Layout: current: getMobContentLayout (Cid: Cache\Templating\LayoutCustomizations\Esports\CustomizationSource512 ), alternative: getMobContentLayout (Cid: Cache\Templating\LayoutCustomizations\Esports\CustomizationSource512), Fid:128, Did:0, useCase: 3
Autors: Jānis Rubulis

"Schalke" liek nodrebēt "Real", tomēr Madride nosargā uzvaru summā

"Schalke" liek nodrebēt "Real", tomēr Madride nosargā uzvaru summā
Foto: AP/Scanpix

UEFA Čempionu līgas ceturtdaļfinālā šovakar iekļuva Madrides "Real", kas atbildes spēlē savā laukumā ar 3:4 zaudēja Gelzenkirhenes "Schalke 04", taču summā bija pārāks ar 5:4.

Madrides "Real" pirmajā spēlē viesos uzvarēja ar 2:0 un pirms atbildes mača bija ļoti labās pozīcijās. Roberto di Mateo trenētajam "Schalke 04" šovakar nācās iztikt bez deviņiem futbolistiem, kuru savainojumu vai diskvalifikācijas dēļ nevarēja palīdzēt cīņā pret titulēto Madridi.

"Real" tikmēr ar teju optimālo sastāvu (savainoti Serhio Ramoss un Hamess Rodrigess) bija ārkārtīgi motivēti šī vakara spēlei. Pirmkārt, Madrides superklubs nesen zaudēja vadību Spānijas čempionātā, un neveiksme Čempionu līgā nebija pieļaujama. Otrkārt, "Real" bija vienas uzvaras attālumā no vēsturiskiem sasniegumiem – panākums šovakar ļautu labot Čempionu līgas rekordu pēc kārtas uzvarēto spēļu skaita ziņā (šī brīža rekords – 10) un atkārtot visu laiku labāko sasniegumu pēc kārtas uzvarēto mājas maču daudzuma ziņā (12).

Spēles sākums gan neliecināja, ka "Real" klāsies viegli. Karlo Ančeloti vadītā komanda neizskatījās pārāk aktīva uzbrukumu veidošanā, tikmēr "Schalke 04" pretuzbrukumos pārgāja diezgan plūstoši, veidojot dažus bīstamus momentus pie Ikera Kasiljasa sargātajiem vārtiem. Līdz ar to nebija pārsteigums, ka rezultātu atklāja tieši viesi – pēc 19 gadus vecā Maksimiliāna Meijera reida vārtus guva Kristiāns Fukss.

"Real" piecas minūtes vēlāk izlīdzināja rezultātu un pēc īsa aktivitātes uzplaiksnījuma atkal atdeva iniciatīvu viesiem. Vācijas klubs atkal izvirzījās vadībā, 40. minūtē pēc vairākiem sitieniem un "Real" aizsargu pasivitātes 2:1 panākot Klāsam Janam Huntelāram. Madride atkal atbildēja ar vārtu guvumu piecu minūšu laikā – atkal precīzs bija Ronaldu, turklāt arī otrie vārti gūti ar galvu.

Otrajā puslaikā vārtu birums turpinājās. 53. minūtē Karims Benzemā izvirzīja vadībā "Real", taču jau četras minūtes vēlāk 19 gadus vecais Eirokausu debitants Līrojs Sanē ar precīzu tālsitienu no soda laukuma stūra izlīdzināja rezultātu (3:3). Komandas nedaudz palēnināja spēles tempu, lai gan Madrides futbolisti ik pa laikam mēģināja sarūpēt arī ceturto vārtu guvumu. Uzbrukumu veidošanā piedalījās arī horvātu pussargs Luka Modričs, kuram tā bija pirmā spēle kopš novembra vidus.

Tā vietā 84. minūtē Huntelārs šokēja līdzjutējus ar ļoti spēcīgu sitienu zem paša vārtu pārliktņa. Trīs minūtes vēlāk Kasiljass bija spiests glābt mājiniekus pēc Sanē tālsitiena, bet "Schalke 04" turpināja uzbrukt – viesi bija vienu vārtu attālumā no sensācijas. Kasiljass glāba vēl vienu reizi, un "Schalke 04" summā netika pie kārotā panākuma, lai gan, protams, nopelnīja milzīgas uzslavas par sniegumu "Santiago Bernabeu".

UEFA Čempionu līgas astotdaļfināla atbildes spēles, 10. marts

SpēleRezultātsVārtu guvējiSumma
Real – Schalke 043:4 (2:2)Ronaldu 25' 45' Benzemā 53' – Fukss 20' Huntelārs 40' 84' Sanē 57'5:4
Porto – Basel4:0 (1:0)Braimī 14' Erera 47' Kasemiru 56' Abubakars 76'5:1

Izmantotie resursi:
The official website for European football –...


, 2015-03-10 23:39, pirms 10 gadiem
Sakiet, ka vēl Klāsijs nav dzīvnieks!!!!
Vispār jau Šalkes otrie vārti bija kaut kas tik mežonīgs un nībelundzisks!!!
Paldies par otro satriecošo vakaru pēc kārtes Viņa Majestātei FUTBOLAM

