Layout: current: getContentLayout (Cid: Cache\Templating\LayoutCustomizations\Esports\CustomizationSource512 ), alternative: getContentLayout (Cid: Cache\Templating\LayoutCustomizations\Esports\CustomizationSource512), Fid:120, Did:0, useCase: 3

"Liverpool" galvenā trenera amatam uzrunājis Klopu

"Liverpool" galvenā trenera amatam uzrunājis Klopu
Jirgens Klops
Foto: AP/Scanpix

Bijušais Vācijas bundeslīgas kluba Dortmundes "Borussia" galvenais treneris Jirgens Klops ir Anglijas Premjerlīgas komandas "Liverpool" kandidāts Nr.1 uz galvenā trenera amatu, no kura svētdien tika atbrīvots Brendens Rodžerss. Jaunākā informācija liecina, ka Anglijas klubs ir sazinājies ar Klopa pārstāvjiem, lai uzaicinātu viņu par komandas galveno treneri.

Brendens Rodžerss no galvenā trenera amata tika atlaists pēc Liverpūles derbija, kurā "Liverpool" nospēlēja neizšķirti 1:1 ar "Everton" futbolistiem. Ar "Liverpool" komandu Rodžerss bija nostrādājis trīsarpus gadus un pameta komandu, kad tā Premjerlīgas kopvērtējumā ieņēma desmit vietu. 2013./2014. gada sezonā "Liverpool" ieguva otro vietu aiz "Manchester City", lai gan vēl trīs kārtas līdz sezonas beigām bija līderpozīcijā.

48 gadus vecais Jirgens Klops ar Dortmundes "Borussia" komandu divreiz izcīnīja Vācijas bundeslīgas čempionu titulus, tomēr pagaidām līgums ar viņu vēl neesot noslēgts. Tāpat uz "Liverpool" galvenā trenera amatu pretendē bijušais Spānijas granda Madrides "Real" galvenais treneris, 56 gadus vecais itāliešu futbola speciālists Karlo Ančeloti.

"Jaunā galvenā trenera meklējumi šobrīd notiek un mēs ceram savlaicīgi apstiprināt amatā jauno galveno treneri," paziņojot par Rodžersa atbrīvošanu, pieminēts "Liverpool" preses relīzē. Šosezon "Liverpool" visos turnīros kopā 11 spēlēs ir izcīnījuši tikai četras uzvaras.

1990. gada Pasaules kausa ieguvējs Štefans Efenbergs, kurš ir labs Klopa draugs, uzskata, ka treneris drīzumā atgriezīsies darbā un viņa nākamā darba vieta būs Liverpūlē. "Viņš sniedza atbildi uz šo jautājumu pāris nedēļas atpakaļ. "Esmu gatavs strādāt ar komandu, kas pašlaik nav augstākajā līmenī, lai censtos sasniegt ar to virsotnes," viņš teica. Tā varētu būt "Liverpool" komanda, vai ne?"

Citā medijā Efenbergs norādījis, ka Liverpūlē ir viena no lieliskākajām futbola atmosfērām. "Gluži tāpat kā Dortmundē. Līdzjutēji ar visiem spēkiem atbalsta klubu. Tas ir tieši tas, kas Jirgenam patīk un ko viņš vēlas. Tādēļ ļoti drīz mēs dzirdēsim kaut ko no viņa. Iespējams, tas būs lēmums par pievienošanos "Liverpool"."

Izmantotie resursi:
BBC Sport

Slēpts komentārs no bloķēta lietotāja

  -1 [+] [-]

, 2015-10-05 17:55, pirms 9 gadiem
jautājums tāds - vai viņam uz to komandu vajag iet? visticamāk, lems kāposts
Slēpts komentārs no bloķēta lietotāja

  +4 [+] [-]

, 2015-10-05 18:00, pirms 9 gadiem
binghamiswanker rakstīja: jautājums tāds - vai viņam uz to komandu vajag iet? visticamāk, lems kāposts
Kaaposts tai liimenii jau +- skaidrs, daudz jau citas lietas cilveekam svariigas.

  +8 [+] [-]

, 2015-10-05 18:10, pirms 9 gadiem
Daņila Fox rakstīja: laipni aicināts spēcīgākajā līgā pasaulē
OMG nopietni?
Slēpts komentārs no bloķēta lietotāja

  +3 [+] [-]

, 2015-10-05 19:42, pirms 9 gadiem
Liiga vienozimigi ir specigaka pasaule

     [+] [-]

, 2015-10-05 19:50, pirms 9 gadiem
Daņila Fox rakstīja: laipni aicināts spēcīgākajā līgā pasaulē
Interesantākā,bet vai spēcīgākā? Hmm...
Slēpts komentārs no bloķēta lietotāja

  -1 [+] [-]

, 2015-10-05 19:59, pirms 9 gadiem
#MyLittlePony rakstīja: ej tak tu bekot,, EPL ir vājākā no "augstākajām" līgām visā pasaulē
un kur šim apgalvojumam ir pierādījums?

