Layout: current: getContentLayout (Cid: Cache\Templating\LayoutCustomizations\Esports\CustomizationSource512 ), alternative: getContentLayout (Cid: Cache\Templating\LayoutCustomizations\Esports\CustomizationSource512), Fid:120, Did:0, useCase: 3

"Crystal Palace" atspēlē trīs vārtus un grauj "Liverpool" titula cerības

Andris Mednis
Andris Mednis

"Crystal Palace" atspēlē trīs vārtus un grauj "Liverpool" titula cerības
Luiss Svaress un Stīvens Džerārds
Foto: AFP/Scanpix

Šovakar plkst. 22:00 "Selhurst Park" stadionā Londonā tika aizvadīta pēdējā Anglijas Premjerlīgas 37. kārtas spēle, kurā "Crystal Palace" uzņēma vienu no titula pretendentēm "Liverpool". Viesi otrajā puslaikā izvirzījās vadībā ar 3:0, tomēr galotnē "Crystal Palace" neticamā veidā atspēlējās izraujot neizšķirtu 3:3, pamatīgi iedragājot "Liverpool" izredzes uz čempiontitulu.

"Liverpool" turpina izmisīgu cīņu ar "Manchester City" par uzvaru čempionātā un lai arī Mančestras klubam ir ievērojami labāka vārtu attiecība, Brendana Rodžersa komanda joprojām saglabā cerības izcīnīt pirmo reizi Premjerlīgas kausu. Pirmais uzdevums bija uzvara šajā spēlē, bet "Crystal Palace" nav vienkāršs pretinieks jebkurai komandai. Vēl viena spēles intriga bija par to, vai turnīra rezultatīvākais spēlētājs Luiss Svaress beidzot spēs gūt savus 31. vārtus sezonā. Viesu sākumsastāvā pēc savainojuma atgriezās arī Deniels Staridžs, atjaunojot līgas draudīgāko uzbrucēju duetu.

Spēli protams daudz aktīvāk uzsāka viesi, pārsvarā ar Svaresa starpniecību regulāri veidojot bīstamas situācijas laukuma saimnieku soda laukumā. Rezultātu "Liverpool" izdevās atklāt 18. minūtē, kad pēc Stīvena Džerārda izpildītā stūra sitiena Džo Alens ar galvu raidīja bumbu tīklā (0:1). Kaut arī Rodžersa vienībai noteikti derētu padomāt arī par iespējami vairāk gūtajiem vārtiem, kopumā mačs bija līdzīgs un primārais protams bija uzvaras izcīnīšana. Turklāt arī Tonija Pjulisa komanda izveidoja vairākas iespējas gūt vārtus, kad tikai Simona Minjolē izcilā reakcija neļāva Džeisonam Pančonam un Mailam Džedinakam raidīt bumbu tīklā. Katrā ziņā līdz pārtraukumam skatītāji vairs nevienu vārtu guvumu neieraudzīja, bet abu komandu koncentrēšanās uzbrukumam ļāva cerēt, ka rezultāts otrajā puslaikā mainīsies.

51. minūtē viesi bija ļoti tuvu pārsvara dubultošanai, kad Staridžs no soda laukuma līnijas izpildīja viltīgu sitienu, Džulians Speroni ar pirkstu galiem spēja bumbu aizskart, tā atsitusies pret kreiso stabu atlēca laukumā, bet Svaress nespēja trāpīt rāmī. To gan varēja uzskatīt kā iesildīšanos, jo pēc īsa brīža, divu minūšu laikā abi uzbrucēji guva pa vārtiem. Vispirms Staridžs ar neliela rikošeta palīdzību guva otros vārtus spēlē, bet 55. minūtē Svaress nokļuvis viens pret Speroni, bez problēmām raidīja bumbu tīklā (0:3). Līdz ar to Svaress atkārtoja Premjerlīgas rezultativitātes rekordu, gūstot 31 vārtus sezonā, kopš turnīrā tiek aizvadītas 38 spēles. Iepriekš šādu rezultativitāti izdevās sasniegt Alanam Šīreram un Krištianu Ronaldu. Bet urugvajietim vēl bež šīs spēles laika atlika viens mačs lai uzstādītu jaunu rekordu.

Tomēr mājinieki negrasījās savu skatītāju priekšā padoties un mača beigu daļā negaidot sagādāja īstu intrigu, arī atbildot ar diviem vārtu guvumiem pāris minūtēs. 79. minūtē Demiens Deleinijs izpildīja spēcīgu tālsitienu un bumba pēc neliela rikošeta no Glena Džonsona lidoja kreisajā augšējā vārtu stūrī (1:3). Kamēr viesi pārdzīvoja par sabojāto vārtu attiecību, "Crystal Palace" izveidoja zibenīgu uzbrukumu, kurā Dvaits Geils vēlreiz pārspēja Minjolē (2:3). Bet arī tās vēl nebija varoņdarba beigas, jo 88. minūtē "Liverpool" aizsargi nogulēja Geila izrāvienu un spēlētājs izdevību izmantoja (3:3). Liverpūlieši izskatījās šokēti par šādu notikumu pavērsienu, kompensācijas laikā Viktors Mozess neizmantoja labu iespēju tomēr izraut uzvaru, bet spēles rezultāts vairs nemainījās. Līdz ar to gandrīz droši var teikt, ka šosezon uzvaru Premjerlīgā izcīnīs "Manchester City".

