Layout: current: getContentLayout (Cid: Cache\Templating\LayoutCustomizations\Esports\CustomizationSource512 ), alternative: getContentLayout (Cid: Cache\Templating\LayoutCustomizations\Esports\CustomizationSource512), Fid:128, Did:0, useCase: 3

"Schalke" liek nodrebēt "Real", tomēr Madride nosargā uzvaru summā

"Schalke" liek nodrebēt "Real", tomēr Madride nosargā uzvaru summā
Foto: AP/Scanpix

UEFA Čempionu līgas ceturtdaļfinālā šovakar iekļuva Madrides "Real", kas atbildes spēlē savā laukumā ar 3:4 zaudēja Gelzenkirhenes "Schalke 04", taču summā bija pārāks ar 5:4.

Madrides "Real" pirmajā spēlē viesos uzvarēja ar 2:0 un pirms atbildes mača bija ļoti labās pozīcijās. Roberto di Mateo trenētajam "Schalke 04" šovakar nācās iztikt bez deviņiem futbolistiem, kuru savainojumu vai diskvalifikācijas dēļ nevarēja palīdzēt cīņā pret titulēto Madridi.

"Real" tikmēr ar teju optimālo sastāvu (savainoti Serhio Ramoss un Hamess Rodrigess) bija ārkārtīgi motivēti šī vakara spēlei. Pirmkārt, Madrides superklubs nesen zaudēja vadību Spānijas čempionātā, un neveiksme Čempionu līgā nebija pieļaujama. Otrkārt, "Real" bija vienas uzvaras attālumā no vēsturiskiem sasniegumiem – panākums šovakar ļautu labot Čempionu līgas rekordu pēc kārtas uzvarēto spēļu skaita ziņā (šī brīža rekords – 10) un atkārtot visu laiku labāko sasniegumu pēc kārtas uzvarēto mājas maču daudzuma ziņā (12).

Spēles sākums gan neliecināja, ka "Real" klāsies viegli. Karlo Ančeloti vadītā komanda neizskatījās pārāk aktīva uzbrukumu veidošanā, tikmēr "Schalke 04" pretuzbrukumos pārgāja diezgan plūstoši, veidojot dažus bīstamus momentus pie Ikera Kasiljasa sargātajiem vārtiem. Līdz ar to nebija pārsteigums, ka rezultātu atklāja tieši viesi – pēc 19 gadus vecā Maksimiliāna Meijera reida vārtus guva Kristiāns Fukss.

"Real" piecas minūtes vēlāk izlīdzināja rezultātu un pēc īsa aktivitātes uzplaiksnījuma atkal atdeva iniciatīvu viesiem. Vācijas klubs atkal izvirzījās vadībā, 40. minūtē pēc vairākiem sitieniem un "Real" aizsargu pasivitātes 2:1 panākot Klāsam Janam Huntelāram. Madride atkal atbildēja ar vārtu guvumu piecu minūšu laikā – atkal precīzs bija Ronaldu, turklāt arī otrie vārti gūti ar galvu.

Otrajā puslaikā vārtu birums turpinājās. 53. minūtē Karims Benzemā izvirzīja vadībā "Real", taču jau četras minūtes vēlāk 19 gadus vecais Eirokausu debitants Līrojs Sanē ar precīzu tālsitienu no soda laukuma stūra izlīdzināja rezultātu (3:3). Komandas nedaudz palēnināja spēles tempu, lai gan Madrides futbolisti ik pa laikam mēģināja sarūpēt arī ceturto vārtu guvumu. Uzbrukumu veidošanā piedalījās arī horvātu pussargs Luka Modričs, kuram tā bija pirmā spēle kopš novembra vidus.

Tā vietā 84. minūtē Huntelārs šokēja līdzjutējus ar ļoti spēcīgu sitienu zem paša vārtu pārliktņa. Trīs minūtes vēlāk Kasiljass bija spiests glābt mājiniekus pēc Sanē tālsitiena, bet "Schalke 04" turpināja uzbrukt – viesi bija vienu vārtu attālumā no sensācijas. Kasiljass glāba vēl vienu reizi, un "Schalke 04" summā netika pie kārotā panākuma, lai gan, protams, nopelnīja milzīgas uzslavas par sniegumu "Santiago Bernabeu".