  +5 [+] [-]

, 2015-10-05 20:00, pirms 9 gadiem
Atbalstisu un busu ar EPL pat tad ja euro kausos neviena komanda nespeles,Anglija futbols ir kas vairak,ka tikai futbols,neparvelri tie kosmiskie tv reitingi,Liverpool mil visa pasaule,un tiesi tapec Klopam jabut tur
Slēpts komentārs no bloķēta lietotāja

     [+] [-]

, 2015-10-05 20:35, pirms 9 gadiem
Daņila Fox rakstīja: laipni aicināts spēcīgākajā līgā pasaulē
Ko pīpē?

     [+] [-]

, 2015-10-05 21:33, pirms 9 gadiem
ir jau arī tāda pati bauma, ka Klopps nogaidīs uz Bayern, kad Pepe pēc sezonas aizies uz M City ..

  +1 [+] [-]

, 2015-10-05 21:40, pirms 9 gadiem
zigiss rakstīja: ir jau arī tāda pati bauma, ka Klopps nogaidīs uz Bayern, kad Pepe pēc sezonas aizies uz M City ..
Viss iet uz to ka PEPE un Bayern panākuši vienošanos uz turpmāku sadarbību.
Slēpts komentārs no bloķēta lietotāja

  +7 [+] [-]

, 2015-10-05 21:52, pirms 9 gadiem
Kādus jums perādijumus vajag? citas līgas uzskatāt pa spēcīgām, jo Bundeslīgā Minhene visu tāpat apspēlē, ar pusi no pamata, ka čempionu līgā spēlē labākie un tāpēc uzvar. tas pats ir Francijā ar PSG un spānijā ar Madridi un Barsalonu, paskataties tagad LaLiga tiklīdz Villareal, tāpati Atletico Madrid un Celta, Deportivo neļauj grandiem savā līgā brīvi eplot tā arī eiropas kausos tik spoži neiet, Tiesa madridē Ronaldo visu izdara un kaut kādu uzvaru Madride tomēr gūst, bet kas ir Barsalona bez Mesi un Madride bez Ronaldo visi zin. Un EPL tā ir katru sezonu, ka ir vismaz 7-8 komandas, kas visu sezonu cīnās par pirmajām vietām un Angļi vienmēr savu turnīru uzskata par galveno un primāro un visi cīnās tur un eiropas līgas ir tikai tāds prestižš, kas viņiem tik un tā ir tikai sekundārais svarīguma ziņā. Ieliekat jebkuru citas līgas klubu, kas ir no 3-5 vietai savā valstī un EPL tas klubs cīnīsies par neizskrišanu no Premjerlīgas. Tas ir fakts. Ja jebkurā EPL klubā nebūs 4-6 spēlētāji, kas var spēlēt pamatā bet tur netiek, tad tas klubs neuzvarēs Čempionu līgu, jo nebūs spēka tam un tāpēc uzskatīt EPL par vāju? Piedodiet, bet jūs neko nejēdzet. Ja EPL būtu tikai MU, Chelsea un varbūt vēl viena komanda, kas katu sezonu būtu top 3 un nekas nemainītos, jo pārējos uzvarētu ar pusspēku tad tās komandas arī katru sezonu tiktu vismaz līdz 1/4 finālam, je ne 1/2finālam čempionu līgā.

     [+] [-]

, 2015-10-05 22:01, pirms 9 gadiem
inis2 rakstīja: Viss iet uz to ka PEPE un Bayern panākuši vienošanos uz turpmāku sadarbību.
baigi negribētos lai pepe paliek vācijā, tur nav izaicinājuma, gribētos pepi redzēt anglijā (man kā arsenal fanam gribētos lai būtu pie arsenal stūres) bet mc ar pepi ar būtu interesanti paskatīties!

     [+] [-]

, 2015-10-05 22:14, pirms 9 gadiem
Dortmunde bija vinja komanda. Šosezon vinjs neko vel neizmanis bet nakama sezona Liverpol var but iespeja atgriesties virsotne
Slēpts komentārs no bloķēta lietotāja

  +1 [+] [-]

, 2015-10-05 22:36, pirms 9 gadiem
Sākumā izlasīju ''Kiopu" Nodomāju... ai pīlādžoga rūgti saldā, kādēļ tu palik, viena pati ziemas salā pamesta, aizmirsta
Slēpts komentārs no bloķēta lietotāja
Slēpts komentārs no bloķēta lietotāja

  -2 [+] [-]

, 2015-10-05 22:59, pirms 9 gadiem
Tad jau Mours vsp ir "nespējīgs" vismaz šosezon...

