Layout: current: getContentLayout (Cid: Cache\Templating\LayoutCustomizations\Esports\CustomizationSource512 ), alternative: getContentLayout (Cid: Cache\Templating\LayoutCustomizations\Esports\CustomizationSource512), Fid:2, Did:0, useCase: 3

Video: Indriksons: Centīšos, lai stadions būtu vēl gadu

Kristaps Driķis
Šodien Sportacentrs.com piedāvā lielo sarunu ar Latvijas futbola federācijas un futbola kluba "Skonto" prezidentu Gunti Indriksonu.Visu lielo sarunu ar Gunti Indriksonu iespējams noskatīties šeit:Lielā saruna ar Gunti Indriksonu
Vērtējums: +9

  +1 [+] [-]

, 2009-11-25 23:59, pirms 15 gadiem
visu cienju guncham... un publisks fuj vilereusham ar to ka riigaa sporta nav...
Slēpts komentārs: tricker

  +4 [+] [-]

, 2009-11-26 00:27, pirms 15 gadiem
tricker rakstīja: Pilnu interviju nevarēja ielikt???? Nafig tā vajag apgriezt bezjēgā!!??? Kkāds sviests..
kaa jau ir aprakstaa ierakstiits, pilna intervija ir šeit

Video: Lielā saruna ar Gunti Indriksonu

  -2 [+] [-]

, 2009-11-26 00:31, pirms 15 gadiem
Kristaps Driķis rakstīja: kaa jau ir aprakstaa ierakstiits, pilna intervija ir šeit

http://sportacentrs.com/live/video/25112009-liela_saruna_ar_gunti_indriksonu
Piedošanu nepamanīju!!! Bet vai gadījumā apgriežot neradās situācija ka bilde ar skaņu negāja kopā? Indriksona kungam brīžiem mute nekustējās..
Slēpts komentārs no bloķēta lietotāja

     [+] [-]

, 2009-11-26 02:52, pirms 15 gadiem
nu jā, tagat tāpat īpaši neatmaksājas tur nekādus debesskrāpjus būvēt...

  -3 [+] [-]

, 2009-11-26 07:23, pirms 15 gadiem
Tāds mutes brūķētājs šis tipiņs Indriksons vienkārši dir** gribās. Es es es es es neko citu no viņa nedzird. Argumentācija bernudārza līmenī. Ko tad šis čekists ir izdarījis futbola labā? Vienīgais viņa biznesa modelis ir zem futbola izkārtnes kārtot savus biznesa darījumus! Ja man būtu nozagti pāris miljoni es arī skaitītos baigi krutais sporta mecenāts.
Kāpēc piemēram Hokeja federācija Arenu varēja uzbūvēt, bet šis šmurgulis muļājas ar stadionu gadiem.Tādēļ ka ja investoram liktu izvēlēties ko atbalstīt Basketbolu,Hokeju vai Futbolu es izvēlētos pirmos divus,jo tur spēlē pārsvarā latvieši un vadība sastāv no izglītotiem cilvēkiem nevis maskavas kriminālajām struktūrām.
Es atvainojos man atliek paklausīties Mažecki un Indriksonu un man jau viss kļūst skaidrs.

  -2 [+] [-]

, 2009-11-26 08:19, pirms 15 gadiem
Ja atceros, tad te intervijā Indriksons apgalvoja, ka vairs negrib neko dzirdēt par Mežaparku, jo redz ir piecūkots vai kā tā. Bet kurš ta bija tas, kurš to Mežaparku piecūkoja? Tā arī nedzirdēju no viņa, kad sakops.

Tagad savu stadionu ar būs jāatdod bankai. Un atkal kāds banķieris Latvijā dabūs zemi pa lēto. Ja vien, būvējot to stadionu tajā laikā, Indriksons nav riktīgi ievilcis sev kabatā.

  +5 [+] [-]

, 2009-11-26 08:23, pirms 15 gadiem
pedrito2k...

