Layout: current: getContentLayout (Cid: Cache\Templating\LayoutCustomizations\Esports\CustomizationSource512 ), alternative: getContentLayout (Cid: Cache\Templating\LayoutCustomizations\Esports\CustomizationSource512), Fid:120, Did:0, useCase: 3

Bijušais "Real" prezidents: "Perezs var tērēt to, ko es nopelnīju"

Andrejs Siliņš

Bijušais "Real" prezidents: "Perezs var tērēt to, ko es nopelnīju"
Krištianu Ronaldu
Foto: AP

Bijušais Spānijas futbola kluba Madrides "Real" prezidents Ramons Kalderons atklājis, ka jau pirms gada bija zināms, ka šovasar Krištianu Ronaldu no "Manchester United" pārcelsies pie spāņiem. Piedāvājam vairakus viedokļus par Ronaldu pāreju.

Bijušais "Real" prezidents Ramons Kalderons atklāj, ka zinājis par to, ka šāds darījums notiks: "Ronaldu daudz dos mūsu klubam. Pagājušosezon "United" viņu nepārdeva, jo tad tas būtu bijis par ātru. Visi darījumā iesaistītie piekrita to pārcelt vienu sezonu vēlāk. To es varu pateikt. Man nav nekas iebilstams par to, ka nevarēju piesaistīt viņu savas prezidentūras laikā, esmu "Real" fans un esmu laimīgs. Galvenais ir tas, lai klubam ir labi. Tagadējais prezidents var tērēt to naudu, ko es nopelnīju un iekrāju. Mums bija jāuzlabo sastāvs ar vienu vai diviem spēlētajiem, un to mēs izdarījām, piesaistot Kakā un Ronaldu."

Kluba līdzjutēju neoficiālā izdevuma "United We Stand" autors Endijs Mitens atgādina, ka Ronaldu atcerēsies dažādi: "Vēsture viņu atcerēsies ļoti labi - kā žēlabainu, egoistisku un stūrgalvīgu cilvēku, bet viņš bijis arī lielisks spēlētājs. Mēs iegūsim daudz naudas, un klubs nenomirs tāpēc, ka viņš aiziet. Kad Deivids Bekhems aizgāja, tas notika tāpēc, ka klubs vēlējās viņu pārdot. Domāju, ka sers Alekss Fergusons ir rīkoljies ļoti gudri, jo viņam ir resursi, ar ko aizstat Ronaldu. Viņš nesaredz Madrides klubu kā lielu draudu - šī ir tikai kārtējā sadaļa lieliskajā "Manchester United" vēsturē. Mums ir izcils treneris, un tas ir daudz svarīgāk nekā ļoti talantīgs pussargs."

Lielbritānijas sporta ministrs šo saredz kā teicamu darījumu klubam: "Ja spēlētājs vēlas iet, viņš jālaiž, tomēr tas ir arī lielisks bizness klubam - viņi nopirka spēlētaju par 12 miljoniem un pārdod par 80." Sporta biznesa eksperts Saimons Čedviks uzsver darījuma nozīmi, lai mančesterieši varētu atbrīvotie sno parādiem: ""Manchester United" ir privata kompānija, kam jādomā par savām finansiālajām iespējām. Mums nav ne jausmas, cik no 80 miljoniem tiks iztērēti parādu atmaksai, bet šo parādu atdošana noteikti ir ļoti svarīga. Mums ir zināms, ka parāda atmaksāšana tiek kontrolēta."

Bijušais "United" spēlētājs Pedijs Krerands pauž sašutumu par notikušo: "Mana reakcija ir dziļa vilšanās, jo Ronaldu ir ļoti, ļoti talantīgs spēlētājs. Es patiešām domāju, ka viņš paliks tik ilgi, cik treneris vēlēsies, bet tā nenotiks - viņš vēlas doties prom. Ne brīdi nedomāju, ka viņš varētu pamest klubu, domāju, ka viņam bija jāpaliek vēl vairākus gadus."

Bijušais kluba treneris Tomijs Dohertijs uzskata, ka Ronaldu pieņēmis nepareizu lēmumu no karjeras attīstībass viedokļa: ""Manchester United" ir labakais klubs pasaulē, skaitot Madrides "Real" un "Barcelona". Kad tu pamet "Man United", tas ir pakāpiens uz leju."

Slēpts komentārs no bloķēta lietotāja

 +16 [+] [-]

, 2009-06-12 15:34, pirms 16 gadiem
Gan jau MU izaudzinās jaunas superzvaigznes, jo viņi, atšķirībā no Real, to spēj.