p.s.
biju uzlicis rm 3-1, bet galīgi nav žēl naudas par šādu galertikāņu vazāšanu
, 2015-03-10 23:39, pirms 10 gadiem
Ja Real taa turpinaas tad naakamajaa kaartaa buss sagraave ar 0:10 ar jebkuru pretinieku..
, 2015-03-10 23:39, pirms 10 gadiem
Dīvaini to teikt, bet man liekas, ka vairāk šovakar labāk ir būt Schalke fanam... briesmīgs sniegums no Real.
Slēpts komentārs no bloķēta lietotāja
, 2015-03-10 23:40, pirms 10 gadiem
Bez Ikera Madridē sāktos grautiņi. 2 superseivi, lai gan pirms tam kādi 2 goli uz viņa ādas.
, 2015-03-10 23:40, pirms 10 gadiem
Turpinot par Klāsiju - man ir 4 biļetes uz viņu ; )
Slēpts komentārs no bloķēta lietotāja
, 2015-03-10 23:40, pirms 10 gadiem
Jā, smieklīgi izskatās, kā pagājušā gada ČL čempioni velk laiku, lai tiktu pāri Šalkei. Patiesībā tur nekā smieklīga nav, jo pašlaik Real spēlē drausmīgi.
, 2015-03-10 23:40, pirms 10 gadiem
Nu jaa,ir ko padomat!
, 2015-03-10 23:40, pirms 10 gadiem
Superklubs shaadi speeleet nedriikst!!!
, 2015-03-10 23:40, pirms 10 gadiem
gravitons rakstīja: Ja Real taa turpinaas tad naakamajaa kaartaa buss sagraave ar 0:10 ar jebkuru pretinieku..
Tagad vajadzētu pretī dabūt BMW : ))))))))
, 2015-03-10 23:40, pirms 10 gadiem
Sanae ar huntelaaru shovakar tik labi nospeeleeja.. Casillas nulle... un jā , gandrīz aizmirsu- Hala laša*as Nu nevar tā spēlēt ČL izslēgšanas spēlēs kā to RM darīja šovakar. cik nu tur trūka .. 90min varēja būt arī 3:5.. žēl shalki. nākamajā kārtā gaidu chelsea vs real madrid. izdupsēsim kā mazos!!!
, 2015-03-10 23:41, pirms 10 gadiem
Reals laikam vel jauno gadu svin...
Slēpts komentārs no bloķēta lietotāja
, 2015-03-10 23:41, pirms 10 gadiem
Nebija pelnijis RM tikt tālak,par tik vieglprātīgu speli. ..Go Schalke!
, 2015-03-10 23:41, pirms 10 gadiem
Jautās, kāpēc mīlu futbolu, šī spēle pasaka visu
Slēpts komentārs no bloķēta lietotāja
, 2015-03-10 23:41, pirms 10 gadiem
Panika bļ*. Paldies dievam tika tālāk Real. Ikeram pensija ātrāk pienāks
, 2015-03-10 23:41, pirms 10 gadiem
Vismaz prieks ka Modrics atpakal! Pec vina uznakshanas,centrs uzreiz atdzivojas!
Slēpts komentārs no bloķēta lietotāja
Slēpts komentārs no bloķēta lietotāja
, 2015-03-10 23:42, pirms 10 gadiem
Apsveicu tos kuri smuki nopelnīja,nu ja kāds uzlika kaut ko :d
bet spēle skatāma!! un cerams ka Real saņemsies!! HALA MADRID!
, 2015-03-10 23:42, pirms 10 gadiem
W W E rakstīja: Nebija pelnijis RM tikt tālak,par tik vieglprātīgu speli. ..Go Schalke!
skaidrs, ka nebija, jo Marselu gols 1.k bija cūcene
, 2015-03-10 23:42, pirms 10 gadiem
Šalke malačii! Pirmo reizi redzu tādu Sanē, nu tik labi iegāja spēlē, tik droši ar bumbu izrīkojas, naglijs tāds, izskatās ļoti perspektīvs spēlētājs. Real ar savu ekonom režīmu jau zaje*al, besī ka nespēlē. Ja viņi turpinās šitā spēlēties ar uguni, nebrīnīšos ja dabūs no kāda pa dirsu tāpat, kā paši pagājšgad Bayern sadeva..
, 2015-03-10 23:42, pirms 10 gadiem
Ir sajuta,ka bez Ramosa tur aizsargi laiz luni,un nav kam blaut uz viniem.Aizsardziba,ka caura siena...Ikers ar lielako speles dalu,ka stabs stav.
Reti pretiga spele jau kuro reizi pec kartas RM izpildijuma.
, 2015-03-10 23:42, pirms 10 gadiem
Ietiepīgais Karlo, kāpēc nepamēģināt 4 4 2 ja pie 4 3 3 mums pilnīgā pakaļā spēle. Kauns, ka var savās mājās vilkt laiku un zaudēt Šalkei.
Slēpts komentārs no bloķēta lietotāja
, 2015-03-10 23:42, pirms 10 gadiem
RAGNARS rakstīja: Sanae ar huntelaaru shovakar tik labi nospeeleeja.. Casillas nulle... un jā , gandrīz aizmirsu- Hala laša*as Nu nevar tā spēlēt ČL izslēgšanas spēlēs kā to RM darīja šovakar. cik nu tur trūka .. 90min varēja būt arī 3:5.. žēl shalki. nākamajā kārtā gaidu chelsea vs real madrid. izdupsēsim kā mazos!!!
diemžēl Ikers arī bija tas, kas liedz 3-5 iznākt :/
Slēpts komentārs no bloķēta lietotāja
Slēpts komentārs no bloķēta lietotāja
, 2015-03-10 23:43, pirms 10 gadiem
RAGNARS rakstīja: Sanae ar huntelaaru shovakar tik labi nospeeleeja.. Casillas nulle... un jā , gandrīz aizmirsu- Hala laša*as Nu nevar tā spēlēt ČL izslēgšanas spēlēs kā to RM darīja šovakar. cik nu tur trūka .. 90min varēja būt arī 3:5.. žēl shalki. nākamajā kārtā gaidu chelsea vs real madrid. izdupsēsim kā mazos!!!
man drīzāk liekas, ka jūs rīt pagrūdīsiet pret PSG, tā kā nesaceries par agru
, 2015-03-10 23:43, pirms 10 gadiem
Aa jaa.. vieniigi CR jauzslavee.. shovakar vieniigais pie lasharaam uzspiideeja.
, 2015-03-10 23:43, pirms 10 gadiem
Huntelars tik parliecinosi bombardē, vel ir iekšā.
Un tas jaunais Sanē, kas par CL debiju, superigs gols un augstakas klases piespele, loti aktivi darbojas
Slēpts komentārs no bloķēta lietotāja
, 2015-03-10 23:44, pirms 10 gadiem
Negaidiiti,cerams Arsenal speeleetaaji skatiijaas speeli un nems piemeeru, kaa speeleet atbildes speelee pret Monaco!
, 2015-03-10 23:44, pirms 10 gadiem
Fibery skaties labaak ,ka pats nepagruudies zem kaada nazja
, 2015-03-10 23:44, pirms 10 gadiem
lol22 rakstīja: un kādu piespēli izdarija huntelāram!
kā vakar Valensija
, 2015-03-10 23:44, pirms 10 gadiem
Nav jau nekas briesmīgs.

Trakākajā gadījumā - kārtējā vienība, kas ar blīkšķi pierādīs, kāpēc šo līgu nevar uzvarēt divus gadus pēc kārtas
Labākajā gadījumā - ir vienkārša, jebkuram, nu jau, tiešām redzama, performances bedre Real'am.
, 2015-03-10 23:44, pirms 10 gadiem
Beidziet nolikt Realu un priecajaties, ka sodien bija superigs futbols
Slēpts komentārs no bloķēta lietotāja
Slēpts komentārs no bloķēta lietotāja
Slēpts komentārs no bloķēta lietotāja
, 2015-03-10 23:45, pirms 10 gadiem
Kad transfēru periodā Real pēdējo reizi nopirka aizsargu?
Slēpts komentārs no bloķēta lietotāja
, 2015-03-10 23:46, pirms 10 gadiem
Zigfrīds_V10 rakstīja: Huntelārs štangu meistars
1 štanga iekšā 1 štanga ārā
redzēs, cik Skonto pāri paliks : )
, 2015-03-10 23:46, pirms 10 gadiem
Šī spēle vnk lol. Nu savos ļaunākajos murgos nebiju iedomājies, ka Šalke sabliezīs 4 golus viesos Reālam būs par ko padomāt.
Labi, ka Real vairs nav mana favorītkomanda, tapēc spēli skatījos kā izlaidi un tā sanāca vnk super. Labi pavadīts vakars. Paldies!
, 2015-03-10 23:46, pirms 10 gadiem
Kili rakstīja: Real fani: galvenais , ka Real tika tālāk

(tas nekas, ka knapi, knapi)
Jā, priekš faniem, tiešām, tas nekas, ka knapi.

