Layout: current: getContentLayout (Cid: Cache\Templating\LayoutCustomizations\Esports\CustomizationSource512 ), alternative: getContentLayout (Cid: Cache\Templating\LayoutCustomizations\Esports\CustomizationSource512), Fid:128, Did:0, useCase: 3

Ramoss izglābj, Beils sagādā "Real" Čempionu līgas titulu

Edmunds Novickis
Edmunds Novickis @EdmundsN

Ramoss izglābj, Beils sagādā "Real" Čempionu līgas titulu
Garets Beils iesit, bet Madrides "Real" iegūst 10. titulu!
Foto: AFP/Scanpix

Šodien Portugāles galvaspilsētā Lisabonā risinājās 2013./14. gada sezonas Čempionu līgas fināls, kurā tikās divas Spānijas komandas, turklāt abas no Madrides - "Real" un "Atletico". Djego Simeones vadītais "Atletico" vēl pamatlaika kompensācijas laikā bija vadībā ar 1:0, taču Serhio Ramoss izglāba "Real", ievirzot cīņu papildlaikā. Spēles likteni izšķīra Gereta Beila gūtie vārti papildlaikā, bet beigās pat pārliecinošs 4:1 Karlo Ančeloti komandas labā. "Real" 10. reizi triumfēja Eiropas prestižākajā klubu turnīrā.

Pirms spēles
Sezonas lielākais brīnums klubu futbolā Madrides "Atletico" pirms nedēļas kļuva par Spānijas čempioni, taču Djego Simeones komanda pie tā negribēja apstāties - šodien finālā pret Madrides "Real" bija iespēja triumfēt arī Čempionu līgā. "Real" pirms šodienas bija (un, visticamāk, būs vēl visai ilgi) titulētākais Čempionu līgas (agrāk - Eiropas čempionu kausa) klubs ar deviņiem tituliem, kamēr "Atletico" kontā nebija neviena - tikai viena dalība finālā 1974. gadā (1:1, pārspēlē 0:4 pret "Bayern"). Tomēr šodien tam nebija nozīmes - tikās divas komandas, kas bija viena otrai cienīga pretiniece.

Sastāvos iztika bez lieliem pārsteigumiem, ja vien neskaita neticami ātro "Atletico" uzbrukuma līdera Djēgu Koštas ātro (it kā) atkopšanos pēc gūtā savainojuma "La Liga" titula spēlē Barselonā pirms nedēļas. Turks Arda Turans gan neatguvās un palika ārpus pieteikuma, pārējais "Atletico" sastāvā bez izmaiņām, Simeonem kā džokeri paturot rezervē brazīlieti Djēgu.

Karlo Ančeloti acīmredzot piespiedu kārtā rezervē atstāja portugāli Pepi (neliels savainojums, rezervē gan bija), blakus Serhio Ramosam centra aizsardzībā noliekot francūzi Rafaelu Varānu. "Real" diskvalifikācijas dēļ finālā nevarēja palīdzēt arī Šabi Alonso, toties varēja spēlēt Sami Kedira, kuram tas bija trešais mačs pēc ilgstoša savainojuma dziedēšanas. Kā ierasts, vārtos, atšķirībā no Spānijas čempionāta, Ikers Kasiljass, nevis Djego Lopess.

Pamatlaiks
Košta arī šoreiz ilgi laukumā nepalika - jau 9. minūtē piespiedu maiņa, un viņa vietā uznāca Adrians Lopess. Ja par pašu spēli, "Real" sākumā mēģināja iegūt teritoriālo pārsvaru, taču momenti neradās, un pakāpeniski arī "Atletico" kļuva aizvien drosmīgāka. Sitienu pa vārtiem kā nebija, tā nebija, un pirmā karstā epizode notika 27. minūtē, kad Rauls Garsija norāva Anhelu di Mariju dzeltenās kartītes vērtībā - plāksteris arī satrakojušajam Serhio Ramosam. Pirmais nopietnais moments radās vien 32. minūtē pēc ārkārtīgi rupjas portugāļa Tjagu kļūdas savā laukuma pusē - Gerets Beils aizskrēja uz priekšu, tika izcilā pozīcijā un sita minimāli garām. "Real" līdzjutēji varēja tikai nopūsties.

