Layout: current: getContentLayout (Cid: Cache\Templating\LayoutCustomizations\Esports\CustomizationSource512 ), alternative: getContentLayout (Cid: Cache\Templating\LayoutCustomizations\Esports\CustomizationSource512), Fid:128, Did:0, useCase: 3

"Barcelona" arī savā laukumā apspēlē Mančestru un iekļūst 1/4 finālā

Andris Mednis
Andris Mednis

"Barcelona" arī savā laukumā apspēlē Mančestru un iekļūst 1/4 finālā
Lionels Mesi un Serhio Agvero
Foto: AFP/Scanpix

Šovakar UEFA Čempionu līgas astotdaļfinālā "Camp Nou" stadionā tika aizvadīta atbildes spēle, kurā "Barcelona" uzņēma "Manchester City". Arī otrajā spēlē Spānijas klubs izcīnīja uzvaru, šovakar ar rezultātu 2:1 un pārliecinoši kvalificējoties turnīra ceturtdaļfinālam.

Neskatoties uz to, ka "Manchester City" bija nepieciešams atspēlēt divu vārtu deficītu, Manuels Pelegrini, kurš šovakar izcieta pirmo no divu spēļu diskvalifikācijas, nolēma cīņas sākumā laukumā sūtīt tikai vienu uzbrucēju Serhio Agvero. Lai gan pašā sākumā viesi centās vairāk uzbrukt, laukuma saimnieki diezgan ātri ieguva tik ļoti nepieciešamo kontroli laukuma centrā. Turpmākajās minūtēs jau viss ritēja pēc "Barcelona" plāna, izņemot gūtos vārtus. Vispirms galvenais tiesnesis nefiksēja pārkāpumu soda laukumā pret Lionelu Mesi, pēc brīža Mesi pietrūka laukuma garums lai pabeigtu lielisku reidu soda laukumā, bet 17. minūtē līnijtiesnesis kļūdaini fiksēja aizmugures stāvokli situācijā, pēc kuras Neimāram izdevās raidīt bumbu vārtos.

Līdz pārtraukumam komandas tā arī nespēja atklāt rezultātu, kaut arī iespēju netrūka. Īpaši mājiniekiem, kuri neizmantoja vairākas labas iespējas kad teicami vārtos darbojās Džo Hārts, bet pašās puslaika beigās pēc Neimāra sitiena bumbu no vārtu līnijas ar galvu izsita Fernandinjo. "Manchester City" kopumā ar lielām grūtībās spēja izveidot iespējas gūt vārtus, bet pāris momenti bija. Labāko iespēju Samiram Nasrī nokārtoja Davids Silva, bet Francijas izlases spēlētājs no gaisa raidīja bumbu tieši virsū Viktoram Valdesam. Jāatzīmē arī, ka jau līdz pārtraukumam viesu sastāvā brīdinājumus nopelnīja Pablo Savaleta, Aleksandrs Kolarovs un Fernandinjo.

Uzreiz pēc pārtraukuma "Manchester City" sastāvā tika veikta samērā negaidīta maiņa, kad Agvero vietā laukumā devās Edins Džeko, kuram jau pirmajā uzbrukumā izdevās nokļūt sitiena pozīcijā, bet Valdess atkal darbojās pārliecinoši. 51. minūtē Mesi neizmantoja kārtējo iespēju, kad viņa raidītā bumba trāpīja pa kreiso vārtu stabu. Kaut arī "Barcelona" pārsvars divu spēļu summā joprojām šķita gana drošs, atlika viesiem gūt vienus vārtus un viss varēja ātri mainīties. Turpmākajās minūtēs tieši Mančestras klubs vairāk uzbruka un bija ļoti tuvu vārtu guvumam kad Džeko raidīto bumbu ar pirkstu galiem izvilka Valdess, bet pēc brīža Savaleta netrāpīja tukšā stūrī.

Tomēr viesiem neizdevās vairāku minūšu dominanci pārvērst gūtajos vārtos, bet 67. minūtē katalonieši beidzot atbildēja ar rezultatīvu sitienu. Pārtverot piespēli rupji kļūdījās Džoleons Leskots, Mesi nokļuva viens pret Hārtu un šoreiz neatstāja vārtsargam nekādas cerības (1:0). "Manchester City" izredzes palika tikai tīri teorētiskas kvalificēties ceturtdaļfinālam, jo bija jāgūst trīs vārti, bet līdz šim brīdim abās cīņās komanda vēl nebija spējusi raidīt bumbu "Barcelona" vārtos. Turklāt 78. minūtē galvenais tiesnesis Savaletam parādīja otro brīdinājumu un ceļu uz ģērbtuvēm. Tikai 89. minūtē pēc stūra sitiena Vensāns Kompanī beidzot raidīja bumbu mājinieku vārtos, izlīdzinot rezultātu spēlē. Tomēr arī šovakar laukuma saimnieki pabeidza spēli uz pozitīvas nots, jo kompensācijas laikā Dani Alvess izrāva uzvaru ar rezultātu 2:1.

UEFA Čempionu līga, 1/8 fināli, atbildes spēles

SpēleRezultātsVārtu guvējiSummā
Atletico – Milan4:1 (2:1)Košta 3'85' Turans 40' Garsija 71' – Kakā 27'5:1
Bayern – Arsenal1:1 (0:0)Šveinšteigers 55' – Podoļskis 57'3:1
Barcelona – Man. City2:1 (0:0)Mesi 67' Alvess 90' - Kompanī 89'4:1
PSG – Bayer2:1 (1:1)Markinjušs 13' Laveci 53' - Sems 6'6:1
Chelsea – Galatasaray18.03.1:1
Real Madrid – Schalke18.03.6:1
Man. United – Olympiakos19.03.0:2
Borussia D – Zenit19.03.4:2

Izmantotie resursi:
Football Statistics | Football Live Scores |...

Slēpts komentārs no bloķēta lietotāja

     [+] [-]

, 2014-03-12 23:43, pirms 11 gadiem
Tiesnešu darbība šovakar interesanta, bet tas nemaina to, ka Barsa uzvar un soļo tālāk, kaut kā tas Aguero nesalika 3 golus Barsas vārtos
Slēpts komentārs no bloķēta lietotāja

  +3 [+] [-]

, 2014-03-12 23:44, pirms 11 gadiem
Jā, spēle laba, tiesnesis šodien peldēja.
Lielas uzslavas Albam, puisis vienmēr visur pirmais, ātrie sprinti gar malām, izspēlītes ar Iniestu, skaisti.
Iniesta tā pat šodien - uguņoja, Neimārs gan mazliet atdzisis, nesanāk viņam tā spēle pagaidām, kādu gribētos, cerams drīz atkal uzplauks.
Messi - maģija, kā vienmēr elegants ''finišings''
Robi, es ceru, ka trauki neplīsa mājās?
Slēpts komentārs no bloķēta lietotāja

 +14 [+] [-]

, 2014-03-12 23:44, pirms 11 gadiem
Maxvell Smart rakstīja: Futbola sezona līdz ar to priekš manis ir noslēgusies, jākoncentrējas hokejam un iemīļotājam SKA!

Ar Dievu futbola sadaļa līdz jūnijam,PK!
Viss Sportacentrs līksmo no priekiem

  +2 [+] [-]

, 2014-03-12 23:45, pirms 11 gadiem
Kur tad City un EPL spēks? 4-1
Slēpts komentārs no bloķēta lietotāja

  +3 [+] [-]

, 2014-03-12 23:46, pirms 11 gadiem
Maxvell Smart rakstīja: Futbola sezona līdz ar to priekš manis ir noslēgusies, jākoncentrējas hokejam un iemīļotājam SKA!

Ar Dievu futbola sadaļa līdz jūnijam,PK!
Te tev nu bija lielais līdzjutējs.
Kauns

  -1 [+] [-]

, 2014-03-12 23:46, pirms 11 gadiem
Tikai divas rupjas tiesnesu kluudas laava City saglabaat ceriibas peec pirmaa puslaika uz kautko labveeliigu,pret Messi bij tiirs penaals un offside pilniigi noteikti nebij kad Barsa iesita un penaalim pret Dzeko nebuutu nekaadas noziimes vairs ,bet citaadi logisks iznaakums divu speelu summaa.Vareeja redzeet ka City sis ir pirmais1/8 CL un pietruukst pieredzes saadaa turniira stadijaa!!!

  -3 [+] [-]

, 2014-03-12 23:46, pirms 11 gadiem
Autor-Agvero vai Aguero?City nichu pelnijushi?neiedeva pendeli,neieskaitija vartus Barsai,ka ari city no aizmugures guva vartus,ta ka patalu tas nichs bija.un shaubos ka kadam no ta labak paliktu.
Slēpts komentārs: DaMarcus
Slēpts komentārs no bloķēta lietotāja

     [+] [-]

, 2014-03-12 23:48, pirms 11 gadiem
frutttto rakstīja: Messi šodien parādija,ka Aguero viņam pat blakus nestāv ! piedod,Robi ! Ir tikai viens cilvēks kas kaut ir +/- Messi līmenī,un viņš spēlē Real
Nu nevajag te dzit! CR daudzos komponentos labaks ka Messi,tapec tavs salidzinajums,kas kaut cik ir +/- lidzas neiztur kritiku!
Slēpts komentārs no bloķēta lietotāja
Slēpts komentārs no bloķēta lietotāja

     [+] [-]

, 2014-03-12 23:50, pirms 11 gadiem
gezis rakstīja: Autor-Agvero vai Aguero?City nichu pelnijushi?neiedeva pendeli,neieskaitija vartus Barsai,ka ari city no aizmugures guva vartus,ta ka patalu tas nichs bija.un shaubos ka kadam no ta labak paliktu.
City vārti bija pareizi, uz vienas līnijas ar Roberto...bet līnijtiesnesis nozaga vienus Neimar vārtus. Spēle tiešām bija laba un City izskatījās labi,tik Barca bija labāka.

  +1 [+] [-]

, 2014-03-12 23:50, pirms 11 gadiem
frutttto rakstīja: nu spāņu futbols man lēnam sāk kretinēt,visu laiku tās krišanas,tēlošana ka tev tikko kāju ir amputējuši...
Kaa vienmeer un veel taa dzelteno izprasiisana.

     [+] [-]

, 2014-03-12 23:50, pirms 11 gadiem
gezis rakstīja: Autor-Agvero vai Aguero?City nichu pelnijushi?neiedeva pendeli,neieskaitija vartus Barsai,ka ari city no aizmugures guva vartus,ta ka patalu tas nichs bija.un shaubos ka kadam no ta labak paliktu.
Marca raksta ka pendeles nebija,es uzskatu ka 50/50(par aizmuguri piekritu,Neymaram nebija) un Leskotam toc nebija!

