Layout: current: getContentLayout (Cid: Cache\Templating\LayoutCustomizations\Esports\CustomizationSource512 ), alternative: getContentLayout (Cid: Cache\Templating\LayoutCustomizations\Esports\CustomizationSource512), Fid:120, Did:0, useCase: 3

Fērgusons: "Neizmantojām van Pērsiju pietiekami labi"

Fērgusons: "Neizmantojām van Pērsiju pietiekami labi"
Alekss Fērgusons
Foto: AFP/Scanpix

Pēc vakardienas spēles, kurā Mančestras "United" savā pirmajā oficiālajā cīņā jaunajā sezonā piekāpās "Everton" (0:1), "United" galvenais treneris Alekss Fērgusons atzīmēja, ka viņa vadītā komanda pagaidām vēl nespēja veiksmīgi izmantot Robina van Pērsija stiprās puses, kā arī pašu radītās iespējas.

Pēcspēles intervijā Fērgusons par komandas sniegumu izteicās visai optimistiski: "Manuprāt, tā bija pietiekami laba spēle. Pietiekami daudz kontrolējām bumbu un izveidojām lieliskus momentus, kurus nespējām realizēt. Bet šovakar nekritizēšu komandu, futbolisti labi pielietoja savas spējas. Dažbrīd spēlējām patiešām labu, kombinacionālu futbolu."

Tāpat MU treneris pievērsa uzmanību tiesnešu darbībai epizodē, kad soda laukumā nokrita Denijs Velbeks: "Mums bija daži momenti, kad gandrīz guvām vārtus. Domāju, ka, iespējams, Denijs Velbeks tika nogāzts soda laukumā. Tas bija svarīgs brīdis, tāpat Fils Džagielka otrajā puslaikā nobloķēja Toma Kleverlija sitienu uz vārtu līnijas."

Attiecībā uz MU šīs vasaras skaļāko pirkumu Robinu Van Pērsiju Fērgusons sacīja, ka komanda vēl neprot izmantot viņa stiprās puses: "Manuprāt, pārāk daudz spēlējām apkārt Robinam. Nespējām iekļūt pretinieku soda laukumā. Ar Robinu komandā vajag izmantot viņa prasmes pret centra aizsargiem, viņš ir ļoti labs šādās situācijās. Bet mēs to nedarījām."

Nākamo spēli MU aizvadīs šo sestdien, kad pulksten 17:00 pēc Latvijas laika mājas spēlē tiksies ar Londonas "Fulham", kas pirmajā sezonas spēlē ar rezultātu 5:0 sagrāva "Norwich" un šobrīd atrodas pirmajā vietā Anglijas Premjerlīgā. Nākamajā spēlē Fērgusona vadītajai komandai varēs palīdzēt arī Aleksandrs Bitners. Divdesmit trīs gadus vecais holandiešu kreisās malas aizsargs šodien iegādāts no "Vitesse Arnhem" un, visdrīzāk, tiks izmantots kā Patrisa Evrā dublieris.

Izmantotie resursi:
Official Manchester United Website

     [+] [-]

, 2012-08-21 20:02, pirms 12 gadiem
rifs rakstīja: es neviena teksta nesaku kad esu gudrakais ,es tik izsaku savas domas,ja tev ir ko argumentet man,ludzu,bet jus te sak kkur plostot pa citam upem.
tiesneši vakar notiesāja uz abām puēm neviens netika vilkts vismaz vakar...pendele drīzāk varēja būt uz MU vārtiem 5 min kad Valensia ar abām rokām turēja pretinieku tā pat svilpe klusēja pēc tā paša vārtu autora sitiena De Gea pa galvu kad šis palika guļot un šādas epizodītes kur varēja svilpt bij daudz un uz abām pusēm...tā kā navajag tirst par kaut kādu pietiesāšanu...ja tā ar būtu bijusi tad rezultāts nebūtu palicis tāts kāds tas palika..