Kaut vai negodīgi un tiesnesim kaut kur nejauši pavelkot.

Kā gan var būt savādāk.

Kārtējo reizi parādi savu filozofiju - esmu līdzjutējs, tad, ja labi spēlējam?
, 2015-03-10 23:46, pirms 10 gadiem
luksofoors rakstīja:
Monaco ir viena no labākajām aizsardzībām Eiropā, nesalīdzini ar RM caurstaigājamo sētu.
Da labi,neaizmirsti kaadaa cempii vini speelee!!!
, 2015-03-10 23:46, pirms 10 gadiem
fans366 rakstīja: Galvenais, ka uzvara
Bet secinājumi tiks izdarīti
Labāk šāda spēle un tikšana tālāk, un viela pārdomām
Nekā viss ietu gludi un tad pēkšņi aplauziens
3-4 uzvara?
nu nu
Slēpts komentārs no bloķēta lietotāja
, 2015-03-10 23:46, pirms 10 gadiem
ArsenalFC rakstīja: Negaidiiti,cerams Arsenal speeleetaaji skatiijaas speeli un nems piemeeru, kaa speeleet atbildes speelee pret Monaco!
Arsenal vēl nav atguvušies no svinībām pēc vakardienas uzvaras
, 2015-03-10 23:46, pirms 10 gadiem
Luksaforam laiks guleet.. nejeedz ko raksta!
Slēpts komentārs no bloķēta lietotāja
, 2015-03-10 23:47, pirms 10 gadiem
Zigfrīds_V10 rakstīja: Beilu laiks likt uz beņķa,neredz ne partnerus,ne pats jēdz iesist ! lai mācās no Ronaldu,viņam nekad nebūt tādā līmenī
Abi divi man besī ārā, Beils spēlē Rudņeva līmenī tik skrien ātrāk, koka klucis pilnīgākais. Cr jau konkrēti zb pie katra kontakta, kur tiek zaudēta bumba plivina rokas pa gaisu, nekad necīnās līdz galam. Viņš ir kluba līderis un izcils spēlētājs, bet jau sāk piebesīt viņa darbības
, 2015-03-10 23:47, pirms 10 gadiem
lol22 rakstīja: un kādu piespēli izdarija huntelāram!
Tas bija nelaimes gadijums,bet gandriz parkera bumbu! Toties kadu piespeli Beilam iedeva,tik zel ka Beilam!
Pec tik garas atputas nospeleja loti labi!
, 2015-03-10 23:47, pirms 10 gadiem
yuka rakstīja: Šī spēle vnk lol. Nu savos ļaunākajos murgos nebiju iedomājies, ka Šalke sabliezīs 4 golus viesos Reālam būs par ko padomāt.
Labi, ka Real vairs nav mana favorītkomanda, tapēc spēli skatījos kā izlaidi un tā sanāca vnk super. Labi pavadīts vakars. Paldies!
kapēc vairs nav?
man kopš bērnības bija, ir un vienmēr būs
MIL
BAR
ARS
Slēpts komentārs no bloķēta lietotāja
, 2015-03-10 23:48, pirms 10 gadiem
Bale shodien speeleeja? Es pat nepamaniiju
Slēpts komentārs no bloķēta lietotāja
, 2015-03-10 23:49, pirms 10 gadiem
Ragnars
tas pats , es jau saaku brinities, ko Beilu piemin
Slēpts komentārs no bloķēta lietotāja
, 2015-03-10 23:49, pirms 10 gadiem
RAGNARS rakstīja: Bale shodien speeleeja? Es pat nepamaniiju
89min rādīja smuku pričeni
Kross arī vienreiz bija redzams : DDDDDD
, 2015-03-10 23:49, pirms 10 gadiem
blah rakstīja: Arsenal vēl nav atguvušies no svinībām pēc vakardienas uzvaras
O jaa,taa vareetu buut,uzvara Trafordaa gan jau ka tika nosvineeta,bet nekas liidz Monaco veel laika daudz,gan aties!
Slēpts komentārs no bloķēta lietotāja
, 2015-03-10 23:50, pirms 10 gadiem
sasperjods-k rakstīja: kapēc vairs nav?
man kopš bērnības bija, ir un vienmēr būs
MIL
BAR
ARS
Man bērnībā bija Real, MU, bet Real atkrita tad, kad katru sezonu sāka pirkt kādu superzvaigzni. Esmu vairāk izaudzināto, nevis nopirkto titulu piekritējs. Tiesa gan- joprojām atbalstu Real. Kaut kur nu ļoti dziļi sirdī jau ir vēl paslēpušās simpātijas.
, 2015-03-10 23:50, pirms 10 gadiem
RAGNARS rakstīja: Sanae ar huntelaaru shovakar tik labi nospeeleeja.. Casillas nulle... un jā , gandrīz aizmirsu- Hala laša*as Nu nevar tā spēlēt ČL izslēgšanas spēlēs kā to RM darīja šovakar. cik nu tur trūka .. 90min varēja būt arī 3:5.. žēl shalki. nākamajā kārtā gaidu chelsea vs real madrid. izdupsēsim kā mazos!!!
Tu ta priecajies par Real zaudi,kaut gan pashi vel nekur neesat tiksushi!
Slēpts komentārs no bloķēta lietotāja
, 2015-03-10 23:50, pirms 10 gadiem
Ronaldo parada, ka ir fiziski superigs, tik parliecinosi panema taas bumbas, lika izskatities parak viegli
, 2015-03-10 23:50, pirms 10 gadiem
Casillas 6 seivi un 4 ielaisti, stāvot Madrides vārtos
, 2015-03-10 23:50, pirms 10 gadiem
Zigfrīds_V10 rakstīja: bet tāpāt 2 golus iesita,pie tam svarīgus,pret CR šodien nekādu pretenziju !
Par viņa uzbrucēja dotībām neizsakos izcilas un spēli aizvadīja labu, bet divcīņas pilnīgs pāvs!
, 2015-03-10 23:51, pirms 10 gadiem
Kas pa spēli!! Kas pa futbolu!
, 2015-03-10 23:51, pirms 10 gadiem
Hala Madrid rakstīja: Abi divi man besī ārā, Beils spēlē Rudņeva līmenī tik skrien ātrāk, koka klucis pilnīgākais. Cr jau konkrēti zb pie katra kontakta, kur tiek zaudēta bumba plivina rokas pa gaisu, nekad necīnās līdz galam. Viņš ir kluba līderis un izcils spēlētājs, bet jau sāk piebesīt viņa darbības
CR plātīt varbūt plāta rokas, bet šodien viņa emocijas un dusmas uz komandas biedriem atainoja visu spēli. Izskatījās arī pēc spēles, ka viņš atšuva Kasiljasu, kurš tur vāca komandu, laikam pateikties līdzjutējiem un saprotams, ja komandai aizsardzības šodien nebija vispār kā tādas.
, 2015-03-10 23:52, pirms 10 gadiem
Luksafor - es vakar skatijos mu vs arsenal... arsenals ir zirgaa..
, 2015-03-10 23:52, pirms 10 gadiem
Un pirms shiis speeles likaas ka shalke ieliks 4 golus luksafor?
, 2015-03-10 23:53, pirms 10 gadiem
yuka rakstīja: Man bērnībā bija Real, MU, bet Real atkrita tad, kad katru sezonu sāka pirkt kādu superzvaigzni. Esmu vairāk izaudzināto, nevis nopirkto titulu piekritējs. Tiesa gan- joprojām atbalstu Real. Kaut kur nu ļoti dziļi sirdī jau ir vēl paslēpušās simpātijas.
Nu jau nu.

