Layout: current: getContentLayout (Cid: Cache\Templating\LayoutCustomizations\Esports\CustomizationSource512 ), alternative: getContentLayout (Cid: Cache\Templating\LayoutCustomizations\Esports\CustomizationSource512), Fid:120, Did:0, useCase: 3

Fergusons: ''Trešo gadu pēc kārtas mača likteni izšķīra tiesneši''

Fergusons: ''Trešo gadu pēc kārtas mača likteni izšķīra tiesneši''
Alekss Fergusons
Foto: AP/Scanpix

Pēc vakardienas Anglijas Premjerlīgas spēles Londonā starp ''Chelsea'' un ''Manchester United'', kurā pārāki ar rezultātu 2:1 bija mājinieki, abu komandu treneri – Karlo Ančeloti un Alekss Fergusons - dalījās iespaidos par aizvadīto cīņu.

Atgādinām, ka vakar Anglijas Premjerlīgas pārceltajā spēlē Londonas ''Chelsea'' savā laukumā ar 2:1 pieveica čempionāta līderi ''Manchester United'', lai gan pēc pirmā puslaika mājinieki atradās zaudētāju lomā. Pirmajā mača daļā vārtus guva Veins Rūnijs, bet ''Chelsea'' rindās ar precīziem sitieniem izcēlās jaunais komandas aizsargs Davids Luizs un Frenks Lampards, pēdējam vārtus gūstot 79. minūtē, realizējot pendeli.

Ne pirmo reizi pēc savas komandas zaudējuma par tiesnešu darbu bija sašutis ''United'' galvenais treneris Alekss Fergusons: ''Domāju, ka slikti nospēlējām aizsardzībā, kad ielaidām pirmos vārtus. Pēc tam sekoja diezgan apšaubāma pendele. Kopumā spēlējām ļoti labi un domāju, ka parādījām lielisku sniegumu. Nebijām pelnījuši zaudējumu. Trešo gadu pēc kārtas mača likteni izšķīra tiesnešu pieņemtie lēmumi.'' Runājot par to, ka mājinieku rindās sarkano kartīti bija pelnījis Davidss Luizs, Fergusons piebilda: ''Tas ir neticami! Tiesnesis vienkārši nepamanīja vairākus pārkāpumus pret Rūniju un Čičarito. Tieši tas arī atstāja zināmu ietekmi uz spēles gaitu un izšķīra mača likteni, bet šis tiesnesis taču tiesās arī turpmāk... Ar šādiem lēmumiem visādi var notikt. Šovakar [vakar] tika pieņemti daudz nepareizu lēmumu, un mani pārsteidza, ka tas notika tik lielā mačā.''

Tikmēr ''Chelsea'' treneris Karlo Ančeloti atzina, ka, pateicoties šai uzvarai, cerības uz čempiontitulu tomēr vēl nav zudušas: ''Parādījām labu sniegumu un turpinām cīņu par čempiontitulu. Taču neskatoties uz uzvaru, atstatums līdz ''United'' vēl ir liels [12 punkti – R.Z.]. Lai nu kā, trīs punkti ļauj mums pakāpties turnīra tabulā [4.vieta], bet šī uzvara palīdzēs mums atkal noticēt sev. Spēlējām labi, mačs bija ļoti grūts, un cīnījāmies pret fantastisku pretinieku. Kad bijām iedzinējos ar 0:1, arī tad komanda spēlēja tik tiešām labi. Nevar uzvarēt ''United'', ja nespēlē labi. Runājot par Luiza pārkāpumiem, tiesnešiem nebija viegli pieņemt lēmumus. Luizam paveicās, taču laukumā tobrīd notika arī citas lietas, tāpēc tiesnesis nolēma, ka viņš neko nav redzējis. Ja jānovērtē Fernando Toresa sniegums, tad viņš nospēlēja vienkārši spīdoši. Uzbrucēja galvenais uzdevums nav gūt vārtus, bet gan dot labumu komandai. Fernando labi tika galā ar saviem uzdevumiem.''