  -2 [+] [-]

, 2012-08-21 20:06, pirms 12 gadiem
Bronsons rakstīja: tiesneši vakar notiesāja uz abām puēm neviens netika vilkts vismaz vakar...pendele drīzāk varēja būt uz MU vārtiem 5 min kad Valensia ar abām rokām turēja pretinieku tā pat svilpe klusēja pēc tā paša vārtu autora sitiena De Gea pa galvu kad šis palika guļot un šādas epizodītes kur varēja svilpt bij daudz un uz abām pusēm...tā kā navajag tirst par kaut kādu pietiesāšanu...ja tā ar būtu bijusi tad rezultāts nebūtu palicis tāts kāds tas palika....un pirms te kādu apsaukā paskaties vai pats tādam vairāk nelīdzinies
velreiz atkartosu,bija jadod otras dzeltenas kartites NANI UN SKOLSAM,par tadiem parkapumiem ir jasoda,tas butu automatiski sarkana,bet vakar vismaz man izskatijas kamer viens no vinjem kadam nesalauzis kaju tikmer tiesnesis kluses,tas pats notika ari speles beigas kad Vidicham bija 100% dzeltena kartina,bet nekaaaaa...
un ko tu runa par to epizodi kad DE GEA dabuja pa galvu,tiiraka speles epizode,speletajs iet uz bumbu,ko tu tur gribeji sarkano?

     [+] [-]

, 2012-08-21 20:10, pirms 12 gadiem
rifs rakstīja: velreiz atkartosu,bija jadod otras dzeltenas kartites NANI UN SKOLSAM,par tadiem parkapumiem ir jasoda,tas butu automatiski sarkana,bet vakar vismaz man izskatijas kamer viens no vinjem kadam nesalauzis kaju tikmer tiesnesis kluses,tas pats notika ari speles beigas kad Vidicham bija 100% dzeltena kartina,bet nekaaaaa...
un ko tu runa par to epizodi kad DE GEA dabuja pa galvu,tiiraka speles epizode,speletajs iet uz bumbu,ko tu tur gribeji sarkano?
tava objektivitāte ir vienkārši fantastiska ok

     [+] [-]

, 2012-08-21 20:17, pirms 12 gadiem
rifs rakstīja: redz jampampin,tu esot lasijis daudz rakstu par alexanderu Buttneru,vispirms iemacies to uzrakstit,tas bija pirmam kartam.
tagad man atrodi Google so rakstu par tiesnesu kludam kas ir pielautas City speles, paradi man so rakstu.
redz tu tauren,neredzi talak par savu degunu kas atspogulojas tavos komentos,tad pasaki kadel MU ir zem UEFA lupas saistiba ar bukmeikaru kantoriem?
Ja Tevez bija aizmugure,nav nekadu saubu.bet Manchini pec speles nestasta kad bija loti laba spele aizvadita,ka to dara AF.
un nobeguma,es neko neblaustos,man vienigi nepatik,kad AF runa par tiesnesiem kas vinjam dava lielas davanas,KATRA otra spele ka minimums!!!!
un kompleksi ir tiesi tev kad tu nemaki diskutet par speles ritejumu,tadel ej tik uz setu paruna ar berniem kas tevi klausisies ar atvertam mutem...
Nu kur tad šitādi penāļi vispār rodās? Kurā vietā tu esi saskatījis, ka es kaut uz brīdi esmu sūdzējies par tiesnešu kļūdām par labu City? Nevienu reizi man pat prātā tas nav ienācis. Priekš kam man izdomāt to, ko esmu lasijis un redzējis. Es ar to neko nevienam necenšos pierādīt atšķirībā no tamlīdzīga mūlāpa kā tu, kurš vispār bez jebkādiem argumentiem vāvuļo, ka tiesneši kļūdās par labu United katru otro spēli!!!!!!!!!! Nu tad liec priekšā faktus, tikai pirms tam uzrādi kaut kādu dokumentu, ka vispār esi spējīgs par futbola tiesāšanu spriest. Nu kā var izzīst, ka Skoulzam un Nani bija jārāda otrās dzeltenās? Tu tak esi pilnīgs analfabēts futbola jomā Ej paraudi citur par šausmīgi grūto dzīvi un labāk samierinies slimniek ar domu, ka United tev vienmēr būs kā ļauns murgs! Bet man par to tikai prieks, ne jau man ar to murgu visu mūžu būs jādzīvo Tu par spēli kā tādu vispār nevienu sakarīgu vārdu neesi pateicis. Tik vien kā veca plate esi ieķēries uz tiesnešu kritizēšanu!

