Layout: current: getContentLayout (Cid: Cache\Templating\LayoutCustomizations\Esports\CustomizationSource512 ), alternative: getContentLayout (Cid: Cache\Templating\LayoutCustomizations\Esports\CustomizationSource512), Fid:120, Did:0, useCase: 3

"Chelsea" zaudē, "Manchester United" neizšķirts

Edmunds Novickis
Edmunds Novickis @EdmundsN

"Chelsea" zaudē, "Manchester United" neizšķirts
Luiss Saā neiesita pendeli, bet spēli tik un tā uzvarēja
Foto: AFP/Scanpix

Šodien Anglijas Premjerlīgā aizvadītas atlikušās sešas spēles 26. kārtas ietvaros. Turnīra līdere Londonas "Chelsea" izbraukumā ar 1:2 zaudēja Liverpūles "Everton". "Manchester United" nospēlēja neizšķirti Birmingemā un pietuvojusies "Chelsea" līdz viena punkta atstatumam.

Nani noraidījums, "Manchester United" neizšķirts

"Manchester United" tikās izbraukumā ar "Aston Villa", pret kuru pagājušajā sezonā guva, iespējams, svarīgāko uzvaru (3:2) cīņā par trešo titulu pēc kārtas. Birmingemieši šoreiz vēlējās uzvarēt un iesāka maču lieliski. 19. minūtē no soda laukuma robežām ar galvu skaisti un precīzi sita spānis Karloss Kuelārs - 1:0! Mājinieku prieki nebija ilgi - mančestrieši metās atspēlēties un viņiem tas ātri izdevās. 23. minūtē pēc Nani centrējuma spēcīgi gar vārtiem sita Raiens Gigss, un bumbu neveiksmīgi savos vārtos ieraidīja "Aston Villa" aizsargs Džeimss Kolinss. Tie kļuva par 10. vārtiem šajā sezonā, ko savos vārtos iesit "Manchester United" pretinieki. 1:1. Liels pavērsiens mačā notika 29. minūtē - Nani ar abām kājām leca Stiliana Petrova virzienā, birmingemietis cieta, un "United" portugālis savu acu priekšā ieraudzīja sarkano kartīti - veselu stundu "Aston Villa" varēja spēlēt uzbrukumā. Atlikušajās 1. puslaika minūtēs labākā iespēja bija "United", taču Maikla Kerika tālsitienu lieliskā stilā atvairīja Breds Frīdels. Neskatoties uz mazākumu, 2. puslaika pirmajā pusē bīstamākus uzbrukumus ģenerēja "United", savukārt beigās jau "Aston Villa" izrādīja lielu vēlmi izraut uzvaru. Vārti gan netika gūti - neizšķirts 1:1.

Saā sagādā "Chelsea" zaudējumu

"Chelsea" pēc uzvaras pār "Arsenal" šodien negribēja apstāties, tomēr nācās. 17. minūtē aristokrāti gan saskumdināja sanākušos Liverpūles "Everton" līdzjutējus. Petrs Čehs izpildīja atsitienu no vārtiem, bumbu tālāk pārvirzīja Didjē Drogba, un Florāns Maludā ar kreiso kāju prata trāpīt vārtos - 1:0 "Chelsea" labā. Un tomēr Karlo Ančeloti vīriem tālāk vairs viss negāja kā pa sviestu. 33. minūtē "Everton" izlīdzināja. Kā nereti tas notiek ar "Chelsea", vārti tika gūti pēc standartsituācijas izspēles - Lendons Donovans centrēja, un Luiss Saā ar galvu panāca 1:1. Vēl vairāk - puslaika izskaņā Donovans mājiniekiem nopelnīja 11 metru soda sitienu (pārkāpums no Rikardu Karvalju puses), un tas pats Saā ar pendeli varēja iegūt vadību "Everton", taču londoniešus glāba izcilais Petrs Čehs. "Chelsea" 2. puslaikā varēja sākt domāt par vadības atgūšanu. Domas nematerializējās, tieši otrādi. 75. minūtē pēc tālas, tālas mājinieku piespēles pozicionāli kļūdījās Džons Terijs, viens pret vienu ar Čehu izrāvās Saā un šoreiz (atšķirībā no 11 metru soda sitiena) viņš vārtsargu pārspēja - 2:1 "Everton" labā! Gandrīz uzreiz Drogba atbildēja ar raidījumu ar galvu pa... vārtu pārliktni. Lai kā pēdējās minūtēs centās "Chelsea", nācās piedzīvot zaudējumu.

