Layout: current: getContentLayout (Cid: Cache\Templating\LayoutCustomizations\Esports\CustomizationSource512 ), alternative: getContentLayout (Cid: Cache\Templating\LayoutCustomizations\Esports\CustomizationSource512), Fid:120, Did:0, useCase: 3

"Chelsea" un "Manchester City" nespēj uzvarēt

Andris Mednis
Andris Mednis

"Chelsea" un "Manchester City" nespēj uzvarēt
Roberto Di Mateo un Mikaels Laudrups
Foto: AFP/Scanpix

Anglijas Premjerlīgas 10. kārtā līdzšinējie līderi Londonas "Chelsea" izbraukumā tikās ar "Swansea City". Pirms šīs spēles "Manchester United" pateicoties uzvarai pār Londonas "Arsenal", pārņēma vadību turnīra tabulā. "Chelsea" otrajā puslaikā izvirzījās vadībā, tomēr nespēja noturēt iegūto pārsvaru un spēle beidzās neizšķirti ar 1:1. Arī "Manchester City" izbraukumā nespēja gūt vārtus pret "West Ham", un spēle beidzās ar bezvārtu neizšķirtu 0:0.

Chelsea - Swansea

Līgas līderus gaidīja smaga izbraukuma spēle pret "Swansea City". Londonas kluba sastāvā traumu dēļ nevarēja spēlēt Dāvids Luiss un Huans Mata. Ņemot vērā to, ka pēdējo spēli diskvalifikācijas dēļ nācās izlaist Džonam Terijam, centra aizsarga pozīcijā kopā ar Gariju Keihilu spēlēja Broņislavs Ivanovičs, bet labās malas aizsardzībā spēlēja Sesars Aspilkueta. Bet laukuma vidū Matas vietā spēlēja Viktors Mozess. Spēles sākumā, 4. minūtē, pirmo bīstamo uzbrukumu izveidoja mājinieki, tomēr Pablo Ernandesa piespēle soda laukuma vidū tika pārtverta. "Chelse" atbildēja ar soda sitienu netālu no soda laukuma, bet Oskara sitiens trāpīja vārtsargau nostādītajā spēlētāju mūrī.

Puslaika turpinājumā mājinieku uzbrukumi izskatījās pārdomātāki, bet viesi atbildēja ar pretuzbrukumiem, kas bija bīstamāki. Spēles 27. minūtē no soda laukuma ar galvu bumbu vārtos sita Fernando Toress, bet "Swānsea" vārtsargs Herards Tremels bumbu tvēra. Puslaika beigu daļā "Chelsea" vairāk uzbruka, cenšoties gūt vārtus, tomēr līdz reālām vārtu gūšanas iespējām netika. "Swansea" aizsardībā darbojās diezgan droši un saskaņoti, un centās atbildēt ar pretuzbrukumiem, kuriem gan pietrūka precizitātes noslēgumā. Pēc pirmā puslaika godīgs bezvārtu neizšķirts.

Otrajā puslaikā viesi turpināja uzbrukt un 50. minūtē Azāra sitienu tvēra vārtsargs. Bet jau mirkli vēlāk pēc Mozesa sitiena ar galvu bumba lidoja pāri vārtiem. "Swansea" atbildēja ar bīstamu pretuzbrukumu, bet Ešlijs Kouls komandu glāba pārtverot pretinieka piespēli. Puslaika vidū favorīti beidzot atklāja rezultātu. 60. minūtē Azāra sitienu vārtsargs atvairīja, bet pēc sekojošā stūra sitiena veiksmīgi ar galvu bumbu vārtos novirzīja Mozess (0:1). Puslaika turpinājumā mājinieki daudz uzbruka, bet Premjerlīgas līderi centās rezultātu noturēt. Tomēr "Swansea" izdevās savu pārsvaru uzbrukumā realizēt gūtajos vārtos! Ernandess saņēmis bumbu pie soda laukuma precīzi to raidīja vārtu stūrī (1:1). Atlikušajā spēles laikā abas vienības centās izraut uzvaru, tomēr spēle tā arī beidzās ar neizšķirtu rezultātu. Šāds rezultāts ļāva "Manchester United" kļūt par Premjerlīgas līderiem.

