Layout: current: getContentLayout (Cid: Cache\Templating\LayoutCustomizations\Esports\CustomizationSource512 ), alternative: getContentLayout (Cid: Cache\Templating\LayoutCustomizations\Esports\CustomizationSource512), Fid:128, Did:0, useCase: 3

"Spartaks" tomēr neiztur "Astana" spiedienu, piedzīvojot minimālu zaudējumu

Kārlis Justovičs
Kārlis Justovičs

"Spartaks" tomēr neiztur "Astana" spiedienu, piedzīvojot minimālu zaudējumu
Foto: Romāns Kokšarovs/F64

Šovakar UEFA Čempionu līgas otrās kvalifikācijas kārtas pirmajā spēlē Jūrmalas "Spartaks" par spīti vārtsarga Jevģēnija Nerugala lieliskajai spēlei, tomēr neizturēja "Astana" spiedienu un piekāpās ar rezultātu 0:1.

Jūrmalas ”Spartaks” debiju UEFA Čempionu līgas kvalifikācijā piedzīvoja pret pēdējo trīs sezonu Kazahstānas čempioni, kā arī Čempionu un Eiropas līgas grupu turnīros rūdījumu guvušo ”Astana” vienību. ”Spartakam” lielākais kluba panākums Eirokausu turnīros tika sasniegts pirms diviem gadiem, kad jūrmalnieki Eiropas līgas pirmajā kvalifikācijas kārtā divu spēļu summā ar 3:1 pieveica Podgoricas ”Budučnost”, vēlāk otrajā kārtā ar 1:4 gan piekāpjoties Novisadas ”Vojvodina” komandai. Jāatzīmē, ka ”Astana” komandas rindās jau vairākus gadus spēlē bijušais Jūrmalas ”Spartaka” līderis ganietis Patriks Tvumasi.

Jau pašā sākumā spēlē bija jāiesaistās Jūrmalas "Spartaka" vārtsargam Jevģēnijam Nerugalam, kurš glāba pēc ļoti bīstama astaniešu sitiena. Pirmajās 10-15 minūtēs viesi spēlē vēl nespēja pilnībā uzspiest savus noteikumus, kā rezultātā daudz bīstamu momentu pie mājinieku vārtiem nesekoja. Neliels teritoriāls un sitienu skaita pārsvars gan nenoliedzami piederēja "Astana" vienībai.

Puslaika otrajā daļā astaniešiem izdevās pilnībā pārņemt spēles kontroli savās rokās. 32. minūtes laikā viesi no Kazahstānas galvaspilsētas neizmantoja trīs lieliskas iespējas atklāt spēles rezultātu - Nerugals spēja fantastiskā veidā atvairīt gan pirmo "Astana" sitienu no apmēram 17-18 metriem, gan pēc tam no ļoti tuvas distances divreiz izglābt "Spartaku" pēc komandas biedru kļūdām savā soda laukumā.

Pirmā puslaika galotnē "Astana" pārsvars kļuva jau pavisam nospiedošs, viesiem sākot radīt apjukumu Latvijas čempiones soda laukumā. "Spartaks" futbolisti gan spēja aizskriet arī ātrajā pretuzbrukumā divi pret divi, kura noslēgumā krievu leģionāram Jevgeņijam Kozlovam gan neizdevās izdarīt precīzu piespēli savam komandas biedram, kurš tobrīd jau atradās pašā uzbrukuma smailē. Pēc pirmā puslaika 0:0.

Otro puslaiku ļoti aktīvi uzsāka "Spartaks", drošāk pārvirzot spēkus uzbrukumā. 56. minūtē lieliska iespēja saasināt situāciju Kazahstānas komandas soda laukumā bija Edgaram Gauračam, kura piespēli partnerim pēdējā brīdī bloķēja "Astana" aizsargs. Līdz sitienam pa vārtiem Latvijas komandai gan tomēr ilgu laiku neizdevās tikt. Lielāko daļu no spēles laiku "Astana" gan joprojām saglabāja bumbas kontroles pārsvaru, tomēr tas nebija tik nospiedošs kā pirmā puslaika otrajā daļā.

Jūrmalas "Spartakam" gan neizdevās izturēt viesu spiedienu - 73. minūtē Patriks Tvumasi ar lielisku soda sitienu vārtu tuvajā stūrī pārspēja līdz tam lieliski spēlējušo Nerugalu. Spēles beigās pusmoments izveidojās "Spartakam", tomēr sekojošais mājinieku sitiens lidoja vārtiem garām. Pašā spēles galotnē "Astana" komandai bija divas lieliskas iespējas dubultot savu pārsvaru, tomēr lielisks atkal bija Nerugals "Spartaka" vārtos. Spēle noslēdzās ar "Astana" komandas pelnītu uzvaru 1:0. Atbildes spēle notiks 18. jūlijā, Astanā.

Spartaks Jūrmala - Astana 0:1 (0:0)
Vārti: Tvumasi 73'.
Spartaks Jūrmala: Nerugals, E. Stuglis, Šimunovičs, Šlampe, Vardanjans, Kazačoks (I. S. Stuglis 76'), Pušņakovs, Gauračs (V. Kozlovs 79'), J. Kozlovs, Ibragimovs (Platonovs 59'), Habeļoks.
Astana: Mokins, Šitovs, Aničičs, Klainhaislers (Murtazajevs 75'), Mužikovs (Bejsebekovs 89'), Grahovacs, Majevskijs, Logviņenko, Tvumasi, Kabananga (Despotovičs 90+2'), Šomko.
Sitieni (vārtu rāmī): 2 (0) : 19 (10)
Bumbas kontrole (%): 38 : 62
Pārkāpumi: 17 : 22
Brīdinājumi: Ibragimovs, Kazačoks, Vardanjans - Logviņenko, Grahovacs, Šitovs, Mužikovs.
Stūra sitieni: 3 : 6

UEFA Čempionu līgas otrā kvalifikācijas kārta

Pāris1. sp.2. sp.Summā
Qarabağ (Azerbaidžāna) - Samtredia (Gruzija)5:018.07.
Hibernians Paola (Malta) - Red Bull Salzburg (Austrija)0:319.07.
Partizan Beograd (Serbija) - Budućnost Podgorica (Melnkalne)2:018.07.
Rijeka (Horvātija) - The New Saints (Velsa)2:018.07.
Spartaks Jūrmala (Latvija) - Astana (Kazahstāna)0:118.07.
MŠK Žilina (Slovākija) - København (Dānija)12.07.19.07.
Hapoel Be'er Sheva (Izraēla) - Honvéd Budapest (Ungārija)12.07.19.07.
Malmö Fotbollförening (Zviedrija) - Vardar Skopje (Maķedonija)12.07.18.07.
Sheriff Tiraspol (Moldova) - Kukësi (Albānija)12.07.19.07.
HŠK Zrinjski Mostar (Bosnija un Hercegovina) - Maribor (Slovēnija)12.07.19.07.
BATE Barysaw (Baltkrievija) - Alashkert (Armēnija)12.07.18.07.
Dundalk (Īrija) - Rosenborg Ballklub (Norvēģija)12.07.19.07.
APOEL (Kipra) - F91 Dudelange (Luksemburga)12.07.19.07.
Žalgiris Vilnius (Lietuva) - Ludogorets Razgrad (Bulgārija)12.07.19.07.
Fimleikafélag Hafnarfjarðar (Islande) - Víkingur Gøta (Fēru salas)12.07.18.07.
Linfield (Ziemeļīrija) - Celtic (Skotija)14.07.19.07.
IFK Mariehamn (Somija) - Legia Warszawa (Polija)12.07.19.07.

Izmantotie resursi:
The official website for European football –...

Slēpts komentārs no bloķēta lietotāja

  -1 [+] [-]

, 2017-07-12 20:57, pirms 7 gadiem
kristaps.26 rakstīja: maisi !!!
Ko tad?

  +3 [+] [-]

, 2017-07-12 20:57, pirms 7 gadiem
Sāku skatīties no 1. puslaika vidus, 1. puslaiks bija vājš, tomēr 2. puslaikā Spartaks nespēlēja slikti. Žēl par ielaistajiem vārdiem, cerams izdosies Astanā izrādīt pretestību.

     [+] [-]

, 2017-07-12 20:57, pirms 7 gadiem
žēl

  +1 [+] [-]

, 2017-07-12 20:58, pirms 7 gadiem
Rezultāts daudz labāks par parādīto sniegumu

  -3 [+] [-]

, 2017-07-12 21:04, pirms 7 gadiem
Un kādu sniegumu tad Tu gaidīji pret 5 galvas tiesām spēcīgāku klubu??
Slēpts komentārs no bloķēta lietotāja
Slēpts komentārs: duka2

  +3 [+] [-]

, 2017-07-12 21:10, pirms 7 gadiem
Pelnīts zaudējums
Žēl gan, ka atkal muļķīgā veidā ielaisti vārti. Līdz tam vārtsargs visu glāba, bet ielaistajos vārtos varēja nospēlēt labāk
Zaudēja ātrumā, tehniskajā izpildījumā

  -1 [+] [-]

, 2017-07-12 21:11, pirms 7 gadiem
EriksVil rakstīja: Sāku skatīties no 1. puslaika vidus, 1. puslaiks bija vājš, tomēr 2. puslaikā Spartaks nespēlēja slikti. Žēl par ielaistajiem vārdiem, cerams izdosies Astanā izrādīt pretestību.
Jā, žēl. Labāk būtu ielaiduši pirmajā un miers
2. puslaika vidū jau sāku domāt, ka var izdoties noturēt 0-0. Tāpēc šādi ielaisti vārti bija nepatīkami
Slēpts komentārs no bloķēta lietotāja

  -1 [+] [-]

, 2017-07-12 21:13, pirms 7 gadiem
Malači, labi nokapājās, zaudēja tikai ar 0:1.

  -1 [+] [-]

, 2017-07-12 21:13, pirms 7 gadiem
duka2 rakstīja: Viennozīmigi spēcīgākais klubs LV
Diemžēl diži neko spēcīgāks nav, kā parādīja šīs dienas spēle
Pretinieks, protams, spēcīgs un bagāts ar labiem leģionāriem, bet mājās tik un tā varēja nospēlēt labāk (spēles ziņā. Minimāls zaudējums kaunu nedara. Izpildījums gan)

  +2 [+] [-]

, 2017-07-12 21:15, pirms 7 gadiem
Sitieni (vārtu rāmī): 2 (0) : 19 (10) .. viss skaidrs seit!
Slēpts komentārs: duka2

  +4 [+] [-]

, 2017-07-12 21:17, pirms 7 gadiem
duka2 rakstīja: Vienīgai Lv klubs kurs nospēleja daudz maz sakarīgi pret tiesām spēcigu pretinieku!!
Es laikam citu spēli skatījos

 +12 [+] [-]

, 2017-07-12 21:19, pirms 7 gadiem
Iesaku paskatīties Zaligra spele pret Ludogorets. Kas par futbolu, kas par atmosferu tribīnēs, daudzi bļauj "Lietuva, Lietuva", kamer Spartaka spele latviešu valoda tikpat ka nebija dzirdama. Neapskaužams patriotisms musu kaimiņiem,

  +2 [+] [-]

, 2017-07-12 21:19, pirms 7 gadiem
Starkova skaistais futbols
Slēpts komentārs: duka2
Slēpts komentārs: fkscd

  -3 [+] [-]

, 2017-07-12 21:22, pirms 7 gadiem
fkscd rakstīja: Diemžēl diži neko spēcīgāks nav, kā parādīja šīs dienas spēle
Pretinieks, protams, spēcīgs un bagāts ar labiem leģionāriem, bet mājās tik un tā varēja nospēlēt labāk (spēles ziņā. Minimāls zaudējums kaunu nedara. Izpildījums gan)
Ko tad tu teiksi pa Ventspili 😂😂

  +4 [+] [-]

, 2017-07-12 21:25, pirms 7 gadiem
fkscd rakstīja: un ielaida ātrāk nekā Spartaks. Baltijas valstīs futbols ir vienādi zemā līmenī un nekāds latvietiskums vai leišiskums te neglāb un neglābs
Ielaida gan, bet krietni skatamaks un uzbrukumiem bagataks futbols, neka Spartaka spele.

