Layout: current: getContentLayout (Cid: Cache\Templating\LayoutCustomizations\Esports\CustomizationSource512 ), alternative: getContentLayout (Cid: Cache\Templating\LayoutCustomizations\Esports\CustomizationSource512), Fid:128, Did:0, useCase: 3

Fergusons kritizē "Bayern" spēlētāju rīcību

Andris Liepa
Andris Liepa

Fergusons kritizē "Bayern" spēlētāju rīcību
Alekss Fergusons
Foto: AFP/Scanpix

Vakar no UEFA Čempionu līgas izstājusies „Manchester United”, kas atbildes mačā gan uzvarēja Minhenes „Bayern” ar 3:2, tomēr ar to bija par maz, lai kvalificētos pusfinālam. Pēc spēles „United” treneris Alekss Fergusons izteica neapmierinātību ar vācu kluba futbolistu uzvedību.

Jau iepazīstinājām jūs ar uefa.com publicētajiem oficiālajiem komentāriem, kuri bija ļoti diplomātiski, taču BBC piedāvā arī skarbākus treneru izteikumus.

Alekss Fergusons: „Jauneklis [Rafaels] parādīja to, ka viņam nedaudz trūkst pieredzes, taču viņa noraidījumu panāca „Bayern” spēlētāji – viņi visi skrēja tiesneša virzienā, tipiski vāciešiem. Protams, ka nav šaubu, ka noraidījums mainīja spēles gaitu. Viņi nebūtu izlīdzinājuši rezultātu [divu spēļu summā] – ar 11 spēlētājiem mums nebija problēmu.”

Tālāk Fergusonam tika pajautāts, vai vācu kluba spēlētāji rīkojušies nepareizi, izdarot spiedienu uz tiesnesi, uz ko treneris atbildēja: „Jā, nepareizi. Savā ziņā tā izpaužas profesionālisms, bet viņi ieraudzīja iespēju un gandrīz vai piespieda tiesnesi izvilkt kartīti – tiesnesis bez viņu iejaukšanās neplānoja pieņemt nekādus lēmumus. Taču arī agrāk esam redzējuši ko līdzīgu no tādām komandām. „Bayern” spēlētāji viņu noraidīja, par to nav šaubu. Tā bija neliela paraušana 35 metrus no vārtiem, tur pat nebija nekāda bīstama momenta.”

Par Rafaelu Fergusons sacīja: „Tas bija pieredzes trūkums, un dažreiz tas šādi beidzas. Taču citādi viņš parādīja lielisku sniegumu, un notikušais viņam ir traģēdija. Tomēr domāju, ka mums vienkārši pietrūka veiksmes. Kopumā mēs spēlējām savā laukumā labāk nekā viņi savējā. Domāju, mēs aizsargājāmies labi un visu izšķīra ārkārtējs (īpašs) sitiens. Tas bija fantastisks raidījums. Mēs spēlējām teicami, sniegums bija labs, taču pietrūka veiksmes.”

Nobeigumā Fergusonam tika jautāts arī par pārkāpumiem pret Veinu Rūniju, uz ko Sers Alekss atbildēja: „Viņš saņēma pāris sitienus pa kājām, taču tiesnesis neaizstāvēja viņu.”

„Bayern” treneris Luiss van Gāls nepiekrita kolēģim par Rafaela noraidījumu: „Nepiekrītu Seram Aleksam. Spēlētājam ir sevi jākontrolē. Katram jāzina, ka ja tev ir viena dzeltenā kartīte, otrā nozīmē noraidījumu. Esmu pārliecināts, ka otrais plāksteris bija pelnīts, un atbildība jāuzņemas pašam spēlētājam. Vai tas mainīja spēles gaitu? To mēs nekad neuzzināsim. Ar to ir viegli atrunāties pēc zaudējuma. Spēle nekad netiks pārspēlēta. Domāju, Fergusons vienkārši ir vīlies.”

Izmantotie resursi:
bbc.co.uk

Slēpts komentārs no bloķēta lietotāja

  +7 [+] [-]

, 2010-04-08 10:13, pirms 15 gadiem
Tiesnesis ir Dievs laukumā, spēlētāji pakļauti viņam!

  +3 [+] [-]

, 2010-04-08 10:16, pirms 15 gadiem
atkal savā stilā
Slēpts komentārs no bloķēta lietotāja

  +4 [+] [-]

, 2010-04-08 10:19, pirms 15 gadiem
a Nani rīcība pirms stūra sitiena izpildes izksatījās vēl mulķīgāka, kad vēl Mu rezultāts apmierināja..

