Layout: current: getContentLayout (Cid: Cache\Templating\LayoutCustomizations\Esports\CustomizationSource512 ), alternative: getContentLayout (Cid: Cache\Templating\LayoutCustomizations\Esports\CustomizationSource512), Fid:120, Did:0, useCase: 3

Rešfordam dublis, "United" mājās satriec "Chelsea"; "Arsenal" grūta uzvara Ņūkāslā

Kārlis Justovičs
Kārlis Justovičs

Rešfordam dublis, "United" mājās satriec "Chelsea"; "Arsenal" grūta uzvara Ņūkāslā
Mančestras "United" uzbrucējs Markuss Rešfords. Foto: Nick Potts/EMPICS Sport/Scanpix

Anglijas futbola Premjerlīgas pirmās kārtas centrālajā un vienlaikus arī noslēdzošajā spēlē Mančestras "United", pateicoties diviem Markusa Rešforda vārtu guvumiem, ar 4:0 sagrāva Londonas "Chelsea".

Interesanti, ka mača gaitā pārsvars gan izdarītajos sitienos (18:11), gan bumbas kontrolē (54:46 (%)) piederēja "Chelsea" vienībai, kas pirmā puslaika gaitā nespēja izmantot vairākas labas vārtu gūšanas iespējas - Temijs Eibrahams un Emersons bumbu raidīja pa "United" vārtu stabu, kamēr pēc Rosa Bārklija sitiena izcilu reakciju nodemonstrēja Dāvids De Heja.

Turpretim vārtus gūt izdevās tikai sarkanajiem velniem - 18. minūtē 11 metru soda sitienu realizēja Markuss Rešfords (1:0), kamēr puslaika turpinājumā Rešfords Kepu Arizabalagu "Chelsea" cietoksnī pārspēja vēlreiz, tomēr šoreiz tika fiksēta aizmugure.

Pēc pārtraukuma situācija "Chelsea" komandai kļuva tikai sliktāka, divu minūšu laikā "United" no 1:0 panākot 3:0 un tādējādi dzēšot jebkādu intrigu par mača uzvarētāju. 65. minūtē pēc Andreaša Pereiras centrējuma kritienā bumbai pieslēdzās francūzis Entonijs Marsiāls (2:0), savukārt jau nākamajā uzbrukumā Rešfords guva savus otros vārtus, izgājienā vienam pret vienu Arizabalagu izmantojot izcilu Pola Pogbā piespēli no savas laukuma puses. Visbeidzot punktu "Chelsea" ciešanām 81. minūtē pretuzbrukumā pielika velsiešu aizsargs Daniels Džeimss - 4:0.

Citā šīsdienas mačā visu izšķīra viens vārtu guvums - 58. minūtē pretuzbrukumā Londonas "Arsenal" futbolists Einslijs Meitlands-Nailzs uzbrukuma smailē atrada neviena nepiesegto Pjēru-Emriku Obamejangu, kurš savai komandai atnesa 1:0 panākumu pār Ņūkāslas "United".

Tikmēr jau sezonas otrais bezvārtu neizšķirts tika fiksēts Lesterā, kur vietējā "City" nospēlēja 0:0 ar Vulverhemptonas "Wanderers". Pirmajā puslaikā vilkiem gan izdevās iesist, tomēr pēc video atkārtojuma caurskates tika noteikts, ka uzbrukuma laikā viens no "Wolves" futbolistiem nospēlējis ar roku, Liandera Dendonkera vārtu guvumam netiekot ieskaitītam.

Pirmā kārta

DatumsSpēleRezultātsVārtu guvēji
09.08.Liverpool – Norwich4:1 (4:0)Henlijs 7' (s.v.) Salāhs 19' van Deiks 28' Oridžī 42' - Puki 64'
10.08.West Ham – Manchester City0:5 (0:1)Žesuss 25' Stērlings 51' 75' 90+1' Agvero 86'(11m)
Bournemouth – Sheffield United1:1 (0:0)Mephams 62' - Šārps 88'
Burnley – Southampton3:0 (0:0)Bārnss 63' 70' Gudmundsons 75'
Crystal Palace – Everton0:0 (0:0)
Watford – Brighton&Hove0:3 (0:1)Dukurē 28' (s.v.) Andone 65' Mopejs 77'
Tottenham – Aston Villa3:1 (0:1)Ndombelē 73' Keins 86' 90' - Makgins 9'
11.08.Leicester – Wolverhampton0:0
Newcastle – Arsenal0:1 (0:0)Obamejangs 58'
Manchester United – Chelsea4:0 (1:0)Rešfords (11m) 18' 67' Marsiāls 65' Džeimss 81'