     [+] [-]

, 2014-03-12 23:51, pirms 11 gadiem
Ar naudu klasi nenopirksi! City vēl jāaug kā komandai, spēlētāji ta labi, bet .....
Ja abās spēlēs spēlē mazākumā pret tādu pretinieku kā Barsa tad izredžu nav!
Tiesnesis gan labais.... i šis i iepriekšējais
Slēpts komentārs no bloķēta lietotāja
Slēpts komentārs no bloķēta lietotāja

  +1 [+] [-]

, 2014-03-12 23:53, pirms 11 gadiem
frutttto rakstīja: fiziski CR blakus nestāv neviens,bet viņam nav tāda futbola intelekta kā Messi ! Es to saku buudams Real fans !
Nav,nav! Baloteli nav intelekta,bet ne jau CR!
Slēpts komentārs no bloķēta lietotāja

  +1 [+] [-]

, 2014-03-12 23:53, pirms 11 gadiem
Ferdinands Lieliskaisss rakstīja: Ar naudu klasi nenopirksi! City vēl jāaug kā komandai, spēlētāji ta labi, bet .....
Ja abās spēlēs spēlē mazākumā pret tādu pretinieku kā Barsa tad izredžu nav!
Tiesnesis gan labais.... i šis i iepriekšējais
Turpinaas iepirkties drosi vasaraa!!!

  -2 [+] [-]

, 2014-03-12 23:54, pirms 11 gadiem
Siber rakstīja: Diemzel atkal simulanti uzvareja
Novelu Farsai specigu pretinieku nakamajaa kartaa
un kartigi dabut pa pakalu
Tad jau būs Olympiakos

  +1 [+] [-]

, 2014-03-12 23:55, pirms 11 gadiem
ljoti laba speele Barcas izpildiijumaa,peec taa ko peedeejaa laikaa ir naacies redzeet,koncentraacija un veeleeshanaas jau no pirmaas min,bet veel ir kur pielikt,it iipashi Neimaaram,kam beidzot jaasaak pierast pie Eiropas augstaakaa liimenja futbola
P.S.tiesnesis pilniigs zaabaks uz abaam puseem
Slēpts komentārs no bloķēta lietotāja

     [+] [-]

, 2014-03-12 23:56, pirms 11 gadiem
Uģisss rakstīja: Tad jau būs Olympiakos
o ku tu aspratigs ...
ceru ka PSG vai Real Madrid
Slēpts komentārs no bloķēta lietotāja

     [+] [-]

, 2014-03-12 23:57, pirms 11 gadiem
gezis rakstīja: Autor-Agvero vai Aguero?City nichu pelnijushi?neiedeva pendeli,neieskaitija vartus Barsai,ka ari city no aizmugures guva vartus,ta ka patalu tas nichs bija.un shaubos ka kadam no ta labak paliktu.
City vaarti bija pilniigi pareizi,Roberto aizkaveejaas soda laukumaa, kameer paareejie bija izskreejushi aaraa

  +1 [+] [-]

, 2014-03-12 23:57, pirms 11 gadiem
frutttto rakstīja: es tiesneša vietā arī Pendeli nedotu ! Barsa labi spēlē,tikai mīksti ! EPL viņi nebuutu čempioni,jo tur tāda krišana nav topā
Piekritu,EPL vinus sabradatu!

  +1 [+] [-]

, 2014-03-12 23:57, pirms 11 gadiem
Kaa liela speele, taa Tata uzvar. Komanda kaa pa viljnjiem. EPL liimenis diezgan beediigs.
Slēpts komentārs no bloķēta lietotāja

     [+] [-]

, 2014-03-12 23:58, pirms 11 gadiem
Kamēr EPL nemainīs tiesnešus tikmēr angļu klubi vai izlases neko nesasniegs,jo tur ir atļauta fiziska cīņa,spēle plecs plecā,izklupienā izsit bumbu un pēc tam pa kājām,tas po...katram pretiniekam pie šādas spēles ir iespējas krists un prasīt sodu, un pēc noteikumiem tiesnesim arī jādod.
Katram protams sava gaume,kas patīk skatīties...man vislabāk patīk ka sit golus,kā to izdara, vienalga.

     [+] [-]

, 2014-03-12 23:58, pirms 11 gadiem
Sākumā soģijs darīja visu, lai saglabātu intrigu, taču beigās to nogalināja. Jācer, ka tas klauns šogad CL vairs netiesās, labi, ka te beidzās viss kā tam it kā bija jābeidzās. Pirmā spēle ritētu savādāk, tad te viņš izbojātu futbola vakaru vienpersoniski.

City stāvēja klāt veiksme un nepizodiski arī tiesnesis, mazliet vēl veiksmi pie diezgan daudzajiem momentiem in varēja visādi vēl būt. Labu futbolu šodien angļi demonstrēja. Barsa kā parasti, citiem patīk, citiem nē, es pie otrajiem.

     [+] [-]

, 2014-03-12 23:58, pirms 11 gadiem
Injesters monstrs! Dīvaini, es par sportacentra meta-diskusijām neinteresējos kopš tā laika, kad vairs nevar laimēt Burn, bet tomēr traki, ka spēles sākumā domās griezās "RobisC" vai kā viņu tur, laikam par daudz te uzturos... Kas Barsai pietrūkst pēdējā laikā, domāju... Vai tiešām Gvardiola?
Slēpts komentārs no bloķēta lietotāja
Slēpts komentārs no bloķēta lietotāja
Slēpts komentārs no bloķēta lietotāja

     [+] [-]

, 2014-03-13 00:00, pirms 11 gadiem
Par kaadu aktiermaaxlu un simulantiem SC troljlji runaa? Par Silvas daivu?
Slēpts komentārs no bloķēta lietotāja

     [+] [-]

, 2014-03-13 00:01, pirms 11 gadiem
robbijs rakstīja: Kā būtu ja būtu... Nasrī varēja visu apgriezt kājām gaisā, ja izmantotu savu momentu.
Es jau augstaak rakstiju,ja ne tiesnesu kluudas,City uz otro vareetu nemaz nenaakt!!!
Slēpts komentārs no bloķēta lietotāja

  -1 [+] [-]

, 2014-03-13 00:01, pirms 11 gadiem
555 rakstīja: Kaa liela speele, taa Tata uzvar. Komanda kaa pa viljnjiem. EPL liimenis diezgan beediigs.
Tatam nav probleemas,driizaak taa ir speeleetaaju attieksmee,biezi laukumaa izejot jau praataa uzvareejushi,bet uz laukuma neko veel neizdariijushi
Slēpts komentārs no bloķēta lietotāja

     [+] [-]

, 2014-03-13 00:02, pirms 11 gadiem
frutttto rakstīja: nu CR ir ātrāks,atlētiskāks,mazāk traumatisks ! Bet viņs ir savā veidā egoistisks,bieži bumbu pārtur,mēģina iesist tad,kad partneris ir brīvs ! Bet jā,Messi un CR ir labākie pasaulē,pēc viņiem iet Suaress un pārējie
Pedejas sezonas diezgan daudz dod piespeles,vnk parinieki biezi neizmanto tas iespejas! Tapec sak sist pats un loti efektivi!

  -2 [+] [-]

, 2014-03-13 00:03, pirms 11 gadiem
frutttto rakstīja: visu spēli Barsas špieleri tēloja tā,itkā bez anestēzijas kājas tiktu grieztas nost ! City spēlēja sliktāk,bet vīrišķīgāk
Kko tu tur murgo, mans rauduliigais draugs (turklaat kaa RM un pepes fanam tev buutu par sho teemu jaapaklusee). Speelee bija viens liels daivs, un tas bija no EPL speeleetaaja puses.
Slēpts komentārs no bloķēta lietotāja
Slēpts komentārs no bloķēta lietotāja

     [+] [-]

, 2014-03-13 00:04, pirms 11 gadiem
NilsK rakstīja: Tatam nav probleemas,driizaak taa ir speeleetaaju attieksmee,biezi laukumaa izejot jau praataa uzvareejushi,bet uz laukuma neko veel neizdariijushi
Es vinju saakshu ieniist, ja tagad pirms clasico vinsh neizlaidiis otro sastaavu
Slēpts komentārs no bloķēta lietotāja

     [+] [-]

, 2014-03-13 00:05, pirms 11 gadiem
frutttto rakstīja: Injesta tik daudz reizes krita,ka slinkums skaitīt !
tik ar teeloshanu tur nebija nekaada sakara,pa kaajaam jau ta dabuuja

  -2 [+] [-]

, 2014-03-13 00:05, pirms 11 gadiem
Messi atkal parāda, ka ir labākais !
Spēle itkā laba, it sevišķi uz pēdējo divu fona, bet nu tiesneši galīgi lidoja pa mākoņiem, tā tiesāt nevar !
Slēpts komentārs no bloķēta lietotāja

  -2 [+] [-]

, 2014-03-13 00:05, pirms 11 gadiem
frutttto rakstīja: netirs ! Barsa šodien rādija izrādi Camp Nou teātrī ! Real arī ir simulanti,tam var piekrist,bet nevajag noliegt to,ka spāņi bez raudāšanas spēlet nevar
Klau, noskaties peedeejo madrides derbiju un VIENKAARSHI AIZVERIES

  +1 [+] [-]

, 2014-03-13 00:06, pirms 11 gadiem
555 rakstīja: Par kaadu aktiermaaxlu un simulantiem SC troljlji runaa? Par Silvas daivu?
Barsa jau pedeja laikaa ta tik ir pieradusi spelet..
vartities pa zemi un smilkstašām suņa acim bolities uz tiesnesi

     [+] [-]

, 2014-03-13 00:07, pirms 11 gadiem
frutttto rakstīja: netirs ! Barsa šodien rādija izrādi Camp Nou teātrī ! Real arī ir simulanti,tam var piekrist,bet nevajag noliegt to,ka spāņi bez raudāšanas spēlet nevar
tev vajag biezaak Spaanijas futbolu paskatiities nevis tikai Real speeles skatiities,taads nu tas dienvidnieku speeles stils ir un taa speelee pilniigi visi, no pirmaas liidz ceturtajam vai cik vinjiem tur ir liigai
Slēpts komentārs no bloķēta lietotāja
Slēpts komentārs no bloķēta lietotāja

     [+] [-]

, 2014-03-13 00:09, pirms 11 gadiem
robbijs rakstīja: Tātad tev patīk, ka futbols paliek līdzīgs basketbolam - katrs mazākais pieskāriens sods? EPL tieši sodu ziņā ir vislabākā līga, jo ja par katru pārkāpumu tiek apturēta spēle, tas ļoti samazina spēles tempu un bieži tiek apstādināti labi uzbrukumi.
Tad iesaku apmeklēt tiesneša seminārus un dabūt kādu licenzi...futbols nav kontaktu spēle un visu laiku tiek papildināti jauni noteikumi,lai to izskaustu. Liekas gadu atpakaļ FIFA pieņēma jaunu noteikumu,kad ja tu izklupienā izsit bumbu un pēc tam tā pat trāpi pa kājām ir jādod sods...un to visu saka tiesnešiem,ka tā jādara un viss.
Man protams arī nepatīk simulācija,ja nav trāpīts,bet bieži vien jau kontakts ir bijis un tiesnesis ir laukumā,lai to novērtētu.