Izmantotie resursi:
www.skysports.com
www.ap.org

  +1 [+] [-]

, 2011-03-02 19:40, pirms 14 gadiem
Krokodils rakstīja: Man nav taisnība?
Tava taisnība ir kā Bībeles baušļi - nelokāma . Būtu jau labi, ja kādreiz arī paskatītos uz savām stulbībām no malas, bet, paldies, par uzjautrināšanos.

  +1 [+] [-]

, 2011-03-02 19:42, pirms 14 gadiem
esprets rakstīja: nu Andromeeds neparādīja, es Tev parādīšu, ok?
reku:
1) Mourinju un Fergusons neapmierināti ar savu...
2) Fergusons: "Tiesneši neredzēja divus pārkāpumus"
un vēl šī. kopā 3 intervijas pēdējā pusgada laikā, kurās viņš kritizēja tiesnesi.
Ko darīt, ja viņš atrodas pie pasaules labākā kluba stūres, mūžīgi ir zem prožektoru gaismām un katru viņa vārdu tver kā izsalcis suņa bars kaulu. Tikpat labi smieties vari arī par chelšita treneri, kurš tagad pēc katras spēles maļ vienu un to pašu, t.b. "manai komandai premjerlīgas tituls vairs nespīd". Bet ziņās jau protams tas neparādās, jo tad tikpat labi varētu aprakstīt arī pārējo tabulas vidusdaļas komandu treneru teiktos.

  +1 [+] [-]

, 2011-03-02 19:43, pirms 14 gadiem
Hose Girtinho rakstīja: Tev ne tikai nav taisnība, bet Tu arī nesi pacenties pārbaudīt savu izteikumu ačgārnību.

Vari pārliecināties par savu nezināšanu.
Football - Premier League - Standing - Teams -...
http://eurosport.yahoo.com/football/serie-a/2010-2011/league-tables/
Nevajag tev neko man te rādīt, man vajag zināt tikai to, ka tā kaktu līga pēdējos gados ir šausmīgi degradējusies- stadioni pustukši, naudas summas, kuras apgrozās- mazas, nemaz nerunājot par korupciju , utt.

  +1 [+] [-]

, 2011-03-02 19:46, pirms 14 gadiem
tempijs rakstīja: bla bla bla pasaules labākā kluba stūres
Šo bombu jau gaidīju, paldies, slāšu pakaļ pivāsam.

     [+] [-]

, 2011-03-02 19:47, pirms 14 gadiem
tempijs rakstīja: Ko darīt, ja viņš atrodas pie pasaules labākā kluba stūres, mūžīgi ir zem prožektoru gaismām un katru viņa vārdu tver kā izsalcis suņa bars kaulu. Tikpat labi smieties vari arī par chelšita treneri, kurš tagad pēc katras spēles maļ vienu un to pašu, t.b. "manai komandai premjerlīgas tituls vairs nespīd". Bet ziņās jau protams tas neparādās, jo tad tikpat labi varētu aprakstīt arī pārējo tabulas vidusdaļas komandu treneru teiktos.
Pilnīgi piekrītu par to, ka MU šobrīd ir labākā futbola komanda pasaulē, vismaz stabilākā noteikti. Runājot par Sera izteikumiem, manuprāt nepamatoti, jo EPL tiesā labākie tiesneši pasaulē, tas ir fakts. Par komandām, jebkuras EPL komandas sapnis ir izcīnīt titulu, kurš viennozīmgi ir otrs vērtīgākais pasaulē aiz Čempionu līgas kausa, tā nav mīksto līga, pavisam noteikti nē, jebkura komanda cīnās līdz pēdējam, vai tā būtu MU, West Ham vai Blackpool, tam nav nozīmes.

  -2 [+] [-]

, 2011-03-02 19:53, pirms 14 gadiem
Andromeeds rakstīja: Šo bombu jau gaidīju, paldies, slāšu pakaļ pivāsam.
Aizsvilies, nabadziņ? Fergusons pašlaik veido savu 3. uzvarēju paaudzi. No komandas sezonas sākumā daudz netika gaidīts, tā kā atliek vien apbrīnot Fergusona spēju motivēt viduvēja līmeņa spēlētājus un spēlētājus karjeras startā. Šovasar transfēru tirgū tiks iegādāti nepieciešami spēlētāji, lai aizstātu vājos posmus, un tas ir tikai neilga laika jautājums, kad čempionu līgā Barselona nebūs vienīgā komanda, kurai neviens nevēlēsies uzskriet virsū.