  -2 [+] [-]

, 2019-08-11 20:39, pirms 5 gadiem
VIDEO: Manchester United – Chelsea 4:0 - https://skaties.lv/sports/futbols/m...

     [+] [-]

, 2019-08-11 20:41, pirms 5 gadiem
Frenku labi izskoloja pirmajā spēlē.

  +2 [+] [-]

, 2019-08-11 20:45, pirms 5 gadiem
Daniels Džeims autor nav aizsargs ja kas

     [+] [-]

, 2019-08-11 20:46, pirms 5 gadiem
Prieks skatities uz MU. Bet gruti saprast, labi nospeleja vai Chelsea bija loti shvaki.

  +1 [+] [-]

, 2019-08-11 20:46, pirms 5 gadiem
Pirmais puslaiks bija nervozs, bet, par laimi, ar momentu realizāciju viss bija kārtībā. Ne katrā spēlē tā veiksies.

Novēlu Rašfordam un Marsiālam katram pa 20 vārtiem sezonā. Lukaku ir prom, ir iespēja atvērties.

Prieks par uzvaru ir liels, taču žēl, ka Lampards savu Chelsea karjeru sāk ar sagrāvi.

  +5 [+] [-]

, 2019-08-11 20:47, pirms 5 gadiem
Izcils apraksts par fantastisku spēli. Žurnālistika augstākajā līmenī

     [+] [-]

, 2019-08-11 20:48, pirms 5 gadiem
Ļoti gribas, lai United turpina tādā garā, sezona iesākta ar graujošu uzvaru. Lampardam būs, ko padomāt un izdarīt secinājumus

  +1 [+] [-]

, 2019-08-11 20:50, pirms 5 gadiem
Krisons_bez_olām2 rakstīja: Izcils apraksts par fantastisku spēli. Žurnālistika augstākajā līmenī
Tas ir domāts nopietni?

     [+] [-]

, 2019-08-11 20:54, pirms 5 gadiem
MU Pirmajā spēle parādīja savus trumpjus. Jaunums, ātrums un laba tehnika. Tikai tā jaunībā var maksāt dārgi. Arī šajā spēlē bieži kļūdījās situācijas kur janospele droši un Londonas klubam bija vairākas labas iespējas par to sodīt. Tikai Divi stabi un De Heja laba spēle ļāva saglabāt vārtus neskartus.
Bet sozonas laikā visticam MU pietrūks viens labs uzbrucējs vēl un labs pieredzējis pussargs lai cīnīties par top3.Bet man šis jaunais un ātrais sastāvs ļoti simpatizēja. Arī abi jaunie ieguvumi sevi labi parādīja.

  -4 [+] [-]

, 2019-08-11 21:03, pirms 5 gadiem
Nekads Heja vai feja,DE GEA!!!

GG MUNITED!!!VIENREIZEEJI!!!

  +3 [+] [-]

, 2019-08-11 21:06, pirms 5 gadiem
Spēles apraksts protams katastrofa.
Chelsea līdzjutējiem manuprāt nav pamats nokārt degunus. Man kā MU līdzjutējam Chelsea spēles struktūra pat patika labāk. Vismaz komandas presinga ziņā tas izskatījās daudz pārdomātāks par MU. Bet par United ir skaidrs, ka ja būs plašums un iespējas ātrajiem pretuzbrukumiem, viņus nespēs apturēt neviens. To jau es nosecināju iepriekšējā sezonā, kad Sulšērs atnāca. Tikai tagad fiziskais pietiks fisai sezonai. Bet jautājumi par to, kā uzlauzt dziļas aizsardzības, man joprojām ir.
Prieks par Magvaira un īpaši VanBisakas debijām. Izcili pirkumi.