Anglijas Premjerlīgas 37. kārta

DatumsLaiksSpēleRezultātsVārtu guvēji
03.05.14:45West Ham - Tottenham2:0 (2:0)Keins (s.v.) 27' Daunings 44'
03.05.17:00Man United - Sunderland0:1 (0:1)Larsons 30'
03.05.17:00Aston Villa - Hull3:1 (3:1)Vestvuds 1' Vaimans 41'45' - Bouverijs 27'(s.v.)
03.05.17:00Newcastle - Cardiff3:0 (1:0)Ameobi 18' Remī 87' Teilors 90'
03.05.17:00Stoke - Fulham4:1 (1:0)Odemvingi 39' Arnautovičs 54' Asaidi 73' Volters 82' - Ričardsons 80'
03.05.17:00Swansea - Southampton0:1 (0:0)Lamberts 90'
03.05.19:30Everton - Man City2:3 (1:2)Bārklijs 11' Lukaku 65' - Agvero 22' Džeko 43'48'
04.05.15:30Arsenal - West Brom1:0 (1:0)Žirū 14'
04.05.18:00Chelsea - Norwich0:0
05.05.22:00Crystal Palace - Liverpool3:3 (0:1)Deleinijs 79' Geils 81'88' - Alens 18' Staridžs 53' Svaress 55'

Turnīra tabula

VKomandaSUNZVārtiP
1.Liverpool37256699:4981
2.Man City36255696:3780
3.Chelsea37247669:2679
4.Arsenal37237766:4176
5.Everton37209859:3969
6.Tottenham372061152:5166
7.Man United361861260:4160
8.Southampton3715101253:4555
9.Newcastle371541842:5749
10.Stoke3712111443:5147
11.Crystal Palace371351931:4644
12.West Ham361171839:4640
13.Swansea371091851:5339
14.Aston Villa361081839:5438
15.Hull361071937:4837
16.West Brom367151442:5536
17.Sunderland36981938:5735
18.Norwich37892028:6033
19.Fulham37942438:8331
20.Cardiff37792131:7230

Rezultatīvākie spēlētāji

VSpēlētājsKlubsSk
1.L.SvaressLiverpool31
2.D.StaridžsLiverpool21
3.J.TurēMan City19
4.V.RūnijsMan United17
S.AgveroMan City17
6.O.ŽirūArsenal16
7.Dž.RodrigessSouthampton15
8.E.AzārsChelsea14
V.BonīSwansea14
L.RemīNewcastle14
E.DžekoMan City14
R.LukakuEverton14

Izmantotie resursi:
Football Statistics | Football Live Scores |...

     [+] [-]

, 2014-05-06 01:30, pirms 11 gadiem
belo31 rakstīja: ja visi tērētu to ko nopelna tad nebūtu parādu un parādi ir visiem

FFP mērķis ir, ka var pirkt spēlētājus pa tādu summu cik esi nopelnījis, kas ir it kā nav slikts mērķis, bet tas grauj konkurenci un iespēju attīstīties citiem

FFP atbalsta farsa, real, bayern,MU jo viņi baidās, ka Chelsea,PSG, City un gan jau vēl kāds šos paņems uz desas

tu man pasaki, kā lai attīstās klubs, ja tip nedrīkst ieguldīt naudu?
ja nemaldos,tad ierobezojumi ir tik transfeeros,uz paareejo,teeree cik gribi

  -1 [+] [-]

, 2014-05-06 07:10, pirms 11 gadiem
belo31 rakstīja: cerība ir muļķa mierinājums

Etihadā cerību ir maz pretiniekiem, domāju, ka Tourē nokārtos divus golus pret Villu
pirms 2 gadi 38. Kārtas spēlē Man city vēl līdz 90 min bija 1-2 zaudētājos pret QPR, cerība zūd pēdējā.

  +1 [+] [-]

, 2014-05-06 07:41, pirms 11 gadiem
Tik bezatbildiigi nospeeleet. Ja buutu priekshnieks liverpool komandai algas iesaldeetu. Taa titulu zaudeet ir jaamaak.
Slēpts komentārs no bloķēta lietotāja

     [+] [-]

, 2014-05-06 08:50, pirms 11 gadiem
Bottle job level: Epic

     [+] [-]

, 2014-05-06 08:56, pirms 11 gadiem
MU zem svītras ... pat Raienam neizdodas to baru savākt un sakārtot. Vasarā kārtīgi jāstrādā, lai atjaunotu sastāvu
Slēpts komentārs no bloķēta lietotāja
Slēpts komentārs no bloķēta lietotāja

     [+] [-]

, 2014-05-06 10:35, pirms 11 gadiem
belo31 rakstīja: 1.City ienākumi pagājušajā sezonā bija 318 miljoni eiro, šogad noteikti būs vēl vairāk.
2. FFP ir nelikumīgs un tiks darīts viss, lai to likvidētu

http://www.goal.com/en/news/8/main/2014/05/05/4796666/financial-fair-play-is-illegal-claims-sports-lawyer-dupont?ICID=CP_109
FFP ir vienīgā lieta, kas nākotnē varēs paglābt futbolu no kaut kādu finanšu bubble veidošanās. Nu nav nekad bijis tā, ka kādā tautsaimniecības/biznesa nozarē ir bijis iespējams tērēt neierobežoti bez reāla pamata tik lielu finanšu līdzekļu esamībai apgrozībā.

