bērziņš
Valdis Bērziņš

Mourinju: "Tiesnesis mums atņēma cerības iekļūt finālā"
Daudzuprāt, Pepe tika noraidīts nepamatoti
Foto: AP/Scanpix

Madrides "Real" galvenais treneris Žozē Mourinju pēc vakar piedzīvotā zaudēja ar 0:2 savā laukumā pret "Barcelona" UEFA Čempionu līgas pirmajā pusfināla spēlē atzina, ka viņa komandai nav izredžu atspēlēties, divu vārtu deficītu pret saviem nīstākajiem pretiniekiem nodēvējot par "neiespējamo misiju".

Vakar "Santiago Bernabeu" notikušajā spēlē lūzuma punkts notika 2. puslaikā, kad noraidīts tika mājinieku pussargs Pepe. Ieguvuši viena vīra pārsvaru, "Barcelona" futbolisti guva divas vārtus (abus Lionels Mesi) un spēra ļoti platu soli fināla virzienā. Atbildes mačā, kas nākamotrdien notiks Barselonā, "Barca" var atļauties zaudēt ar vienu vārtu starpību. "Real" diskvalifikāciju dēļ nāksies iztikt ne vien bez Pepes, bet arī bez labās malas aizsarga Serhio Ramosa, kā arī galvenā trenera Žozē Mourinju, kuru par protestiem Pepes noraidīšanā padzina uz tribīnēm. Arī portugāļu trenerim nākamais mačs būs jāvēro no tribīnēm, ja vien neizdosies veiksmīga apelācija.

Saprotamu iemeslu dēļ pēc mača pamatīgi sašutis par tiesāšanas kvalitāti bija "Real" Žozē Mourinju: "Kāpēc līdzīgā spēlē viņam (vācu tiesnesim Volfgangam Štarkam - aut.) bija jādara tas, ko viņš izdarīja? Bet viņš jau neatbildēs, dosies mājās, jo viņam nevienam par to nav jāatbild. Es tikai vēlos izskaidrojumu par Pepes noraidījumu. Ja pateikšu, ko domāju par tiesnesi, mana trenera karjera beigsies jau šodien."

"Jā, esam zaudējuši (divu maču summā). Dažkārt jūtos pretīgi dzīvot šajā pasaulē, taču jādzīvo. Uz Barselonu dosimies, lūkojot nospēlēt ar lepnumu, tur būsim bez Pepes, kurš neko sliktu neizdarīja, un Ramosa, kurš tāpat neko neizdarīja. Mums nebūs arī trenera uz soliņa. Tiklīdz Pepe tika noraidīts, visas problēmas tika atrisinātas. Teiktu, ka tagad apspēlēt "Barcelona" ir kļuvis par "neiespējamo misiju". Tā vien šķiet, ka kādam vajag, lai viņi tiktu finālā. Atspēlēties vairs nav iespējams, ja pretiniekam palīdz šādā manierē. Nesaprotu, kāpēc tik fantastiskai komandai kā "Barcelona" nepieciešama tiesnešu palīdzība. Cienu Gvardiolu kā treneri, taču vēlētos viņu redzēt, uzvarot Čempionu līgā bez skandāliem," piebilda Mourinju.

"Barcelona" vadītājs Peps Gvardiola uzsvēra to, ka viņa vadītā komanda vēl nav tikusi finālā: "Šī bija tikai pirmā spēle, neesam vēl finālā. Komanda, kurai ir šajā turnīrā uzvarējusi deviņas reizes, nepadosies. Neskatoties uz pārsvaru, pret "Real" otrajā spēlē izturēsimies ar cieņu. Ja sāksim ticēt, ka jau esam finālā, Madride mūs var sodīt. Vakar nospēlējām ļoti labu maču, par ko vēlos apsveikt savu komandu."

Kritisks par "Barcelona" spēlētāju uzvedību bija "Real" uzbrucējs Emanuels Adebajors: "Futbols ir vīru spēle, bet, kad spēlējam pret "Barcelona", ikreiz viņiem pieskaroties, viņi krīt zemē un raud kā mazi bērni. Katrā 50/50 divcīņu situācijā "Barcelona" spēlētāji vārtās pa zemi un raud, tāpat uzvedas arī viņu treneris un fani. "Barcelona" ir lielisks klubs, taču tam ir jābeidz tā uzvesties."