     [+] [-]

, 2014-03-13 00:09, pirms 11 gadiem
Siber rakstīja: Barsa jau pedeja laikaa ta tik ir pieradusi spelet..
vartities pa zemi un smilkstašām suņa acim bolities uz tiesnesi
Gan jau kādreiz tavs City tiks tālāk par 1/8finālu, neraudi

  +2 [+] [-]

, 2014-03-13 00:09, pirms 11 gadiem
frutttto rakstīja: visu spēli Barsas špieleri tēloja tā,itkā bez anestēzijas kājas tiktu grieztas nost ! City spēlēja sliktāk,bet vīrišķīgāk
Iepriekš tur viens rakstija par tiem tiesnešiem EPL, ka tiesneši ļauj vairāk spēlēt, ne tik daudz svilpj līdz ar to daudz vairāk kontakta. Spānijā tik traki nav, sitieni pa kājām protams neizpaliek, bet parasti tiek svilpts, pats taču skaties LaLigas spēles un zini, tapēc arī visi krīt un vārtās pa zemi. Bet nu šādā te līmenī kur ir likts viss sezonas darbs, un ja komanda tiecas uz titulu, viss tiks darīts lai tiktu pie panākuma.

Man piemēram vairāk nepatīk nevis simulanti, bet tie kas saprotot ka zaudēs sāk psihot un sāk sist pa kājām. Saku arī pēc savas pieredzes.

     [+] [-]

, 2014-03-13 00:09, pirms 11 gadiem
555 rakstīja: Es vinju saakshu ieniist, ja tagad pirms clasico vinsh neizlaidiis otro sastaavu
nevar jau atljauties,jau tagad prese to vien gaida,kad varees vinju nolinchot, kas buus,ja veel kaut punktu liidz klasiko zaudees un liidz ar to tai speelei nebuus nekaadas vairs noziimes

  -1 [+] [-]

, 2014-03-13 00:10, pirms 11 gadiem
Egucis1 rakstīja: Messi atkal parāda, ka ir labākais !
Spēle itkā laba, it sevišķi uz pēdējo divu fona, bet nu tiesneši galīgi lidoja pa mākoņiem, tā tiesāt nevar !
Kads tev Mesii labakais? galvu kkur esi saspiedis??
Slēpts komentārs no bloķēta lietotāja
Slēpts komentārs no bloķēta lietotāja

     [+] [-]

, 2014-03-13 00:12, pirms 11 gadiem
Uģisss rakstīja: Gan jau kādreiz tavs City tiks tālāk par 1/8finālu, neraudi
Diemzel neesmu es Sity fans
ta ka aizveries
Slēpts komentārs no bloķēta lietotāja

     [+] [-]

, 2014-03-13 00:13, pirms 11 gadiem
One Man Show! rakstīja: Tas ir pizģets, divi RM fani strīdās par to, vai CR labāks par Messi vai nē pie raksta, kur RM nav pieminēts ;O

     [+] [-]

, 2014-03-13 00:15, pirms 11 gadiem
frutttto rakstīja: pietiekami esmu redzējis,vismazāk simulē EPL ! Seria A un La liga līderi starp simulēšanu
tad taa ar vajag rakstiit,ka runaa par liigu kopumaa nevis atkal saakt nolikt tikai Barcu un,ja kas,tad shodien nekaadas mega simuleeshanas neredzeeju, nebija nekaadu aciimredzamu daivu,driizaak jau speeles epizodes,kad City speeleetaaji peec EPL pieredzes paaraak sashuta ka taadus paarkaapumus citu liigu tiesneshi svilpj nevis ignoree un ljauj turpinaat speeli

  +1 [+] [-]

, 2014-03-13 00:15, pirms 11 gadiem
pica9 rakstīja: Mesī ir visu laiku labākais, viņam ir 4 bumbas. Ronaldo tikai viena bumba. Otra neskaitās jo Messī bija trauma.
tu toc esi galva traumets

  -1 [+] [-]

, 2014-03-13 00:15, pirms 11 gadiem
frutttto rakstīja: Man šad tad ir kauns,ka atlētiski veči pēc nelielas sadursmes krīt un raud! Gadi 10 atpakaļ Futbols tāds nebij
Senāk, vecais.
2004. gadā Portugāļi jau sen bija sākuši
Slēpts komentārs no bloķēta lietotāja

     [+] [-]

, 2014-03-13 00:16, pirms 11 gadiem
NilsK rakstīja: tev vajag biezaak Spaanijas futbolu paskatiities nevis tikai Real speeles skatiities,taads nu tas dienvidnieku speeles stils ir un taa speelee pilniigi visi, no pirmaas liidz ceturtajam vai cik vinjiem tur ir liigai
Diemžēl vai ne diemžēl, bet pilnīgi precīzi saki. Un ne tikai 4. līgā, bet arī akadēmiju laukumos, jebkuras pamatskolas laukumā zem logiem, futzālā utt. Atņemt bumbu, riskējot ar traumu, principā nav pieņemts, tāpēc varbūt arī tā iegājies La Ligā. Desmitgadīgi sīči viens uz viens arī spēlē uz skilu un fintiem. Un skils ir jo-majo, žoklis atkaras, ko sīkie dara, kamēr vecāki blakus kafejnīcā dzer aliņu.
Slēpts komentārs no bloķēta lietotāja

     [+] [-]

, 2014-03-13 00:17, pirms 11 gadiem
Kurzemes Dubriks rakstīja: Es tev vienreiz Tā ieliktu! Lai tu sāktu saprast, ko nozīmē, kad iebrauc kātos pa īstam skuķi. Tas ir ceļojošais cirks no Barselonas.
Skaties biksee neieliec sev!!! Esmu arii pret simulaaciju,bet Iniesta sodien dabuuja pa kaatiem un EPL vispaar liekas,ka tiesnesi kaifo no taa kaspeeleetaajs gul ar kaarteejo nopietno traumu.
Slēpts komentārs no bloķēta lietotāja
Slēpts komentārs no bloķēta lietotāja

  -1 [+] [-]

, 2014-03-13 00:18, pirms 11 gadiem
Siber rakstīja: Diemzel neesmu es Sity fans
ta ka aizveries
Un par ko tad tu fano?

     [+] [-]

, 2014-03-13 00:19, pirms 11 gadiem
frutttto rakstīja: runāju kopumā ! Man patīk Atletico spēle,rupji veči dod pa kājām
Ā, nu ja no vispārīga viedokļa tad jā. Tomēr tādi izgājieni kā 2006.gada Nirnbergas kauja tagad vairs laikam nav reāli - tagad būtu Nirnbergas cirks

  +1 [+] [-]

, 2014-03-13 00:19, pirms 11 gadiem
pica9 rakstīja: Mesī ir visu laiku labākais, viņam ir 4 bumbas. Ronaldo tikai viena bumba. Otra neskaitās jo Messī bija trauma.
Tikai aiz cienas pret NilsK es neko tev nerakstishu,sakara ar sho temu!
Slēpts komentārs no bloķēta lietotāja

     [+] [-]

, 2014-03-13 00:20, pirms 11 gadiem
Kurzemes Dubriks rakstīja: Es tev vienreiz Tā ieliktu! Lai tu sāktu saprast, ko nozīmē, kad iebrauc kātos pa īstam skuķi. Tas ir ceļojošais cirks no Barselonas.
labi,varoni,nomierinies,es vismaz izbaudu tehnisku futbolu,kad tehniskajiem futbolistiem ljauj demonstreet to ko vinji maak,nevis regbiju futbola laukumaa

  +1 [+] [-]

, 2014-03-13 00:20, pirms 11 gadiem
pica9 rakstīja: Ronaldo šogad izbrauca tikai deļ Messī traumas. Messi ir labākais futbolists kāds jebkad ir bijis.
Izskatās, ka Robčiks jau kažoku paspēja nomainīt pēc šī mača

     [+] [-]

, 2014-03-13 00:20, pirms 11 gadiem
Uģisss rakstīja: Un par ko tad tu fano?
Kada tew tur darisana?

  -1 [+] [-]

, 2014-03-13 00:21, pirms 11 gadiem
frutttto rakstīja: La liga ir stiprakā līga,vismaz 2013-2014 sezonā
Ko var nemties visu laiku,neapniik? Bij EPL,tagad La ligai labaaki rezultaati,kaada starpiiba?
Slēpts komentārs no bloķēta lietotāja

     [+] [-]

, 2014-03-13 00:23, pirms 11 gadiem
Modritis rakstīja: Tikai aiz cienas pret NilsK es neko tev nerakstishu,sakara ar sho temu!
da mauc valjaa,es vismaz atdziistu,ka Ronaldo bija 2013 labaakais un Messi traumai ar to nav nekaada sakara
Slēpts komentārs no bloķēta lietotāja

  +2 [+] [-]

, 2014-03-13 00:23, pirms 11 gadiem
Uģisss rakstīja: Izskatās, ka Robčiks jau kažoku paspēja nomainīt pēc šī mača
nja. Apsveicu šejienes Barcelona fanus. Tagad Vinš, izskatās, būs Jūsu problēma.

