Layout: current: getContentLayout (Cid: Cache\Templating\LayoutCustomizations\Esports\CustomizationSource512 ), alternative: getContentLayout (Cid: Cache\Templating\LayoutCustomizations\Esports\CustomizationSource512), Fid:120, Did:0, useCase: 3

"Liverpool" neļauj Svaresam trenēties ar komandu

Andrejs Siliņš

"Liverpool" neļauj Svaresam trenēties ar komandu
Luiss Svaress
Foto: AFP/Scanpix

Anglijas Premjerlīgas futbola kluba "Liverpool" vadība ar galveno treneri Brendanu Rodžersu priekšgalā likusi vienam no labākajiem komandas spēlētājiem Luisam Svaresam trenēties individuāli kā sodu par izrādīto cieņas trūkumu pret savu darba vietu.

Vakar Svaress publiskajā telpā izteicās par kluba nekorekto rīcību, neturot solījumu un nepārdodot urugvajieti klubam, kas spēlētu UEFA Čempionu līgā. Tomēr lēmums aizliegt Svaresam trenēties ar pirmo komandu esot pieņemt vēl pirms šie izteikumi nonāca medijos. Galvenais iemesls bijis spēlētāja sniegums pēdējos pārbaudes mačos.

"Ir izrādīta pilnīga necieņa pret klubu - klubu, kas viņam devis visu," iemeslu aizliegt urugvajiešu uzbrucējam trenēties ar komandu paskaidroja Rodžerss. "Protams, viņa izteikumi ir ļoti sarūgtinoši, bet mans darbs tiem stāv pāri. Nešaubīgi pieņemšu lēmumu, izšķirošās darbības. Luiss zina, kādu atbalstu saņēmis šajā klubā, un tāds tas bijis visas pagājušās sezonas garumā. Mans darbs ir cīnīties un aizstāvēt klubu."

Tikmēr situācijā isaistījusies arī Profesionālo futbolistu asociācija (PFA), kas, izskatot Svaresa līgumu ar "Liverpool", norādīja - līgumā nav iekļauts punkts, ka futbolists jāpārdod klubam, kas piedāvā vairāk nekā 40 miljonus sterliņu mārciņu. Ir punkts par to, ka, ja šāds piedāvājums tiek izteikts, abas puses par to diskutē. Tai pat laikā PFA iesaka pēc iespējas ātrāk atrisināt šo jautājumu, kas bojā abu pušu attiecības.

Izmantotie resursi:
BBC

1 2 45 komentāri
Slēpts komentārs no bloķēta lietotāja

     [+] [-]

, 2013-08-08 08:59, pirms 11 gadiem
Tas nenāk par labu šo lietu novilcināt. Tagad, kad uzkāries Beila dīls, šis arī varētu ieilgt.

  +4 [+] [-]

, 2013-08-08 09:06, pirms 11 gadiem
nafig klubā jātur spēlētājs kurš negrib spēlēt!?
Slēpts komentārs no bloķēta lietotāja
Slēpts komentārs no bloķēta lietotāja

     [+] [-]

, 2013-08-08 10:47, pirms 11 gadiem
Tak Liverpool nepareizi dara, lai pārdod, ja spēlētājam negribās spēlēt tur vairs, tad nevienam no tā labums nav.

     [+] [-]

, 2013-08-08 10:54, pirms 11 gadiem
EdzaMZ rakstīja: Tak Liverpool nepareizi dara, lai pārdod, ja spēlētājam negribās spēlēt tur vairs, tad nevienam no tā labums nav.
labums ir potenciālajiem pircējiem - zinot šo visu info par viņu diez vai kāds vēlreiz piedāvās tos 40M. Drīzāk sāks nākt piedāvājumi pa 20-30M un vienu no tiem Liverpool nāksies pieņemt, lai nebūtu jākasās ar Suaresu līdz janvārim.