UEFA Čempionu līgas astotdaļfināla atbildes spēles, 10. marts

SpēleRezultātsVārtu guvējiSumma
Real – Schalke 043:4 (2:2)Ronaldu 25' 45' Benzemā 53' – Fukss 20' Huntelārs 40' 84' Sanē 57'5:4
Porto – Basel4:0 (1:0)Braimī 14' Erera 47' Kasemiru 56' Abubakars 76'5:1

Izmantotie resursi:
The official website for European football –...

  +1 [+] [-]

, 2015-03-11 00:05, pirms 10 gadiem
Goda vārds man nedaudz zēļ Schalke,jo vienkārši ļoti gribēju,lai Real netiktu talāk,lai Bayern būtu maksimāli vieglāks ceļs uzvarēt ČL

     [+] [-]

, 2015-03-11 00:05, pirms 10 gadiem
Zigfrīds_V10 rakstīja: jā,ar Rotāciju viss ir pakaļā
Rotācijas kā tādas nav. Un nav jau arī īsti ko rotēt Illara ir pilnīgs flops, Khedira pēc traumām nav tas, kas bija pie Mourinho, Alonso nesaprotamu iemeslu dēļ atdevām minhenei par "velti" Silvu varēs pa īstam vērtēt rudenī. Kāda mārrutka pēc paņema uz īri čičarito es joprojām nerubiju. Defā arī nav maiņu ir carvahals Pepe, Ramos, Marcelo un maiņa ir normāla tikai Cb pozīcijā 1 (varans)

     [+] [-]

, 2015-03-11 00:06, pirms 10 gadiem
Es labpraat citeetu, bet esmu no tel. Versijaa taka nevaru citeet. Labi.. paskatiisimies uz ko speejiigi arsenal pret monako

     [+] [-]

, 2015-03-11 00:07, pirms 10 gadiem
Leo4a rakstīja: Kas vispār ar Beilu notiek? Zvaigžņu slimība?
Koka slimība

     [+] [-]

, 2015-03-11 00:07, pirms 10 gadiem
Hala Madrid rakstīja: Rotācijas kā tādas nav. Un nav jau arī īsti ko rotēt Illara ir pilnīgs flops, Khedira pēc traumām nav tas, kas bija pie Mourinho, Alonso nesaprotamu iemeslu dēļ atdevām minhenei par "velti" Silvu varēs pa īstam vērtēt rudenī. Kāda mārrutka pēc paņema uz īri čičarito es joprojām nerubiju. Defā arī nav maiņu ir carvahals Pepe, Ramos, Marcelo un maiņa ir normāla tikai Cb pozīcijā 1 (varans)
Laiks vasarā izmest pāris ļimonus.

     [+] [-]

, 2015-03-11 00:08, pirms 10 gadiem
Leo4a rakstīja: Kas vispār ar Beilu notiek? Zvaigžņu slimība?
Varetu but,pec pagajushas sezonas tiem diviem vartiem,shis meigina klut par CR!
Sakacajies ka CR,izejot uz stadinona palecas ar saliektiem celiem,tad staja pirms soda sitiena,loti atgadina CR staju,izlases spele pec vartu guvuma pat saka priecaties ka to dara CR! Un grib but tik pat rezultativs ka CR,bet dzekam nekas nesanak!

     [+] [-]

, 2015-03-11 00:08, pirms 10 gadiem
Hala Madrid rakstīja: Koka slimība
Viņam Realā vispār dīvaini viss iet. Sākumā bija nulle, tad kādu laiku uzgāja uz augšu un bija vienlīdz labs ar Ronaldu un tagad atkal kuro spēli jau nulle.

     [+] [-]

, 2015-03-11 00:09, pirms 10 gadiem
Leo4a rakstīja: Ceru, bet protams ka tas nav reāli.
Es ar ap novembri cereju ka Real ta turpinas!

