Layout: current: getContentLayout (Cid: Cache\Templating\LayoutCustomizations\Esports\CustomizationSource512 ), alternative: getContentLayout (Cid: Cache\Templating\LayoutCustomizations\Esports\CustomizationSource512), Fid:2, Did:0, useCase: 3

Andrejevs: "Pieredzējusi komanda tā kļūdīties nedrīkst"

Andris Liepa
Andris Liepa

„Ja runājam par spēles norisi, tad esmu ļoti neapmierināts ar to, kā mēs nospēlējām pēdējās trīs minūtes. Mēs lieliski saprotam, ka Krievijas izlase meistarībā un spēlētāju komplektācijā ir spēcīgāka kā Latvija. Bet ja mēs gribam iekļūt Eiropas čempionāta finālturnīrā, tad jāprot paņemt punkti spēlēs pret šādiem pretiniekiem, jo īpaši izbraukumā,” vīlies savu padoto attieksmē pēc pārbaudes spēlē piedzīvotā 0:1 zaudējuma pret Krievijas izlasi bija Latvijas valstsvienības galvenais treneris Jurijs Andrejevs.

„Mums šī nebija vienkārši pārbaudes spēle. Mēs plānojām izcīnīt rezultātu, par kādu tiek piešķirti punkti. Neatkarīgi no tā, pret ko spēlējam.”

„Tas ir kaut kāds lāsts – Verpakovskis nekādi nevar iesist Krievijas izlasei vārtus. Viņam bija divas iespējas pagājušajā gadā, viena šodien. Ja būtu izvirzījušies vadībā, spēle ievirzītos citā gultnē.

Treneris kopumā palika apmierināts ar komandas sniegumu, bet sūkstījās par spēles beigu daļu: „Žēl, ka nespējām pareizi nospēlēt pat ne minūti, bet pēdējās 40 sekundes. Pirms tam taču bumba atradās centra aplī. Un mēs pamanījāmies pieļaut izšķirošo uzbrukumu. Pieredzējusi komanda ta nedrīkst rīkoties.”

Latvijas izlase treneris arī apsveica sāncenšus ar panākumu un atzinās, ka cer uz Krievijas izlases iekļšanu Euro 2008 finālturnīrā.

     [+] [-]

, 2006-08-17 00:36, pirms 18 gadiem
njaaaaaaaaaaa

     [+] [-]

, 2006-08-17 00:39, pirms 18 gadiem
Vajadzeja Slesarcuku panemt vai vismaz Dobrecovu...
Slēpts komentārs no bloķēta lietotāja
Slēpts komentārs no bloķēta lietotāja

     [+] [-]

, 2006-08-17 00:44, pirms 18 gadiem
kauns...

     [+] [-]

, 2006-08-17 00:46, pirms 18 gadiem
A neviens nepajautāja kādēļ bija tikai divas maiņas!!!!

     [+] [-]

, 2006-08-17 00:57, pirms 18 gadiem
Pats vien vainīgs

     [+] [-]

, 2006-08-17 01:28, pirms 18 gadiem
Tas, kā Ventspils spēlēja pret Newcastle parādīja, kurš no vietējiem treneriem ir liekams pie izlases stūres... Un tad arī beigsies tas trakais Skonto lobijs beidzot varbūt
Slēpts komentārs no bloķēta lietotāja

     [+] [-]

, 2006-08-17 01:43, pirms 18 gadiem
Runāt jau māk, bet darīt gan ne.
Slēpts komentārs no bloķēta lietotāja

     [+] [-]

, 2006-08-17 01:51, pirms 18 gadiem
Pieredzējis treneris tā kļūdīties nedrīxt!!! [cenzēts] nu [cenzēts] viņš liek to izpisto Prohoru uz laukuma??? Un Verpiņš jau arī izcēlās ar savu filigrāno vārtu gūšanas talantu... šitā viņš laikam arī Dynamo sastāvā trilinās un tapē lielāko daļu deldē beņķi... Vai tiešam Imdrixons neredz, kā pēc 2004 Euro Latvija tikai regresē? Taču ir jādara kaut kas lietas labā... Nu nav LAtvijā labāka trenera par Starkovu!!!

     [+] [-]

, 2006-08-17 02:00, pirms 18 gadiem
ja godiigi skataas rezultaats ir tiiri normaals, jo neko labu Latvijas izlase neparaadiija. bet nu protams, ka veelaamies maximumu katraa speelee, bet realitaate ir taada, ka mees jau kaadu laiku nespeejam paraadiit to sniegumu kaadu raadiijaam EURO 2004 ciklaa un finaalturniiraa. nav vairs taa taada komanda kaada bija
Slēpts komentārs no bloķēta lietotāja

     [+] [-]

, 2006-08-17 02:13, pirms 18 gadiem
cerams, ka krievi nekur netix

     [+] [-]

, 2006-08-17 02:35, pirms 18 gadiem
galvenais ka bija momeni... ko juus braucat Verpakam virsuu- tak nebij dziviibas un naaves jautaajums to banku ielikt... Cik krieviem bij taadi momenti... arii tur visi nulles? Kaapeec neviens lielais bifelis ko njemtu galvaa nevar ieskaidrot LFF un Indrikjim ka tas bezsmadzenju radiijums andrejevs jaadzen prom...

