Layout: current: getContentLayout (Cid: Cache\Templating\LayoutCustomizations\Esports\CustomizationSource512 ), alternative: getContentLayout (Cid: Cache\Templating\LayoutCustomizations\Esports\CustomizationSource512), Fid:14, Did:0, useCase: 3

Severs: Braucot uz Krimu, sportisti rādīja attieksmi, tagad to parāda valsts

Severs: Braucot uz Krimu, sportisti rādīja attieksmi, tagad to parāda valsts
Izglītības un zinātnes ministrijas Sporta departamenta direktors Edgars Severs
Foto: Dmitrijs Suļžics/f64

Septembra vidū trīs Latvijas vindsērfinga sportisti bija devušies uz Krievijas okupētās Krimas pussalas pilsētu Sevastopoli, kur risinājās Eiropas kausa izcīņas posms "Formula Windsurfing" klasē. Šajās sacensībās startēja tikai Krievijas sportisti, trīs Latvijas pārstāvji – Jānis Preiss, Aleksandrs Ļeontjevs un Romualds Zelčs, kā arī viens lietuvietis. 2015. gada pasaules vicečempions Preiss sacensībās Krimā izcīnīja uzvaru.

Nacionālā sporta padome šodien nolēma neatbalstīt naudas balvas piešķiršanu pērnā gada pasaules vicečempionam Preisam, ņemot vērā viņa dalību Eiropas kausa posmā Sevastopolē. Padome skaidro, ka šāda sportista rīcība ir pretrunā Latvijas nostājai Ukrainas suverenitātes un teritoriālās integritātes jautājumos, saskaņā ar kuru Krimas Autonomā Republika tiek uzskatīta par neatņemamu Ukrainas sastāvdaļu. Tāpat sportists neesot ievērojis Ukrainas normatīvos aktus, saskaņā ar kuriem iebraukt okupētajās Ukrainas administratīvajās teritorijās atļauts tikai caur Ukrainas robežkontroles punktiem, likumā noteiktajā kārtībā saņemot īpašu Ukrainas varas iestāžu atļauju.

"Latvijas Zēģelētāju savienība (LZS) pirms sportistu došanās uz Krimu sazinājās ar Ārlietu ministriju, kas atsūtīja dokumentus un ieteica nedoties uz šīm sacensībām. Jānis Preiss par to tika informēts gan mutiski, gan rakstiski," uzsver savienības prezidents Ansis Dāle.

„Ko gan man teikt? Acīmredzot mans brauciens uz Krimu ir ļoti nosodošs,” saka Preiss. „Bet nesaprotu, kādēļ tas tiek saistīts ar manu 2015. gada rezultātu pasaules čempionātā. Pirms gada tikai kļūdas pēc man netika piešķirta naudas balva par pasaules čempionātā iegūto otro vietu. Tādēļ vērsos ar vēstuli pie Ministru prezidenta un šogad lēmums tika pārskatīts. Pats nemaz nezināju, kad paredzēta sēde. Pieņemtais lēmums man ir jaunums. Žēl, ka tādā veidā naudas balva man atņemta ar atpakaļejošu datumu.”

„Par savu lēmumu braukt uz mačiem Krimā neko nevaru komentēt. Biju iegādājies lidmašīnas biļeti līdz Simferopolei, uz robežas man neviens neko neaizrādīja. Jā, savienība un Ārlietu ministrija mani bija brīdinājušas, taču tas notika dienu pirms došanās uz sacensībām. Tas nav korekti. Sacensības jau gadu bija starptautisko maču kalendārā. Man tās bija svarīgas sacensības un nozīmīgs gatavošanās posms šīgada pasaules čempionātam. Nebiju iedziļinājies valsts ārpolitikas jautājumos. Žēl, ka mans individuāli labākais sasniegums karjerā valstij nav vajadzīgs,” norāda Preiss, kurš pats ir arī LZS valdes loceklis.

Izglītības un zinātnes ministrijas Sporta departamenta direktors Edgars Severs, skaidrojot pieņemot lēmumu, uzsver: „Nav atšķirības, kad ir gūts panākums. Konkrētie sportisti pauda savu attieksmi, tagad savu attieksmi pauž valsts. Mums ir tiesības piešķirt naudas balvas, bet tas nav pienākums. Esam demokrātiska valsts. Ja kādu šis lēmums ir aizskāris, tad tas var vērsties tiesā. Arī nākotnē vairs nerosināsim šim sportistam piešķirt naudas balvas. Turklāt jau tuvākajā laikā tiks lemts par naudas balvu kritēriju paaugstināšanu."