Varbūt Tu pavēro no malas, kas ir izdarīts.... "Skotno" - Indriksons, 90to gadu Eiropas grandi brauca pie... "Skonto"... "Ķeizarmežs" - Indriksons... "Daugavas" stadions, Indriksonam bija ideja, investori, u.t.t, bet Tavs izglītotais basketbolists pasaka, ka nē, valsts investēs naudu, bet ko valsts dara, vina nomaina kādu salausto zilo beņķi pret jaunu un viss... Remonts "Daugavā" gadiem nav veikts... Tur arī vieglatlēti trenējas... Valsts arī pati ir vainīga, ka tādi cilvēki nevar sasniegt savus mērķus... Tu piemini hokeju, bet ar kādām problēmām tapa šī "Arena"? Atcerēsimies pāļu dzīšanas sāgas... Ventspils, LM, viņiem vietējā dome nāk pretim, tāpēc arī tur attīstas futbols, Valmiera, Saldus, citas LV pilsētas... Puisīt, tiešām, kamēr nezini visu, kas notiek, tikmēr nerunā... Indriksons un Mežeckis ir cilvēki, kāpēc Latvijā futbols vispār pastāv... !!! Domāju, kad Latvija spēlēja Eiropas Čempionātā, Tu šeit noteikti, NOTEIKTI, ka slavēji visus pēc kārtas...

  +2 [+] [-]

, 2009-11-26 09:28, pirms 15 gadiem
tāds pedrito uzskribelē jauku tekstu un ir baigi laimīgs - teikšu tev man pofig savu biznesu stutē vai svešu, ka tik top normāls stadions rīgai un ir kur spēlēt valstvienībai, bet tev kā īstam latvietim skauž, ka kāds vēl kautko uz tā grib nopelnīt un nenodarbojas ar tīru labdarību. Domei jau tik vien prasīja kā zemi un valstij nodokļu atlaidi.
nu gaidīšu kad pedrito dāvās rīgai stadionu...
Slēpts komentārs no bloķēta lietotāja

  +1 [+] [-]

, 2009-11-26 11:05, pirms 15 gadiem
rudzu maize - kur spēlētu izase tagad ja nebūtu skonto stadiona???
un kam ir sajēga no futbola? kur ir tie cilvēki, kas ar mieru uzņemties FF darbu, tu? Kā var uzcelt stadionu izmantojot tos pašus fifa uefa līdzekļus ja valsts tam neatvēl zemi? un jāpasakās vismaz taviem nosauktajiem cilvēkiem, kas vispār futbolā kautko investē, būtu priecīgs ja arī tu uzturētu kādu klubu...

     [+] [-]

, 2009-11-26 11:17, pirms 15 gadiem
11 minūtē skaņa nav sinhroni ar bildi, video guru varētu izlabot

     [+] [-]

, 2009-11-26 11:28, pirms 15 gadiem
domaju ka recepte lai naktu uz speleem vairak skatitaju ta ari nebuus... skatitaju tik maz tadel jo nav limenis, un limenis arii nebuus ja dos arzemeem visus perspektivos un labos speletaajus... tas vai tas ir izdevigi dot prom speletajus vai paturet site ir jau cits jautajums.... un aizbildinasanaas ka atri uz laba limena futbolu nenak skatitaju (pieminetais piemeers ventspils-sporting) nebutu isti korekts salidzinajumam.. jo vents[pils speleeja rigaa un rigaa nav daudz ventspils futbola cienitaaju un pasiem ventspilniekeim liels skerslis ir attalums itseviski ja nakosa diena ir darbadiena... ja spele butu ventspilii domaaju ka stadions vismaz pa kaadiem 90 % butu pilns.... bet nu vias visuma respekt ka cinaas pa futbolu un ieliek sevi taja visaa ko daritu tikai retais

     [+] [-]

, 2009-11-26 11:31, pirms 15 gadiem
veel gribeju piemetinaat ka ari ja butu tas limenis.. pasreizeja situacijaa kad ir finansiala kriize un jau ir prieksaa 1 liels projekts kurs panemis lielu dalu lidzjuteju (rigas dinamo) .... paslaik ar arii augsto limeni pasmaju futboal butu salidzinosi maza jeega gan finansiali gan arii cilveku resursu zina vien...

