Layout: current: getContentLayout (Cid: Cache\Templating\LayoutCustomizations\Esports\CustomizationSource512 ), alternative: getContentLayout (Cid: Cache\Templating\LayoutCustomizations\Esports\CustomizationSource512), Fid:128, Did:0, useCase: 3

"Sevilla" pelnīti izsit skumju futbolu rādošo "Manchester United"

Edmunds Novickis
Edmunds Novickis @EdmundsN

"Sevilla" pelnīti izsit skumju futbolu rādošo "Manchester United"
Visams ben Jeders
Foto: Reuters/Scanpix

Šodien UEFA Čempionu līgas 1/8 fināla atbildes spēlē Eiropas līgas čempione "Manchester United" savā laukumā gluži kā pirmajā cīņā parādīja visai bālu sniegumu un ar 1:2 zaudēja "Sevilla", kas tādējādi iesoļoja 1/4 finālā. Abus vārtus spāņu komandas labā guva uz maiņu nākušais Visams ben Jeders.

Neizmantojusi jūtamu pārsvaru pirmajā spēlē (0:0), "Sevilla" ieradās Mančestrā, lai tiktos ar "United" pastarītes statusā. "Sevilla", kas šosezon "La Liga" 28 kārtās uzģenerējusi negatīvu vārtu bilanci (mīnus seši), pamatsastāvā salīdzinājumā ar pirmo spēli aizsardzības centrā izgāja dānis Simons Kjērs (atgriezies pēc traumas), kamēr Hesuss Navass pretēji guvis savainojumu un palika ārpus pieteikuma. Pārējais "Sevilla" bez izmaiņām un atkal izvietojums 4-2-3-1.

Žuzē Morinju vadītajā "United" izmaiņas būtiskākas. Vidējā/uzbrūkošajā līnijā pamatsastāvā šoreiz izgāja Markuss Rešfords (guva abus vārtus pret "Liverpool"), Džese Lingārds un Maruāns Fellaini, kamēr malā palika Huans Mata, Anders Erera (savainots) un Skots Maktominejs. Viena izmaiņa arī aizsardzības centrā - Ēriks Baijī nomainīja zviedru Viktoru Lindelofu. Pols Pogbā rezervē. Arī mančestriešiem 4-2-3-1.

Pirmajās minūtēs aktīvs un draudīgs "Sevilla" vārtu tuvumā bija Romels Lukaku, bet viesi no Spānijas atbildēja ar bīstamu stūra sitienu un Hoakina Korea raidījumu ar galvu nedaudz virs pārliktņa. Nākamajās minūtēs "United" spēlēja pasīvi un pat nedroši (Baijī kļūdas) un "Sevilla", tam pateicoties, kļuva aizvien drosmīgāka. Kamēr mājinieki brīžiem šķita pusaizmiguši, Seviljas komanda ik pa laikam mēģināja iedurt. 27. minūtē Luiss Muriels sita vien mazliet garām tālajam stabam.

"United" pirmais nopietnais sitiens pa vārtiem vien 38. minūtē, kad Felaini tika prom no sedzēja, izspēlēja "sieniņu" ar Aleksi Sančesu un apdraudēja vārtus - "Sevilla" vārtu vīrs Serhio Riko bija vietā. Puslaika beigās "United" noorganizēja ofensīvu, bet līdz gūtajiem vārtiem bija diezgan tālu - pirmajās 45 minūtēs Davids de Heja un Riko bija gandrīz nemanāmi, atskaitot Felaini vienu sitienu.

"Sevilla" arī otro puslaiku sāka aktīvāk, tomēr 52. minūtē lielisks moments "United" - Lingārds no asa leņķa uzsita spēcīgi un meistarīgi, kas radīja lielus sarežģījumus Riko. Mančestras komanda sāka vairāk kontrolēt bumbu, tomēr šī vakara maču var nosaukt par pamatīgu laušanos un taktisku cīņu, nevis skatāmu un abpusēji uzbrūkošu futbolu. "United" apzinājās, ka nedrīkst iekrist aizsardzībā (izbraukuma vārtu faktors), un abas komandas sacentās pacietībā.

Šajā pacietības un momentu uztaustīšanas spēlītē pārāka izrādījās "Sevilla". Evers Banega miegainajā spēlē pēkšņi strauji paātrinājās, iespēlēja bumbu Pablo Sarabijam, kurš tālāk atdeva soda laukumā Visamam ben Jederam - šis tunisiešu izcelsmes franču uzbrucējs, kurš tikai pirms divām minūtēm uznāca uz maiņu, asi uzšāva un bumba ielidoja vārtos (0:1).

"Sevilla" turpināja spēlēt aukstasinīgi un atkal sagaidīja savu iespēju. 78. minūtē pēc stūra sitiena ar galvu sita ben Jeders - de Heja atvairīja, taču šoreiz neveiksmīgi un bumba tik un tā šķērsoja vārtu līniju. Jāmin, ka ben Jeders, kurš pēc otrā gola sajūsmā norāva kreklu un saņēma dzelteno kartīti, guva jau astotos vārtus turnīrā (vēl divus viņš iesita Čempionu līgas kvalifikācijā) - vairāk ir tikai pašam Krištianu Ronaldu.

"United" inerces pēc metās uzbrukumā un drīz vien izcils moments bija Krisam Smolingam - angļu centra aizsargs kā nākas netrāpīja pa bumbu. Vēlāk tikpat lielisku momentu izšķērdēja Lukaku. Beļģijas izlases uzbrucējs labojās 84. minūtē, kad pēc stūra sitiena ar kāju spēcīgi trieca bumbu viesu vārtos (1:2).

