Layout: current: getContentLayout (Cid: Cache\Templating\LayoutCustomizations\Esports\CustomizationSource512 ), alternative: getContentLayout (Cid: Cache\Templating\LayoutCustomizations\Esports\CustomizationSource512), Fid:2, Did:0, useCase: 3

"Milan" revanšējas

Pēteris Neimanis
Pēteris Neimanis

Par UEFA Čempionu līgas kausa ieguvējiem kļuvuši "Milan" futbolisti, kas, pateicoties diviem Inzagi vārtiem, ar 2:1 apspēlēja "Liverpool", tā revanšējoties par sāpīgo zaudējumu angļiem pirms diviem gadiem.

Protams, Atēnu olimpiskajā stadionā brīvu vietu nebija, bet vizuāli vairāk šķita sarkanā krāsā tērpto Liverpūles fanu. Viņi bija arī skaļāki un arī viņu atbalstītā komanda, acīmredzot labi atceroties 2005.gada fināla šoka terapiju, maču sāka aktīvāk. Tiesa pirmie kaut ko līdzīgu bīstamam momentam uzrīkoja itāļi - Jankulovskis labi piespēlēja Zēdorfam, taču pieredzējušais holandietis kā nākas neuztvēra bumbu un tā atstāja laukumu. Jau 10. minūtē pirmo reizi spēlē bija nopietni jāiesaitās Didam, kurš atsita Pineta sitienu vārtu tālajā stūrī. Tūlīt pat labā sitiena pozīcijā tika Džerārs, taču Pineta piespēle bija nedaudz par stipru un "Liverpool" kapteinis netrāpija pa bumbu. Pēc kāda laika ar patālu sitienu Reinas modrību pārbaudīja Kakā, bet vārtsargs nospēlēja pārliecinoši. 27. minūtē veiksme bija "Milan" pusē, jo pēc Alonso sitienu bumba lidoja sprīdi gar vārtu stabu - Dida vairs glābējs nebūtu.

Angļi turpināja uzbrukt aktīvāk un 36. minūtē sarīkoja vēl vienu momentu, taču Kjuitam nesanāca sitiens. 40. minūtē tiesnesim pirmo reizi nācās meklēt dzelteno kartiņu, kuru savā priekšā ieraudzīja nepiekāpīgais Gatuzo. Lai gan bumba visu pirmo puslaiku tikai retu reizi nonāca līdz "Liverpool" soda laukumam, tā izskaņā bumba ielidoja tieši Reinas sargātajos vārtos. 45. minūtē pēc pārkāpuma pret Kakā "Milan" ieguva tiesības uz soda sitienu 22 metrus no sāncenšu vārtiem. Pēc Pirlo sitiena bumba lidoja garām sieniņai, trāpīja pa Inzagi plecu, mainīja virzienu un ielidoja vārtos - 1:0 itāļu labā, kā arī noslēdzās pirmais puslaiks.

Otrais puslaiks sākās ar iespaidīgu Džerāra kritienu "Milan" soda laukumā, taču soda sankcijas nesekoja, jo Nesta nospēlēja precīzi bumbā. Nekas būtiski laukumā nemainījās, jo vairāk uzbrukt turpināja angļi, tiesa spēles temps bija krietni lēnāks. 59. minūtē "Liverpool" soda laukumā iegāja Inzagi, bet apspēlēt Kereganu viņam neizdevās, toties jau pēc pāris minūtēm itāļi tika pie vēl viena bīstama soda sitiena - šoreiz Pirlo gan sita pāri vārtiem. 64. minūtē angļi bija tuvu tam, lai izlīdzinātu rezultātu, jo pēc "Milan" aizsargu nesaprašānās labā sitiena pozīcijā tika Džerārs, taču sitiens kapteinim īsti nesanāca un arī Dida nospēlēja pārliecinoši.

Puslaika otrajā pusē aktivizējās arī "Milan", liekot panervozēt sāncenšu aizsardzībai un divas reizes tiekot pie stūra sitieniem. Angļi meiģināja pastiprināt savu spēli ar maiņām, taču nedz Kjuela, nedz Krauča parādīšanās laukumā uzreiz būtisku labumu nedeva. 82.minūtē "Milan" faktiski pielika punktu jautājumam par šīs sezonas Čempionu līgas uzvarētāju - lielisku piespēli no Kakā saņēma Inzagi, izgāja vienatnē pret Reinu un aukstasinīgi raidīja bumbu vārtos. Cerību stariņu 89. minūtē iededza Kjuits, kurš pēc "stūra" ar galvu raidīja bumbu vārtos, taču... Pirms diviem gadiem "Liverpool" prata atspēlēties, nonākot zaudētājos 0:3, bet šoreiz, lai izrautu pagarinājumu, vienkārši pietrūka laika, un "Milan" futbolisti septīto reizi kļuva par Čempionu līgas uzvarētājiem.