     [+] [-]

, 2012-08-21 20:19, pirms 12 gadiem
Bronsons rakstīja: tava objektivitāte ir vienkārši fantastiska ok
es redzu kad ar tevi nav verts pilniba par kko diskutet,pat pasi MU fani(isti fani) piekrit tam kad ir tiesnesu palidziba,un rada sliktu speli,bet tu tikai proti uzcept kko tizlu tadel lai tev jauka diena...redzu tam nav jegas

  -1 [+] [-]

, 2012-08-21 20:25, pirms 12 gadiem
rifs rakstīja: es redzu kad ar tevi nav verts pilniba par kko diskutet,pat pasi MU fani(isti fani) piekrit tam kad ir tiesnesu palidziba,un rada sliktu speli,bet tu tikai proti uzcept kko tizlu tadel lai tev jauka diena...redzu tam nav jegas
nē nu tu tak esi dornis...parādi man kaut vienu zilbi kur saku kad MU vakar nospēlēja labi.....tev laikam urīns acīs sakāpis

  -1 [+] [-]

, 2012-08-21 20:28, pirms 12 gadiem
rifs rakstīja: redz tu tauren,neredzi talak par savu degunu kas atspogulojas tavos komentos,tad pasaki kadel MU ir zem UEFA lupas saistiba ar bukmeikaru kantoriem?
Šito nemaz nebiju pamanījis Kādus deguna pilienus ir jālieto lai šitādus murgus var sadzejot

  -1 [+] [-]

, 2012-08-21 20:32, pirms 12 gadiem
ABa rakstīja: Šito nemaz nebiju pamanījis Kādus deguna pilienus ir jālieto lai šitādus murgus var sadzejot

  +1 [+] [-]

, 2012-08-21 20:37, pirms 12 gadiem
ABa rakstīja: Nu kur tad šitādi penāļi vispār rodās? Kurā vietā tu esi saskatījis, ka es kaut uz brīdi esmu sūdzējies par tiesnešu kļūdām par labu City? Nevienu reizi man pat prātā tas nav ienācis. Priekš kam man izdomāt to, ko esmu lasijis un redzējis. Es ar to neko nevienam necenšos pierādīt atšķirībā no tamlīdzīga mūlāpa kā tu, kurš vispār bez jebkādiem argumentiem vāvuļo, ka tiesneši kļūdās par labu United katru otro spēli!!!!!!!!!! Nu tad liec priekšā faktus, tikai pirms tam uzrādi kaut kādu dokumentu, ka vispār esi spējīgs par futbola tiesāšanu spriest. Nu kā var izzīst, ka Skoulzam un Nani bija jārāda otrās dzeltenās? Tu tak esi pilnīgs analfabēts futbola jomā Ej paraudi citur par šausmīgi grūto dzīvi un labāk samierinies slimniek ar domu, ka United tev vienmēr būs kā ļauns murgs! Bet man par to tikai prieks, ne jau man ar to murgu visu mūžu būs jādzīvo Tu par spēli kā tādu vispār nevienu sakarīgu vārdu neesi pateicis. Tik vien kā veca plate esi ieķēries uz tiesnešu kritizēšanu!
ilgi gan cepi,mamma palidzeja
tagad tu penal paklausies pats,man tev pirmam kartam nav nekas japarada un nav japierada...redz ja tev ir SKY SPORT tad vari redzet visas pernas sezonas speles un pavero,butisku piemeru kas palicis atmina MU neatminos pret ko speleja,bet Youngs simuleja acim redzamu sodu,kur tiesnesis bija tiesi blakus,un pieskira 11,ar to tavam aprobezotajam redzejumam vaidzetu pietikt,atrod neta un paskaties...
es vispar saku runat par AF tekstiem,ko vinjs cep sava galva,jums kkas ir kopigs..UN es neko neraudu,es tik runaju ko redzu,un ko saka pasi MU fani,un nedomaju kad tu tads plegurs esi tiesigs kadu saukat par analfabetu,kads esi pats,ja nejedz likt preti argumentus tad savac savu nejedzigo pratu un ej pasties vai palasi kas butu piemerotaks IPASI tavam smadzenem.

     [+] [-]

, 2012-08-21 20:43, pirms 12 gadiem
Bronsons rakstīja: nē nu tu tak esi dornis...parādi man kaut vienu zilbi kur saku kad MU vakar nospēlēja labi.....tev laikam urīns acīs sakāpis
es juutu lidzi taviem vecakiem,nav viegli vinjiem...