"Barcelona" pussargs Čavi uzskata, ka Pepes noraidījums bija pamatots: "Vienmēr būs tādi tiesnešu lēmumi, kas tiks apspriesti. Dažreiz tie nostrādā pret jums, citreiz – nē. Domāju, ka visiem vajadzēja skaidri saprast, ka Pepes noraidījums bija pamatots. Atkal bijām pārāki un tikām pie rezultāta, kuru bijām pelnījuši. Mēs esam komanda, kas vēlas spēlēt futbolu un gūt no tā baudu, bet "Real" tikai gaidīja no mums kļūdas. Tāds spēles plāns darbojās "Copa del Rey" finālā, bet ne šoreiz. Šīs spēles iznākums bija godīgs, tā ir uzvara futbolam."

Izmantotie resursi:
BBC
Goal.com
The official website for European football –...
Sky Sports | Sport News
Real Madrid C.F. - Web Oficial | Official Web Site

  +1 [+] [-]

, 2011-04-28 11:13, pirms 14 gadiem
Jānis_Bērziņš rakstīja: Kas tas par sviestu ? Kopš, kura laika mutiski brīdinājum vēlāk pārtop sarkanajā kartītē ? Tu nejauc futbolu ar, kādu paša izdomātu spēli ?
Neesmu "Real", pirms Mourinju ierašanās es šo klubu nevarēju ciest, bet taisnīgums ir "Real" un tā fanu pusē - Barsa uzvarēja tāpēc ka tika parādīta nepamatota sarkanā kartīte.
Barca uzvareeja taapeec, ka Messi iesita divus golus.
un nevajadzeetu aizmirst, ka shtarks veel neparaadiija sarkanaas adebajoram un marselo.

  +1 [+] [-]

, 2011-04-28 11:13, pirms 14 gadiem
Jānis_Bērziņš rakstīja: Kas tas par sviestu ? Kopš, kura laika mutiski brīdinājum vēlāk pārtop sarkanajā kartītē ? Tu nejauc futbolu ar, kādu paša izdomātu spēli ?
Neesmu "Real"fans, pirms Mourinju ierašanās es šo klubu nevarēju ciest, bet taisnīgums ir "Real" un tā fanu pusē - Barsa uzvarēja tāpēc ka tika parādīta nepamatota sarkanā kartīte.
Pārtop gan,atliek vienreiz rupji nospēlēt,kur tiesnesis vēl pažēlo un tikai mutiski brīdina,un nākamajā epizodē,kur atkal rupji iebrauc kājās vari dabūt uzreiz sarkano.
Slēpts komentārs no bloķēta lietotāja

  +1 [+] [-]

, 2011-04-28 11:15, pirms 14 gadiem
BOT^a rakstīja: kaa cilveeks no taisnas kaajas poziicijas kas naz pie zemes peiskaarusies, atmest vinju atpaklaj pa 180 graadiem veerstu uz augshu rotaacijaa bez pretinieka paliidizibas? Kas juus galiigi aptrakushi visi esat? Visas speleetaaju kustiibas gan pepe gan alvesha var skaidri redzeet ka ir traapiits pa kaaju!!!
Trāpīts ar kāju, trāpīts ar kāju!!! Skaidrs, ka šoreiz bija trāpīts, bet tāpēc jau tā nav sarkanā. Ja neesi redzējis, kā var nepieskaroties cilvēks aprotēt ap savu asi, neesi redzējis Sīgala, Van Dammes un pārējo "varoņu" filmas.

  -1 [+] [-]

, 2011-04-28 11:16, pirms 14 gadiem
Jānis_Bērziņš rakstīja: Trāpīts ar kāju, trāpīts ar kāju!!! Skaidrs, ka šoreiz bija trāpīts, bet tāpēc jau tā nav sarkanā. Ja neesi redzējis, kā var nepieskaroties cilvēks aprotēt ap savu asi, neesi redzējis Sīgala, Van Dammes un pārējo "varoņu" filmas.
Davai noskaties vispirms epizodi, nevis gudri spriedelee!!!
+ Pepem tas nebiaj taa vakara pirmais paarkaapums, kas tieshi pastiprinaaja iespeejamiibu ka iedos sarkano nevis dzelteno!!!

