Layout: current: getContentLayout (Cid: Cache\Templating\LayoutCustomizations\Esports\CustomizationSource512 ), alternative: getContentLayout (Cid: Cache\Templating\LayoutCustomizations\Esports\CustomizationSource512), Fid:10, Did:0, useCase: 3

Belasovs pāriet uz "Lekringu"

Latvijas Florbola savienība vakar deva atļauju Aigara Belasova pārejai no "Kocēnu sporta kluba" uz sporta klubu "Cēsis", un izsniedza licenzi spēlēšanai komandā "CelTik/Lekrings" ar 22. numuru.

Aigars Belasovs līdz šim sezonu aizvadīja "Rubenes" komandā, kur 13 spēlēs guva sešus vārtus un izdarīja 13 rezultatīvas piespēles. Belasovs 2001. gada U19 pasaules čempionātā Latvijas izlases sastāvā izcīnījis 4. vietu. Tāpat viņš kopā ar Latvijas vīriešu izlasi 2002. gadā izcīnīja 7.vietu, 2004. - 6., un 2006. gada pasaules čempionātā - 5. vietu.

Belasovs ir jau otrais "Rubenes" florbolists, kurš īsā laikā pievienojas Cēsu komandai. Sākotnēji "Lekringam" pievienojās Jānis Alps.

Tāpat savas rindas papildinājusi "Latvijas Avīzes" sieviešu komanda, kurai transfēru pēdējā dienā pievienojās talseniece Eva Fricberga.

Izmantotie resursi:
www.lekrings.cesis.lv
www.floorball-la.lv
1 2 40 komentāri

     [+] [-]

, 2007-01-16 09:46, pirms 17 gadiem
nu ko lai saka, forshi

     [+] [-]

, 2007-01-16 09:52, pirms 17 gadiem
labais, lekrings paliek veel stipraaks!

     [+] [-]

, 2007-01-16 09:54, pirms 17 gadiem
Vienaa zinjaa forshi ka mana ceesu komanda stiprinaas, no otras puses, nakuj tiek putinaata Rubene.. taa ir mana 2. miiljaakaa komanda..

     [+] [-]

, 2007-01-16 10:03, pirms 17 gadiem
Johaidi, kas notiek!?? Lekrings labi maksā!??


Njā, florbols Latvijā sāk palikt profesionāls - jā kādreiz čaļi (tieši Rubenes) cīnijās patriotisma vadīti, tad tagad jau lomu sāk spēlēt nauda. Nu un tas jau arī saprotams - visi Rubenes labākie spēlētāji ir tādā vecumā, kad jāsāk domāt par to, kā iztikt, kā nodrošināt dzīvi un tad ir izvēle - vai nu pelnīt ar sportu un kārtīgi trenēties, vai sportu pamest un strādāt!

     [+] [-]

, 2007-01-16 10:17, pirms 17 gadiem
kas tur fors, viens normals klubs kaa rubene izjuk, un pariet visi uz lekrinku kas nav normali, deivid tev jau drosvien sulo pec sitadas zinas

     [+] [-]

, 2007-01-16 10:27, pirms 17 gadiem
Kāpēc izjūk!?? Ok Belasovs ar Alpu bija vieni no līderiem komandā, taču vai situācija ar jauno maiņu Rubenei ir tik slikta, ka neatradīsies kādi jauni, talantīgi čaļi, kas viņus spēs aizstāt pēc kāda laika!? Njā, bet izlases veči ir izlases veči un aizstāt tādus ir grūti...

