Layout: current: getContentLayout (Cid: Cache\Templating\LayoutCustomizations\Esports\CustomizationSource512 ), alternative: getContentLayout (Cid: Cache\Templating\LayoutCustomizations\Esports\CustomizationSource512), Fid:2, Did:0, useCase: 3

"Milan" revanšējas

Pēteris Neimanis
Pēteris Neimanis

Par UEFA Čempionu līgas kausa ieguvējiem kļuvuši "Milan" futbolisti, kas, pateicoties diviem Inzagi vārtiem, ar 2:1 apspēlēja "Liverpool", tā revanšējoties par sāpīgo zaudējumu angļiem pirms diviem gadiem.

Protams, Atēnu olimpiskajā stadionā brīvu vietu nebija, bet vizuāli vairāk šķita sarkanā krāsā tērpto Liverpūles fanu. Viņi bija arī skaļāki un arī viņu atbalstītā komanda, acīmredzot labi atceroties 2005.gada fināla šoka terapiju, maču sāka aktīvāk. Tiesa pirmie kaut ko līdzīgu bīstamam momentam uzrīkoja itāļi - Jankulovskis labi piespēlēja Zēdorfam, taču pieredzējušais holandietis kā nākas neuztvēra bumbu un tā atstāja laukumu. Jau 10. minūtē pirmo reizi spēlē bija nopietni jāiesaitās Didam, kurš atsita Pineta sitienu vārtu tālajā stūrī. Tūlīt pat labā sitiena pozīcijā tika Džerārs, taču Pineta piespēle bija nedaudz par stipru un "Liverpool" kapteinis netrāpija pa bumbu. Pēc kāda laika ar patālu sitienu Reinas modrību pārbaudīja Kakā, bet vārtsargs nospēlēja pārliecinoši. 27. minūtē veiksme bija "Milan" pusē, jo pēc Alonso sitienu bumba lidoja sprīdi gar vārtu stabu - Dida vairs glābējs nebūtu.

Angļi turpināja uzbrukt aktīvāk un 36. minūtē sarīkoja vēl vienu momentu, taču Kjuitam nesanāca sitiens. 40. minūtē tiesnesim pirmo reizi nācās meklēt dzelteno kartiņu, kuru savā priekšā ieraudzīja nepiekāpīgais Gatuzo. Lai gan bumba visu pirmo puslaiku tikai retu reizi nonāca līdz "Liverpool" soda laukumam, tā izskaņā bumba ielidoja tieši Reinas sargātajos vārtos. 45. minūtē pēc pārkāpuma pret Kakā "Milan" ieguva tiesības uz soda sitienu 22 metrus no sāncenšu vārtiem. Pēc Pirlo sitiena bumba lidoja garām sieniņai, trāpīja pa Inzagi plecu, mainīja virzienu un ielidoja vārtos - 1:0 itāļu labā, kā arī noslēdzās pirmais puslaiks.

Otrais puslaiks sākās ar iespaidīgu Džerāra kritienu "Milan" soda laukumā, taču soda sankcijas nesekoja, jo Nesta nospēlēja precīzi bumbā. Nekas būtiski laukumā nemainījās, jo vairāk uzbrukt turpināja angļi, tiesa spēles temps bija krietni lēnāks. 59. minūtē "Liverpool" soda laukumā iegāja Inzagi, bet apspēlēt Kereganu viņam neizdevās, toties jau pēc pāris minūtēm itāļi tika pie vēl viena bīstama soda sitiena - šoreiz Pirlo gan sita pāri vārtiem. 64. minūtē angļi bija tuvu tam, lai izlīdzinātu rezultātu, jo pēc "Milan" aizsargu nesaprašānās labā sitiena pozīcijā tika Džerārs, taču sitiens kapteinim īsti nesanāca un arī Dida nospēlēja pārliecinoši.

Puslaika otrajā pusē aktivizējās arī "Milan", liekot panervozēt sāncenšu aizsardzībai un divas reizes tiekot pie stūra sitieniem. Angļi meiģināja pastiprināt savu spēli ar maiņām, taču nedz Kjuela, nedz Krauča parādīšanās laukumā uzreiz būtisku labumu nedeva. 82.minūtē "Milan" faktiski pielika punktu jautājumam par šīs sezonas Čempionu līgas uzvarētāju - lielisku piespēli no Kakā saņēma Inzagi, izgāja vienatnē pret Reinu un aukstasinīgi raidīja bumbu vārtos. Cerību stariņu 89. minūtē iededza Kjuits, kurš pēc "stūra" ar galvu raidīja bumbu vārtos, taču... Pirms diviem gadiem "Liverpool" prata atspēlēties, nonākot zaudētājos 0:3, bet šoreiz, lai izrautu pagarinājumu, vienkārši pietrūka laika, un "Milan" futbolisti septīto reizi kļuva par Čempionu līgas uzvarētājiem.

UEFA Čempionu līgas fināls
23.maijs, Atēnas


Milan - Liverpool 2:1 (1:1)
Milan: Dida, Maldini, Nesta, Oddo, Jankulovskis (Kaladze 80.), Ambrozini, Gatuzo, Zēdorfs (Favali 90.+2), Kakā, Pirlo, Inzagi (Džilardino 88.)
Liverpool: Reina, Finens (Arbeloa 88.), Agers, Karegers, Rīse, Džerārs, Pinets, Zendens (Kjuvels 59.), Alonso, Mašerano (Kraučs 78.), Kjuits
Vārti: Inzagi 45., 82.; Kjuits 89.
Brīdinājumi: Gatuzo, Jankulovskis, Karegers, Mašerano

     [+] [-]

, 2007-05-23 22:41, pirms 18 gadiem
kape crouch seez malaa?

     [+] [-]

, 2007-05-23 22:41, pirms 18 gadiem
Malachi.
Slēpts komentārs no bloķēta lietotāja
Slēpts komentārs no bloķēta lietotāja
Slēpts komentārs no bloķēta lietotāja

     [+] [-]

, 2007-05-23 22:42, pirms 18 gadiem
man patiik Milan sastaavaa Kakaa ir nocenzeets

     [+] [-]

, 2007-05-23 22:43, pirms 18 gadiem
super AC Milana go...go..FORZA MILANO...
Slēpts komentārs no bloķēta lietotāja
Slēpts komentārs no bloķēta lietotāja

     [+] [-]

, 2007-05-23 22:44, pirms 18 gadiem
Forza Fandel! You'll never whistle alone!!!

Zheel, ka taa beidzaas pirmais puslaiks, bet Fandels nevareeja nesvilpt, ja Alonso tik neveikli izriikojas ar Rikardo (to, kura pseidoniims tiek cenzeets).

Esmu par to, lai peec speeles kausu pasniegtu tiesneshu brigaadei!

     [+] [-]

, 2007-05-23 22:44, pirms 18 gadiem
.. o , Milaanas sastaavaa viens dzjeks ar uzvaardu [ CENZEETS] vai tik tas nav Kakaa

     [+] [-]

, 2007-05-23 22:44, pirms 18 gadiem
Pēc 1. puslaika absolūti negodīgs rezultāts - mazāk tehniskie, taču īsteni cīnītāji Liverpool lielāko daļu spieda Milan. Fantastisks presings un bumbas atņemšanas tehnika! Bik Kuits nevelk, bet kopumā super! Stulba situācija puslaika beigās, pilnīgi nevajadzīgs sods un nereāli veiksmīga sagadīšanās ar Inzagi. Lai nu kā, Liverpool šovakar ir labāki un ceru, ka vēsture atkārtosies - 2. puslaikā Liverpool izkapās sev čempionu titulu.

     [+] [-]

, 2007-05-23 22:44, pirms 18 gadiem
MILAN Champion

     [+] [-]

, 2007-05-23 22:45, pirms 18 gadiem
jāatzīst , ka golu iesita Inzagi roka

     [+] [-]

, 2007-05-23 22:45, pirms 18 gadiem
Taadus bobus jau vinji tikai maak iesist
Slēpts komentārs no bloķēta lietotāja

     [+] [-]

, 2007-05-23 22:46, pirms 18 gadiem
Mjaa negodiigs gan.. bet bija chujs ka iesitiis shito itaalji...

     [+] [-]

, 2007-05-23 22:46, pirms 18 gadiem
nu jau paspēja izlabot

     [+] [-]

, 2007-05-23 22:47, pirms 18 gadiem
ceru ka Liverpool saņemsies un uzvarēs
Slēpts komentārs no bloķēta lietotāja

     [+] [-]

, 2007-05-23 22:47, pirms 18 gadiem
Tīrus vārtus jau tie haļavas nemāk iesist,tikai ar rokām to māk.

     [+] [-]

, 2007-05-23 22:47, pirms 18 gadiem
Pēc Pirlo sitiena bumba lidoja garām sieniņai, trāpīja pa Inzagi plecu un ielidoja vārtos - 1:0 itāļu labā, kā arī noslēdzās pirmais puslaiks.

nebija tas plecs , bet gan tīra roka

     [+] [-]

, 2007-05-23 22:55, pirms 18 gadiem
Tas gols bija baigā cūcene!

     [+] [-]

, 2007-05-23 22:57, pirms 18 gadiem
GO Milan!!

     [+] [-]

, 2007-05-23 22:58, pirms 18 gadiem
kaada roka ?

     [+] [-]

, 2007-05-23 23:20, pirms 18 gadiem
jus kads nezinat, kad un pa kuru kanalu radis atkartojumu??????

     [+] [-]

, 2007-05-23 23:31, pirms 18 gadiem
Un tieshi 45. minuutee.. Shrobe angljiem
Slēpts komentārs no bloķēta lietotāja

     [+] [-]

, 2007-05-23 23:34, pirms 18 gadiem

Citāts:

Publicējis Hose
Sen neesmu no sirds raudājis. Tagad es nekaunos, jo raudu aiz prieka Cik skaisti! Inzagi ir superpipo :*

2:0



YYYYYYEEEEEEEEEEEEEEESSSSSSSSSSSSSSSS

Viņš ir atradies...Čau! Neesi jau pālī?