Līgu salīdzināšana pēc labākajām komandām (ČL un EL) nav īsti pareiza, jo kā jau tas ir norādīts dažus komentārus iepriekš EPL ir labākas vidus un lejas daļas komandas līdz ar to tieši šīs komandas, kuras nepiedalās kontinentālajās sacensībās veido pareizāku priekšštatu par līgu spēku. Pie tam kontinetālajās sacensbībās piedalās mazāk par pusi no līgas komandām un atšķirībā no Spānijas, Angliju gandrīz katru sezonu pārstāv vismaz viena komanda, kas sezonu nepabeidz pirmajā desmitniekā, pāris sezonas ieprieks Eiropas Līgā spēlēja Viganas klubs, kurš nu jau spēlē Anglijas 1. (pēc reitinga 3.) līgā un Eiropas līgas grupu turnīrā spēlēja kā Championship komanda.

Un tiem, kas saka, kapar līgas spēku liecina komandu uzvaras Čmpionu Līgā, derētu paskatīties statistiku, jo no Anglijas ČL un Eiropas čempionvienību kausā ir uzvarējuās 5 dažādas komandas, bet no Spānijas tikai divas tā kā arī šī statistika ir par labu Anglijai.
Slēpts komentārs no bloķēta lietotāja

  +4 [+] [-]

, 2015-10-05 23:27, pirms 9 gadiem
kecbaja rakstīja: Un EPL tā ir katru sezonu, ka ir vismaz 7-8 komandas, kas visu sezonu cīnās par pirmajām vietām
Par pārējo var daudz maz piekrist, bet nevajag liet ūdeni par to, ka epl 7-8 komandām ir izredzes uz titulu, pēdējo 10 gadu laikā titulu ir izcīnijušas 3 komandas (city,MU, chelsea) un top3 bijušas vēl tikai Pool un Ars. Par kādām 7-8 komandām var šeit runāt, reāli skatoties ne spurs ,ne everton, ne liverpool nav titula predententi un arī augšgalā esošie Leicester un CP tāpat beigās noslīdēs zemāk.
Šajā sakarā bijušais Liverpool spēlētājs Karagers precīzi izteicās
“Liverpool are becoming Tottenham: they think they’re a big club but the real big clubs are not too worried about them, who they buy and what they’re going to do."
Var jau sapirkties tos spēlētājus, ja ir tā rocība, bet ja tu par viņu pārmaksā 5-10 miljoni tad viņš nekļūs labāks par tiem 5-10 miljoniem.

  +2 [+] [-]

, 2015-10-05 23:35, pirms 9 gadiem
Assasinss' rakstīja: Par pārējo var daudz maz piekrist, bet nevajag liet ūdeni par to, ka epl 7-8 komandām ir izredzes uz titulu, pēdējo 10 gadu laikā titulu ir izcīnijušas 3 komandas (city,MU, chelsea) un top3 bijušas vēl tikai Pool un Ars. Par kādām 7-8 komandām var šeit runāt, reāli skatoties ne spurs ,ne everton, ne liverpool nav titula predententi un arī augšgalā esošie Leicester un CP tāpat beigās noslīdēs zemāk.
Šajā sakarā bijušais Liverpool spēlētājs Karagers precīzi izteicās
“Liverpool are becoming Tottenham: they think they’re a big club but the real big clubs are not too worried about them, who they buy and what they’re going to do."
Var jau sapirkties tos spēlētājus, ja ir tā rocība, bet ja tu par viņu pārmaksā 5-10 miljoni tad viņš nekļūs labāks par tiem 5-10 miljoniem.
Piekrītu par to, ka arī EPL ir tie paši pāris top klubi, nevis kaut kādi 7 vai 8. Tas, ka tajā līgā ir nosacīti vislielākā konkurence, intriga utt varbūt var piekrist, bet vai tas uzreiz nozīmē, ka tā ir spēcīgākā? Drīzāk iespējams, ka nevis vājākās komandas ir tikpat stipras kā spēcīgās, bet spēcīgās ir tikpat vājas kā lejasgala komandas? Līdz šim vidus un lejas gala komandām vēl savu turnīru nav , tāpēc līgas tomēr pārstāv tās labākās komandas gan EL un CL un šie turnīri tomēr pierāda spēku samēru. Vispār ar visu šeihu naudu, kuru EPL top klubi pumpē iekšā, nesamērīgi lielākajām spēlētāju algām, vajadzētu jau būt labākiem panākumiem pret citu līgu komandām.
Slēpts komentārs no bloķēta lietotāja

     [+] [-]

, 2015-10-05 23:45, pirms 9 gadiem
edvins_straume_107735 rakstīja: A kur viņi ņems jaunu Suaresu? Ja šeit runā par virsotni. Nepietiek visādu labu viduvējību komandā. Ir jābūt patiesam līderim, zvaigznei komandā, kas to velk un uz ko paļauties grūtos brīžos. Un viņš ir jāpatur komandā un jāmotivē būt komandā, nevis JĀPĀRDOD naudas maisiem. Ar šādu attieksmi visaugstākos rezultātus neredzēt un nesasniegt.
Es domaju ka Kloops ir tas cilveks kurš zinas kuram uzticeties atbildigas situacujas kad kadam vajag raut speli ar zobiem ara. Ta ari rodas lideri : )