     [+] [-]

, 2006-08-17 02:37, pirms 18 gadiem
ai nu pofig par šito spēli, ātrāk jāaizmirst un jāgatavojas pret Zviedriju - gan spēlētājiem, gan faniem!

     [+] [-]

, 2006-08-17 02:46, pirms 18 gadiem
vareetu kaads bin ladens nolaupiit Lat izlases lidmashiiu ar visiem speeleetaajiem un izdariit visu to ko izdariija 11 septembrii ASV, tikai par meerkki izveeloties Saeimas eeku! vot tas mani iepriecinaatu juhuuu ) )

     [+] [-]

, 2006-08-17 02:47, pirms 18 gadiem

Citāts:

Publicējis dendenny
vareetu kaads bin ladens nolaupiit Lat izlases lidmashiiu ar visiem speeleetaajiem un izdariit visu to ko izdariija 11 septembrii ASV, tikai par meerkki izveeloties Saeimas eeku! vot tas mani iepriecinaatu juhuuu ) )


slimais

     [+] [-]

, 2006-08-17 06:52, pirms 18 gadiem
kam negadaas..
Slēpts komentārs no bloķēta lietotāja

     [+] [-]

, 2006-08-17 08:13, pirms 18 gadiem
TA STULA PROHORENKOVA VIETA VAREJA IEDOT UZSPELET KARLSONAM VAI KALNINAM

     [+] [-]

, 2006-08-17 08:18, pirms 18 gadiem
Galvenais lai nekas tads nenotiek ECK

     [+] [-]

, 2006-08-17 08:22, pirms 18 gadiem
Andrejevs nav treneris ar lielo burtu. Baidās izdarīt maiņas, nespēj lauzt spēles gaitu, neprot izvēlēties piemērotāko taktiku, intuīcijas - nekādas, turklāt arī atbildēt uz jautājumiem nejēdz. Piedodiet, Jurij - es cienu jūs kā cilvēku, bet laiks un rezultāti ir pierādījuši, ka jūs esat nederīgs Latvijas izlases galvenais treneris. Varbūt pietiks godaprāta jums pašiem atkāpties? Pietaupiet nervus!

     [+] [-]

, 2006-08-17 08:22, pirms 18 gadiem
NOST ANDREJEVU!

     [+] [-]

, 2006-08-17 08:35, pirms 18 gadiem
Andrejevs tiešām ir totāls idiņš.. nafig Gorkšs nebija uz laukuma, kas viņš tiešām domā, ka V-pils aizsargs ir tk vājš??? pilnīgs bezpriģels!!

     [+] [-]

, 2006-08-17 08:42, pirms 18 gadiem
baac atkal jau ieliida pakaljaa - ceru ka iekluusiet finaalturniiraa..
bljin [cenzēts]!

     [+] [-]

, 2006-08-17 08:45, pirms 18 gadiem
jaa - peedeejas 10 sekundees ielaida. nu bet krievi arii kapaaja beigaas.

par verpaku: man jau liekas ka tadas situacijas nav jasit garam vartsargam bet jaapved. sitot var kludities bet ja atri (verpaks ir atrs) apved tad tukshos vartos ieripina.

     [+] [-]

, 2006-08-17 08:53, pirms 18 gadiem
Besīgi

     [+] [-]

, 2006-08-17 09:02, pirms 18 gadiem
[cenzēts] ne fudis!!!

     [+] [-]

, 2006-08-17 09:04, pirms 18 gadiem
krieviem (finger)

     [+] [-]

, 2006-08-17 09:08, pirms 18 gadiem
Ja nav sitienu pa vārtiem tad nebūs arī vārtu, taču ar to jārēķinās, jo neesam mēs spēcīga izlase. Bet nu tāda iespēja kā Verpim ir jāliek iekšā...
Slēpts komentārs no bloķēta lietotāja

     [+] [-]

, 2006-08-17 09:10, pirms 18 gadiem
vakar skatijos vacija - zviedrija LIVE. jasaka ka zviedri baigi dabuja iekshas bet tikai tapec ka vacija bija LOTI laba, nevis tapec ka zviedrija bija vaaja ... bet nu LV var vinus atkal panemt!

     [+] [-]

, 2006-08-17 09:11, pirms 18 gadiem
Parasti šados gadījumos vaino treneri... ka pakāš pēdējās sekundēs..
Slēpts komentārs no bloķēta lietotāja

     [+] [-]

, 2006-08-17 09:22, pirms 18 gadiem
Šoreiz uzskatu, ka pretenzijas pret Andrejevu nevar būt! Andrejevs Verpakovska vietā golus nesitīs, tāpat kā aizsargiem pašiem ir jātiek galā ar pretinieku pēdējās sekundēs...

     [+] [-]

, 2006-08-17 09:24, pirms 18 gadiem
Viss šis moments pēdējas sekundēs kad pazaudēja LV bumbu pie laukuma centra sākās ar stulbu Moroza piespēli.
Un par Verpaku ar no vienas puses jau labi ka visu laiku krīt cerot ka dabūs pretinieks sodu vai kartiņu, bet no otras puses tas jau galīgi ZB un tas jau vairs nav futbols Cik reiz viņš spēles laikā nokrita... Brīnums ka viņam Kijevā vēl nav kāds pa muti iedevis par šādu spēles stilu
Bet kopumā spēle nebija no tām sliktākajām. Bet nu ja mums bija kādi 2 ļoti labi momenti tad Krievijai diemžēl bija noteikti kautkur 10 tādu

     [+] [-]

, 2006-08-17 09:25, pirms 18 gadiem
Pilnīgi piekrītu, ka šajā zaudējumā vainojama trenera rīcība -

haallo, ja komanda ielaiž vārtus pēdējā minūtē, bet draudzības spēlē tiek izdarītas DIVAS maiņas, pie tam vienu no tām piespiedu, nu tad no comment!!!