  +2 [+] [-]

, 2017-07-12 21:25, pirms 7 gadiem
duka2 rakstīja: Ko tad tu teiksi pa Ventspili 😂😂
Varbūt pret Valur Spartaks izskatītos labāk. Bet tā ir tikai varbūtība. To mēs nekad nezināsim. Bet zinām, ka Astana ir no cita plauktiņa nekā Spartaks

  +1 [+] [-]

, 2017-07-12 21:27, pirms 7 gadiem
T.G.H. rakstīja: Ielaida gan, bet krietni skatamaks un uzbrukumiem bagataks futbols, neka Spartaka spele.
Tikko uzslēdzu un redzu, ka Ludogorets dominē
2. puslaikā arī Spartaks neizskatījās nemaz tik traģiski. Bet tā visa ir lirika

  +2 [+] [-]

, 2017-07-12 21:27, pirms 7 gadiem
arhivsx rakstīja: Panorāmā tikko dzirdēju, ka Spartaks zaudējis ar 0:1, kas dodot labas cerības pirms atbildes spēles.
Rīmenis ???

     [+] [-]

, 2017-07-12 21:28, pirms 7 gadiem
m.ruu rakstīja: Rīmenis ???
Vimbledona neatlaiž!
Slēpts komentārs: fkscd
Slēpts komentārs no bloķēta lietotāja

  -3 [+] [-]

, 2017-07-12 21:31, pirms 7 gadiem
Ne kas vēl nau zaudēts!!Kā veicais stariks teica uzvarētāju noteiks atbildes spēlē!!Ceram uz to labāko

  +4 [+] [-]

, 2017-07-12 21:33, pirms 7 gadiem
duka2 rakstīja: Ne kas vēl nau zaudēts!!Kā veicais stariks teica uzvarētāju noteiks atbildes spēlē!!Ceram uz to labāko
labi. iztiksim bez muļķībām. Ja būtu izdevies noturēt 0-0, vēl būtu iespējas. Tagad tās ir zem 1 %

  +3 [+] [-]

, 2017-07-12 21:37, pirms 7 gadiem
fkscd rakstīja: Tikko uzslēdzu un redzu, ka Ludogorets dominē
2. puslaikā arī Spartaks neizskatījās nemaz tik traģiski. Bet tā visa ir lirika
Ir laikam 2 Zalgiri, kas šovakar spele, taja ko es skatos, pat vairak uzvruk leisi. Un statistika to rada arī.

  +1 [+] [-]

, 2017-07-12 21:37, pirms 7 gadiem
Nekas mājas Astana ar uzvarēs ar 1:0 un tiks tālāk. Iespējams, pēc pirmā puslaika būs 0:0.

     [+] [-]

, 2017-07-12 21:47, pirms 7 gadiem
Nekas. Nakoshgad

  +4 [+] [-]

, 2017-07-12 21:52, pirms 7 gadiem
Tikko no stadiona.
Bija prieks redzēt, ka Spartaku atbalsta ne tikai vietējie (viss gan tikai slāviski un kirilicā), bet arī pa dažam labām no Liepājas un Jelgavas.

Cik redzēju - otro puslaiku - tad virsraksts neatbilst spēles gaitai. 2T pirmās 20 min SPA dominēja. Pēc tam paši sāka vilkt laiku un izdarīt nepareizas darbības uzbrukumā. Kas noveda pie visai izzīsta soda un ielaista ņemama gola. Zuba maiņas šo to līdzēja, lai gan krampi saķērušo J. Kozlovu bija jamaina, nevis mūsu tanku Kazačoku, bet pēdējo minūšu risinājumi, kur spēlētāji galīgi neklausa Zuba norādes par centrēšanu soda laukumā, jau bija nesaprotamas lietas.

Godīgi nopelnītu niču paši izlaida.
Gods un slava Tvumasi, kas nesvinēja golu pret bijušo un uz .. Eiropu paverošā ceļa komandu.

Rīt visi tad uz Liepāju!!! Tur būs karsti.

Ā un vēl - var redzēt, kapēc VL SPA ir krietni priekšā visiem un LIE - viņi ātrāk domā laukumā un pareizāk izvēlas vietas, kur iespēlēt un sagaidīt piespēles. Daudz sieniņu, daudz labu mazu piespēļu. LIE vairāk mocās un tamborē to bumbu.

  +2 [+] [-]

, 2017-07-12 21:53, pirms 7 gadiem
fkscd rakstīja: Diemžēl diži neko spēcīgāks nav, kā parādīja šīs dienas spēle
Pretinieks, protams, spēcīgs un bagāts ar labiem leģionāriem, bet mājās tik un tā varēja nospēlēt labāk (spēles ziņā. Minimāls zaudējums kaunu nedara. Izpildījums gan)
Tur tā lieta, ka pilnīgi tāda paša komanda. SPA nenoticēja. Astana tomēr nav Red Bull, kāds nāca Liepājai pretīm.

  +4 [+] [-]

, 2017-07-12 21:55, pirms 7 gadiem
T.G.H., 21:19, pirms 29 minūtēm, ignorēt, atbildēt
Iesaku paskatīties Zaligra spele pret Ludogorets. Kas par futbolu, kas par atmosferu tribīnēs, daudzi bļauj "Lietuva, Lietuva", kamer Spartaka spele latviešu valoda tikpat ka nebija dzirdama. Neapskaužams patriotisms musu kaimiņiem.

Tikko gribēju rakstīt to pašu.Pirmkārt jau futbola atmosfēra nav salīdzināma ar mūsu stadioniem.Tribīnes pilnas,visu laiku atbalsta komandu.Un Žalgiris spēlē tā kā mājinieku komandai pienākās spēlēt.Uzbrūk ,rada momentus.Tiesa,pietrūkst izšķirošos brīžos meistarības,lai noslēgtu uzbrukumu.Tā ir vienīgā līdzība ar mūsu futbolu.Kas attiecās uz Spartaku,tad manuprāt pārāk bailīgi viņi nospēlēja pirmajā puslaikā.Pret tādu Astanu minimums neizšķirts bija jāņem.

  -4 [+] [-]

, 2017-07-12 21:55, pirms 7 gadiem
[quote fkscd]
labi. iztiksim bez muļķībām. Ja būtu izdevies noturēt 0-0, vēl būtu iespējas. Tagad tās ir zem 1 %
[/quot Dodu 99% ka tevi kads Izdr..zis sonakt pakalja!!Dziedāsi citu zdiesmu kad gailis mūsējie panjems 😂😂😂

     [+] [-]

, 2017-07-12 21:58, pirms 7 gadiem
T.G.H. rakstīja: Ir laikam 2 Zalgiri, kas šovakar spele, taja ko es skatos, pat vairak uzvruk leisi. Un statistika to rada arī.
Pēc gūtajiem ātrajiem vārtiem Ludogorets nomierinājās un tagag ķer uz ātrajiem

  -2 [+] [-]

, 2017-07-12 21:59, pirms 7 gadiem
Biju klātienē, kopumā ļoti labi bija līdz muļķības ielaistiem vārtiem, nu būs lv cempis arī šosezon... Blin kurš var teikt ka Spartak nebija iespējams uzvarēt, eksperti? Hmb komentārus lasīt jābūt līmenim

  -1 [+] [-]

, 2017-07-12 22:02, pirms 7 gadiem
alguns rakstīja: T.G.H., 21:19, pirms 29 minūtēm, ignorēt, atbildēt
Iesaku paskatīties Zaligra spele pret Ludogorets. Kas par futbolu, kas par atmosferu tribīnēs, daudzi bļauj "Lietuva, Lietuva", kamer Spartaka spele latviešu valoda tikpat ka nebija dzirdama. Neapskaužams patriotisms musu kaimiņiem.

Tikko gribēju rakstīt to pašu.Pirmkārt jau futbola atmosfēra nav salīdzināma ar mūsu stadioniem.Tribīnes pilnas,visu laiku atbalsta komandu.Un Žalgiris spēlē tā kā mājinieku komandai pienākās spēlēt.Uzbrūk ,rada momentus.Tiesa,pietrūkst izšķirošos brīžos meistarības,lai noslēgtu uzbrukumu.Tā ir vienīgā līdzība ar mūsu futbolu.Kas attiecās uz Spartaku,tad manuprāt pārāk bailīgi viņi nospēlēja pirmajā puslaikā.Pret tādu Astanu minimums neizšķirts bija jāņem.
Ņem tomēr vērā, ka Zalgirim budžets ir divas reizes lielāks. Bet ja par spēli, tad bulgāri iesitot ātrus vārtus, nedaudz nomierinājās
Piekrītu, ka Spartaks bija pārāk bailīgs.

  +3 [+] [-]

, 2017-07-12 22:04, pirms 7 gadiem
fkscd, 21:58, pirms dažām sekundēm, ignorēt, atbildēt

T.G.H. rakstīja: Ir laikam 2 Zalgiri, kas šovakar spele, taja ko es skatos, pat vairak uzvruk leisi. Un statistika to rada arī.

Pēc gūtajiem ātrajiem vārtiem Ludogorets nomierinājās un tagag ķer uz ātrajiem

Redzi es noskatījos pilnībā pirmo puslaiku.Žalgiris spēle aktīvi,kā mājiniekiem jāspēlē(atšķirībā no Spartaka)un melnie bulgāri golu iesita tikai pateicoties pretuzbrukumam.Jāatdzīst ,ka šitāds futbols ir skatāmāks,lai arī pagaidām rezultāts tāds pats kā Jūrmalā.Par atmosferu stadionā vispārībā nerunāsim,jo tās pat nav salīdzināmas lietas.

  +1 [+] [-]

, 2017-07-12 22:05, pirms 7 gadiem
Man jau ir visu laiku labākā EK sezona - klātienē 3 mūsu komandas redzētas. Un savējo pat 2x sanāks, ja ne 3 pat...

Leiši ir leiši. Viņi neraustās. Kas jo interesanti, ka Latvijā par drosmīgie slāvi pielāgojas vietējai mentalitātei.

  +3 [+] [-]

, 2017-07-12 22:06, pirms 7 gadiem
alguns rakstīja: fkscd, 21:58, pirms dažām sekundēm, ignorēt, atbildēt

T.G.H. rakstīja: Ir laikam 2 Zalgiri, kas šovakar spele, taja ko es skatos, pat vairak uzvruk leisi. Un statistika to rada arī.