Tāpat tas paglābs no tā, ka nākotnē futbolā neko vairs nenoteiks federācijas... pat ne klubi kā tādi, bet pāris personālijas

Un trešais aspekts ir tas, ka ierobežosies iespējamība vistiešākajā ziņā atmazgāt naudu. Šeit vēršu uzmanību gan Tev, gan PSG, Monaco un, nenoliedzu, ka arī Abramovičs šeit ne tuvu nav jēriņš.
Domājat, ka visi šie šeihi tais klubos to naudu bāž tāpēc ka darīt galīgi nav ko???
Taču ne tuvu... naudu var ieguldīt saprātīgāk, kur nu vēl tādos apmēros... sen būtu pusi pasaules biržā kotētākos uzņēmumus sapirkuši... a tur redz... neiet tik vienkārši cauri, ja apgrozāmajos līdzekļos aizdevums no īpašniekiem sastādīs bez maz vai pusi ja ne lielāku īpatsvaru no bilances.

  +2 [+] [-]

, 2014-05-06 10:40, pirms 11 gadiem
Un taču ļaujiet ManCity līdzjutējiem priecāties.
Man tiešām nav žēl

Vēl jau pāragri un ka beigās tiešām nesanāk kkāds neticams fiasko, bet nu...
1) nejau ManCity ir vainīgi pie tā, ka Liverpool un Chelsea tizlojas katrā otrajā kārtā
2) nejau ManCity ir vainīgi pie tā, ka viņiem šeit SC ir tik radikāli... pieņemsim, ka līdzjutēji. ManCity jau nav Robis. Un žēl ka klubam tagad gandrīz visā Latvijā (pieņemot, ka šis LV ir vadošais sporta portāls), pāris pamuļķīšu dēļ, ir TIK SLIKTA slava
3) nāks atkal nākamās sezonas un gan Liverpool, gan Chelsea būs par ko vairāk priecāties. Gan jau Arsenal un ManUnited arī atgūsies

  +1 [+] [-]

, 2014-05-06 10:51, pirms 11 gadiem
Man jau patīk-sakat,ka city var titulu iegūt tik kādam paklūpot,bet paši tagad cer ,ka city pakāsīs.Nesanāk tāda kā neliela divkosība?

     [+] [-]

, 2014-05-06 10:52, pirms 11 gadiem
Par FFP, cik izdevies saprast UEFA nepatīk City Etihad dīls, ja tā tad, ja es pieņemtu lēmumu, tad vajadzētu pasūtīt viņus na... Ja viņi saka, ka 40 mio gadā par reklāmas vietu uz krekla, stadiona vārdu, akadēmijas vārdu ir par daudz, tad tas ir absurds. Vai tiešām viņi nevērtē līdzīgus līgumus citiem klubiem? PSG, kam arī pārmet sponsorlīgumu ir gandrīz 100 mio gadā, turklāt viņi nav pārdevuši stadiona un akadēmijas nosaukuma tiesības.

     [+] [-]

, 2014-05-06 11:06, pirms 11 gadiem
Paldies par komentu.

Tikai piebildīšu, ka katram klubam, kurš sāk gūt panākumus uzreiz parādās gloriju fani (protams, ar dažādu atsaldēdības pakāpi). Pret to cīnīties ir tas pats, kas cīnīties pret saulesrietu. Tas (šādu fanu parādīšanās) drīzāk liecina par kluba veiksmīgo izaugsmi, jo, ja klubam nav panākumu, šādi fani par to nefano.
Un, ja kāds savu viedokli par klubu balsta uz viena idiota (lai gan ar vairākiem profiliem) komentāriem internetā, tas drīzāk liecina par šī cilvēka ne pārāk dižajām prāta sepējām.

DaMarcus rakstīja: Un taču ļaujiet ManCity līdzjutējiem priecāties.
Man tiešām nav žēl

Vēl jau pāragri un ka beigās tiešām nesanāk kkāds neticams fiasko, bet nu...
1) nejau ManCity ir vainīgi pie tā, ka Liverpool un Chelsea tizlojas katrā otrajā kārtā
2) nejau ManCity ir vainīgi pie tā, ka viņiem šeit SC ir tik radikāli... pieņemsim, ka līdzjutēji. ManCity jau nav Robis. Un žēl ka klubam tagad gandrīz visā Latvijā (pieņemot, ka šis LV ir vadošais sporta portāls), pāris pamuļķīšu dēļ, ir TIK SLIKTA slava
3) nāks atkal nākamās sezonas un gan Liverpool, gan Chelsea būs par ko vairāk priecāties. Gan jau Arsenal un ManUnited arī atgūsies

     [+] [-]

, 2014-05-06 11:22, pirms 11 gadiem
Bet kas par spēli. Skatījos sestdienas Chelea niču un šo. Melns un balts.

     [+] [-]

, 2014-05-06 11:29, pirms 11 gadiem
Un kas būtu slikts tajā, ka kāds bagāts cilvēks nopērk 3. līgas klubu, iegulda milzīgu naudu, un klubs spēlē ČL finālā pēc pāris gadiem?
NilsK rakstīja: bet,ja par otro,esi dzirdeejis taadu terminu kaa godiiga konkurence, shajaa gadiijumaa oligarhu komandas ieguust neadekvaatas priekshrociibas pret citiem klubiem,tikpat labi kaads var nopirkt kaadas treshaas liigas lejasgala komandu,ieguldiit nemeeriigu pikji un peec 2-3gadiem speeleet CL finaalaa,kaads sakars ar futbolu?