     [+] [-]

, 2009-11-26 12:15, pirms 15 gadiem
L_2000 rakstīja: rudzu maize - kur spēlētu izase tagad ja nebūtu skonto stadiona???
un kam ir sajēga no futbola? kur ir tie cilvēki, kas ar mieru uzņemties FF darbu, tu? Kā var uzcelt stadionu izmantojot tos pašus fifa uefa līdzekļus ja valsts tam neatvēl zemi? un jāpasakās vismaz taviem nosauktajiem cilvēkiem, kas vispār futbolā kautko investē, būtu priecīgs ja arī tu uzturētu kādu klubu...
Vai tad Skonto stadionam valsts zemi nepiešķīra?
Kur būtu jātrenējas vieglatlēiem stadina celšanas laikā?

  -4 [+] [-]

, 2009-11-26 12:54, pirms 15 gadiem
Tas zurnalists ka losis uzdod vienu un to pasu jautajumu-es Indriksona vieta butu nevis nervozs, bet varbut jau apsvertu iespeju iedot biete. Murgs jau pec butibas kaut ko plerkstet par klubiem ,ka tie tipa saistit, kad beigas nospele neizskirti un zaude 5% no Skonto gada zaudejumeim(Olimpa eirokausu neieguta nauda)!!! plus vel pati Skonto zaude sudraba medalas. Idiotisms! Padomajiet ka jus reagetu uz sitiem traka sunam murgiem

  -1 [+] [-]

, 2009-11-26 13:10, pirms 15 gadiem
kegum-
un tu iedomājies indriksons muļķis uzcēla stadionu nevis ofisa mājas kā daudzi!

  +1 [+] [-]

, 2009-11-26 13:45, pirms 15 gadiem
rudzu maize - tad sanāk, ka Tev neapmierina Latvijas futbols, tad ej uz basketbolu vai LAČ hokejā, un pasties, kas tur notiek... Tieši LAČ nevis BAČ, KHL, NHL, or whatever?

Tu uzskati, ka tas ir normāli, ja LAČ hoķī dragā onkas, kas pēc būtības ir bez nākotnes? Jā, ir talanti arī tur, bet tad viņi ir jāatīsta... Manuprāt, ka Tev ir tikai viens prātā, mazvērtības komplekss... Skaudība vai kaut kas tamlīdzīgs...

     [+] [-]

, 2009-11-26 13:47, pirms 15 gadiem
Aketo rakstīja: pedrito2k...

Varbūt Tu pavēro no malas, kas ir izdarīts.... "Skotno" - Indriksons, 90to gadu Eiropas grandi brauca pie... "Skonto"... "Ķeizarmežs" - Indriksons... "Daugavas" stadions, Indriksonam bija ideja, investori, u.t.t, bet Tavs izglītotais basketbolists pasaka, ka nē, valsts investēs naudu, bet ko valsts dara, vina nomaina kādu salausto zilo beņķi pret jaunu un viss... Remonts "Daugavā" gadiem nav veikts... Tur arī vieglatlēti trenējas... Valsts arī pati ir vainīga, ka tādi cilvēki nevar sasniegt savus mērķus... Tu piemini hokeju, bet ar kādām problēmām tapa šī "Arena"? Atcerēsimies pāļu dzīšanas sāgas... Ventspils, LM, viņiem vietējā dome nāk pretim, tāpēc arī tur attīstas futbols, Valmiera, Saldus, citas LV pilsētas... Puisīt, tiešām, kamēr nezini visu, kas notiek, tikmēr nerunā... Indriksons un Mežeckis ir cilvēki, kāpēc Latvijā futbols vispār pastāv... !!! Domāju, kad Latvija spēlēja Eiropas Čempionātā, Tu šeit noteikti, NOTEIKTI, ka slavēji visus pēc kārtas...
Hehe cik tu esi letticigs. Vareji ietaupit man laiku un nerakstit savas mulkibas. Futbols turas pateicoties Indriksonam Gada teiciens! Ja tu zinatu kads ir Indriksona biznesa modelis cik labi vins sev piederosajos uznemumos cilvekiem maksa algas un ka izvairas no nodokliem. Tu te nesedetu un nemurminatu. Visi tie Indriksona iegutie zemesgabali ir ieguti apsaubama karta.Shis caliits tik ciele uz briviem zemesgabaliem lai varetu realizet savas biznesa intereses.Tikai nevajag te murgot par vina ieguldijumu futbola vina ieguldijums ir Skonto, Keizarmezs ir krievu paradize.Vel te piemineji izlasi aizej un paskaiti gudreli cik speletaji spele izlase no si kluba? Un tavai zinasanai es sen vairs neesmu puisitis. Talak turpini pats...