Tādējādi "Chelsea" pārsvars pār "Manchester United" pēc šī vakara spēlēm samazinājies līdz vienam punktam. Atlikušas 12 kārtas. Savā starpā abām titula pretendentēm jātiekas 3. aprīlī Mančestrā.

"Arsenal" pieveic "Liverpool" un nostiprinās 3. vietā

Lielu uzmanību pievērsa arī "Arsenal" - "Liverpool" mačs. Tā sākumā nedaudz labāk izskatījās "Liverpool" un šķita, ka "Arsenal" komanda pavisam sašļukusi - kā zināms, pēdējās divās spēlēs piedzīvoti diezgan bezcerīgi un ļoti izšķiroši zaudējumi pret "Mancester United" un "Chelsea". Tomēr šoreiz Arsēna Vengera vienībai viss beidzās labi. 72. minūtē pēc Tomaša Rosicka centrējuma vienīgos vārtus mačā ar galvu iesita Abū Diabī. 1:0 "Arsenal" uzvara, un vismaz 3. vieta izskatās pietiekami stabila.

Vēl jāizceļ "Tottenham Hotspur" negaidītais zaudējums izbraukumā pret "Wolverhampton" - 0:1.

Anglijas Premjerlīga, 26. kārta

SpēleRezultātsVārtu guvēji
Manchester C. - Bolton W.2:0 (1:0)(Tevezs 31' (11m); Adebajors 73')
Portsmouth - Sunderland1:1 (0:1)(Dindans 90' - Bents 12' (11m))
Wigan Athletic - Stoke C.1:1 (1:0)(Šarners 14' - Sanli 74')
Fulham - Burnley3:0 (2:0)(Mērfijs 23'; Elms 31'; Zamora 54')
Arsenal - Liverpool1:0 (0:0)(Diabī 72')
Aston Villa - Manchester U.1:1 (1:1)(Kuelārs 19' - Kolinss 23' (s.v.))
West Ham U. - Birmingham C.2:0 (1:0)(Diamanti 45'; Kouls 67')
Wolverhampton W. - Tottenham H.1:0 (1:0)(Džounss 27')
Blackburn R. - Hull C.1:0 (1:0)(Maihills 16' (s.v.))
Everton - Chelsea2:1 (1:1)(Saā 33'; 73' - Maludā 17')

Premjerlīgas tabula

VKomandaSUNZVAP
1.Chelsea 26 184461:22 58
2.Manchester United 26 183562:21 57
3.Arsenal 26 164661:30 52
4.Liverpool 26 135842:26 44
5.Manchester City 24 128447:32 44
6.Tottenham Hotspur 26 127745:26 43
7.Aston Villa 25 119532:19 42
8.Birmingham 25 107824:26 37
9.Everton 25 98835:36 35
10.Fulham 26 971030:28 34
11.Blackburn 26 871126:43 31
12.Stoke City 24 79823:27 30
13.Sunderland 25 681132:42 26
14.West Ham 25 591132:40 24
15.Wolverhampton 25 661321:42 24
16.Wigan Athletic 24 661225:48 24
17.Hull City 26 591225:51 24
18.Burnley 25 651425:50 23
19.Bolton 24 571229:46 22
20.Portsmouth 25 441720:42 16
VFutbolists (Klubs)Vārti
1.Veins Rūnijs (Man. United)21
2.Didjē Drogba (Chelsea)17
3.-4.Džermeins Defo (Tottenham)15
3.-4.Darens Bents (Sunderland)15
5.-6.Karloss Tevezs (Man. City)13
5.-6.Luī Saā (Everton)13
7.Fernando Toress (Liverpool)12
8.Sesks Fabregass (Arsenal)11
9.-10.Frenks Lampards (Chelsea)10
9.-10.Gabriels Agbonlahors (Aston Villa)10

Vai "Chelsea" un "United" cīņa par titulu izšķirsies pēdējā kārtā?