Lukaku pēc gola mēģināja maksimāli uzvilkt līdzjutējus, tomēr pašiem "United" futbolistiem nekas liels vairs nepadevās, kamēr ben Jeders kompensācijas laikā nerealizēja tīru izgājienu viens pret viens un neieguva episku "hat-trick". 2:1 "Sevilla" uzvara un šai komandai Eiropas prestižākajā klubu turnīrā sasniegts pirmais 1/4 fināls kopš 1957./58. gada sezonas. Interesanti, ka toreiz, kad "Sevilla" debitēja Eirokausos, 1/4 finālā sanāca pamatīgs pēriens no Madrides "Real" (2:2, 0:8). Kā būs šoreiz?

UEFA Čempionu līga, 1/8 fināli

Pāris1. spēle2. spēleSumma
Juventus - Tottenham2:22:14:3
Basel – Manchester City0:42:12:5
Porto – Liverpool0:50:00:5
Real Madrid – PSG3:12:15:2
Sevilla – Manchester United0:02:12:1
Shakhtar – Roma2:10:12:2
Chelsea – Barcelona1:114.03.
Bayern – Besiktas5:014.03.

  +7 [+] [-]

, 2018-03-13 23:38, pirms 7 gadiem
Aiziet, varat sākt čīkstēt bet pelnīti Sevilla iet tālāk. Prieks, rādija atzīstamu sniegumu Sevilla.

 +10 [+] [-]

, 2018-03-13 23:39, pirms 7 gadiem
Kauns un negods par MU,bet sevilla pelnīti.

  +4 [+] [-]

, 2018-03-13 23:39, pirms 7 gadiem
Tiirs trenera zaudeejums Maurinjo

  +3 [+] [-]

, 2018-03-13 23:40, pirms 7 gadiem
impotenti
Slēpts komentārs no bloķēta lietotāja

  -3 [+] [-]

, 2018-03-13 23:40, pirms 7 gadiem
EPL specigaka liga pasaule!

     [+] [-]

, 2018-03-13 23:40, pirms 7 gadiem
Apsveicu visus kuri uzdzivojas uz bukmeikeru pavirahibu,neko jaunu neieraudziju,uzvaras pār Liverpool un Chelsea bija tikai nejaušības,tas vairāk neatkārtosies.

  +5 [+] [-]

, 2018-03-13 23:41, pirms 7 gadiem
United pilnīgi nekādu kombināciju. Organizētu komandu kā Sevilla tādā veidā nevar apspēlēt.

  +1 [+] [-]

, 2018-03-13 23:41, pirms 7 gadiem
Patīkams iznākums.

  +1 [+] [-]

, 2018-03-13 23:41, pirms 7 gadiem
nafigā MU Fellāni mainija nost?

 +10 [+] [-]

, 2018-03-13 23:41, pirms 7 gadiem
hahaha, nabaga Fergusons, veselas 90 minūtes bija jāskatās nabadzīgs futbols sarkano izpildījumā.

  +4 [+] [-]

, 2018-03-13 23:41, pirms 7 gadiem
Tas tak bij skaidrs kā diena, ka miskastnieki lidos.. Kuri te ir tie klauni, kas stāsta, ka EPL ir spēcīgākā līga?

  -1 [+] [-]

, 2018-03-13 23:41, pirms 7 gadiem
VIDEO: Spēles apskats - Mančestras "United" - "Sevilla" https://skaties.lv/sports/futbols/b...

  +9 [+] [-]

, 2018-03-13 23:42, pirms 7 gadiem
Spānijā esot tikai divas komandas, PL top līga, lol 😂😂

  +3 [+] [-]

, 2018-03-13 23:42, pirms 7 gadiem
Stulbākais tas, ka MU māk uzbrukt

  +2 [+] [-]

, 2018-03-13 23:43, pirms 7 gadiem
Mauru uz PSG

  -1 [+] [-]

, 2018-03-13 23:43, pirms 7 gadiem
Man kā United fanam ir skaļi jāsmejās

Kur spēles sākumā ir Mata (uz soliņa)? Kas tas par amatieri diletantu Bajī - ne piespēli atdot, ne pozīciju nosargāt!
Maurs uz maiņu 2. puslaikā tomēr uzlaiž 10 kārtīgi pārmaksāto klaunu Pogbā, kurš tajā pašā laikā ir 10x sliktāks par skandalozo Balotellī.
Un tad vēl tas bez spēļu prakses esošais mikrafons Feleinī... nu kāda kaktusa pēc tik atbildīgā mačā jāliek startā???
No sirds novēlu De Gea ātri notīties no šī kluba un nokļūt tiešām ambiciozā klubā, kuru nevada tik liels balamute kā Mourinjo.
Un nobeigumā ar nožēlo vien jāsecina, ka kopš SAF pameta klubu, visi pārējie treneri to ir tikai degradējuši un apkaunojuši.

  +5 [+] [-]

, 2018-03-13 23:44, pirms 7 gadiem
nu ar defa futbolu ČL nepacelt MOURAM vairs nekad

  +6 [+] [-]

, 2018-03-13 23:45, pirms 7 gadiem
sochee rakstīja: Stulbākais tas, ka MU māk uzbrukt
es arī nesaprotu. Pēc 2-0 pilnīgi cita komanda un pat pa vārtiem var uzšaut.

  +6 [+] [-]

, 2018-03-13 23:45, pirms 7 gadiem
kāds var pateikt, kāpēc MU sūkā?
Trenerus viņi maina (Moizs, LVG, TSO), naudu par spēlētājiem tērē, bet rezultāta nav.

  +4 [+] [-]

, 2018-03-13 23:46, pirms 7 gadiem
Žēl De Hea. Komanda laba, bet ne pie šāda trenera.. Pie lielām uzvarām netiks kamēr spēlēs ar šādu domāšanu..