  +2 [+] [-]

, 2011-03-02 19:55, pirms 14 gadiem
tempijs rakstīja: Aizsvilies, nabadziņ? Fergusons pašlaik veido savu 3. uzvarēju paaudzi. No komandas sezonas sākumā daudz netika gaidīts, tā kā atliek vien apbrīnot Fergusona spēju motivēt viduvēja līmeņa spēlētājus un spēlētājus karjeras startā. Šovasar transfēru tirgū tiks iegādāti nepieciešami spēlētāji, lai aizstātu vājos posmus, un tas ir tikai neilga laika jautājums, kad čempionu līgā Barselona nebūs vienīgā komanda, kurai neviens nevēlēsies uzskriet virsū.
Kur tu redzi, ka es būtu aizsvilies? Droši raksti tālāk, iespējams, tavus komentārus varēšu rādīt psiholoģijas lekcijās, kad tēma nonāks līdz egocentrismam un narcisismam .

     [+] [-]

, 2011-03-02 19:55, pirms 14 gadiem
Krokodils rakstīja: Pilnīgi piekrītu par to, ka MU šobrīd ir labākā futbola komanda pasaulē, vismaz stabilākā noteikti. Runājot par Sera izteikumiem, manuprāt nepamatoti, jo EPL tiesā labākie tiesneši pasaulē, tas ir fakts. Par komandām, jebkuras EPL komandas sapnis ir izcīnīt titulu, kurš viennozīmgi ir otrs vērtīgākais pasaulē aiz Čempionu līgas kausa, tā nav mīksto līga, pavisam noteikti nē, jebkura komanda cīnās līdz pēdējam, vai tā būtu MU, West Ham vai Blackpool, tam nav nozīmes.
Dīvaini, ka Man Utd galīgi nespēlē kā pasaules spēcīgākais klubs. Pēdējos gados vairāk izskatās, ka "Barcelona" ir spēcīgākais klubs pasaulē. Un kā lai nebūtu, ja šīs komandas kodols ir praktiski tas pats, kurš Spānijas izlasi padarījis par spēcīgāko izlasi pasaulē.
Kas attiecas uz tiesāšanu Anglijā, tad par to diskusiju ir bijis tik daudz, ka vairs nav jēgas atkārtoties. FA ir viena no dīvainākām un konservatīvākām futbola organizācijām pasaulē. Mierīgi var konkurēt ar Platīnī un ko. Labprāt vēlētos redzēt Anglijas arbitru kļūdu statistiku pēdējās sezonās. Gan jau Tev kauns paliktu par saviem izteikumiem.
Kas attiecas uz to sapni, tad pēdējos gados kaut kā nav sanācis nekas vairāk par 2 aktieru teātri. Un ne jau par velti bija izveidojies lielais 4nieks. Cerams, ka līdz ar šo sezonu daudz kas mainīsies un beidzot parādīsies īsta intriga.

     [+] [-]

, 2011-03-02 19:57, pirms 14 gadiem
Krokodils rakstīja: A1, kur ir viens līderis un pārējie seko no muguras.
Es runāju par šo Tavu izteikumu. Kā jau teicu, ar šo teikumu Tu aizšāvi pēc piena.

  -2 [+] [-]

, 2011-03-02 20:01, pirms 14 gadiem
Andromeeds rakstīja: Kur tu redzi, ka es būtu aizsvilies? Droši raksti tālāk, iespējams, tavus komentārus varēšu rādīt psiholoģijas lekcijās, kad tēma nonāks līdz egocentrismam un narcisismam .
Izdarīju tikai secinājumus, redzot tavu attieksmi, kad tev acīs iebāž taisnību par EPL un A sēriju.

     [+] [-]

, 2011-03-02 20:01, pirms 14 gadiem
Hose Girtinho rakstīja: Es runāju par šo Tavu izteikumu. Kā jau teicu, ar šo teikumu Tu aizšāvi pēc piena.
Ūja, Milan kā aizgāja, tā vairs nav panākami, ne jau Napoli vai Inter šos panāks, Inter bija cerības, bet Benitezs sapsihojās par to, ka netiek pastiprināts sastāvs, starp citu viņam bija taisnība, bet ko gan var gribēt no klauniem ,kuriem jēdziens- pastiprināt, ir svešs. Napoli jau sevi pierādīja pēdējā cīņā pret Milanu, viņi EPL nebūtu nekas vairāk par vidusmēra klubu.