     [+] [-]

, 2015-03-11 00:09, pirms 10 gadiem
Damarcos
nekad es neesmu bijis baigais Real fans, es biju jauns, tikko saku par futbolu fanot, patika tai momenta Spanija un iepatikaas tas Real, bet uzzinot vairak par futbolu es sapratu, ka Reals nav tas klubs.
Nu man vnk iepatikaas United un laika gaitaa esmu sai klubaa iemiilejies un situacija ir pavisam savadaka, lai kas notiktu, pat Leeds liktenis, es par klubu fanosu, jo patik pats klubs, ne trofejas, vai kas cits
Slēpts komentārs no bloķēta lietotāja

     [+] [-]

, 2015-03-11 00:11, pirms 10 gadiem
uzliku uz portu.gribeju ari uz real labi ka neuzliku.shalke malaci .laikam labaka spele socezon.real ir super klubs.un ta spelet nedrikst savas statusam.

     [+] [-]

, 2015-03-11 00:12, pirms 10 gadiem
DaMarcus rakstīja: Vajag vairāk pa fanu klubiem un community kādam klubam padarboties.

Tad tā nebūs, ka, nepatīk kā spēlē, nepatīk politika un sirds jau muks pie kāda cita.

Jā, sekošana līdzi kādam citam, nav peļama lieta. Pats sekoju Notts County, otrajai Notingemai un AFC Wimbledon, bet atbalstīt tomēr uzdrīkstos tikai vienu.

Respektīvi, man nav saprotams tomēr tas "tagad esmu par vienu, rīt būšu par citiem"

Ir jācenšas salaulāties ar vieniem, par spīti, ko par Tevi un iemesliem, kāpēc tas tā ir, kāds saka.

Tikai mans viedoklis
Ļoti atvainojos, ja zemāk sarunāšu muļķības, bet man kaut kā atmiņā stāv viens kaislīgs Chelsea fans, kurš teica, ka fano par Chelsea 10 gadus. Ironiski, bet tas perfekti sakrīt ar laiku, kad komandu nopirka Abramovičs.
Kaut kā nevieš uzticību tā ''fanošana sirdī'', ja Tu sāc fanot par klubu tikai tad, kad tam parādās nauda. Akurāt kā MC ''ilggadējie'' ''fani''.
Ja tas fans nebiji (neesi) Tu, tad sorry par komentāru.

  +1 [+] [-]

, 2015-03-11 00:13, pirms 10 gadiem
Hala Madrid rakstīja: Emocijas ir vietā un plātīšanās uz komandas biedriem, bet es runāju par minimālajiem kontaktiem, spēka divcīņam kuras viņš zaudē 90% gadījumos un tad uz tiesnesi plāta. 2015 gadā mums nav aizsardzības, mums nav mida, un uzbrukums klibo pa pilnu programmu. Uzbrucējiem nav saprašanās nekādas pretinieku soda laukuma tuvumā. Un viss šitas ir dēļ tā, ka visu sezonu tiek spēlēts ar vienu vienpadsmitnieku un rotācija ir nekāda. Un jau, tad kad mēs visiem skrējam pāri rudenī zināju, ka pavasarī būs sūdi un to teica gan Nils, gan EPL fani šajā portāla un tas ir tikai loģiski.
Plātīšanās pret tiesnesi bijusi vienmēr, pie tā jau pierasts, bet nu, protams, popularitāti viņš sev tādā veidā neceļ Savukārt par rotāciju runājot, paredzēt to, ka būs sūdi rudenī vēl bija grūti, jo būsim godīgi, pagājušās sezonas ČL tika paņemts tieši tādā pat veidā, rotācijas praktiski nebija. Atšķirība tikai tāda, ka šosezon tomēr iespēlētais mehānisms salūza, līdz sāka pamata spēlētāji traumēties un izskatās, ka Karlo nebija plāna B kā spēlēt bez Modriča. Un tam visam vēl pa virsu nāca Ramosa trauma kā punkts uz i.
Bet vispār ja tā paskatās, nav jau arī baigi daudz to rotācijas iespēju, it īpaši priekš BBC. Jā ir Hese, bet tajās spēlēs, kur viņš ir bijis uzlaists, nu neizskatījās viņš pietiekami labi un pārliecinoši. Vienīgi Čičarito varēja dot vairāk iespēju uzspēlēt vai arī mainīt taktitku uz veco 4-2-3-1 un Isko likt AM, tad arī biežāk spēlēt tiktu Khedira/Illara/Silva. Bet nu tas ir no sērijas kā būtu, ja būtu... Un par aizsargiem nemaz nerunāsim, kāda te rotācija, ja tas pats Koentrao visās spēlēs kā tiek laukumā, tā vairs negribas viņu kādu mēnesi redzēt pēc tam.