     [+] [-]

, 2013-08-08 11:01, pirms 11 gadiem
Svaresam ir līgums ar Pool, kuru viņš pats, ja nemaldos pirms gada, pagarināja. Lai spēlētāju pārdotu, jāpiekrīt visām trim pusēm. Loģiski ka Pool negrib un netaisās pārdot spēlētāju tiešajam konkurentam par vietu ČL. Katrā ziņā nejau par 40m+1 mārciņa, kuru piedāvāja Arsenal. Ja runa būtu par pārdošanu piem Real tad arī savādāka saruna būtu. Svaresam tāpat jāizlaiž pirmās sešas sezonas spēles, tā ka Pool pagaidām nekas nedeg. Ja nesekos ļoti labs piedāvājums, transfēra logs beigsies un Luisam pašam nāksies vien atgūt formu un iet laukumā, ja negribēs soliņu deldēt.
Slēpts komentārs no bloķēta lietotāja

     [+] [-]

, 2013-08-08 12:44, pirms 11 gadiem
Nedeg, tas ir pārspīlēti. Par naudu, ko iegūtu no transfēra, varētu nopirkt kārtīgu aizstājēju, kas varētu jau palīdzēt sezonas pirmajās spēlēs. Turklāt, katra diena, kad komandā atrodas konfliktu izraisošs spēlētājs nenāk tai par labu.
ABa rakstīja: tā ka Pool pagaidām nekas nedeg. Ja nesekos ļoti labs piedāvājums, transfēra logs beigsies un Luisam pašam nāksies vien atgūt formu un iet laukumā, ja negribēs soliņu deldēt.

  +2 [+] [-]

, 2013-08-08 13:01, pirms 11 gadiem
septembris rakstīja: Nedeg, tas ir pārspīlēti. Par naudu, ko iegūtu no transfēra, varētu nopirkt kārtīgu aizstājēju, kas varētu jau palīdzēt sezonas pirmajās spēlēs. Turklāt, katra diena, kad komandā atrodas konfliktu izraisošs spēlētājs nenāk tai par labu.
Nopirkt Svaresam aizstājēju?!? Piemēram kuru?
1) Tirgū nav tāda spēlētāja;
2) Pool tāpat ir jāmeklē kurš pirmajās 6 spēlēs dosies laukumā viņa vietā! Nopirkts šobrīd ir gan uzbrucējs Aspass, gan pussargs Luiss Alberto. Vēl vienu uzbrucēju viņi tāpat meklē, neatkarīgi no tā vai Svaress paliks, jo viņš tāpat nav klasisks centra uzbrucējs;
3) To kas nāk vai nenāk par labu komandai jau tur iekšienē cilvēki labāk zin. Drusku jau sāk tracināt situācijas, kad spēlētājs iedomājas ka var ignorēt līgumsaistības, bet no kluba tās pildīt gan pieprasa. Stingra pozīcija šajā jautājumā no klubiem ir svarīga. Ja Svaresu gribētu pirkt Real, viņš noteikti jau būtu pārdots. Bet pastiprināt tiešos konkurentus Pool netaisās un tas ir pareizi. Vismaz tikmēr, kamēr par viņu nepiedāvā pienācīgu samaksu. Un EPL klubam cena loģiski būs augstāka nekā no ārpuses.

  -1 [+] [-]

, 2013-08-08 13:07, pirms 11 gadiem
ABa rakstīja: Svaresam ir līgums ar Pool, kuru viņš pats, ja nemaldos pirms gada, pagarināja. Lai spēlētāju pārdotu, jāpiekrīt visām trim pusēm. Loģiski ka Pool negrib un netaisās pārdot spēlētāju tiešajam konkurentam par vietu ČL. Katrā ziņā nejau par 40m+1 mārciņa, kuru piedāvāja Arsenal. Ja runa būtu par pārdošanu piem Real tad arī savādāka saruna būtu. Svaresam tāpat jāizlaiž pirmās sešas sezonas spēles, tā ka Pool pagaidām nekas nedeg. Ja nesekos ļoti labs piedāvājums, transfēra logs beigsies un Luisam pašam nāksies vien atgūt formu un iet laukumā, ja negribēs soliņu deldēt.
Lai parādītu principialitāti, Pool protams stīvēsies un to aizliegt viņiem nevar.
Tāpat kā ne1 nevar piespiest Svaresam palikt Pool. Ja spēlētājs negrib turpināt pildīt līgumu, tad vienīgais labums no līguma ir, kādi noteikumi tā izbeigšanai tajā ir paredzēti.
Plus laikā, kamēr Pool tur spēlētāju uz soliņa (ja tā notiek), viņi maksā viņam algu praktiski par neko un krītas viņa cena, kā arī diskutabli, vai viņš parādīs optimālo sniegumu, ja tomēr tiks laukumā.
Visprātīgākais visiem būtu vienkārši vienoties par savstarpēji izdevīgu risinājumu, lai Pool būtu vēl vairāk laika aizstājēja iegādei. 40-50 M tā vienkārši apkārt nemētājas.
Var jau arī būt, ka beigās nomarinēs un pārdos uz citu līgu par 30, bet tas jau citā logā. Katrā ziņā atpakaļceļu uz Svaresa samierināšanos ar BR un vadību pēc izslēgšanas no komandas kopējiem treniņiem īpaši neredzu.