     [+] [-]

, 2011-03-02 20:02, pirms 14 gadiem
tempijs rakstīja: Izdarīju tikai secinājumus, redzot tavu attieksmi, kad tev acīs iebāž taisnību par EPL un A sēriju.
Tur nav ko pierādīt vairs, rangs pats par sevi parāda kura līga šobrīd ir labākā pasaulē un tas nemelo.
Slēpts komentārs no bloķēta lietotāja

  +1 [+] [-]

, 2011-03-02 20:08, pirms 14 gadiem
tempijs rakstīja: Izdarīju tikai secinājumus, redzot tavu attieksmi, kad tev acīs iebāž taisnību par EPL un A sēriju.
Žēl, ka nepareizi secinājumi tiek izdarīti. Lūdzu, turpini .

  +1 [+] [-]

, 2011-03-02 20:11, pirms 14 gadiem
Krokodils rakstīja: Ūja, Milan kā aizgāja, tā vairs nav panākami, ne jau Napoli vai Inter šos panāks, Inter bija cerības, bet Benitezs sapsihojās par to, ka netiek pastiprināts sastāvs, starp citu viņam bija taisnība, bet ko gan var gribēt no klauniem ,kuriem jēdziens- pastiprināt, ir svešs. Napoli jau sevi pierādīja pēdējā cīņā pret Milanu, viņi EPL nebūtu nekas vairāk par vidusmēra klubu.
Es arī ceru, ka "Inter" nepanāks "Milan", bet tikai tad, ja "Milan" spēlēs tik pat veiksmīgi kā pagājušajā spēlē. 5 punkti nav nekas liels. Kad "United" aizgāja, tad arī šķita, ka šie ir neapturami, jo arī veicās diezgan nereāli.
"Inter" sastāvs ir lielisks (nevaru iedomāties nevienu pretargumentu). Ne jau par velti viņi pērn kļuva par spēcīgāko klubu pasaulē. Bet atnāca Rafa un ar savu kazarmu sistēmu, centās izspiest no interiešiem pēdējo sulu. Izgāzās kā veca sēta un asti kājstarpē iežmiedzis aizgāja. Starp citu, itāliešu speciālisti trenē gan Anglijas izlasi, gan "Chelsea", gan "City".
To, kā būtu, ja būtu, mēs nezinām un nevaram pārbaudīt, tāpēc nav ko runāt par tanti un riteņiem.

     [+] [-]

, 2011-03-02 20:19, pirms 14 gadiem
jukushais juka rakstīja: Piekrītu, ar A sēriju ir gluži kā ar Bundeslīgu, tā ir diezgan neprognozējama, jo tur nav tik izteikti specīgu klubu kā Anglijā vai Spānijā.
Tieši otrādi. Piemēram, Bundeslīgā tādi parādās ("Borussia D"). Pat līgā ne tik veiksmīgi spēlējošā "Schalke" godam cīnās ČL. Dortmunde savukārt droši soļo pretī titulam. Pērnās ČL fināliste "Bayern" salīdzinoši uzņēmusi apgriezienus. Viss notiek.
Itālijā traumu nomocītais "Inter" jau atguvies un pēc neveiksmīgās sezonas otrās puses atgriezies cīņā par titulu. Arī "Napoli" pāragri norakstīt, jo komanda spēlē skatāmu futbolu (tāds kā Itālijas "Arsenal"), lai gan gadās arī klupieni. Par "Milan" lieki diskutēt. Pārējie A sērijas klubi arī cīnās par katru punktu, kas visu bildi padara vēl jo aizraujošāku.

  -1 [+] [-]

, 2011-03-02 20:20, pirms 14 gadiem
tempijs rakstīja: tas ir tikai neilga laika jautājums, kad čempionu līgā Barselona nebūs vienīgā komanda, kurai neviens nevēlēsies uzskriet virsū.
Tas ir tikai laika jautājums, kad Fergusons aizies pensijā un "City" paies garām "United".