UEFA Čempionu līgas fināls
23.maijs, Atēnas


Milan - Liverpool 2:1 (1:1)
Milan: Dida, Maldini, Nesta, Oddo, Jankulovskis (Kaladze 80.), Ambrozini, Gatuzo, Zēdorfs (Favali 90.+2), Kakā, Pirlo, Inzagi (Džilardino 88.)
Liverpool: Reina, Finens (Arbeloa 88.), Agers, Karegers, Rīse, Džerārs, Pinets, Zendens (Kjuvels 59.), Alonso, Mašerano (Kraučs 78.), Kjuits
Vārti: Inzagi 45., 82.; Kjuits 89.
Brīdinājumi: Gatuzo, Jankulovskis, Karegers, Mašerano

     [+] [-]

, 2007-05-24 07:58, pirms 17 gadiem
milan !!!!!!

     [+] [-]

, 2007-05-24 08:06, pirms 17 gadiem
AC MILAN 4ever... shiii komanda jau ljoti ilgi patiik... taa raada stabilu sniegumu kas mani un daudzus citus ljoti priecee...

     [+] [-]

, 2007-05-24 08:12, pirms 17 gadiem
apsveicu! lai arii tiesnesis maukjele... un 1. vaarti ar roku iesisti vienalga apsveicu!
Slēpts komentārs no bloķēta lietotāja

     [+] [-]

, 2007-05-24 08:14, pirms 17 gadiem
Kā vienmēr AC Milan garlaicīgais futbols, fināla uzvarētājiem necienīgs sniegums.....riebjas...
Slēpts komentārs no bloķēta lietotāja

     [+] [-]

, 2007-05-24 08:17, pirms 17 gadiem
biju par liverpool bet nekas

     [+] [-]

, 2007-05-24 08:22, pirms 17 gadiem
apsweicu!

     [+] [-]

, 2007-05-24 08:23, pirms 17 gadiem
Ehh, piemaaniija [cenzēts], taktikaa Milan toch vakar bija labaaki:/
Normund,120 GBP nedeeljaa sheit nepelna neviens
A Gerardam nebij iisti ar ko saspeeleet shoreiz
You'll ne'ever walk alone !

     [+] [-]

, 2007-05-24 08:37, pirms 17 gadiem
gribeeju lai uzvar livers, bet zinaaju ka njems milaana! zheel tik ka neuzliktu tocikaa !

     [+] [-]

, 2007-05-24 08:40, pirms 17 gadiem
MILAN vienkārši reāli ieliek citiem eiropas super klubiem

     [+] [-]

, 2007-05-24 08:46, pirms 17 gadiem
Pretiiigie itaaali....!Liverpuule bija labaaaka...!

     [+] [-]

