Layout: current: getContentLayout (Cid: Cache\Templating\LayoutCustomizations\Esports\CustomizationSource512 ), alternative: getContentLayout (Cid: Cache\Templating\LayoutCustomizations\Esports\CustomizationSource512), Fid:128, Did:0, useCase: 3

Ronaldu turpina rakstīt vēsturi, iesit šķērītē un sagrauj ''Juventus''

Ronaldu turpina rakstīt vēsturi, iesit šķērītē un sagrauj ''Juventus''
Krištianu Ronaldu meistarstiķis
Foto: AFP/Scanpix

UEFA Čempionu līgas ceturtdaļfināla centrālajā mačā Madrides ''Real'' sagrāva ''Juventus'' (3:0). Ar diviem vārtiem un rezultatīvo piespēli izcēlās Krištianu Ronaldu. Jāatzīmē, ka 66. minūtē pie rezultāta 0:2 ''Juventus'' uzbrucējs Paulo Divala nopelnīja sarkano kartīti un atstāja Itālijas komandu mazākumā.

Madrides ''Real'' Turīnā ieradās ar spēcīgāko pieejamo sastāvu, bez nopietniem savainojumiem. Neskatoties uz lielisko sniegumu nedēļas nogalē, Velsas izlases līderis Gerets Beils netika starta vienpadsmitniekā. Turpretim ''Juventus'' pretinieci uzņēma bez diviem pamatsastāva spēlētājiem - Medhi Benatija un Miralems Pjaničs diskvalifikāciju dēļ nevarēja palīdzēt Itālijas čempionei. Bosnieša vietā devās 20 gadus vecais urugvajietis Rodrigo Bentankurs.

Turīnas ''Juventus'': Bufons - Sandru; Kjelīni; Barzalji; de Šiljo - Asamoā; Kedira; Bentankurs; Kosta - Igvains; Divala

Madrides ''Real'': Navass - Marselu; Ramoss; Varāns; Karvahals - Kross; Kazemiru; Modričs - Isko - Benzemā; Ronaldu

Kā jau tas ir sagaidāms no Madrides ''Real'', pēdējo divu gadu Eiropas čempione nebija atbraukusi uz Turīnu, lai cīnītos par neizšķirtu. Spāņiem vajadzēja tikai trīs minūtes, lai atklātu rezultātu. Uzbrūkošais pussargs Isko saņēma bumbu kreisajā flangā, viņš bīstami pietuvojās soda laukumam un raidīja zemu piespēli vārtu priekšā, kur bumbu uzņēma Krištianu Ronaldu. Portugālim vajadzēja tikai vienu skārienu, lai cauršautu Džanluīdži Bufona mūri - 0:1! Tādējādi Ronaldu turpināja rakstīt vēsturi, jo viņa desmitā rezultatīvā Čempionu līgas spēle pēc kārtas ir jauns turnīra rekords.

Pēc gūtajiem vārtiem ''Real'' neatkāpās un turpināja aktīvi presēt pretinieci. Tomēr 23. minūtē tieši Juve bija ļoti tuvu rezultāta izlīdzinājumam, kad pēc lieliska centrējuma Gonsalo Igvains izdarīja sitienu ar galvu no dažu metru attāluma. Spāņu komandas vārtsargs Keilors Navass gan nodemonstrēja fantastisku reakciju un noturēja savus vārtus neskartus.

Pirmajā puslaikā komandas turpināja apmainīties ar pusiespējām. Viena no bīstamākajām bija vērojama 35. minūtē - vācu pussargs Toni Kross no ievērojamas distances šāva pa ''Juventus'' vārtu konstrukciju.

Tāpat kā pirmais puslaiks, arī otrais varēja sākties ar Ronaldu vārtiem, bet šoreiz viņš sita minimāli garām Bufona sargātajiem vārtiem. ''Juventus'' ātri devās pretuzbrukumā, kas noslēdzās ar Igvaina sitienu, kuru Navas tvēra bez īpašām problēmām.

55. minūtē dzelteno kartīti saņēma ''Real'' kapteinis Serhio Ramoss. Tas nozīmē, ka spāņu aizsargam nāksies izlaist atbildes maču pēc nedēļas.

Neilgi vēlāk ''Juventus'' slikti saspēlējās aizsardzībā, kā rezultātā Ronaldu tika pie bumbas netālu no mājinieces vārtiem. Viņš izdarīja piespēli priekšā esošajam komandas biedram, bet Bufons ar lielisku lēcienu glāba itāliešus no vēl viena vārta zaudējuma. Tomēr ''Real'' saglabāja bumbu Juves soda laukumā, Daniels Karvahals to centrēja vārtu priekšā esošajam Ronaldu. Portugālis apgriezās ar muguru pret Bufonu, lēca un skaisti šķērītē trieca bumbu vārtos - 0:2!

Ja situācija jau nebija pietiekami slikta Itālijas komandai, tad 66. minūtē tā kļuva katastrofāla - talantīgais uzbrucējs Divala pārkāpa noteikumus un saņēma savu spēles otro dzelteno kartīti un pameta laukumu priekšlaicīgi. Viesi nežēloja ''Juventus'' un palielināja rezultātu - šoreiz Marselu bija vārtu guvējs, kurš pēc Ronaldu piespēles izgājienā pārspēja Bufonu (0:3!)

''Juventus'' pēc tā šķietami nolaida rokas, ko ''Real'' centās izmantot. Pašās beigās pēc Ronaldu piespēles pa vārtu konstrukciju no labas pozīcijas trāpīja Mateo Kovačičs. Nedaudz vēlāk pats portugālis bija tuvu, lai gūtu hat-trick, bet Bufons to neatļāva ar teicamu lēcienu.

UEFA Čempionu līga, 21. februāra spēles

KomandasRez.Vārtu guvēji
Juventus - Real Madrid0:3 (0:1)Ronaldu 3' 64' Marselu 72'
Sevilla - Bayern1:2 (1:1)Saravija 32' - Navass 37' (s.v.) Alkantara 68'

UEFA Čempionu līga, 1/4 fināli

Pāris1. spēle2. spēle
Juventus - Real Madrid0:311.04.
Sevilla - Bayern1:211.04.
Liverpool - Man. City04.04.10.04.
Barcelona - Roma04.04.10.04.

  -2 [+] [-]

, 2018-04-03 23:40, pirms 7 gadiem
Labrīt, uzredzēšanos!!
3:0 vēl ir labi priekš Juves, bija jābūt vairāk!
CR7 konfektes gols izglāba viņu šajā spēlē, jo tās daudzās neizmantotās iespējas kā darvas piliens medus mucā.
Hala Madrid!

  -3 [+] [-]

, 2018-04-03 23:41, pirms 7 gadiem
VIDEO: "Juventus" 0:3 Madrides "Real" - spēles apskats: https://skaties.lv/sports/futbols/r...

  +4 [+] [-]

, 2018-04-03 23:41, pirms 7 gadiem
Atradu veidu kā redzēt pēdējās 50min. Tik nožēlojamu Juve nebiju redzējis pēdējos laikam 10 gadus. CR fantastika. Iesist bicycle Buffonam. Principā var beigt karjeru. Čalis nebeidz pārsteigt
Slēpts komentārs: elgarz

  +9 [+] [-]

, 2018-04-03 23:42, pirms 7 gadiem
Malači.
Juvei reāls Mission Impossible jāpaveic.
Pat Juves fani aplaudēja CR par to bicycle

  +4 [+] [-]

, 2018-04-03 23:42, pirms 7 gadiem
Fantastisks gols, skaisti vārti, Ronaldo ir super formā!
Slēpts komentārs no bloķēta lietotāja

  +5 [+] [-]

, 2018-04-03 23:43, pirms 7 gadiem
Negaidīju. Žēl, ka abām jātiekas bija jau tik agri. Konstrukcija paglabā Juvi vēl no lielāka pazora. 2x. Ronaldo varēja vēl pārīti ielikt. Normālu formu uzņēmis.