     [+] [-]

, 2018-03-13 23:47, pirms 7 gadiem
[quote spec]
Aiziet, varat sākt čīkstēt

Par ko te čīkstēt? Ar nožēlu jāsaka, ka Seviļa abās spēlēs dominēja.
MU pēdējā laika tendence - atsisties un atsisties, tad ielaist vārtus... un tad, kad pakaļa sāk svilt, pēkšņi izrādās, ka komanda tomēr spēj bīstami un rezultatīvi uzbrukt

  -1 [+] [-]

, 2018-03-13 23:47, pirms 7 gadiem
Andzzeys rakstīja: Man kā United fanam ir skaļi jāsmejās

Kur spēles sākumā ir Mata (uz soliņa)? Kas tas par amatieri diletantu Bajī - ne piespēli atdot, ne pozīciju nosargāt!
Maurs uz maiņu 2. puslaikā tomēr uzlaiž 10 kārtīgi pārmaksāto klaunu Pogbā, kurš tajā pašā laikā ir 10x sliktāks par skandalozo Balotellī.
Un tad vēl tas bez spēļu prakses esošais mikrafons Feleinī... nu kāda kaktusa pēc tik atbildīgā mačā jāliek startā???
No sirds novēlu De Gea ātri notīties no šī kluba un nokļūt tiešām ambiciozā klubā, kuru nevada tik liels balamute kā Mourinjo.
Un nobeigumā ar nožēlo vien jāsecina, ka kopš SAF pameta klubu, visi pārējie treneri to ir tikai degradējuši un apkaunojuši.
pēc Fellāni nomaiņas jau tie sūdi MU sākās

  +1 [+] [-]

, 2018-03-13 23:47, pirms 7 gadiem
Montella nomainot Murielu pret Ben Jederu, uzvarēja spēli. Man Utd pelnīti ārā ar tādu spēli 1/4 nav ko darīt.

  -3 [+] [-]

, 2018-03-13 23:48, pirms 7 gadiem
Problem? rakstīja: kāds var pateikt, kāpēc MU sūkā?
Trenerus viņi maina (Moizs, LVG, TSO), naudu par spēlētājiem tērē, bet rezultāta nav.
Tas ir iedzimts!

  +6 [+] [-]

, 2018-03-13 23:49, pirms 7 gadiem
Kopš 2014. iztērēti 700 miljoni, ja nemaldos. money well spent.

  +2 [+] [-]

, 2018-03-13 23:50, pirms 7 gadiem
Es nesaprotu, kādēļ kluba vadībai ir tāds uzticības garants pret Mouru? Rāda taču acīmredzami pliekanu futbolu. Tikai kad sūdi līdz ausīm, tad sāk kko skriet un kapāties.

  +4 [+] [-]

, 2018-03-13 23:50, pirms 7 gadiem
Pļukš!

  +3 [+] [-]

, 2018-03-13 23:50, pirms 7 gadiem
MU fani,kas notiek ar Pogba? Tads talants,bet spele ka amatieru komandas futbolists?

  -1 [+] [-]

, 2018-03-13 23:51, pirms 7 gadiem
M8archa rakstīja: Kopš 2014. iztērēti 700 miljoni, ja nemaldos. money well spent.
un cik iekasēta no spēlētāju pārejām?

  +2 [+] [-]

, 2018-03-13 23:51, pirms 7 gadiem
Kā viens anglis izteicās pirms pirmās spēles, Sevillja EPL būtu pēdējo komandu četriniekā 😂

  -1 [+] [-]

, 2018-03-13 23:52, pirms 7 gadiem
Sevilla vs Roma/Real ceturdaļfinālā

  +1 [+] [-]

, 2018-03-13 23:53, pirms 7 gadiem
Njā.... nav ko teikt, pizdets.
Sevilla bija labi, bet nu.... MU šo vairāk zaudēja, jo ar to sastāvu, iespējām. Mouriņju jāuzņemas vaina.
Spēlētāji skrēja, cīnījās, vajadzēja gūt tos vārtus, neizdevās.
Nu stulbi, šosezon tik kausu var paņemt vienu MU un jāpaliek 2.v EPL.

  +2 [+] [-]

, 2018-03-13 23:53, pirms 7 gadiem
MU un Maurs lai tik turpina speeleet aizsardziibas futeni, tikmeer Sevilla turpinaas speeleet CL un raadiit un radiit skaistu uzbrukuma futbolu. Apsveicu spaanjus, negaidiiti labs sniegums speeleejot Anglijaa!
For me tas ir paarsteigums vai driizaak MU pretiigais Maurinju stila futbols man ir paarsteigums!
Ben Yedders monstrs!

     [+] [-]

, 2018-03-13 23:54, pirms 7 gadiem
comon88 rakstīja: un cik iekasēta no spēlētāju pārejām?
196.

  +1 [+] [-]

, 2018-03-13 23:56, pirms 7 gadiem
Vislabākais, ka MU noraka futbolists, kurš pat nav nopietns FRA izlases kandidāts.

     [+] [-]

, 2018-03-13 23:56, pirms 7 gadiem
Ferdinands Lieliskaisss rakstīja: Mauru uz PSG
Sasmeejos tieshaam!

     [+] [-]

, 2018-03-13 23:57, pirms 7 gadiem
M8archa rakstīja: 196.
tad jau nav tik traki uz PSG fona , kas ar neko CL nevar izdarīt , bet tērē milzīgas summa ar

     [+] [-]

, 2018-03-14 00:00, pirms 7 gadiem
H.E.N.R.Y. rakstīja: Vislabākais, ka MU noraka futbolists, kurš pat nav nopietns FRA izlases kandidāts.
Tas gan ir interesanti jaa, bet gan jau pienaaks veelu vai kad arii vinja kaarta FRA izlasee!

  +1 [+] [-]

, 2018-03-14 00:02, pirms 7 gadiem
Te video, ja turpinām par Pogbā sniegumu šajā mačā:

Как играет Погба в самый ответственный момент...

     [+] [-]

, 2018-03-14 00:02, pirms 7 gadiem
comon88 rakstīja: tad jau nav tik traki uz PSG fona , kas ar neko CL nevar izdarīt , bet tērē milzīgas summa ar
Nu pag,PSG parejos kausus nem bez prolemam! + divas sezonas pec kartas nepaveicas ar pretinieku,Barselona,Real,bet shet Sevilja,kas LaLga iet piektaja vieta 11 punktus atpaliek no ceturtas vietas!

