Layout: current: getContentLayout (Cid: Cache\Templating\LayoutCustomizations\Esports\CustomizationSource512 ), alternative: getContentLayout (Cid: Cache\Templating\LayoutCustomizations\Esports\CustomizationSource512), Fid:120, Did:0, useCase: 3

"Arsenal" - "United" cīņā kaujiniecisks neizšķirts

Edmunds Novickis
Edmunds Novickis @EdmundsN

Šodien Anglijas Premjerlīgas centrālajā spēlē Londonas "Arsenal" savā laukumā nospēlēja neizšķirti 2:2 ar Mančesteras "United". Londonieši izrāva neizšķirtu pēdējās spēles minūtēs.

Pirmais puslaiks aizritēja kā prognozēts - "Arsenal" uzbruka vairāk, bet "United" spēlēja kā otrais numurs. Londoniešu ofensīvais futbols gan augļus nenesa - no pirmajām 45 minūtēm atmiņā palika vien Viljama Gallasa sitiens ar galvu pēc Seska Fabregasa izpildītā soda sitiena, kad "United" vārtsargs Edvins van der Sārs bumbu atvairīja pieliekot lielas pūles. Arī "United" labu iespēju iesist vārtus nebija, tomēr pašā puslaika izskaņā mančesteriešiem tomēr izdevās izvirzīties vadībā. Reidu veica Veslijs Brauns, piespēlēja Krištianu Ronaldu uz malu, bet portugālis tālāk bumbu pāradresēja Veinam Rūnijam, kuram sitiens īsti neizdevās, taču to ar roku pielaboja nelaimes putns Gallass - Manuels Almunija ar šo sitienu netika galā, 1:0 "United" labā.

Jau pašā otrā puslaika sākumā "United" savu pārsvaru izniekoja - van der Sārs izgājienā atsita bumbu, taču aizsargi viņam nepalīdzēja. Bumba vārtu priekšā nonāca pie Fabregasa un 1:1. Pēc rezultāta izlīdzināšanās atkal turpinājās 1. puslaikā redzētais - "Arsenal" nesekmīgi veidoja savus uzbrukumus, bet "United" atbildēja ar retiem pretuzbrukumiem. Londonieši izpildīja dažus neprecīzus tālsitienus, bet mančesteriešu labākā iespēja bija, kad Rūnijs no diezgan neliela attāluma sita ar galvu - arī garām.

Tomēr tuvojoties cīņas beigām, "United" arvien biežāk sāka līst ārā no savas aizsardzības zonas, un 82. minūtē tas atnesa rezultātu. Uz maiņu uznākušais Luijs Saā izpildīja lielisku piespēli Patrisam Evram, kurš tālāk atdeva bumbu Krištianu Ronaldu - portugālis no neliela attāluma pustukšos vārtos trāpīja un 2:1 "United" labā. Drīz vien šai mačā bumba gandrīz tika iesista savos vārtos otrreiz - tomēr, "United" par laimi, Evra vien skāra vārtu pārliktni. Līdzīgi kā spēlē ar "Liverpool", arī šoreiz "Arsenal" pašā mača galotnē izglābās - savu vainu par pirmā puslaika neveiksmi laboja Gallass - lai gan viņa sitienu van der Sārs atsita, bumba jau bija šķērsojusi vārtu līniju. 2:2.

"United" tādējādi pārtrūkusi astoņu uzvaru sērija, bet "Arsenal" turpina turnīru bez zaudējumiem, atrodoties 1. vietā un apsteidzot "United" pateicoties vairāk gūtajiem vārtiem.

Anglijas Premjerlīga.
3. novembris.

