Layout: current: getContentLayout (Cid: Cache\Templating\LayoutCustomizations\Esports\CustomizationSource512 ), alternative: getContentLayout (Cid: Cache\Templating\LayoutCustomizations\Esports\CustomizationSource512), Fid:128, Did:0, useCase: 3

Nīderlandes TV atmasko Mourinju un "Real"

Valdis Bērziņš
Valdis Bērziņš

Nīderlandes TV atmasko Mourinju un "Real"
Žozē Mourinju visu kontrolē
Foto: AFP/Scanpix

Nīderlandes TV sagatavojusi nelielu apskatu, kurā skaidri redzams tas, kā "Real" ar tā galveno treneri Žozē Mourinju priekšgalā noorganizējusi Šabi Alonso un Serhio Ramosa apzinātos noraidījumus UEFA Čempionu līgas spēlē pret "Ajax".

Jau ziņojām par to, ka otrdien "Real" ar 4:0 Amsterdamā apspēlēja "Ajax", maču pabeidzot deviņu cilvēku sastāvā. Spēles izskaņā apzinātas dzeltenās kartītes, kas abiem bija otrās spēlē un nozīmēja noraidījumu, par laika vilcināšanu saņēma pussargs Šabi Alonso un aizsargs Serhio Ramoss.

Abi izlaidīs "Real" pēdējo maču grupu turnīrā pret "Auxerre". Šajā spēlē Madrides vienībai nekas neizšķirsies, tāpēc tā būs lieliska iespēja Alonso un Ramosam izciest diskvalifikāciju un izslēgšanas mačus sākt bez brīdinājumu nastas. UEFA šajā sakarā uzsākusi izmeklēšanu, tikmēr savu izmeklēšanu veikusi Nīderlandes TV.

Video pamācība, kā dabūt noraidījumus

  +2 [+] [-]

, 2010-11-25 16:28, pirms 14 gadiem
Maurinjo ir tāds kā harizmātiskais ļaundaris, dara visādas nejaucības, bet daļa vnk pasmaida un piebilst "tas jau Maurinjo"

Tikai nez vai UEFA uz to uzķersies.
Slēpts komentārs no bloķēta lietotāja

  -1 [+] [-]

, 2010-11-25 16:32, pirms 14 gadiem
Atļauts ir viss, kas nav aizliegts.

     [+] [-]

, 2010-11-25 16:51, pirms 14 gadiem
Jā jā kā tad, baigā nu tur nesportiskā rīcība Mourinjo ar padoto starpniecību vienkārši perfekti parādīja cik šie noteikumi ir līdz galam nepārdomāti!!! Nav ne pirmā reize, kad kartiņas tiek tīšām izprovocētas, lai dzēstu azotē esošo! Kapēc kādam ir jātēlo, jāmēģina izdarīt kāds sods pret pretinieku, lai saņemtu to otro dzelteno!? Turklāt tādā veidā var satraumēt pretinieku, un kam tas vajadzīgs!? Tagad jau tie UEFA amatvīri ir baigi naskie uz izmeklēšanām, bet kad tiesnesis pilnīgi kļūdaini un nepamatoti iedod brīdinājumu, dēļ kura kādam spēlētājam nākas izlaist svarīgas spēles, tad gan nekādas izmeklēšanas nenotiek, jo tiesneša lēmumi redz nav pārsūdzami!!! Idiotisms
Manuprāt ļoti loģiska un pamatota rīcība no Mourinjo puses. Kapēc gan būtu jākaunās tādas iespējas izmantot!? Neviens nav pasargāts no tā, ka nākošajā spēlē tiesnesis (kā bieži gadās) pieņems kļūdainu lēmumu un iedos plāksteri! Tad gan nekādas izmeklēšanas netiks veiktas un kaut arī visa pasaule to redzēs, tik un tā neko nemainīs. Spilgtākais piemērs ko atceros, ir Flečeram iedotā dzeltenā dēļ kuras viņam bij jāizlaiž ČL fināls. UEFA un FIFA vajadzētu vairāk domāt par to, lai šādai vai līdzīgai rīcībai vairs nebūtu jēgas, nevis cīnīties ar sekām, kuras paši ar savu progresīvas domāšanas un jaunu ideju impotenci ir izraisijuši...