Un tagad Wikipedia ātri pārlasa Barcas vēstures headlines

  +1 [+] [-]

, 2014-03-13 00:24, pirms 11 gadiem
NilsK rakstīja: labi,varoni,nomierinies,es vismaz izbaudu tehnisku futbolu,kad tehniskajiem futbolistiem ljauj demonstreet to ko vinji maak,nevis regbiju futbola laukumaa
regbijam ar nav ne vainas!
Bet cirks gan ir pretīgs.....
Slēpts komentārs no bloķēta lietotāja

     [+] [-]

, 2014-03-13 00:24, pirms 11 gadiem
PSG uzvar arī atbildes spēlē un pārliecinoši dodas tālāk!
Neviena komentara!
"Barcelona" arī savā laukumā apspēlē Mančestru un iekļūst 1/4 finālā
Jau 96 komentari!
Slēpts komentārs no bloķēta lietotāja

     [+] [-]

, 2014-03-13 00:25, pirms 11 gadiem
frutttto rakstīja: tu nesaprati ! EPL ir interesantākā,La liga stiprākā,Seria A eksluzīvākā,a Bundeslīga skatāmākā
Ja nesaprati tā uzreiz par ko runāju :
http://en.wikipedia.org/wiki/Battle_of_Nuremberg_(association_football)
Slēpts komentārs no bloķēta lietotāja
Slēpts komentārs no bloķēta lietotāja

     [+] [-]

, 2014-03-13 00:26, pirms 11 gadiem
frutttto rakstīja: tu nesaprati ! EPL ir interesantākā,La liga stiprākā,Seria A eksluzīvākā,a Bundeslīga skatāmākā
Nu lai iet taa,lai ir pa tavam,man nekas nav pretii!!!
Slēpts komentārs no bloķēta lietotāja

  -1 [+] [-]

, 2014-03-13 00:27, pirms 11 gadiem
frutttto rakstīja: Messi dribls ir katra futbolista sapnis Šodien pa 3-4 City aizsargi piesmēja reizē
Messi shodien pat nevareeja paziit,pilniigi cits cilveeks laukumaa saliidzinot ar peedeejaam La Ligas speeleem
Slēpts komentārs no bloķēta lietotāja
Slēpts komentārs no bloķēta lietotāja
Slēpts komentārs no bloķēta lietotāja

  +2 [+] [-]

, 2014-03-13 00:29, pirms 11 gadiem
Modritis rakstīja: PSG uzvar arī atbildes spēlē un pārliecinoši dodas tālāk!
Neviena komentara!
"Barcelona" arī savā laukumā apspēlē Mančestru un iekļūst 1/4 finālā
Jau 96 komentari!
Un ? Lai PSG uzvar ČL, tad viņiem fani saradīsies kā sēnes pēc lietus.....(Robveidīgie)
Slēpts komentārs no bloķēta lietotāja

  -1 [+] [-]

, 2014-03-13 00:29, pirms 11 gadiem
Siber rakstīja: Kada tew tur darisana?
Tas, ka nejēdz uzrakstīt normālu V burtu pasaka to, ka esi 13gadīgs glory hunters, kuram vienkārši nav ko citu darīt kā raudāt par angļu klubu izkrišanu no ČL, žēl tevis

     [+] [-]

, 2014-03-13 00:30, pirms 11 gadiem
pica9 rakstīja: Ronaldo 29 gadi- 557 spēles, 362 goli. 2 bumbas

Messi 26 gadi- 442 spēles, 351 goli. 4 bumbas

Nemāniet sevi un nemeģiniet apstrīdēt acīm redzamus faktus. Messi ir daudz labāks par Ronaldo.
Veel viena meeriisanaas ar gailiisiem,abi pa saveejam ir labi!!!
Slēpts komentārs no bloķēta lietotāja

  -1 [+] [-]

, 2014-03-13 00:31, pirms 11 gadiem
Ferdinands Lieliskaisss rakstīja: regbijam ar nav ne vainas!
Bet cirks gan ir pretīgs.....
es saprotu,ka cilveekam,kas paarsvaraa skataas EPL un tikai EPL,spaanju komandu speeles stils liekas mazliet nepienjemams,to pat vareeja redzeet daudzu City speeleetaaju reakcijaas peec tiesneshu svilpeem,bet taa speelee gandriiz puse pasaules
Slēpts komentārs no bloķēta lietotāja
Slēpts komentārs no bloķēta lietotāja
Slēpts komentārs no bloķēta lietotāja

     [+] [-]

, 2014-03-13 00:33, pirms 11 gadiem
Uģisss rakstīja: Tas, ka nejēdz uzrakstīt normālu V burtu pasaka to, ka esi 13gadīgs glory hunters, kuram vienkārši nav ko citu darīt kā raudāt par angļu klubu izkrišanu no ČL, žēl tevis
Diemzel naw man arii 13 gadi
un neraudu par to ka anglu klubi izkrit araa
Vienkarsi apnicis sitais spanijas cirks
Slēpts komentārs no bloķēta lietotāja

  -1 [+] [-]

, 2014-03-13 00:34, pirms 11 gadiem
frutttto rakstīja: Aguero izskatījās apjucis,saguris,nav savā top formā ! Džeko 10min laikā izdarīja vairāk nekā Aguero pa visu 1.puslaiku
es vispaar nobriiniijos ko Pelegrini vinjam blakus neizlaida kaadu no saviem tornjiem(Negredo vai Dzeko),kas pret Barcu ir un buus City trumpis,ko ar otrajaa puslaikaa vareeja redzeet,kad kaa centreejums,taa Barcas aizsardziibaa radaas sajukums
Slēpts komentārs no bloķēta lietotāja
Slēpts komentārs no bloķēta lietotāja
Slēpts komentārs no bloķēta lietotāja

  +3 [+] [-]

, 2014-03-13 00:36, pirms 11 gadiem
pica9 rakstīja: Ronaldo 29 gadi- 557 spēles, 362 goli. 2 bumbas

Messi 26 gadi- 442 spēles, 351 goli. 4 bumbas

Nemāniet sevi un nemeģiniet apstrīdēt acīm redzamus faktus. Messi ir daudz labāks par Ronaldo.
Ja Tu apšaubi pēdejo CR bumbu, tad sāc apšaubīt to gadu, kad Barca nevinēja ČL un to gadu, kad Snaiders pacēla visu!

  -1 [+] [-]

, 2014-03-13 00:36, pirms 11 gadiem
Siber rakstīja: Diemzel naw man arii 13 gadi
un neraudu par to ka anglu klubi izkrit araa
Vienkarsi apnicis sitais spanijas cirks
Vēl nav? Nekas, gan jau kādreiz pienāks
Tātad esi Milan vai Schalke fans
Tas Spānijas cirks tikai paņem visus pēdējos Eiropas un Pasaules kausus, saprotu, grūti noskatīties uz tik labu futbolu, bet kad pieaugsi, tad spēsi novērtēt ko vairāk par 10:0 rezultātiem
Slēpts komentārs no bloķēta lietotāja

     [+] [-]

, 2014-03-13 00:36, pirms 11 gadiem
pica9 rakstīja: Arī La līga Messī ir vairāk golu nekā Ronaldo. Neapstrīdi faktus.
Tu joko? Tikpat labi var pateikt Ronaldo ir vairaak vaartu EPL,kaa Messi.

     [+] [-]

, 2014-03-13 00:36, pirms 11 gadiem
inis rakstīja: Messi jānāk spēlēt uz EPL,tur viņam nebūs garlaicīgi kā La Liga čempī...
Vai tik šim pašam no tā nebūtu biku pabaisi!?!
Ronaldu, spēlējot MUnited, jau reiz teica, ka viņam Premjerlīgā sāk palikt bail rādīt savu tehniku.
Ja nebūtu bijis tas nelāgais gadījums, kad Eduardu Da Silvam kājas pārlauza, kas zin cik tālu vispār būtu aizgājis Premjerlīgā. Respektīvi... pārāk liela vaļa attiecība uz sliding tackle reiz bija ĻOTI liela problēma Anglijā

  +2 [+] [-]

, 2014-03-13 00:36, pirms 11 gadiem
Kurzemes Dubriks rakstīja: Lielajā futbolā bez aktiermākslas vairs neiztikt. Nožēlojams sāk palikt.
tas jau ar katru gadu arvien vairāk un vairāk apstiprinās! Visvairāk tracina, ka aktiermeistarība bieži vien nospēlē izšķirošo lomu sezonas svarīgākajos mačos!
Slēpts komentārs no bloķēta lietotāja

     [+] [-]

, 2014-03-13 00:37, pirms 11 gadiem
pica9 rakstīja: Neapsaukājies, bet paņem pēdējas 5 sezonas un ko abi ir pavadījuši La līga un Messī ir vairāk golu.
da tev nav vienalga,cik var skriet ar galvu sienaa,abi ir izcili un nevajag vinjus saliidzinaat,taapat nevienu par savu iedomaato taisniibu nepaarliecinaasi
Slēpts komentārs no bloķēta lietotāja

  +2 [+] [-]

, 2014-03-13 00:37, pirms 11 gadiem
NilsK rakstīja: es saprotu,ka cilveekam,kas paarsvaraa skataas EPL un tikai EPL,spaanju komandu speeles stils liekas mazliet nepienjemams,to pat vareeja redzeet daudzu City speeleetaaju reakcijaas peec tiesneshu svilpeem,bet taa speelee gandriiz puse pasaules
Neskatos tikai EPL, bet tieši tā, la ligu nespēju vairs paskatīties ja nu vienīgi el clasico, lai kārtīgi izsmietos Bet ja ČL tiesneši ir tik mīksti kā šitas un iepriekšējais, tad nu gan....

     [+] [-]

, 2014-03-13 00:38, pirms 11 gadiem
pica9 rakstīja: Ronaldo vecuma dēļ drīz dosies atpūtā, bet Messī ir tikai 26 gadi, viņš joprojām spēlēs un turpinās nostiprināt savu visu laiku labāka spēletāja statusu.
Izbeidz, tieši Messi būtu jāsāk uztraukties par savu fizisko formu.
Slēpts komentārs no bloķēta lietotāja

     [+] [-]

, 2014-03-13 00:38, pirms 11 gadiem
DaMarcus rakstīja: Vai tik šim pašam no tā nebūtu biku pabaisi!?!
Ronaldu, spēlējot MUnited, jau reiz teica, ka viņam Premjerlīgā sāk palikt bail rādīt savu tehniku.
Ja nebūtu bijis tas nelāgais gadījums, kad Eduardu Da Silvam kājas pārlauza, kas zin cik tālu vispār būtu aizgājis Premjerlīgā. Respektīvi... pārāk liela vaļa attiecība uz sliding tackle reiz bija ĻOTI liela problēma Anglijā
Es jau rakstiiju,taada sajuuta,ka tiesnesi ker kaifu no taa!!!
Slēpts komentārs no bloķēta lietotāja
Slēpts komentārs no bloķēta lietotāja

     [+] [-]

, 2014-03-13 00:39, pirms 11 gadiem
One Man Show! rakstīja: Izbeidz, tieši Messi būtu jāsāk uztraukties par savu fizisko formu.
Es kā Barsas fans pat tam piekrītu

     [+] [-]

, 2014-03-13 00:39, pirms 11 gadiem
frutttto rakstīja: piekrītu,stipri daudz lažu pieļāvis Pelegrinī ! Priekš tik gudra trenera tas ir negaidīti,bet var piedot,jo Manuelam šī ir pirmā sezona,domāju nākamgad City jau kapās vismaz 1/4 ČL
vinjiem tik Kompany kaads paarii jaanopeerk un komandai buus ljooti labi nokomplekteeta,lai gan to vieglaak pateikt kaa izdariit,jo izcili aizsargi shobriid ir shausmiigs deficiits un uz tiem liela konkurence
Slēpts komentārs no bloķēta lietotāja