, 2007-05-24 09:19, pirms 17 gadiem
Nu tad tā. Vakar vakarā devos svinēt, tādēļ no manis komentu vakar nesagaidījāt. Par spēli - fantastisks bija Pippo, kā parasti balansēja uz pēdējā aizsarga robežas un beigās arī izdevās to izmantot, gulbja dziesma veterānam Maldīni pieļāva itin daudz kļūdas, arī ātrumā nespēja turēt līdzi laukuma vidusdaļā, bet, kad vajadzēja, tad vienmēr nospēlēja lieliski, perfektas atvadas veterānam, nešaubos, ka viņš un Inzagi aizies, paldies jums abiem Fandels pirmajā puslaikā būtiski kļūdījās un deva pārāk maz kartiņu - par savām izdarībām pelnījuši bija gan Gatuzo (kādas 3 vismaz ), gan Alonso, gan Džerards, otrajā puslaikā mēģināja visu saglābt un sāka dalīt kartiņas pa labi un pa kreisi. Milāna spēlēja mierīgu, pragmatisku futbolu, kādu ČL finālā spēlētu gandrīz jebkurš klubs, viens te jautāja par pārējām Milan vārtu gūšanas iespējām, nu bija dažas, bet cik tad reāli bīstamu sitienu bija Pūlei? Viens no Penanta sitiens mača sākumā, viens no Džerarda mača vidū un vēl viens no Krauča, kad spēle jau tuvojās noslēgumam. Milan noturēja aizsardzību, iesita pirmos vārtus (jā, moš paveicās, aber no tāda punkta iespēja ka uzšaus pa rikošetu vienmēr ir liela, tādēļ nevajag pie sava soda laukuma vārīt mēslus) un nekas cits Pūlei, kā "drosmīgi uzbrukt" (zbis kā man piedur šis izteiciens ) neatlika. Un tiem, kas saka ka Kakā ir visa komanda - nu sry, bet Milan sastāvā mauc (laikam) 6 pašreizējie pasaules čempioni, 4 bijušie un gandrīz visi (Oddo, Ambrozini), kas šodien spēlēja, izcīnīja ČL kausu 2003. gadā (mani favorīti gan toreiz zaudēja - labāk parādiet kas tad par uzvārdiem ir Pūlei, ka šamie tik kruti ir?! Milāna šodien bija pieredzējušāka, gudrāka, arī veiksmīgāka, bet veicas stiprākajiem, so apklustiet un samierinieties ar domu, ka dižā futbola zeme Anglija šogad aplauzās, un smagi, kad vēlreiz viņiem būs tāda iespēja - nezinu, ne jau nākamgad. Forza Italia, Forza Milan, Forza Pippo
Slēpts komentārs no bloķēta lietotāja

     [+] [-]

, 2007-05-24 09:25, pirms 17 gadiem
Žēl, es biju par Liverpool!

     [+] [-]

, 2007-05-24 09:32, pirms 17 gadiem
1. drosmīgi uzbrukt - nevajag uztvert burtiski. Doma tāda, ka Milan pēc uzvārdiem (kā pats to uzsver) bija spēcīgāka, bet tai pat laikā piekopa aizsardzības taktiku, turpretī Liverpool neatbildēja ar to pašu, bet gan uzbruka, lai gan, protams, zināja, cik bīstama Milan ir šādā spēlē.
2. Par uzvārdiem - jā, Milan tie ir skaļāki, bet kā KOMANDA simpātiskāka likās Liverpool.
3. Pats galvenais - angļu futbols šogad neaplauzās!!! Tieši otrādi - tas dominēja! Jā, atradās viena (viena!) komanda, kas izjauca noslēgumu un neļāva uz Angliju aizvest kausu, bet tas nemaina būtību. Šobrīd Anglijas futbola spēks visu laiku pieaug, man taču neatgādināt, ka visas 4 Anglijas komandas vinnēja savas grupas un ka 3 no tām 1/2 spēlēja? Un ir diezgan liela pārliecība, ka līdzīgi būs arī nāmakgad... Nauda Anglijas futbolā ieplūst milzīga un tas nepaliek bez sekām - čempionāta spēks pieaug (vienīgi slikti, ka aiz lielā četrinieka ir neliels tukšums).

Par Hose izteikumiem - paturēšu nākotnei šādus te: "Pēc kara neviens ar dūrēm nevicinās", "veiksme uzsmaida spēcīgākajam", "itāļu komandas prot noturēt pārsvaru". Pirmais attieksies uz pašu Hose, kad viņš nepiekritīs iznākumam, otrais - līdzīgi, it sevišķi kad neatzīs kārtējās MU uzvaras, bet trešais vienreiz jau pārliecinoši nenostrādāja (ČL fināls2005) un gan jau vēl ne reizi vien kas līdzīgs notiks.

     [+] [-]

, 2007-05-24 09:38, pirms 17 gadiem
Pēc uzvaras pār MU Milānai nebija kur atkāpties. Apspēlēt tik spēcīgus pretiniekus un nevinnēt finālā būtu kauns.

Spēle bija galīgi nekāda, Milan sēž aizsardzībā, vienreiz iesit haļavu, tad atkal sēž aizsardzībā un uzķer uz pretuzbrukuma. Latvijas izlases modelis.

Vienīgās emocijas izraisīja Maldini un viņa paceltais kauss, bet kopumā tiesnesis normāli nokapājis - 2.20, džeks jau nosvilpj, Inzagi nokrīt, nosimulē, un nedod papildlaiku. Var jau teikt, ka uzvar spēcīgākie, bet šoreiz tā uzvara nebija pārliecinoša.