  -1 [+] [-]

, 2010-11-25 17:01, pirms 14 gadiem
It kā pirmā reize būtu, kad šādi tiek apieti noteikumi, tikai atšķirība ir tā, ka šoreiz tas bija pārāk uzkrītoši. Hose cepšanos saprotu, jo viņš ir liels Real nīdējs un ja būs iemesls, tad centīsies to izmantot, lai uzlietu darvu Real virzienā. Tikpat labi var spēlētajs nospēlēt ar roku tīši, nogāzt pretinieku, apturēt ātro pretuzbrukumu, lai dabūtu 2.kartiņu, tad gan neviens nepārbaudīs, vai tas bija apzināti vai nē? Piekrītu, tas nebija smuki, bet līdzīgu gadījumu bija, ir un būs vnm, jo treneri un spēlētāji vnm atradīs veidu, kā apiet noteikumus. Šī situācija, manuprāt, tiek pārlieku dramatizēta, jo, ja top izdarītu, piemēram, FC Basel, tad par to visiem būtu gandrīz nospļauties.
Slēpts komentārs no bloķēta lietotāja

     [+] [-]

, 2010-11-25 17:21, pirms 14 gadiem
Stabili nesportiska rīcība, ne cieņa pret pretinieku ne spēli kā tādu.

  +1 [+] [-]

, 2010-11-25 17:24, pirms 14 gadiem
Ko jūs cepaties.
Tas viss ko izdarīja nav ētiski, bet nav arī pretlikumīgi.
Nīderlandieši labāk būtu paanalizējuši, kapēc neiesita pat tad, kad Real biaj -2 spēlētāji

  -1 [+] [-]

, 2010-11-25 17:29, pirms 14 gadiem
Nīderlande tagad ar to grib panākt kautko ? viņiem jau vairs nav uz ko cerēt..

     [+] [-]

, 2010-11-25 17:59, pirms 14 gadiem
Krokodils rakstīja: Es nesaprotu par ko ir tracis? Ajax vienkārši mīkstie, tāpēc zaudēja. Mourinju vienkārši ir slīpēts vecis, vairāk tādus.
Tu uzmanīgi. Pat ja viņi ir mīkstie, nav vīrieša cienīgi ņirgāties par viņiem. Jo vaorāk būs tādu slīpēto veču, jo absurdāks kļūs futbols. Tas, kas tur tika darīts, bija noteikumu apiešana un tas nekādi neiet kopā ar fair play. Čaļi pārkāpa noteikumus iepriekš, bet tagad viņi tik un tā varēs spēlēt - tas ir farss. Tie, kas šeit ir mīkstie, ir Real, turklāt diezgan nopietnā pakāpē. Ja tas būtu kāds vājais klubs, kur spēlēt nevarētu vienīgi divi līderi, tad tas vēl tā, bet ja bikses pielaiž Real...

  +2 [+] [-]

, 2010-11-25 18:03, pirms 14 gadiem
debīli vai nē, bet tomēr gudri

     [+] [-]

, 2010-11-25 18:36, pirms 14 gadiem
Par šādu "Fair play" novēlu no sirds real izkrist pirmajā playoff kārtā

     [+] [-]

, 2010-11-25 19:09, pirms 14 gadiem
H.E.N.R.Y. rakstīja: It kā pirmā reize būtu, kad šādi tiek apieti noteikumi, tikai atšķirība ir tā, ka šoreiz tas bija pārāk uzkrītoši. Hose cepšanos saprotu, jo viņš ir liels Real nīdējs un ja būs iemesls, tad centīsies to izmantot, lai uzlietu darvu Real virzienā. Tikpat labi var spēlētajs nospēlēt ar roku tīši, nogāzt pretinieku, apturēt ātro pretuzbrukumu, lai dabūtu 2.kartiņu, tad gan neviens nepārbaudīs, vai tas bija apzināti vai nē? Piekrītu, tas nebija smuki, bet līdzīgu gadījumu bija, ir un būs vnm, jo treneri un spēlētāji vnm atradīs veidu, kā apiet noteikumus. Šī situācija, manuprāt, tiek pārlieku dramatizēta, jo, ja top izdarītu, piemēram, FC Basel, tad par to visiem būtu gandrīz nospļauties.
Kā jau reiz teicu, vissaldākie pārmetumi ir tie, kam ir objektīvs iemesls. Un šoreiz tāds ir
Ja reiz "Juves" Krasičs dabūja 2 spēļu diskvalifikāciju par simulāciju, tad gribu, lai arī par šādu nesportisku rīcību tiktu piespriests sods. Ar ko gan Mourinju labāks par Krasiču? Ar to, ka ir treneris nevis spēlētājs? Galvenais nevajag aizstāvēt kādu tāpēc, ka "visi tā dara". Tas tiešām ir visstulbākais aizbildinājums, lai attaisnotu šmaukšanos.