     [+] [-]

, 2014-03-13 00:41, pirms 11 gadiem
frutttto rakstīja: Tā ir,jau pirmajā spēlē EPL CR no aizsargiem taisīja klaunus ! Zīmēties EPL ir liels risks,CR ir tik daudz pa kājām dabuujis,viņu glābj tikai savs atlētiskums
Eduardo ar savām kājām samaksāja par punktu noteikumos, kas par neprecīzu sliding tackle no aizmugures paredz sarkano
Slēpts komentārs no bloķēta lietotāja

     [+] [-]

, 2014-03-13 00:44, pirms 11 gadiem
pica9 rakstīja: Visa pasaules futbola sabiedrība Messi uzskata par visu laiku labāko spēletāju kāds ir bijis. Jums liec priekšā faktus, bet jūs tā pat atsakaties pieņemt un dzīvojat iedomu pasaule. Šī ir Messī ēra, Ronaldo atcerēsies kā otro labāko.
Karaļa vieta jau ir aizņemta uz neatdošanu. Nāks jauni laiki un jauni Messi, Pele un viņa statuss paliks.
Slēpts komentārs no bloķēta lietotāja
Slēpts komentārs no bloķēta lietotāja

  -2 [+] [-]

, 2014-03-13 00:45, pirms 11 gadiem
Ferdinands Lieliskaisss rakstīja: Neskatos tikai EPL, bet tieši tā, la ligu nespēju vairs paskatīties ja nu vienīgi el clasico, lai kārtīgi izsmietos Bet ja ČL tiesneši ir tik mīksti kā šitas un iepriekšējais, tad nu gan....
nu katram savas gaumes,ar man dazreiz tracina shii skraidiishana pakalj tiesnesim,bet es to pienjemu kaa kultuuras sastaavdalju un baudu tehnisko futbolu,ko La Liga var ieraudziit daudz biezaak un jebkuras komandas sastaavaa

     [+] [-]

, 2014-03-13 00:46, pirms 11 gadiem
frutttto rakstīja: nu tādus špielerus,kā Messi un CR atcerēsies tāpat kā Milleru,Bekenbaureru,Maradonu,Kruifu utt
protams.
Bet ne par to ir runa
Slēpts komentārs no bloķēta lietotāja
Slēpts komentārs no bloķēta lietotāja

     [+] [-]

, 2014-03-13 00:48, pirms 11 gadiem
frutttto rakstīja: Ramosu var pārvilināt,viņam tak Real alga ir maza
Pepi jau vasaraa meegjinaaja,bet kaut kas nojuka,bet par Ramosu,tad jaa,taadas baumas par vasaras periodu jau paraadiijushaas,taapat par to,ka Real vasaraa vajag maleejo aizsargu(Moreno no Seviljas vai Bernatu no Valencijas),pussargu Pogba vai Gundeganu un uzbruceeju Manzukicu
Slēpts komentārs no bloķēta lietotāja
Slēpts komentārs no bloķēta lietotāja

  +1 [+] [-]

, 2014-03-13 00:49, pirms 11 gadiem
pica9 rakstīja: Jebkurš futbola speciālists pateiks ka Messi ir daudz labāks futbolists par Pele. Tie bija citi laiki.
Tieši tā, tie bija citi laiki.
Un nākotnē, ņemot vērā šī brīža dzīves apstākļus pasaulē, šī brīža scoutinga iespējas... Messi klases spēlētāji vēl būs un būs.

Bet Pele bija tīrradnis ne tais gaišākajos laikos. Respektīvi, Tu jau pats pilnīgi pareizi raksturoji to, kādēļ Pele ir un visai pasaulei paliks vienīgais futbola Karalis - jo tie bija citi laiki
Slēpts komentārs no bloķēta lietotāja

  +1 [+] [-]

, 2014-03-13 00:50, pirms 11 gadiem
pica9 ko tu tur pīpe? Varbūt padalisies lai ar butu Messi fans. Cik plakati tev pie sienas ir pielikti ar vinju?
Slēpts komentārs no bloķēta lietotāja

  +1 [+] [-]

, 2014-03-13 00:51, pirms 11 gadiem
pica9 rakstīja: Visa pasaules futbola sabiedrība Messi uzskata par visu laiku labāko spēletāju kāds ir bijis. Jums liec priekšā faktus, bet jūs tā pat atsakaties pieņemt un dzīvojat iedomu pasaule. Šī ir Messī ēra, Ronaldo atcerēsies kā otro labāko.
Tici man, vienmēr atcerēsies dueli starp viņiem. To kā būs, vēl rādīs laiks, ne viens, ne otrs vēl ne tuvu nav savam karjeras norietam.

     [+] [-]

, 2014-03-13 00:52, pirms 11 gadiem
frutttto rakstīja: un ķīmiķis Vasja ir labāks par Mendeļējevu !
21.gadsimta Ford labāks par 20.gadsimta sākuma Ford
Slēpts komentārs no bloķēta lietotāja

  -1 [+] [-]

, 2014-03-13 00:52, pirms 11 gadiem
frutttto rakstīja: Bundeslīga arī ir tehnisks futbols+ uzbrukuma spēlē,no aizsardzības tur neviens nekapā
man jau liekas,ka taads tiiri fiziskais futbols Eiropaa tiek speeleets vairs tikai Anglijaa un tas ir palicis kaa peedeejais bastions,kas driizumaa ar mainiisies liidz kaads no liigas zvaigzneem dabuus kaadu smagu traumu.
P.S.tie pashi anglju tiesneshi CL tiesaa daudz citaadaak un biezaak svilpj kaa tajaa pashaa EPL
Slēpts komentārs no bloķēta lietotāja

     [+] [-]

, 2014-03-13 00:53, pirms 11 gadiem
frutttto rakstīja: mandzukiču vajag tikai auguma pēč,pie standartiem labs ! ar Gundoganu,var nopirkt,bet sildīs beņķi,viņam labāk meklēt citu klubu! Pogbā arī nav jēgas iet uz Real,ja var aiziet uz PSG
Gundogans,ja paaries uz Real,var kljuut par otru Sahinu,plus veel nav zinaams kas vinjam ar to muguras traumu

     [+] [-]

, 2014-03-13 00:54, pirms 11 gadiem
frutttto rakstīja: bullshit

  -1 [+] [-]

, 2014-03-13 00:54, pirms 11 gadiem
runcels23 rakstīja: City vārti bija pareizi, uz vienas līnijas ar Roberto...bet līnijtiesnesis nozaga vienus Neimar vārtus. Spēle tiešām bija laba un City izskatījās labi,tik Barca bija labāka.
Pendeli Barsai nozaga, vārtus nozaga, un City vārti nebija pareizi, spēlētājs aizmugurē stāvēja vārtsargam priekšā un traucēja!!! (Liverpool mazāk traucēja, EPL un neieskaitīja)
Slēpts komentārs no bloķēta lietotāja
Slēpts komentārs no bloķēta lietotāja

     [+] [-]

, 2014-03-13 00:55, pirms 11 gadiem
NilsK rakstīja: man jau liekas,ka taads tiiri fiziskais futbols Eiropaa tiek speeleets vairs tikai Anglijaa un tas ir palicis kaa peedeejais bastions,kas driizumaa ar mainiisies liidz kaads no liigas zvaigzneem dabuus kaadu smagu traumu.
P.S.tie pashi anglju tiesneshi CL tiesaa daudz citaadaak un biezaak svilpj kaa tajaa pashaa EPL
Tieši tā, reizēm var paskatīties šo fizisko futbolu, bet esmu pieradis tik ļoti pie La Liga, ka es pat nemanu un neiedziļinos tajos kritienos, vai izvairīšanos no sadursmēm (ko daudzi dēvē par simulēšanu).

Mans uzskats ir tāds, ja reali ir bijis kontaks un pārkāpums, tad kāda starpība, vai spēlētājs dabuj riktīgi pa kājām un iespejams, kādreiz kādā epizodē gūst smagu traumu, vai arī izvairās un cenšas parādīt, ka ir pārkāpums (būtu bijis, ja ietu līdz galam) ..
Slēpts komentārs no bloķēta lietotāja
Slēpts komentārs no bloķēta lietotāja

     [+] [-]

, 2014-03-13 00:56, pirms 11 gadiem
pica9 rakstīja: Ja Messi spēletu Pele laikos, domāju ka Messi statistika būtu 2 reizes lielāka par Pele.
tur jau tā burvība ka I Guess We'll never know!!!
Slēpts komentārs no bloķēta lietotāja
Slēpts komentārs no bloķēta lietotāja

  +2 [+] [-]

, 2014-03-13 00:57, pirms 11 gadiem
frutttto rakstīja: ja vecmammai buutu olas,buutu vectētiņš,ej gulēt trolli
šis bija labs
Ne tas trollis, bet tā Balled Granny

  -1 [+] [-]

, 2014-03-13 00:58, pirms 11 gadiem
labi,jaapaskataas kaa Madrides Marca reagjeejusi uz Barcas speeli,ko sliktu atkal atradushi un kaa Sport.es slavee saveejos
P.S.fascinee tas,ka man liek miinusus pie katra komenta,sajuuta taada,ka esmu Hose,kam ar liek,jo vienkaarshi vinjsh ir Hose(ja kas,kur Hose pazudis)
Slēpts komentārs no bloķēta lietotāja

     [+] [-]

, 2014-03-13 00:59, pirms 11 gadiem
pica9 rakstīja: Ja Messi spēletu Pele laikos, domāju ka Messi statistika būtu 2 reizes lielāka par Pele.
Messi varetu Pele bučus spodrinat un lielakai laimei varbut sasiet vel.
Slēpts komentārs no bloķēta lietotāja
Slēpts komentārs no bloķēta lietotāja

     [+] [-]

, 2014-03-13 01:00, pirms 11 gadiem
NilsK rakstīja: labi,jaapaskataas kaa Madrides Marca reagjeejusi uz Barcas speeli,ko sliktu atkal atradushi un kaa Sport.es slavee saveejos
P.S.fascinee tas,ka man liek miinusus pie katra komenta,sajuuta taada,ka esmu Hose,kam ar liek,jo vienkaarshi vinjsh ir Hose(ja kas,kur Hose pazudis)
Un saki, ka tu to vēl ņem pie sirds?
Hose Sočos palika
Slēpts komentārs no bloķēta lietotāja
Slēpts komentārs no bloķēta lietotāja
Slēpts komentārs no bloķēta lietotāja
Slēpts komentārs no bloķēta lietotāja
Slēpts komentārs no bloķēta lietotāja
Slēpts komentārs no bloķēta lietotāja

     [+] [-]

, 2014-03-13 01:03, pirms 11 gadiem
NilsK, novēlu Tev izturību!!!
(es domāju, sapratīsi kāpēc )
Slēpts komentārs no bloķēta lietotāja

     [+] [-]

, 2014-03-13 01:03, pirms 11 gadiem
One Man Show! rakstīja: Tieši tā, reizēm var paskatīties šo fizisko futbolu, bet esmu pieradis tik ļoti pie La Liga, ka es pat nemanu un neiedziļinos tajos kritienos, vai izvairīšanos no sadursmēm (ko daudzi dēvē par simulēšanu).