     [+] [-]

, 2018-03-14 00:03, pirms 7 gadiem
djimanti rakstīja: Tas gan ir interesanti jaa, bet gan jau pienaaks veelu vai kad arii vinja kaarta FRA izlasee!
Viss var būt, bet čalim šogad paliks jau 28 gadi.

     [+] [-]

, 2018-03-14 00:04, pirms 7 gadiem
Jautājums MU faniem, kuri cītīgi skatās šī kluba spēles? Vai nav tā, ka jau ilgāku laiku Pogbā spēlē ar baigo pofigisma sajūtu, nemotivēts?

  +2 [+] [-]

, 2018-03-14 00:06, pirms 7 gadiem
H.E.N.R.Y. rakstīja: Jautājums MU faniem, kuri cītīgi skatās šī kluba spēles? Vai nav tā, ka jau ilgāku laiku Pogbā spēlē ar baigo pofigisma sajūtu, nemotivēts?
100%

  +3 [+] [-]

, 2018-03-14 00:06, pirms 7 gadiem
MU faniem prieks par Sanchesa ieguushanu liekas kaa saak nomainiities ar nelielu vilshanos,sakritiiba vai kaa,bet tieshi ar vinja atnaakshanu komandas speele pazudusi.Martials,kursh bija izcilaa formaa,paniicis,to pashu vareetu teikt par Lingardu

  +1 [+] [-]

, 2018-03-14 00:07, pirms 7 gadiem
Kas atiecas uz šo sezonu...vilšanās...

  +1 [+] [-]

, 2018-03-14 00:09, pirms 7 gadiem
Rīt pēc Bayern spēles tiks pārrakstīta UEFA Čempionu līgas vēsture!

     [+] [-]

, 2018-03-14 00:10, pirms 7 gadiem
Modritis rakstīja: Nu pag,PSG parejos kausus nem bez prolemam! + divas sezonas pec kartas nepaveicas ar pretinieku,Barselona,Real,bet shet Sevilja,kas LaLga iet piektaja vieta 11 punktus atpaliek no ceturtas vietas!
Francijā tomēr šiem nav pretinieku īstu šosezon

     [+] [-]

, 2018-03-14 00:10, pirms 7 gadiem
Dainis1998 rakstīja: Rīt pēc Bayern spēles tiks pārrakstīta UEFA Čempionu līgas vēsture!
Jo?

     [+] [-]

, 2018-03-14 00:10, pirms 7 gadiem
NilsK rakstīja: MU faniem prieks par Sanchesa ieguushanu liekas kaa saak nomainiities ar nelielu vilshanos,sakritiiba vai kaa,bet tieshi ar vinja atnaakshanu komandas speele pazudusi.Martials,kursh bija izcilaa formaa,paniicis,to pashu vareetu teikt par Lingardu
Jau no pašas pirmās dienas likās galīgi nevajadzīgs pirkums...Martials daudz efektīgāk darbojās..tik ar Sančesa atnākšanu sačakarēja viņam prātu

  -1 [+] [-]

, 2018-03-14 00:12, pirms 7 gadiem
tiešām apnicis Mourinho pretīgais futbols, netaisos vairs nevienu spēli skatīties, kamēr tas impotents būs treneris, tiešām neticu, ka viņš kaut ko mainīs savā spēles stilā. Sanchez arī tik slikts, pilnīgi nekāda jēga bija pirkt viņu, zinot, ka viņš ir pelnošākais BPL spēlētājs, Rashijs un Marsials daudz labāk patīk kreisajā flangā. un Pogba trūkst blakus tāds Matuidi, Naingolana tipa spēlētājs. tiešām žēl, ka tik slavens klubus tiek pazemots...

     [+] [-]

, 2018-03-14 00:13, pirms 7 gadiem
emgape rakstīja: es arī nesaprotu. Pēc 2-0 pilnīgi cita komanda un pat pa vārtiem var uzšaut.
Ne pirmo reizi šosezon tā notiek...kad dabū ierīt tad sāk spēlēt...mozahisti novākušies..
Slēpts komentārs no bloķēta lietotāja

  +2 [+] [-]

, 2018-03-14 00:16, pirms 7 gadiem
comon88 rakstīja: Jo?
Pirmo reiz UEFA Čempionu līgas vēsturē ¼ būs iekļuvušas tikai komandas no Eiropas lielā četrinieka (Spānija, Anglija, Vācija,Itālija). Liekas neticami, bet nekad iepriekš tas nav noticis

  +1 [+] [-]

, 2018-03-14 00:17, pirms 7 gadiem
Var teikt sezona beigusies....

     [+] [-]

, 2018-03-14 00:22, pirms 7 gadiem
Dainis1998 rakstīja: Pirmo reiz UEFA Čempionu līgas vēsturē ¼ būs iekļuvušas tikai komandas no Eiropas lielā četrinieka (Spānija, Anglija, Vācija,Itālija). Liekas neticami, bet nekad iepriekš tas nav noticis
In before Besiktas uzvar ar 6-0

  +1 [+] [-]

, 2018-03-14 00:22, pirms 7 gadiem
H.E.N.R.Y. rakstīja: Jautājums MU faniem, kuri cītīgi skatās šī kluba spēles? Vai nav tā, ka jau ilgāku laiku Pogbā spēlē ar baigo pofigisma sajūtu, nemotivēts?
Viņa un arī Marsiāla sniegums dramatiski kritās pēc Sančesa pievienošanās, jo viņš izmisīgi, bet bezcerīgi cenšās pildīt gan Pogbā, gan Marsiāla piemērotāko pozīciju pienākumus, ņemot bumbu un brīvību no Pogbā un izspiežot Marsiālu no sastāva, aizņemot viņa pozīciju kreisajā malā. Tāds man iespaids ir radies.