     [+] [-]

, 2018-04-03 23:44, pirms 7 gadiem
elgarz rakstīja: tik ez, juve tik slikta, spuriem bija jāspēlē viņu vietā.
Spurs, domāju, nospēlētu cienīgāk. Lai gan pirmo puslaiku, ja neskaita to virslīgas stila aizsardzību, Juve izskatījās labāk.

  +1 [+] [-]

, 2018-04-03 23:44, pirms 7 gadiem
Tottenham vismaz kādu pretestību izrādītu, bet nu šovakar bez pārsteigumiem. MU jāpamācas kā spēlēt, stulbais Mourinho. Domājams, ka pirmie pusfinālsti skaidri, Minhenei mājās nevajadzētu pagrūst. Cerams Vidalam nav nopietns savainojums, kā arī varēja šausmīgi just Alabas trūkumu kreisajā malā, Bernāts pilnīgs jefiņš.
Slēpts komentārs: Hose Girtinho

  +3 [+] [-]

, 2018-04-03 23:45, pirms 7 gadiem
Šķērīte ne ritentiņš

  +5 [+] [-]

, 2018-04-03 23:45, pirms 7 gadiem
Madride bez variantiem. Nepārsteidz šis rezultāts, jo parādīja ļoti labu sniegumu arī pret PSG.

  +6 [+] [-]

, 2018-04-03 23:45, pirms 7 gadiem
Žēl Bufona. Gribēju, lai viņš uzvar Čempionlīgu un beidz karjeru. Tāpat labākais vārtsargs vēsturē

  +5 [+] [-]

, 2018-04-03 23:46, pirms 7 gadiem
andris_rejs_5490890 rakstīja: gribētos dzirdēt Hose Girtinho viedokli
Labak nevajag!

  +1 [+] [-]

, 2018-04-03 23:46, pirms 7 gadiem
Ronaldo gols vnk konča. Juves fani baigi pārsteidza ar aplaudēšanu, bet pelnīti.

  -3 [+] [-]

, 2018-04-03 23:46, pirms 7 gadiem
Hose Girtinho rakstīja: Ja pat šādā mača Ronaldu neiesit Hattrick varenajam Bufonam, tad droši vien tas nenotiks nekad. Vismaz daudz iespēju vairs nebūs, ņemot vērā planētas labākā vārtu vīra vecumu un to, ka šī ir viņa pēdējā sezona.
Kā jau teicu, iekļūšana ceturtdaļfinālā priekš šīs "Juves" bija maksimālais uzdevums. Tagad varam turpināt cīņu par A sērijas titulu, kur vēl viss ir tikai priekšā.
Forza Juve! Forza Italia!
tavos sapņos tikai tas caurums ir planētas labākais GK.

  +7 [+] [-]

, 2018-04-03 23:46, pirms 7 gadiem
Hose Girtinho rakstīja: Ja pat šādā mača Ronaldu neiesit Hattrick varenajam Bufonam, tad droši vien tas nenotiks nekad. Vismaz daudz iespēju vairs nebūs, ņemot vērā planētas labākā vārtu vīra vecumu un to, ka šī ir viņa pēdējā sezona.
Kā jau teicu, iekļūšana ceturtdaļfinālā priekš šīs "Juves" bija maksimālais uzdevums. Tagad varam turpināt cīņu par A sērijas titulu, kur vēl viss ir tikai priekšā.
Forza Juve! Forza Italia!
Lai cik tev tas smagi nebūtu,bet CR jau sen ir pataisījis Juve par savu dauku. Pat kaut kādām Getafe,Levante viņš sit mazāk

  +2 [+] [-]

, 2018-04-03 23:47, pirms 7 gadiem
Principaa bez parsteigumiem, nu nav Juve tas liimenis, Totenhema lielaaku pretestiibu paraadiitu, tas ir skaidrs
Slēpts komentārs: Hose Girtinho

  +4 [+] [-]

, 2018-04-03 23:48, pirms 7 gadiem
Eh, Bufonam bija jāiet uz Real, lai tiktu pie kausa, žēl

 +11 [+] [-]

, 2018-04-03 23:48, pirms 7 gadiem
elgarz rakstīja: tavos sapņos tikai tas caurums ir planētas labākais GK.
Bufons ir labākais 21.gadsimta GK..Visā tā garumā ir turējis augstāko līmeni.

     [+] [-]

, 2018-04-03 23:48, pirms 7 gadiem
elgarz rakstīja: tavos sapņos tikai tas caurums ir planētas labākais GK.
Es jau tā arī sapratu, ka nekad neesi redzējis nevienu caurumu, izņemot savējo

     [+] [-]

, 2018-04-03 23:48, pirms 7 gadiem
Jatzist ka zeel Buffona, tomeer vartusargs, kuru ciena un ar platam rokaam butu gatavi nemt lielaakie Eiropas grandi, viennozimigi top 3 vartuviirs vesturee

  +1 [+] [-]

, 2018-04-03 23:48, pirms 7 gadiem
Hose Girtinho rakstīja: Sakritība nav likumsakarība
Katrā spēlē owno Turīnas klubu. Tik reizes Buffonu neviens nav pazemojis

  +2 [+] [-]

, 2018-04-03 23:50, pirms 7 gadiem
Visu laiku bija šķērītē,tagat kkads ritetīts,bet nu labi,par šo spēli ar gudriem cilvēkiem varētu runāt ilgi,vis nebija tik sūdigi prēkš Juve,kā tas vis beidzās,pat pēdējā Cvadrado epizode varēja vēl atstāt cerības.

     [+] [-]

, 2018-04-03 23:51, pirms 7 gadiem
un ko visi cel debesiis Dybalu kaa nakamo Messi? Kautkaa sodien vinu vispaar neredzeju, uzpuusts burbulis, kaa lielas speeles klaat, taa plunks vien sanaak
Slēpts komentārs: Hose Girtinho

 +10 [+] [-]

, 2018-04-03 23:53, pirms 7 gadiem
Rūdis savulaik Juvei Hattrick ir bliezis, līdz viņa līmenim CR vēl ir, kur augt. Trollol

     [+] [-]

, 2018-04-03 23:53, pirms 7 gadiem
principa vieniigaa komanda kas var aptureet Realu sosezon ir Barsa, nu un varbut vel City ar Pepa kautkaadu meistarstiki, citus variantus neredzu

  +2 [+] [-]

, 2018-04-03 23:53, pirms 7 gadiem
Lionels rakstīja: un ko visi cel debesiis Dybalu kaa nakamo Messi? Kautkaa sodien vinu vispaar neredzeju, uzpuusts burbulis, kaa lielas speeles klaat, taa plunks vien sanaak
laikam pagājšgad CL neskatījies. kārtējais talantovs, kas pēc 1 spēles spriež par spēlētāju. GUDRĪBA IR NĀVĒJOŠA!

  +2 [+] [-]

, 2018-04-03 23:54, pirms 7 gadiem
Lionels rakstīja: un ko visi cel debesiis Dybalu kaa nakamo Messi? Kautkaa sodien vinu vispaar neredzeju, uzpuusts burbulis, kaa lielas speeles klaat, taa plunks vien sanaak
Dybala arī principā noraka visas cerības, jo pie 0-2, ja vēl pamanītos vienus atspēlēt, un zinot, ka Ramos nebūs nākamajā spēlē, bet būs Pjaničs un Benatia, tur vēl varētu šiem sanākt visādi.

Tā kā paši arī vainīgi.

Lai gan vispār, cik šosezon redzēts, viņš ir diezgan labi izskatījies, arī pret Spurs principā nokārtoja uzvaru, un vēl pret Lazio tas wtf beigās. Šodien gan antivaronis.