  +3 [+] [-]

, 2009-11-26 14:00, pirms 15 gadiem
OK, turpināšu...

Pasaki man vienu - nebūtu Indriksons, Latvijā būtu futbols tādā līmenī kādā viņš ir tagad?!? Rīgā būtu futbols, ja basketbola dievs pasaka, mēs Tev gabalu zemes nedosim, bet paši arī neko nedara? Man ir vienalga, ka viņam, pēc Taviem vārdiem, zemes gabali ir tīrā vai netīrā veidā iegūti, galvenais ir rezultāts un tas, ka LV bija Euro 2004, jo tā bāzes komanda bija Skonto bāzes komanda 90to gadu vidū, begiās, Koļinko, Stepanovs, Pahars, Bleidelis, Zemļinskis, Isakovs, Blagonadeždins, Astafjevs, tie visi savā laikā spēlēja SKONTO pie Indriksona... Sanāk, ka Tev galvenais ir tas, lai lieta tīra ir, nevis tas, kad valstī vsp kaut kas notiek... Žēl... Ok, sorē par puisīti ^^

Salīdzināja viens no jums citas postpadomju valstis, tad tur ir cita sistēma, tur valsts, VALSTS, atbalsta sportu nevis slēdz sporta skolas u.t.t, tad sanāk, ka jūsuprāt futbols ir jāiznīca, jo tas ir netīrs, KGB, krievi u.t.t, atstājam basketbolu, hokeju un vēl litrobolu vietējā bārā, ok!?!

Neesmu Indriksona draugs, aizstāvis vai sazin vēl kas, bet vnk rezultāts ir redzams... Nebūtu Skonto stadions, izlase jau sen spēlētu Kauņā vai kur, labi, tagad ir LM bāze un FKV bāze, nebūs tik traki, bet tomēr... Cilvēks ir izdarījis pietiekami daudz, lai viņu cienītu vnk futbola līdzjutējs... Domā, ka kaut kādā firmā, piemēram "SIA Fiģļimigļi" ir godīgāka algu sistēma u.t.t?!?

     [+] [-]

, 2009-11-26 14:14, pirms 15 gadiem
pedrito2k
varēji daudz nefilozofēt bet konkrēti pa puknktiem sarakstīt kā atīstīt futbolu valstī, kā piesaistīt tam finanses, sponsorus, kā uzaudzināt jaunus futbolistus un kā uzcelt jaunu futbola stadionu - to nosūti LFF un atbildi nopublicē ar sportacentrs starpniecību - savadāk tipisks ņaudētājs un nolicējs esi. Ja kritizē tad dod priekšlikumus...