  -2 [+] [-]

, 2013-08-08 13:17, pirms 11 gadiem
ABa rakstīja: Drusku jau sāk tracināt situācijas, kad spēlētājs iedomājas ka var ignorēt līgumsaistības, bet no kluba tās pildīt gan pieprasa.
Bet viņš taču neignorē līgumsaistības, nespēlē dzimtenē golfu. Uz tūri aizbraucis līdzi, treniņos un spēlēs piedalās. Vienkārši grib tās pārtraukt.
Slēpts komentārs no bloķēta lietotāja

  -1 [+] [-]

, 2013-08-08 13:37, pirms 11 gadiem
ABa rakstīja: Nopirkt Svaresam aizstājēju?!? Piemēram kuru?
1) Tirgū nav tāda spēlētāja;
2) Pool tāpat ir jāmeklē kurš pirmajās 6 spēlēs dosies laukumā viņa vietā! Nopirkts šobrīd ir gan uzbrucējs Aspass, gan pussargs Luiss Alberto. Vēl vienu uzbrucēju viņi tāpat meklē, neatkarīgi no tā vai Svaress paliks, jo viņš tāpat nav klasisks centra uzbrucējs;
3) To kas nāk vai nenāk par labu komandai jau tur iekšienē cilvēki labāk zin. Drusku jau sāk tracināt situācijas, kad spēlētājs iedomājas ka var ignorēt līgumsaistības, bet no kluba tās pildīt gan pieprasa. Stingra pozīcija šajā jautājumā no klubiem ir svarīga. Ja Svaresu gribētu pirkt Real, viņš noteikti jau būtu pārdots. Bet pastiprināt tiešos konkurentus Pool netaisās un tas ir pareizi. Vismaz tikmēr, kamēr par viņu nepiedāvā pienācīgu samaksu. Un EPL klubam cena loģiski būs augstāka nekā no ārpuses.
Staridžs jau pagājšsezon parādija, ka ir pietiekami labs aizstājējs. Ja tirgū nav spēlētāju, tad pagaidīs, varbūt līdz ziemai. Es gan par to naudu ieteiktu paņemt kādu labu midu tā kā ir Staridžs, Aspass, Borini vēl ir jauns un potenciāls labs. Tāpat būsim reāli, LFC var ČL tikt tikai sapņos, it īpaši ja Suaress aizies.

     [+] [-]

, 2013-08-08 13:38, pirms 11 gadiem
march_2k rakstīja: Bet viņš taču neignorē līgumsaistības, nespēlē dzimtenē golfu. Uz tūri aizbraucis līdzi, treniņos un spēlēs piedalās. Vienkārši grib tās pārtraukt.
Es runāju par vispārējām pēdējā laika tendencēm...
Nu un līgumā ir noteikts kādā veidā tās iespējams izbeigt. Izpirkuma maksa līgumā nav, tas jau ir noskaidrots. Tātad atliek vien atrast arī klubam izdevīgu veidu kā tās pārtraukt, vai turpināt spēlēt, vai klaji ignorēt līguma nosacījumus, tiesāties un ko tik vēl nedarīt saņemot lielus sodus, kas tādā gadījumā nozīmēs praktiski zaudētu visu sezonu! Sezonu pirms PK, kas diez vai ir paša spēlētāja interesēs.
Slēpts komentārs no bloķēta lietotāja

     [+] [-]

, 2013-08-08 13:43, pirms 11 gadiem
Pareizi dara, ka konkurentiem nepārdod! Vajadzētu uzlikt kārtīgu sodu par necieņas izrādīšanu klubam un, lai Suaress meklē darbu ārpus premjerlīgas!