"Atletico" uzbrukuma spēle īsti nevedās, bet 36. minūtē pirmā reālā iespēja pārvērtās gūtajos vārtos. Šķita, ka "Real" jau tikusi galā ar pretinieku stūra sitienu, tomēr atlēti nekavējoties nogādāja bumbu atpakaļ soda laukumā, un Djego Godins (tas pats, kura vārti Barselonā nodrošināja Spānijas čempionu titulu) gaisā pārspēja Kediru un pārcēla bumbu pāri arī kļūdaini izgājušajam Kasiljasam (1:0)!

"Atletico" ļoti pārliecinoši spēlēja aizsardzībā, un brīžiem "patraucēja" arī "Real" pēdējo līniju. Tikai 54. minūtē "Real" radās moments atspēlēties - Krištianu Ronaldu tiešo brīvsitienu atvairīja Tibo Kurtuā. "Atletico" atbildēja ar Lopesa sitienu, kurš mērķi nesasniedza. "Real" mēģinājumi uzbrukt no spēles lielākoties šķita bezzobaini, bet 63. minūtē pēc laba Ramosa centrējuma tikai mazliet līdz bumbai neaizsniedzās Ronaldu un Karims Benzemā.

Pamatlaika pēdējās 20 minūtēs "Real" aizvien biežāk spēja ne tikai pietuvoties Kurtuā vārtiem, bet arī radīt pusmomentus. "Atletico" sāka aizvien izteiktāk spēlēt no aizsardzības, tiesa, 78. minūtē Beilam vienreiz izdevās aizmukt arī ātrajā uzbrukumā, tomēr sitiens atkal nesanāca. Citā epizodē bīstamā pozīcijā nonāca Isko, bet glāba vārtu guvējs Godins. "Atletico" aizsardzības spēlē krita aizvien lielākā panikā, kas bija nenovēršami, ņemot vērā, ka "Real" izdarīja lielu spiedienu. Centrējums pēc centrējuma, nervoza epizode pēc nervozas epizodes pie Kurtuā vārtiem.

Kad likās, ka "Atletico", spēlējot ļoti pašaizliedzīgi, pratīs nosargāt 1:0 uzvaru, "Real" kompensācijas laika pirmspēdējā minūtē izlīdzināja! Pēc stūra sitiena īstas līdera dotības nodemonstrēja Ramoss, gūstot tehniski sarežģītus vārtus ar galvu - 1:1 un papildlaiks!

Papildlaiks
"Real" arī papildlaikā turpināja izdarīt spiedienu, kamēr "Atletico" spēlētāji izskatījās saguruši. Apaļajā 100. minūtē Ronaldu izpildīja brīvsitienu, un sieniņā esošais Gabi bloķēja bumbu ar elkoni, taču tiesnešu brigāde klusēja. Tomēr vēl pēc 10 minūtēm "Real" guva zelta vārtus. Mača labākais futbolists di Marija kreisajā malā veica izcilu reidu (tiesa, jāuzsver, ka tai malā pavisam klibs bija Huanfrans, un "Atletico" nebija maiņu...), uzsita pa vārtiem un, lai gan Kurtuā atvairīja, bumbu no gaisa ar galvu vārtu tīklā ieraidīja Beils (2:1)!

"Atletico" mēģināja izglābties, taču iznāca otrādi - uz maiņu uznākušais Marselu 118. minūtē ar spēcīgu sitienu cauršāva Kurtuā (3:1)! Pēdējās sekundēs klibais Huanfrans pārkāpa noteikumus pret Ronaldu, un pats Krištianu vēl arī realizēja pendeli - galu galā pat graujošs 4:1! "Real" triumfēja, un Karaliskajam klubam izdevās iegūt 10. trofeju prestižākajā Eiropas klubu turnīrā!