     [+] [-]

, 2012-08-21 20:48, pirms 12 gadiem
rifs rakstīja: ilgi gan cepi,mamma palidzeja
tagad tu penal paklausies pats,man tev pirmam kartam nav nekas japarada un nav japierada...redz ja tev ir SKY SPORT tad vari redzet visas pernas sezonas speles un pavero,butisku piemeru kas palicis atmina MU neatminos pret ko speleja,bet Youngs simuleja acim redzamu sodu,kur tiesnesis bija tiesi blakus,un pieskira 11,ar to tavam aprobezotajam redzejumam vaidzetu pietikt,atrod neta un paskaties...
es vispar saku runat par AF tekstiem,ko vinjs cep sava galva,jums kkas ir kopigs..UN es neko neraudu,es tik runaju ko redzu,un ko saka pasi MU fani,un nedomaju kad tu tads plegurs esi tiesigs kadu saukat par analfabetu,kads esi pats,ja nejedz likt preti argumentus tad savac savu nejedzigo pratu un ej pasties vai palasi kas butu piemerotaks IPASI tavam smadzenem.
Protams ka es tevi saucu par analfabētu! Tu tak nevienu garumzīmi nemāki ielikt Un vel citiem māca pareizrakstību
Audriņ, tak pazūdi no šejienes vienreiz, tāpat visiem jau sen ir tapis skaidrs, ka neko sakarīgu nevari uzrakstīt! Kurš tad strīdās ka Jangs nosimulēja? Varbūt tagad strīdēsies arī par to, ka Džeko nosimulēja pendeli pret Sanderlendu mājas spēlē, bez kuras City būtu to spēli zaudējuši? Vai varbūt strīdēsies par to, ka mājas spēlē pret MU iedeva neesošu pendeli Ņūkāslai, kurā viņi ar to tiesneša kļūdu izvilka neizšķirtu? Jeb varam atcerēties ka netika noraidīts Balotelli spēlē pret Totenhemu, un pēc tam viņš kompensācijas laikā nopelnija pendeli kurai nebūtu jābūt ja tiesnesis pieņemtu pareizu lēmumu! Ko tu te ņemies? Ej raudi citā vietā. Šeit citu raudātāju par tiesnešiem nav, atrodi sev atbilstošus anapaurus un ar tādiem pašiem šņaucējiem varat spriedelēt līdz labākiem laikiem

     [+] [-]

, 2012-08-21 20:50, pirms 12 gadiem
rifs rakstīja: es juutu lidzi taviem vecakiem,nav viegli vinjiem...
atrod ko tev prasīju, tad kaut ko man raksti, a tā "ignorēt" nav vērts ar tādu īpi kā tevi diskutēt

     [+] [-]

, 2012-08-21 20:50, pirms 12 gadiem
ABa rakstīja: Šito nemaz nebiju pamanījis Kādus deguna pilienus ir jālieto lai šitādus murgus var sadzejot
redz tu jau pats teici kad esot kada avize rakstijusi par tam tiesnesu kludam,nez kas tev to tulkoja,bet ok.
pagajusaja sezona bija 3 komandas kas tika turetas aizdomas par spelu iespaidosanu un bija vairaki speletaji,neoficali viens no vinjiem bija VR.
ta ka vienigais slimais suns seit esi vienigi tu pats

     [+] [-]

, 2012-08-21 20:57, pirms 12 gadiem
ABa rakstīja: Protams ka es tevi saucu par analfabētu! Tu tak nevienu garumzīmi nemāki ielikt Un vel citiem māca pareizrakstību
Audriņ, tak pazūdi no šejienes vienreiz, tāpat visiem jau sen ir tapis skaidrs, ka neko sakarīgu nevari uzrakstīt! Kurš tad strīdās ka Jangs nosimulēja? Varbūt tagad strīdēsies arī par to, ka Džeko nosimulēja pendeli pret Sanderlendu mājas spēlē, bez kuras City būtu to spēli zaudējuši? Vai varbūt strīdēsies par to, ka mājas spēlē pret MU iedeva neesošu pendeli Ņūkāslai, kurā viņi ar to tiesneša kļūdu izvilka neizšķirtu? Jeb varam atcerēties ka netika noraidīts Balotelli spēlē pret Totenhemu, un pēc tam viņš kompensācijas laikā nopelnija pendeli kurai nebūtu jābūt ja tiesnesis pieņemtu pareizu lēmumu! Ko tu te ņemies? Ej raudi citā vietā. Šeit citu raudātāju par tiesnešiem nav, atrodi sev atbilstošus anapaurus un ar tādiem pašiem šņaucējiem varat spriedelēt līdz labākiem laikiem
ar tadu tutaku ka tevi strideties ir tas pats ka aiziet uz psiheni un satikt kadu tev lidzigo!

