"Arsenal" - "United" cīņā kaujiniecisks neizšķirts
Šodien Anglijas Premjerlīgas centrālajā spēlē Londonas "Arsenal" savā laukumā nospēlēja neizšķirti 2:2 ar Mančesteras "United". Londonieši izrāva neizšķirtu pēdējās spēles minūtēs.
Pirmais puslaiks aizritēja kā prognozēts - "Arsenal" uzbruka vairāk, bet "United" spēlēja kā otrais numurs. Londoniešu ofensīvais futbols gan augļus nenesa - no pirmajām 45 minūtēm atmiņā palika vien Viljama Gallasa sitiens ar galvu pēc Seska Fabregasa izpildītā soda sitiena, kad "United" vārtsargs Edvins van der Sārs bumbu atvairīja pieliekot lielas pūles. Arī "United" labu iespēju iesist vārtus nebija, tomēr pašā puslaika izskaņā mančesteriešiem tomēr izdevās izvirzīties vadībā. Reidu veica Veslijs Brauns, piespēlēja Krištianu Ronaldu uz malu, bet portugālis tālāk bumbu pāradresēja Veinam Rūnijam, kuram sitiens īsti neizdevās, taču to ar roku pielaboja nelaimes putns Gallass - Manuels Almunija ar šo sitienu netika galā, 1:0 "United" labā.
Tomēr tuvojoties cīņas beigām, "United" arvien biežāk sāka līst ārā no savas aizsardzības zonas, un 82. minūtē tas atnesa rezultātu. Uz maiņu uznākušais Luijs Saā izpildīja lielisku piespēli Patrisam Evram, kurš tālāk atdeva bumbu Krištianu Ronaldu - portugālis no neliela attāluma pustukšos vārtos trāpīja un 2:1 "United" labā. Drīz vien šai mačā bumba gandrīz tika iesista savos vārtos otrreiz - tomēr, "United" par laimi, Evra vien skāra vārtu pārliktni. Līdzīgi kā spēlē ar "Liverpool", arī šoreiz "Arsenal" pašā mača galotnē izglābās - savu vainu par pirmā puslaika neveiksmi laboja Gallass - lai gan viņa sitienu van der Sārs atsita, bumba jau bija šķērsojusi vārtu līniju. 2:2.
"United" tādējādi pārtrūkusi astoņu uzvaru sērija, bet "Arsenal" turpina turnīru bez zaudējumiem, atrodoties 1. vietā un apsteidzot "United" pateicoties vairāk gūtajiem vārtiem.
Anglijas Premjerlīga.
3. novembris.
Arsenal - Manchester U. 2:2 (0:1) (Fabregass 48', Gallass 90' - Gallass 45' (s.v.), Ronaldu 82')
Pārējās šīs dienas spēles.
17:00 Aston Villa - Derby County
17:00 Everton - Birmingham C.
17:00 Fulham - Reading
17:00 Middlesbrough - Tottenham H.
17:00 Newcastle U. - Portsmouth
17:00 Wigan Athletic - Chelsea
19:15 Blackburn R. - Liverpool
Turnīra tabula.
1. "Arsenal" 11 27
2. "Manchester United" 12 27
3. "Manchester City" 11 22
4. "Chelsea" 11 21
5. "Blackburn Rovers" 10 21
6. "Liverpool" 10 20
7. "Portsmouth" 11 19
8. "Newcastle United" 10 17
9. "Everton" 11 16
10. "Aston Villa" 9 15
11. "West Ham United" 10 14
12. "Reading" 11 13
13. "Birmingham City" 11 11
14. "Fulham" 11 9
15. "Sunderland" 11 9
16. "Middlesbrough" 11 8
17. "Wigan Athletic" 11 8
18. "Tottenham Hotspur" 11 7
19. "Bolton" 11 6
20. "Derby" 11 6
Rezultatīvākie spēlētāji.
1. Mvaruvari ("Portsmouth") 7
2.-5. Adebajors ("Arsenal") 6
2.-5. Anelka ("Bolton") 6
2.-5. Kīns ("Tottenham") 6
2.-5. Fabregass ("Arsenal") 6
6.-8. Van Pērsijs ("Arsenal") 5
6.-8. Makartijs ("Blackburn") 5
6.-8. Rūnijs ("Manchester United") 5
Foto: AP
-1 [+] [-]
-2 [+] [-]
[+] [-]
+4 [+] [-]
Kopumā neizšķirts bija atbilstošs rezultāts - divas spēkos ļoti līdzvērtīgas komandas. Otrie United vārti šķiet bija visskaistākais moments lieliskā mačā. Nedaudz uzslavēšu pretiniekus - Arsenal malači cīnījās līdz galam un tas atmaksājās, kaut gan man likās, ka pēc gūtajiem 2. vārtiem United diezgan pārliecnoši kontrolēja situāciju. Diemžēl nekā..