 +11 [+] [-]

, 2010-04-08 10:21, pirms 15 gadiem
Tipiski angļiem - zaudēt vāciešiem un pēc tam purpināt

 +21 [+] [-]

, 2010-04-08 10:22, pirms 15 gadiem
Lai arī esmu MU fans ,tomēr nepiekrītu Fergusonam ,par tik atklātu turēšanu ar rokām vienalga cik tālu no vārtiem kartiņa ir pelnīta.
Slēpts komentārs no bloķēta lietotāja

  +7 [+] [-]

, 2010-04-08 10:22, pirms 15 gadiem
Ja pieņem, ka otrā kartīte nebija pelnīta, tad man jāsaka, ka saņemot pirmo Rafaelam paveicās, jo tur varēja uzreiz dabūt sarkano - spēlētājs ar bumbu jau bija prom, bet viņš izdarīja apzinātu sitienu pa kājām no muguras jau guļot uz zemes...
Slēpts komentārs no bloķēta lietotāja
Slēpts komentārs no bloķēta lietotāja

     [+] [-]

, 2010-04-08 10:38, pirms 15 gadiem
jaded rakstīja: Ja pieņem, ka otrā kartīte nebija pelnīta, tad man jāsaka, ka saņemot pirmo Rafaelam paveicās, jo tur varēja uzreiz dabūt sarkano - spēlētājs ar bumbu jau bija prom, bet viņš izdarīja apzinātu sitienu pa kājām no muguras jau guļot uz zemes...
Tikai pirms Rafaels dabuja 1 kartiti bija parkapums pret vinu, kas netika nosvilpts.

  -2 [+] [-]

, 2010-04-08 10:45, pirms 15 gadiem
Fergusonam ir tik daudz panākumu ,ka viņš var atļauties kritizēt visus tiesnešus pēc kārtas... Sers ir normāls džeks...
ja tālāk tiktu MU,tad gaudotu Gāls...
tā tas būs vienmer sportā...jo tā ir ari dzīvē...visi citi vainigi,tikai ne pats...

 +11 [+] [-]

, 2010-04-08 10:59, pirms 15 gadiem
"Tipiski vāciešiem" no tuvumā esošajiem Bayern spēlētājiem viens bija francūzis Riberī, horvāts Oličs, holandietis vanBommels un tikai viens vācieties Švainijs...

  +3 [+] [-]

, 2010-04-08 11:02, pirms 15 gadiem
Nu nav svariigi kura no shiim komandaam tika taalaak, jo taapat skaidrs ir tas ka jebkura no atlikushajaam komandaam dabuus iekshaas no Barsas

  -1 [+] [-]

, 2010-04-08 11:15, pirms 15 gadiem
to bremzuks

pret rafaelu nebija parkapums, vins tur teicami noteloja, skaisti krita jo pazaudeja bumbu
Slēpts komentārs: St_Germain

  +5 [+] [-]

, 2010-04-08 11:17, pirms 15 gadiem
Nu a ko tagad raudat? Protams, ka minheniesi izmantoja situaciju, ka ir tads berns laukuma, galu gala nav jau parasta spele, bet ieklusana pusfinala. Ka saka "kara jebkuri lidzekli ir labi".

Un kurs te par Nani kko teica? Ja ir domats situacija, kad dzekam iespejams palika slikti pirms stura padosanas, nu tad es nezinu, kas tur mulkigs. Ekstrasens esi kads, lai pateiktu drosi, ka vinam nenoreiba peksni galva? Tomer dzeks pirms tam paris minushu laika bija normalus spurtus uztaisijis paris un vispar visu pirmo puslaiku nesajas ka aptracis.
Slēpts komentārs no bloķēta lietotāja

  +4 [+] [-]

, 2010-04-08 11:23, pirms 15 gadiem
ahh cik žēl ka MU netika tālāk. bet tas fergusons pēc katra mača kritizē vai nu tiesnešus, vai nu pretiniekus. tikai savu komandu nekad neaizstiek

  +7 [+] [-]