  -1 [+] [-]

, 2011-04-28 11:17, pirms 14 gadiem
forge rakstīja: Pārtop gan,atliek vienreiz rupji nospēlēt,kur tiesnesis vēl pažēlo un tikai mutiski brīdina,un nākamajā epizodē,kur atkal rupji iebrauc kājās vari dabūt uzreiz sarkano.
Muļķības, ja tiesnesis tā dara - viņš ir slikts tiesnesis. Jā, citreiz ir tā, ka treneris pasaka spēlētājam, ka "par šādu pārkāpumu, nākamreiz būs "DZELTENĀ", bet tā nekad nedara ar sarkano kartīti. Cik reizes Pepe šādi uzsita pa kāju, kādam, ka tiesnesis viņam varēja izteikt mutisku aizrādījumu ?

  -1 [+] [-]

, 2011-04-28 11:19, pirms 14 gadiem
Jānis_Bērziņš rakstīja: Trāpīts ar kāju, trāpīts ar kāju!!! Skaidrs, ka šoreiz bija trāpīts, bet tāpēc jau tā nav sarkanā. Ja neesi redzējis, kā var nepieskaroties cilvēks aprotēt ap savu asi, neesi redzējis Sīgala, Van Dammes un pārējo "varoņu" filmas.
kaads Siigals, kaads Chaks Noriss? ko tu piipee, vecais? vinjam iedeva sarkano, jo sho gadu laikaa vinsh ir godiigi nopelniijis dziivnieka reputaaciju. sods bija? bija. rupjsh? diezgan rupjsh. paarkaaptu Messi vai CR7 iedotu sarkano? neiedotu.

     [+] [-]

, 2011-04-28 11:20, pirms 14 gadiem
Jānis_Bērziņš rakstīja: Muļķības, ja tiesnesis tā dara - viņš ir slikts tiesnesis. Jā, citreiz ir tā, ka treneris pasaka spēlētājam, ka "par šādu pārkāpumu, nākamreiz būs "DZELTENĀ", bet tā nekad nedara ar sarkano kartīti. Cik reizes Pepe šādi uzsita pa kāju, kādam, ka tiesnesis viņam varēja izteikt mutisku aizrādījumu ?
Atliek vakarā pārkāpt pāris reizes noteikumus,un tad vienreiz rupji,un pietiek sarkanajai kartitei.

     [+] [-]

, 2011-04-28 11:22, pirms 14 gadiem
Nav jēgas ar jums strīdēties. Tas būtu tas pats, ka ZZS "faniem" iestāstīt, ka viņu komandas treneris un īpašnieks ir pretīgs zaglis. Adiós Los amigos.

  -1 [+] [-]

, 2011-04-28 11:25, pirms 14 gadiem
Nēsi no dobeles?

  +1 [+] [-]

, 2011-04-28 11:26, pirms 14 gadiem
Same sh** ar tevi, nav jeegas tev kko iestaastiit, jo esi ka aredzams Real fans un ne par ko nepienjemsi domu ka PEPE bija pelniijis sarkano.
Neesmu ne Real ne Barsas fans, man vnk patiik veerot shaadu grandu ciinjas, veel jo vairaak ja peedejeo dienu laikaa 5 speles savaa starpaa Varbuut tad saac izklaastiit kaapeec tiesnesis pazheeloja marselu par tiishu pastaigaashanos pa kaajaam barsas uzbruceejam, aizmirsu gan vinjam vaardu

  +1 [+] [-]

, 2011-04-28 11:26, pirms 14 gadiem
NoIQ rakstīja: Futbola ir pilns ar zilajiem...
Krit , valajas, raud un nid...
pedinu bars....
normalu vecu paliek arvien mazak un mazak uz futbola laukumiem, labi ka vel hokeju isti viri kapa...
A nu ja, tur tak nav latinosu un dienvideiropiesu.....
PAMUĻĶIS

  -3 [+] [-]

, 2011-04-28 11:31, pirms 14 gadiem
Nē Alvešs ir kadrs Nekas tāds tur arī nebija lai beigās ripinātos pa laukumu itkā viņam būtu neizmērojama sāpju agonija
Nēsmu drošs vai Pepe viņam vispār pieskārās

  -1 [+] [-]

, 2011-04-28 11:32, pirms 14 gadiem
Bumba rakstīja: cik var raudāt real fani? piekrītu, ka Pepem varēja dot tikai dzelteno, bet par šādiem sodiem drīkst arī dot sarkano. toties Adebajoram par saviem jokiem točna bija jāsaņem sarkanā!