Pēc gūtajiem ātrajiem vārtiem Ludogorets nomierinājās un tagag ķer uz ātrajiem

Redzi es noskatījos pilnībā pirmo puslaiku.Žalgiris spēle aktīvi,kā mājiniekiem jāspēlē(atšķirībā no Spartaka)un melnie bulgāri golu iesita tikai pateicoties pretuzbrukumam.Jāatdzīst ,ka šitāds futbols ir skatāmāks,lai arī pagaidām rezultāts tāds pats kā Jūrmalā.Par atmosferu stadionā vispārībā nerunāsim,jo tās pat nav salīdzināmas lietas.
Leitim Žalgiris pat novusā būs Žalgiris : )

  +2 [+] [-]

, 2017-07-12 22:07, pirms 7 gadiem
fkscd rakstīja: Ņem tomēr vērā, ka Zalgirim budžets ir divas reizes lielāks. Bet ja par spēli, tad bulgāri iesitot ātrus vārtus, nedaudz nomierinājās
Piekrītu, ka Spartaks bija pārāk bailīgs.
Nu Tu sarunāji auzas.
Budžets neietekmē taktiku un cīņas sparu, nerunājot par sirdi.

  +1 [+] [-]

, 2017-07-12 22:09, pirms 7 gadiem
No SPA man vislabāk patika 3 Nr.

     [+] [-]

, 2017-07-12 22:17, pirms 7 gadiem
fkscd rakstīja: Tātad 2 secinājumi-
līdzvērtīgs čempionāts ir traucēklis sekmēm Eirokausos
valstu reitingam būtu labāk, ja Latvijas klubi ČL sāktu no 1. kārtas
Kā Tu šo domāji šorīt?

     [+] [-]

, 2017-07-12 22:20, pirms 7 gadiem
sasperjods-k rakstīja: Nu Tu sarunāji auzas.
Budžets neietekmē taktiku un cīņas sparu, nerunājot par sirdi.
Ja nav meistarīgu izpildītāju, sirds nepalīdzēs

  +1 [+] [-]

, 2017-07-12 22:27, pirms 7 gadiem
sasperjods-k rakstīja: Kā Tu šo domāji šorīt?
Suveizdas rakstā viss ir izklāstīts
Ja ČL valsti pārstāv visu laiku viens klubs, tas tiek pie labas punktu summas un tādējādi arī izsētā statusa. Latviju katru gadu pārstāv klubs, kuram punktu raža Eiropas ieskaitē ir ļoti minimāla
Valstu ieskaitē iet punkti arī par 1. kārtu ČL, bet Latvija tajā nepiedalās atšķirībā, piemēram, no Igaunijas un Armēnijas
Un spēcīgāka komanda būs tad, ja visi labākie tiks savākti vienā komandā. Latvijā visi labākie spēlētāji ir izmētāti pa 6 klubiem, bet spēcīga kluba nav neviena

     [+] [-]

, 2017-07-12 22:29, pirms 7 gadiem
Lietuvas futbolā Žalgiris ir izteikts flagmanis

  -1 [+] [-]

, 2017-07-12 22:32, pirms 7 gadiem
sasperjods-k rakstīja: Nu Tu sarunāji auzas.
Budžets neietekmē taktiku un cīņas sparu, nerunājot par sirdi.
Nu budžeta ietekme uz sirdi ir. Padomā pats, vai tev ir daudz naudas un ir ko rīt, vai nav vispār nav ko rīt.

  +1 [+] [-]

, 2017-07-12 22:36, pirms 7 gadiem
Lietuva! Lietuva!

  +3 [+] [-]

, 2017-07-12 22:36, pirms 7 gadiem
Žalgiris1-1!
Slēpts komentārs: fkscd

  +4 [+] [-]

, 2017-07-12 22:40, pirms 7 gadiem
fkscd rakstīja: Diemžēl bulgāri atkāpās daudz par daudz
Varbūt pietiks visu laiku noniecināt Žalgiri?

  -2 [+] [-]

, 2017-07-12 22:41, pirms 7 gadiem
H.E.N.R.Y. rakstīja: Varbūt pietiks visu laiku noniecināt Žalgiri?
un kāpēc man viņus būtu jāatbalsta?

  +2 [+] [-]

, 2017-07-12 22:42, pirms 7 gadiem
fkscd rakstīja: un kāpēc man viņus būtu jāatbalsta?
Nav jāatbalsta, bet nav arī muļķības jārunā

  -2 [+] [-]

, 2017-07-12 22:43, pirms 7 gadiem
H.E.N.R.Y. rakstīja: Nav jāatbalsta, bet nav arī muļķības jārunā
Es esmu pret viņiem un atbalstu bulgārus. Kādas problēmas?

  +6 [+] [-]

, 2017-07-12 22:43, pirms 7 gadiem
Žalgiris 2-1 Fantastisks devītnieks!

     [+] [-]

, 2017-07-12 22:45, pirms 7 gadiem
fkscd rakstīja: Es esmu pret viņiem un atbalstu bulgārus. Kādas problēmas?
Es arī esmu pret Barselonu, piemēram, bet ja viņi spēlēs labāk, es spēšu to atzīt

     [+] [-]

, 2017-07-12 22:50, pirms 7 gadiem
Ludgorec pagāsgad CL grupās spēlēja?

     [+] [-]

, 2017-07-12 22:51, pirms 7 gadiem
Narkomāns Jānis rakstīja: Ludgorec pagāsgad CL grupās spēlēja?
jā, palika 3.v. savā grupā

  -3 [+] [-]

, 2017-07-12 22:51, pirms 7 gadiem
alguns rakstīja: T.G.H., 21:19, pirms 29 minūtēm, ignorēt, atbildēt
Iesaku paskatīties Zaligra spele pret Ludogorets. Kas par futbolu, kas par atmosferu tribīnēs, daudzi bļauj "Lietuva, Lietuva", kamer Spartaka spele latviešu valoda tikpat ka nebija dzirdama. Neapskaužams patriotisms musu kaimiņiem.

Tikko gribēju rakstīt to pašu.Pirmkārt jau futbola atmosfēra nav salīdzināma ar mūsu stadioniem.Tribīnes pilnas,visu laiku atbalsta komandu.Un Žalgiris spēlē tā kā mājinieku komandai pienākās spēlēt.Uzbrūk ,rada momentus.Tiesa,pietrūkst izšķirošos brīžos meistarības,lai noslēgtu uzbrukumu.Tā ir vienīgā līdzība ar mūsu futbolu.Kas attiecās uz Spartaku,tad manuprāt pārāk bailīgi viņi nospēlēja pirmajā puslaikā.Pret tādu Astanu minimums neizšķirts bija jāņem.
Nevajag muldēt. Jā, fanu ziņā tas ir Baltijas kosmoss, bet apmeklētības ziņā čempionāta spēles apmeklē tā pat kā Liepājā un pat sliktak, lai arī viņi ir pārliecinoši LT līderi. Spēles ziņa draudzības mačā Liepājā varēja redzēt, ka ne ar ko tādu Žalgiris nav labāks.

     [+] [-]

, 2017-07-12 22:52, pirms 7 gadiem
Kā Tev iet, Bērziņ? rakstīja: Un kādu sniegumu tad Tu gaidīji pret 5 galvas tiesām spēcīgāku klubu??
gaidīju saturīgāku sniegumu

  +2 [+] [-]

, 2017-07-12 22:53, pirms 7 gadiem
leiši rāda kā jāspēle futbols pret divām klasēm lielāku klubu un man mēģināja ieskaidrot komentos,kad es teicu,ka šie tikai sit bumbu prom pēc iespējas tālāk(spartaks),ka ko gan citu darīt pret 2 klasēm augstāku klubu,lūdzu atbilde jums,latvijas klubi ir smirdīga caureja un cerams,ka šis sports pēc gadiem 10 būs zemāks par šahu latvijā!

  +1 [+] [-]

, 2017-07-12 22:53, pirms 7 gadiem
hanters rakstīja: Nevajag muldēt. Jā, fanu ziņā tas ir Baltijas kosmoss, bet apmeklētības ziņā čempionāta spēles apmeklē tā pat kā Liepājā un pat sliktak, lai arī viņi ir pārliecinoši LT līderi. Spēles ziņa draudzības mačā Liepājā varēja redzēt, ka ne ar ko tādu Žalgiris nav labāks.
Ta jau Crusaiders drīz ČL finālā spēlēs, vai ne?

  +1 [+] [-]

, 2017-07-12 22:54, pirms 7 gadiem
hanters rakstīja: Nevajag muldēt. Jā, fanu ziņā tas ir Baltijas kosmoss, bet apmeklētības ziņā čempionāta spēles apmeklē tā pat kā Liepājā un pat sliktak, lai arī viņi ir pārliecinoši LT līderi. Spēles ziņa draudzības mačā Liepājā varēja redzēt, ka ne ar ko tādu Žalgiris nav labāks.
Tu tiešām nopietni vērtē pārbaudes spēles?

     [+] [-]

, 2017-07-12 22:56, pirms 7 gadiem
H.E.N.R.Y. rakstīja: Es arī esmu pret Barselonu, piemēram, bet ja viņi spēlēs labāk, es spēšu to atzīt
Jā, atzīstu, ka Zalgiris mani nepatīkami pārsteidza nospēlējot izcil

     [+] [-]

, 2017-07-12 22:56, pirms 7 gadiem
Narkomāns Jānis rakstīja: Ta jau Crusaiders drīz ČL finālā spēlēs, vai ne?
Nu pa reizei igauņu un lietuviešu klubus viņi ir izslēguši. Žalgira bužetu LV klubiem ilgi vēl neredzēt.

  +1 [+] [-]

, 2017-07-12 22:57, pirms 7 gadiem
hanters rakstīja: Nevajag muldēt. Jā, fanu ziņā tas ir Baltijas kosmoss, bet apmeklētības ziņā čempionāta spēles apmeklē tā pat kā Liepājā un pat sliktak, lai arī viņi ir pārliecinoši LT līderi. Spēles ziņa draudzības mačā Liepājā varēja redzēt, ka ne ar ko tādu Žalgiris nav labāks.
Nevajag jau arī pašam pārspīlēt. Liepaja parbaudes spele uzvareja, taču to nevar nemt pa pilnu rubli, jo pec zaudējuma Liepaja vini uzvareju Ari zviedrus un BATE, un tikko uzvarēja arī pagajušās sezonas CL dalībniekus no Bulgarijas. Žalgiris paslaik ir Nr1 Baltija, pietam - neapstrīdams. 2. stiprakais varētu but Jurmalas Spartaks un tad varetu but lietuviešu Trakai.

     [+] [-]

, 2017-07-12 22:57, pirms 7 gadiem
fkscd rakstīja: Suveizdas rakstā viss ir izklāstīts
Ja ČL valsti pārstāv visu laiku viens klubs, tas tiek pie labas punktu summas un tādējādi arī izsētā statusa. Latviju katru gadu pārstāv klubs, kuram punktu raža Eiropas ieskaitē ir ļoti minimāla
Valstu ieskaitē iet punkti arī par 1. kārtu ČL, bet Latvija tajā nepiedalās atšķirībā, piemēram, no Igaunijas un Armēnijas
Un spēcīgāka komanda būs tad, ja visi labākie tiks savākti vienā komandā. Latvijā visi labākie spēlētāji ir izmētāti pa 6 klubiem, bet spēcīga kluba nav neviena
OK - paldies, tā jau nojautu.

  +4 [+] [-]

, 2017-07-12 22:57, pirms 7 gadiem
>>>hanters raksta-Nevajag muldēt. Jā, fanu ziņā tas ir Baltijas kosmoss, bet apmeklētības ziņā čempionāta spēles apmeklē tā pat kā Liepājā

Pirmkārt es neko nemuldu ,bet rakstīju par konkrēto spēli,nevis par Lietuvas čempionātu.
Žalgiri varam apsveikt ar uzvaru.Lai arī rezultāts slidens,tomēr salīdzinot mūsu čempionu spēli un lietuviešu šovakar esam plauktiņu zemāk.Diemžēl...