     [+] [-]

, 2007-05-24 09:42, pirms 17 gadiem
Vecmeistaram divi vārti! Milan uzvar!

     [+] [-]

, 2007-05-24 09:47, pirms 17 gadiem
to Davids
Gandrīz visam tevis teiktajam var piekrist, jo šo spēli izšķīra nianses - Milan bija nedaudz vairāk veiksmes, tikai uzskatu, ka labāko spēli Milan nospēlēja mājās pret MU, šeit laikam atbildība un 2005.gads pārāk spieda. Īstenībā abas komandas sāka ar līdzīgu taktiku un viena otru veiksmīgi neitralizēja, Mascherano nebija sliktāks par Gatuzo,Gerrards spēlēja Kakaa pozīcijā un bija aktīvākais un bīstamākais Liverpool sastāvā, tikai svarīgākajā mirklī pietrūka meisterības, izdomas un varbūt "ģenialitātes" rīkoties neordināri.

Bet par tiem uzvārdiem tu šauj galīgi garām - jo uzvārdu lielumu nosaka mēdiji, kas Itālijā visas futbola zvaigznes padara par POP zvaigznēm, varbūt vienīgi tādi uzvārdi kā Maldini,Sedorfs un Kakaa ir lielāki kā Liverpoolē.

Un par Anglijas futeni tu šauj garīgi garām 3 no četrām labākajām komandām ČL bija no Anglijas nu grūti to nosaukt par izgāšanos. Turklāt Anglijas komandām ir grūtāk, jo Anglijas sezona ir stipri grūtāka kā citās Eiropas līgās - 2 kausi, kuros fani pieprasa komandai būt veiksmīgai un līga, kura līdz šim nav bijusi pretīmnākoša Eiropas kausos spēlējošajām komandām, nepalīdzot ar spēļu grafika piemērošanu.
Slēpts komentārs no bloķēta lietotāja

     [+] [-]

, 2007-05-24 09:52, pirms 17 gadiem

Citāts:

Publicējis Edmunds
1. drosmīgi uzbrukt - nevajag uztvert burtiski. Doma tāda, ka Milan pēc uzvārdiem (kā pats to uzsver) bija spēcīgāka, bet tai pat laikā piekopa aizsardzības taktiku, turpretī Liverpool neatbildēja ar to pašu, bet gan uzbruka, lai gan, protams, zināja, cik bīstama Milan ir šādā spēlē.
2. Par uzvārdiem - jā, Milan tie ir skaļāki, bet kā KOMANDA simpātiskāka likās Liverpool.
3. Pats galvenais - angļu futbols šogad neaplauzās!!! Tieši otrādi - tas dominēja! Jā, atradās viena (viena!) komanda, kas izjauca noslēgumu un neļāva uz Angliju aizvest kausu, bet tas nemaina būtību. Šobrīd Anglijas futbola spēks visu laiku pieaug, man taču neatgādināt, ka visas 4 Anglijas komandas vinnēja savas grupas un ka 3 no tām 1/2 spēlēja? Un ir diezgan liela pārliecība, ka līdzīgi būs arī nāmakgad... Nauda Anglijas futbolā ieplūst milzīga un tas nepaliek bez sekām - čempionāta spēks pieaug (vienīgi slikti, ka aiz lielā četrinieka ir neliels tukšums).

Par Hose izteikumiem - paturēšu nākotnei šādus te: "Pēc kara neviens ar dūrēm nevicinās", "veiksme uzsmaida spēcīgākajam", "itāļu komandas prot noturēt pārsvaru". Pirmais attieksies uz pašu Hose, kad viņš nepiekritīs iznākumam, otrais - līdzīgi, it sevišķi kad neatzīs kārtējās MU uzvaras, bet trešais vienreiz jau pārliecinoši nenostrādāja (ČL fināls2005) un gan jau vēl ne reizi vien kas līdzīgs notiks.