Arsenal - Manchester U. 2:2 (0:1) (Fabregass 48', Gallass 90' - Gallass 45' (s.v.), Ronaldu 82')

Pārējās šīs dienas spēles.
17:00 Aston Villa - Derby County
17:00 Everton - Birmingham C.
17:00 Fulham - Reading
17:00 Middlesbrough - Tottenham H.
17:00 Newcastle U. - Portsmouth
17:00 Wigan Athletic - Chelsea
19:15 Blackburn R. - Liverpool

Turnīra tabula.
1. "Arsenal" 11 27
2. "Manchester United" 12 27
3. "Manchester City" 11 22
4. "Chelsea" 11 21
5. "Blackburn Rovers" 10 21
6. "Liverpool" 10 20
7. "Portsmouth" 11 19
8. "Newcastle United" 10 17
9. "Everton" 11 16
10. "Aston Villa" 9 15
11. "West Ham United" 10 14
12. "Reading" 11 13
13. "Birmingham City" 11 11
14. "Fulham" 11 9
15. "Sunderland" 11 9
16. "Middlesbrough" 11 8
17. "Wigan Athletic" 11 8
18. "Tottenham Hotspur" 11 7
19. "Bolton" 11 6
20. "Derby" 11 6

Rezultatīvākie spēlētāji.
1. Mvaruvari ("Portsmouth") 7
2.-5. Adebajors ("Arsenal") 6
2.-5. Anelka ("Bolton") 6
2.-5. Kīns ("Tottenham") 6
2.-5. Fabregass ("Arsenal") 6
6.-8. Van Pērsijs ("Arsenal") 5
6.-8. Makartijs ("Blackburn") 5
6.-8. Rūnijs ("Manchester United") 5


Foto: AP

     [+] [-]

, 2007-11-03 21:59, pirms 17 gadiem
2Giggsy.Savu nepatiku pret MU esmu daudzkaart izskaidrojis-MU ir Anglijas simbols.Taa ir nepatika pret visu anglisko,gan sportaa,gan aarpus taa.Par Arsenal nefanoju 15 gadu,tikai no taa laika kad Vengers paarveidoja komandu,atbriivojoties no angljiem(paarsvaraa tos izvadiija pelniitaa atpuutaa).Kantonaa kaa zinaams ir vieniigais aarzemju kapteinis MU veesturee-tas driizaak ir iznjeemums nekaa likumsakariiba

     [+] [-]

, 2007-11-03 22:03, pirms 17 gadiem
Un Giggsy.Nevajag paarspiileet-visu laiku izcilaakie Francijas deeli ir-Mishels Platinii,Zhans Tiganaa un Zhusts Fonteens

  +4 [+] [-]

, 2007-11-03 22:12, pirms 17 gadiem
"Un Giggsy.Nevajag paarspiileet-visu laiku izcilaakie Francijas deeli ir-Mishels Platinii,Zhans Tiganaa un Zhusts Fonteens"

Tev jā, man un domājams arī citiem United faniem tas ir Karalis Ēriks. Par frančiem, kas nav spēlējuši United man, godīgi sakot, nav nekādas intereses.

  +2 [+] [-]

, 2007-11-03 22:15, pirms 17 gadiem
fabregas tiešām ir arsenal līderis

  +3 [+] [-]

, 2007-11-03 22:19, pirms 17 gadiem
UNITED!

  +2 [+] [-]

, 2007-11-03 22:20, pirms 17 gadiem
"MU ir Anglijas simbols"

Gribētu palabot - tas ir visa britu futbola simbols. Lielākās United leģendas ir bijuši briti un īri, nevis tikai angļi - Bests (Ziemeļīrija), Lavs (Skotija), Čarltons un Edvardss (Anglija), Giggss (Velsa). Patiesībā tieši tas ir tas, kas man patīk United - viņi lepojas ar to, ka ir britu komanda. Taču man nekas nav pret ārzemnieku spēlēšanu United.

"Par Arsenal nefanoju 15 gadu"
To jau pats izsecināju, jo pirms Vengera atnākšanas Arsenal bija vēl izteiktāka angļu komanda nekā United (kuru simbols tajā laikā bija francūzis).

"kad Vengers paarveidoja komandu,atbriivojoties no angljiem"
Šito gan nesaki nevienam īstam Arsenal fanam, varētu rasties pārpratums - viņi burtiski dievināja Toniju Adamsu un Ijanu Raitu...