     [+] [-]

, 2013-08-08 13:44, pirms 11 gadiem
blah rakstīja: Staridžs jau pagājšsezon parādija, ka ir pietiekami labs aizstājējs. Ja tirgū nav spēlētāju, tad pagaidīs, varbūt līdz ziemai. Tāpat būsim reāli, LFC var ČL tikt tikai sapņos, it īpaši ja Suaress aizies.
Staridžs galīgi nav Svaresa tipa spēlētājs, katrā ziņā nespēj paveikt to darba apjomu uzbrukumu veidošanā un noslēgšanā. Par Pool izredzēm šobrīd ir pāragri runāt, īpaši ja piem. Svaress paliek. Izredzes nav lielas, bet ir teiksim nesliktas. Ja Arsenal tā arī nepastiprinās, piem Spurs zaudē Beilu, nevar zināt kas notiks līderiem ar jaunajiem treneriem. Katrā ziņā Pool uzdevums sezonai ir iekļūt ČL un katrā ziņā pilnīga utopija tā nav. Lai gan es arī uzskatu ka augstāk par 5.vietu netiks.
Slēpts komentārs no bloķēta lietotāja
Slēpts komentārs no bloķēta lietotāja

     [+] [-]

, 2013-08-08 13:52, pirms 11 gadiem
ABa rakstīja: Staridžs galīgi nav Svaresa tipa spēlētājs, katrā ziņā nespēj paveikt to darba apjomu uzbrukumu veidošanā un noslēgšanā. Par Pool izredzēm šobrīd ir pāragri runāt, īpaši ja piem. Svaress paliek. Izredzes nav lielas, bet ir teiksim nesliktas. Ja Arsenal tā arī nepastiprinās, piem Spurs zaudē Beilu, nevar zināt kas notiks līderiem ar jaunajiem treneriem. Katrā ziņā Pool uzdevums sezonai ir iekļūt ČL un katrā ziņā pilnīga utopija tā nav. Lai gan es arī uzskatu ka augstāk par 5.vietu netiks.
Priekš tāda kluba, kurš nav grands, Staridžs, Aspass un Borini ir pietiekami labi. Es transfēra naudu iztērētu par sakarīgiem midiem, kas arī bez Džerarda varētu iedot asistu. Ir Sterlings, Koutinjo utt, pārāk jauni čaļi. Ja Džerards pēkšņi aiziet, tad LFC uzbrucēji var nemaz neiet laukumā.

     [+] [-]

, 2013-08-08 14:11, pirms 11 gadiem
Kurš mani nobanoja b** ? rakstīja: Necieņas izrādīšanu klubam bi*ch please Te man ir jāraud smejoties kurā vietā viņš izrādija necieņu pret klubu?
Dzīrāk Poole izrāda necieņu pret Suarezu. Līgumā bija punkts, ja Poole nākamsezon netiek ČL, tad viņi ļauj Suarezam aiziet...
Vispār tāda punkta līgumā nav un Rodgers intervijā vakar pateicis, ka nekādas norunas pirms sezonas nav bijis un nekādi solījumi nav pārkāpti.

  -2 [+] [-]