     [+] [-]

, 2015-10-05 23:48, pirms 9 gadiem
Kols rakstīja: Piekrītu par to, ka arī EPL ir tie paši pāris top klubi, nevis kaut kādi 7 vai 8. Tas, ka tajā līgā ir nosacīti vislielākā konkurence, intriga utt varbūt var piekrist, bet vai tas uzreiz nozīmē, ka tā ir spēcīgākā? Drīzāk iespējams, ka nevis vājākās komandas ir tikpat stipras kā spēcīgās, bet spēcīgās ir tikpat vājas kā lejasgala komandas? Līdz šim vidus un lejas gala komandām vēl savu turnīru nav , tāpēc līgas tomēr pārstāv tās labākās komandas gan EL un CL un šie turnīri tomēr pierāda spēku samēru. Vispār ar visu šeihu naudu, kuru EPL top klubi pumpē iekšā, nesamērīgi lielākajām spēlētāju algām, vajadzētu jau būt labākiem panākumiem pret citu līgu komandām.
Varbūt līgas iekšējā konkurence slēpjas abos faktoros? stiprākās komandas relatīvi vājākas un vājākās komandas relatīvi stiprākas. Spānijā un Vācijā 7 komandas, kas piedalās kontinentālajās sacensībās daudz biežāk ir pirmās 7 arī līgas tabulā nekā tad ir Anglijā un liecina, ka Līga ir mazāk līdzvērtīga nekā Anglijā. Un protams angļu komandu sniegumu Eiropas turnīros, sevišķi izslēgšanas spēlēs, ietekmē Ziemas brīvdienu trūkums.

     [+] [-]

, 2015-10-05 23:52, pirms 9 gadiem
HuliManiBano rakstīja: EPL tas pats kas NBA lakers. var zageet visiem un neko neizciniit bet TV reitingi buus huge. Bet te jautajums - vai tas vinus padara par visspecigajakiem??? protams nee. Tie kas saka ka EPL specigaakaa liga jo pirmais ar pedejo cinisies kaa lidzigs ar lidzigu, tad atveriet acis un paskatieties rezultaatus. Tas ka chelsija neko nevar uzvaret uzreiz nozime ka EPL ir loti speciga? Iistais raditajs ir EU kausi kur pat CL ( jo EU ligaa cik zinu EPL nav motivacija )EPL klubiem jamegina vienam nomazgaat otra kauna traipu un kaa rezultataa neko neviens neizcina Bez tam ja komandu siikstaas un siivaas cinas ir speeka raditaajs tad es iesaku no Virsligas izmest mettu un BFC un Virsliga buus visspecigaka liiga pasaulee jo pus speles buus nica un 90% speles beigsies ar 1 vartu parsvaru
EPL klubu sastāvos var atrast Eiropas un pasaules līmeņa zvaigznes arī ārpus diviem spēcīgākajiem klubiem, Spānijā un vēl jo vairāk Vācijā nē.
EPL klubiem jāspēlē labākie spēlētāji katrā līgas spēlē. Pie tam vēl ir 2 kausi un nav īsta pārtraukuma kalendārā.

     [+] [-]

, 2015-10-05 23:55, pirms 9 gadiem
Kads vispar ir teicis ka vinjs grib,vai vispar doma par Liverooles trenesanu?!tas ka liverpoole vinju grib nenozime,ka vinju var dabuuut,,,atljaus vinjam free traserus utttt tad vins so komandu vrb piekritis izveidot ATPAKALJ kad kadreiz bija LIVERPOOL
https://www.youtube.com/watch?v=tCJ...
Slēpts komentārs no bloķēta lietotāja

     [+] [-]

, 2015-10-05 23:58, pirms 9 gadiem
Daņila Fox rakstīja: laipni aicināts spēcīgākajā līgā pasaulē
viņš dodas uz La Liga ??