     [+] [-]

, 2007-11-03 22:22, pirms 17 gadiem
veeljoprojaam nevaru shito paardziivot.
tik tuvu bet tomeer..

  -2 [+] [-]

, 2007-11-03 23:03, pirms 17 gadiem
2Giggsy.Anglijaa ir pienjemts fanot apmeeram shaadi-mans teevs fanoja par Arsenal(MU,pool),vinja teevs fanoja par Arsenal(MU,pool).Taatad arii es fanoshu par Arsenal(MU,pool).Jo taas tachu ir dzimtas tradiicijas.Manupraat tas ir vienkaarshi smiekliigi.Man shaadu "ekspertu" viedoklis ir pilniigi vienaldziigs,jo vinji fano par brendu,nevis Arseena Vengera komandu,kurai ar vinju tradiicijaam nav nekaada sakara.Varbuut tu uzskati,ka arii Chelsea nedaudzos veesturiskos panaakumus ir jeega piemineet,runaajot par sho komandu?Piedod,bet tas ir stulbuma kalngals

  +6 [+] [-]

, 2007-11-03 23:38, pirms 17 gadiem
"Manupraat tas ir vienkaarshi smiekliigi"
Šeit mūsu viedokļi atšķiras.
Pats par United fanoju kopš 1997. gada. Pirmā klubu spēle, ko redzēju no pirmās līdz pēdējai minūtei (tad man bija apmēram 12 gadi, jā, man nav tādas futbola pieredzes kā tev ) bija ČL spēle Old Traffordā starp United un Porto. Tolaik īpaši nesekoju līdzi sportam, nemaz nerunājot par sporta karali futbolu. Taču pēc tā mača es kļuvu ne tikai par United fanu, bet par futbola fanu vispār. Priekš manis United=Futbols, jo tieši Giggss, Skolzs, Kols, Nevils, Kīns un Kantonā man lika iemīlēt futbolu. Tādēļ arī mana fanošana ir savādākā - kopš tās dienas sekoju līdzi pilnīgi visām United spēlēm (sākumā gan tikai rezultātiem ) un par United fanošu tik ilgi, kamēr skatīšos futbolu. Es nefanoju par United tikai dēļ kāda spēlētāja vai lieliskā Sera Aleksa dēļ, es viņus atbalstu tādēļ, ka man šī komanda ir īpaša, tā ir mana komanda, to es sapratu jau mirklī, kad viņus pirmo reiz ieraudzīju.

  +3 [+] [-]

, 2007-11-04 00:10, pirms 17 gadiem
Es nefanoju par United tikai dēļ kāda spēlētāja vai lieliskā Sera Aleksa dēļ, es viņus atbalstu tādēļ, ka man šī komanda ir īpaša, tā ir mana komanda, to es sapratu jau mirklī, kad viņus pirmo reiz ieraudzīju.



Man ir tiesi taa pati situaacija (tikai ar Arsenal)!

  +1 [+] [-]

, 2007-11-04 00:12, pirms 17 gadiem
2Giggsy.Savu nepatiku pret MU esmu daudzkaart izskaidrojis-MU ir Anglijas simbols.Taa ir nepatika pret visu anglisko,gan sportaa,gan aarpus taa.Par Arsenal nefanoju 15 gadu,tikai no taa laika kad Vengers paarveidoja komandu,atbriivojoties no angljiem(paarsvaraa tos izvadiija pelniitaa atpuutaa).Kantonaa kaa zinaams ir vieniigais aarzemju kapteinis MU veesturee-tas driizaak ir iznjeemums nekaa likumsakariiba


un tikai tagad pasaki, ka gribi lai Vengers atbriivojas no Walcota!

     [+] [-]

, 2007-11-04 00:57, pirms 17 gadiem
Biki off topic, bet šeit var redzēt ka Arsenalam nākamā paaudze nav tik superduper neuzvarama! Jauniešu klubs! www.youtube.com

Žēl ka Arsens boys nevinnēja!