     [+] [-]

, 2007-01-16 10:38, pirms 17 gadiem

Citāts:

Publicējis peha
kas tur fors, viens normals klubs kaa rubene izjuk, un pariet visi uz lekrinku kas nav normali, deivid tev jau drosvien sulo pec sitadas zinas


kaapeec lai es nepriecatos, ka mana favoriitkomanda kljuust stipraaka?? Logiski, ka esmu priecigs. Kadreiz Rubene bija mana otra miiljaakaa komanda un visos finalos, kur vinji ir spelejushi, esmu fanojis par vinjiem... Bet man nav saprotama taas komandas "fanu" uzvediiba, kas ar taadiem vaardiem pavada savus speeleetaajus.... Peedeejaa laikaa man taa komanda vairs diez ko nepatiik, tachu gan jau sezonas izskanjaa tik un taa buushu par vinjiem visaas speelees, kuraas vinji nespeelees pret "Lekrings". Negribu, ka par cempioniem kljuust aviiznieki vai kekavnieki...

bet tavi izteicieni arii nav normaali... nejau es biju tas, kursh pierunaja Alpu un Belasovu parnaakt uz Ceesiim un nejau es esmu tas, kas paariet... esmu vienkarshi komandas lidzjutejs un that's all

     [+] [-]

, 2007-01-16 10:49, pirms 17 gadiem
Fiiiizdu!

     [+] [-]

, 2007-01-16 11:18, pirms 17 gadiem

Citāts:

Publicējis deivids85
nu ko lai saka, forshi


nu ko tu tur deivid priecaajies... logjiski rubenes fani cepjaas par to ka lekrings atnjem divus labaakos speeleetaajus... un par to fanu buushanu... ja tu atceries pagaajushogadu kad rubene tikaas ar lekringu manupraat pirmajaa speelee koceenu zaalee... mikjelsons dabuuja noraidiijumu un kaukaads paardzeeries lekringa fans paarliecaas paar malu un saaka ar pudeli dauziit shameejam pa galvu.. nu ko saki kuri fani ir lielaaki cuukas???
bet par tiem speeleetaajiem... logjiski ka tas nau forshi ka tiek paplucinaata cita komanda bet no otras puses speeletaajiem ir jaasaak sanjemt naudu par savu talantu un darbu... diemzheel to nespeej saprast ksk vadiiba... protams esmu pilniigi pret shaadu soli bet neko nevar dariit...
bet vienu gan es tev pateikshu ne jau alps ar belasovu buus tie kas lekringam chempi izraus... aizmirsti... un es par to tikai priecaashos...

     [+] [-]

, 2007-01-16 12:05, pirms 17 gadiem

Citāts:

Publicējis garbage

Citāts:

Publicējis deivids85
nu ko lai saka, forshi


nu ko tu tur deivid priecaajies... logjiski rubenes fani cepjaas par to ka lekrings atnjem divus labaakos speeleetaajus... un par to fanu buushanu... ja tu atceries pagaajushogadu kad rubene tikaas ar lekringu manupraat pirmajaa speelee koceenu zaalee... mikjelsons dabuuja noraidiijumu un kaukaads paardzeeries lekringa fans paarliecaas paar malu un saaka ar pudeli dauziit shameejam pa galvu.. nu ko saki kuri fani ir lielaaki cuukas???
bet par tiem speeleetaajiem... logjiski ka tas nau forshi ka tiek paplucinaata cita komanda bet no otras puses speeletaajiem ir jaasaak sanjemt naudu par savu talantu un darbu... diemzheel to nespeej saprast ksk vadiiba... protams esmu pilniigi pret shaadu soli bet neko nevar dariit...
bet vienu gan es tev pateikshu ne jau alps ar belasovu buus tie kas lekringam chempi izraus... aizmirsti... un es par to tikai priecaashos...



es jau nesaku, ka visi "Rubenes" fani ir pilniigi piiiii.... Un arii "Lekringam" visi nav kaut kaadi pareizie.. arii pats esmu shad tad "uzvilcies" speeles laikaa, bet pec macha, pat ja LEK zaudee, bet pirms speles, piemeram, tajaa pashaa RUB majaslapaa esmu teicis, ka LEK stabili uzvarees, man nav problemu ieiet velreiz un apsveikt pretiniekus ar uzvaru..
Protams, ka nav forsha sajuuta ja labaakie aiziet prom. Droshi vien es arii nebuutu priecigs, ja aizietu kaads no Lekringistiem, tachu taa ir speeleetaaju izvele un, iespejams, ka tas ir labi, ka shaadas paarejas notiek! tas palielina publicitaati un interesi par florbolu, bet tieshi tas ir tas, kas florbolam kopumaa ir visvairaak vajadziigs.