     [+] [-]

, 2007-05-23 23:34, pirms 18 gadiem
Raudi raudi, cik noprotu tu antifutbolu uzskati par skaistāko futbolu pasaulē.
Nenoliedzami, ka Milan individuāli ir tehniskāki, taču, pat neskatoties uz to,
tik un tā spēlēja no aizsardzības, totālu antifutbolu. Žēl Liverpūles, kas parādīja
drosmi, spēlējot uzbrūkoši (un tikai nedaudz trūka nobeigt!), taču beigās tomēr zaudēja.
Laikam tomēr kāds tur augšā atspēlējās par 2005. gadu.

     [+] [-]

, 2007-05-23 23:39, pirms 18 gadiem
Apsveicam Milānu Man patika spēle...
Slēpts komentārs no bloķēta lietotāja
Slēpts komentārs no bloķēta lietotāja

     [+] [-]

, 2007-05-23 23:42, pirms 18 gadiem
Savdabīgs tiesnesis!

     [+] [-]

, 2007-05-23 23:42, pirms 18 gadiem
biju par Liverpool , bet priecājos par skatāmo spēli

     [+] [-]

, 2007-05-23 23:43, pirms 18 gadiem
Inzaghi ir taads miikstais... simulants... riebjas kad taadi kljust par varonjiem !!!
Slēpts komentārs no bloķēta lietotāja

     [+] [-]

, 2007-05-23 23:44, pirms 18 gadiem
zirx, šodien 23:43
Inzaghi ir taads miikstais... simulants... riebjas kad taadi kljust par varonjiem !!!

daudzi ta daritu

     [+] [-]

, 2007-05-23 23:45, pirms 18 gadiem
Liverpool spēleja futbolu. Milan bumbojās savā starpā. Pretīgi! Kā kaut kas tik cenzēts var uzvarēt! Cenzēts!!!

     [+] [-]

, 2007-05-23 23:46, pirms 18 gadiem
Atcerēsimies, ka vēl pirms 10 mēnešiem Milāna bija atskaitīta no CL un pārmesta uz B līgu. Bet tagad viņiem ir kauss.

Njā, žēl drusku Liverpūles, biju vairāk par viņiem, bet atkal parādijās, ka Liverpūlei vajag kādu superklases uzbrucēju.

     [+] [-]

, 2007-05-23 23:46, pirms 18 gadiem
Žēl Liverpuules...
Spēlēja skatāmu futbolu, tas itāļu krīti un vaidi futbols nekad nav paticis un nekad nepatiks...

patiesi žēl...
Slēpts komentārs no bloķēta lietotāja

     [+] [-]

, 2007-05-23 23:47, pirms 18 gadiem
Nepietiek, ka tiesnesis ļāva nepārtraukti vilkt laiku, viņš vēl nosvilpj beigas pēc 2:20 komp.min, lai gan pieliktas bija trīs. Tas nu tā, vienkārši derdzas, ka tik maz FUTBOLA bija pēdējās 20min... Ļoti ceru, ka FIFA vienreiz spers drosmīgu soli un ierobežos laika vilcināšanas un visādas citādas antifutbola izpausmes.

Lai nu kā - apsveicu Milan ar uzvaru, visu nosaka beigu rezultāts uz tablo. Inzagi, mīkstais vai nemīkstais, bet tiešām vienīgais mača varonis. Vēl Didu varu izcelt, varbūt Pirlo un Maldīni.

Liverpool antivaroņi - Kuits (neskatoties uz golu) un viennozīmīgi Zendens. Nesaprotu, ko viņš darīja ČL fināla laikā uz laukuma. Ne ātruma, ne spēles izpratnes, ne viltības, nekā... Diemžēl arī Džerardam bija ja ne melnā, tad pelēkā diena. Arī Rīsem tālsitieni neizdevās. Pennants kā vienmēr izcils. Liverpool šodien individuāli ne pārāk nospēlēja, bet kā komanda - super. Īsti cīnītāji.

     [+] [-]

, 2007-05-23 23:47, pirms 18 gadiem
Milan uzvarēja FK Ventspils stilā - nožēlojami!!!

     [+] [-]

, 2007-05-23 23:47, pirms 18 gadiem
Nepietiek, ka tiesnesis ļāva nepārtraukti vilkt laiku, viņš vēl nosvilpj beigas pēc 2:20 komp.min, lai gan pieliktas bija trīs. Tas nu tā, vienkārši derdzas, ka tik maz FUTBOLA bija pēdējās 20min... Ļoti ceru, ka FIFA vienreiz spers drosmīgu soli un ierobežos laika vilcināšanas un visādas citādas antifutbola izpausmes.

Lai nu kā - apsveicu Milan ar uzvaru, visu nosaka beigu rezultāts uz tablo. Inzagi, mīkstais vai nemīkstais, bet tiešām vienīgais mača varonis. Vēl Didu varu izcelt, varbūt Pirlo un Maldīni.

Liverpool antivaroņi - Kuits (neskatoties uz golu) un viennozīmīgi Zendens. Nesaprotu, ko viņš darīja ČL fināla laikā uz laukuma. Ne ātruma, ne spēles izpratnes, ne viltības, nekā... Diemžēl arī Džerardam bija ja ne melnā, tad pelēkā diena. Arī Rīsem tālsitieni neizdevās. Pennants kā vienmēr izcils. Liverpool šodien individuāli ne pārāk nospēlēja, bet kā komanda - super. Īsti cīnītāji.

     [+] [-]

, 2007-05-23 23:47, pirms 18 gadiem
Neko parliecinosu es tur nesaskatu... rezultats 2:1 un pec speles ari nebija tik parliecinosi ........
Slēpts komentārs no bloķēta lietotāja

     [+] [-]

, 2007-05-23 23:48, pirms 18 gadiem
Liverpool go go būs lab.......... Itāļ football=materazi footbols!
Slēpts komentārs no bloķēta lietotāja

     [+] [-]

, 2007-05-23 23:49, pirms 18 gadiem
Parliecinoshi? Vieniga parliecinosha lieta bija nelaushana spelet pretiniekam. Ceru, ka Kakaa dabus MVP par sosezon sasniegto. Vairak taja komanda neka pratiga nav. Realitate.

     [+] [-]

, 2007-05-23 23:49, pirms 18 gadiem
nekā pārliecinoša tur nebija!!!! Milan bija tikai 2 reāli bīstami momenti....
bet nu kāda starpība. ja beigu rezultāts ir tāds kā ir, tad Milan bija stiprāki

     [+] [-]

, 2007-05-23 23:50, pirms 18 gadiem
theCubs, šodien 23:46
Atcerēsimies, ka vēl pirms 10 mēnešiem Milāna bija atskaitīta no CL un pārmesta uz B līgu. Bet tagad viņiem ir kauss.

Njā, žēl drusku Liverpūles, biju vairāk par viņiem, bet atkal parādijās, ka Liverpūlei vajag kādu superklases uzbrucēju.

B līgā tie utaki nav spēlējuši krietni ilgāk par 10 mēnešiem, visticamāk ka tu vēl pat TĒVA kulē nešvankājies, kad tas bija!
Slēpts komentārs no bloķēta lietotāja

     [+] [-]

, 2007-05-23 23:50, pirms 18 gadiem
mjaa... futbols ar handbola elementiem..
zheel Liverpuules, vinji izskatiijaas labaaki shajaa speelee

     [+] [-]

, 2007-05-23 23:51, pirms 18 gadiem
k.u.c.e.s

     [+] [-]

, 2007-05-23 23:51, pirms 18 gadiem
Nekad vais neskatīšos futbolu, kur spēlēs ac milan.....nekad.....es apsolu...... nekad.......

     [+] [-]

, 2007-05-23 23:52, pirms 18 gadiem
PAARLIECINOSHI? MANUPRAAT, TUR NEKAA PAARLIECINOSHA NEBIJA, TIESHI OTRAADI- PAARSVARS BIJA LIVERPUULEI, KURA DIEMZHEEL TO NESPEEJA IZMANTOT! BET MILAANA LABI IZMANTOJA SAVAS VIENIIGAAS IZDEVIIBAS! LIVERPUULE BIJA LABAAKA!!!

     [+] [-]

, 2007-05-23 23:52, pirms 18 gadiem
Uzvarēja pieredze!!! Žēl, ka futbola kvalitāte nebija ļoti laba (daudz kļūdu piespelēs)......

     [+] [-]

, 2007-05-23 23:53, pirms 18 gadiem
malachi milaan taa kaa es paredzeeju to

     [+] [-]

, 2007-05-23 23:53, pirms 18 gadiem
Ja pirmie vārti skaitās Inzagi, tad jebkurus vārtus, kur bumba pirms vārtu līnijas šķēsošanas trāpa vārtu stabam, varētu nosaukt par staba gūtiem...

     [+] [-]

, 2007-05-23 23:54, pirms 18 gadiem
AC "Milan" ir futbola klubs?

     [+] [-]

, 2007-05-23 23:57, pirms 18 gadiem
Liverpool bija labāki,Milan veiksmīgāki,laikam futbola dievs atdeva divus gadus veco parādu.
Slēpts komentārs no bloķēta lietotāja
Slēpts komentārs no bloķēta lietotāja

     [+] [-]

, 2007-05-24 00:03, pirms 18 gadiem
Apsveicu ''Milan'' ar panākumu, bet nekautrēšos teikt, ka uzvara šajā mačā netikai nebija pārliecinoša, bet nebija arī pelnīta. Acīmredzami aktīvāki visa mača garumā bija ''Liverpool'' futbolisti, bet ''Milan'' spēja izmantot savu 1.5 iespēju gūt vārtus. Protams, ir jāmāk trāpīt pa seju Inzagī tā, lai bumba ielidotu vārtos... Kompensācijas laiks arī bija visnotaļ interesants. Tiesnesis acīmredzami nosvilpa 30+ sekundes ātrāk.
Skatījos spēli kanālā TV6. Biju nedaudz pārsteigts par Anatolija Kreipāna atklāto ''Milan'' atbalstīšanu spēles laikā. Pirlo, Kakā un Gatuzo, acīmredzami, ir viņa mīļākie spēlētāji, jo puse spēles laika tika pavadīta runājot par tieši šiem spēlētājiem.