, 2013-08-08 14:16, pirms 11 gadiem
Identisku spēlētāju vispār pasaulē nav, bet spēlētāju attiecīgajai pozīcijai tirgū ir gana. Protams, tie nav tādas klases kā Suaress, bet to šīs lomas pildītāju Pool vajadzēs tāpat. Nejau Pool pirks spēlētāju pirmajām 6 spēlēm, ja pārdotu S, uzreiz būtu nauda un jēga pirk top klases uzbrucēju, kaut vai Rūniju
Vai tad tu pieņem, ka Suaresa konflikts jebkādā veidā varētu nākt par labu klubam? Tas, man liekas, ir viennozīmīgi, ka tas ietekmē Pool negatīvi, tur pat nav jāzin insaids.
ABa rakstīja: Nopirkt Svaresam aizstājēju?!? Piemēram kuru?
1) Tirgū nav tāda spēlētāja;
2) Pool tāpat ir jāmeklē kurš pirmajās 6 spēlēs dosies laukumā viņa vietā! Nopirkts šobrīd ir gan uzbrucējs Aspass, gan pussargs Luiss Alberto. Vēl vienu uzbrucēju viņi tāpat meklē, neatkarīgi no tā vai Svaress paliks, jo viņš tāpat nav klasisks centra uzbrucējs;
3) To kas nāk vai nenāk par labu komandai jau tur iekšienē cilvēki labāk zin. Drusku jau sāk tracināt situācijas, kad spēlētājs iedomājas ka var ignorēt līgumsaistības, bet no kluba tās pildīt gan pieprasa. Stingra pozīcija šajā jautājumā no klubiem ir svarīga. Ja Svaresu gribētu pirkt Real, viņš noteikti jau būtu pārdots. Bet pastiprināt tiešos konkurentus Pool netaisās un tas ir pareizi. Vismaz tikmēr, kamēr par viņu nepiedāvā pienācīgu samaksu. Un EPL klubam cena loģiski būs augstāka nekā no ārpuses.

     [+] [-]

, 2013-08-08 14:43, pirms 11 gadiem
ABa rakstīja: Es runāju par vispārējām pēdējā laika tendencēm...
Nu un līgumā ir noteikts kādā veidā tās iespējams izbeigt. Izpirkuma maksa līgumā nav, tas jau ir noskaidrots. Tātad atliek vien atrast arī klubam izdevīgu veidu kā tās pārtraukt, vai turpināt spēlēt, vai klaji ignorēt līguma nosacījumus, tiesāties un ko tik vēl nedarīt saņemot lielus sodus, kas tādā gadījumā nozīmēs praktiski zaudētu visu sezonu! Sezonu pirms PK, kas diez vai ir paša spēlētāja interesēs.
Bet tas jau neattiecas uz Svaresu. Ko BR tur stumj par necieņu, kad spēlētājs pat nav transfēra pieprasījumu iesniedzis un pilda visu, kas no viņa tiek sagaidīts, vienīgais ir norādījis, ka grib spēlēt citur. Lielāko traci te tieši ceļ Pool = BR, Džons Henrijs, un ex pool futbolisti-žurnālisti, kas protams nevar iztikt neparunājuši par šo tēmu.

Tevis pieminētās līgumsaistības - tā nav verdzība, bet 2 pušu vienošanās pildīt pienākumus, ko abas vēlas uzņemties. Tiklīdz 1 puse to vairs nevēlas, tad ir skaidrs, ka jāatrod risinājums abām pusēm pieņemamā veidā tās izbeigt. Jebkuru no mums taču arī ne1 nevar piespiest palikt strādāt darbā, kur nevēlamies. Futbolā protams drusku citādāk, transfēra maksas un tā, bet pamatprincipi taču tie paši.

Ja bija mutiska vienošanās par iespēju pāriet uz ČL klubu, tad tā jau ir uz kluba sirdsapziņas un aģents cirvis, ka neuzlika to uz papīra.

Piekrītu septembrim un nedomāju, ka šajā gadījumā konflikta ieilgšana Pool kaut kādā aspektā varētu nākt par labu. Ja nu vienīgi kā savas principialitātes demonstrējums, bet par kādu cenu.

  +1 [+] [-]