     [+] [-]

, 2007-01-16 12:11, pirms 17 gadiem
lai viņam veicās

     [+] [-]

, 2007-01-16 12:54, pirms 17 gadiem

Citāts:

Publicējis deivids85

Citāts:

Publicējis garbage

Citāts:

Publicējis deivids85
nu ko lai saka, forshi


nu ko tu tur deivid priecaajies... logjiski rubenes fani cepjaas par to ka lekrings atnjem divus labaakos speeleetaajus... un par to fanu buushanu... ja tu atceries pagaajushogadu kad rubene tikaas ar lekringu manupraat pirmajaa speelee koceenu zaalee... mikjelsons dabuuja noraidiijumu un kaukaads paardzeeries lekringa fans paarliecaas paar malu un saaka ar pudeli dauziit shameejam pa galvu.. nu ko saki kuri fani ir lielaaki cuukas???
bet par tiem speeleetaajiem... logjiski ka tas nau forshi ka tiek paplucinaata cita komanda bet no otras puses speeletaajiem ir jaasaak sanjemt naudu par savu talantu un darbu... diemzheel to nespeej saprast ksk vadiiba... protams esmu pilniigi pret shaadu soli bet neko nevar dariit...
bet vienu gan es tev pateikshu ne jau alps ar belasovu buus tie kas lekringam chempi izraus... aizmirsti... un es par to tikai priecaashos...



es jau nesaku, ka visi "Rubenes" fani ir pilniigi piiiii.... Un arii "Lekringam" visi nav kaut kaadi pareizie.. arii pats esmu shad tad "uzvilcies" speeles laikaa, bet pec macha, pat ja LEK zaudee, bet pirms speles, piemeram, tajaa pashaa RUB majaslapaa esmu teicis, ka LEK stabili uzvarees, man nav problemu ieiet velreiz un apsveikt pretiniekus ar uzvaru..
Protams, ka nav forsha sajuuta ja labaakie aiziet prom. Droshi vien es arii nebuutu priecigs, ja aizietu kaads no Lekringistiem, tachu taa ir speeleetaaju izvele un, iespejams, ka tas ir labi, ka shaadas paarejas notiek! tas palielina publicitaati un interesi par florbolu, bet tieshi tas ir tas, kas florbolam kopumaa ir visvairaak vajadziigs.


florbolam kopumaa tas nu galiigi nav labi....
ja tagad piemeeram buus triis stipras komandas chempii nevis chetras... kas tur labs kaada popularitaate???
jo vairaak speekos liidzveertiigas komandas, jo labaak latvijas floorbolam nevis kaukaads lekrings te parazitee uz rubeni un tagad plaatiisies rekaadi mees kruti tagad... lekrings chempi nepanjems i nemaz neceri... es domaaju ka nostraadaas pavisam preteejs effekts nekaa gaidiitais... rubenei buus veel speeciigaaka apnjemshanaas speelet pret lekringu nekaa tas bij liidz shim... un par kjekavu un LA vispaar nau ko runaat... domaaju tieshi shiis komandas pakjers chempi.. man patika paargaujas liideri kaa uzmeta lekringu pirms sezonas... nafig iet pie konkurentiem ja naakamgad vieta augstaakajaa liigaa nodroshinaata + vel speelees 10 komandas un nu jau ir runas par iespeejamo igaunju speeleeshanu latvijas chempii.. taa kaa malachi puikas labaak kapaa savaa blicee nekaa iet pie principiaalaakajiem konkurentiem.. taa luuk..
Slēpts komentārs no bloķēta lietotāja
Slēpts komentārs no bloķēta lietotāja

     [+] [-]

, 2007-01-16 14:17, pirms 17 gadiem
To Garbage:

ja kāds uz kādu parazite, tad ta drizak ir pati Rubene, kurai ir tik daudz izlases limenja speletaju, bet kuri nespej apmierināt savu lideru prasibas. Lekrings par viņu pakalpojumiem vismaz maksas, preteji Rubenei (lai gan sakarigus oficialus komentarus neesmu redzejis, cik saprotu, abiem Rubeniesiem tiks maksatas algas).