     [+] [-]

, 2006-08-17 09:27, pirms 18 gadiem
es domāju, ka Dobrecovs & Verpakovskis nestu mums daudz vārtu, bet laikam nesanāks....

     [+] [-]

, 2006-08-17 09:29, pirms 18 gadiem
Andrejevam man liekas vienmēr kautkā ar tām maiņām nejiet. Vai nu viņš nomaina par vēlu, viņš man liekas nav nekad vēl nomainījis kādu uzbrucēju kas arī iesistu. Arī tiešām rodas jautājums kapēc draudzības spēlē bija tikai 2 maiņas???

     [+] [-]

, 2006-08-17 09:36, pirms 18 gadiem
grūti atcerēties tik muļķīgi zaudētu spēli, ja būtu ielaiduši spēles laikā tad neviens nepārmestu, bet nocīnās 92 minūtes lai 9 sekundēs zaudētu... labi ka pārbaudes spēle, bet tāpēc jau nevajag krieviem dāvanu pasniegt. principā spēle pašvaka, un līdzīgais rezultāts nevis dēļ Latvijas sakarīgā snieguma, bet Krievijas vājuma dēļ.

manuprāt laukumā labākais Koļinko, labi atsitās aizsardzība (ok atsevišķi uzteikšu jauno Kļavu) izņemot pēdējo momentu, mīnuss Korabļovam - skraidīja savā nodabā kautkur. pussargi un uzbrucēji principā nekādi, sakarīgu pretuzbrukuma spēli neveidoja. Rubins un Bleidelis pilnīgi nekādi, nemanāmi. Astafjevs centās bet nebija līderis. pārsteidza Laizāns (lai gan SE atzina par labāko) manuprāt slikta spēle - piespēles neprecīzas un vājas, katru otru nezkāpēc centās dot ar papēdi, daudz apelēšanas pie tiesneša, gan jau drīz atrausies. Verpakovskis - vienīgais pluss ka sapelnīja daudz sodus, bet redzam kāpēc nav normālas komandas pamatsastāva spēlētājs - tādas izdevības nevar neizmantot, visās trijās spēlēs pret Krieviju īpaši. momentu realziācija viņam atgriezusies kā pirms gadiem pieciem Skonto sastāvā. Prohorenkovs - nemanāms, bet iespējams tā būtu ar jebkuru viņa vietā. Morozs centās bet kur viņam ir iemācīts ka pa vārtiem nav jāsit? žēl bet lielai daļai spēlētāju izlase ir tikai spēļu prakses iegūšanai, nevis lai parādītu labāko ko ir satrenējušies klubos. pirmajā puslaikā pārsteidza daudzi centrējumi pa gaisu uz mazo Verpaku pret garo aizsardzību, vai tiešām būtu tik stulbs trenera uzdevums? otrajā puslaikā atkal nepatik ļoti lēnā spēle, itkā paši būtu vadībā. jā laukuma vidū vēl stāvot uz vietas izdevās precīzi saspēlēties bet uzbrukumā stāvot uz vietas taču bezcers.
Verpaks tikko pa radio "nu nekas, ko var darīt.." varbūt kādreiz jāgūst vārti?
lai gan salīdzinot piemēram pēdējās 3 spēles ar Krieviju nekādu progresu neredz, tomēr cerībā uz labāku spēli...

     [+] [-]

, 2006-08-17 09:40, pirms 18 gadiem
par Gorkšu - protams ka būtu pelnījis spēlēt. bet Andrejeva doma skaidra - kval turnīrā centrā spēlēs Stepanovs un Smirnovs un viņiem deva iespēja paspēlēt un saspēlēties. respektīvi mana doma - Gorkšam nav lielu cerību spēlēt kval turnīrā, ja nelaiž pat pārbaudes spēlē...

     [+] [-]

, 2006-08-17 09:44, pirms 18 gadiem
Paldies Kolinko ka tikai 0:1

     [+] [-]

, 2006-08-17 09:46, pirms 18 gadiem
Jaa, Kolinko labi nostaaveeja!

     [+] [-]

, 2006-08-17 09:51, pirms 18 gadiem
tiešām Koļinko bija labākais....jau kuro spēli pēc kārtas...

     [+] [-]

, 2006-08-17 09:53, pirms 18 gadiem
Kamēr nebūs sitieni pa vārtiem, nebūs arī rezultāts.

     [+] [-]

, 2006-08-17 10:02, pirms 18 gadiem
Neparliecina mani tas Andrejevs. Mosh Starkovu labaak atpakalj?