 +18 [+] [-]

, 2009-06-12 15:37, pirms 16 gadiem
Man liekas ka ar šīm zvaigžnu pārejam būs liels FAIL..

 +15 [+] [-]

, 2009-06-12 15:39, pirms 16 gadiem
ervains91 rakstīja: Man liekas ka ar šīm zvaigžnu pārejam būs liels FAIL..
Līdz šim Real nav veicies no zvaigznēm izveidot ČL konkurētspējīgu komandu... Ja godīgi, ceru, ka beidzot Real konkurēs Čempionu Līgā...Kur tas laiks?...

     [+] [-]

, 2009-06-12 15:44, pirms 16 gadiem
Tinkijs Vinkijs rakstīja: Līdz šim Real nav veicies no zvaigznēm izveidot ČL konkurētspējīgu komandu... Ja godīgi, ceru, ka beidzot Real konkurēs Čempionu Līgā...Kur tas laiks?...
Cerēt jau tu droši vari, bet nu šaubos, ka jauno sezon sākoties kkas krasi mainīsies, jo saspēlētība ir nereāli zema

     [+] [-]

, 2009-06-12 15:50, pirms 16 gadiem
voty tas ir sporta valstis klubi ir parados miljonus bet ar laiku atdod , bet te ASK ir tikai 1 lemonu parada a te jau sak breku celt
runajot par real ta ir vinu dala cik zvaigznu grib un nav jau ta komanda tik bagata zvaigznem sobrid ar diviem sadiem speletajiem pietiks. Runajot par MU izaudzinasanu jamin slikti vardi tam kas rtakstija komentos ka Mu mak izaudzinat zvaigznes neka real, bet MU visus ieperk ne ronaldu ne jaunie braziliesi komanda nav vinu audzinatie... Ta luk mans viedoklis, bet katram tas ir atskirigs

  +2 [+] [-]

, 2009-06-12 15:51, pirms 16 gadiem
Visi tik gudri spriež ka tur jau nu nekas nebū un būs tā pat kā kādreiz ar zvaigznēm.....!!!
Bet kā jūs zināt?? varbūt tieši Kaka ar Ronaldo un CO saspēlēsies ideāli....tā ir pavisam cita komanda un citi spēlētāji nekā agrāk. Protams var jau būt ka nekas nesanāks, bet to nevar tā garantēt, jo var sanākt viss kas!!!!

  +7 [+] [-]

, 2009-06-12 16:03, pirms 16 gadiem
Lai ko arī rakstītu un diskutētu tagad par to, no kurienes Madridei pēkšņi tāds piķis parādījās, Real Madrid ar Perezu priekšgalā ir vienmēr bijuši pirmie mārketingā un finansu pārvaldes jomā starp futbola klubiem. Viņi vienkārši zina, kā šīs lietas darās.. Ne velti viņu ienākumu apjoms pēdējos 4 gadus ir bijis vislielākais [futbolā]. Viņi prot izmantot neīpaši labvēlīgo ekonomisko situāciju citos klubos [Kaka gadījumā] un dabū to, ko vēlas. Par CR- domāju, ka tik spītīgs un neatlaidīgs klubs kā RM noteica to, ka viņa pāreja bija tikai laika jautājums (spēlētājam, kurš ar savu iepriekšēju klubu jau bija sasniedzis visu un jau pats bija daudzkārt izteicis savu vēlmi kādu dienu uzspēlēt Madrides klubā). Daudzi (tai skaitā arī es) bija vienkārši satriekti, ka tik īsā laika periodā futbola pasaule piedzīvoja divus jaunus transfēra rekordus no viena kluba.., bet tas klubs to var atļauties, tad kāpēc gan lai neizmanto šādu iespēju?
Cits jautājums ir par sastāva komplektāciju.. Šis nevieglais uzdevums lai tad paliek uz Pellegrini pleciem, jo arī pašam interesanti, kas tad no šiem augstākās raudzes spēlētājiem sanāks, kad vajadzēs spēlēt vienā frontē. Bet tad atkal- labāk jau, lai šādi spēlētāji ir, nekā tādu trūktu.
Visumā, man kā futbola cienītājam ir svarīgi, kas notiks uz futbola laukuma, sportiskais rezultāts, tāpēc ar nepacietību to gaidīšu.