     [+] [-]

, 2015-10-06 00:22, pirms 9 gadiem
Assasinss' rakstīja: Par pārējo var daudz maz piekrist, bet nevajag liet ūdeni par to, ka epl 7-8 komandām ir izredzes uz titulu, pēdējo 10 gadu laikā titulu ir izcīnijušas 3 komandas (city,MU, chelsea) un top3 bijušas vēl tikai Pool un Ars. Par kādām 7-8 komandām var šeit runāt, reāli skatoties ne spurs ,ne everton, ne liverpool nav titula predententi un arī augšgalā esošie Leicester un CP tāpat beigās noslīdēs zemāk.
Šajā sakarā bijušais Liverpool spēlētājs Karagers precīzi izteicās
“Liverpool are becoming Tottenham: they think they’re a big club but the real big clubs are not too worried about them, who they buy and what they’re going to do."
Var jau sapirkties tos spēlētājus, ja ir tā rocība, bet ja tu par viņu pārmaksā 5-10 miljoni tad viņš nekļūs labāks par tiem 5-10 miljoniem.
Es jau nesaku, ka 7-8 komandas cīnas par titulu, bet gan par pirmajām vietā, proti par vietām līgas augšdaļā. Skaidrs, ka pirmo vietu līdz sezonas beigām noturēs tādas komandas kā MU, Chelsea, City un veiksmīgos gados, arī to var izdarīt Arsenal un tas pats Liverpool, bet tomēr ir atšķirība, ja pirms sezonas var nosaukt vismaz 5 klubus, kas var uzvarēt sezonā, jā kāds pasmiesies varbūt, bet tas nebūs nekas pārsteidzoš. un ir 7 reizēm 8 komandas kuras pirms sezonas var tikt prognozētas, ka tiks top 4 vai top 3. Esmu gatavs derēt uz visu kas man ir(ja nenotiek traģēdijas), ka tuvāko gadu laikā nepienāks tādi brīži, ka Bundeslīgā Minhene izvelsies no top3. tas pats ar PSG francijā. Un ka Barsalona un Real spānijā nebūs top3. tas vienkārši nenotiks, jo līgā nav tādas konkurences, ka tādi klubi zaudēs tik daudz punktus. Bet es nekad mūžā nederētu uz to, ka kāda EPL top komanda neizveltos netikai no top3, bet arī no top5 un tādi brīži nav tālu jāmeklē, kaut vai ar to pašu MU. Cik daudzi var likt roku uz sirds un pateikt, ka varejā iedomāties, ka MU sezonu pabeigs tik, salīdzinoši zemā vietā?

Bet nu ūdens liešana par 7-8 komandām kas cīnās par pirmajām vietām? pats teici, ka 5 komandas ir tikušas top3 un cik daudz punktus pārējās komandas atpalika? līdz pēdējai kārtai, nekas nav zināms, bet citur, it īpaši Vācijā kur jau entās kārtas pirms sezonas beigām garantē pirmo vietu un divas, trīs kārtas pirms beigām jau zināms kas būs 2.vietā un kas 3.vietā. pietam 4.vieta atpaliek 12p no 3vietas, kāda tur konkuence un līgas spēks? spānijā arī cik punktus Madride un Barsa ir priekšā 4 vietai utt? tāpēc tās lielās komandas arī uzvar eiropas līgā pēdējās sezonas. Jā nepieminu Itāliju, bet tāpēc, ka pēdējos gados tur ir krīze un nav tik spēcīga, laigan tajā notiek, kas līdzīgs kā EPL, ja izņem ārā Juventusu, kas 4x pēc kārtas ir jau uzvarējuši un nav viņiem vairāk konkurenti, bet cīņa par 2.vietu un 3.vietu ir lielāka nekā citur.

     [+] [-]

, 2015-10-06 00:26, pirms 9 gadiem
edvins_straume_107735 rakstīja: EPL 7-8 komandas cīnās par titulu? Tā ir atklāta ūdens liešana, piemēram, šogad - kuras komandas cīnīsies par titulu? Abas komandas no Mančestras un Arsenal, pie ļoti lielas veiksmes - Totenhema (tīri teorētiski) Chelsea ar savu šīgada sniegumu noteikti nē, Leičestera agri vai vēlu nokritīs zemāk - tai vienkārši nav tādu resursu, lai visu laiku būtu vadībā līgā. Tas arī viss. Pagājšgad arī - sākumā vadībā bija Arsenal, bet vēlāk par titulu cīnījās tikai divas komandas - MCity un Chelsea. Tā kā nevajag te stāstīt muļķības par baigo konkurenci Anglijā par titulu. Lielais 4 pastāv ne tikai uz papīra un teorijā. Pie tam šogad ir vēl mazāk, jo Chelsea atrodas galīgā pakaļā.
kur es rakstiju, ka 7-8komandas cīnas par titulu? pirmkārt. teorētiski visas komandas cīnas par titulu.gribētu redzēt, ka kāds tev no Everton pasaka, ka viņi nekad necīnās un nedomā par titulu otrkārt, pirms sāc teikt, ka kāds lej ūdeni, iemācies izlasīt par ko viņš runā.

     [+] [-]

, 2015-10-06 00:35, pirms 9 gadiem
un ja tur neesot 7-8 komandas, kas var cīnīties par pirmajām vietām, tad pasaki kā MU līgas čempioni nākamajā seonā varēja palikt 7.vietā? ko Chelsea, tagadējie čempioni pēc nospēlētas 1/5 no sezonas dara 16.vietā? ja jau tur tā nav, tad sezonas beigās viņi būs 2.vietā vai 3.vietā ja?