, 2013-08-08 16:02, pirms 11 gadiem
septembris rakstīja: Identisku spēlētāju vispār pasaulē nav, bet spēlētāju attiecīgajai pozīcijai tirgū ir gana. Protams, tie nav tādas klases kā Suaress, bet to šīs lomas pildītāju Pool vajadzēs tāpat. Nejau Pool pirks spēlētāju pirmajām 6 spēlēm, ja pārdotu S, uzreiz būtu nauda un jēga pirk top klases uzbrucēju, kaut vai Rūniju
Vai tad tu pieņem, ka Suaresa konflikts jebkādā veidā varētu nākt par labu klubam? Tas, man liekas, ir viennozīmīgi, ka tas ietekmē Pool negatīvi, tur pat nav jāzin insaids.
Tas nenāk par labu ne klubam, ne pašam spēlētājam? Kādēļ tiek uzsvērts tikai kluba negatīvā ietekme? Ja vajadzēs, klubs spēlētāju noliks tik tālu cik vajadzēs no pamatsastāva spēlētājiem, lai nebojātu klimatu komandā. Kur ir problēma nesaprotu? Runa ir par to, ka Pool negrib pārdot spēlētāju tiešajam konkurentam. Vismaz tā viņi uzskata un rīkojas pēc savas izpratnes. Gribat, maksājat pienācīgu summu par spēlētāju. Reāli Svaress nav sliktāks, bet manuprāt pat labāks par Kavani! Ja līgumā nav noteikta izpirkuma summa, Pool prasība maksāt vismaz tik pat daudz kā par Kavani man šķiet loģiska. Arsenal paši tur māžojas ar smieklīgu piedāvājumu. Dotu 55m varbūt jau sen būtu pārdots. Pool pozīcija man šķiet labi saprotama.

  +1 [+] [-]

, 2013-08-08 16:09, pirms 11 gadiem
march_2k rakstīja: Tevis pieminētās līgumsaistības - tā nav verdzība, bet 2 pušu vienošanās pildīt pienākumus, ko abas vēlas uzņemties. Tiklīdz 1 puse to vairs nevēlas, tad ir skaidrs, ka jāatrod risinājums abām pusēm pieņemamā veidā tās izbeigt. Jebkuru no mums taču arī ne1 nevar piespiest palikt strādāt darbā, kur nevēlamies. Futbolā protams drusku citādāk, transfēra maksas un tā, bet pamatprincipi taču tie paši.


Piekrītu septembrim un nedomāju, ka šajā gadījumā konflikta ieilgšana Pool kaut kādā aspektā varētu nākt par labu. Ja nu vienīgi kā savas principialitātes demonstrējums, bet par kādu cenu.
Par kādu verdzību Tu runā nesaprotu? Ir līgumsaistības, kuras abas puses labprātīgi parakstīja. Ja kāda puse grib tās izbeigt, tieši tā, ir jāatrod abām pusēm izdevīgs darījums. Svaress protams var atteikties pildīt savas puses vienošanos, bet tas nekādā veidā nepalīdzēs viņam pašam jau pirmām kārtām! Citā klubā aiziet spēlēt futbolu viņš nedrīkst, tas gan nenozīmē, ka viņš nedrīkst iet strādāt par sargu veikalā piemēram Neviens viņa tiesības neierobežo, uz futbola līgumiem attiecas īpašas darba attiecības. Ja tās varētu tik viegli lauzt, Levandovskis jau sen būtu Bayern. Protams ka šādā situācijā vislabāk ir atrast kopīgi izdevīgu risinājumu, bet reizēm to nav iespējams izdarīt. Nesaprotu kādēļ vienmēr šādās situācijās spēlētājs tiek nostādīts upura lomā?

     [+] [-]

, 2013-08-08 16:13, pirms 11 gadiem
Protams, ciešs arī spēlētājs, bet tā kā šajā situācijā "brezmē"klubs nevis spēlētājs, runāju par kluba loģiku tā darīt. Noliekot viņu rezervē, kritīsies viņa transfēra vērtība, no kā klubam būs dubults zaudējums- negūtā nauda un nespēlējošs spēlētājs, kuram turklāt jāmaksā alga.
Spēlētājs maksā tik cik pircējs par viņu gatavs piedāvāt. Arsenal piedāvājusm nemaz nav tik slikts, protams, tas ir objektīvi par īsu, bet šodien parādījās ziņas, ka viņi gatavi piesviest vēl 10 mio tad jau tas izskatītos pavisam adekvāts. Par S jāņem vērā, ka raksturs un disciplīna viņam stipri klibo, tas ietekmē (samazina) cenu, turklāt vēl tas 6 spēļu bans (arī samazina cenu).
Pool drīzāk var pārmest S publisku ķengāšanu, kas nenāk par labu situācijai, savādāk, protams, viņu vēlme dabūt adekvātu summu ir saprotama.
ABa rakstīja: Tas nenāk par labu ne klubam, ne pašam spēlētājam? Kādēļ tiek uzsvērts tikai kluba negatīvā ietekme? Ja vajadzēs, klubs spēlētāju noliks tik tālu cik vajadzēs no pamatsastāva spēlētājiem, lai nebojātu klimatu komandā. Kur ir problēma nesaprotu? Runa ir par to, ka Pool negrib pārdot spēlētāju tiešajam konkurentam. Vismaz tā viņi uzskata un rīkojas pēc savas izpratnes. Gribat, maksājat pienācīgu summu par spēlētāju. Reāli Svaress nav sliktāks, bet manuprāt pat labāks par Kavani! Ja līgumā nav noteikta izpirkuma summa, Pool prasība maksāt vismaz tik pat daudz kā par Kavani man šķiet loģiska. Arsenal paši tur māžojas ar smieklīgu piedāvājumu. Dotu 55m varbūt jau sen būtu pārdots. Pool pozīcija man šķiet labi saprotama.