     [+] [-]

, 2006-08-17 10:02, pirms 18 gadiem
Andrejev???? Normaals treneris taa nevadiitu speeli? Bailigs un tuvredziigs gan! Kas nezinaaja, ka Smirnovs ir STABILS izlases vecis? Kursh nezinaaja, ka KOrabljovs ir zaudejis darbu Ukrainaa? Kursh nezinaaja, kaa Gorksh nospeeleeja pret NU? Kursh nezinaaja, ka Proharam nav nekaadas pratigaas speelju prakses? Kursh nezinaaja, ka Kalninjsh peedejaa laika raada ljoti ok sniegumu? Kursh, galu galaa, nezinaaja, ka vareeja izdarit SEPTINJAS mainjas????
Uusainais kunks, butu jel sanjeemis drosmi un atzinis, ka ar mainjaam kljuudijies un vispaar biji miizliigs sunja [cenzēts]!

     [+] [-]

, 2006-08-17 10:11, pirms 18 gadiem
Ja gribam iekļūt Eiropas čempionāta finālturnīrā Andrejeva vadībā to nekad neizdarīsim. Viņa vadībā regress un tikai. Treneris kurš neriskē nedzer šampanieti.

     [+] [-]

, 2006-08-17 10:16, pirms 18 gadiem
man tā liekass , kas šitas mūsu krievu treneris tikai arī savējos krievus laidīs laukumā un tādus kalnus, karlsonus un pārējos nekad mūžā. tāds āksts viņš ir.

     [+] [-]

, 2006-08-17 10:26, pirms 18 gadiem
tā pirmsspēles sarunāšana par 7 maiņām tiešām ir smieklīga! katra mājsaimniece jau zina, ka trīs maiņa Andrejevam - tas jau ir daudz. varbūt bija doma, ka Krievija nomaina 7 spēlētājus un tad mūsu pamatsastāvs viņus sagrauj. jautājumu ir daudz, diemžēl mūsu žurnālisti ir tikai tādi "uzklausītāji" un pieraksta dzirdēto. varbūt pašiem viss skaidrs, bet tad jau varēja informēt arī mūs.

     [+] [-]

, 2006-08-17 10:34, pirms 18 gadiem
Tas ir neloģiski, ja pat pārbaudes spēlē tiek izmantotas tikai divas maiņas. Vai Andrejevs tiešām iedomājas, ka spēlētāji kvalifikācijas turnīrā nebūs spiesti izlaist spēles diskvalifikāciju un traumu dēļ? Vai vienmēr aizsardzības centrā varēs spēlēt Stepanovs un Smirnovs? Šī taču bija pārbaudes spēle - varēja pamēģināt arī citus, turklāt, spēle taču nenotika Rīgā, kad būtu svarīgāks rezultāts. Par Jurģi Kalnu runājot - kāpēc sastāvā ir spēlētāji par iepriekšējiem nopelniem, bet Kalnam ir "jānostabilizē sniegums..." Loģiski būtu, ja sastāvā būtu tie, kuri konkrētajā momentā ir labāki.

     [+] [-]

, 2006-08-17 10:43, pirms 18 gadiem
Kāda pirmsspēles sarunāšana par 7 maiņām? Noteikumi taču paredz, ka draudzības spēlēs maksimālais ir 6 maiņas katrai kom.

     [+] [-]

, 2006-08-17 10:47, pirms 18 gadiem
burn - noteikumi pareidz, ka draudzibas spelees mainjas ir tik, cik sarunaa.

     [+] [-]

, 2006-08-17 10:53, pirms 18 gadiem
Labi!!Andrejes the best!Tad kad musejie tiks euro08 tad jau visi teiks ka sis labakais u.t.t

     [+] [-]

, 2006-08-17 10:56, pirms 18 gadiem
--> to Petrini

varbūt ne tik skarbi, bet piekrītu - pilnīgs bezsakars pārbaudes spēlē izdarīt tikai 2 maiņas, 'nodzīt' pamatsastāvu, dzīties pēc uzvaras uz pārbaudīšanas rēķina un beigās zaudēt (iespējams uz noguruma rēķina - Stepanovs, piemēram, kurš pēdējā laikā nav spēlējis, tagad tiek dzīts visas 90 minūtes).
t.s. taktiskās maiņas arī pastāv tāds treneru 'instruments', kā viens no veidiem, lai novērstu šādas spēļu galotnes.

     [+] [-]

, 2006-08-17 11:04, pirms 18 gadiem
nav jau runa par to ka jāmaina tikai mainīšanas pēc. runa ir par to ka kval turnīru nenospēlēs 11 spēlētāji. kādam būs trauma, kādam būs jāizlaiž spēle brīdinājumu dēļ utt. kā tad spēlēs? uzlaidīs neizmēģināto Gorkšu, Kalnu vai jebkuru citu un brīnīsies ka kautkas nesanāk un nesaprotas ar partneriem?

     [+] [-]

, 2006-08-17 11:04, pirms 18 gadiem
Nu pag... Jau gadu ir noteikumi, ka nacionālo izlašu draudzības spēlēs maksimālais ir 6 maiņas katrai komandai, pārējās neoficiālās spēlēs (starp klubiem, izlase ar klubu, vai kā bija piem. ar Vācijas U-21) var sarunāt vairāk.