  +4 [+] [-]

, 2016-11-29 20:04, pirms 8 gadiem
pernambucano rakstīja: Skatos ka rezultāts ir tāds kā vienmēr. Tiklīdz tavas prāta spējas liedz likt galdā argumentus, tā nesekmīgi mēģini mani aizvainot. Vai tu patiešām domā, ka tev tas izdosies?
Kādu atziņu esi spējīgs sniegt, ja ir jāpiestrādā par troļļuku?
Ķip darbs kaulus nelauž vai nauda nesmird?

  -4 [+] [-]

, 2016-11-29 20:05, pirms 8 gadiem
SakuKoivu rakstīja: Pirmkārt, pa CCCP gadiem tauta izmainījās mentāli. Smagi un uz slikto pusi. Pa lielam savoki vēl esam, pat Mozus savus žīdus 40g vadāja pa tuksnesi, kamēr tie savās galvās no Ēģiptes atbrīvojās un nomainījās paaudzes.
No mūsu 40 gadiem vairāk kā puse ir iztērēti...cilvēks parastais dzīvo lielākā izmisumā nekā 90 gadu vidū. tu redzi kaut kādas pazīmes, ka pēc pagājušiem 40 gadiem kaut kas būs mainījies?
Slēpts komentārs no bloķēta lietotāja

  +5 [+] [-]

, 2016-11-29 20:08, pirms 8 gadiem
Krievvalodīgie Latvijā iedalās divās daļās:vatesgalvas un normāli krievi(mēs latvieši viņus tā dēvējam,bet reāli viņi ir latvieši)
Vates-nekad nav gribējuši iemācīties valodu,vai ir absolūti id..ti,un saka ka pa grūtu. Atnāk no darba,ieslēdz vata tv un neko citu pat nelasa ,neinteresējas,nedomā!!!!
Normālie-sarunājas savā starpā krieviski,ļoti labi runā latviski,pārsvarā uzņēmēji vai nodarbināti labos darbos... Parasti sarunā izvairās nosodīt putinu un putinistus,bet liek saprast par savu nostāju bez vārdiem...

     [+] [-]

, 2016-11-29 20:13, pirms 8 gadiem
19.divīzija rakstīja: Krievvalodīgie Latvijā iedalās divās daļās:vatesgalvas un normāli krievi(mēs latvieši viņus tā dēvējam,bet reāli viņi ir latvieši)
Vates-nekad nav gribējuši iemācīties valodu,vai ir absolūti id..ti,un saka ka pa grūtu. Atnāk no darba,ieslēdz vata tv un neko citu pat nelasa ,neinteresējas,nedomā!!!!
Normālie-sarunājas savā starpā krieviski,ļoti labi runā latviski,pārsvarā uzņēmēji vai nodarbināti labos darbos... Parasti sarunā izvairās nosodīt putinu un putinistus,bet liek saprast par savu nostāju bez vārdiem...
Var redzēt, ka vispār neorientējies.
Pazīstu "nenormālu latvieti", normālu latvieti, "nenormālu krievu", normālu krievu . Visi ir turēti naudas badā un tagad visi ir pēc tās izsalkuši! Reti ir normāli mērķi, komunikācija, bet primārais ir, lai atlec kāds labums vai kad samaksās algu!
99% ir tikai naudas interese, jo tās ir trūcis!

  +3 [+] [-]

, 2016-11-29 20:16, pirms 8 gadiem
pernambucano rakstīja: Un kas pēc tavām domām, zēniņ, liedza šajos 25 neatkarības gados to veidot? Kas bija pie šprices?
Aizskārumu sajutu par to ka latvieši maļ savā valodas stabulē, bet paši savu valsti nejēdz sakārtot tā, lai A-burtam būtu prieks dzīvot šeit nevis Francijā.
Jā, kas tad ir pie šprices?
Tu laikam nesaproti, ko nozīmē "50+25 vates okupācijas un smadzeņu skalošanas gadu .
Tur jau tā starpība, ka igauņi sāka visu no nulles, visus padomju ierēdņus aizsūtīja naxuj.
A mums kas - visi paliek vecajās vietās, tiek pie teikšanas, uztaisa "prihvatizācijas. Viss turpinās ierastajā austrumeiropas bandītisma, savējo bīdīšanas utt garā.
Kas tad ir pie varas bijuši? Godmanis, Savicka labākais draugs Ruksītis? ZZS ar padomju oligarhu Lembergu te baigi ieinteresēti kaut ko mainīt? Vienotība tjipa baigi eiropeiski? Tikai pēc runāšanas. Atrodi, kur civilizētā eiropā krāpjas ar balsīm kā Zaķis. utt utjp. Visa padomju skola joprojām te visu nosaka, ja kāds jaunais ienāk, viņam arī saskalo smadzenes.
Korupcija, uzpērkamas tiesas - tā visa tak padomju skola. Visi pārāk pieraduši.