  +3 [+] [-]

, 2018-04-03 23:54, pirms 7 gadiem
Hose Girtinho rakstīja: Par to Hattrick es ne jau tāpat vien pieminēju, jo kopš ČL mūsdienu versijas izveidošanas, neviens spēlētājs nav guvis Hattrick, spēlējot pret "Juventus". CR varēja būt pirmais, tikai koka kāja patraucēja...jau atkal
Tai pat laikā Juve izkrita no eiropas grandu aprites un Rudņevs šiem Hattricku iebāza
Slēpts komentārs: Hose Girtinho
Slēpts komentārs: Hose Girtinho

  +4 [+] [-]

, 2018-04-03 23:56, pirms 7 gadiem
Ja nopietni, tad šķēre bija fantastiska. Daži spēlētāji līdz tai bumbai pat ar galvu neaizsniegtos. CR uzņēmis tiešām neticamu formu, sāk lidot vārtos pilnīgi trakas bumbas

  +6 [+] [-]

, 2018-04-03 23:56, pirms 7 gadiem
Pirmo reiz CR svešā stadionā aplaudējā stāvus. Ko teikt - Buffonam iesist bicycle - droši var beigt karjeru. Dzīve ir izdevusies

  -4 [+] [-]

, 2018-04-03 23:57, pirms 7 gadiem
zigmārs112 rakstīja: Pirmo reiz CR svešā stadionā aplaudējā stāvus. Ko teikt - Buffonam iesist bicycle - droši var beigt karjeru. Dzīve ir izdevusies
Tikai kāds Bufonam sakars ar šo ielaisto golu? Varbūt ir kāds vārtsargs kurš paņemtu?

  -2 [+] [-]

, 2018-04-03 23:57, pirms 7 gadiem
Kristīne nemaz tik bieži nespēlē ar to bumbu, pāris piespēles tik atdod, bet kad piespēle nonāk pie viņa vārtu tuvumā, tad katrā otrā izdevība ir gols.

  +1 [+] [-]

, 2018-04-03 23:58, pirms 7 gadiem
Patīkami, ka jau pirmajā spēlē visu nokārtojām. Ljoti laba un saliedeeta komandas speele, ka prieks skatīties un galu galā, spēlējām tā, kā Čempioniem pienākas to darīt!
Ronaldu turpina būt fenomenāls un neapturams ieksh CL! Vnk dziivnieks vinsh ir, ne cilveeks!

P..S Zheel , protams, Juve's un visseviskji Buffona, bet nu CL kausu vinjam savaa karjeraa taa arii neredzeet,diemzheel, bet gan jau pats vinsh saprot kas ir kas un samierinās ar to!

     [+] [-]

, 2018-04-03 23:58, pirms 7 gadiem
Hose Girtinho rakstīja: Tikai kāds Bufonam sakars ar šo ielaisto golu? Varbūt ir kāds vārtsargs kurš paņemtu?
))))))

  -4 [+] [-]

, 2018-04-03 23:59, pirms 7 gadiem
Forza Juve! Forza Buffon! Ar labu nakti!

  -2 [+] [-]

, 2018-04-03 23:59, pirms 7 gadiem
zigmārs112 rakstīja: ))))))
Ak jā, Zigis paņemtu...uz krūts

  +1 [+] [-]

, 2018-04-03 23:59, pirms 7 gadiem
djimanti rakstīja: Patīkami, ka jau pirmajā spēlē visu nokārtojām. Ljoti laba un saliedeeta komandas speele, ka prieks skatīties un galu galā, spēlējām tā, kā Čempioniem pienākas to darīt!
Ronaldu turpina būt fenomenāls un neapturams ieksh CL! Vnk dziivnieks vinsh ir, ne cilveeks!

P..S Zheel , protams, Juve's un visseviskji Buffona, bet nu CL kausu vinjam savaa karjeraa taa arii neredzeet,diemzheel, bet gan jau pats vinsh saprot kas ir kas un samierinās ar to!
mājās vajag vismaz 4-5 gruzīt un nolaist itāļu kepkas uz zemes

  -2 [+] [-]

, 2018-04-03 23:59, pirms 7 gadiem
Kad Lepāja 90. minūtē nopelnīja sarkano virsraksts bijs "Liepāja vairākumā uzvar..."
, bet šeit 66. minūtē Juventus nopelna sarkano un ne ievadā, ne virsrakstā info neparādās. Tik cītīgākais lasītājs var to atrast/izlasīt. Kur loģika?

  -2 [+] [-]

, 2018-04-04 00:00, pirms 7 gadiem
Hose Girtinho rakstīja: Ak jā, Zigis paņemtu...uz krūts
joks tāds ka es nedzeru jau no dzimenes. tas ir 3,5 mēneši

  +6 [+] [-]

, 2018-04-04 00:00, pirms 7 gadiem
Hose Girtinho rakstīja: Par to Hattrick es ne jau tāpat vien pieminēju, jo kopš ČL mūsdienu versijas izveidošanas, neviens spēlētājs nav guvis Hattrick, spēlējot pret "Juventus". CR varēja būt pirmais, tikai koka kāja patraucēja...jau atkal
Jā divas spēles pēc kārtas tā koka kāja jau tavu Juvi un Bufonu piesmēja... būtu labāk priecājies, ka neiesita Hatricku.. citādāk.. tev vispār nebūtu ko ņaudēt pretī...
kgan Hatricku jau nerādādītu highligtos... bet šo otro CR golu varēsi redzēt vēl un vēl.. un tik skatīties, ka tas notika pret tavu Juvi un Bufonu...

  +6 [+] [-]

, 2018-04-04 00:02, pirms 7 gadiem
Citus par troļļiem zin saukt, bet spēlētāju, kurš ielika 2 vārtus Juvītei, un, faktiski noskaidroja iznākumu jau pirmajā spēlē, vēl sauc par koka kāju, nu tipisks merda, ģirtiņš.

P.S. Es domāju, ka Milānas komanda pacels CL pirms to izdarīs Juventino.

  -2 [+] [-]

, 2018-04-04 00:02, pirms 7 gadiem
zigmārs112 rakstīja: ))))))
Nē, ir gan taču viens vārtsargs, kurš paņēma visus Kristīnes sitienus. Ali Khasif no "Al Jazira". Tam varēja sist kaut vai no 1 metra, tāpat nekā.

     [+] [-]

, 2018-04-04 00:02, pirms 7 gadiem
LATVIJĀ DZĪVOJOŠS LATVIETIS rakstīja: Kad Lepāja 90. minūtē nopelnīja sarkano virsraksts bijs "Liepāja vairākumā uzvar..."
, bet šeit 66. minūtē Juventus nopelna sarkano un ne ievadā, ne virsrakstā info neparādās. Tik cītīgākais lasītājs var to atrast/izlasīt. Kur loģika?
taapec ka liepaja nesit skeeriitees

  -2 [+] [-]

, 2018-04-04 00:02, pirms 7 gadiem
Ja kāda komanda peedeejos gados ir pelniijusi uzvareet CL, tad taa noteikti ir Juve,bet nu izskatās,ka Juves faniem būs vēl labu laiciņu jāpacieshas, kad tas notiks!.
Tachu noteikti noveelu shai komandai to kaadreiz izdariit. Fani to ir pelniijushi!

