Layout: current: getContentLayout (Cid: Cache\Templating\LayoutCustomizations\Esports\CustomizationSource512 ), alternative: getContentLayout (Cid: Cache\Templating\LayoutCustomizations\Esports\CustomizationSource512), Fid:2, Did:0, useCase: 3

Pele: "Mesi šobrīd ir labākais pasaulē"

Jānis Pārums

Pele: "Mesi šobrīd ir labākais pasaulē"
Lionels Mesi
Foto: AP/Scanpix

Leģendārais brazīliešu futbolists Pele uzskata, ka nevar būt diskusiju par to, kurš šobrīd ir labākais futbolists pasaulē – tas ir Argentīnas izlases un Spānijas kluba "Barcelona" spēlētājs Lionels Mesi.

"Katrai paaudzei ir kāds patiešām labs spēlētājs. Nav šaubu, ka šobrīd Mesi ir labākais. Pirms kāda laika tāds bija Djego Maradona, bija arī Mišels Platinī, vēl salīdzinoši nesen bija arī Zinedins Zidāns. Šobrīd tāds ir Mesi," sacīja Pele. "Neredzu nevienu, kas būtu labāks."

Pele, īstajā vārdā Edisons Arantess du Nasimentu, kuram aizvadītajā svētdienā apritēja 71 gads, Starptautiskās Olimpiskās komitejas vērtējumā atzīts par aizvadītā gadsimta labāko sportistu. Savas karjeras laikā viņš trīsreiz izcīnījis Pasaules kausu, Brazīlijas izlasē guvis 77 vārtus, bet klubu turnīros – vairāk nekā 600.

Izmantotie resursi:
skysports.com

Slēpts komentārs no bloķēta lietotāja
Slēpts komentārs: Grizzly
Slēpts komentārs no bloķēta lietotāja
Slēpts komentārs no bloķēta lietotāja

     [+] [-]

, 2011-10-27 13:38, pirms 15 gadiem
Nu protams, ka Messi ir labākais, un ne tikai šobrīd, bet jau 3 gadus. Tāds kā Ronaldu nestāv ne tuvu. Jo Messi ne tikai daudz golus sit, bet ļoti daudz fantastiskas rezultatīvas piespēles izdara un tehnika 100X labāka kā Ronaldo. Ronaldo arī nav 2. labākais. Tas pats Čavi un vēl dadzi citi ir labāki.

  +4 [+] [-]

, 2011-10-27 13:40, pirms 15 gadiem
sasperjods rakstīja: viens nav karotājs
kamēr nebūs titulu pasaulē, tikmēr ne tuvu līdzīgs Pelem, Maradonam, Puškašam, Kruifam, Ķeizaram, Zidanam, Ronaldu (bra)
Un Tu gribi teikt ka tie augstaak mineetie kungi vieni izciinija tos kausus pasaulee?
Te nav runa par komandu, bet par indvidualu speeleetaju..
Peec tavas logikas sanaak ka lai cik labs buutu speeleetajs piemeram no Latvijas vinsh nekad nebuus labaakais, jo diez vai Latvija kaadreiz izciiniis PK.

  +2 [+] [-]

, 2011-10-27 13:42, pirms 15 gadiem
Uzvaret ar klubu ir teicami bet uzvaret ar valstvienibu..izcili.Ir speletaji ka Ronaldo(bra) kas gajis caur tadam traumam pec kuram dala pat nespeletu vairs un katru reiz atgriezies augstakaja punkta.Messi sobrid ir loti pateiciga pozicija ko isti nevar teikt par valstvienibu kur pa lielam neko nesanak uzvaret

  +9 [+] [-]

, 2011-10-27 13:46, pirms 15 gadiem
Tik labs, kā es, Mesi nekad nebūs, bet tā jau čalis normāli kapā...
Slēpts komentārs no bloķēta lietotāja

     [+] [-]

, 2011-10-27 13:50, pirms 15 gadiem
gravitons rakstīja: Un Tu gribi teikt ka tie augstaak mineetie kungi vieni izciinija tos kausus pasaulee?
Te nav runa par komandu, bet par indvidualu speeleetaju..
Peec tavas logikas sanaak ka lai cik labs buutu speeleetajs piemeram no Latvijas vinsh nekad nebuus labaakais, jo diez vai Latvija kaadreiz izciiniis PK.
pec butibas ta ari ir..PC kauss ir augstakais ko futene var sasniegt.Citos sporta veidos tas ir OS zelts bet futene tiesi PC.Tas ir tapat ka teiksim ka tenisa labaka ir Vozniaki jo vina ir #1?domaju ka vina ir stabilaka utt jo ka var but labaka ja nevienu no lielas cepures turniriem nav uzvarejusi?piemeram ja baskitbola kaut vai 10 gadus pec kartas MVP iedos LBJ..vins bus labakais..pat ja nebus dabujis nevienu gredzenu?Katra sporveida ir kada merauklina un futene tas ir PC kamer nebus kauss roka tikmer bus kads kurs PC izspides spozi ar kausu roka
Slēpts komentārs: R.C

  -1 [+] [-]

, 2011-10-27 13:52, pirms 15 gadiem
Interesanti kas par sho ir sakams 'messiibessii'

  -1 [+] [-]

, 2011-10-27 13:59, pirms 15 gadiem
rainmaker rakstīja: pec butibas ta ari ir..PC kauss ir augstakais ko futene var sasniegt.Citos sporta veidos tas ir OS zelts bet futene tiesi PC.Tas ir tapat ka teiksim ka tenisa labaka ir Vozniaki jo vina ir #1?domaju ka vina ir stabilaka utt jo ka var but labaka ja nevienu no lielas cepures turniriem nav uzvarejusi?piemeram ja baskitbola kaut vai 10 gadus pec kartas MVP iedos LBJ..vins bus labakais..pat ja nebus dabujis nevienu gredzenu?Katra sporveida ir kada merauklina un futene tas ir PC kamer nebus kauss roka tikmer bus kads kurs PC izspides spozi ar kausu roka
Pofig b**, ej taču ieskrieties ar savu PK. PK labākais spēlētājs bija Forlans, bet labākā komanda - Spānija. Bet tas nenozīmē, ka kāds no Spānijas vai Forlans ir labākais spēlētājs pasaulē.

  +1 [+] [-]

, 2011-10-27 14:09, pirms 15 gadiem
neticami, Pele atzīst, ka Maradona ir bijis labākais savā laikā. vai Maradona pavilksies uz šo vājības izrādīšanu, vai uzskatīs to par līdzjūtību nožēlojamās trenera karjeras dēļ?
Slēpts komentārs no bloķēta lietotāja

  -3 [+] [-]

, 2011-10-27 14:18, pirms 15 gadiem
Cik var malt vienu un to pašu?

  +2 [+] [-]

, 2011-10-27 14:32, pirms 15 gadiem
Jūs ko? Šobrīd labākais futbolists pasaulē ir neviens cits kā Čekulājevs! Kurš vēl šosezon ir iebliezis 45 golus 32 spēlēs?

  +8 [+] [-]

, 2011-10-27 14:49, pirms 15 gadiem
ou ou ou, voou! SC.com, Jūsu tiešākie konkurenti tik tikko publicēja šo šokējošo ziņu:

Pele celebrates 71st birthday: Premier League...