p.s. labāk varētu padiskutēt ka tāds klubs kā Real ar tādiem pussragiem un uzbrucējiem 4 spēlēs bumbu kontrolē 25% laika un spēlē totālu aizsardzības futbolu. Kā teica Kruifs, tad ir noziegums ar Ronaldu sastāvā spēlēt aizsradzības futbolu!
Es kā Real fans tev piekrītu par to,ka tādam klubam nevar tik ļoti iesēsties aizsardzībā,bet tikai ar stingru aisardzību kāda bija līdz Pepes noraidījumam pret Barsu jāspēlē.Ja tu ar Barsu iesaistīsies uzbrukuma futbolā viņiem pretuzbrukumā būs daudz brīvas teritorijas un tad jau rezultāts būtu tāds pats kā pirmajā spēlē šajā sezonā. Individuāli tikai CR var konkurēt ar tehniskajiem Barsas pussargiem un uzbrucējiem.
Slēpts komentārs no bloķēta lietotāja

  -1 [+] [-]

, 2011-04-28 11:41, pirms 14 gadiem
pavelsp rakstīja: Tāpat kā 2009. gada finālā?
Hehe

     [+] [-]

, 2011-04-28 11:41, pirms 14 gadiem
Ferrari Nr.1 in my heart rakstīja: Es kā Real fans tev piekrītu par to,ka tādam klubam nevar tik ļoti iesēsties aizsardzībā,bet tikai ar stingru aisardzību kāda bija līdz Pepes noraidījumam pret Barsu jāspēlē.Ja tu ar Barsu iesaistīsies uzbrukuma futbolā viņiem pretuzbrukumā būs daudz brīvas teritorijas un tad jau rezultāts būtu tāds pats kā pirmajā spēlē šajā sezonā. Individuāli tikai CR var konkurēt ar tehniskajiem Barsas pussargiem un uzbrucējiem.
muljkjiibas. kausa speeles 1.puslaikaa madride neseedeeja pie saviem vaartiem, bet speeleeja agresiivi, presingoja, uzbruka, izveidoja vairaakus momentus (Barca neizveidoja neko).
kursh teicis, ka var speeleet tikai autobusu?

  +1 [+] [-]

, 2011-04-28 11:54, pirms 14 gadiem
Nu jā, bildē redzams, ka PEPE "NE"iebrauc ar taisnu kāju... ';

  +1 [+] [-]

, 2011-04-28 11:54, pirms 14 gadiem
Un te arī nav sarkanā kartīte (no cita rakursa) ';
Slēpts komentārs no bloķēta lietotāja

  +1 [+] [-]

, 2011-04-28 11:56, pirms 14 gadiem
Ja godigi katrs speleja savu taktiku bet krist pec katra pieskariena un apelet pie tiesnesiem nu tas ir taka ja nedosi kompu iesu mammai sudzeties.Un vel kapec nedeva dzeltenas par apelesanu pie tiesnesa un tad jau barsa sen butu palikusi mazakuma un ne viens vien tiktu noraidits.

  +1 [+] [-]

, 2011-04-28 11:57, pirms 14 gadiem
mister_negative_2 rakstīja: ko tu tur Maurinju pļūti.varbūt kādreiz vajadzēja izlīst arī no aizsardzības(ā nu jā pareizi barsa Jums to neļāva izdarīt).
šitas
āksts sāk atsist jau MU treneri.
Un man liekas ka tu man sac atsit kadu pamuļķi.
Slēpts komentārs no bloķēta lietotāja

     [+] [-]

, 2011-04-28 11:59, pirms 14 gadiem
gravitons rakstīja: Vakar skatoties speeli, domaaju tieshi to pashu ko tagad pateica Adebajors
ā un Real vakar spēlēja kā dzelzs vīri? tāpat krita un ņuņāja

     [+] [-]

, 2011-04-28 12:01, pirms 14 gadiem
Pascual Raul Velasco rakstīja: Di Maria drīzāk bija pelnījis kartīti par tiesneša mācīšanu. Jo nu Di Marias kritieni salīdzinoši tādi ziediņi bija.