  • 167

  • 278


     [+] [-]

, 2010-02-11 02:37, pirms 15 gadiem
labdien rakstīja: Nasri un Aršavina savainojumi pirms mača pret Porto gan pavisam nepriecēja. Nelaikā.
AR Nasri buuus viss ok laikam, Shavu riiit papeetiiis mediki un dooos verdiktu, bet Dudu buuus atpakal pret Porto- taakaa nekaada lielaa skaade nebuuus!
Slēpts komentārs: goga papukašvili

  +3 [+] [-]

, 2010-02-11 02:46, pirms 15 gadiem
goga papukašvili rakstīja: Par "badge on the front" mēs varam runāt tādu epohālu klubu nesamierināma konkurencē, kā piem., Celtic vs. Rangers, (pieņemu, ka esi informēts, kuru tautību, reliģiju un pasaules uzskatu atbalstītāji atrodas katra kluba rindās un ko viņiem šī sāncensība nozīmē.)
Aršavins, jā, man nepatīk galvenokārt kā personība un man taču ir tiesības un savām antipātijām, vai ne? Un kāpēc tad man tāpēc nepieminēt, ka 1 rezultatīva piespēle sezonā tā kā neatbilst tai naudai, kura par viņu ir samaksāta? Būtu labāk Vengers par to summu nopircis normālu spēka uzbrucēju, kuram svarā virs 60kg, klubam būtu lielāka jēga. Bet kluba faniem jau labāk redzams, kas ir pareizi, trofejas arī ir tuvu.
Nu tas teksts par badge on the front manuprāt raksturo ko citu, nevis tikai klubu sāncensību un ideoloģiskās/nacionālās pretrunas, bet gan tieši pretējo tam, ko tu rakstīji iepriekš - ka klubu definē personas, kas ar to saistītas, un spēles stils.
Badge on the front doma manā izpratnē ir - personālijas nāk un iet, bet fani (nu tie paši, kas ir vēsturiski saistīti ar brendu un iet uz spēlēm) jūt līdzi nevis personām, bet klubam.
Tā ir sevis kā līdzjutēja identificēšanās ar klubu, pretstatā personālijām, spēles stilam, kas bieži kalpo tikai kā argumentācija neauglīgos līdzjutēju strīdos "jūs spēlējat tādu un tādu futbolu", "jūsu tas un tas spēlētājs ir m*daks".
Nu tad vienosimies par to, ka tev nepatīk Aršavins un tev ir tiesības uz savu viedokli un punkts, un par viņa atbilstību transfēra summai nediskutējam, jo tev ir savs viedoklis enivei.
Par sastāva trūkumiem - iespējams, jau esi lasījis, ko es par to domāju. Tarāntipa uzbrucējs, box-to-box pussargs un rezerves aizsargs bija vajadzīgi jau vasarā.
Vai nu kluba vadība nav devuši naudu, vai nauda ir bijusi un Vengers to nav tērējis. Viens no diviem. To jau "uz āru" nesaka. Uzskatu, ka šajā ziņā ir pieļauta kļūda, bet neesmu ne īpašnieks, ne treneris, lai kādu varētu mācīt. Bet pēc tā izskatās.

  +5 [+] [-]

, 2010-02-11 02:51, pirms 15 gadiem
Briiziem man liekas ka te dazhu naidins pret Arshavinu ir tikai un vieniigi vina tautiibas un izskata deel (nu nav nekaads modelis), bet pie sliktajiem statiem tik un taa vins ir viens no labaakajiem Arsenal speeleetajiem patiiik tas vai nee!

     [+] [-]

, 2010-02-11 02:52, pirms 15 gadiem
Visaa visumaa esmu arii neliels rusafobs, bet kad krievs speelee tavaa komandaa nekas cits neatliek kaa pienemt vinu!
Slēpts komentārs no bloķēta lietotāja

     [+] [-]

, 2010-02-11 02:56, pirms 15 gadiem
asdfgh1 rakstīja: a kas ir aršavins?
Krutoj parenj!
Slēpts komentārs: goga papukašvili

  +4 [+] [-]