     [+] [-]

, 2014-05-06 11:34, pirms 11 gadiem
belo31 rakstīja: Domāju, ka DaMarcus komentāri nav jāuztver nopietni. Viņš izmantos katru izdevību, lai uzbruktu MC klubam. Viņš neredz vai izliekas neredzam pāris klaunus no savas frontes kā , piemēram "inis" vai "kurš mani nobanoja?" kuri regulāri nodarbojas ar atklātām provokācijām, pat Marcus pats nodarbojas ar provokācijām un rupjībām.

Tas, ka kāds Robis patroļļo citu klubu troļļus, tā nav traģēdija.
Ne jau mēs esam teikuši, ka visi pārējie klubi ir, bez maz vai, lieli mēsli ar lielo burtu.
Tad nu, kā ir tā ir... pret tādiem izteikumiem, protams, ka var arī neizturēt.

Tā, ka nejau es vai pārējie divi, Tevis pieminētie, kaut ko provocē.

Un es te neesmu nekāds vadonis un cenzūra Chelsea sakarā, lai kādam teiktu, ko šis var un ko nevar teikt
Izņemot vienreiz ar kaut kādu atmarozaku, kurš tāpat 100 % vai tik nebija Robja accounts.

Un jā jā... es visu laiku karagājiena gatavībā pret ManCity, protams

     [+] [-]

, 2014-05-06 11:36, pirms 11 gadiem
belo31 rakstīja: pret ko tad paklups? Aston Villa? niča jau arī der, bet es domāju, ka būs uzvara, arī pirmajā aplī Villa uzvarēja līdzīgi Kārdifai - pēc veiksmēm standartsituācijās, toties Etihadā viss nostājās savās vietās

West Ham - šosezon tā ir vāja komanda, pret to ir spēlēts 3 reizes un faktiski bijušas 3 sagrāves - 3:1, 6:0 un 3:0, es vienkārši neredzu variantus kā West Ham varētu atņemt punktus City, neredzu, sorry

un ja tu sekotu līdzi EPL tad zinātu, ka Pool un Chelsea klupieni bija pat loģiski, jo cīnījās pret komandām, kam vajadzēja punktus, kas bija uzņēmuši labu formu un kā arī Pool nav aizsardzības, bet Chelsea nav uzbrukuma

City šosezon ir spējusi samiksēt gan izcilu uzbrukumu, gan pietiekošu aizsardzību, respektīvi čempiones cienīgu tīmu uztaisīt
Var jau Tev piekrist.

Bet nu... nesaki vēl hop. Ja viss dzīvē vienmēr notiktu kā iecerēts... dzīvot nebūtu interesanti, vai ne?

     [+] [-]

, 2014-05-06 12:22, pirms 11 gadiem
septembris rakstīja: Un kas būtu slikts tajā, ka kāds bagāts cilvēks nopērk 3. līgas klubu, iegulda milzīgu naudu, un klubs spēlē ČL finālā pēc pāris gadiem?
Un kas tieši tur būtu tik labs? Tā vienkārši nebūtu dabiska kluba attīstība. Pāris gadi, ČL fināls, pēc tam bagātais cilvēks aiziet citus hobijus meklēt un klubs izput! Labs scenārijs vai tad?
Nu un atgriežoties pie FFP, 3.līgas klubam jau UEFA neliedz tērēt miljonus sastāvam (kamēr negribēs eirokausos spēlēt) un UEFA neliedz ieguldīt jebkādus miljonus infrastruktūrai, lai klubs kļūtu ienesīgs, pievilcīgs un varētu progresēt ātrāk par tiem, kuriem miljardieru azotē nav...

     [+] [-]

, 2014-05-06 13:20, pirms 11 gadiem
Labs būtu tas, ka klubā (futbolā) tiktu ieguldīta pamatīga nauda un tiktu izveidots vēl viens spēcīgs klubs, kas varētu palielināt konkurenci. Pat, ja pēc tam tas bagātais cilvēks aizietu no kluba, ieguldītais piķis tāpat paliktu klubā (spēlētāji, infrastruktūra, utt.).
Tāpat, nopietni cilvēki klubu tā pat nepametīs, cik tad ir bijuši tādi brutāli uzmetēji? Var jau atšķirt avantūristus no nopietniem cilvēkiem, un attiecīgi ailiegt iegādāties klubus tiem, kas nav gatavi tajā ilgtermiņā ieguldīt. Piemēram, polulārākais uzbrauciens City, ka šeihs aizies, un būs pakaļā, ir pagalam muļķīgs, jo klubs jau tagad ģenerē 2. lielākos ienākumus EPL futbolā un šovasar tiks atvērta dārgākā futbola akadēmija pasaulē, paplašināts stadions, utt. Tie visi ir ilgtermiņa ieguvumi klubam un futbolam kopumā.
ABa rakstīja: Un kas tieši tur būtu tik labs? Tā vienkārši nebūtu dabiska kluba attīstība. Pāris gadi, ČL fināls, pēc tam bagātais cilvēks aiziet citus hobijus meklēt un klubs izput! Labs scenārijs vai tad?
Nu un atgriežoties pie FFP, 3.līgas klubam jau UEFA neliedz tērēt miljonus sastāvam (kamēr negribēs eirokausos spēlēt) un UEFA neliedz ieguldīt jebkādus miljonus infrastruktūrai, lai klubs kļūtu ienesīgs, pievilcīgs un varētu progresēt ātrāk par tiem, kuriem miljardieru azotē nav...

