Layout: current: getContentLayout (Cid: Cache\Templating\LayoutCustomizations\Esports\CustomizationSource512 ), alternative: getContentLayout (Cid: Cache\Templating\LayoutCustomizations\Esports\CustomizationSource512), Fid:128, Did:0, useCase: 3

Ar Mbapē "hat-trick" priekšgalā PSG viesos sagrauj Barselonu

Rolands Eliņš

Ar Mbapē "hat-trick" priekšgalā PSG viesos sagrauj Barselonu
Kiljans Mbapē. Foto: AP/Scanpix

UEFA Čempionu līgas astotdaļfināla pirmajā spēlē Parīzes "Saint-Germain" izbraukumā ar 4:1 apspēlēja "Barcelona", iegūstot vērā ņemamu pārsvaru pirms atbildes mača. Trīs vārtus guva Kiljans Mbapē.

Gan PSG, gan "Barcelona" aizvada saviem mērogiem ne tās iespaidīgākās sezonas, taču šodienas maču sastāva iztrūkumu ziņā ar lielākām bažam varēja sagaidīt Parīzes komandai, kurai bija jāiztiek gan bez nesen traumu guvušā Neimāra, gan bez Anhela di Marijas. Tikmēr "Barcelona" rindās pirmoreiz kopš novembra spēlēja pieredzējušais aizsargs Žerārs Pikē. Mača pirmajā pusē turklāt PSG nokļuva iedzinējos, kad pēc nejauša kontakta ar aizsargu soda laukumā krita "Barcelona" spēlētājs de Jongs, tika piešķirta pendele, ko droši realizēja Lionels Mesi. Tie bija Mesi 20. vārti šosezon (visos turnīros). Tūlīt pēc tam "Barca" varēja arī panākt 2:0, bet Dembelē no lieliskas pozīcijas sita virsū PSG vārtsargam Navasam.

Taču PSG ātri atguvās, jau pēc septiņām minūtēm panākot neizšķirtu. Tika veikta ātra un efektīva saspēle, soda laukumā Marko Verati ar pirmo pieskārienu nogādāja bumbu pie Kiljana Mbapē, kurš to nogādāja vārtos. Neimāram nespēlējot, Mbapē bija izteikts komandas līderis, un viņš šajā spēlē parūpējās par iespaidīgu šovu.

Pēc atraktīva un ātrā tempā aizvadīta pirmā puslaika PSG otrajā puslaikā pamazām pārņēma iniciatīvu un arvien biežāk radīja bīstamus uzbrukumus. 65. minūtē PSG uzbrukumā tika veikta asa piespēle gar vārtiem, kur jau gaidīja brīvais Mauro Ikardi. Aizsargs bumbu pārtvēra, taču tā nokrita tieši Mbapē pa sitienam, un viņš neko nevilcinājās un raidīja bumbu vārtos, panākot 2:1.

Pavisam drīz Mbapē bija tuvu "hat-trick", taču viņa sitienu no tuvas distances atvairīja Barselonas vārtsargs Marks Andrē ter Štēgens. Taču 70. minūtē bumba atkal nonāca ter Štēgena vārtos, jo "Barcelona" aizsardzība centrējuma laikā "pazaudēja" pretinieku uzbrucēju Moizu Kenu, kurš ar galvu vienkārši raidīja bumbu vārtos. Barsai spēles izskaņā bija labas iespējas samazināt rezultāta starpību (Navass rupji kļūdījās pie saviem vārtiem, zaudējot bumbu), taču sanāca vēl sliktāk – 86. minūtē PSG ātrajā uzbrukumā trīs pret diviem izkārtoja sitienu Mbapē, kurš no soda laukuma gala līnijas sita lieliski un panāca 4:1, pie reizes nokārtojot sev "hat-trick".

