Layout: current: getContentLayout (Cid: Cache\Templating\LayoutCustomizations\Esports\CustomizationSource512 ), alternative: getContentLayout (Cid: Cache\Templating\LayoutCustomizations\Esports\CustomizationSource512), Fid:120, Did:0, useCase: 3

"Chelsea" nenoņem spriedzi no "United"

Andris Liepa
Andris Liepa

"Chelsea" nenoņem spriedzi no "United"
Mihaels Ballaks un Frenks Lempards
Foto: AFP

Vakar pēdējā Anglijas Premjerlīgas 37. kārtas spēlē Londonas "Chelsea" izbraukumā ar 2:0 apspēlēja "Newcastle", tādējādi punktu skaita ziņā atkal panākot "Manchester United" futbolistus.

Tas nozīmē tikai to, ka "Chelsea" saglabā izredzes uz Anglijas čempionu titulu. Lai tā notiktu, "Chelsea" pēdējā kārtā (11. maijā) jāizcīna vairāk punktu nekā "United". "Chelsea" savā laukumā uzņems "Bolton", bet "Manchester United" viesos tiksies ar "Wigan". Ja pieņem, ka "Chelsea" izdarīs visu, kas tās spēkos un uzvarēs, tad "United", lai neizlaistu titulu no rokām, arī jāuzvar.

Vakardienas spēlē Ņūkāslā pirmās 60 minūtes aizritēja bez vārtu guvumiem, taču tad Mihaels Ballaks sita precīzi ar galvu pēc tam, kad centrējumu no soda sitiena izdarīja Didjē Drogba. Savukārt 82. minūtē ilgstošu "Chelsea" kombināciju ar vārtu guvumu noslēdza Florents Maludā, panākot galarezultātu šajā mačā - 2:0 "Chelsea" uzvara.

37. kārta (5. maijs)

Newcastle - Chelsea 0:2 (0:0) (Ballaks 60', Maluda 82')

Pēdējā, 38. kārta (11. maijs).

Birmingham - Blackburn
Chelsea - Bolton
Derby - Reading
Everton - Newcastle
Middlesbrough - Man City
Portsmouth - Fulham
Sunderland - Arsenal
Tottenham - Liverpool
West Ham - Aston Villa
Wigan - Man Utd

Anglijas Premjerlīgas tabula.

VietaKomandaSpēlesUzv.Neiz.Zaud.Vārtu att.Punkti
1."Manchester United"37266578:2284
2."Chelsea"37259364:2584
3."Arsenal"372311373:3180
4."Liverpool"372013464:2873
5."Everton"371881152:3262
6."Aston Villa"3716111069:4959
7."Blackburn Rovers"371513949:4458
8."Portsmouth"371691248:3957
9."Manchester City"3715101244:4555
10."West Ham United"371391540:4848
11."Tottenham Hotspur"3711131366:5946
12."Newcastle United"3711101644:6243
13."Wigan Athletic"3710101734:4940
14."Middlesbrough"379121635:5239
15."Sunderland"371162036:5839
16."Bolton"37991935:5336
17."Fulham"377121837:6033
18."Reading"37962237:6633
19."Birmingham City"377111942:6132
20."Derby"37182820:8511

Rezultatīvākie spēlētāji.

VietaSpēlētājsKomandaVārti
1.Ronaldu("Manchester United")30
2.Adebajors("Arsenal")24
3.Toress("Liverpool")23
4.Santakruzs("Blackburn")19
5.-7.Berbatovs("Tottenham Hotspur")15
5.-7.Bendžani("Portsmouth"/"Man City")15
5.-7.Kīns("Tottenham Hotspur")15
8.Tevezs("Manchester United")14
9.-10.Jakubu("Everton")13
9.-10.Kerjū("Aston Villa")13
11.-12.Defo("Portsmouth")12
11.-12.Rūnijs(''Manchester United'')12
13.-15.Džerards("Liverpool")11
13.-15.Anelka("Bolton"/"Chelsea")11
13.-15.Agbonlahors("Aston Villa")11

Izmantotie resursi:
premierleague.com

     [+] [-]

, 2012-05-23 20:23, pirms 12 gadiem
Swordsman rakstīja: M9,plāni mainās - to Borivoju pats izlūkošu (nopirku darbinieku ), tu varētu nepaspēt.
Tu varbūt varētu paņemt šo?
hockey.p owerplaymanager com lv speletajs html?data=13244918 petr uhrovic

paldies.
Es varu paņemt, uzņemt, ņemt, utt., ja no tā ir jēga.
Starp citu, to, ko teicu iepriekš, ka vajag līdz galam - es nemaz nezinu, es vispār par izlūkošanu daudz nezinu, ja šo dienu laikā rezultāts pakāpeniski mainās, tad varbūt kaut kas tuvāk gala rezultātam ir. Rīt to varēšu notestēt.