     [+] [-]

, 2014-05-06 13:58, pirms 11 gadiem
septembris rakstīja: Labs būtu tas, ka klubā (futbolā) tiktu ieguldīta pamatīga nauda un tiktu izveidots vēl viens spēcīgs klubs, kas varētu palielināt konkurenci. Pat, ja pēc tam tas bagātais cilvēks aizietu no kluba, ieguldītais piķis tāpat paliktu klubā (spēlētāji, infrastruktūra, utt.).
Tāpat, nopietni cilvēki klubu tā pat nepametīs, cik tad ir bijuši tādi brutāli uzmetēji? Var jau atšķirt avantūristus no nopietniem cilvēkiem, un attiecīgi ailiegt iegādāties klubus tiem, kas nav gatavi tajā ilgtermiņā ieguldīt. Piemēram, polulārākais uzbrauciens City, ka šeihs aizies, un būs pakaļā, ir pagalam muļķīgs, jo klubs jau tagad ģenerē 2. lielākos ienākumus EPL futbolā un šovasar tiks atvērta dārgākā futbola akadēmija pasaulē, paplašināts stadions, utt. Tie visi ir ilgtermiņa ieguvumi klubam un futbolam kopumā.
Nu pagaidi! Jau nez kuro reizi saku, ka UEFA un FA ffp neaizliedz ieguldīt jebkādus līdzekļus infrastruktūrā! Bet piemēri tam, ka bagātnieki pēkšņi pamet klubus, atstāj tos parādos, vai arī paši klubi tērē pāri savām iespēju robežām, ir gana daudz lai tas nešķistu normāli un no tā izvairītos. Stadionus un akadēmijas jau miljardieris līdz nepaņems, savukārt Tevis pieminētie spēlētāji aizejot bagātniekam tiešām paliks, bet naudas algu apmaksai gan nebūs.
Ja bagātnieks tiešām ir atnācis uz futbola klubu ilgtermiņā, ar normālu biznesa plānu, panākumi nekur nepazudīs. Es netaisos uzbraukt City, bet viņu algu fonds šobrīd ja nemaldos sastāda ap 90% no tiem ienākumiem kurus sezonā saņem. Skaidrs ka ar tādām algu izmaksām klubs neizdzīvotu ja šeihs aizietu. Spēcīga kluba izveidošanai nav obligāti nepieciešams miljards spēlētāju iegādei. Ja pareizi saprotu, lielākās FFP pretenzijas šobrīd ir tieši par pārmērīgajiem izdevumiem. Es saprotu, ka sākumā City bija jāpārmaksā, bija daudz kļūdu transfēros, bet tagad jau ja nemaldos 3. vai 4.sastāvs tiek formēts, īpaši uzbrucēju līnijā. Jebkurā gadījumā neredzu problēmu, City tagad jau ir globāls brends, lai nu kā bet ČL ar viņiem rēķinās utt., bet UEFA jau redz, ka transfēros tāpat netiek piebremzēts, kaut arī to būtu vajadzējis izdarīt... Katrā ziņā ir daudz piemēri kā nepārkāpjot ffp ir iespējams sasniegt augstākos mērķus, tāpat kā ir daudz piemēri tam, ka mežonīgu līdzekļu tērēšana spēlētāju iegādei rezultātu nedod. Es galīgi netaisījos apspriest City, bet gan ffp kopumā.

     [+] [-]

, 2014-05-06 14:38, pirms 11 gadiem
Bet klubs nevar strauji attīstīties, kādu laika posmu netērējot (transfēriem, algām) vairāk kā viņam ir ienākumi. Savukārt dažus gadus vairāk iztērējot, šie izdevumi nāk līdzi, jo spēlētāju līgumi ir ilgtermiņa. Tādēļ City (vienkārši minu, jo tas ir labs piemērs), tagad ir tik liels algu budžets, lai tas noramlizētos (kļūtu atbilstošs ienākumiem) jāpaiet kādam noteiktam laika ciklam.

Runājot par City transfēriem (jo tu par tiem rakstīji), janvāra logā City jau nevienu nav nopirkusi 3 gadu pēc kārtas, arī 12. vasarā pirkumi bija nelieli. Uzbrucēji, ko City nopirkuši pēdējos 4 gadus (kopš 10/11 sezonas): Negredo, Jovetičš, Aguero, Džeko, Balotelli. Kur tu redzi 4 sastāvus?

Un tikko parādījusies ziņa, ka UEFA grib no City 50 mio un ČL skvada ierobežošanu līdz 21 spēlētājam. Ko tas dos no tā cēlā mērķa viedokļa? Ja skatāmies pavisam ciniski, Mansurs (vai jebkurš bagāts kluba īpašnieks), ja gribēs apiet FFP samaksās tos 50 mio (daudz mazāk, ja piekritīs izlīgumam) un miers.

Bet galvenais, ko gribu pateikt (sorry par atkārtošanos) nevar aizliegt klubam kādu laiku tērēties vairāk nekā tas nopelna, jo savādāk viņš nevarēs strauji attīstīties. Saprotu, ka ir vēl veidi kā pakāpeniski attīstīties, bet kādēļ liegt to darīt strauji?