1. Nu un? Malacis Ančelotti, ka spēja uzveikt vienu no pasaules labākajiem taktiķiem Benitesu. Viens uzbrukšanu sauc par drosmi, es to saucu par muļķību, nezinu, kas pie Pūles vārtiem darītos, ja Kakā spēlētu bik spožāk šodien. Fināls noteikti nepaliktu neinteresantāks, ja Mašerano (viens no labākajiem vakar, manuprāt) un kompānija nelīstu pāri centram
2. Vienam meita, otram tante, trešam onkulis - atļāvos nedaudz izmainīt oriģinālu Man simpātiskāk bija skatīties kā Inzagi un Maldīni plēšas pēc pēdējā kausa.
3. Aplauzties - šoreiz tu to uztvēri savādāk kā es Ja pusfinālā 3 angļi, bet kauss ceļo uz Itāliju - nu ir tak neliela štanga, ne? Tāpat palieku pie prognozes, ka angļiem nāksies kādu laiku pagaidīt, līdz viņi ko tamlīdzīgu pusfinālā atkārtos. Ja Anglijā ieplūdīs vēl lielāka nauda, un futbols tiks mākslīgi celts uz augšu - ne jau angļu futbolu tad mēs skatīsimies. Ir tāda muļķīga filma Zvaigžņu basketbols, sižets garām, bet nosaukums perfekts - lūk to mēs skatīsiemies. Un man ir pamatotas aizdomas, ka drīz atbrauks vēl pāris šeihi un lielais četrinieks pārtaps par lielo 5nieku vai pat 6nieku, iespējams, bez Arsenal, kuri mākslīgi neceļ komandu, bet audzē jaunos.
4. Par Hose izteikumiem - tas čalis daudz lasa, daudz saprot, bet ir stūrgalvīgāks par manu suni, tādēļ rada par sevi idiotisku iespaidu brīžiem

     [+] [-]

, 2007-05-24 09:54, pirms 17 gadiem

Citāts:

Publicējis Schtegomans
to Davids
Gandrīz visam tevis teiktajam var piekrist, jo šo spēli izšķīra nianses - Milan bija nedaudz vairāk veiksmes, tikai uzskatu, ka labāko spēli Milan nospēlēja mājās pret MU, šeit laikam atbildība un 2005.gads pārāk spieda. Īstenībā abas komandas sāka ar līdzīgu taktiku un viena otru veiksmīgi neitralizēja, Mascherano nebija sliktāks par Gatuzo,Gerrards spēlēja Kakaa pozīcijā un bija aktīvākais un bīstamākais Liverpool sastāvā, tikai svarīgākajā mirklī pietrūka meisterības, izdomas un varbūt "ģenialitātes" rīkoties neordināri.

Bet par tiem uzvārdiem tu šauj galīgi garām - jo uzvārdu lielumu nosaka mēdiji, kas Itālijā visas futbola zvaigznes padara par POP zvaigznēm, varbūt vienīgi tādi uzvārdi kā Maldini,Sedorfs un Kakaa ir lielāki kā Liverpoolē.

Un par Anglijas futeni tu šauj garīgi garām 3 no četrām labākajām komandām ČL bija no Anglijas nu grūti to nosaukt par izgāšanos. Turklāt Anglijas komandām ir grūtāk, jo Anglijas sezona ir stipri grūtāka kā citās Eiropas līgās - 2 kausi, kuros fani pieprasa komandai būt veiksmīgai un līga, kura līdz šim nav bijusi pretīmnākoša Eiropas kausos spēlējošajām komandām, nepalīdzot ar spēļu grafika piemērošanu.



Kādi mediji? Es nosaucu faktu, ko šie čaļi pēdējo 5 gadu laikā ir uzvarējuši (un pieminēju tikai divus turnīrus, nemaz neņemsim Itālijas līgu un kausu), daži bija rezervisti, daži kapātāji, bet nu tieši tie jau arī veido komandu

same shi.t different as.shole - aplauzties nav izgāzties Itālijas kauss varbūt nav tas pats, kas FA kauss, bet nu Carling jau nu gan ir jauno čaļu izklaide.

     [+] [-]

, 2007-05-24 10:12, pirms 17 gadiem
Neticēsi, bet es 100% zināju, ka teiksi par to muļķību uzbrukt. Tipiski. Var jau daļēji piekrist, tikai nez ko tu teiktu, ja tomēr Liverpool uzvarētu (un pie šādas spēles, uzskatu, tāda iespējamība bija >50%)?

Par aplaušanos - tad tev arī vajadzēja precizēt - Pēc tam, kad pusfinālā iekļuva veselas 3 angļu komandas, sanāca aplaušanās, jo kauss tomēr aizceļoja uz Itāliju. Ja būtu tā uzrakstījis, tad piekristu.