     [+] [-]

, 2007-05-24 00:03, pirms 18 gadiem
Milan pārliecinoši revanšējas?! < [cenzēts] kas jūs jukuši esat... kāds pārliecinoši... L`pool dominēja šodien & noteikti bija jāuzvar... Nebūtu nelaimīgā rikošeta pēdējā 1.puslaika minūtē... ehh nu tāda škrobe... vnk [cenzēts]

Reds bija labāki...
Slēpts komentārs no bloķēta lietotāja
Slēpts komentārs no bloķēta lietotāja

     [+] [-]

, 2007-05-24 00:05, pirms 18 gadiem
Te varēja redzēt tādu džeku kā Gerard vērtību
Pelna 120 GBP nedēļā un pretendē uz nezkādu supervaroni, bet patiesībā ir NULLE

     [+] [-]

, 2007-05-24 00:06, pirms 18 gadiem

Citāts:

Publicējis R.Lescinskis
Apsveicu ''Milan'' ar panākumu, bet nekautrēšos teikt, ka uzvara šajā mačā netikai nebija pārliecinoša, bet nebija arī pelnīta. Acīmredzami aktīvāki visa mača garumā bija ''Liverpool'' futbolisti, bet ''Milan'' spēja izmantot savu 1.5 iespēju gūt vārtus. Protams, ir jāmāk trāpīt pa seju Inzagī tā, lai bumba ielidotu vārtos... Kompensācijas laiks arī bija visnotaļ interesants. Tiesnesis acīmredzami nosvilpa 30+ sekundes ātrāk.
Skatījos spēli kanālā TV6. Biju nedaudz pārsteigts par Anatolija Kreipāna atklāto ''Milan'' atbalstīšanu spēles laikā. Pirlo, Kakā un Gatuzo, acīmredzami, ir viņa mīļākie spēlētāji, jo puse spēles laika tika pavadīta runājot par tieši šiem spēlētājiem.



Pilnīgi piekrītu par Kreipānu kā arī par tiesnesi...
Nu nebija viņš objektīvs, nu pilnīgi nebija...
Un neuzvarēja Milāna pelnīti, vienkārši neuzvarēja pelnīti...

     [+] [-]

, 2007-05-24 00:09, pirms 18 gadiem
pelniiti,nepelniit-juus izklausaaties jau kaa Maurinjo. PAsakiet ka sodien stipraka komanda zaudeeja un buus pilns komplekts.visu izskir cik reizes bumba trapa vartos nevis bumbas kontrole viena vai otra laukuma pusee. arii basketbola uzvaretaju nenosaka peec taa kurs izcina vairak atlekusas bumbas.

     [+] [-]

, 2007-05-24 00:10, pirms 18 gadiem
labais skats bija kaa tie mellie (itaalji) to kausu nevareeja sadaliit. Inzagi taa sakaapis galvaa, ka tas taa ka slims visu laiku raava visiem kausu no rokaam aaraa un tinaas viens pats kaut kur prom!Debilikjis! Mellie [cenzēts] ar savam tizlajaam, ar zeleju veidotajam frizuram un pretiigajaam kazbaaardinjaam!!!

     [+] [-]

, 2007-05-24 00:10, pirms 18 gadiem
ehhh,visvairaak negribeeju,lai uzvar Milan,bet kaa jau biezi ,pragmatisms uzvar,cenzeec..tie ,kam iet pie sirds itaalu futbols,es ieteiktu iet apdomat dziivi-ar jums kkas nav riktiigi

     [+] [-]

, 2007-05-24 00:11, pirms 18 gadiem
ojaaaaa uzvareja tam kam bija jauzvar LIELISKA apsveicu Ac milan un visus italjus URAA

     [+] [-]

, 2007-05-24 00:11, pirms 18 gadiem

Citāts:

Publicējis Hose
Pārliecinoši? Kopš 45.minūtes "Milan" spēles pavedienu neizlaida no rokām ne uz brīdi. Vienus vārtus "Liverpool" atguva, bet arī tie bija tikai goda vārti, jo itālieši prot noturēt sev vēlamo rezultātu. Itāliešu futbols šodien dominēja, tāpēc varu droši piekrist autoram, ka "Milan" uzvarēja pārliecinoši, bez mazākās šaubu ēnas



Heh... man jautājums, tu tiešām skatījies spēli? Nu nesaprotu kā vispār var runāt, ka Milāna bija labāka? pff... You are kidding? Milānai šodien vienkārši ļoti paveicās, ļoti, jo teams nahaļavu iesita pirmos vārtus pēdējās 1.Half minūtē, bet otrie vārti ir likumsakarīgi. L`pool vienkārši iekrita mēģinot atspēlēties. Un vispār vari atgādināt man kaut vienu daudz maz reālu momentu Milānai šajā mačā?

     [+] [-]

, 2007-05-24 00:11, pirms 18 gadiem
Sorry atkaartoshos no cita topika:

Pippoooo Paoloooo shie divi dzheki nu chista var mieriigi pielikt punktu savaa karjeraa un aiziet kaa varonji....peec shaadas uzvaras, tieshi pateicoties vinju lieliskajai speelei, nevienam nebuutu kauns nokaart buchus uz naglinjas...kaut gan man un visiem paareejiem rossoneri faniem buutu obidno ja vinji taa izdariis, kaut arii objektiivi veerteejot diez vai shii vecaa gvarde kaadreiz tik augstu veel uzleeks...Forza Milan...Juuuuuuuuuuhuuuuu

P.s. patiesi izsaku liidzjuutiibu Liverpool iistajiem faniem...gan juus atkal vareesiet liiksmot kaadaa frontee...jo shitais Rafa Tafa ir kapitaali piekjeeries pie lietas shajaa klubaa...

     [+] [-]

, 2007-05-24 00:12, pirms 18 gadiem
Visi gudrinieki, kas te apliek Milānu par aizsardzību, ko jūs teicāt pirms 2 gadiem, ka Livers atklāti spēlēju betona aizsardzību pēc tiem 3 goliem un atklāti vilka laiku uz 11 metru sitieniem? Tad jums nepalika slikti no aizsardzības futbola? Un tagad, ka Milāna mazliet precīzi nospēlē, savā stilā, atkal jāpiekasās???

Kaut kāda dubutmorāle te dažiem....

     [+] [-]

, 2007-05-24 00:15, pirms 18 gadiem
Nu tad beidzot tika izņemts tas pilnīgi nevajadzīgais vārds - ''pārliecinoši''...

     [+] [-]

, 2007-05-24 00:15, pirms 18 gadiem
Super baac vnk labais..revansh par to kaa pirms dieviem gadiem zaudeja!
Kada roka...superpipo dieva roka...Pele kad iesita golu tad bija tiira roka.. un starpcitu Liverpool golu iesita aizmugures staavokli.. :p

FORZA MILANO WE ARE THE CHAMPIONS..
Slēpts komentārs no bloķēta lietotāja

     [+] [-]

, 2007-05-24 00:19, pirms 18 gadiem
aa un starpcitu juus raxtat ka kompensaacijas laiks tika nosvilpts aatrak...bet iistais speles laiks jau ir tikai tiesnesim uz rokas un var gadities ka laiks uz TV ekraana var nesakrist ar vinja, arii 1.puslaiks beidzas 9sekundes aatrak.. :p taa ka mutes ciet ja gribas muldet ejat k-kur mezhaa. .

     [+] [-]

, 2007-05-24 00:19, pirms 18 gadiem
stulbie itaaļi

     [+] [-]

, 2007-05-24 00:20, pirms 18 gadiem

Citāts:

Publicējis jajanka90
Super baac vnk labais..revansh par to kaa pirms dieviem gadiem zaudeja!
Kada roka...superpipo dieva roka...Pele kad iesita golu tad bija tiira roka.. un starpcitu Liverpool golu iesita aizmugures staavokli.. :p

FORZA MILANO WE ARE THE CHAMPIONS..



jaa tev vel japaugas puiseli... Nevis Pele iesita ar roku, bet Maradonna ar savu Dieva roku iesita... Un Liverpool neiesita no aizmuguras un ja ari butu bijusi, tad bumba jau nonaca no Milan speletaja... Pamacies noteikumus!!!!
Slēpts komentārs no bloķēta lietotāja
Slēpts komentārs no bloķēta lietotāja

     [+] [-]

, 2007-05-24 00:24, pirms 18 gadiem
neenu tas ir cirks ar tiem komentaariem
nez kaapeec atgaadina vencpils fanu vaimanaashanu.

Uzvar (un attieciigi labaakais/etc) ir tas, kas iesit vairaak vaartus! Kas veel nav saprotams? Un par veiksmi - kaa tur bija, veiksme ir stipraako pusee?
Man pat nav veelmes vairaak neko rakstiit. Taapat te katram savs - pareizais - viedoklis.

     [+] [-]

, 2007-05-24 00:25, pirms 18 gadiem
AARPRAAC Benitez taadas kljuudas:
1. speleet 1-1-4-4(vai ari vinja izpratnee tas bija 1-5-4) un
2. kaapeec Kewell bija jaalaizh,ja tas peec traumas un lohojaas laukumaa , kapeec nelaida Belamy?
Slēpts komentārs no bloķēta lietotāja
Slēpts komentārs no bloķēta lietotāja
Slēpts komentārs no bloķēta lietotāja

     [+] [-]

, 2007-05-24 00:34, pirms 18 gadiem
vienkārši pretīgs futbols milan izpildījumā.... [cenzēts] visu finālu

     [+] [-]

, 2007-05-24 00:37, pirms 18 gadiem
..nu vinnēja šīsdienas labākie...ja būtu jāspēlē rīt, tad tā būtu jau cita spēle...tā ir tikai spēle....vinnētu varbūt Liverpoool vai Barcelona, vai Mančestera...diemžēl klubiem sākas pauze....un futenes sezona ir beigusies...
...apsveicam uzvarētājus!