  -1 [+] [-]

, 2015-10-06 00:39, pirms 9 gadiem
pagāšsezon 8kārtas pirms beigām 7.vietu no trešās šķīra 7punkti. bet nu jā jums tie 7punkti laikam ir tāds kosmoss, ka uzskatāt, ka to nebija iespējams sadeldēt. tad jau Chelsea arī būs šosezon zem West Ham United, jo tādu punktu daudzumu neesot reali sadeldēt un kāda gan tur vēl cīņa. pareizi?

     [+] [-]

, 2015-10-06 01:36, pirms 9 gadiem
Kiopa Pīlādžogas spēriena nozīme neaptverami pieaug.

     [+] [-]

, 2015-10-06 02:06, pirms 9 gadiem
belo31 rakstīja: Es vakar pa mobilo uzrunāju Pelegrini. Bijām vienisprātis , ka Sterlings kādu laiku jāatstāj rezervē.
Ko admini dara un skatās? Tak nobanojiet šitam šizofrēniķim IP.. Esmu pārliecināts, ka pazudīs arī tāds Daņila, jo zēniem droši vien kopīgs Wi-Fi Tvaika ielā..
Viena lieta ir troļļot, bet kad sāk pilnīgus murgus rakstīt, tad nu tas ir par daudz..

     [+] [-]

, 2015-10-06 03:25, pirms 9 gadiem
man jau visvairaak patiik fakts,ka visi jau parakstiijushi Klopu kaa jauno Liverpool treneri,liidz tam veel taalu

     [+] [-]

, 2015-10-06 07:16, pirms 9 gadiem
Daņila Fox rakstīja: laipni aicināts spēcīgākajā līgā pasaulē
Es gan teiktu ka 3 spēcīgakā!! Vini tur savā premjerlīgā var kauties,bet uz pasaules mēroga,pret top klubiem,anģļi izskatās ļoti vāji!!! tas ir fakts!!!

  +1 [+] [-]

, 2015-10-06 07:45, pirms 9 gadiem
Sveiki,
Lasu te ka notiek atkal strīdi par spēcīgāko līgu pasaulē (jeb futbola NHL, vai futbola NBA)!
Man liekās ka stabili spēcīgākā ir Anglijas premjerlīga.Tur pat nav jastrīdās.
Paskataties uz komandas sastaviem.Tur spele (vienaa ligaa vienuviet)65% passaules labaakie futbolisti.Pārējie 35 % ir izskaisīti pa Barsu,Madridi,Bavaariju,PSG,Juventus.Bet tik liela labāko spēlētāju koncentrācija pat visusmēra klubos ir tikai Anglija.Otrkārt spēlu translācijas.Kāpēc lai televīzijas maksātu2...3 x vairāk naudas par spelu translēšanu nekā pa citām līgām?Tas ir tas pats..kas hokejā visvairāk maksā NHL spelu translaacijas.Logiski,ka vairāk maksās spēcīgākai līgai.Un visbeidzot visu pieminētais arguments EUROKOSI.Ticiet mam, man ir ļoti daudz pazīstamu vietējie angļi un viss kā viens teiks ,ka viniem aurokausi ir pie vienas vietas, saliidzinot ar premjerliigu.Ticiet...man Spaanijas Sevilia motivaacija Europas liigaa ir 100% leilaaka nekā Totenheimai piemeeram.Tas ir normaali,jo Anglijas klubi loti daudz nopeln savaa liigaa..ne europaa.Un ariii prestizh.Jebkursh...kaut vai tas pats Totenheimas fans..pateiks...ka vinam 100% svariigaaka ir premjerliiga...nekaa chempionliiga.Taa kaa tur gandriiz visos klubos ir sapirkti labi speleetaaji,tad cīniņs tur ir nereāls///un eurokausi...ir kaa atpuuta.Uzsprasiet to jebkuram sev zinaamaam anglim,kursh intreseejaas par futbolu.Taa kaa eurokausus pa leilam ir subjektiivi saliidzinaat.Vislabaak ir saliidzinaat videejo speeleetaju meistariibu un viss!
Slēpts komentārs no bloķēta lietotāja
Slēpts komentārs no bloķēta lietotāja

  +3 [+] [-]

, 2015-10-06 11:23, pirms 9 gadiem
Atkal jau kārtējais bezjēdzīgais strīds par līgu spēku Nu nav, NAV pilnīgi nekādu iespēju pārbaudīt kā Real, Barcelona vai Bayern nospēlētu 38 spēļu maratonu Anglijā EPL + divi kausi, vēl ČL un bez ziemas pārtraukuma. Tāpat kā nav nekādu iespēju pārbaudīt kā Arsenal, MU utt. nospēlētu LaLiga.
Visu nosaka līdzjutēju interese, man patīk EPL un es viņu skatīšos vienmēr. Man patīk konkurence, mazo klubu pašatdeve vismaz savā laukumā pret jebkuru grandu, visiem iespējas tikt pie lielas naudas lai komplektētu spēcīgus sastāvus un galu galā perfekti nokārtotas TV pārraides lai es ērti visu redzētu. Un tāpēc EPL ir populārākā līga pasaulē skatītājiem un tāpēc viņiem tā nauda plūst līgā straumēm. Bet citiem labāk patīk LaLiga, Bundeslīga utt., un tas ir labi ka katrs var izvēlēties sev tīkamāko, par ko te strīdēties?