     [+] [-]

, 2017-07-12 22:58, pirms 7 gadiem
fkscd rakstīja: Jā, atzīstu, ka Zalgiris mani nepatīkami pārsteidza nospēlējot izcil
Tu pret visiem Baltijas klubiem esi, ja spēlē leiši vai igauņi? Kāpēc?

     [+] [-]

, 2017-07-12 22:59, pirms 7 gadiem
Rīt paskatīsimies Liepājas rangu ; )

     [+] [-]

, 2017-07-12 22:59, pirms 7 gadiem
T.G.H. rakstīja: Nevajag jau arī pašam pārspīlēt. Liepaja parbaudes spele uzvareja, taču to nevar nemt pa pilnu rubli, jo pec zaudējuma Liepaja vini uzvareju Ari zviedrus un BATE, un tikko uzvarēja arī pagajušās sezonas CL dalībniekus no Bulgarijas. Žalgiris paslaik ir Nr1 Baltija, pietam - neapstrīdams. 2. stiprakais varētu but Jurmalas Spartaks un tad varetu but lietuviešu Trakai.
Žalgiris ir Lietuvas futbola flagmanis un tam ir budžets, kas krietni pārsniedz jebkura cita Baltijas kluba iespējas+ šodien bija izcili līdzjutēji

  +1 [+] [-]

, 2017-07-12 22:59, pirms 7 gadiem
H.E.N.R.Y. rakstīja: Tu tiešām nopietni vērtē pārbaudes spēles?
Nē, bet tajās tā pat var redzēt, uz ko komanda ir spējīga.
Un viņiem uz papīra arī būtu jābūt labakiem, bet nedomāju, ka LV čempī viņi atrastos 10p priekšā visiem, kā tagad LT.

  +1 [+] [-]

, 2017-07-12 22:59, pirms 7 gadiem
alguns rakstīja: >>>hanters raksta-Nevajag muldēt. Jā, fanu ziņā tas ir Baltijas kosmoss, bet apmeklētības ziņā čempionāta spēles apmeklē tā pat kā Liepājā

Pirmkārt es neko nemuldu ,bet rakstīju par konkrēto spēli,nevis par Lietuvas čempionātu.
Žalgiri varam apsveikt ar uzvaru.Lai arī rezultāts slidens,tomēr salīdzinot mūsu čempionu spēli un lietuviešu šovakar esam plauktiņu zemāk.Diemžēl...
Paldies, ka par kaimiņiem ziņoji!!!

     [+] [-]

, 2017-07-12 23:01, pirms 7 gadiem
alguns rakstīja: >>>hanters raksta-Nevajag muldēt. Jā, fanu ziņā tas ir Baltijas kosmoss, bet apmeklētības ziņā čempionāta spēles apmeklē tā pat kā Liepājā

Pirmkārt es neko nemuldu ,bet rakstīju par konkrēto spēli,nevis par Lietuvas čempionātu.
Žalgiri varam apsveikt ar uzvaru.Lai arī rezultāts slidens,tomēr salīdzinot mūsu čempionu spēli un lietuviešu šovakar esam plauktiņu zemāk.Diemžēl...
budžeta ziņā arī Zalgiris ir pakāpi augstāk
Bet par 2 spēļu summu gan šāubos. Bulgārijā spēlēt būs nereāli grūti

     [+] [-]

, 2017-07-12 23:01, pirms 7 gadiem
TLietuviešiem puslidz daudz kas ir tapis skaidrs - izbraukuma jaiesit un tad var tikt ari talak, kamer spartakam dodu % iespejamibu, ka tiks talak. Varbut pat 5% ir pa daudz...

     [+] [-]

, 2017-07-12 23:02, pirms 7 gadiem
Kad leišiem pēdējo reizi bija tik veiksmīga Eirokausu sezona? Ļoti ceru, ka Liepāja rīt neļaus uzlabot jau tā lielisko leišu klubu bilanci šosezon Eirokausos

  +2 [+] [-]

, 2017-07-12 23:02, pirms 7 gadiem
T.G.H. rakstīja: TLietuviešiem puslidz daudz kas ir tapis skaidrs - izbraukuma jaiesit un tad var tikt ari talak, kamer spartakam dodu % iespejamibu, ka tiks talak. Varbut pat 5% ir pa daudz...
mājas ne reizi nespēj uzsist vārtu rāmī un grib kaut ko izdarīt izbraukumā kur astana būs kā zivs ūdenī?

     [+] [-]

, 2017-07-12 23:04, pirms 7 gadiem
H.E.N.R.Y. rakstīja: Tu pret visiem Baltijas klubiem esi, ja spēlē leiši vai igauņi? Kāpēc?
Pirmkārt, tie ir mūsu konkurenti UEFA rangā
Un man patīk arī bulgāru brazīļu sniegums. Šodien publikas spiediena rezultātā gan pieļāva bērnišķīgas kļūdas

  +1 [+] [-]

, 2017-07-12 23:04, pirms 7 gadiem
Tiklīdz novirzāmies no futbola tēmas ,un sākam runāt par garāžām un automašīnu remontiem,tā pretinieks iesit vārtus.Tapat ar futbolistiem,pietrūkst koncentracijas, mobilizācijas,precīzas situācijas novērtēšanas,un rezultātā kartējais zaudējums.Un kāpēc mums vienmēr ir jabūt vājakiem par citiem?

  +1 [+] [-]

, 2017-07-12 23:04, pirms 7 gadiem
cowboys11 rakstīja: mājas ne reizi nespēj uzsist vārtu rāmī un grib kaut ko izdarīt izbraukumā kur astana būs kā zivs ūdenī?
Cerams, ka vismaz kādu reizi vārtu rāmī spēs trāpīt

     [+] [-]

, 2017-07-12 23:05, pirms 7 gadiem
H.E.N.R.Y. rakstīja: Kad leišiem pēdējo reizi bija tik veiksmīga Eirokausu sezona? Ļoti ceru, ka Liepāja rīt neļaus uzlabot jau tā lielisko leišu klubu bilanci šosezon Eirokausos
toties līdz tam bija izcili neveiksmīgas sezonas. Varbūt arī leģionāru limita atcelšana nāca par labu

     [+] [-]

, 2017-07-12 23:05, pirms 7 gadiem
Īru čempions atkal grib pārsteigt Eiropu, pagaidām neizšķirts pret Rosenborg.

  +1 [+] [-]

, 2017-07-12 23:06, pirms 7 gadiem
>>>fkscd rakstīja-budžeta ziņā arī Zalgiris ir pakāpi augstāk
Es nezinu Žalgira budžetu,bet ja ir tā kā tu raksti,tad tās jau nav Žalgira problēmas,bet mūsu.

     [+] [-]

, 2017-07-12 23:09, pirms 7 gadiem
Žēl, ka Žalgirim Šernas nopelnīja sarkano kartīti un izlaidīs atbildes spēli.

  -1 [+] [-]

, 2017-07-12 23:10, pirms 7 gadiem
alguns rakstīja: >>>fkscd rakstīja-budžeta ziņā arī Zalgiris ir pakāpi augstāk
Es nezinu Žalgira budžetu,bet ja ir tā kā tu raksti,tad tās jau nav Žalgira problēmas,bet mūsu.
tā tas ir. Paskaties kaut vai transfermarket datus! Kad Latvijā bija viens flagmanis (Skonto), arī Latvijas klubs varēja uzvarēt visādus rumāņu Rapid divu spēļu summā, sist golus Barselonai. Lielākā daļa līdzekļu ir jākocentrē uz vienu klubu. Tad varēs gaidīt panākumus Eiropā!

  +2 [+] [-]

, 2017-07-12 23:12, pirms 7 gadiem
>>>>fkscd raksta-toties līdz tam bija izcili neveiksmīgas sezonas. Varbūt arī leģionāru limita atcelšana nāca par labu

Lūk par šo leišu jauninājumu es vēl rakstīju pirms sezonas.Personiski es to atbalstu.Tikai konkurencē var izaugt arī pašu spēlētāji.Nenoliedzami ,ka klubiem un futbola attīstībai tas nāks tikai par labu.Vai nāks arī izlasei par labu,to rādīs laiks?

     [+] [-]

, 2017-07-12 23:16, pirms 7 gadiem
alguns rakstīja: >>>>fkscd raksta-toties līdz tam bija izcili neveiksmīgas sezonas. Varbūt arī leģionāru limita atcelšana nāca par labu

Lūk par šo leišu jauninājumu es vēl rakstīju pirms sezonas.Personiski es to atbalstu.Tikai konkurencē var izaugt arī pašu spēlētāji.Nenoliedzami ,ka klubiem un futbola attīstībai tas nāks tikai par labu.Vai nāks arī izlasei par labu,to rādīs laiks?
Arī esmu par. Bet citi atkal bļauj, ka komandā jābūt 70 % vietējo
Tas ir profesionālais sports. Un jāspēlē ir labākajiem

     [+] [-]

, 2017-07-12 23:17, pirms 7 gadiem
fkscd rakstīja: tā tas ir. Paskaties kaut vai transfermarket datus! Kad Latvijā bija viens flagmanis (Skonto), arī Latvijas klubs varēja uzvarēt visādus rumāņu Rapid divu spēļu summā, sist golus Barselonai. Lielākā daļa līdzekļu ir jākocentrē uz vienu klubu. Tad varēs gaidīt panākumus Eiropā!
Bet leišiem ne jau tikai viņu flagmanis šosezon spīd Eirokausos...

  +1 [+] [-]

, 2017-07-12 23:23, pirms 7 gadiem
Paskatījos spēles protokolu un biju manāmi parsteigts.Ja Žalgira sastāvā šovakar izgāja 14 spēlētāji un no viņiem 6 lietuvieši,tad bulgāru klubam 13 spēlētāji,no kuriem tikai viens bija bulgārs un otrais bulgārs sēdēja uz banku.Septiņi brazīļi bija Ludgorec sastāvā uz laukuma.

  +2 [+] [-]

, 2017-07-12 23:25, pirms 7 gadiem
Ņerugals un E. Stuglis šovakar ļoti labi! Cik nu varēja, Eiropai labi atrādījās.
Bez sitieniem vārtu rāmī nav iespējama uzvara (nu labi, Ošs savulaik iemeta vārtos ).
Rezultāts labāks, kā spēle. Bet var teikt, ka mūsējiem beidzot ļoti veicās.