     [+] [-]

, 2014-05-06 15:09, pirms 11 gadiem
Nu pat supertop klubs ļoti mierīgi var iztikt ar 3 uzbrucējiem, tas nav nekas ārkārtējs. City jau sen kā nav iesācējs un tādēļ teicu, ka vairs it kā nebūtu vajadzīgi mežonīgi iepirkumi, tādā veidā piebremzējot mīnusus. Ok ar Tevezu bija nepieciešams šķirties un klubs palika mīnusos. Pieņemsim, ka arī Balotelli bija jāpārdod protams paliekot mīnusos. Labi, pieņemsim ka Fernandinjo, Navasu, Negredo baigi vajadzēja. Bet tak varēja iztikt bez Jovetiča, kurš tāpat praktiski nespēlē, vienalga kādu iemeslu dēļ. Domāju tas arī visvairāk UEFA nepatīk, jo tak zināja visi par FFP, bet acīmredzot daži cerēja ka tas vai nu nedarbosies vai varēs kaut kā apiet. City nav tādā stadijā ka šobrīd vajadzētu strauji attīstīties, bet protams līdzi velkas vai vilkās tas pats Balotelli, pirms tam Ade un gan jau vēl kādu piemirsu. Droši vien vajag drusku atbildīgāk attiekties pret spēlētāju iegādi un ja iegādājas, tad arī spēlēt ar to kas ir. Piemēram Chelsea ilgi mocās ar Toresu, lai gan Abramovičam noteikti nebūtu problēmas viņu nomainīt ar citu tik pat dārgu. Bet arī viņi atrodas uz FFP neizpildes robežas.
Es nezinu par 50M sodu neko, bet principā naudas sods ir tāds vidusceļa risinājums, neizslēdzot no ČL bet sanāk tāds kā luksusa nodoklis, kāds ir NBA. Jautājums tikai, vai tas naudas sods skaitīsies turpmāk kluba zaudējumu atskaitēs tam pašam FFP. Jebkurā gadījumā īpaši neiedziļinoties man ir pārliecība, ka City bija iespējams izvairīties no ffp sankcijām (ja tādas būs), izvairoties no dažiem pirkumiem, kas kardināli nemainītu ne statusu, ne rezultātus, vai arī tērēties nedaudz apdomīgāk. Strauja attīstība arī ir stiepjams jēdziens. Līdzjutējs vienmēr gribēs visu un uzreiz, bet UEFA un arī FA ar saviem ffp grib, lai klubi pirmkārt sāk ar pamatu būvēšanu.

     [+] [-]

, 2014-05-06 16:53, pirms 11 gadiem
Principā piektrītu tam, ka pret pirkumiem jāizturas atbildīgāk, no šī viedokļa ffp ir arī, vismaz, labs motivātors, domāt atbildīgāk par tēriņiem, taču kategoriski nepiekrītu, ka City tagad neiepērkas atbildīgāk. Tāpat, ir starpība, pirkt spēlētājus šobrīd un laikā, kad tikko parādījās nauda. Tagad ir tituli un pārliecība par kluba attīstības virzienu, ČL futbols, utt., tad bija tikai nauda, kas arī bija galvenais ierocis, lai dabūtu labākus spēlētājus. Tādos apstākļos bija grūti uzreiz nopirkt sastāvu ar pareizo motivāciju un attieksmi.

Attiecībā uz Jovetiču, viņš praktiski visu sezonu bija traumēts (turklāt traumas nāca viena pēc otras ar dažu nedēļu nobīdi), loģiski, ka tāpēc spēlēja maz. Godīgi būtu skatīties cik viņš spēlēja laikā, kad bija pieejams. Protams, atgriežoties no traumas forma ir sūdīga un, tādēļ pie liela spēles laika uzreiz tikt ir grūti, ja vēl ir jākonkurē ar Aguero par vietu pamatā.

Tagad City ir viss ok ar finansēm un tiešām varētu varbūt iztikt bez 1 pirkuma, bet, ja fpp sāktu darboties laikā, kad klubam tikko parādījās nauda , tad iespējas viņu smagi nepārkāpt būtu ļoti limitētas.

Ar interesi vērošu cik šovasar tērēs MU gan transfēros, gan spēlētāju algās. Domāju, ka vairāk par City. Tādēļ ir jautājums, kādēļ MU var tērēties tik daudz, bet citi nē. Ja runājam pieminam finanšu stabilitāti, lai klubs nebankrotētu, īpašnieks var uzņemties pilnīgu atbildību par saistību izpildi.

     [+] [-]

, 2014-05-06 17:34, pirms 11 gadiem
Nu pērkot to pašu Balotelli City vairs nebija nekāds iesācējs. Ja jau pirka, vajadzēja apzināties riskus un turpināt ar viņu "auklēties". Nevar noliegt, ka City joprojām, ik pa brīdim, rīkojas ar spēlētāju pirkšanu bezatbildīgi. Pieminot kaut vai Rodvelu jeb Skotu Sinklēru. Bet nu labi. Es jau pieminēju, ka saprotu kādēļ Jovetičs nespēlē. Bet jautājums ir par to, cik tad ļoti vajadzīgs viņš vispār bija? Kaut kāda problemātiska pozīcija?!? Jeb vienkārši nopirka jo bija pieejams? Jau teicu, ka jebkurš top klubs ļoti mierīgi var iztikt ar 3 uzbrucējiem pat diviem, ja ir tik spēcīga vidējā līnija kā City. Un to principā arī pierāda, jo Jovetičs praktiski šosezon nav spēlējis. Manuprāt vienkārši vasarā tie iztērētie vairāk par 100M bija samērā nekaunīgs gājiens zinot, ka FFP nesanāks ierakstīties...