West Ham - Manchester City

Abas komandas spēli sāka uzbrūkot. Jau ceturtajā minūtē tiesnesis fiksēja šaubīgu aizmuguri brīdī, kad Kevins Nolans raidīja bumbu "Manchester City" vārtos. Desmitajā minūtē līdzīga situācija bija pie mājinieku vārtiem, bet Balotelli līdz bumbai neaizsniedzās. Mājinieki uzbrukumi bija bīstamāki un 18. minūtē pēc Josi Benajuna sitiena Džo Hārts paspēja glābt vārtus. Pēc brīža jau Endijs Kerols no soda laukuma robežas sita pa vārtiem, bet bumba lidoja nedaudz garām vārtu stabam. 33. minūtē viens pret vārtiem nokļuva Balotelli, tomēr nespēja pienācīgi apstrādāt bumbu pēc centrējuma un sita pāri vārtiem. Puslaika beigu daļā Premjerlīgas čempioni izveidoja vairākas iespējas gūt vārtus, bet rezultāts palika neatklāts

Otrā puslaika sākumā viesi pilnībā dominēja spēlē un iespieda "West Ham" savā soda laukumā. Mājinieku centieni atvirzīt spēli tālāk no saviem vārtiem lielākoties bija neveiksmīgi un bija skaidrs, ka aizsardzībā koncentrētie spēki ilgi tā neizturēs! Un "West Ham" atbilde nebija ilgi jāgaida. 59. minūtē Kerols pēc centrējuma izdarīja sitienu pa vārtiem, bet bumba lidoja nedaudz garām vārtu stabam. Atlikušo spēles laiku "Manchester City" pavadīja nepārtrauktos uzbrukumos, tomēr "West Ham" spēlētāji cīnījās pašaizliedzīgi, nosargājot savus vārtus neskartus un neizšķirtu rezultātu.

Anglijas Premjerlīga, 10.kārta

DatumsLaiksSpēleRezultātsVārtu guvēji
03.11.14:45Man United - Arsenal2:1(1:0)van Pērsijs 3' Evrā 67' - Kasorla 90'
03.11.17:00Fulham - Everton2:2(1:0)Hovards 7' Sidvels 90' - Feleinī 55' 72'
03.11.17:00Norwich - Stoke1:0(1:0)Džonsons 44'
03.11.17:00Sunderland - Aston Villa0:1 (0:0)Agbonlahors 57'
03.11.17:00Swansea - Chelsea1:1(0:0)Ernandess 88' - Mozess 61'
03.11.17:00Tottenham - Wigan0:1 (0:0)Vatsons 56'
03.11.19:30West Ham - Man City0:0
04.11.15:30QPR - Reading
04.11.18:00Liverpool - Newcastle
05.11.22:00West Brom - Southampton

Turnīra tabula

VietaKomandaSUNZVAP
1.Man United1080226:1424
2.Chelsea1072122:1023
3.Man City1064018:922
4.Everton1045119:1317
5.Tottenham1052317:1417
6.Arsenal1043315:815
7.Fulham1043321:1615
8.West Ham1043313:1115
9.West Brom942313:1114
10.Newcastle934211:1313
11.Swansea1033415:1412
12.Wigan1032511:1611
13.Liverpool924312:1410
14.Norwich102448:1810
15.Stoke101638:109
16.Sunderland91626:99
17.Aston Villa102358:149
18.Reading804411:174
19.Southampton911714:264
20.QPR90367:183

Rezultatīvākie spēlētāji

VSpēlētājsKlubsSk
1.R.van PērsijsManchester United8
2.D.BāNewcastle7
3MičūSwansea6
L.SvaressLiverpool6
5S.FlečersSunderland5
Ž.DefoTottenham Hotspur5
E.DžekoManchester City5

Izmantotie resursi:
whoscored.com

     [+] [-]

, 2012-11-03 21:02, pirms 12 gadiem
Konsolju varonju bernudarza saiets - kas bus ja visi savainosies
Un kas bus, kad mums vairs nebus savainoti 3 pamatsastava aizsargi, vai tad Arsenal un citas komandas pat tos vienus vartus spees gut?
Ceru, ka City ari atlikushas 20 minutes tikpat nesakarigi speles uzbrukuma un pelniti MU bus ligas vadiba, pec shis kartas.
Slēpts komentārs no bloķēta lietotāja