     [+] [-]

, 2017-07-12 23:26, pirms 7 gadiem
H.E.N.R.Y. rakstīja: Bet leišiem ne jau tikai viņu flagmanis šosezon spīd Eirokausos...
rīt redzēsim, cik spēcīgs ir leišu 2. ešalons
Sūduvas uzvara pār Šahtjor ir neviennozīmīga. Pirmkārt, baltkrievu futbolā ir lejupslīde. Šodienas Bate vājais sniegums to apstiprina
Otrkārt, Šahtjor tomēr abās spēlēs piederēja visai izteikta iniciatīva. Un arī tiesnešu dāvanas sākumā belariem iedodot noraidījum un pēc tam neieskaitot izšķirošos vārtus
Trakai paveicās ar pretinieku. Skotu St.Johston Eiropā neko labu nav rādījusi
Atlantas pret Kairat piedzīvoja sagrāvi
Jāpaskatās nākamās spēles. Liepājā, ar zviedru Norkoping, Zalgirim būs ļoti smaga spēle Bulgārijā. Pagaidām ir labi, bet slavas dziesmas dziedāt vēl ir pāragri

     [+] [-]

, 2017-07-12 23:28, pirms 7 gadiem
alguns rakstīja: Paskatījos spēles protokolu un biju manāmi parsteigts.Ja Žalgira sastāvā šovakar izgāja 14 spēlētāji un no viņiem 6 lietuvieši,tad bulgāru klubam 13 spēlētāji,no kuriem tikai viens bija bulgārs un otrais bulgārs sēdēja uz banku.Septiņi brazīļi bija Ludgorec sastāvā uz laukuma.
bulgāriem ir naturalizēti brazīļi

     [+] [-]

, 2017-07-12 23:28, pirms 7 gadiem
fkscd rakstīja: tā tas ir. Paskaties kaut vai transfermarket datus! Kad Latvijā bija viens flagmanis (Skonto), arī Latvijas klubs varēja uzvarēt visādus rumāņu Rapid divu spēļu summā, sist golus Barselonai. Lielākā daļa līdzekļu ir jākocentrē uz vienu klubu. Tad varēs gaidīt panākumus Eiropā!
Jākoncentrē, lai 2. kārtas vietā turnīrs beigtos 3. kārtā?

  -1 [+] [-]

, 2017-07-12 23:31, pirms 7 gadiem
Kepkas😂😂

     [+] [-]

, 2017-07-12 23:34, pirms 7 gadiem
alguns rakstīja: Paskatījos spēles protokolu un biju manāmi parsteigts.Ja Žalgira sastāvā šovakar izgāja 14 spēlētāji un no viņiem 6 lietuvieši,tad bulgāru klubam 13 spēlētāji,no kuriem tikai viens bija bulgārs un otrais bulgārs sēdēja uz banku.Septiņi brazīļi bija Ludgorec sastāvā uz laukuma.
Es šodien speciāli paskatījos, kādi spēlētāji pēdējā gada laikā saukti no Ludogorets uz Bulgārijas izlasi. Zināju, ka viņiem ir daudz leģionāru, taču nedomāju, ka pēdējā sasaukumā uz PK kvalifikācijas spēli Bulgārijas izlasē būs bija tikai viens Ludogorets spēlētājs.

  +2 [+] [-]

, 2017-07-12 23:35, pirms 7 gadiem
Tvumasi pierāda savu klasi un iekož bijušajai komandai. Skaidrs, ka viesos būs vēl 2x grūtāk atspēlēties, bet bumba ir apaļa un jāizspiež maksimums. Šādas spēles negadās bieži sezonā. Kas attiecas uz Ņerugalu, tad, šādi spēlējot, izlase nav aiz kalniem. Meļņičenko visticamāk atlikušo sezonas daļu pēc pievienošanās Spartakam nāksies pavadīt uz soliņa. Malacis, Ņerugals.

     [+] [-]

, 2017-07-12 23:36, pirms 7 gadiem
dobrecovs rakstīja: Jākoncentrē, lai 2. kārtas vietā turnīrs beigtos 3. kārtā?
Kur 3. kārta, tur veiksmes gadījumā jau EL grupu turnīrs
ja zaudē 3. kārtā vēl ir play off spēles
Latvijā tāpat uz futbolu nenāk, lai gan vietējā dīķī intriga tiešām ir. Tad labāk uzsvaru likt uz Eirokausiem un piepildīt tribīnes uz atsevišķām spēlēm. Ko dod interesants vietējais čempionāts, ja tāpat uz to atnāk 100 skatītāji

     [+] [-]

, 2017-07-12 23:37, pirms 7 gadiem
fkscd rakstīja: rīt redzēsim, cik spēcīgs ir leišu 2. ešalons
Sūduvas uzvara pār Šahtjor ir neviennozīmīga. Pirmkārt, baltkrievu futbolā ir lejupslīde. Šodienas Bate vājais sniegums to apstiprina
Otrkārt, Šahtjor tomēr abās spēlēs piederēja visai izteikta iniciatīva. Un arī tiesnešu dāvanas sākumā belariem iedodot noraidījum un pēc tam neieskaitot izšķirošos vārtus
Trakai paveicās ar pretinieku. Skotu St.Johston Eiropā neko labu nav rādījusi
Atlantas pret Kairat piedzīvoja sagrāvi
Jāpaskatās nākamās spēles. Liepājā, ar zviedru Norkoping, Zalgirim būs ļoti smaga spēle Bulgārijā. Pagaidām ir labi, bet slavas dziesmas dziedāt vēl ir pāragri
Es nedziedu slavas dziemas, bet Tu savukārt atkal meģini noniecināt viņu sasniegto

     [+] [-]

, 2017-07-12 23:39, pirms 7 gadiem
reikons rakstīja: Tvumasi pierāda savu klasi un iekož bijušajai komandai. Skaidrs, ka viesos būs vēl 2x grūtāk atspēlēties, bet bumba ir apaļa un jāizspiež maksimums. Šādas spēles negadās bieži sezonā. Kas attiecas uz Ņerugalu, tad, šādi spēlējot, izlase nav aiz kalniem. Meļņičenko visticamāk atlikušo sezonas daļu pēc pievienošanās Spartakam nāksies pavadīt uz soliņa. Malacis, Ņerugals.
Glāba glāba, bet vienīgajā golā tomēr vainīgs
Līdzīgi kā ar Vaninu. It kā glābj, bet tad arī kļūdās. Tāpēc uz top čempionātiem arī netika

     [+] [-]

, 2017-07-12 23:42, pirms 7 gadiem
fkscd rakstīja: Kur 3. kārta, tur veiksmes gadījumā jau EL grupu turnīrs
ja zaudē 3. kārtā vēl ir play off spēles
Latvijā tāpat uz futbolu nenāk, lai gan vietējā dīķī intriga tiešām ir. Tad labāk uzsvaru likt uz Eirokausiem un piepildīt tribīnes uz atsevišķām spēlēm. Ko dod interesants vietējais čempionāts, ja tāpat uz to atnāk 100 skatītāji
Ar parāk lielu iespējamību tā EK sezona beigtos pēc 2. kārtas. Un ko pēc tam? Nu, nav mums ne spēlētāju, ne finansu resursi pacelt pat tādu Astanas līmeni... Es domāju, ka pat visa LAT izlase netiktu garām Astanai šobrīd. Nē, nē, drīzāk ļooooti jākoncentrējas tieši jaunatnes un jauniešu futbolam. Jāskatās, ko darīja tajā pašā Islandē. Nu, nebūs mums jaunu Skonto flagmaņu (tas pats nekad nav ticis tālāk par 3. kārtu), ne tuvāko 5 gadu laikā.

     [+] [-]

, 2017-07-12 23:42, pirms 7 gadiem
H.E.N.R.Y. rakstīja: Es nedziedu slavas dziemas, bet Tu savukārt atkal meģini noniecināt viņu sasniegto
Es nenoniecinu, bet uzskatu par konkurentiem. Un cenšos objektīvi novērtēt. Tiešām šobrīd joprojām uzskatu, ka divu spēļu summā favorīti ir Ludogorets. Un Norkoping ir salīdzinoši izteikti favorīti pret Trakai arī bukmeikeru vērtējumā

     [+] [-]

, 2017-07-12 23:43, pirms 7 gadiem
fkscd rakstīja: Glāba glāba, bet vienīgajā golā tomēr vainīgs
Līdzīgi kā ar Vaninu. It kā glābj, bet tad arī kļūdās. Tāpēc uz top čempionātiem arī netika
Lai sākumā tāds Ņerugals kļūst par kāda Šveices Superlīgas kluba 1. vārtsargu

     [+] [-]

, 2017-07-12 23:44, pirms 7 gadiem
fkscd rakstīja: Es nenoniecinu, bet uzskatu par konkurentiem. Un cenšos objektīvi novērtēt. Tiešām šobrīd joprojām uzskatu, ka divu spēļu summā favorīti ir Ludogorets. Un Norkoping ir salīdzinoši izteikti favorīti pret Trakai arī bukmeikeru vērtējumā
Vai es teicu, ka leišu klubi pēkšņi ir kļuvuši par favorītiem? Piekrītu, ka viņi tāpat ir underdogi savos pāros, izņemot Sūduvu

  -1 [+] [-]

, 2017-07-12 23:46, pirms 7 gadiem
Ideālais variants Latvijas klubu futbolā būtu ja mums būtu viens dominējošs klubs kāds savulaik bija Skonto.
Tāds Skonto ČL nebūtu izsēts. Visādu RB un Astaņu vietā varētu nākt igauņi ja vispār tiek līdz 2. kārtai. Protams, virslīga kļūtu mazāk interesanta taču ja man kā futbola fanātam būtu jaizvēlās iespējama tikšana EL vai ČL grupu turnītos kaut vai reizi 5 gados vai interesants Latvijas čempis, izvēlētos EL/ČL grūpsteidžu reizi piecos gados. (visticamāk tas būtu vēl retāk)

  -1 [+] [-]

, 2017-07-12 23:48, pirms 7 gadiem
dobrecovs rakstīja: Ar parāk lielu iespējamību tā EK sezona beigtos pēc 2. kārtas. Un ko pēc tam? Nu, nav mums ne spēlētāju, ne finansu resursi pacelt pat tādu Astanas līmeni... Es domāju, ka pat visa LAT izlase netiktu garām Astanai šobrīd. Nē, nē, drīzāk ļooooti jākoncentrējas tieši jaunatnes un jauniešu futbolam. Jāskatās, ko darīja tajā pašā Islandē. Nu, nebūs mums jaunu Skonto flagmaņu (tas pats nekad nav ticis tālāk par 3. kārtu), ne tuvāko 5 gadu laikā.
Grūti pateikt. Latvijas futbols ir tādā miskastē, ka neviens risinājums nebūs veiksmīgs. Tas, ka bērnu futbols ir jāattīsta, ir skaidrs. Es vairāk domāju, ko darīt ar nacionālo čempionātu. Virzīt vienu flagmani, vai kā šobrīd, vai vispār nogriezt finansējumu profesionālajiem klubiem un attīstīt tikai jauniešus, kuriem pēc iespējas ātrāk jābrauc spēlēt uz ārzemēm. Kaut vai kādu Somiju vai Zviedrijas 2. līgu

     [+] [-]

, 2017-07-12 23:49, pirms 7 gadiem
H.E.N.R.Y. rakstīja: Vai es teicu, ka leišu klubi pēkšņi ir kļuvuši par favorītiem? Piekrītu, ka viņi tāpat ir underdogi savos pāros, izņemot Sūduvu
Bukmeikeri par nelieliem favorītiem uzskata Liepāju. Apmēram 1,60 pret 2,20

     [+] [-]

, 2017-07-12 23:51, pirms 7 gadiem
fkscd rakstīja: Grūti pateikt. Latvijas futbols ir tādā miskastē, ka neviens risinājums nebūs veiksmīgs. Tas, ka bērnu futbols ir jāattīsta, ir skaidrs. Es vairāk domāju, ko darīt ar nacionālo čempionātu. Virzīt vienu flagmani, vai kā šobrīd, vai vispār nogriezt finansējumu profesionālajiem klubiem un attīstīt tikai jauniešus, kuriem pēc iespējas ātrāk jābrauc spēlēt uz ārzemēm. Kaut vai kādu Somiju vai Zviedrijas 2. līgu
Man patiktu, ja būtu 2 turīgi flagmaņi, kā reiz Skotijā Rangers un Celtic Būtu kolosāli mahači, kam sekot līdzi... Ja nopietni, tad kā tu tā ņemsi un nogriezīsi finansējumu?

