Layout: current: getContentLayout (Cid: Cache\Templating\LayoutCustomizations\Esports\CustomizationSource512 ), alternative: getContentLayout (Cid: Cache\Templating\LayoutCustomizations\Esports\CustomizationSource512), Fid:120, Did:0, useCase: 3

Fergusons aizstāv "Manchester United" īpašniekus

Andrejs Siliņš

Fergusons aizstāv "Manchester United" īpašniekus
"Manchester United" galvenais treneris sers Alekss Fergusons
Foto: AFP/Scanpix

Neraugoties uz lielo kritikas vilni, Anglijas Premjerlīgas futbola kluba "Manchester United" galvenais treneris sers Alekss Fergusons izteicies, ka ļoti labi saprotas ar kluba īpašnieci Gleizeru ģimeni un atbalsta tās pozīciju transfēru laikā.

Jau no 2005. gada, kad Gleizeri pārņēma klubu, līdzjutēju nostāja kopumā bijusi negatīva. Lielākoties tas skaidrojams ar kluba lielajiem parādiem, kas pēc BBC informācijas sasnieguši 423 miljonus sterliņu mārciņu. Ironiski, bet otra lieta, par ko līdzjutēji ir neapmierināti - kluba vadība netērē pietiekami daudz transfēru laikā, lai iegādātos jaunus spēlētājus, kā to dara citi lielie klubi.

"Esmu mierā ar Gleizeriem, viņi ir izturējušies lieliski," komandas galvenais treneris sers Alekss Fergusons nav vienās domās ar līdzjutējiem. "Viņi vienmēr mani atbalstījuši, nekad neesmu saņēmis atraidījumu. Kluba finansēšanā viņi bijuši, cik vien prātīgiem būt iespējams. Viņiem ir jāinvestē komandā, lai tā saglabātu savu vērtību. Domāju, ka ir ļoti daudzi cilvēki, kuri uzskata, ka viņiem pieder klubs. Viņi nekad nebūs mierā ar īpašniekiem, un tā tas būs vienmēr."

"Domāju, lielākā daļa īsto līdzjutēji skatās uz lietām reālistiski. Mēs esam izcīnījuši četrus Premjerlīgas titulus un vienu Eiropas titulu kopš Gleizeri ir klubā," turpināja treneris. "United" ir slavena ar to, ka bieži vien uzticas gados jauniem spēlētājiem un attīsta to spēlētprasmi, nevis tērē milzīgas naudas summas, lai iegūtu jau gatavu zvaigzni. "Mēs varam spēlēt ar 18 gadīgiem [spēlētājiem], jo tā ir daļa mūsu vēstures. Neviens cits klubs to nevar darīt. "City" to nedarīs. Viņi noteikti nespēlēs ar jauniem spēlētājiem, kas izgājuši viņu sistēmu."

Tiesa, "United" nesen izdarīja piedāvājumu Londonas "Arsenal" par Premjerlīgas labākā uzbrucēja Robina van Pērsija iegādi. Tomēr piedāvātie 20 miljoni nebija gana, jo "Arsenal" vēlas par uzbrucēju iegūt vismaz 25 līdz 30 miljonus mārciņu.

Izmantotie resursi:
BBC

Slēpts komentārs no bloķēta lietotāja

  -4 [+] [-]

, 2012-07-22 20:40, pirms 12 gadiem
"City" to nedarīs. Viņi noteikti nespēlēs ar jauniem spēlētājiem, kas izgājuši viņu sistēmu.

Nu nevar "siers" nez uzbraucieniem kādam. Tas jau ož pēc vecuma marasma. Bet tāds jau tas cilvēka prāts ir; vecums nenāk viens.

     [+] [-]

, 2012-07-22 20:51, pirms 12 gadiem
Tieši tāpat kā Tu jaunais cilvēk! Paņem taču sievieti, visu laiku tāds nogribējies, nervozs

  -1 [+] [-]

, 2012-07-22 20:59, pirms 12 gadiem
Hose Girtinho rakstīja: "City" to nedarīs. Viņi noteikti nespēlēs ar jauniem spēlētājiem, kas izgājuši viņu sistēmu.