  +1 [+] [-]

, 2012-11-03 21:29, pirms 12 gadiem
sasperjods rakstīja: Sveiks, jo bling bling ir EPL.
Kur Tu pats pie Bayern spēles?
es tur vienīgais sajūsminos par bavāriešu ēdienkarti
Noskatījos un nopriecājos, jo viss gāja kā smērēts. Mani favorīti sasita vārtus un lieta darīta, kamēr galvenie konkurenti zaudēja punktus. Tagad kārta dienas centrālajam mačam - "Juventus"-"Inter"

  -2 [+] [-]

, 2012-11-03 21:30, pirms 12 gadiem
Bet secinājums ir tāds, ka EPL kļuvusi vājāka, kamēr Bundeslīga ir pietuvojusies, bet La Liga aizgājusi garām.

  -3 [+] [-]

, 2012-11-03 21:37, pirms 12 gadiem
Hose Girtinho rakstīja: Bet secinājums ir tāds, ka EPL kļuvusi vājāka, kamēr Bundeslīga ir pietuvojusies, bet La Liga aizgājusi garām.
La Liga uz doto brīdi valda!

     [+] [-]

, 2012-11-03 21:43, pirms 12 gadiem
Hose Girtinho rakstīja: Nu, bērniem par intelektuālākām līgām tiešām ir mazāka interese, tur nu Tev taisnība. Un papildus ažiotāžu rada tiesnešu biežās kļūdas, kuru Anglija nekad nav trūcis. Jo vairāk strīdīgu momentu, jo lielāka ažiotāža, grūti nepiekrist
Nu cienītais, viss jau būtu kārtībā, ja vien pats censtos celt vispārējo futbola sapratnes līmeni sabiedrībā Citādi "uzbraucieni" citiem izskatās smieklīgi, jeb pareizāk sakot - čurāšana pret vēju! Ja ir sava doma, tad labāk to "laist pasaulē", muļķus jau sašķiros bez tevis

  +1 [+] [-]

, 2012-11-03 21:46, pirms 12 gadiem
ABa rakstīja: Nu cienītais, viss jau būtu kārtībā, ja vien pats censtos celt vispārējo futbola sapratnes līmeni sabiedrībā Citādi "uzbraucieni" citiem izskatās smieklīgi, jeb pareizāk sakot - čurāšana pret vēju! Ja ir sava doma, tad labāk to "laist pasaulē", muļķus jau sašķiros bez tevis
Protams, Tev taisnība

  +1 [+] [-]

, 2012-11-03 21:46, pirms 12 gadiem
hugo33 rakstīja: La Liga uz doto brīdi valda!
Āmen! Gaidu Bundeslīgas ēru, klusībā ceru uz Itālijas progresu.

     [+] [-]

, 2012-11-03 21:48, pirms 12 gadiem
Beidzu 8 sekundēs rakstīja: a toties 50%mu spēlētājī labprāt piedalās praidā!
Nu tad jau tev ir kur pasiekaloties perdel.

  +2 [+] [-]

, 2012-11-03 21:54, pirms 12 gadiem
Hose Girtinho rakstīja: Āmen! Gaidu Bundeslīgas ēru, klusībā ceru uz Itālijas progresu.
Par Serie A neņemšos spriest, bet šogad Bundeslīgas grandi Dortmunde un Bayern izskatās nopietni pretendenti uz labām vietām ČL..
Slēpts komentārs no bloķēta lietotāja

  +2 [+] [-]

, 2012-11-03 22:00, pirms 12 gadiem
inis rakstīja: Uz doto brīdi valda divas komandas nevis La Liga,bet iespējams jau nākošgad pasaules bagātākais cilveks no Meksikas pirks vienu Spānijas komandu un taisīs par superklubu,un tad gan būs ziepes Barsai un Real....
Malaga, Valencia, Atletico Madrid, Sevilla ir pa spēkam uzvarēt jebkuru EPL komandu..
Pilnīgi nepiekrītu ka La Liga ir tikai 2 komandu līga. Vāju komandu tur nav, un to apliecina arī ČL..