  +4 [+] [-]

, 2011-03-02 20:22, pirms 14 gadiem
grosis7 rakstīja: Esi gatavs parādīt man trīs intervijas pēdējā pusgada laikā, kur "vecais" ir komentējis tiesnešus?
Pirms nedēļas arī Marseļā Fergusons kritizēja tiesnešus. Tās jau ir divas. Ja pameklētu viņa komentārus, tad trešo atrast arī nebūtu nekādu problēmu.
Slēpts komentārs no bloķēta lietotāja

     [+] [-]

, 2011-03-02 20:28, pirms 14 gadiem
Krokodils rakstīja: Seram jau nu no visiem bija vislabāk jāzin, ka EPL jebkurš var uzvarēt jebkuru, Arsenal zaudējums līgas kausā vien to apliecina, tā nav nekāda sētas līga, kā piemēram A1, kur ir viens līderis un pārējie seko no muguras.
Man patīk, kad piemin Anglijas "neprognozējamību". Arī ārzemju saitos to nācies lasīt dikti bieži, jo īpaši, ja tiek nolikta Spānija, kur, redz, tikai divas komandas cīnās par titulu. Tikai, ja jau līgas spēku mēra pēc tā, cik daudz komandu cīnās par titulu un cik bieži līderes zaudē punktus, tad jāsecina, ka starp Top 5 līgām Anglija ne tuvu nav spēcīgākā..

  -1 [+] [-]

, 2011-03-02 20:32, pirms 14 gadiem
suvass rakstīja: Pirms nedēļas arī Marseļā Fergusons kritizēja tiesnešus. Tās jau ir divas. Ja pameklētu viņa komentārus, tad trešo atrast arī nebūtu nekādu problēmu.
nu paldies, tagad grosim sanāks trīs reizes pusgada laikā. vispār google meklēju par Fergusonu un nenormāli daudz bija ziņas, kur Fergusons kritizē vakardienas spēles tiesnesi.
un trešo var minēt tiesneša kritizēšanu pēc spēles ar Birmingham viesos.

  -1 [+] [-]

, 2011-03-02 20:36, pirms 14 gadiem
jukushais juka rakstīja: Ne A sērijā, ne Bundeslīgā nav pastāvīgi spēcīgi klubi, sevišķi jau Bundeslīgā, kur pēdējo sezonu laikā ir visādi brīnumi redzēti. Nav stabilitātes vairāku sezonu garumā kā EPL vadošajiem klubiem. Tas, manuprāt arī ir viens no galvenajiem priekšnoteikumiem, lai EPL varētu uzskatīt par spēcīgāko līgu (lai kā tev tas arī nepatiktu).
Pēdējos 10 gados Bundeslīgā 6 titulus izcīnījusi Minhenes "Bayern". Arī "Borussia Dortmund" atgriezusies savā vietā - čempionu galveno pretendentu pulkā. "Bayer Leverkusen" kā allaž ir vieni no pretendentiem.
Tavs arguments daļēji liecina par to, ka EPL ir naudīgākā futbola līga pasaulē, kura nauda koncentrējas galvgalī (kas gan nav nekas neparasts). Klubi pārsvarā pieder naudīgiem ārzemniekiem. Pārējo klubu centieni konkurēta ar leģionāru pārpilnajiem topa klubiem var beigties tik pat traģiski kā "Portsmouth". Ceru, ka Platinī finanšu "fair-play" projekts vismaz daļēji normalizēs diezgan nenormālo situāciju Anglijas Premjerlīgā.
Patiesībā man vairāk interesē, lai līgas līmeni celtu galvenokārt pašmāju futbolisti, nevis bars ar leģionāriem. Tā kā neesmu EPL fans, galva man par to nav jālauza, bet visu izsaka Anglijas izlases līmenis.