Nu nevar "siers" nez uzbraucieniem kādam. Tas jau ož pēc vecuma marasma. Bet tāds jau tas cilvēka prāts ir; vecums nenāk viens.
Drīzāk nevar ģirtiņš bez uzbraucieniem kādam un tas ož pēc kādiem mazvērtības kompleksiem. SAF saka to, kas realitātē notiek. Mani tikai interesē kādēļ pie praktiski katra esporta raksta, kurā ir izteicies SAF, vienmēr TU kko iepird. Labāk ap sirdi paliek, nomelnojot šo pasaules futbola leģendu? Auns.
Slēpts komentārs no bloķēta lietotāja

  -3 [+] [-]

, 2012-07-22 21:39, pirms 12 gadiem
Esmu Sporta centra klasika. Manuprāt esmu šeit populārāks par pašu sieru Aleksu Fergusonu MU fani sava trenera acī baļķi neredz. Nepietiek vien ar to, ka esi, iespējams, izcilākais treneris pasaulē. Vēl arī jācenšas neapkaunot sevi ar lētiem uzbraucieniem sīvākajiem konkurentiem un tiesnešiem. Fergusonam būtu jāiemācās paklusēt, bet tāda jau ir tā "vectētiņu" daba. Vai tad jums, jaunie cilvēki, nav vecvecāku, kuri reizēm krīt uz nerviem ar marasmātiskiem uzbraucieniem no sērijas, kad es augu, tad gan tā nebija. Fergusons jau arī ir tikai cilvēks, lai arī leģenda. Nevajag jau cirst betonā katru vārdu, ko viņš saka! Savas galvas jums nemaz nav?

  -1 [+] [-]

, 2012-07-22 21:41, pirms 12 gadiem
raishis rakstīja: Tieši tāpat kā Tu jaunais cilvēk! Paņem taču sievieti, visu laiku tāds nogribējies, nervozs
Vispār jau izpumpējies, bet ne par to runa. Tikai konstatēju konkrētus faktus Fergusona attieksmē, nekā personīga. Saprotu, ka viņš ir jūsu elks, bet tomēr tikai cilvēks ar saviem plusiem un mīnusiem

  -1 [+] [-]

, 2012-07-23 00:00, pirms 12 gadiem
Hose Girtinho rakstīja: "City" to nedarīs. Viņi noteikti nespēlēs ar jauniem spēlētājiem, kas izgājuši viņu sistēmu.

Nu nevar "siers" nez uzbraucieniem kādam. Tas jau ož pēc vecuma marasma. Bet tāds jau tas cilvēka prāts ir; vecums nenāk viens.
nu Chelsea ar viņš pieminēja
Manchester United boss Sir Alex Ferguson says there was no way they were going to go as high as Chelsea for Eden Hazard.

Ferguson was interested in taking the Belgium international to Old Trafford - but not at the reported £34million Chelsea paid to French club Lille.

"There is a borderline in terms of what you would think is a good signing for United," he said.

"I see some values on players, like Hazard for instance. To me it was a lot of money. He's a good player, but £34m?

"What we're finding anyway, the climate for buying these top players - not just the transfer fees, the salaries, agents' fees - is just getting ridiculous now.

"In the Hazard deal, Chelsea paid the agent £6m. The (Samir) Nasri situation was the same.

"It's all about what you think is value for a player. I am not envious of those deals at all. We placed a value on Hazard which was well below what they were talking about.

"So if it doesn't work, well we're not worried about that. We think we've got good value in (Shinji) Kagawa."

     [+] [-]

, 2012-07-23 09:32, pirms 12 gadiem
Hose Girtinho rakstīja: "City" to nedarīs. Viņi noteikti nespēlēs ar jauniem spēlētājiem, kas izgājuši viņu sistēmu.

Nu nevar "siers" nez uzbraucieniem kādam. Tas jau ož pēc vecuma marasma. Bet tāds jau tas cilvēka prāts ir; vecums nenāk viens.
Muļķīt, to sauc par SAF mind games. Ar tādām lietām viņš nodarbojās jau tad, kad tu labākajā gadījumā biji sēdoša suņa augumā Tas tev, uzbraucieni visiem citādāk domājošiem, ir pilnīgi bezmērķīga nodarbošanās, ko visi pārējie pilnīgi mierīgi var nosaukt par izteiktu marazma pazīmi! Bet arī vecuma marazma stadiju kaut kad tu noteikti sasniegsi. Starp citu, vecuma marazms iestājas tikai tiem cilvēkiem, kuri dzīves laikā pārāk maz nodarbinājuši savas smadzenes. Tas tā, tev padomāšanai priekšdienām

  -1 [+] [-]

, 2012-07-23 09:54, pirms 12 gadiem
Bet runājot par intervijas tēmu - laikam jau atkal ir aktivizējusies antigleizeru organizācija, tapēc SAF mēģina visus nomierināt. Nez ko Gleizeri darītu, ja arī SAF nostātos pret viņiem, droši vien jau sen būtu klubu pārdevuši. Bet nu ir tā kā ir, un vismaz biznesa lietās klubam sokas ar Gleizeriem pat ļoti labi.

     [+] [-]

, 2012-07-23 10:32, pirms 12 gadiem
ABa rakstīja: Muļķīt, to sauc par SAF mind games.
Fergusona "mind games" ir diskvalifikācijas un sodi par tiesnešu kritizēšanu Agrāk gan neatceros tik lētus "mind games" elementus. Laikam jau SAF seko teicienam "mūžu dzīvo, mūžu mācies" un ir šo to iemācījies no Maura
Izskatās, ka labi pazīsti SAF. Pats vēl netēmē uz siera titulu?