     [+] [-]

, 2018-03-14 00:25, pirms 7 gadiem
Krishus2308 rakstīja: Viņa un arī Marsiāla sniegums dramatiski kritās pēc Sančesa pievienošanās, jo viņš izmisīgi, bet bezcerīgi cenšās pildīt gan Pogbā, gan Marsiāla piemērotāko pozīciju pienākumus, ņemot bumbu un brīvību no Pogbā un izspiežot Marsiālu no sastāva, aizņemot viņa pozīciju kreisajā malā. Tāds man iespaids ir radies.
jap, pilnīgi bezjēdzīgs pirkums, saprastu, ja būtu nopircis labās malas uzbrucēju, kur īsti nav, kas spēlē.

     [+] [-]

, 2018-03-14 00:28, pirms 7 gadiem
Modritis rakstīja: Nu pag,PSG parejos kausus nem bez prolemam! + divas sezonas pec kartas nepaveicas ar pretinieku,Barselona,Real,bet shet Sevilja,kas LaLga iet piektaja vieta 11 punktus atpaliek no ceturtas vietas!
Nu nevajag jau noniecināt Seviļu. Tikpat labi var prasīt kapēc tavs dižais Real šogad divu spēļu summā ierija pret Spurs CL? Teiksi nebija motivēti? Nevajag izdarīt trolliskus secinājumus lūdzu.

     [+] [-]

, 2018-03-14 00:34, pirms 7 gadiem
yuka rakstīja: Nu nevajag jau noniecināt Seviļu. Tikpat labi var prasīt kapēc tavs dižais Real šogad divu spēļu summā ierija pret Spurs CL? Teiksi nebija motivēti? Nevajag izdarīt trolliskus secinājumus lūdzu.
nu nejau ar tik nabadzīgu futbolu MĀJĀS spēlēt pret Seviļu, visu viņš pareizi pateica. MU ir nabagi un paliks tād, ja vadība neko nedarīs.
Slēpts komentārs no bloķēta lietotāja

  +1 [+] [-]

, 2018-03-14 00:59, pirms 7 gadiem
No MU musdienas tikai nosaukums palicis. Laukuma bomaru saiets, nevis pro speletaji

Ps: nice twiits ar Pogba. Sen jau teicu, ka vins ir vnk paarveerteets mauglis

  +1 [+] [-]

, 2018-03-14 01:06, pirms 7 gadiem
elgarz rakstīja: nu nejau ar tik nabadzīgu futbolu MĀJĀS spēlēt pret Seviļu, visu viņš pareizi pateica. MU ir nabagi un paliks tād, ja vadība neko nedarīs.
Nu labi- risinājumus galdā. Atlaist Mauru un ņemt nākošo, kurš varēs jau atkal veikt kārtējās pārbūves un cerēt uz rezultātiem? Konkrētus uzvārdus studijā!
Nu atnāks teiksim tāds daudzsološais Konte, uzvarēs EPL un nākamajā sezonā izkritīs uz EL (kā izskatās šābrīža Chelsea stāsts). Atkal atlaidīsim un ņemsim nākamo jeb priecāsimies par skaistu futbolu Eiropas līgā?

  +1 [+] [-]

, 2018-03-14 01:19, pirms 7 gadiem
yuka rakstīja: Nu labi- risinājumus galdā. Atlaist Mauru un ņemt nākošo, kurš varēs jau atkal veikt kārtējās pārbūves un cerēt uz rezultātiem? Konkrētus uzvārdus studijā!
Nu atnāks teiksim tāds daudzsološais Konte, uzvarēs EPL un nākamajā sezonā izkritīs uz EL (kā izskatās šābrīža Chelsea stāsts). Atkal atlaidīsim un ņemsim nākamo jeb priecāsimies par skaistu futbolu Eiropas līgā?
vispār bija kļūda neļaut Gigsam turpināt vadīt MU, pēc Mojza atlaišanas, tāpat sliktāk nebūtu, bet nu ja tagad jāsaka, tad Ančeloti gribetu. nu Moura futbols neder MU, var viņš iet itāļu klubus trenēt.

  +1 [+] [-]

, 2018-03-14 01:22, pirms 7 gadiem
yuka rakstīja: Nu labi- risinājumus galdā. Atlaist Mauru un ņemt nākošo, kurš varēs jau atkal veikt kārtējās pārbūves un cerēt uz rezultātiem? Konkrētus uzvārdus studijā!
Nu atnāks teiksim tāds daudzsološais Konte, uzvarēs EPL un nākamajā sezonā izkritīs uz EL (kā izskatās šābrīža Chelsea stāsts). Atkal atlaidīsim un ņemsim nākamo jeb priecāsimies par skaistu futbolu Eiropas līgā?
Pilnībā piekrītu, šobrīd nav pasaulē pieejams treneris, kas būtu labāks par Mourinju nav. Viņš karjeras laikā ir pierādījis, ka ir dzimis uzvarētājs, un es ticu, ka arī United viņš vēl atnesīs triumfa mirkļus. Mums kā faniem ir tikai jāpierod un jāpieņem viņa stūrgalvība un spēles stils, un jāsaprot, ka Fergusona laiki un futbos nekad neatgriezīsies. Kas attiecas uz šo spēli, nedomāju, ka tā ir tikai viņa vaina. Taktika un spēlētāju izvēle varbūt bija nepareiza, bet nevar pārmest viņam to, ka vairāki spēlētāji neizrādīja nekādu vēlmi uzvarēt.