Runājot par MU, protams ka vasarā tērēsies, galvenais lai ierakstās tajos FFP noteikumos. Un to protams ka ievēros. Ja klubs pēdējos gados ir ieekonomējis līdzekļus un var atļauties piedāvāt algu kas ir sabalansēta ar ienākumiem, kapēc gan ne? Tu visu laiku piemini ka City ir tuvu lai paši spētu sevi uzturēt, tad kādēļ gan nesākt to pierādīt darbos? Kur ir problēma? Pie šerpas dzīves ātri pierod

     [+] [-]

, 2014-05-06 17:56, pirms 11 gadiem
Balo gribēja Mančīnī un nemaz tik slikts pirkums tas nebija, beigās pārdeva ar nelieliem mīnusiem, ja nebūtu tik slikti viņam ar galvu, varētu iznākt gandrīz labākais CF pasaulē, risks bija pamatots. Rodvels, kad tika pikts bija perspektīvākais angļu CDM, bet viņu nomicīja traumas, pret to neviens nav garantēts. Sinklērs gan bija pamatīgs ieberziens, nekad neesmu sapratis šo transfēru, tā bija kļūda, bet tas vēl bija vecā CEO laikos.

City lielāko sezonas daļu spēlēja 4-2-3-1 ar 2 uzbrucējiem, ņemam vērā sezonas laikā aizvadīto spēļu skaitu- uz 2 pozīcijām 4 spēlētāji, pilnīgi normāli. Ja Jova būtu mazāk traumējies (vairāk spēlējis) varbūt Aguero nebūtu tik liela slodze un būtu mazāk traumu. Starp citu City šogad ir izmantojies EPL vismazāk spēlētāju no visām komandām (23), tā ka par pārlieku lielu "nevajadzīgu" skvadu nav pamatots arguments.

Daļēji piekrītu, ka vasaras tēriņi varbūt UEFA likās nekaunīgi, varbūt tāpēc arī cepiens. Iespējams rēķināja, ka izpildīs, bet nesanāca, varbūt arī apzināti gāja uz to, ka nedaudz neizpildīs un cerēja uz sdapratni

Problēma ir tā, ka zaudējumus nevar ierobežot zibenīgi. Ja 1. gadā ir -200, tad 2. gadā -100 ir ļoti ok. Tad 3. gadā -50, 4. var cerēt pa 0, utt. Paskaties City zaudējumu dinamiku, tā ir līdzīga manam piemēram. Vajadzētu būt, ka drīz būs pa 0 pēc tam ar peļņu (nelielu). Dzīvē tā nenotiek (ja vien tas nav ārkārtas gadījums), ka 1. gadā ir -200, pēc tam uzreiz +50.

     [+] [-]

, 2014-05-06 18:17, pirms 11 gadiem
Neesmu baigi īpaši pētījis, bet tie vismazāk izmantotie spēlētāji jau ir paša City problēma, jo ārzemniekus bez jaunatnes pieredzes Anglijā vairāk nemaz nevar pieteikt. Vismaz man tāda aizdoma. Respektīvi limits ja ne izpildīts, tad ļoti tuvu tam. Arī citiem klubiem būtu līdzīgi, ja nebūtu pietiekami daudz briti vai audzēkņi.

Ja nemaldos City jau piecus (jeb 4?) gadus operē ar šeiha miljoniem. Pietiekams laiks un kā jau teicu, visu iespējamo kas saistīts ar atpazīstamību, respektu utt. ir jau sasnieguši, līdz ar to var normāli pāriet uz iekšēji nesaistītiem un labiem sponsoru līgumiem. Tādēļ joprojām brīnos par iepriekšējās vasaras pārāk lielo tērēšanos, jo jau tad bija zināms, ka ffp noteikumos neierakstās. Mierīgi varēja Jovetiča vietā (vai ja cerēja ka viņš ir daudzpusīgāks Negredo vietā) dot iespēju tam pašam Gvideti ieņemt ceturtā uzbrucēja lomu. Es tiešām domāju ka UEFA apskaitās par maigi sakot klajo ffp ignorēšanu. Tas pats PSG nez kādu motīvu vadīts pērk tieši Kavani par 60M, lai gan pa lielam skaidrs, ka viņam nemaz īsto vietu sastāvā nevar atrast kamēr Zlatans pie labas veselības.

Bet tā jau skaidrs, ka vienā gadā no -200m uz +50M nevar neviens sakārtot situāciju.

     [+] [-]

, 2014-05-06 19:04, pirms 11 gadiem
Mans Anglijas izlases sastāvs:
Hārts, Forsters, Rudi;

Keihils, Džagjelka, Terijs, Šovkross, Glens Džonsons, Dženkinsons, Beinss;

Džerārds, Lempārds, Milners, Vilšīrs, Hendersons, Lalana, Oksleids-Čemberlens, Adams Džonsons

Rūnijs, Staridžs, Taunsends, Stērlings, Lamberts

Nekad neesmu slēpis, cik ļoti patīk Šovkrosa spēle
Negribas ne Kleverliju, ne Bariju, ne Keriku
Rodvels, piedodiet atvainojiet, bet lai ManCity dod viņam spēlēt
Šelvijs nepārliecina

ceru, ka paņems Lambertu... varētu jau arī Vikhemu
Velbeku nevajag

Leskotu negribās, tāpat kā ManUnited duetum no kuriem gan jau tomēr kādu paņems

nu un, protams, Ešlijs... pieļauju, ka paņems.... bet vai ir nepieciešams... nu... tad lai Dženkinsons sēž mājās un Glens lai tik kapājas

daudz kas nebūs... daudz kas būs, bet nu... tāda ir mana izlase...

varbūt tiešām... Vikhemu un Ešliju

     [+] [-]

, 2014-05-06 19:23, pirms 11 gadiem
Terijs tač izlasē vairs nespēlēs. Pat ja viņu aicinātu, pats diez vai piekristu. Kreisajā malā gan jau Šovu paņems un pareizi darīs, vai arī Koulu.

