Layout: current: getContentLayout (Cid: Cache\Templating\LayoutCustomizations\Esports\CustomizationSource512 ), alternative: getContentLayout (Cid: Cache\Templating\LayoutCustomizations\Esports\CustomizationSource512), Fid:128, Did:0, useCase: 3

Vai Mesi beidzot pārspēs Čehu? Vai Turīna izmantos "Bayern" robus?

Andrejs Siliņš

Vai Mesi beidzot pārspēs Čehu? Vai Turīna izmantos "Bayern" robus?
Lionels Mesi un Luiss Svaress
Foto: AFP/Scanpix

Šovakar 21:45 ar divām spēlēm turpināsies UEFA Čempionu līgas astotdaļfinālu pirmā kārta: Londonas "Arsenal" tiksies ar čempiontitula aizstāvētāju "Barcelona", savukārt Turīnas "Juventus", kas pagājušogad spēlēja finālā, uzņems Bundeslīgas čempioni Minhenes "Bayern".

Arsenal - Barcelona

"Barcelona" ar četrām uzvarām un diviem neizšķirtiem grupu turnīrā izcīnīja pirmo vietu E grupā, savukārt "Arsenal" F grupā izcīnīja trīs uzvaras un piedzīvoja trīs zaudējumus, ar deviņiem punktiem ieņemot otro vietu grupā aiz Minhenes "Bayern". Tikpat punktu bija arī Pirejas "Olympiacos", tomēr savstarpējās spēlēs labāk bija veicies londoniešiem, līdz ar to viņi arī iesoļoja izslēgšanas turnīrā, kamēr grieķi saņēma biļeti uz Eiropas līgu.

"Mums kā komandai ir nepieciešama pilnīga koncentrēšanās, lai būtu kāda iespēja," uz lietām reāli skatās "Arsenal" galvenais treneris Arsēns Vengers. Viņa vadītajā komandā ir daudz savainoto - Gabriels, Tomāšs Rosickis, Santi Kasorla un Džeks Vilšīrs guvuši dažādus savainojumus. Pēdējā spēlē pret "Hull" Anglijas kausa izcīņā Vengers pietaupīja Petru Čehu, Mesutu Ezilu un Āronu Remziju, kuri šovakar būs pieejami.

Vengers gan saredz arī pozitīvu aspektu cīņā pret izteiktiem favorītiem: "Sagatavot komandu spēlei pret "Hull" ir grūtāk nekā spēlei pret "Barcelona". Koncentrēšanās spēlei pret "Barcelona" ir dabiska visiem. Atliek izveidot pārliecību par saviem spēkiem un ticību tam, ka to varam paveikt."

Barselonas komanda, kas ir Spānijas čempionāta līdere, izcīnījusi uzvaras trīs pēdējās spēlēs pēc kārtas un 13 no pēdējiem 14 mačiem, vienīgo reizi spēlējot neizšķirti pret "Valencia" Spānijas kausa izcīņas mačā 10. februārī (1:1). Kopumā "Barsa" nav zaudējusi jau 32 spēlēs pēc kārtas, pēdējo reizi zaudējuma rūgtumu jūtot 3. oktobrī (!), kad ar 1:2 atzīts "Sevilla" pārākums. Šovakar komandai jāiztiek bez diskvalificētā Arda Turana, kā arī Rafinjas, kurš gan nav spēlējis jau ļoti sen, jo atlabst pēc krustenisko saišu plīsuma.

"Tas, ka esam favorīti, neko nenozīmē. No spēles uz spēli mums sevi jāpierāda no jauna un to centīsimies darīt arī šoreiz. Ja izcīnīsim uzvaru, lieliski, bet jebkura gadījumā mums ir liela pārliecība par atbildes spēli," norāda "Barcelona" galvenais treneris Luiss Enrike. "Esmu sajūsmā par savu uzbrucēju trijnieku, tāpat kā ar visu pārējo komandu. Viņi visi ir izredzētie, jo spēlē fantastiski. Esmu sajūsmā būt šo vīru treneris. Man tikai jāpasaka "abrakadabra" un maģija sāk dzirkstīt!"