  +1 [+] [-]

, 2019-08-11 21:14, pirms 5 gadiem
Nu 4:0 neatbilst tam kas bija laukumā.

Viena epizode kur paveiktos , kur trāpija pa stabu vai pārliktni un spēle iespējams aizietu uz otru pusi.
Katrā ziņā lieliska skatāma spēle ar daudz momentiem abu komandu izpildījumā.

  -2 [+] [-]

, 2019-08-11 21:15, pirms 5 gadiem
Arsenal pagaidām problēmas ar epizožu radīšanu, bet prieks, ka labi sākām. Atkārtojām vismaz pērnās sezonas izbraukuma sauso spēļu rekordu Patīk kā jaunie spēlē

  +1 [+] [-]

, 2019-08-11 21:24, pirms 5 gadiem
Mega super spēle. Kā sarkandeguña Vs maurs laikos. Rezultāts neatspogulo patieso spēles spriedzi. Chelsea bija loti ok, pat negaidīti, bet utd labāk realizēja savas iespējas, līdz ar to pelnīti uzvarēja

     [+] [-]

, 2019-08-11 21:54, pirms 5 gadiem
kas Lempardam par īssavienojumu galvā noticis, ka izlika tāds miskastniekus sākumā? loģisks rezultāts.

MU gan būtu jāuzmanās no eiforijas, līdz priekiem vēl tālu un ne jau titula kandidātus pārliecinoši apspēlēja..

     [+] [-]

, 2019-08-11 21:55, pirms 5 gadiem
zanessa rakstīja: Tas ir domāts nopietni?
Izlasi rakstu un tad izdomā, sarkasms vai nopietni to domāju

     [+] [-]

, 2019-08-11 22:27, pirms 5 gadiem
Jā, rezultāts galīgi neatbilst tam, kas notika spēlē.

Taču Lampardam ir jāatrisina problēma uz pretuzbrukumiem - tur daudz vārtu ielaistu gan šodien, gan priekšsezonā, gan arī pag sezon pie Derby stūres. Ir pārāk liels gap starp aizsargiem un pussargiem, kas noved pie lielas daļas laukuma, kur ieskrieties pretiniekiem.

Ja tiks ar to galā un spēs realizēt momentus, tad būs jau daudz labāk.

Labi ir saņemt šādus punch in the face pašā sezonas sākumā, nevis ieslīgt pašapmierinātībā, jo ir it kā labi rezultāti un nelabot problēmas.

     [+] [-]

, 2019-08-11 22:42, pirms 5 gadiem
Krisons_bez_olām2 rakstīja: Izlasi rakstu un tad izdomā, sarkasms vai nopietni to domāju
Tas nav nekāds raksts. Informācija par spēli.

  +1 [+] [-]

, 2019-08-11 22:45, pirms 5 gadiem
to esprets
Mani ļoti pārsteidza Chelsea spēlētāju skaits, kas regulāri atradās MU laukuma pusē'bez bumbas. Tas acīmredzami ir Lemparda taktikas plāns. Nav nekas jauns, tamlīdzīgi darbojas Peps, Klops un Poketino (ar nelielām atšķirīgām niansēm). Tas ir jaunais futbola trends. Protams laukumā līdz ar to paliek vairāk plašums ātrajiem pretuzbrukumiem. Frenkam vēl daudz darba darāmā lai visu sakārtotu līdz automātismam.

     [+] [-]

, 2019-08-11 22:59, pirms 5 gadiem
MU.

  +1 [+] [-]

, 2019-08-11 23:03, pirms 5 gadiem
ABa rakstīja: to esprets
Mani ļoti pārsteidza Chelsea spēlētāju skaits, kas regulāri atradās MU laukuma pusē'bez bumbas. Tas acīmredzami ir Lemparda taktikas plāns. Nav nekas jauns, tamlīdzīgi darbojas Peps, Klops un Poketino (ar nelielām atšķirīgām niansēm). Tas ir jaunais futbola trends. Protams laukumā līdz ar to paliek vairāk plašums ātrajiem pretuzbrukumiem. Frenkam vēl daudz darba darāmā lai visu sakārtotu līdz automātismam.
Tikai Chelsea pašreiz aizsargi nav tik augstu, kā būtu nepieciešams. City aizsargi iet līdz pat centra līnijai un tad ar offside trap cenšas apturēt šādus pretuzbrukumus (un arī taktiskajiem sodiem).