  -2 [+] [-]

, 2018-04-04 00:03, pirms 7 gadiem
zigmārs112 rakstīja: joks tāds ka es nedzeru jau no dzimenes. tas ir 3,5 mēneši
Malacis! Pat to varu tikai aplaudēt kājās stāvot. Tā turēt! Man gan nespīd, jo alkohols visapkārt ik dienas

  -3 [+] [-]

, 2018-04-04 00:04, pirms 7 gadiem
blondais18 rakstīja: Jā divas spēles pēc kārtas tā koka kāja jau tavu Juvi un Bufonu piesmēja... būtu labāk priecājies, ka neiesita Hatricku.. citādāk.. tev vispār nebūtu ko ņaudēt pretī...
kgan Hatricku jau nerādādītu highligtos... bet šo otro CR golu varēsi redzēt vēl un vēl.. un tik skatīties, ka tas notika pret tavu Juvi un Bufonu...
Būtu iesitis Hattrick, tad vispār nekomentētu, bet paldies, ka aizsita garām no tiem 2 metriem, jo uzreiz uzlabojās garīgais

  +2 [+] [-]

, 2018-04-04 00:05, pirms 7 gadiem
Hose Girtinho rakstīja: Būtu iesitis Hattrick, tad vispār nekomentētu, bet paldies, ka aizsita garām no tiem 2 metriem, jo uzreiz uzlabojās garīgais
Atradis par ko priecāties

     [+] [-]

, 2018-04-04 00:05, pirms 7 gadiem
Hose Girtinho rakstīja: Par to Hattrick es ne jau tāpat vien pieminēju, jo kopš ČL mūsdienu versijas izveidošanas, neviens spēlētājs nav guvis Hattrick, spēlējot pret "Juventus". CR varēja būt pirmais, tikai koka kāja patraucēja...jau atkal
Hosē, nekas nav mainījies. Joprojām esi sturgalvīgs, nu atzīsti, ka veco senjoru šodien sabradāja un lasies gulēt. kaut ko močī sviestu kā traks suns ar putām uz lūpām.

     [+] [-]

, 2018-04-04 00:05, pirms 7 gadiem
M8archa rakstīja: Citus par troļļiem zin saukt, bet spēlētāju, kurš ielika 2 vārtus Juvītei, un, faktiski noskaidroja iznākumu jau pirmajā spēlē, vēl sauc par koka kāju, nu tipisks merda, ģirtiņš.

P.S. Es domāju, ka Milānas komanda pacels CL pirms to izdarīs Juventino.
"Milan" gan jau to kādreiz izdarīs, par to nav šaubu. Milānā jau tikai viena komanda

     [+] [-]

, 2018-04-04 00:05, pirms 7 gadiem
Dalabi 19 rakstīja: Atradis par ko priecāties
Katram savs prieciņš

  +1 [+] [-]

, 2018-04-04 00:05, pirms 7 gadiem
djimanti rakstīja: Ja kāda komanda peedeejos gados ir pelniijusi uzvareet CL, tad taa noteikti ir Juve,bet nu izskatās,ka Juves faniem būs vēl labu laiciņu jāpacieshas, kad tas notiks!.
Tachu noteikti noveelu shai komandai to kaadreiz izdariit. Fani to ir pelniijushi!
96. gadā jau uzvarēja! Domāju, ka tagad iespēju būs mazāk.

  +2 [+] [-]

, 2018-04-04 00:05, pirms 7 gadiem
Hose Girtinho rakstīja: "Milan" gan jau to kādreiz izdarīs, par to nav šaubu. Milānā jau tikai viena komanda
Nez tik kura Itālijas komanda to izdarīja pēdējā, nerunājot par trebli.
Slēpts komentārs no bloķēta lietotāja

  -2 [+] [-]

, 2018-04-04 00:07, pirms 7 gadiem
M8archa rakstīja: Nez tik kura Itālijas komanda to izdarīja pēdējā, nerunājot par trebli.
Kad atradīšu turnīra tabulā, tad pateikšu. Vēl meklēju

  -2 [+] [-]

, 2018-04-04 00:07, pirms 7 gadiem
Bufonam šī bija pēdēja spēle karjerā ČL?

  +2 [+] [-]

, 2018-04-04 00:08, pirms 7 gadiem
Hose Girtinho rakstīja: Kad atradīšu turnīra tabulā, tad pateikšu. Vēl meklēju
Itālijas derbijā vēl dabūsiet pa pakaļu, ja ne, tad šogad vairs nekomentēšu.

     [+] [-]

, 2018-04-04 00:09, pirms 7 gadiem
M8archa rakstīja: Itālijas derbijā vēl dabūsiet pa pakaļu, ja ne, tad šogad vairs nekomentēšu.
Tev veiksme noderēs, tāpēc vēlu veiksmi un ar labu nakti!

  +1 [+] [-]

, 2018-04-04 00:10, pirms 7 gadiem
Hose Girtinho rakstīja: Tev veiksme noderēs, tāpēc vēlu veiksmi un ar labu nakti!
Saldus sapņus!
Slēpts komentārs: Kaseenc27

  +1 [+] [-]

, 2018-04-04 00:45, pirms 7 gadiem
Jāpapriecājas un jaizbauda uzvara, bet peec tam jau jaasaak gatavoties Madrides derbijam, svētdien. Ar nav mazsvariiga speele, tomeer par otro vietu ieksh La Liga taa buus kauja!

  +1 [+] [-]

, 2018-04-04 01:08, pirms 7 gadiem
andris_rejs_5490890 rakstīja: gribētos dzirdēt Hose Girtinho viedokli
To pajoliņu-robīti jau neviens vairs neuztver nopietni!

  -1 [+] [-]

, 2018-04-04 01:28, pirms 7 gadiem
Atkal te puse komentu Bufona glorijošana, kgan jau n-tos gadus viņš izceļas tikai ar lietpratīgas sejas izteiksmes demonstrēšanu.

     [+] [-]

, 2018-04-04 01:45, pirms 7 gadiem
Мужики, развести любую женщину на интим не прилагая при этом никаких усилий реально, я узнал из этой статьи ФортеЛАв Не важен возраст и как ты выглядишь! Я несколько раз пользовался - безотказный эффект!

  -1 [+] [-]

, 2018-04-04 06:22, pirms 7 gadiem
bufons izsapnoja savu CL kausu.nu nau juventus pa spēkam to iegūt.cerams ari ka real to neigus.

  -1 [+] [-]

, 2018-04-04 06:47, pirms 7 gadiem
Juventus pievīla, vai tad tiešām nevarēja labāk nospēlēt pret Spānijas čempionāta trešo vai kuro tur komandu...

  +4 [+] [-]

, 2018-04-04 08:11, pirms 7 gadiem
Un kāds vēl domāja ka Juve paņems? Nu beidziet, pirms sērijas jau zināju un teicu, ka Juve nav spējīga, šogad, apstādināt Real.
Hala Madrid.

  +1 [+] [-]

, 2018-04-04 08:23, pirms 7 gadiem
Puskás award kandidāts ir zināms. Goals vienkārši fantastika.
Ar vienu kāju jau pusfinālā!

  +1 [+] [-]

, 2018-04-04 08:45, pirms 7 gadiem
Divala? Es redzeeju kaa Dibala nopelna sarkano, Divala shai speelee nespeleeja.

  +1 [+] [-]

, 2018-04-04 09:01, pirms 7 gadiem
laikam jaaapsveic Real fani ar jau iekljuushanu pusfinaalaa,,no Juves biju gaidiijis ko vairaak

  -2 [+] [-]

, 2018-04-04 09:16, pirms 7 gadiem
Swordsman rakstīja: Atkal te puse komentu Bufona glorijošana, kgan jau n-tos gadus viņš izceļas tikai ar lietpratīgas sejas izteiksmes demonstrēšanu.
Bija tādas diskusijas kādreiz, kurās salīdzināja Bufonu un Ikeru Kasiljasu...BIJA.

  +4 [+] [-]

, 2018-04-04 09:28, pirms 7 gadiem
Hose, vakarnakt pat Turīnas fani piecēlās kājās un aplaudēja, jo spēj novērtēt tik skaistus vārtus.

Tev vajadzētu pamācīties no šitiem faniem -
https://twitter.com/MHChehade/statu...