Vai ar "abrakadabra" šovakar pietiks, lai Lionels Mesi gūtu vārtus? Sešās iepriekšējās reizēs, kad laukumā bijis Mesi un pašreizējais "Arsenal" vārtsargs Petrs Čehs, argentīnietim nav izdevies pārspēt čehu. Visās sešās reizēs gan Čehs sargāja "Chelsea" vārtus, un Mesi nav spējis trāpīt dažnedažādākajos veidos - citreiz trāpīts pa stabu, citreiz aizsists garām 11 metru sitiens... "Daudzi nevar teikt, ka spēlējuši pret Mesi un nav ielaidusi vārtus... Bet, pat ja viņš gūs vārtus un mēs tiksim tālāk, man tas nebūs svarīgi," Čehs uzsver, ka statistika ir interesanta, taču nenozīmīga. "Ja Mesi man iesitīs "hat-trick", bet mēs tiksim tālāk, man nebūs iebildumu."

Juventus - Bayern

Turīnas "Juventus", kas pirms gada spēlēja finālā, šīs sezonas grupu turnīru noslēdza ar trīs uzvarām, diviem neizšķirtiem un zaudējumu, kas ļāva sakrāt 11 punktus un ieņemt otro vietu D grupā. Minhenieši savukārt F grupā izcīnīja pirmo vietu, vienīgo zaudējumu piedzīvojot pret "Arsenal" Londonā (0:2).

Šī vakara cīņā abām komandām nebūs neviena diskvalificētā, taču virkne savainoto spēlētāju, kuri nespēs doties laukumā. "Juventus" nespēlēs Kvadvo Asamoā un Martins Kaseress, bet Alekss Sandro, Džordžo Kjelīni un Mario Mandžukičs teorētiski varētu iziet laukumā. "Bayern" pietrūks trīs centra aizsargu: Holgers Badštubers, Džeroms Boatengs un Havi Martiness. "Mums ir problēmas ar savainojumiem, bet - ko gan mēs varam darīt? Mums ir maz veselo spēlētāju. Mums nav neviena centra aizsarga. Viņiem ir augumā ražena priekšējā līnija, bet mūsu centra aizsargs būs Džošua Kihihs, kuram ir 176 centimetri."

""Bayern" ir savs stils un nedomāju, ka viņi to mainīs," Turīnas galvenais treneris Masimiliano Alegri paredz, ka spēle būs skatāma un tajā būs daudz vārtu guvumu. "Mums jānospēlē lieliski aizsardzībā, taču svarīgi nepadoties spiedienam tajā brīdī, kad mums ir bumba. Mums jābūt vienā līmenī ar pretiniekiem gan tehniski, gan taktiski. Pelnījām iekļūt astotdaļfinālā, tomēr šis duelis vairāk piestāvētu pusfinālam."

Turīnas vienība izcīnīja 13 uzvaras pēc kārtas līdz pagājušajā nedēļā A sērijas mačā cīnījās neizšķirti (0:0) Boloņā. Minhene izcīnījusi trīs uzvaras pēc kārtas un piecas uzvaras pēdējās sešās spēlēs. Pēdējais zaudējums piedzīvots 16. janvārī pārbaudes spēlē pret "Karlsruher" (1:2). Ja skaitām tikai oficiālos mačus, pēdējā neveiksme piedzīvota tikai 5. decembrī, kad ar 1:3 Bundeslīgā tika atzīts Menhengladbahas "Borrusia" pārākums.

UEFA Čempionu līga, 1/8 fināla pirmās spēles

SpēleRezultātsVārtu guvēji
PSG – Chelsea2:1 (1:1)Ibrahīmovičs 39'; Kavani 78' – Obi Mikels 45'
Benfica – Zenit1:0 (0:0)Žonass 90'
Gent – Wolfsburg2:3 (0:1)Kumss 80'; Kulibalī 89' - Drakslers 44'; 54'; Krūze 60'
Roma – Real Madrid0:2 (0:0)Ronaldu 57'; Hesē 86'
Arsenal – Barcelona23.02.
Juventus – Bayern23.02.
PSV Eindhoven – Atletico24.02.
Dynamo Kyiv – Manchester City24.02.
Slēpts komentārs no bloķēta lietotāja

  +2 [+] [-]

, 2016-02-23 14:38, pirms 9 gadiem
timoty rakstīja: Piekrītu Alegri un teiktu pat vairāk - abi šīsdienas pāri pēc būtības arī ir pusfināli. Ne jau šosezon blāvais Real vai nepārliecinošais City. PSG... varbūt vēl, bet ārpus Francijas neko nopietnu vēl nav spējuši.
Par ko tad Arsenal tādi nopelni? Un tā pati Juve- palika 2. grupā... un Itālijas čempionātā arī nav tā, ka mega pārliecinošais sniegums.