     [+] [-]

, 2015-03-11 00:14, pirms 10 gadiem
Yuka
tu tikko pateici par 75% Chelsi fanu (90% arpus Londonas)
Slēpts komentārs no bloķēta lietotāja

  +1 [+] [-]

, 2015-03-11 00:16, pirms 10 gadiem
Eh, ja pirms mača ne uz ko lielu necerēju, tagad jau škrobe par to, ka Schalke netika tālāk... Bet tieši viņi bija to pelnījuši, nevis Reāls, kas izskatījās vispār kā pussapuvis piens!

     [+] [-]

, 2015-03-11 00:18, pirms 10 gadiem
Kili
labak par CFR cluj, vai Parmu, tiem vel smagaki minusi ;D

     [+] [-]

, 2015-03-11 00:20, pirms 10 gadiem
Denebs
nu busim godigi, Reals ir augstaakaa kvalitaatee, vini ir katastrofala formaa, bet ta var mainities

  -1 [+] [-]

, 2015-03-11 00:20, pirms 10 gadiem
yuka rakstīja: Ļoti atvainojos, ja zemāk sarunāšu muļķības, bet man kaut kā atmiņā stāv viens kaislīgs Chelsea fans, kurš teica, ka fano par Chelsea 10 gadus. Ironiski, bet tas perfekti sakrīt ar laiku, kad komandu nopirka Abramovičs.
Kaut kā nevieš uzticību tā ''fanošana sirdī'', ja Tu sāc fanot par klubu tikai tad, kad tam parādās nauda. Akurāt kā MC ''ilggadējie'' ''fani''.
Ja tas fans nebiji (neesi) Tu, tad sorry par komentāru.
Pirmkārt, nebiju domājis kādam ko pārmest.
Otrkārt, nebūšu es bijis tas kvēlais Chelsea atbalstītājs.

Un, treškārt, pat neko sliktu nevēlos teikt par tiem, kam Manchester City tikai pēdējos gados tagad kļuvis par sirdslietu. Tas jau saprotams, klubs iet uz augšu, klubs tāds dumpiniecisks, pusaudžiem varētu patikt.
Nu, tā muļķošanās ar to, ka jau nez cik ilgi šo komandu atbalstījis, nu, tas, LATVIJĀ, gan, protams ir kuriozi.
Tad nu pret to, ka nevar saņemties un atzīt, ka tikai kopš arābu invāzijas šo klubu atbalsta, kā arī tāda mētāšanās, vai definīcijā par Gloryhunter nosaucamā "Fanoju par Bayern, Barcelona un ManUTD" (kā piemērs) stila domāšana.
Visiem fans, bet trijos naktī pilno sastāvu nevienam nevar nosaukt. Tāpēc arī tas, kas der visiem, neder nekam
Slēpts komentārs no bloķēta lietotāja

     [+] [-]

, 2015-03-11 00:21, pirms 10 gadiem
denebs rakstīja: Eh, ja pirms mača ne uz ko lielu necerēju, tagad jau škrobe par to, ka Schalke netika tālāk... Bet tieši viņi bija to pelnījuši, nevis Reāls, kas izskatījās vispār kā pussapuvis piens!
Varbūt esam pārāk pieraduši pie aizsardzības un uzbrukumu kompromisa.
Kā tad paliek ar veco, labo ''Iesitat cik varat, mēs iesitīsim cik gribam''?
Mūsdienās tāda stratēģija lielākoties nestrādā, bet tas vismaz nodrošina skatāmu futbolu. Ja kādam patīk autobusi un 4 ielaisti vārti ir pussapuvis piens, tad nu....gaumes lieta.