P.S. Šodien kāsiens. Ja nav slinkums, vari apskatīties, bet man cita sakarīga skaidrojuma kā svarīgums un vārtsargi nav.
P.S.S. Iemaisos, bet, ja pareizi sapratu hipotēzi, kāpēc gan otrajam sist būtu viennozīmīgi grūtāk?

     [+] [-]

, 2012-05-23 21:42, pirms 12 gadiem
Noskatījos to pendeļu video. Un? Savā sētā tur viņi ne reizi vien ir situši pa padsmit penāļiem. Tas neko neapliecina. Mēs ar Peķku un Sidorovu ar sētā līdz pusnaktij sitam. A aizbrauc uz nopietnu turnīru un ļipa trīc.

Man visvairāk patika nevis tā devene, bet tas 7. zambietis laikam kad sita, un šimpanzītes cienīgi žesti pēc gūtajiem vārtiem

āāh, netrūkst man šitāda balagāna EČ, nu netrūkst.
Slēpts komentārs no bloķēta lietotāja
Slēpts komentārs no bloķēta lietotāja
Slēpts komentārs no bloķēta lietotāja
Slēpts komentārs no bloķēta lietotāja

     [+] [-]

, 2012-05-24 01:09, pirms 12 gadiem
Swordsman rakstīja: nu tad to iepriekšējo pārtrauc izlūkot, liec rindā pirmo to,ko es tev tagad iedevu.
apskatīšos.
par pendelēm - otrajiem lielāka spriedzīte, ka visu laiku jāizlīdzina rezultāts. ja tu kā pirmais neiesit - vēl ir cerība uz vārtsargu, ja iest - komanda vadībā. otrajiem attiecīgi - viss zaudēts, vai arī tikai neizšķirts.
tāpēc jau no mazām dienām vienmēr esmu gribējis,lai manējie sit pirmie. Varbūt pat sākumā nebiju aizdomājies,kā tas ir pašiem futbolistiem, bet skatājam točna vieglāk,ja savējie sit pirmie.
Es jau izdarīju.
Nez. Skatītājiem varbūt arī ir vieglāk, bet spēlētājiem... Man šķiet, ka baigi kā kuram. Tas var būt arī otrādi, kā skriešanā - rezultāts būs ātrāks, ja ir kam skriet līdzi. Un ja vispirms sitošā komanda neiesit, vispār...
Aktuālais ČL fināls bija labs piemērs, "Bayern" taču iesita pirmos trīs(!), "Chelsea" pirmo vispār neiesita un še, tev.

     [+] [-]

, 2012-05-24 01:12, pirms 12 gadiem
Swordsman rakstīja: un jā - esmu arī par videoatkārtojumiem, čipiem un tamlīdzīgām figņām. Klasisko vērtību fani var sajūsmināties par goliem no aizmugures, ieskaitītiem neesošiem goliem,neieskaitītiem esošiem utt, bet man tas viss besī. esmu par godīgu spēli,kur tiek noskaidrots stiprākais.
un par taibreiku nemaz tik ļoti neaģitēju,tikai piekrītu,ka droši vien būtu godīgāk. lai paliek kā ir. bet čipus un video vajag obligāti.
Arī esmu par video, bez čipiem pat var iztikt. Ja jau tagad, lai sazinātos,- skraida ar mikrofoniem un citām iekārtām, kas tur ko vienu video variantu (tikai un vienīgi) priekš vārtu līnijām neuztaisīt.

Par pārējiem komentāriem - neesi baigi sacepies?

     [+] [-]

, 2012-05-24 09:23, pirms 12 gadiem
''tātad, loģiski izsecinot tavu domu gājienu - izšķirīgā brīdī pendele pa stabu nozīmē "smadzeņu trūkumu". ne?'''

- Jā, nervi neizturēja.

Ko Tu man te liec pretī Mesī, Švainiju utt. Visi kļūdās pendelēs, visi, arī ārieši, lol. Bet ir taču likumsakarīgi, ka Āfrikas komandām 1/4 fināls ir un PALIKS griesti.

''ja jau spēlētāju resursiem bagātākā Urugvaja kapitulēja Nīderlandes priekšā, tad pēc kā Tu spried, ka Gana tur būtu nodominējusi?"