  -1 [+] [-]

, 2016-02-23 14:44, pirms 9 gadiem
KDubriks rakstīja: Neko citu kā šļupstus vairs no tevis arī negaidu
Es uzrakstiju patiesību. Un Tev ta nepatika. Ko tu vel gaidi no manis?
Slēpts komentārs no bloķēta lietotāja

  +3 [+] [-]

, 2016-02-23 14:47, pirms 9 gadiem
Un Real, pārliecinošs vai nē, bet tad, kad vajag, Romai praktiski nekādas izredzes neatstāja jau pēc 1 spēlēs...

  +3 [+] [-]

, 2016-02-23 14:48, pirms 9 gadiem
HMB-Eksperts3 rakstīja: Uz Minheni vienkaarshi nevar nelikt!!!! 2,60 koefs
Viņiem visi CB traumēti un Juvi mājās vinnēt nemaz nav tik viegli jebkuram klubam.

     [+] [-]

, 2016-02-23 14:49, pirms 9 gadiem
T.G.H. rakstīja: Es uzrakstiju patiesību. Un Tev ta nepatika. Ko tu vel gaidi no manis?
Kapēc tu domā ka tu uzrakstīji patiesību?

  -2 [+] [-]

, 2016-02-23 14:50, pirms 9 gadiem
KDubriks rakstīja: Kapēc tu domā ka tu uzrakstīji patiesību?
Paskaties angļu klubu rezultātus. Kura vieta ta nav patiesība? Kautgan Midtyland uzvara pār MU ir likumsakarība. Angļu klubi nevar neko uzvarēt Eiropā.

  +1 [+] [-]

, 2016-02-23 14:51, pirms 9 gadiem
septembris rakstīja: Juvi mājās vinnēt nemaz nav tik viegli jebkuram klubam.
Piekrītu!

  +1 [+] [-]

, 2016-02-23 14:53, pirms 9 gadiem
T.G.H. rakstīja: Paskaties angļu klubu rezultātus. Kura vieta ta nav patiesība? Kautgan Midtyland uzvara pār MU ir likumsakarība. Angļu klubi nevar neko uzvarēt Eiropā.
Ko tur skatīties? Es nezinu kas darās viņu galvās un gaiteņos, bet tas ka viņiem sava līga ir svarīgāka par jebko citu ir skaidrāks par skaidru.
Slēpts komentārs no bloķēta lietotāja

     [+] [-]

, 2016-02-23 14:57, pirms 9 gadiem
KDubriks rakstīja: Ko tur skatīties? Es nezinu kas darās viņu galvās un gaiteņos, bet tas ka viņiem sava līga ir svarīgāka par jebko citu ir skaidrāks par skaidru.
Bet pārējām TOP līgām tā nav?

     [+] [-]

, 2016-02-23 14:58, pirms 9 gadiem
HMB-Eksperts3 rakstīja: Viegli vai neviegli bet 2,6 koefs ir taa veerts. Minhene tapat dominees speles laikaa, redzeesi
Minhene izbraukumos draņķīgi spēlē.... Bija problemas gan pret Arsenal, bet Vācijā pret Glādbahu un Liverkuzeni.

     [+] [-]

, 2016-02-23 14:59, pirms 9 gadiem
T.G.H. rakstīja: Bet pārējām TOP līgām tā nav?
Šoreiz piekritīšu tev. Ir diezgan stulbi teikt, ka nav motivācijas, galvenais EPL.
Tie pāris miljoni, ko var papildus dabūt un tituls nav motivācija? Nu beidz...
Vienkārši pašreizējās EPL komandas nemaz nebūtu spējīgas sasniegt to pirmo vietu.

     [+] [-]

, 2016-02-23 15:02, pirms 9 gadiem
HMB-Eksperts3 rakstīja: Viegli vai neviegli bet 2,6 koefs ir taa veerts. Minhene tapat dominees speles laikaa, redzeesi
To, ka dominēs bumbas kontroles ziņā, par to šaubu nav, bet vai ar to pietiks uzvarai?
Slēpts komentārs no bloķēta lietotāja

  +2 [+] [-]

, 2016-02-23 15:06, pirms 9 gadiem
T.G.H. rakstīja: Bet pārējām TOP līgām tā nav?
Pārējās top līgas ne top klubi nesaņem tādu naudu! Tapēc jau EPL ir plēšanās par punktiem un augstāku vietu. OPR izkrītot dabūja lielāku piķi kā Sevilja uzvarot savu EL kausu. Vienīgais stimuls vēl varētu būt uzvara EL un garantēta vieta ČL.