PSG un "Barcelona" Čempionu līgā tikušās jau visai bieži – iepriekšējo septiņu gadu laikā "Barcelona" ČL izslēgšanas spēlēs bija trīs reizes parūpējusies par PSG izsišanu no turnīra. Vienreiz to izdevās panākt arī pēc zaudētas pirmās spēles ar 0:4, pēc tam atbildes mačā savā laukumā izcīnot slaveno uzvaru ar 6:1. Šoreiz gan Barsai nāksies atbildes maču aizvadīt viesos.

"Barcelona" atspēlēšanās būs ļoti nepieciešama, jo smagā izstāšanās no iepriekšējās ČL sezonas bija viens no iemesliem, kādēļ par kluba atstāšanu vasarā domāja Lionels Mesi. Mesi palika komandā, jo viņa līgumā vēl bija viens gads, taču vasarā viņš varēs kļūt par brīvo aģentu, un tieši PSG tiek piesaukta kā viena no komandām, kas varētu piesaistīt Mesi. Parīzes komanda iepriekšējā ČL sezonā sasniedza finālu, sasniedzot savu labāko rezultātu jauno investoru ērā, taču kopš ČL fināla pret Minheni komandā vairākas lietas mainījušās, ieskaitot galveno treneri – šo pozīciju tagad pārņēmis Maurisio Početino, ieņemot Tomasa Tuhela vietu.

Atbildes spēle šajā pārī tiks aizvadīta desmitajā martā.

Barcelona – PSG 1:4 (1:1)

Vārti: Mesi 27` (11m) – Mbapē 32`, 65`, 85`, Kens 70`

UEFA Čempionu līga, 1/8 fināli

Pāris1. spēle2. spēle
Barcelona – PSG1:410.03.
Leipzig – Liverpool0:210.03.
Porto – Juventus17.02.09.03.
Sevilla – Borussia D17.02.09.03.
Atletico – Chelsea23.02.17.03.
Lazio – Bayern23.02.17.03.
Borussia M – Manchester City24.02.16.03.
Atalanta – Real Madrid24.02.16.03.

Izmantotie resursi:
The official website for European football |...

1 2 49 komentāri

  -1 [+] [-]

, 2021-02-16 23:54, pirms 4 gadiem
VIDEO: Barcelona - PSG 1:4 - https://skaties.lv/sports/futbols/m...

  +2 [+] [-]

, 2021-02-16 23:56, pirms 4 gadiem
Te pat nav ko komentēt, jo uzrakstīt, ka tas bija kaut kāds PZD no Barsas puses, nozīmē maigi uzrakstīt. Pelnīta PSG uzvara visos spēles aspektos.
Nav noskaņojuma lamāties.

  +4 [+] [-]

, 2021-02-16 23:58, pirms 4 gadiem
Varētu uz otro spēli vienkārši neierasties. Katastrofa.

  +3 [+] [-]

, 2021-02-16 23:59, pirms 4 gadiem
game over. Barca shosezon ir zaudeejusi visiem stiprajiem pretiniekiem, neskaitot Juvi Turiinaa, kad vinjiem pashiem bija vaaks. pilniigi skaidrs, ka shii ir paarejas sezona, bet vispaar tas ir diezgan saapiigi

  +1 [+] [-]

, 2021-02-17 00:00, pirms 4 gadiem
visi atceramies kuru tur gadu. Vēl nekas nav beidzies

  +1 [+] [-]

, 2021-02-17 00:01, pirms 4 gadiem
NAMEJS 9999 rakstīja: Te pat nav ko komentēt, jo uzrakstīt, ka tas bija kaut kāds PZD no Barsas puses, nozīmē maigi uzrakstīt. Pelnīta PSG uzvara visos spēles aspektos.
Nav noskaņojuma lamāties.
Ko pa lielam sagaidīt? Pareizi komentētājs teica - vecā gvarde iet uz norietu, jaunā, vēl nav sakrājusi pieredzi tāda līmeņa spēlēs. Ko gaidīt no Barcas, ja izglābt rezultātu tiek sūtīts laukumā Bratvaits.. Covid finansiālo pusi Barcā ir ietekmējis ļoti un neko vairāk arī nevareja gaidīt. Bez Messi, nav neviena cita, kurš arī varētu trāpīt kastē.