, 2010-04-08 11:23, pirms 15 gadiem
Cik esmu ievērojis, gandrīz katrā spēlē kāds no spēlētājiem apelē par vai pret tiesneša lēmumiem... Neredzu kāpēc tagad no tā jātaisa baigā brēka... Nedomāju, ka Riberī personība vai iebildes kādā veidā ietekmēja tiesneša lēmumu Tad jau Messi, CR un citi "stāri" katru reizi varētu parunāt ar tiesnesi un saņemt sev vēlamo rezultātu
Seram būtu vienkārši jāsamierinās un mēģināt nākamgad atkal

  +1 [+] [-]

, 2010-04-08 11:24, pirms 15 gadiem
Vecais zizlis Fergijs...jau tik vecs ka nerubi, ka zaudeja un si tik tizli pateikt, ka minheniesi noraidijusi Rafaelu pec zaudejuma un pateikt ka tas viss izmainija speli. Da ir redzetas speles kur 10 cilveku sastava uzvar speles un nospele lidz galam. Vienkarsi pussargi neatstradaja aizmugure un likumsakarigi , ka minheniesi vienkarsi nokauseja MU un sasita 2 golus!!!
Fergiju pensija par saviem komentiem!!!
Slēpts komentārs no bloķēta lietotāja

     [+] [-]

, 2010-04-08 11:26, pirms 15 gadiem
coffijs rakstīja: Lai arī esmu MU fans ,tomēr nepiekrītu Fergusonam ,par tik atklātu turēšanu ar rokām vienalga cik tālu no vārtiem kartiņa ir pelnīta.
vot šādi MU fani man patīk(žēl, ka tādu ir baigi maz), kas uz visu skatās objektīvi!

  +5 [+] [-]

, 2010-04-08 11:52, pirms 15 gadiem
St_Germain rakstīja: kam tuvumā? Tev tuvumā? Buts, Lāms, Badstubers, Švainijs, Millers, Gomez - man sanāk seši. MU bija divi ar pus angļi laukumā Rūnijs, Kariks plus Ferdinands, kam vecāki diez vai ir angļi
Tiesnesim tuvumā, par ko arī bija domāts Fērgusona komentārs "Typical Germans" - kaut gan tiesnesi ielenca francūzis, vācietis, horvāts un holandietis, kā jau Castro rakstīja.

  -1 [+] [-]

, 2010-04-08 11:52, pirms 15 gadiem
ozolinsh88 rakstīja: Tiesnesis ir Dievs laukumā, spēlētāji pakļauti viņam!
kads dievs pasam bail ko paradit ka kads uzblauj virsu ta uzreiz parada kartiti pretspeletajam (kaitina tadi tiesnesi)

  +1 [+] [-]

, 2010-04-08 11:54, pirms 15 gadiem
Vecuma marazms neliek mieru :|
Slēpts komentārs no bloķēta lietotāja

  -1 [+] [-]

, 2010-04-08 12:13, pirms 15 gadiem
Weeee Weeeee ;(

Ferguson.. pēc katra.. zaudētā.. mača

  -1 [+] [-]

, 2010-04-08 12:13, pirms 15 gadiem
Ferguson vienreiz iemācies zaudēt un tad nebūs visi citi vainīgi, bet pats vienreiz sapratīsi ka esi kļūdijies!!!

     [+] [-]

, 2010-04-08 12:16, pirms 15 gadiem
Es arī būtu iedevis sarkano.
Fergusons vnk nemak zaudēt.

  -2 [+] [-]

, 2010-04-08 12:16, pirms 15 gadiem
bet ir jau ari cits aspekts kad Rafaels dabuja otru kartiņu kapec Riberi nedabuja 1par apelešanu kas ir sodama riciba un otrs vai tad pec tam rafaels šo tureja Riberi rokas nepalaida.Valensijam kajas no muguras nav sarkana Runijam nez cik reizes no muguras pa kajam nav kartiņa ta te var uzskaitit ilgi un dikti.Nu ko MU zaudeja bet domaju ka citas reizes kad sanaks spelet pret bauyern jalaiž kas var pa kajam sadot.

  -2 [+] [-]

, 2010-04-08 12:30, pirms 15 gadiem
"taču viņa noraidījumu panāca „Bayern” spēlētāji – viņi visi skrēja tiesneša virzienā, tipiski vāciešiem."

ģeniāli pateikts. piecdomīgi pat. protams, noraidījums palīdzēja Bayern, bet kādas 10 minūtes pēc Rafaela noraidījuma MU joprojām spēlēja ļoti labi, ja pat ne labāk par Bayern. tā kā...