Pat Puškāsu viņi, tā vai savādāk, bet praktiski nopirka.
, 2015-03-10 23:53, pirms 10 gadiem
ArsenalFC rakstīja: O jaa,taa vareetu buut,uzvara Trafordaa gan jau ka tika nosvineeta,bet nekas liidz Monaco veel laika daudz,gan aties!
Jācer ka Ščesnijs neizdomāja dušās uzpīpēt pēc uzvaras Bet nu vismaz nekas tāds nav dzirdēts. Savukārt runājot par Monaco spēli, ātri vārti pirmajā HT un varam aizķerties vēl.
Slēpts komentārs no bloķēta lietotāja
, 2015-03-10 23:54, pirms 10 gadiem
yuka rakstīja: Man bērnībā bija Real, MU, bet Real atkrita tad, kad katru sezonu sāka pirkt kādu superzvaigzni. Esmu vairāk izaudzināto, nevis nopirkto titulu piekritējs. Tiesa gan- joprojām atbalstu Real. Kaut kur nu ļoti dziļi sirdī jau ir vēl paslēpušās simpātijas.
Tu skaidrā esi???

Vācijā - tas, Spānijā - tas, un kopumā - ne šis, ne tas?!?

Neko jau sliktu nesaku, bet likās, ka ne Tu būsi šis gadījums
, 2015-03-10 23:55, pirms 10 gadiem
Nu ja šādi spēlēs, Camp Nou būs ļoti grūti, kautgan noteikti saņemsies un nedos man to prieku redzēt 3:0.
Slēpts komentārs no bloķēta lietotāja
, 2015-03-10 23:56, pirms 10 gadiem
Yuka
Kka lidzigi, pasaa futbola atbalstisanas saakumaa patika Reaals, kkas vinos pievilka (nekas saistits ar tituliem, jo par tiem pat isti nezinaju tad, biju jauns), bet laika gaitaa palika slikti no tiem speletajiem, vinu attieksmes un saku vairak pieversties United (atceros kaa veel pirmo reizi izdzirdeju to nosaukumu, ieraudziju emblemu un teerpus, nespeju attureties)
, 2015-03-10 23:57, pirms 10 gadiem
Zigfrīds_V10 rakstīja: arī? tak Etihadā bija 18+
viņš to bija domājis kā Barsas fans, joprojām domā, ka neviens nezin, ka viņš ir Aguero un pārējie profili.
Slēpts komentārs no bloķēta lietotāja
, 2015-03-10 23:58, pirms 10 gadiem
blah rakstīja: Jācer ka Ščesnijs neizdomāja dušās uzpīpēt pēc uzvaras Bet nu vismaz nekas tāds nav dzirdēts. Savukārt runājot par Monaco spēli, ātri vārti pirmajā HT un varam aizķerties vēl.
Jaa es ar domaaju,ka varam veel aizkerties! Par poli runaajot,lai tik piipee,man Ospina labaak patiik!
Slēpts komentārs no bloķēta lietotāja
, 2015-03-10 23:58, pirms 10 gadiem
DaMarcus rakstīja: Nu jau nu.
Pat Puškāsu viņi, tā vai savādāk, bet praktiski nopirka.
Nu labi, jau labi- jebkura komanda jau iepērkas, bet kad sāku skatīties futbolu- ti- 90vidū, tad Real transfēros bija pat ļoti neaktīvi, bet pēc millenium tik sākās- Figu, Zidāns, Ronaldo, Bekhems- visas tālaika zvaigznes nocēla.
, 2015-03-10 23:58, pirms 10 gadiem
Reals izlīda caur adatas aci var teikt,tika 1/4 fināla tik pat labi pēc šī mača varētu teikt,ka vairāk Schalke 04 vairāk bija pelnījuši spēlēt 1/4 finalā,bet laikam vienmēr,kaut kā veiksme palīdz stiprākiem.
Slēpts komentārs no bloķēta lietotāja
, 2015-03-10 23:59, pirms 10 gadiem
Ja šalke aizietu beigās tālāk, Karlo galva ripotu.
, 2015-03-10 23:59, pirms 10 gadiem
blah rakstīja: CR plātīt varbūt plāta rokas, bet šodien viņa emocijas un dusmas uz komandas biedriem atainoja visu spēli. Izskatījās arī pēc spēles, ka viņš atšuva Kasiljasu, kurš tur vāca komandu, laikam pateikties līdzjutējiem un saprotams, ja komandai aizsardzības šodien nebija vispār kā tādas.
Emocijas ir vietā un plātīšanās uz komandas biedriem, bet es runāju par minimālajiem kontaktiem, spēka divcīņam kuras viņš zaudē 90% gadījumos un tad uz tiesnesi plāta. 2015 gadā mums nav aizsardzības, mums nav mida, un uzbrukums klibo pa pilnu programmu. Uzbrucējiem nav saprašanās nekādas pretinieku soda laukuma tuvumā. Un viss šitas ir dēļ tā, ka visu sezonu tiek spēlēts ar vienu vienpadsmitnieku un rotācija ir nekāda. Un jau, tad kad mēs visiem skrējam pāri rudenī zināju, ka pavasarī būs sūdi un to teica gan Nils, gan EPL fani šajā portāla un tas ir tikai loģiski.
, 2015-03-11 00:00, pirms 10 gadiem
Skat ko atradu!
Cristiano Ronaldo has broken Raúl González's all-time goal record in UEFA club competition with his 77th and 78th strikes in Real Madrid CF's game with FC Schalke 04 tonight.
Slēpts komentārs no bloķēta lietotāja
Slēpts komentārs no bloķēta lietotāja
, 2015-03-11 00:01, pirms 10 gadiem
HALA MADRID
SNIEGUMA IR PAMATIIGS KRITUMS SALIDZINAAJUMAA AR SEZONAS SAKUMU BET GALVENAIS JAU BIJ TIK TAALAAK UN MAACIITIES NO KLUDAM JO PEDEJAS SPELES IR BIJUSSAS SLIKTAS BET SSODIEN JAU BIJ LABAAK UN AR TO PIETIKA LAI SPELEETU NAKAMAJAA KAARTAA
HALA MADRID
PASAM SSODIEN LIKAS KA ZAUDESIM BET NECELAS ROKU PAR CENTU UZLIKT PRET SAVEEJIEM !
Slēpts komentārs no bloķēta lietotāja
, 2015-03-11 00:01, pirms 10 gadiem
Leo4a rakstīja: Ja šalke aizietu beigās tālāk, Karlo galva ripotu.
Ja Nepanems La Ligu,tad galva tapat ripos!
, 2015-03-11 00:01, pirms 10 gadiem
Leo4a rakstīja: Ja šalke aizietu beigās tālāk, Karlo galva ripotu.
domāju ka beigās ka šalke iesita ceturtos,čalis apmīzās no bailēm
, 2015-03-11 00:02, pirms 10 gadiem
ZIWRAV rakstīja: Yuka
Kka lidzigi, pasaa futbola atbalstisanas saakumaa patika Reaals, kkas vinos pievilka (nekas saistits ar tituliem, jo par tiem pat isti nezinaju tad, biju jauns), bet laika gaitaa palika slikti no tiem speletajiem, vinu attieksmes un saku vairak pieversties United (atceros kaa veel pirmo reizi izdzirdeju to nosaukumu, ieraudziju emblemu un teerpus, nespeju attureties)
Vajag vairāk pa fanu klubiem un community kādam klubam padarboties.