  +3 [+] [-]

, 2021-02-17 00:01, pirms 4 gadiem
fagcentrs rakstīja: visi atceramies kuru tur gadu. Vēl nekas nav beidzies
Nu ne jau ar šo sastāvu un pie tam viesos, kad, iespējams, vel Neimārs būs atgriezies (pie tam pretinieku sastāvā)

  +1 [+] [-]

, 2021-02-17 00:03, pirms 4 gadiem
Barsas aizsardzība pilnīgi caura! Pelnīts zāģis

  +4 [+] [-]

, 2021-02-17 00:04, pirms 4 gadiem
Patīk, ka Kūmans pirms pāris dienām izteicās, ka dotajā brīdī neredz citas komandas labākas par Barcelonu. Well....

     [+] [-]

, 2021-02-17 00:04, pirms 4 gadiem
zata rakstīja: Ko pa lielam sagaidīt? Pareizi komentētājs teica - vecā gvarde iet uz norietu, jaunā, vēl nav sakrājusi pieredzi tāda līmeņa spēlēs. Ko gaidīt no Barcas, ja izglābt rezultātu tiek sūtīts laukumā Bratvaits.. Covid finansiālo pusi Barcā ir ietekmējis ļoti un neko vairāk arī nevareja gaidīt. Bez Messi, nav neviena cita, kurš arī varētu trāpīt kastē.
Tik pats Messi arī nevar trāpīt kastē no spēles. Visi goali CL ir gūti ar pendelēm.

     [+] [-]

, 2021-02-17 00:04, pirms 4 gadiem
Pique vnk pipec...

  +2 [+] [-]

, 2021-02-17 00:04, pirms 4 gadiem
Neticu vēl vienu šādu izglābšanos, kāda pirms pāris gadiem no Barca tādas spēles notiek reti, bet manuprāt Barca var norakstīt, jo komanda izskatās pavāji. Drīzāk Leipzig var gūt trīs vārtus nekā Barca četrus neielaužot nevienu

  +4 [+] [-]

, 2021-02-17 00:05, pirms 4 gadiem
Messi vispār kaut ko visas spēles garumā pastaigājas uz 16 metru līnijas uzbrukumā. Var redzēt, ka čalim pēdējā sezona Barcā. Apsveicu PSG ar iekļūšanu 1/4 finālā, šaubos vai Barca paveiks vēl vienu brīnumu.

  -2 [+] [-]

, 2021-02-17 00:05, pirms 4 gadiem
zata rakstīja: Ko pa lielam sagaidīt? Pareizi komentētājs teica - vecā gvarde iet uz norietu, jaunā, vēl nav sakrājusi pieredzi tāda līmeņa spēlēs. Ko gaidīt no Barcas, ja izglābt rezultātu tiek sūtīts laukumā Bratvaits.. Covid finansiālo pusi Barcā ir ietekmējis ļoti un neko vairāk arī nevareja gaidīt. Bez Messi, nav neviena cita, kurš arī varētu trāpīt kastē.
Protams, Tev taisnība itin visā ko uzrakstīji, bet Barsas vadība pati vainīga, ka šai pārejai ir jānorit tik sāpīgi, jo pārāk vēlu attapās, ka Messi mūžam Barsu nevilks.
Ja pirms gadiem 3-4 ticētu, ka Barsa pat izbraukumā var šādu rezultātu atspēlēt, jo stadionā nav skatītāji, un tāpēc pa lielam pofig kur spēlēt, bet tagad tam neticu.

  +1 [+] [-]

, 2021-02-17 00:05, pirms 4 gadiem
Vadonis Piqe sasteidz savu atgrieshanos,lai paliidzeetu aizsardziibai ,izskataas ka izdariija tik sliktaak.
Pilniigs haos iestaajaas,visa komanda skraidiija divataa vai trijataa uz bumbu,pilniigi aizmirstot ka kaadam ar vajag darboties piesegshanaa.
Un shii bezsisteema ir nu tiiri uz Kumana pleciem,pilnniigi tika apspeeleets.