- Laikam neskaidri izteicos - sastāvs Urugvajai bija kapitālāks. Nu, labāk par āfrikāņiem noteikti bija. Spēles stils arī. Kad bija nepieciešams mācēja palikt pragmatiski un pieturēt bumbu. Forlans ar Suresu vien tajā čempī bija puse no Ganas pamatsastāva vērti.

Redz, pat jau raksti - pret NED nespēlēja Suarezs. Nu, re. Tad kāpēc salīdzini kā viņi nospēlēja pret Ganu, un kā pret NED? Un kā Gana būtu nospēlējusi pret NED mēs nekad neuzzināsim.

Kāds vēl naids? Patika Kotdivuāras paaudze, Rožē Milla, 98.gada Nigērija un 2002. gada Senegāla, bet Gana tirgoja spēles un nepatika, man, jā. Slikti, ka visi nēģeri nevar vienlīdz labi patikt : (((

     [+] [-]

, 2012-05-24 09:27, pirms 12 gadiem
Swordsman rakstīja: un jā - esmu arī par videoatkārtojumiem, čipiem un tamlīdzīgām figņām. Klasisko vērtību fani var sajūsmināties par goliem no aizmugures, ieskaitītiem neesošiem goliem,neieskaitītiem esošiem utt, bet man tas viss besī. esmu par godīgu spēli,kur tiek noskaidrots stiprākais.
un par taibreiku nemaz tik ļoti neaģitēju,tikai piekrītu,ka droši vien būtu godīgāk. lai paliek kā ir. bet čipus un video vajag obligāti.
Nu, redz. Mēs esam uz pretējiem viļņiem. AKE man arī nesaista. Tāpēc nav jēgas strīdēties, katram savs redzējums, uzskati un patiesība.

Tāpēc jau futbols ir tik kruts, ka tajā vēl ir palicis tas cilvēciskais faktors.

     [+] [-]

, 2012-05-24 09:32, pirms 12 gadiem
Par Āfrikas nāciju nozīmīgumu arī oponēšu - pats redzēji, cik daudz labu izlašu nekvalificējās šoreiz tam turnīram. Cik vāji bija komandu sastāvi. Protams, tādai Zambijai gan jau, ka viņš bija svarīgs, bet nu, ne jau visai Āfrikai kopumā. Treneri arī ar sakostiem zobiem laiž spēlētājus. Zaudē savu statusu tas turnīrs, zaudē.

Lūk, par ASV gan es jūsmoju! Tā sabesījos, kad Gana tos atstāja 1/8 finālā. Baigi žēl bija.

     [+] [-]

, 2012-05-24 09:58, pirms 12 gadiem
Swordsman rakstīja: Labi,ka vēl ir Spānija un Portugāle Eiropā,kas mēģina arī paši futbolu spēlēt. citādi tas ir saiets tādiem,kam galvenais ir traucēt spēlēt pretiniekam. nu ja,bez balagāna
Vācija arī pašlaik labi spēlē...
Ka tikai tā pati Portugāle (kuru es šajā kvalī atceros pēc 4 ielaistiem goliem mājās pret Kipru) arī nedabū no DE pa mizu.
Slēpts komentārs no bloķēta lietotāja
Slēpts komentārs no bloķēta lietotāja
Slēpts komentārs no bloķēta lietotāja
Slēpts komentārs no bloķēta lietotāja
Slēpts komentārs no bloķēta lietotāja
Slēpts komentārs no bloķēta lietotāja

     [+] [-]

, 2012-05-25 10:10, pirms 12 gadiem
Mjā. Tu pārāk nenovērtē statistikas un vēstures nozīmi pasaules evolūcijā. Ne velti saka - vēsture palīdz izprast un prognozēt nākotnes notikumus.
Domāju, ka ne viens vien totalizatora atkarīgais, pamatīgi uzvārījās tajā brīdī, kad Gjans izpildīja pendeli. Gluži vienkārši zinot, ka Āfrikāņi tik tālu nekad nav tikuši un, ka spriedze uz Ganu, kā potenciālajiem Āfrikas pionieriem ir milzīga. Tas arī faktors. Nestāsti, ka Gana iznāca laukumā nedomājot par to, ka var pārrakstīt Āfrikas futbola lappuses.

Par to roku uz vārtu līnijas - nu, Tu manuprāt, nepareizas paralēles velc. Viens ir tiesneša faktors, kad saskata pendeli pēc stūra sitiena, kur tā 99 gadījumos no 100 netiktu piešķirta (kā Barca - Milan). Bet te, jau futbolists izdara pēdējās cerības sodu. Un Suarezs, kā jau rakstīju pirms pāris dienām (ilga diskusija, nudien) tika sodīts pēc pilnas programmas.
Tas gols būtu jāskaita, ja tā bumba lidotu tik ātri un spēcīgi, ka atsistos no Suareza plaukstas vai salauztu viņam plaukstu (viņš galu galā nav GK) un tad ielidotu vārtos. Tad, jā.
Noskatījos vēlreiz to epizodi. Nu jā, tur bija vājš raidījums ar galvu uz vārtu pusi. Tādu es arī izsistu ar roku nebaidīdamies, ka man viņa izlūzīs.