  -1 [+] [-]

, 2007-11-04 01:21, pirms 17 gadiem
2Giggsy.Iisteniibaa jau muusu viedoklji nemaz tik krasi neatskjiras-tikai man taa vieniigaa iistaa komanda ir Francijas izlase.Klubu komandu sastaavi mainaas,liidz ar jaunu treneru(iipashnieku,prezidentu)ierashanos mainaas klubu strateegjija,kadru politika un paraadiitaa speele.Neticu,ka MU seja buutu taada pati,ja komandu vadiitu aarzemnieks.Shii iemesla deelj ir gruuti ilgstoshi just liidzi kaadam konkreetam klubam.

  -1 [+] [-]

, 2007-11-04 01:27, pirms 17 gadiem
2Gunner.Kaa zinaams visiem likumiem ir iznjeemumi,kas tikai apstiprina likumus.Pasaulee tomeer ir dazhi slikti francuuzhi un dazhi labi anglji.

  +1 [+] [-]

, 2007-11-04 10:58, pirms 17 gadiem
Halava
Slēpts komentārs no bloķēta lietotāja

     [+] [-]

, 2007-11-04 14:41, pirms 17 gadiem
Hose,
Arsenal cietoksnis arī tika ieņemts 2 reizes. Tas tikai apliecina ''MU'' lielisko formu uzbrukumā...
Slēpts komentārs no bloķēta lietotāja

  +3 [+] [-]

, 2007-11-04 15:06, pirms 17 gadiem
"Neticu,ka MU seja buutu taada pati,ja komandu vadiitu aarzemnieks.Shii iemesla deelj ir gruuti ilgstoshi just liidzi kaadam konkreetam klubam."
Protams, šeit tev ir taisnība. Tomēr United ir, kā lai to labāk pasaka, īpaša komanda. Tai vienmēr ir piemitusi tāda savdabīga aura, kāda ir varbūt tikai vēl pāris komandām Eiropā, kuras dēļ arī viņiem ir liels skaits fanu un nīdēju/apskaudēju (neitrālo praktiski nav). Domāju, ka šī "aura" nepazudīs arī gadījumā, ja Fergusonu nomainīs kāds itālis (ļoti maz ticams) vai spānis (arī maz ticams). Pazīstu United fanus (protams, ne no Latvijas), kuri komandu atbalsta jau kopš 50to gadu beigām - viņi ir pieredzējuši gan Minhenes traģēdiju 1958. gadā, gan Sera Basbija komandas augšāmcelšanu un triumfu 1968. gada Eiropas kausā, gan 1976. gada izkrišanu no PL, gan komandas viduvējo sniegumu 20 gadu garumā. Taču par spīti tam visam viņi turpināja atbalstīt komandu, tas ir tas, ko es uzskatu par īstu komandas atbalstīšanu
Cik saprotu tev vairāk interesē, kādas tautības ir spēlētāji. Man ir gluži pretēji - man pilnīgi neinteresē, no kurienes nāk spēlētājs, jo tiklīdz viņš uzvelk Man Utd formu, viņš kļūst par manas komandas spēlētāju. Ne pa velti Old Traffordā ir karogs ar uzrakstu - Republic of Mancunia...

  -1 [+] [-]

, 2007-11-04 16:06, pirms 17 gadiem
2Giggsy.Es saprotu MU fanus,kas fano deelj C.Ronaldo(Ruunija utt.),vai kam patiik SAF speeles stils,vai kam vienkaarshi patiik MU speele.Bet es nespeeju saprast pagaatnes cildinaataajus.Pagaatnei nav nekaadas ietekmes uz klubu shodien.Noziime ir tikai tagadnei,jo tieshi taa veido naakotni.Svariigi ir tikai dziivie,mironji nee.Piekriitu,ka MU seja gadu desmitu gaitaa ir mainiijusies maz.Tachu Arsenal gadiijumaa atcereeties visaadus tur Raitus un Adamsus ir muljkjiigi,jo tam par laimi nav nekaada sakara ar shodienu.Domaaju,ka peec gadiem 10 tikpat muljkjiigi buus atcereeties Vengera panaakumus

     [+] [-]