, 2010-02-11 03:15, pirms 15 gadiem
goga papukašvili rakstīja: Pastāv viedoklis, ka futbols ir novērsis 3. Pasaules karu (pagaidām), nevajag novērtēt par zemu to, kas atrodas neafišētajā futbola sāncensības daļā.
Kāpēc tavuprāt WHU sitās ar Millwall līdzjutējiem? Dēļ personālijām, spēles stikla vai tml. bulšita? Protams nē, dēļ vēsturiskās idejas un mums (kuri tur nedzīvo to nesaprast).
Nu par to WW3 es gan nevaru spriest, ja vari, apgaismo, lūdzu
Nu cik zinu, tad WHU un Milwall līdzjutēji sitās tāpēc, ka klubus dibināja divu savstarpēji konkurējošu kuģubūves uzņēmumu strādnieki - tesiņš garantēts. Rezultātā iesakņojušās tradīcijas tika pārmantotas arī tad, kad ar kuģu būvētavām abiem klubiem vairs nebija nekāda sakara, un konflikts būtībā izrietēja no piederības kluba atbalstītāju lokam.

  -4 [+] [-]

, 2010-02-11 03:26, pirms 15 gadiem
march_2k rakstīja: Nu par to WW3 es gan nevaru spriest, ja vari, apgaismo, lūdzu
Nu cik zinu, tad WHU un Milwall līdzjutēji sitās tāpēc, ka klubus dibināja divu savstarpēji konkurējošu kuģubūves uzņēmumu strādnieki - tesiņš garantēts. Rezultātā iesakņojušās tradīcijas tika pārmantotas arī tad, kad ar kuģu būvētavām abiem klubiem vairs nebija nekāda sakara, un konflikts būtībā izrietēja no piederības kluba atbalstītāju lokam.
Bagātākām valstīm ar lielākiem resursiem ir iespējas pierādīt savu pārspēku (nolaist tvaiku arī faniem) futbola laukumā, kas ir relatīvi ļoti humāni un miermīlīgi (esmu pārsteigts, ka neesi par to neko dzirdējis).
Nu un neparādās smīns, ja kāds, kurš nav pat Londonā bijis, apgalvo, ka ir Millwall līdzjutējs uz mūžu un viņa lielākie ienaidnieki ir WHU fani?

  +3 [+] [-]

, 2010-02-11 03:45, pirms 15 gadiem
goga papukašvili rakstīja: Bagātākām valstīm ar lielākiem resursiem ir iespējas pierādīt savu pārspēku (nolaist tvaiku arī faniem) futbola laukumā, kas ir relatīvi ļoti humāni un miermīlīgi (esmu pārsteigts, ka neesi par to neko dzirdējis).
Nu un neparādās smīns, ja kāds, kurš nav pat Londonā bijis, apgalvo, ka ir Millwall līdzjutējs uz mūžu un viņa lielākie ienaidnieki ir WHU fani?
Man liekas, varenību sportā valstis vairāk cenšas pierādīt ar medaļu skaitu olimpiskajās spēlēs, ne tikai futbolu. Par to tvaika nolaišanu, tas gan. Tas, ka futbols vien būtu kaut ko novērsis, man izklausās pārspīlēti.
Jā, rodas arī situācijās, kad ir citādi komandu nosaukumi, nekā minēti piemērā, par to arī neesmu slēpis savu attieksmi.
Tā ir tikai ar brendu vēsturiski vai reāli saistītu līdzjutēju darīšana, lai viņi tiek galā ar savām sāncensībām paši.

  +2 [+] [-]

, 2010-02-11 05:47, pirms 15 gadiem
goga papukašvili rakstīja: Modelēsim neiespējamo- Arsenal un Spurs noslēdz transfēra dīlu, visi Arsenal spēlētāji nokļūst Spurs rindās, bet visi Spurs spēlētāji pāriet uz Arsenal, par ko fanosi? Un, ja spēlētāju maiņai klāt piemetīs arī treneru apmainīšanos klubiem? Turpināsi fanot par brendu, ar kuru tev vēsturiski visdrīzāk nav pilnīgi nekāda sakara, vai par spēlētājiem, spēles stilu, kas tev patīk?
Un tagad pasaki vēlreiz, kāds bija šim sakars ar individuālo statistiku?

  +3 [+] [-]

, 2010-02-11 07:04, pirms 15 gadiem
march_2k rakstīja: Un tagad pasaki vēlreiz, kāds bija šim sakars ar individuālo statistiku?
Ta nekaads, konkreeta aplaushanaas pret tavu komentaaru, uz kuru nebija pilniigi nekas, ko atbildeet... taapeec jau jaamaina teema bija!