!!!
KURĀ PELĒ saka, ka Mesī nemaz nav tik labs...
Slēpts komentārs no bloķēta lietotāja

     [+] [-]

, 2011-10-27 14:54, pirms 15 gadiem
viena indivīda viedoklis, tas arī viss, katram savs.
Slēpts komentārs no bloķēta lietotāja

  +4 [+] [-]

, 2011-10-27 15:06, pirms 15 gadiem
kkk rakstīja: Nu protams, ka Messi ir labākais, un ne tikai šobrīd, bet jau 3 gadus. Tāds kā Ronaldu nestāv ne tuvu. Jo Messi ne tikai daudz golus sit, bet ļoti daudz fantastiskas rezultatīvas piespēles izdara un tehnika 100X labāka kā Ronaldo. Ronaldo arī nav 2. labākais. Tas pats Čavi un vēl dadzi citi ir labāki.
Tas, ka Messi ir labākais pasaulē pēdējos 3 gadus ir skaidrs, bet Ronaldo viņam stāv pat ļoti tuvu. Messi ir izcils, un to nevar noliegt, bet izskatās, ka tu esi Messi lovers un Ronaldo haters, tāpēc objektivitāti no tevis nesagaidīt. Tehnika, skills, finti? Abi ir vienlīdzīgi, varbūt pat Ronaldo ir pārsvars...Tieši dribblings un body balance Messi atšķir no pārējiem. Tur viņš ir nepārspējams! Galvenais jautājums ir tāds, cik daudz Messi un Ronaldo ir labāki par pārējiem, kā, piemēram, Čavi, Rūnijs, Injesta, Silva, Suarezs. Man liekas, ka tā atstarpe kādreiz tiek uzsvērta pa lielu nekā tas ir patiesībā...,bet to, ka viņi 2 visvairāk izceļas uz apkārtējo fona arī nevar noliegt...
Slēpts komentārs no bloķēta lietotāja

  -1 [+] [-]

, 2011-10-27 15:23, pirms 15 gadiem
sasperjods rakstīja: vai tad nebija tā, ka pēdējā čempī pēdējo 3 gadu labākiem futbolistis CR Mezi un Ronaldinjo kopā guva 1 vārtus : DDDDDDDDDDD
Tev ir liela putra galvā, draugs. Pirmkārt, iepriekšējā PK 2010. gadā pēdējo 3 gadu labāka futbolista titula ieguvēji pēc secības bija Kaka, C. Ronaldo, Messi. Otrkārt, Ronaldinjo diemžēl vispār nespēlēja PK, jo viņu Dunga neizsauca. Treškārt, viņi guva vairāk par vieniem vārtiem. Ceturkārt, futbolista izcilību un vērtību nosaka ne tikai gūtie vārti. Pietkārt, centies labāk apgūt latviešu valodas gramatiku.

  +2 [+] [-]

, 2011-10-27 15:36, pirms 15 gadiem
Gribētu dzirdēt arī viņa pamatojumu,kāpēc tieši Messi ir labākais...mans viedoklis ir tāds,lai arī kā man nepatiktu Barcelona un Messi,jāatzīst,ka viņš ir fenomenāls futbolists,tāds pats ir arī Ronaldu.Viņi abi ir lieliski.

  +2 [+] [-]

, 2011-10-27 15:54, pirms 15 gadiem
Nesaprotu, kāpēc vispār kāds vēl piemin Ronaldu. Ok, man viņš nepatīk, bet tajā pašā laikā uzskatu viņu par vienu no labākajiem futbolistiem pasaulē. Bet tiem, kas saka, ka Ronaldu ir labāks par Mesi, tā vienkārši ir vienīgā alternatīva, īpaši ja nav simpātiju pret "Barcelona". Nav jābūt ģēnijam, lai saprastu, ka Mesi šobrīd ir labākais planētas futbolists. Viņa spēle runā pati par sevi. Protams, var atrast visādus aizbildinājumus, lai mazinātu viņa vērtību savās acīs, bet fakts ir un paliek fakts. Pasaules eksperti jau nav stulbi, ka tik augstu vērtē argentīnieti. Pat mums ar samērā neapbruņotu aci redzams, cik izcilu sniegumu demonstrē šis futbolists un cik vērtīgs viņš ir savai komandai. Var jau meklēt alternatīvs, bet es labāk ieteiktu pavērot un izbaudīt argentīnieša spēli, jo tikai skauģi nevar neredzēt acīmredzamas lietas. Es nekad neesmu bijis argentīniešu fans, tieši otrādi, esmu ļoti principiāls, bet Lionels Mesi ir viens no tiem retajiem argentīniešiem, kurš man ar savu ģeniālo spēli licis atkāpties no savas stūrgalvības un stereotipiem. Ja tomēr vajadzētu salīdzināt Mesi un Ronaldu, tad teiktu, ka Mesi ir kā F1 Mihaels Šumahers savā zenītā, bet Ronaldu - kā viņa konkurenti: Hils, Vilinēvs, Hakinens, Raikonens. Visa centrā ir Mesi, bet pārējās ir tikai alternatīvas, īpaši jau tīņiem.
Slēpts komentārs no bloķēta lietotāja
Slēpts komentārs no bloķēta lietotāja

     [+] [-]

, 2011-10-27 16:20, pirms 15 gadiem
Velasco,taa CR kriitamaa kaite neskaitas kaa Tevis pieminetais komponents?
Slēpts komentārs no bloķēta lietotāja
Slēpts komentārs no bloķēta lietotāja
Slēpts komentārs no bloķēta lietotāja

     [+] [-]

, 2011-10-27 16:34, pirms 15 gadiem
Pascual Raul Velasco rakstīja: Teikšu tā, Messi nav labākais, jo tas ir Ronaldo! Paskaidrošu, kāpēc man liekas, ka bārbija, raudošais Kristīne utt ir labāks.

Lai ko teiksiet, bet Real nav ne tuvu tik pieredzējusi komanda, vismaz uzbrukuma veidošanā un saspēlē, kāda ir Barcelona. Ir tur jauni talanti, bet Barcelona ir tiešām lielie vārdi, kā Injesta, Xavi, Keita, Abidāls. Kuri tiešām ir jau nostiprinājuši savu vārdu pasaules futbolā.

Tai pat laikā, Real komandā ir Ozils, Di-Maria, Iguais utt, visi jauni un visiem vēl priekšā daudz sasniegumu. Tātad ko es ar to gribu pateikt, Messi apkārt ir daudz meistarīgāki un profesionālāki spēlētāji, nekā Ronaldo. Tas arī dod tos sasniegumus Barselonai, jo viņiem visās līnijās ir pa pieredzējušam vīram ar ļoti lielu talantu, kamēr Real cenšas visu spiest uz jaunību.

Ja apkārt tev ir lieliski partneri, tad vienalga gribi vai to negribi, bet Tu paliec labāks. Tā arī ir Messi, viņš progresēja reizē ar Barselonu!
Labi, viņa dribs un balanss ir prātam neaptverams.

Bet tai pat laikā iedomāsimies, ieliksim Messi kādā no Francijas komandām, kur nu vēl Anglijas!? Kas notiks? Notiks, tas pats, kas notiek šobrīd Argentīnas izlasē. Messi pazustu!

Tāpēc arī Barselona ir visu laiku iespējams labākā KOMANDA!
Jo Ronaldo individuāli ir labāks arī savā valsts izlasē, kura ir tomēr sliktāka par Argentīnu. Bet Messi ar Argentīnu nespēj būt Messi, tāds kāds viņš ir Barselonā.

Individuāli es tiešām balvu atdotu Ronaldo. Jo viņš var cīnīties vairākās pozīcijās, un arī svarīgs ir augums, tas dod priekšrocības.