Tas tā, tik ieteikums.
Slēpts komentārs: Hose Girtinho

  +4 [+] [-]

, 2018-04-04 10:15, pirms 7 gadiem
Hose Girtinho rakstīja: Es neesmu Turīnas fans, bet gan "Juventus" mūžsens līdzjutējs no Latvijas, kuru, piemēram, Mesī ir pārbarojis ar tādiem vārtiem, ka Ronaldu vieni lieliski vārti reizi cik tur gados īpaši neiespaido, vismaz ne vairāk kā tādi paši Veina Rūnija vārti kurā tur gadā. Uzbrucēju kults vienmēr bijis pārvērtēts, es par vārtsargiem.
Tā bija kļūda ar tevi iesaistīties diskusijā. Vairāk tā nedarīšu.
Vari pašapmierināties, liekot visiem mīnusiņus un rakstīt komentāros - "Ronaldo koka kājas, nemāk hatriku iesist."

     [+] [-]

, 2018-04-04 11:06, pirms 7 gadiem
lai CR kāda personība un manieres, bet futbola talants izcils

  +6 [+] [-]

, 2018-04-04 11:08, pirms 7 gadiem
arprac cik sausmigi un degredejosi komentari. cik jums gadu seit kas komentee? liidz 14? nevaru iedomaties normalu pieaugusu cilveks kas raksta tadas lietas kā - zilikjis kristiine uttt
sausmas. real jau kuro gadu pazemo juvi. un jus to pasu redzat. kur vel ir kadi jautaajumi???

  +3 [+] [-]

, 2018-04-04 11:12, pirms 7 gadiem
ziecha16 rakstīja: arprac cik sausmigi un degredejosi komentari. cik jums gadu seit kas komentee? liidz 14? nevaru iedomaties normalu pieaugusu cilveks kas raksta tadas lietas kā - zilikjis kristiine uttt
sausmas. real jau kuro gadu pazemo juvi. un jus to pasu redzat. kur vel ir kadi jautaajumi???
Heiteriisiem vienmeer buus kkas ko paraudaat

  +4 [+] [-]

, 2018-04-04 11:14, pirms 7 gadiem
Hose Girtinho rakstīja: Bija tādas diskusijas kādreiz, kurās salīdzināja Bufonu un Ikeru Kasiljasu...BIJA.
Kad Ikers bija zenītā, tad noteikti arī bija labāks par Bufonu. Ja spīd, tad spīd kā superzvaigzne. Ja ne, tad ne. Bet es ne par ikeru. Bufons ir smagi pārhaipots. Viņam pietiek tikai ar prātīgu sejas izteiksmi sieniņu paregulēt un Tu un Tev līdzīgie jau izkusuši

  -1 [+] [-]

, 2018-04-04 11:15, pirms 7 gadiem
marauders rakstīja: Tā bija kļūda ar tevi iesaistīties diskusijā. Vairāk tā nedarīšu.
Vari pašapmierināties, liekot visiem mīnusiņus un rakstīt komentāros - "Ronaldo koka kājas, nemāk hatriku iesist."
Kļūdīties ir cilvēciski

  +4 [+] [-]

, 2018-04-04 11:17, pirms 7 gadiem
ziecha16 rakstīja: arprac cik sausmigi un degredejosi komentari. cik jums gadu seit kas komentee? liidz 14? nevaru iedomaties normalu pieaugusu cilveks kas raksta tadas lietas kā - zilikjis kristiine uttt
sausmas. real jau kuro gadu pazemo juvi. un jus to pasu redzat. kur vel ir kadi jautaajumi???
Tak puse no ekspertiem vēl joprojām dzīvo ar muteri kopā, ko tu gribi...

  -2 [+] [-]

, 2018-04-04 11:19, pirms 7 gadiem
Swordsman rakstīja: Kad Ikers bija zenītā, tad noteikti arī bija labāks par Bufonu. Ja spīd, tad spīd kā superzvaigzne. Ja ne, tad ne. Bet es ne par ikeru. Bufons ir smagi pārhaipots. Viņam pietiek tikai ar prātīgu sejas izteiksmi sieniņu paregulēt un Tu un Tev līdzīgie jau izkusuši
Bufons ir paliekoša vērtība, un ar to arī viss ir izteikts. Vārtsargam pirmāmkārtām jābūt autoritātei. Viņš ir superzvaigzne jau kopš padsmit gadu vecuma, punkts.

     [+] [-]

, 2018-04-04 11:20, pirms 7 gadiem
Hose Girtinho rakstīja: Es neesmu Turīnas fans, bet gan "Juventus" mūžsens līdzjutējs no Latvijas, kuru, piemēram, Mesī ir pārbarojis ar tādiem vārtiem, ka Ronaldu vieni lieliski vārti reizi cik tur gados īpaši neiespaido, vismaz ne vairāk kā tādi paši Veina Rūnija vārti kurā tur gadā. Uzbrucēju kults vienmēr bijis pārvērtēts, es par vārtsargiem.
Ļeva Jašina fans! Malacis!

     [+] [-]

, 2018-04-04 11:22, pirms 7 gadiem
Hose Girtinho rakstīja: Bufons ir paliekoša vērtība, un ar to arī viss ir izteikts. Vārtsargam pirmāmkārtām jābūt autoritātei. Viņš ir superzvaigzne jau kopš padsmit gadu vecuma, punkts.
Vai kāds par to jāpārlicinā? Zinām,nesatraucies!

     [+] [-]

, 2018-04-04 11:24, pirms 7 gadiem
Hose Girtinho rakstīja: Tikai kāds Bufonam sakars ar šo ielaisto golu? Varbūt ir kāds vārtsargs kurš paņemtu?
Neskatījies? Viņš bija vārtos!

     [+] [-]

, 2018-04-04 11:24, pirms 7 gadiem
Hose Girtinho rakstīja: Bufons ir paliekoša vērtība, un ar to arī viss ir izteikts. Vārtsargam pirmāmkārtām jābūt autoritātei. Viņš ir superzvaigzne jau kopš padsmit gadu vecuma, punkts.
Nu tas jau ir tas, ko es saku. Vērtība, autoritāte, bla bla bla. Ezotērika.Bet tīri kā vārtsargs nekas tik īpašs jau sen.

  -2 [+] [-]

, 2018-04-04 11:27, pirms 7 gadiem
ziecha16 rakstīja: real jau kuro gadu pazemo juvi. un jus to pasu redzat. kur vel ir kadi jautaajumi???
Pirmo reizi kopš 1962.gada "Real" pēdējos pāris savstarpējos mačos katrā iesituši "Juvei" vairāk par 2 vārtiem un uzvarējuši ar vairāk kā vienu vārtu starpību un uzreiz jau brūķējat muti? Malači, "eksperti", ko lai vēl tur piebilst?

     [+] [-]

, 2018-04-04 11:29, pirms 7 gadiem
Мужики, развести любую женщину на интим не прилагая при этом никаких усилий реально, я узнал из этой статьи ФортеЛАв Не важен возраст и как ты выглядишь! Я несколько раз пользовался - безотказный эффект!

  -2 [+] [-]

, 2018-04-04 11:30, pirms 7 gadiem
Swordsman rakstīja: Nu tas jau ir tas, ko es saku. Vērtība, autoritāte, bla bla bla. Ezotērika.Bet tīri kā vārtsargs nekas tik īpašs jau sen.
Tu saki, bet Bufons pāris reizes tāpat vien aizved "Juventus" līdz ČL finālam. Manuprāt Bufons ar to ir pateicis vairāk, nekā tu jebkad varētu pateikt ar vārdiem. Jašina balvas īpašnieks par to tikai pasmaida.