  +1 [+] [-]

, 2013-08-08 16:14, pirms 11 gadiem
Tikko parādījās ziņa, ka MU Rūniju identiski nosūtīja trenēties ar rezervēm.

     [+] [-]

, 2013-08-08 16:39, pirms 11 gadiem
ABa rakstīja: Par kādu verdzību Tu runā nesaprotu? Ir līgumsaistības, kuras abas puses labprātīgi parakstīja. Ja kāda puse grib tās izbeigt, tieši tā, ir jāatrod abām pusēm izdevīgs darījums. Svaress protams var atteikties pildīt savas puses vienošanos, bet tas nekādā veidā nepalīdzēs viņam pašam jau pirmām kārtām! Citā klubā aiziet spēlēt futbolu viņš nedrīkst, tas gan nenozīmē, ka viņš nedrīkst iet strādāt par sargu veikalā piemēram Neviens viņa tiesības neierobežo, uz futbola līgumiem attiecas īpašas darba attiecības. Ja tās varētu tik viegli lauzt, Levandovskis jau sen būtu Bayern. Protams ka šādā situācijā vislabāk ir atrast kopīgi izdevīgu risinājumu, bet reizēm to nav iespējams izdarīt. Nesaprotu kādēļ vienmēr šādās situācijās spēlētājs tiek nostādīts upura lomā?
Bet Svaress ne1 brīdī ar rīcību vai intervijām nav teicis, ka savas saistības netaisās pildīt, tieši otrādi, izsaka gatavību aizstāvēt Pool krāsas, tpc nesaprotu, kpc piemini līgumsaistību ignorēšanu.
Viņš pat transfer request nav iesniedzis. Leva arī nav. Benteke jau šovasar aplauzās, iesniedza pieprasījumu, bet Spuras tā arī nepiedāvāja Villu apmierinošu summu.
Ja iesniedz transfēra pieprasījumu, loyalty bonusus neredzēt. Bet savu kabatu reti kurš šajā līmenī taisās apdraudēt. Tāpēc arī spēlētāji paši neizpērk līgumus, izņemot gadījumus, kad to kompensē klubs uz kuru viņi pāriet.
Mans arguments ir tas, ka Pool šāda stīvēšanās ar spēlētāju, kurš negrib palikt, ir izdevīga tikai no stingrās stājas demonstrēšanas viedokļa, bet nekā citādi, un ka Svaresa noturēšana varētu pat viņiem būt neizdevīgāka.
Slēpts komentārs no bloķēta lietotāja

     [+] [-]