     [+] [-]

, 2018-03-14 01:43, pirms 7 gadiem
Vienkārši ideāli! Man patika pirms spēles eiforija un Mauriņa komentārs par to, ka pirmā spēlē uz tablo bija atbilstošs rezultāts spēles gaitai

     [+] [-]

, 2018-03-14 01:45, pirms 7 gadiem
Modritis rakstīja: Nu pag,PSG parejos kausus nem bez prolemam! + divas sezonas pec kartas nepaveicas ar pretinieku,Barselona,Real,bet shet Sevilja,kas LaLga iet piektaja vieta 11 punktus atpaliek no ceturtas vietas!
Un 27 no līdera

     [+] [-]

, 2018-03-14 01:50, pirms 7 gadiem
elgarz rakstīja: vispār bija kļūda neļaut Gigsam turpināt vadīt MU, pēc Mojza atlaišanas, tāpat sliktāk nebūtu, bet nu ja tagad jāsaka, tad Ančeloti gribetu. nu Moura futbols neder MU, var viņš iet itāļu klubus trenēt.
Nu Gigss būtu kaķis maisā. Tu domā fani viņam piedotu, ja nebūtu rezultātu (pat ja spēlētu ''skaisti''). Nekā- noēstu bez sāls tāpat.
Šobrīd ir diezgan labs saraksts ar pieejamiem treneriem, kas strādājuši ''lielās'' komandās- Ančeloti, Blāns, Enrike,Skolari, izskatās, ka tas pats Konte varētu būt pieejams.
Es joprojām uzskatu, ka pareizais MU ceļš būtu sistemātiski būvēt komandu ap Pogbu un pielietot shēmu, kas izspiestu labāko sulu no viņa.
4231 totāli neder, tā ka jā- piekrītu, ka Ančeloti būtu ok variants. Arī Konte šādam uzdevumam der (sevišķi jau tapēc, ka jau iepriekš strādāja ar viņu iekš Juves, bet nu tādā gadījumā būtu pamatīgi jāiepērk labi CB)

     [+] [-]

, 2018-03-14 02:10, pirms 7 gadiem
Krishus2308 rakstīja: Pilnībā piekrītu, šobrīd nav pasaulē pieejams treneris, kas būtu labāks par Mourinju nav. Viņš karjeras laikā ir pierādījis, ka ir dzimis uzvarētājs, un es ticu, ka arī United viņš vēl atnesīs triumfa mirkļus. Mums kā faniem ir tikai jāpierod un jāpieņem viņa stūrgalvība un spēles stils, un jāsaprot, ka Fergusona laiki un futbos nekad neatgriezīsies. Kas attiecas uz šo spēli, nedomāju, ka tā ir tikai viņa vaina. Taktika un spēlētāju izvēle varbūt bija nepareiza, bet nevar pārmest viņam to, ka vairāki spēlētāji neizrādīja nekādu vēlmi uzvarēt.
Interesanti gan, kam tad, ja ne trenerim var pārmest, ka spēlētāji nespēlē? Vai maz pats esi savā dzīvē cilājis ko smagāku par dakšiņu, ja spēj apgalvot ko tik stulbu?

  +3 [+] [-]

, 2018-03-14 02:11, pirms 7 gadiem
yuka rakstīja: Nu Gigss būtu kaķis maisā. Tu domā fani viņam piedotu, ja nebūtu rezultātu (pat ja spēlētu ''skaisti''). Nekā- noēstu bez sāls tāpat.
Šobrīd ir diezgan labs saraksts ar pieejamiem treneriem, kas strādājuši ''lielās'' komandās- Ančeloti, Blāns, Enrike,Skolari, izskatās, ka tas pats Konte varētu būt pieejams.
Es joprojām uzskatu, ka pareizais MU ceļš būtu sistemātiski būvēt komandu ap Pogbu un pielietot shēmu, kas izspiestu labāko sulu no viņa.
4231 totāli neder, tā ka jā- piekrītu, ka Ančeloti būtu ok variants. Arī Konte šādam uzdevumam der (sevišķi jau tapēc, ka jau iepriekš strādāja ar viņu iekš Juves, bet nu tādā gadījumā būtu pamatīgi jāiepērk labi CB)
man vismaz liekas ka MU jaaiet Barcas celjsh,nevis jaameklee treneris ar vaardu,bet pirmaamkaartaam jaameklee treneris,kas zin klubu no iekshienes,kaa Barca panjeema nevienam nezinaamo Gvardiolu Maurinjo vietaa un peec tam ar izveeleejaas Enriki,protams var traapiit ar uz Gariju Nevilu,bet shim trenerim uzreiz buus zinaashanas par kluba tradiicijaam,zinaashanas ko fani sagaida no komandas,kas pats galvenais, ljoti labi zinaas akadeemiju,kaa ar atbalsts no faniem,jo saveejais un ar vieteejie dzeki laukumaa mirs deelj vinja,jo treneris ir kluba sastaavdalja, nevis kaut kur no malas panjemts.

  +1 [+] [-]

, 2018-03-14 02:12, pirms 7 gadiem
Aj nu, ko es teicu rakstā pirms spēles? Sūda Mourinho

     [+] [-]

, 2018-03-14 02:18, pirms 7 gadiem
yuka rakstīja: Nu Gigss būtu kaķis maisā. Tu domā fani viņam piedotu, ja nebūtu rezultātu (pat ja spēlētu ''skaisti''). Nekā- noēstu bez sāls tāpat.
Šobrīd ir diezgan labs saraksts ar pieejamiem treneriem, kas strādājuši ''lielās'' komandās- Ančeloti, Blāns, Enrike,Skolari, izskatās, ka tas pats Konte varētu būt pieejams.
Es joprojām uzskatu, ka pareizais MU ceļš būtu sistemātiski būvēt komandu ap Pogbu un pielietot shēmu, kas izspiestu labāko sulu no viņa.
4231 totāli neder, tā ka jā- piekrītu, ka Ančeloti būtu ok variants. Arī Konte šādam uzdevumam der (sevišķi jau tapēc, ka jau iepriekš strādāja ar viņu iekš Juves, bet nu tādā gadījumā būtu pamatīgi jāiepērk labi CB)
Mours tāpat paliks, tas ir vairāk kā skaidrs. Sanchezs ir vasarā jāpārdod, vai arī jāatrod normāls pielietojums viņam, Pogba pilnībā ir pazudis ar viņa atnākšanu un Rashfordam ar Marsialu ir jāspēlē kreisajā flangā. Par midu vispār negribu runāt, pilnīga katastrofa, aizsargi arī tik slikti, pus komandu derētu pārdot.
Ančeloti manuprāt būtu ideāls priekš MU, bet nu neko darīt, anti futbols vēl būs vismaz vienu sezonu. žēl, ka MU vadībā ir tik nabadzīga un nevar kā Bayern pēc pāris zaudējumiem atlaist treneri...