     [+] [-]

, 2012-08-21 21:01, pirms 12 gadiem
rifs rakstīja: redz tu jau pats teici kad esot kada avize rakstijusi par tam tiesnesu kludam,nez kas tev to tulkoja,bet ok.
pagajusaja sezona bija 3 komandas kas tika turetas aizdomas par spelu iespaidosanu un bija vairaki speletaji,neoficali viens no vinjiem bija VR.
ta ka vienigais slimais suns seit esi vienigi tu pats
Nu tu toč esi slims Un vel par tulkošanu runā Aizdomās tika turēts Veina Rūnija tēvs un ar klubu tur vispār nebija nekāda sakara! Ja pareizi atceros, tad policija viņam apsūdzības atcēla, bet pārliecināts neesmu jo tas man pārāk neuztrauc. Ir jābūt īpaši smagi cietušam cilvēkam lai uz brīdi iedomātos, ka tāds klubs kā MU sāktu nodarboties ar spēļu sarunāšanām! Tu tak esi pilnīgs anapauris, tak aizej aukstā dušā un pēc tam izgulies! Kā var viens cilvēks tik daudz samurgot vienā rakstā Sen tāds pajolīts nebija redzēts!

     [+] [-]

, 2012-08-21 21:03, pirms 12 gadiem
rifs rakstīja: ar tadu tutaku ka tevi strideties ir tas pats ka aiziet uz psiheni un satikt kadu tev lidzigo!
Nu tu jau acīmredzot tur dzīvo, tā ka sev līdzīgos satiec diezgan bieži Priekš kam tad vel šeit nāc runāties? Visus pārējos jau palaiduši mājās?
Starp citu - izcili tev argumenti, kad faktus liek pretī

     [+] [-]

, 2012-08-21 21:04, pirms 12 gadiem
jonsons rakstīja: Mana prognoze: Van Pērsijam pēc šīs sezonas meklēs jaunu klubu!!
Labi ka City nenopirka RVP, jo viņš labi spēlē tikai Arsenālā!
MU smird....
Ajax

  -3 [+] [-]

, 2012-08-21 21:09, pirms 12 gadiem
ABa rakstīja: Nu tu jau acīmredzot tur dzīvo, tā ka sev līdzīgos satiec diezgan bieži Priekš kam tad vel šeit nāc runāties? Visus pārējos jau palaiduši mājās?
Starp citu - izcili tev argumenti, kad faktus liek pretī
Samierinies ar to ka MU nebūs čempioni šogad!

  +1 [+] [-]

, 2012-08-21 21:12, pirms 12 gadiem
R101 rakstīja: Samierinies ar to ka MU nebūs čempioni šogad!
Varbūt nebūs, varbūt būs, pēc pirmās kārtas par to pāragri spriest. Man nepatīk skriet notikumiem pa priekšu. Ja tev ir tik liela pārliecība, tad jāiet uz bukmeikeru kantori, nevis mani jācenšas pārliecināt

     [+] [-]

, 2012-08-21 21:20, pirms 12 gadiem
ABa rakstīja: Nu tu toč esi slims Un vel par tulkošanu runā Aizdomās tika turēts Veina Rūnija tēvs un ar klubu tur vispār nebija nekāda sakara! Ja pareizi atceros, tad policija viņam apsūdzības atcēla, bet pārliecināts neesmu jo tas man pārāk neuztrauc. Ir jābūt īpaši smagi cietušam cilvēkam lai uz brīdi iedomātos, ka tāds klubs kā MU sāktu nodarboties ar spēļu sarunāšanām! Tu tak esi pilnīgs anapauris, tak aizej aukstā dušā un pēc tam izgulies! Kā var viens cilvēks tik daudz samurgot vienā rakstā Sen tāds pajolīts nebija redzēts!
nu te ir tādi murgojumi!

     [+] [-]

, 2012-08-21 21:21, pirms 12 gadiem
Laikam jāapsveic "septembris" ar to, ka beidzot City atbrīvojās no Adebajora. Interesanti kā tur ar darījuma detaļām par viņa algu. Neticu, ka Ade būtu piekritis algas samazinājumam bez atbilstošas kompensācijas.