  -2 [+] [-]

, 2021-02-17 00:05, pirms 4 gadiem
Ļoti patīkams vakars. Mbapē vazāja kā sīkos.

     [+] [-]

, 2021-02-17 00:06, pirms 4 gadiem
emgape rakstīja: Nu ne jau ar šo sastāvu un pie tam viesos, kad, iespējams, vel Neimārs būs atgriezies (pie tam pretinieku sastāvā)
Ir jau pateikts un uzrakstīts, ka Neimārs līdz atbildes spēlei nebūs atpakaļ.

     [+] [-]

, 2021-02-17 00:07, pirms 4 gadiem
Trenera izcils lēmums pēc traumas Pique kopā ar labāko draugu Lenglet. Un protams Buskets palīgos. Nevar aizmirst Albu... Komandā nav neviena kapātāja...

  +1 [+] [-]

, 2021-02-17 00:08, pirms 4 gadiem
figuldss rakstīja: Tik pats Messi arī nevar trāpīt kastē no spēles. Visi goali CL ir gūti ar pendelēm.
Nav jau īsti iespēju - vecais Busquets, kurš kādreiz varēja iedot piespēli jebkādos apstākļos, normāli tiek presēts, LB un RB jādomā, ka tūlīt otrā pusē būs vārti, ja atdos bumbu. De Jongs izskatījās vienīgais, kas kaut ko mēģina veidot, bet nu nav šobrīd spēlētāju, kas uztaisītu labus ierāvienus un liktu šādām top komandām pasvīst. Viss ir ļoti statiski un izpildītāji vairs nav tik labi, lai tas izdotos.

     [+] [-]

, 2021-02-17 00:08, pirms 4 gadiem
NilsK rakstīja: Vadonis Piqe sasteidz savu atgrieshanos,lai paliidzeetu aizsardziibai ,izskataas ka izdariija tik sliktaak.
Pilniigs haos iestaajaas,visa komanda skraidiija divataa vai trijataa uz bumbu,pilniigi aizmirstot ka kaadam ar vajag darboties piesegshanaa.
Un shii bezsisteema ir nu tiiri uz Kumana pleciem,pilnniigi tika apspeeleets.
Šoreiz es vairāk teiktu, ka sūdus savārija Dests, un daļēji arī Langle. Protams, arī Pike bija nekāds, un varēja viņš labāk, bet baigi vainot viņu negribās.

  +1 [+] [-]

, 2021-02-17 00:08, pirms 4 gadiem
Principā Bartomeu ir pilnībā izgāzis Barcas transfēru politiku, jo bez De Jonga, nevar atminēties nevienu labu ķērienu transfēru tirgū. Nopirkt Grīzmanu pirkšnas pēc, kad tam nav vieta komandā (jo tur spēlē Messi) un pārejie neloģiskie transfēri ir noveduši pie šodienas. Palielam komandai ir 2 uzdevumi:
Kvalificēties ČL nākamajā sezonā;
Noturēt Messi
Un arī trešais - piesaistīt Aguero, kā nr.9, savādāk, ja citām komandām (izņemot Madrides Real) vārtus gūst priekšējā līnija, tad Barcai tas ir Messi un viss.

  -1 [+] [-]

, 2021-02-17 00:09, pirms 4 gadiem
NAMEJS 9999 rakstīja: Ir jau pateikts un uzrakstīts, ka Neimārs līdz atbildes spēlei nebūs atpakaļ.
Ja tā padomā - jā, šobrīd laikam nav vērts sūtīt un riskēt viņu laukumā, 1/4 būtībā garantēts. Bet nu my point stands - nav spēlētāju, kas šobrīd var sakombinēt kaut vai 4 vārtus (pieņemot, ka neielaiž ) pret normālām top komandām.