2013./14. gada Čempionu līgas fināls

"Real" - "Atletico" 1:1, papildl. 4:1 (0:1)
Vārti: Ramoss 90', Beils 110', Marselu 118'; Ronaldu 120' - Godins 36'.
Brīdinājumi: Ramoss, Kedira, Ronaldu, Varāns - Garsija, Miranda, Vilja, Huanfrans, Koke, Gabi.
"Real": Kasiljass, Karvahals, Varāns, Ramoss, Koentrau (Marselu 59'), Kedira (Isko 59'), Modričs, di Marija, Beils, Ronaldu, Benzemā (Morata 79').
"Atletico": Kurtuā, Huanfrans, Miranda, Godins, Luiss (Alderveirelds 83'), Tjagu, Koke, Gabi, Garsija (Sosa 66'), Vilja, Košta (Lopess 9').
Tiesnesis: Bjerns Kuiperss (Nīderlande).

2013./14. gada Čempionu līgas rezultatīvākie spēlētāji

VSpēlētājsKlubsSk
1.K.RonalduReal17
2.Z.IbrahimovičsPSG10
3.D.KoštaAtletico8
L.MesiBarcelona8

UEFA Čempionu līgas pēdējo 10 gadu uzvarētāji

GadsUzvarētājs
2014Real (Spānija)
2013Bayern (Vācija)
2012Chelsea (Anglija)
2011Barcelona (Spānija)
2010Inter (Itālija)
2009Barcelona (Spānija)
2008Manchester United (Anglija)
2007Milan (Itālija)
2006Barcelona (Spānija)
2005Liverpool (Anglija)

Vismaz trīskārtējās Čempionu līgas (un Čempionu kausa) uzvarētājas

V Klubs Skaits
1.Real (Spānija)10
2.Milan (Itālija)7
3.-4.Liverpool (Anglija)5
3.-4.Bayern (Vācija)5
5.-6.Ajax (Nīderlande)4
5.-6.Barcelona (Spānija)4
7.-8.Manchester United (Anglija)3
7.-8.Inter (Itālija)3

  -1 [+] [-]

, 2014-05-25 02:09, pirms 11 gadiem
joks Maradonas sakarā...

galu galā skaidrs, ka Maradona visu laiku bija zem koka dopinga... savādāk... nu kā punduris var pārlēkt Šiltonu? (es par Hand of God)
Slēpts komentārs no bloķēta lietotāja

     [+] [-]

, 2014-05-25 02:09, pirms 11 gadiem
NilsK rakstīja: var saliidzinaat kaut ar MU neticamo uzvaru pret Bayern
tas tomēr ir kaut kas cits...tobrīd līdzvērtīgas komandas,tik viena kļūdījās ar maiņām(Mateuss)un laimīga izglābšanās,te tomēr cits stāsts...

     [+] [-]

, 2014-05-25 02:10, pirms 11 gadiem
Bayern/Heat fans rakstīja: 4/5, MC vietā Liverpūle.
man jau nu tas nav pieņemami, bet nu... priecājies tik pa savam

     [+] [-]

, 2014-05-25 02:13, pirms 11 gadiem
Ziiigfrīdsss rakstīja: CR, Suaress, Azārs, Turē , Košta , Messi
Super!

     [+] [-]

, 2014-05-25 02:13, pirms 11 gadiem
Murgs, ko ceru otrreiz neredzēt. Atletico atdeva visus spēkus, bija nopelnījuši šo kausu, bet citi spēki šodien pēdējā brīdī lēma citādi. Līdz ar to nu visiem Real līdzskrējējiem visos portālos lielā kviekšanas un vīterošanas nakts...