  +1 [+] [-]

, 2015-03-11 00:24, pirms 10 gadiem
luksofoors rakstīja: Ja cilvēks ir sācis intresēties par futbolu, tad loģiski, ka viņš fanos par komandu, kas ir spējīgā cīnīties par augstām vietām un tituliem, nespēju iedomāties situāciju, ka kāds cilvēks no Latvijas, tāpat sākot intresēties par futbolu sāktu fanot par ''Swansea'' vai ''Aston Villa''. Cita lieta ir fanot par vietējo klubu, bet Latvijā ar to situācija ir ļoti bēdīga, tapēc jāizvēlās labākie ārzemju klubi. Es nepārmetu nevienam MC, RM, Chelsea vai MU fanam, bet šeit SC gan nedaudz dīvains liekas negatīvisms, kas ir pret ''City''. Jā, nopirka šeihs komandu, jā iegrūda milzīgu naudu iekšā, bet vai tad Perezs atgriežoties RM 2009. gadā nedarīja to pašu, vai Abramovičs nopērkot Chelsea nedarīja to pašu?
Var piekrist.

Bet... es pat teikt, tajā masu agresijā un psihozē pret ManCity, šeit pie vainas ir paši zināt, kurš

     [+] [-]

, 2015-03-11 00:24, pirms 10 gadiem
2014 sezonas nāvējošie pretuzbrukumi arī pazuduši

  +1 [+] [-]

, 2015-03-11 00:28, pirms 10 gadiem
Luksafoor
es gan ja nebutu tadas ManUtd, tad fanotu visticamak par Aston Villa, simpatize klubs

Neciesam mees City deel Robja, man piemeram patiktu, ja kaiminu klubam ietu labi CL un nestu vismaz pilsetas vardu taalaak, bet del Robja ir tads riebums
Slēpts komentārs no bloķēta lietotāja

     [+] [-]

, 2015-03-11 00:32, pirms 10 gadiem
DaMarcus rakstīja: kā arī tāda mētāšanās, vai definīcijā par Gloryhunter nosaucamā "Fanoju par Bayern, Barcelona un ManUTD" (kā piemērs) stila domāšana.
Visiem fans, bet trijos naktī pilno sastāvu nevienam nevar nosaukt. Tāpēc arī tas, kas der visiem, neder nekam
Zini- te jau jārunā arī par to, ka fani ir dažādi. Spilgtākais piemērs- fanoju par Ferrari un Raikonenu, bet Kimi nākamsezon aiziet uz McLaren...ko darīt? Jāizvēlas, kā uzticīgais fans būt- braucēja vai komandas?
Man piemēram alltime favorīts bija/ir Rauls, kas bija viens no lielākajiem iemesliem, kapēc pirmā sirds komanda bija Real, bet pārgāja uz Šalki
Ko darīt? Ok- turpinu fanot par Real, bet simpātijas palielināsies arī Šalkes virzienā.
Tapēc nepiekrītu tādam striktam- ''Viena komanda un viss''.
Vienmēr būšu par United, bet tas nenozīmē, ka pārējās komandas nolikšu gar zemi, jo tajās iespējams tagad spēlē futbolisti, kas iepriekš bija mani favorīti, kad vēl spēlēja United. ja dzīvotu konkrētā Anglijas pilsētā, tad tas protams būtu citādi.