  +1 [+] [-]

, 2015-10-06 12:31, pirms 9 gadiem
kecbaja rakstīja: Kādus jums perādijumus vajag? citas līgas uzskatāt pa spēcīgām, jo Bundeslīgā Minhene visu tāpat apspēlē, ar pusi no pamata, ka čempionu līgā spēlē labākie un tāpēc uzvar. tas pats ir Francijā ar PSG un spānijā ar Madridi un Barsalonu, paskataties tagad LaLiga tiklīdz Villareal, tāpati Atletico Madrid un Celta, Deportivo neļauj grandiem savā līgā brīvi eplot tā arī eiropas kausos tik spoži neiet, Tiesa madridē Ronaldo visu izdara un kaut kādu uzvaru Madride tomēr gūst, bet kas ir Barsalona bez Mesi un Madride bez Ronaldo visi zin. Un EPL tā ir katru sezonu, ka ir vismaz 7-8 komandas, kas visu sezonu cīnās par pirmajām vietām un Angļi vienmēr savu turnīru uzskata par galveno un primāro un visi cīnās tur un eiropas līgas ir tikai tāds prestižš, kas viņiem tik un tā ir tikai sekundārais svarīguma ziņā. Ieliekat jebkuru citas līgas klubu, kas ir no 3-5 vietai savā valstī un EPL tas klubs cīnīsies par neizskrišanu no Premjerlīgas. Tas ir fakts. Ja jebkurā EPL klubā nebūs 4-6 spēlētāji, kas var spēlēt pamatā bet tur netiek, tad tas klubs neuzvarēs Čempionu līgu, jo nebūs spēka tam un tāpēc uzskatīt EPL par vāju? Piedodiet, bet jūs neko nejēdzet. Ja EPL būtu tikai MU, Chelsea un varbūt vēl viena komanda, kas katu sezonu būtu top 3 un nekas nemainītos, jo pārējos uzvarētu ar pusspēku tad tās komandas arī katru sezonu tiktu vismaz līdz 1/4 finālam, je ne 1/2finālam čempionu līgā.
Pilnīgas muļķības. Tu lkam neesi skatījies Bayern, PSG, Real vai Barcas spēles. Gandrīz visu laiku ir labākie sastāvi laukumā. Ar ko EPL ir labākā līga? ar to, ka ir dārgākā? Tas, ka EPL klubiem CL neinteresē ir vnk attaisnojums. Paskatīsimies uz to savādāk. PK un EČ tak intersē visiem. Cik EPL spēlētāji ir uzvarējuši pēdējos 3 PK un EČ? EPL ir neefektīvs un garlaicīgs futbols, novecojis. Viss notiek tikai pa gaisu. Vieni iecentrē soda laukumā, visi saskrien burzmā bakstās izdabū ārā, un atkal centrē iekšā tā visu laiku. Citu līgu top klubi vnk apspēlē viņus uz meistarību un klasi. Kpc EPL apgrozās tāda nauda? Jo klubi pieder amerikāņiem un tie iebīda šo līgu savā tirgū, kas ir lielākais pasaulē.
Slēpts komentārs no bloķēta lietotāja
Slēpts komentārs no bloķēta lietotāja
Slēpts komentārs no bloķēta lietotāja

     [+] [-]