  +5 [+] [-]

, 2009-06-12 16:10, pirms 16 gadiem
broks7 rakstīja: voty tas ir sporta valstis klubi ir parados miljonus bet ar laiku atdod , bet te ASK ir tikai 1 lemonu parada a te jau sak breku celt
runajot par real ta ir vinu dala cik zvaigznu grib un nav jau ta komanda tik bagata zvaigznem sobrid ar diviem sadiem speletajiem pietiks. Runajot par MU izaudzinasanu jamin slikti vardi tam kas rtakstija komentos ka Mu mak izaudzinat zvaigznes neka real, bet MU visus ieperk ne ronaldu ne jaunie braziliesi komanda nav vinu audzinatie... Ta luk mans viedoklis, bet katram tas ir atskirigs
Tikai atšķirība tāda, ka MU tirgus vērtība krietni pārsniedz tos parādus, kamēr ASK neviens nav gatavs izpirkt...
Slēpts komentārs no bloķēta lietotāja

  +1 [+] [-]

, 2009-06-12 16:23, pirms 16 gadiem
Jurchik ,kur teikts, ka viņš ir dārgākais futbolists pasaulē? Izlasi vēlreiz ko RMadrid rakstīja, tur diezgan skaidri ir pateikts, kāpēc RM ir izdevīgi pirkt zvaigznes.

     [+] [-]

, 2009-06-12 17:24, pirms 16 gadiem
broks7 rakstīja: voty tas ir sporta valstis klubi ir parados miljonus bet ar laiku atdod , bet te ASK ir tikai 1 lemonu parada a te jau sak breku celt
runajot par real ta ir vinu dala cik zvaigznu grib un nav jau ta komanda tik bagata zvaigznem sobrid ar diviem sadiem speletajiem pietiks. Runajot par MU izaudzinasanu jamin slikti vardi tam kas rtakstija komentos ka Mu mak izaudzinat zvaigznes neka real, bet MU visus ieperk ne ronaldu ne jaunie braziliesi komanda nav vinu audzinatie... Ta luk mans viedoklis, bet katram tas ir atskirigs
jā tgd nopirka tos brazīļus un pirms tam Ronaldu, bet paskaties bišku atpakaļ, runa taču iet par Bekhema, Gigsa, Skoulza, brāļu Nevilu un Nikija Batta izaudzināšanu...un tieši pateicoties šiem vīriem 90ie un 2000. gadu sākums Anglijā bija zem United zīmes!

  -3 [+] [-]

, 2009-06-12 17:33, pirms 16 gadiem
Bijušais kluba treneris Tomijs Dohertijs uzskata, ka Ronaldu pieņēmis nepareizu lēmumu no karjeras attīstībass viedokļa: ""Manchester United" ir labakais klubs pasaulē, skaitot Madrides "Real" un "Barcelona". Kad tu pamet "Man United", tas ir pakāpiens uz leju."
Piekrītu!

  -1 [+] [-]

, 2009-06-12 17:49, pirms 16 gadiem
Ronaldo_7 rakstīja: Bijušais kluba treneris Tomijs Dohertijs uzskata, ka Ronaldu pieņēmis nepareizu lēmumu no karjeras attīstībass viedokļa: ""Manchester United" ir labakais klubs pasaulē, skaitot Madrides "Real" un "Barcelona". Kad tu pamet "Man United", tas ir pakāpiens uz leju."
Piekrītu!
Pakāpiens uz leju būtu tad, ja viņš pārietu uz Mancester City
Bet, ja nopietni, tad domāju pretēji- CR ir spēris soli uz priekšu..
un, manuprāt, ļoti daudzi spēlētāji redz Madrides Real kā futbola virsotni (līdzās citiem grandiem)

  +2 [+] [-]

, 2009-06-12 18:13, pirms 16 gadiem
YX rakstīja: Gan jau MU izaudzinās jaunas superzvaigznes, jo viņi, atšķirībā no Real, to spēj.
Patiesībā MU neizaudzināja Ronaldo To izdarīja Portugālē. MU viņu tikai atklāja un padarīja par superzvaigzni !

  -2 [+] [-]

, 2009-06-12 18:17, pirms 16 gadiem
RMadrid rakstīja: (līdzās citiem grandiem)
Piemēram, Manchester United.