, 2007-11-04 19:20, pirms 17 gadiem
Es, piemēram, fanoju par kādu komandu dēļ viņu spēles stila. Man iepatīkās kādas komandas spēle, un es ceru, ka tieši ar šo spēli komanda izcīnīs uzvaras. Būtībā manī ir ticība, ka tieši šī spēle ir visvairāk pelnījusi uzvaras. Ja gadījumā komandā notiek lielas pārmaiņas (tiek nomainīts treneris, mainīts spēles stils, u.c.), būtu tikai normāli, ja parādītos jauni fani un bijušie fani aizietu.
Un pilnīgi blakus jautājums ir ilgtermiņa uzticība komandai. Es domāju, ka fanošana sākas manis raksturotajā vai ļoti līdzīgā veidā, bet vēlāk, ilgstoši fanojot par kādu konkrētu komandu, rodas sava veida patriotisms. Turklāt jāņem arī vērā, ka šo 'patriotismu' pastiprina komandas ģeogrāfiskā atrašanās vieta (Anglijas gadījumā pilsēta, kurā klubs bāzējas), kas Latvijas gadījumā, runājot par R-Eiropas klubiem, nav aktuāls jautājums.
Līdz ar to es pilnībā piekrītu Dandijam! Plusiņš no manis.

     [+] [-]

, 2007-11-04 22:05, pirms 17 gadiem
--> Dandijs

Ja driikst, tad es labpraat veeleetos iepaziities ar tavu slikto francuuzu un labo anglju sarakstu!

     [+] [-]

, 2007-11-04 22:07, pirms 17 gadiem
Un atkal nevar nepiekrist Giggsy! it iipasi jau peedeejaa rindkopaa!

  -1 [+] [-]

, 2007-11-05 02:40, pirms 17 gadiem
Mērīšanās ar krāniņiem turpinās
Dandij, man tev tāds retorisks jautājums: ko tu teiktu, ja Vengers ar visiem saviem franču un Francijas līgas spēlētājiem būtu nokļuvis nevis Arsenal, bet MU? Ko tad?

     [+] [-]

, 2007-11-05 16:54, pirms 17 gadiem
Silenthill,īpaši aptaurētajem es atkārtoju pēdējo reizi-NOSAUKUMAM nav nekādas nozīmes,nozīme ir tikai SATURAM!!!

     [+] [-]

, 2007-11-05 16:58, pirms 17 gadiem
Gunner,sliktie francūži-Domeneks,Tjurāms un Makelele.
Labie angļi-Bents,Kembels un Volkots

     [+] [-]

, 2007-11-06 00:50, pirms 17 gadiem
"Gunner,sliktie francūži-Domeneks,Tjurāms un Makelele.
Labie angļi-Bents,Kembels un Volkots"

Kāpēc tieši tādā izvēle? Par Kembelu un Volkotu skaidrs - tie ir Arsenal bijušais/pašreizējais spēlētājs. Bet ar ko, piemēram, tavu svētību izpelnījies Bents (cik saprotu runa par to, kurš vārdā Darens un šobrīd ar grūtībām cīnās par vietu Tottenham sastāvā) un ar ko tavu naidu izpelnījies viens no ilggadējiem Francijas izlases aizsardzības balstiem Juventus leģenda Tjurāms?

     [+] [-]

, 2007-11-06 14:35, pirms 17 gadiem
2Giggsy.Daarens ir taada tipa uzbruceejs,kaadi man ljoti patiik-nepiekaapiigs ciiniitaajs ar labu skilu gaisaa.Shinii sakaraa varu veel piemineet Piitiju Krauchu.

Par francuuzhiem-shie triis ir galvenie vaininieki tam,ka Francijas izlase shobriid buksee.Turklaat vinji nekaadi negrib saprast,ka vinju laiks ir pagaajis

     [+] [-]

, 2007-12-13 23:01, pirms 17 gadiem
žēl ka ''united'' neuzvarēja...................

     [+] [-]

, 2007-12-16 17:30, pirms 17 gadiem
es kko nesaprotu kaa vareeja buut Arsenal - MU speele? Ja tikko beidzaas MU - Liverpoole