     [+] [-]

, 2010-11-25 19:10, pirms 14 gadiem
aNnounced rakstīja: Nīderlande tagad ar to grib panākt kautko ? viņiem jau vairs nav uz ko cerēt..
Un kāds spāņu "Marca" labums no savām publikācijām šajā sakarā?
Slēpts komentārs no bloķēta lietotāja

  -1 [+] [-]

, 2010-11-25 19:24, pirms 14 gadiem
Banzai rakstīja: Par šādu "Fair play" novēlu no sirds real izkrist pirmajā playoff kārtā

In Your dreams! Ar Mourinju vari necereet, ka taa notiks. Ljoti gribeetos, lai Real satiktos ar MU Chempionu liigaa un izsistu aaraa to kaa jau peedeejaas 2 tikshanaas reizes shajaa turniiraa ir izdariijis

  +1 [+] [-]

, 2010-11-25 19:25, pirms 14 gadiem
Vispār jau interesanta teorija, bet var jau būt, ka tajās epizodēs Mourinju un Kasiljass, kā arī Dudeks, teica pilnīgi ko citu. Nav viņiem pierādījumu tomēr. Pie tam, kāda jēga būtu vienkārši sarunāt divus noraidījumus savā starpā?

     [+] [-]

, 2010-11-25 19:29, pirms 14 gadiem
Hose Girtinho rakstīja: Kā jau reiz teicu, vissaldākie pārmetumi ir tie, kam ir objektīvs iemesls. Un šoreiz tāds ir
Ja reiz "Juves" Krasičs dabūja 2 spēļu diskvalifikāciju par simulāciju, tad gribu, lai arī par šādu nesportisku rīcību tiktu piespriests sods. Ar ko gan Mourinju labāks par Krasiču? Ar to, ka ir treneris nevis spēlētājs? Galvenais nevajag aizstāvēt kādu tāpēc, ka "visi tā dara". Tas tiešām ir visstulbākais aizbildinājums, lai attaisnotu šmaukšanos.
Es neattaisnoju shito visu Bet piekritiisi, ka apiet noteikumus taapat var, piemeeram, kaa tu pieraadiitu, ka bija apzinaata otraas dzeltenaas pelniishana, ja speeleetaajs ciinjas epizodee dabuutu otro dzelteno? Kaa? Nevareetu pieraadiit to, pat tad, ja tas buutu izdariits apzinaati. Shoreiz vnk tas bija paaraak stulbi atklaataa veidaa izdariits un uzreiz 2 speeleetaaji. Ja taa buutu noticis ar 1 speeleetaaju, nez vai buutu taads tracis.

     [+] [-]

, 2010-11-25 19:53, pirms 14 gadiem
viens te jau otro dienu deg aiz dusmām

     [+] [-]

, 2010-11-25 19:54, pirms 14 gadiem
General Franco rakstīja: i bio rio, ko tu te vari visu dienu komentēties nonstopā... pašam nav ZB?
nu jau otro dienu ar putām uz lūpām

     [+] [-]

, 2010-11-25 21:22, pirms 14 gadiem
Absolūti normāla prakse,par ko nav pat vērts runāt,bet vajag taču ažiotāžu.

     [+] [-]

, 2010-11-25 21:29, pirms 14 gadiem
nerubiju ko cepas.. neba vinji pirmie kas special dabuj kartiiti lai tas dzeestos. jaa tagad 2= beigaas sarkanaa.. bet nevienam ar galvu nebakstiija, kaajas nenoraava, karatee nedemonstreeja taa ka sry
sarkanaa ok
spele jaizlaiz un viss!

     [+] [-]

, 2010-11-25 21:33, pirms 14 gadiem
skaisti.. tiesnesis jau vareeja buut gudraaks un padirsinaat.. neliekoties ne zinis... butu reciigi cik ilgi alonso raustiitos kameer dzeltenais vinju pamanitu

njaa labaak vajadzeeja suaresam iebraukt kaajaas un visi butu laimiigi lol

     [+] [-]