  -1 [+] [-]

, 2010-04-08 12:46, pirms 15 gadiem
termometrs rakstīja: "taču viņa noraidījumu panāca „Bayern” spēlētāji – viņi visi skrēja tiesneša virzienā, tipiski vāciešiem."

ģeniāli pateikts. piecdomīgi pat. protams, noraidījums palīdzēja Bayern, bet kādas 10 minūtes pēc Rafaela noraidījuma MU joprojām spēlēja ļoti labi, ja pat ne labāk par Bayern. tā kā...
Ja sakuma tu vari paskriet lai speletu mazakuma un iesistu 4 vartus lai butu vieglak pec tam, diemzel tas neizdevas... bet to ka tiesnesis sakuma negribeja dot 2 bridinajumu , tas toch

     [+] [-]

, 2010-04-08 13:06, pirms 15 gadiem
Nu jau muld. Tad, kad noraidīja spēlētāju, Bayern jau vienus vārtus bija atguvuši, tā kā nevar teikt, ka MU spēja nospēlēt sausā. Bija skaidrs, ka MB ies uz priekšu otrajā puslaikā un jo tuvāk beigām, jo vairāk viņi to darīs. Kalsiskā situācija viena komanda spiež otri atsitas. Pret Robēna sitienu nebūtu palīdzējis arī tas, ja MU būtu 12 spēlētāji laukumā un Fergusons to pats atzīst, sakot, ka tas bija īpašs sitiens. Nonāk pretrunā pats ar sevi, tad veiksme palīdzēja MB vinnēt vai noraidījums.

     [+] [-]

, 2010-04-08 13:07, pirms 15 gadiem
bayern nenolīdzami spēlēja ļoti agresīvi,nežēlojot pretinieku,ja tiesnesis būtu,parādijis pāris brīdinājumus dažiem bayern spēlētājiem(van boomelam,van buytenam),tad jau ar šiem vajadzētu padomāt par sevis kontrolēšanu,bet tā pie rezultāta tiesnesis nu nav vainojams,bet gan sera AF taktiskā kļūda.( Rafaela otrā kartiņa 100%,vienkāeši neapspriežama )
Slēpts komentārs no bloķēta lietotāja

  +3 [+] [-]

, 2010-04-08 13:11, pirms 15 gadiem
atkal Fergusons čīkst... tā vijole laikam nekad netiks salabota

P.S. Turpinās ManU zaudējuma svinības!

  +1 [+] [-]

, 2010-04-08 13:17, pirms 15 gadiem
In Your Face, Fergie!!! In Yoooooooooooour Face!!!
Vēl kaut ko pasaki!!! Tagad mēs jau arī oficiāli varam teikt, ka Fērdžijs ir pasaules futbola "atmazku" karalis Ja nevar vainot tiesnešus, tad sāk izrādīt savu vecuma marasmu. Es saprotu, ka skotam sāp, ka noraidīja tieši viņa mīluli un ka viņa taktika izgāzās, bet tāpēc jau varēja paklusēt, nevis izlikt savu sāpi vismuļķīgākajā veidā
Un "tipiski vāciešiem"?! - Dievs Tēvs! Tur pat zirgam jāsmejas Cik gan nav redzēts, ka Ferdinands un co ar putām uz lūpām skrien apelēt pie tiesneša sirdsapziņas un gandrīz soģi no kājām nones?
Piedodiet, bet Fergusons ir parodija par objektivitāti
Slēpts komentārs no bloķēta lietotāja

  -2 [+] [-]

, 2010-04-08 13:20, pirms 15 gadiem
termometrs rakstīja: "taču viņa noraidījumu panāca „Bayern” spēlētāji – viņi visi skrēja tiesneša virzienā, tipiski vāciešiem."

ģeniāli pateikts. piecdomīgi pat. protams, noraidījums palīdzēja Bayern, bet kādas 10 minūtes pēc Rafaela noraidījuma MU joprojām spēlēja ļoti labi, ja pat ne labāk par Bayern. tā kā...
Kāds "Bayern" spēlētājiem sakars ar NEAPŠAUBĀMU dzelteno kartīti?! - Ja tā būtu "tiešā sarkanā", tad cita lieta, bet tā jau bija tikai pamatota dzeltenā! Bez komentāriem.

  -1 [+] [-]

, 2010-04-08 13:43, pirms 15 gadiem
Nja, Fergusonam jau pēc zaudējumiem savs stils izveidojies !