  +1 [+] [-]

, 2014-05-25 02:19, pirms 11 gadiem
NilsK rakstīja: CL ir svariiga,bet celt degunu debesiis ar nav par ko,maajaas no uzvareetas poziicijas,ar izcilu kalendaaru priekshaa,zaudeejaat titulu, CL ar izglaabaaties,nav paarlieciibas,ka shitais sastaavs ar naakamgad buus tikpat labs
Es arī neceļu degunu. Vienkārši šodien priecājos par sava iemīļotā kluba uzvaru! Esmu redzējis Real uzvaru 2000. un 2002.gadā. Tagad redzu 3.uzvaru ČL savām acīm. Pēdējās sekundēs bija izglābšanās, jo ATM šajā sezonā bija ļoti spēcīgs pretinieks. Ne velti viņi paņēma la ligu, un pelnīti! Ja ATM šodien būtu uzvarējuši, es viņus apsveiktu! Bet nevar noliegt Real nopelnu šajā uzvarā. Nebija tikai šis fināls, bet arī iepriekšējās spēles šīs seazonas ČL, kur tika gūti neskaitāmi vārti un skaitas uzvaras. Arī iepriekšējās seonās (Mourinjo vadībā) Madride nebija tik tālu no uzvaras. Pietiek atcerēties kaut vai 2011./2012.gadu sezonu, kur tas pat Ramoss aizšāva debesīs 11 m sitienu sērijā 1/2 finālā pret Bayern. Tik pat labi viņš pvarēja toreiz iesist, un, iespējams, Real iekļūtu finālā, kur arī uzvarētu. Pret tā gada Chelsea tas nebūtu tik liels brīnums. Tādēļ arī toreiz teicu, ka tuvākajos gados Real noteikti paņems ČL. Un šodien tas notika! Real pēdējās 2-3 sezonās nebija tik ļoti sliktāks par Barsu, lai nevinnētu ČL, tādēļ nekāds brīnums šodien nenotika. Bet degunu nekādā gadījumā nepaceļu, vienkāŗšu esmu priecīgs un lepns par klubu, kuram jūtu līdzi jau 16 gadus. Nākamā sezona, iespējams, būs pavisam savādāka. ČL var vinnēt citas valsts klubs, bet Real ar Barsu cīnīsies tikai la ligā, tādēļ dzīvosim, redzēsim. Jebkurā gadījumā šodien svinu!

     [+] [-]

, 2014-05-25 02:26, pirms 11 gadiem
Brazīlijas Ronaldo manās acīs tomēr nav īsta leģenda, lai gan tuvāk ir.

     [+] [-]

, 2014-05-25 02:27, pirms 11 gadiem
Altemix rakstīja: Es arī neceļu degunu. Vienkārši šodien priecājos par sava iemīļotā kluba uzvaru! Esmu redzējis Real uzvaru 2000. un 2002.gadā. Tagad redzu 3.uzvaru ČL savām acīm. Pēdējās sekundēs bija izglābšanās, jo ATM šajā sezonā bija ļoti spēcīgs pretinieks. Ne velti viņi paņēma la ligu, un pelnīti! Ja ATM šodien būtu uzvarējuši, es viņus apsveiktu! Bet nevar noliegt Real nopelnu šajā uzvarā. Nebija tikai šis fināls, bet arī iepriekšējās spēles šīs seazonas ČL, kur tika gūti neskaitāmi vārti un skaitas uzvaras. Arī iepriekšējās seonās (Mourinjo vadībā) Madride nebija tik tālu no uzvaras. Pietiek atcerēties kaut vai 2011./2012.gadu sezonu, kur tas pat Ramoss aizšāva debesīs 11 m sitienu sērijā 1/2 finālā pret Bayern. Tik pat labi viņš pvarēja toreiz iesist, un, iespējams, Real iekļūtu finālā, kur arī uzvarētu. Pret tā gada Chelsea tas nebūtu tik liels brīnums. Tādēļ arī toreiz teicu, ka tuvākajos gados Real noteikti paņems ČL. Un šodien tas notika! Real pēdējās 2-3 sezonās nebija tik ļoti sliktāks par Barsu, lai nevinnētu ČL, tādēļ nekāds brīnums šodien nenotika. Bet degunu nekādā gadījumā nepaceļu, vienkāŗšu esmu priecīgs un lepns par klubu, kuram jūtu līdzi jau 16 gadus. Nākamā sezona, iespējams, būs pavisam savādāka. ČL var vinnēt citas valsts klubs, bet Real ar Barsu cīnīsies tikai la ligā, tādēļ dzīvosim, redzēsim. Jebkurā gadījumā šodien svinu!
nu es jau visu laiku atkaartoju,ka Real shodien uzvareeja pelniiti,Atletico jau otrajaa puslaikaa knapi vilka kaajas,apsveicam veelreiz,bet nu shis Real nav taads pats kaa Barca vai Bayern pirms kaada laika,kad visiem likaas,ka pretinieku tiem nebuus naakamos gadus uz priekshu
Slēpts komentārs no bloķēta lietotāja