, 2013-08-08 16:59, pirms 11 gadiem
ABa rakstīja: Par kādu verdzību Tu runā nesaprotu? Ir līgumsaistības, kuras abas puses labprātīgi parakstīja. Ja kāda puse grib tās izbeigt, tieši tā, ir jāatrod abām pusēm izdevīgs darījums. Svaress protams var atteikties pildīt savas puses vienošanos, bet tas nekādā veidā nepalīdzēs viņam pašam jau pirmām kārtām! Citā klubā aiziet spēlēt futbolu viņš nedrīkst, tas gan nenozīmē, ka viņš nedrīkst iet strādāt par sargu veikalā piemēram Neviens viņa tiesības neierobežo, uz futbola līgumiem attiecas īpašas darba attiecības. Ja tās varētu tik viegli lauzt, Levandovskis jau sen būtu Bayern. Protams ka šādā situācijā vislabāk ir atrast kopīgi izdevīgu risinājumu, bet reizēm to nav iespējams izdarīt. Nesaprotu kādēļ vienmēr šādās situācijās spēlētājs tiek nostādīts upura lomā?
Ne viss ir tik vienkārši, piemērs, Jorente, kuru Bilbao principa pēc negribēja pārdot un marinēja uz soliņa. Un ļoti labi saprotams kāpēc viņš ir upura lomā, jo līgums IR noslēgts, tiesa nav noslēgts, ka obligāti jāpārdod, bet ka izskata iespējas, kas ir pietiekami. Tas ir vairāk kā skaidrs, ka klubu viņš agri vai vēlu pametīs (tagad vai pēc līguma beigām), jautājums ir tikai kā šo visu kārtos Liverpool vadība - pārdos un miers mājās vai rīkosies zemiski, sabojās sev reputāciju un izbeigs Suaresa karjeru, maz ticams, ka viņš būs gatavs par 100% vēl kādreiz spēlēt Pool, tā ka deldēs soliņu.

     [+] [-]

, 2013-08-08 17:06, pirms 11 gadiem
PSG gan diez vai viņiem tak Ibra, Kavanni, Laveci, vēl viens potenciāli pamatsastāva uzbrucējs viņiem nav vajadzīgs.
Kurš mani nobanoja b** ? rakstīja: Jā, es arī lasiju. Tas, ka Rūnijs vairs nespēlēs MU, ir gandrīz skaidrs, nav skaidrs tikai kur viņš ies... Farorīti protams ir Chelsea, bet tikpat labi var aiziet uz PSG (ja piedāvās lielāku naudu) , vai uz Arsenal, kas gan ir mazāk ticams.

     [+] [-]

, 2013-08-08 17:59, pirms 11 gadiem
Kurš mani nobanoja b** ? rakstīja: Jā, es arī lasiju. Tas, ka Rūnijs vairs nespēlēs MU, ir gandrīz skaidrs, nav skaidrs tikai kur viņš ies... Farorīti protams ir Chelsea, bet tikpat labi var aiziet uz PSG (ja piedāvās lielāku naudu) , vai uz Arsenal, kas gan ir mazāk ticams.
Izstāsti man tieši veidu, kā Rūnijs kaut kur ies, ja MU viņu principiāli nepārdos? MU jau neskaitāmas reizes paziņojuši, ka viņš netiek pārdots, turklāt vēl piebilda, ka Chelsea piedāvājumus vispār neizskatīs. Protams tā runā visi šādās situācijās, bet MU jau nu mierīgi var atļauties Rūniju pamarinēt rezerves komandā kamēr nesekos pieņemams piedāvājums no citas līgas.

     [+] [-]

, 2013-08-08 18:04, pirms 11 gadiem
blah rakstīja: Ne viss ir tik vienkārši, piemērs, Jorente, kuru Bilbao principa pēc negribēja pārdot un marinēja uz soliņa. Un ļoti labi saprotams kāpēc viņš ir upura lomā, jo līgums IR noslēgts, tiesa nav noslēgts, ka obligāti jāpārdod, bet ka izskata iespējas, kas ir pietiekami. Tas ir vairāk kā skaidrs, ka klubu viņš agri vai vēlu pametīs (tagad vai pēc līguma beigām), jautājums ir tikai kā šo visu kārtos Liverpool vadība - pārdos un miers mājās vai rīkosies zemiski, sabojās sev reputāciju un izbeigs Suaresa karjeru, maz ticams, ka viņš būs gatavs par 100% vēl kādreiz spēlēt Pool, tā ka deldēs soliņu.
Kāpēc Liverpool rīkojas zemiski? Viņi vienkārši negrib pastiprināt tiešā konkurenta sastāvu, vēl pie tam par summu, kuru paši uzskata par neadekvātu spēlētāja cenai tirgū.
1 2 45 komentāri