     [+] [-]

, 2007-05-24 00:44, pirms 18 gadiem
speeles kvalitaate drausmiiga abu komandu sniegumaa, reaali slikti, ka Liverpool nospeeleja zem savu speeju robezhaam, jo es padirsu totjikaa naudu...
Gan jau, ka es taads neesmu vieniigais nelaimiigais

     [+] [-]

, 2007-05-24 00:47, pirms 18 gadiem
jēēēēēēēeēēēēēēē MILAN MILAN MILAN MILAN MILAN MILAN MILAN MILAN MILAN MILAN MILAN MILAN MILAN MILAN MILAN MILAN............. : )
ESMU TIK HEPIIIIIIIIIIIIIIIIIIIIIIII..

     [+] [-]

, 2007-05-24 01:06, pirms 18 gadiem
diemzeel taads ir sports, kuraa ietekme ir arii tiesneshiem!!!tas ka vienmeer kljuudas ok, bet shoeiz tas bija kausa veertS!!!
Hose's komentaarus man liekas nevajag njemt veeraa, tas dzeks nedraudzeejas ar praatu!! atvaino!!! bet vienmeer Tavi izteicieni ir stulbi!!!!!!!!!!!!!!
P.S. alus garsha no taa visa nemainiisies!!

     [+] [-]

, 2007-05-24 01:08, pirms 18 gadiem
ja nebija ljoti smukais futo - nu un? Milan izmantoj savus resursus, bet Liveram nesanaaca atras tam pretzaales. sjo - italjjashkas pelniiti vinneeja un te nav pat par ko runat. Angljiem iespeeju netruuka, bet stress vai kas cits (Milan?) neljaava tas izmantot. Par ko stress?
Slēpts komentārs no bloķēta lietotāja
Slēpts komentārs no bloķēta lietotāja

     [+] [-]

, 2007-05-24 01:15, pirms 18 gadiem
Tam dzekam ar segvaardu Hose!!
iisteniibaa esmu ieveerojis, ka Tu bioezi izsakies par anglijas un anglju komandu futbolu, bet!!! saaku saprast, ka Tu runaa tikai muljkjiibas, diemzeel!!! jo Tavi favoriiti ir tikai Chelsea, un par paareejiem un arii par pashiem Chelsea, tu izsakies neobjektiivi!!!!!
Slēpts komentārs no bloķēta lietotāja

     [+] [-]

, 2007-05-24 01:35, pirms 18 gadiem

Citāts:

Publicējis Hose

Citāts:

Publicējis zorgis
Tam dzekam ar segvaardu Hose!!
iisteniibaa esmu ieveerojis, ka Tu bioezi izsakies par anglijas un anglju komandu futbolu, bet!!! saaku saprast, ka Tu runaa tikai muljkjiibas, diemzeel!!! jo Tavi favoriiti ir tikai Chelsea, un par paareejiem un arii par pashiem Chelsea, tu izsakies neobjektiivi!!!!!



Es bieži izsakos par angļu futbolu, jo šajā portāla bieži raksta par angļu futbolu. Esmu itāliešu futbola piekritējs. "Chelsea" un "Arsenal" no angļu klubiem man simpatizē visvairāk. Ja varētu man atklāt, ko nozīmē "objektīvi", tad uzreiz iestātos tavā fanu klubā un pielūgtu Tevi kā visu vareno EKSPERTU

Kurā klasē Tu ej? Tev derētu piedomāt pie pareizas teikumu veidošanas Pašlaik man arī Tavi komentāri neizskatās diez ko sakarīgi



atvainojos, ka esmu iesaacis te diskuteet ar skolniekiem!!!!
taa secinu, jo uzdod jautaajumu ko noziimee objektiivi!!
un ka veelies iestaaties kaut kaadaa fanu klubaa!!!
Tev laikam latvieshu valodas skolaataaja ir simpaatija, ka centies ieviest kaartiibu manaa pareizrakstiibaa!!!?
Slēpts komentārs no bloķēta lietotāja

     [+] [-]

, 2007-05-24 01:58, pirms 18 gadiem

Citāts:

Publicējis Hose

Citāts:

Publicējis zorgis

atvainojos, ka esmu iesaacis te diskuteet ar skolniekiem!!!!
taa secinu, jo uzdod jautaajumu ko noziimee objektiivi!!
un ka veelies iestaaties kaut kaadaa fanu klubaa!!!
Tev laikam latvieshu valodas skolaataaja ir simpaatija, ka centies ieviest kaartiibu manaa pareizrakstiibaa!!!?



Atvainoties nevajag. Kļūdīties ir cilvēcīgi

Tā kā vēl neesmu no Tevis dzirdējis nevienu argumentu vai atbildi, tad uzskatu šo "diskusiju" par neveiksmīgu un pārtraucu to

Paldies par uzmanību! Bet pie izteikšanās mākslas un teikumu organizācijas Tev vēl būtu jāpiestrādā, jo izklausās bezgala komiski



atvaino veelreiz, laikam veel, joprojaam, domaaju par speeles iznaakumu!! kaa buutu ja buutu!!

* kaa nokaartoji shaa gada 9.klases eksaamenus?!!! vai veel tikai gatavojies prieksh naakamaa gada?!!
* nevis Tu neesi dzirdeejis nevienu argumentu un atbildi, bet Tu to neesi sapratis!!!
* komiski!!! Tu laikam pats smiidinaaji sevi ar shaadu vaardu!!!
Slēpts komentārs no bloķēta lietotāja

     [+] [-]

, 2007-05-24 04:05, pirms 18 gadiem
Tu, Hose, iespeejams arii esi beidzis kaadu tehnikumu peec 9.klases, bet par labu tas tev jei bogu nav naacis. Nezinu, varbuut tu par daudz dzer, bet raudaat peec Milaanas uzvaras var tikai milaanietis no nepareizaas pilseetas puses, vai arii pilniigs [cenzēts]...

     [+] [-]

, 2007-05-24 07:58, pirms 18 gadiem
milan !!!!!!

     [+] [-]

, 2007-05-24 08:06, pirms 18 gadiem
AC MILAN 4ever... shiii komanda jau ljoti ilgi patiik... taa raada stabilu sniegumu kas mani un daudzus citus ljoti priecee...

     [+] [-]

, 2007-05-24 08:12, pirms 18 gadiem
apsveicu! lai arii tiesnesis maukjele... un 1. vaarti ar roku iesisti vienalga apsveicu!
Slēpts komentārs no bloķēta lietotāja

     [+] [-]

, 2007-05-24 08:14, pirms 18 gadiem
Kā vienmēr AC Milan garlaicīgais futbols, fināla uzvarētājiem necienīgs sniegums.....riebjas...
Slēpts komentārs no bloķēta lietotāja

     [+] [-]

, 2007-05-24 08:17, pirms 18 gadiem
biju par liverpool bet nekas

     [+] [-]

, 2007-05-24 08:22, pirms 18 gadiem
apsweicu!

     [+] [-]

, 2007-05-24 08:23, pirms 18 gadiem
Ehh, piemaaniija [cenzēts], taktikaa Milan toch vakar bija labaaki:/
Normund,120 GBP nedeeljaa sheit nepelna neviens
A Gerardam nebij iisti ar ko saspeeleet shoreiz
You'll ne'ever walk alone !

     [+] [-]

, 2007-05-24 08:37, pirms 18 gadiem
gribeeju lai uzvar livers, bet zinaaju ka njems milaana! zheel tik ka neuzliktu tocikaa !

     [+] [-]

, 2007-05-24 08:40, pirms 18 gadiem
MILAN vienkārši reāli ieliek citiem eiropas super klubiem

     [+] [-]

, 2007-05-24 08:46, pirms 18 gadiem
Pretiiigie itaaali....!Liverpuule bija labaaaka...!

     [+] [-]

, 2007-05-24 09:19, pirms 18 gadiem
Nu tad tā. Vakar vakarā devos svinēt, tādēļ no manis komentu vakar nesagaidījāt. Par spēli - fantastisks bija Pippo, kā parasti balansēja uz pēdējā aizsarga robežas un beigās arī izdevās to izmantot, gulbja dziesma veterānam Maldīni pieļāva itin daudz kļūdas, arī ātrumā nespēja turēt līdzi laukuma vidusdaļā, bet, kad vajadzēja, tad vienmēr nospēlēja lieliski, perfektas atvadas veterānam, nešaubos, ka viņš un Inzagi aizies, paldies jums abiem Fandels pirmajā puslaikā būtiski kļūdījās un deva pārāk maz kartiņu - par savām izdarībām pelnījuši bija gan Gatuzo (kādas 3 vismaz ), gan Alonso, gan Džerards, otrajā puslaikā mēģināja visu saglābt un sāka dalīt kartiņas pa labi un pa kreisi. Milāna spēlēja mierīgu, pragmatisku futbolu, kādu ČL finālā spēlētu gandrīz jebkurš klubs, viens te jautāja par pārējām Milan vārtu gūšanas iespējām, nu bija dažas, bet cik tad reāli bīstamu sitienu bija Pūlei? Viens no Penanta sitiens mača sākumā, viens no Džerarda mača vidū un vēl viens no Krauča, kad spēle jau tuvojās noslēgumam. Milan noturēja aizsardzību, iesita pirmos vārtus (jā, moš paveicās, aber no tāda punkta iespēja ka uzšaus pa rikošetu vienmēr ir liela, tādēļ nevajag pie sava soda laukuma vārīt mēslus) un nekas cits Pūlei, kā "drosmīgi uzbrukt" (zbis kā man piedur šis izteiciens ) neatlika. Un tiem, kas saka ka Kakā ir visa komanda - nu sry, bet Milan sastāvā mauc (laikam) 6 pašreizējie pasaules čempioni, 4 bijušie un gandrīz visi (Oddo, Ambrozini), kas šodien spēlēja, izcīnīja ČL kausu 2003. gadā (mani favorīti gan toreiz zaudēja - labāk parādiet kas tad par uzvārdiem ir Pūlei, ka šamie tik kruti ir?! Milāna šodien bija pieredzējušāka, gudrāka, arī veiksmīgāka, bet veicas stiprākajiem, so apklustiet un samierinieties ar domu, ka dižā futbola zeme Anglija šogad aplauzās, un smagi, kad vēlreiz viņiem būs tāda iespēja - nezinu, ne jau nākamgad. Forza Italia, Forza Milan, Forza Pippo
Slēpts komentārs no bloķēta lietotāja

     [+] [-]

, 2007-05-24 09:25, pirms 18 gadiem
Žēl, es biju par Liverpool!