Forša epizode. Pateicoties tādām drāmām un epizodēm futbols vēl joprojām ir tur, kur viņš ir. Virsotnē!

     [+] [-]

, 2012-05-25 10:13, pirms 12 gadiem
Ā, un kaut kā neredzu, ka pēdējos 2 gados pēc Suareiza stiķa tagad visi pasaules futbolisti plivinātu rokas uz vārtu līnijas. Tā kā par sliktu piemēru un precedentu to arī nevar saukt. Vienkārši attiecīgās spēles epizode.

Kā teiktu Vonnegūts - tā gadās.
Slēpts komentārs no bloķēta lietotāja
Slēpts komentārs no bloķēta lietotāja
Slēpts komentārs no bloķēta lietotāja

     [+] [-]

, 2012-05-25 22:21, pirms 12 gadiem
Swordsman rakstīja: M9,par to spēli,ko teici - vnk tā sanāca,citā reizē nebūtu 0:6 nav tur nekāda baigā iemesla,man tā šķiet. nu šoreiz nostrādāja,ka viņam vārtsargs daudz labāks.
paklau,kad esi totur izlūkojis,varbūt vari paņemt vēlvienu izlūkot no manas komandas? Vācietis Lukas Gerst.
Dankeschõn
Par to zaudējumu tā, bet par šodienas zaudējumu gan ir pamatīga škrobe. Jau dažas minūtes gribas lamāties, bet te neko nerakstīšu, tas filtrs izbesīs vēl vairāk. Es saprotu, ka man pamatvārtsargs ir savainots, bet otrs jau arī nav gluži no krūma izvilkts... Varētu šodien sākt nometni, vienalga par tiem rezultātiem, bet dēļ tā savainojuma jobanā gandrīz viss turpinās stāvēt uz vietas.

     [+] [-]

, 2012-05-25 22:23, pirms 12 gadiem
Swordsman rakstīja: biju sacepies,jā vai tad nebija par ko?
Nu, tas jau pašam jāzina.

     [+] [-]

, 2012-05-25 22:25, pirms 12 gadiem
Ā, un izlūkošanas progress tam džekam norādīts 68%, tātad vēl nav pabeigts, ja? Es paņemšu arī to otru.

     [+] [-]

, 2012-05-25 23:48, pirms 12 gadiem
Viss, ko uzrakstīju - kā man šķiet un uzskatu pareizi. Katram savs.

1990. gads - Kamerūna 1/4 fināls pret Angliju. Tā Kamerūna bija ļoti tuvu (Ņipomņiščijs trenēja), bet nenospīdēja.
Tā kā, nezinu, kas tur bija pārrakstīts, bet āfrikāņi pussy'tē nekad nav spēlējuši.

Nātre - nu, ir jau labs, jā. Reizēm pat kruti sarīmē.

Alus festivāls Vērmanī - prikols

Rīt - Ķekava.
Slēpts komentārs no bloķēta lietotāja
Slēpts komentārs no bloķēta lietotāja
Slēpts komentārs no bloķēta lietotāja
Slēpts komentārs no bloķēta lietotāja
Slēpts komentārs no bloķēta lietotāja
Slēpts komentārs no bloķēta lietotāja

     [+] [-]

, 2012-05-26 13:20, pirms 12 gadiem
Swordsman rakstīja: a ja tu uz pāris dienām kā galveno uzliktu to darbinieku,kam lielāks izlūkošanas cipariņš, tas taču neietekmētu tavu finansiālo stāvokli,vai ne? Cik saprotu,tas vispār ir aktuāli tikai tajā brīdī,kad sponsoru piedāvājumi nāk.
esmu nopircis vienu izlūku - simtnieku, tagad 2 dienās izlūko.
nav laika tavas spēles tagad apskatīties,mani dzen prom no datora
Varu, uzlikšu, es par to iepriekšējās dienās nepadomāju.
Spēli droši vari neskatīties, tur nav, ko redzēt, "prieks" tāpat tāpēc nekļūs mazāks.

     [+] [-]

, 2012-05-26 13:27, pirms 12 gadiem
Tagad zinu otru iemeslu, kāpēc neuzliku - tam otram izlūkošanas prasme ir par 3 vērtībām augstāka.