     [+] [-]

, 2006-08-17 11:07, pirms 18 gadiem
decode_failed

     [+] [-]

, 2006-08-17 11:10, pirms 18 gadiem
burn hmm mozh tad tas ir piejemts ar veelaaku terminju? es nebiju neko dzirdejis, ja kas

     [+] [-]

, 2006-08-17 11:22, pirms 18 gadiem
njaa...Andrejevam laiks pamest savu posteni!!!...neteikshu, ka vajag Starkovu atpakalj, bet vajag k-ko jaunu!...un vienu mainju pat aklais vareeja ieraudziit, ko vajadzeeja izdariit...Laizaans neko neparaadiija...centaas mugjiities, bet k-kaa nesanaaca...vinju jau 70 minuutee kaa minimums vajadzeeja mainiit nost...un maniit vajadzeeja pret Solonicinu... ...karoce - JAUNU TRENERI VAJAG!!!

     [+] [-]

, 2006-08-17 11:24, pirms 18 gadiem
he tik tagad iedomājos - bija palikušas 5 maiņas - no kādas 88.minūtes varēja pa vienam mainīt nost un tā līdz beigām ok ja nopietni tad nesaprotami kāpēc ap 90-to min neuztaisīja vismaz vienu maiņu vai divas, ja tiešām tas 0-0 likās tik svarīgs?

     [+] [-]

, 2006-08-17 11:38, pirms 18 gadiem
tas bija kaut kas pretiigs... peedeejaas 3 sekundes

     [+] [-]

, 2006-08-17 12:02, pirms 18 gadiem
nu ...

     [+] [-]

, 2006-08-17 12:23, pirms 18 gadiem

Citāts:

Publicējis Rommels
Principaa 90% bljaaveeju ka Andrejevs jaanomaina ir Alnji
1. 0-1 Viesos pret Krieviju ir labs rezultaats it iipashi kad krievija speelee ljoti laba trenera pirmajaa speelee, kas kautko jeedz no futbola mani sapratiis...
2. Dobrecovs un citi itkaa super virsliigas snaiper nevar tikt labaakos klubos kaa Igaunijas 4. stipraakais klubs tas laikam arii ir raadiiitaajs + Ja speeleetaajs regulaari nevar baltijas kausos VISPAAR iesist tad vinja vietas .lv izlasee nevar buut...
3. Izskataas ka Starkovs patlaban nepaarnjem .lv izlasi tikai taapeec ka zheel Andrejevu ar kuru sen kopaa straadaats bet jaaatdziist ka Starkovs buutu noteikti labaaks treneris par Andrejevu



Man gan liekas, ka tu nekā nesaproti. Rezultāts šādā spēlē nav svarīgākais, it īpaši tad, ja tuvojas EČ kvalifikācija. Svarīgākais bija pārbaudīt rezerves, bet Andrjejevs to nedarīja. Viena maiņa, kura bija piespiedu un otra, kura bija absolūti stulba - jo tika nomainīts viens.. pret citu. Piekrītu tam viedoklim, ka kval. spēlēs mums vajadzēs izdarīt maiņas, jo ne jau visās spēlēs izdosies palikt bez kartiņām un citām sadzīviskām problēmām. Ne jau Dobrecovu neņem, bet viņš pats negrib nākt, jo zin, ka būs jāsēž uz soliņa, jo rezultātīvākais Latvijā mūsu speciālistiem neko nenozīmē. Protams, visi gaida no viņa vārtus, bet vai to 10 minūtēs var panākt? Šaubos. Starkovs jau neko nevar pārņemt, līdz tajā nav iesaistījies Indriksons. Un par kādu žēlumu var būt runa, viņi kopā nostrādājuši vairāk par 10 gadiem un Andrejevs vienmēr bijis palīgs. Izlasē parādoties Starkovam, viņš 100 punktu kļūs atkal par palīgu.

     [+] [-]

, 2006-08-17 12:27, pirms 18 gadiem

Citāts:

Publicējis ZhanisVimba

Citāts:

Publicējis Rommels
Principaa 90% bljaaveeju ka Andrejevs jaanomaina ir Alnji
1. 0-1 Viesos pret Krieviju ir labs rezultaats it iipashi kad krievija speelee ljoti laba trenera pirmajaa speelee, kas kautko jeedz no futbola mani sapratiis...
2. Dobrecovs un citi itkaa super virsliigas snaiper nevar tikt labaakos klubos kaa Igaunijas 4. stipraakais klubs tas laikam arii ir raadiiitaajs + Ja speeleetaajs regulaari nevar baltijas kausos VISPAAR iesist tad vinja vietas .lv izlasee nevar buut...
3. Izskataas ka Starkovs patlaban nepaarnjem .lv izlasi tikai taapeec ka zheel Andrejevu ar kuru sen kopaa straadaats bet jaaatdziist ka Starkovs buutu noteikti labaaks treneris par Andrejevu



Man gan liekas, ka tu nekā nesaproti. Rezultāts šādā spēlē nav svarīgākais, it īpaši tad, ja tuvojas EČ kvalifikācija. Svarīgākais bija pārbaudīt rezerves, bet Andrjejevs to nedarīja. Viena maiņa, kura bija piespiedu un otra, kura bija absolūti stulba - jo tika nomainīts viens.. pret citu. Piekrītu tam viedoklim, ka kval. spēlēs mums vajadzēs izdarīt maiņas, jo ne jau visās spēlēs izdosies palikt bez kartiņām un citām sadzīviskām problēmām. Ne jau Dobrecovu neņem, bet viņš pats negrib nākt, jo zin, ka būs jāsēž uz soliņa, jo rezultātīvākais Latvijā mūsu speciālistiem neko nenozīmē. Protams, visi gaida no viņa vārtus, bet vai to 10 minūtēs var panākt? Šaubos. Starkovs jau neko nevar pārņemt, līdz tajā nav iesaistījies Indriksons. Un par kādu žēlumu var būt runa, viņi kopā nostrādājuši vairāk par 10 gadiem un Andrejevs vienmēr bijis palīgs. Izlasē parādoties Starkovam, viņš 100 punktu kļūs atkal par palīgu.