  +1 [+] [-]

, 2010-04-08 13:49, pirms 15 gadiem
Fergusons ir uzvarētājs un ar zaudējumiem nesamierinās, un lai kāds pasaka, ka pirmajā puslaikā MU neslaucīja grīdu ar Bayern, arī otro sāka tikpat aktīvi presingojot Bayern. Spēles gaita mainījās pēc Rafaela otrās dzeltenās, kad MU atkāpās savā pusē. Dzeltenā bija pelnīta, lai gan tiesneši mēdz spēlētājiem šādās situācijās dot otru iespēju, ko pirmajā puslaikā saņēma vanBommels, lai gan arī bija pelnījis otru dzelteno, par vēl ciniskāku sodu nekā Rafaels. MU spēlēja tipisku angļu futbolu, agresīvu un ļoti augstā tempā, zaudēja sēriju arī (vairāk agrāk) tipiskā angļu veidā, nelielas taktiskas kļūdas, ko meistarīgi preinieki pilnībā izmanto. Domāju, ka Premjerlīgas līmenis un saspringtā cīņa par titulu angļu klubiem šogad maksāja pāragru izlidošanu no ČL.
Slēpts komentārs no bloķēta lietotāja

  +1 [+] [-]

, 2010-04-08 14:09, pirms 15 gadiem
te nu var redzēt tipiskos vāciešus - van Bommelu, Oliču, Riberī un Švainiju ';

     [+] [-]

, 2010-04-08 14:17, pirms 15 gadiem
Vispār tas jau škiet kļūst par tradīciju - kā zaudē tā uzreiz tiek kritizēts vai nu galvenais tiesnesis (kartiņas, neieraudzīti sodi, nepamatoti piešķirti sodi vai 11 m soda sitieni), vai līnijtiesneši (pārsvarā par aizmugurēm). Varētu padomāt, ka tiesneši ir ideāli cilvēki, atrodas vienmēr ideālā stāvoklī, var apskatīt katru epizodi vairākas reizes utt. Vienmēr, ja būs kāda strīdīga situācija laukumā tiesnesis nosvilps vai nu par labu vieniem vai otriem. Galu galā UEFA pagaidām nevēlas ieviest nekādus tehnoloģiskus jauninājumus, un ja kādu klubu vai treneri tas nepamierina var taču minētās organizācijas turnīros nepiedalīties.
Fergusons varētu labāk izstāstīt - KĀDA VELNA PĒC 1. puslaika beigās Oliču sedza nevis kāds no centra aizsargiem (Vidičs vai Ferdinands), bet gan Kariks, kas zaudēja fizisko divcīņu ar horvātu, kas guva vārtus pirmā puslaika izskaņā. Tas arī bija lūzuma moments, jo līdz tam vācu klubs nopietni apdraudēt Van der Sāra vārtus tā arī nevārēja, un izskatījās ka Mančestera pārbrauks pāri Minhenei kā ar ceļa rulli. Starp citu otro puslaiku aktīvāk iesāka tieši "vācieši"... būtu palicis 3:0, visticamāk ka Rafaels varētu raut vai neraut Riberī gar zemi, nozīmes nekādas...

     [+] [-]

, 2010-04-08 14:19, pirms 15 gadiem
asdfgh2 rakstīja: Mdā, es arvien vairāk un vairāk sāku pārliecināties, ka šis ir viens no nožēlojamākajiem un pretīgākajiem portāliem, kuros esmu bijis.
Kaut kādi randoma uzbraucieni futbola vēsturē izcilākajam trenerim. tik nožēlojami.
Varu saderēt, ka 75% no šitiem komentētājiem nemaz spēli neskatījās.
Joprojām nevari nomierināties, tirliņ?? Tak samierinies, ka Bayern ir labāki patreizējā formā par MU. Lai tev jauka diena

     [+] [-]

, 2010-04-08 14:42, pirms 15 gadiem
Ka man patik kaa te visi PRO kritize Fergusonu vienkarsi LOL nak kauns par jums

  -4 [+] [-]