Turpmākā PL sezona solās būt interesanta, kas zin - varbūt šoreiz cīņā par titulu iesaistīsies vairāk nekā divas komandas.
+5 [+] [-]
+2 [+] [-]
Arsenal paļubomu labākie
+3 [+] [-]
+1 [+] [-]
galvenais, ka veel joprojaam esam prieksaa ar 1 speeli rezervee
[+] [-]
Bet taa jau arii bija....tik nesaprotu, kaapeec vaarti ir ieskaitiiti Rooney
+3 [+] [-]
Ja man pirms spēles teiktu, ka būs neizšķirts es visdrīzāk būtu apmierināts. Ja man brīdī, kad bija 1:1 (ap 60 min), teiktu, ka būs neizšķirts, es arī būtu apmierināts. Bet ņemot vērā, ka United izvirzījās vadībā 82. min un turklāt līdz 90. min. kontrolēja notikumus laukumā, uzmācas vismaz neliela depresija. Tomēr kā jau teicu, man patīk, ka Arsenal priecājas par neizšķirtu it kā tā būtu uzvara PL - tas tikai pierāda, ka United šosezon joprojām ir "the team to beat".
-1 [+] [-]
Šoreiz sesks un kompānija atkal izlīda, jā atkal! Sāk jau piebesīt
Bet nu spēle līderu cienīga! Ronaldu iespļāva sejā visiem di _rsējiem un svilpējiem! Un Arsanala veiksme neturpināsies mūžīgi ar galotnēs izlīšanu, drīz nāks arī ilgi gaidītie zaudējumi! Čempis tik uzņem apgriezienu, būs interesati!
Glory United!!!
We will stand!!!
+1 [+] [-]
-3 [+] [-]
[+] [-]
Anglju faniem savas paargudriibas var braukt baarstiit uz Pariizi.Kas i negribat?"
Dažbrīd tu esi vienkārši jocīgs. Sorry, bet tavām iedomām, ka Arsenal nez kāpēc šosezon pēkšņi ir galvas tiesu pārāks par citām PL komandām, nav pilnīgi nekāda pamata. Labāk kopā ar citiem Arsenal faniem būtu priecājies par to pašu pēdējā minūtē izvilkto neizšķirto, ak pareizi, es aizmirsu, ka tu nemaz neesi Arsenal fans, bet gluži vienkārši turi īkšķi par francūžiem. Tā turēt - tieši Evra ar Saha atnesa United otro vārtu guvumu.
+6 [+] [-]
Gribētu, lai tu nosauc kaut 1 konkrētu epizodi, kur viņš šodien nosimulēja. Par Andersonu piekrītu - puisim ir baigais talants, taču Fergusonam vajadzētu viņu atradināt no Portugālē tik ierastās pietēlošanas.
+1 [+] [-]
Gaidu MU fanu sacereejumus sajaa sakaraa!
P.S. A mosh tagad njemt un saiisinaat speeles laiku liidz 80 min. taa lai Arsenal nevareetu izliist??? Chalji futbols ilgst 90 min. + veel pastaav kompensaacijas laiks. Ja MU nevar notureet pedeejaas sekundes, tad pasi vien vainiigi!
+2 [+] [-]
-1 [+] [-]
minuutes nenosauksu, bet bija.....mazliet sliipeetaak, bet bija simulaacijas!
+4 [+] [-]
Un par šo neiedoto pendeli - cik % šādu gadījumu tiesneši anglijas premjerlīgā piešķir pendeles?
[+] [-]
-1 [+] [-]
+1 [+] [-]
-4 [+] [-]
zeel ka taa..
+3 [+] [-]
Gaidu MU fanu sacereejumus sajaa sakaraa!"