No tā ne smakas nebūtu, ja nebūtu karš un viss būtu virzījies savu normālo gaitu. Tad tajā korupcijā un sūdos grimtu tikai krievija un radniecīgās slāvu valstis, bet mēs būtu starp Eiropas attīstīkajām valstīm, kādi mēs JAU BIJĀM 30tajos gados.

  +1 [+] [-]

, 2016-11-29 20:17, pirms 8 gadiem
Swordsman rakstīja: Jā, kas tad ir pie šprices?
Tu laikam nesaproti, ko nozīmē "50+25 vates okupācijas un smadzeņu skalošanas gadu .
Tur jau tā starpība, ka igauņi sāka visu no nulles, visus padomju ierēdņus aizsūtīja naxuj.
A mums kas - visi paliek vecajās vietās, tiek pie teikšanas, uztaisa "prihvatizācijas. Viss turpinās ierastajā austrumeiropas bandītisma, savējo bīdīšanas utt garā.
Kas tad ir pie varas bijuši? Godmanis, Savicka labākais draugs Ruksītis? ZZS ar padomju oligarhu Lembergu te baigi ieinteresēti kaut ko mainīt? Vienotība tjipa baigi eiropeiski? Tikai pēc runāšanas. Atrodi, kur civilizētā eiropā krāpjas ar balsīm kā Zaķis. utt utjp. Visa padomju skola joprojām te visu nosaka, ja kāds jaunais ienāk, viņam arī saskalo smadzenes.
Korupcija, uzpērkamas tiesas - tā visa tak padomju skola. Visi pārāk pieraduši.

No tā ne smakas nebūtu, ja nebūtu karš un viss būtu virzījies savu normālo gaitu. Tad tajā korupcijā un sūdos grimtu tikai krievija un radniecīgās slāvu valstis, bet mēs būtu starp Eiropas attīstīkajām valstīm, kādi mēs JAU BIJĀM 30tajos gados.
Teicami uzrakstīji...igauņi izdarīja, mēs nē...un kas tad pie tā ir vainīgs? Protams, visi, tikai ne mēs...

  +4 [+] [-]

, 2016-11-29 20:18, pirms 8 gadiem
pernambucano rakstīja: cilvēks parastais dzīvo lielākā izmisumā nekā 90 gadu vidū.
varbūt tik atklāti melot tomēr nevajag.

  -2 [+] [-]

, 2016-11-29 20:18, pirms 8 gadiem
Vai vainīgi igauņi, ka nepateica mums kā darīt?

     [+] [-]

, 2016-11-29 20:20, pirms 8 gadiem
Swordsman rakstīja: varbūt tik atklāti melot tomēr nevajag.
Kopš 2008.g nekāds izmisums pat iespējams nav, jo nāciju silda DR saulīte.

  -1 [+] [-]

, 2016-11-29 20:20, pirms 8 gadiem
Swordsman rakstīja: varbūt tik atklāti melot tomēr nevajag.
Tad masveidā muka uz ārzemēm? Pensionāriem pensija bija mazāka par apkures rēķinu?

  +3 [+] [-]

, 2016-11-29 20:22, pirms 8 gadiem
Pernaka tautība dara savu - nespēj samierināties, ka parašu aizskar. Pēc visa šī, vēl turpināsi tēlot latvieti???

Bet par lēmumu - 100% atbalstu. Nevēlos maksāt par šādiem hobijsportiem. Kur nu vēl šādiem parašas atbalstītājiem.

     [+] [-]

, 2016-11-29 20:25, pirms 8 gadiem
biskaps rakstīja: Pernaka tautība dara savu - nespēj samierināties, ka parašu aizskar. Pēc visa šī, vēl turpināsi tēlot latvieti???