Tikpat labi var teikt, ka tagad Latvijas avīze parazitē uz Kekavas resursiem, jo divi komandas līderi (Atis Blinds un P.Freimanis) parnaca tiesi no Kekavas un tikai pec tam Latvijas avize kluva par vienu no labakajam blicem.

es netaisos iedzilinaties "kas butu, ja butu". To, vai Lekringam parejas naks par labu un Rubenei - par sliktu, pieradis turpmakie rezultati, nevis fanu savstarpejas lamas.

un ja daziem nav neka labaka ko darit, tad drizak saciet lamat Kocenu sporta kluba vadibu, kas pat nav noslegusi ligumus ar saviem speletajiem, palaujoties, ka nekur jau vinji neaizbegs.

ka teica auz: "vai nu pelnīt ar sportu un kārtīgi trenēties, vai sportu pamest un strādāt!"

     [+] [-]

, 2007-01-16 14:29, pirms 17 gadiem

Citāts:

Publicējis Tomazz
To Garbage:

ja kāds uz kādu parazite, tad ta drizak ir pati Rubene, kurai ir tik daudz izlases limenja speletaju, bet kuri nespej apmierināt savu lideru prasibas. Lekrings par viņu pakalpojumiem vismaz maksas, preteji Rubenei (lai gan sakarigus oficialus komentarus neesmu redzejis, cik saprotu, abiem Rubeniesiem tiks maksatas algas).

Tikpat labi var teikt, ka tagad Latvijas avīze parazitē uz Kekavas resursiem, jo divi komandas līderi (Atis Blinds un P.Freimanis) parnaca tiesi no Kekavas un tikai pec tam Latvijas avize kluva par vienu no labakajam blicem.

es netaisos iedzilinaties "kas butu, ja butu". To, vai Lekringam parejas naks par labu un Rubenei - par sliktu, pieradis turpmakie rezultati, nevis fanu savstarpejas lamas.

un ja daziem nav neka labaka ko darit, tad drizak saciet lamat Kocenu sporta kluba vadibu, kas pat nav noslegusi ligumus ar saviem speletajiem, palaujoties, ka nekur jau vinji neaizbegs.

ka teica auz: "vai nu pelnīt ar sportu un kārtīgi trenēties, vai sportu pamest un strādāt!"



ja nezini, tad neizliecies gudrāks nekā patiesībā esi.
1) P.Freimanis sāka pie LA spēlēt un tad pārgāja uz KEK un tad atkal atpakaļ.
2) At.Blinds sāka pie RTU, tad KEK un tad LA.

pārejas vienmēr ir bijušas un būs, jautājums tik ir par ētiku. visu kārtot civilizēti un cienot vienam otru vai kaut kā nebūt. domāju ka nebūtu lielas cepšanās, ja pāreja būtu notikusi starpsezonā, kad komandas komplektē sastāvus un RUB varētu atrast aizvietotājus.

     [+] [-]

, 2007-01-16 14:34, pirms 17 gadiem
Katraa zinjaa viena lieta ir taada , ka Rubenes pamatspeeles veidotaajs ir Belasovs, nu viens no noteikti, pamazaam taa Rubenes sheema izjuuk , un rezultaatus mes kautvai redzam pedeja rubenes speelee

     [+] [-]

, 2007-01-16 14:41, pirms 17 gadiem

Citāts:

Publicējis RXR

Citāts:

Publicējis Tomazz
To Garbage:

ja kāds uz kādu parazite, tad ta drizak ir pati Rubene, kurai ir tik daudz izlases limenja speletaju, bet kuri nespej apmierināt savu lideru prasibas. Lekrings par viņu pakalpojumiem vismaz maksas, preteji Rubenei (lai gan sakarigus oficialus komentarus neesmu redzejis, cik saprotu, abiem Rubeniesiem tiks maksatas algas).