  +1 [+] [-]

, 2018-04-04 11:37, pirms 7 gadiem
Hose Girtinho rakstīja: Pirmo reizi kopš 1962.gada "Real" pēdējos pāris savstarpējos mačos katrā iesituši "Juvei" vairāk par 2 vārtiem un uzvarējuši ar vairāk kā vienu vārtu starpību un uzreiz jau brūķējat muti? Malači, "eksperti", ko lai vēl tur piebilst?
tak Hose atslaabsti vienreiz,Real shoreiz bija labaaki,kaapeec to neatdziit, plus veel Juve pat savaa cempii ir saakusi bremzeet,it kaa uzvaras ir,bet ne vairs uz klasi

     [+] [-]

, 2018-04-04 11:42, pirms 7 gadiem
Hose Girtinho rakstīja: Pirmo reizi kopš 1962.gada "Real" pēdējos pāris savstarpējos mačos katrā iesituši "Juvei" vairāk par 2 vārtiem un uzvarējuši ar vairāk kā vienu vārtu starpību un uzreiz jau brūķējat muti? Malači, "eksperti", ko lai vēl tur piebilst?
jau pie pirmaa teikuma vari apstaaties,kam interesee 62.gads,te lielaakai daljai atminjas pusgads lielaakoties

  -3 [+] [-]

, 2018-04-04 11:43, pirms 7 gadiem
NilsK rakstīja: tak Hose atslaabsti vienreiz,Real shoreiz bija labaaki,kaapeec to neatdziit, plus veel Juve pat savaa cempii ir saakusi bremzeet,it kaa uzvaras ir,bet ne vairs uz klasi
Un vai tad es saku, ka nebija? Es tikai iesmeju par Ronaldu faneļiem, kuri aug kā sēnes pēc lietus.
Par šo dueli man nebija īpašas cerības, ņemot vērā gan sastāva problēmas, gan faktu, ka "Juventus" nepieciešamas jaunas vēsmas un jauns kurss. Allegri savu darbu ir paveicis godam, bet ir laiks pārmaiņām, ko arī gaidām. Šīs spēle bija tikai tāds katalizators (lai arī ar dažādām muļķīgām kļūdām un "dāvanām"), kuram jāpārliecina kluba īpašnieki veikt zināmas reformas, lai atgrieztu klubam agrāko spožumu.

  +2 [+] [-]

, 2018-04-04 11:45, pirms 7 gadiem
Hose Girtinho rakstīja: Tu saki, bet Bufons pāris reizes tāpat vien aizved "Juventus" līdz ČL finālam. Manuprāt Bufons ar to ir pateicis vairāk, nekā tu jebkad varētu pateikt ar vārdiem. Jašina balvas īpašnieks par to tikai pasmaida.
Tieši šādus apgalvojumus es arī saucu par neadekvātu pārhaipošanu. Tiešām, Bufons "aizveda"? Kā tad viņš veda? Tad jau varēsi kādu jūtub hailaitu iemest no viņa neskaitāmajiem varoņdarbiem plejofos, ne?
Pagāšgad jau par šito runājām. Reāli visas izslēgšanas spēles šamam ļoti maz darba. Kā darbs parādījās, tā 4 goli.

  -1 [+] [-]

, 2018-04-04 11:45, pirms 7 gadiem
aizermans rakstīja: Ļeva Jašina fans! Malacis!
Un kurš gan normāls cilvēks nebūtu? Es vienmēr esmu izcilu vārtsargu fans.

  -2 [+] [-]

, 2018-04-04 11:46, pirms 7 gadiem
aizermans rakstīja: Neskatījies? Viņš bija vārtos!
Vārtos bija. Vai varēja ko darīt? Diez vai.

  -2 [+] [-]

, 2018-04-04 11:47, pirms 7 gadiem
NilsK rakstīja: jau pie pirmaa teikuma vari apstaaties,kam interesee 62.gads,te lielaakai daljai atminjas pusgads lielaakoties
Tāpat kā ar vēlēšanām. Vai tas liecina par īpašu gudrību? Nedomāju. Bet futbols bez vēstures nebūtu futbols, tāpat kā labs vīns

  -2 [+] [-]

, 2018-04-04 11:50, pirms 7 gadiem
Swordsman rakstīja: Tieši šādus apgalvojumus es arī saucu par neadekvātu pārhaipošanu. Tiešām, Bufons "aizveda"? Kā tad viņš veda? Tad jau varēsi kādu jūtub hailaitu iemest no viņa neskaitāmajiem varoņdarbiem plejofos, ne?
Pagāšgad jau par šito runājām. Reāli visas izslēgšanas spēles šamam ļoti maz darba. Kā darbs parādījās, tā 4 goli.
Protams, ka aizveda. Ja tev ir kāda statistika vai video, kas apliecina pretējo, tad lūdzu, studijā! Vai tiešām tu domā, ka vārtsarga vienīgais uzdevums ir bumbu vilkšana no stūriem? Tad jau De Hea varētu iedot balvu vēl pirms sezonas sākuma

  +2 [+] [-]

, 2018-04-04 11:53, pirms 7 gadiem
Hose Girtinho rakstīja: Un vai tad es saku, ka nebija? Es tikai iesmeju par Ronaldu faneļiem, kuri aug kā sēnes pēc lietus.
Par šo dueli man nebija īpašas cerības, ņemot vērā gan sastāva problēmas, gan faktu, ka "Juventus" nepieciešamas jaunas vēsmas un jauns kurss. Allegri savu darbu ir paveicis godam, bet ir laiks pārmaiņām, ko arī gaidām. Šīs spēle bija tikai tāds katalizators (lai arī ar dažādām muļķīgām kļūdām un "dāvanām"), kuram jāpārliecina kluba īpašnieki veikt zināmas reformas, lai atgrieztu klubam agrāko spožumu.
Man kaut kur bija saraksts ar faniem,kas puslīdz pēc katras spēles raksta.Pēc ČL kausa pacelšanas pēkšņi vēl pāris desmiti izlien no alām
Pirms/Pēc spēles rakstos vēl var atrast savus desmit kuri savu mūžu nav redzēti

  -2 [+] [-]

, 2018-04-04 11:57, pirms 7 gadiem
Swordsman, es jau sen jūtu, ka esi uzēdies Bufonam. Es visu saprotu, man arī ir bijuši spēlētāji, kuru izcilību novērtēju tikai viņu karjeras beigās vai jau pēc tās noslēguma. Bet daudzi man piekritīs, ka kritizēt Bufona meistarību un sasniegumus ir maigi izsakoties muļķīgi. Var jau pajokot un iesmiet par kaut kādām epizodēm vai atgadījumiem, bet ja nopietni cenšas mazināt viņa sasniegums, tad par kritiķi neko labu neliecina. Ar šādu filosofiju tik pat labi var apgalvot, ka Ronaldu ir tikai kājas pielicējs un ka viņam vienkārši veicas ar pozīcijas izvēli, bet tā taču mēs neapgalvosim, vai ne? Es varu pasmieties par kaut kādām CR7 kļūmēm, bet kritizēt viņa klasi ir muļķīgi, un kurš gan vēlētos izskatīties pēc muļķa?

  -2 [+] [-]

, 2018-04-04 11:58, pirms 7 gadiem
Bostonietis rakstīja: Man kaut kur bija saraksts ar faniem,kas puslīdz pēc katras spēles raksta.Pēc ČL kausa pacelšanas pēkšņi vēl pāris desmiti izlien no alām
Pirms/Pēc spēles rakstos vēl var atrast savus desmit kuri savu mūžu nav redzēti
Tu nemaz nevari iedomāties, cik daudz "ilggadēju" fanu parādītos Mančestras "City", ja tā kaut kādā mistiskā veidā iegūtu ČL trofeju

  +3 [+] [-]

, 2018-04-04 12:35, pirms 7 gadiem
😁 vai vai kāda vienam te vakar bijusi sāpe...saprotama lieta ,nīstākais špīlers jau atkal pazemo atbalstāmo klubu...