     [+] [-]

, 2012-11-03 22:01, pirms 12 gadiem
Hose Girtinho rakstīja: Āmen! Gaidu Bundeslīgas ēru, klusībā ceru uz Itālijas progresu.
Bundeslīgai protams ir pamatoti argumenti tuvākajā laikā kļūt par "izsitējiem"(man gan ir nelielas pamatotas šaubas)! Bet kādi varētu būt argumenti Itālijai tiešām trūkst iztēle!
Slēpts komentārs no bloķēta lietotāja

     [+] [-]

, 2012-11-03 22:04, pirms 12 gadiem
ABa rakstīja: Bundeslīgai protams ir pamatoti argumenti tuvākajā laikā kļūt par "izsitējiem"(man gan ir nelielas pamatotas šaubas)! Bet kādi varētu būt argumenti Itālijai tiešām trūkst iztēle!
Bundeslīga jau ir viena no "grand" līgām, tas ir fakts. Bet Itālijas sakarā pagaidām ceru tikai uz progresu, neko vairāk. Lielākais potenciāls ir "Juventus", tad seko "Napoli" un "Inter". Gan jau atgriezīsies arī "Milan", tikai nu jau citā izskatā. Arī "Roma" vēl būs savas vārds sakāms, tā ka nav stresa šajā sakarā. Tikai laika jautājums.
Slēpts komentārs no bloķēta lietotāja
Slēpts komentārs no bloķēta lietotāja

  +1 [+] [-]

, 2012-11-03 22:08, pirms 12 gadiem
hugo33 rakstīja: Malaga, Valencia, Atletico Madrid, Sevilla ir pa spēkam uzvarēt jebkuru EPL komandu..
Pilnīgi nepiekrītu ka La Liga ir tikai 2 komandu līga. Vāju komandu tur nav, un to apliecina arī ČL..
Pa spēkam jau ir uzvarēt, bet vai ir pa spēkam "iziet cauri" visam nežēlīgajam EPL spēļu grafikam? Tāds ir grūtākais jautājums uz kuru arī man nav atbildes... Vai Barsa un Real spētu uzvarēt tajās "kaujās" kur laukums ir dubļi Ziemassvētkos un spēlētāji mirst laukumā jo skatītāji nemaz citu variantu nepiedāvā??? Līgas ir atšķirīgas, spēle atšķirās, lai nu katram tiek tas kas labāk patīk

     [+] [-]

, 2012-11-03 22:10, pirms 12 gadiem
sasperjods rakstīja: DB nemaz nav tik drošā situācijā
Nu pagaidām 1.vieta grupā..

  -1 [+] [-]

, 2012-11-03 22:12, pirms 12 gadiem
hugo33 rakstīja: La Liga uz doto brīdi valda!
Ar divām komandām

     [+] [-]

, 2012-11-03 22:15, pirms 12 gadiem
ronaldo12 rakstīja: Ar divām komandām
Gribēji teikt ar +/- 8 komandām..

  -2 [+] [-]

, 2012-11-03 22:23, pirms 12 gadiem
ronaldo12 rakstīja: Ar divām komandām
Tā var šķist tikai neizglītotam EPL "svētdienas skatītājam"

     [+] [-]

, 2012-11-03 22:26, pirms 12 gadiem
Hose Girtinho rakstīja: Bundeslīga jau ir viena no "grand" līgām, tas ir fakts. Bet Itālijas sakarā pagaidām ceru tikai uz progresu, neko vairāk. Lielākais potenciāls ir "Juventus", tad seko "Napoli" un "Inter". Gan jau atgriezīsies arī "Milan", tikai nu jau citā izskatā. Arī "Roma" vēl būs savas vārds sakāms, tā ka nav stresa šajā sakarā. Tikai laika jautājums.
Par Vāciju šaubu nav, bet principā tas attiecas uz Bayern! Paskaties reāli uz situāciju - futbols un finanses ir neatņemamas sastāvdaļas! Kaut vai uz savu iemīļoto Spāniju. Ja Barsa un Real nebūtu vienīgie klubi kuri dzīvo siltumnīcas apstākļos? Tu taču labi zini kā dzīvo abi superklubi un kāpēc viņi tik labi dzīvo...
Vot Bundeslīga tapēc man patīk (protams EPL ārpuskārtas). Klubu lielākie ieņēmumi saistīti ar stadioniem, bet Itālijā reti kuram klubam ir savs stadions!!! Nesaprotu kā tieši Itāļi domā izlīst no bedres kuru paši izrakuši? Cerēs ka FFP apmānīs jeb uz viņiem tas neattieksies?