     [+] [-]

, 2016-02-23 15:07, pirms 9 gadiem
protams, ka mans rakstitais par tiem pusfinaliem ir gana subjektivs, bet nu... Barsu un Bayern gruti nepieskaitit favoritiem, savukart Arsenal pedeja laika rada patiesham sakarigu speli. Real neparliecinoshi Romaa uzvareja, skatijos, zinu. PSG, domaju, kadaa bridi pardegs (vai vnk Zlatanam nebus diena). Juve...neskaties A seerijas tabulaa, skaties pedejo 16 spelju seriju...
septembris rakstīja: Par ko tad Arsenal tādi nopelni? Un tā pati Juve- palika 2. grupā... un Itālijas čempionātā arī nav tā, ka mega pārliecinošais sniegums.

  +1 [+] [-]

, 2016-02-23 15:10, pirms 9 gadiem
Robijs Huds rakstīja: Ja 40 miljoni būtu pāris(2) tad varētu teikt

ja nezini kepka tad neraksti

EPL uzvarētājs saņem par 40-50 miljoniem vairāk nekā ČL uzvarētājs
Tas bija domāts par UCL. Iemācies tak vienreiz lasīt, analfabēt. Carnikavā tiešām tik slikti skolās sokas?
Slēpts komentārs no bloķēta lietotāja
Slēpts komentārs no bloķēta lietotāja

     [+] [-]

, 2016-02-23 15:14, pirms 9 gadiem
KDubriks rakstīja: Pārējās top līgas ne top klubi nesaņem tādu naudu! Tapēc jau EPL ir plēšanās par punktiem un augstāku vietu. OPR izkrītot dabūja lielāku piķi kā Sevilja uzvarot savu EL kausu. Vienīgais stimuls vēl varētu būt uzvara EL un garantēta vieta ČL.
Nu, viņi saņem mazāk. Un tad? Tas ir tavs attaisnojums? Pieņemsim - Vācijas uvaretājs saņem 30 citronus, bet Anglijas - 40, tapēc arī neviens angļu klubs nav noskanots spelēt CL? Biedz, tik nožēlojamas atrunas, varu derēt, ka pats tam īsti netici, bet vienkarši centies man pieradīt to, kā nav.
Slēpts komentārs no bloķēta lietotāja
Slēpts komentārs no bloķēta lietotāja

     [+] [-]

, 2016-02-23 15:16, pirms 9 gadiem
€15 million finālā nav motivācija ?

Neko sliktu nesaku par EPL, bet ši nebeidzamā epopeja, ka pēc zaudētām spēlēm saka, ka nebija motivācijas...Nu bišk smiekli nāk. Varbūt laiks atzīt, ka tas pats Arsenal nav tādā līmenī, kā Barca? Nevis meklēt attaisnojumus motivācijā.

     [+] [-]

, 2016-02-23 15:17, pirms 9 gadiem
timoty rakstīja: protams, ka mans rakstitais par tiem pusfinaliem ir gana subjektivs, bet nu... Barsu un Bayern gruti nepieskaitit favoritiem, savukart Arsenal pedeja laika rada patiesham sakarigu speli. Real neparliecinoshi Romaa uzvareja, skatijos, zinu. PSG, domaju, kadaa bridi pardegs (vai vnk Zlatanam nebus diena). Juve...neskaties A seerijas tabulaa, skaties pedejo 16 spelju seriju...
Par Barsu un Bayern šaubu nav. Real - Roma arī skatījos. Nevaru piekrist, ka nepārliecinoši. Drīzāk varētu teikt uz klasi paņēma. OK, Salaham bija iespējas, bet tāpat bija sajūta, ka, ja vajadzēs Real iesitīs. PSG var visādi būt, grūti pateikt, jo viņiem nav konkurētspējīgs čempionāts. Juvei, man subjektīvi šķiet, neskatoties uz labo formu, var nepietikt jaudas pret Bayern klases komandām.