     [+] [-]

, 2019-08-11 23:08, pirms 5 gadiem
Madzigais rakstīja: Nekads Heja vai feja,DE GEA!!!

GG MUNITED!!!VIENREIZEEJI!!!
Beidzot.

     [+] [-]

, 2019-08-11 23:18, pirms 5 gadiem
esprets rakstīja: Tikai Chelsea pašreiz aizsargi nav tik augstu, kā būtu nepieciešams. City aizsargi iet līdz pat centra līnijai un tad ar offside trap cenšas apturēt šādus pretuzbrukumus (un arī taktiskajiem sodiem).
Nu tur jau tā lieta. Tas ir sarežģīti izveidot šāda veida mehānismu, kur aizsardzība faktiski notiek pretinieka soda laukuma tuvumā. Jebkurš no spēlētājiem izdarot taktisku kļūdu iegāž visu sistēmu. Pirmajā sezonā to neizveidoja ne Peps, ne Klops. Vai Lempardam dos pietiekami laiku tad jau redzēs, it kā esot solījuši.

     [+] [-]

, 2019-08-11 23:22, pirms 5 gadiem
ABa rakstīja: Nu tur jau tā lieta. Tas ir sarežģīti izveidot šāda veida mehānismu, kur aizsardzība faktiski notiek pretinieka soda laukuma tuvumā. Jebkurš no spēlētājiem izdarot taktisku kļūdu iegāž visu sistēmu. Pirmajā sezonā to neizveidoja ne Peps, ne Klops. Vai Lempardam dos pietiekami laiku tad jau redzēs, it kā esot solījuši.
Abramovichs tāds nervozs tipinsh.

     [+] [-]

, 2019-08-11 23:42, pirms 5 gadiem
ABa rakstīja: Nu tur jau tā lieta. Tas ir sarežģīti izveidot šāda veida mehānismu, kur aizsardzība faktiski notiek pretinieka soda laukuma tuvumā. Jebkurš no spēlētājiem izdarot taktisku kļūdu iegāž visu sistēmu. Pirmajā sezonā to neizveidoja ne Peps, ne Klops. Vai Lempardam dos pietiekami laiku tad jau redzēs, it kā esot solījuši.
Būtu ļoti muļķīgi nedot. Viņš nevar nekādus jaunus spēlētājus iegādāties, ir jāveido komanda no iedotā materiāla. Jebkuram trenerim, pat Pepam tas būtu liels izaicinājums. Un jebkuram sakarīgam trenerim ir jādod laiks, jo kā redzējām, tad ne Klops ne Peps pirmajās sezonās nesasniedza vēlamos rezultātus.

Cerams, ka Chelsea vadība mācīsies no tā un tiešām dos laiku (Mourinjo deva papildus laiku otrajā reizēm, kad rezultāti kādu laiku bija ļoti slikti, tas dod cerību pozitīvismam). Un arī pirks sakarīgus spēlētājus, kad vajadzēs to darīt, nevis Drinkvoterus un Zappakostas, kas nespēlē un par kuru naudu varētu nopirkt vienu ļoti sakarīgu spēlētāju.

     [+] [-]

, 2019-08-12 00:00, pirms 5 gadiem
Nu es pavisam nesen izlasīju rakstu par Chelsea un saprotu, ka Abramovičam jau būtībā ir diezgan vienalga par klubu dēļ sankcijām (anulētās vīzas). Tas nav obligāti slikti, jo Chelsea ilgus gadus nodarbojās ar jauno spēlētāju iegādi un izīrēšanu (pārsvarā bezjēdzīgi). Šobrīd tiešām nav sliktākais laiks, lai iepludinātu pamatsastāvā jaunos spēlētājus, neviens it kā obligāti uzreiz neprasa panākumus un arī līdzjutēji būs iecietīgi pret Lempardu kā savējo, nevis kārtējo dārgo viesi.