     [+] [-]

, 2014-05-25 02:27, pirms 11 gadiem
Altemix rakstīja: Tajā pašā brīdī man personīgi ļoti žēl ATM. Galvenokārt tā iemesla dēļ, ka pusi komandas pēc šīs sezonas, iespējams, arī pašu Simeoni izpirks. Un tad nākamajā sezonā šī komanda ne tuvu nebūs tā, kas šogad. Šīs milzīgās naudas būšana futbolā nav patīkama lieta. Arī es daudz vairāk priecātos, ja Real gūtu savas uzvaras, nepērkot par n-tiem miljoniem spēlētājus, bet gan iesaistot savējos no kanteras, tad uzvarai būtu vēl spēcīgāka garša, bet laikam šī brīžā pasaulē tas nav iespējams. Visu šobrīd nosaka nauda.
Par Atleti treneri, es nedomāju, ka būs tik traki, jo pirmkārt, neredzu daudz komandu, kas varētu Simeonem piedāvāt to pašu potenciālu, kas ir Madridē
Par spēlētājiem - Atleti ir (lielākoties) darbarūķu komanda, kuras spēks ir kolektīvā, un es piekrītu viedoklim, ka pie cita trenera viņi tā nav spēlējuši un nespēlēs. Tur praktiski nav skaļu uzvārdu, pēc kuriem būtu tirgū nozīmīgs pieprasījums (kā piem Spurs bija Beils un Modričs, kas tagad spēlē Madridē).
Bet ja arī no kāda nāksies šķirties, tad visi ir aizstājami, jo galvenais panākumu nesējs, manuprāt, šeit ir Simeone (jāatgriežas pie piebildes par šo spēlētāju potenciālu atvērties pie cita trenera). Savukārt ar Atletico izkarotā reputācija ļaus par šiem spēlētājiem iekasēt naudu, kas jūtami pārsniedz viņu "nominālo vērtību"

     [+] [-]

, 2014-05-25 02:28, pirms 11 gadiem
Tagad jaagaida PK un transfeeri, kas buus loti interesanti

     [+] [-]

, 2014-05-25 02:29, pirms 11 gadiem
Hose Girtinho rakstīja: Brazīlijas Ronaldo manās acīs tomēr nav īsta leģenda, lai gan tuvāk ir.
Nu jau, nu jau. Troļļot arī vajag ar mēru.