Nauda neieplūst mākslīgi. Vienkārši tam ir visi priekšnosacījumi. Grūti vārdos izskaidrot (bakalaura darba cienīgs temats ), bet par Anglija ir labākā izejas pozīcijā (ja salīdzina, piemēram, ar Spāniju vai Itāliju, kur klase nebūt nav zemāka), jo lielākajai daļai Eiropas tā ir tuvāka (valoda, ģeogrāfiskais faktors, arī tv iespējas u.c.). Un, lai cik skeptiski attiektos pret milzīgu naudas ieplūšanu, tas dod efektu...

Par Hose piekrītu.
Slēpts komentārs no bloķēta lietotāja

     [+] [-]

, 2007-05-24 10:23, pirms 17 gadiem

Citāts:

Publicējis Edmunds
Neticēsi, bet es 100% zināju, ka teiksi par to muļķību uzbrukt. Tipiski. Var jau daļēji piekrist, tikai nez ko tu teiktu, ja tomēr Liverpool uzvarētu (un pie šādas spēles, uzskatu, tāda iespējamība bija >50%)?

Par aplaušanos - tad tev arī vajadzēja precizēt - Pēc tam, kad pusfinālā iekļuva veselas 3 angļu komandas, sanāca aplaušanās, jo kauss tomēr aizceļoja uz Itāliju. Ja būtu tā uzrakstījis, tad piekristu.

Nauda neieplūst mākslīgi. Vienkārši tam ir visi priekšnosacījumi. Grūti vārdos izskaidrot (bakalaura darba cienīgs temats ), bet par Anglija ir labākā izejas pozīcijā (ja salīdzina, piemēram, ar Spāniju vai Itāliju, kur klase nebūt nav zemāka), jo lielākajai daļai Eiropas tā ir tuvāka (valoda, ģeogrāfiskais faktors, arī tv iespējas u.c.). Un, lai cik skeptiski attiektos pret milzīgu naudas ieplūšanu, tas dod efektu...

Par Hose piekrītu.



Grūti pateikt, drošvien apsveiktu pretiniekus, bik pažēlotos un nekādā gadījumā neielaistos ar nevienu diskusijā, bet aizbēgtu kkur uz Vecāķiem sērot Par procentiem nestrīdēsimies.

Protams, ka viņi ir labākā pozīcijā. Tas pats arī nosaka kādēļ dienvidamerikāņi un āfrikāņi spēlē Eiropā, diemžēl futbols nav tikai futbols. Efektu tas dod klubam, kluba struktūrai, bet diemžēl ne futbolam kopumā, kas paliek aizvien elitārāks un palielina atstarpi starp klubiem, samazina intrigu. Un pazūd arī nacionalitāte, ļoti negribētos Itālijas čempionātā kādreiz redzēt ko līdzīgu kas darās, piemēram, Londonas derbijā, kur starp 22 futbolistiem laukumā labi, ja ir 5-6 angļi.

     [+] [-]

, 2007-05-24 10:34, pirms 17 gadiem
to Davids par Anglijas futbolu.
Nu Anglijā futbolā ienāk liela nauda, galvenokārt dēļ TV darījuma, tāpēc jau visādi amerikāņi sāk pirkt premjerlīgas komandas, jo domā nopelnīt, turklāt biznesa daļa arī ir sakārtota un visām komandām ir maksātspējīga ļoti uzticīga fanu bāze. Tikai tā biznesa daļa top 4 komandām atšķirās, MU tā ir vislabāk sakārtota- lielākais stadions, infrastruktūra un pakārtota dažāda veida biznesa sistēma, Arsenal ir jauns stadions, bet tāpēc šobrīd nav naudas, pasaules līmeņa spēlētājiem, tādēļ tiek nosmelti pasaules 16-18 gadīgie talanti, uzsvaru liekot uz bijušo franču impēriju, Liverpool stadions ir novecojis un par mazu tās fanu bāzei, bet Amerikāņi ir plānojuši to mainīt, Chelsea ir Abramovičs.
Angļu futbola nauda ienāks vēl vairāk, gan no tv darījumiem, gan no jauniem īpašniekiem un investīcijām, tā kā PL varēs piesaist pasaules labākos futbolistus, kas līdz šim negribēja braukt uz Angliju dēļ klimata un atlētiskā, agresīvā spēles stila.