Saprotu, ka es saņemšu ļoti daudz mīnusus, bet tas ir tikai mans viedoklis un tas nav jāuzskata par noteicošo un vienīgo.
Messi and C. Ronaldo Interview after El Clasico...

Messi needs Xavi & Iniesta to score?
...

  +2 [+] [-]

, 2011-10-27 16:43, pirms 15 gadiem
Messi šobrīd ir labākais spēlētājs pasaulē, bet ja viņš uzvarētu pasaules kausā un tur viņš parādītu spilgtu sniegumu tad viņš tiešām būtu leģendārs un viņu varētu likt vienā plauktā ar Pelē, Maradonu un zizū, Ronaldu.
Pagaidām viņš uz doto brīdi ir tikai labākais pasaulē par leģendu vēl nenosauksi.
Slēpts komentārs no bloķēta lietotāja
Slēpts komentārs no bloķēta lietotāja
Slēpts komentārs no bloķēta lietotāja

     [+] [-]

, 2011-10-27 17:49, pirms 15 gadiem
kkk rakstīja: Pofig b**, ej taču ieskrieties ar savu PK. PK labākais spēlētājs bija Forlans, bet labākā komanda - Spānija. Bet tas nenozīmē, ka kāds no Spānijas vai Forlans ir labākais spēlētājs pasaulē.
No Spanijas izlases ir daudzi kas ir labakie,tas pats Kasilijas,Injest,Xavi un ja runajam nopietni tad Messi bez Injestas un Xavi ir loti labs speletais,bet ne labakais!
Skat ka spanija spele ar shiem diviem,bet ka spele Argentina ar Messi priegshgala,nu taa sev!

Ka Francija speleja kad Zidans tur bija,vnk izcili!

Zidans-Messi uzvar vienozimigi Zidans!
Slēpts komentārs no bloķēta lietotāja

     [+] [-]

, 2011-10-27 18:16, pirms 15 gadiem
sasperjods rakstīja: nu labi labi
bet kaka cr messi iesita 1 golu
runa par principu

p.s.
darba laikā nav laika meklēt 100% ticamus faktus
šauju no galvas
Jā, pats kļūdījos. Biju domājis, ka Kaka PK iesita vismaz vienu golu. CR bija vienīgais, kas atzīmējās ar golu. Bet kā jau iepriekš norādīju, tas, ka pa visiem iesita neliecina, ka viņi izgāzās...protams, visi gaidīja no vīniem vairāk, it īpaši no CR un Messi. Tomēr, tajā pašā laikā viņi katrs bija savas izlases līderis, Kakā Brazīlijas sastāvā bija galvenais playmakers, ja nebūtu tā muļķīgā noraidījuma pret Ivory Coast, kas izsita no ritma, iespējams Brazīļi būtu tikuši arī tālāk... Messi arī darīja, ko varēja, jo lielāka problēma toreiz un tagad ir tā, ka Argentīnai nav kvalitatīvas un augstas klases pussargu līnijas, tāpēc arī rezultāti izpaliek.

  +2 [+] [-]

, 2011-10-27 19:19, pirms 15 gadiem
Pascual Raul Velasco rakstīja: Tu runā par stūrgalvību, bet tai pat laikā salīdzini Messī kā Šumaheru, bet CR, kā Hilu, Hakinenu utt? Vecīt izbeidz, idividuāli šie abi spēlētāji ir līdzsvarā. Ja runājam par komandu sasniegumiem, tad tā jau ir cita lieta.
Noliec savu nepatiku pret CR malā un paskaidro, kurā komponentā viņš ir TIK ļoti sliktāks kā Messi. Atsaucoties uz tavu salīdzinājumu, tā var saprast. Lūdzu pamato ar individuālo statistiku, kur Messi ir tas pārsvars?
Tu mani nedaudz nesaprati. Minētie F1 braucēji katrs savā laikā bija lielākie Šumahera konkurenti un Mihaela nelabvēļi, protams, teica, ka viņi ir labāki, jo Mihaels bez ātrākās formulas neko nespētu paveikt (ir līdzība vai ne?). Tomēr laika gaitā pierādījās, ka konkurenti mainās, bet Šumahers ar savu darbu iemanto leģendas statusu. Manuprāt, ne jau šie pārējie braucēji bija ar kaut ko sliktāki tehniskajā ziņā, nebūt ne. Vienkārši viņiem nebija tā rakstura īpašību kompleksa, kas bija vācietim.

Ok, tagad par futbolu.
Man pārāk nepatīk atkārtoties, jo ne reizi vien esmu runājis par to, kāpēc Mesi ir labāks. Gan Mesi, gan Ronaldu ir lieliska individuālā tehnika. Atšķirība ir tajā, kā tā tiek likta lietā. Ja Mesi nekautrējas to izmantot, lai apspēlētu uzreiz vairākus spēlētājus, tad gadu gaitā esmu novērojis, ka Ronaldu biežāk izvēlas apstāties un driblēt bumbu uz vietas, bieži vien tādā veidā noraujot ātros uzbrukumus un ļaujot pretiniekiem atgriezties aizsardzībā, turklāt portugālis biežāk izvēlas izmantot nevis savu driblu, lai apspēlētu pretinieku, bet gan uzrāvienu, lai to apskrietu. Nu, kamēr šāda stratēģija strādā, viss kārtībā. Tomēr, kā esam redzējuši nevienā vien svarīgā mačā, tad Krištianu spriedzes apstākļos daudz biežāk sāk kļūdīties un nespēj uzņemties līdera lomu. Pret vājākām komandām viņš, protams, ir zirgā un sezonas laikā novāc pamatīgu vārtu ražu, bet "lielajos mačos" tikai retu reizi izdodas izšķirt mača likteni. Kā teica viens krievu komentētājs, Mesi ir agresīvāks un nežēlo ne sevi, ne pretinieku, bet Ronaldu ir saudzīgāks (varbūt arī tāpēc tā neriskē un bieži piebremzē, lai nedabūtu pa kājām). Es tā varu turpināt ilgi un dikti, un nevajag stāstīt par "Real" nesaspēlēto sastāvu un sazin ko vēl. Tad kad Ronaldu atbildīgajos mačos spēs uzņemties atbildību un līdera lomu, turklāt arī aizvedīs savu komandu līdz virsotnei, tad arī padiskutēsim par to, vai Ronaldu gadījumā nav tik pat daudz pelnījis planētas labākā futbolista godu. Šobrīd varu ar pārliecību teikt, ka Mesi ir labāks un Ronaldu līdz viņam nepavelk. Tās nav tikai antipātijas, bet gan mani secinājumi, balstīti uz novērojumiem.

  -1 [+] [-]

, 2011-10-27 19:23, pirms 15 gadiem
Modritis rakstīja: ..Messi bez Injestas un Xavi ir loti labs speletais,bet ne labakais!
Un Ronaldu ir labākais? Kā Portugāle spēlē ar viņu priekšgalā? Izcilāk par Argentīnu? Manuprāt ne tuvu kā Argentīna, kurā Mesi turpina progresēt, kamēr Ronaldu pēc Figu aiziešanas nav gluži tāds līderis, kādu portugāļi viņu vēlētos redzēt. Un apskaties Spānijas sastāvu! Cik tur ir "Barcelona" spēlētāji? Vai viņiem gadījumā nav vieglāk saspēlēties, turklāt spēlējot līdzīgu futbolu kā klubā, kamēr Mesi jāpielāgojas pavisam citam futbola stilam, kurš pie tam arī mainās, līdz ar treneru maiņām.