     [+] [-]

, 2016-02-23 15:23, pirms 9 gadiem
Arsenal un Juventus....kaut kā sliecas uz šādiem iznākumiem, nezinu kāpēc
Slēpts komentārs no bloķēta lietotāja

     [+] [-]

, 2016-02-23 15:26, pirms 9 gadiem
T.G.H. rakstīja: Nu, viņi saņem mazāk. Un tad? Tas ir tavs attaisnojums? Pieņemsim - Vācijas uvaretājs saņem 30 citronus, bet Anglijas - 40, tapēc arī neviens angļu klubs nav noskanots spelēt CL? Biedz, tik nožēlojamas atrunas, varu derēt, ka pats tam īsti netici, bet vienkarši centies man pieradīt to, kā nav.
Kā es vai tu varam zināt kā ir???
Es to attiecināju par EL, ne ČL! Iemācies lasīt!
Un visam ir savs laiks! Bija kad angļi dominēja ČL, tagad divi spāņi un fricis! Spānijā ir divas komandas un visai loģiski. Atletico cik ilgi turēs nezinu, bet laiku atpakaļ viņiem uzsākot sezonu pat nebija ģenerālsponsors. Tas gan ir smieklīgi.
Fričiem tas pats. Minhene pārpērk jebkuru Vācijā un ir garantēts tituls jau sezonas sākumā.
Anglijā jebkurš klubs var taisīt rekordpirkumus par kuriem Spānijā, Vācijā, Francijā vidējais un apakšslānis var tikai noskatīties.
Tādām Vanensijam, Seviljam utt eirokausu nauda noteikti dod labumu un man uz to ir pokuj! Mani interesē tikai EPL un ČL! Par EL, kas uzvar uzvar, ja paņems kāds anglis būs patīkami, jo nesen tikai uzvarētājam ir dota automātiska spēlēšana ČL.

     [+] [-]

, 2016-02-23 16:04, pirms 9 gadiem
barca un otraja abas iesitis vartus, ta man skiet ka bus ok

  +3 [+] [-]

, 2016-02-23 16:04, pirms 9 gadiem
marauders rakstīja: €15 million finālā nav motivācija ?

Neko sliktu nesaku par EPL, bet ši nebeidzamā epopeja, ka pēc zaudētām spēlēm saka, ka nebija motivācijas...Nu bišk smiekli nāk. Varbūt laiks atzīt, ka tas pats Arsenal nav tādā līmenī, kā Barca? Nevis meklēt attaisnojumus motivācijā.
Šogad ir kārtējais uzskatāmais piemērs- Tottenham.
Pa ilgiem laikiem šiem ir reāla iespēja pacīnīties par EPL titulu.
Vienlaicīgi jāspēlē arī EL. Un tagad paskaties ar kādu sastāvu viņi spēlē epl spēles un kādu izlika pret Fiorentinu.
Ir vēl jautājumi par prioritātēm un atdevi?

  +1 [+] [-]

, 2016-02-23 16:21, pirms 9 gadiem
yuka rakstīja: Šogad ir kārtējais uzskatāmais piemērs- Tottenham.
Pa ilgiem laikiem šiem ir reāla iespēja pacīnīties par EPL titulu.
Vienlaicīgi jāspēlē arī EL. Un tagad paskaties ar kādu sastāvu viņi spēlē epl spēles un kādu izlika pret Fiorentinu.
Ir vēl jautājumi par prioritātēm un atdevi?
Viņi skatās tikai rezultātus pēc beigu svilpes!

     [+] [-]

, 2016-02-23 16:21, pirms 9 gadiem
yuka rakstīja: Šogad ir kārtējais uzskatāmais piemērs- Tottenham.
Pa ilgiem laikiem šiem ir reāla iespēja pacīnīties par EPL titulu.
Vienlaicīgi jāspēlē arī EL. Un tagad paskaties ar kādu sastāvu viņi spēlē epl spēles un kādu izlika pret Fiorentinu.
Ir vēl jautājumi par prioritātēm un atdevi?
Nu jā, viņi tagad ir EPL otrajā vietā un var pacīnīties par titulu, bet ja viņi būtu UCL, tad arī tici, ka viņi varēs pacīnīties par titulu? Pret tādām komandām kā - Bayern, Barca ? Maz ticams.
Stāsts jau ir par to, ka arī, lai izliktu savu EPL golden sastāvu, nu tāpat viņiem nav tās izredzes lielas pacelt UCL titulu

     [+] [-]

, 2016-02-23 16:22, pirms 9 gadiem
KDubriks rakstīja: Viņi skatās tikai rezultātus pēc beigu svilpes!
Nē, es neskatos pēc beigu svilpes. Izliec kaut vai savu TOP golden EPL sastāvu un Barca pārbrauks pāri. To es arī saku. Un es to saku, kā RM atbalstītājs.

  -1 [+] [-]

, 2016-02-23 16:26, pirms 9 gadiem
EPL ir konkurentspējīga līga, kurā visi var pacīnīties par tituliem, bet kad jāpierāda pasaules mērogā savs spēks, tad nav jums tās izredzes tik "konkurentspējīgas."

Kad beidzot EPL fani to sapratīs ?