Bet par lēmumu - 100% atbalstu. Nevēlos maksāt par šādiem hobijsportiem. Kur nu vēl šādiem parašas atbalstītājiem.
Tavs smadzeņu deficīts arī dara savu. Parādi, kur es nespēju samierināties ar to, ko tu tur mēģini apgalvot? Tavuprāt apgalvojums, ka latvieši ir paši vainīgi, ka nejēdz sakārtot savu valsti ir Krievijas aizstāvēšana?

  +1 [+] [-]

, 2016-11-29 20:27, pirms 8 gadiem
flipsider rakstīja: Var redzēt, ka vispār neorientējies.
Pazīstu "nenormālu latvieti", normālu latvieti, "nenormālu krievu", normālu krievu . Visi ir turēti naudas badā un tagad visi ir pēc tās izsalkuši! Reti ir normāli mērķi, komunikācija, bet primārais ir, lai atlec kāds labums vai kad samaksās algu!
99% ir tikai naudas interese, jo tās ir trūcis!
Varbūt Tu nekad pat par to neēsi aizdomājies,bet visiem nav galvenais saraust matreālās vērtības jaunēkli!!!! Par normālajiem un nenormālajiem pilnīgi piekrītu... Bet es, un pazīstu daudzi citi ,neies dēļ pāris liekām,vai neliekām desmaizēm, nodot savus principus vai smaidīt kādam sejā!!! Naudu var nopelnīt dažādi,bet cieņa ir jāsaglabā!! Kā Tu b.e savādāk vecumdienās skatīsies spogulī!!!!

     [+] [-]

, 2016-11-29 20:28, pirms 8 gadiem
Pernak, bet sniedz tad savu vīziju- ko mums darīt, lai Latvijā būtu lielāka labklājība? Atgriezties atpakaļ impērijā?

  +2 [+] [-]

, 2016-11-29 20:29, pirms 8 gadiem
pernambucano rakstīja: Teicami uzrakstīji...igauņi izdarīja, mēs nē...un kas tad pie tā ir vainīgs? Protams, visi, tikai ne mēs...
ir arī objektīvi iemesli - igauņiem jau no sākta gala bija daudz mazāks % krievu, tā, ka viņi tomēr dzīvoja daudz vairāk pa vecam, nekā mēs. bet mūs vnk brutāli pārkrievoja.
Otrkārt, viņi visus padomju laikus turpināja skatīties somu tv, tā ka tiešs kontakts ar Eiropu.

protams, ka vainīgi arī tie amēbas latvieši. Kā jau teicu - tieši tādi, kā Tu (ja esi latvietis). Interesanti, ka tu pats ar saviem tekstiem tak centies darīt visu, lai šeit nekas nemainītos, šeit joprojām būtu vecā padomija, bet tagad tjipa uztraucies, ka latvieši neko nav mainījuši

Bet kādi ta tev principi var būt. Tu vnk dari savu zemo darbiņu. Tev kā pulkstenim jābūt klāt vienmēr, lai iestāstītu citiem, cik labi ir uz austrumiem, cik jauks ir khl, cik šausmīgi ir uz rietumiem utt A kad politiķi tev klausa un tiešām visu dara pa padomju modei, tad atkal tev kaut kas valstī nepatīk.

  +2 [+] [-]

, 2016-11-29 20:30, pirms 8 gadiem
Gan jau jūdasa rubeļus Krimā saņēma ...ta ka valsts nauda tādiem nav jātērē ..Eiropas čempis un neviena izņemot krievus un pāris jefiņu no Latvijas..neviens cilvēks nebrauca..tas izsaka visu..

  -2 [+] [-]

, 2016-11-29 20:31, pirms 8 gadiem
SakuKoivu rakstīja: Pernak, bet sniedz tad savu vīziju- ko mums darīt, lai Latvijā būtu lielāka labklājība? Atgriezties atpakaļ impērijā?
Nekādā gadījumā! Veidot spēcīgu nāciju, nevainojot savās neveiksmēs citus un neļaut, ka Vecrīgas Makdonaldā letiņu puikam angļu zaldāts nesodīti krauj pa ģīmi!