     [+] [-]

, 2011-10-27 19:30, pirms 15 gadiem
plikadīda rakstīja: kā tad ar karali del pjēru?
Del Pjēro ir mans mīļākais futbolists un "Juventus" leģenda, tā tas ir.
Slēpts komentārs no bloķēta lietotāja

  +1 [+] [-]

, 2011-10-27 21:57, pirms 15 gadiem
sasperjods rakstīja: viens nav karotājs
kamēr nebūs titulu pasaulē, tikmēr ne tuvu līdzīgs Pelem, Maradonam, Puškašam, Kruifam, Ķeizaram, Zidanam, Ronaldu (bra)
hmm, Kruifam ir vairaak titulu izlasee? Pushkasham vairaak?
draugs, Messi nav titulu lielajaa izlasee, bet jaunieshu liimenii un olimpiaadee ir. Kruifam ir tikai klubaa, Pushkasham - tikai olimpiaadee.

P.S. kristiine varbuut ir labaaks atleets - aatraak skrien, vairaak presiites var uztaisiit un baigais biceps , bet nekaadiiigi ne labaaks futbolists. un visi tie staasti par atkariibu no Xavi un Iniestas... driizaak ir otraadi - Barca ir nenormaali atkariiga no Messi. Messi nav formaa un luudzu - peedeejaas speeles ir katastrofaalas.

  +1 [+] [-]

, 2011-10-27 22:02, pirms 15 gadiem
un jaa, pastaastiet par kristiines panaakumiem izlasee. kaut kas man laikam pasliideejis garaam
par izlaseem runaajot - vinjus abus vieno tas, ka izlasee nav liidzveertiigu speeleetaaju - portugaaljiem nav normaala uzbruceeja, bet Argentiinai pussargu. paskatieties uz peedeejo speeli - tur par centra pussargu speelee di maria - nu wtf?

     [+] [-]

, 2011-10-27 22:21, pirms 15 gadiem
Pascual Raul Velasco rakstīja: Kā jau teicu, ieliekam Messi jebkurā citā komandā, kaut tevis mīļotajā Itālijā, Anglijā, Francijā, kur futbola stils ir savādāks un no Messi nekas pāri nepaliks. Ronaldo jau ir pierādījis, ka spēj būt labākais pasaulē iekš BLP! Šobrīd viņš arī ir līdzvērtīgs ar Messi.

Saprati manu domu, ka labāko var noskaidrot tikai pie līdzvērtīgiem apstākļiem! Tas pats arī ir formulā, kad brauca agrāk Prosts visus kabināja arā, atnāca Senna ar Lotus un tad jau pabaidīja Prostu. Kā aizgāja uz Viljamsa komandu braukt kopā ar Prostu, tad Prosts izcīnīja tikai vienu titulu un to pašu negodīgi.

Pie tam par Portugāli runājot, uzskatu, ka Portugālē ir līmeni zemāka komanda nekā tas ir ar Argentīnu. Kaut skatoties pēc uzvārdiem.

Un vēlreiz saku, Messi un Ronaldu ir tik labi, cik labi ir viņu komandas biedri.


Mans vērtējums - Abi ir pilnīgi līdzvērtīgi viens otram. Ir nianses, kur viņi atšķirās un kur viens ir labāks otrs sliktāks. Bet kopumā, kurš labāks to katru gadu nosaka nevis viņi paši, bet gan komandas sniegums.
Tu nodarbojies ar demagoģiju. Mesi ir lielisks komandas spēlētājs, daudz nesavtīgāks par Ronaldu. Krištianu gandrīz visu karjeru ir spēlējis divos pasaules grandos, kuros zvaigžņu nav trūcis, tāpēc nevajag stāstīt pasakas. Mesi, starp citu, ir divus gadus jaunāks. Vairāk gaidīju no Tevis kādus argumentus un novērojumus, nevis tukšu demagoģiju par tanti un riteņiem, bet pats jau arī teici, ka tās ir Tavas subjektīvās domas, nevis argumentēta analīze, tāpēc "no offence".

Arī runājot par formulu, Tu tikai turpini to veco dziesmu par tanti un riteņiem. Protams, ka ir kritēriji, kā novērtēt spēlētāja prasmes un rakstura nianses, kas arī nav mazsvarīgs. Es pat ne tik daudz uzsveru kaut kādu statistiku, kā tieši spēles nianses, kuras atšķir šos abus spēlētājus. Ne jau vienmēr kvantitāte ir izšķirošais faktors, un kā jau eksperti pēdējos gados ir secinājuši, tad Mesi kvalitātes ziņā ir nepārspējams. Tieši viņa spēles stils un attieksme laukumā ir tas, kas tā priecē skatītājus un neatstāj vienaldzīgos, pat ja tie ir skauģi.

Par Portugāli nepiekrītu, jo futbols ir komandas spēle un Argentīnas komandas spēle noteikti nav labāka kā Portugālei. Copa America to ļoti labi varēja novērot. Šobrīd Argentīnas vājā vieta ir treneris.

Komandas sniegums ir tieši atkarīgs no vadošo spēlētāju snieguma. Es jau izklāstīju savu viedokli par abu superzvaigžņu atšķirībām, tāpēc neatkārtošos, tikai atzīmēšu to, ka Mesi lieliskā spēle ir galvenā "Barcelona" panākumu atslēga. Nav Mesi, nav ballītes. Cenšanos pierādīt to, ka Krištianu ir vismaz tik pat labs kā Mesi, es sauktu par "wishful thinking". Pagaidām neesmu dzirdējis gandrīz nevienu vērā ņemamu argumentu par labu Ronaldu, ja neskaita argumentus no sērijas par "tanti un riteņiem"

     [+] [-]

, 2011-10-27 22:50, pirms 15 gadiem
gravitons rakstīja: Un Tu gribi teikt ka tie augstaak mineetie kungi vieni izciinija tos kausus pasaulee?
Te nav runa par komandu, bet par indvidualu speeleetaju..
Peec tavas logikas sanaak ka lai cik labs buutu speeleetajs piemeram no Latvijas vinsh nekad nebuus labaakais, jo diez vai Latvija kaadreiz izciiniis PK.
pilnīgi piekrītu,tad jau sanāk,ka nu vismaz tuvākajā laikā neviens spēlētājs kaut no tās pašas āfrikas nevarēs saukties par labāko

  +1 [+] [-]

, 2011-10-27 23:03, pirms 15 gadiem
Pascual Raul Velasco rakstīja: Tu runā par stūrgalvību, bet tai pat laikā salīdzini Messī kā Šumaheru, bet CR, kā Hilu, Hakinenu utt? Vecīt izbeidz, idividuāli šie abi spēlētāji ir līdzsvarā. Ja runājam par komandu sasniegumiem, tad tā jau ir cita lieta.
Noliec savu nepatiku pret CR malā un paskaidro, kurā komponentā viņš ir TIK ļoti sliktāks kā Messi. Atsaucoties uz tavu salīdzinājumu, tā var saprast. Lūdzu pamato ar individuālo statistiku, kur Messi ir tas pārsvars?
ne visu var izteikt statistikā,itīpaši jau tādā spēlē kā futbols,kas ir komandas spēle,uzsvars tiek likts uz pašu spēli,ne vienmēr jāiesit vārti,lai saprastu,ka spēlētājs nospēlējis izcili

  +1 [+] [-]

, 2011-10-27 23:11, pirms 15 gadiem
Mežonīgais putniņš rakstīja: Lūdzu skaties, un brīnies, kā tad Kristīne viens pats daivo. Kaut Realā viņš to dara maz.

http://www.youtube.com/watch?v=SutX6ub1vzM&feature=BFa&list=PLE2F2EA34D9BE287A&lf=plpp_video
man jau smieklīgākais liekas fakts,ka viss tavs piedāvātais video ir par vienu spēli,jā Barca pietēloja,bet tas ir CL pusfināls,pret REAL, PRETINIEKU LAUKUMĀ,varbūt pat svarīgākā sezonas spēle,ja neskaita CL finālu,kā Maurinjo teica,tas ir karš un visi līdzekļi vērti lai uzvarētu

  +1 [+] [-]

, 2011-10-27 23:18, pirms 15 gadiem
Pascual Raul Velasco rakstīja: Kā jau teicu, ieliekam Messi jebkurā citā komandā, kaut tevis mīļotajā Itālijā, Anglijā, Francijā, kur futbola stils ir savādāks un no Messi nekas pāri nepaliks. Ronaldo jau ir pierādījis, ka spēj būt labākais pasaulē iekš BLP! Šobrīd viņš arī ir līdzvērtīgs ar Messi.