     [+] [-]

, 2021-02-17 00:10, pirms 4 gadiem
zata rakstīja: Principā Bartomeu ir pilnībā izgāzis Barcas transfēru politiku, jo bez De Jonga, nevar atminēties nevienu labu ķērienu transfēru tirgū. Nopirkt Grīzmanu pirkšnas pēc, kad tam nav vieta komandā (jo tur spēlē Messi) un pārejie neloģiskie transfēri ir noveduši pie šodienas. Palielam komandai ir 2 uzdevumi:
Kvalificēties ČL nākamajā sezonā;
Noturēt Messi
Un arī trešais - piesaistīt Aguero, kā nr.9, savādāk, ja citām komandām (izņemot Madrides Real) vārtus gūst priekšējā līnija, tad Barcai tas ir Messi un viss.
Pedri ir ok atgriešanās no loan, bet tas nākotnei.

  -2 [+] [-]

, 2021-02-17 00:10, pirms 4 gadiem
Starp citu, es nesapratu kāpēc neiedeva pendeli, kad tas melnais PSG spēlētājs savā soda laukumā nospēlēja ar roku. Kāds bija motīvs nedot?

     [+] [-]

, 2021-02-17 00:13, pirms 4 gadiem
NAMEJS 9999 rakstīja: Šoreiz es vairāk teiktu, ka sūdus savārija Dests, un daļēji arī Langle. Protams, arī Pike bija nekāds, un varēja viņš labāk, bet baigi vainot viņu negribās.
Kuumans savaariija - izlaida pusgatavu Destu un negatavu Pikee peec ljoti smagas traumas. ar Umtiti gan ar dizhi labaak nebuutu, bet Menguezu gan veltiigi atstaaja malaa, pret fiziski stiprajiem pretspeeleetaajiem vareetu buut noderiigaaks. savaadaak nekaadu dizho variantu jau nebija, un probleemas jau ir neroteeshanaa - saakumsastaavs izskataas nodziits, it iipashi de Jongs un Pedri. nu nekas, tagad buus speele nedeeljaa, taadaa ritmaa var speeleet liidz galam ar 12-13 speeleetaajiem.

  +1 [+] [-]

, 2021-02-17 00:14, pirms 4 gadiem
emgape rakstīja: Nav jau īsti iespēju - vecais Busquets, kurš kādreiz varēja iedot piespēli jebkādos apstākļos, normāli tiek presēts, LB un RB jādomā, ka tūlīt otrā pusē būs vārti, ja atdos bumbu. De Jongs izskatījās vienīgais, kas kaut ko mēģina veidot, bet nu nav šobrīd spēlētāju, kas uztaisītu labus ierāvienus un liktu šādām top komandām pasvīst. Viss ir ļoti statiski un izpildītāji vairs nav tik labi, lai tas izdotos.
Savukārt no Suareza vajadzēja atbrīvoties, jo ir vecs...un viņš stabili ar Atletico visticamāk spāņu titulu paņems un ir rezultatīvākais La Liga.

Barcelona jau ne pirmo reizi izgāžas CL, ne velti pēdējo 10 gadu laikā ir iegūti 2 CL tituli, un viens no tiem, kad Barselonai bija zelta sastāvs ar Iniestu labākajā formā un Puyolu, kas diktēja aizsardzību.

Tagad vairāk nav šie cilvēki apkārt Messi, un Messi vairāk arī nav vilcējs. Simple as that.

  -1 [+] [-]