, 2010-04-08 14:42, pirms 15 gadiem
Hose Girtinho rakstīja: In Your Face, Fergie!!! In Yoooooooooooour Face!!!
Vēl kaut ko pasaki!!! Tagad mēs jau arī oficiāli varam teikt, ka Fērdžijs ir pasaules futbola "atmazku" karalis Ja nevar vainot tiesnešus, tad sāk izrādīt savu vecuma marasmu. Es saprotu, ka skotam sāp, ka noraidīja tieši viņa mīluli un ka viņa taktika izgāzās, bet tāpēc jau varēja paklusēt, nevis izlikt savu sāpi vismuļķīgākajā veidā
Un "tipiski vāciešiem"?! - Dievs Tēvs! Tur pat zirgam jāsmejas Cik gan nav redzēts, ka Ferdinands un co ar putām uz lūpām skrien apelēt pie tiesneša sirdsapziņas un gandrīz soģi no kājām nones?
Piedodiet, bet Fergusons ir parodija par objektivitāti
ar ko vina taktika izgazas !? ar uzvareto speli !? LOL FAIL no tavas mutes
Slēpts komentārs no bloķēta lietotāja

  +1 [+] [-]

, 2010-04-08 15:19, pirms 15 gadiem
Owen Lee Hargreaves rakstīja: ar ko vina taktika izgazas !? ar uzvareto speli !? LOL FAIL no tavas mutes
Ar izkrišanu no ČL. Abās 1/4fināla spēlēs MU bija vadībā, abās vadību "izsēja"...vēl kādi jautājumi par stratēģiju? 2x uz tā paša grābekļa uzkāpt nav nekas izcils

Nē, nu protams, ka Fērdžijam galvenais bija uzvarēt spēli, vienalga ar kādu rezultātu. Tātad MU fani var priecāties, Tavā skatījumā Apsveicu Jūs!

  +1 [+] [-]

, 2010-04-08 15:20, pirms 15 gadiem
masterboy rakstīja: ko tad teiktu van gals ja noraiditu van bomelu teiktu ka ta ir tiesneša vaina bet otras dzeltenas rafaelam nebija100%

centra bišh parav aiz krekla a tie visi pieskrien un sak prasit dzeltenu un tiesnesi tika piespiests
beidz atgremot skota fantāzijas!

     [+] [-]

, 2010-04-08 15:27, pirms 15 gadiem
WILDE rakstīja: Fērgjusons neprot zaudēt! Tā vietā lai atzītu savas taktiskās kļūdas, vaino tiesāšanu. Izsmiekls, ne treneris!
Man liekas ka tu esi izsmiekls, tikai tapec ka vins vada MU jus vinu *****,vins ir un vienmer bus viens no pasaulas labakajiem treneriem!!
Slēpts komentārs no bloķēta lietotāja

     [+] [-]

, 2010-04-08 16:14, pirms 15 gadiem
20 gadu laikā jau vajadzēja iemācīties zaudēt...!Nepatik man šis cilvēks un MU..!

  -1 [+] [-]

, 2010-04-08 16:24, pirms 15 gadiem
te tik retais MU māk pieņemt zaudējumu. izaudziet. near vienmer visu uzvaret ar savu naudu un reputāciju.

  -2 [+] [-]

, 2010-04-08 16:37, pirms 15 gadiem
asdfgh2 rakstīja: Kur tad tie Bayern bija labāki?
Tur, ka iesita 94min vai arī tur, ka nospēlēja 4:4?
Labāki, ka mājās UZVARĒJA spēcīgos pretiniekus (atspēlējās no 0:1, cīnoties līdz galam), neesot tajā labākajā sastāvā (MU iztrūka TIKAI Rūnijs), un ka viesos sadeldēja 3 (!!!) vārtu deficītu līdz minimumam - 1 vārtu starpībai.
Tā ka viss ir godīgi un uzvarēja gudrākais un veiksmīgākais. Nekādu iebildumu šeit nevar būt.

  +3 [+] [-]

, 2010-04-08 16:39, pirms 15 gadiem
A kuram ta patiik zaudeet? Un kur nu veel zaudeet shaadi. Minhenee Bayern iesita peedeejaas sekundees, Mancesteraa iesita vienu pret 10 speeleetaajiem un lai arii rezultaats beigaas bija 4:4, taalaak tiek pretinieki. Protams, ka skrobe ir. Un to Rafaela otro dzelteno vareetu nosaukt par nedaudz skarbu, bet ko tur vairs. Kas bija, bija. Bet Fergusona fraaze par typical Germans bija galiigi nevietaa.

     [+] [-]

, 2010-04-08 16:47, pirms 15 gadiem
Kamdēļ viņš neko nepasaka par to ,ka Nani 40 min. nospēlē ar roku soda laukumā un svilpe klusē....!??!!!!