Saprati manu domu, ka labāko var noskaidrot tikai pie līdzvērtīgiem apstākļiem! Tas pats arī ir formulā, kad brauca agrāk Prosts visus kabināja arā, atnāca Senna ar Lotus un tad jau pabaidīja Prostu. Kā aizgāja uz Viljamsa komandu braukt kopā ar Prostu, tad Prosts izcīnīja tikai vienu titulu un to pašu negodīgi.

Pie tam par Portugāli runājot, uzskatu, ka Portugālē ir līmeni zemāka komanda nekā tas ir ar Argentīnu. Kaut skatoties pēc uzvārdiem.

Un vēlreiz saku, Messi un Ronaldu ir tik labi, cik labi ir viņu komandas biedri.


Mans vērtējums - Abi ir pilnīgi līdzvērtīgi viens otram. Ir nianses, kur viņi atšķirās un kur viens ir labāks otrs sliktāks. Bet kopumā, kurš labāks to katru gadu nosaka nevis viņi paši, bet gan komandas sniegums.
atbilde uz tavu pirmo rindkopu,pēc tevis teiktā,lai pierādītu,ka esi monstrs,obligāti karjēras laikā jānospēlē dažādos čempionātos,tad jau sanāk,ka Gigs,Skolzs,Del Pjero un Maldini nemaz nav izcili spēlētāji,jo visu mūžu ir vienā klubā,kā tomāti,siltumnīcā uzauguši

  +1 [+] [-]

, 2011-10-27 23:54, pirms 15 gadiem
Pascual Raul Velasco rakstīja: Kā jau teicu, ieliekam Messi jebkurā citā komandā, kaut tevis mīļotajā Itālijā, Anglijā, Francijā, kur futbola stils ir savādāks un no Messi nekas pāri nepaliks. Ronaldo jau ir pierādījis, ka spēj būt labākais pasaulē iekš BLP! Šobrīd viņš arī ir līdzvērtīgs ar Messi.

Saprati manu domu, ka labāko var noskaidrot tikai pie līdzvērtīgiem apstākļiem! Tas pats arī ir formulā, kad brauca agrāk Prosts visus kabināja arā, atnāca Senna ar Lotus un tad jau pabaidīja Prostu. Kā aizgāja uz Viljamsa komandu braukt kopā ar Prostu, tad Prosts izcīnīja tikai vienu titulu un to pašu negodīgi.

Pie tam par Portugāli runājot, uzskatu, ka Portugālē ir līmeni zemāka komanda nekā tas ir ar Argentīnu. Kaut skatoties pēc uzvārdiem.

Un vēlreiz saku, Messi un Ronaldu ir tik labi, cik labi ir viņu komandas biedri.


Mans vērtējums - Abi ir pilnīgi līdzvērtīgi viens otram. Ir nianses, kur viņi atšķirās un kur viens ir labāks otrs sliktāks. Bet kopumā, kurš labāks to katru gadu nosaka nevis viņi paši, bet gan komandas sniegums.
Agrāk pats biju viens no tiem, kas kā vienu no galvenajiem argumentiem par labu Ronaldo minēju to, ka viņš spējis spēlēt izcilā līmenī arī EPL. Tagad saprotu, ka tās ir pilnīgas muļķības. Messi ir tik labs, ka varētu spēlēt jebkurā līgā, tas nu ir fakts. Paskatāmies uz Silvu EPL. Līdzīgas miesasbūves spēlētājs(maza un smalka auguma), tāpat kā Messi apveltīts ar perfektu tehniku, pārredzamību? Vai viņš ir pazudis EPL? Nekādā gadījumā. Viņš ir vēl papildu pielicis, pielāgojies un attīstījies, tā ka līdzjūtēji Anglijā priecājas par viņa spēli, apbrīno to. Arī Maradonna paspēja uzspēlēt gan Spānijā, gan pēc tam salīdzinoši skarbākajā Itālijas līgā, kur kļuva vēl par lielāku zvaigzni. Ar ko tik ļoti Messi atšķiras no iepriekšminētajiem, lai nebūtu spējīgs sevi pierādīt sevi citās līgās? Manuprāt, ar neko, viņš ir pat vēl labāks. Ja gribi oponēt, tad droši mini kādu argumentu.
Pašam man Ronaldo ir mīļākais futbolists, bet es saprotu, ka Messi par viņu ir labāks. Jā, ja mēs nostādītu viņus un liktu izpildīt noteiktus uzdevumus, tad domāju, ka Ronaldo tajos būtu pārāks. Bet laukumā, kur spēlē visa komanda pārāks ir Messi. Es gribētu, lai būtu otrādāk, bet tā nav, un es to akceptēju un pieņemu. Atlika paskatīties Spānijas Superkausa spēles, lai to saprastu. Paskatoties vien varēja pateikt, ka nu ir Messi kkas magic, un tas pilnīgi neatkarīgs no Čavi un Injestas. Kā Ronaldo fans es ticu, ka viņš var kādreiz atgūt pilnībā oficiāli planētas labākā futbolista titulu, bet, lai tas piepildītos ir vajadzīgs mainīt spēles stilu. Krištianu pēc fiziskajiem parametriem futbolā ir pielīdzināms Lebronam basketbolā. Tas ir pilnīgi skaidri redzams, ka viņš neizmanto savo fizisko potenciālu līdz galam, tā vietā, lai cīnītos līdz galam kā Messi, labāk izvēloties iespēju izprovocēt pretinieku uz pārkāpumu, pēc tam tādā veidā tiekot pie free-kicka. Ja Ronaldo izvēlēlētos viņš mierīgi varētu pārspēt daudzus aizsargus tikai uz spēka un ātruma pārsvara. Diemžēl, viņš tā nedara, un tas, manuprāt ir viņa lielākais mīnuss.
Arī Hose arguments par atšķirīgo tehnikas izmantojumu un savstarpējo dueli El Classico spēlēs ir pilnīgi vietā. Ļoti bieži CR7 uztaisa tādu fintu, par kuru var tikai pozitīvā ziņā brīnīties, taču citreiz ir tā, ka viņš sāk skilloties tādā situācijā, kurā to nevajadzētu. Agrāk, pirms Messi ''uzziedēšanas'', ar šiem mīnusiem pietika, lai pelnīti būtu labākais futbolists pasaulē , bet tagad vairs nē. Ja Ronaldo var ''novērst'' šos mīnusus, tad esmu pārliecināts, ka viņš var būt neapšaubāmi pasaulē labākais. Bet galvenais jautājums ir tāds, vai viņš tik ļoti gribēs mainīt spēles stilu, pie kā pieradis jau kopš pusaudža gadiem?