, 2021-02-17 00:14, pirms 4 gadiem
NAMEJS 9999 rakstīja: Protams, Tev taisnība itin visā ko uzrakstīji, bet Barsas vadība pati vainīga, ka šai pārejai ir jānorit tik sāpīgi, jo pārāk vēlu attapās, ka Messi mūžam Barsu nevilks.
Ja pirms gadiem 3-4 ticētu, ka Barsa pat izbraukumā var šādu rezultātu atspēlēt, jo stadionā nav skatītāji, un tāpēc pa lielam pofig kur spēlēt, bet tagad tam neticu.
Jā, nu tā ir. Ja pirms 4 gadiem teica “ja kāda komanda var atspelet 4:0, tad tā ir Barca”, tad tagad realitāte ir tāda, ka ar visu Kūmanu priekšgalā Barca to vienkārši nevar, jo nav kam. Ok, Messi ari 33 gados rāda klasi, bet var redzēt, ka Messi nav ar ko saspēlēties priekšējā līnijā! Šodien vairakas reizes smailē nonaca De Jongs.. un viņš vispār ir vairāk balsta pussargs, kā uzbrūkoša tipa. De Jonga kvalitāte ir bumba un tas kontrole, bet te.. pareizi saki, ka Bartomeu nokaveja visu, ko var nokavēt un neloģiski transfēri ir tikai trekns punkts uz i. Grīzmans, Koutinjo (Neimara vietā, lai gan vispār nav LW, bet LM), Dembele, kurš spēlē RW, bet to flangu ņem Messi un tā tālak. Super neloģiski

     [+] [-]

, 2021-02-17 00:16, pirms 4 gadiem
emgape rakstīja: Pedri ir ok atgriešanās no loan, bet tas nākotnei.
Jā, sorry, es aizmirsu Pedri. Pedri un De Jongs ir 2 labie tranferi Bartomeu ērā un tas arī viss

     [+] [-]

, 2021-02-17 00:16, pirms 4 gadiem
555 rakstīja: Kuumans savaariija - izlaida pusgatavu Destu un negatavu Pikee peec ljoti smagas traumas. ar Umtiti gan ar dizhi labaak nebuutu, bet Menguezu gan veltiigi atstaaja malaa, pret fiziski stiprajiem pretspeeleetaajiem vareetu buut noderiigaaks. savaadaak nekaadu dizho variantu jau nebija, un probleemas jau ir neroteeshanaa - saakumsastaavs izskataas nodziits, it iipashi de Jongs un Pedri. nu nekas, tagad buus speele nedeeljaa, taadaa ritmaa var speeleet liidz galam ar 12-13 speeleetaajiem.
plus veel Piqe ienjeema vadoshaa aizsarga vietu,kas komandee un korigjee aizsardziibas liinijas darbiibu,no kaa ar radaas nesaskanjas.

  -1 [+] [-]

, 2021-02-17 00:16, pirms 4 gadiem
emgape rakstīja: Pedri ir ok atgriešanās no loan, bet tas nākotnei.
Žel ka Fati uz tik ilgu laiku izkrita no aprites. Viņš jau nu būtu varējis dot lielu pienesumu Barsai.

  +1 [+] [-]

, 2021-02-17 00:17, pirms 4 gadiem
figuldss rakstīja: Tagad vairāk nav šie cilvēki apkārt Messi, un Messi vairāk arī nav vilcējs. Simple as that.
Arī 2012. gada Messi neiesistu vairāk par pretiniekiem ar šādu sastāvu.

     [+] [-]

, 2021-02-17 00:19, pirms 4 gadiem
zata rakstīja: Jā, nu tā ir. Ja pirms 4 gadiem teica “ja kāda komanda var atspelet 4:0, tad tā ir Barca”, tad tagad realitāte ir tāda, ka ar visu Kūmanu priekšgalā Barca to vienkārši nevar, jo nav kam. Ok, Messi ari 33 gados rāda klasi, bet var redzēt, ka Messi nav ar ko saspēlēties priekšējā līnijā! Šodien vairakas reizes smailē nonaca De Jongs.. un viņš vispār ir vairāk balsta pussargs, kā uzbrūkoša tipa. De Jonga kvalitāte ir bumba un tas kontrole, bet te.. pareizi saki, ka Bartomeu nokaveja visu, ko var nokavēt un neloģiski transfēri ir tikai trekns punkts uz i. Grīzmans, Koutinjo (Neimara vietā, lai gan vispār nav LW, bet LM), Dembele, kurš spēlē RW, bet to flangu ņem Messi un tā tālak. Super neloģiski
Kouts bija Injestas vietaa, teoreetiski pareizs transfeers, jo jaunaaks, tikpat tehnisks utt. bet nu nesanaaca, ko lai dara? slikti, ka samaksaaja tik daudz.
Neimaara vietaa nopirka Dembeli, bet es gan esmu diezgan paarliecinaats, ka pat tad, ja Neimaaru saglabaatu, Barcai nekas Eiropaa nespiideetu ar 3 uzbruceejiem, no kuriem neviens nestraadaa aizsardziibaa. tas muusdienaas, totaalaa presinga laikmetaa, vairs neiet cauri.