, 2010-11-25 22:26, pirms 14 gadiem
H.E.N.R.Y. rakstīja: Es neattaisnoju shito visu Bet piekritiisi, ka apiet noteikumus taapat var, piemeeram, kaa tu pieraadiitu, ka bija apzinaata otraas dzeltenaas pelniishana, ja speeleetaajs ciinjas epizodee dabuutu otro dzelteno? Kaa? Nevareetu pieraadiit to, pat tad, ja tas buutu izdariits apzinaati. Shoreiz vnk tas bija paaraak stulbi atklaataa veidaa izdariits un uzreiz 2 speeleetaaji. Ja taa buutu noticis ar 1 speeleetaaju, nez vai buutu taads tracis.
Nu ok. Es cienu Mourinju, tāpēc ticu, ka viņš nekad neliktu saviem spēlētājiem speciāli lēkt kādam kājās, lai dabūtu tās kartītes.
Tāpēc jau es salīdzinu ar F1 komandas pavēlēm, ka tās visi uztvēra ar bļaušanu (arī tad, kad tās nebija aizliegtas), turklāt šogad tāds gadījums krietni iedragāja F1 prestižu, jo komandas pavēle bija acīmredzama (lai arī pierādāma tikai pēc būtības). Arī šajā gadījumā daudzi ir tik sašutuši, jo Mourinju rīkojās samērā ciniski. Ažiotāža jau ir tieši par šo cinismu, jo jebkurš loģiski domājošs cilvēks saprata, kāpēc portugālis šādi rīkojās. Tas nenāk par labu futbola prestižam, tāpēc UEFA ir jāpieņem attiecīgi mēri. Godīgi jau tas nebija, tas ir fakts.

  +1 [+] [-]

, 2010-11-26 00:11, pirms 14 gadiem
jebkurā gadījumā šādi izlēcieni, un taktiskās gudrības smagi sabojā patiku pret spēli..
viņi aizbrauc spēlēt futbolu, un šis taktikas veids galīgi šim sportaveidam neder..

     [+] [-]

, 2010-11-26 02:45, pirms 14 gadiem
Šitos Dailes teātris atplestām rokām paņemtu

     [+] [-]

, 2010-11-26 06:45, pirms 14 gadiem
masalskis123 rakstīja: Mourinjo ir viens gailis..
kaut ko tik ..de..bīlu sen nebiju redzējis
kads gailis pats esi gailis. tur tak normali labak lai kartinas dzestos tagad pirms astodal finala neka tad gad tos speletajus visvairak vajaga

     [+] [-]

, 2010-11-26 08:55, pirms 14 gadiem
predator rakstīja: kads gailis pats esi gailis. tur tak normali labak lai kartinas dzestos tagad pirms astodal finala neka tad gad tos speletajus visvairak vajaga
Normāli "Real" un tā faniem, tas tiesa, bet negodīgi pret godīgiem klubiem, tas arī fakts. Visi jau tā nešmaucas. Tāpēc ir bijis precedents, ka par šādām izdarībām soda.

     [+] [-]

, 2010-11-26 08:58, pirms 14 gadiem
General Franco rakstīja: i bio rio, ko tu te vari visu dienu komentēties nonstopā... pašam nav ZB?
Esmu taisnībās cīnītājs, Tu fašist! Opā, beidzot sanāca šo terminu pateikt pareizajā kontekstā
Un ja nepatīk...Tu jau pats zini.

     [+] [-]

, 2010-11-26 13:19, pirms 14 gadiem
predator rakstīja: kads gailis pats esi gailis. tur tak normali labak lai kartinas dzestos tagad pirms astodal finala neka tad gad tos speletajus visvairak vajaga
Nu laikam 15, vairāk jau Tev nav. Taču vēl arvien neesi iemācījies, ka par savu rīcību ir jāatbild. Par to vajadzēja domāt iepriekš, ka astodaļfinālā šos spēlētājus vajadzēs, taču izskatās, ka prātiņa nepietika. Mourinju nācās strēbt savus sūdus ārā ar negodīgām metodēm.

     [+] [-]

, 2010-11-26 15:24, pirms 14 gadiem
Necienjas izraadishana visam futbolam gan pretiniekam, gan komandai, gan speeles skatiitaajiem!

Ljoti ceru, ka Real aatri vien izlidos!

     [+] [-]

, 2010-11-26 15:26, pirms 14 gadiem
masterboy rakstīja: Kapec tad viniem vajdzeja dabut sarkanas ?

Ko tas dod ?

Nonem tas dzeltenas?

UEFA nevar pieradit ka tas bija sarunats
nee kur nu nevar, vinji viens otram miiljvardinjus ausii chuksteeja,ja? dumburs tu!

     [+] [-]

, 2010-12-01 12:21, pirms 14 gadiem
par to pokerface tiešām true. es būtu sācis rēkt nu TIIIK uzkrītoši gaidīja tiesnesi alonso