Cik tipiska latvieša uzvedība - vainot tiesnesi. Hleba situācija - par tādu pieskārienu PL pendeles nedod. Ja Hleba vietā būtu bijis Ronaldo, bet Vidiča, teiksim, Gallass, tad tu šeit bez šaubām atkal sūdzētos par Ronaldo tēlošanu. Objektīvs viedoklis šeit šķiet ir retums. Hārgrīvza roka - sorry, bet par netīšu spēli ar roku, kas rodas pēc sitiena no 1 m attāluma, pendeles nedod. Un tā tam arī jābūt. Hārgrīvzs nebija pacēlis roku gaisā, tā bija gandrīz piespiesta. Cerība šādā situācijā iegūt 11m sitienu ir diezgan pamatota, taču lēmums to nepiešķirt ir pilnīgi pareizs. Atkal jāsaka, ja būtu bijusi līdzīga situācija Arsenal soda laukumā, vai tev neliktos, ka tas ir nedaudz nepareizi nozīmēt 11m par netīšu spēli ar roku, ņemot vērā, ka sitiens bija no ļoti tuva attāluma un no kontakta nebija iespējams izvairīties?
+2 [+] [-]
-2 [+] [-]
Dandij un tev ar viss ar smadzenēm kārtībā? Gada svarīgākajā spēlē tu vari uz fifa08 savākties un sasist cik tu gribi. Sezona tikai uzņem abarotus.
+1 [+] [-]
Man žēl tevi apbēdināt Dendij, bet šāda, tevis iedomāta pārākuma vienkārši nav. Jā Arsenal ir laba komanda, kas šobrīd ir/bija diezgan labā formā, taču tas ne tuvu nav nekāds pārākums. Lūk 2000. gada sezonā, kad United uzvarēja Arsenal ar, ja nemaldos, 6:1, tas bija pārākums
+1 [+] [-]
+1 [+] [-]
+1 [+] [-]
+3 [+] [-]
[+] [-]
+1 [+] [-]
Saha vienmēr ir bijis spēlētājs ar lielisku potenciālu un nereti to arī ir parādījis, tomēr tās traumas žēl, jo potenciāli viņš varēja kļūt par stabilu Francijas izlases pamatsastāva uzbrucēju līdzās Henry.
+2 [+] [-]
Esmu Man Utd fans, tomēr nedomāju, ka tam bija sakars tikai ar veiksmi. Veiksme, protams, ir vajadzīga gandrīz jebkurā situācijā, taču šeit vairāk pie vainas ir Arsenal apsveicamā vēlme nepadoties un divas kļūdas aizsardzībā no United puses.
+1 [+] [-]
Nu taapeec jau arii teicu, ka neko shajaa machaa netaisos novelt uz paveikshanos vai nepaveikshanos.
+1 [+] [-]
es nevainoju tiesnesi....manupraat vinjs nostraadaaja perfekti....tikai es atgaadinaaju, kaa vareetu buut bijis, ja buutu iedotas pendeles!
+3 [+] [-]
Par to priecasanos par neizskirtu, domaju, ja speletu uz Old Trafford un MU butu iedzineju loma... MU sava laukuma ar priecatos, ja butu zaudejusi un pedeja minute izrautu neizskirtu. Ta ka nevajag te muldit par daudz!
+1 [+] [-]
[+] [-]
+1 [+] [-]
Loģiski, ka priecātos. Arī Arsenal priecāšanās ir loģiska. Atšķirība ir tikai tāda, ka Arsenal gadījumā tas jau ir noticis, bet Old Traffordā spēle nemaz vēl nav bijusi. Kas zina varbūt 8. aprīlī United priecāsies par uzvaru, nevis neizšķirtu. Patiesībā tas bija tikai tāds neliels, draudzīgs uzbrauciens Arsenal faniem, kas pirms mača bija pārliecināti par savu mistisko pārākumu un grasījās samierināties tikai par uzvaru. Nav jau tāpēc uzreiz tā jāsatraucas
+2 [+] [-]
Ak, jā profesionālais futbola spēlētājs ir runājis. Atvainojas - TUR bija roka, Hargreivs izvilka bumbu ar roku no tukšiem vārtiem. BIJA JĀBŪT 11m soda sitienam. ATKAL tiesneši NOROK ARSENAL. Atvainojos par savu muļķīgo iedomu, ka par šādu "spēli ar roku" pendeles nedod. Piedod varenais slokji...
[+] [-]
+4 [+] [-]
[+] [-]
Saki ko gribi, bet šeit vienmēr tiek pārsvarā komentēts tendenciozi, tāpēc mans gala vārds par spēli ir tāds - labi, ka izlīda, slikti, ka nenospēlēja džeki kā prot
+2 [+] [-]
Taisnība. Pendeles varēja tikt iedotas, īpaši izslavētās rokas gadījumā. Taču abos gadījumos tiesnesim bija pamatots iemesls tās neiedot. Tie nebija gadījumi, ka bija ar 100% pārliecību jākliedz PENDELE. Šādi lēmumi var tikt pieņemti vai nē. Šajā gadījumā Arsenal nedaudz nepaveicās, taču tam nav nekāda sakara ar sliktu tiesāšanu par labu Man Utd. Tiesnesis abās situācijās (īpaši rokas gadījumā) redzēja, kas notiek un pamatoti izlēma nenozīmēt 11m.