  +1 [+] [-]

, 2021-02-17 00:19, pirms 4 gadiem
figuldss rakstīja: Savukārt no Suareza vajadzēja atbrīvoties, jo ir vecs...un viņš stabili ar Atletico visticamāk spāņu titulu paņems un ir rezultatīvākais La Liga.

Barcelona jau ne pirmo reizi izgāžas CL, ne velti pēdējo 10 gadu laikā ir iegūti 2 CL tituli, un viens no tiem, kad Barselonai bija zelta sastāvs ar Iniestu labākajā formā un Puyolu, kas diktēja aizsardzību.

Tagad vairāk nav šie cilvēki apkārt Messi, un Messi vairāk arī nav vilcējs. Simple as that.
No Suaresa atbrivojas, jo Barca šajā laikā nevareja pavilkt viņa līgumu, tas ir pirmkārt!
Otrkārt 10 gadu laikā 2 tituli, kam ir vairak? Madridei? Jā tas tiešam ir pārsteigums, bet tā bija Spānijas klubu ēra. Tagad laiki mainās, ir citas komandas, kur arī nesēž tupeņi, bet vāc sastāvu. Cik ilgi Bayern gatavojas savam otrajam? titulam, cik tādu ir PSG, ar lielo naudu. Futbols un futbolisti nav mūžigi

  -2 [+] [-]

, 2021-02-17 00:21, pirms 4 gadiem
555 rakstīja: Kuumans savaariija - izlaida pusgatavu Destu un negatavu Pikee peec ljoti smagas traumas. ar Umtiti gan ar dizhi labaak nebuutu, bet Menguezu gan veltiigi atstaaja malaa, pret fiziski stiprajiem pretspeeleetaajiem vareetu buut noderiigaaks. savaadaak nekaadu dizho variantu jau nebija, un probleemas jau ir neroteeshanaa - saakumsastaavs izskataas nodziits, it iipashi de Jongs un Pedri. nu nekas, tagad buus speele nedeeljaa, taadaa ritmaa var speeleet liidz galam ar 12-13 speeleetaajiem.
Tas taisnība ka nodzīts, jo nevar ar pamatsastāvu n-tās nedēļas spēlēt LaLiga un Karaļa kausā pa divām spēlēm nedēļa, un tad brīnīties, ka ČL komanda ir nosēdusies.

     [+] [-]

, 2021-02-17 00:22, pirms 4 gadiem
555 rakstīja: Kouts bija Injestas vietaa, teoreetiski pareizs transfeers, jo jaunaaks, tikpat tehnisks utt. bet nu nesanaaca, ko lai dara? slikti, ka samaksaaja tik daudz.
Neimaara vietaa nopirka Dembeli, bet es gan esmu diezgan paarliecinaats, ka pat tad, ja Neimaaru saglabaatu, Barcai nekas Eiropaa nespiideetu ar 3 uzbruceejiem, no kuriem neviens nestraadaa aizsardziibaa. tas muusdienaas, totaalaa presinga laikmetaa, vairs neiet cauri.
Pat ja Koutinjo bija Injestas vietā, tad reāli, kur viņu izmantoja? LW, un tikai Kūmans pateica, ka redz viņam vietu midā, bet kas no tā sanāca? Nospēlēja 2? spēles CAM un tālak atkal tika novirzīts uz malu.. jo tajā laukumā RM-RW-CAM spēlē Messi
1 2 49 komentāri