Adams Džonsons pat tad kad Sunderland rādīja labāko sniegumu netika saukts uz izlasi. Ar Hodžsona un Anglijas izlases taktiku vingers kurš nestrādā aizsardzībā nebūs vajadzīgs nekad. Taunsends dēļ traumas cik saprotu PČ nespēlēs, esot fakts!

Lamberta vietā Kerols brauks. Un gan jau arī Velbekam vieta atradīsies dēļ daudzpusības.

     [+] [-]

, 2014-05-06 19:42, pirms 11 gadiem
ABa rakstīja: Terijs tač izlasē vairs nespēlēs. Pat ja viņu aicinātu, pats diez vai piekristu. Kreisajā malā gan jau Šovu paņems un pareizi darīs, vai arī Koulu.

Adams Džonsons pat tad kad Sunderland rādīja labāko sniegumu netika saukts uz izlasi. Ar Hodžsona un Anglijas izlases taktiku vingers kurš nestrādā aizsardzībā nebūs vajadzīgs nekad. Taunsends dēļ traumas cik saprotu PČ nespēlēs, esot fakts!

Lamberta vietā Kerols brauks. Un gan jau arī Velbekam vieta atradīsies dēļ daudzpusības.
Tādēļ jau teicu "mans sastāvs", nevis sastāva prognoze

Terijs ir 101 reizi atteicies, bet viņu vajadzētu... un kā vēl vajadzētu. Līdzīgi kā reiz Bekhemu

Ešlijs... lai kā visi teica, ka viņa atgriešanās Chelsea ir vairāk bonuss Anglijai, nevis pašam Chelsea... drīzāk jau... vienreiz pietiek

Vairāk kreativitātes.

Un... Lamberts... debija vēl joprojām spilgtā atmiņā

     [+] [-]

, 2014-05-06 19:49, pirms 11 gadiem
DaMarcus rakstīja: Mans Anglijas izlases sastāvs:
Hārts, Forsters, Rudi;

Keihils, Džagjelka, Terijs, Šovkross, Glens Džonsons, Dženkinsons, Beinss;

Džerārds, Lempārds, Milners, Vilšīrs, Hendersons, Lalana, Oksleids-Čemberlens, Adams Džonsons

Rūnijs, Staridžs, Taunsends, Stērlings, Lamberts

Nekad neesmu slēpis, cik ļoti patīk Šovkrosa spēle
Negribas ne Kleverliju, ne Bariju, ne Keriku
Rodvels, piedodiet atvainojiet, bet lai ManCity dod viņam spēlēt
Šelvijs nepārliecina

ceru, ka paņems Lambertu... varētu jau arī Vikhemu
Velbeku nevajag

Leskotu negribās, tāpat kā ManUnited duetum no kuriem gan jau tomēr kādu paņems

nu un, protams, Ešlijs... pieļauju, ka paņems.... bet vai ir nepieciešams... nu... tad lai Dženkinsons sēž mājās un Glens lai tik kapājas

daudz kas nebūs... daudz kas būs, bet nu... tāda ir mana izlase...

varbūt tiešām... Vikhemu un Ešliju
Nav nekādu ziņu, ka Terrijs būs izlases satāvā. Vai viņš pats gribētu tur būt? Domāju, ka jā, bet viss kas notika...diez vai
Jenkinsonu nekādā gadījumā, tur Ešlijs būs!
Lamberts, Townsends un A. Johnsons nekādā gadījumā, pieņemu, ka tiešām Kerolu varētu paņemt, protams Bārklijam jādod iespēja, Un kā jau minēji Šelviju pagaidām nē, iespējams kkad nākotnē
Bet tā tava izvēle stipri līdzīga manai! Nekādus Yangus, Welbekus, Leskotus....

     [+] [-]

, 2014-05-06 19:58, pirms 11 gadiem
DaMarcus rakstīja: Tādēļ jau teicu "mans sastāvs", nevis sastāva prognoze

Terijs ir 101 reizi atteicies, bet viņu vajadzētu... un kā vēl vajadzētu. Līdzīgi kā reiz Bekhemu

Ešlijs... lai kā visi teica, ka viņa atgriešanās Chelsea ir vairāk bonuss Anglijai, nevis pašam Chelsea... drīzāk jau... vienreiz pietiek

Vairāk kreativitātes.

Un... Lamberts... debija vēl joprojām spilgtā atmiņā
Terijs protams būtu bijis vajadzīgs, tomēr labi iespēlēts un stabils pāris ar Keihilu. Bet tas bija politisks lēmums un neticu ka kaut kas mainīsies.

Kerols tajos apstākļos būs daudz noderīgāks. Lambertam tomēr vecums un zinot angļu mūžīgo problēmu vasarā ar fizisko formu pēc smagās sezonas, Kerols pat varētu izrādīties viens no efektīvākajiem, jo lielāko sezonas daļu nespēlēja.