Tad tā nebūs, ka, nepatīk kā spēlē, nepatīk politika un sirds jau muks pie kāda cita.

Jā, sekošana līdzi kādam citam, nav peļama lieta. Pats sekoju Notts County, otrajai Notingemai un AFC Wimbledon, bet atbalstīt tomēr uzdrīkstos tikai vienu.

Respektīvi, man nav saprotams tomēr tas "tagad esmu par vienu, rīt būšu par citiem"

Ir jācenšas salaulāties ar vieniem, par spīti, ko par Tevi un iemesliem, kāpēc tas tā ir, kāds saka.

Tikai mans viedoklis
, 2015-03-11 00:02, pirms 10 gadiem
luksofoors rakstīja: Arsenalam tak ir tāda tendence, ka pāris spēles labi nospēlē un liekas, ka nu tik būs, bet tā arī īsti nekas nesanāk. Tā ir viņu problēma jau kādu laiku, ne pirmo sezonu. Statistiski iespēja, ka viņi tiks tālāk ČL škiet bija zem 10%. Teorētiski ir iespējams, bet nu neticu. Es TOTO nespēlēju, bet ja spēlētu, tad liktu uz Monako tikšanu tālāk. Negribu piemest pagali ugunskuram, bet teikšu, ka Monako mājās ir nopietnāks pretinieks par MU FA kausā.

Un nē, to , ka RM ielaidīs četrus golus, to nevarēja paredzēt. Bet problēmas ir redzamas kādu laiku, vispār dīvaini skatīties, kā TOP3 pasaules klubs cīnās ar problēmām aizsardzībā dēļ viena aizsarga iztrūkuma.

p.s - ir tāda opcija, kā citēt. Tā pārskatāmāk taču.
Un tu gribi teikt, ka Monaco nav problēmu? Pēc Falcao un Hamesa pārdošanas no pagājušā gada Monaco palikusi tikai ēna, bet nu, protams, klubs jau joprojām labs.
, 2015-03-11 00:02, pirms 10 gadiem
Zigfrīds_V10 rakstīja: Beilu laiks likt uz beņķa,neredz ne partnerus,ne pats jēdz iesist ! lai mācās no Ronaldu,viņam nekad nebūt tādā līmenī
ja manchestera veel dod tos 100 pari milionus par vinju tad ir laiks atveeert acis un aizveert ausis un savaakt pikki
, 2015-03-11 00:03, pirms 10 gadiem
Modritis rakstīja: Ja Nepanems La Ligu,tad galva tapat ripos!
Šaubos, skatoties kādā formā tagad ir Barsa, bet nu diezvai šādi varēs nospēlēt visas atlikušās spēles.
, 2015-03-11 00:04, pirms 10 gadiem
Kas vispār ar Beilu notiek? Zvaigžņu slimība?
, 2015-03-11 00:04, pirms 10 gadiem
Leo4a rakstīja: Šaubos, skatoties kādā formā tagad ir Barsa, bet nu diezvai šādi varēs nospēlēt visas atlikušās spēles.
Tu doma ka Barselona tada tempa novilks visu atlikusho sezonu + CL?
, 2015-03-11 00:05, pirms 10 gadiem
Modritis rakstīja: Tu doma ka Barselona tada tempa novilks visu atlikusho sezonu + CL?
Ceru, bet protams ka tas nav reāli.
Slēpts komentārs no bloķēta lietotāja
, 2015-03-11 00:05, pirms 10 gadiem
Goda vārds man nedaudz zēļ Schalke,jo vienkārši ļoti gribēju,lai Real netiktu talāk,lai Bayern būtu maksimāli vieglāks ceļs uzvarēt ČL
, 2015-03-11 00:05, pirms 10 gadiem
Zigfrīds_V10 rakstīja: jā,ar Rotāciju viss ir pakaļā
Rotācijas kā tādas nav. Un nav jau arī īsti ko rotēt Illara ir pilnīgs flops, Khedira pēc traumām nav tas, kas bija pie Mourinho, Alonso nesaprotamu iemeslu dēļ atdevām minhenei par "velti" Silvu varēs pa īstam vērtēt rudenī. Kāda mārrutka pēc paņema uz īri čičarito es joprojām nerubiju. Defā arī nav maiņu ir carvahals Pepe, Ramos, Marcelo un maiņa ir normāla tikai Cb pozīcijā 1 (varans)
, 2015-03-11 00:06, pirms 10 gadiem
Es labpraat citeetu, bet esmu no tel. Versijaa taka nevaru citeet. Labi.. paskatiisimies uz ko speejiigi arsenal pret monako
, 2015-03-11 00:07, pirms 10 gadiem
Leo4a rakstīja: Kas vispār ar Beilu notiek? Zvaigžņu slimība?
Koka slimība
, 2015-03-11 00:07, pirms 10 gadiem
Hala Madrid rakstīja: Rotācijas kā tādas nav. Un nav jau arī īsti ko rotēt Illara ir pilnīgs flops, Khedira pēc traumām nav tas, kas bija pie Mourinho, Alonso nesaprotamu iemeslu dēļ atdevām minhenei par "velti" Silvu varēs pa īstam vērtēt rudenī. Kāda mārrutka pēc paņema uz īri čičarito es joprojām nerubiju. Defā arī nav maiņu ir carvahals Pepe, Ramos, Marcelo un maiņa ir normāla tikai Cb pozīcijā 1 (varans)
Laiks vasarā izmest pāris ļimonus.
, 2015-03-11 00:08, pirms 10 gadiem
Leo4a rakstīja: Kas vispār ar Beilu notiek? Zvaigžņu slimība?
Varetu but,pec pagajushas sezonas tiem diviem vartiem,shis meigina klut par CR!
Sakacajies ka CR,izejot uz stadinona palecas ar saliektiem celiem,tad staja pirms soda sitiena,loti atgadina CR staju,izlases spele pec vartu guvuma pat saka priecaties ka to dara CR! Un grib but tik pat rezultativs ka CR,bet dzekam nekas nesanak!
, 2015-03-11 00:08, pirms 10 gadiem
Hala Madrid rakstīja: Koka slimība
Viņam Realā vispār dīvaini viss iet. Sākumā bija nulle, tad kādu laiku uzgāja uz augšu un bija vienlīdz labs ar Ronaldu un tagad atkal kuro spēli jau nulle.
, 2015-03-11 00:09, pirms 10 gadiem
Leo4a rakstīja: Ceru, bet protams ka tas nav reāli.
Es ar ap novembri cereju ka Real ta turpinas!
, 2015-03-11 00:09, pirms 10 gadiem
Damarcos
nekad es neesmu bijis baigais Real fans, es biju jauns, tikko saku par futbolu fanot, patika tai momenta Spanija un iepatikaas tas Real, bet uzzinot vairak par futbolu es sapratu, ka Reals nav tas klubs.
Nu man vnk iepatikaas United un laika gaitaa esmu sai klubaa iemiilejies un situacija ir pavisam savadaka, lai kas notiktu, pat Leeds liktenis, es par klubu fanosu, jo patik pats klubs, ne trofejas, vai kas cits
Slēpts komentārs no bloķēta lietotāja
, 2015-03-11 00:11, pirms 10 gadiem
uzliku uz portu.gribeju ari uz real labi ka neuzliku.shalke malaci .laikam labaka spele socezon.real ir super klubs.un ta spelet nedrikst savas statusam.
, 2015-03-11 00:12, pirms 10 gadiem
DaMarcus rakstīja: Vajag vairāk pa fanu klubiem un community kādam klubam padarboties.