  -2 [+] [-]

, 2016-11-29 20:32, pirms 8 gadiem
Swordsman rakstīja: ir arī objektīvi iemesli - igauņiem jau no sākta gala bija daudz mazāks % krievu, tā, ka viņi tomēr dzīvoja daudz vairāk pa vecam, nekā mēs. bet mūs vnk brutāli pārkrievoja.
Otrkārt, viņi visus padomju laikus turpināja skatīties somu tv, tā ka tiešs kontakts ar Eiropu.

protams, ka vainīgi arī tie amēbas latvieši. Kā jau teicu - tieši tādi, kā Tu (ja esi latvietis). Interesanti, ka tu pats ar saviem tekstiem tak centies darīt visu, lai šeit nekas nemainītos, šeit joprojām būtu vecā padomija, bet tagad tjipa uztraucies, ka latvieši neko nav mainījuši

Bet kādi ta tev principi var būt. Tu vnk dari savu zemo darbiņu. Tev kā pulkstenim jābūt klāt vienmēr, lai iestāstītu citiem, cik labi ir uz austrumiem, cik jauks ir khl, cik šausmīgi ir uz rietumiem utt A kad politiķi tev klausa un tiešām visu dara pa padomju modei, tad atkal tev kaut kas valstī nepatīk.
KHL patiešām ir jauks un tu man neieborēsi pretējo...ja tev tas nepatīk, nav spiesta lieta sevi mocīt un skatīties. Man patīk un es neviltoti jūsmoju!
Sak palikt interesanti! Ko tas sportacentrā varētu vēlēties, kā padomju laikā? Kā tas varētu izpausties?

  -2 [+] [-]

, 2016-11-29 20:34, pirms 8 gadiem
19.divīzija rakstīja: Varbūt Tu nekad pat par to neēsi aizdomājies,bet visiem nav galvenais saraust matreālās vērtības jaunēkli!!!! Par normālajiem un nenormālajiem pilnīgi piekrītu... Bet es, un pazīstu daudzi citi ,neies dēļ pāris liekām,vai neliekām desmaizēm, nodot savus principus vai smaidīt kādam sejā!!! Naudu var nopelnīt dažādi,bet cieņa ir jāsaglabā!! Kā Tu b.e savādāk vecumdienās skatīsies spogulī!!!!
Materiālās vērtības man nav svarīgākās, bet ir jāprot cienīt visas grupas! Es zinu cilvēkus, kas nezin latviešu valodu, bet laiku gaitā esmu sapratis, ka dažiem trūkst talanta, lai iemācītos šīs valodas!
Toties viņi ir praktiski cilvēki!

  +1 [+] [-]

, 2016-11-29 20:35, pirms 8 gadiem
pernambucano rakstīja: Tavs smadzeņu deficīts arī dara savu. Parādi, kur es nespēju samierināties ar to, ko tu tur mēģini apgalvot? Tavuprāt apgalvojums, ka latvieši ir paši vainīgi, ka nejēdz sakārtot savu valsti ir Krievijas aizstāvēšana?
nez, tu tikai rakstiski māki taisīt "es nesaprotu, par ko tu runā!" teātri, vai sejas izteiksmi arī esi satrenējies?

  -2 [+] [-]

, 2016-11-29 20:37, pirms 8 gadiem
Swordsman rakstīja: nez, tu tikai rakstiski māki taisīt "es nesaprotu, par ko tu runā!" teātri, vai sejas izteiksmi arī esi satrenējies?
Iekopa konkrētu tekstu, kur es aizstāvu Krieviju, nevis kul salmus.

  +1 [+] [-]

, 2016-11-29 20:37, pirms 8 gadiem
PAGALE rakstīja: Tu domā ,ka Trmps palīdzēs urļikiem ... =D Tu stipri šaubies!
Lai tev top zināms - "Šaubīties" un "maldīties" ir vārdi ar pavisam dažādu nozīmi...
Slēpts komentārs no bloķēta lietotāja
Slēpts komentārs no bloķēta lietotāja

  -3 [+] [-]

, 2016-11-29 20:43, pirms 8 gadiem
orākuls5 rakstīja: Patiesībā var ierēkt par tādu situāciju. Aizbrauc ķīnetis uz Krimu un atbrauc atpakaļ visiem po*** par to. Aizbrauc latvietis un tad no visām pusēm saņēm nežēlīgāko nosodījumu. Gandrīz kā PSRS laikos. heh
Šeit ir trakāk! Un baļķi ņemt ārā neviens netaisās!