     [+] [-]

, 2010-04-08 17:00, pirms 15 gadiem
Domājot par Fergusona frāzi typical Germans, tieši atcerējos 1999.gada ČL finālu. Toreiz "Bayern" spēles galotnē zaudēja, jo nospēlēja "vāciešiem netipiski". Šoreiz abās spēlēs "Bayern" nospēlēja kā "tipiski vācieši", cīnoties līdz galam.
Tas laikam arī ir tas, kāpēc man tik ļoti patīk vācu futbols.

  +1 [+] [-]

, 2010-04-08 17:00, pirms 15 gadiem
SAFam derētu pamācīties no Hiddinka. Hiddinks nevainoja tiesnesi, bet pateica, ka paši nav izmantojuši savas izdevības. Un to pašu būtu jāsaprot faniem.

     [+] [-]

, 2010-04-08 17:07, pirms 15 gadiem
asdfgh2 rakstīja: Tava māte ir tirliņš, Tu nelaimīgais pabira.
Kur tad tie Bayern bija labāki?
Tur, ka iesita 94min vai arī tur, ka nospēlēja 4:4?
labāki, haha!
pasaki par māti viņam sejā. pats neizcelies ar īpašu gudrību.

     [+] [-]

, 2010-04-08 18:22, pirms 15 gadiem
Hose Girtinho rakstīja: In Your Face, Fergie!!! In Yoooooooooooour Face!!!
Vēl kaut ko pasaki!!! Tagad mēs jau arī oficiāli varam teikt, ka Fērdžijs ir pasaules futbola "atmazku" karalis Ja nevar vainot tiesnešus, tad sāk izrādīt savu vecuma marasmu. Es saprotu, ka skotam sāp, ka noraidīja tieši viņa mīluli un ka viņa taktika izgāzās, bet tāpēc jau varēja paklusēt, nevis izlikt savu sāpi vismuļķīgākajā veidā kura vieta izgazas vina taktika pec pirma puslaika 3-1 ko tu tur runa un mazakuma zaudet vartus doma ka fasisti nemak pa bumbu sist.vairakuma.
Un "tipiski vāciešiem"?! - Dievs Tēvs! Tur pat zirgam jāsmejas Cik gan nav redzēts, ka Ferdinands un co ar putām uz lūpām skrien apelēt pie tiesneša sirdsapziņas un gandrīz soģi no kājām nones?
Piedodiet, bet Fergusons ir parodija par objektivitāti

  -1 [+] [-]

, 2010-04-08 18:55, pirms 15 gadiem
Hose Girtinho rakstīja: Kāds "Bayern" spēlētājiem sakars ar NEAPŠAUBĀMU dzelteno kartīti?! - Ja tā būtu "tiešā sarkanā", tad cita lieta, bet tā jau bija tikai pamatota dzeltenā! Bez komentāriem.
ko? es jau neko nesaku, vienkārši priecājos par kārtējo lielisko Fērgusona citātu.

     [+] [-]

, 2010-04-08 19:02, pirms 15 gadiem
Castro rakstīja: "Tipiski vāciešiem" no tuvumā esošajiem Bayern spēlētājiem viens bija francūzis Riberī, horvāts Oličs, holandietis vanBommels un tikai viens vācieties Švainijs...
Runa vispār bij kā par līgu muļķis nevis konkrēti spēlētāji.... Domā ko raksti

     [+] [-]

, 2010-04-08 20:43, pirms 15 gadiem
termometrs rakstīja: ko? es jau neko nesaku, vienkārši priecājos par kārtējo lielisko Fērgusona citātu.
Ā, skaidrs Tad jau priecāsimies kopā! Man arī patika

     [+] [-]

, 2010-04-08 21:33, pirms 15 gadiem
Hose Girtinho rakstīja: Ar izkrišanu no ČL. Abās 1/4fināla spēlēs MU bija vadībā, abās vadību "izsēja"...vēl kādi jautājumi par stratēģiju? 2x uz tā paša grābekļa uzkāpt nav nekas izcils

Nē, nu protams, ka Fērdžijam galvenais bija uzvarēt spēli, vienalga ar kādu rezultātu. Tātad MU fani var priecāties, Tavā skatījumā Apsveicu Jūs!
Asspratis ne Ej un priecajies ka Byern taa veicas jo muzigi jau taa nebuss
Slēpts komentārs no bloķēta lietotāja