principā tev piekrītu, izņemot 3 lietas, 10 minūtēs var iesist golus, kā tad savādāk grebis savāc savus golus virslīgā? teju katrā otrajā spēlē kurā viņu izlaiž uz laukuma džeks iemauc otra lieta - prohors ļoti normāli man par pārsteigumu nospēlēja, parasti viņš mani tracina, bet šoreiz nu ļoti pieklājīgi izskatījās, bija vismaz kam centrēt trešā - starkovs jau parādījās izlasē kā padomdevējs, līdzīgi kā VV basītī dala padomus Rīgas ASK

     [+] [-]

, 2006-08-17 12:39, pirms 18 gadiem
Andrējevs no Starkova nemaz neatšķiras, tāpat ņem pārsvarā no Skonto un spēlētājus bez spēļu prakses.Vai tad viņa vadīšanas laikā ir parādījies kāds jauns pamatsastāva spēlētājs?

     [+] [-]

, 2006-08-17 12:44, pirms 18 gadiem
Atkāpīte - no "Skonto" Latvijas izlases pamatsastāvā bija tikai viens spēlētājs, kapteinis Astafjevs.
Slēpts komentārs no bloķēta lietotāja

     [+] [-]

, 2006-08-17 12:51, pirms 18 gadiem

Citāts:

Publicējis ZhanisVimba

Citāts:

Publicējis Rommels
Principaa 90% bljaaveeju ka Andrejevs jaanomaina ir Alnji
1. 0-1 Viesos pret Krieviju ir labs rezultaats it iipashi kad krievija speelee ljoti laba trenera pirmajaa speelee, kas kautko jeedz no futbola mani sapratiis...
2. Dobrecovs un citi itkaa super virsliigas snaiper nevar tikt labaakos klubos kaa Igaunijas 4. stipraakais klubs tas laikam arii ir raadiiitaajs + Ja speeleetaajs regulaari nevar baltijas kausos VISPAAR iesist tad vinja vietas .lv izlasee nevar buut...
3. Izskataas ka Starkovs patlaban nepaarnjem .lv izlasi tikai taapeec ka zheel Andrejevu ar kuru sen kopaa straadaats bet jaaatdziist ka Starkovs buutu noteikti labaaks treneris par Andrejevu



Man gan liekas, ka tu nekā nesaproti. Rezultāts šādā spēlē nav svarīgākais, it īpaši tad, ja tuvojas EČ kvalifikācija. Svarīgākais bija pārbaudīt rezerves, bet Andrjejevs to nedarīja. Viena maiņa, kura bija piespiedu un otra, kura bija absolūti stulba - jo tika nomainīts viens.. pret citu. Piekrītu tam viedoklim, ka kval. spēlēs mums vajadzēs izdarīt maiņas, jo ne jau visās spēlēs izdosies palikt bez kartiņām un citām sadzīviskām problēmām. Ne jau Dobrecovu neņem, bet viņš pats negrib nākt, jo zin, ka būs jāsēž uz soliņa, jo rezultātīvākais Latvijā mūsu speciālistiem neko nenozīmē. Protams, visi gaida no viņa vārtus, bet vai to 10 minūtēs var panākt? Šaubos. Starkovs jau neko nevar pārņemt, līdz tajā nav iesaistījies Indriksons. Un par kādu žēlumu var būt runa, viņi kopā nostrādājuši vairāk par 10 gadiem un Andrejevs vienmēr bijis palīgs. Izlasē parādoties Starkovam, viņš 100 punktu kļūs atkal par palīgu.



Principā var piekrist gandrīz visam teiktajam.

1. Kvalifikācijas turnīru nevarēs nospēlēt ar 11 + 2 spēlētājiem. Tāpēc pārbaudes spēlēs vajadzēja pārbaudīt gan to pašu Gorkšu, Kalnu, Dobrecovu, Butriku u.c. Kas notiks, ja būs traumas (kas sportā nav nekāds retums) un diskvalifikācijas (noteikti, ka vairāki savāks gan dzeltenās, gan sarkanās kartītes)? Neviens cits nebūs iespēlēts, jo tika spēlēts ar optimālo sastāvu;

2. LMT virslīgas līderu FK "Ventspils" absolūta ignorēšana (tāpat kā Starkova laikā "Liepājas Metalurga") ir nesaprotama.

3. Acīmredzams, ka atsevišķi spēlētāji ilgstoši palikuši bez spēļu prakses tikai tagad lēnām sāk atgūt formu, bet tiem uzreiz liek spēlēt 90 min (piemēram, Stepanovs, Bleidelis...).