     [+] [-]

, 2014-05-25 02:30, pirms 11 gadiem
Bronsons rakstīja: tas tomēr ir kaut kas cits...tobrīd līdzvērtīgas komandas,tik viena kļūdījās ar maiņām(Mateuss)un laimīga izglābšanās,te tomēr cits stāsts...
nu Mateusa mainju veel tagad visi atceraas

     [+] [-]

, 2014-05-25 02:32, pirms 11 gadiem
Ziiigfrīdsss rakstīja: Messi ir 0 uz brazīļu Ronaldo fona
Redz kur mūsu strīdā info par labu Hose:

Greatest Football Legends of All Time -...

Rezumējums: domas var dalīties un ejam gulēt

     [+] [-]

, 2014-05-25 02:33, pirms 11 gadiem
march_2k rakstīja: Par Atleti treneri, es nedomāju, ka būs tik traki, jo pirmkārt, neredzu daudz komandu, kas varētu Simeonem piedāvāt to pašu potenciālu, kas ir Madridē
Par spēlētājiem - Atleti ir (lielākoties) darbarūķu komanda, kuras spēks ir kolektīvā, un es piekrītu viedoklim, ka pie cita trenera viņi tā nav spēlējuši un nespēlēs. Tur praktiski nav skaļu uzvārdu, pēc kuriem būtu tirgū nozīmīgs pieprasījums (kā piem Spurs bija Beils un Modričs, kas tagad spēlē Madridē).
Bet ja arī no kāda nāksies šķirties, tad visi ir aizstājami, jo galvenais panākumu nesējs, manuprāt, šeit ir Simeone (jāatgriežas pie piebildes par šo spēlētāju potenciālu atvērties pie cita trenera). Savukārt ar Atletico izkarotā reputācija ļaus par šiem spēlētājiem iekasēt naudu, kas jūtami pārsniedz viņu "nominālo vērtību"
nu Atletico aizsargu chetrnieks kopaa speelee jau n-tos gadus,pirms Simeones vinji laida nu taadus golus savos vaartos,Godins vispaar bija meistars atvest uz saviem vaartiem pendeles,bet Simeones vadiibaa speelee kaa monstri,te tev nu ir,trenera darbs

     [+] [-]

, 2014-05-25 02:34, pirms 11 gadiem
Jums Latvijā visiem piemirsto/nezināmo Jašinu gandrīz visur, tāpat kā arī es... par visu laiku labāko atzīst

  +1 [+] [-]

, 2014-05-25 02:35, pirms 11 gadiem
NilsK rakstīja: runa par Di Marijas paardoshanu ir visu sezonu,tik deelj Ancheloti nepiekrishanas,vinju paardot par jebkaadu cenu,vinjsh palika klubaa,lai gan gribeeja iet prom
Cik sapartu tad tieshi CR iestajas par to lai sho nepardod!

     [+] [-]

, 2014-05-25 02:37, pirms 11 gadiem
march_2k rakstīja: Par Atleti treneri, es nedomāju, ka būs tik traki, jo pirmkārt, neredzu daudz komandu, kas varētu Simeonem piedāvāt to pašu potenciālu, kas ir Madridē
Par spēlētājiem - Atleti ir (lielākoties) darbarūķu komanda, kuras spēks ir kolektīvā, un es piekrītu viedoklim, ka pie cita trenera viņi tā nav spēlējuši un nespēlēs. Tur praktiski nav skaļu uzvārdu, pēc kuriem būtu tirgū nozīmīgs pieprasījums (kā piem Spurs bija Beils un Modričs, kas tagad spēlē Madridē).
Bet ja arī no kāda nāksies šķirties, tad visi ir aizstājami, jo galvenais panākumu nesējs, manuprāt, šeit ir Simeone (jāatgriežas pie piebildes par šo spēlētāju potenciālu atvērties pie cita trenera). Savukārt ar Atletico izkarotā reputācija ļaus par šiem spēlētājiem iekasēt naudu, kas jūtami pārsniedz viņu "nominālo vērtību"
Jā, tā ir. Galvenais, lai neizpērk pašu Simeoni. Tad vēl varēs paskatīties uz šo komandu.