Tad tā nebūs, ka, nepatīk kā spēlē, nepatīk politika un sirds jau muks pie kāda cita.

Jā, sekošana līdzi kādam citam, nav peļama lieta. Pats sekoju Notts County, otrajai Notingemai un AFC Wimbledon, bet atbalstīt tomēr uzdrīkstos tikai vienu.

Respektīvi, man nav saprotams tomēr tas "tagad esmu par vienu, rīt būšu par citiem"

Ir jācenšas salaulāties ar vieniem, par spīti, ko par Tevi un iemesliem, kāpēc tas tā ir, kāds saka.

Tikai mans viedoklis
Ļoti atvainojos, ja zemāk sarunāšu muļķības, bet man kaut kā atmiņā stāv viens kaislīgs Chelsea fans, kurš teica, ka fano par Chelsea 10 gadus. Ironiski, bet tas perfekti sakrīt ar laiku, kad komandu nopirka Abramovičs.
Kaut kā nevieš uzticību tā ''fanošana sirdī'', ja Tu sāc fanot par klubu tikai tad, kad tam parādās nauda. Akurāt kā MC ''ilggadējie'' ''fani''.
Ja tas fans nebiji (neesi) Tu, tad sorry par komentāru.
, 2015-03-11 00:13, pirms 10 gadiem
Hala Madrid rakstīja: Emocijas ir vietā un plātīšanās uz komandas biedriem, bet es runāju par minimālajiem kontaktiem, spēka divcīņam kuras viņš zaudē 90% gadījumos un tad uz tiesnesi plāta. 2015 gadā mums nav aizsardzības, mums nav mida, un uzbrukums klibo pa pilnu programmu. Uzbrucējiem nav saprašanās nekādas pretinieku soda laukuma tuvumā. Un viss šitas ir dēļ tā, ka visu sezonu tiek spēlēts ar vienu vienpadsmitnieku un rotācija ir nekāda. Un jau, tad kad mēs visiem skrējam pāri rudenī zināju, ka pavasarī būs sūdi un to teica gan Nils, gan EPL fani šajā portāla un tas ir tikai loģiski.
Plātīšanās pret tiesnesi bijusi vienmēr, pie tā jau pierasts, bet nu, protams, popularitāti viņš sev tādā veidā neceļ Savukārt par rotāciju runājot, paredzēt to, ka būs sūdi rudenī vēl bija grūti, jo būsim godīgi, pagājušās sezonas ČL tika paņemts tieši tādā pat veidā, rotācijas praktiski nebija. Atšķirība tikai tāda, ka šosezon tomēr iespēlētais mehānisms salūza, līdz sāka pamata spēlētāji traumēties un izskatās, ka Karlo nebija plāna B kā spēlēt bez Modriča. Un tam visam vēl pa virsu nāca Ramosa trauma kā punkts uz i.
Bet vispār ja tā paskatās, nav jau arī baigi daudz to rotācijas iespēju, it īpaši priekš BBC. Jā ir Hese, bet tajās spēlēs, kur viņš ir bijis uzlaists, nu neizskatījās viņš pietiekami labi un pārliecinoši. Vienīgi Čičarito varēja dot vairāk iespēju uzspēlēt vai arī mainīt taktitku uz veco 4-2-3-1 un Isko likt AM, tad arī biežāk spēlēt tiktu Khedira/Illara/Silva. Bet nu tas ir no sērijas kā būtu, ja būtu... Un par aizsargiem nemaz nerunāsim, kāda te rotācija, ja tas pats Koentrao visās spēlēs kā tiek laukumā, tā vairs negribas viņu kādu mēnesi redzēt pēc tam.
, 2015-03-11 00:14, pirms 10 gadiem
Yuka
tu tikko pateici par 75% Chelsi fanu (90% arpus Londonas)
Slēpts komentārs no bloķēta lietotāja
, 2015-03-11 00:16, pirms 10 gadiem
Eh, ja pirms mača ne uz ko lielu necerēju, tagad jau škrobe par to, ka Schalke netika tālāk... Bet tieši viņi bija to pelnījuši, nevis Reāls, kas izskatījās vispār kā pussapuvis piens!
, 2015-03-11 00:18, pirms 10 gadiem
Kili
labak par CFR cluj, vai Parmu, tiem vel smagaki minusi ;D
, 2015-03-11 00:20, pirms 10 gadiem
Denebs
nu busim godigi, Reals ir augstaakaa kvalitaatee, vini ir katastrofala formaa, bet ta var mainities
, 2015-03-11 00:20, pirms 10 gadiem
yuka rakstīja: Ļoti atvainojos, ja zemāk sarunāšu muļķības, bet man kaut kā atmiņā stāv viens kaislīgs Chelsea fans, kurš teica, ka fano par Chelsea 10 gadus. Ironiski, bet tas perfekti sakrīt ar laiku, kad komandu nopirka Abramovičs.
Kaut kā nevieš uzticību tā ''fanošana sirdī'', ja Tu sāc fanot par klubu tikai tad, kad tam parādās nauda. Akurāt kā MC ''ilggadējie'' ''fani''.
Ja tas fans nebiji (neesi) Tu, tad sorry par komentāru.
Pirmkārt, nebiju domājis kādam ko pārmest.
Otrkārt, nebūšu es bijis tas kvēlais Chelsea atbalstītājs.