Šī nebija tā reize, kad obligāti jādzenas pēc tā neizšķirta 0:0.
Nesaku, ka Andrejevs ir slikts treneris, tomēr pārāk baidās riskēt. Atceros, kā Euro2000 kvalifikācijā pret Grieķiju (viesos) R.Dzodzuašvili deva iespēju debitēt Mārim Verpakovskim, kurš guva vārtus un izlase uzvarēja ar 2:1. Cerēsim, ka Andrejevs beidzot noriskēs.

     [+] [-]

, 2006-08-17 13:02, pirms 18 gadiem
1. Domāju, taisnība ir pa vidu - no vienas puses vajadzēja pārbaudīt rezerves, kuras varētu kļūt nepieciešamas savainojumu gadījumā. Taču no otras puses - tā bija pēdējā spēles pirms EURO2008 un bija jāspēlē optimālajā sastāvā. Uzksatu, lielākā kļūda, ka bija par maz pārbaudes spēļu - tikai pret Vācijas U21, ASV un Krieviju. Krietni par maz.

2. Ventspils... Nav daudz spēlētāju, kurus no turienes varētu paņemt - Kačanovam un Butrikam vēl jāprogresē. Varbūt vienīgi Sļesarčuku vajadzētu ņemt Prohorenkova vietā.

3. Manā skatījumā Stepanovam un Bleidelim nav ne vainas - vakar nospēlēja ok, un vispār viņu milzīgā pieredze būs ļoti vajadzīga.

Un nedomāju, ka vaadzētu riskēt - klases trūkst, lai to darītu. Vakar mūsējie nespēlēja uz neizšķirtu, bet gan no aizsardzības, piesardzīgu futbolu, kas mums arī ir piemērotākais un labākais. Tā ka (vismaz man tāds viedoklis) nav nemaz viss tik slikti un nepareizi. Cerīgi gaidu maču pret zviedriem...

     [+] [-]

, 2006-08-17 13:06, pirms 18 gadiem
Kaads veel Dobrecovs??? Vinjs tacu speelee Igaunijaa!!!

Diemzeel mums truukst labu uzbruceeju un neskaitot Verpakovski Prohorenkovs ir labaakais. Sitot pa 5 goliem Dizvanagiem veel nenoziimee buut izlases pamatsastaava vecim.
Slēpts komentārs no bloķēta lietotāja

     [+] [-]

, 2006-08-17 13:21, pirms 18 gadiem
nu ja,šitā spēlēt galīgi newar.3 sekundes warēja atdot wisus sawus sspēkus,wisa komanda.Bez Starkowa Latwia neko naw sasniegusi.

     [+] [-]

, 2006-08-17 13:53, pirms 18 gadiem

Citāts:

Publicējis Skudrinieks
Mjā, MVP acīmredzami aplauzies, nemaz izrādās nezin LV izlases sastāvu!


Nu labi tur bijušie skontieši da huja bet cik izlasē no ventspils un Liepājas?

     [+] [-]

, 2006-08-17 13:54, pirms 18 gadiem
Kolinko vienīgais pozitīvais

     [+] [-]

, 2006-08-17 14:00, pirms 18 gadiem
Atakaļ Starkovu

     [+] [-]

, 2006-08-17 14:18, pirms 18 gadiem
tas ar, itkā liekas ka daļa spēlētāju nospēlē nevisai, bet tai pat laikā nav jau arī īsti ko vietā ņemt. man liekas vajadzētu izmēģināt Grebi tāpat kā klubā - izlaist uz 15-20 minūtēm. nav lietderīgi izlasē uz pāris minūtēm izlaist uzbrucēju un gaidīt golu ja viņš klubā ir pieradis spēlēt 90 minūtes un izmantot 1 no 10 iespējām...

manuprāt mūsu malējie pussargi Rubins un Bleidelis labumu dod tad kad parāda savu ātrumu nēsājoties par flangiem cenšoties atbrīvoties un radot sasprindzinājumu arī pretinieku malējos aizsargos, vakar to nemanīju - Rubinu redzēju tikai pie stūra un soda sitieniem.

     [+] [-]

, 2006-08-17 14:28, pirms 18 gadiem
Da [cenzēts]..Lielais spec tik vienu maiņu spēja paveikt.[cenzēts]

     [+] [-]

, 2006-08-17 14:37, pirms 18 gadiem
A varbūt Prohorenkovs iekausta Andrejevu un tā arī tiek pamatsastāvā?

     [+] [-]

, 2006-08-17 14:41, pirms 18 gadiem

Citāts:

Publicējis andris75
Kaads veel Dobrecovs??? Vinjs tacu speelee Igaunijaa!!!

Diemzeel mums truukst labu uzbruceeju un neskaitot Verpakovski Prohorenkovs ir labaakais. Sitot pa 5 goliem Dizvanagiem veel nenoziimee buut izlases pamatsastaava vecim.




TVMK diez vai ka limena zinja atskiras no Jurmalas kur spele tava uztvere labakais Prohorenkovs... ir jau neslikti uzbrucejiv vel-Slesarcuks,Kalns(es gan nezinu ka vins izskatitos izlase),Karlsons(sudigi sit pendeles) un vel dazi...ar Latvijas resursiem pienemami izlases speletaji

     [+] [-]

, 2006-08-17 15:40, pirms 18 gadiem
Nezinu kapee visi draudziibas speeli uzskata tik svarigi!?
tur galvenais nebija rezultaats bet gan paarbaudiit speeleetaajus! Nesaprotu kapee tik gudrs cilveeks kaa andreejevs nevareeja izdariit vairaak mainas par 2!!!
bet muuseejie malaci! Verpaks arii formaa! Nemaz tik slikti verpaks nespeelee taa kaa dazs labs gribeetu...
Domaaju ka gorksu no ventspils vajadzeeja izlaist laukumaa....ja jau pac nukaslas treneris vinam roku paspieda.....