  +3 [+] [-]

, 2009-06-12 19:07, pirms 16 gadiem
RMadrid rakstīja: Pakāpiens uz leju būtu tad, ja viņš pārietu uz Mancester City
Bet, ja nopietni, tad domāju pretēji- CR ir spēris soli uz priekšu..
un, manuprāt, ļoti daudzi spēlētāji redz Madrides Real kā futbola virsotni (līdzās citiem grandiem)
Jā redz kā virsotni daudzi. Un īpaši tas attiecas uz dienvidu reģionā augušiem futbolistiem! Bet nevajag to jaukt ar kaut kādu augstāko etalonu futbola virsotnē ko sasniegt! Real vēsture protams ir iespaidīga, bet tas kas notiek pēdējos gados. Nu maigi sakot to nevar nosaukt par profesionāla futbola virsotnes sasniegšanu! Ja spēlētājs grib progresēt, sasniegt arvien jaunu līmeni savā meistarībā, tad nu piedod, tas ka katru gadu "karaliskajam" klubam mainās treneri nu nekādi neveicina meistarības paaugstināšanos spēlētājiem! Bet visādā citādā ziņā protams Real ir priekšrocības: ļoti liela nauda, silts - saulīte spīd, spēlētāji uzmanības centrā, tik daudz izklaides un saviesīgi pasākumi Kāds nu tur brīnums ka brazīļi, portugāļi ne pārāk raujas uz Angliju kur viņiem ir pagalam grūti pierast pie klimata!
Slēpts komentārs no bloķēta lietotāja

     [+] [-]

, 2009-06-12 21:15, pirms 16 gadiem
Fakts: Ronaldu paargaaja uz MU 17 gadu vecumaa, liidz tam speeleetaajam, kaads vinjsh ir shodien, pagaaja 5 gadi, liidz ar ko atljaushos apgalvot, ka Fergusons izaudzinaaja sho ''Madridieti''.
''Solis uz priekshu'' ir taada aizbildinaashanaas tiem, kas apgalvo ''mums ir jauns projekts, jauna viizija, jaabuuvee jauna komanda'' - sho tekstu atkaartojot katraa starpsezonaa.
Atbilde uz jautaajumu jaameklee stabilitaatee. Luudzu atbildiet, vai peedeejo piecu gadu laikaa shajaa ''karaliskajaa'' klubaa ir kaads treneris notureejies ilgak par vienu sezonu? Un tad nakamais jautajums, kaa jus domajat, cik ilga laika var uzbuveet/atjaunot komandu?

  +1 [+] [-]

, 2009-06-12 21:20, pirms 16 gadiem
...veel peedeejoreiz pakaitinaashu. Kas iisti ir tas buuveetaajs - prezidents vai treneris? Vai taa ir Pellegrini izveele buuveet sho komandu, vai Peresa? Un nestaastiet, ka Peress par veelmi iegaadaaties Ronalu, Kaka, uzzinaaja no Pellegrini

Patieshaam, negaidu naakamsezon nekaadus spozhus rezultaatus no shii kluba un es noveelu visiem faniem arii negaidiit, BET esiet pacietiigi, jo nekas nenaak uzreiz. Fergusons gaidiija/gatavojaas 3 sezonas bez premjerliigas titula. A tikko redz kaa 3 sezonas titulus noraava.

     [+] [-]

, 2009-06-12 22:30, pirms 16 gadiem
Vienkaarshi vainosim vinja maati, kas Ronaldo kuudiija iet uz Madridi!

     [+] [-]

, 2009-06-12 23:36, pirms 16 gadiem
Lai arī pats esmu Real fans, man ir japiekrīt, ka tas, ko dara Perezs ir garām. Ir jāsaprot, ka komanda ar 3 aizsargiem (Pepe, Marselo, Ramoss) 13! pussargiem un 5 uzbrucejiem, pārējie aizsargi ņemot verā Peresa uzlikto latiņu ir neadekvāti, nevar nopietni neko sasniegt! Kur tad ir aizsargi? Es saprastu, ka tādus ciparus varētu dot par lielākajam aizsardzības zvaigznēm, kuras dara savu darbu, bet ne jau par vienu mazu brazīli un sliņķi, kurš tikai mak puļķēt Parisu Hiltoni (The Sun) un aizsardzība? Kas tas tāds? Ka čalis zaude bumbu tā viss... lēni velkas atpakaļ! Real jau nu nebūs, ka MU, kur Rūnijs, Gigzs, Keriks uc veiks melno darbu, kamēr planējošā balerīna tirinās pa laukumu!!! Es par šo transfēru esmu sokā! Es ciest nevaru Ronaldu, bet tagad ir jādomā, turpināt atbalstīt klubu, bet kā, ja tur spēlēs tirliņš???