Mans uzskats ir tāds, ja reali ir bijis kontaks un pārkāpums, tad kāda starpība, vai spēlētājs dabuj riktīgi pa kājām un iespejams, kādreiz kādā epizodē gūst smagu traumu, vai arī izvairās un cenšas parādīt, ka ir pārkāpums (būtu bijis, ja ietu līdz galam) ..
nu tur jau tas saals manis teiktajaa,taa ir speeles sastaavdalja un neviens tam nepieveersh pastiprinaatu uzmaniibu,visi taa speelee
Slēpts komentārs no bloķēta lietotāja

     [+] [-]

, 2014-03-13 01:05, pirms 11 gadiem
Ferdinands Lieliskaisss rakstīja: Un saki, ka tu to vēl ņem pie sirds?
Hose Sočos palika
nee,mani tas tikai uzjautrina,pie taa jau esmu sen te pieradis

     [+] [-]

, 2014-03-13 01:07, pirms 11 gadiem
DaMarcus rakstīja: NilsK, novēlu Tev izturību!!!
(es domāju, sapratīsi kāpēc )
paldies,man ljoti patiik tas,ka Barca var nospeeleet da jebkaa,bet taapat visi uzmaniibu pieveersiis tikai tam kaa kaads speeleetaajs kaut kuraa tur min pie stuura karodzinja redziet ne taa nokrita
Slēpts komentārs no bloķēta lietotāja
Slēpts komentārs no bloķēta lietotāja

     [+] [-]

, 2014-03-13 01:07, pirms 11 gadiem
frutttto rakstīja: vakar skatījos ČL spēļu analīzi,starp RUS komentētājiem,un viņi atzina,ka Bayern var izkost tikai Real un Chelsea
Ar Bayern gribētos tikties vienā spēlē nevis mocīties divu spēļu summā

     [+] [-]

, 2014-03-13 01:08, pirms 11 gadiem
NilsK rakstīja: paldies,man ljoti patiik tas,ka Barca var nospeeleet da jebkaa,bet taapat visi uzmaniibu pieveersiis tikai tam kaa kaads speeleetaajs kaut kuraa tur min pie stuura karodzinja redziet ne taa nokrita
es par picas šķēli devīto domāju
Slēpts komentārs no bloķēta lietotāja
Slēpts komentārs no bloķēta lietotāja
Slēpts komentārs no bloķēta lietotāja
Slēpts komentārs no bloķēta lietotāja
Slēpts komentārs no bloķēta lietotāja
Slēpts komentārs no bloķēta lietotāja
Slēpts komentārs no bloķēta lietotāja

     [+] [-]

, 2014-03-13 01:12, pirms 11 gadiem
-Emka951- rakstīja: Bayern tavus zilos ar vienu kāju apspēlēs
To vien darījušas VISAS komandas kā "apspēlējušas". Arī šosezon pāris reižu mūs kārtējo reizi vēl pirms svilpes norakstīja

Bet no otras puses, Jā, neesam vēl Bayern gatavi. Mourinju to pašu teiktu.
Slēpts komentārs no bloķēta lietotāja
Slēpts komentārs no bloķēta lietotāja

     [+] [-]

, 2014-03-13 01:14, pirms 11 gadiem
DaMarcus rakstīja: es par picas šķēli devīto domāju
mani jau vinjsh neaiztiek,bet nu nerada labu iespaidu par Barcas faniem sheit kopumaa,mani,555,Ugji,Hugo un veel citiem
Slēpts komentārs no bloķēta lietotāja
Slēpts komentārs no bloķēta lietotāja
Slēpts komentārs no bloķēta lietotāja
Slēpts komentārs no bloķēta lietotāja

     [+] [-]

, 2014-03-13 01:16, pirms 11 gadiem
DaMarcus rakstīja: To vien darījušas VISAS komandas kā "apspēlējušas". Arī šosezon pāris reižu mūs kārtējo reizi vēl pirms svilpes norakstīja

Bet no otras puses, Jā, neesam vēl Bayern gatavi. Mourinju to pašu teiktu.
Man liekas ja Chelsea jau rīt būtu jāspēlē, tad TSO kko labu izdomātu Un visi atkal brīnītos, kā tad bez izcila uzbrucēja kko tādu var panākt
Lūk abas "uzbrukuma'' komandas atrodas tur kur atrodas.....

  -1 [+] [-]

, 2014-03-13 01:17, pirms 11 gadiem
-Emka951- rakstīja: BAYERN MUNICH IR UN BŪS VIENĪGIE FUTBOLA KARAĻI UN ČEMPIONI
Vai kā man pat trūkst vārdu par to, ko Tu tikko pateici

Es ceru, ka neesi vēl viens no "ja viņi šitos ar 10:0 uzvarēja, tad taču nākamos gaida tas pats" ?
Slēpts komentārs no bloķēta lietotāja
Slēpts komentārs no bloķēta lietotāja
Slēpts komentārs no bloķēta lietotāja

  -2 [+] [-]

, 2014-03-13 01:17, pirms 11 gadiem
-Emka951- rakstīja: Skaties ka vasaras transferā Messi neaizlaiž uz dienvidamēriku kapāt vai Eiropā kautkur baumo ka Tas pats City ir gatavs 200 mijl likt galdā
vajag jau atskjirt zurnaala paardoshanas noluukos gjenereetas baumas no reaalaam iespeejaam
P.S.De Marcus The Sun vai kursh tur tabloiids publiceeja taa speeleetaaja vaardu ieksh EPL,kas atdziishot savu netradicionaalo orientaaciju?
Slēpts komentārs no bloķēta lietotāja

     [+] [-]

, 2014-03-13 01:18, pirms 11 gadiem
-Emka951- rakstīja: Nez es domāju ka MU viņš ir vajadzīgs
Vajadzīgs arī viņš ir Skonto, bet tas nekad nenotiks!
Slēpts komentārs no bloķēta lietotāja
Slēpts komentārs no bloķēta lietotāja
Slēpts komentārs no bloķēta lietotāja
Slēpts komentārs no bloķēta lietotāja
Slēpts komentārs no bloķēta lietotāja
Slēpts komentārs no bloķēta lietotāja
Slēpts komentārs no bloķēta lietotāja
Slēpts komentārs no bloķēta lietotāja

     [+] [-]

, 2014-03-13 01:24, pirms 11 gadiem
Sarkanais Velns rakstīja: tavas spriešanas spējas ir absolūta nulle, trolli-pokemon
cilveeks izteica savas prognozes,kas tev pret to iebilstams?
Slēpts komentārs no bloķēta lietotāja

     [+] [-]

, 2014-03-13 01:25, pirms 11 gadiem
-Emka951- rakstīja: Labs ir tauta jadodas gulēt rīt uz darbu jādodas
nu ja, skaties, ka mamma tevi nepieceļ un aizgulēsies
Slēpts komentārs no bloķēta lietotāja
Slēpts komentārs no bloķēta lietotāja

  +1 [+] [-]

, 2014-03-13 01:27, pirms 11 gadiem
opaa,ljoti liels RESPECT Ronaldo,puisis nolicis uz galda 60000 Euro,lai pilniibaa atmaksaatu maza puikas smadzenju operaaciju,vienmeer priecee shaada riiciiba
Slēpts komentārs no bloķēta lietotāja

     [+] [-]

, 2014-03-13 01:29, pirms 11 gadiem
Sarkanais Velns rakstīja: mazā puikas frutto tēvs ir elektriķis, ko jau noskaidrojām, bet arī tevi atceros

tu lielījies, ka tev ir "draudzene", bet tu varētu precizēt - plīša zaķīts vai piepūšamā lelle?
nu jaasaka,ka atbildeeshu taapat kaa tu Frutto-tev atminja ir nulle,nekad neesmu teicis,ka man ir draudzene un man taas ar nav shobriid
Slēpts komentārs no bloķēta lietotāja

  +1 [+] [-]

, 2014-03-13 01:31, pirms 11 gadiem
Sarkanais Velns rakstīja: mazā puikas frutto tēvs ir elektriķis, ko jau noskaidrojām, bet arī tevi atceros

tu lielījies, ka tev ir "draudzene", bet tu varētu precizēt - plīša zaķīts vai piepūšamā lelle?
aa un jaa,pokemon,Frutto ir elektrikjis nevis vinja teevs,tev to atminjas atjaunotaaju vajag,kuru tagad pa tv reklamee,citaadi ne tikai savas brilles driiz neatradiisi
Slēpts komentārs no bloķēta lietotāja
Slēpts komentārs no bloķēta lietotāja
Slēpts komentārs no bloķēta lietotāja

     [+] [-]

, 2014-03-13 01:36, pirms 11 gadiem
Sarkanais Velns rakstīja: arī tu kā mazs puika visam tici, ko tev saka?

da tas otrs pokemons frutto tev savus sertifikātus skaipā parādīja un bildi ???
mana mamma var piekaut Tavu tēti!!!