     [+] [-]

, 2019-08-12 08:50, pirms 5 gadiem
Ravix rakstīja: Ļoti gribas, lai United turpina tādā garā, sezona iesākta ar graujošu uzvaru. Lampardam būs, ko padomāt un izdarīt secinājumus
Ja MU turpinās tādā garā tad būs tur pat kur pagājušogad. Chelsea izskatījās daudz labāk. Protams, pie 0-2 salūza.

     [+] [-]

, 2019-08-12 08:51, pirms 5 gadiem
Daniel rakstīja: kas Lempardam par īssavienojumu galvā noticis, ka izlika tāds miskastniekus sākumā? loģisks rezultāts.

MU gan būtu jāuzmanās no eiforijas, līdz priekiem vēl tālu un ne jau titula kandidātus pārliecinoši apspēlēja..
Noskaties kādreiz spēli un tad komentē.

     [+] [-]

, 2019-08-12 08:52, pirms 5 gadiem
Teemo rakstīja: Nu 4:0 neatbilst tam kas bija laukumā.

Viena epizode kur paveiktos , kur trāpija pa stabu vai pārliktni un spēle iespējams aizietu uz otru pusi.
Katrā ziņā lieliska skatāma spēle ar daudz momentiem abu komandu izpildījumā.
Vai ne? Te visi Lampardam gruzī lai kko pārdomā. Momenti jau bija un daudz, pārējais jau ir futbolistu rokās.

     [+] [-]

, 2019-08-12 10:26, pirms 5 gadiem
ABa rakstīja: Nu es pavisam nesen izlasīju rakstu par Chelsea un saprotu, ka Abramovičam jau būtībā ir diezgan vienalga par klubu dēļ sankcijām (anulētās vīzas). Tas nav obligāti slikti, jo Chelsea ilgus gadus nodarbojās ar jauno spēlētāju iegādi un izīrēšanu (pārsvarā bezjēdzīgi). Šobrīd tiešām nav sliktākais laiks, lai iepludinātu pamatsastāvā jaunos spēlētājus, neviens it kā obligāti uzreiz neprasa panākumus un arī līdzjutēji būs iecietīgi pret Lempardu kā savējo, nevis kārtējo dārgo viesi.
Es neteiktu, ka viņam ir vienalga - viņš bija uz spēli Austrijā, arī maijā ASV viņš bija uz spēli. Diez vai dotos uz tādām maznozīmīgām spēlēm (vismaz Austrijas spēlei nebija liela nozīme, ASV bija pret antisemītismu), ja vairs neinteresētu komanda.

Domas dalās līdzjutēju starpā par Lampardu, bet ir jādod laiks, vairs nav tā, ka vari dabūt labu treneri un uzreiz cīnīties par titulu, jo tagad ir tik spēcīgas komandas kā City un Liverpool, kas ir uzbūvējušas labus pamatus.

     [+] [-]

, 2019-08-12 10:27, pirms 5 gadiem
emils777 rakstīja: Vai ne? Te visi Lampardam gruzī lai kko pārdomā. Momenti jau bija un daudz, pārējais jau ir futbolistu rokās.
Lai arī uzbrukums bija labs, aizsardzības formācijai ir problēmas, un tur jau daļa ir trenera rokās. Es nenolieku Lampardu, tieši viņa dēļ sāku fanot par Chelsea un domāju, ka ir jādod laiks, taču viņam šī problēma ir jāatrisina.

  -1 [+] [-]

, 2019-08-12 10:57, pirms 5 gadiem
esprets rakstīja: Lai arī uzbrukums bija labs, aizsardzības formācijai ir problēmas, un tur jau daļa ir trenera rokās. Es nenolieku Lampardu, tieši viņa dēļ sāku fanot par Chelsea un domāju, ka ir jādod laiks, taču viņam šī problēma ir jāatrisina.
Piekrītu, ka problēmas, protams bija. Un pendele arī bija, bet tā bija 100 % aizsarga vaina, jo tas bija praktiski pirmais MU moments. Visiem šiem MU faniem vajag nomierināties, jo ir skkaidrs ka Chelsea turnīru pabeigs augstākā vietā. Jo vakar bija sagrāve tikai rezultāta ziņā un pie 0-1 daudz vieglāk iekrist pretuzbrukumos nekā pie 1-0 vai 1-1 un vēl šis pārliknis un vārtu stabs. Ar Chelsea viss būs kārtībā, bet par MU stipri šaubos.