  +1 [+] [-]

, 2018-03-14 02:24, pirms 7 gadiem
smiekliigaakais ka vienam blogerim liekas ka bija taisniiba,kaa Maurinjo paraksta jaunu liigumu,uzreiz saakas probleemas komandas iekshienee un ar rezultaatos,sakat ko gribat,bet Maurinjo nav ilgterminja treneris,vinjam ir viena sheema,pirmo gadu buuveejam,otro izspiezam sulu,ilgterminjaa nedomaajot

  -3 [+] [-]

, 2018-03-14 02:29, pirms 7 gadiem
Skumjš futbols bija Sevilla izpildījumā visu pirmo puslaiku. Skumjš futbols ir, kad komanda nav spējiga dabūt neko vairāk, kā sitienu no 30 metriem. Jā, United sapisās meistarībā, jo taktika acīmredzot bija tāda pati, kā pret Liverpool. Ātri vārti pirmajā puslaikā un tad vienkārši nosargāt uzvaru. Jā, man arī nepatīk tāda stila futbols, bet to nevar saukt par skumju futbolu. Tāpat arī to nevar saukt par pelnītu uzvaru, ja tu ar 1.5 sitieniem pa vārtiem dabū sev 2 vārtus. Visu cieņu Sevilljai un es tiešām piekrītu, ka viņi apspēlēja United taktiski, bet tie kas tas bļauj par skumju futbolu vai pelnītu Seviljas uzvaru no futbola saprot tikpat daudz cik Latvijas saeima no efektīvas Valsts vadīšanas.

  +2 [+] [-]

, 2018-03-14 02:41, pirms 7 gadiem
bbrichka rakstīja: Skumjš futbols bija Sevilla izpildījumā visu pirmo puslaiku. Skumjš futbols ir, kad komanda nav spējiga dabūt neko vairāk, kā sitienu no 30 metriem. Jā, United sapisās meistarībā, jo taktika acīmredzot bija tāda pati, kā pret Liverpool. Ātri vārti pirmajā puslaikā un tad vienkārši nosargāt uzvaru. Jā, man arī nepatīk tāda stila futbols, bet to nevar saukt par skumju futbolu. Tāpat arī to nevar saukt par pelnītu uzvaru, ja tu ar 1.5 sitieniem pa vārtiem dabū sev 2 vārtus. Visu cieņu Sevilljai un es tiešām piekrītu, ka viņi apspēlēja United taktiski, bet tie kas tas bļauj par skumju futbolu vai pelnītu Seviljas uzvaru no futbola saprot tikpat daudz cik Latvijas saeima no efektīvas Valsts vadīšanas.
skumjsh futbols bija PSG maajaas pret Real,sheit La Ligas 5vieta,kas regulaari La Liga izbraukumaa,pret jebkaadu pretinieku,ierauj pamatiigi,pret EPL otro vietu.Domaaju ka vinji pashi bija shokaa ka ljauj speeleet,bija sagatavojushies seedeet ap saviem vaartiem un liidz speeku izsiikumam atsisties,taapeec nav briinums,ka pirmajaa daljaa meegjinaaja izmantot katru iespeeju kaut nosleegt uzbrukumu ar sitienu

     [+] [-]

, 2018-03-14 02:46, pirms 7 gadiem
bbrichka rakstīja: Skumjš futbols bija Sevilla izpildījumā visu pirmo puslaiku. Skumjš futbols ir, kad komanda nav spējiga dabūt neko vairāk, kā sitienu no 30 metriem. Jā, United sapisās meistarībā, jo taktika acīmredzot bija tāda pati, kā pret Liverpool. Ātri vārti pirmajā puslaikā un tad vienkārši nosargāt uzvaru. Jā, man arī nepatīk tāda stila futbols, bet to nevar saukt par skumju futbolu. Tāpat arī to nevar saukt par pelnītu uzvaru, ja tu ar 1.5 sitieniem pa vārtiem dabū sev 2 vārtus. Visu cieņu Sevilljai un es tiešām piekrītu, ka viņi apspēlēja United taktiski, bet tie kas tas bļauj par skumju futbolu vai pelnītu Seviljas uzvaru no futbola saprot tikpat daudz cik Latvijas saeima no efektīvas Valsts vadīšanas.
https://mobile.twitter.com/Football...

  -3 [+] [-]

, 2018-03-14 03:02, pirms 7 gadiem
elgarz rakstīja: https://mobile.twitter.com/Football...
Nav jēga salīdzināt ar LaLiga mačiem. Šis bija atsevišķs mačs, kurā utd nespēja izmantot savas iespējas. Un iespēju bija vairāk, kā nepieciešams, lai uzvarētu maču. Sevilla dabūja vienu normālu sitienu un visu cieņu, trāpīja perfekti. Ar to arī salauza maču. Tas bija vienīgais veids, kā Sevilla varēja uzvarēt. Tas nenozīmē, ka Man utd rādīja nožēlojamu futbolu.

  +3 [+] [-]

, 2018-03-14 03:12, pirms 7 gadiem
bbrichka rakstīja: Nav jēga salīdzināt ar LaLiga mačiem. Šis bija atsevišķs mačs, kurā utd nespēja izmantot savas iespējas. Un iespēju bija vairāk, kā nepieciešams, lai uzvarētu maču. Sevilla dabūja vienu normālu sitienu un visu cieņu, trāpīja perfekti. Ar to arī salauza maču. Tas bija vienīgais veids, kā Sevilla varēja uzvarēt. Tas nenozīmē, ka Man utd rādīja nožēlojamu futbolu.
Tā īsti viņi tik sāka uzbrukt, kad jau spēle bija zaudēta, kā ierasts pie Mourinho. Seviļa pelnīti ir tikusi tālāk un vairs nav jēgas par to runāt. Autobusu varbūt pirmajā spēlē nevajadzēja parkot un meginat iesist, bet ko nu vairs.