Un atdod man manu mašīnīti, savādāk košļenes vairs nedošu!!!
Slēpts komentārs no bloķēta lietotāja

     [+] [-]

, 2014-03-13 01:36, pirms 11 gadiem
Sarkanais Velns rakstīja: arī tu kā mazs puika visam tici, ko tev saka?

da tas otrs pokemons frutto tev savus sertifikātus skaipā parādīja un bildi ???
vinjsh vismaz ir adekvaats atskjiriibaa no tevis,kam to vien gribaas kaa kaadam uzbraukt augumaa un nav reaalajaa dziivee vietas,kur nolaist tvaiku,taapeec to dara sheit
Slēpts komentārs no bloķēta lietotāja

     [+] [-]

, 2014-03-13 01:38, pirms 11 gadiem
Sarkanais Velns rakstīja: man ir pokemonu fiškas
var redzeet,veel viens no Robcika un Maxsvela jautriishu bandas

     [+] [-]

, 2014-03-13 01:38, pirms 11 gadiem
Sarkanais Velns rakstīja: man ir pokemonu fiškas
Labi, košļenes tomēr došu, ja parādīsi savu kolekciju

Respektīvi, nu jau aizgāja...
Līdz citai reizei visiem
Slēpts komentārs no bloķēta lietotāja
Slēpts komentārs no bloķēta lietotāja
Slēpts komentārs no bloķēta lietotāja
Slēpts komentārs no bloķēta lietotāja
Slēpts komentārs no bloķēta lietotāja
Slēpts komentārs no bloķēta lietotāja

     [+] [-]

, 2014-03-13 01:43, pirms 11 gadiem
Sarkanais Velns rakstīja: sasmējos ar par Damarkusu britānijā dzimis

kārtējais purčika letiņš, nekas vairāk, izliekas par to, kas nav

protams, viņš pierādīt ka es kļūdos un kaut kādā veidā ar bildēm, web kamerām pierādīt to, bet par to es stipri šaubos
zini ko,es nezinu,kur tagad aug labaakaas seenes,bet ej bekot,kas tu taads vispaar esi,lai kaadam kaut kas tev te buutu jaapieraada,pieraadi, ka tev divi spilveni uz kreesla nav jaauzliek,lai tiktu liidz klaviatuurai un nemaisies te futbola sadaljaa ar savu marazmu
Slēpts komentārs no bloķēta lietotāja
Slēpts komentārs no bloķēta lietotāja

  +1 [+] [-]

, 2014-03-13 01:45, pirms 11 gadiem
Un lūk sarkanais velns pieskārās jautājumam ko es jau kādu laiciņu gribēju uzdot Damarcusam....

     [+] [-]

, 2014-03-13 01:46, pirms 11 gadiem
opaa,pat aizmirsu ka Gulbis shodien speeleeja un pat uzvareeja
P.S.pie PSG Bayer raksta veel joprojaam neviena komentaara
Slēpts komentārs no bloķēta lietotāja
Slēpts komentārs no bloķēta lietotāja

     [+] [-]

, 2014-03-13 01:49, pirms 11 gadiem
NilsK rakstīja: P.S.pie PSG Bayer raksta veel joprojaam neviena komentaara
Gan šeit SC augs paaudze, kas dziedās slavas dziesmas PSG kā to tgd dara MC flaneļi
Slēpts komentārs no bloķēta lietotāja

     [+] [-]

, 2014-03-13 01:49, pirms 11 gadiem
Sarkanais Velns rakstīja: tu vari turpināt spamot sc

īsti un pieauguši vīri sporta un citas lietas pārspriež reālajā dzīvē ar aliņu vai nu bārā vai pie kāda mājās

bet netā čato tikai tīņi kādi protams ir damarkuss,nils,frutto
zinot Latviju,nemaz tik daudz sporta fanu mums nav,kur nu veel,kas reaali un pastiprinaati sekotu futbolam,tad nu naakas ar izliidzeeties
Slēpts komentārs no bloķēta lietotāja
Slēpts komentārs no bloķēta lietotāja

     [+] [-]

, 2014-03-13 01:54, pirms 11 gadiem
Sarkanais Velns rakstīja: tu vismaz esi mēģinājis ar īsto veci frutto sarunāt tikšanos, iedzert?

bet nu, ja gadi neatļauj ne alko pirkt, kur nu vēl bāru apmeklēt, tad ir kā ir
ja godiigi,tad kam tas ir vajadziigs,futbols man ir izklaide un to es nejaucu ar paareejo dziivi,kur pasham probleemu pietiek
Slēpts komentārs no bloķēta lietotāja

     [+] [-]

, 2014-03-13 01:56, pirms 11 gadiem
Ferdinands Lieliskaisss rakstīja: Gan šeit SC augs paaudze, kas dziedās slavas dziesmas PSG kā to tgd dara MC flaneļi
sasmeejos,kad nesen viens komenteetaajs teica,ka vinjsh vecs sajuutaas,kad jaamin ka laukumaa uznaacis speeleetaajs 95.gadaa dzimis,bet tad pateica,a ko domaat Vengeram,kam pamatsastaavaa jaasuuta speeleetaajs,kas veel nebija dzimis,kad vinjsh saaka Arsenal treneet
Slēpts komentārs no bloķēta lietotāja
Slēpts komentārs no bloķēta lietotāja

     [+] [-]

, 2014-03-13 01:58, pirms 11 gadiem
frutttto rakstīja: es ja dzeru,tad mājās! pirmkārt seja dzīva,otrkārt gulta tuvu
par to seja dziiva nepaarsteidzi,karstas asinis tev dazkaart
Slēpts komentārs no bloķēta lietotāja
Slēpts komentārs no bloķēta lietotāja
Slēpts komentārs no bloķēta lietotāja

  +1 [+] [-]

, 2014-03-13 02:03, pirms 11 gadiem
NilsK rakstīja: sasmeejos,kad nesen viens komenteetaajs teica,ka vinjsh vecs sajuutaas,kad jaamin ka laukumaa uznaacis speeleetaajs 95.gadaa dzimis,bet tad pateica,a ko domaat Vengeram,kam pamatsastaavaa jaasuuta speeleetaajs,kas veel nebija dzimis,kad vinjsh saaka Arsenal treneet
Tas ir tas pats ja nemaldos, ka Atletico pēdējo reiz ceturdaļfinālā tikuši, kad pats Simeone tur vēl spēlēja....
Slēpts komentārs no bloķēta lietotāja

     [+] [-]

, 2014-03-13 02:05, pirms 11 gadiem
frutttto rakstīja: man vakar patika Simeones un Zeedorfa apskaušanās ! Viņi tak vienu laiku Interā abi spēleja
Ture sasveicinaashanaas pirms speeles ar Barcas speeleetaajiem ar bija ljoti patiikama,viens no speeleetaajiem,kura paardoshanu vienmeer nozeeloju
Slēpts komentārs no bloķēta lietotāja
Slēpts komentārs no bloķēta lietotāja

     [+] [-]

, 2014-03-13 02:10, pirms 11 gadiem
frutttto rakstīja: Runāt var ar akcentu,a krievs var rakstīt tāpat kā latvietis,un neviens nejutīs atšķirību
Piekrītu!
Bet man ir vairāki netabildēti jautājumi saistībā ar Damarcusu un domāju, ka viņš neizlocītos....
Slēpts komentārs no bloķēta lietotāja
Slēpts komentārs no bloķēta lietotāja

     [+] [-]

, 2014-03-13 02:20, pirms 11 gadiem
Sarkanais Velns rakstīja: sasmējos ar par Damarkusu britānijā dzimis

kārtējais purčika letiņš, nekas vairāk, izliekas par to, kas nav

protams, viņš pierādīt ka es kļūdos un kaut kādā veidā ar bildēm, web kamerām pierādīt to, bet par to es stipri šaubos
Kas ir purčika letiņš???

Sagribējis manas bildītes, nerātnulis
Slēpts komentārs no bloķēta lietotāja

     [+] [-]

, 2014-03-13 02:22, pirms 11 gadiem
Ferdinands Lieliskaisss rakstīja: Un lūk sarkanais velns pieskārās jautājumam ko es jau kādu laiciņu gribēju uzdot Damarcusam....
Kāds ir jautājums?
Bet tikai tā ātrāk šovakar

Arī gribēsi info par to kā izskatās kāda vieta, kurā pats esi bijis? Nu, es esmu tēlains ja sanāk

     [+] [-]

, 2014-03-13 02:24, pirms 11 gadiem
skata peec pie PSG raksta aizsaaku diskusiju
Slēpts komentārs no bloķēta lietotāja

     [+] [-]

, 2014-03-13 02:26, pirms 11 gadiem
DaMarcus rakstīja: Kāds ir jautājums?
Bet tikai tā ātrāk šovakar

Arī gribēsi info par to kā izskatās kāda vieta, kurā pats esi bijis? Nu, es esmu tēlains ja sanāk
kaads ir valuutas kurs un vai veel joprojaam Londonaa nav mazaas miskastes kur benchikus izmest,lai bumbu neieliek?

  +1 [+] [-]

, 2014-03-13 02:28, pirms 11 gadiem
DaMarcus rakstīja: Kāds ir jautājums?
Bet tikai tā ātrāk šovakar

Arī gribēsi info par to kā izskatās kāda vieta, kurā pats esi bijis? Nu, es esmu tēlains ja sanāk
Ātri nesanāks, sc gļuko...
Pieņemu, ka esi vecumā līdz 30 ne vairāk! Dzimis Sotonā kā minēji! Tavi senči vai senča senči pēckara laikā aiztinās no LV? Tu visulaiku uzsver, ka tev nav nekāda sakara ar Latviju un kas tur notiek, bet bērnībā vecāki tev vismaz rakstīt latviski ir iemācījuši! Bravooo
Man sanāk, ka tu esi nekas vairāk kā trimdinieks uz vientuļas salas....

     [+] [-]

, 2014-03-13 02:28, pirms 11 gadiem
frutttto rakstīja: kam interesē PSG,uz Barsas un City fona
tv6 vadiibai liekas ka interesee,vai ar domaa ka tik vienas speeles deelj visi skries piesleegt viasat
Slēpts komentārs no bloķēta lietotāja

     [+] [-]

, 2014-03-13 02:32, pirms 11 gadiem
frutttto rakstīja: viasat ir mēsls,skatos daudz satelīta kanālu 3x lētāk
man ar vinjiem bijusi saskare,vairs negribu,labaak netaa striimus mekleeju
Slēpts komentārs no bloķēta lietotāja

     [+] [-]

, 2014-03-13 02:33, pirms 11 gadiem
NilsK rakstīja: kaads ir valuutas kurs un vai veel joprojaam Londonaa nav mazaas miskastes kur benchikus izmest,lai bumbu neieliek?
Diez gan precīzi par atkritumu urnām.
Valūtas kurss kam pret ko??? GBP pret eiro vai latu?
Slēpts komentārs no bloķēta lietotāja

     [+] [-]

, 2014-03-13 02:35, pirms 11 gadiem
DaMarcus rakstīja: Diez gan precīzi par atkritumu urnām.
Valūtas kurss kam pret ko??? GBP pret eiro vai latu?
nu lati nav jau vairs,bet pret Euro vai Usd

     [+] [-]

, 2014-03-13 02:35, pirms 11 gadiem
Ferdinands Lieliskaisss rakstīja: Ātri nesanāks, sc gļuko...
Pieņemu, ka esi vecumā līdz 30 ne vairāk! Dzimis Sotonā kā minēji! Tavi senči vai senča senči pēckara laikā aiztinās no LV? Tu visulaiku uzsver, ka tev nav nekāda sakara ar Latviju un kas tur notiek, bet bērnībā vecāki tev vismaz rakstīt latviski ir iemācījuši! Bravooo
Man sanāk, ka tu esi nekas vairāk kā trimdinieks uz vientuļas salas....
24 un pareizi par vecvecākiem (domāji droši vien).
Jā, Sauthemptona, Redžentspārka.
Augstskolu neminēšu, jo tā varēsiet identitāti noprast.