Tikpat labi var teikt, ka tagad Latvijas avīze parazitē uz Kekavas resursiem, jo divi komandas līderi (Atis Blinds un P.Freimanis) parnaca tiesi no Kekavas un tikai pec tam Latvijas avize kluva par vienu no labakajam blicem.

es netaisos iedzilinaties "kas butu, ja butu". To, vai Lekringam parejas naks par labu un Rubenei - par sliktu, pieradis turpmakie rezultati, nevis fanu savstarpejas lamas.

un ja daziem nav neka labaka ko darit, tad drizak saciet lamat Kocenu sporta kluba vadibu, kas pat nav noslegusi ligumus ar saviem speletajiem, palaujoties, ka nekur jau vinji neaizbegs.

ka teica auz: "vai nu pelnīt ar sportu un kārtīgi trenēties, vai sportu pamest un strādāt!"



ja nezini, tad neizliecies gudrāks nekā patiesībā esi.
1) P.Freimanis sāka pie LA spēlēt un tad pārgāja uz KEK un tad atkal atpakaļ.
2) At.Blinds sāka pie RTU, tad KEK un tad LA.

pārejas vienmēr ir bijušas un būs, jautājums tik ir par ētiku. visu kārtot civilizēti un cienot vienam otru vai kaut kā nebūt. domāju ka nebūtu lielas cepšanās, ja pāreja būtu notikusi starpsezonā, kad komandas komplektē sastāvus un RUB varētu atrast aizvietotājus.


pilniigi pareizi par tiem kjekavas speeleetaajiem.. nukjekava jau nu ir tipiskaakaa komanda kura savaac citu izaudzinaatus speeleetaajus... shogad arii pakjeera raitumu jauno fiirmani veel vienu no kurshiem... cik ta tur vairs to iisto kjekavnieku ir palikushi skudriitis lisovskis kleegjeri un veel dazhi bet nu kopumaa taa vinjsh ir..
un logjiski ka sezonas viduu paarvilinaat konkurentu speleetaajus nav kruta.. bet nu saprotot chaljus vismaz dzheki dabuus naudu par to kas vinjiem vislabaak sanaak tas ir speelet floorbolu... no taa viedoklja pilniigi atbalstu shameejos... un veel ljoti liela vaina ir jaauznjemas ksk vadiibai kas ar vieglu roku atdod konkurentiem savus labaakos speeleetaajus...

     [+] [-]

, 2007-01-16 14:46, pirms 17 gadiem
Kungi patiesiibaa slikti ka pajuuk manuprāt laba komanda, bet man ir tāda iekšēja sajūta ka Lekrings apdirsīsies un tā vai tā medaļas nedabūs

     [+] [-]

, 2007-01-16 14:50, pirms 17 gadiem

Citāts:

Publicējis garbage

Citāts:

Publicējis RXR

Citāts:

Publicējis Tomazz
To Garbage:

ja kāds uz kādu parazite, tad ta drizak ir pati Rubene, kurai ir tik daudz izlases limenja speletaju, bet kuri nespej apmierināt savu lideru prasibas. Lekrings par viņu pakalpojumiem vismaz maksas, preteji Rubenei (lai gan sakarigus oficialus komentarus neesmu redzejis, cik saprotu, abiem Rubeniesiem tiks maksatas algas).