     [+] [-]

, 2016-11-29 20:45, pirms 8 gadiem
orākuls5 rakstīja: Patiesībā var ierēkt par tādu situāciju. Aizbrauc ķīnetis uz Krimu un atbrauc atpakaļ visiem po*** par to. Aizbrauc latvietis un tad no visām pusēm saņēm nežēlīgāko nosodījumu. Gandrīz kā PSRS laikos. heh
Te pat nekādīgi nevar būt po..j. vajag tikai nedaudz padziļināti painteresēties par situāciju lai nebūtu poh.....
Slēpts komentārs no bloķēta lietotāja

  +1 [+] [-]

, 2016-11-29 20:47, pirms 8 gadiem
orākuls5 rakstīja: Patiesībā var ierēkt par tādu situāciju. Aizbrauc ķīnetis uz Krimu un atbrauc atpakaļ visiem po*** par to. Aizbrauc latvietis un tad no visām pusēm saņēm nežēlīgāko nosodījumu. Gandrīz kā PSRS laikos. heh
Un jā!!! Ierēkt Tu vari tikai par sevi ka esi tik st..bs!

  +1 [+] [-]

, 2016-11-29 20:50, pirms 8 gadiem
pernambucano rakstīja: KHL patiešām ir jauks un tu man neieborēsi pretējo...ja tev tas nepatīk, nav spiesta lieta sevi mocīt un skatīties. Man patīk un es neviltoti jūsmoju!
Sak palikt interesanti! Ko tas sportacentrā varētu vēlēties, kā padomju laikā? Kā tas varētu izpausties?
Pirmkārt, ne sūda tu nejūsmo! Tu pat spēles neskaties. Ņemies ar vispārinošiem "Teicami!" veida tekstiem, aicini pirkt sezonas abonementus, a pats šāviena attālumā neesi arēnai klāt bijis, pa teļļuku arī varbūt labi, ja pāris spēles esi redzējis.
ja kāds eiropas vai nhl hoķis, pernambuks ir klāt ar jau iepriekš paredzamiem teksties, ka tur līmenis zems un kas tik vēl ne. Esot kaut ko "noskatījies", ko protams, tu darījis neesi.
Tu vnk pilnas slodzes režīmā atbalsti jebko krievisku šeit.

Diezgan nožēlojams darbs tomēr, jo skaidrs, ka par tādu neko daudz saņemt nevar, par kaut kādiem principiem nerunājot, bet kur nu tev tādus. Zemākie instinkti (darbiņš-paēst) un viss.

Ko tur daudz, tu pats labi zini, kas tu tāds esi. Pie spoguļa vari taisīt to nevainīgo sejas izteiksmi, sevi varbūt pārliecināsi.

     [+] [-]

, 2016-11-29 20:57, pirms 8 gadiem
Swordsman rakstīja: Es atbildēju uz komentāru, ne pirmais viņus pieminēju.

Bet ja reiz pajautāji - neviens nav ideāls, diemžēl. Bet ja jāizvēlas (no tiem, kam vispār jebkādas izredzes), protams, ka nekādu alternatīvu NA neredzu.
NA ir panaceja? Vienīgā tā saucamā partija, kura visos laikos ir bijusi valdībā un pozīcijā. Vienīgā tā saucamā partija, kura ne par ko nav bijusi politiski atbildīga. Viss, slēdzam tēmu.

     [+] [-]

, 2016-11-29 21:03, pirms 8 gadiem
Caune JM rakstīja: NA ir panaceja? Vienīgā tā saucamā partija, kura visos laikos ir bijusi valdībā un pozīcijā. Vienīgā tā saucamā partija, kura ne par ko nav bijusi politiski atbildīga. Viss, slēdzam tēmu.
neteicu, ka panaceja un nejauc NA ar TB/Lnnk.
Slēpts komentārs no bloķēta lietotāja
Slēpts komentārs no bloķēta lietotāja

  +2 [+] [-]

, 2016-11-29 21:25, pirms 8 gadiem
orākuls5 rakstīja: PSRS laikos Latvija bija rūpniecības centrs Baltijā un kad sabruka PSRS tad latviešiem bija daudz ko dalīt un notirgot, bet igauņiem nebija tādas problēmas.
Patiesībā atstātais PSRS mantojums parādīja ka latvieši ir pilnīgi sūdaina tauta jo viņi varēja to mantojumu izmantot valsts attīstības labā taču izvēlējas prihvatizēt un dalīt, un joprojām to dara.
Kas tas par mantojumu? Kakaina rūpniecība, absolūti nekonkurētspējīga?