     [+] [-]

, 2007-05-24 09:32, pirms 18 gadiem
1. drosmīgi uzbrukt - nevajag uztvert burtiski. Doma tāda, ka Milan pēc uzvārdiem (kā pats to uzsver) bija spēcīgāka, bet tai pat laikā piekopa aizsardzības taktiku, turpretī Liverpool neatbildēja ar to pašu, bet gan uzbruka, lai gan, protams, zināja, cik bīstama Milan ir šādā spēlē.
2. Par uzvārdiem - jā, Milan tie ir skaļāki, bet kā KOMANDA simpātiskāka likās Liverpool.
3. Pats galvenais - angļu futbols šogad neaplauzās!!! Tieši otrādi - tas dominēja! Jā, atradās viena (viena!) komanda, kas izjauca noslēgumu un neļāva uz Angliju aizvest kausu, bet tas nemaina būtību. Šobrīd Anglijas futbola spēks visu laiku pieaug, man taču neatgādināt, ka visas 4 Anglijas komandas vinnēja savas grupas un ka 3 no tām 1/2 spēlēja? Un ir diezgan liela pārliecība, ka līdzīgi būs arī nāmakgad... Nauda Anglijas futbolā ieplūst milzīga un tas nepaliek bez sekām - čempionāta spēks pieaug (vienīgi slikti, ka aiz lielā četrinieka ir neliels tukšums).

Par Hose izteikumiem - paturēšu nākotnei šādus te: "Pēc kara neviens ar dūrēm nevicinās", "veiksme uzsmaida spēcīgākajam", "itāļu komandas prot noturēt pārsvaru". Pirmais attieksies uz pašu Hose, kad viņš nepiekritīs iznākumam, otrais - līdzīgi, it sevišķi kad neatzīs kārtējās MU uzvaras, bet trešais vienreiz jau pārliecinoši nenostrādāja (ČL fināls2005) un gan jau vēl ne reizi vien kas līdzīgs notiks.

     [+] [-]

, 2007-05-24 09:38, pirms 18 gadiem
Pēc uzvaras pār MU Milānai nebija kur atkāpties. Apspēlēt tik spēcīgus pretiniekus un nevinnēt finālā būtu kauns.

Spēle bija galīgi nekāda, Milan sēž aizsardzībā, vienreiz iesit haļavu, tad atkal sēž aizsardzībā un uzķer uz pretuzbrukuma. Latvijas izlases modelis.

Vienīgās emocijas izraisīja Maldini un viņa paceltais kauss, bet kopumā tiesnesis normāli nokapājis - 2.20, džeks jau nosvilpj, Inzagi nokrīt, nosimulē, un nedod papildlaiku. Var jau teikt, ka uzvar spēcīgākie, bet šoreiz tā uzvara nebija pārliecinoša.

     [+] [-]

, 2007-05-24 09:42, pirms 18 gadiem
Vecmeistaram divi vārti! Milan uzvar!

     [+] [-]

, 2007-05-24 09:47, pirms 18 gadiem
to Davids
Gandrīz visam tevis teiktajam var piekrist, jo šo spēli izšķīra nianses - Milan bija nedaudz vairāk veiksmes, tikai uzskatu, ka labāko spēli Milan nospēlēja mājās pret MU, šeit laikam atbildība un 2005.gads pārāk spieda. Īstenībā abas komandas sāka ar līdzīgu taktiku un viena otru veiksmīgi neitralizēja, Mascherano nebija sliktāks par Gatuzo,Gerrards spēlēja Kakaa pozīcijā un bija aktīvākais un bīstamākais Liverpool sastāvā, tikai svarīgākajā mirklī pietrūka meisterības, izdomas un varbūt "ģenialitātes" rīkoties neordināri.

Bet par tiem uzvārdiem tu šauj galīgi garām - jo uzvārdu lielumu nosaka mēdiji, kas Itālijā visas futbola zvaigznes padara par POP zvaigznēm, varbūt vienīgi tādi uzvārdi kā Maldini,Sedorfs un Kakaa ir lielāki kā Liverpoolē.

Un par Anglijas futeni tu šauj garīgi garām 3 no četrām labākajām komandām ČL bija no Anglijas nu grūti to nosaukt par izgāšanos. Turklāt Anglijas komandām ir grūtāk, jo Anglijas sezona ir stipri grūtāka kā citās Eiropas līgās - 2 kausi, kuros fani pieprasa komandai būt veiksmīgai un līga, kura līdz šim nav bijusi pretīmnākoša Eiropas kausos spēlējošajām komandām, nepalīdzot ar spēļu grafika piemērošanu.
Slēpts komentārs no bloķēta lietotāja

     [+] [-]

, 2007-05-24 09:52, pirms 18 gadiem

Citāts:

Publicējis Edmunds
1. drosmīgi uzbrukt - nevajag uztvert burtiski. Doma tāda, ka Milan pēc uzvārdiem (kā pats to uzsver) bija spēcīgāka, bet tai pat laikā piekopa aizsardzības taktiku, turpretī Liverpool neatbildēja ar to pašu, bet gan uzbruka, lai gan, protams, zināja, cik bīstama Milan ir šādā spēlē.
2. Par uzvārdiem - jā, Milan tie ir skaļāki, bet kā KOMANDA simpātiskāka likās Liverpool.
3. Pats galvenais - angļu futbols šogad neaplauzās!!! Tieši otrādi - tas dominēja! Jā, atradās viena (viena!) komanda, kas izjauca noslēgumu un neļāva uz Angliju aizvest kausu, bet tas nemaina būtību. Šobrīd Anglijas futbola spēks visu laiku pieaug, man taču neatgādināt, ka visas 4 Anglijas komandas vinnēja savas grupas un ka 3 no tām 1/2 spēlēja? Un ir diezgan liela pārliecība, ka līdzīgi būs arī nāmakgad... Nauda Anglijas futbolā ieplūst milzīga un tas nepaliek bez sekām - čempionāta spēks pieaug (vienīgi slikti, ka aiz lielā četrinieka ir neliels tukšums).

Par Hose izteikumiem - paturēšu nākotnei šādus te: "Pēc kara neviens ar dūrēm nevicinās", "veiksme uzsmaida spēcīgākajam", "itāļu komandas prot noturēt pārsvaru". Pirmais attieksies uz pašu Hose, kad viņš nepiekritīs iznākumam, otrais - līdzīgi, it sevišķi kad neatzīs kārtējās MU uzvaras, bet trešais vienreiz jau pārliecinoši nenostrādāja (ČL fināls2005) un gan jau vēl ne reizi vien kas līdzīgs notiks.



1. Nu un? Malacis Ančelotti, ka spēja uzveikt vienu no pasaules labākajiem taktiķiem Benitesu. Viens uzbrukšanu sauc par drosmi, es to saucu par muļķību, nezinu, kas pie Pūles vārtiem darītos, ja Kakā spēlētu bik spožāk šodien. Fināls noteikti nepaliktu neinteresantāks, ja Mašerano (viens no labākajiem vakar, manuprāt) un kompānija nelīstu pāri centram
2. Vienam meita, otram tante, trešam onkulis - atļāvos nedaudz izmainīt oriģinālu Man simpātiskāk bija skatīties kā Inzagi un Maldīni plēšas pēc pēdējā kausa.
3. Aplauzties - šoreiz tu to uztvēri savādāk kā es Ja pusfinālā 3 angļi, bet kauss ceļo uz Itāliju - nu ir tak neliela štanga, ne? Tāpat palieku pie prognozes, ka angļiem nāksies kādu laiku pagaidīt, līdz viņi ko tamlīdzīgu pusfinālā atkārtos. Ja Anglijā ieplūdīs vēl lielāka nauda, un futbols tiks mākslīgi celts uz augšu - ne jau angļu futbolu tad mēs skatīsimies. Ir tāda muļķīga filma Zvaigžņu basketbols, sižets garām, bet nosaukums perfekts - lūk to mēs skatīsiemies. Un man ir pamatotas aizdomas, ka drīz atbrauks vēl pāris šeihi un lielais četrinieks pārtaps par lielo 5nieku vai pat 6nieku, iespējams, bez Arsenal, kuri mākslīgi neceļ komandu, bet audzē jaunos.
4. Par Hose izteikumiem - tas čalis daudz lasa, daudz saprot, bet ir stūrgalvīgāks par manu suni, tādēļ rada par sevi idiotisku iespaidu brīžiem

     [+] [-]

, 2007-05-24 09:54, pirms 18 gadiem

Citāts:

Publicējis Schtegomans
to Davids
Gandrīz visam tevis teiktajam var piekrist, jo šo spēli izšķīra nianses - Milan bija nedaudz vairāk veiksmes, tikai uzskatu, ka labāko spēli Milan nospēlēja mājās pret MU, šeit laikam atbildība un 2005.gads pārāk spieda. Īstenībā abas komandas sāka ar līdzīgu taktiku un viena otru veiksmīgi neitralizēja, Mascherano nebija sliktāks par Gatuzo,Gerrards spēlēja Kakaa pozīcijā un bija aktīvākais un bīstamākais Liverpool sastāvā, tikai svarīgākajā mirklī pietrūka meisterības, izdomas un varbūt "ģenialitātes" rīkoties neordināri.

Bet par tiem uzvārdiem tu šauj galīgi garām - jo uzvārdu lielumu nosaka mēdiji, kas Itālijā visas futbola zvaigznes padara par POP zvaigznēm, varbūt vienīgi tādi uzvārdi kā Maldini,Sedorfs un Kakaa ir lielāki kā Liverpoolē.