     [+] [-]

, 2014-05-25 02:37, pirms 11 gadiem
mani tagad interesee cik ilgi veel Peresam buus motivaacija gaazt iekshaa savu naudu,decimu jau izciiniijis,veesturee iegaajis,kas vinju motivees taalaak?

     [+] [-]

, 2014-05-25 02:40, pirms 11 gadiem
NilsK rakstīja: nu es jau visu laiku atkaartoju,ka Real shodien uzvareeja pelniiti,Atletico jau otrajaa puslaikaa knapi vilka kaajas,apsveicam veelreiz,bet nu shis Real nav taads pats kaa Barca vai Bayern pirms kaada laika,kad visiem likaas,ka pretinieku tiem nebuus naakamos gadus uz priekshu
Jā, Real šobrīd nav tāds kā Barsa posmā no 2009.-2012.gadam vai Bayern pagājušajā gadā, taču nenoliegsi, ka komandai ir potenciāls, lai kļūtu par tikpat stipru. Cits jautājums, vai Ančelotti no šīs komandas spēs izspiest šo maksimālo potenciālu reali parādītajā spēlē. To redzēsim nākamajā sezonā. Bet tagad jāpārslēdzas uz PK.

     [+] [-]

, 2014-05-25 02:43, pirms 11 gadiem
NilsK rakstīja: mani tagad interesee cik ilgi veel Peresam buus motivaacija gaazt iekshaa savu naudu,decimu jau izciiniijis,veesturee iegaajis,kas vinju motivees taalaak?
Man liekas ka Peress paliks! Jo tieshi Peressa vadiba Real Mardrid kluva par pelnoshako klubu ta vesture! + izcina trofejas,nav iemesla vinu gazt,vienigi tikaj ja kads grib finansili uzvarities uz Peressa nopelnem!

     [+] [-]

, 2014-05-25 02:45, pirms 11 gadiem
Altemix rakstīja: Jā, Real šobrīd nav tāds kā Barsa posmā no 2009.-2012.gadam vai Bayern pagājušajā gadā, taču nenoliegsi, ka komandai ir potenciāls, lai kļūtu par tikpat stipru. Cits jautājums, vai Ančelotti no šīs komandas spēs izspiest šo maksimālo potenciālu reali parādītajā spēlē. To redzēsim nākamajā sezonā. Bet tagad jāpārslēdzas uz PK.
man nezkaapeec liekas,ka Ancheloti jau tagad ir izspiedis maksimumu no shiis komandas,kur jums veel augt,Ronaldo diez vai aizvadiis veel vienu tikpat izcilu sezonu,vieniigaa iespeeja Benzema vietaa kadu citu nopirkt

     [+] [-]

, 2014-05-25 02:48, pirms 11 gadiem
Modritis rakstīja: Man liekas ka Peress paliks! Jo tieshi Peressa vadiba Real Mardrid kluva par pelnoshako klubu ta vesture! + izcina trofejas,nav iemesla vinu gazt,vienigi tikaj ja kads grib finansili uzvarities uz Peressa nopelnem!
nu nedomaaju ka kaads vinju gaaziis,driizaak kas vinju pashu motivees ieguldiit visu kluba lietaas nevis attaalinaaties no taam un piemeeram izbaudiit makshkjereeshanu

     [+] [-]

, 2014-05-25 02:50, pirms 11 gadiem
NilsK rakstīja: nu nedomaaju ka kaads vinju gaaziis,driizaak kas vinju pashu motivees ieguldiit visu kluba lietaas nevis attaalinaaties no taam un piemeeram izbaudiit makshkjereeshanu
Ja verojot vesturi,tad tadiem naudas krabjiem neapnik but pie siles!