  -3 [+] [-]

, 2018-04-04 12:48, pirms 7 gadiem
Bronsons rakstīja: 😁 vai vai kāda vienam te vakar bijusi sāpe...saprotama lieta ,nīstākais špīlers jau atkal pazemo atbalstāmo klubu...
Kādam vismaz ir ko atbalstīt...o! Un izrādās, ka būs vēl ko atbalstīt vismaz vienu spēli šīs sezonas Čempionu līgā. Kā tev ar to atbalstīšanu sokas?
Ā, tavējie tak šodien spēlē. Lai veicas!

     [+] [-]

, 2018-04-04 14:03, pirms 7 gadiem
Nē, Hose, es neesmu viņam uzēdies, absolūti ne. Un viņš tak patīkama personība, muļķīgi tādam vnk ņemt un uzēsties. Nav jau arī man tā interese par futbolu tik azartiskā līmenī.

Bet esmu par objektivitāti. Un nevis es esmu uzēdies, bet Tu un vēl ļoti daudzi smagi pārhaipo. Un kad es par to runāju, Tu uzreiz saki, ka uzēdies.
Reāli, ko redzu, viņam pietiek ar prātīgu sejas izteiksmi paregulēt pāris sieniņas spēlē, kad vesels bars sāk dziedāt slavas dziesmas par to, cik viņš izcils bijis. Besī tas neadekvātais haips vienkārši.

  +1 [+] [-]

, 2018-04-04 14:11, pirms 7 gadiem
Hose Girtinho rakstīja: Protams, ka aizveda. Ja tev ir kāda statistika vai video, kas apliecina pretējo, tad lūdzu, studijā! Vai tiešām tu domā, ka vārtsarga vienīgais uzdevums ir bumbu vilkšana no stūriem? Tad jau De Hea varētu iedot balvu vēl pirms sezonas sākuma
Vot demagogs. "pierādi pretējo" Kas tieši ir tik grūti par vārtsargu, kurš "aizvedis" komandu līdz ČL finālam, iemest hailaitus par viņa izslēgšanas spēļu varoņdarbiem? Tak 2 spēles pret Barcu sausā, tur tak jūtubam jāmudž no viņa varoņdarbu video.
Vnk apskaties hailaitus un saskaiti, cik reāla darba viņam tur bija.

  -2 [+] [-]

, 2018-04-04 14:30, pirms 7 gadiem
Apgalvojumā, ka nav jau no tā Bufona tur nekā, patiešām nav nekā objektīva. Pat ja neesi uzēdies, tad vienkārši kaut ko esi ieņēmis galvā. Kā jau teicu, vārtsarga darba pienākumos ietilpst ne tikai reaģēšana uz pretinieku raidījumiem, bet arī spēles lasīšana, aizsardzības organizēšana un vēl citi pienākumi. Protams, ka ar gadiem reakcijas laiks kļūst ilgāks, tā ir fizioloģija. Bet fakts, ka Bufons joprojām spēj aizvadīt spēles visaugstākajā līmenī, vien ir ko vērts. Tas tikai apliecina viņa meistarību, kuru papildina milzīga pieredze. Es visu skatos kontekstā, kas ir objektīvāk, nekā ieciklēties uz atsevišķiem puzles gabaliņiem. Salīdzinājumā ar to pašu Ronaldu, šeit nekāda haipa nav un nevar būt, jo fanošanai par Bufonu ir milzīga pievienotā vērtība, kura krājusies ilgā laika posmā, sākot vēl no deviņdesmitajiem. Bufonu nesauc ar Supermenu tāpat vien. Supermens reizēm ir Klārks Kents, bet Dži Dži Bufons mūžīgi būs Supermens

  -2 [+] [-]

, 2018-04-04 14:49, pirms 7 gadiem
Teikšu godīgi, ka neesmu YouTube fans, tomēr tas ir pārpildīts ar Bufona superseiviem. Bet kā jau teicu iepriekš, ne jau tikai seivi liecina par vārtsarga meistarību, bet arī aizsardzības organizācija (sieniņas veidošana manuprāt ir diezgan muļķīgs piemērs, jo tā ir tikai neliela daļa no kopējiem uzdevumiem). Tik pat labi var apgalvot, ka Spānijas izlasē Ikeram vispār nebija darba, tāpēc viņa vietā varēja būt jebkurš zaļknābis un rezultāts būtu identisks, bet tas nav objektīvi, jo tieši vārtsargs organizē aizsardzību. Protams, ir vēl arī daudzi citi faktori, kā savstarpējā sapratne, aizsargu pieredze un meistarības līmenis. Pēdējā spēlē daudzi faktori sakrita pret Bufonu, jo trūka vairāku spēlētāju (īpaši aizsardzībā) un arī trenera sastāva izvēle bija diezgan savdabīga (pat riskanta). Aizsargiem gadījās daudz individuālo kļūdu, kuras nemaz tik bieži negadās. Tas viss ietekmēja spēles gaitu un iznākumu. Es tagad neanalizēšu maču, jo tas ir sarežģīts un nogurdinošs uzdevums, tikai pateikšu, ka rezultātā Bufonu var vainot vismazāk. Tieši otrādi, bez viņa rezultāts varēja būt arī nepatīkamāks.

  -2 [+] [-]

, 2018-04-04 15:06, pirms 7 gadiem
Man reizēm patīk pameklēt statistiku, un šeit ir nedaudz statistikas par Dži Dži. Manuprāt interesanti.
https://www.sportskeeda.com/footbal...

  +1 [+] [-]

, 2018-04-04 15:57, pirms 7 gadiem
Hose Girtinho rakstīja: Kādam vismaz ir ko atbalstīt...o! Un izrādās, ka būs vēl ko atbalstīt vismaz vienu spēli šīs sezonas Čempionu līgā. Kā tev ar to atbalstīšanu sokas?
Ā, tavējie tak šodien spēlē. Lai veicas!
Ńemt galvā muļķības ko citi raksta
un bļaustīties kā bernudārzniekam līdz šim nebij tavā stilā...kas noticis ar tevīm?😉
Samierinies...tevis nīstākais futbolists apbēdināja tevi un punkts....
Pats izprovocēji ar saviem tekstiem par "koka kājām" un labākiem vārtsargiem...un tagat kā pienapuika ar putām uz lūpām centies kaut ko pierādīt tiem kas noliek Bufonu..😉

     [+] [-]

, 2018-04-04 16:34, pirms 7 gadiem
Hose Girtinho rakstīja: Apgalvojumā, ka nav jau no tā Bufona tur nekā, patiešām nav nekā objektīva. Pat ja neesi uzēdies, tad vienkārši kaut ko esi ieņēmis galvā. Kā jau teicu, vārtsarga darba pienākumos ietilpst ne tikai reaģēšana uz pretinieku raidījumiem, bet arī spēles lasīšana, aizsardzības organizēšana un vēl citi pienākumi. Protams, ka ar gadiem reakcijas laiks kļūst ilgāks, tā ir fizioloģija. Bet fakts, ka Bufons joprojām spēj aizvadīt spēles visaugstākajā līmenī, vien ir ko vērts. Tas tikai apliecina viņa meistarību, kuru papildina milzīga pieredze. Es visu skatos kontekstā, kas ir objektīvāk, nekā ieciklēties uz atsevišķiem puzles gabaliņiem. Salīdzinājumā ar to pašu Ronaldu, šeit nekāda haipa nav un nevar būt, jo fanošanai par Bufonu ir milzīga pievienotā vērtība, kura krājusies ilgā laika posmā, sākot vēl no deviņdesmitajiem. Bufonu nesauc ar Supermenu tāpat vien. Supermens reizēm ir Klārks Kents, bet Dži Dži Bufons mūžīgi būs Supermens
Neesmu no tiem, kuri viegli pavelkas uz lētu ezotēriku, tāpēc nelej nu te ūdeni Es saprotu, ka fanošana par Bufona prātīgajām acīm daudziem liek pašiem sajusties baigi apgarotiem un trū, bet tomēr to "pievienotās vērtības" apjomu atļaušos apšaubīt. Tāpat, kā apšaubu, ka katrs ierindas Indijas apmeklētājs uzreiz baigi garīgais un saprot dzīves jēgu

  +1 [+] [-]

, 2018-04-04 16:37, pirms 7 gadiem
Un mani neinteresē kkāds mistisks "youtube pārpildīts ar superseiviem". Jūtube tika pieminēta konkrēti tajā sakarā, ka Buf esot aizvedis komandu līdz finālam ČL. Ļoti konkrēti.
Vnk aicinu nepārspīlēt.