     [+] [-]

, 2010-02-11 07:11, pirms 15 gadiem
Wolves uzvarēja!

  +4 [+] [-]

, 2010-02-11 07:14, pirms 15 gadiem
Bet nu c'mon, ar shitiem Arshavina tekstinjiem par klauniem sevi pataisat (bimbjgogas)! Stati kaa stati, vinjam ir otrie vai treshie labaakie komandaa, man liekas (nu varbuut arii kljuudos ), veel pie tam. Un komandaa, kura shosezon ir sadragaajusi tik daudz golu, tas ir pieklaajiigs raadiitaajs.

Jebkuraa gadiijumaa, vinjs diezgan pailgi ir speeleejis arii ar traumu, lai tik vareetu paliidzeet komandai, taa kaa cienju draugi, cienju! Vinjs atpelna visus izteereetos miljonus par vinju.

Tad jau driizaak vajadzeetu braukt augumaa Denilsonam, kursh netur liidzi liimenim, vai par, piem., Klishii sniegumu, Volkotu, Bet nu jaa, saprotu jau, miilestiiba pret Krieviju....

     [+] [-]

, 2010-02-11 07:33, pirms 15 gadiem
Raksta autora valoda vienkārši briesmīga, citādi, cerams, ka MU spees uzvaret 4to gadu pēc kārtas!

  +1 [+] [-]

, 2010-02-11 07:50, pirms 15 gadiem
Pilns ar truliem komentiem! Pretīgi lasīt!
(un nemaz nesakiet lai nelasu)....

  -1 [+] [-]

, 2010-02-11 08:35, pirms 15 gadiem
goga papukašvili rakstīja: Nu un neparādās smīns, ja kāds, kurš nav pat Londonā bijis, apgalvo, ka ir Millwall līdzjutējs uz mūžu un viņa lielākie ienaidnieki ir WHU fani?
Jā, man arī šis vienmēr šķitis smieklīgi.
Kāds Latvijā dzīvojošs cilvēciņš pasaka, ka viņam patīk Manchester United un Liverpool, un tūliņ bars ar cilvēkiem steidz viņu kritizēt, stāstot, ka tā nedrīkst būt; ka viņam, atbalstot vienu no šīm komandām, otra ir jāienīst.
Kādā sakarā?

1) Es saprotu, ka Anglijā futbola huligānu firmas viena otru ienīst, pat īstenībā ne īsti ienīst, bet, gluži kā futbolisti sacenšas laukumā, spēlējot futbolu, firmas sacenšas ielās, mēģinot piekaut viena otru un kaut kā citādi sevi apliecinot. Bet kas Latvijā dzīvojošajiem no tā?

2) Pastāv vēsturiska sāncensība starp klubiem (tipisks piemērs - Manchester United un Leeds United duelis, kas būtībā aizsācies jau 15.gadsimtā sāncensībā starp Jorkšīru un Lenkešīru). Bet kas Latvijā dzīvojošajiem no tā?

3) Es uzskatu, ka katram ir tiesības izvēlēties savus fanošanas iemeslus (patīk kāds futbolists, komandas spēles stils, treneris, logo emblēma, formas tērpi, utt. utjp.) un ir absurdi, ja kāds no malas kādu personu par šiem iemesliem kritizē. Fanošana nav jāieliek kaut kādos rāmjos. Fanošanai nav jābūt reglamentētai ar tāda veida normām, kā "ja tev patīk A, tev jāienīst B". Šie apgalvojumi ir absurdi.
Tai skaitā absurda ir kritika cilvēkiem, kas, piemēram, Ronaldo pārejas dēļ tagad sākuši fanot par Madrides Real un vairs nefano par Manchester United. Kādas tiesības kādam ir šos cilvēkus apvainot?

     [+] [-]

, 2010-02-11 09:38, pirms 15 gadiem
O, ļoti interesanta diskusija izveidojās starp march'u un gogu.
Tādas vajadzētu vairāk.

Ja vēl par Aršavinu, tad, protams, piekrītu, ka 1 rez. piespēle ir visai smieklīgs rādītājs priekš tā saucamā ''īso piespēļu meistara'', taču jāņem tomēr vērā arī veiksmes faktors, uzdevumi un funkcijas laukumā.