     [+] [-]

, 2014-05-25 02:51, pirms 11 gadiem
Modritis rakstīja: Ja verojot vesturi,tad tadiem naudas krabjiem neapnik but pie siles!
Berluskoni un Geitsam apnika

     [+] [-]

, 2014-05-25 02:52, pirms 11 gadiem
NilsK rakstīja: man nezkaapeec liekas,ka Ancheloti jau tagad ir izspiedis maksimumu no shiis komandas,kur jums veel augt,Ronaldo diez vai aizvadiis veel vienu tikpat izcilu sezonu,vieniigaa iespeeja Benzema vietaa kadu citu nopirkt
Tu tik slikti doma par CR??? Sho jau norakstija 2008 gada,bet tas klust tiki labaks un labaks,domajams ka nakotne nebus tik daudz golu,bet bus tik lieterigs ka Figu!

     [+] [-]

, 2014-05-25 02:52, pirms 11 gadiem
Ziiigfrīdsss rakstīja: Messi ir 0 uz brazīļu Ronaldo fona
Mesi vēl nav leģenda, tāpat kā Ronaldu.

     [+] [-]

, 2014-05-25 02:53, pirms 11 gadiem
NilsK rakstīja: Berluskoni un Geitsam apnika
Geitsu un Berluskoni nedrikst likt viena maisa!

  -1 [+] [-]

, 2014-05-25 02:53, pirms 11 gadiem
march_2k rakstīja: Nu jau, nu jau. Troļļot arī vajag ar mēru.
Tās ir mans uzskats par Ronaldo. Viņš bija sava laika superzvaigzne, kā Ronaldinju, bet vai leģenda? Es neesmu par to drošs.

  +1 [+] [-]

, 2014-05-25 02:55, pirms 11 gadiem
Hose Girtinho rakstīja: Mesi vēl nav leģenda, tāpat kā Ronaldu.
Te neapnika!? Es milu Real,es lepojos ar sho komandu,shodien shi uzvara ir musu!
Lai ka ari tu gribetu trollot,aceries,shodien svetki musu iela!

     [+] [-]

, 2014-05-25 02:56, pirms 11 gadiem
Modritis rakstīja: Te neapnika!? Es milu Real,es lepojos ar sho komandu,shodien shi uzvara ir musu!
Lai ka ari tu gribetu trollot,aceries,shodien svetki musu iela!
Svētki ir svētki, bet ne jau tāpēc es diskutēju.

     [+] [-]

, 2014-05-25 02:56, pirms 11 gadiem
Hose Girtinho rakstīja: Tās ir mans uzskats par Ronaldo. Viņš bija sava laika superzvaigzne, kā Ronaldinju, bet vai leģenda? Es neesmu par to drošs.
Girt,tev jau ari daudz trukumu,ne velti tava drushka aizgaja no tevim!

     [+] [-]

, 2014-05-25 02:57, pirms 11 gadiem
Hose Girtinho rakstīja: Svētki ir svētki, bet ne jau tāpēc es diskutēju.
Diskuse citi,tu meigini dzit kkadu meslu!

     [+] [-]

, 2014-05-25 03:01, pirms 11 gadiem
Modritis rakstīja: Tu tik slikti doma par CR??? Sho jau norakstija 2008 gada,bet tas klust tiki labaks un labaks,domajams ka nakotne nebus tik daudz golu,bet bus tik lieterigs ka Figu!
es nedomaaju slikti par Ronaldo,vienkaarshi shogad vinjsh ir taadaa pashaa formaa kaa Messi,kad skreeja peec Millera rekorda,kas sekoja peec tam pashi zinaam un Ronaldo,kaa baumo,speelee ar traumu,taa teikt izspiez no sevis visu,kameer speelee viss ok,bet peec atpuutas vasaraa buus gruuti ieiet atpakalj taadaa pashaa tempaa,savus golus jau sasitiis,taapat kaa Messi shogad,bet formas kritums buus nenoliedzams, bet Ronaldo,izcilaa formaa,ilgaa laika posmaa Real ir tas pats kas ar Messi un Barcu shosezon