  -1 [+] [-]

, 2018-04-04 16:49, pirms 7 gadiem
Bronsons rakstīja: Ńemt galvā muļķības ko citi raksta
un bļaustīties kā bernudārzniekam līdz šim nebij tavā stilā...kas noticis ar tevīm?😉
Samierinies...tevis nīstākais futbolists apbēdināja tevi un punkts....
Pats izprovocēji ar saviem tekstiem par "koka kājām" un labākiem vārtsargiem...un tagat kā pienapuika ar putām uz lūpām centies kaut ko pierādīt tiem kas noliek Bufonu..😉
Vispār jau manā stilā ir vienkārši nolaist tvaiku troļļojot, ko arī es sekmīgu izdarīju. Mani vairāk pārsteidz, ka cilvēki joprojām iekrīt manās trollinga lamatās, bet es par cilvēces IQ nekad neesmu bijis augstās domās.
Par Bufonu gan es runāju nopietni, jo atšķirībā no manis, Swordsman runā nopietni, tāpēc arī iesaistījos šajā diskusijā, kurā zaudēt es principā nevaru, tikai iegūt kādu jaunu informāciju, meklējot argumentus un pretargumentus. Manuprāt tas jau ir tas interesantākais.

  -1 [+] [-]

, 2018-04-04 16:58, pirms 7 gadiem
Swordsman rakstīja: Un mani neinteresē kkāds mistisks "youtube pārpildīts ar superseiviem". Jūtube tika pieminēta konkrēti tajā sakarā, ka Buf esot aizvedis komandu līdz finālam ČL. Ļoti konkrēti.
Vnk aicinu nepārspīlēt.
Es jau teicu, ka Bufons aizveda komandu līdz finālam ne tikai glābjot komandu, bet arī lieliski organizējot aizsardzību. Viņš aizveda komandu līdz fināliem kā kapteinis, un tur man šķiet ir lieki vēl kaut ko komentēt. Protams, ka arī Bufona personība ir viens no faktoriem, kurš izraisa simpātijas fanos, bet ne jau tikai tāpēc viņu iesaukuši par Supermenu. Ar ezotēriku un astroloģiju šeit ir mazs sakaras, jo Bufona refleksi un meistarība organizējot aizsardzību neatstāj vienaldzīgus arī futbola apskatniekus un ekspertus. Bet ja tu kaut ko vēlies apšaubīt, tad tev noteikti jābūt ļoti labiem argumentiem, kur neiztikt arī bez statistikas datiem. Jāatzīst, ka tava kritika Bufona virzienā man ir zināms pārsteigums, jo tu šajā ziņā esi diezgan konkrētā mazākumā. Es pat īsti nezinu, par ko lai vēl diskutē šajā sakarā, jo es neredzu nekādus argumentus no tavas puses.

  -1 [+] [-]

, 2018-04-04 17:15, pirms 7 gadiem
Neuer on Buffon:

"Gigi is a player who has been around for a long time. He has shown his international class for years and put in top performances every season. For me that is very admirable. I watched him in the Champions League and in games for Italy and he was a role model for me. It is great that he is still around and that I have been able to play against him. He's a decent bloke, very friendly and down-to-earth. We respect one another."

  +1 [+] [-]

, 2018-04-04 17:33, pirms 7 gadiem
Man nav kritika Bufona virzienā, kritika ir Bufona pārhaipošanas virzienā.

Neredzi argumentus? Wtf, tad tu nelasi vai nesaproti? Argumenti bija pat ļoti konkrēti. Tas esi tu, kurš vairāk ūdeni lej un gribi man acis aizmiglot ar viņa personību, harizmu utt.
Protams, viņš var uz soliņa sēdēt arī 60 gadu vecumā un ar klātbūtni vien ko iespaidot. Bet nu kamön, Ja jādzird vislaik Bufons, Bufons spēlēs, kur viņš tikai sieniņas regulē, kamēr tāds Noiers pret Real dabū norauties 20 reižu vairāk, nekā Bufons par visām plejof spēlēm kopā... Tā "aizsardzības diriģēšana" ir pārāk netverama substance. Reāli Buf nebija darba. Kā ir darbs, tā daudz golu. Tie ir argumenti, ja nesaprati. Jūs vnk aiz inerces viņu pārhaipojat.

  -1 [+] [-]

, 2018-04-04 18:20, pirms 7 gadiem
Dži Dži nesen palika 40 gadi. Par kādu pārhaipošanu tu tagad runā? Nedaudz neesi nokavējis ar diskusiju? Come on! Bufonam ir pieredze, viņam joprojām ir lieliski refleksi priekš sava vecuma. Vai viņam tagad būtu jātaisnojas par to, ka ir mazāk darba nekā kādam citam vārtsargam? Tu ko, smejies vai? Par netveramām substancēm vari negvelzt, jo tu ļoti labi saprati, par ko es runāju. Ja tu vēlies kādu salīdzināt vai kritizēt, tad iemācies saprast, ka futbols nav tikai statistika. Saki, ka ielaižot daudz golu? Tad arī parēķini, cik goli uz paša Bufona sirdsapziņas, lai būtu objektīvi, jo tu jau pretendē uz objektīvu vērtējumu, vai ne? Bufons ir kapteinis un lieliski vada savu komandu. Cita lieta, kā mainās sastāvs un kāda ir trenera izvēle. Ja visu rēķina tikai pēc seiviem, tad, protams, daudz ko var sarēķināt. Bet futbols nav tikai plika statistika.

     [+] [-]

, 2018-04-04 22:19, pirms 7 gadiem
Āmen

     [+] [-]

, 2018-04-05 17:20, pirms 7 gadiem
Hose Girtinho rakstīja: Dži Dži nesen palika 40 gadi. Par kādu pārhaipošanu tu tagad runā? Nedaudz neesi nokavējis ar diskusiju? Come on! Bufonam ir pieredze, viņam joprojām ir lieliski refleksi priekš sava vecuma. Vai viņam tagad būtu jātaisnojas par to, ka ir mazāk darba nekā kādam citam vārtsargam? Tu ko, smejies vai? Par netveramām substancēm vari negvelzt, jo tu ļoti labi saprati, par ko es runāju. Ja tu vēlies kādu salīdzināt vai kritizēt, tad iemācies saprast, ka futbols nav tikai statistika. Saki, ka ielaižot daudz golu? Tad arī parēķini, cik goli uz paša Bufona sirdsapziņas, lai būtu objektīvi, jo tu jau pretendē uz objektīvu vērtējumu, vai ne? Bufons ir kapteinis un lieliski vada savu komandu. Cita lieta, kā mainās sastāvs un kāda ir trenera izvēle. Ja visu rēķina tikai pēc seiviem, tad, protams, daudz ko var sarēķināt. Bet futbols nav tikai plika statistika.
man shkiet tu issti nesaproti, par ko vispaar runa ir. vinsh nav vainigs, ja darba nav un respekt par 40gv. Bet ja nav bijis darba, tad nevajag visu uzpuust taa, it kaa vinsh hvz kaa buutu glaabis un vilcis.