Un par Anglijas futeni tu šauj garīgi garām 3 no četrām labākajām komandām ČL bija no Anglijas nu grūti to nosaukt par izgāšanos. Turklāt Anglijas komandām ir grūtāk, jo Anglijas sezona ir stipri grūtāka kā citās Eiropas līgās - 2 kausi, kuros fani pieprasa komandai būt veiksmīgai un līga, kura līdz šim nav bijusi pretīmnākoša Eiropas kausos spēlējošajām komandām, nepalīdzot ar spēļu grafika piemērošanu.



Kādi mediji? Es nosaucu faktu, ko šie čaļi pēdējo 5 gadu laikā ir uzvarējuši (un pieminēju tikai divus turnīrus, nemaz neņemsim Itālijas līgu un kausu), daži bija rezervisti, daži kapātāji, bet nu tieši tie jau arī veido komandu

same shi.t different as.shole - aplauzties nav izgāzties Itālijas kauss varbūt nav tas pats, kas FA kauss, bet nu Carling jau nu gan ir jauno čaļu izklaide.

     [+] [-]

, 2007-05-24 10:12, pirms 18 gadiem
Neticēsi, bet es 100% zināju, ka teiksi par to muļķību uzbrukt. Tipiski. Var jau daļēji piekrist, tikai nez ko tu teiktu, ja tomēr Liverpool uzvarētu (un pie šādas spēles, uzskatu, tāda iespējamība bija >50%)?

Par aplaušanos - tad tev arī vajadzēja precizēt - Pēc tam, kad pusfinālā iekļuva veselas 3 angļu komandas, sanāca aplaušanās, jo kauss tomēr aizceļoja uz Itāliju. Ja būtu tā uzrakstījis, tad piekristu.

Nauda neieplūst mākslīgi. Vienkārši tam ir visi priekšnosacījumi. Grūti vārdos izskaidrot (bakalaura darba cienīgs temats ), bet par Anglija ir labākā izejas pozīcijā (ja salīdzina, piemēram, ar Spāniju vai Itāliju, kur klase nebūt nav zemāka), jo lielākajai daļai Eiropas tā ir tuvāka (valoda, ģeogrāfiskais faktors, arī tv iespējas u.c.). Un, lai cik skeptiski attiektos pret milzīgu naudas ieplūšanu, tas dod efektu...

Par Hose piekrītu.
Slēpts komentārs no bloķēta lietotāja

     [+] [-]

, 2007-05-24 10:23, pirms 18 gadiem

Citāts:

Publicējis Edmunds
Neticēsi, bet es 100% zināju, ka teiksi par to muļķību uzbrukt. Tipiski. Var jau daļēji piekrist, tikai nez ko tu teiktu, ja tomēr Liverpool uzvarētu (un pie šādas spēles, uzskatu, tāda iespējamība bija >50%)?

Par aplaušanos - tad tev arī vajadzēja precizēt - Pēc tam, kad pusfinālā iekļuva veselas 3 angļu komandas, sanāca aplaušanās, jo kauss tomēr aizceļoja uz Itāliju. Ja būtu tā uzrakstījis, tad piekristu.

Nauda neieplūst mākslīgi. Vienkārši tam ir visi priekšnosacījumi. Grūti vārdos izskaidrot (bakalaura darba cienīgs temats ), bet par Anglija ir labākā izejas pozīcijā (ja salīdzina, piemēram, ar Spāniju vai Itāliju, kur klase nebūt nav zemāka), jo lielākajai daļai Eiropas tā ir tuvāka (valoda, ģeogrāfiskais faktors, arī tv iespējas u.c.). Un, lai cik skeptiski attiektos pret milzīgu naudas ieplūšanu, tas dod efektu...

Par Hose piekrītu.



Grūti pateikt, drošvien apsveiktu pretiniekus, bik pažēlotos un nekādā gadījumā neielaistos ar nevienu diskusijā, bet aizbēgtu kkur uz Vecāķiem sērot Par procentiem nestrīdēsimies.

Protams, ka viņi ir labākā pozīcijā. Tas pats arī nosaka kādēļ dienvidamerikāņi un āfrikāņi spēlē Eiropā, diemžēl futbols nav tikai futbols. Efektu tas dod klubam, kluba struktūrai, bet diemžēl ne futbolam kopumā, kas paliek aizvien elitārāks un palielina atstarpi starp klubiem, samazina intrigu. Un pazūd arī nacionalitāte, ļoti negribētos Itālijas čempionātā kādreiz redzēt ko līdzīgu kas darās, piemēram, Londonas derbijā, kur starp 22 futbolistiem laukumā labi, ja ir 5-6 angļi.

     [+] [-]

, 2007-05-24 10:34, pirms 18 gadiem
to Davids par Anglijas futbolu.
Nu Anglijā futbolā ienāk liela nauda, galvenokārt dēļ TV darījuma, tāpēc jau visādi amerikāņi sāk pirkt premjerlīgas komandas, jo domā nopelnīt, turklāt biznesa daļa arī ir sakārtota un visām komandām ir maksātspējīga ļoti uzticīga fanu bāze. Tikai tā biznesa daļa top 4 komandām atšķirās, MU tā ir vislabāk sakārtota- lielākais stadions, infrastruktūra un pakārtota dažāda veida biznesa sistēma, Arsenal ir jauns stadions, bet tāpēc šobrīd nav naudas, pasaules līmeņa spēlētājiem, tādēļ tiek nosmelti pasaules 16-18 gadīgie talanti, uzsvaru liekot uz bijušo franču impēriju, Liverpool stadions ir novecojis un par mazu tās fanu bāzei, bet Amerikāņi ir plānojuši to mainīt, Chelsea ir Abramovičs.
Angļu futbola nauda ienāks vēl vairāk, gan no tv darījumiem, gan no jauniem īpašniekiem un investīcijām, tā kā PL varēs piesaist pasaules labākos futbolistus, kas līdz šim negribēja braukt uz Angliju dēļ klimata un atlētiskā, agresīvā spēles stila.

     [+] [-]

, 2007-05-24 10:38, pirms 18 gadiem
A jā, nedaudz par itāļu futbolu, ja nekļūdos no lielajām līgām tieši A serijā ir vislielākais ārzemnieku īpatsvars- Donadoni, kaut ko runāja par nepieciešamību ieviest ierobežojumus ārzemnieku skaitam, bet līdzīgas runas notiek arī Anglijā.

     [+] [-]

, 2007-05-24 10:42, pirms 18 gadiem

Citāts:

Publicējis Schtegomans
to Davids par Anglijas futbolu.
Nu Anglijā futbolā ienāk liela nauda, galvenokārt dēļ TV darījuma, tāpēc jau visādi amerikāņi sāk pirkt premjerlīgas komandas, jo domā nopelnīt, turklāt biznesa daļa arī ir sakārtota un visām komandām ir maksātspējīga ļoti uzticīga fanu bāze. Tikai tā biznesa daļa top 4 komandām atšķirās, MU tā ir vislabāk sakārtota- lielākais stadions, infrastruktūra un pakārtota dažāda veida biznesa sistēma, Arsenal ir jauns stadions, bet tāpēc šobrīd nav naudas, pasaules līmeņa spēlētājiem, tādēļ tiek nosmelti pasaules 16-18 gadīgie talanti, uzsvaru liekot uz bijušo franču impēriju, Liverpool stadions ir novecojis un par mazu tās fanu bāzei, bet Amerikāņi ir plānojuši to mainīt, Chelsea ir Abramovičs.
Angļu futbola nauda ienāks vēl vairāk, gan no tv darījumiem, gan no jauniem īpašniekiem un investīcijām, tā kā PL varēs piesaist pasaules labākos futbolistus, kas līdz šim negribēja braukt uz Angliju dēļ klimata un atlētiskā, agresīvā spēles stila.



Visumā piekrītu. Bet spēles stilu tik viegli neizmainīsi, tāpat kā klimatu. Nedomāju, ka Anglijas līmeņa celšanās pazeminās abu pārējo TOP čempju līmeni, tieši otrādi, domāju, ka Itālijā nākamsezon atkal būs ļoti spēcīgs čempionāts, Spānija ne ar ko neatpaliek no Anglijas pagaidām (ja neskaita klubu nevieksmes ČL), arī La Liga turpinās augt. Ar Chel$ki stila projektiem par spēcīgāko līgu pasaulē nekļūsi. Nedomāju, ka Itālijas vai Spānijas klubu vadošie spēlētāji tik viegli izšķirsies mainīt klubus tikai naudas dēļ, futbols ir futbols, futbols ne vienmēr ir nauda.

     [+] [-]

, 2007-05-24 10:43, pirms 18 gadiem
AC Milan ir tāds sū_ds, ar roku jau pat mana vecmaate prot iesist... [cenzēts]... Milaanas faniem - priecaajaties ka juusu klubs ir ar iistu futbola garu, ciinas sparu.. nemaz neuzpeerk itaalijas chempii speeles... nu man nau ko teikt.. HAĻAVA

     [+] [-]

, 2007-05-24 10:43, pirms 18 gadiem

Citāts:

Publicējis Schtegomans
A jā, nedaudz par itāļu futbolu, ja nekļūdos no lielajām līgām tieši A serijā ir vislielākais ārzemnieku īpatsvars- Donadoni, kaut ko runāja par nepieciešamību ieviest ierobežojumus ārzemnieku skaitam, bet līdzīgas runas notiek arī Anglijā.



Nav gan. Tieši otrādāk - vismazākais. Anglijā to tiešām vajag, Itālijā - varbūt vienīgi kā brīdinājumu nākotnei.
Slēpts komentārs no bloķēta lietotāja

     [+] [-]

, 2007-05-24 10:58, pirms 18 gadiem
stulbums vajadzeja liverpolei uzvaret
Slēpts komentārs no bloķēta lietotāja

     [+] [-]

, 2007-05-24 11:09, pirms 18 gadiem
Nu ko lai saka-----vakar uzvareeja pieredzeejushaaka komanda!!!
Varbuut Liverpool izskatiijaas vairaak uzbruukoshi, bet man arii imponeeja Milan speeleetaaju "tuukstosh pitonu miers"...tieshi ar taadu paarlieciibu par to, ko tu dari arii izciinaas lielaas uzvaras!!!