Tikpat labi var teikt, ka tagad Latvijas avīze parazitē uz Kekavas resursiem, jo divi komandas līderi (Atis Blinds un P.Freimanis) parnaca tiesi no Kekavas un tikai pec tam Latvijas avize kluva par vienu no labakajam blicem.

es netaisos iedzilinaties "kas butu, ja butu". To, vai Lekringam parejas naks par labu un Rubenei - par sliktu, pieradis turpmakie rezultati, nevis fanu savstarpejas lamas.

un ja daziem nav neka labaka ko darit, tad drizak saciet lamat Kocenu sporta kluba vadibu, kas pat nav noslegusi ligumus ar saviem speletajiem, palaujoties, ka nekur jau vinji neaizbegs.

ka teica auz: "vai nu pelnīt ar sportu un kārtīgi trenēties, vai sportu pamest un strādāt!"



ja nezini, tad neizliecies gudrāks nekā patiesībā esi.
1) P.Freimanis sāka pie LA spēlēt un tad pārgāja uz KEK un tad atkal atpakaļ.
2) At.Blinds sāka pie RTU, tad KEK un tad LA.

pārejas vienmēr ir bijušas un būs, jautājums tik ir par ētiku. visu kārtot civilizēti un cienot vienam otru vai kaut kā nebūt. domāju ka nebūtu lielas cepšanās, ja pāreja būtu notikusi starpsezonā, kad komandas komplektē sastāvus un RUB varētu atrast aizvietotājus.


pilniigi pareizi par tiem kjekavas speeleetaajiem.. nukjekava jau nu ir tipiskaakaa komanda kura savaac citu izaudzinaatus speeleetaajus... shogad arii pakjeera raitumu jauno fiirmani veel vienu no kurshiem... cik ta tur vairs to iisto kjekavnieku ir palikushi skudriitis lisovskis kleegjeri un veel dazhi bet nu kopumaa taa vinjsh ir..
un logjiski ka sezonas viduu paarvilinaat konkurentu speleetaajus nav kruta.. bet nu saprotot chaljus vismaz dzheki dabuus naudu par to kas vinjiem vislabaak sanaak tas ir speelet floorbolu... no taa viedoklja pilniigi atbalstu shameejos... un veel ljoti liela vaina ir jaauznjemas ksk vadiibai kas ar vieglu roku atdod konkurentiem savus labaakos speeleetaajus...



Lisovskis nāk no RTU!

     [+] [-]

, 2007-01-16 14:50, pirms 17 gadiem

Citāts:

Publicējis garbage

pilniigi pareizi par tiem kjekavas speeleetaajiem.. nukjekava jau nu ir tipiskaakaa komanda kura savaac citu izaudzinaatus speeleetaajus... shogad arii pakjeera raitumu jauno fiirmani veel vienu no kurshiem... cik ta tur vairs to iisto kjekavnieku ir palikushi skudriitis lisovskis kleegjeri un veel dazhi bet nu kopumaa taa vinjsh ir..
un logjiski ka sezonas viduu paarvilinaat konkurentu speleetaajus nav kruta.. bet nu saprotot chaljus vismaz dzheki dabuus naudu par to kas vinjiem vislabaak sanaak tas ir speelet floorbolu... no taa viedoklja pilniigi atbalstu shameejos... un veel ljoti liela vaina ir jaauznjemas ksk vadiibai kas ar vieglu roku atdod konkurentiem savus labaakos speeleetaajus...



cik manaa riiciibaa ir informacijas, tad KSK vadiiba nemaz dizhi neciiniijaas par Alpu. Vismaz saakumaa. Tikai veelaak, kad juta, ka s*** buus, tad saaka mekleet visaadus ieganstus, lai tikai paarejas notikshanu atlicinaatu maksimaali ilgi... Par Belasova paareju man nav zinu

     [+] [-]

, 2007-01-16 14:56, pirms 17 gadiem

Citāts:

Publicējis RXR

Citāts:

Publicējis Tomazz
To Garbage:

ja kāds uz kādu parazite, tad ta drizak ir pati Rubene, kurai ir tik daudz izlases limenja speletaju, bet kuri nespej apmierināt savu lideru prasibas. Lekrings par viņu pakalpojumiem vismaz maksas, preteji Rubenei (lai gan sakarigus oficialus komentarus neesmu redzejis, cik saprotu, abiem Rubeniesiem tiks maksatas algas).