  +3 [+] [-]

, 2011-03-02 20:38, pirms 14 gadiem
Vajadzētu Fergusonam pašam iet par tiesnesi

  +3 [+] [-]

, 2011-03-02 20:41, pirms 14 gadiem
citāts no bijušā EPL tiesneša - Jeff Winter:“ I don’t know if Sir Alex Ferguson has got a problem with referees but he has got a problem when Manchester United don’t win and blaming the referee is the easy option.“
Slēpts komentārs no bloķēta lietotāja

     [+] [-]

, 2011-03-02 21:02, pirms 14 gadiem
Jaa,varbuut palasi kaa vinjiem "nepaveicaas" vieniigajaa liidz shim uzvareetajaa kausa izciinjaa 1966.gadaa un ko par to domaa argentiinieshi.Vai vaacieshi.

     [+] [-]

, 2011-03-02 21:06, pirms 14 gadiem
jukushais juka rakstīja: Kas vainas Anglijas izlases līmenim? Viņiem vienkārši totāli neveicas, tas tak ir redzams. Neesmu redzējis nevienu citu izlasi, kurai tā neveiktos kā angļiem. Vienmēr kaut kādas šaras viņiem gadās, bet izlases līmenis, manuprāt, ir ok. Nu nav viņiem tik daudz jauno talantu pēdējā laikā kā spāņiem, bet tur jau vaina jaunatnes futbolā, ne EPL. Ja vēlies izveidot spēcīgāko līgu pasaulē, tad tev nepietiks tikai ar vietējo spēlētāju resursiem. Ir jāsavāc pēc iespējas lielāks skaits pasaules spēcīgāko spēlētāju, tas, manuprāt, arī ir notiscis ar EPL un tas to arī padara par spēcīgāko.
Anglijas izlasei normāls līmenis ir tikai kvalifikācijā, bet arī tur ne vienmēr. Pasaules kausā mēs redzējām šī brīža Anglijas izlases patieso seju. Tā bija pilnīgi nekāda. Arī fani to atzina. Bez pāris leģionāriem pie sāniem angļi ne tuvu vairs nav uzvarētāji. Tas ir pierādījies gadu gaitā, un neizskatās, ka kaut kas varētu mainīties. Tas ir nevis veiksmes, bet gan attieksmes un meistarības faktors. Spānija ir tāda izlase, par kādu Anglijai nekad nekļūt.

Spānijā abi vadošie klubi zvaigžņu ziņā ir pārāki par jebkuru Anglijas klubu, bet, protams, ka ne jau suprezvaigžņu skaits nosaka uzvarētāju, bet gan stratēģija, disciplīna un citi tamlīdzīgi faktori.
Vēl viena lieta. Nav jau māksla savākt veselu kaudzi ar superzvaigznēm. Māksla ir izaudzināt tās pašiem. Labākais piemērs varētu būt "Bayern". Arī Fergusonu un viņa speciālistu brigādi, protams, jāuzslavē par jaunu talantu piesaistīšanu komandai. Tas pats attiecas uz "Barcelona", kur jauniešu sistēma arī ir viena no šī kluba panākumu atslēgām.

     [+] [-]

, 2011-03-02 21:14, pirms 14 gadiem
jukushais juka rakstīja: Kas vainas Anglijas izlases līmenim? Viņiem vienkārši totāli neveicas, tas tak ir redzams. Neesmu redzējis nevienu citu izlasi, kurai tā neveiktos kā angļiem. Vienmēr kaut kādas šaras viņiem gadās, bet izlases līmenis, manuprāt, ir ok.
Tik tiešām - neveicas. Neveicas jau 60 gadus. Nav kāds lāsts uzlikts?

Papēti Anglijas rezultātus PK un EČ. Vienīgais PK tituls ir 1966.gadā, turklāt savās mājās un turklāt ar skandālu. Vēl ir viena ceturtā vieta 1990.gadā. EČ tikai divreiz tikts labāko četriniekā, un viena no tām atkal ir savās mājās.

Piemēram, pēdējā 21 gada rezultāti.

PK - ceturtā vieta, nekvalificējās, 1/8 fināls, 1/4 fināls, 1/4 fināls, 1/8 fināls.
EČ - grupu turnīrs, pusfināls, grupu turnīrs, 1/4 fināls, nekvalificējās.

Rezultāti kaut kā nerāda, ka Anglijas izlase būtu tik stipra, kā daudzi ir iedomājušies. Piemēram, daudzu noliktās Vācijas paveiktais ir krietni augstvērtīgāks.