Un to, ka pats esmu Latvijā nu jau divus ar pusi gadus, jau vairākas reizes minēju

     [+] [-]

, 2014-03-13 02:37, pirms 11 gadiem
Ferdinands Lieliskaisss rakstīja: Ātri nesanāks, sc gļuko...
Pieņemu, ka esi vecumā līdz 30 ne vairāk! Dzimis Sotonā kā minēji! Tavi senči vai senča senči pēckara laikā aiztinās no LV? Tu visulaiku uzsver, ka tev nav nekāda sakara ar Latviju un kas tur notiek, bet bērnībā vecāki tev vismaz rakstīt latviski ir iemācījuši! Bravooo
Man sanāk, ka tu esi nekas vairāk kā trimdinieks uz vientuļas salas....
Redžentspārkas koledža bija domāts

     [+] [-]

, 2014-03-13 02:37, pirms 11 gadiem
DaMarcus rakstīja: 24 un pareizi par vecvecākiem (domāji droši vien).
Jā, Sauthemptona, Redžentspārka.
Augstskolu neminēšu, jo tā varēsiet identitāti noprast.

Un to, ka pats esmu Latvijā nu jau divus ar pusi gadus, jau vairākas reizes minēju
kas ta lika braukt atpakalj,lai gan lika nav pareizais vaards,kaapeec bija taada veelme?

     [+] [-]

, 2014-03-13 02:37, pirms 11 gadiem
NilsK rakstīja: nu lati nav jau vairs,bet pret Euro vai Usd
to jau ikviens varētu atrast, Nil

     [+] [-]

, 2014-03-13 02:39, pirms 11 gadiem
DaMarcus rakstīja: 24 un pareizi par vecvecākiem (domāji droši vien).
Jā, Sauthemptona, Redžentspārka.
Augstskolu neminēšu, jo tā varēsiet identitāti noprast.

Un to, ka pats esmu Latvijā nu jau divus ar pusi gadus, jau vairākas reizes minēju
Netaisi biezputru ne sev ne man! Man jau ir varianti! Bet neminēšu...
Pratināšana beigusies! Vari doties gulēt kā arī es to darīšu
Visu gaišu!
Slēpts komentārs no bloķēta lietotāja
Slēpts komentārs no bloķēta lietotāja

  -1 [+] [-]

, 2014-03-13 02:41, pirms 11 gadiem
DaMarcus rakstīja: to jau ikviens varētu atrast, Nil
ne jau vieteejo kursu,mums jau te paardod citaadaak,lai gan necenshos tevi uzkjert uz kluudas,taapat tev ticu un nesaprotu kam vajadziigas shiis izmekleeshanas,nav pof no kurienes tu esi,galvenais par kuru klubu esi un vai saproti par ko runaa

     [+] [-]

, 2014-03-13 02:42, pirms 11 gadiem
NilsK rakstīja: kas ta lika braukt atpakalj,lai gan lika nav pareizais vaards,kaapeec bija taada veelme?
Pēc universitātes pabeigšanas vecāki nolēma + bija jau rezervēta māja laukos.

Ir arī attāli radi Irkutskā, Krievija, tādēļ arī tur esmu pabijis.

Ja nākamais jautājums ir kur dzīvoju Latvijā un ar ko nodarbojos tad apdrošināšanas joma. Sīkāk neteikšu, kas pa kompāniju, savādāk Andris5 pie manis atnāks prasīt kādu polisi

  -1 [+] [-]

, 2014-03-13 02:42, pirms 11 gadiem
frutttto rakstīja: Galvenais,ka mani,kas visu muužu ir dzīvojis LV,sauc par okupantu
shaadaa saskaree naakas pierast ka piekjeraas pie vaardiem

  -1 [+] [-]

, 2014-03-13 02:44, pirms 11 gadiem
DaMarcus rakstīja: Pēc universitātes pabeigšanas vecāki nolēma + bija jau rezervēta māja laukos.

Ir arī attāli radi Irkutskā, Krievija, tādēļ arī tur esmu pabijis.

Ja nākamais jautājums ir kur dzīvoju Latvijā un ar ko nodarbojos tad apdrošināšanas joma. Sīkāk neteikšu, kas pa kompāniju, savādāk Andris5 pie manis atnāks prasīt kādu polisi
saprotu,tieshi taapeec atdalu savu nodarboshanos un paareejo dziivi no SC,man nav taada profesija kaa Frutto,ko var atklaat

     [+] [-]

, 2014-03-13 02:47, pirms 11 gadiem
NilsK rakstīja: ne jau vieteejo kursu,mums jau te paardod citaadaak,lai gan necenshos tevi uzkjert uz kluudas,taapat tev ticu un nesaprotu kam vajadziigas shiis izmekleeshanas,nav pof no kurienes tu esi,galvenais par kuru klubu esi un vai saproti par ko runaa
Exchange Rates - Compare Currency Exchange Rates
Respektīvi, ja gribat kaut ko noskaidrot, neprasiet neko tādu, kas ir ātri atrodams.

Ziniet ko es prasītu? Ieliktu kādu fočeni ar kaut ko ko man vajadzētu zināt un paprasītu vai nu kas tas ir, vai kur tas ir

     [+] [-]

, 2014-03-13 02:48, pirms 11 gadiem
Labi. Tagad gan visu labu
Slēpts komentārs no bloķēta lietotāja

  -1 [+] [-]

, 2014-03-13 02:49, pirms 11 gadiem
DaMarcus rakstīja: Exchange Rates - Compare Currency Exchange Rates
Respektīvi, ja gribat kaut ko noskaidrot, neprasiet neko tādu, kas ir ātri atrodams.

Ziniet ko es prasītu? Ieliktu kādu fočeni ar kaut ko ko man vajadzētu zināt un paprasītu vai nu kas tas ir, vai kur tas ir
labs,paldies,man riitaa tieshi dolaari jaamaina,bet atkaartoshos,man nav ko tev jautaat,jo ticu tev,pat ja muldeetu,tad tas man neko daudz nenoziimeetu

     [+] [-]

, 2014-03-13 02:53, pirms 11 gadiem
frutttto rakstīja: Suteners?
nee,tev taada profesija elektrikjis vienkaarshi,ja pateiktu saveejo tad Riigaa paliktu desmit vai drusku vairaak vietas kur mani atrast,njemot veeraa ka vaards man nikaa iistais
Slēpts komentārs no bloķēta lietotāja

     [+] [-]

, 2014-03-13 09:21, pirms 11 gadiem
fruto tu kā real fans pārāk daudz solidarizējies un cieni Barsu, kā to klubu var cienīt real fans? Respektēt, bet ar mēru jā, bet ne vairāk Brīžam liekas tu tā tik par futbolu fano nevis klubu No offence

P.S City slābeni galīgi pret barsu.

  +1 [+] [-]

, 2014-03-13 09:34, pirms 11 gadiem
Principā nebija slikti, ja realizētu momentus, varētu aizķerties. Bet Barsa uzvaru kopsummā bija vairāk pelnījusi.
No sākuma uzskatīju, ka vajadzēja likt 1. sastāvu FA un uz šo spēli to rotēt, bet ja tā padomā komandas progresam daudz vairāk dos sīva spēle pret Barsu izbraukumā, nekā uzvara FA kausā pret Wigan mājās. Šai spēlei arī uzmanība nesalīdzināmi lielāka, no tāda viedokļa tas attaisnojams. Tagad tikai slikti, ka līdz EPL spēlei maz laika, un sanāks rotēt sastāvu uz to.
Visvairāk uztrauc Aguero sāpes muskulī, cerams, ka izlaidīs tikai nākamo spēli.
Tiesnesis atkal izcēlās, no sākuma neiedeva pendeli pret Mesi, tad iedeva visiem tiem, kam City bija kartīšu limits dzeltenās kartītes, tad neideva pendeli pret Džeko un, visbeidzot noraidīja Zabu par to, ka tas viņam uzbļāva.... kā lai te nekritizē tiesnešus?

     [+] [-]

, 2014-03-13 09:41, pirms 11 gadiem
vispār fascinē daļa SC lietotāju, kas uzskata ka Barca ir simulantu komanda, kuru velk tiesneši, spēlē neskatāmu futbolu, bet tomēr gandrīz pēc katras spēles uzskata par pienākumi pavēstīt, ka skatījušies un nekas atkal nav mainījies. varētu dibināt mazohistu klubu, jo varēja taču piemēram vakar skatīties tabletniekus pret PSG, pēc komentāriem šķiet to vispār neviens maču nav redzējis...
Kas par pašu spēli - neticami labs bija Alba, sen nebija tik labs redzēts gan aizsardzībā gan uzbrukumā - par šādu tiešām bija vērts katrs eiro samaksātais Valensijai. Un tas ka šādi nespēlē Barca nacionālajā čempionātā - vaina pilnībā ir Tatas pusē - trenerim ir jāmāk motivēt komandu un, ja jūt, ka kāds no sastāva vispār nav noskaņojies - nav jālaiž laukumā, un jāmarinē jaunos uz soliņa (Roberto, Teljo, Bartra, Dos Santos utt). varbūt vēl daļa vainas ir uz Zubizaretas pleciem - jo kā jau es teicis iepriekš nav man saprotams vēl joprojām 2 lietas, kāda velna pēc nevar nopirkt normālu CD, bet jāmokās ar Mašerāno, kas ir lielisks DM (gan segšanā, gan izklupienos), bet štruntīgs otrajā stāvā. Un ja ir sūdīga diena Pikē, Pujols ir vairāk traumēts nekā vesels, Bartram neuzticas - tad centrā likt nav ko. un otra lieta, ka uz beņķa sēž salīdzinoši dārgais Songs, ko ne laukumā laiž, ne pārdod.

     [+] [-]

, 2014-03-13 09:53, pirms 11 gadiem
Par tiesnešiem - jā vakar bija jautājumi par vairākām epizodēm - pats dīvainākais bija tas , ka abos gadījumos (Messi - Lescots, Džeko - Pikē) tiesnesis atradās labās pozīcijās, taču nedeva svilpi nevienā...
bet nu teksts ko nobīdija Pelegrīni (kā dēļ vakar tupēja tribīnēs), ka šāda līmeņa spēles jādod tiesāt tienešiem kuri nāk no augstu spēles līmeņu čempionātiem - pilnīgas muļķības - nemaz nerunājot par to, ka tas automātiski izslēgtu veselu plejādi labu tiesnešu, bet uzaicinot tiesāt - tikai EPL vai La liga tiesnešus (piemēram) - es domāju ka te būtu ko daudziem šo līgu skatītājiem ko teikt - piem. par to pašu Klatenburgu, vai Gonzalu Gozalezu utt.