  -1 [+] [-]

, 2012-08-21 21:23, pirms 12 gadiem
rifs rakstīja: redz jampampin,tu esot lasijis daudz rakstu par alexanderu Buttneru,vispirms iemacies to uzrakstit,tas bija pirmam kartam.
tagad man atrodi Google so rakstu par tiesnesu kludam kas ir pielautas City speles, paradi man so rakstu.
redz tu tauren,neredzi talak par savu degunu kas atspogulojas tavos komentos,tad pasaki kadel MU ir zem UEFA lupas saistiba ar bukmeikaru kantoriem?
Ja Tevez bija aizmugure,nav nekadu saubu.bet Manchini pec speles nestasta kad bija loti laba spele aizvadita,ka to dara AF.
un nobeguma,es neko neblaustos,man vienigi nepatik,kad AF runa par tiesnesiem kas vinjam dava lielas davanas,KATRA otra spele ka minimums!!!!
un kompleksi ir tiesi tev kad tu nemaki diskutet par speles ritejumu,tadel ej tik uz setu paruna ar berniem kas tevi klausisies ar atvertam mutem...
Ko stulbam padarīsi? btw, izskatās būs jautra sezona, jo United nīdēju skaits atkal līmenī.

  +1 [+] [-]

, 2012-08-21 21:34, pirms 12 gadiem
rifs rakstīja: ilgi gan cepi,mamma palidzeja
tagad tu penal paklausies pats,man tev pirmam kartam nav nekas japarada un nav japierada...redz ja tev ir SKY SPORT tad vari redzet visas pernas sezonas speles un pavero,butisku piemeru kas palicis atmina MU neatminos pret ko speleja,bet Youngs simuleja acim redzamu sodu,kur tiesnesis bija tiesi blakus,un pieskira 11,ar to tavam aprobezotajam redzejumam vaidzetu pietikt,atrod neta un paskaties...
es vispar saku runat par AF tekstiem,ko vinjs cep sava galva,jums kkas ir kopigs..UN es neko neraudu,es tik runaju ko redzu,un ko saka pasi MU fani,un nedomaju kad tu tads plegurs esi tiesigs kadu saukat par analfabetu,kads esi pats,ja nejedz likt preti argumentus tad savac savu nejedzigo pratu un ej pasties vai palasi kas butu piemerotaks IPASI tavam smadzenem.
zināmā mērā piekrītu Rifam,Fergusons visu laiku čīkst,ka tiesneši slikti tiesā,bet daudzās spēlēs tieši viņi daudz ari ir palīdzējuši MU tikt pie punkta.
Slēpts komentārs no bloķēta lietotāja

  +1 [+] [-]

, 2012-08-22 01:08, pirms 12 gadiem
zum zum32 rakstīja: zināmā mērā piekrītu Rifam,Fergusons visu laiku čīkst,ka tiesneši slikti tiesā,bet daudzās spēlēs tieši viņi daudz ari ir palīdzējuši MU tikt pie punkta.
neesi iedomājies,ka tā ir psiholoģiska viltība,Fergijs nedaudz pasūdzās par kādu strīdīgu epizodi un visi sāk diskutēt,nākamās spēles tiesnesis padomās vai vērts riskēt,lai tavu lēmumu pēc tam nedēļu izvazā pa visiem TV kanāliem un visiem laikrakstiem un nedo Dievs Fērgijam bija taisnība

     [+] [-]

, 2012-08-22 01:15, pirms 12 gadiem
rifs rakstīja: velreiz atkartosu,bija jadod otras dzeltenas kartites NANI UN SKOLSAM,par tadiem parkapumiem ir jasoda,tas butu automatiski sarkana,bet vakar vismaz man izskatijas kamer viens no vinjem kadam nesalauzis kaju tikmer tiesnesis kluses,tas pats notika ari speles beigas kad Vidicham bija 100% dzeltena kartina,bet nekaaaaa...
un ko tu runa par to epizodi kad DE GEA dabuja pa galvu,tiiraka speles epizode,speletajs iet uz bumbu,ko tu tur gribeji sarkano?
neesi iedomājies,ka tiesneši futbolā tiesā nevis pēc grāmatas,bet gan izvērtē situāciju pēc spēles ritējuma,ok pārkāpumi mazums vilka uz dzelteno,bet jādomā tak ar galvu,spēlē kas iet uz nažiem,ņemsi un noraidīsi spēlētāju,par nedaudz asu izklupienu,tas tak visu spēli salauztu,tiesnesim nav jākļūst par pirmo aktieri laukumā,atceries spēli CL starp Arsenal un Barcu,kad RVP iedeva otro dzelteno par bumbas aizsišanu pēc svilpes,viss pēc noteikumiem,bet 99% no skatītājiem saprata ka nebija pareizs lēmums