  -2 [+] [-]

, 2011-03-02 22:25, pirms 14 gadiem
Labi Te nav ko raudat vel jau ir spele majas un tad ceru ka kadam no zilajiem ar bus janoiet ja nevares paspelet,kad ļoti sap.Un ceru ka tas varetu but kads svarigs speletajs tai komanda.Tik tas diez vai piepildisies ja tiesas Tas pats aklais tiesnesi.Un tad jadoma ka viņam tikt uz majam.

  +2 [+] [-]

, 2011-03-03 09:06, pirms 14 gadiem
Vajadzeja Luizam ari fergusonam pa kajam iedot, lai vins nevavulo mulkibas. Neko par speli jedzigu nepateica tikai par tiesniesa kludam. Kapec vins nesaka par faktu, ka MU sistematiski zaude Chelsea? Kapec vecais krabis Ferg neruna par Rooney izgajieniem, kad vins simule vai ar elkoniem tisam sit pretiniekam pa seju?
Vienkarsi vins nav objektivs savos komentos un tapec jau klust garlaicigi lasit par vina pecspeles teikto tekstu.
Saja spele Chelsea viennozimigi bija labaki un kontroleja speles gaitu. MU veidoja diezgan daudz bistamu pretuzbrukumu, bet Cech bija uzdevuma augstumos, tapec Chelsea ari uzvareja.
Par pendeli - 100% bija. Zirkovs sanme bumbu palaida to sev prieksa soda laukuma un devas tai pakal, tad Smallings izstiepa kaju vinam prieksa un nogaza vinu , ka tur vel var teikt , ka pendeles nebija.
Jasuta Fergusons pie Optometrista uz parbaudi

  +2 [+] [-]

, 2011-03-03 12:18, pirms 14 gadiem
smiegs rakstīja: Labi Te nav ko raudat vel jau ir spele majas un tad ceru ka kadam no zilajiem ar bus janoiet ja nevares paspelet,kad ļoti sap.Un ceru ka tas varetu but kads svarigs speletajs tai komanda.Tik tas diez vai piepildisies ja tiesas Tas pats aklais tiesnesi.Un tad jadoma ka viņam tikt uz majam.
Katram savas "labās fejas". "Chelsea" - Atkinsons, Man Utd - Marks Klatenburgs.

P.S.- Starp citu, tajā epizodē 2.puslaikā, kur Luiss nobloķēja Rūniju, vairāk izskatījās, ka Veins pamatīgi pietēloja, jo brazīlietis ar kāju Rūnijam neuzkāpa. Nedaudz saskārās tikai vietas virs ceļgala. Nokrita gan Šreks kā nopļauts.

  +2 [+] [-]

, 2011-03-03 15:16, pirms 14 gadiem
Hose Girtinho rakstīja: P.S.- Starp citu, tajā epizodē 2.puslaikā, kur Luiss nobloķēja Rūniju, vairāk izskatījās, ka Veins pamatīgi pietēloja, jo brazīlietis ar kāju Rūnijam neuzkāpa. Nedaudz saskārās tikai vietas virs ceļgala. Nokrita gan Šreks kā nopļauts.
vot, beidzot kāds to pasaka, jo es jau domāju, ka vienīgais, skatoties atkārotjumus, redzēju, ka Rūnijs pārspīlēti pietēloja pārkāpumā, kurā nebija gandrīz nekā. Doma jau bija viena, dabūt Luizu no laukuma nost.

  +1 [+] [-]

, 2011-03-03 17:24, pirms 14 gadiem
chelseachamps rakstīja: vot, beidzot kāds to pasaka, jo es jau domāju, ka vienīgais, skatoties atkārotjumus, redzēju, ka Rūnijs pārspīlēti pietēloja pārkāpumā, kurā nebija gandrīz nekā. Doma jau bija viena, dabūt Luizu no laukuma nost.
Speciāli novilku spēli un vēlreiz noskatījos, lai redzētu Luisu "Bargo" palēninājumā. Patiesībā jau viena no labākajām brazīlieša spēlēm no redzētajām. Beigās arī Vidiču pažēloja un uzreiz neiedeva 100% kartīti...bet šis jau nākamajā epizodē atkal nocūkojas! Nu pats vainīgs.