     [+] [-]

, 2007-05-24 11:32, pirms 18 gadiem
Tas bija vairāk kā skaidrs, ka Milan uzvarēs, malači

     [+] [-]

, 2007-05-24 11:33, pirms 18 gadiem
es ticēju, ka Milan uzvarēs.

     [+] [-]

, 2007-05-24 11:39, pirms 18 gadiem
Crouchu vajadzēja jau agrāk laizt laukumā, iespējams tad pavisam cits rezultāts būtu biji !!!
Slēpts komentārs no bloķēta lietotāja

     [+] [-]

, 2007-05-24 12:21, pirms 18 gadiem
Speecigi! Es par Milanu!

     [+] [-]

, 2007-05-24 12:36, pirms 18 gadiem
Nu ko Apsveicu abas komandas

     [+] [-]

, 2007-05-24 12:37, pirms 18 gadiem
Pippo ir ļoti emocionāls
Un labs vārtu guvējs. Apsveicu Milan!!!

     [+] [-]

, 2007-05-24 12:55, pirms 18 gadiem
skaista spēle !
Slēpts komentārs no bloķēta lietotāja

     [+] [-]

, 2007-05-24 14:53, pirms 18 gadiem
nu otrais puslaiks, manuprāt, bija garām...
bat spēle skaista un izskatījās, ka apmierinātas ir abas komandas...

     [+] [-]

, 2007-05-24 14:55, pirms 18 gadiem
Tiesa pirmie kaut ko līdzīgu bīstamam momentam uzrīkoja itāļi - Jankulovskis labi piespēlēja Zēdorfam, taču pieredzējušais holandietis kā nākas neuztvēra bumbu un tā atstāja laukumu. italijas klubs nevis italji
Slēpts komentārs no bloķēta lietotāja

     [+] [-]

, 2007-05-24 15:17, pirms 18 gadiem
Ko nu veel piebilst Milaana bija pelniijusi uzvaru vakar, jaa vinji labi nenospeeleeja jo liverpuules treneris Benitez bija labi sagatavojies speelei skatiijies ierakstus kaa milan izbaaza MU un zinaaja kaa neitralizeet pirloo kas veido visus uzbrukumus milan, kas veel shaubaas ka milaana nebija pelniijusi titulu, ja kaads redzeeja pusfinaala speeli pret MU tad sapratiis ka vinjiem pienaacaas shii gada kaus, bet liverpuule tik pendelees uzveica Chelsea, un kur nu veel taa epizode speelee kur tiesnesis iedeva aizmuguri ka ka am, kur vinsh bija divus metrus pirms peedeeja aizsarga bet otrs milaanas speeleetaajs bija aizmuguree, un tur jau buutu bijis 100% gols jo tad sanaaktu divi milaanieshi pret vaatsargu.

     [+] [-]

, 2007-05-24 15:58, pirms 18 gadiem
to Hose un Davids
man būtu interesanti salīdzināt top 4 līgu ārzemnieku īpatsvaru, nosauciet kautkādu avotu, kur varētu apskatīties. Paldies jau iepriekš.
Slēpts komentārs no bloķēta lietotāja

     [+] [-]

, 2007-05-24 16:19, pirms 18 gadiem
Biju par Liverpool

     [+] [-]

, 2007-05-24 16:20, pirms 18 gadiem
Zhel!

     [+] [-]

, 2007-05-24 16:27, pirms 18 gadiem
Priecaajos, ka Milaana uzvareeja, un Izdzagi jau nu baigais malacis!

     [+] [-]

, 2007-05-24 16:35, pirms 18 gadiem
to Hose un DAVIDS
Ok slinkums skaitīt tos spēlētājus, bet apskatoties uz Itālijas čempioniem, kur sastāvā vairāk vai mazāk regulāri parādās tikai 2 itāļi- Grosso un Materazi, tad parādās daži jautājumi par Itāļu futbolu, lai gan par premjerlīgu vēl lielāki jautājumi uzdodami par Arsenal.
Slēpts komentārs no bloķēta lietotāja

     [+] [-]

, 2007-05-24 17:56, pirms 18 gadiem

Citāts:

Publicējis Hose

Citāts:

Publicējis Schtegomans
to Hose un DAVIDS
Ok slinkums skaitīt tos spēlētājus, bet apskatoties uz Itālijas čempioniem, kur sastāvā vairāk vai mazāk regulāri parādās tikai 2 itāļi- Grosso un Materazi, tad parādās daži jautājumi par Itāļu futbolu, lai gan par premjerlīgu vēl lielāki jautājumi uzdodami par Arsenal.



"Arsenal" man patīk, jo man patīk arī fanču futbols

Par "Inter" vispār nevēlos runāt, jo tas ir kaut kāds argentīniešu bāzes klubs. Tieši tāpēc gaidu "Juventus" atgriešanos "Searia A". Ceru, ka "Inter" šajā sezonā smagi noveicās tikai pateicoties tam skandālam



Un Juventus sastava ir loti maz arzemnieku, vai ne??

     [+] [-]

, 2007-05-24 18:00, pirms 18 gadiem

Citāts:

Publicējis Hose

Citāts:

Publicējis Schtegomans
to Hose un Davids
man būtu interesanti salīdzināt top 4 līgu ārzemnieku īpatsvaru, nosauciet kautkādu avotu, kur varētu apskatīties. Paldies jau iepriekš.



Man datorā ir "Seria A" spēlējošo futbolistu uzskaitījums. Sanāk aptuveni 20% viesspēlētāju. Tas gan ir uz acumēru. Ja vēlies precīzākus faktus, vaicā Mr.Oizo, jo viņš jau šos ciparus centās pārbaudīt. Tikai atceries, ka viņš ņem vērā visus britus, bet es tikai angļus, jo EPL ir Anglijas līga. Par pārējām līgām varu spriest tikai pēc loģikas.
--------------------------------------------------------------------------------
Nu labi, atradu arī avotu maniem izteikumiem par EPL. Vikipēdijas angļu versija:

"By 2000-01, the number of foreign players participating in the Premiership was 36%. In the 2004-5 season the figure had increased to 45%"

Divu sezonu laikā, ņemot vērā naudas pieplūdumu EPL, viesspēlētāju skaits varētu būt pieaudzis vēl par pāris procentiem. Vēl jāņem vērā, ka pie viesspēlētājiem Vikipēdijā netiek skaitīti velsieši, skoti un zimeļīri, lai gan viņiem ir pašiem savas izlases.




Schtegomans>>>Es apskatīju Seria A viesspēlētāju skaitu top 10 komandās un secināju, ka itāliešu labākajās komandās pamatsastāva spēlētāji (tie, kuri regulāri iet laukumā pamatā) ir plus mīnuss 50/50. Kā tu jau rakstīji Milan tikai daži...jāatzīmē, ka Milan pamatā bieži ir kādi 6 vai 7 itāliešu futbolisti no 11...bet reizēm otrādi...Tāda līmeņa komandās sastāvam ir jārotē, jo savādāk garo sezonu neizvilksi...Inter ir atsevišķa saruna...tur laikam bija tikai 4 itālieši...Itāliešiem ir no 25 pirmās komandas spēlētājiem lielāks vietējo spēlētāju īpatsvars, bet viņi netiek laukumā. OK. No 25, piemēram, spēlētājiem 8 ir viesspēlētāji, bet no šiem 8 viesspēlētājiem 6-7 regulāri spēlē...Procentuāli protams itāliešu īpatsvars ir lielāks, bet reāli spēlē citi. Spēlē 50/50 vai 60/40 dažādās proporcijās. No augšgala Palermo ir itāliska kome. Itāliešu lejasgala komandas ir vairāk itāliskas. Varbūt uz to rēķina procentuāli viesspēlētāju skaits stipri sarūk...bet tie nav 20% kā to min Hose...tur bija vairāk. Anglijā tas ir pie 45%. Šeit laikam vainīgs lielais piķis un EPL sponsoru vilinājums...Ceturtā daļa spēlētāju, kas spēlē Anglijā ir īri, skoti vai velsieši...tas ir protams ģeogrāfiskās atrašanās vietas jautājums...Un arī Anglijā ir savas negatīvās iezīmes...Arsenal, Fulham...Es tiešām biju savācis tos skaitļus par ita un eng līgām, bet kaut kur pasēju...būs laiks atradīšu un padošu ziņu... Ir arī Anglijā ļoti angliskas komandas. Ja salīdzina EPL un Seria A, tad viesspēlētāju skaita ziņā viennozīmīgi uzvar EPL...no nacionālā viedokļa žēl, no sportiskā urrā...jo vidējais līmenis ir augstāks EPL...

Hose>>>Par to, ka eng nav jāskaita kopā ar sco, irl un wal, tas gan...es tik tā kacināju tevi ka tomēr tā pati britu futo skola vien ir. Un tāpat beigās nodalīju nost no angļiem...Vispār, ja pavēro tendenci, tad Anglijā spēlē daudz ziemeļnieku - agrāk norvēģi, zviedri, islandieši, arī somi...jo piekopj britu futbolu...

     [+] [-]

, 2007-05-24 18:43, pirms 18 gadiem
Vissmieklīgākais, ka AC Milan atbalsts bija tik nožēlojams, ka pat, kad viņu komanda saņēm kausu, tie nekādu troksnu nespēja izveidot Atēnu stadionā... kaut kas no Liverpūliešiem viņiem ir jāpamācās.

Kurš teica, ka Itāļi ir dziedātāju tauta???