Lai kā arī nebūtu viņš joprojām ir 2.rezultatīvākais kluba spēlētājs šajā sezonā (un viņš nav uzbrucējs). Fakts, kas laikam tomēr neļauj saukt viņu par EPL līmenim neatbilstošu mēslu. Vai kā tamlīdzīgi.

     [+] [-]

, 2010-02-11 09:55, pirms 15 gadiem
labdien rakstīja: O, ļoti interesanta diskusija izveidojās starp march'u un gogu.
Tādas vajadzētu vairāk.

Ja vēl par Aršavinu, tad, protams, piekrītu, ka 1 rez. piespēle ir visai smieklīgs rādītājs priekš tā saucamā ''īso piespēļu meistara'', taču jāņem tomēr vērā arī veiksmes faktors, uzdevumi un funkcijas laukumā.

Lai kā arī nebūtu viņš joprojām ir 2.rezultatīvākais kluba spēlētājs šajā sezonā (un viņš nav uzbrucējs). Fakts, kas laikam tomēr neļauj saukt viņu par EPL līmenim neatbilstošu mēslu. Vai kā tamlīdzīgi.
Nu, ņemot vērā, ka Arsenal faktiski nav uzbrucēju, Aršavinu principā par tādu var šosezon uzskatīt.

     [+] [-]

, 2010-02-11 10:45, pirms 15 gadiem
artuurs.k. rakstīja: Nu, ņemot vērā, ka Arsenal faktiski nav uzbrucēju, Aršavinu principā par tādu var šosezon uzskatīt.
Principā jau principā. BET. Viņš nekad nav bijis uzbrucējs. Jā šosezon dažas spēles aizvadīja uzbrukuma smailē, out of position. Šo to pat iesita. Bet nu nav tā viņa vieta laukumā. Jebkurā gadījumā viņš ir 2.rezultatīvākais komandā.

Vai arī Tu tomēr uzskati, ka Andrejs neatbilst EPL augstajām prasībām?
Slēpts komentārs no bloķēta lietotāja

  -2 [+] [-]

, 2010-02-11 11:19, pirms 15 gadiem
Ja vēl "Arsenal" atgriezīsies cīņa par titulu, tad sezonas izskaņa solās būt jautra.
Bet vien pozitīva iezīme šajā kārtā ir arī "Chelsea". MU nespēj pilnvērtīgi izmantot "Blues" neveiksmes. Man šī tendence tīri labi iet pie sirds + paldies "Villa", jo viņi tikai vēlreiz pierāda, ka ir "grābeklis" jebkuram

Go Chelsea! (cerams, ka MU sniegums "sarkano" faniem liks nedaudz atslābt un nemētāties jēlībām)

  -1 [+] [-]

, 2010-02-11 11:47, pirms 15 gadiem
Hose Girtinho rakstīja: cerams, ka MU sniegums "sarkano" faniem liks nedaudz atslābt un nemētāties jēlībām
United sniegums vakar bija ļoti labs! Pat mazākumā spēlēja labāk par Villu. Drusku nepaveicās, paveiksies citreiz.

  -1 [+] [-]

, 2010-02-11 11:49, pirms 15 gadiem
Chelsea vienalga būs čempioni

  -1 [+] [-]

, 2010-02-11 11:49, pirms 15 gadiem
labdien rakstīja: Principā jau principā. BET. Viņš nekad nav bijis uzbrucējs. Jā šosezon dažas spēles aizvadīja uzbrukuma smailē, out of position. Šo to pat iesita. Bet nu nav tā viņa vieta laukumā. Jebkurā gadījumā viņš ir 2.rezultatīvākais komandā.

Vai arī Tu tomēr uzskati, ka Andrejs neatbilst EPL augstajām prasībām?
EPL ir pilns ar futbolistiem, kas ir acīmredzami sliktāki par viņu, tādēļ teikt, ka viņa līmenis ir neatbilstošs, manuprāt, ir nepareizi. Domāju, ka Arsenal ir lielākas problēmas par to, ka Aršavina sniegums mēdz būt nepietiekoši labs.

  -1 [+] [-]

, 2010-02-11 11:52, pirms 15 gadiem
Tas ir jautri!!! xD
Noveelu veiksmi Loserpool,lai gan veelos,lai Man.City tiek top 4!!!