-1 [+] [-]
+2 [+] [-]
Man žēl tevi apbēdināt, bet tā visdrīzāk nebūtu. Es būtu norādījis, ka tur varēja nozīmēt 11m (ko es atzīstu arī šajā gadījumā), taču atzītu, ka tiesneša lēmums bija pamatots un tas nebija 100% 11m soda sitiens.
Var jau būt, ka tā nenotiktu, un es līdzīgi tev sāktu nepamatoti litot rupjus vārdus un apvainotu pretinieku fanus.
[+] [-]
Neko dariit, jaasamierinaas vien ir...
+4 [+] [-]
Pretinieku nīšana manā skatījumā nekad nav bijusi labākā īpašība. Jo uzskatu, ka savas komandas atbalstīšana obligāti nenozīmē pretinieku nicināšanu un nolamāšanu. Kaut gan no otras puses man diemžēl ir līdzīga nepatika pret Liverpool.
-1 [+] [-]
+2 [+] [-]
Par to varēt nevarēt tev piekritīšu... nākamreiz gan pavērošu tavu attieksmi pret notiekošo līdzīgās situācijās MU spēlēs
Par rupjiibaam - tās izcēlās tavas sākotnēji kategoriskās attieksmes pret roku dēļ, bet nu pēdējā atziņa jau bija ok..
+3 [+] [-]
+3 [+] [-]
[+] [-]
[+] [-]
+2 [+] [-]
"atklaati izraadu savu nepatiku pret MU?Man shii nepatika ir vismaz gadus 15"
Intereses pēc - kāpēc šāda nepatika? Ņemot vērā tevis pieminētos 15 gadus, tā nevarētu būt vienkārša skaudība, jo pie Arsenal stūres Vengers sēdās tikai pirms 10 gadiem un līdz tam Arsenal bija izteikta britu komanda. Turklāt Man Utd faniem jau kopš karaļa, visu laiku izcilākā Francijas dēla Ērika laikiem vienmēr ir bijušas patīkamas jūtas pret Franciju. Būtu vienkārši interesanti uzzināt
-3 [+] [-]
+1 [+] [-]
-1 [+] [-]
[+] [-]
[+] [-]
[+] [-]
+4 [+] [-]
Tev jā, man un domājams arī citiem United faniem tas ir Karalis Ēriks. Par frančiem, kas nav spēlējuši United man, godīgi sakot, nav nekādas intereses.
+2 [+] [-]
+3 [+] [-]
+2 [+] [-]
Gribētu palabot - tas ir visa britu futbola simbols. Lielākās United leģendas ir bijuši briti un īri, nevis tikai angļi - Bests (Ziemeļīrija), Lavs (Skotija), Čarltons un Edvardss (Anglija), Giggss (Velsa). Patiesībā tieši tas ir tas, kas man patīk United - viņi lepojas ar to, ka ir britu komanda. Taču man nekas nav pret ārzemnieku spēlēšanu United.
"Par Arsenal nefanoju 15 gadu"
To jau pats izsecināju, jo pirms Vengera atnākšanas Arsenal bija vēl izteiktāka angļu komanda nekā United (kuru simbols tajā laikā bija francūzis).
"kad Vengers paarveidoja komandu,atbriivojoties no angljiem"
Šito gan nesaki nevienam īstam Arsenal fanam, varētu rasties pārpratums - viņi burtiski dievināja Toniju Adamsu un Ijanu Raitu...
[+] [-]
tik tuvu bet tomeer..
-2 [+] [-]
+6 [+] [-]
Šeit mūsu viedokļi atšķiras.
Pats par United fanoju kopš 1997. gada. Pirmā klubu spēle, ko redzēju no pirmās līdz pēdējai minūtei (tad man bija apmēram 12 gadi, jā, man nav tādas futbola pieredzes kā tev ) bija ČL spēle Old Traffordā starp United un Porto. Tolaik īpaši nesekoju līdzi sportam, nemaz nerunājot par sporta karali futbolu. Taču pēc tā mača es kļuvu ne tikai par United fanu, bet par futbola fanu vispār. Priekš manis United=Futbols, jo tieši Giggss, Skolzs, Kols, Nevils, Kīns un Kantonā man lika iemīlēt futbolu. Tādēļ arī mana fanošana ir savādākā - kopš tās dienas sekoju līdzi pilnīgi visām United spēlēm (sākumā gan tikai rezultātiem ) un par United fanošu tik ilgi, kamēr skatīšos futbolu. Es nefanoju par United tikai dēļ kāda spēlētāja vai lieliskā Sera Aleksa dēļ, es viņus atbalstu tādēļ, ka man šī komanda ir īpaša, tā ir mana komanda, to es sapratu jau mirklī, kad viņus pirmo reiz ieraudzīju.