  -1 [+] [-]

, 2012-07-23 10:54, pirms 12 gadiem
Hose Girtinho rakstīja: Fergusona "mind games" ir diskvalifikācijas un sodi par tiesnešu kritizēšanu Agrāk gan neatceros tik lētus "mind games" elementus. Laikam jau SAF seko teicienam "mūžu dzīvo, mūžu mācies" un ir šo to iemācījies no Maura
Izskatās, ka labi pazīsti SAF. Pats vēl netēmē uz siera titulu?
Nu tās diskvalifikācijas un sodi par tiesnešu kritizēšanu ir viens no tiem mind games elementiem, jā. Jo tie sodi attiecas tikai uz viņu, toties pēc tam izdara diezgan tiešu spiedienu uz kritizētajiem tiesnešiem, kuri pēc tam līdzīgās strīdīgās situācijās pieņem lēmumu par labu MU. Un tas jau nozīmē iegūtu labumu komandai Maurs šo spēlīti iemācījās tieši no SAF, un laikam jau tas bija jautrākais laiks iekš EPL, jo Maurs tiešām bija cienijams pretinieks Sniedzot intervijas par kādu citu tēmu, SAF nekad nav kautrējies pie viena nodziedāt kādu slavas dziesmu MU, protams kritiski salīdzinot ar konkrētā brīdī karstāko konkurentu. Kas gan tur īpašs? Piemēram, pāris dienas atpakaļ ļoti cienijamais Vengera kungs intervijā daudz vairāk kritizēja Chelsea un City par viņu transfēru politiku un naudas tērēšanu. Nerunājot nemaz par to, ka viņš biežāk par SAF, pēc spēlēm kritizē tiesnešus. Vienkārši viņam tas nesanāk tik dzēlīgi, tādēļ arī publikai tas nešķiet pārāk interesanti.
Un jā, protams, ka es sekojot līdz United, lasu arī visas pieejamās SAF intervijas. Tā ka, vairāk vai mazāk, bet varētu teikt ka SAF "pazīstu"
Slēpts komentārs no bloķēta lietotāja

     [+] [-]

, 2012-07-23 18:58, pirms 12 gadiem
No Vengera mutes viss vairāk vai mazāk izklausās profesionāli, ko nevarētu teikt par "vectēvu" Fergusonu. Vienmēr rodas asociācijas ar saviem vecvecākiem. Manuprāt Fergusons ir par vecu priekš "mind games" šādā līmenī, jo viņš vairāk izklausās pēc vecas leijerkastes. Bet komunikācijā ar presi es viņu vairs īpaši par pilnu neņemu, jo tā ir tikai tukšu salmu kulšana. Arī šāda veida rakstiem neredzu īpašu jēgu. Mēs tomēr neesam Anglijā. Jau pietika ar TSO atreferējumiem.

     [+] [-]

, 2012-07-23 20:08, pirms 12 gadiem
Tur jau tā lieta, ka rakstos par SAF visu laiku mēģini lasīt starp rindiņām un raut teikumu daļas ārā no konteksta! Līdz ar to pats sen jau izklausies pēc vecas leijerkastes, jo tāpat neko jaunu un oriģinālu neesi tajos iekomentējis. "Vectēvs" Fergusons šajā ziņā ir daudz oriģinālāks. Bet dotais raksts bija par SAF attiecībām ar Gleizeriem, kaut gan piekrītu, ka pašam rakstam lielas jēgas nav. Tiem kurus tas interesē, tāpat jau sen to visu zin!

     [+] [-]

, 2012-07-23 20:47, pirms 12 gadiem
Es jau uz oriģinalitāti nepretendēju. Plika troļļošana pie bezjēdzīga raksta. Vajadzētu "United" fanu lapu latviešu valodā, lai tur mestu iekšā tamlīdzīgus rakstus. SC tiem nav jēgas.

     [+] [-]

, 2012-07-23 21:11, pirms 12 gadiem
Hose Girtinho rakstīja: Es jau uz oriģinalitāti nepretendēju. Plika troļļošana pie bezjēdzīga raksta. Vajadzētu "United" fanu lapu latviešu valodā, lai tur mestu iekšā tamlīdzīgus rakstus. SC tiem nav jēgas.
Te nu gan 100% piekrītu. Un tas attiecas ne tikai uz United. Tīmeklī ir pārbāzts ar informāciju dažādās pieejamās valodās, kur vienviet var atrast visu vajadzīgo informāciju un baumas. Pēc kāda bezsakarīga izvēles principa tiek publicēti raksti un baumas šeit, tas man galīgi nav saprotams.