Layout: current: getContentLayout (Cid: Cache\Templating\LayoutCustomizations\Esports\CustomizationSource512 ), alternative: getContentLayout (Cid: Cache\Templating\LayoutCustomizations\Esports\CustomizationSource512), Fid:128, Did:0, useCase: 3

Čempionu līgas izloze: Neviens negrib "Manchester City" un "Borussia"

Andris Liepa
Andris Liepa

Čempionu līgas izloze: Neviens negrib "Manchester City" un "Borussia"
Lionels Mesi
Foto: AP/ Scanpix

Šodien plkst.18:45 pēc Latvijas laika sāksies UEFA Čempionu līgas grupu turnīra izloze. 32 komandas ir sadalītas četros grozos pa astoņām komandām. Vairāki ļoti spēcīgi klubi ir atrodami zemākajos grozos, kas sola stipras grupas...

1. grozā ir atrodami tikai superklubi, visi ļoti spēcīgi. Tiesa, pārējo grozu komandas, iespējams, vēlētos būt vienā grupā ar Londonas „Arsenal” un „Porto”, kuras pēdējā laikā sastāva ziņā kļuvušas nedaudz vājākās. Jāmin, ka 1. grozā ir uzreiz trīs angļu klubi (pavisam grupu turnīrā Angliju pārstāvēs četras komandas, tikpat ir vēl tikai Spānijai) un, protams, arī abi spāņu grandi „Barcelona” (titula īpašniece) un Madrides „Real”.

2. groza komandas, šķiet, visai līdzīgas spēka ziņā. „Milan” un Lionas „Olympique” ir nedaudz skaļāki vārdi, taču arī, piemēram, „Valencia”, „Villarreal”, „Shakhtar” nevienam noteikti komentārus neprasa. Īpaši izcelsim, ka šajā grozā ir atrodama arī Aleksandra Cauņas Maskavas CSKA – lai gan mūsu pussarga spēles laiks šajā klubā nav no lielākajiem, ne katru gadu varam priecāties par kādu savējo Čempionu līgas grupu turnīrā.

Var pieļaut, ka neviens no 3. groza komandām savā grupā nevēlas „Manchester City” – šī kluba spēlētāju komplektācija atbilst granda statusam, un zemais grozs skaidrojams tikai un vienīgi ar neregulāro piedalīšanos Eirokausos, līdz šim nesasniedzot arī nekādus būtiskus panākumus. No salīdzinoši vājā gala var minēt Šveices „Basel” un Baltkrievijas BATE – visu cieņu mūsu kaimiņiem, kuri ne tikai spējuši iekļūt grupu turnīrā ar nieka trim leģionāriem (regulāri spēlē tikai divi) sastāvā, bet arī tikt līdz 3. grozam, pateicoties stabilam sniegumam Eirokausos pēdējos gados.

Arī potenciāli vājākajā 4. grozā ir spēcīgas komandas, kuras diez vai kāds vēlētos redzēt savā grupā. Runa ir par Vācijas čempioni Dortmundes „Borussia” un mazākā mērā arī par Itālijas „Napoli”, kas spēcīgākajā Eiropas klubu turnīrā atgriežas pēc 21 gada pārtraukuma jeb Maradonas laikiem. Tai pat laikā, pateicoties tā sauktajai „Platinī reformai” ir vairākas salīdzinoši mazo valstu pārstāves. Mūsu Nāves grupas versija: „Barcelona”, „Milan”, „Manchester City” un „Borussia”. Vājas grupas versija: „Porto”, CSKA, BATE, „Genk”.

Grupu turnīra debitantes: „Manchester City”, „Napoli”, „Trabzonspor” (aizvietos izslēgto „Fenerbahce”), „Viktoria Plzeň” un „Oţelul Galaţi”. Grupu turnīra 1. kārtas spēles notiks 13./14. septembrī.