  -1 [+] [-]

, 2011-10-28 00:09, pirms 15 gadiem
Hose Girtinho rakstīja: Un Ronaldu ir labākais? Kā Portugāle spēlē ar viņu priekšgalā? Izcilāk par Argentīnu? Manuprāt ne tuvu kā Argentīna, kurā Mesi turpina progresēt, kamēr Ronaldu pēc Figu aiziešanas nav gluži tāds līderis, kādu portugāļi viņu vēlētos redzēt. Un apskaties Spānijas sastāvu! Cik tur ir "Barcelona" spēlētāji? Vai viņiem gadījumā nav vieglāk saspēlēties, turklāt spēlējot līdzīgu futbolu kā klubā, kamēr Mesi jāpielāgojas pavisam citam futbola stilam, kurš pie tam arī mainās, līdz ar treneru maiņām.
Tu gadijuma neesi atsaldets??? Paradi man shaja dikusija kur no manis kaut viens vards par Ronaldo??? Tev neapnika,es fanoju par Real,bet ne par Kristini,ja labs speletajs,lotio labi ka iesit golus,bet nekad neesmu rakstijis ka Kristine ir labaka pasaule! Ja kas mani faoriti Reala ir Kasilijas,Marselo un Kaka! Taka zb tu man vienmer manus komentarus parveidot ta itka es kko esmu rakstijis par Kristini!

Ej ieskrien ar galvu siena uz kuras ir uzimets Messi!

  +2 [+] [-]

, 2011-10-28 01:06, pirms 15 gadiem
Kā jau tika minēts, būtībā varam secināt, ka Ronaldu ir lielisks atlēts, bet Mesi - izcils futbolists. Mesi ir kā tāda futbola Pelnrušķīte. Lai nebūtu tikai tā, ka es slavēju Mesi un Kritizēju Ronaldu, paskatīsimies nedaudz analītiskāk. Futbolā ir ļoti daudz un dažādi komponenti, iemaņas, īpašības, kuras nepieciešamas, lai spēlētu visaugstākajā līmenī. Patiesībā jau grūti salīdzināt abus futbolistus, jo viņi ir ļoti atšķirīgi.
Tātad. Mesi ir "Barcelona" sistēmas produkts - īsts komandas spēlētājs. Kad vajadzēs, atdos piespēli, kad vajadzēs, pats centīsies uzsist pa vārtiem. Ronaldu allaž bijis nedaudz savtīgs un individuāls, bet jāatzīst, ka Mourinju vadībā portugālis sācis vairāk darboties komandas labā (tieši komandas spēles ziņā), kas ir tikai apsveicami. Fizisko dotumu ziņā, kā jau Kris777 minēja, Ronaldu ir kā futbola Lebrons Džeimss - dzimis atlēts. Šajā ziņā portugālis progresē joprojām, ja vien vēl arī spētu savus dotumus līdz galam izmantot. Mesi, par spīti savam nelielajam augumam un trauslajai miesasbūvei, kam ir arī medicīnisks skaidrojums, ir pietiekami atlētisks, lai varētu pieturēt bumbu un cīnīties arī pret augumā raženākiem spēlētājiem. Savu nelielo augumu argentīnietis kompensē ar enerģiju un apbrīnojamu cīņassparu, pat agresivitāti (labā nozīmē). Ātrums. Šajā ziņā Mesi ir klasisks "tiki-taka" futbolists. Viņš epizodiski veic īsus, bet zibenīgus izrāvienus gan ar bumbu, gan bez tās. Ronaldu savukārt spējīgs veikt garu un ātru sprintu ar bumbu no viena laukuma gala līdz otram pat spēles izskaņā. Portugāļa ātruma īpašības ir tik pat izteiktas kā viņa atlētiskums. Arī viņa uzrāviens ir fenomenāls. Par spēli otrajā stāvā Mesi var neuztraukties, jo "Barcelona" bumbu cenšas turēt pie zemes. Ronaldu spēle ar galvu ir viens no galvenajiem trumpjiem, īpaši jau pēc stūra sitieniem. Individuālā tehnika abiem spēlētājiem ir samērā līdzīga tā pat kā progress šajā ziņā. Dribla ziņā Mesi nav konkurentu. Ātrumā viņš ar bumbu spēj paveikt neiedomājamas lietas. Lai arī Ronaldu driblā ir progresējis, viņam vēl daudz jāstrādā, lai pilnībā izskaustu nevajadzīgos trikus, kuri gan izskatās efektīgi, bet ne būt nav tik efektīvi, drīzāk jau lieki, un spēj noraut daudzus labus uzbrukumus. Piespēļu ziņā Mesi progress ir apbrīnojams. Spēlējot dziļāk viņam paveras daudz labu iespēju piespēlēt bumbu partneriem labās pozīcijās un dalīt savas "killer" piespēles, ko agrāk vairāk darīja tieši Čavi. Ronaldu līdz ar Mourinju atnākšanu tātad kļuvis mazāk savtīgs, kas sāk atspoguļoties arī rezultatīvo piespēļu skaitā. Piespēlēt portugālis prot un arī to dara. Vārtu gūšanas ziņā abi spēlētāji ir vienlīdz labi, tikai ar to atšķirību, ka Mesi nepieciešams mazāks mēģinājumu skaits, lai ieņemtu pretinieku vārtus. Cik atceros, tad Eiropā Ronaldu pa pretinieku vārtiem izdarījis vairāk sitienu nekā jebkurš cits profesionālais futbolists. Brīvsitienu ziņā Mesi nav gluži superzvaigzne, bet var gūt vārtus, kad tas vajadzīgs visvairāk. Tas pats attiecas uz 11 m soda sitieniem. Šajās jomās Ronaldu reputācija ir nedaudz spožāka, jo viņš gan daudz realizē 11 m soda sitienus, gan spēj gūt efektīgus vārtus no brīvsitieniem. Diemžēl portugāļa precizitāte brīvsitienos ne tuvu nav nevainojama. Visbiežāk bumba tiek raidīta pāri vārtiem. Galu galā mēs nonākam pie tādas īpašības kā līdera dotības. Ja Ronaldu vēlas būt līderis un komandas motivētājs, tad Mesi vēl tikai aug par tādu. Argentīnietis sākumā bija klasisks komandas spēlētājs, kurš lieliski darīja savu darbu. Jā, arī šobrīd viņš vairāk spēlē uz komandu, tomēr viņa vēlme uzņemties līdera lomu izšķirošajos brīžos kļūs arvien spēcīgāka. Šajā ziņā viņš ir panācis savus gados vecākos un pieredzējušākos komandas biedrus. Ronaldu ir pieradis būt līderis, jo tas viņam ir raksturā. Tomēr egocentrisms izšķirošos brīžos mēdz izstrādāt nepatīkamus jokus. Reizēm Krištianu līdz galam nespēj izturēt spriedzi un atbildību, kas negatīvi atsaucas uz komandas spēli un atmosfēru laukumā. Izdarot pareizos secinājumus, Ronaldu, manuprāt, spētu kļūt par īstu līderi arī izšķirošajos brīžos.
Šis bija tāds tīri tehnisks salīdzinājums, bet jāatceras, ka futbols ir kas vairāk par gūtiem vārtiem un rezultatīvām piespēlēm, tāpēc skatīsimies, analizēsim un vērtēsim!