     [+] [-]

, 2012-11-03 22:36, pirms 12 gadiem
ABa rakstīja: Par Vāciju šaubu nav, bet principā tas attiecas uz Bayern! Paskaties reāli uz situāciju - futbols un finanses ir neatņemamas sastāvdaļas! Kaut vai uz savu iemīļoto Spāniju. Ja Barsa un Real nebūtu vienīgie klubi kuri dzīvo siltumnīcas apstākļos? Tu taču labi zini kā dzīvo abi superklubi un kāpēc viņi tik labi dzīvo...
Vot Bundeslīga tapēc man patīk (protams EPL ārpuskārtas). Klubu lielākie ieņēmumi saistīti ar stadioniem, bet Itālijā reti kuram klubam ir savs stadions!!! Nesaprotu kā tieši Itāļi domā izlīst no bedres kuru paši izrakuši? Cerēs ka FFP apmānīs jeb uz viņiem tas neattieksies?
Ja futbols būtu tikai finanses, tad "Bayern" nebūtu konkurentu. Šobrīd topā ir un būs arī "Schalke" un Dortmunde (īpaši jau dēļ izcilā trenera). Spānija jau labu laiku vāc reitinga punktus visās frontēs, tas ir fakts. Anglija lēnām pūsts dēļ sava grafika, vismaz man ir tāda sajūta. Spānijai vienīgā problēma ir finansējuma sadalījums + tagad vēl tā krīze. Tomēr ar visu to "pārējie" klubi šobrīd ne tuvu nav vāji. Spānija un Portugāle ir pirmā platforma latīņamerikāņu talantiem, tas arī jāņem vērā. "Juventus" ir savs stadions, par ko liels prieks. Gan jau itālieši tiks galā. Nopietna problēma ir tieši ģeogrāfija. Ja Itālija būtu kā Anglija, tur vispār nebūtu nekādu problēmu; Itālija zeltu un plauktu. Un es joprojām nesaprotu, kas notiek ar to FFP. Nedaudz pazudusi interese par to.

     [+] [-]

, 2012-11-03 22:50, pirms 12 gadiem
Sezona nav pat viduci jus jau stridaties par suudiem... xD Man UTD aizsradzibas nav Chelsea ari nav, Man city (pat uzbrukuma) vispar suukaa... Kada Cl ar tadam komandam...

     [+] [-]

, 2012-11-03 22:51, pirms 12 gadiem
Hose Girtinho rakstīja: Ja futbols būtu tikai finanses, tad "Bayern" nebūtu konkurentu. Šobrīd topā ir un būs arī "Schalke" un Dortmunde (īpaši jau dēļ izcilā trenera). Spānija jau labu laiku vāc reitinga punktus visās frontēs, tas ir fakts. Anglija lēnām pūsts dēļ sava grafika, vismaz man ir tāda sajūta. Spānijai vienīgā problēma ir finansējuma sadalījums + tagad vēl tā krīze. Tomēr ar visu to "pārējie" klubi šobrīd ne tuvu nav vāji. Spānija un Portugāle ir pirmā platforma latīņamerikāņu talantiem, tas arī jāņem vērā. "Juventus" ir savs stadions, par ko liels prieks. Gan jau itālieši tiks galā. Nopietna problēma ir tieši ģeogrāfija. Ja Itālija būtu kā Anglija, tur vispār nebūtu nekādu problēmu; Itālija zeltu un plauktu. Un es joprojām nesaprotu, kas notiek ar to FFP. Nedaudz pazudusi interese par to.
Tu nedaudz kļūdījies pirmajā punktā, ne tikai Bayern, bet arī MU Šobrīd finanšu jomā ar MU nevar sacensties neviens ( par to var pārliecināties ikviens). Bet Bayern ir spēcīgs pretinieks jau šobrīd, kad, ja nemaldos, vēl nav nomaksājuši visu stadionu. Pārējie vācu klubi vēl labu laiku nevarēs konkurēt finansiālā ziņā. Juve protams ir izņēmums(patīkams) sakarā ar stadionu, paskatīsimies kā kopumā itāļu futbolu uztvers sponsoru jaunie izcenojumi... Bet par angliju runājot, nu kur viņi irsā liksies??? Tu kaut nedaudz piemet tos ciparus kurus no TV nākamās sezonas saņems nosacītie Southampton!!! Nu tādus skaitļus pat sapņos nebūs redzējuši spāņu, itāļu utt lejasgala klubi. Diezgan naivi cerēt, ka "labākie" spēlētāji atteiksies no naudas lai skraidītu siltākā vietā...