     [+] [-]

, 2018-03-14 06:34, pirms 7 gadiem
NilsK rakstīja: smiekliigaakais ka vienam blogerim liekas ka bija taisniiba,kaa Maurinjo paraksta jaunu liigumu,uzreiz saakas probleemas komandas iekshienee un ar rezultaatos,sakat ko gribat,bet Maurinjo nav ilgterminja treneris,vinjam ir viena sheema,pirmo gadu buuveejam,otro izspiezam sulu,ilgterminjaa nedomaajot
Vecais mums nevienam nav ne jausmas kā notiek komandas vadīšana tajā līmenī, tā ir tīrākā spekulācija.

     [+] [-]

, 2018-03-14 07:10, pirms 7 gadiem
mouriņu jau var sakt kramet koferus-3 gadi noteikti vins ir vajaks par starkovou palicis jau.noželoji.protams mans klubs ir barsa.un velu veiksmi visam spāņu komandam.anglijas liga sen nau top liga.

  +1 [+] [-]

, 2018-03-14 08:25, pirms 7 gadiem
Ši sezona atgādina Mourinjo sezonu Chealsea,kad viņš visus spēlētājus bija reāli demoralizējis.Žēl skatīties uz Pogbu kurš tiek izmantots nepareizi..Atgādina Azāra sezonu,kad Mourinjo vēl bija treneris.

  +1 [+] [-]

, 2018-03-14 08:37, pirms 7 gadiem
bbrichka rakstīja: Nav jēga salīdzināt ar LaLiga mačiem. Šis bija atsevišķs mačs, kurā utd nespēja izmantot savas iespējas. Un iespēju bija vairāk, kā nepieciešams, lai uzvarētu maču. Sevilla dabūja vienu normālu sitienu un visu cieņu, trāpīja perfekti. Ar to arī salauza maču. Tas bija vienīgais veids, kā Sevilla varēja uzvarēt. Tas nenozīmē, ka Man utd rādīja nožēlojamu futbolu.
Tāda sajūta, ka esi citu spēli skatījies... Pa lielam bīstamu momentu Seviļai bija vairāk šajā spēlē un nemaz nerunāsim par pirmo spēli... Absolūti pelnīta uzvara pret MU kura spēlē nezin ko... nekāda noteikta spēles zīmējuma )) Protams, ka jāmaina Maurinjo, kurš acīmredzot jau daudzus gadus vairs nevelk, manuprāt sastāvs ir nolasīts ļoti nopietns, vienkārši tas viss ir jāsaliek kopā, bet ja godīgi, tad man vienalga, jo galvenais, ka pat La Liga piektā komanda spēj ierādīt vietu “spēcīgās” EPL otrās vietas īpašniecei )))

  +1 [+] [-]

, 2018-03-14 08:47, pirms 7 gadiem
bbrichka rakstīja: Skumjš futbols bija Sevilla izpildījumā visu pirmo puslaiku. Skumjš futbols ir, kad komanda nav spējiga dabūt neko vairāk, kā sitienu no 30 metriem. Jā, United sapisās meistarībā, jo taktika acīmredzot bija tāda pati, kā pret Liverpool. Ātri vārti pirmajā puslaikā un tad vienkārši nosargāt uzvaru. Jā, man arī nepatīk tāda stila futbols, bet to nevar saukt par skumju futbolu. Tāpat arī to nevar saukt par pelnītu uzvaru, ja tu ar 1.5 sitieniem pa vārtiem dabū sev 2 vārtus. Visu cieņu Sevilljai un es tiešām piekrītu, ka viņi apspēlēja United taktiski, bet tie kas tas bļauj par skumju futbolu vai pelnītu Seviljas uzvaru no futbola saprot tikpat daudz cik Latvijas saeima no efektīvas Valsts vadīšanas.
Pirmo spēli skatījies? Tur Seviljas pārsvars bija nospiedošs, MU neko tādu savās mājās atkārtot nespēja.

  +1 [+] [-]

, 2018-03-14 10:01, pirms 7 gadiem
MU šo zaudējumu bija pelnījuši vēl pirms iziešanas laukumā. Angļu klubu krīze turpinās.

     [+] [-]

, 2018-03-14 12:15, pirms 7 gadiem
kasagrande rakstīja: MU šo zaudējumu bija pelnījuši vēl pirms iziešanas laukumā. Angļu klubu krīze turpinās.
No 16 komandām astotdaļfinālos 5 ir angļu. Tā neko sev krīze.

     [+] [-]

, 2018-03-14 17:51, pirms 7 gadiem
yuka rakstīja: No 16 komandām astotdaļfinālos 5 ir angļu. Tā neko sev krīze.
Jaa, bet tam taa, ljogiski padomaajot, vajadzeetu takaa arii buut ne...klubi tomeer ar veesturi un ar taadiem budžetiem un sastāviem...bet nu kas notiek 1/8 ar anglju klubiem, to jau mees redzam tgd. OK, City un Pool paveicaas ar izlozi, 1/4 shie klubi arii apstaasies, ja nu vien atkal nepaveiksies ar izlozi, bet 1/4 ja paskataas, tad tur taadas Basel un Porto liimenja komandas vairs nav. Anglju klubiem pedeejaas sezonas sasniegt kko augstu ieksh CL ir principaa neraali, bet tomeer veelreiz gribu atgaadinaat, ka tie ir taadi klubi kaa MU, City, Pool, Arsenal, Chelsea, nu tad spriezham pashi par anglu klubu speeku Eiropaaa!!!