Tikpat labi var teikt, ka tagad Latvijas avīze parazitē uz Kekavas resursiem, jo divi komandas līderi (Atis Blinds un P.Freimanis) parnaca tiesi no Kekavas un tikai pec tam Latvijas avize kluva par vienu no labakajam blicem.

es netaisos iedzilinaties "kas butu, ja butu". To, vai Lekringam parejas naks par labu un Rubenei - par sliktu, pieradis turpmakie rezultati, nevis fanu savstarpejas lamas.

un ja daziem nav neka labaka ko darit, tad drizak saciet lamat Kocenu sporta kluba vadibu, kas pat nav noslegusi ligumus ar saviem speletajiem, palaujoties, ka nekur jau vinji neaizbegs.

ka teica auz: "vai nu pelnīt ar sportu un kārtīgi trenēties, vai sportu pamest un strādāt!"



ja nezini, tad neizliecies gudrāks nekā patiesībā esi.
1) P.Freimanis sāka pie LA spēlēt un tad pārgāja uz KEK un tad atkal atpakaļ.
2) At.Blinds sāka pie RTU, tad KEK un tad LA.

pārejas vienmēr ir bijušas un būs, jautājums tik ir par ētiku. visu kārtot civilizēti un cienot vienam otru vai kaut kā nebūt. domāju ka nebūtu lielas cepšanās, ja pāreja būtu notikusi starpsezonā, kad komandas komplektē sastāvus un RUB varētu atrast aizvietotājus.



RXR>>>

Tev taisnība par sō spēlētāju pirmajām komandām, bet taisnība ir arī Tomasam, jo tieši par līderiem un tādiem špīleriem abi čomi palika Ķekavā...Tas ka viens atgriezās savā vecajā klubā un otrs piebiedrojās...ir pupu mizas. Ne Blindu izaudzinājuši RTU, ne Freimani LA...Tas ka spēlētājs X pirmo reizi bumbiņu dzenājis klubā Y nenozīmē, ka ir šī kluba resurss....

Ja tā ņem tad par kaut kādiem klubu resursiem var runāt par jauno paaudzi...pārējos ne kāds ir audzinājis, ne darījis...paši kopā ir attīstījušies un bliezuši! Tādu florbola treneru Latvijā prakstiski NAV! Kas tad šos resursus ir veidojis???

UN lai nebūtu baigā atkāpe no tēmas - Rubenes pamat veči savu meistarību ir slīpējuši paši un nejau kāds ir izaudzinājis viņos baigos monstrus...tik cik vienmēr pieejama sporta zāle, kas tādā mazā miestā ir ok. Jāpateicas pašvaldībai kura kultivēja šo sportu! Bet florbolu spēlēt paši mācījās...a varbūt tomēr Zelčs sākumā iedresēja...who knows! Prieks ka nav nodzērušies vai nedzenā bumbieri! Karoč es domāju, ka par resursiem mēs varam runāt tikai tad, kad mūsu jaunatni, kuru mēs izaudzinam, bagātāks ambiciozāks klubs pārvilina savās rindās...bet tas ir sports neaizmirstam!