  -3 [+] [-]

, 2010-02-11 12:34, pirms 15 gadiem
Speciāli gudriniekam

Ir viena baigi pozitīvā tendence! Chelsea tā arī nespēj izmantot MU "neveiksmes" lai nodrošinātu sev kaut cik drošas pozīcijas turnīra tabulā
Cerams šīs kārtas rezultāts liks dažiem labiem Chelsea faniem nokāpt uz zemes un beigt sludināt Chelsea par čempioniem vēl tik ilgi līdz sezonas beigām, kā arī turpināt mētāties muļķīgiem apgalvojumiem

P.S. Man arī šī tendence tīri labi iet pie sirds, jo lēnām bet neatlaidīgi atstarpe turnīra tabulā tiek samazināta nu jau līdz minimumam Kā būs tālāk - būs interesanti redzēt

  -1 [+] [-]

, 2010-02-11 12:45, pirms 15 gadiem
Ap 100 komentāriem, bet gandrīz neviens komentārs nav par Chelsea negaidīto zaudējumu

  -1 [+] [-]

, 2010-02-11 12:54, pirms 15 gadiem
artuurs.k. rakstīja: United sniegums vakar bija ļoti labs! Pat mazākumā spēlēja labāk par Villu. Drusku nepaveicās, paveiksies citreiz.
"Pat mazākumā" Jā, jā, MU veiksme tiešām "nekad" nav spīdējusi, ne?

Un ABa šķiet kā saprazdams, ka viņa adresēts teksts iekavās, atkal iekladzinājās kā gailēns
Nūūū, vecīt! Šķiet, ka vari piebiedroties Swordsman manā FANU KLUBĀ

  -1 [+] [-]

, 2010-02-11 13:05, pirms 15 gadiem
Hose bez priekšā teikšanas saprazdams, ka viss mans teksts domāts tieši viņam, sāk kā parasti meklēt attaisnojumus Nu ko lai saka, tev jau labāk zināt par gaiļu kladzināšanu un protams - savu "fanu" klubu
Slēpts komentārs: Hose Girtinho

  -4 [+] [-]

, 2010-02-11 13:15, pirms 15 gadiem
ABa rakstīja: Hose bez priekšā teikšanas saprazdams, ka viss mans teksts domāts tieši viņam, sāk kā parasti meklēt attaisnojumus Nu ko lai saka, tev jau labāk zināt par gaiļu kladzināšanu un protams - savu "fanu" klubu
Nu bet protams, dārgais! Es jau neesmu tik augstās skolās gājis, lai pamanītu, ka esi pacenties manis rakstīto tekstu pārveidot, nomainot tikai klubu nosaukumus. Kur nu! Ja tā nav "priekšā teikšana", tad iesaku palasīt skaidrojošo vārdnīcu

Tāpēc jau teicu par "fanu klubu", ka "man labāk zināms", tāpēc klausi vien vecu bēldi!

Ak jā, un arī apskaties vārda "attaisnojumi" nozīmi vai arī pārlasi manu iepriekšējo komentāru!

  +2 [+] [-]

, 2010-02-11 13:41, pirms 15 gadiem
Atkal jau tu sāc te dot norādījumus kas kuram jādara Atslābsti! Turpini vien iet savās augstajās skolās kur māca vārdu skaidrojumus. Gan jau es pats zināšu kas man jālasa! Un kuram tas tavs "fanu" klubs interesē Man? Un ko tagad darīt ka tur esmu ievietots Āksts! Kur tad ir tā augstā skola, kur māca tekstus atpazīt un tos iztulkot kā gailēnu kladzināšanu? Kādā Latgales lauksaimniecības institūtā? Klāj vaļā! Man tavi komentāri nav jāpārlasa, tur tāpat ir saredzama tikai viena spicā doma, visi muļķi izņemot mani

     [+] [-]

, 2010-02-11 13:44, pirms 15 gadiem
Hose Girtinho rakstīja: OK, es arī šad tad grēkoju, piesaukdams kaut kādus savstarpējos klubu fanu rēķinus, bet vismaz apzinos, ka tas ir tikai tāpēc, lai pakašķētos, nevis svētas pārliecības dēļ.
Nesmīdini mani, lūdzu.