Grupu turnīrs

1. grozs2. grozs3. grozs4. grozs
„Barcelona” (Spānija)„Milan” (Itālija)"Zenit” (Krievija)„Otelul” (Rumānija)
„Manchester United” (Anglija)"Valencia” (Spānija)„Ajax” (Nīderlande)„Borussia Dortmund” (Vācija)
„Chelsea” (Anglija)"Villarreal" (Spānija)„Bayer” (Vācija)„Napoli” (Itālija)
„Real” (Spānija)CSKA (Krievija)"Manchester City” (Anglija)APOEL (Kipra)
„Porto” (Portugāle)„Marseille” (Francija)„Lille” (Francija)"Genk" (Beļģija)
„Inter” (Itālija)„Shakhtar” (Ukraina)„Olympiakos” (Grieķija)"Dinamo"(Horvātija)
"Bayern" (Vācija)"Benfica" (Portugāle)„Basel” (Šveice)"Trabzonspor" (Turcija)
"Arsenal" (Anglija)"Lyon" (Francija)BATE (Baltkrievija)"Viktoria" (Čehija)
1 2 3 91 komentārs
Slēpts komentārs no bloķēta lietotāja
Slēpts komentārs: tempijs
Slēpts komentārs: users1234
Slēpts komentārs no bloķēta lietotāja

  +9 [+] [-]

, 2011-08-25 11:34, pirms 13 gadiem
O tiešām šodien bija info, ka būs 5dien, vai pārcēla?

nedomāju, ka sadalījums par groziem ir objektīvs un prātīgāk būtu ņemt vērā kluba saniegumus tikai pagājušā sezonā (kāda starpība kā klubs spēlējis pirms 3 gadiem, ja tā sastāvs kopš tā laika var pamainīties pat par vairāk kā 50%), bet tas ir plaši izdiskutēts temats, tāpēc vairāk neiespringšu

  +6 [+] [-]

, 2011-08-25 11:37, pirms 13 gadiem
nedimāju, ka Shahtor ir vājāks par to pašu Valenciju, Vilareal vai Marseļu
users1234 rakstīja: zakon podlasķi uztaisīs čempjiem vieglo grupu: Barca, Shakhtar, BATE, Viktoria
Slēpts komentārs: jonsons

     [+] [-]

, 2011-08-25 11:41, pirms 13 gadiem
Kur vēl pa TV rāda izņemot pa eurosportu??

Iedodiet ludzu linku kur varēs redzēt!!

  -3 [+] [-]

, 2011-08-25 11:46, pirms 13 gadiem
Gribētu grupu Real,Lyon, City, Dortmunde!! būtu interesanti!!

Bet vājākā būtu Arsenal, Sahktar, BATE, Otelul!!

  +1 [+] [-]

, 2011-08-25 11:47, pirms 13 gadiem
Par Interesantu grupu MAN UTD un tiksanu talak lidz pat finalam !
GO MAN UTD !!!

  -3 [+] [-]

, 2011-08-25 11:48, pirms 13 gadiem
jonsons rakstīja: Kur vēl pa TV rāda izņemot pa eurosportu??

Iedodiet ludzu linku kur varēs redzēt!!
vel 7h lidz izlozei

  +1 [+] [-]

, 2011-08-25 11:48, pirms 13 gadiem
Barca, Milan, City un Borussia, no grupas iziet M City un Milan
Slēpts komentārs: W W E

  -3 [+] [-]

, 2011-08-25 11:50, pirms 13 gadiem
W W E rakstīja: Par Interesantu grupu MAN UTD un tiksanu talak lidz pat finalam !
GO MAN UTD !!!
FUUUUUUUUUUUU!!

  -1 [+] [-]

, 2011-08-25 11:54, pirms 13 gadiem
zaagis rakstīja: Te vieglu grupu nav!!! Jo spēlē 32 eiropas speeciigaakaas komandas!!!
uz papira... ja butu savadaks nolikums shaubos vai vairakas no shim komandam te atrastos

  +2 [+] [-]

, 2011-08-25 11:55, pirms 13 gadiem
Barca, Milan/Lyon, City/Ajax, Borussia,
šāda grupa būtu interesanta. Nevajag Barcai vieglus pretiniekus, lai katrā spēlē ir izaicinājums. Tā būs interesantāk.

  +1 [+] [-]

, 2011-08-25 11:59, pirms 13 gadiem
Te vispār nav vāju grupu. Varbūt tikai Genk un Viktoria no ceturtā groza pretinieki varētu saukt par veiksmīgu izlozi, bet pārējās komandas var viena otru vinnēt bez problēmām. Pirmais grozs, protams, paliek pirmais grozs...
Slēpts komentārs no bloķēta lietotāja
Slēpts komentārs no bloķēta lietotāja
Slēpts komentārs no bloķēta lietotāja

  -2 [+] [-]

, 2011-08-25 12:47, pirms 13 gadiem
piedāvāju runkuļus pa 5 ls kg rakstīja: neesi palicis 6. klasē uz otru gadu?
Tu jā bet vins noteikti nē!!
Tavs niks ir atbilstoš 3 klases līmenim!!
Slēpts komentārs no bloķēta lietotāja

     [+] [-]

, 2011-08-25 12:56, pirms 13 gadiem
users1234 rakstīja: zakon podlasķi uztaisīs čempjiem vieglo grupu: Barca, Shakhtar, BATE, Viktoria
Tādu pašu arī es iedomājos.