No spēles viedokļa sarkanā kartīte nebija jārāda. Rodas iespaids, ka Barca var darit ko grib, bet viņiem viss tiek piedots.
No teatrālā viedokļa, šī spēle , it īpaši otrajā puslaikā, kļuva pretīga.. to nu es nenoliedzu.. dzeltenās kartītes par tēlošanu vajadzēja dot pa labi un pa kreisi (kaut gan simulēja vieni un tie paši spēlētāji abās komandās, pat CR TIKAI vienu reizi iedaivoja)...
Un tiesnesim šī bija ļoti grūta spēle.. mēs jau gudri, 10 reizes noskatāmies atkārotojumu un gudri dir.san.. tiesnesim ir apmēram 1 līdz 3 sekundes lai izdarītu lēmumu un visu redzēt.. tiesnesis bija pārāk maigs ar dzeltenajām..

Un sarkanā kartīte ir jādod tad kad tā ir ..un viss

  -1 [+] [-]

, 2011-04-28 12:04, pirms 14 gadiem
Ade acīmredzami dara visu (arī intervijās), lai paliktu Madridē, bet lasīju, ka viņi jau nolēmuši, ka viņu neizpirks no City. acīmredzot vasarā būs jāmeklē cits klubs.

  -2 [+] [-]

, 2011-04-28 12:04, pirms 14 gadiem
Pāris gadus atpakal,kad Rikardo tika lauzta kāja..!Fifa deva uzdevumu bargāk sodīt šadus pārkāpumus,lai turmāk retāk no tā ciestu spēlētāji,jo šaubos ,kāds no mums grbētu beigt futbola karjeru dēl vienas epizodes!Sarkanā kartiņa bija pamatota..!Un nav ko tur raudāt!

  -2 [+] [-]

, 2011-04-28 12:07, pirms 14 gadiem
Vēl jau ir atbildes spēle.. un, ja Madride būs spējīga kaut ko parādīt, tad jau vēl nekas nav zaudēts, bet tā kā viņi ir mīkstie.. laikam nav par ko uztraukties..
ha ha ha h ah ah aha
Slēpts komentārs no bloķēta lietotāja

  -1 [+] [-]

, 2011-04-28 12:09, pirms 14 gadiem
Un to kā Real Spēlēja mājās bīja apkaunojums..Apzināti negāja presingot barcelona spēlētājus vinu laukuma pusē..!Loti precīzs izteikums no Xavi..."Mēs esam komanda, kas vēlas spēlēt futbolu un gūt no tā baudu, bet "Real" tikai gaidīja no mums kļūdas. Tāds spēles plāns darbojās "Copa del Rey" finālā, bet ne šoreiz. Šīs spēles iznākums bija godīgs, tā ir uzvara futbolam."
Slēpts komentārs no bloķēta lietotāja
Slēpts komentārs no bloķēta lietotāja

  -1 [+] [-]

, 2011-04-28 12:22, pirms 14 gadiem
kā neitrāls vērotājs...nu un ka Barsai bij pārāks bumbas kontrolēšanas laiks...vai tai laikā viņiem bij lērums vārtu gūšanas momentu...nebij...tātad pie tirsas tas kontrolēšanas laiks...līdz tam kad komandas bij vienādos sastāvos šances bij abām komandām gūt vārtus,kad palika mazākumā Reals,Barsai nedaudz labāk atraisījās spēle,bet līdz tam tiešām spēle ,notika laukuma vidusdaļā

     [+] [-]

, 2011-04-28 12:24, pirms 14 gadiem
Bronsons rakstīja: kā neitrāls vērotājs...nu un ka Barsai bij pārāks bumbas kontrolēšanas laiks...vai tai laikā viņiem bij lērums vārtu gūšanas momentu...nebij...tātad pie tirsas tas kontrolēšanas laiks...līdz tam kad komandas bij vienādos sastāvos šances bij abām komandām gūt vārtus,kad palika mazākumā Reals,Barsai nedaudz labāk atraisījās spēle,bet līdz tam tiešām spēle ,notika laukuma vidusdaļā
Bet izskatījās ,ka Barcelona arī necentās,lai neiekristu aizsardzībā..!Viniem 0-0 izbraukumā apmierināja..!

  +3 [+] [-]

, 2011-04-28 12:25, pirms 14 gadiem
Izmisums rakstīja: Skauģi meklē vainīgos, bet fani - gavilē !!!
IN YOUR FACE !
Labākais koments par šo spēli.