, 2015-10-06 13:37, pirms 9 gadiem
edvins_straume_107735 rakstīja: Everton? Teorētiski lielākā daļa nabagu gribētu būt miljonāri, bet faktiski ... Bieži vien mūsu fantāzijām un vēlmēm nav nekāda sakara ar realitāti. Chelsea 16 vieta vēl nenorāda uz EPL milzīgo spēku, tas tikai norāda ka patreiz Chelsea valda pilnīgs bardaks. Un kas var notikt ar čempionu līmeņa komandu, ja tā atslābinās un kļūst pašpārliecināta. Tur visi bija iedomājušies, ka tagad ir pasaules klase. Piemēram, Newcastle vai tad ir spēcīga komanda, ja ar Chelsea nospēlē 2:2 (būdama 2:0 vadībā) un pēc tam no MCity dabonot pa muguru ar 6:1 + visu laiku atrodoties izkrišanas zonā, komanda, kur spēlē viens vienīgs Janmāts? Beidziet dzīt vienreiz to tuftu, ka Anglijas komandas necīnās Eiropā, jo ir nogurušas, nav motivācijas, utt. Tas vienkārši parāda angļu komandu nespēku, tas arī viss. Jā angļu komandās ir "zvaigznes" - tas ir, pārmaksāti vietējie un ārzemju spēlētāji, tas vēl automātiski nenorāda uz šo komandu spēku. Cik, piemēram, miljonus pagājušo gadu un šogad izgrūda ārā MU, lai rādītu pašreizējo, ļoti nestabilo sniegumu - viena spēle labi, otra - briesmīgi un tā visu laiku. Un cik vēl izgrūdīs nākošgad? MCity arī visu laiku tiek grūsta iekšā liela nauda, bet joprojām tā nevar sasniegt ne Barcelonas, ne Real vai Minhenes līmeni, lai kā gribētu. Spāņu līga spēj uzražot (izaudzināt) daudz vairāk labu (vidējā ziņā) vietējo spēlētāju kā to spēj Anglijā - viņiem nav jāgrūž katru gadu ārā milzīga nauda (protams, es šeit nerunāju ne par Barcelona, ne par Real) lai pirktu pasaules "zvaigznes" un būtu līmenī. Nolieciet angļu klubam pretī vidēju klubu no Spānijas un mēs vēl paskatīsimies, kas uzvarēs. Spānijas izlase varētu sastādīt vairākas labas izlases vainlaicīgi un pat iztiekot bez Real un Barcelonas spēlētājiem - tur ir laba vietējo spēlētāju konkurence un kvalitāte. Par Anglijas izlasi to nevar teikt - šī izlase vairāk vai mazāk, bet varbūt tikai vienā variantā un veidolā, lai būtu konkurēt spējīga. Un šosezon ČL piedalās veselas 5 komandas no Spānijas - arī tas liecina par līgas spēku.
Anglijas izlasē pat 11-nieku ir pagrūti izveidot no top 4 komandu spēlētājiem: Anglijas izlases sastāvā ir spēlētāji no Liverpūles, Evertonas un Totenhemas kā arī lielā četrinieka. Spānijā? Spānijas izlasi veido Barsas, Real un ārzemēs (lielākoties EPL) spēlējošie futbolisti tā kā nevajag troļļot par Spānijas trešā ešalona komandu spēku argumentējot, ka tur lūk esot spāņu izlases spēlētāji. Pirmais ešalons (4 komandas kas spēlē ČL) un otrais ešalons (trīs komandas, kas spēlē EL) Spānijā ir relatīvi spēcīgāki par Anglijas pirmo un otro ešalonu, bet komandas otrajā desmitniekā Anglijā ir konkurētrspējīgākas par otrā desmitnieka komandām Spānijā, ko pierāda kaut vai komandu rotācijas izkrišanas zonā. Spānijā katru gadu vismaz viena no iepriekšējā gadā izkritušajām komandām tūlīt spēj iekļūt atpakaļ LaLigā, EPL tam ir nepieciešamas vairākas sezonas, pie tam no pēdējos gados izkritušajām komandām gandrīz vienmēr vismaz vienai ceļš lejup turpinās arī uz Anglijas 1. līgu (Volvehemptona, Blakpūle, Vigana), bet vēl pa kādai ar grūtībām spēj noturēties Championship līgā (Fulema).
Un Spānijas līgas "spēks" veidojas uz divu klubu (Real un Barsas) panākumiem ČL, kā arī spāņu klubu panākumieim EL, kas EPL klubiem ir mazsvarīgākais turnīrs sezonā.
Tiem, kas teiks, ka vēl pāris sezonas atpakaļ ČL finālā spēlēja Madrides Atletico vajadzētu atcerēties, ka divi no atslēgas spēlētājiem tajā komandā tagad ir Chelsea atslēgas spēlētāji: viens tika tikai izīrēts Atletico, bet par otru bija apmēram 90% garantija, ka nākamajā sezonā viņš spēlēs Chelsea rindās.

     [+] [-]

, 2015-10-06 15:40, pirms 9 gadiem
Piekrītu tiem, kuri raksta, ka nav iespējams samērīt līgu spēku un tā ir bezjēdzīga diskusija. Top līgas ir arī pietiekami dažādas pēc tajās spēlētā stila, tiesnešu noteikumu interpretācijas un, kas sevišķi svarīgi, konkurences līmeņa.
Neredzu jēgu strīdēties arī par to, kura līga skatāmāka. Katram patīk savs, un to ir jāciena. Ja par skatāmību, objektīvs rādītājs ir TV reitings un TV translācijas tiesību nauda, ko līga spēj iekasēt, balstoties uz šo reitingu. Šajā ziņā EPL pagaidām ir stipri priekšā pārējiem. Atkal, nesaku, ka tas ir slikti vai labi, tikai fakts.