     [+] [-]

, 2017-07-12 23:55, pirms 7 gadiem
dobrecovs rakstīja: Man patiktu, ja būtu 2 turīgi flagmaņi, kā reiz Skotijā Rangers un Celtic Būtu kolosāli mahači, kam sekot līdzi... Ja nopietni, tad kā tu tā ņemsi un nogriezīsi finansējumu?
Cik Skonto būtu ranga punktu ja viņu tagad atjaunotu?
Ventiem ja nekļūdos bija 5,75 tā kā 4 titulus iegūstot Venti jau būtu pie 10pts kas visticamāk nodrošinātu vietu starp labajiem

     [+] [-]

, 2017-07-12 23:56, pirms 7 gadiem
Klavulapa-1 rakstīja: Ideālais variants Latvijas klubu futbolā būtu ja mums būtu viens dominējošs klubs kāds savulaik bija Skonto.
Tāds Skonto ČL nebūtu izsēts. Visādu RB un Astaņu vietā varētu nākt igauņi ja vispār tiek līdz 2. kārtai. Protams, virslīga kļūtu mazāk interesanta taču ja man kā futbola fanātam būtu jaizvēlās iespējama tikšana EL vai ČL grupu turnītos kaut vai reizi 5 gados vai interesants Latvijas čempis, izvēlētos EL/ČL grūpsteidžu reizi piecos gados. (visticamāk tas būtu vēl retāk)
No tā arī nekāda kaifa... Veci mēs paliktu, gaidot tos grupu turnīrus.

     [+] [-]

, 2017-07-12 23:57, pirms 7 gadiem
fkscd rakstīja: tā tas ir. Paskaties kaut vai transfermarket datus! Kad Latvijā bija viens flagmanis (Skonto), arī Latvijas klubs varēja uzvarēt visādus rumāņu Rapid divu spēļu summā, sist golus Barselonai. Lielākā daļa līdzekļu ir jākocentrē uz vienu klubu. Tad varēs gaidīt panākumus Eiropā!
Mazliet nokavēju diskusiju bet pilnībā piekrītu! LNK Group un RFC investori ja apvienotos tad varētu sanākt interesants produkts. Cik ilgtspējīgi tas būtu tas jau ir cits jautājums.

     [+] [-]

, 2017-07-12 23:59, pirms 7 gadiem
dobrecovs rakstīja: Man patiktu, ja būtu 2 turīgi flagmaņi, kā reiz Skotijā Rangers un Celtic Būtu kolosāli mahači, kam sekot līdzi... Ja nopietni, tad kā tu tā ņemsi un nogriezīsi finansējumu?
Pirmkārt, būtu jāsāk ar Riga un RFS apvienošanu. Naudas it kā ir abiem un izveidojot vienu klubu, budžets tuvotos tam pašam Zalgira līmenim. Rīgā 3 klubi nav vajadzīgi. Daudzi tāpat jaucas, kurš ir kurš. Tad ir jāapvienojas un budžets sasniegtu vismaz 2,5 miljonus
Bez pašvaldību un ar to saistīto uzņēmumu naudas lielākā daļa klubu neizdzīvotu

  -2 [+] [-]

, 2017-07-13 00:01, pirms 7 gadiem
dobrecovs rakstīja: No tā arī nekāda kaifa... Veci mēs paliktu, gaidot tos grupu turnīrus.
Katram savs, es labāk retāk ietu skatīties uz Barcelonas un Chelsea (utml.) retajām vizītēm Rīgā, nekā biežāk pustukšā stadionā skatītos kā Kamaza Liepāja ar visādiem RFC un Spartakiem sitās par pirmo vietu virslīgā

     [+] [-]

, 2017-07-13 00:02, pirms 7 gadiem
Karosta toposhais flagmanis

     [+] [-]

, 2017-07-13 00:02, pirms 7 gadiem
fkscd rakstīja: Pirmkārt, būtu jāsāk ar Riga un RFS apvienošanu. Naudas it kā ir abiem un izveidojot vienu klubu, budžets tuvotos tam pašam Zalgira līmenim. Rīgā 3 klubi nav vajadzīgi. Daudzi tāpat jaucas, kurš ir kurš. Tad ir jāapvienojas un budžets sasniegtu vismaz 2,5 miljonus
Bez pašvaldību un ar to saistīto uzņēmumu naudas lielākā daļa klubu neizdzīvotu
Kādas ir aizmugures minētajām organizācijām? Nu, lai runātu par apvienošanu. Bet principiāli piekrītu.

     [+] [-]

, 2017-07-13 00:02, pirms 7 gadiem
Klavulapa-1 rakstīja: Mazliet nokavēju diskusiju bet pilnībā piekrītu! LNK Group un RFC investori ja apvienotos tad varētu sanākt interesants produkts. Cik ilgtspējīgi tas būtu tas jau ir cits jautājums.
precīzi mani vārdi. Būtu jāmet malā kaut kādi lokāli mērķi, jākļūst par Latvijas top klubu un tad arī Eiropā varētu kaut ko uzvarēt

     [+] [-]

, 2017-07-13 00:03, pirms 7 gadiem
fkscd rakstīja: Pirmkārt, būtu jāsāk ar Riga un RFS apvienošanu. Naudas it kā ir abiem un izveidojot vienu klubu, budžets tuvotos tam pašam Zalgira līmenim. Rīgā 3 klubi nav vajadzīgi. Daudzi tāpat jaucas, kurš ir kurš. Tad ir jāapvienojas un budžets sasniegtu vismaz 2,5 miljonus
Bez pašvaldību un ar to saistīto uzņēmumu naudas lielākā daļa klubu neizdzīvotu
Pašvaldībai manuprāt nav jāiesaistās profesionālu sporta klubu sponsorēšanā taču ja būtu panākumi tad iespējams parādītos jauni privāti sponsori!

     [+] [-]

, 2017-07-13 00:04, pirms 7 gadiem
SakuKoivu rakstīja: Kādas ir aizmugures minētajām organizācijām? Nu, lai runātu par apvienošanu. Bet principiāli piekrītu.
Par Riga FC nav skaidrs. Teorētiski klubs var pazust jebkurā brīdī. Bet ja patiešām ir ilgtermiņa mērķi, tad apvienošanās ar RFS būtu pareizākais risinājums

     [+] [-]

, 2017-07-13 00:06, pirms 7 gadiem
Klavulapa-1 rakstīja: Pašvaldībai manuprāt nav jāiesaistās profesionālu sporta klubu sponsorēšanā taču ja būtu panākumi tad iespējams parādītos jauni privāti sponsori!
Bez pašvaldību tiešas vai netiešas naudas Latvijā pastāvēt praktiski nav iespējams. Profesionālais sports Latvijā nav bizness

     [+] [-]

, 2017-07-13 00:06, pirms 7 gadiem
fkscd rakstīja: Pirmkārt, būtu jāsāk ar Riga un RFS apvienošanu. Naudas it kā ir abiem un izveidojot vienu klubu, budžets tuvotos tam pašam Zalgira līmenim. Rīgā 3 klubi nav vajadzīgi. Daudzi tāpat jaucas, kurš ir kurš. Tad ir jāapvienojas un budžets sasniegtu vismaz 2,5 miljonus
Bez pašvaldību un ar to saistīto uzņēmumu naudas lielākā daļa klubu neizdzīvotu
Izveidotu tā jauna līmeņa FC Riga... Izklausās OK. Bet svarīgs ir ilgtermiņš. Maribor, BATE piemēri liecina - tikai sūrs un kārtīgs darbs + sponsoru pacietība/fanātisms desmitu gadu garumā atmaksājas. Un, protams, jauniešu futbols... Obligāti.

     [+] [-]

, 2017-07-13 00:07, pirms 7 gadiem
fkscd rakstīja: Par Riga FC nav skaidrs. Teorētiski klubs var pazust jebkurā brīdī. Bet ja patiešām ir ilgtermiņa mērķi, tad apvienošanās ar RFS būtu pareizākais risinājums
Vot apvieno Rīgas miesnieku ar Rēzeknes gaļas kombinātu! Tur ir pietiekami nopietni cilvēki ar savu redzējumu. Kāds kopsaucējs? Cik reāli?

     [+] [-]

, 2017-07-13 00:08, pirms 7 gadiem
fkscd rakstīja: Bez pašvaldību tiešas vai netiešas naudas Latvijā pastāvēt praktiski nav iespējams. Profesionālais sports Latvijā nav bizness
Skonto deviņdesmitajos bez pašvaldības finansēšanas iztika ja nekļūdos. Pašvaldība deva zemi stadionam taču profesionālo klubu ja nekļūdos neatbalstīja.
Pašvaldībai būtu jaatbalsta jauniešu sports, ne profesionālais klubs.

     [+] [-]

, 2017-07-13 00:08, pirms 7 gadiem
SakuKoivu rakstīja: Vot apvieno Rīgas miesnieku ar Rēzeknes gaļas kombinātu! Tur ir pietiekami nopietni cilvēki ar savu redzējumu. Kāds kopsaucējs? Cik reāli?
Tā jau ir galvenā nelaime un tāpēc esam tur kur esam..

  +1 [+] [-]

, 2017-07-13 00:10, pirms 7 gadiem
Klavulapa-1 rakstīja: Katram savs, es labāk retāk ietu skatīties uz Barcelonas un Chelsea (utml.) retajām vizītēm Rīgā, nekā biežāk pustukšā stadionā skatītos kā Kamaza Liepāja ar visādiem RFC un Spartakiem sitās par pirmo vietu virslīgā
Retāk... 5-8 gadu laikā nav retāk, tas ir ārkārtīgi reti Turklat Eiropas līgas turnīrs tev nedos Barcelonu un Chelsea, bet drīzāk Varšavas Legia, Krasnodaru, Ghenk, Dnipro... Nu, tu saproti.

     [+] [-]

, 2017-07-13 00:12, pirms 7 gadiem
SakuKoivu rakstīja: Vot apvieno Rīgas miesnieku ar Rēzeknes gaļas kombinātu! Tur ir pietiekami nopietni cilvēki ar savu redzējumu. Kāds kopsaucējs? Cik reāli?
Kopsaucējs būtu Latvijas futbola flagmanis. Un laba perspektīva uz salīdzinoši labiem rezultātiem Eiropā. Līdzjutēju papildus piesaiste
Lai tas notiktu, Riga FC jākļūst caurspīdīgākai un katrai no pusēm jāatmet neauglīgs smilšu kastes zēna ego

  +1 [+] [-]

, 2017-07-13 00:13, pirms 7 gadiem
Klavulapa-1 rakstīja: Tā jau ir galvenā nelaime un tāpēc esam tur kur esam..
Galvenā nelaime ir atdeve no ieguldītā. Mums ir divi varianti- šeptsmaņi gavrilovi vai arī kādi supernesavtīgi entuziasti miljardieri mecenāti. Pēdējos neatceros par redzējis filmās vai sapņos.

     [+] [-]

, 2017-07-13 00:13, pirms 7 gadiem
dobrecovs rakstīja: Retāk... 5-8 gadu laikā nav retāk, tas ir ārkārtīgi reti Turklat Eiropas līgas turnīrs tev nedos Barcelonu un Chelsea, bet drīzāk Varšavas Legia, Krasnodaru, Ghenk, Dnipro... Nu, tu saproti.
Pieminēji ne tos labākos iespējamos. EL varētu būt ManU, Ajax, Sevilla, Milānas un kas tik vēl
Bet kā jau teicu, manuprāt foršāk būtu ja piedalītos retāk EL/ČL grupu turnīros ar neinteresantu pašmāju čempi, nekā interesants pašmāju čempis (kāds šobrīd), bet bez JEBKĀDĀM iespējām Eirokausos.