AC Milan ir principiāli revanšējušies FC Liverpool par 2005 gadu - tas tiesa, bet gandarīti ar šādu uzvaru viņi nevar būt. Reti gan manas domas sakrīt ar A.Kreipāna kungu, bet šoreiz viņam bija taisnība, ka "uzvarētāja pusē bija laime". Tas bija vairāk kā uzkrītoši

     [+] [-]

, 2007-05-24 18:45, pirms 18 gadiem
yeeeeeeeeeeeeeeeeeej...paldies tv3, ka paraadiija...
Slēpts komentārs no bloķēta lietotāja

     [+] [-]

, 2007-05-24 19:14, pirms 18 gadiem

Citāts:

Publicējis Hose

Citāts:

Publicējis Mr.Oizo

Hose>>>Par to, ka eng nav jāskaita kopā ar sco, irl un wal, tas gan...es tik tā kacināju tevi ka tomēr tā pati britu futo skola vien ir. Un tāpat beigās nodalīju nost no angļiem...Vispār, ja pavēro tendenci, tad Anglijā spēlē daudz ziemeļnieku - agrāk norvēģi, zviedri, islandieši, arī somi...jo piekopj britu futbolu...



Par britiem man jau principā nav iebildumu, tikai parasti "iekarstu", ja kāds īrus mēģina pieskaitīt UK

Par "ziemeļniekiem" (skandināviem u.c.) kaut kad jau minēji. Šo faktu nebiju pamanījis. Domāju, ka tas izskaidrojams ar atlētisko spēles stilu, kā jau minēji ("britu futbols"), ģeogrāfisko stāvokli (ļoti tuvi Skandināvijas pussalai) un labo atalgojumu.

Runājot par "Seria A", man patika jaunā Itālijas izlases trenera Donadoni viedoklis par viesspēlētāju limitu. Es šajā ziņā viņam piekrītu Te būs links.
Augstākā līga ir ne tikai klubu sacensības, bet arī nacionālās izlases bāzes vieta. Itālijā pašlaik aktuāls varētu būt vārtsargu jautājums, jo jauno itāliešu talantu vietā superklubi izvēlas, piem., brazīliešu jaunos talantus (Doni, Júlio César, Dida, kurš gan vairs nav tik jauns).



Ok, Kurči ir talantīgākais no Itālijas jaunajiem vārtsargiem, bet kā tev sanāca Fiori (38), Orlandoni (34) un Toldo (35) pieskaitīt pie itāļu jaunajiem talantiem?
Slēpts komentārs no bloķēta lietotāja

     [+] [-]

, 2007-05-24 19:27, pirms 18 gadiem
hehee Hose, pamaniiju,ka Tev atkal nedod miera latv val gramatika Paklau, vecais, tev tieshaam ir smagas probleemas ar texta uztvershanu. Intereses peec palasiiju, ko Zorgis bija raxtiijis, nu neko "bezgala komisku" tur neatradu Labi, nebija tur paaris komatu vai varbuut domuziimes, bet texts tachu labi saprotams, ar teik uzbuuvi viss kaartiibaa! Tad nu man jautaajums - tev tieshaam kaada beerniibas trauma, ka nespeej uztvert normaalu txtu un regulaari redzi haosu tur, kur taa nav, vai arii tu apzinaati taa piesienies gadiijumos,kad juuti, ka nav vairs iisti, ko teikt? Tu izkopee to txtu, kuru tu vinjam nesaproti, es paskaidroshu!
"Oho! Atvainojos, cienījamais eksperta kungs! Laikam, tik labi vēl neprotu lasīt starp rindiņām." Tavs texts, ne? Vaitad nezini, ka aiz vaarda "laikam" sheit nav jaaliek komats? Tad jau var teikt, ka arii tavi txti ir bezgala komiski un haotiski,ko? Kaa tur i?

     [+] [-]

, 2007-05-24 19:27, pirms 18 gadiem
Tas, ka būtu mūsdienās jāuzliek limits viesspēlētājiem izskan ne vienā vien līgā, jo futbols un nauda ir darījusi savu. Bet. Kluba īpašnieki un sponsori par to varētu sākt iebilst...un vēl...Bosmana lukums nosaka neierobežotu staigāšanu pa ES klubiem, kas nozīmē, ka nevarēs ierobežot šos te limitus. Limitus varēs noteikt pret ne ES spēlētājiem. Tādējādi tiktu ierobežots Latīnamerikas un Āfrikas spēlētāju skaits. Tas savukārt var novest pie dubultpilsonību pieprasījumiem. Jo Francijā spēlējošie āfrikāņi ņems Francijas pases...Itālijas argentīnieši kļūs par itāļjaškām...tas tā fantāzija...Šitajā biznesā kas saucas FUTBOLS tas nav iespējams...

     [+] [-]

, 2007-05-24 19:31, pirms 18 gadiem
Bet tagad par futbolu, kas, protams, ir dau interesantaax temac Apsveicu Milan fanus, arii tevi,Hose, ar uzvaru. Arii es biju par shamiem, neptiik man tie anglji. Jaasaka gan paldies vinjiem par Barsas izsishanu Njaa,bet teikt,ka itaalju futenis vakar domineeja, buutu varbuut nedaudz paarspiileeti. Bet viss labs, kas labi beidzies

     [+] [-]

, 2007-05-24 19:41, pirms 18 gadiem
Ui,atkal gandriiz aizmirsu. Par to skandaalu. Hose, tu kko teici, ka tev nepatiik RM politika. a Juves speelju pirkshanas politika ir labaaka? par to nemaz nav kauns? Jautaajums retorisks, nav tur jaatbild. Saprotu,ka taapeec jau nav jaabeidz fanot par to. pac 9 g vecumaa saaku fanot par Marseljas "Olimpique", kad shie sasita "Spartaku". Peec tam veel CL vinneeja. I veel tagad tas klubs taapeec patiik. Shiem bij taads pats skandaals. Starp citu, labi saprotu, kaapeec neieredzi RM, ja no 96. fano par Juvi Paldies Mijatovicham, tas bija skaisti un bija man iemesls priecaaties. peace

     [+] [-]

, 2007-05-24 20:21, pirms 18 gadiem
apsweicu...

     [+] [-]

, 2007-05-24 20:31, pirms 18 gadiem
lielisks finalsss

     [+] [-]

, 2007-05-24 21:06, pirms 18 gadiem
[cenzēts] the best!!

     [+] [-]

, 2007-05-25 13:51, pirms 18 gadiem

Citāts:

Publicējis SuportCHELSEA
un kur nu veel taa epizode speelee kur tiesnesis iedeva aizmuguri ka ka am, kur vinsh bija divus metrus pirms peedeeja aizsarga bet otrs milaanas speeleetaajs bija aizmuguree, un tur jau buutu bijis 100% gols jo tad sanaaktu divi milaanieshi pret vaatsargu.



Vo shitam ir izskaidrojums, jaotrs speeleetaajs kursh bija aizmuguree, par to shaubu nav, buutu apstaajies un nepiedaliitos epizoodee aizmuguri nefikseetu, un buutu tiirs izgaajiens 1pret1, taa kaa tas calis, neatceros kursh tas bija, visu noraka..

     [+] [-]

, 2007-05-25 14:39, pirms 18 gadiem
Kausu ieguust tas kas iesit vairaak vaartus, bet kursh bija iistais uzvareetaajs neshaubos... Tieshaam nebuutu nekaada atskiriiba ja Liverpool ieguutu kausu speeleejot tik hujova kaa tovakar Milan, vai arii paraadot lielisku sniegumu un zaudeet aiz nejaushiibas... Bez veiksmes shaadaas speelees muusdienaas uzvareet nevar, un ja neveicas vnk katastrofaali un tavos vaartos ielido bumba kura iet garaam vaartiem tad nav uz ko cereet, es vnk nesaprotu tos Milan fanus, kas nespeej atziit ka Milan tieshaam speeleej suudiigi, jaa labi vini vineeja MU, bet Liverpool cels uz finaalu arii nebija nekaads vieglais (Barcelona, Chelsea), un kausu jau par to nepasniedz... Liverpool rezervistu solins man patika labaak kaa laukumaa eshoshie, bet es Benitesam uzticos un neshaubos, ka vinam ir zinaams labaak ko suutiit laukumaa.Protams kronis visam bija LTV1 sporta zinas kuraas Riimenis pateica, ka Benitezs esot ciiksteejis par neizmantotajaam izdeviibaam un paarsvaru, kaut gan nekaa taada neesot bijis, tas ir [cenzēts] kaut ko tik murgainu un tendenciozu pateikt valsts TV, tai mirklii es protms paarsleedzu citu kanaalu!!!

Apsveicu gan Milan, gan Liverpool un vinu fanus...

Lai nu kaa es lepojos ar Liverpool sniegumu, un to ka esmu vinu fans, un bushu taads arii turpmaak un netaisos nemt galvaa tos basha fanus, kas grib buut experti visos sporta veidos, kaut gan no futbola nekaa nesaprot un ir redzeejushi labi ja 2 Liverpool speeles un izsaka savu neobjektiivo viedokli!Bet liideris shajaa zinaa ir speelu pirceeju fans! (negribu nevienu tieshi apvainot, taadeel vaardaa nesaukshu - pashi sapratiis)


You will never walk alone...

     [+] [-]

, 2007-05-25 17:56, pirms 18 gadiem
Apsveicu Hose!!!No sirds.Milan bia klasi pārāka
Slēpts komentārs no bloķēta lietotāja
Slēpts komentārs no bloķēta lietotāja
Slēpts komentārs no bloķēta lietotāja
Slēpts komentārs no bloķēta lietotāja

     [+] [-]

, 2007-05-25 23:45, pirms 18 gadiem
To Hose Speeles peerk un paardot visur,Juvei vienkaarshi gadiijaas iekrist.Tachu vinji ir atpakal seria a,kur taadai komandai ir iistaa vieta.P.S.Vai kaads nezina kur ir iespeejams noskatities copa libertadores machus

     [+] [-]

, 2007-05-26 15:32, pirms 18 gadiem
Viss ir ok! Februārī uzliku uz Milānu 20Ls ar koef. 17, un izcēlu smuku piķi!!! Tā ka viss ir OK!!!