     [+] [-]

, 2012-11-03 23:07, pirms 12 gadiem
Jā, un runājot par FFP, tur lielajiem klubiem kuriem ir savs stadions, un kuri necenšas "uzreiz lēkt pāri galvai", praktiski nekādas problēmas nebūs... Bet principā FFP ir pārāk apjomīgs projekts, kuru ir interesanti "pastudēt" bet pārāk gari izstāstīt

  -1 [+] [-]

, 2012-11-03 23:09, pirms 12 gadiem
Hose Girtinho rakstīja: Nu, es jau cenšos jūs ganīt, tikai Tu joprojām tālāk par šo bērnudārzu neesi ticis
Nu tur kur es esmu, tur arī bērnudārs pilns ar čelsikiem, šitijiem, barsiem un vafelēm (tā es saucu VEF fanus)

  +1 [+] [-]

, 2012-11-03 23:52, pirms 12 gadiem
ABa, es "Bayern" biju domājis Bundeslīgas sakarā (tāpēc minēju arī "Schalke" un "Borussia").

     [+] [-]

, 2012-11-03 23:54, pirms 12 gadiem
Kurzemes Patriots rakstīja: Nu tur kur es esmu, tur arī bērnudārs pilns ar čelsikiem, šitijiem, barsiem un vafelēm (tā es saucu VEF fanus)
Tu aizmirsi "cilvēkus, kuri mudās", tai skaitā sevi. Neko nezinu par lauķu izklaidēm, tāpēc neņemšos komentēt. Un Tevis lietotie apzīmējumi tikai parādā Tavu intelektu, vai drīzāk tā neesamību. Žēl Tevis

     [+] [-]

, 2012-11-04 09:42, pirms 12 gadiem
Hose Girtinho rakstīja: Nu, es jau cenšos jūs ganīt, tikai Tu joprojām tālāk par šo bērnudārzu neesi ticis
Nu tur kur es esmu, tur arī bērnudārs pilns ar čelsikiem, šitijiem, barsiem un vafelēm

     [+] [-]

, 2012-11-04 09:43, pirms 12 gadiem
Hose Girtinho rakstīja: Tu aizmirsi "cilvēkus, kuri mudās", tai skaitā sevi. Neko nezinu par lauķu izklaidēm, tāpēc neņemšos komentēt. Un Tevis lietotie apzīmējumi tikai parādā Tavu intelektu, vai drīzāk tā neesamību. Žēl Tevis
Nē, neaizmirsu. Un nē tie nav mani apzīmējumi.

     [+] [-]

, 2012-11-04 10:02, pirms 12 gadiem
Kurzemes Patriots rakstīja: Nē, neaizmirsu. Un nē tie nav mani apzīmējumi.
Nu, tātad es Tevi nedaudz palaboju, jo arī ManUtd fanu bērnudārza grupiņā netrūkst Un ja jau tie nav Tavi apzīmējumi, tad rodas jautājums, cik infantilā sabiedrībā Tu uzturies, ja reiz saklausies tik banālus apzīmējumus, kurus intelektuāli cilvēki parasti neizmanto

     [+] [-]

, 2012-11-04 11:27, pirms 12 gadiem
Hose Girtinho rakstīja: Nu, tātad es Tevi nedaudz palaboju, jo arī ManUtd fanu bērnudārza grupiņā netrūkst Un ja jau tie nav Tavi apzīmējumi, tad rodas jautājums, cik infantilā sabiedrībā Tu uzturies, ja reiz saklausies tik banālus apzīmējumus, kurus intelektuāli cilvēki parasti neizmanto
ManUtd fanu bērnudārzs nemaz neeksistē

  -1 [+] [-]

, 2012-11-04 14:32, pirms 12 gadiem
Tas priecē man kaa MAN UTD fanam!