  +5 [+] [-]

, 2011-08-25 13:11, pirms 13 gadiem
jonsons rakstīja: Tu jā bet vins noteikti nē!!
Tavs niks ir atbilstoš 3 klases līmenim!!
..teica cilvēks,kuram tik daudz gramatikas kļūdu divos vienkāršos teikumos

     [+] [-]

, 2011-08-25 13:14, pirms 13 gadiem
labāk, lai nav nekādu izteiktu nāves grupu, tad būs interesantāk 1/4 finālos un uz priekšu

     [+] [-]

, 2011-08-25 13:25, pirms 13 gadiem
glory Man U

     [+] [-]

, 2011-08-25 13:51, pirms 13 gadiem
1.grozs ir ĻOTI LABS!

  +1 [+] [-]

, 2011-08-25 14:11, pirms 13 gadiem
septembris rakstīja: O tiešām šodien bija info, ka būs 5dien, vai pārcēla?

nedomāju, ka sadalījums par groziem ir objektīvs un prātīgāk būtu ņemt vērā kluba saniegumus tikai pagājušā sezonā (kāda starpība kā klubs spēlējis pirms 3 gadiem, ja tā sastāvs kopš tā laika var pamainīties pat par vairāk kā 50%), bet tas ir plaši izdiskutēts temats, tāpēc vairāk neiespringšu
Diezgan šaurs skatījums. Ja rangā vērā ņemtu tikai vienu sezonu, tieši tad tas nebūtu objektīvs, jo būtu ļoti liels iespējamās kļūdas procents. No vienas puses tev ir taisnība, un pie šādas sistēmas iegūtu klubi, kas šobrīd tiešām ir daudz stiprāki nekā pirms diviem, trim vai vairāk gadiem. Taču kā ar klubiem, kas iepriekšējā sezonā bija ievērojami stiprāki nekā tagad? Vai ar klubiem, kas iepriekšējā sezonā uzlekuši krietni virs savas pēcpuses? Vai ar klubiem, kuriem vienkārši nepaveicās ar izlozi (iekļuva nāves grupā, izslēgšanas mačos dabūja pretī sliktāko iespējamo variantu utt)? Vai ar klubiem, kuriem - tieši otrādi - izloze bija ļoti labvēlīga?

Tad jau sanāk, ka, ja Schalke kvalificētos Čempionu līgai, tai obligāti būtu jābūt pirmajā grozā. Vai, ka Liona pirms diviem gadiem bija Eiropas "Top 4" klubs. Nešķiet absurdi? Tieši tāpēc ir jāskatās vairāku sezonu griezumā, jo tieši tad skatījums uz kluba spēku būs objektīvāks. Jā, protams, tas vienalga nebūs 100% precīzs (100% sistēma vispār ir utopija), taču tas būs precīzāks nekā vienas sezonas skatījums. Turklāt, ja ņemam vērā pagājušajā sezonā sasniegto, Dortmunde tāpat būtu uz robežas starp trešo un ceturto grozu – gluži kā tagad.

p.s. Piektdien būs Eiropas līgas izloze.

  -1 [+] [-]

, 2011-08-25 14:20, pirms 13 gadiem
Ceru uz to lai barsu saved vienā grupā ar city.
Saviem favorītklubiem( bayern un real) novēlu pēc iespējas vieglāku grupu.

     [+] [-]

, 2011-08-25 15:42, pirms 13 gadiem
Nu ko - īstā Dortmundes spēka pārbaude sāksies tikai tagad... To ka viņiem ir varēšana viņi pierādīja pagājušajā sezonā...To cik patiesi liela varēšana viņiem būs ilgtermiņā redzēsim šosezon - kad paralēli pa nopietno būs jākapā 2 frontēs...