     [+] [-]

, 2007-05-24 10:38, pirms 17 gadiem
A jā, nedaudz par itāļu futbolu, ja nekļūdos no lielajām līgām tieši A serijā ir vislielākais ārzemnieku īpatsvars- Donadoni, kaut ko runāja par nepieciešamību ieviest ierobežojumus ārzemnieku skaitam, bet līdzīgas runas notiek arī Anglijā.

     [+] [-]

, 2007-05-24 10:42, pirms 17 gadiem

Citāts:

Publicējis Schtegomans
to Davids par Anglijas futbolu.
Nu Anglijā futbolā ienāk liela nauda, galvenokārt dēļ TV darījuma, tāpēc jau visādi amerikāņi sāk pirkt premjerlīgas komandas, jo domā nopelnīt, turklāt biznesa daļa arī ir sakārtota un visām komandām ir maksātspējīga ļoti uzticīga fanu bāze. Tikai tā biznesa daļa top 4 komandām atšķirās, MU tā ir vislabāk sakārtota- lielākais stadions, infrastruktūra un pakārtota dažāda veida biznesa sistēma, Arsenal ir jauns stadions, bet tāpēc šobrīd nav naudas, pasaules līmeņa spēlētājiem, tādēļ tiek nosmelti pasaules 16-18 gadīgie talanti, uzsvaru liekot uz bijušo franču impēriju, Liverpool stadions ir novecojis un par mazu tās fanu bāzei, bet Amerikāņi ir plānojuši to mainīt, Chelsea ir Abramovičs.
Angļu futbola nauda ienāks vēl vairāk, gan no tv darījumiem, gan no jauniem īpašniekiem un investīcijām, tā kā PL varēs piesaist pasaules labākos futbolistus, kas līdz šim negribēja braukt uz Angliju dēļ klimata un atlētiskā, agresīvā spēles stila.



Visumā piekrītu. Bet spēles stilu tik viegli neizmainīsi, tāpat kā klimatu. Nedomāju, ka Anglijas līmeņa celšanās pazeminās abu pārējo TOP čempju līmeni, tieši otrādi, domāju, ka Itālijā nākamsezon atkal būs ļoti spēcīgs čempionāts, Spānija ne ar ko neatpaliek no Anglijas pagaidām (ja neskaita klubu nevieksmes ČL), arī La Liga turpinās augt. Ar Chel$ki stila projektiem par spēcīgāko līgu pasaulē nekļūsi. Nedomāju, ka Itālijas vai Spānijas klubu vadošie spēlētāji tik viegli izšķirsies mainīt klubus tikai naudas dēļ, futbols ir futbols, futbols ne vienmēr ir nauda.

     [+] [-]

, 2007-05-24 10:43, pirms 17 gadiem
AC Milan ir tāds sū_ds, ar roku jau pat mana vecmaate prot iesist... [cenzēts]... Milaanas faniem - priecaajaties ka juusu klubs ir ar iistu futbola garu, ciinas sparu.. nemaz neuzpeerk itaalijas chempii speeles... nu man nau ko teikt.. HAĻAVA

     [+] [-]

, 2007-05-24 10:43, pirms 17 gadiem

Citāts:

Publicējis Schtegomans
A jā, nedaudz par itāļu futbolu, ja nekļūdos no lielajām līgām tieši A serijā ir vislielākais ārzemnieku īpatsvars- Donadoni, kaut ko runāja par nepieciešamību ieviest ierobežojumus ārzemnieku skaitam, bet līdzīgas runas notiek arī Anglijā.



Nav gan. Tieši otrādāk - vismazākais. Anglijā to tiešām vajag, Itālijā - varbūt vienīgi kā brīdinājumu nākotnei.
Slēpts komentārs no bloķēta lietotāja

     [+] [-]

, 2007-05-24 10:58, pirms 17 gadiem
stulbums vajadzeja liverpolei uzvaret
Slēpts komentārs no bloķēta lietotāja

     [+] [-]

, 2007-05-24 11:09, pirms 17 gadiem
Nu ko lai saka-----vakar uzvareeja pieredzeejushaaka komanda!!!
Varbuut Liverpool izskatiijaas vairaak uzbruukoshi, bet man arii imponeeja Milan speeleetaaju "tuukstosh pitonu miers"...tieshi ar taadu paarlieciibu par to, ko tu dari arii izciinaas lielaas uzvaras!!!

     [+] [-]

, 2007-05-24 11:32, pirms 17 gadiem
Tas bija vairāk kā skaidrs, ka Milan uzvarēs, malači