Un, treškārt, pat neko sliktu nevēlos teikt par tiem, kam Manchester City tikai pēdējos gados tagad kļuvis par sirdslietu. Tas jau saprotams, klubs iet uz augšu, klubs tāds dumpiniecisks, pusaudžiem varētu patikt.
Nu, tā muļķošanās ar to, ka jau nez cik ilgi šo komandu atbalstījis, nu, tas, LATVIJĀ, gan, protams ir kuriozi.
Tad nu pret to, ka nevar saņemties un atzīt, ka tikai kopš arābu invāzijas šo klubu atbalsta, kā arī tāda mētāšanās, vai definīcijā par Gloryhunter nosaucamā "Fanoju par Bayern, Barcelona un ManUTD" (kā piemērs) stila domāšana.
Visiem fans, bet trijos naktī pilno sastāvu nevienam nevar nosaukt. Tāpēc arī tas, kas der visiem, neder nekam
Slēpts komentārs no bloķēta lietotāja
, 2015-03-11 00:21, pirms 10 gadiem
denebs rakstīja: Eh, ja pirms mača ne uz ko lielu necerēju, tagad jau škrobe par to, ka Schalke netika tālāk... Bet tieši viņi bija to pelnījuši, nevis Reāls, kas izskatījās vispār kā pussapuvis piens!
Varbūt esam pārāk pieraduši pie aizsardzības un uzbrukumu kompromisa.
Kā tad paliek ar veco, labo ''Iesitat cik varat, mēs iesitīsim cik gribam''?
Mūsdienās tāda stratēģija lielākoties nestrādā, bet tas vismaz nodrošina skatāmu futbolu. Ja kādam patīk autobusi un 4 ielaisti vārti ir pussapuvis piens, tad nu....gaumes lieta.
, 2015-03-11 00:24, pirms 10 gadiem
luksofoors rakstīja: Ja cilvēks ir sācis intresēties par futbolu, tad loģiski, ka viņš fanos par komandu, kas ir spējīgā cīnīties par augstām vietām un tituliem, nespēju iedomāties situāciju, ka kāds cilvēks no Latvijas, tāpat sākot intresēties par futbolu sāktu fanot par ''Swansea'' vai ''Aston Villa''. Cita lieta ir fanot par vietējo klubu, bet Latvijā ar to situācija ir ļoti bēdīga, tapēc jāizvēlās labākie ārzemju klubi. Es nepārmetu nevienam MC, RM, Chelsea vai MU fanam, bet šeit SC gan nedaudz dīvains liekas negatīvisms, kas ir pret ''City''. Jā, nopirka šeihs komandu, jā iegrūda milzīgu naudu iekšā, bet vai tad Perezs atgriežoties RM 2009. gadā nedarīja to pašu, vai Abramovičs nopērkot Chelsea nedarīja to pašu?
Var piekrist.

Bet... es pat teikt, tajā masu agresijā un psihozē pret ManCity, šeit pie vainas ir paši zināt, kurš
, 2015-03-11 00:24, pirms 10 gadiem
2014 sezonas nāvējošie pretuzbrukumi arī pazuduši
, 2015-03-11 00:28, pirms 10 gadiem
Luksafoor
es gan ja nebutu tadas ManUtd, tad fanotu visticamak par Aston Villa, simpatize klubs

Neciesam mees City deel Robja, man piemeram patiktu, ja kaiminu klubam ietu labi CL un nestu vismaz pilsetas vardu taalaak, bet del Robja ir tads riebums
Slēpts komentārs no bloķēta lietotāja
, 2015-03-11 00:32, pirms 10 gadiem
DaMarcus rakstīja: kā arī tāda mētāšanās, vai definīcijā par Gloryhunter nosaucamā "Fanoju par Bayern, Barcelona un ManUTD" (kā piemērs) stila domāšana.
Visiem fans, bet trijos naktī pilno sastāvu nevienam nevar nosaukt. Tāpēc arī tas, kas der visiem, neder nekam
Zini- te jau jārunā arī par to, ka fani ir dažādi. Spilgtākais piemērs- fanoju par Ferrari un Raikonenu, bet Kimi nākamsezon aiziet uz McLaren...ko darīt? Jāizvēlas, kā uzticīgais fans būt- braucēja vai komandas?
Man piemēram alltime favorīts bija/ir Rauls, kas bija viens no lielākajiem iemesliem, kapēc pirmā sirds komanda bija Real, bet pārgāja uz Šalki
Ko darīt? Ok- turpinu fanot par Real, bet simpātijas palielināsies arī Šalkes virzienā.
Tapēc nepiekrītu tādam striktam- ''Viena komanda un viss''.
Vienmēr būšu par United, bet tas nenozīmē, ka pārējās komandas nolikšu gar zemi, jo tajās iespējams tagad spēlē futbolisti, kas iepriekš bija mani favorīti, kad vēl spēlēja United. ja dzīvotu konkrētā Anglijas pilsētā, tad tas protams būtu citādi.
, 2015-03-11 00:48, pirms 10 gadiem
Kili
da es nekad neatbalstisu City, bet vini tomer ir kaimini, tapec nebutu pret redzet veiksmigu gajienu CL no viniem, bet Premjerliga ir cits stasts
, 2015-03-11 08:28, pirms 10 gadiem
Blah pagajusho gadu mums bij vesels vienpadsmitnieks un DiMaria kursh bij uznjeemis taadu formu, kur cr un messi kopaa nobaaleeja vinja fonaa, Beils nebij nokeris koka slimiibu un mums bija rotacija vismaz kkaada un alonso balstaa. Tagad mums nav 3 pamata speleetaju nu jau 2 un iemesls tam ir neadekvaata rotacija. Mainjas carlo pat pie 4:0 taisa man nesaprotamu iemeslu del 70+min Apskaties cik muuseejie noskrien pa speeli pedeejaa laikaa un cik pretinieki.
, 2015-03-11 08:35, pirms 10 gadiem
omg,man ir shoks,kas notiek ar Real,ok,zaudeet Bilbao,izbraukumaa,bet nu shitaa,man nav izskaidrojuma
, 2015-03-11 08:38, pirms 10 gadiem
Hala Madrid rakstīja: Blah pagajusho gadu mums bij vesels vienpadsmitnieks un DiMaria kursh bij uznjeemis taadu formu, kur cr un messi kopaa nobaaleeja vinja fonaa, Beils nebij nokeris koka slimiibu un mums bija rotacija vismaz kkaada un alonso balstaa. Tagad mums nav 3 pamata speleetaju nu jau 2 un iemesls tam ir neadekvaata rotacija. Mainjas carlo pat pie 4:0 taisa man nesaprotamu iemeslu del 70+min Apskaties cik muuseejie noskrien pa speeli pedeejaa laikaa un cik pretinieki.
Karlo pat pie jau uzvareetaam speeleem speeleetaajus maina tikai peedeejaas sek,pret Elche vispaar Jese uzlaida laukumaa,kad jau bija atlikushas tik paaris sekundes,par ko,kaa runaa speeleetaajs bija tik sashutis,ka vinju vajadzeeja mierinaat Hierro un Benzema
, 2015-03-11 08:43, pirms 10 gadiem
Modritis rakstīja: Tu doma ka Barselona tada tempa novilks visu atlikusho sezonu + CL?
netaisos prognozeet,bet mums tomeer gandriiz visi,iznjemot Masherano, Messi un Neimaaru dabuu regulaari atvilkt elpu,paldies dievam ka Xavi shosezon palika komandaa,taa ka speeka vajadzeetu pietikt,tagad galvenaa dillema pret Eibaru,ko dariit ar Masherano,viena dzeltenaa un var naakties izlaist klasiku,bet nu saakt kaut ko kjiimikjot ar negribaas
, 2015-03-11 08:47, pirms 10 gadiem
un tagad jaanoskataas speele ierakstaa,zinaatniskaa fantastika-kaa Real izdevaas zaudeet savaas maajaas Shalke-nu ir jaaredz
, 2015-03-11 08:57, pirms 10 gadiem
Rakstā neviena vārda par rekordu! Autoru ziepēs!