     [+] [-]

, 2012-08-22 01:18, pirms 12 gadiem
rifs rakstīja: ilgi gan cepi,mamma palidzeja
tagad tu penal paklausies pats,man tev pirmam kartam nav nekas japarada un nav japierada...redz ja tev ir SKY SPORT tad vari redzet visas pernas sezonas speles un pavero,butisku piemeru kas palicis atmina MU neatminos pret ko speleja,bet Youngs simuleja acim redzamu sodu,kur tiesnesis bija tiesi blakus,un pieskira 11,ar to tavam aprobezotajam redzejumam vaidzetu pietikt,atrod neta un paskaties...
es vispar saku runat par AF tekstiem,ko vinjs cep sava galva,jums kkas ir kopigs..UN es neko neraudu,es tik runaju ko redzu,un ko saka pasi MU fani,un nedomaju kad tu tads plegurs esi tiesigs kadu saukat par analfabetu,kads esi pats,ja nejedz likt preti argumentus tad savac savu nejedzigo pratu un ej pasties vai palasi kas butu piemerotaks IPASI tavam smadzenem.
ja kas par Yanga tām pendelēm,pameklē ko pats Fērgijs par viņām teica,skaidri pateica ka tā ir simulācija

     [+] [-]

, 2012-08-22 01:22, pirms 12 gadiem
R101 rakstīja: Samierinies ar to ka MU nebūs čempioni šogad!
un tu to saki pēc pirmās kārtas,kā Barcas fans,ko ta tu teici pirms gada, kad Real bija padsmit punktu pārsvars pār Barcu rakstīji nekrologus?
Bet Barca tak pievilka līdz vienas uzvaras atālumam!!!!

     [+] [-]

, 2012-08-22 09:34, pirms 12 gadiem
ABa rakstīja: Pamatīgi ieinteresējis ir Aleks Bitners. Palasiju ārzemju portālos informāciju un aprakstus par viņu, varētu būt labs kadrs. Un Evra steidzami vajadzētu labu maiņu vai vismaz kārtīgu konkurenci.
Es arī palasījos, ko saka Eredivisie līdzjutēji par viņu.

Esot viens no labākajiem Eredivisie LB, bet nekas vairāk. Neuzskata cilvēki viņu par MU materiālu. Neslikts pretinieka laukuma pusē, bet nekāds īpašais izcilnieks aizsardzībā. Bet nu to varbūt viņam iemācīs, tad redzēs.

     [+] [-]

, 2012-08-22 10:59, pirms 12 gadiem
Paldies par apsveikumiem. Par algas samazināšanu vari palasīties dažnedažādos mēdijos, par kompensāciju nekur nekas nav minēts, sākumā Ade ir gribējis 5 ļimus, bet tos viņam neviens nedeva, tagad droši vien vienojās par kaut ko mazāku.
ABa rakstīja: Laikam jāapsveic "septembris" ar to, ka beidzot City atbrīvojās no Adebajora. Interesanti kā tur ar darījuma detaļām par viņa algu. Neticu, ka Ade būtu piekritis algas samazinājumam bez atbilstošas kompensācijas.

     [+] [-]

, 2012-08-22 11:28, pirms 12 gadiem
march_2k rakstīja: Es arī palasījos, ko saka Eredivisie līdzjutēji par viņu.

Esot viens no labākajiem Eredivisie LB, bet nekas vairāk. Neuzskata cilvēki viņu par MU materiālu. Neslikts pretinieka laukuma pusē, bet nekāds īpašais izcilnieks aizsardzībā. Bet nu to varbūt viņam iemācīs, tad redzēs.
Jā, ej nu saproti ko viņā tādu saskatīja. Esot bijis Nīderlandes izlases paplašinātajā kandidātu lokā, it kā baigais kapātājs, bet nu pats redzējis neesmu. Evra vismaz šobrīd ir nekāds gan aizsardzībā gan uzbrukumā, kaut gan tālejošus secinājumus pēc vienas spēles nevar izdarīt. Iespējas sevi pārbaudīt jau viņam tiks dotas, tad jau manīs kas sanāks. Vel jau progresēt ir laiks.
Slēpts komentārs no bloķēta lietotāja