+3 [+] [-]
Man ir tiesi taa pati situaacija (tikai ar Arsenal)!
+1 [+] [-]
un tikai tagad pasaki, ka gribi lai Vengers atbriivojas no Walcota!
[+] [-]
Žēl ka Arsens boys nevinnēja!
-1 [+] [-]
-1 [+] [-]
+1 [+] [-]
[+] [-]
Arsenal cietoksnis arī tika ieņemts 2 reizes. Tas tikai apliecina ''MU'' lielisko formu uzbrukumā...
+3 [+] [-]
Protams, šeit tev ir taisnība. Tomēr United ir, kā lai to labāk pasaka, īpaša komanda. Tai vienmēr ir piemitusi tāda savdabīga aura, kāda ir varbūt tikai vēl pāris komandām Eiropā, kuras dēļ arī viņiem ir liels skaits fanu un nīdēju/apskaudēju (neitrālo praktiski nav). Domāju, ka šī "aura" nepazudīs arī gadījumā, ja Fergusonu nomainīs kāds itālis (ļoti maz ticams) vai spānis (arī maz ticams). Pazīstu United fanus (protams, ne no Latvijas), kuri komandu atbalsta jau kopš 50to gadu beigām - viņi ir pieredzējuši gan Minhenes traģēdiju 1958. gadā, gan Sera Basbija komandas augšāmcelšanu un triumfu 1968. gada Eiropas kausā, gan 1976. gada izkrišanu no PL, gan komandas viduvējo sniegumu 20 gadu garumā. Taču par spīti tam visam viņi turpināja atbalstīt komandu, tas ir tas, ko es uzskatu par īstu komandas atbalstīšanu
Cik saprotu tev vairāk interesē, kādas tautības ir spēlētāji. Man ir gluži pretēji - man pilnīgi neinteresē, no kurienes nāk spēlētājs, jo tiklīdz viņš uzvelk Man Utd formu, viņš kļūst par manas komandas spēlētāju. Ne pa velti Old Traffordā ir karogs ar uzrakstu - Republic of Mancunia...
-1 [+] [-]
[+] [-]
Un pilnīgi blakus jautājums ir ilgtermiņa uzticība komandai. Es domāju, ka fanošana sākas manis raksturotajā vai ļoti līdzīgā veidā, bet vēlāk, ilgstoši fanojot par kādu konkrētu komandu, rodas sava veida patriotisms. Turklāt jāņem arī vērā, ka šo 'patriotismu' pastiprina komandas ģeogrāfiskā atrašanās vieta (Anglijas gadījumā pilsēta, kurā klubs bāzējas), kas Latvijas gadījumā, runājot par R-Eiropas klubiem, nav aktuāls jautājums.
Līdz ar to es pilnībā piekrītu Dandijam! Plusiņš no manis.
[+] [-]
Ja driikst, tad es labpraat veeleetos iepaziities ar tavu slikto francuuzu un labo anglju sarakstu!
[+] [-]
-1 [+] [-]
Dandij, man tev tāds retorisks jautājums: ko tu teiktu, ja Vengers ar visiem saviem franču un Francijas līgas spēlētājiem būtu nokļuvis nevis Arsenal, bet MU? Ko tad?
[+] [-]
[+] [-]
Labie angļi-Bents,Kembels un Volkots
[+] [-]
Labie angļi-Bents,Kembels un Volkots"
Kāpēc tieši tādā izvēle? Par Kembelu un Volkotu skaidrs - tie ir Arsenal bijušais/pašreizējais spēlētājs. Bet ar ko, piemēram, tavu svētību izpelnījies Bents (cik saprotu runa par to, kurš vārdā Darens un šobrīd ar grūtībām cīnās par vietu Tottenham sastāvā) un ar ko tavu naidu izpelnījies viens no ilggadējiem Francijas izlases aizsardzības balstiem Juventus leģenda Tjurāms?
[+] [-]
Par francuuzhiem-shie triis ir galvenie vaininieki tam,ka Francijas izlase shobriid buksee.Turklaat vinji nekaadi negrib saprast,ka vinju laiks ir pagaajis
[+] [-]
[+] [-]