  +1 [+] [-]

, 2009-11-26 15:45, pirms 15 gadiem
Zhuk79 rakstīja: Tas zurnalists ka losis uzdod vienu un to pasu jautajumu-es Indriksona vieta butu nevis nervozs, bet varbut jau apsvertu iespeju iedot biete. Murgs jau pec butibas kaut ko plerkstet par klubiem ,ka tie tipa saistit, kad beigas nospele neizskirti un zaude 5% no Skonto gada zaudejumeim(Olimpa eirokausu neieguta nauda)!!! plus vel pati Skonto zaude sudraba medalas. Idiotisms! Padomajiet ka jus reagetu uz sitiem traka sunam murgiem
tev ir tā pati slimība kas Indriksonam, nesaprast vienkāršas lietas. Nevar vienas sistēmas klubi spēlēt vienā čempionātā un būt neatkarīgi viens no otra! Tāpat kā F1, vienas komandas divas mašīnas nekad necīnās savā starpā, viena vienmēr ir prioritāra un otrai ir uzdevums palīdzēt. Tas pat teorētiski tā ir, kur nu vēl praktiski!

     [+] [-]

, 2009-11-26 17:31, pirms 15 gadiem
Aketo rakstīja: OK, turpināšu...

Pasaki man vienu - nebūtu Indriksons, Latvijā būtu futbols tādā līmenī kādā viņš ir tagad?!? Rīgā būtu futbols, ja basketbola dievs pasaka, mēs Tev gabalu zemes nedosim, bet paši arī neko nedara? Man ir vienalga, ka viņam, pēc Taviem vārdiem, zemes gabali ir tīrā vai netīrā veidā iegūti, galvenais ir rezultāts un tas, ka LV bija Euro 2004, jo tā bāzes komanda bija Skonto bāzes komanda 90to gadu vidū, begiās, Koļinko, Stepanovs, Pahars, Bleidelis, Zemļinskis, Isakovs, Blagonadeždins, Astafjevs, tie visi savā laikā spēlēja SKONTO pie Indriksona... Sanāk, ka Tev galvenais ir tas, lai lieta tīra ir, nevis tas, kad valstī vsp kaut kas notiek... Žēl... Ok, sorē par puisīti ^^

Salīdzināja viens no jums citas postpadomju valstis, tad tur ir cita sistēma, tur valsts, VALSTS, atbalsta sportu nevis slēdz sporta skolas u.t.t, tad sanāk, ka jūsuprāt futbols ir jāiznīca, jo tas ir netīrs, KGB, krievi u.t.t, atstājam basketbolu, hokeju un vēl litrobolu vietējā bārā, ok!?!

Neesmu Indriksona draugs, aizstāvis vai sazin vēl kas, bet vnk rezultāts ir redzams... Nebūtu Skonto stadions, izlase jau sen spēlētu Kauņā vai kur, labi, tagad ir LM bāze un FKV bāze, nebūs tik traki, bet tomēr... Cilvēks ir izdarījis pietiekami daudz, lai viņu cienītu vnk futbola līdzjutējs... Domā, ka kaut kādā firmā, piemēram "SIA Fiģļimigļi" ir godīgāka algu sistēma u.t.t?!?
īstenībā piekrītu,arī par Daugavas stadionu-viens jau te bārstījās,ka būtībā stadionu uzcelt ir fufels un nekāda lielā māksla,tad kāpēc Daugavas stadions joprojām ir tāda bedre?
Kāpēc neļaut strādāt tiem,kas grib un galvenais var? daži brēc,ka tur jau viens biznesa projekts,sacels ēkas un ko tur-bet kāpēc ne?Ja valsts pati neko nevar izdarīt,kāpēc nedot iespēju citiem? Lai ceļ,bet lai būtu stadions, ir pietiekami daudz likumu,kas spēj kontrolēt visu gaitu un pat nest valstij labumu...
Slēpts komentārs no bloķēta lietotāja

     [+] [-]

, 2009-11-26 18:36, pirms 15 gadiem
To mammal - piekrītu

  -1 [+] [-]

, 2009-11-26 21:46, pirms 15 gadiem
mammal domaa pareizi

     [+] [-]

, 2009-11-28 16:06, pirms 15 gadiem
Kāpēc šo interviju vai tās atstāstījumu nevar nekur portālā izlasīt?
Beidzot Indriksons sapratis to, par ko jau vairākkārt rakstīju komentāros: šajā brīdī stadiona nojaukšana arī no biznesa viedokļa ir pašnāvnieciska ideja.