     [+] [-]

, 2019-08-12 12:07, pirms 5 gadiem
esprets rakstīja: Es neteiktu, ka viņam ir vienalga - viņš bija uz spēli Austrijā, arī maijā ASV viņš bija uz spēli. Diez vai dotos uz tādām maznozīmīgām spēlēm (vismaz Austrijas spēlei nebija liela nozīme, ASV bija pret antisemītismu), ja vairs neinteresētu komanda.

Domas dalās līdzjutēju starpā par Lampardu, bet ir jādod laiks, vairs nav tā, ka vari dabūt labu treneri un uzreiz cīnīties par titulu, jo tagad ir tik spēcīgas komandas kā City un Liverpool, kas ir uzbūvējušas labus pamatus.
Jā neprecīzi izteicos. Nevis vienalga, bet cik saprotu klubam tagad jāsāk dzīvot par saviem līdzekļiem. Tāpat Abramovičs dēļ tās vīzas neiedošanas atcēla jaunā stadiona būvēšanas plānu. Iespējams viņš domā par kluba pārdošanu, bet par to drošas informācijas nav. Bet tas, ka vairs nebūs agrākā trakošana ar naudu laikam ir taisnība. Tādēļ arī Lempards šādā situācijā ir īstais cilvēks.

     [+] [-]

, 2019-08-12 12:43, pirms 5 gadiem
emils777 rakstīja: Visiem šiem MU faniem vajag nomierināties, jo ir skkaidrs ka Chelsea turnīru pabeigs augstākā vietā. Jo vakar bija sagrāve tikai rezultāta ziņā un pie 0-1 daudz vieglāk iekrist pretuzbrukumos nekā pie 1-0 vai 1-1 un vēl šis pārliknis un vārtu stabs. Ar Chelsea viss būs kārtībā, bet par MU stipri šaubos.
Es nebūtu tik drošs. Chelsea bez Azāra ir pavisam cita komanda. Arī tranfēru bans liedza pastiprināšanās iespējas. Ja paskatāmies vakardienas Chelsea sākumsastāvu (lai gan, neapšaubāmi, par to vēl agri spriest), ticama šķiet iespēja, ka Lempam dots laiks, lai iespēlētu jaunos un būvētu komandu nākamajām sezonām.
MU daudz būs atkarīgs no tā kā atrisināsies Pogbas situācija. Taču viņi ir krietni pastiprinājuši aizsardzības līniju, tas nav maz.

  +1 [+] [-]

, 2019-08-12 12:49, pirms 5 gadiem
emils777 rakstīja: Piekrītu, ka problēmas, protams bija. Un pendele arī bija, bet tā bija 100 % aizsarga vaina, jo tas bija praktiski pirmais MU moments. Visiem šiem MU faniem vajag nomierināties, jo ir skkaidrs ka Chelsea turnīru pabeigs augstākā vietā. Jo vakar bija sagrāve tikai rezultāta ziņā un pie 0-1 daudz vieglāk iekrist pretuzbrukumos nekā pie 1-0 vai 1-1 un vēl šis pārliknis un vārtu stabs. Ar Chelsea viss būs kārtībā, bet par MU stipri šaubos.
Emīl, tu esi amplis. Ko tieši vēl no MU tu cerēji sagaidīt? Tieši šāds būs MU spēles stils pret top 6 komandām - turēt aizsardzību un skriet pretuzbrukumos. Vēl var piebilst ka United starta 11 bija jaunākais visā līgā. Ar nākotni viss būs kārtībā, vienīgā lieta, kas varētu iegāzt tuvākajā laikā ir izbraukuma spēles pret lejasgala komandām, kad pārsvars būs MU