     [+] [-]

, 2017-07-13 00:14, pirms 7 gadiem
fkscd rakstīja: Kopsaucējs būtu Latvijas futbola flagmanis. Un laba perspektīva uz salīdzinoši labiem rezultātiem Eiropā. Līdzjutēju papildus piesaiste
Lai tas notiktu, Riga FC jākļūst caurspīdīgākai un katrai no pusēm jāatmet neauglīgs smilšu kastes zēna ego
Naivi!

     [+] [-]

, 2017-07-13 00:17, pirms 7 gadiem
Klavulapa-1 rakstīja: Pieminēji ne tos labākos iespējamos. EL varētu būt ManU, Ajax, Sevilla, Milānas un kas tik vēl
Bet kā jau teicu, manuprāt foršāk būtu ja piedalītos retāk EL/ČL grupu turnīros ar neinteresantu pašmāju čempi, nekā interesants pašmāju čempis (kāds šobrīd), bet bez JEBKĀDĀM iespējām Eirokausos.
Nu, bet tas nav vienkārši reāli šobrīd... Būtu mums virkne perspektīvu spēlētāju, būtu lielāks futbola fanatisms, traki sponsori...

     [+] [-]

, 2017-07-13 00:18, pirms 7 gadiem
Klavulapa-1 rakstīja: Skonto deviņdesmitajos bez pašvaldības finansēšanas iztika ja nekļūdos. Pašvaldība deva zemi stadionam taču profesionālo klubu ja nekļūdos neatbalstīja.
Pašvaldībai būtu jaatbalsta jauniešu sports, ne profesionālais klubs.
Indriksona shēmas precīzi nezinu
Pašvaldībai gan ir arī ieguvums no profesionāla sporta kluba. Pilsētas atpazīstamība, pilsētas viesu pieaugums uz starptautiskajām spēlēm un pašas viesu kluba uzturēšanās pilsētā izmaksas+ arī tīri emocionālais lādiņš (izklaide) vietējiem, kuriem ceļas savas pilsētas un tās vadības vērtējums

  -1 [+] [-]

, 2017-07-13 00:21, pirms 7 gadiem
dobrecovs rakstīja: Nu, bet tas nav vienkārši reāli šobrīd... Būtu mums virkne perspektīvu spēlētāju, būtu lielāks futbola fanatisms, traki sponsori...
Piekrītu, par to jau škrobe.
Ir visādi sīkuļi kas sitās par titulu pašmāju čempī bet Eiropā labi ja īru amatieriem tiek pāri. Labāk lai ir viens lokāls milzis kas kādam konkurētspējīgam Eiropā varētu iekost, pārējie lai ņemās ar īru amatieriem, lokālpatrioti jau atbalstīs...

  +2 [+] [-]

, 2017-07-13 00:22, pirms 7 gadiem
fkscd rakstīja: Indriksona shēmas precīzi nezinu
Pašvaldībai gan ir arī ieguvums no profesionāla sporta kluba. Pilsētas atpazīstamība, pilsētas viesu pieaugums uz starptautiskajām spēlēm un pašas viesu kluba uzturēšanās pilsētā izmaksas+ arī tīri emocionālais lādiņš (izklaide) vietējiem, kuriem ceļas savas pilsētas un tās vadības vērtējums
Viesu pieaugums, ja grupu turnīrs reizi 7 gados Šobrīd nevaru neko tādu iedomāties, varbūt fantāzija trūkst.

     [+] [-]

, 2017-07-13 00:23, pirms 7 gadiem
fkscd rakstīja: Indriksona shēmas precīzi nezinu
Pašvaldībai gan ir arī ieguvums no profesionāla sporta kluba. Pilsētas atpazīstamība, pilsētas viesu pieaugums uz starptautiskajām spēlēm un pašas viesu kluba uzturēšanās pilsētā izmaksas+ arī tīri emocionālais lādiņš (izklaide) vietējiem, kuriem ceļas savas pilsētas un tās vadības vērtējums
Pašvaldība dotējot jauniešiem, jauniešu akadēmijām un dublieriem darītu savu. Ar to būtu jāpietiek.

  +1 [+] [-]

, 2017-07-13 00:25, pirms 7 gadiem
fkscd rakstīja: Pirmkārt, būtu jāsāk ar Riga un RFS apvienošanu. Naudas it kā ir abiem un izveidojot vienu klubu, budžets tuvotos tam pašam Zalgira līmenim. Rīgā 3 klubi nav vajadzīgi. Daudzi tāpat jaucas, kurš ir kurš. Tad ir jāapvienojas un budžets sasniegtu vismaz 2,5 miljonus
Bez pašvaldību un ar to saistīto uzņēmumu naudas lielākā daļa klubu neizdzīvotu
Uzņēmumu reorganizācija un apvienošana Tev nav 2+2=4
Nevar divu klubu budžetus paņemt, saskaitīt kopā un iedomāties, ka tādi cipari nu būs jaunā apvienotā kluba budžetā.
Pat pārāk daudz te būtu jāskaidro un ir jau vēls.
Pirms argumentē, palasi, vai pamācies kaut ko par reorganizāciju.

     [+] [-]

, 2017-07-13 00:30, pirms 7 gadiem
dobrecovs rakstīja: Viesu pieaugums, ja grupu turnīrs reizi 7 gados Šobrīd nevaru neko tādu iedomāties, varbūt fantāzija trūkst.
Viesi ir katrā Eirokausu spēlē. Uz Liepāju arī atbrauca britu bariņš
Šodien arī kazahi bija. Ne Kazahstānā dzīvojoši,protams, bet tāpat savu daļu naudas viņi atstāja pilsētā + viesu komandas uzturēšanās izmaksas

  +1 [+] [-]

, 2017-07-13 00:31, pirms 7 gadiem
Flagmanis Latvijas futbolā, kurš vienlīdz būtu kaut nedaudz vērā ņemams Eiropas kontekstā, bez ģenerālsponsora vai īpašnieka, kurš ir tik liels, lai tos 7-10 un vairāk miljonus brīvā kapitāla līdzekļu sāktu ieguldīt, nav iespējams.

Tā ir utopija, tas nav hokejs ar sponsoru priekšā un pakaļā, tas ir Latvijas kā sporta, tā arī reklāmas (ne)tirgus.

  +1 [+] [-]

, 2017-07-13 00:35, pirms 7 gadiem
Ir atšķirība izmest 10 miljonus Anglijā, Portugālē, Nīderlandē, citās līgās, vai to pašu izdarīt Latvijā.

Un vēl jo vairāk, ir atšķirība tos pašus pieņemsim 10 miljonus izmest Latvijas basketbolā, vai Latvijas futbolā.

  -1 [+] [-]

, 2017-07-13 00:36, pirms 7 gadiem
DaMarcus rakstīja: Uzņēmumu reorganizācija un apvienošana Tev nav 2+2=4
Nevar divu klubu budžetus paņemt, saskaitīt kopā un iedomāties, ka tādi cipari nu būs jaunā apvienotā kluba budžetā.
Pat pārāk daudz te būtu jāskaidro un ir jau vēls.
Pirms argumentē, palasi, vai pamācies kaut ko par reorganizāciju.
Ražošanas uzņēmums un futbola klubs- tās ir atšķirīgas lietas. Un to reorganizācija vai apvienošana arī atšķirīgas lietas. Runa ir pašu principu, ka 2 sponsori var saiet kopā un stutēt vienu klubu, ne katrs savu. Detaļās neieslīku, jo tas viss ir pārāk teorētiski. Bet ja runājam tālāk, tad saimnieciskās izmaksas būtu pat mazākas un spēlētāju iegādei naudas būtu vēl vairāk

     [+] [-]

, 2017-07-13 00:42, pirms 7 gadiem
DaMarcus rakstīja: Flagmanis Latvijas futbolā, kurš vienlīdz būtu kaut nedaudz vērā ņemams Eiropas kontekstā, bez ģenerālsponsora vai īpašnieka, kurš ir tik liels, lai tos 7-10 un vairāk miljonus brīvā kapitāla līdzekļu sāktu ieguldīt, nav iespējams.

Tā ir utopija, tas nav hokejs ar sponsoru priekšā un pakaļā, tas ir Latvijas kā sporta, tā arī reklāmas (ne)tirgus.
Runa nav par vienu sponsoru, kurš būtu gatavs ieguldīt sākot no 7 miljoniem. Runa ir par futbola entuziastiem, kuri gatavi šobrīd piedalīties futbola kluba atbalstīšanā un to saiešanu kopā
Par reklāmas tirgiem pat vari nesākt runāt 100X. Tas, ka Latvijā tirgus ir niecīgs un ka neviens sporta klubs Latvijā nekad nebūs biznesa projekts ir skaidrs katram muļķim

     [+] [-]

, 2017-07-13 00:46, pirms 7 gadiem
DaMarcus rakstīja: Ir atšķirība izmest 10 miljonus Anglijā, Portugālē, Nīderlandē, citās līgās, vai to pašu izdarīt Latvijā.

Un vēl jo vairāk, ir atšķirība tos pašus pieņemsim 10 miljonus izmest Latvijas basketbolā, vai Latvijas futbolā.
Latvijā neviens sporta klubs nav pelnošs un visiem ir grūti ar sponsoru piesaisti. Un lielas atšķirības starp sporta veidiem nav. Jaunups ar visu savu politisko aizmuguri knapi sakasa miljonu VEFam. Un Lembergs tāpat. Un ko tad hokejs var piesaistīt? Varbūt izlase tagad kaut ko nedaudz piesaista, bet klubu līmenī viss ir amatieru pulciņi un kredītiestāžu naudas atmazgāšana

     [+] [-]

, 2017-07-13 00:49, pirms 7 gadiem
HMB-ATPAKAL!!! rakstīja: Lai futbolaa izsistos vajag ne tikai naudu, BET ari tradicijas, cilveku resursus, sakartotu sisteemu utt. Mums no taa visa nav nekaa. Ar 10 limakiem futbolaa neko nepadaris, kazahi gan gruuzh un vel lielakas summas, pamazam kkas sak veidoties.
Latvijā par kazahu naudas apjomiem var tikai sapņot

     [+] [-]

, 2017-07-13 00:52, pirms 7 gadiem
HMB-ATPAKAL!!! rakstīja: Ja kaads auglotaajs saktu kaut nedaudz stuteet futbolu, tas jau butu progress, a shie redz labaka izvelas basketu un hokeju pabalstit
Kāds jau stutē arī futbolu, savādāk jau nebūtu 6,5 profesionāli klubi
A kur tu redzi basīša dižo stutēšanu? Jaunups sakasa knapi 1 miljonu, Hūtei kaut ko sakasīt kļūst arvien grūtāk. Kreipāns izteicās, ka no nākamās sezonas var pazust 3 LBL klubi - Jēkabpils, Jūrmala un Barons
Hokejs ir pilnīgs amatieru pulciņš. Ir atsevišķi entuziasti un atsevišķas kredītiestādes ar saviem slēptiem mērķiem

     [+] [-]

, 2017-07-13 01:07, pirms 7 gadiem
HMB-ATPAKAL!!! rakstīja: futbols nav interesants ne tikai mums skatitajiem, BET arii ka redzi investoriem un sponsoriem, iznemot tos, kuri to izmanto kaa naudas slaukshanas mashinu caur toto vai cita veida krapnieciskos noluukos
un basketbols vai hokejs ir interesants sponsoriem, ja 3 klubi no nākamās sezonas var aiziet pa skuju taku? 7 futbola klubiem ir savi sponsori, kuri dod naudu. Nevajag visus nolikt gar zemi un futbolu izcelt kā neveiksminieku iepretim citiem it kā veiksmīgākiem sportiem klubu līmenī

     [+] [-]

, 2017-07-13 01:10, pirms 7 gadiem
HMB-ATPAKAL!!! rakstīja: nu a ko, apvienos 6 komandas divaas, trijaas, a pret ko vini speles??? kaa redzam taa pati metta ir galvastiesu paraka par labakajiem no pirmas liigas!!! vieniga izeja ir legji, a tiem naudu vajag!
var darīt kā leiši un laukumā turēt vismaz 7 leģionārus. Būs 2-3 top klubi, pārējie turēsies līdzi cik varēs un leģionāri palīdzēs noturēt līmeni
un leģionāriem ne vienmēr vajag lielu naudu. Daudzi ir gatavi braukt teju par sviestmaizi, lai pierādītu sevi un izsistos top līgās

  +1 [+] [-]

, 2017-07-13 01:10, pirms 7 gadiem
HMB-ATPAKAL!!! rakstīja: Nuu uk 5. liiga tapat ir virsliga, ne zemaak!!! pats ar redz vaidi un steni par savu MU a uz virsligu kka neraujies, pats vien ar esi pelavnieks
Es apmeklēju Virslīgas spēles.