Ronaldo sets new all-time UEFA scoring record -...
, 2015-03-11 09:00, pirms 10 gadiem
ZIWRAV rakstīja: Luksafoor
es gan ja nebutu tadas ManUtd, tad fanotu visticamak par Aston Villa, simpatize klubs

Neciesam mees City deel Robja, man piemeram patiktu, ja kaiminu klubam ietu labi CL un nestu vismaz pilsetas vardu taalaak, bet del Robja ir tads riebums
Pilnīgi piekrītu Robis un City ir neciešami.
, 2015-03-11 09:07, pirms 10 gadiem
Juri$$$ rakstīja: Rakstā neviena vārda par rekordu! Autoru ziepēs!

http://www.uefa.com/uefachampionsleague/news/newsid=2210273.html
ko tur piemineet,ja peec katras kaartas Messi un Ronaldo sho rekordu labo un labos
, 2015-03-11 09:35, pirms 10 gadiem
Nil es jau ar to 4:0 arii uzsveru ka ancheloti pat pie parliecinoshaam uzvaraam veic mainjas 70+min . Izbaudi Rm magjisko defa 4nieku
, 2015-03-11 09:44, pirms 10 gadiem
Smagas aizdomas,ka arī Chelsea šodien dabūs pērienu ja spēlēs kā pret Westhamu! Bet par Chelsea uzvaru!
, 2015-03-11 09:48, pirms 10 gadiem
Hala Madrid rakstīja: Nil es jau ar to 4:0 arii uzsveru ka ancheloti pat pie parliecinoshaam uzvaraam veic mainjas 70+min . Izbaudi Rm magjisko defa 4nieku
nu tagad skatos pirmo puslaiku,viena lieta nepielec,kaapeec,ja speelee kopaa Khedira un Kross,pa priekshu ganaas Khedira,bet Kross speelee kaa balsta pussargs,logjiskaak liekas otraadi
, 2015-03-11 10:17, pirms 10 gadiem
Respekst Schalke un prieks, ka Nastasičs beidzot tiek spēlēt un turklāt vēl tik augstā līmenī.
, 2015-03-11 10:22, pirms 10 gadiem
NilsK rakstīja: ko tur piemineet,ja peec katras kaartas Messi un Ronaldo sho rekordu labo un labos
nu ČL rekordu labo jau labu laiku, bet kopējo Eiropas līgu rekordu tikai vakar laboja. Pirmais visu laiku bija Rauls!!!!
, 2015-03-11 11:57, pirms 10 gadiem
Levanti laikam jau samals ar kādi 8-1
, 2015-03-11 13:24, pirms 10 gadiem
Tikko parādījās ziņa, ka Schalke izpirka Nastu, jo aktivizējās nomas līguma klauzula par izpirkšanu. Ļoti labs darījums Schalke, aptuveni 10 mio tikai samaksāja.
, 2015-03-11 14:15, pirms 10 gadiem
Hala Madrid rakstīja: Blah pagajusho gadu mums bij vesels vienpadsmitnieks un DiMaria kursh bij uznjeemis taadu formu, kur cr un messi kopaa nobaaleeja vinja fonaa, Beils nebij nokeris koka slimiibu un mums bija rotacija vismaz kkaada un alonso balstaa. Tagad mums nav 3 pamata speleetaju nu jau 2 un iemesls tam ir neadekvaata rotacija. Mainjas carlo pat pie 4:0 taisa man nesaprotamu iemeslu del 70+min Apskaties cik muuseejie noskrien pa speeli pedeejaa laikaa un cik pretinieki.
Nu Alonso pie šī spēles stila mums nemaz nevajag, tāpēc arī Illara un Khedira netiek laukumā jo Karlo ar izteiktiem balsta pussargiem nespēlē, bet gan izvēlas Isko-Kroosu-Modriču. Jā, pagājšgad bija dM, bet viņš jau arī 99% spēlēja pamatā tā ka kāda tur rotācija. Tagad jau teorētiski arī mums būtu rotācijā Isko, bet Hamess diemžēl arī notraumējās, tā ka palikām vispār bez nekā. Un par skriešanu arī, Real nekad pa galvu pa kaklu nav skrējis, pretinieki (it īpaši mazās komandas) vienmēr cenšas vairāk kā lielās komandas. Pagājšgad dM skraidīja kā traks, bet tas arī viss, tā ka problēma nav skriešanā, bet gan tur ka no pagājušās sezonas Karlo possesion stila futbola ir palikusi tikai atrauga, bumbu kontrolēt ilgāk par 1min reti kad izdodas. Un runājot par Karlo maiņām, jā, reizēm ir tādas "vatafak" maiņas, bet ko tad laist laukumā - Illaru, kurš bieži vien nevis pastiprina komandu, bet tieši otrādi?