Savā ziņā gribu lai šiem tiek kārtīgi grūta grupa (no tā jau pa lielam nemaz nevarēs izvairīties), lai var kārtīgi jaunos izmācīt

Uz priekšu dzeltenmelnie

     [+] [-]

, 2011-08-25 16:16, pirms 13 gadiem
es neesmu pētījis kā veidojas rangs, bet kā saprotu tiek skatītu 5 gadi, klubu sekmes eirokausos un nac čempionātos.

būtiskākā netaisnība, manuprāt ir tas, ka sniegums nac. čempionātos un nac kausa izcīņā (ja to vispār vērtē) tiek ņemts vērā par maz, bet sniegums eirokausos par daudz. Eirokausos tiešām klubam var paveikties vienā sezonā, bet ne nac čempionātā. protams nac čemp līmeņi ir ļoti dažādi, bet ir taču nac čempionātu reitingi pēc kuriem nosaka attiecīgās valsts dalībnieku skaitu ČL, kas to visu var sakārtot. arī termiņs- 5 gadi ir par garu, jo klubu spēku samēri diezgan ātri būtiski mainās. [quote agris_suveizda]
Taču kā ar klubiem, kas iepriekšējā sezonā bija ievērojami stiprāki nekā tagad? Vai ar klubiem, kas iepriekšējā sezonā uzlekuši krietni virs savas pēcpuses? Vai ar klubiem, kuriem vienkārši nepaveicās ar izlozi (iekļuva nāves grupā, izslēgšanas mačos dabūja pretī sliktāko iespējamo variantu utt)? Vai ar klubiem, kuriem - tieši otrādi - izloze bija ļoti labvēlīga?

     [+] [-]

, 2011-08-25 16:35, pirms 13 gadiem
septembris rakstīja: es neesmu pētījis kā veidojas rangs, bet kā saprotu tiek skatītu 5 gadi, klubu sekmes eirokausos un nac čempionātos.

būtiskākā netaisnība, manuprāt ir tas, ka sniegums nac. čempionātos un nac kausa izcīņā (ja to vispār vērtē) tiek ņemts vērā par maz, bet sniegums eirokausos par daudz. Eirokausos tiešām klubam var paveikties vienā sezonā, bet ne nac čempionātā. protams nac čemp līmeņi ir ļoti dažādi, bet ir taču nac čempionātu reitingi pēc kuriem nosaka attiecīgās valsts dalībnieku skaitu ČL, kas to visu var sakārtot. arī termiņs- 5 gadi ir par garu, jo klubu spēku samēri diezgan ātri būtiski mainās.
Tu tiešām neesi pētījis, kā tiek veidots rangs...vērā ņem tikai katra kluba Eirokausos iegūtos punktus, kuriem tiek pieplusoti 20% no valsts kopējā reitinga. Dīvaini, ka tu par rangu izdari secinājumus, lai gan pat neesi centies iedziļināties, kā tas tiek veidots. Par pieciem gadiem piekrītu - tas, iespējams, ir pārāk ilgs laiks, taču mazāk par četrām sezonām nolaist termiņu nebūtu jēgas (bet, iespējams, varētu katru sezonu reizināt ar konkrētu koeficientu gluži kā FIFA rangā).

Ja runā par tiem 20%, kas tiek no valsts reitinga. Te es piekrītu Vynilz kaut kur izteiktajai piezīmei, ka tam vajadzētu būt lielākam. Agrāk tie bija 33%, kas, manuprāt, būtu samērīgs devums arī tagad. Dortmundei, lai apsteigtu BATE un tiktu trešajā grozā, būtu pieticis, pat ja devums būtu minimāli lielāks - kopā 20,7%. Taču jāatceras, ka BATE trešajā grozā ir tikai tādēļ, ka UEFA nule diskvalificēja Fenerbahče. Ja šāda lēmuma nebūtu, Dortmundei līdz trešajam grozam būtu ārkārtīgi tālu. Dortmundei ir 22,887 punkti, bet Bāzelei, nākamajai vājākajai trešā groza komandai, - 39,980. Ja pašreizējā sistēmā mainītu tikai valsts reitinga drevumu, tad, lai Dortmunde apsteigtu Bāzeli, tas būtu jāpaceļ līdz 58,4%. Manuprāt, tas būtu pārspīlēti liels devums.

  +1 [+] [-]

, 2011-08-25 17:04, pirms 13 gadiem
Būtu debīli ja iekristu Barca/MU, Milāna, City un borussia vienā grupā

  +3 [+] [-]

, 2011-08-25 17:28, pirms 13 gadiem
Jūtu ka šī būs Real sezona, un brīnumus rādīs arī City!
Slēpts komentārs no bloķēta lietotāja
1 2 3 91 komentārs