  -1 [+] [-]

, 2011-10-28 01:11, pirms 15 gadiem
Hose Girtinho rakstīja: Kā jau tika minēts, būtībā varam secināt, ka Ronaldu ir lielisks atlēts, bet Mesi - izcils futbolists. Mesi ir kā tāda futbola Pelnrušķīte. Lai nebūtu tikai tā, ka es slavēju Mesi un Kritizēju Ronaldu, paskatīsimies nedaudz analītiskāk. Futbolā ir ļoti daudz un dažādi komponenti, iemaņas, īpašības, kuras nepieciešamas, lai spēlētu visaugstākajā līmenī. Patiesībā jau grūti salīdzināt abus futbolistus, jo viņi ir ļoti atšķirīgi.
Tātad. Mesi ir "Barcelona" sistēmas produkts - īsts komandas spēlētājs. Kad vajadzēs, atdos piespēli, kad vajadzēs, pats centīsies uzsist pa vārtiem. Ronaldu allaž bijis nedaudz savtīgs un individuāls, bet jāatzīst, ka Mourinju vadībā portugālis sācis vairāk darboties komandas labā (tieši komandas spēles ziņā), kas ir tikai apsveicami. Fizisko dotumu ziņā, kā jau Kris777 minēja, Ronaldu ir kā futbola Lebrons Džeimss - dzimis atlēts. Šajā ziņā portugālis progresē joprojām, ja vien vēl arī spētu savus dotumus līdz galam izmantot. Mesi, par spīti savam nelielajam augumam un trauslajai miesasbūvei, kam ir arī medicīnisks skaidrojums, ir pietiekami atlētisks, lai varētu pieturēt bumbu un cīnīties arī pret augumā raženākiem spēlētājiem. Savu nelielo augumu argentīnietis kompensē ar enerģiju un apbrīnojamu cīņassparu, pat agresivitāti (labā nozīmē). Ātrums. Šajā ziņā Mesi ir klasisks "tiki-taka" futbolists. Viņš epizodiski veic īsus, bet zibenīgus izrāvienus gan ar bumbu, gan bez tās. Ronaldu savukārt spējīgs veikt garu un ātru sprintu ar bumbu no viena laukuma gala līdz otram pat spēles izskaņā. Portugāļa ātruma īpašības ir tik pat izteiktas kā viņa atlētiskums. Arī viņa uzrāviens ir fenomenāls. Par spēli otrajā stāvā Mesi var neuztraukties, jo "Barcelona" bumbu cenšas turēt pie zemes. Ronaldu spēle ar galvu ir viens no galvenajiem trumpjiem, īpaši jau pēc stūra sitieniem. Individuālā tehnika abiem spēlētājiem ir samērā līdzīga tā pat kā progress šajā ziņā. Dribla ziņā Mesi nav konkurentu. Ātrumā viņš ar bumbu spēj paveikt neiedomājamas lietas. Lai arī Ronaldu driblā ir progresējis, viņam vēl daudz jāstrādā, lai pilnībā izskaustu nevajadzīgos trikus, kuri gan izskatās efektīgi, bet ne būt nav tik efektīvi, drīzāk jau lieki, un spēj noraut daudzus labus uzbrukumus. Piespēļu ziņā Mesi progress ir apbrīnojams. Spēlējot dziļāk viņam paveras daudz labu iespēju piespēlēt bumbu partneriem labās pozīcijās un dalīt savas "killer" piespēles, ko agrāk vairāk darīja tieši Čavi. Ronaldu līdz ar Mourinju atnākšanu tātad kļuvis mazāk savtīgs, kas sāk atspoguļoties arī rezultatīvo piespēļu skaitā. Piespēlēt portugālis prot un arī to dara. Vārtu gūšanas ziņā abi spēlētāji ir vienlīdz labi, tikai ar to atšķirību, ka Mesi nepieciešams mazāks mēģinājumu skaits, lai ieņemtu pretinieku vārtus. Cik atceros, tad Eiropā Ronaldu pa pretinieku vārtiem izdarījis vairāk sitienu nekā jebkurš cits profesionālais futbolists. Brīvsitienu ziņā Mesi nav gluži superzvaigzne, bet var gūt vārtus, kad tas vajadzīgs visvairāk. Tas pats attiecas uz 11 m soda sitieniem. Šajās jomās Ronaldu reputācija ir nedaudz spožāka, jo viņš gan daudz realizē 11 m soda sitienus, gan spēj gūt efektīgus vārtus no brīvsitieniem. Diemžēl portugāļa precizitāte brīvsitienos ne tuvu nav nevainojama. Visbiežāk bumba tiek raidīta pāri vārtiem. Galu galā mēs nonākam pie tādas īpašības kā līdera dotības. Ja Ronaldu vēlas būt līderis un komandas motivētājs, tad Mesi vēl tikai aug par tādu. Argentīnietis sākumā bija klasisks komandas spēlētājs, kurš lieliski darīja savu darbu. Jā, arī šobrīd viņš vairāk spēlē uz komandu, tomēr viņa vēlme uzņemties līdera lomu izšķirošajos brīžos kļūs arvien spēcīgāka. Šajā ziņā viņš ir panācis savus gados vecākos un pieredzējušākos komandas biedrus. Ronaldu ir pieradis būt līderis, jo tas viņam ir raksturā. Tomēr egocentrisms izšķirošos brīžos mēdz izstrādāt nepatīkamus jokus. Reizēm Krištianu līdz galam nespēj izturēt spriedzi un atbildību, kas negatīvi atsaucas uz komandas spēli un atmosfēru laukumā. Izdarot pareizos secinājumus, Ronaldu, manuprāt, spētu kļūt par īstu līderi arī izšķirošajos brīžos.
Šis bija tāds tīri tehnisks salīdzinājums, bet jāatceras, ka futbols ir kas vairāk par gūtiem vārtiem un rezultatīvām piespēlēm, tāpēc skatīsimies, analizēsim un vērtēsim!
Tu doma ka kads lasa sho sacerejumu???
Liecies paguli!

  +1 [+] [-]

, 2011-10-28 01:11, pirms 15 gadiem
Modritim laikam īpašās dienas Tā uzvilkās par Ronaldu, ka aizmirsa atbildēt uz manu jautājumu par Spānijas izlasē spēlējošajiem "Barcelona" futbolistiem. Man gan vairāk šķiet, ka viņu sadusmoja tieši šis jautājums, uz kuru viņš nevarēja izdomāt atbildi Modrīša uzbraucieni Mesi nav nekas jauns, tāpēc suņi rej, bet karavāna iet tālāk.