     [+] [-]

, 2006-08-17 15:47, pirms 18 gadiem
Andrejevs izlasē nepelnīti daudz tura krievus. Karlsonu un Gorkšu laukumā nelaiž. Pats Andrejevs jau arī ir krievs tapēc arī atbalsta savējos.

     [+] [-]

, 2006-08-17 15:47, pirms 18 gadiem
Andrejevs izlasē nepelnīti daudz tura krievus. Karlsonu un Gorkšu laukumā nelaiž. Pats Andrejevs jau arī ir krievs tapēc arī atbalsta savējos.

     [+] [-]

, 2006-08-17 16:56, pirms 18 gadiem
Andrejevs: "Pieredzējusi komanda tā kļūdīties nedrīkst"!!!!!!!!Ja būtu puslīdz sakarīgāks trenieris par jums Andrejeva kungs!tad iespējams izlase arī nekļūdītos!!!!!

     [+] [-]

, 2006-08-17 18:12, pirms 18 gadiem

Citāts:

Publicējis Jamal

Citāts:

Publicējis andris75
Kaads veel Dobrecovs??? Vinjs tacu speelee Igaunijaa!!!

Diemzeel mums truukst labu uzbruceeju un neskaitot Verpakovski Prohorenkovs ir labaakais. Sitot pa 5 goliem Dizvanagiem veel nenoziimee buut izlases pamatsastaava vecim.




TVMK diez vai ka limena zinja atskiras no Jurmalas kur spele tava uztvere labakais Prohorenkovs... ir jau neslikti uzbrucejiv vel-Slesarcuks,Kalns(es gan nezinu ka vins izskatitos izlase),Karlsons(sudigi sit pendeles) un vel dazi...ar Latvijas resursiem pienemami izlases speletaji



Prohorenkova lielaakaa kljuuda ir taa, ka vins aizgaaja uz Maskavas Dinamo. Izraeelaa bija loti labs uzbruceejs. Ar ko gan buutu izceelusies visi Tevis nosauktie man nenaak praataa. Karlsona speejas paraada kaut vai speele ar Kijevas Dinamo.

     [+] [-]

, 2006-08-17 19:09, pirms 18 gadiem
kaads tur laasts ka Verpinjsh nevar iesist, skaidrs ir ar vinja naakotni arii Kijevaa...kipraa veel daudz taadus speeleetaajus gaida... Andrejevs kaa treneris ir galiigi garaam....

     [+] [-]

, 2006-08-17 19:18, pirms 18 gadiem

Citāts:

Publicējis Leibors
kaads tur laasts ka Verpinjsh nevar iesist, skaidrs ir ar vinja naakotni arii Kijevaa...kipraa veel daudz taadus speeleetaajus gaida... Andrejevs kaa treneris ir galiigi garaam....



nu par to nakotni nav gan skaidrs

     [+] [-]

, 2006-08-17 20:34, pirms 18 gadiem
Jā, Morozam vajadzēja vismaz 2* uzsist. Pēdējā piespēle arī bija deb. Verp. arī vajadzēja sist vārtsargam pāri vai apiet viņu. Bet pēc spēles jau visi gudri.

     [+] [-]

, 2006-08-17 22:41, pirms 18 gadiem
kautkāds [cenzēts]...viņš cerot ,ka Krievija iekļūs finālturnīrā..BŪTU CERĒJIS,KA LATVIJA IEKĻŪS!!!!!

     [+] [-]

, 2006-08-17 23:23, pirms 18 gadiem
nedriikst gan taa speeleet

     [+] [-]

, 2006-08-18 11:36, pirms 18 gadiem
jaa Andrejev kaapec bija tiaki 2 aminjas?????????
Laikam stulbi jautaat bet faksts...veciit tev laix tities no izlases stuures un toch grigorshuks buutu pelnijis Indrixona veeribu, visnh vismaz maak motiveet komadu!
Slēpts komentārs no bloķēta lietotāja

     [+] [-]

, 2006-08-18 17:55, pirms 18 gadiem
Vajag A. Šķēli un A.Lembergu uzbrukumā un Repši centra pusargu vietā,tad varbūt kkas sanāktu)bet ja nopietni tad TĀĀ futbolu nedrīgs spēlēt- galu galā ko tad jaunie futbolisti var iemācīties no šiem????

     [+] [-]

, 2006-08-18 20:09, pirms 18 gadiem
visi tik niid un niid!! lasu komentarus un briinos! letinji-tads nu ir musu liimenis un tur nu neko nevar padarit.nu protams visi varam gausties visu laiku kapec sita un kapec ta,bet nu ta tas ira! nepaveicas un viss-gan redzesiet, ka pienaks briidis un visi slaves muuseejos un verpi ari.ta ka pagaidisim un nedirsiisim par treneriem un speeleetaajiem.