     [+] [-]

, 2017-07-13 01:17, pirms 7 gadiem
HMB-ATPAKAL!!! rakstīja: Beztam, smiekligi ir ka sak, redz basketaa 3 klubi uz jautajuma ziimes. Futbolaa praktiski katru gadu viss ir jautajuma ziimes, vienigie droshie varianti ir Lepaja ( cik nu droshi ), labi ventpils jautaajumus nekad nerada, a riigas komandas mainaas pa gadiem, par parejo nerunajot
Jelgava ir stabila. RFS ir stabils sponsors. Spartaks ir nostabilizējies. Metta ar nelielu, bet stabilu finansējumu. Vienīgajai Rigai ir miglaini sponsori
Turklāt ņem vērā, ka futbolā tie ir profesionāli klubi, bet basketbolā Ogre, Valka, Jūrmala, LU ir daļēji amatieru klubi

     [+] [-]

, 2017-07-13 01:18, pirms 7 gadiem
HMB-ATPAKAL!!! rakstīja: gulbenee vispar bija nizcag, no japanas studentiem panem 8 jaunos skiibachus, speleja reaali tik 4

kaadiem nolukiem vini bija, jo jadzivo kkur bija, jaed tapat, papiri, cela izdevumi. saprastu ja kkur talak varetu nogruust, a tie tak pelavi
kādus dabū, atkarīgs no sakariem
Redz, kādu Spartaks izvilka talantu Tvumasi. Un pēc tam labi pārdeva

  +1 [+] [-]

, 2017-07-13 01:22, pirms 7 gadiem
HMB-ATPAKAL!!! rakstīja: Nuu bet neparspilesim, ne jau kkadam mistiskam prodzektam vienaa dienaa no zila gaisa uzradas ultras kas pat uz preiliem brauc ar visaam bungaam,karogiem un parejo aprikojumu!!! celu gan jau uzsauc, aldariti un zakusku tapat. neiestastisi ka shie baigie kveelie fani vienaa dienaa no gaisa nokrita

kkada motivacija apakshaa ir!
Kāpēc gan nevar vienu dienu vecam klubam būt mūžseni fani trijās paaudzēs? /D..Kvedovs/

     [+] [-]

, 2017-07-13 01:32, pirms 7 gadiem
HMB-ATPAKAL!!! rakstīja: Riga sleepj savus mistiskos sponsorus, aizmuguree kkadi netiri krieveli, cerams nesaks toto uzkritoshi spelet!

Metta lab ar buus, bet nu taas ir 5 komandas, vajag vismaz 10
6. RFS sponsors ir ar uzticamu vārdu
Par Rigu būs tā. Ja tiks Eirokausos, vislabāk ČL un pie pusmiljona vismaz, gan jau turpinās. Ja ne, tad gan slēgsies ciet. Varbūt spēlēs toto Eirokausos. Bet tad jāskatās, kāds būs sastāvs. Gorkši, Šabalas gan jau neparakstīsies uz toto. Varēs spriest pēc tā, kāds sastāvs tiks vākts. Kad Rigas Daugava spēlēja toto, jau pēc uzvārdiem varēja pateikt, kas te tiek plānots

  +1 [+] [-]

, 2017-07-13 02:11, pirms 7 gadiem
fkscd rakstīja: tā tas ir. Paskaties kaut vai transfermarket datus! Kad Latvijā bija viens flagmanis (Skonto), arī Latvijas klubs varēja uzvarēt visādus rumāņu Rapid divu spēļu summā, sist golus Barselonai. Lielākā daļa līdzekļu ir jākocentrē uz vienu klubu. Tad varēs gaidīt panākumus Eiropā!
Ulmanis 1934-1940 tā ir Tava teorija

  +1 [+] [-]

, 2017-07-13 02:12, pirms 7 gadiem
alguns rakstīja: >>>>fkscd raksta-toties līdz tam bija izcili neveiksmīgas sezonas. Varbūt arī leģionāru limita atcelšana nāca par labu

Lūk par šo leišu jauninājumu es vēl rakstīju pirms sezonas.Personiski es to atbalstu.Tikai konkurencē var izaugt arī pašu spēlētāji.Nenoliedzami ,ka klubiem un futbola attīstībai tas nāks tikai par labu.Vai nāks arī izlasei par labu,to rādīs laiks?
Jā - PAR, bet ar 12 komandām VL, kur Grobiņa, Valmiera, Olaine un piem. Tranzīts audzē jaunos vietējos spēlējot 1-3 0-3

     [+] [-]

, 2017-07-13 02:14, pirms 7 gadiem
kegums rakstīja: Ņerugals un E. Stuglis šovakar ļoti labi! Cik nu varēja, Eiropai labi atrādījās.
Bez sitieniem vārtu rāmī nav iespējama uzvara (nu labi, Ošs savulaik iemeta vārtos ).
Rezultāts labāks, kā spēle. Bet var teikt, ka mūsējiem beidzot ļoti veicās.
Spēle JUR bija labāka kā LIE pret Crusaders. Sitienus nomarinēja mentalitāte, bet saspēle 40-20m līdz vārtiem 5x labāka par LIE pret Crusaders

  +1 [+] [-]

, 2017-07-13 02:16, pirms 7 gadiem
fkscd rakstīja: Kur 3. kārta, tur veiksmes gadījumā jau EL grupu turnīrs
ja zaudē 3. kārtā vēl ir play off spēles
Latvijā tāpat uz futbolu nenāk, lai gan vietējā dīķī intriga tiešām ir. Tad labāk uzsvaru likt uz Eirokausiem un piepildīt tribīnes uz atsevišķām spēlēm. Ko dod interesants vietējais čempionāts, ja tāpat uz to atnāk 100 skatītāji
Grobiņā un Valmierā uz 1. līgu nāk 200 - 300 nevajag te blamēt mūsu kājbumbu.
Es peļu LFF ar visu to.

  +1 [+] [-]

, 2017-07-13 02:17, pirms 7 gadiem
Klavulapa-1 rakstīja: Ideālais variants Latvijas klubu futbolā būtu ja mums būtu viens dominējošs klubs kāds savulaik bija Skonto.
Tāds Skonto ČL nebūtu izsēts. Visādu RB un Astaņu vietā varētu nākt igauņi ja vispār tiek līdz 2. kārtai. Protams, virslīga kļūtu mazāk interesanta taču ja man kā futbola fanātam būtu jaizvēlās iespējama tikšana EL vai ČL grupu turnītos kaut vai reizi 5 gados vai interesants Latvijas čempis, izvēlētos EL/ČL grūpsteidžu reizi piecos gados. (visticamāk tas būtu vēl retāk)
padomiska domāšana

     [+] [-]

, 2017-07-13 02:22, pirms 7 gadiem
DaMarcus rakstīja: Uzņēmumu reorganizācija un apvienošana Tev nav 2+2=4
Nevar divu klubu budžetus paņemt, saskaitīt kopā un iedomāties, ka tādi cipari nu būs jaunā apvienotā kluba budžetā.
Pat pārāk daudz te būtu jāskaidro un ir jau vēls.
Pirms argumentē, palasi, vai pamācies kaut ko par reorganizāciju.
Paldies, ka atvēsini aritmē'tiķus. Ne velti šogad LV vidējāis matemātikā 35% centr,ex.

  -1 [+] [-]

, 2017-07-13 02:24, pirms 7 gadiem
HMB-ATPAKAL!!! rakstīja: 2x bistami uzskreeja uzbrukumaa, nu ja to musdienas vairs var saukt par biistamu, sitienus taa ar neizdarija, varotnchiks pretiniekiem sodien iesviida tikai laika apstaklu deel

Kas tur labs???
TV nesajust ainu kā bija klātienē. Es biju abās klāt.

  -1 [+] [-]

, 2017-07-13 02:34, pirms 7 gadiem
HMB-ATPAKAL!!! rakstīja: nav runa par jushanu vai nejushanu, runa ir par to, ka laiks apzinaaties un saprast arii tev, ka 2 momenti 90min laikaa un NEVIENS sitiens kastee ( jelgavai tapat bija) nav vairs kaada nejaushiba vai mirkla vaajums, BET gan muusu futbola pashreizeejais nespeeks un tur nav ne mazaka iemesla par kko priecaties
Es biju pret Valūr un pret Astana
JUR 20 min pilnībā dominēja, bet VEN strēga

Jā Liepāja tika ar mokām līdz Crusaders soda laukuma, kamēr JUR viegli izkombinējās līdz 20m

     [+] [-]

, 2017-07-13 05:55, pirms 7 gadiem
Ko dod izkombineshana lidz 20 m, ja nesit pa vartiem?

     [+] [-]

, 2017-07-13 09:10, pirms 7 gadiem
sasperjods-k rakstīja: Paldies, ka atvēsini aritmē'tiķus. Ne velti šogad LV vidējāis matemātikā 35% centr,ex.
Manas matemātikas zināšanas neaiztiec! Tās ir pietiekami labas. Un jaukt normālu, uz peļņas gūšanu vērstu uzņēmumu ar dažu mecenātu labdarības pasākumu futbolā ir galīgi nevietā

     [+] [-]

, 2017-07-13 09:11, pirms 7 gadiem
sasperjods-k rakstīja: Es biju pret Valūr un pret Astana
JUR 20 min pilnībā dominēja, bet VEN strēga

Jā Liepāja tika ar mokām līdz Crusaders soda laukuma, kamēr JUR viegli izkombinējās līdz 20m
kādi 20 metri? Kaut kāda saspēle bija 2. puslaika pirmajās minūtēs. Pēc tam atkal pilnīgi ierakumi un tusiņš savā soda laukumā

     [+] [-]

, 2017-07-13 09:21, pirms 7 gadiem
Rai4a rakstīja: Sitieni (vārtu rāmī): 2 (0) : 19 (10) .. viss skaidrs seit!
ārprāts neviens sitiens vārtu rāmī .

     [+] [-]

, 2017-07-13 09:49, pirms 7 gadiem
sasperjods-k rakstīja: padomiska domāšana
Esam tik maza valsts ar tik maziem resursiem..