  +1 [+] [-]

, 2011-10-28 01:13, pirms 15 gadiem
Modritis rakstīja: Tu doma ka kads lasa sho sacerejumu???
Liecies paguli!
Tu jau noteikti nelasi, jo gan jau spēlē datorspēles un nespēj uzrakstīt vairāk par pāris teikumiem
Mani mamma vēl nesūta gulēt kā Tevi, jo esmu jau liels puika

     [+] [-]

, 2011-10-28 01:27, pirms 15 gadiem
Hose Girtinho rakstīja: Kā jau tika minēts, būtībā varam secināt, ka Ronaldu ir lielisks atlēts, bet Mesi - izcils futbolists. Mesi ir kā tāda futbola Pelnrušķīte. Lai nebūtu tikai tā, ka es slavēju Mesi un Kritizēju Ronaldu, paskatīsimies nedaudz analītiskāk. Futbolā ir ļoti daudz un dažādi komponenti, iemaņas, īpašības, kuras nepieciešamas, lai spēlētu visaugstākajā līmenī. Patiesībā jau grūti salīdzināt abus futbolistus, jo viņi ir ļoti atšķirīgi.
Tātad. Mesi ir "Barcelona" sistēmas produkts - īsts komandas spēlētājs. Kad vajadzēs, atdos piespēli, kad vajadzēs, pats centīsies uzsist pa vārtiem. Ronaldu allaž bijis nedaudz savtīgs un individuāls, bet jāatzīst, ka Mourinju vadībā portugālis sācis vairāk darboties komandas labā (tieši komandas spēles ziņā), kas ir tikai apsveicami. Fizisko dotumu ziņā, kā jau Kris777 minēja, Ronaldu ir kā futbola Lebrons Džeimss - dzimis atlēts. Šajā ziņā portugālis progresē joprojām, ja vien vēl arī spētu savus dotumus līdz galam izmantot. Mesi, par spīti savam nelielajam augumam un trauslajai miesasbūvei, kam ir arī medicīnisks skaidrojums, ir pietiekami atlētisks, lai varētu pieturēt bumbu un cīnīties arī pret augumā raženākiem spēlētājiem. Savu nelielo augumu argentīnietis kompensē ar enerģiju un apbrīnojamu cīņassparu, pat agresivitāti (labā nozīmē). Ātrums. Šajā ziņā Mesi ir klasisks "tiki-taka" futbolists. Viņš epizodiski veic īsus, bet zibenīgus izrāvienus gan ar bumbu, gan bez tās. Ronaldu savukārt spējīgs veikt garu un ātru sprintu ar bumbu no viena laukuma gala līdz otram pat spēles izskaņā. Portugāļa ātruma īpašības ir tik pat izteiktas kā viņa atlētiskums. Arī viņa uzrāviens ir fenomenāls. Par spēli otrajā stāvā Mesi var neuztraukties, jo "Barcelona" bumbu cenšas turēt pie zemes. Ronaldu spēle ar galvu ir viens no galvenajiem trumpjiem, īpaši jau pēc stūra sitieniem. Individuālā tehnika abiem spēlētājiem ir samērā līdzīga tā pat kā progress šajā ziņā. Dribla ziņā Mesi nav konkurentu. Ātrumā viņš ar bumbu spēj paveikt neiedomājamas lietas. Lai arī Ronaldu driblā ir progresējis, viņam vēl daudz jāstrādā, lai pilnībā izskaustu nevajadzīgos trikus, kuri gan izskatās efektīgi, bet ne būt nav tik efektīvi, drīzāk jau lieki, un spēj noraut daudzus labus uzbrukumus. Piespēļu ziņā Mesi progress ir apbrīnojams. Spēlējot dziļāk viņam paveras daudz labu iespēju piespēlēt bumbu partneriem labās pozīcijās un dalīt savas "killer" piespēles, ko agrāk vairāk darīja tieši Čavi. Ronaldu līdz ar Mourinju atnākšanu tātad kļuvis mazāk savtīgs, kas sāk atspoguļoties arī rezultatīvo piespēļu skaitā. Piespēlēt portugālis prot un arī to dara. Vārtu gūšanas ziņā abi spēlētāji ir vienlīdz labi, tikai ar to atšķirību, ka Mesi nepieciešams mazāks mēģinājumu skaits, lai ieņemtu pretinieku vārtus. Cik atceros, tad Eiropā Ronaldu pa pretinieku vārtiem izdarījis vairāk sitienu nekā jebkurš cits profesionālais futbolists. Brīvsitienu ziņā Mesi nav gluži superzvaigzne, bet var gūt vārtus, kad tas vajadzīgs visvairāk. Tas pats attiecas uz 11 m soda sitieniem. Šajās jomās Ronaldu reputācija ir nedaudz spožāka, jo viņš gan daudz realizē 11 m soda sitienus, gan spēj gūt efektīgus vārtus no brīvsitieniem. Diemžēl portugāļa precizitāte brīvsitienos ne tuvu nav nevainojama. Visbiežāk bumba tiek raidīta pāri vārtiem. Galu galā mēs nonākam pie tādas īpašības kā līdera dotības. Ja Ronaldu vēlas būt līderis un komandas motivētājs, tad Mesi vēl tikai aug par tādu. Argentīnietis sākumā bija klasisks komandas spēlētājs, kurš lieliski darīja savu darbu. Jā, arī šobrīd viņš vairāk spēlē uz komandu, tomēr viņa vēlme uzņemties līdera lomu izšķirošajos brīžos kļūs arvien spēcīgāka. Šajā ziņā viņš ir panācis savus gados vecākos un pieredzējušākos komandas biedrus. Ronaldu ir pieradis būt līderis, jo tas viņam ir raksturā. Tomēr egocentrisms izšķirošos brīžos mēdz izstrādāt nepatīkamus jokus. Reizēm Krištianu līdz galam nespēj izturēt spriedzi un atbildību, kas negatīvi atsaucas uz komandas spēli un atmosfēru laukumā. Izdarot pareizos secinājumus, Ronaldu, manuprāt, spētu kļūt par īstu līderi arī izšķirošajos brīžos.
Šis bija tāds tīri tehnisks salīdzinājums, bet jāatceras, ka futbols ir kas vairāk par gūtiem vārtiem un rezultatīvām piespēlēm, tāpēc skatīsimies, analizēsim un vērtēsim!
viss jau ir pareizi,tikai Barca pārāk aizraujās ar tām īsajām piespēlēm,pats esu novērojis,ka tā vietā lai atdotu tālu,bet riskantu piespēli,Barca labāk paripina bumbu pa otram riņķim,tā ir starpība komandas stratēģijā,neteiksim,ka sprintā Ronaldo apspēlēs Messi,ok skrien varbūt ātrāk,kājas garākas,bet ja priekšā ir trīs aizsargi,tad varu derēt uz visu,ka Messi tiks cauri vairāk reizes kā Ronaldo no desmit

  +2 [+] [-]

, 2011-10-28 01:47, pirms 15 gadiem
NilsK rakstīja: viss jau ir pareizi,tikai Barca pārāk aizraujās ar tām īsajām piespēlēm,pats esu novērojis,ka tā vietā lai atdotu tālu,bet riskantu piespēli,Barca labāk paripina bumbu pa otram riņķim,tā ir starpība komandas stratēģijā,neteiksim,ka sprintā Ronaldo apspēlēs Messi,ok skrien varbūt ātrāk,kājas garākas,bet ja priekšā ir trīs aizsargi,tad varu derēt uz visu,ka Messi tiks cauri vairāk reizes kā Ronaldo no desmit
Tāda jau ir "tiki-taka" būtība. Galvenais ir bumbas kontrole, jo bez bumbas vārtus gūt nav iespējams, tāpēc pretiniekiem nav daudz iespēju kaut ko izveidot. Tavs novērojums sasaucas ar Spānijas izlasi. Tajā nav Mesi, tāpēc nav praktiski neviena, kas spēli saasinātu un Spānijas izlase vairāk par 1-2 spēle bieži vien negūst. Tieši Mesi ir tas, kurš saasina "Barcelona" uzbrukumu ar savām piespēlēm un reidiem pretinieku soda laukumā. Jā, es runāju tieši par ātrumu, jo minēju arī, ka Mesi driblā ir daudz labāks (labākais pasaulē). Viss pareizi "Tiki-taka" futbolā garš sprints nemaz nav nepieciešams, jo komanda spēlē ar īsām piespēlēm, tā ka pietiek ar asām "killer" piespēlēm un īsu sprintu. Ja vien nav "melnā diena", vārti nekur nepazudīs.