     [+] [-]

, 2015-03-11 00:48, pirms 10 gadiem
Kili
da es nekad neatbalstisu City, bet vini tomer ir kaimini, tapec nebutu pret redzet veiksmigu gajienu CL no viniem, bet Premjerliga ir cits stasts

  -1 [+] [-]

, 2015-03-11 08:28, pirms 10 gadiem
Blah pagajusho gadu mums bij vesels vienpadsmitnieks un DiMaria kursh bij uznjeemis taadu formu, kur cr un messi kopaa nobaaleeja vinja fonaa, Beils nebij nokeris koka slimiibu un mums bija rotacija vismaz kkaada un alonso balstaa. Tagad mums nav 3 pamata speleetaju nu jau 2 un iemesls tam ir neadekvaata rotacija. Mainjas carlo pat pie 4:0 taisa man nesaprotamu iemeslu del 70+min Apskaties cik muuseejie noskrien pa speeli pedeejaa laikaa un cik pretinieki.

     [+] [-]

, 2015-03-11 08:35, pirms 10 gadiem
omg,man ir shoks,kas notiek ar Real,ok,zaudeet Bilbao,izbraukumaa,bet nu shitaa,man nav izskaidrojuma

     [+] [-]

, 2015-03-11 08:38, pirms 10 gadiem
Hala Madrid rakstīja: Blah pagajusho gadu mums bij vesels vienpadsmitnieks un DiMaria kursh bij uznjeemis taadu formu, kur cr un messi kopaa nobaaleeja vinja fonaa, Beils nebij nokeris koka slimiibu un mums bija rotacija vismaz kkaada un alonso balstaa. Tagad mums nav 3 pamata speleetaju nu jau 2 un iemesls tam ir neadekvaata rotacija. Mainjas carlo pat pie 4:0 taisa man nesaprotamu iemeslu del 70+min Apskaties cik muuseejie noskrien pa speeli pedeejaa laikaa un cik pretinieki.
Karlo pat pie jau uzvareetaam speeleem speeleetaajus maina tikai peedeejaas sek,pret Elche vispaar Jese uzlaida laukumaa,kad jau bija atlikushas tik paaris sekundes,par ko,kaa runaa speeleetaajs bija tik sashutis,ka vinju vajadzeeja mierinaat Hierro un Benzema

     [+] [-]

, 2015-03-11 08:43, pirms 10 gadiem
Modritis rakstīja: Tu doma ka Barselona tada tempa novilks visu atlikusho sezonu + CL?
netaisos prognozeet,bet mums tomeer gandriiz visi,iznjemot Masherano, Messi un Neimaaru dabuu regulaari atvilkt elpu,paldies dievam ka Xavi shosezon palika komandaa,taa ka speeka vajadzeetu pietikt,tagad galvenaa dillema pret Eibaru,ko dariit ar Masherano,viena dzeltenaa un var naakties izlaist klasiku,bet nu saakt kaut ko kjiimikjot ar negribaas

     [+] [-]

, 2015-03-11 08:47, pirms 10 gadiem
un tagad jaanoskataas speele ierakstaa,zinaatniskaa fantastika-kaa Real izdevaas zaudeet savaas maajaas Shalke-nu ir jaaredz

     [+] [-]

, 2015-03-11 08:57, pirms 10 gadiem
Rakstā neviena vārda par rekordu! Autoru ziepēs!

Ronaldo sets new all-time UEFA scoring record -...

     [+] [-]

, 2015-03-11 09:00, pirms 10 gadiem
ZIWRAV rakstīja: Luksafoor
es gan ja nebutu tadas ManUtd, tad fanotu visticamak par Aston Villa, simpatize klubs

Neciesam mees City deel Robja, man piemeram patiktu, ja kaiminu klubam ietu labi CL un nestu vismaz pilsetas vardu taalaak, bet del Robja ir tads riebums
Pilnīgi piekrītu Robis un City ir neciešami.

  +1 [+] [-]

, 2015-03-11 09:07, pirms 10 gadiem
Juri$$$ rakstīja: Rakstā neviena vārda par rekordu! Autoru ziepēs!

http://www.uefa.com/uefachampionsleague/news/newsid=2210273.html
ko tur piemineet,ja peec katras kaartas Messi un Ronaldo sho rekordu labo un labos