     [+] [-]

, 2007-01-16 14:59, pirms 17 gadiem
PIEBILDE: izaudzinam viņus trenējot!!! TRENĒJOT UN MĀCOT SPĒLĒT, nevis DODOT IESPĒJU spēlēt! Kaut kā tā...nodrošinos pret uzbrukumu viļņiem hehe

     [+] [-]

, 2007-01-16 15:05, pirms 17 gadiem
to Ozio,

hmmm par PF un AB nepiekrītu, jo PF jau LA bija labs un KEK viņu paņēma tāpēc ka viņš jau bija labs. AB bija viens no RTU līderiem. nevar teikt ka KEK neko nedarīja, lai viņi attīstītos, bet tāda ir viņu politika: savākt labus spēlētājus, kas jau ir labi. tāpat Jansons, Raitums, Fīrmanis utt.

karoč tas ir bezgalīgais stāsts un tāpat pie kopsaucēja nenonāksim. nu ja viņi ir izvēlējušies spēlēt LEK nu tad lai tā dara, bet domāju ka KSK ir daudz darījis spēlētāju labā. kaut vai turnīrs zviedrijā, neviena cita komanda neko tādu nav darījusi. pieredzēs krāšana spēlētājiem. nu bet kā ir tā ir, tad jau manīs kā būs.

     [+] [-]

, 2007-01-16 15:12, pirms 17 gadiem
secinaajums: jo interesantaaks vareetu buut mach, kad savaa starpaa tiksies Lekrings un Rubene

     [+] [-]

, 2007-01-16 15:52, pirms 17 gadiem
jap...neverendigstory...

     [+] [-]

, 2007-01-16 16:02, pirms 17 gadiem
heh driiz vairs nebuus supergrands LA man jau liekas ka naakam sezon LA rulees gurkji pa tabulas vidus dalju

     [+] [-]

, 2007-01-16 16:18, pirms 17 gadiem
lakrings cempions!! zel ka jaunie netiks speeleet, bet buus veelviens iemesls iet ciitiigak sekot liidzi speelem!!!
Slēpts komentārs no bloķēta lietotāja

     [+] [-]

, 2007-01-17 12:31, pirms 17 gadiem
Interesanti cik Lekrings savus speletajus nevar pieteikt spelei, jo to neljauj nolikums!? Kaadus 8 toch...

     [+] [-]

, 2007-01-17 14:24, pirms 17 gadiem
toties ir nodrošinājusies pret traumām kā neviena cita komanda Latvijā...sastāvs būs nodrošināts vienmēr!

     [+] [-]

, 2007-01-17 14:46, pirms 17 gadiem
speelee pret FK Riiga (pirms 2 nedeljaam) no tiem speletajiem, kas patiesham vareeja iziet laukumaa, netika pieteikti tikai 2. taa ka situaacija nav tik traka....
traumas delj nespeleja Andris Malkavs, Platacis bija slims, Zauls sogad veel nav speeleejis vispaar, Alps arii tikai nedaudz speeleeja...
domaaju, ka ir ok

     [+] [-]

, 2007-01-17 19:46, pirms 17 gadiem
nu jaa teikt, ka speletaju pareja ir slikta lieta, taa atbrivo celu komandas jaunajiem speletajiem.. protams paplucinot tas komandas sastavu..
2. es nesaprotu ko rubene grib visi var iet kur un kad vien velas, un ja vini grib lai alps ar belasovu vairs pret viniem nespele tikai tapec ka tur aizvadijusi daudzus savas florbola karjeras gadus ir smiekligi...
tad jau blindiem, jansonam vai firmanim nevajadzetu splet pret rigu, jo vini taks ar tur kadreiz trenejaas.. u.t.t.
kr4 [cenzēts]

     [+] [-]

, 2007-01-17 23:11, pirms 17 gadiem
tagad tik atcereejos ka pirms kaada laika biju ierakstiijis LA lapaa atsauci uz Dienas rakstu, bet nu tur nav taa iistaa vieta kur apspriest florbolu!!!

kaa iisti ir un bija ar lekringa dariijuma lietaam!! kursh izveeleejaas speeleetaaju sarakstu, kurus paarvilinaat!!! vadiiba?!! vai vispirms vienojaas ar Gruncki un vinsh izteica ko labpraat veeleetos redzeet?!!

     [+] [-]

, 2007-01-18 10:32, pirms 17 gadiem
Zorgi! Tu shito pie alus kausa rakstiiji...!??
1 2 40 komentāri